Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.598 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:09
Tommilio schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:02:
Beetje irritant is het wel met mijn muziek. Krijg niet alles clean. Als ik alles weg gooi zowel op pc via media connect als op de xbox zelf via add music blijft het toch staan. En op deze manier kan ik hem niet netjes inrichten. Dus als daar nog een oplossing voor is :P

Opnieuw installeren van de proggie's op www.xbox.com/pcsetup haalde niet veel uit in elk geval.
Hehe... Lezen! B)

Zoals ik het al zei, het komt vaak voor dat de gegevens niet synchroniseren... daarom was mijn advies ook, doe het via je X360;

Dus;
1. start MC op je X360
2. ga naar my music
3. klik de blauwe knop (volgens mij X)
4. klik ADD MUSIC
5. kies REMOVE FOLDERS
6. verwijder alle mappen
7. sluit MC op je X360
8. herstart je MC machine -pc/laptop- (powercycle hoeft volgens mij niet...)
9. re-connect: start MC op je X360
10: Herhaal punt 2, 3, 4 + kies de juiste mappen (opnieuw)

Dit moet werken, zo kwam ik er ook achter dat niet alles loopt zoals het moet lopen, ik heb de laatste week ongeveer 4000 nummers nagekeken, alle artiestnamen, albums, titels enzv. ge-edit om ervoor te zorgen dat alles er fatsoenlijk uitziet op mijn X360...

Ik heb dit gedaan met TagScanner (freeware en met 1 klik 1000nrs benamen), fantastisch programma ( _/-\o_ )

// EDIT
Ik gebruik transcode360 al een paar weken, het werkt perfect. Op de website staat dat ze op dit moment de ondersteuning voor ondertitels hebben verwijderd/uitgeschakeld (beta 2)...

Ik heb het niet echt getest met ondertitels... effe snel testen :)

[ Voor 18% gewijzigd door EN-IS op 17-04-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-06 07:43

Yuco

Womanizer!

Hoe kun je een eigen pic/logo/foto als gamertag instellen? Via xbox.com kun je voor je gamer afbeelding alleen maar enkele standaard plaatjes kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Xbox is net uurtje geleden overleden :( 3 van de 4 ledjes in de circle branden. Wordt deze week opgehaald :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Yuco schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:24:
Hoe kun je een eigen pic/logo/foto als gamertag instellen? Via xbox.com kun je voor je gamer afbeelding alleen maar enkele standaard plaatjes kiezen.
Dat is alleen mogelijk via je X360, standaard plaatjes... Maar je kunt ook via de MarketPlace GamerTags (bijvoorbeeld van merken, spellen, etc...) kopen voor een aantal punten en wat gratis GamerTags ter promotie...

Deze kun je dan via je de Options scherm (van je account) veranderen instellen, net zoals Themes voor je X360...
mobygo76 schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:25:
Xbox is net uurtje geleden overleden :( 3 van de 4 ledjes in de circle branden. Wordt deze week opgehaald :'(
Toen de X360 uitkwam, had iedereen het over het geluidsniveau.. .toen ik die van mij ontving, paar weken terug, was ik verbaasd, zeer verbaasd. Hij is echt stil, natuurlijk maakt het wel wat herrie, maar dat is acceptabel, zelfs als niemand thuis is en hij staat aan, hoor je erg weinig...

En sterkte dude!

[ Voor 32% gewijzigd door EN-IS op 17-04-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-06 07:43

Yuco

Womanizer!

Maar de logos die ik hier zie worden dus niet weergegeven als ik deze personen via live zou opzoeken?

Ik wil dit logo graag als gamer afbeelding maar dat gaat me dus niet lukken?

[ Voor 33% gewijzigd door Yuco op 17-04-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-06 19:37
-SWEET-HEART- schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:27:
[...]

Toen de X360 uitkwam, had iedereen het over het geluidsniveau.. .toen ik die van mij ontving, paar weken terug, was ik verbaasd, zeer verbaasd. Hij is echt stil, natuurlijk maakt het wel wat herrie, maar dat is acceptabel, zelfs als niemand thuis is en hij staat aan, hoor je erg weinig...

En sterkte dude!
Dat verschilt ook erg per game. Bij bijvoorbeeld PGR3 was hij vaak aan het laden en maakte hij dus constant behoorlijk lawaai. Bij Oblivion is dat alleen in het begin, na een paar minuutjes hoor je alleen heel zacht de koeling. Nou heb ik m'n 360 al sinds de launch dus kan het zijn dat de jouwe nog stiller is, maar ook per game kan het erg verschillend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-05 08:09
even vraagje.. zijn er nog programma's voor die media center gebeuren.. ik weet dat je internet browser heb, maar zijn er nog meer van die dingen? bv msn 7.5 of zo.. want de standaard messenger die erop zit ken ik de enter knop maar niet vinden om bericht te sturen:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
krijgnuwat schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:34:
even vraagje.. zijn er nog programma's voor die media center gebeuren.. ik weet dat je internet browser heb, maar zijn er nog meer van die dingen? bv msn 7.5 of zo.. want de standaard messenger die erop zit ken ik de enter knop maar niet vinden om bericht te sturen:S
Op deze pagina http://www.mcesoft.nl/ staan vele plugins/programmas, sommige zijn zeer handig... en je kunt altijd zelf nog MSNen (7.5/8) op je X360, lees daarvoor dit eens; http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=73324
Wekko schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:32:
[...]

Dat verschilt ook erg per game. Bij bijvoorbeeld PGR3 was hij vaak aan het laden en maakte hij dus constant behoorlijk lawaai. Bij Oblivion is dat alleen in het begin, na een paar minuutjes hoor je alleen heel zacht de koeling. Nou heb ik m'n 360 al sinds de launch dus kan het zijn dat de jouwe nog stiller is, maar ook per game kan het erg verschillend zijn.
Wat je zegt kan kloppen, met laden en dergelijke hoor je het wat toeren draaien maar voor de rest stil. Zeer tevreden :)

Nu nog een X360 kast vinden, en modden kan beginnen... (extra origineel frontje heb ik al) :)

[ Voor 41% gewijzigd door EN-IS op 17-04-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49
Anoniem: 86614 schreef op maandag 17 april 2006 @ 14:16:
Ik wil mijn xdoos op mijn 4,1 geluidssetje aansluiten. Iemand ervaring met dit apparaatje?

http://www.logitech.com/i...CRID=2177,CONTENTID=10050
ik heb er geen ervaring mee maar ik heb wel een andere oplossing gevonden
ik neem even aan dat je die boxen ook voor je pc gebruikt?, zo ja dan is het jammer dat je met draden moet kloten om te wisselen

ik heb daarom dit dingetje gehaald:

Afbeeldingslocatie: http://www.new-line.nl/webshop/cat/ac010.jpg

en aangesloten op mijn line-in van de audiokaart, daardoor kan ik via mn pc het volume instellen (zelfs via mn toetsenbord) en tijdens het gamen nog mn pc winamp laten draaien en bv radio aanzetten ;)
werkt erg handig iig

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Op deze pagina http://www.mcesoft.nl/ staan vele plugins/programmas, sommige zijn zeer handig... en je kunt altijd zelf nog MSNen (7.5/8) op je X360, lees daarvoor dit eens; http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=73324
Ik snap niet echt hoe je dit moet doen.. wat ze op die site zeggen.. Kan iemand het misschien uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-05 19:48
Ik heb het idee dat aardig wat mensen hier spellen willen ruilen. Ik ben via marktplaats op deze site gekomen: http://www.gameexchange.nl
Werkt best goed, alleen zijn er nog niet zoveel members. Ik ben inmiddels geregistreerd, wie volgt?:)

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614

djmantri schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:54:
[...]

ik heb er geen ervaring mee maar ik heb wel een andere oplossing gevonden
ik neem even aan dat je die boxen ook voor je pc gebruikt?, zo ja dan is het jammer dat je met draden moet kloten om te wisselen

ik heb daarom dit dingetje gehaald:

[afbeelding]

en aangesloten op mijn line-in van de audiokaart, daardoor kan ik via mn pc het volume instellen (zelfs via mn toetsenbord) en tijdens het gamen nog mn pc winamp laten draaien en bv radio aanzetten ;)
werkt erg handig iig
Ik gebruik ze indd ook voor mijn pc. Ik ga er is naar kijken :). Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Voor de mensen die zaten te wachten op een review van de Nyko Intercooler: ik wilde vandaag aan de gang met het apparaat, blijkt m'n reviewunit DoA te zijn 8)7

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162351

spaceboy schreef op zondag 16 april 2006 @ 16:22:
[...]

Heb je posts wel gezien, maar weet helaas geen oplossing. Wel dat ik ook een router heb, maar echt geen poorten heb opengezet o.i.d. Dus ik zou 't persoonlijk niet in die hoek zoeken. Werk je met vaste IP-adressen?
Nee werk niet met vaste IP adressen, gaat allemaal via DHCP router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

curry684 schreef op maandag 17 april 2006 @ 21:19:
Voor de mensen die zaten te wachten op een review van de Nyko Intercooler: ik wilde vandaag aan de gang met het apparaat, blijkt m'n reviewunit DoA te zijn 8)7
Dead or Alive? ;)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:02

spaceboy

Op grote hoogte

Nee, Digitaal Overdraagbare Aandoening

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:02

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 162351 schreef op maandag 17 april 2006 @ 21:36:
[...]

Nee werk niet met vaste IP adressen, gaat allemaal via DHCP router
Misschien dat 's proberen? Geen idee, long shot...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-06 20:47
Ik wil graag een Xbox 360 gaan kopen.
Omdat ik steeds meer positieve geluiden hoort over Xbox 360.
En ik heb eigenlijk geen vertrouwen meer in de ps3 van Sony.
En ik denk dat we pas in 2007 de ps3 mogen verwachten in Europa inplaats van november 2006.

Maar echt haast om zo ding te kopen heb ik niet.

Maar weten jullie waarneer de Xbox wat goedkoper wordt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Evertt schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 11:04:
Maar weten jullie waarneer de Xbox wat goedkoper wordt??
Denk eerlijk gezegd niet dat MS op korte termijn de prijs van de 360 gaat verlagen aangezien ze op dit moment alleenheerser zijn in de next-gen console markt. Ik verwacht eigenlijk pas een prijsdaling rond de introductie van de PS3 (whenever that may be…. :X )

--> Sony lanceert de PS3 voor, laten we zeggen, €500,-, en MS reageert direct door de premium’s met €50,- tot €100,- in prijs te laten zakken. Het moge duidelijk zijn dat Sony, ondanks de “trouwe” fanbase (die inmiddels ook redelijk overtuigd is van de kwaliteiten van de 360), echt nog een zware kluif aan de 360 zal hebben.

Spaar gewoon nog ff door, en trakteer jezelf op een 360. Je zult er absoluut geen spijt van hebben… :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Dan had ik er stukken meer lol aan gehad ;) Nu alleen een hartverzakking omdat het kreng dus doodleuk een Ring of Death op m'n 360 veroorzaakt als ik 'm inplug 8)7 Gelukkig voorbij als ik 'm verwijder :P

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _TP_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Misschien een stomme vraag, maar wat is nou beter/mooier.. 720p of 1080i? Opzich lijkt me 1080i beter omdat die een hogere resolutie heeft maar deze is wel interlaced wat het beeld weer minder mooi maakt. Of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

Xander84 schreef op zondag 16 april 2006 @ 18:10:
[...]

Bedankt voor die site, kan ik eindelijk eens uitvinden hoe die router werkt! Zou je trouwens zodra je NAT open gekregen hebt mij kunnen vertellen hoe je je instellingen gezet hebt? Al vast bedankt _/-\o_
Ik had het je graag willen vertellen maar volgens m'n zoon werkt Xbox live perfect en moet ik niets aan de instellingen veranderen.
Daar heeft hij wel enigzins gelijk in maar ik had NAT graag open willen hebben, maarja het is zijn Xbox dus het houd hier voor mij even op. :(
Het staat heel duidelijk beschreven op die site dus het moet voor jou geen problemen geven neem ik aan.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spaceboy schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:23:
[...]

Misschien dat 's proberen? Geen idee, long shot...
De Xbox een vast IP geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ik ben van plan een 19" TFT te halen, en die voornamelijk voor me 360 te gebruiken, aangezien dit er in ieder geval mooier gaat uit zien dan me 6 jaar oude 55cm CRT :9

Alleen nu heb ik een vraagje, ik kan een widescreen TFT of gewoon een normale halen. Widescreen lijkt me mooier, alleen ondersteunt de 360 dat ook, iemand ervaring mee? Ik wil geen balken ofzo :/

Edit: Oh, en nee, ik ben niet rijk genoeg om een HDTV te halen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Muthas op 18-04-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:49
360 is gemaakt voor WS... juist met 4:3 heb je balken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Ik ga 3 juni naar thailand toe en heb begrepen dat de spelen daar meestal wel goedkoper zijn. Ook heb ik begrepen dat sommige spellen wel regio vrij zijn en sommige niet. Iemand idee waar ik hier duidelijkheid over kan vinden bij welke dit wel is en bij welke niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

lowfi schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:40:
360 is gemaakt voor WS... juist met 4:3 heb je balken
Maar dat verschilt toch per spel? Heb je met widescreen tft altijd full beeld?

Resolutie is 1440 bij 900.

[ Voor 6% gewijzigd door Muthas op 18-04-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:58
Ik wilde vandaag mijn 360 gaan ophalen bij de lokale vestiging van gsm-shop.nl in combinatie met een T-Mobile Flex 20 abbo. ( en dan zelf 41 bijbetalen, en 20% korting op je abbo het eerste jaar.)

Voert die beste man daaro mijn geboortedatum in: Oh, 1990, dus je bent 15 jaar oud? dus nog geen 18. Dan kan je geen abbo afsluiten. Kunnen je ouders komen? (ik was met er dus echt niet van bewust dat ik 18 moest zijn, prepaid kent dat niet :+ )

Gelukkig kan ik morgen met me moeder even langshoppen, maar tot dan moet ik me met een beetje fantasie maar vermaken met PGR3 + een wireless controller zonder een 360 :+

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
S2801 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:05:
Ik wilde vandaag mijn 360 gaan ophalen bij de lokale vestiging van gsm-shop.nl in combinatie met een T-Mobile Flex 20 abbo. ( en dan zelf 41 bijbetalen, en 20% korting op je abbo het eerste jaar.)

Voert die beste man daaro mijn geboortedatum in: Oh, 1990, dus je bent 15 jaar oud? dus nog geen 18. Dan kan je geen abbo afsluiten. Kunnen je ouders komen? (ik was met er dus echt niet van bewust dat ik 18 moest zijn, prepaid kent dat niet :+ )

Gelukkig kan ik morgen met me moeder even langshoppen, maar tot dan moet ik me met een beetje fantasie maar vermaken met PGR3 + een wireless controller zonder een 360 :+
Alvast veel plezier ;) heb zo ook 2 weken moeten zitten met pgr3 en oblivion voor me neus.. Te erg gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:06
Sorry voor m'n taal maar...
Kl*te M$.
Zit ik net een dik uur Oblivion te spelen loopt alles (weer) vast voor de 5e keer totaal.
Geen rode lichtjes of wat, gewoon vast, hij staat ook goed geventileerd en al.
In 4,5 jaar tijd is m'n PS2 max. 3 keer gecrasht en kan me niet echt herrinneren dat m'n SNES en PS1 ooit echt zijn gecrasht (tenzij ouderdom), M$ brengt weer eens een apparaat op de markt en vastlopen kan dat ding.
Weet je hoe rot om telkens bij het gamen het idee te hebben dat hij elk ogenblijk kan crashen.

[ Voor 22% gewijzigd door Mutatie op 18-04-2006 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Mutatie schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:45:
Kl*te M$.
Zit ik net een dik uur Oblivion te spelen loopt alles (weer) vast voor de 5e keer totaal.
In 4,5 jaar tijd is m'n PS2 max. 3 keer gecrasht en kan me niet echt herrinneren dat m'n SNES en PS1 ooit echt zijn gecrasht (tenzij ouderdom), M$ brengt weer eens een apparaat op de markt en vastlopen kan dat ding.
Weet je hoe rot om telkens bij het gamen het idee te hebben dat hij elk ogenblijk kan crashen.
Dat ken nou eenmaal gebeuren, ze hadden haast.. en dat ding is krachtiger dan de "normale"pc en een stukje kleiner.. Natuurlijk is het bagger dat dat ding crasht, maar heb gehoord dat de service extreem goed is.. Dus maak me niet hele erge zorgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 16:06
Ik weet dat de service goed is maar aangezien hij niet echte foutmeldingen geeft weet ik niet of het reden genoeg is voor garantie, ook zie ik het helemaal niet zitten om m'n savegames ( oa.Oblivion 72 uur) kwijt te raken.
M'n 360 wordt ook wel erg warm.

[ Voor 9% gewijzigd door Mutatie op 18-04-2006 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
savegames kan je eventueel nog op zon memorycard zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75459

Tommilio schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:40:
Ik ga 3 juni naar thailand toe en heb begrepen dat de spelen daar meestal wel goedkoper zijn. Ook heb ik begrepen dat sommige spellen wel regio vrij zijn en sommige niet. Iemand idee waar ik hier duidelijkheid over kan vinden bij welke dit wel is en bij welke niet?
Uhmmm, ben vorige maand naar Malysië geweest en wat me opviel is dat spellen daar alleen goedkoper zijn als ze te kopieren zijn. Over het algemeen scheelt het niet zoveel met hier voor de XBox 360 (Ook de PSP heeft dit probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Hmm jammer had daar namelijk echt goedkope prijzen verwacht :( nou ja dan maar hier weer een spel kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172218

Helaas vandaag ook mijn xbox 360 ter reparatie aangeboden. Hij doet het goed bij alle drie mijn spellen alleen bij Call of Duty kan ik in de multiplayer-mode 3 maps niet kiezen (o.a. Carentan). Zodra ik in 1 van die 3 maps terecht kom, loopt mijn xbox vast en moet ik hem opnieuw opstarten. Via de helpdesk alles geprobeerd en uiteindelijk is m'n harde schijf geformatteerd maar dit hielp ook niet. Het vreemde is dat ik in de single playermode hier totaal geen last van heb. Andere spellen (Blazing Angels & GRAW) speelt ie probleemloos. Volgens de berichten hier duurt het gelukkig niet zo lang voordat ik weer kan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Mutatie schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:45:
Kl*te M$.
Probleempje in je console, moet ie terug naar Microsoft, jammer maar helaas,
Na een weekje heb je echter wel weer een nieuwe console waarmee je crashloos (nouja, bijna crashloos, die van mij is deze week 3 keer vastgelopen na uren oblivion achter elkaar) kan spelen.

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:35
Wiseguy1983 schreef op maandag 17 april 2006 @ 17:56:
Ik heb het idee dat aardig wat mensen hier spellen willen ruilen. Ik ben via marktplaats op deze site gekomen: http://www.gameexchange.nl
Werkt best goed, alleen zijn er nog niet zoveel members. Ik ben inmiddels geregistreerd, wie volgt?:)
Als je wilt ruilen kan je het beste kijken op het forum van Xboxworld.com, daar heb ik ook al aardig wat spellen geruild/gekocht/verkocht.

Verder is www.gamecow.nl geloof ik ook wel een aanrader.

[ Voor 6% gewijzigd door M@cer op 19-04-2006 07:52 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefrijn
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 14:01
Als je zo'n VGA kabel koopt, om je 360 op je monitor aan te sluiten, moet je dan ook een extra ingang hebben op je monitor? Want ik heb alleen een vast zittende kabel bij mijn 17" CRT monitor, die er niet uitkan (en de stroom off course :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45322

Weet iemand of en hoe je bij PGR3 met splitscreen online kunt racen?
Dus 2 spelers op 1 xbox 360. Bij GRAW is me dat al wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 15:31
Sefrijn schreef op woensdag 19 april 2006 @ 09:17:
Als je zo'n VGA kabel koopt, om je 360 op je monitor aan te sluiten, moet je dan ook een extra ingang hebben op je monitor? Want ik heb alleen een vast zittende kabel bij mijn 17" CRT monitor, die er niet uitkan (en de stroom off course :p )
Als het goed is heb je bij de xbox 360 vga kabel een male-female verloopstukje en dus kun je de kabels op elkaar aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:41
iemand hier die met PGR3 zich al heeft kunnen kwalificeren voor het toernooi? ik sta momenteel ergens rond de 2000e plaats na half uurtje proberen

jammer dat je zelf geen tournaments kunt maken voor alleen vrienden of mensen die je uitnodigt.

weet er verder iemand of Nederland dit keer in de nieuwe FIFA game (World Cup 2006) zit? zag t wel op een forum maar ja of dat betrouwbaar is.

qua vasthangen kan ik zeggen dat ik eigenlijk nauwelijks last heb; 1 keer had ik artifacts, maar na uitzetten en even wachten alvorens aan te zetten waren die weg, en ik heb 1 keer gehad dat ie geen enkele disc meer kon lezen (kreeg steeds zo'n filmpje; you need an xbox360 to play this game)
maar daarna eigenlijk nergens problemen mee, overigens maakt die van mij wel altijd herrie, of ie nu van een disc moet laden of niet

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49
nederland zit erin als ik het goed begrepen heb

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:17:
iemand hier die met PGR3 zich al heeft kunnen kwalificeren voor het toernooi? ik sta momenteel ergens rond de 2000e plaats na half uurtje proberen
Nee, nog niet en dat gaat ook niet meer lukken denk ik. De tijd staat al zo ontzettend strak, daar kom ik niet meer in de buurt :(. Rijd nu een hoge 54'er maar heb geen idee waar ik nog een seconde vandaan moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Rox_NL schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:55:
Nee, nog niet en dat gaat ook niet meer lukken denk ik. De tijd staat al zo ontzettend strak, daar kom ik niet meer in de buurt :(. Rijd nu een hoge 54'er maar heb geen idee waar ik nog een seconde vandaan moet halen.
lol, same here, kom niet verder als 54.61. De target stond gister op 53.73 oid, en idd, waar haal je dan in godsnaam die extra seconde vandaan. Het enigste punt waarvan ik me kan voorstellen nog enige winst te behalen is om volgas door de eerste chicane te knallen, maar ik ben toch echt genoodzaakt om ff van 't gas te liften alvorens in te sturen (anders ga ik altijd de vangrail in.... :( )

Echt te gek trouwens dat zo'n game weer nieuw leven in wordt geblazen met een paar simpele updates. Niets dan lof _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Shiverzz schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:36:
[...]

lol, same here, kom niet verder als 54.61. De target stond gister op 53.73 oid, en idd, waar haal je dan in godsnaam die extra seconde vandaan. Het enigste punt waarvan ik me kan voorstellen nog enige winst te behalen is om volgas door de eerste chicane te knallen, maar ik ben toch echt genoodzaakt om ff van 't gas te liften alvorens in te sturen (anders ga ik altijd de vangrail in.... :( )

Echt te gek trouwens dat zo'n game weer nieuw leven in wordt geblazen met een paar simpele updates. Niets dan lof _/-\o_
Volgens mij staat mijn snelste tijd op 54.73, dus we zitten dicht bij elkaar ;).
Het is vooral belangrijk om zoveel mogelijk in zijn 3 door te bochten te knallen, maar goed dan kom ik meestal te wijd uit :+.

De update is mooi ja, alleen jammer dat de online career zo verneukt is nu, moet nog 4 races voor de online professional, maar dat schiet niet op als je een half uur nodig hebt om 1 race te vinden...
(*zucht* waarom moest mijn pgr save nou ook bugged zijn, anders had ik die allang gehad :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiverzz schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:36:
[...]

Heb ik iets gemist>? Is er iets gedaan met PGR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Anoniem: 162351 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:23:
Heb ik iets gemist>? Is er iets gedaan met PGR3
Stop PGR3 in je 360 en de update laadt vanzelf (de optionele speedpack kost je overigens wel iets van 400 points);

:- Quit to lobby functionality for host (in playtime)
:- Lock to host car, Lock to host car class (in playtime lobby)
:- Previously played routes list - with save functionality for custom routes over Xbox Live.
:- Show postion of players option in Online races (playtime/online career)
:- Hide H.U.D option.
:- Manual gears possible in Race Against The Clock
:- Show who's speaking in online races
:- Steering Wheel support
:- We have also resolved a couple of exploits people have found online and made the "Online Professional" badge easier to achieve.

:- All F.O.C along with the tournaments

THE SPEED PACK !!!

:- One free car - Aston Martin AMV8 Vantage 2006
:- Other cars available individually or as a pack.

:- Aston Martin AMV8 Vantage 2006
:- Audi RS 4 2006
:- Cheverolet Corvette Z06 2006
:- Dodge Viper SRT-10 Coupe 2006
:- Ferrari 612 2006
:- Lamborghini Gallardo SE 2005
:- Mitsubishi FQ400 2006
:- Nissan Nismo Skyline GT-R Z-Tune
:- Pontiac GTO 2006
:- Radical SR8 2006
:- RUF RT12 2006
:- Saleen S7 Twin Turbo 2006

BTW,
nog meer goed nieuws voor liefhebbers van gemotoriseerd geweld...MotoGP'06 Demo is aangekondigd voor 16 mei (en nu maar hopen dat het niet slechts bij beloftes blijft :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128500

Ik weet niet of het ergens in de 16-delen van dit forum al is gemeld, maar ik wil het toch even noemen. Er is een missie in GRAW waarin je drie tanks door een bepaalde stad moet sturen. Zelf loop je over de daken van een aantal gebouwen en schakel je alle tegenstanders daar uit. De bedoeling is dat je de tanks (eentje staat er onder jouw commando) begeleidt door de straten. In de straten staan een aantal vijanden opgesteld.

Nu zijn er twee mogelijkheden als je deze level speelt:
1. Je knalt zelf alle vijanden van de daken, loopt vooruit op de tank en schiet ook alle vijanden die zich in de straten bevinden neer.
2. Je stuurt de tank vooruit en laat deze zelf de vijanden in de straten ontdekken en doden.

Ik koos voor optie 1 en kwam daardoor een bug in de game tegen. Telkens als ik alle vijanden had uitgeschakeld wilde het spel niet verder gaan. Ik bleef in de level steken. Uiteindelijk heb ik drie keer de level opnieuw moeten doen, om erachter te komen dat je voor optie 2 moet kiezen.

Hier nog even dezelfde info van een andere site:
Later on in the game there is a glitch involving tanks under your command where you have to order the tanks ahead of you to identify targets. If however you run ahead and identify the targets yourself, you can not continue the level and have to start it over. It is a really glaring fault and you have to wonder how that got past the beta testers. It’s these glitches and bugs, along with the extremely poor friendly AI and the sometimes downright ugly textures on buildings and walls that makes GR:AW fall just short of true greatness.
Het gaat om missie 9, genaamd Bulldog. De walkthrough lees je hier.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 128500 op 19-04-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
@ hierboven
Dat probleem had ik eerst ook, maar als je de tanks zo ver vooruit stuurt als maar kan dan zullen ze nog een doelwit zien en als ze die hebben geneutraliseerd dan ben je ook klaar.

@herleven PGR3
Ik heb het spel ook voor het eerst sinds een paar maanden er weer in gedaan. die online career schiet nu echt niet op idd. Tournament deelname zit er niet in met een tijd van 1 minuut. Ik ben nu bezig met het verder uitspelen van de offline-career, maar dat driften lukt me nog steeds niet. Wat is het geheim achter de kudos-races?

@nieuw probleem
Ik heb sinds kort een nieuw probleem, als ik op m`n 360 media center kies dan start de PC opnieuw op! :| Iemand ideeen hoe dit kan of hoe dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shiverzz schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:40:
[...]

Stop PGR3 in je 360 en de update laadt vanzelf (de optionele speedpack kost je overigens wel iets van 400 points);

THE SPEED PACK !!!

:- One free car - Aston Martin AMV8 Vantage 2006
:- Other cars available individually or as a pack.

:- Aston Martin AMV8 Vantage 2006
:- Audi RS 4 2006
:- Cheverolet Corvette Z06 2006
:- Dodge Viper SRT-10 Coupe 2006
:- Ferrari 612 2006
:- Lamborghini Gallardo SE 2005
:- Mitsubishi FQ400 2006
:- Nissan Nismo Skyline GT-R Z-Tune
:- Pontiac GTO 2006
:- Radical SR8 2006
:- RUF RT12 2006
:- Saleen S7 Twin Turbo 2006

BTW,
nog meer goed nieuws voor liefhebbers van gemotoriseerd geweld...MotoGP'06 Demo is aangekondigd voor 16 mei (en nu maar hopen dat het niet slechts bij beloftes blijft :| )
helaas brengen die nieuwe auto's niet veel soeps. had de pack gekocht en toen kwam het eerste probleem al : ze passen niet in je garagen, heb alle auto's uit de game, en er is geen nieuwe garage voor de extra auto's. beetje een grote fout maar ja

verder zijn er ook niet echt goede auto's bij vind ik, niets noemenswaardigs iig, ook jammer dat je er dus niet mee online kunt met die nieuwe auto's. aan de ene kant begrijpelijk, aan de andere kant een misser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Niet online? Ik heb gister toch gewoon online geraced op nordschleife met de RS4 en op de nurburgring met de Gallardo SE. Tegenstanders reden regelmatig met auto`s uit de racepack, zoals de Gallardo SE, Skyline Z-tune, Corvette Z06, Ferrari 612 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

nvt

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 64887 op 19-04-2006 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152615

Mijn xbox komt hopelijk deze week terug. Kan ik na 2 maanden gedoe met de service eindelijk weer gamen. Nadat de ups-labels gemaild kreeg van het servicecentre is alles wel supersnel gegaan moet ik zeggen. Gisterenmiddag labels gekregen, meteen gebeld met UPS, een half uur later opgehaald door UPS, vanochtend aangekomen in Frankfurt, vanmiddag weer terug gestuurd richting mij. Perfect dus. Aan de snelheid te zien zal ik wel een nieuwe krijgen ... het lijkt me sterk dat ze hem in 2 uur tijd gerepareerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:23

TheVMaster

Moderator WOS
Cool..ik ga vanavond ook weer ff lekker PGR3 doen ;) eens kijken of ik onder de minuut kan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

TheVMaster schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:55:
Cool..ik ga vanavond ook weer ff lekker PGR3 doen ;) eens kijken of ik onder de minuut kan komen :)
Het grote voordeel is, dat je kan blijven rijden. Het aantal ronden is ongelimiteerd, pas als je tevreden bent, kan je de score uploaden.

Perfecte oplossing, gewoon net zoalng rijden totdat je er bent.

Helaas ben ik er nog niet :) Ik begon met 1:03, en zit nu op 57.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Trasos schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:23:
Niet online? Ik heb gister toch gewoon online geraced op nordschleife met de RS4 en op de nurburgring met de Gallardo SE. Tegenstanders reden regelmatig met auto`s uit de racepack, zoals de Gallardo SE, Skyline Z-tune, Corvette Z06, Ferrari 612 etc.
hmm strange, bij mij gaat dat dus niet, ik kan ze niet kiezen

maar hoe moet ik me dat dan voorstellen, als iemand die bonus pack niet heeft, hoe ziet ie die auto's dan?? lijkt me sterk dat ze die data overpompen naar elke gamers die die auto's niet heeft

trouwens wat motogp 2006 betreft; leuk en aardig die demo, maar eerst zou het spel op 9 mei uitkomen (zoals ook nog steeds in verschillende release lijsten staat) maar nu komt de demo dus rond 15 mei, en dan de game pas ergens medio juni.

beetje een zoethoudertje dus omdat de game is uitgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:35
Op xbw zitten er een paar die de wereldrecords op verschillende tracks in PGR3 in handen hebben.. Maar die spelen ook extreem veel.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Over PGR3..

Dat je nu iets van 94 auto's hebt en maar plaats voor 84 auto's, tsja da's lullig. Maar je verkoopt een paar auto's die je niet gebruikt in Solo career en plaats de nieuwe auto's in de garage.
Voor online heeft dit geen gevolgen, daar heb je alle auto's tot je beschikking. De garages zijn alleen voor solo career van belang.

Heb zelf de speedpack gedownload en het wordt online ook veel gebruikt (Z06) ze hadden die Aston Martin V8 Vantage als verplichte download moeten zetten. Als je die download dan heb je het hele speedpack en alleen de wagens die je koopt worden vrijgegeven. Maar als een host de wagen locked op bijv. de nieuwe Pontiac GTO dan kan iedereen er mee rijden ookal heb je hem niet gekocht.
Heel irritant als je in een room zit en je hebt al verscheidene races gedaan met de nieuwe wagens en dan komt er iemand in de room zonder de speedpack, kon je ineens niet meer de speedpack kiezen...en dan? Kicken of vragen om te downloaden en later terug te komen..

PGR3 tournament.. tsja een 54.97 plaats 672 en dan ligt de kwalificatie tijd op 53.73 :(

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Nu online
Anoniem: 152615 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:43:
Mijn xbox komt hopelijk deze week terug. Kan ik na 2 maanden gedoe met de service eindelijk weer gamen. Nadat de ups-labels gemaild kreeg van het servicecentre is alles wel supersnel gegaan moet ik zeggen. Gisterenmiddag labels gekregen, meteen gebeld met UPS, een half uur later opgehaald door UPS, vanochtend aangekomen in Frankfurt, vanmiddag weer terug gestuurd richting mij. Perfect dus. Aan de snelheid te zien zal ik wel een nieuwe krijgen ... het lijkt me sterk dat ze hem in 2 uur tijd gerepareerd hebben.
Die van mij is net opgehaald, zal het ook es gaan checken morgenvroeg, hopelijk gaat het net zo snel als met die van jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Tsja, geen plaats meer hebben in je garage is idd zuur. Was me eerlijk gezegd nog niet eens opgevallen aangezien ik helemaal opnieuw met PGR3 begonnen ben, en dus mijn garage weer opnieuw moet opbouwen (savegames foetsie als gevolg van een corrupt profiel). Heb inmiddels wel weer genoeg puntjes bijeen geprokkeld voor de online professional achievement (die volgens mij iedereen nu cadeau heeft gekregen :+ …)
Trasos schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:15:
@herleven PGR3
Ik ben nu bezig met het verder uitspelen van de offline-career, maar dat driften lukt me nog steeds niet. Wat is het geheim achter de kudos-races?
Het “geheim” voor mij was simpel: McLaren F1, handrem en veel oefenen…
PWM schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:57:
Perfecte oplossing, gewoon net zoalng rijden totdat je er bent.
Heb je ff..?
PWM schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:57:
Helaas ben ik er nog niet :) Ik begon met 1:03, en zit nu op 57.50
…aan de andere kant, als je zoveel progressie boekt behoor jij vanavond tot 1 van de uitverkorenen :P
Phusebox schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:58:
trouwens wat motogp 2006 betreft; leuk en aardig die demo, maar eerst zou het spel op 9 mei uitkomen (zoals ook nog steeds in verschillende release lijsten staat) maar nu komt de demo dus rond 15 mei, en dan de game pas ergens medio juni.
beetje een zoethoudertje dus omdat de game is uitgesteld
Het lijkt idd wel een trend te zijn geworden om games uit te stellen. MotoGP stond oorspronkelijk zelfs gepland voor afgelopen maart. Ach ja, als de game er beter van wordt hoor je mij verder niet klagen, ennuh….elk zoethoudertje is welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Macer schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:05:
Op xbw zitten er een paar die de wereldrecords op verschillende tracks in PGR3 in handen hebben.. Maar die spelen ook extreem veel.
Mwah, zo ontzettend veel spelen bijv. FredKroket, Meneer Stefan, TTR JPRacegamer en traxx dh ook niet. Paar uurtjes per dag, maar goed, daar komen veel mensen wel aan ;). De subtop die er daar onderhangt speelt minder, maar kan redelijk tot goed meekomen (MetalMark NL, SVS NL en Jacobs NL). Ben wel benieuwd hoeveel xbw'ers er uiteindelijk mee mogen doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Shiverzz schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:49:

…aan de andere kant, als je zoveel progressie boekt behoor jij vanavond tot 1 van de uitverkorenen :P
Helaas stokt het nu ook een beetje :( Ik blijf binnen hondersten van mijn snelste ronde hangen. Misschien is het gewoon het beste wat ik kan. Helaas.

Wie heeft er trouwens BF2 gekocht? Ik vind de Demo fantastisch, en wil hem eigenlijk halen. Ik hoor er alleen niemand over, dus ben een beetje bang dat hij online wat rustig is.

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 19-04-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Nu online
Ik heb BF2 gekocht, zijn genoeg servers en zijn altijd wel een aantal servers met 16 man of meer. Valt mij nix tegen, is niet zo als bij GRAW er zijn gewoon servers waar continu mappen te spelen zijn. Als je de demo goed vind krijg je geen spijt van de volledige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

mobygo76 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:26:
Ik heb BF2 gekocht, zijn genoeg servers en zijn altijd wel een aantal servers met 16 man of meer. Valt mij nix tegen, is niet zo als bij GRAW er zijn gewoon servers waar continu mappen te spelen zijn. Als je de demo goed vind krijg je geen spijt van de volledige game.
* PWM stapt in de auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:21:
[...]

Helaas stokt het nu ook een beetje :( Ik blijf binnen hondersten van mijn snelste ronde hangen. Misschien is het gewoon het beste wat ik kan. Helaas.

Wie heeft er trouwens BF2 gekocht? Ik vind de Demo fantastisch, en wil hem eigenlijk halen. Ik hoor er alleen niemand over, dus ben een beetje bang dat hij online wat rustig is.
bij mij duurde het ook ff voor ik weer vooruitging, het is gewoon steeds ff wat anders proberen, gas los ipv remmen, remmen voor de bocht, remmen bij insturen, proberen proberen

vooral voor mij gezien het een mij onbekende auto is (ben A klasse meer gewend eigenlijk), en ik een hekel heb aan Tokyo... *zucht* vanavond op jacht naar de volgende seconden eraf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-01-2024
Weet iemand of het mogelijk is om via de computer, berichten te sturen naar iemand waarvan je de gamertag weet. Ik zit op m'n werk en ik wil een bericht sturen naar iemand.

X360: klaasb, Barton 2.5 ghz, 1 gig mem, 6800 LE, 13" Low Radiation CRT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

klaasb84 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:40:
Weet iemand of het mogelijk is om via de computer, berichten te sturen naar iemand waarvan je de gamertag weet. Ik zit op m'n werk en ik wil een bericht sturen naar iemand.
Nog niet. Dat komt er wel aan, maar nog even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-01-2024
Wel vreemd dat dat nog steeds niet kan. Ook zou ik graag meer over een persoon te weten willen komen door zijn of haar profiel te bekijken. Je kunt op dit moment niet eens de leeftijden zien. Dat mogen wat mij betreft wel wat uitbreiden. Misschien zijn ze er al mee bezig.

X360: klaasb, Barton 2.5 ghz, 1 gig mem, 6800 LE, 13" Low Radiation CRT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:59

Bever!

3

bah ik speel lekker graw komt de missie dat net die football is gejat en je met heli die andere heli;'s uit de lucht hebt gehaald.
HUGE artifacts, hele autos worden stekelachtige creaties.
dalijk maar ns ff support bellen :( klote zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38669

Bever! schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:15:
bah ik speel lekker graw komt de missie dat net die football is gejat en je met heli die andere heli;'s uit de lucht hebt gehaald.
HUGE artifacts, hele autos worden stekelachtige creaties.
dalijk maar ns ff support bellen :( klote zooi
Probleem heb ik ook gehad. Later geen last meer van in verdere levels.
Ben benieuwd wat ze zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Anoniem: 128500 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:56:
Ik weet niet of het ergens in de 16-delen van dit forum al is gemeld, maar ik wil het toch even noemen. Er is een missie in GRAW waarin je drie tanks door een bepaalde stad moet sturen. Zelf loop je over de daken van een aantal gebouwen en schakel je alle tegenstanders daar uit. De bedoeling is dat je de tanks (eentje staat er onder jouw commando) begeleidt door de straten. In de straten staan een aantal vijanden opgesteld.

Nu zijn er twee mogelijkheden als je deze level speelt:
1. Je knalt zelf alle vijanden van de daken, loopt vooruit op de tank en schiet ook alle vijanden die zich in de straten bevinden neer.
2. Je stuurt de tank vooruit en laat deze zelf de vijanden in de straten ontdekken en doden.

Ik koos voor optie 1 en kwam daardoor een bug in de game tegen. Telkens als ik alle vijanden had uitgeschakeld wilde het spel niet verder gaan. Ik bleef in de level steken. Uiteindelijk heb ik drie keer de level opnieuw moeten doen, om erachter te komen dat je voor optie 2 moet kiezen.

Hier nog even dezelfde info van een andere site:

[...]

Het gaat om missie 9, genaamd Bulldog. De walkthrough lees je hier.
Hulde _/-\o_ Tenminste, aan jou, niet de betatesters van GR:AW :+ Nu kan ik eindelijk weer verder en die missie halen :) Tenminste, als ik Oblivion heb uit gespeeld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zo, BF2 in bezit.

Gehaald bij Videoland. Voor de koopjesjagers hier:

Videoland is niet goedkoop, ze hanteren de adviesprijzen. Echter, je krijgt er wel meteen 10,- huurtegoed bij.

Op die manier is het toch een leuke koop. BF2 kostte op die manier dus 54,99.

Als je af en toe films huurt, is dit een leuke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:33
D.R. schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:34:
Over PGR3..

Dat je nu iets van 94 auto's hebt en maar plaats voor 84 auto's, tsja da's lullig. Maar je verkoopt een paar auto's die je niet gebruikt in Solo career en plaats de nieuwe auto's in de garage.
Voor online heeft dit geen gevolgen, daar heb je alle auto's tot je beschikking. De garages zijn alleen voor solo career van belang.

Heb zelf de speedpack gedownload en het wordt online ook veel gebruikt (Z06) ze hadden die Aston Martin V8 Vantage als verplichte download moeten zetten. Als je die download dan heb je het hele speedpack en alleen de wagens die je koopt worden vrijgegeven. Maar als een host de wagen locked op bijv. de nieuwe Pontiac GTO dan kan iedereen er mee rijden ookal heb je hem niet gekocht.
Heel irritant als je in een room zit en je hebt al verscheidene races gedaan met de nieuwe wagens en dan komt er iemand in de room zonder de speedpack, kon je ineens niet meer de speedpack kiezen...en dan? Kicken of vragen om te downloaden en later terug te komen..

PGR3 tournament.. tsja een 54.97 plaats 672 en dan ligt de kwalificatie tijd op 53.73 :(
Ik de ''Turbo Pack'' ook gedownload en er zitten mooie wagens bij :D
Ook doe ik mee aan het tournament, helaas kom ik niet onder de 58.15..... :/
Ik ga het zodadelijk nog maar eens proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:58
Ik heb nu ook mijn 360, via gsm-shop.nl.

Ik zal binnenkort even wat foto`s posten van mijn setup, het apparaat is trouwens geweldig! Super beeld op mijn Samsung LCD. Heb trouwens alleen nog maar PGR3

Mijn gamertag is: ani90
Voeg maar toe! (hoe werkt dat trouwens? krijg ik dan een melding van: ...... heeft je als friend toegevoegd?)

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 03-06 15:45
Jep en of je hem wilt accepteren!
Hmm ik voeg je wel voor de lol toe :)
Overgens hebk geen PGR3..
Ach maar wel grappig :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:59

Bever!

3

Anoniem: 38669 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:56:
[...]

Probleem heb ik ook gehad. Later geen last meer van in verdere levels.
Ben benieuwd wat ze zeggen..
mja heb het niet meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

S2801 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:06:

Ik zal binnenkort even wat foto`s posten van mijn setup, het apparaat is trouwens geweldig! Super beeld op mijn Samsung LCD. Heb trouwens alleen nog maar PGR3

Voeg maar toe! (hoe werkt dat trouwens? krijg ik dan een melding van: ...... heeft je als friend toegevoegd?)
Nou, dan ben je al snel klaar :)

Xbox 360 Dashboard wordt gespeeld
Watching a movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:32
S2801 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:06:

Je krijgt dan een berichtje, dat staat dan op je dashboard met een friend request ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
Hoi, ik heb mijn xbox terug gekregen van het repaircentre(al een tijdje geleden) . Ik had mijn profielen opgeslagen op een memory unit en dus nu terug op mijn HD gezet. Alleen signed de xbox nu niet meer automatisch in! Ik heb maar 1 profiel erop staan en de MU uit de xbox. Weet iemand hoe dit komt?

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
dat kan je gewoon aanzetten... autologin

kies je profiel en daar dan de settings van.

Zit nu niet in de buurt van xbox dus kan het ff niet bekijken voor je ;)

[ Voor 61% gewijzigd door lowfi op 19-04-2006 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
Cool, gevonden! :)

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172218

Wow, gisteravond om 20.30 uur m'n xbox 360 bij UPS afgegeven, vanochtend om 10.00 uur was hij in Duitsland en enkele uren geleden alweer een mail dat er een xbox naar mij op weg is. Prima service!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Is er trouwens een manier om games die je gespeeld hebt uit je profiel te halen? Gaat me vooral om die arcade games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 15-05 06:36

Atmoz

Techno!!

Schijnbaar heel veel lof over deze kabel:
http://hardware.teamxbox....ponent-Video-AV-Cable/p1/

Vooral als je dit leest van die site:
You won’t believe what a difference it makes until you use the GameLink 360 Component Video A/V Cable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

atmoz schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:19:
Schijnbaar heel veel lof over deze kabel:
http://hardware.teamxbox....ponent-Video-AV-Cable/p1/

Vooral als je dit leest van die site:

[...]
Zou je die ook al in NL kunnen halen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:08

Kid Buu

Huh, Pietje?

Kan je met MCE i.c.m. de 360 ook DVDs naar je 360 streamen? Ik heb namelijk wat region-locked DVDs die niet gewoon op me 360 willen draaien, maar als het wel via MCE kan ga ik dat gewoon proberen. Anders maar een s-video kabel kopen voor de TV-out van me PC.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het kan met VLC360. ff Googlen en je komt er wel uit denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Anoniem: 162351 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 01:01:
[...]

Zou je die ook al in NL kunnen halen ? :P
Ja,die is hier ook te koop.Kost wel iets van 90 Euro,dacht ik. (met optische kabel)
Ik wil hem wel kopen maar zit nu toch te twijfelen.Ik kan eigenlijk niet geloven dat het echt een grote verbetering brengt...eentje die 90 euro waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15142

Ik hoor/zie maar weinig mensen over TopSpin2!
Zijn er mensen hier al net zo hooked aan deze game als ik of ben ik de enige (naast Likos :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 15-05 06:36

Atmoz

Techno!!

Odessa schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:42:
[...]

Ja,die is hier ook te koop.Kost wel iets van 90 Euro,dacht ik. (met optische kabel)
Ik wil hem wel kopen maar zit nu toch te twijfelen.Ik kan eigenlijk niet geloven dat het echt een grote verbetering brengt...eentje die 90 euro waard is.
Ik ook niet. Het ziet er al SUPER mooi uit. Kan bijna niet mooier ;)
De randen in sommige spellen zullen er niet beter op worden, dus ik vraag me echt af wat dan wel beter wordt. Zit echt te twijfelen... Iemand op een ander forum heeft hem besteld. Even afwachten wat die ervan gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Odessa schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:42:
[...]

waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Leuke kabel, groot nadeel (imo) is wel dat de audio kabels erg kort zijn doordat ze allemaal samen komen in hetzelfde punt. Als je je receiver dus niet direct onder je TV hebt staan, is de kans groot dat de kabel te kort is. Bij de component kabel van Microsoft ligt dit punt een stuk lager, waardoor de audio kabels (in mijn geval) wel lang genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 29-05 16:02
iemand die voor FFxi gaat op de 360? Zou vandaag moeten uitkomen

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
MaZo schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:14:
Leuke kabel, groot nadeel (imo) is wel dat de audio kabels erg kort zijn doordat ze allemaal samen komen in hetzelfde punt. Als je je receiver dus niet direct onder je TV hebt staan, is de kans groot dat de kabel te kort is. Bij de component kabel van Microsoft ligt dit punt een stuk lager, waardoor de audio kabels (in mijn geval) wel lang genoeg zijn.
Als je een receiver hebt plug je zowel component als audio daarin... tenminste dat doe ik wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 11:20
Anoniem: 15142 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:26:
Ik hoor/zie maar weinig mensen over TopSpin2!
Zijn er mensen hier al net zo hooked aan deze game als ik of ben ik de enige (naast Likos :P)
Vergeet mij niet. :Y)

Ben in career mode halverwege seizoen 3, bezig met m'n eerste slam namelijk Roland Garros.
Heb iets van 7 miljoen coin vooral doordat ik die twee wedstrijden voor 5 miljoen en 1 miljoen wist te winnen. (die waren wel ERG moeilijk vond ik)
M'n 60 sterren zijn verdeeld, meeste inmiddels goud maar een aantal moet ik nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Kijk eens wat de postbode bij me achter liet:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heido84/GOT/chrome_sml.JPG

:*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniXnr1
  • Niet online
Vet!!! :9~ waar kun je die chrome faceplate halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Ik had `m via hotbit.nl.
35 eurootjes, incl verzekerde verzendig.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.