Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.755 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgnuwat schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:57:
weet echt niemand of er in omstreken rotterdam nog xbox 360 zijn te vinden?
Bij dimensionplus hebben ze de 360 nu op voorraad, boven de 150 euro hoef je geen rembourskosten te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
wil hem liever niet op internet bestellen, gewoon ergens ophalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

Wiseguy1983 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:41:
Voor de mensen die hun xbox360 al een keer hebben laten repareren...Ik heb hem gister via UPS verstuurd en volgens de trace is ie nu in Frankfurt afgeleverd. Is dat het ook eindstation?En hoe lang duurde het voordat hij weer naar nederland wordt verstuurd?
Als ik op www.ups.com kijk staat er dit:

Trackingnummer
xxx

Status
Afgeleverd

Afleverinformatie
Afgeleverd op: 29/03/2006 9:36 's morgens
Afgeleverd aan: DE
Getekend door: GAERTNER
Soort service: STANDARD

Kan ik via hetzelfde trackingnummer de retourzending straks volgen of hoe gaat dat?
D4V3 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 01:07:
Yup, hetzelfde probleem, kwartiertje oblivion en boem er uit, was al eerder gebeurt met VGA kabel en andere games maar nog niet met mn scart, met oblivion gebeurde dit wel en heb hem vrijdag aangemeld. Hij is maandag opgehaald en ik kreeg net het volgende mailtje:

[We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen.

Opmerking: dit e-mailadres wordt niet gecontroleerd.]

Wat ik van anderen hoor is dat de service erg snel is en dat als alles goed gaat ik deze week nog een zo goed als nieuwe heb ;)

Ik weet hoe je je voelt, ik had speciaal een VGA kabel gekocht voor oblivion en mijn setup gechanged, kapt die xbox er mee na 15 minuten rondgedoold te hebben in de dungeon :'(
Damn, ik heb nog niet zo'n mailtje gehad. Al reden tot paniek? Ach laat ik het nog maar even aankijken want volgens mij heeft ms het druk zat met alle defecte xboxen.

[ Voor 3% gewijzigd door Yuco op 29-03-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgnuwat schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:31:
Daar kan ik mij best iets bij voorstellen maar voor de xbox maakt het niet uit, als hij kapot is dan moet je hem hoe dan ook naar Microsoft opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
krijgnuwat schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:31:
En waarom vraag je het dan op internet en bel je niet gewoon de winkels in de buurt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Rox_NL schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:42:
[...]

En waarom vraag je het dan op internet en bel je niet gewoon de winkels in de buurt? :+
Omdat ik Mediamarkt zwaar aan het bombarderen ben met telefoontjes.. intertoys bartsmit.. dixons dus vroeg ik me af of andere mensen nog winkels weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
krijgnuwat schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:53:
[...]

Omdat ik Mediamarkt zwaar aan het bombarderen ben met telefoontjes.. intertoys bartsmit.. dixons dus vroeg ik me af of andere mensen nog winkels weten
Wat als je bijv. bij dynabtye of dixons op internet besteld en dan aangeeft dat je het in de winkel op wilt halen?

Bij de Dixons kan dat in ieder geval. En volgens mij kon het bij Dynabyte ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Heejz,

Heb sinds gisteren een xbox 360 en vandaag DOA 4 binnen gehad. Als ik hem erin doe start hij op, maar daarna reageert hij niet op de consoles. Behalve als ik terug naar het Xbox360 menu wil, die doet het wel.

Maar start of skip movie werkt niet..... Iemand een idee?

nevermind, heb hem op pal-60 ipv 50 moeten zetten. toen deed hij het...

[ Voor 13% gewijzigd door m00n op 29-03-2006 14:28 ]

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
Yuco schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:39:
[...]

Als ik op www.ups.com kijk staat er dit:

Trackingnummer
xxx

Status
Afgeleverd

Afleverinformatie
Afgeleverd op: 29/03/2006 9:36 's morgens
Afgeleverd aan: DE
Getekend door: GAERTNER
Soort service: STANDARD

Kan ik via hetzelfde trackingnummer de retourzending straks volgen of hoe gaat dat?

[...]

Damn, ik heb nog niet zo'n mailtje gehad. Al reden tot paniek? Ach laat ik het nog maar even aankijken want volgens mij heeft ms het druk zat met alle defecte xboxen.
Geinig, de mijne is precies op hetzelfde tijdstip daar aangekomen :) Saampjes in de vrachtwagen ;)
Ik heb trouwens ook niet zo'n mailtje gehad... even afwachten dus...

EDIT:

Ik heb wel een andere status als jij hebt...:

Location Date Local Time Activity
FRANKFURT, DE 03/28/2006 9:36 A.M. RETURNED TO SHIPPER

Het lijkt mij dat ie nu alweer onderweg is naar nederland(aangezien ik de SHIPPER ben)
Maar als ik dan kijk wat het return adres is zie ik dit: Returned To: WEITERSTADT, DE
dus ik denk dat ze met SHIPPER dan microsoft bedoelen...

[ Voor 21% gewijzigd door Wiseguy1983 op 29-03-2006 14:26 ]

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkReuvers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-02 12:21
krijgnuwat schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:33:
Verdomme.. ik word echt gek.. na weken wachten NU NOG NIET die xbox op vooraad.. die gasten van mediamarkt r-dam centrum zitte mij te vertellen dat microsoft heeft gezegd eind april.. :'( Weet iemand anders waar ze in regio R-dam nog te vinden zijn?
Alvast hartstikke bedankt _/-\o_
zondag 26 maart nog eentje gehaald bij MM in ut centrum. Ze hadden er 8 op voorraad.
Inpakken en wegwezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Wie gaat er allemaal nog meer herrie aan z`n 360 toevoegen dmv deze cooler?
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxic.com/wp-content/uploads/2006/03/intercooler360-thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik vind het maar belachelijk hoor dat er best veel mensen zijn met een verrotte XBOX360. Hier op het GOT hoor je het al zoveel... Wat met al die (veel meer) mensen, die niet op GOT rond zwerven...

Volgens mij is of gaat gewoon een dikke 30 procent van de Xboxen kapot:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Trasos schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:24:
[afbeelding]
Het zou toch belachelijk zijn dat je zo'n koeler uberhaubt aan zou moeten schaffen wegens vastlopers etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

m00n schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:10:
Heejz,

Heb sinds gisteren een xbox 360 en vandaag DOA 4 binnen gehad. Als ik hem erin doe start hij op, maar daarna reageert hij niet op de consoles. Behalve als ik terug naar het Xbox360 menu wil, die doet het wel.

Maar start of skip movie werkt niet..... Iemand een idee?

nevermind, heb hem op pal-60 ipv 50 moeten zetten. toen deed hij het...
is al vaker langs gekomen

check je tv settings die moeten op pal 60 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:25
ToFast schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:28:
Ik vind het maar belachelijk hoor dat er best veel mensen zijn met een verrotte XBOX360. Hier op het GOT hoor je het al zoveel... Wat met al die (veel meer) mensen, die niet op GOT rond zwerven...

Volgens mij is of gaat gewoon een dikke 30 procent van de Xboxen kapot:S
Of mensen posten hier alleen als er iets kapot gaat .. waardoor het lijkt dat er veel problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
ToFast schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:28:
[...]

Het zou toch belachelijk zijn dat je zo'n koeler uberhaubt aan zou moeten schaffen wegens vastlopers etc?
Is om de levensduur EXTRA te vergroten.
Niemand weet wat de normale levensduur is, maar goed.
Kost ook maar $20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Trasos schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:32:
[...]
Is om de levensduur EXTRA te vergroten.
Niemand weet wat de normale levensduur is, maar goed.
Kost ook maar $20.
Ok dat begrijp ik, maar de levensduur zou heus geen 3jaar zijn. Je gaat er toch vanuit dat een console 5jaar leeft. Na 5jaar zou je het niet echt erg vinden of hij het loodje legt. Als de levensduur van deze console van 5jaar naar 8-10jaar getrokken wordt door een dergelijke cooler zou ik daar heel raar van opkijken. En dan nog het extra lawaai dat deze cooler met zich meebrengt> getver.

Maar goed of het nou echt zo is, of lijkt dat de xbox360 zoveel uitval heeft. Het is jammer en weerhoudt mij ervan 1 te kopen(oke ik wacht ook op de ps3:)) Nog maar lekker een tijdje op mn PC en PSP spelen...

[ Voor 26% gewijzigd door ToFast op 29-03-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

ToFast schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:37:
Maar goed of het nou echt zo is, of lijkt dat de xbox360 zoveel uitval heeft. Het is jammer en weerhoudt mij ervan 1 te kopen(oke ik wacht ook op de ps3:)) Nog maar lekker een tijdje op mn PC en PSP spelen...
Als je alleen van forums uitgaat krijg je altijd een enorm vertekend beeld. Mensen zullen veel sneller posten dat hun console kapot is dan dat ze zullen gaan posten dat hun console werkt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
ToFast schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:37:
[...]
Kijk hier maar eens. Het is echt bij een gering percentage. Dat is de grootste xbox site van de benelux, het beeld zal wel iets beter zijn dan, maar nog steeds overheersen natuurlijk de negatieve verhalen. De mensen die nergens last van hebben zullen dat topic ook niet zo snel vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door Rox_NL op 29-03-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
niet dus.... daaronder staat zon tabel dat het gemiddeld iets van 7 graden scheelt. jah dag... 7 graden koeler maar wel een zoot lawaai erbij. Tegen die tijd koop ik wel een nieuwe 360 voor misschien zelfs al 150 euro. Alle bugs eruit + veel stiller en koeler waarschijnlijk.

Wil niet zeggen dat als je nu een 360 koopt dat hij zuigt, het enige is dat hij enorm veel lawaai maakt bij het lezen van een spel. En af en toe heb je heeele lichte haperingen in filmpjes, kan ik me ook niet aan storen. En als laatst wil die nog wel eens vastlopen in het guide menu, stuk of zes keer gehad denk ik in drie maanden tijd.
carfreak02 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:29:
[...]

Of mensen posten hier alleen als er iets kapot gaat .. waardoor het lijkt dat er veel problemen zijn.
dat weet ik wel zeker. Mensen die je hier normaal gesproken noooit ziet posten, komen in ene uit het niets met hun problemen opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Laatst online: 10-09 16:27
Vanaf dag 1 een Xbox360, nog nooit een vastloper gehad. 1 keer wel zelf veroorzaakt door de netwerkkabel er uit te halen terwijl ik een connectie wilde maken. Maar niet tijdens gamen of gebruik van het dashboard. Er zullen net zo als bij ieder nieuw product defecte producten tussen zitten, maar je hoort dan dus meestal de verhalen als het misgaat. Geloof dat MS zelf ook uitging van 5% uitval, voor een nieuw product niet verbijsterend hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:15:
[...]

Sorry, maar een duur stuk elektronica op een subwoofer zetten is echt net zo Darwinistisch als het ding kantelen terwijl ie een game speelt. Nog afgezien van dat mijn subwoofer (slechts 100W) al hele trektochten door de kamer maakt als ik leuke muziek speel is een subwoofer ook nog eens niets meer dan een *enorme* magneet die zo hard mogelijk de lage tonen probeert voort te brengen. Ja leuk, een magneet van 20x20x20cm oid die lekker op m'n dure *zeer* gevoelige electronica in zit te werken 8)7 En dan negeer ik idd de HD nog maar even.
De mijne staat op een kleine 1500watter, maar is wel zo degelijk dat ie alleen de lucht beweegt, en niet die kast laat trillen. Ook staat er een VCR op, maar tot nu toe is er nog geen enkele tape leeg gezogen :P
[afbeelding]
Het maakt hem wel mooier vind ik. Maar of het echt zoveel nut heeft om eerst lucht te halen dat uit de huidige fans komt, en dat vervolgens nog een keer uit te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:53:
[...]

Ok, die cijfers geloof ik ook wel. Maar wat is een DOA? is dit als je het apparaat uit de doos haalt en deze werkt niet of valt een apparaat wat na 1 to 4 weken kaduuk gaat ook onder een DOA?
DOA is in beginsel Dead on Arrival of binnen dermate korte tijd na Arrival dat het apparaat al stervende moet zijn geweest ten tijde van levering. Meestal gaat men uit van 8 dagen na levering voor DOA-cijfers.
Ik zou wel eens willen weten hoe lang de mensen het apparaat in hun bezig hadden, en of er voortekenen zijn van een mogelijk defect. Bij mij werkt het apparaat in ieder geval nog en ik heb hem nu 2 maanden in bezit ofzo (ik klop dit wel ff af natuurlijk!).
Enige wat ik in 4 maanden (sinds 2 december 9:01 :P ) heb gehad waren vastlopers in de Guide, wat aan PGR3 lag en is gefixt in de January Dashboard Update.
[afbeelding]
Ik verwacht een dezer dagen m'n review-unit van Nyko te krijgen, dan gaat ie er bij mij (tijdelijk) op :) Review verschijnt vervolgens vanzelf op Xboxic ;)

[ Voor 22% gewijzigd door curry684 op 29-03-2006 16:15 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Bij deze mijn bijdrage voor het "Mijn Xbox360 doet het niet/wel Topic - Deel 1" 8)

De mijne doet het vanaf het moment van aankopen (nu zo'n 2 maanden) perfect zonder noemenswaardige problemen.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook geen enkel probleem met vastlopers door warmte. Wel heb ik, net als Curry, een paar keer een vastloper in de Dash gehad. Mijn Xbox staat niet eens heel erg vrij bovenop een glazen plaat met daaronder mijn receiver die ook lekker warm wordt. Wel kan de lucht aan de zijkanten van de XBox vrij wegstromen.

ik vind de koeling nog wel meevallen van die intercooler, het grootste verschil is 4 graden Celcius (de temps op de site is F). Ik denk dat wanneer je je Xbox een beetje handig neerzet je deze temperatuurs-daling ook nog wel voor elkaar kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:18:
Bij deze mijn bijdrage voor het "Mijn Xbox360 doet het niet/wel Topic - Deel 1" 8)

De mijne doet het vanaf het moment van aankopen (nu zo'n 2 maanden) perfect zonder noemenswaardige problemen.
Ik ook even dan.
sinds 20/12/2005 13:38 (net een minuut te laat) in bezit
25/01/2006 15:04 een vastloper in PGR3 tijdens loading
27/03/2006 17:31 disc read error tijdens Oblivion
Verder doet ie het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:24:
ik vind de koeling nog wel meevallen van die intercooler, het grootste verschil is 4 graden Celcius (de temps op de site is F). Ik denk dat wanneer je je Xbox een beetje handig neerzet je deze temperatuurs-daling ook nog wel voor elkaar kan krijgen.
Idd. Je wilt niet weten hoeveel mensen hun xbox360 in een afgesloten kastje onder de tv zetten, en dan komen klagen dat ie constant vastloopt :X

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
van mij staat constant in een kast (al heeft ie wel heel wat ruimte) en geen enkele vastlopter tot nu toe. warm wordt ie wel en eerst leek het alsof er iets aan het doorbranden was :X maar nu doet ie het prima!

overigens is er ook deze koeler te koop:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamestop.com/common/images/lbox/802176b.jpg
maar ik weet niet of deze ook goed werkt en waar ie uberhaupt zn voeding vandaan haalt (of is het alleen om meer ruimte en stevigheid te creeren)

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 29-03-2006 16:57 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

djmantri schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:57:
van mij staat constant in een kast (al heeft ie wel heel wat ruimte) en geen enkele vastlopter tot nu toe. warm wordt ie wel en eerst leek het alsof er iets aan het doorbranden was :X maar nu doet ie het prima!

overigens is er ook deze koeler te koop:
[afbeelding]
maar ik weet niet of deze ook goed werkt en waar ie uberhaupt zn voeding vandaan haalt (of is het alleen om meer ruimte en stevigheid te creeren)
Dat is een standaard, geen koeler.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Eindelijk.. net ff alle winkels weer plat gebeld.. en bij Bartsmit hadden ze er nog 2.. dus 1tje op me naam laten zetten:P er is er dus nog 1 over voor de snelle.. Lijnbaan 103b ofsow..in r-dam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Laatst online: 19:25
Ik zelf heb nog nooit een vastloper gehad .. ik heb hem vanaf 20 december 2005.

Misschien ligt het eraan dat ik een core heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

curry684 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:15:
Sorry, maar een duur stuk elektronica op een subwoofer zetten is echt net zo Darwinistisch als het ding kantelen terwijl ie een game speelt. Nog afgezien van dat mijn subwoofer (slechts 100W) al hele trektochten door de kamer maakt als ik leuke muziek speel is een subwoofer ook nog eens niets meer dan een *enorme* magneet die zo hard mogelijk de lage tonen probeert voort te brengen. Ja leuk, een magneet van 20x20x20cm oid die lekker op m'n dure *zeer* gevoelige electronica in zit te werken 8)7 En dan negeer ik idd de HD nog maar even.
Ehm... Dat is toch wat ik zei? Ik noemde alleen enkel de HD, omdat iedereen er weet van heeft dat HDs & magneten niet samen gaan ;) Maar ik vroeg me dus af hoe verstandig het was alles zo neer te zetten zoals hij dat deed :P Dan moet je niet op mij ranten ;( ;) Ik probeerde alleen iemand van advies te voorzien :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
ik heb net Far Cry ontvangen van gcshop.nl... Maar omdat mijn xbox360 gemaakt wordt in duitsland kan ik hem niet spelen. Ik lees echter achterop het doosje, dat online 1-16 spelers niet kan??! Ik heb juist het spel gekocht voor de online mogelijkheid. Kan iemand mij bevestigingen of dit waar is of niet? Er staat alleen dat 1-4 multiplayer mogelijk is(niet online)

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiseguy1983 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:38:
ik heb net Far Cry ontvangen van gcshop.nl... Maar omdat mijn xbox360 gemaakt wordt in duitsland kan ik hem niet spelen. Ik lees echter achterop het doosje, dat online 1-16 spelers niet kan??! Ik heb juist het spel gekocht voor de online mogelijkheid. Kan iemand mij bevestigingen of dit waar is of niet? Er staat alleen dat 1-4 multiplayer mogelijk is(niet online)
Ik lees toch duidelijk online multiplayer 2-16.
Je kunt met 1-4 players tegelijk spelen op 1 xbox 360.
En de game draait alleen maar op Pal 60.
Dit alles staat duidelijk aangegeven op de achterkant van het doosje. ;)

Edit: Iets onzinnigs verwijderd.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
btw, over die koeler

op de temp chart:
Afbeeldingslocatie: http://www.nyko.com/Img/Nyko/IntercoolerTemperatureChart.jpg
staat geen temperatuur voor plaats P
raar niet? daar ben ik nl ook wel benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:53:
[...]

En zet de xbox maar even op Pal 60, dan kan jij het ook spelen op jouw "duitse" xbox.
Zijn xbox is verstuurd naar duitsland ;)
Dus hij heb geen xbox in huis nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgnuwat schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:21:
[...]

Zijn xbox is verstuurd naar duitsland ;)
Dus hij heb geen xbox in huis nu..
Haha, dat heb ik dan even verkeerd begrepen, dacht dat ie de xbox in duitsland gekocht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

wie gaat er morgen farcry kopen?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 11-09 17:17
djmantri schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:11:
btw, over die koeler

op de temp chart:
[afbeelding]
zal ook wel iets lager zijn hé...

Moet iig niets van dit soort dingen hebben. Ik heb juist een xbox gekocht omdat ik al het gezeik (fans drivers etc) van een pc niet wil hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb farcry nu al, gewoon bij de musicstore in Drachten, lag er nog 1.
Spel is super tot nu toe, al heb ik soms wel het gevoel dat in filmpjes de framerate nogal inzakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Laatst online: 00:36
Geef jij mij het geld ervoor dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nopes... ik wacht echt op TopSpin2... hoewel een saai weekend me ook zomaar FightNight3 op kan leveren voor die tijd... dus ff mezelf beheersen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerst eens graw uitspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

Wiseguy1983 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:21[/message]:

Geinig, de mijne is precies op hetzelfde tijdstip daar aangekomen :) Saampjes in de vrachtwagen ;)
Ik heb trouwens ook niet zo'n mailtje gehad... even afwachten dus...

EDIT:

Ik heb wel een andere status als jij hebt...:

Location Date Local Time Activity
FRANKFURT, DE 03/28/2006 9:36 A.M. RETURNED TO SHIPPER

Het lijkt mij dat ie nu alweer onderweg is naar nederland(aangezien ik de SHIPPER ben)
Maar als ik dan kijk wat het return adres is zie ik dit: Returned To: WEITERSTADT, DE
dus ik denk dat ze met SHIPPER dan microsoft bedoelen...
Inmiddels is ook mijn status veranderd naar RETURNED TO SHIPPER . Ik heb echter nog niet zo'n (http://img224.imageshack.us/my.php?image=mailms9hm.jpg) mailtje ontvangen dus er zal nog wel niets opgestuurd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

SOEDARKMASTER schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:02:
[...]

Geef jij mij het geld ervoor dan? :P
you wish ;)

Ik ben ook nog niet zeker om gelijk te kopen omdat ik net GRAW heb en nog niet heb uitgespeelt, en zo-i-zo al moeilijk als net pas vader geworden om zelfs naar je xbox te kijken.

Ben wel al lang benieuwd naar farcry... ach dan maar geen pampers en gewoon een B merk })

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:53:
[...]

En de game draait alleen maar op Pal 60.

Edit: Iets onzinnigs verwijderd.
Ja het staat wel achterop het doosje, maar 2-16 is een rood vakje. Dus dacht daarom dat het niet werd ondersteund(rest is groen namelijk) anyway, het kan dus wel begrijp ik :D

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
btw, over die koeler

op de temp chart:
[afbeelding]
Pff wat een temperaturen, zelfs met cooler. Omdat dat ding toch niet altijd versleept wordt, hadden ze wel wat meer/grotere koperblokken als heatsinks mogen gebruiken. En bijvoorbeeld 2x 120mm fans, die met weinig lawaai over de heetste componenten blazen. En een goede outtake natuurlijk om de warme lucht naar buiten te voeren. Want op elke plek in dat ding zit de temperatuur op gemiddeld 80graden, dus zal de lucht binnen in ook wel een dikke 55graden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiseguy1983 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:51:
[...]

Ja het staat wel achterop het doosje, maar 2-16 is een rood vakje. Dus dacht daarom dat het niet werd ondersteund(rest is groen namelijk) anyway, het kan dus wel begrijp ik :D
De multiplayer options staan inderdaad in een rood vakje bij de 360 games.
Mijn zoon is nu Far Cry online aan het spelen met 16 man. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
Cool! kan je me vertellen of het een beetje lag free is met z'n 16-en tegelijk?(heb zelf 10 mbit)

[ Voor 4% gewijzigd door Wiseguy1983 op 29-03-2006 23:02 ]

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiseguy1983 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:02:
Cool! kan je me vertellen of het een beetje lag free is met z'n 16-en tegelijk?(heb zelf 10 mbit)
Als je een game wilt joinen dan krijg je gelijk te zien hoe de speed (lees ping) is van de host doormiddel van kleurtjes, zie je groen dan heb je de beste verbinding.
Tot nu toe totaal nog geen last van lag met een verbinding van 4 Mbit hier. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 14:23
Battlefield 2 Modern Combat demo staat online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Yuco schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:57:
[...]

Inmiddels is ook mijn status veranderd naar RETURNED TO SHIPPER . Ik heb echter nog niet zo'n (http://img224.imageshack.us/my.php?image=mailms9hm.jpg) mailtje ontvangen dus er zal nog wel niets opgestuurd zijn.
Dat mailtje krijg je normaal gesproken pas rond 0:30 's nachts,
Soms zelfs pas nadat je je xbox weer terug hebt :)

Bij mij staat ie helaas nog niet op returned to shipper, schiet op MS, ik wil Oblivion spelen :(
dikkiedik schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:48:
Battlefield 2 Modern Combat demo staat online :)
Yeah, ik grijp al naar mn controller om m te downennnnnnn... argh, hij is weg, the horror! :r

[ Voor 21% gewijzigd door D4V3 op 30-03-2006 00:00 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 22:59
Mijn xbox is dus stuk :( Maar ze komen hem maar niet halen, en mailtjes met gegevens zodat ik met UPS een afspraak kan maken krijg ik ook niet. Ik heb al 6 keer gebeld en het laatste wat ik te horen kreeg was "Er zit iets fout in ons systeem mbt uw serienummer". Ja fijn, en als ik ze vertel dat het al lang geconstateerd is dat hij niet werkt en sowieso in de garantie valt krijg ik een standaard "dat kunnen we niet doen" antwoord. Nu bellen ze me terug, yeah right. Ze zouden ook al 2 keer UPS langs sturen en een mailtje zodat ik zelf wat met UPS kon afspreken. Morgen dus weer gewoon terug bellen, zucht. Het is nu al een maand aan de gang, echt vreselijk. Koop je zo'n duur apparaat van 400 euro, krijg je dit als service. Ik moet nog maar zien of ik hem nog voordat de garantie afloopt omgewisseld krijg. En dat ding staat dus nu al een maand lang naast de deur wachtend totdat UPS hem mee neemt. Het is maar goed dat ik geen Live Gold abbo heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:47:
btw zijn er hier mensen die wat meer kunnen zeggen over blazing angels (volledige versie) en the outfit (volledige versie) met eventueel review?
zit er aan te denken om die ook nog maar te halen ;)
Blazing Angels heb ik vandaag de hele dag gespeeld en ik kan je verzekeren dat het een echte topper is en zeer verslavend. Helaas waren er vandaag nog niet zoveel tegenstanders op Live maar daar zal spoedig verandering in komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo.. ff BF:MC demo aan het downen... ben benieuwd.... (Schiet niet op trouwens.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:44:
[...]

ach dan maar geen pampers en gewoon een B merk })
Joh, gewoon van die katoenen luiers nemen met een grote speld en genoeg wasmiddel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 11-09 17:17
vind bf:mc tegenvallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verklaar u nader.... :|

Is het trouwens een MP of SP demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 14:23
multiplayer.

Ik vond het wel vet, al had dat level wel wat meer kleuren kunnen gebruiken. Het is allemaal zo grau qua kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:00

OMD

Gasten,

Over die koeler van de 360, die maakt niet meer lawaai dan wat ie nu doet. Iedereen zegt dat ie meer lawaai gaat maken maar hij gaat niet boven het aantal db's komen die de 360 nu al produceerd.
waarom die koeler niet kopen? scheelt je alleen maar gezeik, ik wil em iig wel.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
OMD schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:29:
Gasten,

Over die koeler van de 360, die maakt niet meer lawaai dan wat ie nu doet. Iedereen zegt dat ie meer lawaai gaat maken maar hij gaat niet boven het aantal db's komen die de 360 nu al produceerd.
waarom die koeler niet kopen? scheelt je alleen maar gezeik, ik wil em iig wel.
Omdat die koeler niet gratis is en nog veel belangrijker, niet nodig. Alles doet het nu al perfect, waarom zou ik dan zo'n gedrocht aan de achterkant er op drukken?

Oblivion is trouwens echt een raar geval. Er zijn allemaal kleine foutjes waar ik me aan stoor, maar toch wil ik het blijven spelen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rox_NL schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:31:
[...]

Omdat die koeler niet gratis is en nog veel belangrijker, niet nodig. Alles doet het nu al perfect, waarom zou ik dan zo'n gedrocht aan de achterkant er op drukken?

Oblivion is trouwens echt een raar geval. Er zijn allemaal kleine foutjes waar ik me aan stoor, maar toch wil ik het blijven spelen :+.
Oblivion is echt een mooi spel, volgens mij de beste voor de 360 op dit moment. En er zit zelfs geen MP in!! Maar je moet natuurlijk wel van een RPG houden.

Zijn er mensen die de demo van BF MC hebben geprobeerd? Ik zou wel eens willen weten hoe die is (kan pas morgen avond zelf spelen). Wat ik erg jammer vind is dat je met de xbox360 geen screenshots kan maken van de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik weet precies wat je bedoeld :). Hij is een keer blijven hangen bij mij, nadat ik een kasteel binnen ging. Moest de 360 uit en aan zetten om verder te gaan. (voor de rest nog nooit een freeze gehad op mijn box) Tevens dat constante "Loading.." is irri als je stukje aan het lopen bent en ik heb al paar keer meegemaakt dat ik een gesprek blijf horen alsof ik ernaast sta. en dat terwijl ik ondertussen al 2 verdiepingen hoger in een huis sta 8)7 . Maar al deze kleine dingetjes zijn niets vergeleken met het plezier dat ik er voor terug krijg. Oblivion blijft voorlopig in mijn 360 zitten en gaat er niet meer uit! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

of hij nu 90 graden is of 83, dat maakt dan ook niets meer uit vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
btw, over die koeler

op de temp chart:
[afbeelding]
* curry684 noteert voor in z'n hands-on review :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:12:
[...]

of hij nu 90 graden is of 83, dat maakt dan ook niets meer uit vind ik
In dat linkje over die cooler staat de temperatuur in Fahrenheit, in Celcius is dat geloof ik minder, maar weet niet hoe veel

Edit: Oblivion zit er hier nu een week in, en is er nog geen enkele keer uitgekomen :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:40:
[...]

In dat linkje over die cooler staat de temperatuur in Fahrenheit, in Celcius is dat geloof ik minder, maar weet niet hoe veel

Edit: Oblivion zit er hier nu een week in, en is er nog geen enkele keer uitgekomen :D
in fahrenheit is dat graden celcius + 273 :P

edit:

dat zou betekenen dat jouw xbox -183 graden wordt, zodra je hem aanzet :P

btw bf2;mc valt tegen. Alles gaat zo houterig, ziet er grauw uit. Heli's met 200 raketten waar bijna niks tegen te doen is, wordt je gespot ben je dood. Gaat iig niet zo lekker als bij bf2 op de pc. Aangezien ik die al heb, ga ik niet nog eens 50 euro extra uitgeven om een stap terug waards te doen

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:32:
in fahrenheit is dat graden celcius + 273 :P
edit:
dat zou betekenen dat jouw xbox -183 graden wordt, zodra je hem aanzet :P
Je haalt Fahrenheit & Kelvin door elkaar :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sperenvanger schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:58:
Mijn xbox is dus stuk :( Maar ze komen hem maar niet halen, en mailtjes met gegevens zodat ik met UPS een afspraak kan maken krijg ik ook niet. Ik heb al 6 keer gebeld en het laatste wat ik te horen kreeg was "Er zit iets fout in ons systeem mbt uw serienummer". Ja fijn, en als ik ze vertel dat het al lang geconstateerd is dat hij niet werkt en sowieso in de garantie valt krijg ik een standaard "dat kunnen we niet doen" antwoord. Nu bellen ze me terug, yeah right. Ze zouden ook al 2 keer UPS langs sturen en een mailtje zodat ik zelf wat met UPS kon afspreken. Morgen dus weer gewoon terug bellen, zucht. Het is nu al een maand aan de gang, echt vreselijk. Koop je zo'n duur apparaat van 400 euro, krijg je dit als service. Ik moet nog maar zien of ik hem nog voordat de garantie afloopt omgewisseld krijg. En dat ding staat dus nu al een maand lang naast de deur wachtend totdat UPS hem mee neemt. Het is maar goed dat ik geen Live Gold abbo heb.
Je bent niet de enige. Ik ben nu ook al 4 weken lang aan het bellen met die servicelijn. Elke medewerker komt weer met een ander vaag verhaal en stuk voor stuk beloofden ze mij binnen een paar dagen terug te bellen. Nooit een telefoontje van ze gehad. Heb nog niet eens oblivion kunnen spelen omdat ik weet dat mijn xbox het schifjje kapot draait als ik hem erin doe (spel al wel gekocht hoor :) ) Echt balen is dat. Terwijl ik van anderen hoor dat wanneer ze voor het eerst gebeld hadden er 3 dagen later al een UPS busje voor de deur stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:41:
[...]

Je haalt Fahrenheit & Kelvin door elkaar :P
je hebt idd gelijk :p

maar volgens mij zijn die waardes op de site in celcius. De hoogste temperatuur zou dan 35 graden zijn, een beetje aan de lage kant lijkt mij.

http://www.wbuf.noaa.gov/tempfc.htm

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mijn XBOX360 heeft de geest gegeven :( Sinds zondag continu freezes. Gisteren startte hij helemaal niet meer op (wel een geluid uit de speakers, verder niets). Gisteren dus gebeld en ik heb vandaag een bevestiging ontvangen dat mijn apparaat aangemeld staat voor Service. Nu moet ik nog wachten op verdere instructies, ik hoop wel dat deze vandaag nog binnen komen want dan kan hij morgen wat mij betreft op transport. Ik hoor verder niets dan positieve geluiden over de service, alleen zie ik hier op het forum nu twee minder tevreden klanten. Hopelijk mag ik mij scharen bij de meerderheid en dat ik zeer snel weer online kan zijn.....
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:53:
[...]

Je bent niet de enige. Ik ben nu ook al 4 weken lang aan het bellen met die servicelijn. Elke medewerker komt weer met een ander vaag verhaal en stuk voor stuk beloofden ze mij binnen een paar dagen terug te bellen. Nooit een telefoontje van ze gehad. Heb nog niet eens oblivion kunnen spelen omdat ik weet dat mijn xbox het schifjje kapot draait als ik hem erin doe (spel al wel gekocht hoor :) ) Echt balen is dat. Terwijl ik van anderen hoor dat wanneer ze voor het eerst gebeld hadden er 3 dagen later al een UPS busje voor de deur stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:48:
Ook mijn XBOX360 heeft de geest gegeven :( Sinds zondag continu freezes. Gisteren startte hij helemaal niet meer op (wel een geluid uit de speakers, verder niets). Gisteren dus gebeld en ik heb vandaag een bevestiging ontvangen dat mijn apparaat aangemeld staat voor Service. Nu moet ik nog wachten op verdere instructies, ik hoop wel dat deze vandaag nog binnen komen want dan kan hij morgen wat mij betreft op transport. Ik hoor verder niets dan positieve geluiden over de service, alleen zie ik hier op het forum nu twee minder tevreden klanten. Hopelijk mag ik mij scharen bij de meerderheid en dat ik zeer snel weer online kan zijn.....

[...]
perfecte voorbeeld, mensen die hier normaal gesproken nooit komen zetten nu hier hun problemen. Mag gerust natuurlijk, maar het geeft wel een vertekend beeld van het aantal defecte xboxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde alleen maar aangeven dat mijn ervaringen betreffende het repair-center nog steeds positief zijn, en dus een tegengeluid wilde laten horen. Inmiddels ook al een UPS label ontvangen en dus kan het apparaat op transport naar Duitsland ;)

Het was niet mijn bedoeling om hier iedereen te melden dat mijn XBOX defect is...

Overigens valt het mij wel op dat er wel meer mensen problemen ondervinden met de XBOX360, met name het probleem met de 'freezes'. Maar ik begrijp ook dat mensen die geen problemen ondervinden dit niet melden :P Alleen wel benieuwd of er (betrouwbare) cijfers zijn rondom het uitval-percentage....
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:14:
[...]

perfecte voorbeeld mensen, die hier normaal gesproken nooit komen zetten nu hier hun problemen. Mag gerust natuurlijk, maar het geeft wel een vertekend beeld van het aantal defecte xboxen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 14:36 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de BF:MC2 demo valt me ook erg tegen :(
Het ziet er flets en grauw uit (op HD) en het doet me eerlijk gezegd gewoon niks :*)
Jammer, maar misschien is de retail versie wel een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
dikkiedik schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 08:50:
multiplayer.

Ik vond het wel vet, al had dat level wel wat meer kleuren kunnen gebruiken. Het is allemaal zo grau qua kleuren.
Dat vind ik juist wel goed, oorlog is niet lief en kleurrijk. :P
Maar daarnaast vind ik het niet echt geweldig. BF2 op PC is iig stukken beter, althans de gameplay, graphics vind ik beter op xbox360, maar komt vooral omdat het wat realistischer is (dat grauwe), gebouwen die in brand staan enz.

Maar er is nauwelijks teamplay, BF2 ook niet altijd maar hier nog minder.
Zitten wel weer wat leuke dingetjes in zoals dat laser ding van de sniper en nog wat kleine dingen.

Maar uiteindelijk blijf ik toch bij de PC versie van BF2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:32:
Ik wilde alleen maar aangeven dat mijn ervaringen betreffende het repair-center nog steeds positief zijn, en dus een tegengeluid wilde laten horen. Inmiddels ook al een UPS label ontvangen en dus kan het apparaat op transport naar Duitsland ;)

Het was niet mijn bedoeling om hier iedereen te melden dat mijn XBOX defect is...

Overigens valt het mij wel op dat er wel meer mensen problemen ondervinden met de XBOX360, met name het probleem met de 'freezes'. Maar ik begrijp ook dat mensen die geen problemen ondervinden dit niet melden :P Alleen wel benieuwd of er (betrouwbare) cijfers zijn rondom het uitval-percentage....

[...]
nee ok dat snap ik :) Een paar paginas terug was hier toevallig een discussie over, daarom eigenlijk. Freezes zal je altijd hebben met consoles. Ik heb het de afgelopen 3 maanden 5 keer gehad denk ik en tja zoals ik al zei de meesten zonder problemen posten hier niet. Degene met problemen wel. Was laatst een poll op xboxworld.nl en daar zag je een grote meerderheid, waarvan de xbox normaal werkte.
Albinoraptor schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:48:
[...]

Dat vind ik juist wel goed, oorlog is niet lief en kleurrijk. :P
Maar daarnaast vind ik het niet echt geweldig. BF2 op PC is iig stukken beter, althans de gameplay, graphics vind ik beter op xbox360, maar komt vooral omdat het wat realistischer is (dat grauwe), gebouwen die in brand staan enz.

Maar er is nauwelijks teamplay, BF2 ook niet altijd maar hier nog minder.
Zitten wel weer wat leuke dingetjes in zoals dat laser ding van de sniper en nog wat kleine dingen.

Maar uiteindelijk blijf ik toch bij de PC versie van BF2. :)
dat grauwe wordt veroorzaakt, omdat het een simpele xbox port is met anti aliasing en een paar kleine details die wat veranderd zijn. :+

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:53:
[...]

Mijn xbox is er afgelopen dinsdag mee opgehouden. Ik heb dat dinsdag avond gemeld bij support en ik vond deze ochtend een briefje van UPS in de brievenbus toen ik de deur uitging. Ze hebben denk ik op de verkeerde bel gedrukt ofzo want ik was wel thuis. Ik heb ze net even gebeld en ze komen de box morgen tussen 5 en 6 ophalen.

Xbox support vertelde mij dindag al dat hij niet gerepareerd wordt maar meteen vervangen. Scheelt hopelijk wat in de tijd. Tot nu toe nog geen klachten van mijn kant over support...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Lol volg het topic nu een paar dagen en opeens allemaal meldingen van mensen waarvan hun xbox het begeven heeft. Heb die van mij nu 3 dagen ofzo, nog niet echt veel mee gedaan, maar dat gaat zeker veranderen :).

Hopelijk blijft die van mij het gewoon lekker normaal doen.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Er is net een nieuwe backwards compatiblity update gereleased, maar er zijn maar 3 spellen bijgekomen en voor een aantal spellen zijn er wat bug-fixes.
New games:

BLACK™
Star Wars Battlefront™ II
World Soccer Winning Eleven 9

Updated games:

Darkwatch™
Grand Theft Auto: San Andreas™
Half-Life® 2
Fable®
Fable®: The Lost Chapters™
Forza Motorsport™
Ninja Gaiden®
Ninja Gaiden® Black
SSX 3
Tom Clancy’s Splinter Cell® Chaos Theory™
kill.switch
World Series Baseball® 2K3
Bron
Ik moet zeggen dat ik redelijk teleurgesteld ben. Ik snap wel hoe complex het is om zoiets te doen. maar met het huidige tempo(3 nieuwe spellen per 4 maanden) duurt het nog 37,778 jaar voordat de Xbox 360 volledig backwards compatible is met de originele Xbox.

[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 30-03-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

MetroidPrime schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:27:
Er is net een nieuwe backwards compatiblity update gereleased, maar er zijn maar 3 spellen bijgekomen en voor een aantal spellen zijn er wat bug-fixes.

[...]

Bron
Ik moet zeggen dat ik redelijk teleurgesteld ben. Ik snap wel hoe complex het is om zoiets te doen. maar met het huidige tempo(3 nieuwe spellen per 4 maanden) duurt het nog 37,778 jaar voordat de Xbox 360 volledig backwards compatible is met de originele Xbox.
M.a.w de 360 zal waarschijnlijk nooit helemaal backwards compatible worden (iets dat MS al naarvoren gebracht had voor de release).

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Waarom hoor ik alleen maar negatieve verhalen over BF2, ik vind hem best tof :)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
Grand theft Auto San Andreas werkt na de update wel ;) jammer dat er nog geen support voor Pro Evo 4 is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Volgens mij verhit Oblivion de xbox zo door de grafische power toe te passen dat de warmteproblemen van het apparaat nu echt naar voren komen en dat daarom iedereen zijn box gaat insturen :)

Zeau, vandaag ontslag genomen, nu maar hopen dat ze hem snel terug gaan sturen daar vanuit Duitsland want ik heb geen flauw idee wat ik morgen moet gaan doen als ik om 1 uur mn bed eens uit kom rollen :)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4V3 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:05:
Volgens mij verhit Oblivion de xbox zo door de grafische power toe te passen dat de warmteproblemen van het apparaat nu echt naar voren komen en dat daarom iedereen zijn box gaat insturen :)
Bij mij was het iig geen warmteprobleem. Ik kwam net thuis vanuit m'n werk toen ik hem aanzette. En na 10 minuten liep hij al vast. Daarvoor heb ik echt nog nooit vastlopers ofzo gehad. Erg bizar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel Oblivion serieus 10 uur achter elkaar door. Af en toe wel een pauze natuurlijk maar ik zet hem dan niet uit. Hij blijft prima doorspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes eindelijk gaan ze mijn xbox ook ophalen. Ik had een erg leuk klinkend vrouwtje aan de telefoon dit keer dat uit eigen initiatief wel bereid was om mijn klacht iets aan te passen want ze zei dat microsoft met mijn klacht (console die de games kapot maakt) niet zo gauw dat ding ter reparatie neemt. Mijn vorige telefoontje hadden ze al weer uit het bestand verwijdert omdat ik ze blijkbaar niet terug had gebeld woensdag terwijl ze toch duidelijk hadden beloofd om MIJ dezelfde dag nog terug te bellen ...

Maarja ik ben wel benieuwd wat voor klacht het vrouwtje precies heeft ingediend want straks komt bij het reparatiecenter aan en komen ze er achter dat er helemaal niet zoiets dergelijks aan de hand is met mijn xbox. Hopelijk geven ze gewoon meteen een nieuwe mee en repareren/refurbishen ze hem later pas. Ik hoef trouwens alleen maar mijn xbox + harde schijf op te sturen en in een neutrale doos. Moesten jullie dat ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Weet iemand hoe bij VLC 360 ondertiteling via .srt files gebruikt kunnen worden? Streamen werkt perfect alleen de ondertiteling krijg ik niet aan de gang :'(

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:59
BF2MC-demo op xbox360 is wel leuk, maar statisch ivm de pc versie, en wat ik het meeste mis is om met minimaal 16 man te spelen, zat nu met z'n 5-en op 1 server, vind ik toch een stuk minder. Ik ben een newbie als het gaat om consoles, maar zijn er games die ook gewoon veel met 16 a 24 man worden gespeeld op goeie servers? Iemand ervaring met de bf2 voor de gewone xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Xander84 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:02:
[...]

M.a.w de 360 zal waarschijnlijk nooit helemaal backwards compatible worden (iets dat MS al naarvoren gebracht had voor de release).
Dat is ook iets wat later ingetrokken werd door Microsoft. Nu staat er momenteel op Xbox.com dat het doel is om de 360 backwards compatible te maken met alle Xbox spellen. .

Je moet mijn vorige post niet geheel serieus nemen, een medewerker van het backward compatibility team had een paar maanden terug al gezegd dat de huidige update een groot aantal nieuwe spellen aan de lijst zou toevoegen. Er is een echter een redelijke kans dat de volgende update wel veel meer spellen zal bevatten, het aantal spellen dat door MS als compatible wordt bevonden zegt niets over hoe goed de originele Xbox geëmuleerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

mobygo76 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 22:10:
BF2MC-demo op xbox360 is wel leuk, maar statisch ivm de pc versie, en wat ik het meeste mis is om met minimaal 16 man te spelen, zat nu met z'n 5-en op 1 server, vind ik toch een stuk minder. Ik ben een newbie als het gaat om consoles, maar zijn er games die ook gewoon veel met 16 a 24 man worden gespeeld op goeie servers? Iemand ervaring met de bf2 voor de gewone xbox?
Met de demo kun je met 24 man spelen en dat heb ik vanavond al meerdere malen gehad.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baileys
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 10:54
Volgens deze site www.kotaku.com ligt vandaag top spin 2 in de winkel!

Top Spin 2 Hits Shelves
READ MORE: Nintendo DS, gameboy advance, take two, tennis, top spin, xbox 360
Take Two announced today that the sequel to tennis game Top Spin is available in stores for the Xbox 360, Nintendo DS, and Gameboy Advance. The game includes Maria Sharapova, Venus Williams, and a bunch of people you've never heard of if you don't follow tennis. You can play at Wimbledon and a bunch of other venues you've never heard of if you don't follow tennis. It also includes a wide variety of shots that you probably don't know about if you don't follow tennis, plus a character creation system advanced enough to make your tennis player look like someone from a sport you actually follow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zow, gsm-shop.nl heeft eindelijk m'n Premium op de post gedaan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met zo'n oud goedkoop Xbox Live pakketje waar je een gratis game bij krijgt ook Live op de 360 gebruiken? Hier liggen namelijk Halo2 pakketjes voor 30 eurie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
Xander84 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:24:
Weet iemand hoe bij VLC 360 ondertiteling via .srt files gebruikt kunnen worden? Streamen werkt perfect alleen de ondertiteling krijg ik niet aan de gang :'(
Werkt VLC 360 beter dan Transcoder360? 'k had namelijk de laatste geinstalleerd en die werkt wel fijn...maar als subjes nu met VLC werken ;) dan stap ik gelijk over.

Wel gaaf trouwens dat divxjes enzo gewoon werken ;) wrom zou je hem nu nog willen laten ombouwen...NIET dus :) (als ik ff naar mezelf kijk)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:28:
Kan je met zo'n oud goedkoop Xbox Live pakketje waar je een gratis game bij krijgt ook Live op de 360 gebruiken? Hier liggen namelijk Halo2 pakketjes voor 30 eurie :).
Ja, je kan de Xbox live starter kit code ook gebruiken voor de Xbox 360. Je krijgt dan gewoon een jaar gold.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 19:11
MaZo schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:26:
Zow, gsm-shop.nl heeft eindelijk m'n Premium op de post gedaan! :D
LoL de mijne komt ook vandaag via gsm shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Baileys schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:08:

Top Spin 2 Hits Shelves
Take Two announced today that the sequel to tennis game Top Spin is available in stores for the Xbox 360, Nintendo DS, and Gameboy Advance. The game includes Maria Sharapova, Venus Williams, and a bunch of people you've never heard of if you don't follow tennis. You can play at Wimbledon and a bunch of other venues you've never heard of if you don't follow tennis. It also includes a wide variety of shots that you probably don't know about if you don't follow tennis, plus a character creation system advanced enough to make your tennis player look like someone from a sport you actually follow.
Dat zou echt vrij gunstig zijn maar ik vraag me af welke Nederlandse winkel dat zou moeten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Baileys schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:08:

Top Spin 2 Hits Shelves
in america is ie idd al uit maar hier is het dus nog ff weekje wachten

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.