Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !
Anoniem: 25735
brinkdinges schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:41:
[...]
offtopic:
Ik erger me er regelmatig aan als mensen dingen als tafels of computers met 's schrijven, maar dit is toch wel heel erg
I know, nu ik het ook lees

Net een beetje teveel van het goede IMO. Als je dat kleine stukje in het midden zo houdt en de rest weer plexie lijkt het me mooier. Ook beetje jammer van die casebadges.thabazzman schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:57:
Hier nog twee foto's. Hoewel zwart wel moeilijk blijft om scherp te fotograferen![]()
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
Verder ziet ie er zeker stoer uit!
Mensen die niet weten wat het doet: Klik erop als je plaatjes in je post staan, voordat je post, zo 'weet' het forum dat die plaatjes er komen, en reserveert hij alvast ruimte, zodat de boel niet heen en weer springt..
wat zijn dat voor blokjes/dingen op je chipset en mosfets ?thabazzman schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:50:
Bezig met het vervangen van mijn watercooling kit van asetek door swiftech spul, maar omdat nog niet alle onderdelen binnen zijn heb ik eerst de chipset en mosfets een nieuw jasje gegeven![]()
[afbeelding]
Ook het sidepanel aangepast door het plexiglas te vervangen met 40% geperforeerd plaatstaal.
[afbeelding]
Ziet er stoer uit! Waar heb je dat geperforeerd plaatstaal vandaan gehaald?thabazzman schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:57:
Hier nog twee foto's. Hoewel zwart wel moeilijk blijft om scherp te fotograferen![]()
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
[ Voor 43% gewijzigd door TRiXeS op 27-08-2006 16:26 ]
Ik ben van plan iets met verf op me case te doen. En dan wil ik een beetje een glanslook creeren. (ála custom cars zeg maar). Nou heb ik geen idee wat voor verf ik daar het beste voor kan gaan gebruiken?!
De verf moet op de zijkant van een Antec P-180 komen, kan ik het beste eerst een stuk schuren of met iets anders behandelen of is speciale verf waar dat niet voor nodig is?
Met primer heb ik altijd de ervaring (in spuitbus) om redelijk dicht bij te spuiten. Met gewone verf (ook hoogglans
Die koelertjes zijn van thermalright, het gaat om hun nieuwe chipset koeler. Een kleine variant van de high riser.
@ De rest, thnx voor de feedback, de chips op mijn case zijn meer een goede herrinering qua overclocken, het betreft een XP 1800+ en een AMD 64 939 3500+ winchester die 2.7ghz deed. Hoewel ze nu dood zijn, ben ik best gehecht aan ze
Daarom een plekje @ de sidepanel
Thanks for the tips! Binnenkort maar is proberen dan. Nu nog bezig met het design, wat niet al te vlot verlooptTEAMIKKE schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:48:
Klein beetje schuren,dan schoonmaken (met thinner ofzo) en dan primer erop. 1 laag is vaak wel genoeg.Daarna spuit je Hoogglans verf erop. En uiteraard in de kleur die je wilt. Probeer eens op een stukje voordat je de hele case gaat doen. Of het zijpaneel in jouw geval![]()
Met primer heb ik altijd de ervaring (in spuitbus) om redelijk dicht bij te spuiten. Met gewone verf (ook hoogglans) spuit ik altijd van een centimeter of 30. Dan krijg je een mooie egale laag zonder druppen enz.
Anoniem: 186904

ik wil het graag weten..... geertdegraaf@hotmail.com voor reacties a.u.b.
Mooi geresizede usericon trouwens!
[ Voor 64% gewijzigd door TheZeroorez op 25-08-2006 20:19 ]
Waar heb je die plaatjes eigenlijk vandaan? Kunnen we misschien ook nog wel wat vandaan toveren..
[ Voor 69% gewijzigd door TheZeroorez op 25-08-2006 20:41 ]
Staat er toch. Matthijs en DannyAnoniem: 186904 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:34:
maar wie zijn de makers?
Anoniem: 181231
Idd ja, geef hem maar eens ongelijk.
[On-Topic]
Vandaag ga ik verder aan mijn Woman-Window
Op dit moment ligt ze er zo bij:
[Woman-Window]
Commentaar is zeker welkom
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 181231 op 26-08-2006 13:40 ]
thabazzman schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:50:
Bezig met het vervangen van mijn watercooling kit van asetek door swiftech spul, maar omdat nog niet alle onderdelen binnen zijn heb ik eerst de chipset en mosfets een nieuw jasje gegeven![]()
[afbeelding]
Ook het sidepanel aangepast door het plexiglas te vervangen met 40% geperforeerd plaatstaal.
[afbeelding]
Waar heb je dat plaatstaal vandaan? Ik ben al een tijdje op zoek naar dergelijk materiaal!
Van m'n werk meegenomen, ik werk in de ventilatietechniek, maar ik denk dat ze het ook wel hebben bij de gamma/praxis/formido, misschien zelfs wel bij de auto-tuning-shop onder het mom van racegaas, want dat is er ook in meerdere soorten perforatiesPakjebakmeel schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:59:
[...]
offtopic:
Waar heb je dat plaatstaal vandaan? Ik ben al een tijdje op zoek naar dergelijk materiaal!
ik zou echt die neus bijwerken..........:PAnoniem: 181231 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:34:
[...]
Idd ja, geef hem maar eens ongelijk.
[On-Topic]
Vandaag ga ik verder aan mijn Woman-Window
Op dit moment ligt ze er zo bij:
[Woman-Window]
Commentaar is zeker welkom

Maakt geen verschil, enkel in gewicht en warmteafgifte/opname, echter zal het daar niet voor bedoelt zijn in dit gevalTEAMIKKE schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:25:
Dat geperforeerde ALU is vrij duur spul. Ik had zelf een plaatje van 40x30 cm en dat kostte al 9.95 bij de gamma.Dat was wel ALU en geen staal maar maakt dat veel verschil?
En laat ik nou niet alleen een stukje geperforeerd van m'n werk mee hebben gekregen maar ook een aardige radiator. Daar moet ik nog wat voor verzinnen ;-)

[ Voor 27% gewijzigd door PassieWassie op 26-08-2006 17:30 ]
Nou, het is dat ik geen tijd meer had, ik moet hem haar idd wat aanpassen.TheZeroorez schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:12:
Ja, en nog wel meer aan het gezicht. Nu ik er eens goed naar keek moest ik meteen aan Jan-Jaap van der Wal denken
Op het moment is ze zo:
http://img92.imageshack.us/my.php?image=im000929tw7.jpg
Helaas zitten er hier er daar wat krasjes, hoe kan ik die een beetje wegwerken?
Dremel?Anoniem: 181231 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:21:
[...]
Nou, het is dat ik geen tijd meer had, ik moet hem haar idd wat aanpassen.
Op het moment is ze zo:
http://img92.imageshack.us/my.php?image=im000929tw7.jpg
Helaas zitten er hier er daar wat krasjes, hoe kan ik die een beetje wegwerken?
Joejoe!
Voor die krasjes zou ik inderdaad even met een fijne vijl, of een vijltje op je Dremel erlangs gaan.
Krasjes op me kast met een dremel wegwerken?TheZeroorez schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:28:
Het ziet er zo een stuk beter uit ja. Ik zou alleen de kin nog íets groter maken, maar dan ook echt maar een heel klein beetje. Nog twee dingen: Ik zou haar een (bescheiden!) tepel geven, dat ziet er gewoon een stuk echter uit. Ook is haar hand+duim een beetje in Donald Duck-stijl, het is een erg simpel golfje, met een dikke knop erop, wat in het echt toch ook wel anders is.
Voor die krasjes zou ik inderdaad even met een fijne vijl, of een vijltje op je Dremel erlangs gaan.

De onderkant van die kont mag inderdaad best wat ronder ja. Ik snap dat je normaal een platte reet hebt, als je erop zit, maar zo zonder ondergrond ziet dat er niet uit..
De krassen zitten op me 'lak'.... zal die kont wat ronder maken ja!TheZeroorez schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:50:
Ik zeg toch dat je er een vijltje op moet zetten, geen cirkelzaagje
De onderkant van die kont mag inderdaad best wat ronder ja. Ik snap dat je normaal een platte reet hebt, als je erop zit, maar zo zonder ondergrond ziet dat er niet uit..

Witte LED ingebouwd als verlichting voor m'n kast
Die rode LEDjes die je ziet is mijn knightrider looplicht op de parallele poort en doet ook dienst als VU meter in winamp
Filmpje van het looplicht
Voor meer informatie over dat looplicht, kan je me mailen of een DM sturen
Een tip voor goedkope witte LEDs, bij de Action verkopen ze van die mountainbike lampjes voor €1.32, daar zitten 3 witte LEDs in
De camera is van het model Trust, zegt genoeg toch

[ Voor 5% gewijzigd door ThinkPad op 26-08-2006 21:46 ]
Als je dat goedkoop vind, heb ik nog wel een tip voor jouThinkPadd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:45:
Een tip voor goedkope witte LEDs, bij de Action verkopen ze van die mountainbike lampjes voor �1.32, daar zitten 3 witte LEDs in
Casemod: Cubeleon
WTFbrinkdinges schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 10:47:
[...]
Als je dat goedkoop vind, heb ik nog wel een tip voor jou![]()
Ben nu bijna klaar met dremelen. alleen die kop moet nog gedaan worden. Helaas zitten er bij het haar nogal wat krassen, en hoop ik dat kunnen weg te werken met wat verf ( dat word heel goed mengen denk ik
http://img48.imageshack.us/my.php?image=im000930yf8.jpg

Heb ik ook wel aan zitten denken, alleen kon niet op de juiste kleur komen. gelukkig heb ik nog een stukje uigezaagt metaal liggen, kijken hoever ik kom met de juiste kleur.TheZeroorez schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:48:
Als je gaat verven kun je denk ik net zo goed heel je kast doen. Als dat teveel werk is zou ik lekker een 0,5CM randje wit doen ofzo, liever een kleur die totaal anders is (maar wel bij je kast past..) dan een kleur die nét ietsje anders is. Niets zo irritant en lelijk als dat
de lelijke wit grijze speakers naast je pc.
(mijn zijn dan ook nog van medion)
en aangezien mijn kast er sinds korte tijd zo uitziet.
konden de boxen natuurlijk niet achter blijven.
Wat voor kast is dat trouwens? Coolermast Stacker?
Anoniem: 184481
nog 1 tip: die neus is een beetje te hoekig misschien iets ronder niet te erg maar gewoon iets ronder makenAnoniem: 181231 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:27:
[Update van mijn kant]
Ben nu bijna klaar met dremelen. alleen die kop moet nog gedaan worden. Helaas zitten er bij het haar nogal wat krassen, en hoop ik dat kunnen weg te werken met wat verf ( dat word heel goed mengen denk ik)
http://img48.imageshack.us/my.php?image=im000930yf8.jpg
Heel dat hoofd moet nog gedaan wordenAnoniem: 184481 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:15:
[...]
nog 1 tip: die neus is een beetje te hoekig misschien iets ronder niet te erg maar gewoon iets ronder maken
Anoniem: 184481
ahaAnoniem: 181231 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:01:
[...]
Heel dat hoofd moet nog gedaan worden
Ik moet zeggen dat ik plexiglas dat met boutjes/imbusjes vast gezet is altijd wel mooi vindt
Wees gerust, oranje sleeving, en mooi opgeruimtTheZeroorez schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:27:
Als jij een kast hebt die van binnen enorm mooi is, coole hardware heeft, mooie koelers, mooi gesleevde+opgeruimde kabels, geen stickers, mooie kleur van binnen, zou ik voor transparant gaan. Heb je geen trek om dit alles te doen zou ik voor mat gaan,
Ik moet zeggen dat ik plexiglas dat met boutjes/imbusjes vast gezet is altijd wel mooi vindt
Doorzichtig plexiglas, vastgelijmd zou ik dan doenAnoniem: 181231 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:33:
[...]
Wees gerust, oranje sleeving, en mooi opgeruimt

Dat gekreukte komt door mijn bankschroef..over 2 dagen een nieuwe..gelukkig ging deze keer het snijden met de Dremel goed.
Hier nog een foto:

Ik vind het wel jammer dat de bankschroef hem heeft gekreukt,er komt nog meer in,dat zien jullie later wel.
[ Voor 32% gewijzigd door W1ckeD op 29-08-2006 20:53 ]
Life is complicated
Anoniem: 176518

Vanmiddag bezorgd, vanavond alles ingebouwd (kaartje erin gedrukt, SLi bruggetje erop lalala het hele verhaal), PC opgestart, superblij, alles werkt helemaal perfect, 3DM05 ging er bijna 4000 punten op vooruit, hoera!
Alleen 1 ding kwam ik een uurtje geleden achter

Oplossing: de fanaansluiting van kaart *onderin* parallel schakelen met kaart *bovenin* en alles werkt nu
morgen zal ik wel wat foto's posten en ook een product survey schrijven op T.net
Totdat de kaart onderin wat stof hapt oid en net warmer wordt dan de bovensteAnoniem: 176518 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:52:
Vandaag m'n 2e XFX 7800GT binnen gekregen, om weer SLi te gaan draaien (vorige kaart is door duistere redenen overleden).
Vanmiddag bezorgd, vanavond alles ingebouwd (kaartje erin gedrukt, SLi bruggetje erop lalala het hele verhaal), PC opgestart, superblij, alles werkt helemaal perfect, 3DM05 ging er bijna 4000 punten op vooruit, hoera!![]()
Alleen 1 ding kwam ik een uurtje geleden achter. De fan van kaart *bovenin* (SLi slave geloof ik, kaart waar niet de monitor op zit) draait constant op 100%, rivatuner reageert ie totaal niet op, softwarematig is het niet op te lossen
. En dat dus terwijl kaart *onderin* gwoon perfect luistert naar rivatuner en desnoods wat nVidia drivers hem vertellen. Ik erger me nogal aan het geluid (gelukkig neit zo erg als ATi X1xxx stofzuigers
) maar slapen komt er niet van en de kaart is in 2D undergeclockt naar 200 MHz. 100% fan onnodig
![]()
Oplossing: de fanaansluiting van kaart *onderin* parallel schakelen met kaart *bovenin* en alles werkt nu![]()
morgen zal ik wel wat foto's posten en ook een product survey schrijven op T.net
En dit was dan toch de doorslag voor mij om een account aan te makenAnoniem: 186904 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:58:
herkend iemand deze mods???
[afbeelding]

Hier kun je stemmen : http://www2006.slamfm.nl/actie-back2school-fotos.php
Forum over de Nuclair mod staat hier : http://www.hardware.info/forum/showthread.php?t=95135
Helaas is op HWI sinds kort Imagehack geblokt maar ik zal hier even de final foto,s posten.
Dit was dan de mooie Compaq zoals deze er voor de mod uitzag

Foto 1 van de achterkant met alleen de rode fans aan :

Foto 2 van de achterkant maar met de gle neon erbij aan:

Foto 3 van de voorkant met alleen de rode fans:

Foto 4 van de voorkant maar dan met de gele neon erbij:

Foto 5 Het intake rooster met de rode fan erachter +gele neon aan

Dit was dus de eerste casemod voor mij en het is me goed bevallen dus heb ik al weer volgende plannen!, Ondertussen heb ik van een vriend de opdracht gehad om zijn kast te modden met het thema NAC, (de voetbalploeg van Breda). Deze is inmiddels ook klaar.
Foto 1 :
http://file01.uploaddump....kpdmwaecwomk-M5110077.JPG
Foto 2 :
http://file01.uploaddump....kpdmwaecdqwe-M5110083.JPG
Foto 3 :
http://file01.uploaddump....kkpdmwaqmamm-M5110084.JPG
[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 06-09-2006 23:45 . Reden: Thumbnail je pics aub; ik heb er nu links van gemaakt. ]
Mooi kastje, maar ik moet zeggen dat ik de kast die je voor je maat hebt gemaakt ook goed gelukt vind en, misschien nog wel meer slamfm waardig
Ik ben nu bezig om een cpu meter te bouwen van 8 ledjes (Ja die van pointofnoreturn), maar nu zoek ik dus daar nog het juiste stukje programmatuur voor. Ik heb meerdere topics doorgekeken maar als er links in staan dan zijn de bestanden verwijdert. Heeft iemand nog het juiste stukje programmatuur hiervoor op z`n pc staan? Ik maak gewoon die van pointofnoreturn, of het met die veilige chip is weet ik nog niet, aangezien ik de meuk vanmiddag ga halen. Kan iemand mij hier een download link posten van zo`n stukje software, wat werkt op een Asus A8N-E via de printerpoort?
Bij voorbaat dank!
Je kan ook "KEMO RelaisTimer" gebruiken om zelf een soort van loopjes te maken, bijv. een knightrider effect etc..Of een winamp plugin om hem als VU meter te gebruikenHomegrownBGP schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:16:
Ik had even een vraagje,
Ik ben nu bezig om een cpu meter te bouwen van 8 ledjes (Ja die van pointofnoreturn), maar nu zoek ik dus daar nog het juiste stukje programmatuur voor. Ik heb meerdere topics doorgekeken maar als er links in staan dan zijn de bestanden verwijdert. Heeft iemand nog het juiste stukje programmatuur hiervoor op z`n pc staan? Ik maak gewoon die van pointofnoreturn, of het met die veilige chip is weet ik nog niet, aangezien ik de meuk vanmiddag ga halen. Kan iemand mij hier een download link posten van zo`n stukje software, wat werkt op een Asus A8N-E via de printerpoort?
Bij voorbaat dank!
dat CPU meter programma heette volgens mij LEDmeter maar dat heb ik nooit aan de gang gekregen (programma wou niet draaien)
Edit-
Het programma loopt bij mij ook niet, hij kan PDH meter ofzo niet vinden.
Iemand een andere oplossing voor dit?
[ Voor 36% gewijzigd door HomegrownBGP op 31-08-2006 13:39 ]
Ik heb mijn kast een keertje overgespoten en er een raampje in gezet omdat ik op dat moment toch niet zoveel beters te doen had
(je gaat rare dingen als je te lang werkloos bent
Zo zag mijn kast er uit voordat ik er iets aan gedaan had:

Toen ik hem net gespoten had:

En nog een foto van voordat ik mijn CCFL kapot had gemaakt...

Verder wil ik binnenkort dit ook nog gaan doen: Dit
Anoniem: 171576
dit vind ik toch wel 1 van de leukste topics die ik op GoT kan vinden. Hallo dus weer
@ evil_ko
Ik heb een tijd geleden mijn floppy ook zo gespoten, maar ik heb hem niet in mijn computer gezet. Ik weet niet waar je woont, maar je zou hem dan kunnen komen halen of ik wil hem wel opsturen? Stuur maar even een mail dan.
@ Door: X-GAMER-X
Ik vind de kasten allebei er erg goed uit zien. Vooral van die NAC kast zit de lak er mooi op. Die andere kast is wel gaaf omdat je zelf van kleur kunt switchen. Niet gek voor iemand van een jaar of 15
Je kunt op je favoriete case stemmen op www.slamfm.nl
@post hierboven.
Voor de NAC mod heb ik geen verf gebruikt maar plakplastic

Vertel me alsjeblieft dat je nog niet klaar bent..

[ Voor 12% gewijzigd door TheZeroorez op 31-08-2006 16:10 ]
Is het zo erg dan?TheZeroorez schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:10:
[...]
Vertel me alsjeblieft dat je nog niet klaar bent..
want afgezien van dat de cd-dingkies nog moeten ben ik eigenlijk wel klaar
@fritz_spitz: Dat is heel vriendelijk, maar ik zit zelf nog met wat spuitbussen die nog leeg moeten
Edit: Die aan/uit knop die wou ik in eerste instantie eigenlijk metalic achtig spuiten, maar ik vond het een beetje zonde van mijn geld om alleen voor een paar knopjes een hele spuitbus te kopen

Misschien dat ik hem wel gewoon een keer met zo'n zilver kleurige pen/stift inkleur ofzo (kan dat?)
[ Voor 28% gewijzigd door Tim_ko op 31-08-2006 18:55 ]
Het ging eigenlijk vooral over die opticals + FDD ja.. En die aan/uit knop natuurlijk..Tim_ko schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:56:
[...]
Is het zo erg dan?
want afgezien van dat de cd-dingkies nog moeten ben ik eigenlijk wel klaar
GefeliciteerdX-GAMER-X schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:07:
Bedankt iedereen die nog heeft gestemd !! ik ben zojuist de trotse winnaar van een SLAM FM! alternate pc twv 500€

Dat probleem heb ik dus ook, krijg dat programma ook niet aan de gangHomegrownBGP schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:29:
Stom van me, het staat gewoon bij de tutorail van pointofnoreturn. Volgende keer beter kijken. Toch bedankt!
Edit-
Het programma loopt bij mij ook niet, hij kan PDH meter ofzo niet vinden.
Iemand een andere oplossing voor dit?
Is het een beetje een goeie pc ?X-GAMER-X schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:07:
Bedankt iedereen die nog heeft gestemd !! ik ben zojuist de trotse winnaar van een SLAM FM! alternate pc twv 500€
twv €500,-
Zal dus wel niet hè? Als hij zelf voor €500,- kan bestellen is het leuk, maar een compleet systeem zal wel een zijn die je aan iemand weg geeft, of natuurlijk om weer te modden..
Kabels Gesleeved en een window.

Ook heb ik in een 166MHZ gezaagd.
Dit was om te oefenen met mijn nieuwe Dremel.

Het hele ding sluit niet meer goed maar het gaat om het idee.
Natuurlijk zit achter alles Plexi.
Life is complicated
OMG ik ahd 5 jaar geleden dezelfde PC kast en toen ook zwart gespoten..Tim_ko schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:19:
Ik weet niet zeker of ik hem al eerder een keertje gepost heb, maar hier mijn casemodje:
Ik heb mijn kast een keertje overgespoten en er een raampje in gezet omdat ik op dat moment toch niet zoveel beters te doen had
(je gaat rare dingen als je te lang werkloos bent)
Zo zag mijn kast er uit voordat ik er iets aan gedaan had:
[afbeelding]
Toen ik hem net gespoten had:
[afbeelding]
En nog een foto van voordat ik mijn CCFL kapot had gemaakt...
[afbeelding]
Verder wil ik binnenkort dit ook nog gaan doen: Dit
ow wat was dat ding toen ubergemod voor die tijd zeg...
AP Versteeg ahd toen een windowkit erin gezet met een vette etch stikker, rode CCFL, kast zwart gespoten, drives gestealth, Gouden draak op t andere zijpaneel geschilderd, ledjes ahd ik weg geplamuurd want die vond k toen lelijk, en k had een Vantec NX201 fancontroller verticaal in eht front gemod wegens Bays tekort en een gemodde Tt hardcano 2 erin..
Dat was echt heel wat in 2001
ps...k heb de zijpanele van die kast hier nog liggen...zal k er eens pics van schieten voor de geïntereseerde
die case die danny gebruikt heeft heb ik ookAnoniem: 186904 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:58:
herkend iemand deze mods???
[afbeelding]
||
V
Maak die pics maar, graag zelfs!sapphire schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 23:53:
[...]
OMG ik ahd 5 jaar geleden dezelfde PC kast en toen ook zwart gespoten..
ow wat was dat ding toen ubergemod voor die tijd zeg...
AP Versteeg ahd toen een windowkit erin gezet met een vette etch stikker, rode CCFL, kast zwart gespoten, drives gestealth, Gouden draak op t andere zijpaneel geschilderd, ledjes ahd ik weg geplamuurd want die vond k toen lelijk, en k had een Vantec NX201 fancontroller verticaal in eht front gemod wegens Bays tekort en een gemodde Tt hardcano 2 erin..
Dat was echt heel wat in 2001goede ouwe tijd zwijmel
![]()
ps...k heb de zijpanele van die kast hier nog liggen...zal k er eens pics van schieten voor de geïntereseerde
[ Voor 63% gewijzigd door TheZeroorez op 03-09-2006 10:22 ]
check mn sig voor de case,, als je de nieuwe pics bedoeld, moet je nog ff geduld hebben. (vid is DOA)
Dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Je zou gewoon eens wat kleuren erbij moeten pakken, groen, rood, wit.... kleuren genoeg!Kaap schreef op zondag 03 september 2006 @ 10:52:
Als dinsdag mijn Thermaltake Armor er is zal ik nog wat pics posten. Op dit moment weet ik nog niet wat voor kleuren ik voor sleeves ga gebruiken. De fans zijn blauw (stock), maar ik weet niet zo goed wat goede combinaties met blauw zijn. Iemand wellicht een tipje welke kleur goed met blauw gaat
Anders maak je het linkje zo: [small]Hoe hij door imageshack aangeleverd wordtAnoniem: 176518 schreef op zondag 03 september 2006 @ 17:15:
alsnog de foto's van mijn XFX 7800GT fanmod
[afbeelding]
1
| [/small][url=http://img306.imageshack.us/img306/6599/kaartenmetfanmodsr5.jpg][img]http://img306.imageshack.us/img306/6599/kaartenmetfanmodsr5.jpg[/img][/url] |
NVM, is al goed nu
[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 03-09-2006 17:21 ]
Anoniem: 176518
* Anoniem: 176518 mompelt iets over url's van imageshack GOED
maar om deze post ook nog inhoud te geven:
[url=http://i90.photobucket.com/albums/k280/dTw1zzy/grcloseupfanmod2.jpg]

close-ups van mn fanmod
Blauw zit er al standaard in, daar zoek ik dus nog een kleur bij. Rood lijkt te snel roze. Ik denk dat het groen wordt.Anoniem: 181231 schreef op zondag 03 september 2006 @ 16:27:
[...]
Dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Je zou gewoon eens wat kleuren erbij moeten pakken, groen, rood, wit.... kleuren genoeg!
en mijn pc plek ziet er zo uit
dus een lcd aan de voorkant zie ik niet zo goed.
Anoniem: 25735
Niet alleen dat, maar een toetsenbord mod zou ook niet weg zijn...Ruud... schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:53:
Dude, jou plaats need een kabel organisatie. Leuke kast verder. Moet ook nog een voor een lcdtje kijken eigenlijk.
@Hieronder: Jij hebt lef, of geld teveel.
[ Voor 7% gewijzigd door TheZeroorez op 05-09-2006 21:07 ]
bovenop ligt momenteel een test-review systeem (conroe 6800 en 6700) daarom dat het er zo uitziet.

het begin

halverwege het figuurzagen

totaalshot zonder plexi ervoor (vind het zo al schoon)

nog een totaalshotje

het gegraveerde plexiglas, is wel mooi vind ik

totaalshotje in de kast zelf

M’n mooie werkplaats xd
dit is een eerste project dus het is verre van perfect/goed
ik vind dat het meevalt voor de eerste keer. comments mogen
[ Voor 23% gewijzigd door Tarkin op 06-09-2006 17:26 ]
Is dat een "gewone" vleermuis of is het die van het Bacardi logo ?Fr!st! schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:24:
zoals beloofd ga ik een paar foto's showen van m'n kleine casemod
[afbeelding]
het begin
[afbeelding]
halverwege het figuurzagen
[afbeelding]
totaalshot zonder plexi ervoor (vind het zo al schoon)
[afbeelding]
nog een totaalshotje
[afbeelding]
het gegraveerde plexiglas, is wel mooi vind ik
[afbeelding]
totaalshotje in de kast zelf
[afbeelding]
M’n mooie werkplaats xd
dit is een eerste project dus het is verre van perfect/goed
ik vind dat het meevalt voor de eerste keer. comments mogen
hahaha, misschien een leuk idee, en drank thema voor een pc
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Dit topic is gesloten.
AUB alleen plaatjes/thumbnails van maximaal 600 pixels breed posten.
Chatreplies worden getrashed