Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.591 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valigarmanda
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 12:42
Eventjes beetje uit de discussie misschien, maar weet iemand ergens in de omgeving Eindhoven in de buurt een plek om xbox360 spellen te huren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniXnr1
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
vraagje nog over die faceplate:

is het nou echt chroom of is het kunstof maar chroom gespoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Uiteraard kunststof, maar je ziet er toch niks van.
Echt chroom zou ook de effectiviteit van de draadloze controller kunnen verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38669

Ik heb sinds het ingebruik nemen van de Experia-box mijn XBOX niet meer met MCE kunnen laten werken.
Nou heb ik een vraagje, kunnen jullie je XB pingen vanaf een PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Trasos schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:13:
Kijk eens wat de postbode bij me achter liet:

[afbeelding]

:*) 8)
Vet, maar ik las ergens waar je ook zo'n ding kon bestellen (die Japanse gameshop) dat je de Xbox moest openhalen om het knopje voor de DVD-tray te kunnen verwisselen. Moest jij dat ook doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Anoniem: 38669 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:52:
Ik heb sinds het ingebruik nemen van de Experia-box mijn XBOX niet meer met MCE kunnen laten werken.
Nou heb ik een vraagje, kunnen jullie je XB pingen vanaf een PC?
nope, de xbox 360 reageert niet op ping requests voor zover ik weet (is ook niet echt nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

milenko79 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:56:
[...]

nope, de xbox 360 reageert niet op ping requests voor zover ik weet (is ook niet echt nodig)
nou, dan weet ik ook niet meer wat ik doen moet om MCE en de XB weer met elkaar te laten babbelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Anoniem: 38669 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:57:
[...]

nou, dan weet ik ook niet meer wat ik doen moet om MCE en de XB weer met elkaar te laten babbelen :(
Ik heb ook even zitten klooien met dat spul (ik heb nog geen windows media center editon erop staan, dus veel heb ik er nog niet mee gedaan), maar toen ik die extender voor windows xp wilde installeren kreeg ik ook maar geen connectie, terwijl ik zeker wist dat alles goed stond, en het programma zelf al de optie bood om de windows firewall rules goed in te stellen.

de oplossing was uiteindelijk voor mij de windows firewall geheel uitzetten totdat de installatie klaar was, toen ik eenmaal connected was wilde hij ook connecten met de firewall aan. Totale onzin, maarja, het hielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

milenko79 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:01:
[...]

Ik heb ook even zitten klooien met dat spul (ik heb nog geen windows media center editon erop staan, dus veel heb ik er nog niet mee gedaan), maar toen ik die extender voor windows xp wilde installeren kreeg ik ook maar geen connectie, terwijl ik zeker wist dat alles goed stond, en het programma zelf al de optie bood om de windows firewall rules goed in te stellen.

de oplossing was uiteindelijk voor mij de windows firewall geheel uitzetten totdat de installatie klaar was, toen ik eenmaal connected was wilde hij ook connecten met de firewall aan. Totale onzin, maarja, het hielp.
been there, done that met enig verschil dat het bij mij gewoon niet meer wil werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:03
Mijn defecte xbox vandaag gearriveerd bij MS, ik las dat iemand ook kon zien dat er vrij snel een nieuwe xbox naar hem retour is gestuurd, hoe kun je dat zien? Ik heb alleen een referentienummer van microsoft en een transportnummer van ups.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152615

^^

Je krijgt een mailtje zodra je xbox is gerepareerd en dus ook weer naar jou toe gestuurd zal worden. Ook krijg je een nieuw UPS tracking nummer erbij zodat je de "terugweg" kan volgen. Mijn 360 is vanochtend gearriveerd en hij doet het perfect ... heb vandaag eindelijk oblivion en doa4 kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

atmoz schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:19:
Schijnbaar heel veel lof over deze kabel:
http://hardware.teamxbox....ponent-Video-AV-Cable/p1/

Vooral als je dit leest van die site:

[...]
Hmmmm, ik kan mij niet voorstellen dat die kabel nou zo'n grote verbetering is boven de standaard component kabel.

Ik heb voor mijn ps2 in het verleden ook een component kabel gekocht. Een third party van 10 euro en die gaf echt prima beeld. Ik heb daarna de monster component kabel van 40 euro geprobeerd en kon zelf bijna geen verschil zien met de third-party kabel. En toch is die monster kabel 4X zo duur....

Misschien als je een core hebt gekocht en dus nog geen component kabel hebt is de monster kabel leuk. Het zal zeker het geld (90 euro las ik in een post?) niet waard zijn om de kabel erbij te kopen als je de standaard component kabel al hebt.

Mijn ervaring is dat het type kabel (component, s-video, composite) het meest invloed heeft op je beeld. Het merk zal allicht iets schelen, maar die verschillen zijn echt minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-05 19:48
Iemand hier Football manager 2006 al op de 360 gespeeld? Ik heb hem besteld bij GCshop, maar ik ben erg benieuwd naar de live functies....

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 134612 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:35:
[...]

Hmmmm, ik kan mij niet voorstellen dat die kabel nou zo'n grote verbetering is boven de standaard component kabel.

Ik heb voor mijn ps2 in het verleden ook een component kabel gekocht. Een third party van 10 euro en die gaf echt prima beeld. Ik heb daarna de monster component kabel van 40 euro geprobeerd en kon zelf bijna geen verschil zien met de third-party kabel. En toch is die monster kabel 4X zo duur....

Misschien als je een core hebt gekocht en dus nog geen component kabel hebt is de monster kabel leuk. Het zal zeker het geld (90 euro las ik in een post?) niet waard zijn om de kabel erbij te kopen als je de standaard component kabel al hebt.

Mijn ervaring is dat het type kabel (component, s-video, composite) het meest invloed heeft op je beeld. Het merk zal allicht iets schelen, maar die verschillen zijn echt minimaal.
Het gaat hier ook om de grotere maten tv's.

Zeg maar vanaf 37inch tot zo'n 61 inch.

Zodra je dat soort schermen hebt, ga je het verschil zien. Vergis je niet, groter dan 50 inch komt veel voor in de US. Dat zijn dan DLP tv's, en die hebben prima beeld.

Op je 26inch LCD, of op je gewone tv ga je inderdaad geen verschil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Anoniem: 152615 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:14:
^^

Je krijgt een mailtje zodra je xbox is gerepareerd en dus ook weer naar jou toe gestuurd zal worden. Ook krijg je een nieuw UPS tracking nummer erbij zodat je de "terugweg" kan volgen. Mijn 360 is vanochtend gearriveerd en hij doet het perfect ... heb vandaag eindelijk oblivion en doa4 kunnen spelen :)
Ik kan me alleen niet herinneren een emailadres door te hebben gegeven, nouja ik wacht het af. thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172218

mobygo76 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:26:
[...]

Ik kan me alleen niet herinneren een emailadres door te hebben gegeven, nouja ik wacht het af. thanx.
Ze hebben als het goed is al je gegevens als je met de helpdesk hebt gebeld. Ik heb vanmiddag een nieuwe ontvangen nadat ik de xbox dinsdagavond bij UPS heb afgegeven. Helaas is het euvel niet verholpen maar dit schijnt niet aan de xbox te liggen. Bij mij loopt namelijk de xbox vast als ik bij CoD2 in de multiplayer mode de map "Carentan" kies of als ik in een lobby zit waarin bij Carentan wordt gespeeld. Dit geldt ook voor nog 2 maps. Ik heb zojuist de helpdesk gebeld en zij zeiden dat het een heel zeldzaam voorkomend probleem is waarbij er softwarematig iets verkeerd gaat. De schuld ligt hier bij Activision maar dit schijnt niet verholpen te kunnen worden. Een ander persoon die hetzelfde euvel had, heeft een nieuwe dvd van CoD2 erin gedaan maar dit hielp ook niet. Gelukkig heb ik nu wel een stillere xbox. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, die Battlefield 2 Achievements zijn niet makkelijk zeg. Ik speel alleen live, en heb zo'n 60 punten per potje. Ik heb dus redelijk wat punten, een PPH van 106 (whatever that maybe, maar 100 is de max voor je rank), maar nog 0 achievements :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98326

Anoniem: 152615 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:14:
^^

Krijg je ook zo'n UPS tracking nummer als ze je een nieuwe harddisk toesturen ? is inmiddels alweer een week geleden en nog nix gehoord. Pasen zit er wel tussen helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:48:
[...]

Het gaat hier ook om de grotere maten tv's.

Zeg maar vanaf 37inch tot zo'n 61 inch.

Zodra je dat soort schermen hebt, ga je het verschil zien. Vergis je niet, groter dan 50 inch komt veel voor in de US. Dat zijn dan DLP tv's, en die hebben prima beeld.

Op je 26inch LCD, of op je gewone tv ga je inderdaad geen verschil zien.
Ik speel op 42"...
Ik zie dus heel snel of er verschil tussen zit. En tussen die monsterkabel en die third party was het verschil echt te verwaarlozen. Believe me...

Nou was dat natuurlijk wle de ps2 en geen xbox360. Toch kan ik miij niet voorstellen dat het die 90 euro waard is... Maar ik hoor het graag als iemand er hier al ervaring mee heeft (zal nog wel niet). Mocht die kabel toch zo fantastisch zijn als die site beweert zal ik hem ook zeker halen. Maargoed, nogmaals dat lijkt mij sterk.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 134612 op 20-04-2006 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 134612 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:10:
[...]

Ik speel op 42"...
Ik zie dus heel snel of er verschil tussen zit. En tussen die monsterkabel en die third party was het verschil echt te verwaarlozen. Believe me...

Nou was dat natuurlijk wle de ps2 en geen xbox360. Toch kan ik miij niet voorstellen dat het die 90 euro waard is... Maar ik hoor het graag als iemand er hier al ervaring mee heeft (zal nog wel niet). Mocht die kabel toch zo fantastisch zijn als die site beweert zal ik hem ook zeker halen. Maargoed, nogmaals dat lijkt mij sterk.
90 euro is afzetterij. Hij kost $55,- in de US.

Dan zou nooit meer dan 60 euro moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Nu online
90 is voor de versie met optische kabel erbij en geen analoog geluid volgens mij... de versies met component en alleen analoog zijn idd 60 euro ongeveer :)

Ik wacht even wat meer reviews af denk ik. Gebruik voor mijn xbox een projector dus eventueel kan ik wel wat verschil zien. Alleen of me dat 90/60 euro waard is.. tja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-05 06:36

Atmoz

Techno!!

Toch zijn anderen echt erover te spreken:
Ik moet je eerlijk zeggen,dat ik zelf al wist,dat monstercable echt de shit is..en toen ik eenmaal zag dat ze dr ook 1 voor de 360 hadden,en die review las,was ik echt gelijk verkocht..gelijk naar de BCC gegaan om m te bestellen..

en idd hier ook een superbeeld,maar ben er heilig van overtuigd dat t met deze kabel nog beter word..vooral als je dit weer leest...If you are using the Microsoft’s Xbox 360 Component HD AV Cable in your home theatre setup and thought games looked really good on your HDTV, you won’t believe how much the visuals can improve when using the GameLink 360 Component A/V Cable. It’s like someone ran a couple of Photoshop filters and tweaked brightness and contrast ratios.

Ik laat je wel weten,hoe t beeld is,als ik m eenmaal binnen heb.. kan niet w8ten...

Hier nog 2 andere linkies over de kabels..

http://www.qualityhifi.nl...kabels_voor_xbox_360.html

http://www.monstercable.com/monstergame/laatste aanpassing 20 april 2006 14:43
[edit]

En THX gecertificeerd wordt het toch ook niet zomaar:
Offcially Licensed to Deliver the Highest Performance from Xbox 360
Monster GameLink Cables are officially licensed by Microsoft and THX™-certified for the ultimate Xbox 360 audio/video performance. Exclusive Monster technologies ensure sharp, detailed video and crisp, larger than life sound. Monster GameLink cable delivers all the Xbox 360 performance you paid for. With Monster GameLink, you don’t just play games, you experience them.
Volgens mij is die kabel echt vet 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Atmoz op 21-04-2006 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Muthas schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:55:
[...]
Vet, maar ik las ergens waar je ook zo'n ding kon bestellen (die Japanse gameshop) dat je de Xbox moest openhalen om het knopje voor de DVD-tray te kunnen verwisselen. Moest jij dat ook doen?
Ik hoefde de DVD-tray niet te vervangen, want ik heb een échte Premium! >:) ;)
Maar het DVD-knopje ziet er idd niet erg eenvoudig uit. Ik zal nog wel een picje schieten daarvan.
De faceplate zelf daarentegen is redelijk eenvoudig te verwijderen. Wel een paar enge kraakjes bij het vast zetten enzo, maar dan heb je ook wat. 8)

Edit:
je bedoelde de gameshop lik-sang.com denk ik.
Hier een pic met daarop het rare dvd-knopje
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/xbox360-faceplate-chrome.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Trasos op 21-04-2006 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
atmoz schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 00:27:
Toch zijn anderen echt erover te spreken:

[...]

[edit]

En THX gecertificeerd wordt het toch ook niet zomaar:

[...]

Volgens mij is die kabel echt vet 8)
Okay,that does it!.... nou moet ik het weten ook.ik ga er eentje aanschaffen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

Hmm lees net best leuke rumors over de xbox360.. een flinke knal in Sony's gezicht volgens mij.

maar toch leuk om te delen met jullie.. heb de bron er ook bijgezet.

- The premium pack will cost $100 less in october.

- The core system will cost $80 less.

- Gears of War will be out in the last week of October with a huge budget for the advertising.

- HD-DVD out in September $100.

- New hard disk (100GB) But no price and date available.

- Webcam "My Eye on You" (September $50-$70 bundled with a game).

- More than 50 new Xbox games in June compatible with the 360.

- The bandwidth of the server will be increased by 5.

- Halo 3 will be in the market in March 2007, first video at the E3.

- Possible exclusive right for an "urban game" think Grand Theft Auto, Microsoft in working on it.

- The price of the Xbox Live Gold will be reduced or even free with commercials on the dashboard for October.

- The production of the Xbox 360 is increasing 2x in all the factories.

- Exclusive agreement with Paramount picture for High definition content for Xbox Live.

- Agreement with NBC, to see all the Xbox Live tournaments as a spectator.

- Agreement with Epic record for exclusive content in Xbox Live.

- New dashboard for kids.

- Kameo 2 is on the way.

- New feature, download and play is coming.

- Before October the Xbox 360 will be virtual console, playing all sega games.

- A lot of Arcade Xbox Live games are coming.

- New dashboard is coming.

bron: http://zonaforo.meristati...viewtopic.php?t=532235&m=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:42

Grozno

acts without consequence!

Deze lijkt mij ook erg interresant, vraag me af of die ook leverbaar gaat worden.
Is wel zo mooi bij een verchroomde console :9
Afbeeldingslocatie: http://spooky.student.utwente.nl/~icec/360_faceplate_chrome4_Controller.JPG

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Anoniem: 114719 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:26:

- The bandwidth of the server will be increased by 5.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-01-2024
Inderdaad, wat wordt er mee bedoeld?

Wat ik graag zie is mogelijkheid om Live content ook streaming te krijgen. Zodat ik de videos niet eerst helemaal hoef te downloaden om ze af te spelen.

X360: klaasb, Barton 2.5 ghz, 1 gig mem, 6800 LE, 13" Low Radiation CRT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Nu online
by 5 times

misschien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 12:47

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 114719 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:26:
Hmm lees net best leuke rumors over de xbox360.. een flinke knal in Sony's gezicht volgens mij.

maar toch leuk om te delen met jullie.. heb de bron er ook bijgezet.

- [...heeel veeel rumors...]

bron: http://zonaforo.meristati...viewtopic.php?t=532235&m=
Zou leuk zijn als het allemaal waar zou zijn ;) wordt nog leuk als de PS3 gelanceerd wordt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-05 08:09
mijn mening ik vind er egt geen drol aan dat verchroomde shit :S.. heb je verchroomde voorkant en verders wit.. het staat niet bij elkaar :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

krijgnuwat schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:24:
mijn mening ik vind er egt geen drol aan dat verchroomde shit :S.. heb je verchroomde voorkant en verders wit.. het staat niet bij elkaar :|
Mee eens :|

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
Ik had ook mijn cd-laadje liever wit gehad in plaats van chroom. Is dat op de een of andere manier te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Ja inderdaad, dat zou ik ook veel mooier vinden. Is natuurlijk op te lossen door met iemand die een core heeft zijn cd-lade-voorzetstukje-geval te ruilen :9

EDIT: Het knopje om de lade te openen/sluiten overgens ook

[ Voor 17% gewijzigd door Xander84 op 21-04-2006 15:58 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Tsja, dan had je een core moeten kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
is het mogelijk om savegames van je ene xbox account op de andere te gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:06:
[...]

90 euro is afzetterij. Hij kost $55,- in de US.

Dan zou nooit meer dan 60 euro moeten zijn.
Inderdaad the importuer van Monster rekent belachelijke prijzen onder het mom van BTW en invoerrechten BLABLA.
Heb een paar jaar geleden hierover al een discussie gehad met de importeur, toen Monster cables overigens hier nog niet zo gemakkelijk verkrijgbaar waren.
De kwaliteit van de kabels zijn echt onbetwist, ik heb hier ook een paar cheapo component kabels, maar dat is echt drie keer prut, maar ja sommige mensen vinden dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
krijgnuwat schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:24:
heb je helemaal gelijk in

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

harrytasker schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:36:
[...]

De kwaliteit van de kabels zijn echt onbetwist, ik heb hier ook een paar cheapo component kabels, maar dat is echt drie keer prut, maar ja sommige mensen vinden dat geen probleem.
Sorry hoor maar als die cheapo third party component kabel van de ps2 3X prut vindt dan is die moster kabel 2.5X prut. Zoals ik al eerder poste de verschillen tussen die kabels zijn echt minimaal. Lees de user reviews maar eens op het net. Bergijp me niet verkeer hoor. Als jij graag 4 x zoveel voor een kabel betaald om je beeldkwaliteit met een fractie te verbeteren (dit was het geval bij de ps2), ga vooral je gang. Ik heb het er alleen niet voor over.

Voor 70 euro (zoveel kost ie zonder dig. audio) verwacht ik een duidelijk verschil met de standaard MS kabel. Als ik op een ander forum lees dat de verschillen niet zijn te tonen d.m.v. foto's dan heb ik gewoon mijn twijfels over de verbetering.

Monster kabels zijn inderdaad de beste kabels die er zijn. Dat wil nog niet zeggen dat ze altijd maar veel beter zijn dan de rest, en het geld dus waard zijn. Kan maar hoeft niet. Third party is niet altijd crap. Zo denk ik ook niet dat de MC component kabel crap is. Die is volgens mij van goede kwaliteit. Hoeveel die kwaliteit te verbeteren valt is de vraag.

Ik denk dat je veel beter op de HDMI kabel kan wachten (ALS hij uitkomt, en mits je tv die ingang heeft). Weet 100% zeker dat die kwaliteit beter zal zijn dan de component van monster... Component blijft analoog en zal dus altijd afleggen tegen een digitale variant...

Maargoed als die monster kabel echt zo goed is als ze in die review zeggen (9.5) trek ik mijn woorden terug en schaf hem meteen aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:26
Er is een nieuwe singleplayer demo op marketplace gekomen van G.R.A.W. Misschien interessant voor mensen die twijfelen om deze game te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Fuck it, wij gamers zien liever (eindelijk) eens de Topspin demo verschijnen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBM_NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-05 19:06
Quote: "Microsoft will upgrade the CPU used in its Xbox 360 games console early next year, the CPU's manufacturer announced today.

The new CPU will be built using technology that can reduce heat and power consumption, as well as potentially increasing speed. It will also help Microsoft cut the console's cost.

The improved Xbox 360 CPU will be manufactured using 65 nanometre technology starting in the first quarter of 2007, Chartered Semiconductor of Singapore said. The existing CPU uses 90nm technology.
"end quote

bron: http://www.vnunet.com/2154491

Hmm las het artikel net, daar wordt ik niet blij van :'( (als bezitter van een huidige 360)
Maar het was eigenlijk wel te verwachte, zou het alleen erg veel stroomverbruik schelen vraag ik me af?

http://gamercard.xbox.com/BraveBigman%20NL.card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
DBM_NL schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 22:43:

Hmm las het artikel net, daar wordt ik niet blij van :'( (als bezitter van een huidige 360)
Maar het was eigenlijk wel te verwachte, zou het alleen erg veel stroomverbruik schelen vraag ik me af?
Ja, en de warmteproductie. Dat is het voordeel van de kleinere procede's, dat er minder stroom nodig is. Kijk maar eens naar de nieuwste generatie Intel's (Conroe), die zelfs weer passief gekoeld kunnen worden.

Al met al een positieve ontwikkeling voor de 360, al kan ik me jouw teleurstelling wel enigszins voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Laatst online: 13:26
MaZo schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 22:03:
Fuck it, wij gamers zien liever (eindelijk) eens de Topspin demo verschijnen! :P
Agreed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
Iemand al ervaring met stuurtjes op de Xbox360? Zijn er bestaande sturen compatibel? Ik heb nog een Logitech Driving Force voor mijn PS2 liggen met een USB aansluiting, of denk ik nu weer te hoopvol?

Dan toch maar een nieuwe kopen, zoals deze bijvoorbeeld: http://www.madcatz.com/De...tegoryImg=Xbox_360_Wheels

Te koop bij: DimensionPlus

Ik vind het niet erg om 100 euro uit te geven, PGR3 zal er lekkerder door spelen, maar ik vind het zo zonde om hier 3 sturen te hebben liggen: PC, PS2 en Xbox360.

[ Voor 21% gewijzigd door zneek op 21-04-2006 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 17:44
DBM_NL schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 22:43:
The new CPU will be built using technology that can reduce heat and power consumption, as well as potentially increasing speed. It will also help Microsoft cut the console's cost.

Mmm... als devkits dan maar geen nieuwe CPU's krijgen.
Zullen games die dan op die nieuwe devkits worden ontwikkeld niet minder 'lekker' draaien op de huidige versie 360's? :|

Ach, mischien teveel doom-denkerij :) Kan niet wachten tot de E3 in ieder geval _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door ironx op 21-04-2006 23:31 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:10
Tuurlijk niet, specs zullen gewoon zelfde blijven, enigste waarom ze het doen is om te bezuinigen.
Doen alle console fabrikanten, gaan echt niet hun eigen ruiten in gooien door opeens een latere versie van console sneller te maken oid. Verkopen ze er nu toch geen meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
Leuk, heb ik net een Xbox360 gekocht, komt er weer een nieuwe versie die in bepaalde opzichten beter is. :(

Ik hoop dat Microsoft wat gaat doen aan de 3rd party support. Een SmartJoy FRAG zou mij heel goed van pas komen aangezien ik linkshandig ben en graag FPS met muis en tobo speel. Maar het ziet er niet goed uit, Lik Sang laat niks van zich horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

Microsoft kennende hoef je nergens bang voor te zijn hoor.. ik weet nog met de xbox`1 dat ik gewoon 2 gratis games en een gratis joypad van ze kreeg met de prijsverlaging.. dus wij met de xbox360 kunnen gewoon iets tofs van ze verwachten.. gewoon ff geduld hebben :)

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 114719 op 22-04-2006 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-05 11:29

Kid Buu

Huh, Pietje?

Anoniem: 114719 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 00:10:
Microsoft kennende hoef je nergens bang voor te zijn hoor.. ik weet nog met de xbox`1 dat ik gewoon 2 gratis games en een gratis joypad van ze kreeg met de prijsverlaging.. dus wij met de xbox360 kunnen gewoon iets tofs van ze verwachten.. gewoon ff geduld hebben :)
Dit betwijfel ik, het is gewoon een hardware revisie net als waarvan de PS2 er tientallen van heeft gehad. Het is gewoon om de kosten te drukken, kwa performance in games zal het echt niet uitmaken.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 15-05 06:36

Atmoz

Techno!!

Even een kleine sneak-preview van mijn nieuwe appartement met natuurlijk een mooie plek voor de Xbox360:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/atmoz2/Xbox360_pur/xbox360_pur1_klein.JPG
(vriendin staat ernaast voor in het "post je vriendin topic" ;))

In het echt geeft "Xbox" heel mooi strak groen licht, "360" gewoon wit en de achtergrond rood (tussen de plaat en de muur). Als alles af is zal ik nog wat foto's maken, want het ziet er (al zeg ik het zelf) echt super uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
DAMN...ziet er strak uit!!

Owja...die xbox ook. :Y)

Maar echt...ziet er echt gaaf uit. _/-\o_ Is dat gewoon in je woonkamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ja hoor, m'n 2e defecte xbox is een feit :( :( :(

Zet hem net aan en allemaal zwarte strepen door het beeld. Alles losgekoppeld en weer aangesloten maar nogsteeds hetzelfde probleem...
Als ik de component kabel niet op HDTV zet dan heb ik de strepen niet maar dan blijft het geluid en beeld een beetje haperen tijdens bv de intro van Oblivion. Ingame liep hij (nu nog) wel goed Ik heb op HDTV setting alle resoluties geprobeerd maar de strepen blijven.

Nou kan het natuurlijk ook de component kabel zelf zijn die het heeft begeven, maar het lijkt mij meer een hardware probleem. Ik ga maar ff de kabel van een maat van me proberen (zijn 360 heeft het trouwens ook van de week begeven, dus die heeft ie toch niet nodig). Mocht dat het zijn ga ik toch maar die monster kabel aanschaffen :+

Als het echt weer de 360 zelf is die defect is vind ik dat een heeel slechte zaak. Ik heb verdomme net een week een nieuwe in huis. Ik ken 2 personen met een 360 (die maat van me en ikzelf) en ze zijn alletwee al een keer stuk gegaan. Kan natuurlijk toeval zijn maar ik hoor net iets teveel verhalen over defecte 360's om dit als toeval te zien. Mijn xbox staat gewoon in de kamer (niet in een kaste ofzo) met meer dan genoeg vrije ruimte er omheen dus het zou geen hitte probleem mogen zijn. Ik heb echt heel veel consoles gehad en er is er werkelijk nog nooit eentje stuk gegaan. En nu gewoon al 2 fokking keer...

Naja voorlopig maar ff geen HDTV setting. Dan kan ik iig verder met Oblivion (ziet er wel meteen stukke minder uit zeg...). En als ik met een andere kabel nog hetzelfde probleem heb dan maar weer met support bellen

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 134612 op 22-04-2006 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Anoniem: 134612 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 12:37:
En ja hoor, m'n 2e defecte xbox is een feit :( :( :(

Zet hem net aan en allemaal zwarte strepen door het beeld. Alles losgekoppeld en weer aangesloten maar nogsteeds hetzelfde probleem...
Als ik de component kabel niet op HDTV zet dan heb ik de strepen niet maar dan blijft het geluid en beeld een beetje haperen tijdens bv de intro van Oblivion. Ingame liep hij (nu nog) wel goed Ik heb op HDTV setting alle resoluties geprobeerd maar de strepen blijven.

Nou kan het natuurlijk ook de component kabel zelf zijn die het heeft begeven, maar het lijkt mij meer een hardware probleem. Ik ga maar ff de kabel van een maat van me proberen (zijn 360 heeft het trouwens ook van de week begeven, dus die heeft ie toch niet nodig). Mocht dat het zijn ga ik toch maar die monster kabel aanschaffen :+

Als het echt weer de 360 zelf is die defect is vind ik dat een heeel slechte zaak. Ik heb verdomme net een week een nieuwe in huis. Ik ken 2 personen met een 360 (die maat van me en ikzelf) en ze zijn alletwee al een keer stuk gegaan. Kan natuurlijk toeval zijn maar ik hoor net iets teveel verhalen over defecte 360's om dit als toeval te zien. Mijn xbox staat gewoon in de kamer (niet in een kaste ofzo) met meer dan genoeg vrije ruimte er omheen dus het zou geen hitte probleem mogen zijn.

Naja voorlopig maar ff geen HDTV setting. Dan kan ik iig verder met Oblivion (ziet er wel meteen stukke minder uit zeg...). En als ik met een andere kabel nog hetzelfde probleem heb dan maar weer met support bellen
Dat met Oblivion in het begin haperen hebbik ook last van de intro, maar iedereen volgens mij, daar moet je je geen zorgen om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
En ja hoor, mijn 2e xbox is ook stuk :P Tis niet te geloven, ik heb dat ding net twee weken terug en nu alweer de ring of death. Ze hebben me trouwens wel een gare oude xbox terug gegeven, MF date 25-10-2005, terwijl mijn oorspronkelijke uit feb. 2006 kwam. Hopelijk krijg ik nu wel echt een nieuwe...

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

krijgnuwat schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 12:46:
[...]

Dat met Oblivion in het begin haperen hebbik ook last van de intro, maar iedereen volgens mij, daar moet je je geen zorgen om maken.
Probleem opgelost. Mn settings stonden nog op PAL50. Ik heb hem net op PAL60 ingesteld en hij loopt nu weer vlekkeloos. Tegen beter weten in toch weer ff op HDTV setting geprobeerd maar helaas daar nogsteeds hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiseguy1983 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 12:57:
En ja hoor, mijn 2e xbox is ook stuk :P Tis niet te geloven, ik heb dat ding net twee weken terug en nu alweer de ring of death. Ze hebben me trouwens wel een gare oude xbox terug gegeven, MF date 25-10-2005, terwijl mijn oorspronkelijke uit feb. 2006 kwam. Hopelijk krijg ik nu wel echte nieuwe...
:X
Ik voel jouw pijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Laatst online: 03-01-2023
Probleempje met media center. Zo nu en dan werkt het. Heb de instellingen op xbox op automatisch staan....dus hier zal wel het probleem in zitten. Volgende verbindingen:

Van xbox naar pc moederbord.....en daarnaast extra netwerkkaart in computer die naar router gaat.

Probleem zit hem niet in internetverbinding want deze werkt altijd....dus xboxlive. alleen media center niet. geprobeerd manual te doen maar dan zit ik met default gateway die ingevuld moet worden op de xbox en in windows heb ik hier niks staan. in windows staan de instellingen van ipadres en subnet mask manueel ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-05 22:41

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik had donderdag de xbox 360 support gebeld met het feit dat me xbox van die kleine ronde ring krassen maakt op mn spellen.
Ik vertelde die knakker dat ik mn xbox ALTIJD horizontaal heb liggen op mn sony home cinema set. Nog nooit heeft 1 van mn game consoles ooit verticaal gestaan. Heb het ook gelijk duidelijk gemaakt dat ik weet dat je dan 2 diepe ring krassen krijgt op aan de buitekant van de dvd. Die knakker overlegt dan met zn supervisor.
Die vertelt hem het volgende. De dvd's spinnen op 12x. Ze draaien sneller dan normale dvd's in je pc of xbox 1. D8 echt van DIKKE B*LLSH*T want mn dvd brander en bij mn vriendin branden gewoon op 16x en die maken GEEN krassen op mn dvd. Hij zei de 360 games zijn extra beschermt voor krassen, dat ik het moest testen met cd's en andere dvd's. Vroeg hem: "wat nou als die 360 nog meer games krast, gaan jullie dan mn games vervangen??) Hij: "nou dat verschilt per case." Als de 360 nog meer krassen veroorzaakt op mn cd's of dvd's moest me xbox omgeruild worden.
Hierop zei ik tegen die knakker van: "Ik heb nu echt veel muziek op mn hdd staan. Kan ik die hdd dan houden zodat jullie al1 een system unit hoeven te sturen. Hij: "neej dat is niet mogelijk, want ms stuurt je dan een evenwaardige unit op. Ik zovan sturen jullie dan een refurbished of een nieuwe, want ik zie op verschillende fora waar ik actief ben dat jullie ook refurbished 360's opsturen. Hij zei van neej we sturen een nieuwe 360 in doos naar je op. Zei van echt niet dat ik mn hdd inlever. er zitten teveel cd's in die ik niet meer heb (ze waren niet van mij of zijn nu stuk). hij: "dat meot ik dan overleggen op het moment dat de 360 gerepareerd moet worden.

Ik heb nu zoiets van dikke l*l 3 bier dat ik mn hdd inlever er zijn genoeg 360's die geproduceerd worden. Ze zorgen maar dat ze een nieuwe 360 system unit naar me toe sturen. Ik heb geen zin in een oudere 360 die refurbished is waarvan er onderdelen vervangen zijn uit een andere refurbished 360. mijn 360 is nieuw aangeschaft. Ik heb geen zin om elke dag te gamen met het verstand van deze refurbished kan elk moment doodgaan. (bij dell doen ze ook aan dit soort grappen)

* hoop binnenkort foto's van mn gekrastte games te maken die ik dan hiero post

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AzN_cRzY schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 14:32:
Ik had donderdag de xbox 360 support gebeld met het feit dat me xbox van die kleine ronde ring krassen maakt op mn spellen.
Ik vertelde die knakker dat ik mn xbox ALTIJD horizontaal heb liggen op mn sony home cinema set. Nog nooit heeft 1 van mn game consoles ooit verticaal gestaan. Heb het ook gelijk duidelijk gemaakt dat ik weet dat je dan 2 diepe ring krassen krijgt op aan de buitekant van de dvd. Die knakker overlegt dan met zn supervisor.
Die vertelt hem het volgende. De dvd's spinnen op 12x. Ze draaien sneller dan normale dvd's in je pc of xbox 1. D8 echt van DIKKE B*LLSH*T want mn dvd brander en bij mn vriendin branden gewoon op 16x en die maken GEEN krassen op mn dvd. Hij zei de 360 games zijn extra beschermt voor krassen, dat ik het moest testen met cd's en andere dvd's. Vroeg hem: "wat nou als die 360 nog meer games krast, gaan jullie dan mn games vervangen??) Hij: "nou dat verschilt per case." Als de 360 nog meer krassen veroorzaakt op mn cd's of dvd's moest me xbox omgeruild worden.
Hierop zei ik tegen die knakker van: "Ik heb nu echt veel muziek op mn hdd staan. Kan ik die hdd dan houden zodat jullie al1 een system unit hoeven te sturen. Hij: "neej dat is niet mogelijk, want ms stuurt je dan een evenwaardige unit op. Ik zovan sturen jullie dan een refurbished of een nieuwe, want ik zie op verschillende fora waar ik actief ben dat jullie ook refurbished 360's opsturen. Hij zei van neej we sturen een nieuwe 360 in doos naar je op. Zei van echt niet dat ik mn hdd inlever. er zitten teveel cd's in die ik niet meer heb (ze waren niet van mij of zijn nu stuk). hij: "dat meot ik dan overleggen op het moment dat de 360 gerepareerd moet worden.

Ik heb nu zoiets van dikke l*l 3 bier dat ik mn hdd inlever er zijn genoeg 360's die geproduceerd worden. Ze zorgen maar dat ze een nieuwe 360 system unit naar me toe sturen. Ik heb geen zin in een oudere 360 die refurbished is waarvan er onderdelen vervangen zijn uit een andere refurbished 360. mijn 360 is nieuw aangeschaft. Ik heb geen zin om elke dag te gamen met het verstand van deze refurbished kan elk moment doodgaan. (bij dell doen ze ook aan dit soort grappen)

* hoop binnenkort foto's van mn gekrastte games te maken die ik dan hiero post
Ik hoefde mijn HD niet mee te sturen. HEb echt alleen de box zelf opgestuurd. Ik zie de link tussen de HD en krassen op je discs ook niet. Het heeft dus totaal geen nut om die HD mee te sturen. De box die ik terug kreeg zat in een no label doos, met een zakje om de box heen. Waarschijnlijk dus gewoon een opgeknapte 360. Dit keer komen ze er niet zo makkelijk vanaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
Ja joh, die gasten van die support lijn lullen ook echt onzin. Het meisje dat ik sprak zei juist dat ze absoluut geen zekerheid kon geven dat ik een nieuwe zou krijgen. Ze heeft alleen in het vakje opmerkingen neergezet, dat het al de 2x is in 1 maand, en dat ik een nieuwe wil. Ik vind het echt niet normaal dat je gewoon iemand anders z'n xbox krijgt, terwijl je dat ding dus nieuw hebt gekocht!Iedereen is lovend over de repair service omdat ze zo snel zijn, maar echt goed werk leveren ze dus niet af!

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
atmoz schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 10:44:
Even een kleine sneak-preview van mijn nieuwe appartement met natuurlijk een mooie plek voor de Xbox360:

[afbeelding]
(vriendin staat ernaast voor in het "post je vriendin topic" ;))

In het echt geeft "Xbox" heel mooi strak groen licht, "360" gewoon wit en de achtergrond rood (tussen de plaat en de muur). Als alles af is zal ik nog wat foto's maken, want het ziet er (al zeg ik het zelf) echt super uit!!
Mooi gedaan met die muur, heb je mooi geen kabels meer, en ook geen lelijke kabel goot onder je tv. Heb je die 'muur' er zelf voor geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Wiseguy1983 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 14:48:
Ja joh, die gasten van die support lijn lullen ook echt onzin. Het meisje dat ik sprak zei juist dat ze absoluut geen zekerheid kon geven dat ik een nieuwe zou krijgen. Ze heeft alleen in het vakje opmerkingen neergezet, dat het al de 2x is in 1 maand, en dat ik een nieuwe wil. Ik vind het echt niet normaal dat je gewoon iemand anders z'n xbox krijgt, terwijl je dat ding dus nieuw hebt gekocht!Iedereen is lovend over de repair service omdat ze zo snel zijn, maar echt goed werk leveren ze dus niet af!
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze jou een xbox van een ander geven.

Dat die xbox die jij krijgt ouder is dan de xbox die je had, komt waarschijnlijk gewoon doordat ze een hele zooi xboxen hebben staan in dozen sinds release die niet naar de winkels gaan staan te wachten op mensen zoals jij die hun xbox opsturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Perfect_Cell schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 01:38:
[...]

Dit betwijfel ik, het is gewoon een hardware revisie net als waarvan de PS2 er tientallen van heeft gehad. Het is gewoon om de kosten te drukken, kwa performance in games zal het echt niet uitmaken.
Sterker nog, het kan helemaal geen bal uitmaken. Het ding verandert geen bal in pipelines of structuur, en zal exact net zoveel MIPS blijven uitpoepen op dezelfde kloksnelheid.

Een dieshrink is simpelweg het moderniseren van een CPU om de ontwikkelingen op semiconductorgebeid te volgen om het verbruik en warmteontwikkeling te verkleinen. Nothing more. Nothing less. Geen news, behalve dat toekomstige 360's dus wat minder warm worden. Boeie.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-04 09:18

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

klaasb84 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:54:
Ik had ook mijn cd-laadje liever wit gehad in plaats van chroom. Is dat op de een of andere manier te veranderen?
Ik wil wel met je ruilen, ik heb namelijk een witte lade en wil juist graag een chrome. Er staat geen mail adres in je profiel dus doe ik het via deze weg. Check mijn profiel om m'n mail adres te vinden ;) .

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
TangLeFuzZ schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 15:41:
[...]

Ik kan me echt niet voorstellen dat ze jou een xbox van een ander geven.

Dat die xbox die jij krijgt ouder is dan de xbox die je had, komt waarschijnlijk gewoon doordat ze een hele zooi xboxen hebben staan in dozen sinds release die niet naar de winkels gaan staan te wachten op mensen zoals jij die hun xbox opsturen. :)
Nee het was zeker geen nieuwe... Er zat geen folietje over de IR port en alleen een plastic zak omheen :S en trouwens, dan zou het wel heeeeel toevallig zijn, dat ik een tweede keer problemen heb met een nieuw exemplaar. Ik heb ook een klachten e-mail gestuurd, maar of dat uitmaakt betwijfel ik.

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 17:09

Maximus

There is no substitute

De achievement in PGR3 waarbij je 50 online races moet hebben. Wanneer krijg je die want ik heb nu al meer dan 50 races gereden en ook meer dan 50 races gewonnen alleen ik heb nog geen 50 races aldus het spel?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiseguy1983 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 17:43:
[...]

Nee het was zeker geen nieuwe... Er zat geen folietje over de IR port en alleen een plastic zak omheen :S en trouwens, dan zou het wel heeeeel toevallig zijn, dat ik een tweede keer problemen heb met een nieuw exemplaar. Ik heb ook een klachten e-mail gestuurd, maar of dat uitmaakt betwijfel ik.
Ik weet ook bijna zeker dat mijn retour xbox geen nieuwe was. Ook inderdaad geen folietje over de ir. Gewoon een xbox in en plastic zakje...
En het is inderdaad te toevallig dat ie bij mij binnen een week weer stuk is...

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 134612 op 22-04-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Maximus schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 19:51:
De achievement in PGR3 waarbij je 50 online races moet hebben. Wanneer krijg je die want ik heb nu al meer dan 50 races gereden en ook meer dan 50 races gewonnen alleen ik heb nog geen 50 races aldus het spel?
Het is geen achievement, maar een badge. Dus moet je wel ff bij 'achievements' in PGR3 kijken en dan bij 'badges' en dan 'ff de rechter-trigger indrukken voor het 'online' menu. Succes!

Wat betreft die chrome 360 en dan de rest wit. Ik krijg binnenkort een nieuw meubel en dan zie ik het witte vrijwel niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 17:09

Maximus

There is no substitute

Trasos schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 20:53:
[...]

Het is geen achievement, maar een badge. Dus moet je wel ff bij 'achievements' in PGR3 kijken en dan bij 'badges' en dan 'ff de rechter-trigger indrukken voor het 'online' menu. Succes!

Wat betreft die chrome 360 en dan de rest wit. Ik krijg binnenkort een nieuw meubel en dan zie ik het witte vrijwel niet meer.
Het is een badge maar ook onderdeel van deze achievement:

Online Professional
50 Online races, start last/finish 1st, 3-event win streak, clean race, win each scenario.

De eerste heb ik dus nog niet volgens het spel. Terwijl ik die toch echt al heb gehaald. De rest allemaal al wel aldus het spel.

[ Voor 9% gewijzigd door Maximus op 22-04-2006 21:29 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
Ik heb een play & charge kit en een wireless controller. Nou zit er een kabeltje bij met aan de ene kant een usb plug en de andere kant past ie in de controller. Als ik het zo aansluit op mijn PC, gaat het rode lampje branden (lampje op de play & charge kabel uitgang), betekent dit dat ie aan het opladen is?

Daarnaast krijg ik ook de 'new hardware wizzard' in windows te zien, is het dus mogelijk om de wireless controller (met charge snoer dus) te gebruiken op PC games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Nu online
nee... kabel is alleen om op te laden. Al vakert gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
zijn er hier eigenlijk nog mensen die geprobeerd hebben om zich bij de pgr 3 tournaments te qualificeren?

Sinds de laatste update is de tournament optie erbij gekomen, die sinds 17 april actief is. Voor degene die het nog niet wisten.

Mijn snelste tijd staat op dit moment op 57.06 Ben er niet zo erg tevreden mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:25
dikki dik schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 23:47:
zijn er hier eigenlijk nog mensen die geprobeerd hebben om zich bij de pgr 3 tournaments te qualificeren?

Sinds de laatste update is de tournament optie erbij gekomen, die sinds 17 april actief is. Voor degene die het nog niet wisten.

Mijn snelste tijd staat op dit moment op 57.06 Ben er niet zo erg tevreden mee
Ik heb het geprobeerd en mijn snelste tijd is 58.15, ook niet echt geweldig :/
Ik had ook liever een Ghost-optie gezien tijdens deze Time-Attack-mode, want dat zou voor mij makkelijker zijn geweest om mijzelf te verbeteren op bepaalde ''fouten'' die ik maak tijdens het rijden, maar misschien dat een Ghost-optie het wel te makkelijk zou maken om jezelf te kwalificeren.
Ik ben er nu ook mee gestopt, omdat het voor mij niet haalbaar is om een tijd neer te zetten van 52+ seconden. :9

[ Voor 9% gewijzigd door Yonix op 22-04-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
mijn snelste is 57,13 krijg hem egt niet sneller :(..
ben pas 15 min aan het racen, kijk morge wel verder.
Truste iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
je kan natuurlijk race against the clock doen en daar oefenen met een ghost om je vervolgens te qualificeren.

Ga het zo direct ook nog maar eens proberen. Heb t zelf gister ook pas voor t eerst ontdekt, had na een half uurtje de boven genoemde tijd neergezet. Kijken of daar nog wat vanaf kan, want in vergelijking met de top scores is dit natuurlijk niets.

Overigens op xboxworld.nl zitten veel nederlanders die behoorlijk goed zijn. Stuk of 6 zitten der al in de top 64....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Ik zag die Tournament optie ook pas gisteren :) Met de kwalificatie zat ik na een half uurtje op 59 nog iets, en als de toptijden 52 nog iets zijn, dan wordt het heel lastig denk ik ;)
Kan je met die Tournament opties eigenlijk ook zelf een toernooi op een of andere manier?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
dikki dik schreef op zondag 23 april 2006 @ 14:56:
je kan natuurlijk race against the clock doen en daar oefenen met een ghost om je vervolgens te qualificeren.

Ga het zo direct ook nog maar eens proberen. Heb t zelf gister ook pas voor t eerst ontdekt, had na een half uurtje de boven genoemde tijd neergezet. Kijken of daar nog wat vanaf kan, want in vergelijking met de top scores is dit natuurlijk niets.

Overigens op xboxworld.nl zitten veel nederlanders die behoorlijk goed zijn. Stuk of 6 zitten der al in de top 64....
Dan zal je eerst zelf de baan moeten nabouwen, want het is volgens mij geen standaard baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Trasos schreef op zondag 23 april 2006 @ 16:26:
[...]

Dan zal je eerst zelf de baan moeten nabouwen, want het is volgens mij geen standaard baan.
dat is het wel, namelijk:

Tokyo - Nigishu Short

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162351

Is wel verdomd lastig |:(

Heb nu een tijd van 56.30, weet niet wat er nog moet gebeuren om er gewoon ff 3 seconden vanaf te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Laatst online: 03-01-2023
Kan je via de xbox360 en een aangesloten tv.....spullen opnemen van tv op je xbox/pc? En zo ja met welk proggie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:25
Tommilio schreef op zondag 23 april 2006 @ 19:28:
Kan je via de xbox360 en een aangesloten tv.....spullen opnemen van tv op je xbox/pc? En zo ja met welk proggie :)
Dat is, zover ik weet, niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Anoniem: 162351 schreef op zondag 23 april 2006 @ 19:25:
Is wel verdomd lastig |:(

Heb nu een tijd van 56.30, weet niet wat er nog moet gebeuren om er gewoon ff 3 seconden vanaf te rijden.
idd ik zit nu ook aan de 56.5x kan hoogstens nog een seconde vanaf, maar die drie seconde ga ik echt niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
kan je trouwens met xbox live silver in het weekend gratis gamen? Mijne is 4 mei afgelopen.. dus voordat ik een gold neem zou ik dat wel ff willen weten. (doordeweeks weinig tijd vanwege school)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
zoals ik al zei een seconde 55,58, maar denk dat er nog wel wat vanaf kan. :P Had daarvoor heel toevallig een tijd van 56.30 gereden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 14:29
Nee je kan niet gratis gamen in het weekend. Er is wel een week in mei dat je gratis kan gamen met een silver abonnement

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
De laatste tijd speel ik veel DOA4 online, meestal host ik een lobby/game voor twee spelers. Wat mij erg frustreert is dat ik geen mogelijkheid zie om na een match te stoppen. Dat gebeurt trouwens alleen als ik verloren heb. Ik kom dan in een soort vicieuze circel terecht waarbij mijn enige mogelijk is DOA4 te herstarten. In de handleiding kan ik hier ook niks over vinden.

Heeft iemand hier enig idee hoe ik dus terug in de lobby kom na een verloren match? Als dit zo door gaat hou ik geen controller meer over, om maar niet te beginnen over de deuken in het parket. :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162351

dikki dik schreef op zondag 23 april 2006 @ 23:00:
zoals ik al zei een seconde 55,58, maar denk dat er nog wel wat vanaf kan. :P Had daarvoor heel toevallig een tijd van 56.30 gereden
Dat heb je wel weer mooi gedaan dan, ik ga vanavond maar weer een poging wagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik vraag het maar even opnieuw, als ik een widescreen 19" tft haal, met een resolutie van 1440 bij 900, ondersteunt de 360 dat dan? Of krijg ik dan 1024 bij 768 uitgerekt/balken, dan kan beter gewoon een normale halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Wat ik mij afvraag, kunnen gepatchte games samen met niet gepatchte games online spelen?

Ik haal een recent vb aan, bvb CoD2 op een Core tegen CoD2 op een premium.

Want persoonlijk vind ik die harddisk geen zegen op een console. Van zodra het maar een beetje de mogelijkheid heeft te patchen is er kans dat er een soort pc game klimaat gecreëerd wordt, waar gamers tegenwoordig niets meer zijn dat onbetaalde beta testers. ("eerst de game op de markt, de inkomsten vangen, en dan later zien we wel hoeveel tientallen megabyte patches we er moeten opsmijten om onze fouten te verdoezelen")

Terwijl console games traditioneel (door het unieke platform en het gebrek aan achteraf bijwerken) beter van bugs gevrijwaard zijn en goede en afgewerkte titles bieden. (paar uitzonderingen niet te na gesproken)

Maar goed, we zien wel waar het ons brengt. Hopelijk nemen de devs hun verantwoordelijkheid. Ook al omdat belange niet elke console online hangt
Muthas schreef op maandag 24 april 2006 @ 18:40:
Ik vraag het maar even opnieuw, als ik een widescreen 19" tft haal, met een resolutie van 1440 bij 900, ondersteunt de 360 dat dan? Of krijg ik dan 1024 bij 768 uitgerekt/balken, dan kan beter gewoon een normale halen.
Geen probleem. VGA strecht altijd je beeld over het volledige scherm. (alleen dvi kan een pixel op pixel afbeelden) De zwarte randen die je soms wel ziet bij een xbox360 op een 4:3 scherm worden door de xbox zelf gemaakt en in het vga signaal gestoken. Maar zolang het beeld de goede verhouding heeft (op zo goed als, 16:9 is nauwelijks verschillend van 16:10) moet het geen probleem zijn.

De resolutie is natuurlijk wel anders, dus er zal niet native kunnen gegamed worden, maar in games is dat zowieso minder belangrijk. Ik ben hetzelfde van plan maar dan met een 1680*1050 breedbeeld scherm (in de verre toekomst als de fondsen het toelaten :) )

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 24-04-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:31
Er zijn weinig mensen die dit en of getest hebben...

Wij hebben een Sony TV (ongeveer 5/6 jaar oud), best groot, maar toch is de kwaliteit soms echt bagger (alleen als je echt goed oplet, zie je de scherm trillen en beetje vervorming :()...
Anoniem: 131051 schreef op maandag 24 april 2006 @ 19:29:
Wat ik mij afvraag, kunnen gepatchte games samen met niet gepatchte games online spelen?...
Dat weet ik niet zeker, maar wat ik gedaan heb is, ik heb toen ik mijn X360 ontving, meteen HALO 2 LE gekocht. Toen ik deze in mijn X360 stopte moest ik het updaten/patchen om op mijn X360 te kunnen spelen, dit is volgens mij de emulatie ofzo iets, ik weet het niet precies.

Maar wat ik wel tegen ben gekomen is, dat wanneer je een spel een patch nodig heeft, en jij dit niet accepteert, dat je dan niet (optimaal) gebruik kunt maken van het spel. Ik kan het ook mis hebben...

Voor de rest ben ik het niet met je eens, je kunt een spel niet perfect maken, er zal altijd een klein menselijk foutje zijn, die op te lossen is door een patch en of dergelijke.

Ik ben zeer tevreden met mijn X360 en dat wanneer het nodig is, dat het een patch/update meteen kan downloaden (wat maar een paar seconden duurt) en dat ik zonder enige probleem verder kan spelen en of genieten van de mogelijkheden...

[ Voor 56% gewijzigd door EN-IS op 24-04-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:48
De 360 ondersteund tot een max resolutie van 1366*768 over VGA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
net nieuwe xbox gekregen, van mij is van 6 maart 2006 dus niet uit december, keurig een nieuwe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
mobygo76 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:41:
net nieuwe xbox gekregen, van mij is van 6 maart 2006 dus niet uit december, keurig een nieuwe ;)
Waar zie jij ergens de productiedatum op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
Wanneer had je je xbox op laten halen? Ik heb hem vandaag aan de UPS man meegegeven... Kreeg je ook een e-mail met de melding dat hij op de terugweg was?

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Trasos schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:06:
[...]

Waar zie jij ergens de productiedatum op staan?
Staat achterop de xbox
Wanneer had je je xbox op laten halen? Ik heb hem vandaag aan de UPS man meegegeven... Kreeg je ook een e-mail met de melding dat hij op de terugweg was?
Ik had geen emailadres door gegeven, anders krijg je die wel inderdaad. Maar via het referentienummer wat je van microsoft krijgt kun je ook terugzoeken op www.ups.com ;), dat heb ik gedaan.

Heb nu dat ding op mijn werk staan, maar de wireless controller reageert niet op xbox, ik hoop dat het komt door alle wireless notebooks die hier staan, anders kan ik strax weer bellen. Gelukkig bijna vrij, over halfuurtje thuis maar es proberen.

[ Voor 19% gewijzigd door mobygo76 op 25-04-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-05 16:48

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Mijn gister ook weer terug gekregen, keurig een nieuwe :D
20 april eind van de middag een mailtje dat ie ontvangen was en 21 april weer bericht dat er een nieuwe onderweg is.
en deze was ook nieuw. plastic met xbox live papiertje erbij en nog stickers op de dvd lade en voor de ir poort.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Iemand al ervaring met FIFA World Cup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

krijgnuwat schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 19:32:
Iemand al ervaring met FIFA World Cup?
Nope, heeft wel, voor de verandering, een goede review gekregen: www.teamxbox.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Nu online
Nieuwe trailer van lost planet is veel belovend :) Helaasch komt ie pas volgend jaar als ik het goed begrijp...
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.