Hehe... Lezen!Tommilio schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:02:
Beetje irritant is het wel met mijn muziek. Krijg niet alles clean. Als ik alles weg gooi zowel op pc via media connect als op de xbox zelf via add music blijft het toch staan. En op deze manier kan ik hem niet netjes inrichten. Dus als daar nog een oplossing voor is
Opnieuw installeren van de proggie's op www.xbox.com/pcsetup haalde niet veel uit in elk geval.
Zoals ik het al zei, het komt vaak voor dat de gegevens niet synchroniseren... daarom was mijn advies ook, doe het via je X360;
Dus;
1. start MC op je X360
2. ga naar my music
3. klik de blauwe knop (volgens mij X)
4. klik ADD MUSIC
5. kies REMOVE FOLDERS
6. verwijder alle mappen
7. sluit MC op je X360
8. herstart je MC machine -pc/laptop- (powercycle hoeft volgens mij niet...)
9. re-connect: start MC op je X360
10: Herhaal punt 2, 3, 4 + kies de juiste mappen (opnieuw)
Dit moet werken, zo kwam ik er ook achter dat niet alles loopt zoals het moet lopen, ik heb de laatste week ongeveer 4000 nummers nagekeken, alle artiestnamen, albums, titels enzv. ge-edit om ervoor te zorgen dat alles er fatsoenlijk uitziet op mijn X360...
Ik heb dit gedaan met TagScanner (freeware en met 1 klik 1000nrs benamen), fantastisch programma (
// EDIT
Ik gebruik transcode360 al een paar weken, het werkt perfect. Op de website staat dat ze op dit moment de ondersteuning voor ondertitels hebben verwijderd/uitgeschakeld (beta 2)...
Ik heb het niet echt getest met ondertitels... effe snel testen
[ Voor 18% gewijzigd door EN-IS op 17-04-2006 16:22 ]