Ik heb sinds zaterdag een nieuwe router, nl. de Experia-box van KPN/Planet omdat ik overgestapt ben naar internetplusbellen.
Sinds ik deze doos heb aangesloten werkt Windows Media Center niet meer en ik krijg het ook niet meer aan de praat.
Stappen die ik (herhaaldelijk) heb gevolgd om de XB weer te laten connecten met MCE:
Op XB:
-In System-blade de Windows Media Center PC gedisconnect
- Via Media-blade Media Center opgestart, code op geschreven en op 'Continue' gedrukt
-PC
-Via Start - Accesoires - MediaCenter - Media Center Extender Manager gekozen voor Add New XBOX360
- Setup netjes laten draaien, code ingevoerd, op Next gedrukt
Dan gaat de setup de code verifieren en daarna wordt de XB geconnect. Dit doet ie dus niet meer. op mijn XB staat een melding dat de media center PC niet gevonden kan worden en de setup komt met de melding dat het de XB niet kan connecten.
Live werkt wel en ook het streamen van muziek en plaatjes via de media-blade werkt gewoon

Ik snap er niks meer van en baal enorm want het werkte net zo lekker! :(Morgen ook nog een nieuwe aflevering van 24 en die wil ik gewoon weer op mijn TV kunnen kijken...
Iemand die hulp of tips heeft om dit weer aan de praat te krijgen?