Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.609 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:08
krijgnuwat schreef op zondag 09 april 2006 @ 10:33:
weet iemand hoe ik een draadloos toetsenbordje op de xbox 360 aan kan sluiten?
Door de usb stekker van de reciever in de usb poort van de doos te steken ;)

[ Voor 16% gewijzigd door fonias op 09-04-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173082

Gisteren Top Spin 2 gekocht en ik heb nu continu last van vastlopers in het dubbelspel. In andere spellen heb ik incidenteel wel eens een vastloper maar met dit spel heb ik nog niet één match uit kunnen spelen... Iemand ook deze ervaring of tips wat te doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173082

Anoniem: 134612 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:43:
[...]

Je kan hem gewoon op HDTV laten staan. Je moet die 60hz alleen kiezen als je geen HD-kabel gebruikt...
Zo werkt het bij Top Spin 2 niet, gister met de helpdesk gebeld en het enige dat werkt is terug naar gewone TV-mode en dan de pal instelling op 60 hz zetten en daarnaa weer de HD kabel aansluiten... erg omslachtig terwijl het ook anders kan... Oblivion is ook 60hz only maar werkt wel gelijk in HD mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nou ik heb gister mijn xbox360 opgehaald bij postkantoor, gelijk een hdd, vga kabel en oblivion er bij gekocht en moet zeggen wauwie :D. Echt heel erg mooi. Ik had hem al wel op de PC. En dat liep wel maar dit loopt toch net even wat beter. Wat ik alleen jammer vind maar das persoonlijk dat het gras echt paar meter voor je voeten oppopt maar jah daar is weinig aan te doen. Verder loopt het als een trein. Heb hem op 1024 gezet (heb een 19inch crt) en dat werkt prima. Je krijgt dan wel 2 zwarte balken maar vin ddat eigenlijk wel wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

:P
krijgnuwat schreef op zondag 09 april 2006 @ 10:33:
weet iemand hoe ik een draadloos toetsenbordje op de xbox 360 aan kan sluiten?
Hier kan ik natuurlijk hele flauwe grappen maken :+ :P

Maar het is de HK niet.

Gewoon de receiver in de USB poort van je 360 steken. Ik heb een Dell draadloos toetsenbord die het niet doet, en een Logitech die wel werkt. Gewoon even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-05 08:09
me logitech werkt er niet op.. daarom vraag ik het misschien moest ik wat anders doen.. maar lukt me gewoon niet om dat ding aan de praat te krijge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-05 19:48
Jammer dat nooit iemand post hoe lang het heeft geduurd voordat zijn xbox360 weer terug kwam van het repaircentre. Ik ben de mijne maandag precies 2 weken kwijt en op 28 maart was hij al aangkomen in duitsland bij het repaircentre. Ik ga er dan ook niet vanuit dat ik een nieuwe zal krijgen, anders was die al verzonden lijkt me. De lui van MS zeiden dat het 10 werkdagen zou duren, dus na morgen zal hij klaar moeten zijn. Ik houd jullie op de hoogte ;)

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:18
hmm bij mij werd ie maandag gehaald en woensdag erop had ik een andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-12-2024
Als ik via mediacenter op mijn 360 mijn video's wil openen,dan krijg ik een application failure.(a critical mediacenter proces has failed.Please restart the computer and try again)
Foto's en muziek werken wel.
De WMA video's werken wel op mijn mediacenter pc.Iemand een idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Ik ben mijn 360 sinds vorige week vrijdag kwijt. Ik hoop deze week een nieuwe te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Hoe werkt zo'n Live Gold kaart dan?
Als je bijvoorbeeld een koopt voor 60 euro dus 12 maanden.
Je bent dan bijvoorbeeld vanaf het moment dat je de kaart gebruikt 12 maanden niet ingelogd/xbox gebruikt, is je kaart dan niet meer geldig?

Of registreerd de kaart of je een dag speelt, dus zou je bij wijze van spreken 1 keer in een jaar spelen en dan 12 jaar lang voor een 12 maanden gold kaart.

Ik wil best graag online spelen maar om nou elke dag te spelen en dan voor een paar uur, weet niet of ik die tijd/zin in heb.
Maar dan zou ik dus gewoon helemaal niet online kunnen spelen, als het per datum wordt gerekend ipv per gebruik. :?

[ Voor 4% gewijzigd door RAZORDUDE op 10-04-2006 01:44 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113273

Na maanden van dubben vandaag toch maar naar de winkel geweest en een Premium-pakket opgepikt. Schitterende graphics en mooi geluid, maar twee dingen vallen me heel erg op:

1. Ik hoor een duidelijk klikkend geluid als ik de console kantel of beweeg; net of er iets los zit. Is dit misschien een soort contactje dat registreert of het apparaat verticaal of horizontaal staat ofzo? Hebben alle consoles dit?

2. Ik vind de DVD-speler gigantisch veel herrie maken..het lijkt net een kruimeldief. Bij PGR3 staat het ding constant te loeien. Bij 'normale' volumes hoor je hem best goed, zeker bij tussentijds laden e.d. Hoort dit zo?

Ik heb aan het begin van dit Deel 16 een verwijzing gevonden naar deel 15 over de herrie die de speler maakt, maar daar stond niet zo heel veel over. Ik las ook iets over een andere gebruiker die zei dat zijn 360 muisstil was. Als ze eigenlijk stil of veel stiller horen te zijn, neem ik hem morgen even mee terug naar de winkel; heb nu nog een omruilgarantie..

Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60781

Anoniem: 113273 schreef op maandag 10 april 2006 @ 05:04:
Na maanden van dubben vandaag toch maar naar de winkel geweest en een Premium-pakket opgepikt. Schitterende graphics en mooi geluid, maar twee dingen vallen me heel erg op:

1. Ik hoor een duidelijk klikkend geluid als ik de console kantel of beweeg; net of er iets los zit. Is dit misschien een soort contactje dat registreert of het apparaat verticaal of horizontaal staat ofzo? Hebben alle consoles dit?

2. Ik vind de DVD-speler gigantisch veel herrie maken..het lijkt net een kruimeldief. Bij PGR3 staat het ding constant te loeien. Bij 'normale' volumes hoor je hem best goed, zeker bij tussentijds laden e.d. Hoort dit zo?
1. Ik heb zelf precies hetzelfde heb de console sinds december en het heeft nog geen problemen veroorzaakt. Weet niet wat het is maar het kan i.i.g geen kwaad
2. DVD speler maakt inderdaad herrie het hoort zo en PGR 3 is een van de spellen waar het erg aanwezig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 14:45
RAZORDUDE schreef op maandag 10 april 2006 @ 01:43:
Hoe werkt zo'n Live Gold kaart dan?
Als je bijvoorbeeld een koopt voor 60 euro dus 12 maanden.
Je bent dan bijvoorbeeld vanaf het moment dat je de kaart gebruikt 12 maanden niet ingelogd/xbox gebruikt, is je kaart dan niet meer geldig?

Of registreerd de kaart of je een dag speelt, dus zou je bij wijze van spreken 1 keer in een jaar spelen en dan 12 jaar lang voor een 12 maanden gold kaart.

Ik wil best graag online spelen maar om nou elke dag te spelen en dan voor een paar uur, weet niet of ik die tijd/zin in heb.
Maar dan zou ik dus gewoon helemaal niet online kunnen spelen, als het per datum wordt gerekend ipv per gebruik. :?
Het werkt inderdaad van datum tot datum en niet op basis van gebruik... Je hoeft natuurlijk niet elke dag te spelen.. In totaal kost het 5 euro per maand

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15142

Dit is een tuimelaartje in console om te bepalen of ie rechtop staat of plat ligt.

Ik heb aan het begin van dit Deel 16 een verwijzing gevonden naar deel 15 over de herrie die de speler maakt, maar daar stond niet zo heel veel over. Ik las ook iets over een andere gebruiker die zei dat zijn 360 muisstil was. Als ze eigenlijk stil of veel stiller horen te zijn, neem ik hem morgen even mee terug naar de winkel; heb nu nog een omruilgarantie..
Wees niet gevreesd, hij is niet stuk. Zover ik heb gehoord zijn er luide en minder luide DVD-spelers in omloop. Ikzelf heb mijn box sinds de launch en vind het geluid tijdens het gamen wel meevallen (gewoon die 5.1 vol open ;))

Na een oefenpotje op zaterdag tegen wat vrinden ben ik gisteren snel TopSpin2 gaan halen!
Om 11.40 uur ging ie het laadje in, om 20.00 uur ging ie er pas weer uit! Ik vind hem persoonlijk echt loedervet (if that's even a word :)) zeker omdat Risk Shots en topspins echt moeilijker zijn geworden.
De careermode is echt ontzettend dik opgezet, veel opties en trainings/wedstrijd/toernooi mogelijkheden :) Echt een ontzettend gaaf spel!

ps. de graphics zijn misschien niet super-de-super next-gen, maar de gameplay maakt voor mij heeeeeel veel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Bluto schreef op zondag 09 april 2006 @ 15:55:
Als ik via mediacenter op mijn 360 mijn video's wil openen,dan krijg ik een application failure.(a critical mediacenter proces has failed.Please restart the computer and try again)
De WMA video's werken wel op mijn mediacenter pc.Iemand een idee wat dit kan zijn?
Klik! ;)

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6648

Hebben jullie ook dat bij burnout revenge in sommige levels waar heel veel traffic is, het spel compleet gaat haperen? Vooral na zo'n stukje slomotion als je een takedown hebt. Is mijn 360 gaar of hebben ze dat spel gewoon niet goed getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-06 17:55

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik heb gisteren even gekeken vanuit Oblivion naar de downloadable content, maar ik zie die armors die je voor je paard zou kunnen downloaden/kopen helemaal nergens staan (ook trouwens niet vanuit de dash). Klopt dat?
Is dit iets dat (nog) voor de Amerikaanse markt is, of is dit alleen te dowloaden als je Gold hebt? Niet dat ik het graag wilde, maar ik wil wel dat het beschikbaar is... ;)

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11:49

On_E

Housemusic

Hmmm.. vandaag geld terug gekregen van de verzekering, en nu begint het te kriebelen…

Ga vanavond maar eens kijken of ik een premium pakket + extra wireless controller + RGB scart kabel + charge and play kit + GR:AW + PGR3 kan scoren.

Alleen wat vraagjes :

1. Ik heb geen HD-TV maar een 100hz CRT breedbeeld, zou ik nog steeds enorm verschil zien tussen bv. Black (XBOX) en GR:AW (360) ?
2. Kan ik Xbox live ook gebruiken via ICS ? (dus een 2e netwerkkaart halen voor mijn pc en daar mijn 360 op aansluiten)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:37
1
verschil tussen black en graw is zoiezo wel redelijk imo
bovendien moet dat wel lukken denk ik

2
ja dat kan maar schijnt erg lastig te zijn
het makkelijkste is tot nu toe gewoon draadloos netwerk en draadloze netwerk adapter

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Armada schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:35:
Ik heb gisteren even gekeken vanuit Oblivion naar de downloadable content, maar ik zie die armors die je voor je paard zou kunnen downloaden/kopen helemaal nergens staan (ook trouwens niet vanuit de dash). Klopt dat?
Is dit iets dat (nog) voor de Amerikaanse markt is, of is dit alleen te dowloaden als je Gold hebt? Niet dat ik het graag wilde, maar ik wil wel dat het beschikbaar is... ;)
Het is op dit moment alleen nog maar in de VS. Binnenkort komt het wel naar Europa. Je betaalt er alleen wel €2,50 voor ;). Weet niet of je dat wel de moeite waard vindt..

Ik vind het zelf net iets te veel voor alleen een armor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:58

S2S

On_E schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:41:
Hmmm.. vandaag geld terug gekregen van de verzekering, en nu begint het te kriebelen…

Ga vanavond maar eens kijken of ik een premium pakket + extra wireless controller + RGB scart kabel + charge and play kit + GR:AW + PGR3 kan scoren.

Alleen wat vraagjes :

1. Ik heb geen HD-TV maar een 100hz CRT breedbeeld, zou ik nog steeds enorm verschil zien tussen bv. Black (XBOX) en GR:AW (360) ?
2. Kan ik Xbox live ook gebruiken via ICS ? (dus een 2e netwerkkaart halen voor mijn pc en daar mijn 360 op aansluiten)
2 ja dat kan, je kaart voorzien van een thuis ip, 192.168.x.x (mss dat ICS dat al doet, dan sla je dit over)

maar mocht het niet werken.

ff met ipconfig je dns opvragen van je provider en gateway dat in de netwerk settings kloppen van je X360 en gaan met die banaan.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

On_E schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:41:

Alleen wat vraagjes :

ICS is niet aan te raden, de bandbreedte wordt dan verdeeld over de computer en de xbox, vooral als jezelf een game gaat hosten zal je dan ook in de problemen komen, een behoorlijke lag.
Daar komt dan ook nog bij dat je de computer aan moet laten staan als je met de Xbox op live gaat.
Draadloos is uiteraard een optie maar is behoorlijk prijzig.
Ik gebruik zelf een goedkope E-tech router van plm 30 euro en dat werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155394

Hier dan een post van een tevreden gebruiker :)

Ik heb twee weken gelden mijn XBOX 360 opgestuurt (ik heb hem zelf gebracht naar het UPS distributiecentrum). Precies een week later had ik weer een XBOX 360 in huis, welliswaar een andere maar dat maakt mij verder niet uit. XBOX 360 werkt weer als vanouds, dus nogmaals alle lof voor de snelle afhandeling _/-\o_ _/-\o_
Wiseguy1983 schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:29:
Jammer dat nooit iemand post hoe lang het heeft geduurd voordat zijn xbox360 weer terug kwam van het repaircentre. Ik ben de mijne maandag precies 2 weken kwijt en op 28 maart was hij al aangkomen in duitsland bij het repaircentre. Ik ga er dan ook niet vanuit dat ik een nieuwe zal krijgen, anders was die al verzonden lijkt me. De lui van MS zeiden dat het 10 werkdagen zou duren, dus na morgen zal hij klaar moeten zijn. Ik houd jullie op de hoogte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-03 13:42

RD

focus

Hmm. Ik heb de mijne vanochtend laten ophalen. Hopelijk gaat het ook zo snel. Liever natuurlijk nog sneller, maar goed. Ik baal er wel van. Ik laat wel weten hoe lang het geduurd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-06 07:43

Yuco

Womanizer!

Wiseguy1983 schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:29:
Ik had binnen een week een nieuw(er) exemplaar. Niets dan lof over de service van MS tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-06 15:19

Nikooos

huizenlol.nl

Anoniem: 15142 schreef op maandag 10 april 2006 @ 08:11:
[...]

Dit is een tuimelaartje in console om te bepalen of ie rechtop staat of plat ligt.

[...]

Wees niet gevreesd, hij is niet stuk. Zover ik heb gehoord zijn er luide en minder luide DVD-spelers in omloop. Ikzelf heb mijn box sinds de launch en vind het geluid tijdens het gamen wel meevallen (gewoon die 5.1 vol open ;))

Na een oefenpotje op zaterdag tegen wat vrinden ben ik gisteren snel TopSpin2 gaan halen!
Om 11.40 uur ging ie het laadje in, om 20.00 uur ging ie er pas weer uit! Ik vind hem persoonlijk echt loedervet (if that's even a word :)) zeker omdat Risk Shots en topspins echt moeilijker zijn geworden.
De careermode is echt ontzettend dik opgezet, veel opties en trainings/wedstrijd/toernooi mogelijkheden :) Echt een ontzettend gaaf spel!

ps. de graphics zijn misschien niet super-de-super next-gen, maar de gameplay maakt voor mij heeeeeel veel goed :)
vanavond ook maar even top spin ophalen bij een maatje van me!! Ik ben superbenieuwd hoe die is, maar hij lijkt mij ook echt gaaf..

Volgens mij is het super om dat op live te spelen!!

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38669

Ik heb sinds zaterdag een nieuwe router, nl. de Experia-box van KPN/Planet omdat ik overgestapt ben naar internetplusbellen.
Sinds ik deze doos heb aangesloten werkt Windows Media Center niet meer en ik krijg het ook niet meer aan de praat.
Stappen die ik (herhaaldelijk) heb gevolgd om de XB weer te laten connecten met MCE:

Op XB:
-In System-blade de Windows Media Center PC gedisconnect
- Via Media-blade Media Center opgestart, code op geschreven en op 'Continue' gedrukt

-PC
-Via Start - Accesoires - MediaCenter - Media Center Extender Manager gekozen voor Add New XBOX360
- Setup netjes laten draaien, code ingevoerd, op Next gedrukt
Dan gaat de setup de code verifieren en daarna wordt de XB geconnect. Dit doet ie dus niet meer. op mijn XB staat een melding dat de media center PC niet gevonden kan worden en de setup komt met de melding dat het de XB niet kan connecten. :( 8)7

Live werkt wel en ook het streamen van muziek en plaatjes via de media-blade werkt gewoon :?
Ik snap er niks meer van en baal enorm want het werkte net zo lekker! :(Morgen ook nog een nieuwe aflevering van 24 en die wil ik gewoon weer op mijn TV kunnen kijken...

Iemand die hulp of tips heeft om dit weer aan de praat te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:07
ik heb mijn xbox dinsdag opgestuurd vrijdag had ik een andere wel perfect geregeld.
Aleen 1 minpunt de console die ik opstuurde was van 23-1-2006 degene die ik terugkreeg is van 10-2005.
Ik ga denk ik maar klagen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-06 03:23
PRACHTIG, microsoft probeert nieuwe GTA op de 360 te krijgen. :P

http://www.gamer.nl/nieuws/30007

[ Voor 22% gewijzigd door JSTPS op 10-04-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Zo, maar eens een 360 premium + PGR 3 + Wireless Controller + Play & Charge kit aangeschaft.

RGB kabel en GR:AW volgen hopelijk morgen, die waren niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

rav994 schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:22:
ik heb mijn xbox dinsdag opgestuurd vrijdag had ik een andere wel perfect geregeld.
Aleen 1 minpunt de console die ik opstuurde was van 23-1-2006 degene die ik terugkreeg is van 10-2005.
Ik ga denk ik maar klagen ofzo.
Waarom, werkt de nieuwe/oude? Lekker laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
SOEDARKMASTER schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:33:

offtopic:
mijn god wat een niveau daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-12-2024
Heb die MCE video encoder geinstalleerd,maar als ik nu mijn videomap open op mijn 360 krijg ik de melding:Session terminated,another user or application on the windows media center based pc has disconnected this device.
Wat is dat nu weer???
Hellup.

[ Voor 24% gewijzigd door Bluto op 10-04-2006 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
TangLeFuzZ schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:53:
[...]

offtopic:
mijn god wat een niveau daar...
Die mensen he, die de reacties daar geven. Echt dom. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yes !!!!!!
Vind net een briefje van UPS in de bus dat ze langs zijn geweest met m'n nieuwe 360.
Ze willen hem morgen weer afleveren maar dan zit ik ook op m'n werk. Weet iemand toevallig of het mogelijk is dat ik morgen ochtend een ander aflever adres aan ze doorgeef of is dat al telaat ?

Al met al wel een snelle service. Hij is vorige week vrijdag opgehaald en vandaag dus de 1e poging van de aflevering. 6 werkdagen dus. Nee, mij hoor je zeker niet klagen...

Ben vanaf woensdag lekker t/m maandag vrij. Dan kan ik mooi mijn verloren tijd met Oblivion inhalen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Anoniem: 38669 schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:05:
Ik heb sinds zaterdag een nieuwe router, nl. de Experia-box van KPN/Planet omdat ik overgestapt ben naar internetplusbellen.
Sinds ik deze doos heb aangesloten werkt Windows Media Center niet meer en ik krijg het ook niet meer aan de praat.
Stappen die ik (herhaaldelijk) heb gevolgd om de XB weer te laten connecten met MCE:

Op XB:
-In System-blade de Windows Media Center PC gedisconnect
- Via Media-blade Media Center opgestart, code op geschreven en op 'Continue' gedrukt

-PC
-Via Start - Accesoires - MediaCenter - Media Center Extender Manager gekozen voor Add New XBOX360
- Setup netjes laten draaien, code ingevoerd, op Next gedrukt
Dan gaat de setup de code verifieren en daarna wordt de XB geconnect. Dit doet ie dus niet meer. op mijn XB staat een melding dat de media center PC niet gevonden kan worden en de setup komt met de melding dat het de XB niet kan connecten. :( 8)7

Live werkt wel en ook het streamen van muziek en plaatjes via de media-blade werkt gewoon :?
Ik snap er niks meer van en baal enorm want het werkte net zo lekker! :(Morgen ook nog een nieuwe aflevering van 24 en die wil ik gewoon weer op mijn TV kunnen kijken...

De poortjes die in de startpost vermeld staan even openzetten, dan doet ie het weer ;)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

SOEDARKMASTER schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:33:

en dat terwijl er al een GTA achtige game in de maak is voor de xbox360. Saint's row. (gewoon san andreas maar dan op 720p)

Veel vertrouwen hebben ze daar ook niet in. Terwijl dit wel veel eerder moet uitkomen. Als (als!!) ze er zouden in slagen rockstar over te halen op de 360 dan duurt het nog een eeuwigheid alvorens er een eerste gta op de 360 komt.

Bij rockstar zullen ze tevreden zijn :) want zij zijn nu de speelbal in een spelletje miljoenenpoker tussen sony en microsoft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Anoniem: 38669 schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:05:

Lijkt me ook een geval van wat poortjes openen, al kan het met een nieuw modem de moeite waard zijn om te checken of ie wel de laatste firmware draait. Geef die Experia box eens een harde reset (door met een naald dat knopje op de achterkant in te drukken), de laatste firmware moet dan automatisch geladen worden. Vervolgens zou je in moeten kunnen loggen op de box met het wachtwoord ”admin” en dan de benodigde poorten openen:

Benodigde poorten voor volledige MCE/XBX Live functionaliteit:

Port: 1900
Naam: UPnP Framework
Protocol: UDP

Port: 2290
Naam: Remote Media Center Experience
Protocol: TCP

Port: 3376
Naam: Media Center Extender Service

Port: 5555
Naam: Media Streaming (Media Connect)

Port: 7777
Naam: Network Validation

Port: 88
Naam: Xbox Live 1
Protocol: TCP / UDP

Port: 3074
Naam: Xbox Live 2
Protocol: TCP /UDP

Of simpeler: zet je 360 in de DMZ, dat werkt prima.

Good Luck ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:07
S2S schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:31:
[...]

Waarom, werkt de nieuwe/oude? Lekker laten zitten.
De XBOX die ik als eerste kocht daar heb ik geen minuut op gespeeld was dead on arival.
De vervanger is 3 maanden ouder dus daar heeft iemand 3 maanden op gespeels is kapot gegaan hebben ze gerepareerd en aan mij gegeven.
Ik heb 400 euro betaald voor een nieuwe xbox anders kon ik ook op marktplaats zoeken ofzo.
Voor de rest doet hij het perfect en super support gehad tot nu toe van ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ehh, ff grote n00b-vraag over die poorten hoor. Maar in mijn Experia-box heb ik de firewall uitstaan en mijn WindowsXP firewall heeft deze poorten allemaal opgezet.
Dan zou ik ze toch niet nog een keer open hoeven zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Shiverzz schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:40:
[...]

Lijkt me ook een geval van wat poortjes openen, al kan het met een nieuw modem de moeite waard zijn om te checken of ie wel de laatste firmware draait. Geef die Experia box eens een harde reset (door met een naald dat knopje op de achterkant in te drukken), de laatste firmware moet dan automatisch geladen worden. Vervolgens zou je in moeten kunnen loggen op de box met het wachtwoord ”admin” en dan de benodigde poorten openen:

Benodigde poorten voor volledige MCE/XBX Live functionaliteit:

Port: 1900
Naam: UPnP Framework

Port: 2290
Naam: Remote Media Center Experience

Port: 3376
Naam: Media Center Extender Service

Port: 5555
Naam: Media Streaming (Media Connect)

Port: 7777
Naam: Network Validation

Port: 88
Naam: Xbox Live 1
Protocol: TCP / UDP

Port: 3074
Naam: Xbox Live 2
Protocol: TCP /UDP

Of simpeler: zet je 360 in de DMZ, dat werkt prima.

Good Luck ;)
Wow moeten al die poorten opengegooid worden :?. Ik heb alleen de laatste 2 open gezet....

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Bluto schreef op maandag 10 april 2006 @ 20:00:

[...]

Heb die MCE video encoder geinstalleerd,maar als ik nu mijn videomap open op mijn 360 krijg ik de melding:Session terminated,another user or application on the windows media center based pc has disconnected this device.
Wat is dat nu weer???
Hellup.
Hier een uitgebreidere uitleg: Klikkerdeklik!

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Anoniem: 134612 schreef op maandag 10 april 2006 @ 20:10:
Yes !!!!!!
Vind net een briefje van UPS in de bus dat ze langs zijn geweest met m'n nieuwe 360.
Ze willen hem morgen weer afleveren maar dan zit ik ook op m'n werk. Weet iemand toevallig of het mogelijk is dat ik morgen ochtend een ander aflever adres aan ze doorgeef of is dat al telaat ?

Al met al wel een snelle service. Hij is vorige week vrijdag opgehaald en vandaag dus de 1e poging van de aflevering. 6 werkdagen dus. Nee, mij hoor je zeker niet klagen...

Ben vanaf woensdag lekker t/m maandag vrij. Dan kan ik mooi mijn verloren tijd met Oblivion inhalen :9~
bel ze op en vraag of je hem savonds kan ophalen...in de meeste gevallen lukt dat wel tot 7 uur..
dat heb ik tenminste met dhl....als ze op een dag voor me deur staan...kan ik dezelfde vond alsnog het pakketje bij hun ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychonikeo schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:22:
[...]

vanavond ook maar even top spin ophalen bij een maatje van me!! Ik ben superbenieuwd hoe die is, maar hij lijkt mij ook echt gaaf..

Volgens mij is het super om dat op live te spelen!!
Ik ben nog niet eens toegekomen aan op Live! spelen :) De career-mode vindt ik al zo'n uitdaging :) ben nu in mijn tweede seizoen en nummer 42 van de wereld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
En nog steeds wachten we op de demo van Topspin 2, terwijl de game al in de winkels ligt... :/

Het lijkt wel een trend om alles maar uit te blijven stellen, zelfs de arcade games komen amper normaal op tijd af (zie Streetfighter 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Paar uurtjes gespeeld, en PGR3 gaat sowieso retour vanavond, kan me niet boeien.

En ik wil ECHT die advanced scart kabel, beeld wordt dan hopelijk nog scherper, en dan kan ik mijn cinema setje tenminste aansluiten…

Oh ja, wat een herrie maakt dat ding zeg, is dat bij elk spel zo of misschien toevallig alleen bij PGR3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:03:
Oh ja, wat een herrie maakt dat ding zeg, is dat bij elk spel zo of misschien toevallig alleen bij PGR3 ?
Zoals in alle voorgaande 15 delen al eens beantwoord: dat is je dvd-speler, waarschijnlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 15142 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:05:
[...]

Zoals in alle voorgaande 15 delen al eens beantwoord: dat is je dvd-speler, waarschijnlijk ;)
Ja sorry, had ff geen zin 15 delen te lezen ;)

Maar het lijkt wel een stofzuiger…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

rav994 schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:48:
[...]

De XBOX die ik als eerste kocht daar heb ik geen minuut op gespeeld was dead on arival.
De vervanger is 3 maanden ouder dus daar heeft iemand 3 maanden op gespeels is kapot gegaan hebben ze gerepareerd en aan mij gegeven.
Ik heb 400 euro betaald voor een nieuwe xbox anders kon ik ook op marktplaats zoeken ofzo.
Voor de rest doet hij het perfect en super support gehad tot nu toe van ms.
Wie zegt dat daar iemand op heeft gespeeld? Er kunnen wel nieuwe X360 liggen die een oudere productie-datum hebben dan die je eerst had, so what? Ik zie het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:15:
[...]

Ja sorry, had ff geen zin 15 delen te lezen ;)

Maar het lijkt wel een stofzuiger…
Hoeft ook niet, op de vorige pagina vind je deze reactie:
Waar ook netjes antwoord is gegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 15142 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:22:
[...]

Hoeft ook niet, op de vorige pagina vind je deze reactie:

[...]

Waar ook netjes antwoord is gegeven ;)
Doh!

Zal beter opletten de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Laatst online: 06-06 10:02
Na al die positieve verhalen over Top Spin 2 heb ik hem vandaag ook maar gehaald bij de Media Markt in Den Haag.

Moet hem nog spelen, maar laat mijn mening wel horen.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

Nou mijn xbox ligt in Frankfurt bij Microsoft volgens UPS. Hopelijk is er een snelle duitser aanwezig, die mij weer een exemplaar terug doet sturen. -zucht-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
amped 3 demo staat op marketplace, misschien is het al gemeld. IIg nu nog een keer. :)

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-05 06:36

Atmoz

Techno!!

Net Battlefield 2 gekocht.
Kan hem alleen niet spelen omdat mijn appartement nog een puinzooi is door de verhuizing.
MediaMarkt had hem NET (5 minuten) binnen. Ze lagen nog niet in de rekken, maar waren ze nog aan het uitpakken :)

Ik was dus de eerste. Vanavond maar eens proberen.
Dan ook een review :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
wanneer komt de eerste linux voor xbox 360 eigenlijk? laatste nieuws wat ik er van gelezen heb was in 2005.. dus miss iemand wat meer info gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

atmoz schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:58:
Net Battlefield 2 gekocht.
Kan hem alleen niet spelen omdat mijn appartement nog een puinzooi is door de verhuizing.
MediaMarkt had hem NET (5 minuten) binnen. Ze lagen nog niet in de rekken, maar waren ze nog aan het uitpakken :)

Ik was dus de eerste. Vanavond maar eens proberen.
Dan ook een review :D
Ik ben beniewd naar je impressies. Ik moet zeggen speel de demo bijna dagelijks met een maat van me, echt heel veel lol aan gehad. Heb alleen het gevoel dat de demo wel de lading dekt zegmaar, op wat verschillende maps na dan.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38669 schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:52:
ehh, ff grote n00b-vraag over die poorten hoor. Maar in mijn Experia-box heb ik de firewall uitstaan en mijn WindowsXP firewall heeft deze poorten allemaal opgezet.
Dan zou ik ze toch niet nog een keer open hoeven zetten?
Niemand die hier een antwoord op heeft?
Ik heb nl. helemaal geen kaas van dat soort dingen gegeten dus voordat ik in die router kruip ff bevestiging of het nodig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 17:44
krijgnuwat schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:06:
wanneer komt de eerste linux voor xbox 360 eigenlijk? laatste nieuws wat ik er van gelezen heb was in 2005.. dus miss iemand wat meer info gevonden?
Niet? Althans niet officieel natuurlijk... (tenzij Bill ineens van z'n stoel is gevallen en een flinke klapper tegen z'n hoofd heeft gehad :P)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anoniem: 38669 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 18:55:
[...]
Niemand die hier een antwoord op heeft?
Ik heb nl. helemaal geen kaas van dat soort dingen gegeten dus voordat ik in die router kruip ff bevestiging of het nodig is...
De firewall in je Experia box filtert alleen inkomend verkeer, dus niet het uitgaande. Wat dat betreft hoef je dus niks open te zetten.
Anderzijds is de firewall die in Windows XP SP2 zit is wel weer een firewall die uitgaand verkeer filtert. Als jij zegt dat de juiste poorten (zie bovenstaand overzicht) open staan is er dus niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaZo schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 20:20:
[...]
De firewall in je Experia box filtert alleen inkomend verkeer, dus niet het uitgaande. Wat dat betreft hoef je dus niks open te zetten.
Anderzijds is de firewall die in Windows XP SP2 zit is wel weer een firewall die uitgaand verkeer filtert. Als jij zegt dat de juiste poorten (zie bovenstaand overzicht) open staan is er dus niks aan de hand.
Dat zeg ik inderdaad, de poorten in de WinXP MCE firewall staan al open, want dat moest al voor bij de vorige router. Echter nog steeds geen werkende MCE en de nieuwe aflevering van 24 is allang binnen!!!

Wat is DMZ en hoe zet ik mijn router (?) daar in? Me=n00b :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
dat is (vaak) een optie op je router... op elke router werkt dat anders dus ff handleiding raad plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 07:28
Hmm kan zijn dat ik wat gemist heb maar ik zie dat er ook faceplates zijn voor je controller :o?
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/360_controller_face_smokegrey1.jpg
url:
http://www.lik-sang.com/i...ory=315&products_id=8569&

Verder de VGA kabel daar voor maar ~€11 euro :o
http://www.lik-sang.com/i...ory=315&products_id=8442&

Iemand ervaring met deze winkel? tis wel goedkoop..

Edit:
en dit dan :o
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/xbox360-xchange360-memm6.jpg
http://www.lik-sang.com/i...ory=315&products_id=8786&

Is dit er al lang of heb ik geslapen?:o

[ Voor 22% gewijzigd door Onno_Devine op 11-04-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Onno_Devine schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:55:
Hmm kan zijn dat ik wat gemist heb maar ik zie dat er ook faceplates zijn voor je controller :o?
[afbeelding]
url:
http://www.lik-sang.com/i...ory=315&products_id=8569&

Verder de VGA kabel daar voor maar ~€11 euro :o
http://www.lik-sang.com/i...ory=315&products_id=8442&

Iemand ervaring met deze winkel? tis wel goedkoop..

Edit
en dit dan :o
[afbeelding]
http://www.lik-sang.com/i...ory=315&products_id=8786&

Is dit er al lang of heb ik geslapen?:o
Onder welke steen ben jij vandaan gekropen :? ;)

Maar inderdaad, dit is er al een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Jullie zijn vast allang klaar met het spel, maar oh wat is GR:AW vet zeg :D

Ben nu ook echt overtuigd van de kracht van de 360, zo’n mooi spel, en dan ook nog eens zo wijs om te spelen.

Die helicopter-missie bv _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

Ik heb net het bericht gekregen dat MS Frankfurt al klaar was met mijn xbox. UPS trackingnummer zegt dat de xbox zelfs al in Utrecht ligt. Maandagochtend opgehaald en nu in Utrecht. Wellicht mag ik mijn xbox vanavond weer in ontvangst nemen. Dat is nog eens goede service. Plus puntje voor MS in deze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-05 06:36

Atmoz

Techno!!

Geengrenzuh schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 18:24:
[...]

Ik ben beniewd naar je impressies. Ik moet zeggen speel de demo bijna dagelijks met een maat van me, echt heel veel lol aan gehad. Heb alleen het gevoel dat de demo wel de lading dekt zegmaar, op wat verschillende maps na dan.
Heb nog niet gespeeld. Kan namelijk nog niet op HDTV kwaliteit spelen omdat m'n TV geen audio-in ondersteunt als'ie op component staat. En omdat de receiver + boxen nog niet opstaan kan ik daar dus ook geen geluid uit krijgen. Wat dus betekent dat ik alles met een composite :r kabel moet spelen.... (zo heb ik wel geluid op de TV).

Dus ik wacht echt nog even met dit spel uit te pakken. Eerst effe het geluid regelen ;)

[edit]

En als ik dat hier zo (niet) lees dan is het spel niet veel soeps. Hoor/zie niemand erover praten. Misschien moet ik het maar in de verpakking laten en wat anders kopen 8)7 Dacht echt dat het een vet spel moest worden (a la COD2). Maarja, valt dus vies tegen................

[ Voor 17% gewijzigd door Atmoz op 12-04-2006 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
krijgnuwat schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:06:
De verwachting is intussen 2010, gezien het feit dat er tot nu toe nog geen enkel gat in de fundamentele beveiliging is gevonden.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

atmoz schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:08:
[...]
En als ik dat hier zo (niet) lees dan is het spel niet veel soeps. Hoor/zie niemand erover praten. Misschien moet ik het maar in de verpakking laten en wat anders kopen 8)7 Dacht echt dat het een vet spel moest worden (a la COD2). Maarja, valt dus vies tegen................
Ik zou het eerst maar ff gaan spelen voordat je zegt dat het tegenvalt.. ;) Vind die demo prima te doen, maar ik heb niet echt de drang gekregen om ook het spel te gaan halen. Die demo is voor mijn gevoel compleet genoeg voor een paar keer in de week spelen. (tussen Oblivion, DOA4, FNR3 en GRAW door dan ;))

ps. heb trouwens die nieuwe Samsung gekocht afgelopen maandag (LE32R71B). Echt een aanrader! En die nieuwe gamemode kickt ook aars. (mn ouders hebben een tijd terug de LE40R51B gekocht en er is zeker verschil in scherpte, contrast en kleur) Wel vet om nu allemaal kleine details te zien in games die je vroeger niet goed opvielen. DOA4 bijvoorbeeld ziet er echt ziekelijk uit, zelfde geldt voor FNR3 btw. Dit verschil is IMO minder bij de BF2 demo, waarbij je in HD echt ziet dat het grafisch toch niet de stap voorwaards is die het zou moeten zijn t.o.v. xboxversie.

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

Geengrenzuh schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:24:
[...]

Ik zou het eerst maar ff gaan spelen voordat je zegt dat het tegenvalt.. ;) Vind die demo prima te doen, maar ik heb niet echt de drang gekregen om ook het spel te gaan halen. Die demo is voor mijn gevoel compleet genoeg voor een paar keer in de week spelen. (tussen Oblivion, DOA4, FNR3 en GRAW door dan ;))

ps. heb trouwens die nieuwe Samsung gekocht afgelopen maandag (LE32R71B). Echt een aanrader! En die nieuwe gamemode kickt ook aars. (mn ouders hebben een tijd terug de LE40R51B gekocht en er is zeker verschil in scherpte, contrast en kleur) Wel vet om nu allemaal kleine details te zien in games die je vroeger niet goed opvielen. DOA4 bijvoorbeeld ziet er echt ziekelijk uit, zelfde geldt voor FNR3 btw. Dit verschil is IMO minder bij de BF2 demo, waarbij je in HD echt ziet dat het grafisch toch niet de stap voorwaards is die het zou moeten zijn t.o.v. xboxversie.

edit: typo
Waarom de R versie van samsung en niet de M versie? De M versie is toch nieuwer? Ik kan maar moeilijk het overzicht houden in de wirwar van productieseries van samsung. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

RD schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:32:
[...]

Waarom de R versie van samsung en niet de M versie? De M versie is toch nieuwer? Ik kan maar moeilijk het overzicht houden in de wirwar van productieseries van samsung. :?
Misschien niet de juiste plaats voor deze discussie, maargoed:

De M serie is de luxe lijn van Samsung, de R serie de middenlijn en de T serie geloof ik de "goedkope" lijn.. De M6x serie is t.o.v. de R5x technisch iets beter (hoger contrast, geloof ook 8ms versus 16ms) Echter de R7x serie komt technisch overeen met de huidige M6x serie (en is goedkoper) en de M7x serie laat nog een maandje ofzo op zich wachten..

[ Voor 3% gewijzigd door Geengrenzuh op 12-04-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Belangrijk intermezzo: :P

Gezien het feit dat ik tegenwoordig een drukbezochte eigen Xbox site en -forum te onderhouden heb heb ik echt de tijd niet meer om deze topicstart ook te blijven updaten. Ergo, als er iemand interesse heeft: leef je uit :)

Zit 1 probleem in: ik heb de topicstart zo ranzig mooi gekregen door misbruik van HTML. Dat laat dus 2 opties: of iemand anders gaat het omzetten naar RML, of hij stuurt de bijgewerkte versie naar mij op indien nodig zodat ik 'm erin kan editen met m'n l33t HTML-rechten. Ik ben nog wel gewoon global moderator hier dus kan wel gewoon het slotje zetten zodra de nieuwe staat en zo.

Wat betreft images etc., deze staan gewoon op m'n crewspace dus blijven gewoon beschikbaar. Tekst is allemaal vrij te gebruiken, maar een bedankje staat wel zo leuk :)

[ Voor 4% gewijzigd door curry684 op 12-04-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98326

De harddisk van m'n 360 maakt zo'n tikkend geluid, net zoals een normale harddisk doet als ie dood aan het gaan is / dood is. Krijgen nu zo'n system failure message. Meer mensen hier ervaring mee ? :'(

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 98326 op 12-04-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 07:28
PWM schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 22:08:
[...]

Onder welke steen ben jij vandaan gekropen :? ;)

Maar inderdaad, dit is er al een tijdje.
Haha oke, ja dit deel van de 360 heb ik niet helemaal gevolgt.
Wel de 5 topics hiervoor helemaal ;) :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-05 19:48
yes! mijn xbox is weer terug :) ik heb alleen een nieuwe voeding zo lijkt het... mijn HD is wel leeg, maar de xbox zat niet in een seal of iets...Maakt me verder niet uit, zolang hij maar werkt ;)Slecht is trouwens wel dat er geen brief bij zit met daarop het probleem dat ze hebben verholpen.

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

curry684 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:16:
Belangrijk intermezzo: :P

Zit 1 probleem in: ik heb de topicstart zo ranzig mooi gekregen door misbruik van HTML.
ik ruik een ego volgens mij
of is het de amonia geur van de kattenbak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Geengrenzuh schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 18:24:
[...]

Ik heb Battlefield 2 gisteren ook gekocht. Meer een impulsieve aankoop want ik heb er niks over gelezen. Ik ging er vanuit dat het spel wel aardig in elkaar zou zitten, want eerdere Battlefield spellen heb ik wel gespeeld.

Persoonlijk vind ik het een erg goed spel. (Ondanks dat ik het niet lang heb kunnen spelen). Je hebt een heel team tot je beschikking en moet missies uitvoeren.
Het besturen van de verschillende teamleden is gaaf uitgewerkt.
Gaat je team aan de andere kant slecht, dan 'vlieg' je gewoon ff een van die jongens in daar en lost het op.
Het spel ziet er ook goed uit, al heb ik soms het idee dat er wat framedrops zijn bij explosies enzo. Maar dat gaat allemaal zo snel dat je het niet merkt!

Ik denk dat ik nog veel plezier ga beleven aan het spel iig!

Ook heb ik even online gespeeld. dat is gewoon Battlefield! Niks mis mee... alleen loopt vandaag me gratis Gold account af :P Dus ik ga eerst maar ff singleplayer oefenen, en later misschien maar een account kopen...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-06 22:35
Ik heb bf2mc ook gekocht, vind het een gaaf spel, vooral omdat ik eindelijk es het gevoel op de xbox360 dat er een leuke mp-shooter is. Ik heb ook COD2 en GRAW, maar COD2 vind ik nix aan omdat het maar 4-4 is en GRAW is meer in een hoekje wachten tot iemand zo gek is om te gaan lopen.Ik vind ik de belichtiing daar soms knap irritant.
Met BF2MC heb je eindelijk 24 man rond huppelen met voertuigen, ik vind het geweldig. Beste mp games die ik heb gespeeld zijn ook BF2 en Tribes2, en dit lijkt er wel op. Het is wel wat meer arcade, ik vind het jammer dat er geen medics rondlopen, en dat het zonder microfoon moeilijk is om te communiceren, zoals "Hey, i need a ride", of het waarschuwen wanneer er een vijandelijk iemand aan komt.
De voertuigen vind ik ook allemaal een beetje "glijden"over het landschap, een jeep rijdt heel anders dan op de pc. Dit zie je ook wel als je soldaten over de weg ziet lopen, ze glijden vaak, de benen bewegen niet.
Maar mocht je dit geen bezwaar vinden dan is het een prima spel. Grafisch is het geen GRAW, maar toch zie je wel dat je een NextGen game speelt, maar niet altijd.

Gisteren een uurtje gespeeld en het is behoorlijk intensief, met mooie ruime levels. Ik ga hier in elk geval een hoop plezier aan beleven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

Ik hoor maar weinig mensen over FARCRY op de 360!
Of het komt dat ik beetje fan van farcry ben maar ik vind het echt wel een leuk spelletje, en tot nu toe lekker veel menselijke tegenstanders want die gekke mutanten vond ik wat minder.

Maar lekker knallen alleen had het soms ietsjes mooier gemogen en soms ziet het er top uit!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167476

Dinsdag is mijn xbox opgehaald en als het goed is word er vandaag weer 1 afgeleverd. dus dan ebn ik hem 2 dagen kwijt geweest, super service dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

mijn xbox is maandagochtend opgehaald en woensdagochtend weer aangeboden, maar goed ik moet dus werken en de levering gemist. De tweede levering heeft net plaats gevonden, maar ik werk dus deze gemist. Nu maar hopen dat die knakker vanavond komt of morgenochtend, dan ben ik vrij ..... hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 34043 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:29:
[...]

ik ruik een ego volgens mij
of is het de amonia geur van de kattenbak :P
Nou ik bedoelde eigenlijk gewoon te zeggen dat ik een hele hoop trucs heb gebruikt die met RML niet mogelijk zijn waardoor het voor users moeilijk is de huidige TS te onderhouden :P

[ Voor 10% gewijzigd door curry684 op 13-04-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RD schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:29:
mijn xbox is maandagochtend opgehaald en woensdagochtend weer aangeboden, maar goed ik moet dus werken en de levering gemist. De tweede levering heeft net plaats gevonden, maar ik werk dus deze gemist. Nu maar hopen dat die knakker vanavond komt of morgenochtend, dan ben ik vrij ..... hmmm
Bel ze voor 6 uur op dan kan je nog een afspraak maken voor morgen !!!

Na de 2e aflevering moet je namelijk zelf contact met ze opnemen. Ze komen de 3e keer niet meer automatisch langs. Een tijdstip kan je niet aangeven voor de bezorging. Je kan ff op het briefje kijken die ze vandaag en gister hebben achtergelaten. Daar staat een tijd op. UPS komt meestal rond het zelfde tijdstip langs. Als ze vandaag en gister allebij in de ochtend zijn langsgekomen kan je ze morgen ook rond die tijd verwachten...

Ik heb zelf ook de eerste 2 afleveringen gemist (was aan het werk). De 3e ging ook niet goed (verkeerde etage) maar sinds vanochtend heb ik weer een nieuwe 360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
wat mij opvalt.. ineens heeft iedereen last van ze xbox zo'n beetje dat die verrot gaat:S is er een dikke bug in de software of hardware.. want het is wel beetje erg zo he :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:24

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

krijgnuwat schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:04:
wat mij opvalt.. ineens heeft iedereen last van ze xbox zo'n beetje dat die verrot gaat:S is er een dikke bug in de software of hardware.. want het is wel beetje erg zo he :S
"iedereen"?

Er zijn enorm veel xbox 360's verkocht in NL, en meestal (dat doet een mens nou eenmaal) post hij op een forum eerder negatieve ervaringen dan positieve. Er zijn zat mensen (waaronder ik voorlopig) die geen enkel probleem hebben met hun 360. User fora's geven wel enigzins een beeld van hoeveel xboxen er "absoluut" kapot gaan, maar betrouwbare info hierover is er niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
ik vraag me eigenlijk af of er nog steeds xbox live starter kits zijn te halen. Ik kan ze niet vinden of ze kosten de normale prijs van 60 euro. Klopt dit?? Ik dacht dat ze 30 waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
dikki dik schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:17:
ik vraag me eigenlijk af of er nog steeds xbox live starter kits zijn te halen. Ik kan ze niet vinden of ze kosten de normale prijs van 60 euro. Klopt dit?? Ik dacht dat ze 30 waren.
Starter-kits zijn er nog steeds, (vaak in combinatie met een spel) maar die zijn alleen bedoeld voor de Classic Xbox (tenzij je het daar over hebt, maar dan zit je in het verkeerde topic :P).
Deze "Starter-Kits" werken dus niet op de 360 (correct me if i'm wrong).

Voor Xbox Live op de 360 kan je zogenaamde "Pre-Pay Cards" kopen of gebruik maken van een Credit Card. De "Pre-Pay Cards" zijn beschikbaar in de volgende versies:

-> 1 Maand (6,95*) (moeilijk te krijgen?)
-> 3 Maanden (19,95*)
-> 12 Maanden (59,95*)

* = Adviesprijs

Voor de 360 zijn er dus geen "Starter-Kits" meer. Het is OF "Silver" (standaard op iedere 360, is gratis), OF Gold (met behulp van zo'n "Pre-Pay Card").

Heb de 12-maanden kaarten in Canada al voor 45 Euro gezien, maar die werken (schijnbaar) alleen voor de US/Canada :(

[ Voor 49% gewijzigd door ironx op 13-04-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik heb ongeveer 2 weken geleden in Hengelo nog een starterskit gekocht deze werkt perfect op de 360.

Gewoon goed zoeken dus.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Royal schreef op donderdag 13 april 2006 @ 18:21:
Ik heb ongeveer 2 weken geleden in Hengelo nog een starterskit gekocht deze werkt perfect op de 360.

Gewoon goed zoeken dus.
Dan ben ik dus niet goed op de hoogte :X
Zo lees je op het ene forum dat het wel werkt, en het andere weer niet.

Maagoed, als ik het hier lees neem ik aan dat het dus wel zo is B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

idd, ik heb een launch X360 en deze werkt perfect.

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 13-04-2006 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
S2S schreef op donderdag 13 april 2006 @ 18:54:
[...]

idd, ik heb eenlaunch X360 en deze werkt perfect.
de mijne ook
ironx schreef op donderdag 13 april 2006 @ 18:04:
[...]

Starter-kits zijn er nog steeds, (vaak in combinatie met een spel) maar die zijn alleen bedoeld voor de Classic Xbox (tenzij je het daar over hebt, maar dan zit je in het verkeerde topic :P).
Deze "Starter-Kits" werken dus niet op de 360 (correct me if i'm wrong).

Voor Xbox Live op de 360 kan je zogenaamde "Pre-Pay Cards" kopen of gebruik maken van een Credit Card. De "Pre-Pay Cards" zijn beschikbaar in de volgende versies:

-> 1 Maand (6,95*) (moeilijk te krijgen?)
-> 3 Maanden (19,95*)
-> 12 Maanden (59,95*)

* = Adviesprijs

Voor de 360 zijn er dus geen "Starter-Kits" meer. Het is OF "Silver" (standaard op iedere 360, is gratis), OF Gold (met behulp van zo'n "Pre-Pay Card").

Heb de 12-maanden kaarten in Canada al voor 45 Euro gezien, maar die werken (schijnbaar) alleen voor de US/Canada :(
bedankt voor je uitgebreide antwoord :). Dat van de prepaidcards voor de 360 wist ik jah, maar ik bedoel toch echt de xbox live starter kit. Ze werken namelijk ook op de 360 en schijnen goedkoper te zijn.

Mijn vraag is dan ook waar je de starter kit voor 30 euro kan halen, want ik zie ze alleen maar voor 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130466

Hallo,

Ik speel regelmatig Emulatiegames (vooral N64 Games) op de Pc en nou wil ik een gamepad gaan kopen en vind de xbox 360 gamepad er wel mooi uitzien, maar nou vroeg ik me af of die daar een beetje geschikt voor zou zijn. Wat zeggen jullie ervan, doen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Geen problemen met mijn 360 :)

Ik ga ook maar even Battlefield halen denk ik. Online is die gewoon goed, en er is lekker veel actie.

Het is overigens wel het best om met een team te spelen. Zeker in die Demo merk je gewoon dat iedereen maar zijn gang gaat.
Anoniem: 130466 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 20:35:
Hallo,

Ik speel regelmatig Emulatiegames (vooral N64 Games) op de Pc en nou wil ik een gamepad gaan kopen en vind de xbox 360 gamepad er wel mooi uitzien, maar nou vroeg ik me af of die daar een beetje geschikt voor zou zijn. Wat zeggen jullie ervan, doen of niet?
Da's natuurlijk wel persoonlijk. Ik heb alle consoles eigenlijk wel gehad in mijn leven.

De 360 controller is wel absoluut de beste controller die ik heb gehad.

Hoewel de Xbox 1 S-controller ook erg goed was.

[ Voor 54% gewijzigd door PWM op 13-04-2006 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-06 17:26

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Nou mijn xbox gaat dus ter reparatie :( kan niet eens meer top spin spelen of hij loopt vast na een paar seconden.

misschien een beetje een stomme vraag maar je moet alleen de console stuuren naar microsoft. is dit dan inc.. of ex.. de faceplate en cover for de hdd?

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
even een vraagje wil namelijk ook zo'n xboxje kopen :) wat raden jullie aan om als startspel te halen?
hou van alle soorten spellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

Bizzarro schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:12:
[...]

"iedereen"?

Er zijn enorm veel xbox 360's verkocht in NL, en meestal (dat doet een mens nou eenmaal) post hij op een forum eerder negatieve ervaringen dan positieve. Er zijn zat mensen (waaronder ik voorlopig) die geen enkel probleem hebben met hun 360. User fora's geven wel enigzins een beeld van hoeveel xboxen er "absoluut" kapot gaan, maar betrouwbare info hierover is er niet echt.
nou dan doe ik de aftrap
mijn xbox is nog nooit vast gelopen en doet het altijd als een zonnetje
er zijn dus ook goede xboxen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Nou ik vind anders dat microsoft slecht werk levert. Ik kreeg mijn eerste 360 op 2 december. Na 2 maanden ermee hebben kunnen werken, kreeg hij kuren. Ik kreeg 2 weken later een nieuwe 360, en nu zit ik weer 2 maanden later met bijna hetzelfde probleem met een andere box! Ik krijg errors, vastlopers enz. soms doet hij het nog wel maar meestal heeft die box gewoon schijt aan me.

Eerder had ik een ps2. 2.5 jaar lang heb ik daar lol mee gehad en ERG vaak op gespeeld. Wat denk je? Ja, je raad het al, Nog nooit stuk gegaan....

Maarja, ik geef die microsoft nog 1 kans door hem weer op te sturen, maar als de 3de nieuwe xbox het weer niet goed doet, verkoop ik hem en kies ik de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
tja en zo zijn er ook mensen die al 5 playstations hebben gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Tja, ik hoop maar dat ik gewoon ongeluk heb gehad met mijn xboxen, maar ik had altijd de voorkeur voor de pc. Toen had ik de ps2 geprobeerd en vond ik voor 2.5 jaar consoles leuker dan pc. Toen had ik mijn ps2 verkocht en een 360 gekocht en was ik meteen van m'n verslaving af door het aantal fouten in die box. Nu denk ik er zelfs aan om de 360 te verkopen om een extra kaart in sli te doen voor de pc. :?

2x7900gt XXX is _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door JSTPS op 14-04-2006 00:36 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.