Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.757 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrr... vreet mijn gamepad bijna op ;) nog 1 weekje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Als ik die BF2 demo speel heb ik het idee dat ik m'n component kabel niet op HD heb staan... spel ziet er totaal niet scherp uit.

Flinke tegenvaller, want het spel vind ik verder wel erg leuk... maar de graphics zijn haast van xbox kwaliteit. weinig HD aan te merken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:37
Yup dat merkte ik dus ook al. Heb mijn xbox via component aan een projector hangen maar het ziet er allemaal wat wazig uit bij bf:mc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:59
Probeer es een vga kabel, ik vind het verschil echt behoorlijk ivm component....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Ik heb een vraag over het volgende:

Ik heb een Xbox 360 een H/K AVR 135 Receiver en een Benq FP937s+

Mijn scherm heeft een DVI en VGA ingang. DVI is al ingebruik voor mijn PC dus dat laat de VGA over.
Nu wil ik het volgende doen:

Xbox 360 -> AVR135 -> BenQ FP937s+
H/K DVD 27 -> AVR135 -> BenQ FP937s+

Mijn AVR135 heeft 2x Component ingang en 1x uitgang, nu vroeg ik mij af of het volgende werkt:

Mijn DVD speler en Xbox 360 aansluiten op de component ingangen via een component kabel (duh), maar dan vanaf mijn Reveiver een Component naar VGA kabel aansluiten op mijn Monitor.

Gaat dat werken? en zo ja heeft hij dan nog steeds progressive scan?

Mischien dat iemand een soort gelijke opstelling heeft staan die me kan vertellen of dat werkt?

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Mijn console heb ik bij de launch gekocht. Heb tot nu toe kameo, cod2, GRAW uitgespeeld en ben nu begonnen met Oblivion. Ik heb in alle tijd 1x een vastloper gehad met call of duty 2. Het apparaat functioneert uitstekend en ik ben er dan ook zeer tevreden mee. Dit om al die berichten van vastlopende consoles een beetje te nuanceren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

TheVMaster schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:38:
[...]

Werkt VLC 360 beter dan Transcoder360? 'k had namelijk de laatste geinstalleerd en die werkt wel fijn...maar als subjes nu met VLC werken ;) dan stap ik gelijk over.

Wel gaaf trouwens dat divxjes enzo gewoon werken ;) wrom zou je hem nu nog willen laten ombouwen...NIET dus :) (als ik ff naar mezelf kijk)...
Ik heb de subs aan de gang gekregen met VLC360. Het is vrij simpel: de divx file en de .srt file moeten in dezelfde map staan en moeten precies dezelfde bestandsnaam hebben, dan werkt het automatisch! Ik heb zelf het idee dat VLC wat stabieler is dan Transcode, want bij Transcode bleef mijn stream nog wel eens hangen en kon ik van voor af aan gaan kijken. Maar al met al is VLC360 echt een goed progje (streamen van .iso's schijnt ook mogelijk te zijn maar dat heb ik nog niet geprobeerd).

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand net die preview van Far Cry gezien op Gammo. Het zag veel anders uit dan de screens die ik gezien heb, vooral dat water zag er vrij standaard uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:17:
Iemand net die preview van Far Cry gezien op Gammo. Het zag veel anders uit dan de screens die ik gezien heb, vooral dat water zag er vrij standaard uit.
ik zag de 8)7

edit: laatste 30 seconden..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan de screenshots niet meer vinden, maar het water zag er groenig uit en zo realistisch. Dat heb ik net niet terug gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
The Otherside schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:39:
Ik heb een vraag over het volgende:

Ik heb een Xbox 360 een H/K AVR 135 Receiver en een Benq FP937s+

Mijn scherm heeft een DVI en VGA ingang. DVI is al ingebruik voor mijn PC dus dat laat de VGA over.
Nu wil ik het volgende doen:

Xbox 360 -> AVR135 -> BenQ FP937s+
H/K DVD 27 -> AVR135 -> BenQ FP937s+

Mijn AVR135 heeft 2x Component ingang en 1x uitgang, nu vroeg ik mij af of het volgende werkt:

Mijn DVD speler en Xbox 360 aansluiten op de component ingangen via een component kabel (duh), maar dan vanaf mijn Reveiver een Component naar VGA kabel aansluiten op mijn Monitor.

Gaat dat werken? en zo ja heeft hij dan nog steeds progressive scan?

Mischien dat iemand een soort gelijke opstelling heeft staan die me kan vertellen of dat werkt?
Ik heb de AVR335 en heb eigenlijk hetzelfde idee, behalde gaat het bij mij van Component naar COmponent op de TV. Het werkt perfect, op basis van de audio source wordt er gekozen voor de Component ingang.

Dus als ik mijn AVR op de Xbox zet wordt deze component ingang gebruikt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je Xbox360 aansluit op een 'goede' 19" TFT krijg je dan een aanzienlijk betere beeld kwaliteit als bij een 'normale' televisie? Meer in de richting van HDTV bedoel ik. Of valt dat wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 19:02:
Als je je Xbox360 aansluit op een 'goede' 19" TFT krijg je dan een aanzienlijk betere beeld kwaliteit als bij een 'normale' televisie? Meer in de richting van HDTV bedoel ik. Of valt dat wel mee.
Je beeld is dan denk ik nog scherper dan een HDTV. In combi met een vga kabel heb je dan super beeld. En je hebt waarschijnlijk een snellere Response time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:53
Ik zat wat te hobbyen om mezelf wat verder te verdiepen in php icm mysql en dacht ik bouw iets wat met de 360 te maken heeft. 8)

Hieruit is de volgende pagina uit ontstaan: http://xbox360.cbit.nl

Wat vinden jullie daarvan?
Heeft het enige toegevoegde waarde?

But please be gentle, ik heb hier nog niet zoveel ervaring met php en mysql :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Zo, daar ben ik dan weer na 2 weken geen internet... (verhuizing)
Net effe ADSL geinstalleerd en knallen maar. Meteen weer het Xbox360 topic in. Morgenvroeg acuut de Xbox 360 aan internet hangen en inhalen wat ik allemaal gemist heb. Topic(s) gaan weer hard zie ik. Zijn d'r nog leuke/belangrijke dingen te melden? Nog nieuwe dingen? Spellen? Wat spelen jullie nu allemaal zoal online? Het laatste wat ik deed was GRAW. Heb echt NIETS meer meegekregen van de wereld, dus al zeker niet op Xbox360 gebied. Iemand die effe alles :P wil samenvatten voor me? Welke spellen moet ik halen? Ik neem aan dat er weer nieuwe te koop zijn. Hoe zit het bijvoorbeeld met BF2? Die moet toch vet zijn...??? Kan ik meteen naar de winkel morgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChristiaanB schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 19:21:
Ik zat wat te hobbyen om mezelf wat verder te verdiepen in php icm mysql en dacht ik bouw iets wat met de 360 te maken heeft. 8)

Netjes toch? Ik kan het iig niet :) Gewoon lekker mee doorgaan

Ik heb mijn gamer-tag toegevoegd (RSV Ruud).
Het kan handig worden als je meer mensen in de database hebt staan, dan kan je misschien eens wat mensen uit je eigen woonplaats ofzo toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atmoz schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 20:04:
. Iemand die effe alles :P wil samenvatten voor me?
Belangrijkste mededeling:

-Update CoD2 is uit
-BurnOut Revenge is uit
-GRAW is nog steeds online erg gaaf

;) Meer vond ik zelf niet belangrijk afgelopen weken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer

Netjes hoor.. Heb mezelf ook toegevoegd :)

Zou wel een andere achtergrond nemen, want deze is echt beroerd :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Het verhaal van component naar vga is toch iets ingewikkelder dan een Component naar VGA kabel.

Heb het volgende nodig:

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/progressive-component-vga.jpg

Deze zorg er voor dat de component echt word omgezet naar VGA bij een Component naar VGA kabel moet je monitor nog steeds component ondersteunen.

Kastje kost me ongeveer 55 euro
Nog een component kabel van me xbox 360 (heb geen premium) a 30 euro
Component kabel voor DVD speler 15 euro ( iets meer mischien voor betere kwaliteit kabel)

Dus al met al 100 euro ben ik er aan kwijt :/ je moet er wat voor over hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

The Otherside schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:53:
Het verhaal van component naar vga is toch iets ingewikkelder dan een Component naar VGA kabel.
Ehm, waarom koop je dan niet gewoon de VGA kabel? :?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS

ziet er leuk uit hoor..'k heb mezelf ook maar ff toegevoegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Je bent er beter in dan ik. :)
Ik heb me ook toegevoegd.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
Macer schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:17:
[...]

Netjes hoor.. Heb mezelf ook toegevoegd :)

Zou wel een andere achtergrond nemen, want deze is echt beroerd :)
Wat is er mis met de achtergrond dan :?
Wat had jij dan in gedachte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Gully schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 00:19:
[...]

Ehm, waarom koop je dan niet gewoon de VGA kabel? :?
Als je me verhaal leest wat ik daar boven heb staan wil ik alles over me receiver laten lopen en koppelen aan mijn beeldscherm. Dus niet alleen me Xbox 360 maar ook me DVD speler.

Me xbox 360 zit nu al aangesloten met een VGA kabel maar die kan ik niet op me receiver aansluiten. En om me DVD speler aan te sluiten op mijn monitor heb ik toch dat kastje nodig om het component signaal om te zetten naar VGA. Tevens kan ik nu ook de Xbox 1 met component aansluiten dus ook HD ondersteuning voor de Xbox 1 (al komt het in kwaliteit niet in de buurt natuurlijk van de xbox 360.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:59
Kijk hier maar even http://www.gametrailers.com/e3_2k5_xb360.php ik vind het water echt geweldig hoor. Ben alleen niet zo van shooters met monsters. Speel liever tegen gewone mensen(COD2;BF2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het volgende nodig:

[afbeelding]

Deze zorg er voor dat de component echt word omgezet naar VGA bij een Component naar VGA kabel moet je monitor nog steeds component ondersteunen.

Component kabel voor DVD speler 15 euro ( iets meer mischien voor betere kwaliteit kabel)

Dus al met al 100 euro ben ik er aan kwijt :/ je moet er wat voor over hebben :9
waar kan ik zoon kasje bestellen voor mijn ps2 zou het handig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

BFE GE TRIAler
binenbert bd0ownloadenb!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
atmoz schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:11:
BFE GE TRIAler
binenbert bd0ownloadenb!!!!!
ehm nederlandse taal is wenselijk

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornNatron
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09-2024
ik had ff een vraagje als je een americaanse acount heb dus je ziet al je prijsen voor microsoft points en xbox live in dollars kan je dan ook gewoon voor xboxlive gold een kaart uit de winkel halen of moet ik het nauw me een creditcard kopen ?

My Xbox360 Gamercard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

CornNatron schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:38:
ik had ff een vraagje als je een americaanse acount heb dus je ziet al je prijsen voor microsoft points en xbox live in dollars kan je dan ook gewoon voor xboxlive gold een kaart uit de winkel halen of moet ik het nauw me een creditcard kopen ?
Yep die zijn gewoon in de winkel te vinden, iig de Xboxlive abo kaarten. Ik heb ze gezien bij E-Plaza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornNatron
Schalkie schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:43:
[...]

Yep die zijn gewoon in de winkel te vinden, iig de Xboxlive abo kaarten. Ik heb ze gezien bij E-Plaza.
Dat wist ik al dat ze in de winkel verkrijgbaar zijn maar mijn vraag is werken ze ook op je acount als je alle prijzen in dollars ziet inplaats van euro's

My Xbox360 Gamercard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

CornNatron schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:38:
Dat werkt dus niet....

staat ergens in een van de eerdere delen. Ik heb dat onthouden omdat ik zelf ook een amerikaanse account heb (niet meer te veranderen...), en met een creditcard heb betaald (met een fake adres in amerika).
Voordeel is wel dat het in dollars goedkoper is dan in euro's.

edit:

heb het ff opgezocht, er wordt het een en ander over gezegd in deel 11

[ Voor 7% gewijzigd door Killkees op 01-04-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornNatron
Killkees schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:57:
[...]

Dat werkt dus niet....

staat ergens in een van de eerdere delen. Ik heb dat onthouden omdat ik zelf ook een amerikaanse account heb (niet meer te veranderen...), en met een creditcard heb betaald (met een fake adres in amerika).
Voordeel is wel dat het in dollars goedkoper is dan in euro's.
Dat heb microsoft dus niet zo snugger gedaan want me ouders geven hun creditcard niet voor dit en zelf heb ik er geen 1 dus ik kan dus ook geen live halen in de winkel zonder dat ik me savegames en achievments kwijt raak , als ze het nauw zo gemaakt hadden dat die codes van over de helewereld gewoon werken dan had je geen last met zulk soort fouten van microsoft of ze moet gewoon er voor zorgen dat je het kan aan passen.

My Xbox360 Gamercard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Hey mensen even vraagje...

voor xbox live...
http://www.xbox.com/en-US.../xboxsubscriptionplan.htm

onderop.. 12 maanden voor 49,99 usd! Dat is dus 50/1.2 ongeveer in euro's! das 42 euro ipv 60!!
Iemand een idee waar die krengen in NL te verkrijgen zijn? Of moet je ze dan ook online kopen in Amerika?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Heb me xbox nu sinds dinsdag, en heb nu Dead or Alive 4, Amped 3 (nog niet gespeelt) en Fifa RtwC 2006 en ik vind die xbox 360 echt ownen.... nooit gedacht dat je zoveel er mee kan doen.

Heb op me pc ook maar gelijk media center gegooit en kan nu lekker muziek en films streamen.

Die graphics zijn ook gruwelijk bij DoA4 en Fifa, alleen bij fifa, is het soms als het ingezoomed is zo wazig rond de lichamen van de spelers. Is dit normaal of komt dit door geen HDTV maar gewone TV.

Misschien maar eens zo'n LCD HDTV Ready! tvtje kopen :).

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Niet om extreem reclame te maken ofzo, maar als je het geld voor een HDready hebt. Zeker doen! Het geeft de Xbox 360 net dat beetje extra Next-gen en t.z.t. zijn die HD tvtjes toch handig om te hebben ;)
Ik heb iig geen spijt van mijn aanschaf. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
Eindelijk na lang gezeur, ben ik trotse bezitter van een xbox 360:D ben natuurlijk zwaar in de gamefase.. wil er niet meer van _/-\o_ af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Laatst online: 08-04 22:30
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v715/schok101/XboxSide1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v715/schok101/XboxTable.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v715/schok101/XboxBehind.jpg

M'n 360, voorlopig af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 09:51:
[...]

waar kan ik zoon kasje bestellen voor mijn ps2 zou het handig zijn
www.liksang.com op voorraad in europa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n 360, voorlopig af. :P
Game jij op die Samsung monitor ? Is dat de moeite waard, zeg maar in de richting van HDTV kwaliteit ? Ik heb nu namelijk alleen zo'n oude TV maar kan de 360 natuurlijk ook aansluiten op m'n monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 20:18:
[...]

Game jij op die Samsung monitor ? Is dat de moeite waard, zeg maar in de richting van HDTV kwaliteit ? Ik heb nu namelijk alleen zo'n oude TV maar kan de 360 natuurlijk ook aansluiten op m'n monitor.
Nee, gebruik m'n breedbak voor de 360, maar kan een goeie lcd/tft monitor wel aanbevelen als scherm. Speel altijd op een 18'inch BenQ scherm bij een maat van me en ziet er gewoon super uit, lekker scherp. Zeker hdtv kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Man
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb sinds gisteren een Xbox 360, hangt nu aan een mooie Dell 2405 monitor, op HD resolutie.
Schitterend, en speelt heerlijk weg, maar hij is in de 5 uur die ik er inmiddels mee heb gespeeld al zeker 10 keer vastgelopen. De ene keer hangt de hele xbox gewoon (spel en xbox doen niets meer, bevroren beeld), soms knalt het spel eruit met een error (in dit geval: call of duty 2).

Xbox ligt op tafel, vlakbij een open raam, zonder dingen er direct tegenaan. Ruim voldoende ruimte (en koele lucht) voor koeling dus.
Is dit een bekend probleem? Kan me nog herinneren dat op de FP een keer iets stond over haperende xbox360's namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Man schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 21:13:
Ik heb sinds gisteren een Xbox 360, hangt nu aan een mooie Dell 2405 monitor, op HD resolutie.
Schitterend, en speelt heerlijk weg, maar hij is in de 5 uur die ik er inmiddels mee heb gespeeld al zeker 10 keer vastgelopen. De ene keer hangt de hele xbox gewoon (spel en xbox doen niets meer, bevroren beeld), soms knalt het spel eruit met een error (in dit geval: call of duty 2).

Xbox ligt op tafel, vlakbij een open raam, zonder dingen er direct tegenaan. Ruim voldoende ruimte (en koele lucht) voor koeling dus.
Is dit een bekend probleem? Kan me nog herinneren dat op de FP een keer iets stond over haperende xbox360's namelijk.
Gewoon Microsoft even bellen lijkt me.

---

Net m'n Xbox Live abbo verlengd, wil ik GRAW spelen. Ziet er leuk uit, maar is zo'n multiplayer demo niet moeilijk in te komen, ik weet amper de controls en als ik wat probeer lig ik alweer :'(. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het volgende nodig:

[afbeelding]

Ik heb de x2vga2 ontvangen van www.x2vga.com echt een topper wel groter dan de vorige maar werkt nu wel op alle consoles. Ik heb er 2 besteld en ontvangen dus als je belang bij hebt moet je maar ff pm en ofzo of ronnie1980 @ gmail punt com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 21:25:
[...]

Ik heb de x2vga2 ontvangen van www.x2vga.com echt een topper wel groter dan de vorige maar werkt nu wel op alle consoles. Ik heb er 2 besteld en ontvangen dus als je belang bij hebt moet je maar ff pm en ofzo of ronnie1980 @ gmail punt com
Bedankt voor de tip en het aanbod maar ik heb me order al geplaatst voor dat andere kastje bij Liksang, mischien als ik het eerder had geweten had ik het anders gedaan maar goed te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
@B-Man: De voeding licht ook lekker luchtig én niet achter de blaas uitgang van de Xbox zelf?

Tip voor de zomer: prik er een USB fannetje achterin :)

[ Voor 3% gewijzigd door TheRitz op 01-04-2006 21:34 ]

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Als je wilt weten wat die tekens betekenen wat wel zo leuk is als je het zo mega groot op de 360 hebt staan! het betekend Rotation ofwel rotatie ofwel in japans kaiten. nog makkelijker 360

ik leer zelf japans en het blijft verdomt moeilijk afgezien van deze dan.

Ps ik begin steeds gekker op me 360 te worden ! super ofwel sugoi

[ Voor 4% gewijzigd door darkphoenix op 02-04-2006 01:02 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
darkphoenix schreef op zondag 02 april 2006 @ 00:59:
[...]

Als je wilt weten wat die tekens betekenen wat wel zo leuk is als je het zo mega groot op de 360 hebt staan! het betekend Rotation ofwel rotatie ofwel in japans kaiten. nog makkelijker 360

ik leer zelf japans en het blijft verdomt moeilijk afgezien van deze dan.

Ps ik begin steeds gekker op me 360 te worden ! super ofwel sugoi
Jups, wist ik, en yeah Japans is dammed moeilijk, ben niet verder gekomen dan 5 zinnen ofzo 8)7 Konichi wa enzo :+

"Kaiten (jap. voor Kai = Kreis; Ten = Wiederholung)

Die offensichtliche Assoziation Kaiten - wiederholender Kreis, ist mit der Rotation der CD oder DVD verbunden. Der dahinter liegende Gedanke ist der ständige Versuch, etwas immer und imme"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

El Gravedigger schreef op zondag 02 april 2006 @ 11:33:
[...]

Jups, wist ik, en yeah Japans is dammed moeilijk, ben niet verder gekomen dan 5 zinnen ofzo 8)7 Konichi wa enzo :+

"Kaiten (jap. voor Kai = Kreis; Ten = Wiederholung)

Die offensichtliche Assoziation Kaiten - wiederholender Kreis, ist mit der Rotation der CD oder DVD verbunden. Der dahinter liegende Gedanke ist der ständige Versuch, etwas immer und imme"
hier heb je nog een website die veel info geeft!

http://japanese.about.com/blkod375.htm

maar hebben jullie het al gehoord dat Halo 3 voor nu bekend is volgendjaar maart zal uitkomen!
Ik ik weet niet wat ik moet geloven op 1 april maar ik heb liever dat ik iets langer wacht en een killer game heb dan weer een gehaast spel. nieuws staat op voorpagina tweakers.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik had zoveel liever Halo 3 een stuk eerder gehad ;( Maart 2007! Das nog bijna een JAAR! :( Met 2007 had ik toch wel januari verwacht ofzo ;( Nja, zorgt er weer voor dat ik nog een tijdje kan wachten met een HDTV & dat ik een lekker nieuwe revisie van de 360 kan halen :P :+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
darkphoenix schreef op zondag 02 april 2006 @ 12:07:
[...]

maar hebben jullie het al gehoord dat Halo 3 voor nu bekend is volgendjaar maart zal uitkomen!
Ik ik weet niet wat ik moet geloven op 1 april maar ik heb liever dat ik iets langer wacht en een killer game heb dan weer een gehaast spel. nieuws staat op voorpagina tweakers.
Thx, handige site :>

Yeah wordt idd Maart alst goed is.. heb er zelf geen probleem mee, zolang het maar geen gehaaste game wordt zoals Halo 2 met z'n 'huh wtf happened now' einde. En ik hoop op iets echt nieuws in de game, miste ik wel in Halo 2. Dus zolang ze maar iets vets afleveren heb ik geen probleem met een jaar wachten. Gears of war komt eerst ook nog etc :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op zondag 02 april 2006 @ 12:07:
[...]

2 april ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Was net even aan het kijken op play-asia en zag tot mijn verbazing dat FarCry Instincts verkocht wordt voor 33 euro, wat totaal niet verkeerd is :P Het is wel een asiatische versie, mijn vraag is dus zal de schermtext wel gewoon engels zijn? Op de page staat dat die ook voor PAL systemen geschikt is.

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-1agp.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Heb het volgende nodig:
[afbeelding]

aangezien ik niet heel veel snap van jouw verhaal...
ff een vraagje
wat doet dat ding nou eigenlijk en hoe heb je hem aangesloten aan je xbox en hoe aan je monitor?

want ik zag deze al op lik sang staan maar ik vraag me af of ik deze aan kan sluiten op mijn xbox en dan ook mijn pc waarna ik het zooitje aan mn monitor kan hangen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:25
Koffiezuiper schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:46:
Was net even aan het kijken op play-asia en zag tot mijn verbazing dat FarCry Instincts verkocht wordt voor 33 euro, wat totaal niet verkeerd is :P Het is wel een asiatische versie, mijn vraag is dus zal de schermtext wel gewoon engels zijn? Op de page staat dat die ook voor PAL systemen geschikt is.

Further information

Language English
Genre Action
Version Asia

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:41
Heeft iemand alweer eens iets gehoord/gelezen over die HD-DVD speler AD-ON voor de 360? Behalve dan dat nieuwsbericht van een poosje geleden wat mijn enthousiasme alweer wat afzwakte 8)7 ( nieuws: Ondersteuning 1080p en Blu-ray Xbox 360 belicht )

Volgens mij laat M$ het een langzame dood sterven of denken jullie er anders over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hitmixer schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:58:
Heeft iemand alweer eens iets gehoord/gelezen over die HD-DVD speler AD-ON voor de 360? Behalve dan dat nieuwsbericht van een poosje geleden wat mijn enthousiasme alweer wat afzwakte 8)7 ( nieuws: Ondersteuning 1080p en Blu-ray Xbox 360 belicht )

Volgens mij laat M$ het een langzame dood sterven of denken jullie er anders over?
Er zijn nog geen HD-DVD spelers op de markt. (Of 1 misschien?). Ook zijn er geen HD-DVD films.

Waarom zou MS (M$ is zo 2001) dan nu met een HD-DVD add-on komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
djmantri schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:18:
[...]

aangezien ik niet heel veel snap van jouw verhaal...
ff een vraagje
wat doet dat ding nou eigenlijk en hoe heb je hem aangesloten aan je xbox en hoe aan je monitor?

want ik zag deze al op lik sang staan maar ik vraag me af of ik deze aan kan sluiten op mijn xbox en dan ook mijn pc waarna ik het zooitje aan mn monitor kan hangen
In het geval van de xbox 1 moet je een Xbox HD Kabel pack kopen (of third party) component kabel dus voor je xbox die in de transcoder stoppen en die vormt het signaal van Component om in VGA waar je dus je monitor op kunt aansluiten.

Tevens moet je je systeem op NTSC zetten de PAL versie kent geen HD

[ Voor 5% gewijzigd door The Otherside op 02-04-2006 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:41
PWM schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:26:
[...]

Er zijn nog geen HD-DVD spelers op de markt. (Of 1 misschien?). Ook zijn er geen HD-DVD films.

Waarom zou MS (M$ is zo 2001) dan nu met een HD-DVD add-on komen?
Euh, ik vraag ook niet om een release-datum :9 ... Gewoon, is er nog nieuws??? Volgens mij wordt er hier ook al voldoende gepraat over games die er nog niet zijn (laat staan Windows Vista }:O )... dus waarom is dit zo'n rare vraag ...

En, ik weet zeker dat er véél mensen zijn die vinden dat M$ ook zeker in 2006 nog geldt 8)7 [[ik denk dat als ik een half uurtje zoek naar nieuwsberichten van alleen 2006, ik al meer dan genoeg redenen vindt die dat dollartekentje rechtvaardigen]]

Dus, genoeg nu... iemand nog iets nieuws of niet? Het laatste concrete bericht is van 5 januari... de aankondiging van de ADD-ON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

ChristiaanB schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 08:37:
[...]

Wat is er mis met de achtergrond dan :?
Wat had jij dan in gedachte?
Site is netjes, handig, alleen die achtergrond is wel irri. Miss dat jij met 1280 of 1600 als resolutie werkt, maar ik zit gewoon met 1024 en dat ziet er niet uit. Gewoon wit, miss rechtsonder in de hoek ofzo iets zetten, niet meer. Toppie verder! :)

OBLIVION RULEZ! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Koffiezuiper schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:46:

Ik zit er net ook evne te kijken en zie dat alle 360 games daar maar 39 usd kosten. op zich dus erg goedkoop. De vraag is nu alleen, werken ze op onze xboxen?

Als dit zo is, dan zou dit wel eens m'n vaste shop kunnen worden (als ze snel leveren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
milenko79 schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:10:
[...]

Ik zit er net ook evne te kijken en zie dat alle 360 games daar maar 39 usd kosten. op zich dus erg goedkoop. De vraag is nu alleen, werken ze op onze xboxen?

Als dit zo is, dan zou dit wel eens m'n vaste shop kunnen worden (als ze snel leveren)
Was er geen verschil tussen NTSC, in Azië en Amerika, en het gebruikte PAL in Europa?
Want op de site staat: Far Cry: Instincts - NTSC-J, dat gaat niet werken lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
Muthas schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:55:
[...]

Site is netjes, handig, alleen die achtergrond is wel irri. Miss dat jij met 1280 of 1600 als resolutie werkt, maar ik zit gewoon met 1024 en dat ziet er niet uit. Gewoon wit, miss rechtsonder in de hoek ofzo iets zetten, niet meer. Toppie verder! :)

OBLIVION RULEZ! :9~
Is het zo beter ?
http://xbox360.cbit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Yonix schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:15:
[...]

Was er geen verschil tussen NTSC, in Azië en Amerika, en het gebruikte PAL in Europa?
Want op de site staat: Far Cry: Instincts - NTSC-J, dat gaat niet werken lijkt mij.
ik weet dat dat zo was met de orginele xbox, maar ik weet niet of dat op de 360 ook zo is. ze zetten erbij dat hij zowel op een pal als een ntsc xbox zou moeten werken, maarja, in hoeverre is dat betrouwbaar?

vond dit: http://www.play-asia.com/...tibility_guide-49-en.html

ze hebben er dus serieus over gedahct, ik ga er dus maar vanuit dat het werkt.

ik wacht even tot tomb raider uit is en daarvan zeker is of hij ook op pla werkt, dan bestel ik denk ik farcry en tombraider samen.

[ Voor 25% gewijzigd door milenko79 op 02-04-2006 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
De achtergrond blijft irritant.. (sorry hoor) Heb ongeveer 12 360's op de achtergrond (1600x1200) die een beetje prominent aanwezig zijn..

[ Voor 6% gewijzigd door M@cer op 02-04-2006 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
Macer schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:32:
[...]

De achtergrond blijft irritant.. Heb ongeveer 12 360's op de achtergrond die een beetje prominent aanwezig zijn..
Zo dan??
Heb nu 1 plaatje van 1024*768 gemaakt met 1 x de doos en de controller erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
ChristiaanB schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:41:
[...]

Zo dan??
Zo ziet het er nu bij mij uit..

Afbeeldingslocatie: http://www.peslive.nl/Martijn/test1.JPG

Je zou eigenlijk een soort watermerk op de achtergrond moeten hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nou dis volgens mij me eerste post hier in dit thread maar krijg aan komende week als goed is een xbox tis wel een core system (maar krijg een hdd er bij van me ouders). Maar nou hak een vraagje ik heb opzich best een goeie tv maar tis geen hd-ready tv. Nou heeft een vriend van mij zijn xbox aangesloten op een lcd monitor en ik heb hier thuis een 19inch crt monitor, is het mogelijk omdat daar op aan te sluiten en welke resolutie zou ik dan moeten kunnen draaien? ik heb me daar neit echt heel erg in verdiept. Dus denk vraag het even. Kon wel wat swtiches en dergelijke vinden maar die gaven niet echt super veel informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
Macer schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:50:
[...]

Zo ziet het er nu bij mij uit..

Je zou eigenlijk een soort watermerk op de achtergrond moeten hebben..
Dit is watermerk achtergrond.
Maar hoevel mensen gebruiken er nou 1600*1200 als resolutie :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik zou gewoon rechts onder iets klein doen van 150 bij 150 oid, niet meer. Anders wordt het echt te druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
lol, gamers en tweakers iig redelijk wat :)

anyways
over die site database.

misschien de database uitbreiden met welke games je vaak speelt en wat je het vaakst doet qua gamemode?

of een soort mogelijkheid tot ontmoeten oid
lijkt me iig wel leuk om te gamen met gotters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
djmantri schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:06:
lol, gamers en tweakers iig redelijk wat :)

anyways
over die site database.

misschien de database uitbreiden met welke games je vaak speelt en wat je het vaakst doet qua gamemode?

of een soort mogelijkheid tot ontmoeten oid
lijkt me iig wel leuk om te gamen met gotters :)
Dat idee had ik inmiddels ook al en ben aan het bedenken hoe dit aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
en misschien een soort van profiel pagina ofzo met wat meer info over de speler en waar iemand naar kan linken met GoT bv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

WeAreLegion schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:58:
Nou dis volgens mij me eerste post hier in dit thread maar krijg aan komende week als goed is een xbox tis wel een core system (maar krijg een hdd er bij van me ouders). Maar nou hak een vraagje ik heb opzich best een goeie tv maar tis geen hd-ready tv. Nou heeft een vriend van mij zijn xbox aangesloten op een lcd monitor en ik heb hier thuis een 19inch crt monitor, is het mogelijk omdat daar op aan te sluiten en welke resolutie zou ik dan moeten kunnen draaien? ik heb me daar neit echt heel erg in verdiept. Dus denk vraag het even. Kon wel wat swtiches en dergelijke vinden maar die gaven niet echt super veel informatie.
Als je die hdd van je ouders krijgt (ook +- 100 euro), koop dan een premium, das even duur dan... :?
Met een VGA cable kan je de xbox ook op een crt monitor aansluiten, dus dat moet wel werken. Die kabel moet je er dan wel apart bijkopen...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

ChristiaanB schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:41:
[...]

Zo dan??
Gewoon een klein plaatje doen, in css kan je het volgende aangeven.

code:
1
background-repeat: no-repeat;

Scheelt je weer dataverkeer.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Ik ben sinds vrijdag ook een xbox360 rijker... :P
Zeker wel stoer, maar heb twee vragen;

- Ik heb waarschijnlijk de "luide" dvd-rom, helaas, is er uberhaupt nog wat aan te doen?
- Ik hoorde dat je games kon kopieeren naar de hardeschijf of een externe harde schijf, is dit inderdaad zo en hoe dan?

Thanks... ga maar genieten van al het leuke speel goed .. zeker PGR3 is koel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
Royal schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:23:
[...]

Gewoon een klein plaatje doen, in css kan je het volgende aangeven.

code:
1
background-repeat: no-repeat;

Scheelt je weer dataverkeer.
Ik heb de background repeat op no-repeat gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
@lord hades
de beste resolutie is iets van 1280 x 1024 oid. maar iets hoger moet ook kunnen en iets lager ook wel...
kans is wel bv bij project gotham, dat het beeld niet altijd even goed uitgelijnd wordt want bij project gotham wordt het breedbeeld in elkaar geduwd

overigens heb je er niet mega veel last van maar goed...

@ rd, die luide dvdrom daar moet je mee leven al schijnt het tegenwoordig niet veel uit te maken kwa merk en moet je het een beetje treffen, en er is ook niets aan te doen.

games kun je niet kopieren dacht ik maar als je een harde schijf hebt zal de 360 wel een gedeelte van die harde schijf gebruiken voor cache (extra opslag) waardoor hij niet zo vaak meer hoeft te lezen van de schijf en deze langzamer of minder vaak hoeft te draaien en dus iets stiller is

bij een externe harde schijf kun je er alleen van lezen en niets erop schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Gully schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:20:
[...]

Als je die hdd van je ouders krijgt (ook +- 100 euro), koop dan een premium, das even duur dan... :?
Met een VGA cable kan je de xbox ook op een crt monitor aansluiten, dus dat moet wel werken. Die kabel moet je er dan wel apart bijkopen...
Ik krijg een core xbox360 bij me nieuwe mobiel :) had abbo nodig en heb liever normale mobiel met een xbox er bij dan een super neiuwe telefoon waar ik alleen mee bel. Maar me ouders waren zo aardig om hdd en een spel er bij te geven. :D maar goed dan koop ik wel zo kabel er bij (die zijn iets van 30 euro gemiddeld zag ik) en heb ook nog wel breedbeeld tv, 100hz flatscreen dus dat ziet er ook wel ok uit :)

Ben erg benieuwd na dat ding, Oblivion en Tomb Raider worden eerste spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb denk ik een groot probleem,

Bij NFS:MW loopt hij bij mij bij een willekeurige achtervolging, in een willekeurige auto na ongeveer 1~3 min vast, ik dacht dat het aan het spel lag, want Burnout en GRAW deden het wel goed.

Dus het spel opgestuurd naar EA, een nieuw spel gekregen die uit de seal, precies hetzelfde verhaal.

Races gaan goed, achtervolgingen crashed die, maar nooit last van gehad ( moet nu bijna tegen blacklist nr 2 racen ).

Bij burnout/GRAW doet hij het nu nog goed :S wat moet ik nu doen?

Hoop snel antwoord te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:23:

Bij NFS:MW loopt hij bij mij bij een willekeurige achtervolging, in een willekeurige auto na ongeveer 1~3 min vast, ik dacht dat het aan het spel lag, want Burnout en GRAW deden het wel goed.

Dus het spel opgestuurd naar EA, een nieuw spel gekregen die uit de seal, precies hetzelfde verhaal.

Races gaan goed, achtervolgingen crashed die, maar nooit last van gehad ( moet nu bijna tegen blacklist nr 2 racen ).

Hubert schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:09:
je xbox wordt te warm, op stuuren naar microsoft voor een nieuwe. en btw er bestaat al een groot xbox 360 topic waar je dit al had kunnen lezen ;)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:23:

Niet meer van dat soort crappy games kopen? })

Vraag bij EA is na of het een bekend probleem is zo niet even MS contacten voor een vervangend exemplaar van je console ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij word niet te warm, hij is gewoon koud hij staat bijv een uur uit zet hem aan en doet hij het nog :Sen ga morgen MS bellen idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Kwam in deze topic iets tegen over VLC360, wat mij triggerde. Divx op m'n 360! Cool!
Heb even rondgekeken, maar je moet daar dus WinXP Media Center voor hebben. Ik heb echter een server met WinXP Pro. Die heb ik (succesvol) al gekoppeld aan m'n 360 voor foto's en mp3's. Maar is er een simpele manier (BEHALVE dualboot met een Media Center OS) om divx op m'n 360 te kijken?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

nou na een dag spelen (oblivion) wou ik eens weer doa4 spelen. Alles leuk en wel ik spelen.. Ik wil een sessie disconecten. niets...... Zwart beeld en verder niets.... controller reageert niet meer.

Console opnieuw opstarten en spelen maar weer. half uur later xbox uigezet en toch maar weer aan. Ik een oude xbox game spelen.

This game requires a update to play. Ik donwloaden die update..... niets... blijf een hangen... Tijd loopt wel verder . Ik vier keer opniuw geprobeerd en steeds hangen (nouja tijd loopt door) en bij de vijfde keer gelukt...

Is nu mijn tweede xbox aan het doodgaan of... heb ik gewoon pech vandaag :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

spaceboy schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:25:
Kwam in deze topic iets tegen over VLC360, wat mij triggerde. Divx op m'n 360! Cool!
Heb even rondgekeken, maar je moet daar dus WinXP Media Center voor hebben. Ik heb echter een server met WinXP Pro. Die heb ik (succesvol) al gekoppeld aan m'n 360 voor foto's en mp3's. Maar is er een simpele manier (BEHALVE dualboot met een Media Center OS) om divx op m'n 360 te kijken?
Een upgrade/re-install naar MCE is je enige mogelijkheid. Dual Boot is echt totaal nutteloos aangezien MCE gewoon XP is met MCE mogelijkheden, OS is verder hetzelfde. Er zijn wel wat guides over upgraden naar MCE maar gewoon re-installen is ook maar uurtje werk (als het een beetje als een 'server' is ingericht, dus OS heeft eigen partitie).

Van Transcode360 is inmiddels Beta 2 uit, met aardig wat verbeteringen.

Iemand enig idee of deze al ergens te koop zijn?

Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/images/2006/03/DSC02249.jpg

Een charger om 2 battery packs tegelijk te chargen, met 1 extra battery pack bijgeleverd.

[ Voor 12% gewijzigd door Ace op 02-04-2006 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het vermoeden dat mijn vastlopers komen door de march update..maarja ik ga hem wel laten omruilen, kut zooi....

Iemand trouwens die een bonnetje van Burnout Revenge kan inscannen en kan mailen naar me? ( jorydeswart [at] gmail [punt] com)

Hoop het, ben mijn bonnetje kwijt en cd is kapot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
Hmmz, denk dat ik in de nabije toekomst toch zo'n LCD TV wil gaan aanschaffen. En hierbij vraag ik me af, wie van jullie al een LCD TV (HDTV Ready) hebben inclusief HD Component aansluitingen en om welk merk/artikelnr gaat.

Ik ga zelf denk voor een 26" tv.

is dit wat?:

LG RZ-26LZ55

------

Ik kan niet wachten totdat een spel als Tomb Raider Legend uitkomt, vind dat soort actie games wel cool voor op de Xbox 360 :). Ben nu al verslaaft aan Fifa :D

[ Voor 6% gewijzigd door m00n op 03-04-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb m'n 360 via component (niet via VGA, de V-versie heeft namelijk geen VGA of DVI uitgang) aan een Sony Bravia KLV-V26A10 hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

m00n schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:02:
Hmmz, denk dat ik in de nabije toekomst toch zo'n LCD TV wil gaan aanschaffen. En hierbij vraag ik me af, wie van jullie al een LCD TV (HDTV Ready) hebben inclusief HD Component aansluitingen en om welk merk/artikelnr gaat.

Ik ga zelf denk voor een 26" tv.
Ikzelf heb een Samsung LE25R51B(HDready) en die heeft ook een Component aansluiting niets dan lof. Heb hem kunnen aanschaffen voor €999,- en ben er nog steeds blij mee O+

Linkje: http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le26r51b.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
m00n schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:02:

Ik kan niet wachten totdat een spel als Tomb Raider Legend uitkomt, vind dat soort actie games wel cool voor op de Xbox 360 :). Ben nu al verslaaft aan Fifa :D
is fifa leuk dan? heb niet al te goede reviews gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
djmantri schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:26:
[...]

Laten we het zo zeggen: ik vermaak me er wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
hmm, alleen multiplayer of ook de single player?
heb trouwens gezien dat je voor die toernooien echt meteen 200 punten krijgt ofzo :o

maar goed, ik ben zo langzamerhand bezig met een lijst van games die niet werken met een vga kabel maar wel op de backwards compatiblity list staan

nu staat het topic op xbox.com (bij 360) gamefaqs en xboxworld.nl

in de hoop op een completere lijst waarbij je beter weet of je een spel moet laten liggen in de budget bak of niet...
(bij genoeg animo wil ik hem ook best op got posten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:26:
[...]

Ik moet nog twee achievements en ben dan klaar met de game en moet zeggen, nadat ik afgelopen weekend weer met vrienden PES5 gespeeld heb op de "old skool" xbox: wat een bagger spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:49:
[...]

Ik moet nog twee achievements en ben dan klaar met de game en moet zeggen, nadat ik afgelopen weekend weer met vrienden PES5 gespeeld heb op de "old skool" xbox: wat een bagger spel :+
Welke van de 2 vindt je nu een bagger spel?
Trouwens PES5 is ook op de 360 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

- oops, verkeerde topic -

[ Voor 93% gewijzigd door Shiver23 op 03-04-2006 13:57 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

keldon schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:46:
[...]

Iemand enig idee of deze al ergens te koop zijn?

[afbeelding]

Een charger om 2 battery packs tegelijk te chargen, met 1 extra battery pack bijgeleverd.
Koop bij de Blokker een accucharger inclusief 4 x 2300mAh AA accu's voor nog geen €20,-

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Ik ben sinds vrijdag ook een xbox360 rijker... :P
Zeker wel stoer, maar heb twee vragen;

- Ik heb waarschijnlijk de "luide" dvd-rom, helaas, is er uberhaupt nog wat aan te doen?
- Ik hoorde dat je games kon kopieeren naar de hardeschijf of een externe harde schijf, is dit inderdaad zo en hoe dan?

Thanks... ga maar genieten van al het leuke speel goed .. zeker PGR3 is koel.. wel donker trouwens ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Dat is een dubbel nee :). Het enige waar de hd voor gebruikt is wat extra cachegeheugen, maar verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Hands-on van iemand die 'm al een paar dagen heeft. En hij is er niet over te spreken nee.

Professionele website nodig?

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.