En toch heeft ie er even gestaanSOEDARKMASTER schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:41:
hebben die mensen het toch weer fout he, over die LARA demo. Is ie er NOG niet.
Probleem van TS2 schijnt te zijn dat eigenlijk alleen de graphics verbeterd zijn, verder is het grotendeels hetzelfde spel en schijnt de besturing soms nogal sluggish te zijn, evenals de animatie.Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:45:
Ik hoorde dat Top Spin 2 al in de winkels moet liggen. Iemand al een exemplaar kunnen bemachtigen? Zo ja, is het een betere (gameplay, animaties, betere simulatie van tennis, online mogelijkheden, etc) en mooiere game (graphics) dan Top Spin 1? Of kan ik die beter weer afstoffen?
Dat is wat ik zo'n beetje verzameld heb uit verschillende reviews. Ik hoop dat iemand die het spel al heeft/gaat halen het tegendeel bewijst want ik keek eigenlijk best wel uit naar deze titel. Zeker vanwege het 2 player aspect.
Enige wat ik van LARA gezien heb is 2 demo's trailers (gisteren en nu nog steeds).

[ Voor 8% gewijzigd door Ace op 05-04-2006 20:09 ]
Verwijderd
Was het maar waar 2 demo's, trailers zal je bedoelen.keldon schreef op woensdag 05 april 2006 @ 20:02:
[...]
Probleem van TS2 schijnt te zijn dat eigenlijk alleen de graphics verbeterd zijn, verder is het grotendeels hetzelfde spel en schijnt de besturing soms nogal sluggish te zijn, evenals de animatie.
Dat is wat ik zo'n beetje verzameld heb uit verschillende reviews. Ik hoop dat iemand die het spel al heeft/gaat halen het tegendeel bewijst want ik keek eigenlijk best wel uit naar deze titel. Zeker vanwege het 2 player aspect.
Enige wat ik van LARA gezien heb is 2 demo's (gisteren en nu nog steeds).
Morgen krijg ik TopSpin binnen, vandaag op de post gedaan door zuiderpark-computers (aanrader die winkel trouwens).
Volgens mij is het spel juist erg veranderd en de graphics niet spectaculair. Maar ik heb TS1 nooit gespeeld, dus ik zie wel hoe het speelt.
Volgens mij is het spel juist erg veranderd en de graphics niet spectaculair. Maar ik heb TS1 nooit gespeeld, dus ik zie wel hoe het speelt.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik ben dan nu wel een demo aan t downloadenkeldon schreef op woensdag 05 april 2006 @ 20:02:
[...]
Enige wat ik van LARA gezien heb is 2 demo's trailers (gisteren en nu nog steeds).
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Verwijderd
ik ook, schiet niet echt op iddGully schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:36:
[...]
Ik ben dan nu wel een demo aan t downloaden(NL marketplace) alleen t schiet me nog niet echt op
Verwijderd
Verdiep je in de specs van beide, en het principe van een console.Roamor schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:14:
[...]
Het aloude versje; hoe wil je een 360 van 300/400 euro vergelijken met een monsterPC met een 7900GTX en een FX60? Die high end PC is een veelvoud duurder dan de Xbox360, dus het is logisch dat hij de 360 outperformed.
Euhm, ik zou dit graag willen geloven en ik geef je ook geen ongelijk, maar ik volg dit forum en het ps3 forum al redelijk lang en dit heb ik nog niet gelezen. Heb je (betrouwbare) bronnen om je argumentatie te staven? Ik kan me namelijk redelijk slecht voorstellen dat de 360 een gpu bevat die veel sneller is dan een getweakte 7800. En aangezien ik ook wel een beetje wat afweet van videokaarten (vanuit het oogpunt van de consument dan, ik heb geen insiderinfo ofzoVerwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:45:
[...]
dat is niet helemaal waar. De ps3 heeft zelfs een gpu van een generatie voor de generatie van de 360 gpu. De ps3 heeft een getweakte 7800 aan boord, de 360 een gpu die nog niet eens is uitgebracht voor de pc. MS en ATI hebben een deal waarin staat dat het ding pas ergens in 2006 voor de pc's mag verschijnen. Ati loopt namelijk al een tijdje vooruit op Nvidia echter is dat niet te zien aan hun videokaarten. De reden daarvan is marketing.
Voor zover ik heb begrepen komt er (uiteindelijk) een doorontwikkelde versie van de Xenon GPU uit voor de PC. De X360 GPU is voorlopig de enige GPU met een unified shader architecture, dus in dat opzicht loopt de GPU van de 360 wel degelijk technisch een generatie voor op die van de PS3.eqjim schreef op woensdag 05 april 2006 @ 23:09:
[...]
Euhm, ik zou dit graag willen geloven en ik geef je ook geen ongelijk, maar ik volg dit forum en het ps3 forum al redelijk lang en dit heb ik nog niet gelezen. Heb je (betrouwbare) bronnen om je argumentatie te staven? Ik kan me namelijk redelijk slecht voorstellen dat de 360 een gpu bevat die veel sneller is dan een getweakte 7800. En aangezien ik ook wel een beetje wat afweet van videokaarten (vanuit het oogpunt van de consument dan, ik heb geen insiderinfo ofzo) zet ik ook vraagtekens bij jou bewering dat Ati voor zou lopen op Nvidia. In mijn ogen gaat het behoorlijk gelijk op. Als Ati zoveel verder is als Nvidia zetten ze toch de beste kaart op de markt, en dan pakken ze een gigantisch marktaandeel van Nvidia af! Ik vind je argument van marketing hier een beetje erg kort en bondig.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
ben ik de enige met verschrikkelijk brakke graphics in tomb raider demo?

Lelijke artifacts blauwe randjes en andere troep...
Dat is niet goed
dat had ik ook een paar keer met COD2 en PGR3, het beeld viel tevens toen weg.
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Euh de enige weet ik niet, maar dat had ik nietlowfi schreef op donderdag 06 april 2006 @ 00:04:
ben ik de enige met verschrikkelijk brakke graphics in tomb raider demo?
[afbeelding]
FF mijn mini-review van Lara-demo: wel geinig, weinig speciaals qua graphics (hier en daar zelfs wat eenvoudig, denk aan hoekige randen, weinig karakteristiek op het lara-poppetje zelf), eenzelfde gameplay als andere lara's (duh
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Hmm, ben het toch niet echt met je eens. De graphics zijn niet next-gen maar zien er zeker wel goed uit, vooral het water voordat je de ruine binnen gaat ziet er schitterend uit. Besturing is goed, Lara springt lekker van ledge naar liaan naar uitstekende stok, vloeiend achter elkaar.
Qua gepuzzel is het allemaal vrij standaard denk ik, en je ziet ook maar een klein stukje natuurlijk aangezien dit maar een demo is. Alleen in die laatste ruimte ben ik toch wel even bezig geweest voordat ik achter de oplossing kwam.
Al met al, misschien geen 60 euro waard maar komt zeker toch wel in mijn collectie over een tijdje wanneer ze tweedehands wat minder mag kosten
Qua gepuzzel is het allemaal vrij standaard denk ik, en je ziet ook maar een klein stukje natuurlijk aangezien dit maar een demo is. Alleen in die laatste ruimte ben ik toch wel even bezig geweest voordat ik achter de oplossing kwam.
Al met al, misschien geen 60 euro waard maar komt zeker toch wel in mijn collectie over een tijdje wanneer ze tweedehands wat minder mag kosten
Net even de Tomb Raider demo gedaan (had de pc demo ook al bekeken). Grafisch ziet het er goed uit, het is niet mind blowing of iets dergelijks maar het is goed genoeg. De omgevingen zien er goed uit maar vooral de indoor gebieden vind ik fantastisch, voornamelijk de schaduwen en belichting van alles.
Waar ik me wel aan stoor zijn de models van de vijanden, het zijn allemaal dezelfde models. Of dit alleen het geval is bij de demo weet ik niet, je zag het ook al op screens en filmpjes dus in de final zal het wel hetzelfde zijn.
Besturing is fijn, knop indeling misschien wat onlogisch aangezien ik er niet echt direct in kon komen. Soms heb je wel dat je de controller zo kan pakken en dat je weet waar de crouch zit (b.v.). Was sowieso een stuk beter om het met de controller te spelen dan met een toetsenbord
Leuke demo, alleen erg kort helaas. Hopelijk is de asia versie ook geschikt voor PAL systemen, 33 euro bij Play-asia namelijk. Dan schaf ik hem wel aan maar niet voor de volle mep. Uiteindelijke spel duurt circa 8 uur
Waar ik me wel aan stoor zijn de models van de vijanden, het zijn allemaal dezelfde models. Of dit alleen het geval is bij de demo weet ik niet, je zag het ook al op screens en filmpjes dus in de final zal het wel hetzelfde zijn.
Besturing is fijn, knop indeling misschien wat onlogisch aangezien ik er niet echt direct in kon komen. Soms heb je wel dat je de controller zo kan pakken en dat je weet waar de crouch zit (b.v.). Was sowieso een stuk beter om het met de controller te spelen dan met een toetsenbord
Leuke demo, alleen erg kort helaas. Hopelijk is de asia versie ook geschikt voor PAL systemen, 33 euro bij Play-asia namelijk. Dan schaf ik hem wel aan maar niet voor de volle mep. Uiteindelijke spel duurt circa 8 uur

Mijn mening: geinig, geen 60 euro van Curry though. Tis absoluut wel de op een na beste Tomb Raider lijkt het zo, sinds TR1 is dit zeker de beste. Thing is, TR1 was leuk in 1995 of whatever het was 
Ook flink wat grafisch vreemde dingetjes: ik heb Lara 2 keer vol midden in de lucht zien staan (niet 1 pixel boven de grond, niet 2, maar veul), het snel stromende water ziet er zwaar nep uit (langzaam stromend is wel goed) en als ik loop door water spat er wel wat op naast de voeten, en als er een kolkende rivier omheen vloeit niet. Rara. Als het tijdens lopen kan kan het ook bij snel stromend water jongens.
Wat controls betreft: goed te doen, even weer wennen aan het klassieke Lara-precisiewerk. Grootste opvaller in de controls was toen ik de A moest gebruiken om een grappling spot buiten het scherm te pakken terwijl de grappling hook normaal onder X zit. De A is springen. Logisch. Not.
Ook flink wat grafisch vreemde dingetjes: ik heb Lara 2 keer vol midden in de lucht zien staan (niet 1 pixel boven de grond, niet 2, maar veul), het snel stromende water ziet er zwaar nep uit (langzaam stromend is wel goed) en als ik loop door water spat er wel wat op naast de voeten, en als er een kolkende rivier omheen vloeit niet. Rara. Als het tijdens lopen kan kan het ook bij snel stromend water jongens.
Wat controls betreft: goed te doen, even weer wennen aan het klassieke Lara-precisiewerk. Grootste opvaller in de controls was toen ik de A moest gebruiken om een grappling spot buiten het scherm te pakken terwijl de grappling hook normaal onder X zit. De A is springen. Logisch. Not.
als je mister realism uit wil hangen, dan wist je dat je in zo snel stromend water geen stap kan verzetten. je pleurt gigantisch voorover en mag blij zijn als je alleen een gebroken neus hebt.curry684 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 03:04:
..............
.........
Ik wil niet teveel lopen zeuren
Maar pff... Ook Tomb Raider is grafisch zeer beneden de maat.
Spellen van nu hoeven echt nog geen pareltjes te zijn hoor, maar dit is (net als met Battlefield 2) gewoon xbox1 kwaliteit.
Weinig High Def weer...
Spellen van nu hoeven echt nog geen pareltjes te zijn hoor, maar dit is (net als met Battlefield 2) gewoon xbox1 kwaliteit.
Weinig High Def weer...
Mijn Tomb Raider demo bevindingen:
• Ziet er wel ok uit, maar niet next-gen (ala Fight Night bijvoorbeeld)
• Tomb Raider game = irritante camera posities, wat is dat toch steeds?
• Controls zijn net zo goed als vanouds
• De demo is erg kort
Toch lijkt het mij weer een Tomb Raider spel waar weer veel tijd aan te besteden is. Het is niet top, maar op de een of andere manier blijf je deze games altijd weer spelen.
Desalniettemin niet de 60 euro waard.
• Ziet er wel ok uit, maar niet next-gen (ala Fight Night bijvoorbeeld)
• Tomb Raider game = irritante camera posities, wat is dat toch steeds?
• Controls zijn net zo goed als vanouds
• De demo is erg kort
Toch lijkt het mij weer een Tomb Raider spel waar weer veel tijd aan te besteden is. Het is niet top, maar op de een of andere manier blijf je deze games altijd weer spelen.
Desalniettemin niet de 60 euro waard.
Komen er nog realistische race games a la gran turismo naar de xbox of moeten we het hier mee doen?
Wordt namelijk beetje moe van PGR met die kudos rankingsystem.. voorbeeldje;
Bij iets als 'overtake' waar je dus binnen bepaalde tijd x aantal auto;s moet inhalen..
Ik deed dat zojuist zeer snel, nog 2 minuten op de klok over...
maar ja omdat ik het zo snel deed ben ik door maar weinig bochten gegaan... dus niet veel kudos points kunnen halen..
dus voor ranking is eigenlijk beter dan om fenomenaal door de bocht te gaan.. dan ff met een slakkegangetje over recht stukje, weer fenomenaal door de bocht en weer zelfde en dan net zo dat je de laatste auto in laatse seconden inhaald..
en niet alleen ranking system... spel is dan wel beter als need for speed enzo verreweg maar voelt alsnog arcade aan, ik ben sims as grand prix legends gewend en ik wil dolgraag simracen.
en daar zitten dan tenminste lui online die snappen wat RACEN is.. en niet allemaal kutkinderen die je eraf beuken als je ze inhaald.
Wordt namelijk beetje moe van PGR met die kudos rankingsystem.. voorbeeldje;
Bij iets als 'overtake' waar je dus binnen bepaalde tijd x aantal auto;s moet inhalen..
Ik deed dat zojuist zeer snel, nog 2 minuten op de klok over...
maar ja omdat ik het zo snel deed ben ik door maar weinig bochten gegaan... dus niet veel kudos points kunnen halen..
dus voor ranking is eigenlijk beter dan om fenomenaal door de bocht te gaan.. dan ff met een slakkegangetje over recht stukje, weer fenomenaal door de bocht en weer zelfde en dan net zo dat je de laatste auto in laatse seconden inhaald..
en niet alleen ranking system... spel is dan wel beter als need for speed enzo verreweg maar voelt alsnog arcade aan, ik ben sims as grand prix legends gewend en ik wil dolgraag simracen.
en daar zitten dan tenminste lui online die snappen wat RACEN is.. en niet allemaal kutkinderen die je eraf beuken als je ze inhaald.
Ik denk dat we onze hoop moeten vestigen op Forza Motorsport 2, niet dat hij al aangekondigd is maar dat was een betere (meer realistisch) game dan PGR2.
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Die ranking op basis van Kudos vind ik ook ruk.
Ik probeer juist altijd zo min mogelijk te slippen enzo.
Voor een ranking op tijd moet je niet via career werken, maar rondjes afwerken op een leeg parcours.
Ik probeer juist altijd zo min mogelijk te slippen enzo.
Voor een ranking op tijd moet je niet via career werken, maar rondjes afwerken op een leeg parcours.
Denk eerlijk gezegd dat je zo’n über realistische racegame als GP Legends voorlopig nog even uit je hoofd moet zetten. Een opvolger van Forza (die er ongetwijfeld gaat komen) zou dat gat gedeeltelijk op kunnen vullen, maar dat kun je voorlopig alleen maar hopen.Hertog_Martin schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:42:
Komen er nog realistische race games...
Test Drive Unlimited lijkt verder wel een vermakelijke racer te gaan worden die iig weer eens wat nieuws toe gaat voegen aan het racegenre met een free-roaming-achtige raceomgeving (weet niet precies wat ik ervan moet verwachten, maar ben wel erg benieuwd). Ik verwacht alleen dat het arcade element in deze game de overhand zal hebben.
Persoonlijk kijk ik wel erg uit naar MotoGP’06. De screens die daarvan verschenen zijn komen toch wel dicht tegen fotorealisme aan, en aangezien de voorgaande delen grafisch al subliem waren denk ik dat met de extra power van de 360 die nagenoeg fotorealistische graphics gewoon haalbaar zijn. Tel daarbij op de realistische controls (rij zelf motor dus ik heb wel een idee
Ik vond de TR demo wel tof anders,
alleen Lara heeft een veel te dikke kont op mijn scherm (komt door combinatie 4:3 scherm en VGA kabel). De Power Unlimited vond het de mooiste game ooit gezien, hebben hun nu slechte ogen of is de demo gewoon een stukje slechte promotie van een veel beter geheel?
alleen Lara heeft een veel te dikke kont op mijn scherm (komt door combinatie 4:3 scherm en VGA kabel). De Power Unlimited vond het de mooiste game ooit gezien, hebben hun nu slechte ogen of is de demo gewoon een stukje slechte promotie van een veel beter geheel?
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
ik heb ook de demo op de PC al gedaan maar vond het juist een goede sfeer hebben. niets op aan te merken. ook lara zelf ik veel mooier dan eerdere delen.
ik ga de demo ook ff voor de 360 downloaden
Ik heb far cry ff gespeeld en het boeit mij tenminste wel (omdat dit me 1ste far cry spel is:P)
* Graphics zijn oke, niet super maar vrij goed.
* Besturing is goed.
* Verhaal lijkt mij goed.
* A.I. vijanden vind ik goed op Hunter mode. Ze sneaken ook naar je toe (je ziet ze wel op radar, maar niet in het zicht). Ze komen met meerdere naar je toe. Als 1 in door een boobytrap gekilled is waarschuwt de andere dat er traps zijn en zijn ze voorzichtiger.
Min punt vind ik wel dat sommige gebieden/voorwerpen er niet helemaal 3D uitzien.
* Graphics zijn oke, niet super maar vrij goed.
* Besturing is goed.
* Verhaal lijkt mij goed.
* A.I. vijanden vind ik goed op Hunter mode. Ze sneaken ook naar je toe (je ziet ze wel op radar, maar niet in het zicht). Ze komen met meerdere naar je toe. Als 1 in door een boobytrap gekilled is waarschuwt de andere dat er traps zijn en zijn ze voorzichtiger.
Min punt vind ik wel dat sommige gebieden/voorwerpen er niet helemaal 3D uitzien.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ik heb Top Spin erg veel gespeeld en heb gisteren voor het eerst kunnen kloten met het tweede deel van dat spel.
Eerste indruk viel me wat tegen, trage besturing en langzame ballen (gewoon bij een exhibition potje met roddick vs federer) maar toen ik de risk shots/advanced shots doorkreeg was het al beter.
Next gen wil ik niet zeggen maar zeker beter grafisch dan deel een ja, leuke courts zoals gymzalen met houten vloer en leuke trainingssessies met muren die je moet doorbreken en bowlingballen die je om moet rollen tegen pins aan.
Zeer uitgebreide player create opties, je kan echt coole poppetjes maken dus!
Verder nog niet veel gespeeld helaas, het was bij een vriend want ik heb nog geen 360.
Zit er nu wel ernstig aan te denken omdat ik Top Spin zo graag wil spelen.
Weet iemand welke gsm abonnementen er allemaal zijn in combi met een 360?
Ik zag er maar eentje en dat was een core met 2 jaar abbo...zoek iets beters eigenlijk.
Eerste indruk viel me wat tegen, trage besturing en langzame ballen (gewoon bij een exhibition potje met roddick vs federer) maar toen ik de risk shots/advanced shots doorkreeg was het al beter.
Next gen wil ik niet zeggen maar zeker beter grafisch dan deel een ja, leuke courts zoals gymzalen met houten vloer en leuke trainingssessies met muren die je moet doorbreken en bowlingballen die je om moet rollen tegen pins aan.
Zeer uitgebreide player create opties, je kan echt coole poppetjes maken dus!
Verder nog niet veel gespeeld helaas, het was bij een vriend want ik heb nog geen 360.
Zit er nu wel ernstig aan te denken omdat ik Top Spin zo graag wil spelen.
Weet iemand welke gsm abonnementen er allemaal zijn in combi met een 360?
Ik zag er maar eentje en dat was een core met 2 jaar abbo...zoek iets beters eigenlijk.
Verwijderd
Test drive wordt volgens mij inderdaad wel iets heel boeiends.
Free roaming op een groot eiland.
En voor zover ik het begrepen heb kan je 'on the fly' online tegen elkaar racen. In de free roaming world in dezelfde sessie. (dus niet op de traditionele manier: een baan/level hosten, en allemaal racen)
Eigenlijk meer zoiets als een MMOrace game of zo (maar dan niet met zoveel online)
Blijkbaar zou je zoiets kunnen meemaken: je rijdt rustig rond in je uber coole wagen en komt plots een andere menselijke online gamer tegen. Even met de koplampen knipperen en je kan mekaar uitdagen om wat te racen
De wagens en de 'cool' van pgr3 meets NFS meets driver (zonder uitstappen)
Ook kan je als je genoeg verdiend hebt zelf challenges uitschrijven. (denk aan de challenges in nfs). Je zet bijvoorbeeld een traject uit met markers, inschrijvingsgeld en prijzenpot. En laat de challenge een week staan. Wie de snelste tijd haalt krijgt het prijzengeld. Natuurlijk, als je zeker bent van jezelf schrijf je een wedstrijd uit, en win je die zelf (alle inschrijvingsgelden houd je dan zelf
)
Daarenboven heb je nog moto's, classic 'oldies', garages, de tot nog toe heel geslaagde graphics. Dit wil ik echt wel eens spelen (maar in mijn geval zal het de pc worden denk ik)
Free roaming op een groot eiland.
En voor zover ik het begrepen heb kan je 'on the fly' online tegen elkaar racen. In de free roaming world in dezelfde sessie. (dus niet op de traditionele manier: een baan/level hosten, en allemaal racen)
Eigenlijk meer zoiets als een MMOrace game of zo (maar dan niet met zoveel online)
Blijkbaar zou je zoiets kunnen meemaken: je rijdt rustig rond in je uber coole wagen en komt plots een andere menselijke online gamer tegen. Even met de koplampen knipperen en je kan mekaar uitdagen om wat te racen
De wagens en de 'cool' van pgr3 meets NFS meets driver (zonder uitstappen)
Ook kan je als je genoeg verdiend hebt zelf challenges uitschrijven. (denk aan de challenges in nfs). Je zet bijvoorbeeld een traject uit met markers, inschrijvingsgeld en prijzenpot. En laat de challenge een week staan. Wie de snelste tijd haalt krijgt het prijzengeld. Natuurlijk, als je zeker bent van jezelf schrijf je een wedstrijd uit, en win je die zelf (alle inschrijvingsgelden houd je dan zelf
Daarenboven heb je nog moto's, classic 'oldies', garages, de tot nog toe heel geslaagde graphics. Dit wil ik echt wel eens spelen (maar in mijn geval zal het de pc worden denk ik)
Ik vond de Tombraider demo geweldig
. Haalt echt weer die goeie oude Tombraider sfeer naar boven (ik heb alle vorige delen gespeeld op de PC op de voorlaaste na want die was ruk). Grafisch gezien vond ik hem eigenlijk ook erg goed, kan nog altijd beter maar toch één van de mooiere games op de 360 die ik tot nu toe gespeeld heb. Ik ga hem dan ook waarschijnlijk halen volgende week, dus mensen die er nu niet al te enthousiast over waren kunnen hem wel voor een euro of 29,- kopen als ik 'm zat gespeeld ben
Verwijderd
Iemand die hier de Kameo over co-op wil spelen voor de achievements:)? Mijn gamertag is WolfsNL.
Hoe zet je een xbox360 in gods naam op 60hz? ik ben al in display maar daar staat alleen HDTV Setting en Screen Format meer niet? help?!?
(voor topspin2) Ik heb een Sharp Aquos http://www.sharp.nl/php/p.php?par=18_no_no_1342
(voor topspin2) Ik heb een Sharp Aquos http://www.sharp.nl/php/p.php?par=18_no_no_1342
Verwijderd
Je kan hem gewoon op HDTV laten staan. Je moet die 60hz alleen kiezen als je geen HD-kabel gebruikt...ReMCoDijKSTRa schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:12:
Hoe zet je een xbox360 in gods naam op 60hz? ik ben al in display maar daar staat alleen HDTV Setting en Screen Format meer niet? help?!?
ik gebruik wel een HD kabel bij die er standaart bij zat maar hij geeft een error aan het begin dat hij niet op 60 hz staat
edit ik heb hem nu zonder HD gezet op 60hz met andere kabel en nu ga ik even zien dat ik alles weer terug zet dat hij wel werkt
edit ik heb hem nu zonder HD gezet op 60hz met andere kabel en nu ga ik even zien dat ik alles weer terug zet dat hij wel werkt
[ Voor 36% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 06-04-2006 19:51 ]
Die HD kabel die er bij zit kan als het goed is op 2 standen staan meen ik mij te herinneren, TV en HDTV. Weet je zeker dat ie je hem op HDTV hebt gezet?ReMCoDijKSTRa schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:50:
ik gebruik wel een HD kabel bij die er standaart bij zat maar hij geeft een error aan het begin dat hij niet op 60 hz staat
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
ik heb hem nu anders moeten aansluiten en op 60 moeten zetten en weer terug en nu werkt het:)Perfect_Cell schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:52:
[...]
Die HD kabel die er bij zit kan als het goed is op 2 standen staan meen ik mij te herinneren, TV en HDTV. Weet je zeker dat ie je hem op HDTV hebt gezet?
Verwijderd
Ik heb net de demo gespeeld en het lijkt mij ook wel een leuke game. Dit zal mijn eerste Lara experience worden dus ik hoop dat de game kwa nivo van de demo is en beter.nnndoh schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:01:
tombraider ligt bij bart smits...en ik heb hem al gehaald....straks lekker spelen
Vond de graphics niet echt super next gen maar de gametype lijkt me wel eens een welkome afwisseling na GRAW, COD2, BurnOut en PGR3.
Dus... morgen maar even langs de game-boer
voor wie het intresseert media markt amsterdam heeft een stuk of 30 premiums liggen
Als ik met GRAW met ons 3e online wil spelen komt er bij de andere (gast) accounts te staan dat Xboxlive restricted is. Ik kan dus ineens niet meer online spelen met 3e. Terwijl ik nog tot 2007 een GOLD account heb. Meer mensen met dit probleem? En wat kan ik hiertegen doen?
Ik vond het het niet waard om een nieuw topic te maken, dus stel ik mijn vraag maar hier. Ik heb de Xbox 360 controller op mijn pc geinstalleerd (en in gebruik) en hij doet het ook perfect, maar het lampje in het midden (achter de grote X) licht niet op
.
Is dit normaal ?

Is dit normaal ?
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
De standaard driver van Microsoft is nogal brakjes, niet alleen vanwege dat lampje, maar ook omdat de L en R triggers op dezelfde as zitten en dus niet onafhankelijk van elkaar te gebruiken zijn. Kijk hier en hier voor betere drivers. Die gebruik ik nu zelf ook, en ze bevallen prima.kwaza schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:16:
Ik vond het het niet waard om een nieuw topic te maken, dus stel ik mijn vraag maar hier. Ik heb de Xbox 360 controller op mijn pc geinstalleerd (en in gebruik) en hij doet het ook perfect, maar het lampje in het midden (achter de grote X) licht niet op.
Is dit normaal ?
ik kan confirmen dat Oblivion het doet op 50Hz. Althans ik ben nu in dat kasteel en ik kon gewoon rondlopen.
Dit terwijl het een 60Hz only spel zou moeten zijn
Dit terwijl het een 60Hz only spel zou moeten zijn

[ Voor 22% gewijzigd door crzyhiphopazn op 06-04-2006 22:39 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ik ben hier nu nog mee bezig, maar ben a little confused:keldon schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:46:
[...]
Een upgrade/re-install naar MCE is je enige mogelijkheid. Dual Boot is echt totaal nutteloos aangezien MCE gewoon XP is met MCE mogelijkheden, OS is verder hetzelfde. Er zijn wel wat guides over upgraden naar MCE maar gewoon re-installen is ook maar uurtje werk (als het een beetje als een 'server' is ingericht, dus OS heeft eigen partitie).
Van Transcode360 is inmiddels Beta 2 uit, met aardig wat verbeteringen.
WAT is Transcode360 precies? Alternatief voor VLC?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
mijn god, dat is inderdaad wel een kots smilie waard..kwaza schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:16:
Ik vond het het niet waard om een nieuw topic te maken, dus stel ik mijn vraag maar hier. Ik heb de Xbox 360 controller op mijn pc geinstalleerd (en in gebruik) en hij doet het ook perfect, maar het lampje in het midden (achter de grote X) licht niet op.
Is dit normaal ?
tomb raider ziet er op me pc wat mooier uit dan de 360 maar een joystick blijft lekker
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
En nog een keer over VLC360. Iemand hem al aan de praat? Dat hij dus gewoon een divx op je Xbox360 laat zien? Ik kan via Media Center (ik heb nu een XP Media Center Edition geinstalleerd) kijken en vind inderdaad mijn video's. MPG's gaan prima. Maar bij divx'jes zegt 'ie mooi: unrecognized blah blah. Ik heb ook die transcode geinstalleerd. Maar ook daarbij merk ik niets. Of moet ik dan eerst iets extra's doen op de Media Center PC??
Edit: ik kan bijv. ook kiezen voor VLC360 in mijn XBOX360menu (als ik Media Center gekozen heb). Maar dan krijg ik een blauw scherm. Ook als ik ga streamen (of weet ik veel wat ik eigenlijk moet doen).
KORTOM: IK SNAP HET NIET!
Edit: ik kan bijv. ook kiezen voor VLC360 in mijn XBOX360menu (als ik Media Center gekozen heb). Maar dan krijg ik een blauw scherm. Ook als ik ga streamen (of weet ik veel wat ik eigenlijk moet doen).
[ Voor 25% gewijzigd door spaceboy op 07-04-2006 00:02 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Gisteren TopSpin 2 en Tomb Raider Legends gehaald
Valt me op dat TopSpin qua spelen echt veranderd is en ik dus weer van voor af aan kan beginnen om het weer een beetje onder de knie te krijgen
al blijft het leuk om met sharapova te spelen
Tomb Raider alleen het eerste level van uitgespeeld
ik vind hem er toch best goed uitzien en best lekker spelen (voor een tomb raider spel dan
)
Valt me op dat TopSpin qua spelen echt veranderd is en ik dus weer van voor af aan kan beginnen om het weer een beetje onder de knie te krijgen
Tomb Raider alleen het eerste level van uitgespeeld
Ik krijg als het goed is vanmiddag mijn xbox ben erg beneiuwd. Ga vanmiddag gelijk een hdd halen en vga kabel en oblivion (ik heb een xbox bij me nieuwe abbo gehad voor me mobiel dus dat bespaart em aardig wat aangezien ik hdd en spel van me ouders krijg
)
Dit verhaal klopt helaas dus ook al weer niet. Wat is dat toch met die demo's steeds!Donnie Darko schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:20:
Gisteren TopSpin 2 en Tomb Raider Legends gehaald
Voor mensen die pas een 360 hebben of nog gaan halen en voor de mensen die al1 een EUROPESE live account hebben
kunnen via deze link:
http://www.gamersreports.com/article/19/
een JAPANSE en een AMERIKAANSE live account maken.
Hier mee kan je exclusieve demo's en trailers d/len.
Voor het aanmaken van de accounts raad ik het beste aan om het via een pc te doen ->
http://www.passport.com en de gegevens van de 1ste link te gebruiken.
Op de xbox die gegevens ff opnieuw aangeven en voilá.
Accounts aangemaakt en je knt switchen van accounts om de marketplaces van alle 3 de regio te checken.
!!!!!!!! Voor de japanse live account raad ik aan om een usb toetsenbord eraan te hangen omdat je de plaatsnaam niet normaal kan invoeren (japanse tekens enzo) !!!!!!!!!!!!!
Als je de provincie (volgens mij kan ook plaatsnaam zijn??) kan je gewoon iets willekeurigs invoeren.
Exclusive List:
Japan -
demo's: ------
trailers: o.a. 99 Nights, Rumble Roses XX, Wrestling Kingdom en nog een paar waarvan de namen al1 in het japans zijn.
Amerika -
demo's: Ridge Racer 6
Trailers: ----------
kunnen via deze link:
Voor het aanmaken van de accounts raad ik het beste aan om het via een pc te doen ->
Accounts aangemaakt en je knt switchen van accounts om de marketplaces van alle 3 de regio te checken.
!!!!!!!! Voor de japanse live account raad ik aan om een usb toetsenbord eraan te hangen omdat je de plaatsnaam niet normaal kan invoeren (japanse tekens enzo) !!!!!!!!!!!!!
Als je de provincie (volgens mij kan ook plaatsnaam zijn??) kan je gewoon iets willekeurigs invoeren.
Exclusive List:
Japan -
trailers: o.a. 99 Nights, Rumble Roses XX, Wrestling Kingdom en nog een paar waarvan de namen al1 in het japans zijn.
Amerika -
Verwijderd
Over VLC360 kan ik niet veel zeggen maar bij Transcode360 zit een duidelijke help-file. Als je die doorleest dan kom je er ook wel uitspaceboy schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:55:
En nog een keer over VLC360. Iemand hem al aan de praat? Dat hij dus gewoon een divx op je Xbox360 laat zien? Ik kan via Media Center (ik heb nu een XP Media Center Edition geinstalleerd) kijken en vind inderdaad mijn video's. MPG's gaan prima. Maar bij divx'jes zegt 'ie mooi: unrecognized blah blah. Ik heb ook die transcode geinstalleerd. Maar ook daarbij merk ik niets. Of moet ik dan eerst iets extra's doen op de Media Center PC??
Maar ik zal het hier ff kort uitleggen hoe Transcode360 werkt, ik neem aan dat je de juiste codecs hebt geinstalleerd.
Start MCE op je XBOX (zorg er uiteraard voor dat de PC gestart is)
Zoek je DIVX op die je wilt kijken
Druk op de knop 'info' op je remote of op de blauwe knop op je controller
Kies voor 'More'
Je ziet nu een knop met Transcode ernaast, druk op OK en het coderen zal beginnen.
Mocht je foutmeldingen krijgen of een slecht beeld dan moet je echt even in de help-file kijken daarin staan nl. welke codecs je nodig hebt en hoe je deze moet installeren.
Het werkt perfect zeker de laatste nieuwe versie is nog beter
Succes
En nu ga ik TombRaider halen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 10:23 ]
HEEE SUPER!! IT WORKS!! Thanks man!Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:23:
[...]
Start MCE op je XBOX (zorg er uiteraard voor dat de PC gestart is)
Zoek je DIVX op die je wilt kijken
Druk op de knop 'info' op je remote of op de blauwe knop op je controller
Kies voor 'More'
Je ziet nu een knop met Transcode ernaast, druk op OK en het coderen zal beginnen.
Mocht je foutmeldingen krijgen of een slecht beeld dan moet je echt even in de help-file kijken daarin staan nl. welke codecs je nodig hebt en hoe je deze moet installeren.
Het werkt perfect zeker de laatste nieuwe versie is nog beter
Werkt hier perfect. Als ik VLC360 kies, zie ik al mijn HDD letters, en kan ik gaan selecteren waar me files staan.spaceboy schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:55:
Volgens mij moet je het volgende doen:
Installeren, restarten, dan naar je startmenu, en dan VLC360 -> Arreter VLC360 of de andere.
Na wat gekloot werkte het. Tevens heb ik alle divx/xvid drivers op mijn pc geinstalleerd, misschien ontbreekt dat (lijkt me stug)
---
Je hebt het al werkend, ik heb Transcode ook maar geinstalleerd. Effe vergelijken wat beter is.
[ Voor 6% gewijzigd door m00n op 07-04-2006 11:21 ]
Vraagje voor de VLC360 users:
Is met dit progje, itt T360, het wel mogelijk om chapters in je DivX/XviD’s te skippen en om langere tijd een film te pauzeren zonder streamingsverlies?
Zo ja, dan moet ik maar eens gaan overstappen
Is met dit progje, itt T360, het wel mogelijk om chapters in je DivX/XviD’s te skippen en om langere tijd een film te pauzeren zonder streamingsverlies?
componentPWM schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:08:
Strange, hier heb ik echt nog nooit last van gehad? Gebruik je component of vga?
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Vaaaaag. VLC360 werkt nu ook. Misschien had hij een nachtje nodig om te wennen... :-)m00n schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:05:
[...]
Werkt hier perfect. Als ik VLC360 kies, zie ik al mijn HDD letters, en kan ik gaan selecteren waar me files staan.
Volgens mij moet je het volgende doen:
Installeren, restarten, dan naar je startmenu, en dan VLC360 -> Arreter VLC360 of de andere.
Na wat gekloot werkte het. Tevens heb ik alle divx/xvid drivers op mijn pc geinstalleerd, misschien ontbreekt dat (lijkt me stug)
---
Je hebt het al werkend, ik heb Transcode ook maar geinstalleerd. Effe vergelijken wat beter is.
Weet nog niet wat ik beter vindt. Lijkt of VLC360 langer nodig heeft om te beginnen, maar het ziet er iets meer "expert" uit (browsen door je harddisks). In elk geval: both work now! Ook jij bedankt.
Hij heeft inderdaad effe nodig om op te starten, maar daarna doet hij het prima. Heb wel sinds een dag of 2 last dat er afentoe iets niet goed gaat met encode waarbij er rare kleur vlakken optreden.
Misschien ligt het ook aan die files die ik heb hoor maar goed, heb Transcode ook maar geinstallerd en die doet het ook goed.
Misschien ligt het ook aan die files die ik heb hoor maar goed, heb Transcode ook maar geinstallerd en die doet het ook goed.
Als je Transcode wil geruiken ddan ehh...moet je niet de DivXjes aanklikken om te spelen, maar het menu (met de INFO button ofzo) tevoorschijn toveren en dan kiezen voor 'More' en dan kun je Transcode selecteren.spaceboy schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:55:
Als je VLC wilt gebruiken moet je hem aanklikken in het menu en dan bladeren naar je DivX. Ik vind VLC overigens beter werken dan Transcode.....maar goed dat is mijn mening
Arrrrrrrrrrrgggh, ben gewoon net iets te laat terug van me werk. Heb TPG gemist met me xbox. Nou hoop ik dat ik morgen het gewoon op kan halen op postkantoor die zijn gewoon tot 1 uur open. Want ik kan volgende week hele week niet.
heb thuis ff wat meer met top spin zitten spelen (had hem gister bij futurezone rotterdam gehaald)
het ziet er erg mooi uit, de banen zijn erg goed en ook de omgeving is erg mooi (zwembad nabij, of een baan in een achterstandswijk ziet er erg mooi uit.
ook de baan die je gebruikt in de career mode om te trainen is erg mooi (proberen om het voetbal doel te raken is nog best leuk
)
gewoon tennissen speelt erg lekker maar ik heb wat problemen met de career.
deze is imo erg lastig om mee te beginnen
ten eerst is het maken van een speler redelijk lastig, het duurt ff voordat je een lekker wijf hebt gemaakt (ik ga iig niet tegen een lelijk schaap aan zitten staren in een wedstrijd). Je begint met het kiezen van een DNA. Deze verschilt telkens bij het kiezen maar telkens zijn de karakters het net niet en moet je nogal wat faceliften e.d. Bovendien kun je het niet meer veranderen dus kan het erg lang duren. Als je dan uiteindelijk klaar bent, kun je alvast wat sterren toewijzen maar dit zijn er maar 3 waardoor je wel moet trainen en daarna denk je van, nou, ik heb wat sterren, ik ga maar es een toernooi doen. Wat blijkt. 3-0 3-0 is geen uitzondering maar eerder regel. Je moet bijna telkens tegen mensen die bijna 10 a 20 meer sterren hebben dan jij. Bovendien zijn de risk shots erg lastig te maken (timen is echt heel precies en daardoor doe je het niet zo heel vaak). Maar ook top spin en slicen gaat vaak uit waardoor je een wedstrijd gewoon verliest door teveel fouten ipv dat de tegenstander te goed is. Dit zorgt ervoor dat je meer moet trainen maar doordat je bijna geen wedstrijden wint duurt dit dus heel lang.
Let wel, ik heb geen ervaring met top spin 1 dus is het lastiger maar ik heb wel virtua tennis op de psp en op de pc ook verschijdene games gespeeld dus ben zeker geen newby. Ook is het laden erg irritant want dit komt zeker in het begin iets te veel voor en duurt telkens een seconde of 30. Een blad erbij pakken en telkens ff wat lezen is dus aan te raden.
Maar het spel zelf is wel leuk en het is jammer dat het spel erg pittig is. Het ziet er prachtig uit en de bewegingen ogen zeer realistisch. Bovendien is de game ook kwa geluid erg goed (de mogelijkheid is er dat iemand vraagt naar welke wedstrijd je aan het kijken bent
)
Het is dus ff wennen voordat je de game snapt maar daarna lukt het denk ik wel.
het ziet er erg mooi uit, de banen zijn erg goed en ook de omgeving is erg mooi (zwembad nabij, of een baan in een achterstandswijk ziet er erg mooi uit.
ook de baan die je gebruikt in de career mode om te trainen is erg mooi (proberen om het voetbal doel te raken is nog best leuk
gewoon tennissen speelt erg lekker maar ik heb wat problemen met de career.
deze is imo erg lastig om mee te beginnen
ten eerst is het maken van een speler redelijk lastig, het duurt ff voordat je een lekker wijf hebt gemaakt (ik ga iig niet tegen een lelijk schaap aan zitten staren in een wedstrijd). Je begint met het kiezen van een DNA. Deze verschilt telkens bij het kiezen maar telkens zijn de karakters het net niet en moet je nogal wat faceliften e.d. Bovendien kun je het niet meer veranderen dus kan het erg lang duren. Als je dan uiteindelijk klaar bent, kun je alvast wat sterren toewijzen maar dit zijn er maar 3 waardoor je wel moet trainen en daarna denk je van, nou, ik heb wat sterren, ik ga maar es een toernooi doen. Wat blijkt. 3-0 3-0 is geen uitzondering maar eerder regel. Je moet bijna telkens tegen mensen die bijna 10 a 20 meer sterren hebben dan jij. Bovendien zijn de risk shots erg lastig te maken (timen is echt heel precies en daardoor doe je het niet zo heel vaak). Maar ook top spin en slicen gaat vaak uit waardoor je een wedstrijd gewoon verliest door teveel fouten ipv dat de tegenstander te goed is. Dit zorgt ervoor dat je meer moet trainen maar doordat je bijna geen wedstrijden wint duurt dit dus heel lang.
Let wel, ik heb geen ervaring met top spin 1 dus is het lastiger maar ik heb wel virtua tennis op de psp en op de pc ook verschijdene games gespeeld dus ben zeker geen newby. Ook is het laden erg irritant want dit komt zeker in het begin iets te veel voor en duurt telkens een seconde of 30. Een blad erbij pakken en telkens ff wat lezen is dus aan te raden.
Maar het spel zelf is wel leuk en het is jammer dat het spel erg pittig is. Het ziet er prachtig uit en de bewegingen ogen zeer realistisch. Bovendien is de game ook kwa geluid erg goed (de mogelijkheid is er dat iemand vraagt naar welke wedstrijd je aan het kijken bent
Het is dus ff wennen voordat je de game snapt maar daarna lukt het denk ik wel.
Ophalen kan vanaf de eerstvolgende werkdag, daar valt zaterdag niet onder. Althans, vorige week vrijdag werd mijn 360 ook geleverd terwijl ik niet thuis was, maar de maandag daarop werd pas een nieuwe poging gewaagd.WeAreLegion schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:41:
Arrrrrrrrrrrgggh, ben gewoon net iets te laat terug van me werk. Heb TPG gemist met me xbox. Nou hoop ik dat ik morgen het gewoon op kan halen op postkantoor die zijn gewoon tot 1 uur open. Want ik kan volgende week hele week niet.
Geeft het spel wel wat meer lengte, altijd fijn beetje een leuk persoontje te tweaken
. Zit er aan te denken deze vandaag ook te halen schijnt wel een leuk spel te zijn naar wat ik lees. Over die wedstrijden, tja je zult natuurlijk wel jezelf langzaam om hoog moeten werken dus trainen en de wat lagere wedstrijden te spelen tot je klaar bent voor de Slams
.
weet ik, maar het is lastig om van iemand te winnen die 20 sterren meer heeft, bovendien vind ik die risk shots en top spin en slice shots iets te makkelijk uit gaan
maar goed, ik train ff verder
btw, spel bevalt me wel hoor (kom misschien wat negatief over) maar het is wel leuk om te doen, alleen jammer dat ik vaak verlies
maar goed, ik train ff verder
btw, spel bevalt me wel hoor (kom misschien wat negatief over) maar het is wel leuk om te doen, alleen jammer dat ik vaak verlies
microsoft stikt maar met hun exclusieve land/regio gebonden uitgaves van trailers en demo's ik ga niet zoveel moeite doen om een demo'tje of een trailertje. als ze niet normaal een global release kunnen instellen (of dingen totaal niet releasen in bepaalde regionen (RR6))AzN_cRzY schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:01:
Voor mensen die pas een 360 hebben of nog gaan halen en voor de mensen die al1 een EUROPESE live account hebben
kunnen via deze link:
Exclusive List:
Japan -
Amerika -
T360 Beta 2 transcode nu ook sneller dan realtime (dus niet just in time zoals bij beta 1) en spoelt dus ook probleemlooss heen en weder + pauzeren.Shiverzz schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:24:
Vraagje voor de VLC360 users:
Verwijderd
Met mijn Top Spin 1 ervaring kan ik vertellen dat het tot nu toe niet zo'n uitdaging is....alleen het controleren van de B en X knop is een stuk lastiger gemaakt. Net zo als de riskshots, maar daar ben ik blij om maakt het toch een stuk moeilijker. Maar heb nu 3 toernooien gespeeld en gewonnen, met overuigende cijfers als 3-0 3-1. Dus dat valt momenteel nog een beetje tegen.
Er word geen nieuwe poging gewaagd omdat het een aangetekende verzending was. Dus hij ligt gewoon bij postkantoor al. Ik heb postkantoor en tpg aan de lijn gehad en die zeggen alle 2 dat ik hem morgen gewoon op kan halen tot 1 uur. Dus ik ga er morgen wel gewoon heen en dan zien we wel. Probleem is gewoon dat ik zowat nooit tijd heb om dat ding op te halen. ik ben vroeg de deur uit en ben pas laat weer thuis (dan zijn winkels al gesloten)MaZo schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:36:
[...]
Ophalen kan vanaf de eerstvolgende werkdag, daar valt zaterdag niet onder. Althans, vorige week vrijdag werd mijn 360 ook geleverd terwijl ik niet thuis was, maar de maandag daarop werd pas een nieuwe poging gewaagd.
[ Voor 16% gewijzigd door WeAreLegion op 07-04-2006 14:28 ]
Sweet ! Had niet in de gaten dat ze al aanbelandt waren bij beta2keldon schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:03:
T360 Beta 2 transcode nu ook sneller dan realtime (dus niet just in time zoals bij beta 1) en spoelt dus ook probleemlooss heen en weder + pauzeren.
Dit heeft volgens mij te maken met marketing. R^6 hebben ze een demo in amerika omdat ze RR6 daar goed willen laten verkopen. In europa of japan vind iedereen het RUK.WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:53:
[...]
microsoft stikt maar met hun exclusieve land/regio gebonden uitgaves van trailers en demo's ik ga niet zoveel moeite doen om een demo'tje of een trailertje. als ze niet normaal een global release kunnen instellen (of dingen totaal niet releasen in bepaalde regionen (RR6))
99Nights en andere trailers van games in japan moeten Japanners warm maken om die 360 toch te kopen
Het opgegeven van de account gegevens is idd op de xbox 360 beetje lang zonder toetsenbord, maar je hebt er wel leuek dingne voor terug.
De betere games komen eereder in Japan uit. Die hebben over het algemeen ook eerder de trailers/ demo's. Daar neem ik wel ff de tijd voor. 1 x instellen en nooit meer klaar is kees
Hoe moeten ze die Marketplace trailers bekijken als ze geen 360 hebben?AzN_cRzY schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:10:
[...]
99Nights en andere trailers van games in japan moeten Japanners warm maken om die 360 toch te kopen
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
LOL Scherp opgemerkt.MetroidPrime schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:49:
[...]
Hoe moeten ze die Marketplace trailers bekijken als ze geen 360 hebben?
hehehe wat ik hiermee bedoelde is als mensen een xbox 360 binnenkort gaan aanschaffen of krijgen ze dan hierop te wijzen dat dit mogelijk isMetroidPrime schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:49:
[...]
Hoe moeten ze die Marketplace trailers bekijken als ze geen 360 hebben?
sorry voor mijn verkeerde interpretatie richting jullie toe
al die trailers staan vaak nog eerder op xboxyde.com dan op marketplace zelf... n3 trailer ken ik bv al. Lijkt me wel leuk spel overigens
Dan snap ik nog steeds niet hoe dat meer Xbox 360 consoles zal verkopen? Je koopt een console toch voor de spellen, niet voor het feit dat je trailers van spellen kan downloaden op de console?AzN_cRzY schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:11:
[...]
hehehe wat ik hiermee bedoelde is als mensen een xbox 360 binnenkort gaan aanschaffen of krijgen ze dan hierop te wijzen dat dit mogelijk is
sorry voor mijn verkeerde interpretatie richting jullie toe
[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 07-04-2006 18:27 ]
Van dat eerste heb ik dus ook last. En die artifacts (zijn soms echt heavy) zie ik niet als ik de divx lokaal check...m00n schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:48:
Hij heeft inderdaad effe nodig om op te starten, maar daarna doet hij het prima. Heb wel sinds een dag of 2 last dat er afentoe iets niet goed gaat met encode waarbij er rare kleur vlakken optreden.
Verwijderd
uhmm, RR6 was een van de weinige 360 titels die redelijk heeft verkocht in Japan.AzN_cRzY schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:10:
[...]
Dit heeft volgens mij te maken met marketing. R^6 hebben ze een demo in amerika omdat ze RR6 daar goed willen laten verkopen. In europa of japan vind iedereen het RUK.
Het opgegeven van de account gegevens is idd op de xbox 360 beetje lang zonder toetsenbord, maar je hebt er wel leuek dingne voor terug.
De betere games komen eereder in Japan uit. Die hebben over het algemeen ook eerder de trailers/ demo's. Daar neem ik wel ff de tijd voor. 1 x instellen en nooit meer klaar is kees
Ik zeg ook niet dat het daardoor meer zal verkopen.. Dat hebje mij nooit horen zeggen.MetroidPrime schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:24:
[...]
Dan snap ik nog steeds niet hoe dat meer Xbox 360 consoles zal verkopen? Je koopt een console toch voor de spellen, niet voor het feit dat je trailers van spellen kan downloaden op de console?
Maar mensen die tog al een xbox 360 gaan halen of later gaan halen die kan ik tog wel alvast wat info aan verschaffen
Oke kwist niet dat japanners geen smaak haddenVerwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:24:
[...]
uhmm, RR6 was een van de weinige 360 titels die redelijk heeft verkocht in Japan.
Ik weet wel dat het van konami is en dat dat nou juist een japanse dev is maar jah het zij zo:)
Ridge Racer heeft niets met Konami te maken. Het spel heeft het wel altijd goed gedaan in Japan en in het verleden ook in het westen.AzN_cRzY schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 22:26:
[...]
Oke kwist niet dat japanners geen smaak hadden
Ik weet wel dat het van konami is en dat dat nou juist een japanse dev is maar jah het zij zo:)
Jawel hoorAzN_cRzY schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 22:24:
[...]
Ik zeg ook niet dat het daardoor meer zal verkopen.. Dat hebje mij nooit horen zeggen.
Maar mensen die tog al een xbox 360 gaan halen of later gaan halen die kan ik tog wel alvast wat info aan verschaffen
AzN_cRzY schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:10:
Verwijderd
Het spel is van NamcoAzN_cRzY schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 22:26:
[...]
Oke kwist niet dat japanners geen smaak hadden
Ik heb opeens last van vastlopers op mijn xbox360. Nooit last van, nou ja heb hem pas een week, maar sind gisteren drie keer achter elkaar na een minuut of 5. Raar. Voeding wordt niet echt warm, maar wel redelijke warme lucht uit de xbox zelf. De fans draaien nog wel zo te horen. Iemand hier ook last van ... ??? vanmiddag nog maar eens kijken ... this sucks..
ik heb het gister gehad tijdens oblivion na 8 uur spele
dus gaf er niet egt om dat die ff vast lipe.. kon ik eindelijk me cola pakke
Lol denk niet dat je blij moet zijn als je console vastloopt.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
omg, hier heb ik heel hoge verwachtingen van: uitleg en screenshots TEST DRIVE
Dit zou voor mij misschien wel eens de reden kunnen zijn om toch een core te halen of zo, met een memcardje (trailers interesseren mij niet, demo's ook niet)
Weet iemand trouwens of je de HDD nodig hebt voor het updaten van de firmware (dashboard, OS, hoe je het ook wilt noemen)
Want anders zijn de core bezitters wel serieus gescrewed natuurlijk. Alhoewel ik vermoed dat de hele dashboard code ergens op een geheugenchipje in de xbox zelf zit.
Dit zou voor mij misschien wel eens de reden kunnen zijn om toch een core te halen of zo, met een memcardje (trailers interesseren mij niet, demo's ook niet)
Weet iemand trouwens of je de HDD nodig hebt voor het updaten van de firmware (dashboard, OS, hoe je het ook wilt noemen)
Want anders zijn de core bezitters wel serieus gescrewed natuurlijk. Alhoewel ik vermoed dat de hele dashboard code ergens op een geheugenchipje in de xbox zelf zit.
2 Dagen geleden ook mn eerste 'freeze' gehad (Oblivion).RD schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 10:43:
Ik heb opeens last van vastlopers op mijn xbox360. Nooit last van, nou ja heb hem pas een week
Een hele tijd met op mn paard rondgegalopeerd, stapte af om 2 wolven te mollen en toen kon ik nergens meer heen. Kon wel gewoon om me heen kijken maar lopen zat er niet meer in. Ook de buttons reageerde niet meer behalve de start-button. Kwam in het menu en het werd stil... en reageerde echt niets meer.
Toen maar de boel ge-restart
Nouja, Godzijdank zit er autosave in dat spel want was toch tijdje bezig geweest (uurtje of 9)
Maar ik vraag me toch wel af of dat nou echt hardwarematig of softwarematig iets is...
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
aai, das klote, heb ik ook gehad en ik heb nu een nieuwe staan.RD schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 10:43:
Ik heb opeens last van vastlopers op mijn xbox360. Nooit last van, nou ja heb hem pas een week, maar sind gisteren drie keer achter elkaar na een minuut of 5. Raar. Voeding wordt niet echt warm, maar wel redelijke warme lucht uit de xbox zelf. De fans draaien nog wel zo te horen. Iemand hier ook last van ... ??? vanmiddag nog maar eens kijken ... this sucks..
Mijn advies: zo snel mogelijk microsoft bellen dan heb je zo snel mogelijk ook weer een nieuwe terug
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
tsja ... het is nu echt klote.... na elke paar minuten is het klaar ... of juist niet ... gewoon vast... ga maar MS bellen ... GVD.
Hmm... hoe lang heeft dat geduurd? Ik heb geen zin om mijn xbox erg lang kwijt te zijn .... ik heb net TES gekocht ... kan ik mooi niet spelen dus .... ik had nog wel geen afspraken dit weekend ... dus was er helemaal klaar voor ... aahhhh...D4V3 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:21:
[...]
aai, das klote, heb ik ook gehad en ik heb nu een nieuwe staan.
Mijn advies: zo snel mogelijk microsoft bellen dan heb je zo snel mogelijk ook weer een nieuwe terug
Hier heb je geen HDD voor nodig, dit wordt in het flash geheugen gezet van de doos zelf.Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 12:43:
kan... je... ook normaal... typen ...... ajb!!?RD schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:34:
[...]
Hmm... hoe lang heeft dat geduurd? Ik heb geen zin om mijn xbox erg lang kwijt te zijn .... ik heb net TES gekocht ... kan ik mooi niet spelen dus .... ik had nog wel geen afspraken dit weekend ... dus was er helemaal klaar voor ... aahhhh...
Wel erg jammer dat je 360 zo raar doet, die van mij is 1 keer vastgelopen tijdens de PGR3 demo. Verder nooit, hij staat dan ook wel goed geventileerd.
This space is occupied
Kan ook normaal typen. De xbox staat hier ook goed geventileerd. Gewoon staand op "tv meubel" naast te tv en daar ontstaat geen warmte of iets dergelijks.
De support afdeling van xbox360 heeft het schijnbaar zo druk dat ik teruggebeld wordt. Hopelijk wordt het niet al te lang wachten.
Trouwens voor diegene waarbij de xbox geruild is, wordt deze direct omgeruild bij aflevering of wordt deze eerst opgehaald en dan gemaakt of krijg je (hopelijk niet) een refurbished exemplaar?
De support afdeling van xbox360 heeft het schijnbaar zo druk dat ik teruggebeld wordt. Hopelijk wordt het niet al te lang wachten.
Trouwens voor diegene waarbij de xbox geruild is, wordt deze direct omgeruild bij aflevering of wordt deze eerst opgehaald en dan gemaakt of krijg je (hopelijk niet) een refurbished exemplaar?
[ Voor 27% gewijzigd door RD op 08-04-2006 14:28 ]
Ik heb mijne liggen naast m'n tv, en hou hem denk ik ook gewoon liggend. Als ik voel hoeveel lucht er word aangezogen door de zijkant waar hij normaal gesproken op zou staan, en ik zie hoe weinig ruimte er open is als ik hem rechtop zet, dan denk ik dat hij liggend een stuk beter koelt.RD schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:53:
Kan ook normaal typen. De xbox staat hier ook goed geventileerd. Gewoon staand op "tv meubel" naast te tv en daar ontstaat geen warmte of iets dergelijks.
Tsja, het is moeilijk na te gaan.ironx schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 12:55:
[...]
Maar ik vraag me toch wel af of dat nou echt hardwarematig of softwarematig iets is...
Ik heb mijn 360 vanaf november. In die tijd denk ik 4 freezes gehad. Kan gebeuren. Zeker na 9 uur gamen. Hoewel het absoluut niet hoort natuurlijk, vind ik 1 freeze op 500 keer opstarten niet heel erg. Je computer, je auto, zelfs je mobiel doen ook wel eens gek, zonder verklaarbare reden.

Nieuwe manier om je HDD te backup'n, nu via USB! Gaat de goede kant op, alleen wat ik lomp vind aan deze adapter is dat ie naar mijn idee altijd op de 360 aangesloten moet zijn....Wie heeft zijn xbox nu naast zijn PC staan?! Ik niet in ieder geval. Nou ja zal wel niet lang duren voordat er een mogelijkheid komt om je HDD losgekoppeld van de 360 via USB op de PC aan te sluiten
BTW link naar de webwinkel: http://us.codejunkies.com...=$&r=0&l=1&p=8&i=8990&s=8
[ Voor 9% gewijzigd door Xander84 op 08-04-2006 16:43 ]
Voor Updates op firmware heb je geen HDD nodig.Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 12:43:
omg, hier heb ik heel hoge verwachtingen van: uitleg en screenshots TEST DRIVE
Maar, ik neem aan dat je toch Live wilt? Dat is juist het mooie van Test Drive. Rondrijden, mensen uitdagen, je auto op het spel zetten, auto's winnen e.d.
Als je toch Live neemt, zijn trailers, maar vooral Demo's fantastisch.
Ik heb de laatste tijd veel The Outfit en BF2 gespeeld online. Gewoon de demo versies, een X aantal uur. Als dat geen waar voor je geld is
weet iemand hoe ik een draadloos toetsenbordje op de xbox 360 aan kan sluiten?
Dit topic is gesloten.