Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.760 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
ChristiaanB schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 19:21:
Ik zat wat te hobbyen om mezelf wat verder te verdiepen in php icm mysql en dacht ik bouw iets wat met de 360 te maken heeft. 8)

Hieruit is de volgende pagina uit ontstaan: http://xbox360.cbit.nl
Niet slecht voor een eerste poging :) Tip: gebruik de W3C validator, trek je al veel problemen mee eruit :)

Overigens niet de eerste site die vanuit dit topic wordt gestart :P

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Beste mensen,

Ik vroeg mij iets af. Ik heb net een LCD TV gekocht (Samsung LE32R71B), en nu wou ik natuurlijk ook het een en ander in HD bekijken op die TV. De 360 is daar natuurlijk heel goed geschikt voor, maar ik vroeg mij af of ik ook HD trailers of zo kan bekijken?

Wat ik dus graag zou doen is een paar HD trailers downloaden (allemaal legaal trouwens, dat had ik al uitgezocht) en deze als HD-WMV branden op DVD. Dit gewoon als showcase voor de TV. Maar kan de 360 dit gewoon afspelen? Of moet ik het dan op een bepaalde manier branden?

Streamen van pc is trouwens geen optie, aangezien ik geen windows MCE heb. Verder is het ook niet te doen om mijn PC op de TV aan te sluiten, want dat zou 20 meter VGA kabel betekenen, wat niet echt optimaal is, om maar even een understatement te gebruiken.

(Wat ik me net bedenk, Windows MCE, is dat gratis als update te downloaden? ff checken!)

edit: nog even iets. totaal off-topic en niet relevant voor xbox360 misschien maar goed. Als je MCE gebruikt icm met de 360, hoe zit het dan met de resolutie? Ik heb namelijk een scherm met resolutie 1366x768, terwijl ik dit niet zomaar kan selecteren op mijn PC als resolutie. Gaat ie dan upscalen? Of is er iets om je PC die resolutie te laten draaien? Iets waar je de resolutie zelf kunt invoeren?

[ Voor 19% gewijzigd door Garoth op 03-04-2006 15:30 ]

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Nu bij de Bartsmit:
Geachte internetklant,

Wij danken u voor uw reservering van producten bij Bart Smit.

Eindelijk is de Xbox 360 voldoende leverbaar bij Bart Smit. Om het lange wachten enigzins te compenseren, hebben we 3 aanbiedingen voor u gemaakt, die zeker interessant zijn.

Set 1: bestelt u de Xbox 360 system samen met een extra draadloze controller, dan ontvangt u 14,95 korting. De prijs wordt dan 429,- euro ipv 443,95! U dient beide artikelen zelf te bestellen, de korting wordt automatisch berekend.

Set 2: bestelt u de Xbox 360 system samen met de topgame Ghost Recon Advanced Warfighter, dan ontvangt u 13,95 korting. De prijs wordt dan 445,- euro ipv 458,95! U dient beide artikelen zelf te bestellen, de korting wordt automatisch berekend.

Set 3: bestelt u de Xbox 360 system samen met een 3 mnd Xbox Live abonnement, dan ontvangt u 13,95 korting. De prijs wordt dan 405,- euro ipv 418,95! U dient beide artikelen zelf te bestellen, de korting wordt automatisch berekend.

Ga snel naar onze site om te bestellen!

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

NEE!

Echt een waardeloos scherm. Serieus, echt vorige (of daarvoor) generatie werk.

Je kan dan beter voor een 26LX2R gaan (ik heb zijn grote broer). Lukt het niet, zoek dan naar wat anders. De LZ serie van LG is gewoon niet meer van vandaag, je komt ze ook voor dumpprijzen tegen. Echter, 700,- voor een scherm wat niet goed is, heb je ook niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Vind die post nogal een standaard onzin post, snap niet dat je daar serieus op in zou gaan. IGN reviews zijn er en zijn een stuk positiever. Ook zijn veel van zijn 'problemen' met het spel dingen die ook al in de Xbox versie zaten (en daar eigenlijk niet genoemd werden in reviews) zoals de trage controlls.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
curry684 schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:59:
[...]
Dat je een eigen 360 website gestart bent is cool (en ik ben ook wel degelijk positief over die site), maar loop a.u.b. niet in elke pagina de URL te spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
PWM schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:22:
[...]

NEE!

Echt een waardeloos scherm. Serieus, echt vorige (of daarvoor) generatie werk.

Je kan dan beter voor een 26LX2R gaan (ik heb zijn grote broer). Lukt het niet, zoek dan naar wat anders. De LZ serie van LG is gewoon niet meer van vandaag, je komt ze ook voor dumpprijzen tegen. Echter, 700,- voor een scherm wat niet goed is, heb je ook niets aan.
Bedankt voor je reactie, daar heb ik wat aan. Ik zoek idd iets in de prijs klasse van 700/800 euro. Ik ga eens zoeken naar die 26LX2R die je noemde bedankt!

@Garoth:
MCE is niet gratis te downloaden, je kan echter wel je windows xp versie updaten zonder dat alles weg is.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
TheEvilCuber schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:39:
[...]

Vind die post nogal een standaard onzin post, snap niet dat je daar serieus op in zou gaan. IGN reviews zijn er en zijn een stuk positiever.
Op zich is die post niet enorm belangrijk maar wel illustratief. Ik lees met name punt 1, wat hier ook al werd genoemd: het water lijkt in de verste verte niet op wat ze 2 weken geleden nog zaten te showcasen. Dat is beschamend en doet mij afvragen waarover ze nog meer hebben gelogen.

Het feit dat IGN het "een vermakelijke port van een Xbox spel" noemt zegt natuurlijk ook genoeg. Flashbacks van GUN en Tony Hawk schieten door m'n hoofd nu. FCIP is bij mij in een maand iig afgezakt van "wellicht ooit kopen" naar "no way".
MaZo schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:50:
[...]
Dat je een eigen 360 website gestart bent is cool (en ik ben ook wel degelijk positief over die site), maar loop a.u.b. niet in elke pagina de URL te spammen.
offtopic:
Afaik is dit de eerste keer sinds 5 topics of zo dat die URL langskomt zonder direct naar interessant nieuws te deeplinken, en deze keer was een link naar de directe homepage toevallig on-topic 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door curry684 op 03-04-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
ff een kickje, is her nog animo voor?
djmantri schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:23:
hmm, alleen multiplayer of ook de single player?
heb trouwens gezien dat je voor die toernooien echt meteen 200 punten krijgt ofzo :o

maar goed, ik ben zo langzamerhand bezig met een lijst van games die niet werken met een vga kabel maar wel op de backwards compatiblity list staan

nu staat het topic op xbox.com (bij 360) gamefaqs en xboxworld.nl

in de hoop op een completere lijst waarbij je beter weet of je een spel moet laten liggen in de budget bak of niet...
(bij genoeg animo wil ik hem ook best op got posten)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

curry684 schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:59:
[...]

Niet slecht voor een eerste poging :) Tip: gebruik de W3C validator, trek je al veel problemen mee eruit :)

En dat zeg jij met je standaard wordpress site + thema :P Nee grapje, vind ze allebei toppie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Muthas schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:31:
[...]

En dat zeg jij met je standaard wordpress site + thema :P Nee grapje, vind ze allebei toppie :+
Wacht maar een weekje ;) Nieuwe site is bijna live, vanaf de grond herbouwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

curry684 schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:33:
[...]

Wacht maar een weekje ;) Nieuwe site is bijna live, vanaf de grond herbouwd :)
Hehe, mooi... Ga je ook al het nieuws opnieuw overplaatsen van afgelopen maanden? Zou wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Muthas schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:36:
[...]

Hehe, mooi... Ga je ook al het nieuws opnieuw overplaatsen van afgelopen maanden? Zou wel handig zijn.
offtopic:
still Wordpress, dus DB blijft intact :) je herkent het alleen niet meer als WP :)

En ontopic: zijn er eigenlijk wel mensen echt grondig tevreden over Far Cry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Heeft iemand deze faceplate toevallig

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/xbox360-faceplate-chrome.jpg

Zit er erg gaaf uit :o

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

The Otherside schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:14:

[afbeelding]

Wow dat ziet er koel uit :9~ _/-\o_

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 03:57
curry684 schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:00:
[...]

JA ik vind het een fantastisch spel, deel2 is nog leuker dan instinct, betere AI en zitten behoorlijk wat taaie spel momenten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:58

[afbeelding]

_/-\o_ Die wil ik ook wel _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door fonias op 03-04-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

curry684 schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:00:
[...]

offtopic:
still Wordpress, dus DB blijft intact :) je herkent het alleen niet meer als WP :)

vanaf morgen heb ik ook far cry. Dan zal ik wel me bevindingen hiero posten.

Hoelang zijn mensen al bezig met oblivion?? Ik zit nog te twijfelen of ik het zal halen omdat het een SP spel is. Ik houd wel van rpg spellen, maar ik heb nog nooit een Elders Scroll spel gespeeld (wel Diablo I & II + LoD)..

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Dat lange ding wat er rechts naast ligt, is dat toevallig een frontje voor de dvd bay?

Dus je kan eigenlijk van de witte drive van de core toch een premium versie maken ;)
(alhoewel ik de witte drive net iets soberder vind en beter vind passen bij het geheel)

Maar voor zij die een core hebben en die graag een premium look geven, hiermee kan het misschien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:45:
[...]

Dat lange ding wat er rechts naast ligt, is dat toevallig een frontje voor de dvd bay?

Dus je kan eigenlijk van de witte drive van de core toch een premium versie maken ;)
(alhoewel ik de witte drive net iets soberder vind en beter vind passen bij het geheel)

Maar voor zij die een core hebben en die graag een premium look geven, hiermee kan het misschien :)
Jep dat is de DVD Bay frontje, tevens worden de knopjes mee geleverd.

Ik heb nu met isolatie tape een "premium" er van gemaakt :9

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/fmol/IMG_01512.jpg
Hij ziet er op de foto er wat dof uit maar in het echt glimt hij wel.
Maar ik denk dat een echte drive bay een betere oplossing is ;)

[ Voor 6% gewijzigd door The Otherside op 03-04-2006 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Vanmiddag eindelijk mijn Premium mogen ontvangen.
Een paar dingen vielen mij op:

• Wat een belachelijk lange en dikke kabels, en wat een voeding!
• Ik heb de stillere (althans, dat schijnt zo te zijn) Samsung DVD-drive.
• Wat?! Er zit geen afstandsbediening bij?
• Live werkt nu nóg mooier, beter en sneller!
• Ik moet erg wennen aan de besturing van GRAW.

Verder neem ik aan dat ik beter voor 720p kan kiezen dan voor 1080i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MaZo schreef op maandag 03 april 2006 @ 21:26:
Vanmiddag eindelijk mijn Premium mogen ontvangen.
Een paar dingen vielen mij op:

• Wat een belachelijk lange en dikke kabels, en wat een voeding!
• Ik heb de stillere (althans, dat schijnt zo te zijn) Samsung DVD-drive.
• Wat?! Er zit geen afstandsbediening bij?
• Live werkt nu nóg mooier, beter en sneller!
• Ik moet erg wennen aan de besturing van GRAW.

Afstandsbediening zat alleen bij de eerste batch geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
Digitizers schreef op maandag 03 april 2006 @ 21:29:
[...]

Afstandsbediening zat alleen bij de eerste batch geloof ik...
Klopt!, deze miste ik helaas ook :( misschien dat ik hem ooit nog los koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

MaZo schreef op maandag 03 april 2006 @ 21:26:

Iets wat ik zelf ook aan het afvragen was, eerste gedacht is dat 1080i hoger zit qua resolutie maar het is interlaced ipv progressive. En de Xdoos up/downscaled van 720p dacht ik te lezen. Iemand die meer informatie heeft over wat de beste keuze is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzN_cRzY schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:18:
[...]

vanaf morgen heb ik ook far cry. Dan zal ik wel me bevindingen hiero posten.

Hoelang zijn mensen al bezig met oblivion?? Ik zit nog te twijfelen of ik het zal halen omdat het een SP spel is. Ik houd wel van rpg spellen, maar ik heb nog nooit een Elders Scroll spel gespeeld (wel Diablo I & II + LoD)..
IN totaal 24 (echt in game) uur gespeeld nu, en moet nog heel veel doen denk ik. Zie nog geen eind aan mijn quest-lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Voor de mensen die het nog niet wisten, Wik fable of Souls is nu gratis volledig te spelen, ik heb geen idee of de achievements ook worden opgeslagen op je gamercard.

EDIT: Nee dus alleen alle gamemodes zijn nu in de Trail toegankelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Xander84 op 03-04-2006 23:30 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:28
Damn, net m'n eerste vastloper met de 360 gehad sinds launchday.
Was vanaf 8 uur vanavond Oblivion aan het spelen. Race ik net op m'n paard met sneltreinvaart langs Skingrad, blijft hij hangen op een loadingscreen :(
Dat voelt niet fijn :/
Mag ik volgende keer weer een uurtje of 2 inhalen, had net een gate gesloten en een aantal ruines ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Onno_Devine schreef op maandag 03 april 2006 @ 21:39:
[...]

Klopt!, deze miste ik helaas ook :( misschien dat ik hem ooit nog los koop :)
Denk het niet, die kleine was namelijk een limited edition :) Je kunt los alleen de grote kopen (met numpad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:56:
[...]

Welke van de 2 vindt je nu een bagger spel?
Trouwens PES5 is ook op de 360 te spelen.
FIFA 06 RTCW legt het drie x af tegen PES (maar slogisch :+)
Ik weet het, ik heb alleen mijn exemplaar van PES 5 meeverkocht met mijn oude box ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Mutatie schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 01:30:
Damn, net m'n eerste vastloper met de 360 gehad sinds launchday.
Was vanaf 8 uur vanavond Oblivion aan het spelen. Race ik net op m'n paard met sneltreinvaart langs Skingrad, blijft hij hangen op een loadingscreen :(
Dat voelt niet fijn :/
Mag ik volgende keer weer een uurtje of 2 inhalen, had net een gate gesloten en een aantal ruines ontdekt.
Ik heb ook twee x een vastloper gehad met oblivion, bij beide keren was het op het momenet dat er geladen moest worden. eerste keer op een paard, tweede keer toen ik een stad in wilde gaan.

Ach ja, ook 6 uur achter elkaar probleem loos gespeeld. Ff rebooten en kon gelijk weer een paar uur achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
PES5 is gewoon te spelen op de 360 en als alles goed gaat komt PES6 in next-gen versie uit in oktober..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Xbox 360 is van begin maart en ik heb geen last van vastlopers maar soms wel eens :

Disc unreadable : moet disk eruit halen en terug insteken
Ongelooflijk veel lawaai : moet nog eens kijken welke dvd drive ik heb maar aangezien het van maart is zou ik toch een samsung verwachten
DVD haperingen zowel bij pal 50 and 60

Zijn dit klachten waarmee je bij MS zou terechtkunnen?
XBOX 360 beloofde DVD playback dus die haperingen zouden niet mogen ook al gebeuren ze niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

ik heb farcry afgelopen donderdag gekocht en vind hem heel aardig alleen heb ik er nog weining tijd voor gehad omdat GRAW zo ongelovelijk gaaf is.

Farcry is voor mij geen tegenvaller

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 07:45:
als alles goed gaat komt PES6 in next-gen versie uit in oktober..
En daar wacht /me nu echt op! :)

Lang wachten, dat wel.. maar er komt nog genoeg moois uit i nde tussen tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.lik-sang.com/n...rtc=3832&likref=alert560&

Voor de mooie chrome faceplate, en ook voor de controller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Ja daar zag ik hem idd had alleen die "real life" foto's nog niet gezien... maar als ik dit zo zie

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/360faceplates/360chromefaceplate4.jpg

Ga ik hem maar eens snel bestellen :9~.

Die controller vind ik wel wat minder + dat het om de haverklap natuurlijk smerig is met vingers etc :r

[ Voor 23% gewijzigd door The Otherside op 04-04-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
Weet iemand of de 360, als je hem op een HDTV hebt aangesloten, ook je DVD's upscaled?

Toekomstige (hopelijk donderdag) situatie: Xbox360=>Component=>Samsung LE32R71B. Als ik nu in mijn menu instel dat de 360 standaard op 720p staat, upscaled hij dan ook automatisch DVD's die ik erin leg? Of moet ik hiervoor een DVD-speler kopen die dit doet (zoals de Samsung HD-850)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
The Otherside schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:06:
Ja daar zag ik hem idd had alleen die "real life" foto's nog niet gezien... maar als ik dit zo zie

[afbeelding]

Die controller vind ik wel wat minder + dat het om de haverklap natuurlijk smerig is met vingers etc :r
Oe, geil! :9~
Kan ik ook iets laten versturen als ik geen credit-card of paypal heb. Snapte niet precies hoe ik het allemaal kan doen. Ik heb wel beschikking over rabobank internetbankieren, dus met een IBAN nr moet het lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Garoth schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:44:
Weet iemand of de 360, als je hem op een HDTV hebt aangesloten, ook je DVD's upscaled?
Helaas doet de 360 dit niet. 480p is de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Trasos schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:46:
[...]

Kan ik ook iets laten versturen als ik geen credit-card of paypal heb. Snapte niet precies hoe ik het allemaal kan doen. Ik heb wel beschikking over rabobank internetbankieren, dus met een IBAN nr moet het lukken?
Met PayPal ben je gratis stukken sneller klaar dan een internationale overboeking via IBAN 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:31
Vanavond lara demo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 07:37
Ik zit eigenlijk te wachten op een "kit" die mijn hele xbox mat zwart maakt zodat ie wat minder opvalt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowfi schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:01:
Ik zit eigenlijk te wachten op een "kit" die mijn hele xbox mat zwart maakt zodat ie wat minder opvalt....
die kit kan je waarschijnlijk wel vergeten tenzij het een externe behuizing wordt, maar lijkt mij er uber lomp uit zien. Natuurlijk is er altijd nog de mogelijkheid de boel zwart te spuiten of creatief met stickers in de weer te gaan, maar ik denk niet dat je dat van plan was.

[afbeelding]

uber lelijk :r

en dan bedoel ik de verhouding wit - chroom

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Laatst online: 06-08 11:01
Hoe weet je dat? NICE :D

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 14:15

S2S

m00n schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:31:
[...]

Hoe weet je dat? NICE :D
Ik ga er niet op wachten..... weet nou wel een keer hoe dat gaat.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
S2S schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:42:
[...]

Ik ga er niet op wachten..... weet nou wel een keer hoe dat gaat.
Haha, een week later nog niets.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 14:15

S2S

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:44:
[...]

Haha, een week later nog niets.... ;)
Ja..... en soms nooit GRAW demo FTW

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Schweino schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:04:
[...]

In de HD stand krijg ik ALTIJD storing in het DVD beeld.. erg jammer.. moet dus altijd omschakelen naar pal om fatsoenlijk een dvd te kijken..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[afbeelding]

Vergeet niet, dat dit alleen zin heeft bij een Premium :)

Anders heb je een chromen faceplate, met een witte lade ertussen :+
dadj schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:59:
[...]

In de HD stand krijg ik ALTIJD storing in het DVD beeld.. erg jammer.. moet dus altijd omschakelen naar pal om fatsoenlijk een dvd te kijken..
Strange, hier heb ik echt nog nooit last van gehad? Gebruik je component of vga?

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 04-04-2006 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net in het krantje van de Media Markt dat Oblivion nu maar 39 euro kost ;) IK heb hem al, maar voor degene die hem niet hebben lijhkt me dat bedrag de moeite wel waard. Ik weet alleen niet zeker of deze aanbieding bij alle filialen zo is, maar lijkt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:30:
Ik zag net in het krantje van de Media Markt dat Oblivion nu maar 39 euro kost ;) IK heb hem al, maar voor degene die hem niet hebben lijhkt me dat bedrag de moeite wel waard. Ik weet alleen niet zeker of deze aanbieding bij alle filialen zo is, maar lijkt me wel.
Hmm bij ons ( Rotterdam - Centrum) staat hij ook in de aanbieding, maar dan voor 55 euro.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kijkt verkeerd dat is voor de pc versie. Oblivion is gewoon 55 euro :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:53

Kid Buu

Huh, Pietje?

Crap, ik heb wat games online besteld maar ik was even vergeten dat ze niet allemaal region-free zijn.

Uiteraard meteen gemailed dat ik de niet region-free titels wilde cancellen, maar hopen dat ze het op tijd doorkrijgen :P En anders maar hopen dat er een region-free disc uit komt net zoals voor de cube en ps2.

edit: Zucht, ze hebben ze nu al verstuurd. Normaal zou ik blij zijn geweest als het zo snel werd opgestuurd, maar nu niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Kid Buu op 04-04-2006 21:39 ]

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:14
Trasos schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:46:
[...]

Je kunt nu btw vanaf je bank (in mijn geval ook rabobank) geld storten op je pay pal account. Werkt goed........Je hebt dus geen credit card meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
PWM schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:08:
[...]

Vergeet niet, dat dit alleen zin heeft bij een Premium :)

Anders heb je een chromen faceplate, met een witte lade ertussen :+
Chrome lade en knopjes zitten er bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
The Otherside schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:20:
[...]
Chrome lade en knopjes zitten er bij :)
Voor wie een Core-system heeft en deze zo wil 'upgraden' naar een premium-versie: op het chrome lade-covertje mist dus wel de tekst 'XBOX 360' zover ik de foto kan nagaan van het setje.

En dat is natuurlijk ook wel logisch ook: XBOX 360 is een geregistreerd handelsmerk dat ze niet zomaar mogen gebruiken (geen officiele licentie)

Afbeeldingslocatie: http://www.teamxtender.com/news/uploads/Chrome_e.jpg
Lade van het setje

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/360faceplates/360chromefaceplate4.jpg
Officiele lade

Mischien een klein mierenneuk-puntje, maar toch :)

[ Voor 11% gewijzigd door ironx op 04-04-2006 23:44 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:49
Hmm ik zie een trailer van Tomb Raider: Legend op Marketplace staan.

Maar (nog) geen demo... hoop niet dat het weer een "US only" demo wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
heb me net helemaal lam gespeeld aan demo van Fight Night Round 3, wat een heerlijk spel, en wat een graphics :P Leuk voor de late avond 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Dju zeg, dat is nog eens Pimp-My-360 :) Persoonlijk vind ik het net iets téveel chrome, chrome accenten vind ik een stuk mooier. Iemand nog ergens parelmour skins gezien toevallig? ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
Schweino schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:04:
[...]
Damn, das jammer... Ach ja, dan maar een beetje verder sparen voor een goede DVD-speler erbij. Als ik maar games in 720p kan spelen! :9~

Heeft iemand Burnout Revenge trouwens al gespeeld? Is het een beetje de moeite waard als je de vorige delen ook super vond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
demo staat op live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
Garoth schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:15:
[...]

Damn, das jammer... Ach ja, dan maar een beetje verder sparen voor een goede DVD-speler erbij. Als ik maar games in 720p kan spelen! :9~

Heeft iemand Burnout Revenge trouwens al gespeeld? Is het een beetje de moeite waard als je de vorige delen ook super vond?
je hebt samsung dvd spelers voor onder de 200 die dvd's upscalen naar HD Resolutie. Ik heb Burnout Zondag gekocht en kan me er aardig mee vermaken vooral online is ie leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Garoth schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:15:
[...]
Het kan aan mij liggen, maar DVD is zoiezo toch max. 520p? Dus wat is het voordeel van upscalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Okee misschien 'n beetje offtopic.. O-)

Maar mij bekruipt toch 'n beet je het gevoel dat als je je "Core" wil pimpen naar een "Premium", dat je hetzelfde bezig bent als zo'n Johny die van die "Turbo" en "16V" stickertjes achter op z'n Suzuki Alto plakt.. :X

:+

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

apestaartje schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:12:
Okee misschien 'n beetje offtopic.. O-)

Maar mij bekruipt toch 'n beet je het gevoel dat als je je "Core" wil pimpen naar een "Premium", dat je hetzelfde bezig bent als zo'n Johny die van die "Turbo" en "16V" stickertjes achter op z'n Suzuki Alto plakt.. :X

:+
Niet helemaal.

Het verschil is dat in dit geval de beide producten technisch identiek aan elkaar zijn. Het enige wat je mist is de HD, die je er wss los bijkoopt.

Mensen die achter op hun 316i een M3 sticker plakken zijn idd niet goed wijs, maar in dit geval is het toch iets anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
Ja, maar ik ben zielig en heb geen HDD...

Thnx Donnie Darko. :) Dat komt wel een beetje overeen met wat ik al meer gehoord had. Dan is het waarschijnlijk toch wel het overwegen waard... :P

Nu nog eens kijken voor een DVD-speler die kan upscalen. Of wachten op HD-DVD of Blu-Ray...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:24:
[...]
Het kan aan mij liggen, maar DVD is zoiezo toch max. 520p? Dus wat is het voordeel van upscalen?
Ik heb zo'n samsung upscale dvd-speler de dvd-hd950. Deze is aangesloten op een sharp XV-Z 2000 en persoonlijk merk ik, dat bij het upscalen de kleuren wat warmer over komen, het is niet zo dat het beeld er zelf scherper van wordt, maar de kleuren op het beeld komen rustiger over en dat kijkt op de een of andere manier toch een stuk prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens al Top Spin 2 te koop voor de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog niet gezien, maar ik zit ook erg op top spin te wachten...
ben benieuwd wie nog meer allemaal. ik hoor er vrij weinig mensen over terwijl het wel 1 van de toppers gaat worden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:47

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:11:
Ergens al Top Spin 2 te koop voor de 360?
Wilde net precies hetzelfde gaan vragen. Straks denk ik ff bij de MM en Dynabyte binnen lopen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baileys
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 10:54
www.dimplus.nl

Top Spin 2

Publisher: 2K Sports
Platform: Xbox 360
Genre: Sports
Onze prijs: € 54.99
Adviesprijs: € 64.99
U bespaart: € 10.00 (18%)

Verwacht: 5 april 2006

De Dixons heeft hem nog niet en krijgt hem vandaag ook niet meer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:48:
[...]

je kijkt verkeerd dat is voor de pc versie. Oblivion is gewoon 55 euro :)
In de nationale flyer staat de Xbox 360 versie trouwens wel voor 55 euro, evenals The Outfit, kijk maar op de Site van MM.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit ook gezien en was er ook bijna ingetrapt..tis idd gewoon voor de pc versie. Dit vind ik zeer misleidende reclame, maarja wat verwacht je ook van die baggerMarkt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:15:
nog niet gezien, maar ik zit ook erg op top spin te wachten...
Ik zit eerder op de demo te wachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens ben ik toch wel blij dat ik mij niet heb laten overhalen tot het aankopen van de xbox360

En normaalgezien ben ik een echte sucker als het op marketing en hypes aankomt.

Ik ben wel nog steeds overtuigd van het feit dat de xbox 360 technisch gezien een pareltje is. Het zit enorm goed in elkaar. De live is truly iets next gen... Zoals microsoft online gamen op een console heeft gelanceerd, zo is er gewoon geen gelijke. Gemakkelijk, vlot, één instelling voor je account, en niet tientallen nick's, voor elke game 1, en netjes geïntegreerd in het geheel.

Graphics mochten misschien net iets beter, of daar had ik iets meer van verwacht, maar dit is geen punt van kritiek, de hoge resolutie, en de toch wel goeie beelden maken het next gen plaatje af.

Alleen de games... Ik merk steeds meer dat veel games ook gewoon op de pc beschikbaar zijn. Voor wie dan nog een gewoon degelijke pc heeft staan hoeft het eigenlijk niet. In mijn interessegebied is er misschien maar één game die xbox only is, en dat is PGR3.
Battlefield is er uiteraard ook voor pc, misschien grafisch minder knap, maar het is er. En far cry op de xbox heeft verre van dezelfde impact op het platform als wat far cry was op de pc.
Oblivion is een leuke extra voor de xbox, maar in feite ook gewoon een pc game. Het ziet er wel gewoon beter uit dan op gelijk welke pc van +-1200€, dat is een feit (HDR+AA)
Verder.. Prey, Tomb Raider, ook allemaal op de pc. Zelfs test drive wordt een pc game blijkbaar. Graw, enz... Dus voorlopig zoek ik nog echt een reden om een 360 aan te schaffen, en die vind ik (nog) niet. Ik heb ook geen HD ready tv, dus het zou op mijn pc scherm moeten gebeuren (op zich ook niet erg)

Verder kan ik ook moeilijk wennen aan de plaatsing van de linker analoge stick. Ik ben bijna vergroeid met een PS controller :). En ik heb het toch meer voor de symmetrische layout van de analoge sticks. Dat voelt gewoon natuurlijk als je je vingers plaats op de controller.

Nu ja, de omgekeerde redenering geldt natuurlijk ook. Ik twijfel erover om misschien naar mac over te stappen. In dat geval kan ik er best een xbox 360 bij nemen om geen afstand te moeten doen van pc games. Want xbox= pc games in een doosje. Zo hoef ik geen windows pc meer te houden.
Ook logisch want ms=windows en xbox. Lijkt mij zelfs bijna een kwestie van even door een andere compiler te gooien en hop, multiplatform games :)

Maar ik blijf veel vetrouwen hebben in de xbox als misschien wel de meest complete console van deze generatie, dus ik wacht het nog gewoon even af tot het platform wat aan volwassenheid wint.
Gears of war en de nieuwe Halo moeten namelijk nog komen. In diat geval zal ook wel de PS3 beschikbaar zijn, en dan kan ik meteen een weloverwogen keuze maken. (waarschijnlijk toch de ps3 ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:29:
Battlefield is er uiteraard ook voor pc, misschien grafisch minder knap, maar het is er.
Ik kan me niet voorstellen dat Battlefield er op de pc grafisch minder uit ziet, want op de 360 heeft het spel xbox 1 graphics. (althans, de demo)

Ben het verder wel met je eens wat betreft de games, tot nu toe erg matig. Vooral de sport games, eigenlijk boeit alleen Fight Night 3 echt.

We worden lekker gemaakt met plaatjes van spellen die mij de xbox hebben doen kopen, maar ondertussen kun je nog wel een jaar of langer gaan zitten wachten op die games.

De spellen zijn tot nu toe echt niet next-gen. Misschien een aantal, maar de meeste games zijn als je er eerlijk naar kijkt, erg matig.

Ik weet ook wel bijna zeker dat ik een ps3 koop zodra hij uit komt, want dan ben ik tenminste echt verzekerd van goede, en vooral mooie games. Maar m'n xbox zou ik voor geen goud weg doen, want je kunt er zoveel meer mee doen dan alleen gamen, het blijft een geweldig apparaat :)

[ Voor 48% gewijzigd door TangLeFuzZ op 05-04-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

TangLeFuzZ schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:32:
Ik weet ook wel bijna zeker dat ik een ps3 koop zodra hij uit komt, want dan ben ik tenminste echt verzekerd van goede, en vooral mooie games.
Ja idd 8)7 , dat kun je al afleiden uit tal van pre rendered BS movies die inmiddels de revu hebben gepasseerd. Heb jij al in-game footage gezien van de PS3…..not me (maar ik laat me graag verwijzen naar een linkje :) ). Je bent dus helemaal NERGENS van verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:52:
[...]

Ja idd 8)7 , dat kun je al afleiden uit tal van pre rendered BS movies die inmiddels de revu hebben gepasseerd. Heb jij al in-game footage gezien van de PS3…..not me (maar ik laat me graag verwijzen naar een linkje :) ). Je bent dus helemaal NERGENS van verzekerd.
Zoiets: http://www.youtube.com/watch?v=p6V0TC6kaks

ps: Ik heb gewoon een 360 hoor. Maar een ps3 staat ook op het verlanglijstje..

ps2: Toch jammer dat op een high-end pc Oblivion er mooier uitziet dan op de 360... Mag hopen dat de 360 toch wel beter kan.. http://www.gamespot.com/features/6147028/p-2.html

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:57:
Maar een ps3 staat ook op het verlanglijstje..
Same here, mocht Sony idd waar kunnen wat ze allemaal claimen krijgt m'n 360 ook "gezelschap". Eerst maar eens afwachten wat ze op de E3 laten zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Zoiets: http://www.youtube.com/watch?v=p6V0TC6kaks

ps: Ik heb gewoon een 360 hoor. Maar een ps3 staat ook op het verlanglijstje..

ps2: Toch jammer dat op een high-end pc Oblivion er mooier uitziet dan op de 360... Mag hopen dat de 360 toch wel beter kan.. http://www.gamespot.com/features/6147028/p-2.html
:P Zo kan ik het ook.

Wat ze laten zien is een veld van 10m2 waar een karretje overheen rijd :) Als dat nog niet goed te renderen is, gaat er echt wat mis.

Wat mooi is, is het zand wat reageert op de auto. Echter, dit lijkt me nou niet echt high-end met 1 wagentje. Ik denk dat de PS2 dit ook nog wel zou kunnen.

De omgeving is ook niet bijster mooi.

De Demo zou meer indruk maken, als er een giga veld was, waar 32 buggy's tegelijk overheen crossen. Als dan dezelfde physics werken, is het wel mooi. Dit is gewoon geen Next-Gen.

De PS3 gaat fantastisch worden, daar gaat het niet om. Of die beter wordt dan de 360, dat moeten we nog zien, misschien wel, misschien niet.

Echter, dit filmpje, tsja, ik zou er niet te blij van worden.

Note: All images were captured at 480p and resized to fit the screen. The PC version has a slightly cleaner capture because we couldn't pull shots directly from the frame buffer in our retail Xbox 360 version.

De 360 rendered alles op 720P. Dit is een voordeel voor iedereen met een HD tv (Including me), maar kan iets nadelig werken voor anderen, aangezien hij gaat downscalen.

Echter, 420P lijkt me een erg rare setting om op te testen. Het gros van de mensen heeft of [b]geen[/d] HD scherm, of wel een HD scherm wat 720P draait.

Ik ben nog niemand hier tegengekomen die op 420P draait.

Ik wil dezelfde test wel eens op 720P zien :)

[ Voor 36% gewijzigd door PWM op 05-04-2006 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Het aloude versje; hoe wil je een 360 van 300/400 euro vergelijken met een monsterPC met een 7900GTX en een FX60? Die high end PC is een veelvoud duurder dan de Xbox360, dus het is logisch dat hij de 360 outperformed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:09:
..waar een karretje overheen rijd..
uhh.., aan het eind van het filmpje zijn er 10+ tegelijk te zien... (ok ok.., 't is niet echt duidelijk :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:16:
[...]

uhh.., aan het eind van het filmpje zijn er 10+ tegelijk te zien... (ok ok.., 't is niet echt duidelijk :) )
Inderdaad :)

A. Het is niet duidelijk
B. Het is niet Realtime

Als MS zo'n fimpje had vrijgegeven voordat de 360 uitkwam, was men over elkaar heen gevallen om dit af te kraken.

Nu doet Sony het, en is het een ultiem bewijs van de kracht van de PS3 :?

Zoals gezegd, de PS3 gaat ongetwijfeld goed worden, maar ik heb nou niet het idee dat ze al een werkend geheel hebben.

/EDIT

En dat voor €599,- :)

Bron Gamer.nl, interview met Sony Europe Directeur.

Overigens, maak ik zelf 599,- op uit zijn uitspraak dat hij tussen de 500 en 600 euro gaat kosten.

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 05-04-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neemt natuurlijk niet weg dat de 360 screen gewoon detail mist zoals een paar plukjes gras links bovenin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Die filmpjes voor PS3 komen wel van de GDC. Gaat dus om technologie te laten zien. En geen daadwerkelijke gameplay.
De Demo zou meer indruk maken, als er een giga veld was, waar 32 buggy's tegelijk overheen crossen. Als dan dezelfde physics werken, is het wel mooi. Dit is gewoon geen Next-Gen.
Dit is dus op het einde van het filmpje te zien.
Natuurlijk is dit next-gen. De PS3 is toch de nieuwe generatie van de PS2. Volgende generatie. Next-Gen. (Net of je moeder niet nextgen is omdat ze op je oma lijkt en geen spectaculaier nieuwe kunstjes kan)

Niets ten nadele van de 360, want het is een mooi apparaat. Maar wat is daar wel next-gen aan volgens jou? Dat is nog steeds niets meer dan betere gfx. Echt originele nieuwe concepten heb ik nog niet gezien. Op de PS3 laten ze oa met motorstorm nieuwe ideeen zien voor games. Dus een verandere ondergrond bij een racegame.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar effe weer over Top Spin 2. iemand deze game al tegen gekomen/??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap sommige mensen niet. Nu al oordelen over de graphics/gameplay, terwijl dat ding net 4 maanden uit is. Je moet minstens 1 a 2 jaar wachten voordat de echt mooie games verschijnen. Kijk maar naar de ps2 toendertijd. Vrijwel alle spellen die je nu ziet verschijnen zijn gerushed of zijn simpele ports.

Dat Oblivion er slechter op de 360 uit ziet, ligt natuurlijk aan de ontwikkelaar. Zij hebben hem simpelweg geport, mooiere graphics zijn dan bijna onmogelijk.

Overigens wat ik tot nu toe van de ps3 heb gezien is niet overtuigender, dan wat ik nu op de 360 zie. Snap sommige mensen dan ook niet dat ze denken dat de ps3 grafisch veel beter is of gaat worden. Iig de tech-demo's zien er niet spectaculair uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Shiverzz schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:52:
[...]

Op die manier bekijk ik het niet...
Ik ga er gewoon vanuit, dat een console die een jaar later op de markt komt, technisch gezien beter presteert.
Dat lijkt me niet meer dan logisch, en daarom ga ik er van uit dat die games er een stuk beter uit zullen zien.
Ik weet dat je de filmpjes die nu online staan van de ps3 met een korreltje zou moet nemen, maar nogmaals lijkt het me niet meer dan normaal, dat de ps3 betere graphics zal hebben.
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:54:
ik snap sommige mensen niet. Nu al oordelen over de graphics/gameplay, terwijl dat ding net 4 maanden uit is. Je moet minstens 1 a 2 jaar wachten voordat de echt mooie games verschijnen. Kijk maar naar de ps2 toendertijd. Vrijwel alle spellen die je nu ziet verschijnen zijn gerushed of zijn simpele ports.
Tja, dat vind ik dus gewoon iets belachelijks.
Toen ik m'n xbox kocht ging ik er van uit dat er gewoon echte next-gen titels uit zouden komende de maanden daarna, maar nu blijkt dus dat ik daar nog een half jaar of een jaar op kan gaan zitten wachten... beetje jammer :)

Nogmaals; ik ben erg blij met m'n 360 hoor... het totaalpakket is gewoon geweldig, zeker nu ik er ook mediacenter op draai. Alleen qua games valt het me wat tegen :)

[ Voor 35% gewijzigd door TangLeFuzZ op 05-04-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
over dat pc of 360
het is jammer dat er inderdaad zo makkelijk geport wordt maar er zijn heel veel console only games en die wil ik niet missen (burnout anyone?)
bovendien is de console zelf niet zo heel duur (pc kopen/upgraden is vele malen duurder)
alleen jammer dat de games zo fucking duur zijn

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
TangLeFuzZ schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:31:
[...]

Ik weet dat je de filmpjes die nu online staan van de ps3 met een korreltje zou moet nemen, maar nogmaals lijkt het me niet meer dan normaal, dat de ps3 betere graphics zal hebben.
Helaas is de vertraging van de PS3 niet te wijten aan de GPU, die is al net zo lang af als de X360 GPU. En dus dezelfde generatie. En dus vergelijkbaar in kracht.
[...]

Tja, dat vind ik dus gewoon iets belachelijks.
Toen ik m'n xbox kocht ging ik er van uit dat er gewoon echte next-gen titels uit zouden komende de maanden daarna, maar nu blijkt dus dat ik daar nog een half jaar of een jaar op kan gaan zitten wachten... beetje jammer :)
Mjah naief als je daarvan uit gaat. De launch games van Xbox, PS1 en PS2 waren tenslotte ook zo representatief voor wat die bakkek konden he ;)

Vind so far dat we met GRAW al erg verwend worden zo vroeg in de levenscyclus van het apparaat :) Als deze improvements doorzetten over de komende 4 jaar, wauw :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Vandaag mijn Component naar VGA box binnen gekregen en ik moet zeggen dat ik Component naar VGA mooier vind dan Xbox 360 VGA Kabel.... wat een verschil in kleur helderheid zeg niet normaal.

Me DVD speler werkt er net wat minder lekker mee (Harman Kardon DVD27) maar het beeld van me Xbox 360 is wel flink verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Otherside schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:28:
Vandaag mijn Component naar VGA box binnen gekregen en ik moet zeggen dat ik Component naar VGA mooier vind dan Xbox 360 VGA Kabel.... wat een verschil in kleur helderheid zeg niet normaal.
Hee.., wat hoor ik hier? Wat voor een box? En hoe werkt dat dan? Bij mij heeft compontent namelijk mooie kleuren en vga heeft scherper beeld maar fletse kleuren... Heb jij nu dus van bijde het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
http://image.lik-sang.com...ressive-component-vga.jpg

Zoals ik een paar blz geleden gepost had. Wat het doet is een Component signaal omzetten naar een VGA signaal. (voor mensen die geen Component ingang hebben)

* waarom koop je dan geen VGA Kabel?

Blader maar een paar blz terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:49
Over welke demo heb je het hier?

Die van Tomb Raider zie ik in elk geval nog niet.. ook niet op de Amerikaanse marketplace...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Hij bedoelde waarschijnlijk de demo van Burnout:Revenge, zie de post boven hem ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
burnout...

TRL ben ik idd ook wel benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
hebben die mensen het toch weer fout he, over die LARA demo. Is ie er NOG niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:00:
[...]

Helaas is de vertraging van de PS3 niet te wijten aan de GPU, die is al net zo lang af als de X360 GPU. En dus dezelfde generatie. En dus vergelijkbaar in kracht.

[...]
dat is niet helemaal waar. De ps3 heeft zelfs een gpu van een generatie voor de generatie van de 360 gpu. De ps3 heeft een getweakte 7800 aan boord, de 360 een gpu die nog niet eens is uitgebracht voor de pc. MS en ATI hebben een deal waarin staat dat het ding pas ergens in 2006 voor de pc's mag verschijnen. Ati loopt namelijk al een tijdje vooruit op Nvidia echter is dat niet te zien aan hun videokaarten. De reden daarvan is marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde dat Top Spin 2 al in de winkels moet liggen. Iemand al een exemplaar kunnen bemachtigen? Zo ja, is het een betere (gameplay, animaties, betere simulatie van tennis, online mogelijkheden, etc) en mooiere game (graphics) dan Top Spin 1? Of kan ik die beter weer afstoffen?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.