Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.105 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:03

Aapje

Opel-beun
En de warmte dan? Die southbridge word toch best warm als ik me niet vergis?
Gaat de warmte door de verf heen, of gaat de verf eraf bladderen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

BaBoOn schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:40:
En de warmte dan? Die southbridge word toch best warm als ik me niet vergis?
Gaat de warmte door de verf heen, of gaat de verf eraf bladderen? ;)
Southbridge is afgeplakt. dus daar zit geen verf op (evenals de northbridge, die straks een aangepast koelblok krijgt). De bedoeling is ook uitdrukkelijk dat het ding meot blijven werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:29:
[...]
je zult maar alles vergeten dicht te stoppen :P
Ik denk dat je dan wel zo'n "DO'H" moment hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
Terw_Dan schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:23:
[afbeelding]

de kleur van mijn mobo stond me niet aan... dit is al een heel eind beter :)
ik zie je processors nog zitten.. lijkt me op een dual socket A. Misschien iets vergeten?

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

k0ewl schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:44:
[...]

ik zie je processors nog zitten.. lijkt me op een dual socket A. Misschien iets vergeten?
ow, fuck... dat waren met dure dual athlon MP cpus :+

het gaat hier om een duron 1600 en athlon 2x00+. Die waren al best wel dood. De 2 MPtjes liggen hier naast me, te wachten tot ze weer op het plankje mogen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je dat kleine speakertje dichtgestopt?
zit niks op namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:56:
Heb je dat kleine speakertje dichtgestopt?
zit niks op namelijk.
Daar zit niets op... maar goed, ik hoopte ook dat dat ding dan eindelijk zijn strot eens hield :P
pc speakers zijn niet interessant voor mensen met een poort80 debugger.

[update]
Heb het bord net getest... had alleen erg stomme fout gemaakt, door de jumper niet van de fanheader af te halen fikte het ding door...

de mod op zich was gelukt... maar door mijn eigen stommiteit is het bordje alsnog dood :(
hij boot wel... maar ik vertrouw er niet echt meer op om het ding te gaan gebruiken.

Ach, als je net iets verder wil gaan dan anderen... dan kan dit ntuurlijk gebeuren.

[ Voor 38% gewijzigd door TERW_DAN op 05-04-2006 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terw_Dan schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:59:
[...]

Daar zit niets op... maar goed, ik hoopte ook dat dat ding dan eindelijk zijn strot eens hield :P
pc speakers zijn niet interessant voor mensen met een poort80 debugger.

[update]
Heb het bord net getest... had alleen erg stomme fout gemaakt, door de jumper niet van de fanheader af te halen fikte het ding door...

de mod op zich was gelukt... maar door mijn eigen stommiteit is het bordje alsnog dood :(
hij boot wel... maar ik vertrouw er niet echt meer op om het ding te gaan gebruiken.

Ach, als je net iets verder wil gaan dan anderen... dan kan dit ntuurlijk gebeuren.
Jou overspoten moederbord vond uiteindelijk de dood door een jumper
moge hij rusten in vrede O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Beste mensen,

De afgelopen tijd ben ik nogal bezig met casemodden. Ik heb al eens een sweex-kastje van window voorzien maar dat was allemaal vrij basic. Nu heb ik laatst een Aopen bigtower gemod en die is wel redelijk gelukt :*) Nu komt mij idee:

Ik heb de kasten van Ferry en van Ediejo vanaf het begin gevolgd en vond het idee om er nog een soort van kleinere kast erboven op te bouwen,waar bij hun de waterkoeling in zit,erg gaaf. Alleen ik zag het nooit zitten. Nu ik toch wel redelijk wat mod-ervaring heb opgedaan durf ik het wel aan. Alleen zou ik geen idee hebben wat ik er allemaal moet instoppen. Ik heb geen waterkoeling (ook niet nodig. systeem is volledig gekoeld door Zalman en de TTBT). Het enige wat ik kon verzinnen is om bovenin de Hd's te gooien en de dvdfikker's enz. Zelf bouw ik dan een nieuwe voorkant. De PSU zit bij mij in het midden van de kasten dus 2 PSU's zijn ook niet nodig. Verder komen er natuurlyk ccfl's in enz.

Hebben jullie nog ideeën om de kast meer ''bling-bling'' gehalte te geven of een idee voor iets nutttig's?

De linkerkant van me kast:
Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/4402/hpim0179custom0ur.th.jpg
(in het echt is het licht veel mooier maar ik ben geen fotograaf :P )

De rechterkant :
Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/9717/hpim0181custom0vf.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 18:02
cool! weer eens een hq08!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week ook een HQ-08 voor €10 :) Die wil ik ook gaan modden.
Heb je het zijpaneel met een decoupeerzaag gedaan? Want dit is vrij dik staal t.o.v mijn sweex kastje.

Mooie mod >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:20:
Ik heb sinds een week ook een HQ-08 voor €10 :) Die wil ik ook gaan modden.
Heb je het zijpaneel met een decoupeerzaag gedaan? Want dit is vrij dik staal t.o.v mijn sweex kastje.

Mooie mod >:)
thx :) Gewoon met de decoupeerzaag ja. Het gaat wat moeilijk maar het is wel te doen. Het zijn lekker degelijke kasten alleen ik vind de opbouw een beetje raar : onderin mobo, daarboven psu en boven de psu weer hd's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Laatst online: 11-09 18:02
hdd's konden ook onderin als ik me niet vergis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, naast het moederbord. Stuk of 3 dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Klopt maar dan hangen ze in een rekje en dat resoneert nogal ;)

edit : Even terugkomend op mijn vraag : Stel dat ik er nog een gedeelte boven op bouw , wat zouden jullie daar dan in stoppen?

[ Voor 51% gewijzigd door TEAMIKKE op 06-04-2006 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
garage voor me muis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miagieek
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-05-2019
een exhaust van je cpu koeler in volledig zelf bewerkt zwart gespoten plexi (naar achter toe)
en ook nog een grote fan om frisse lucht aan te zuigen voor je cpu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een netport printserver gehad (zie dit topic van de vorige eigenaar :+ [rml][ el] Intel netportexpress PRO/100 Voeding?[/rml] ) - en die maar voorzien van een fan. ... en ledjes... B)

Oud fannetje gepakt...

Afbeeldingslocatie: http://stefan.homeunix.org/hosted_pics/tweaker/netport/001.JPG

Et voilla... ook maar ultra bright ding op de lan activity led gezet

Afbeeldingslocatie: http://stefan.homeunix.org/hosted_pics/tweaker/netport/005.JPG

"Waarom in godsnaam"

Gewoon, is grappig dingetje, behuizing was al stuk. Geen hoogstaande mod, wel grappig. En ja, alles zit zeer stevig en recht :Y)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
[afbeelding]

lol :D ben benieuwd of ie dit avontuur overleeft, want op regroup 14 had ribbi 2 DFI bordjes ge-airbrushed (kon ook volgens DFI) maar toch waren ze stuque.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me case ook maar ees wat gemod.

De intake fan heb ik de fangeard die in de case zat wegedremeld.
Window erin
kabels wegewerk
glow feets gemaakt.
Blauwe leds vervange door een witte neon staaf 30cm
intake fan op 5v gezet.
Afbeeldingslocatie: http://img97.imageshack.us/img97/5600/afbeelding010copy8ie.jpg
me cam wil niet mewerken met verlichting erop maar is echt mooi effect.
Afbeeldingslocatie: http://img82.imageshack.us/img82/8569/p1000850copy8ka.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_ferry_ schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:33:
[...]

lol :D ben benieuwd of ie dit avontuur overleeft, want op regroup 14 had ribbi 2 DFI bordjes ge-airbrushed (kon ook volgens DFI) maar toch waren ze stuque.
zoals je kon lezen hierboven , is het niet zo goed gegaan.
Hij had een jumper ergens laten opzitten -> vlam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Laatst online: 23:16
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:00:
Heb me case ook maar ees wat gemod.

De intake fan heb ik de fangeard die in de case zat wegedremeld.
Window erin
kabels wegewerk
glow feets gemaakt.
Blauwe leds vervange door een witte neon staaf 30cm
intake fan op 5v gezet.
[afbeelding]
me cam wil niet mewerken met verlichting erop maar is echt mooi effect.
[afbeelding]

vraagje... hoe heb je dat met die neon staaf en met die glowfeets gedaan? ik heb dezelfde kast namelijk, en vind die mod van jou wel vet :D

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De voetjes zal ik morgen eff foto's van maken voor je.

Neon buisje:

het stuk waar de blauwe lds achter zitten kan los gemaakt worde aan de achterkant van het deurtje zitten schoeve, zo kan je dat stuk van het deurtje weghalen.

dan kan je de 2 leds verwijderen. toen heb ik een neon buisje de plastic behuizing afgehaald e geplakt op de plek van de leds zaten de neon buis bevestigd, door de gaten waar de kabeltjes va de led doorliepen kan je de kabeltjes va de neon staaf laten lopen. en zo weer het stuk op het deurtje bevestig en klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

[...]

Ik heb het bordje min of meer gesloopt door de fanheader kort te sluiten. De plank zelf werkt echter wel nog gewoon en na wat uitgebreider testen lijken de IDE poorten (waar de printbaan bij uitgefikt is) nog te werken, dus bordje is een beetje kreupel, maar werkt gelukkig nog wel (het zag er eerst erger uit dan het bleek te zijn gelukkig).

en dat dat airbrushen fout gaat is niet zo verwonderlijk, zo te zien spuit hij gewoon alle contact punten vol, dat is niet zo heel tof :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een window gemaakt in mijn HQ-08. Ik post nog geen foto's omdat ik nog leds wil aansluiten en de kast wil spuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Laatst online: 07-07 14:11

Syngrow

Framerate is life

[...]

Dat is niet zeker, die mobo's kunnen best nog eens werkend zijn geweest.
De CPU waarmee ik op Regroup die mobo's heb getest bleek achteraf kapot te zijn.

AC.Ryan had een 3.43EE bij met een Intel mobo'tje erbij. Ik heb beide thuis nog nagecheckt icm een andere LGA775 CPU en een ander mobo en daaruit heb ik geconcludeerd dat zowel de CPU als het Intel mobo al kapot waren voordat ik ze uberhaupt in handen kreeg op Regroup. Aangezien ik die DFI planken met die 3.43EE heb proberen te testen was het vrij logisch dat ze geen zin hadden om op te starten.

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-09 22:47

t!mP

is inflatie gevoelig

Syngrow schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 16:44:
[...]

Dat is niet zeker, die mobo's kunnen best nog eens werkend zijn geweest.
De CPU waarmee ik op Regroup die mobo's heb getest bleek achteraf kapot te zijn.

AC.Ryan had een 3.43EE bij met een Intel mobo'tje erbij. Ik heb beide thuis nog nagecheckt icm een andere LGA775 CPU en een ander mobo en daaruit heb ik geconcludeerd dat zowel de CPU als het Intel mobo al kapot waren voordat ik ze uberhaupt in handen kreeg op Regroup. Aangezien ik die DFI planken met die 3.43EE heb proberen te testen was het vrij logisch dat ze geen zin hadden om op te starten.
Indien ze werken zullen er vast veel complicaties optreden in de loop van tijd. Aangezien alles gewoon is gespoten en ook alle contactpuntjes. Southbridge lijkt ook gewoon meegespoten. Het id is best leuk en volgens mij ook goed uitvoerbaar. Eigenlijk zonde dat er niet iets beter over nagedacht is (er vanuitgaande dat alles gespoten is, waar het op lijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Niet een casemod van mijn hand, maar eentje die ik gezien had op een technobeurs in Dortmund. Ik weet niet precies uit welke case die gevaardigd is of welke hardware is gebruikt, maar bijzonder vond ik deze wel. Er stonden ook nog andere casemods op de tafels (zoals een omgebouwde radio die rechts op de onderste foto is te zien), maar die waren niet zo bijzonder als deze:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a9e81cbcb5c836d574e41c44c048274f/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/080374ab0cf064f7fb3e806c5bdb8424/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:23:
Niet een casemod van mijn hand, maar eentje die ik gezien had op een technobeurs in Dortmund. Ik weet niet precies uit welke case die gevaardigd is of welke hardware is gebruikt, maar bijzonder vond ik deze wel. Er stonden ook nog andere casemods op de tafels (zoals een omgebouwde radio die rechts op de onderste foto is te zien), maar die waren niet zo bijzonder als deze:

[afbeelding]

[afbeelding]
cool man , alleen een beetje gedeukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
ff langs bij 'de grote beurt' voor een uitdeuk-beurt :D

[ Voor 39% gewijzigd door MeMoRy op 10-04-2006 19:10 ]

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het DCMM geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Ik heb een vraag:

Binnenkort wil ik bezig met UV-plexi. Bij de winkel waar ik altijd al mijn CM-spul weghaal hebben ze van dat ACryan plexi. Lekker goedkoop en goed :Y) Alleen ik moet blauw hebben van 8 mm. Nou hebben ze wel rood en groen maar uiteraard geen blauw (meer).

Mijn idee was dus om platen van 5 mm. te nemen en dat op elkaar te plakken. Maar als ik die platen gewoon op elkaar doe, zie je dan een soort spleet in het licht als omdat het geen geheel is? En hoe kan ik dat oplossen? Of is het gewoon makkelijker om het bij een andere winkel te bestellen? (Ik heb dat liever niet want nu heb ik geen verzendkosten :P )

Ik heb wel wat over chlorofoom gezien maar daar wordt je ook niet veel wijzer van.
Vast bedankt. (zo nu wel in het goede topic :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal ze niet op elkaar gaan plakken. Aan de randen zie je dan natuurlijk een spleet en zonder zichtbare lijm sporen gaat dat echt niet lukken. Koop nu maar gewoon een plaatje van 8mm ergens anders vandaan want dat is vele malen makkelijker, netter en mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:51:
Ik zal ze niet op elkaar gaan plakken. Aan de randen zie je dan natuurlijk een spleet en zonder zichtbare lijm sporen gaat dat echt niet lukken. Koop nu maar gewoon een plaatje van 8mm ergens anders vandaan want dat is vele malen makkelijker, netter en mooier.
Dank voor snelle reply :) Ik koop het wel ergens anders dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
* Aapje heeft z'n kast net mishandelt :)
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_f3500147f7df686526ae2c622362f18ePICT0086.png
12cm fan erin (3cm dik delta ding van 10 jaar oud) @ 7v
Heerlijke tempraturen nu in me kast, en hij maakt niet eens veel lawaai :P
Komt over een paar weken een 2de boven deze erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
iets kwijt een voorkant ofzo :? maar ziet er wel leuk >:) (kan dat ding vingers inkorten) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is je cd speler roze of lijkt dat zo door de foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:54:
is je cd speler roze of lijkt dat zo door de foto?
Foto vooral ja

En @ buurman daarboven, voorkantje nodig? neh, kastdeurtje zit toch altijd ervoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 20:34
Net even een kleine mod gedaan.

Ik heb een Audigy 2 Platinum geluidskaart, en daar zit zo'n baydrive bij voor in je 5,25 '' bays. Dat staat niet echt mooi omdat mijn kast grijs is, en die baydrive zwart. En ik heb een hekel aan kabels die uit de voorkant van mijn kast komen. Dus heb ik een externe 5,25" behuizing gekocht en hem daar in gemod.

Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/1685/img26705vs.th.jpg

Zo ziet het er nu dus uit. Dat kastje onderop is de baydrive, daar boven staat de handige regelneef van mijn Z-5500 geluidsset. Zoals je ziet is het nu optisch aangesloten.

[ Voor 8% gewijzigd door Speedswitch op 15-04-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er aan gemod? Dat ding kun je er toch gewoon insteken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedswitch schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 18:43:
Net even een kleine mod gedaan.

Ik heb een Audigy 2 Platinum geluidskaart, en daar zit zo'n baydrive bij voor in je 5,25 '' bays. Dat staat niet echt mooi omdat mijn kast grijs is, en die baydrive zwart. En ik heb een hekel aan kabels die uit de voorkant van mijn kast komen. Dus heb ik een externe 5,25" behuizing gekocht en hem daar in gemod.

[afbeelding]

Zo ziet het er nu dus uit. Dat kastje onderop is de baydrive, daar boven staat de handige regelneef van mijn Z-5500 geluidsset. Zoals je ziet is het nu optisch aangesloten.
Hey, dat vind ik een tof idee... hoe zit dat met kabels? er gaat vanuit de baydrive een kabel naar de kaart neem ik aan... die gaat nu door een gat in de achterkant ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 20:34
Wat is er aan gemod? Dat ding kun je er toch gewoon insteken?
Jaha dat dacht jij... Ten eerste heb je de kabels. De power kabel is een gewone molex, die moet je even vervangen voor een fdd aansluiting. Dan moet je ook de ribbon cable naar buiten zien te krijgen, vervolgens netjes je kast in laten lopen. Dat vereist ook wat aanpassingen aan je kast. (anders zijn je kabels na 3 weken opgesleten)

En dan komt het leuke: het ding zelf inbouwen.

Een gewone cd spelert heeft ook 4 schroef gaatjes aan de onderkant. Deze baydrive dus niet... Maar met een hoop gekloot kom je er wel, en het ziet er een stuk beter uit dan intern

@ fusion ghost

Heb idd aan de achterkant een sleuf gedremeld en daar de kabel door laten lopen. Werkt prima :)

[ Voor 9% gewijzigd door Speedswitch op 15-04-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wursel2000
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-01-2024
heb deze middag ook een kleine mod gedaan van onze 48 ports gigabit switch, we hebben deze switch 3 maand & na 6 dagen lanpartylucht blijken de 4 mini-fan's in dat ding al de eerste tekenen van slijtage te vertonen :(
Dit uit zich in veel te veel lawaai.. Dus als modder denk je, hier vind ik wel een oplossing voor, gewoon een 12cm fan boven de grootste koelvinnen zetten, gezien die switch toch niet in een rack moet komen, mag die fan er gewoon bovenop.
Nu ik toch bezig was, d8 ik... mmm, zou praktisch zijn als dat wireless access point gewoon op die switch geplakt werd
na enkele uurtjes werk is dit het resultaat:

[Alle foto's]

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/barney.g/switchmod/DSC03366.JPG
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/barney.g/switchmod/DSC03368.JPG
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/barney.g/switchmod/DSC03373.JPG
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/barney.g/switchmod/DSC03378.JPG
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/barney.g/switchmod/DSC03380.JPG
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/barney.g/switchmod/DSC03384.JPG
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/barney.g/switchmod/DSC03385.JPG
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/barney.g/switchmod/DSC03387.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:28

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

mooi verzonnen... maar die switch had je eigenlijk ook gewoon terug kunne sture 8)7

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wursel2000
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-01-2024
probleem is dan wel dat we alle 6 maand onze switch 2 a 3 maand moeten missen :s
vandaar de duurzame oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Erg slimme oplossing :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door FiXeR.nl op 17-04-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen V
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-07 23:57

Jeroen V

yadda yadda yadda

Voor mijn nichtje van 13 laatst uit wat oudere onderdelen een computer gemaakt, maar ik wilde er toch iets speciaals van maken. Aangezien ze nogal dol is op de kleuren paars en roze moest ik die uiteraard gebruiken. De hardware die erin is gegaan: Athlon XP 1700+, 512MB, FX5200, 60GB HD. Niet echt bijzonder, maar voor een meisje van 13 prima om haar schoolwerk op te kunnen doen.

Eerst de computer zo ver als nodig is uit elkaar halen:
Afbeeldingslocatie: http://www.jvonk.info/marianne/DSCN7879.JPG

Uiteraard ook de monitor strippen:
Afbeeldingslocatie: http://www.jvonk.info/marianne/DSCN7885.JPG

Alle onderdelen spuiten, eerst netjes schoonmaken en een grondlak, daarna meerdere lagen van de uiteindelijk lak. De badkamer heeft nu een roze waas gekregen (en ik ruzie :o) Ik had trouwens heel optimistisch maar liefst 3 hele spuitbussen gehaald, uiteindelijk bleek ik er 8 nodig te hebben om alles perfect dekkend te krijgen :D
Afbeeldingslocatie: http://www.jvonk.info/marianne/DSCN7880.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.jvonk.info/marianne/DSCN7881.JPG

De monitor is trouwens echt een kl*teding om te moeten spuiten.....
Afbeeldingslocatie: http://www.jvonk.info/marianne/DSCN7887.JPG

Het resultaat van de computer zelf:
Afbeeldingslocatie: http://www.jvonk.info/marianne/DSCN7890.JPG

En uiteraard de monitor.... Helaas zit hier aan de rechterkant een kleine zakker op (bummer) maar door de flapoor speakertjes zie je die gelukkig niet. (en ik ben vergeten om nog even snel een foto van die speakertjes te maken, uiteraard zijn die ook roze gespoten)
Afbeeldingslocatie: http://www.jvonk.info/marianne/DSCN7895.JPG

En uiteindelijk een nichtje die helemaal gelukkig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Nu online
8 spuitbussen??
mijn god hoezo veel :Y)

volgens mij is een goede primer zeker al het halve (dus 4 spuitbussen minder) werk :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen V
  • Laatst online: 05-07 23:57

Jeroen V

yadda yadda yadda

KillaZ schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:47:
8 spuitbussen??
mijn god hoezo veel :Y)

volgens mij is een goede primer zeker al het halve (dus 4 spuitbussen minder) werk :+
Ik had eerst 1 primer, 1 roze en 1 paarse gehaald. De paarse en de primer was genoeg, maar van de roze had ik echt hopeloos te weinig. Met name omdat het niet echt goed dekkend is waren er gewoon vrij veel lagen nodig. Voor de paarse stukken waren 3 lagen meer dan genoeg, maar sommige roze onderdelen hebben zo'n 7 lagen voordat ik er pas tevreden over was. Dus uiteindelijk 6 roze, 1 paarse en een primer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaBoOn schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:53:
/me heeft z'n kast net mishandelt :)
[afbeelding]
12cm fan erin (3cm dik delta ding van 10 jaar oud) @ 7v
Heerlijke tempraturen nu in me kast, en hij maakt niet eens veel lawaai :P
Komt over een paar weken een 2de boven deze erbij :P
kan je me uitleggen hoe je je hd daar hebt vast gemaakt want dat zou ik ook wel willen doen, ziet er heel mooi en netjes uit zo een hangende hd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Jado

Californication

@Jeroen_V: Mooi gedaan!
Dat kreeg ik niet toen ik 13 was hoor, moet het nu nog altijd stellen met een p3'tje... :(

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overzicht
Afbeeldingslocatie: http://img71.imageshack.us/img71/6017/afbeelding1393aa.jpg
Glow-effect
Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/334/afbeelding1458zc.jpg
Close-up van wiel
Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/3250/afbeelding1465sd.jpg
Close-up van ligthstrip
Afbeeldingslocatie: http://img71.imageshack.us/img71/5783/afbeelding1475sw.jpg

Ik wilde mij kast iets hoger hebben staan. Aangezien deze kast echt loodzwaar is, heb ik voor wieltjes gekozen. Hierdoor kon ik de light-stip aan de onderkant van de kast bevestigen, wat voor een glow effect zorgt.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _l_Arjan_l_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ziet er aardig uit, maar mss was het mooier als je blauwe en/of witte LED's of CCFL's gebruikt had. De combinatie van groen, blauw, zilver vind ik niet erg passend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-l-Arjan-l- schreef op woensdag 19 april 2006 @ 18:38:
Ziet er aardig uit, maar mss was het mooier als je blauwe en/of witte LED's of CCFL's gebruikt had. De combinatie van groen, blauw, zilver vind ik niet erg passend.
Ik zal eens gaan ruilen met mijn broertje, hij heeft namelijk blauwe CCFL's. Zo vind ik het ook wel wat hebben, maar wit of blauw was inderdaad (achteraf gezien) beter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:41:
[...]
kan je me uitleggen hoe je je hd daar hebt vast gemaakt want dat zou ik ook wel willen doen, ziet er heel mooi en netjes uit zo een hangende hd.
Simpel
Men pakt:
• 2 Stiften/pennen/potloden/iets anders wat de vorm van ene pen heeft :P
• 2 post elastieken (gewoon ff vragen aan je postbode en netjes bedanken ;))

Je steekt de 2 elastieken door de 5.12" bay gaten heen (gaatjes van je cd-rom speler)
Steek de pen/dingen door je lus heen van de elastiek
Doe 't zelfde aan de andere kant
Is de elastiek dan nog slapjes, trek de elastiek goed aan, aan 1 kant.
Daarna draai je 't uiteinde een paar keer om de pen/dingens heen tot ie dat wel zit

Steek je hd door de lussen van beide elastieken heen en je hoort je hd nooit meer :P

Zelfde kan ook met tiewrapes (als je rubber niet vertrouwen doet :P)

@onderbuurman, noffy hoor, maar dan moetje wel gigantisch dom zijn :+ maar wss doet je hd 't dan nog, als ie uit stond :P

[ Voor 8% gewijzigd door Aapje op 20-04-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Niet online

abaart

lolbroek

BaBoOn schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:12:
[...]

Steek je hd door de lussen van beide elastieken heen en je hoort je hd nooit meer :P
en als hij er tussen uit valt dan B)
dan hoor je hem (en jezelf ook :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:53
Na lang wachten zal ik hier dan ook maar eens mijn case laten zien, ik ben er vorige week nog in wezen dremelen, want silverstone had mij opgescheept met 2 60mm fans :(
De roostertjes waar de fans achter zaten is weggedremeld zodat er nu ruimte is voor bijna 2 80mm fans.
Ook aan de voorkant, waar ruimte is voor een 92mm fan, heb ik het rooster weggedremeld wat de airflow alleen maar in de weg zat. Ik heb hier een 92mm filter voorgezet.
De temperatuur was voorheen in de 50 graden idle en 75 graden stressed, niet te doen dus, ik heb maanden lopen denken voor een geschikte oplossing, en eindelijk, godzijdank, de knoop doorgehakt.
Mijn temps zijn nu rond de 40 idle en stressed maximaal 54 graden, terwijl de 80m fans en de cpu fan op hun allezachts draaien.

Naja, dan beginnen we maar met de pics.

Afbeeldingslocatie: http://img58.imageshack.us/img58/103/s36001416bt.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img77.imageshack.us/img77/2664/s36001454md.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img58.imageshack.us/img58/5084/s36001511nc.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img77.imageshack.us/img77/7259/s36001545je.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/9835/s36001723xn.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/4503/s36001752cb.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/6290/s36001766ob.th.jpg

Over het raam heb ik ook zeer lang gebrainstormed, uiteindelijk ben ik op het Sony Walkman logo uitgekomen, dit omdat ik het een mooi logo vind en omdat ik toch wel pro-sony ben zeg maar, minidisc e.d. en ik heb een w800. Het window bestaat uit blauw uv plexi.

Het nadeel wat nu nog aan de kast zit is het volgende:
Als ik mijn 80mm fans allenij vol aan zet, dan krijg ik een grote onderdruk in mijn kast, dit zorgt ervoor dat mijn voeding niet genoeg zuikracht heeft om de warme lucht naar buiten te zuigen, daardoor word de lucht in de kast gezogen, wat niet echt bevoordelijk is voor de voeding en de temperatuur in mijn kast, ook al is die nog steeds laag. }:O

Het volgende staat dus in de planning:
Aan de zijkant van mijn bovenkant(de bovenkant en de zijkanten zitten aan elkaar vast en bestaan uit een geheel) ga ik een gat dremelenlangs de voeding ongeveer, en dan maak ik een airdukt tussen de voeding intake en het gat, zodat mijn voeding geen last meer heeft van de onderdruk uit mijn kast :P

Ik hoop dat jullie hem net zo vet vinden als ik, ik ben er zelf uiterst tevreden over en ben nog niet klaar met de 80mm fans, het idee dat ik hiervoor heb zal ik later nog posten, ik heb dit al uitgetekend in inventor, ik zal vanavond een screenshot maken.

Alle reacties/tips/walging/enz. welkom, dank U. Hoe meer feedback, hoe meer ideeen ik kan krijgen :)

p.s. Ik zal vanavond ff wat mooiere totaalfotos maken, het is nu te licht en de foto is verlept door mijn getril zonder flits.

[ Voor 4% gewijzigd door paazei op 20-04-2006 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou dat gat voor je 92mm fan wel even vijlen voor je er je handen aan openhaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Laatst online: 23:53
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:15:
Ik zou dat gat voor je 92mm fan wel even vijlen voor je er je handen aan openhaald...
Dat gat is ook geveild, niet totdat het een perfect mooie cirkel is geworden, jhe ziet hem immers toch nooit meer, maar dat staat niet op de foto, zoals je hem ziet. Het achterste gat heb ik wel mooi geveild, is ook nog in progress :) Kijk trouwens op het middelste plaatje ;)

[ Voor 5% gewijzigd door paazei op 20-04-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
@paazei

Vette mod! Alleen die asbak staat me niet aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 13:53
Ik ben bezig met een MDF case. Ik vond het niet nodig om hier voor een apart topic voor aan te maken, en ook omdat het mijn eerste case mod is :)

Afbeeldingslocatie: http://img501.imageshack.us/img501/1389/img102711112cd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img358.imageshack.us/img358/4038/img10271ag.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/1192/img10289hu.th.jpg

zoals je ook ziet is hij nog lang niet klaar, de moeilijkste fase begint nu. Het hele ding goed en netjes afwerken + een paint job :)

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit ;) Zorg btw wel voor een goede primer ( maar dat wist je waarschijnlijk wel :P)

Btw wat zijn de afmetingen ? Ziet er namelijk redelijk groot uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. me likes!!
Lekker groot window bovenop, en zo te zien kan er een aardige airflow doorheen. Zou je nog een keer de temps willen posten als je spul er in zit? Ben namelijk erg benieuwd naar!

@R3CoN: Waarschijnlijk valt het nog mee, ik neem aan dat het gat voor de optische drive aan de voorkant niet veel groter is dan de speler zelf, en als ik zo de foto mag schatten, lijken het 8cm fanholes.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:46:
Ziet er goed uit ;) Zorg btw wel voor een goede primer ( maar dat wist je waarschijnlijk wel :P)

Btw wat zijn de afmetingen ? Ziet er namelijk redelijk groot uit.
het is zeker geen kleine jongen, 50cm breed 18 cm hoog en 55 cm lang ( achteraf misschien net té groot maarja beter de groot dan te klein :Y) )

Ik had inderdaad al over de primer gehoord :)

Ik ben het ook nog niet uit welke kleuren ik nou precies ga gebruiken iemand suggesties?

@ henx natuurlijk worden de temps gepost :) en inderdaad de fan holes zijn 80X80mm

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

wow... VET!! de laatste 2 zijn echt ZEER mooi!!!

@BladeSlayer:
misschien is het een idee om een beetje met metaal-kleur (zilver dus), en dan "roest-plekken" erop maakt... dit dan natuurlijk ook met verf :9

dan nog tamelijk wat met GROEN uv... en je hebt jezelf een hele mooie CHEMICAL mod :)

btw. misschien dat je het roostertje voor de fan weg kan halen in het front?? dat verknalt namelijk de airflow... (althans dat deed ie bij mij wel, temps EINDELIJK zo'n 7 graden naar beneden gekregen) :)
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 23:01:
@R3CoN: Waarschijnlijk valt het nog mee, ik neem aan dat het gat voor de optische drive aan de voorkant niet veel groter is dan de speler zelf, en als ik zo de foto mag schatten, lijken het 8cm fanholes.
idd... lijkt eigenlijk gewoon op een Barebone, maar dan met zijkanten eraan :)

[ Voor 57% gewijzigd door InjecTioN op 21-04-2006 08:32 . Reden: kiek wel ]

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze:

Mijn blauw met silver gespoten sonata met mn nick eruit gedremeld.
(yozzman was helaas bezet @ GoT)
Er moet nog wel wat aan het licht gewerkt worden...

Afbeeldingslocatie: http://img71.imageshack.us/img71/1120/voorkantkastresize8hj.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img71.imageshack.us/img71/426/zijkantkastresize9pe.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Nice drills.
Ik neem aan dat je nog een x gaat spuiten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:26
netjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bladeslayer schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:18:
Ik ben bezig met een MDF case. Ik vond het niet nodig om hier voor een apart topic voor aan te maken, en ook omdat het mijn eerste case mod is :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

zoals je ook ziet is hij nog lang niet klaar, de moeilijkste fase begint nu. Het hele ding goed en netjes afwerken + een paint job :)
Damn, wat een goed concept :)
Heerlijk nagedacht over de bevestiging van de hoeken, het "in elkaar ankeren" is super stevig.

Misschien toch maar een CiP voorstellen in schop een modje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
Hmm, misschien toch maar doen.

Maar voor dat ik dat ga doen moet ik nog

- weten wat voor systeem er inkomt
- naam bedenken
- iets verder zijn in het bouw process van de case :)

de kast is inderdaad erg stevig, ik heb ook eerst de nodige uurtjes in solid edge(cad proggrama) besteed om alles goed voor te bereiden.

edit en ik heb dit weekend een lokale lan party, dus ik kan er eigenlijk niets aan doen ;(

[ Voor 13% gewijzigd door Bladeslayer op 21-04-2006 23:23 ]

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cablekevin schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 18:18:
Nice drills.
Ik neem aan dat je nog een x gaat spuiten ?
Moet eigenlijk wel, alleen ff geen tijd voor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Bladeslayer schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:18:
Als de graad van afwerking zo blijft, mag er van mij gerust een aangevraagd [CiP]-topic van je verschijnen hoor.

Want voor je eerste casemod zitten de MDF-stukken toch netjes goed in elkaar gepast.

keep up the work en vraag toch maar dat aparte topic aan als de afwerking nog wat verder gevorderd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik vind het ook heel mooi in elkaar gemaakt.. Ik zou er ook wel een CiP van willen zien...

Dat wordt dan gelijk een Ctrl Deetje

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutZoR
  • Laatst online: 16-08 09:34

WoutZoR

"Laser"

Aquacomputers Cuplex Evo Socket A naar Socket 939

Pas niet :r
Afbeeldingslocatie: http://woutzor.herejezus.com/meuk/GOT/SocketA_to_939.1_Thumb.JPG

Oplossing 2 stukkies plexi glas :Y)
Afbeeldingslocatie: http://woutzor.herejezus.com/meuk/GOT/SocketA_to_939.2_Thumb.JPG

Resultaat _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://woutzor.herejezus.com/meuk/GOT/SocketA_to_939.3_Thumb.JPG

Gigabyte X570i | Ryzen 3800X | G.Skill 2x16GB 3200CL16 Trident Z RGB | Gigabyte RTX2070 8GB | NZXT H1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-08 22:16

Jack

MHz Matters

Ziet er professioneel uit! Netjes _/-\o_

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:32

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

wow, heel netjes gedaan! hoe maak je die vormen zo netjes? veel schuren met papier of gewoon dremelskills?

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Nu online
2e foto kan zo een product foto zijn _/-\o_

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutZoR

WoutZoR

"Laser"

Bedankt voor de reacties mensen.

Hier de Howto:
- Eerst een tekening maken hoe je het wil hebben.
- Daarna de schets uitknippen en op plexiglas leggen en overtrekken.
- Dan met een figuurzaag een beetje ruim langs de lijn zagen.
- Dan de (nep) Dremel pakken met een schuurbandje als opzet stuk.
- Nu is het een kwestie van je Dremel skills gebruiken en netjes het overtollige plexiglas weghalen.
- Ff schuren om de braampjes weg te halen.
- Hierna de gaten bepalen waar de bouten doorheen moeten komen (overnemen van de schets).
- De gaten eerst voorboren met een klein boortje op hoge toeren.
- Daarna met een grotere boor de juiste maat boren op lage toeren.
- Nu is het een kwestie van in elkaar zetten en kijken of alles past ;)
- Eventueel kleine aanpassingen doen zoals gaten iets uitboren e.d.
- En voila hij is klaar om gefotografeerd te worden en op GoT gezet te worden _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door WoutZoR op 23-04-2006 18:51 . Reden: typo ]

Gigabyte X570i | Ryzen 3800X | G.Skill 2x16GB 3200CL16 Trident Z RGB | Gigabyte RTX2070 8GB | NZXT H1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

[afbeelding]

LOLLOL

Die is geniaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
komop terw_dan,
we willen weten of het moederbord nog werkt, en we willen pics!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:04
__xeno__ schreef op zondag 23 april 2006 @ 18:20:
komop terw_dan,
we willen weten of het moederbord nog werkt, en we willen pics!!
Hier en hier :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door ThinkPad op 23-04-2006 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 09:23
//beetje offtopic

voor iemand die ventilator gek is:
Ebay aanbieding van 100 cpu koelertjes

Misschien iets voor een toekomstige casemod? :o 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

De fancase >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Jeroenz18 schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:41:
//beetje offtopic

voor iemand die ventilator gek is:
Ebay aanbieding van 100 cpu koelertjes

Misschien iets voor een toekomstige casemod? :o 8)7 |:(
Te vet, ik ga ze opkopen :D Binnenkort hier een post van een fan plank van 10x10 fannetjes >:)

-edit-
Of een kubus van 5 breed en lang en 4 hoog >:)

Aarrg, ik ben gebruikersnaam vergeten en ik kan niet bij hotmail account komen van deze pc :@ En ebay is ook al zo traag als je weet wel. Dat wordt morgen even andere pc proberen.

[ Voor 46% gewijzigd door lemming_nl op 24-04-2006 22:36 ]

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
kick (ik wil vette casemods zien :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

sux idd dat t niet paste.. maar ZEER MOOI OPGELOST!!

hoe dik is het plexi trouwens dat je hebt gebruikt?? ik neem aan dat je namelijk geen 2 á 3 mm kan gebruiken hiervoor....

keep up the good work iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Laatst online: 21-07 16:39
__xeno__ schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:52:
kick (ik wil vette casemods zien :P )
deze vet genoeg?
http://members.home.nl/martin.bus/new%20pics/DSC00347.JPG
http://members.home.nl/martin.bus/new%20pics/DSC00348.JPG
http://members.home.nl/martin.bus/new%20pics/DSC00349.JPG

de raptor zit hier alleen een beetje scheef in, was nog niet 100% bevestigd :-/
Boven de 4x300gb zitten 2 12cm fans, die zie je alleen niet.

??

[ Voor 18% gewijzigd door ---RRR--- op 25-04-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

Lekker warm die HD's :+

[ Voor 65% gewijzigd door Yotta op 25-04-2006 19:54 ]

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prime9391
  • Laatst online: 15-05 12:45

prime9391

Eat this

HyperTrophy schreef op zondag 26 maart 2006 @ 12:51:
[...]

dit zal alleen goed werken als je front usb hebt, als het achter is, zul je probs krijgen met ruimte. Mss komt ie wel tegen andere stekkers aan, of zelfs de behuizing. Dat ie er niet eens in past :) of gewoon en verlengkabel, zodat je m gewoon op bureau zet
Men neme een usb verlengkabeltje en 'mod' even een beetje ruimte in de mini en daar druk je je draadje in :+

Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 06:50
Ik ben misschien van plan om een oude server pc, of een neiuwe pc in een Brandslang te verwerken.

denk hierbij aan:
Afbeeldingslocatie: http://www.ahornloodgieters.nl/images/brandhaspel.jpg

Hier in wil ik de pc maken. Tussen de platen in een Pc proppen en de DVI kabel uit de slang laten komen.

Het gehele gevaarte aan de muur hangen bij je monitor en klaar?

is dit heel gek of wel vet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Laatst online: 21-07 16:39
stressed 32 graden. ervoor staat een 120mm papst en tussen de hds en de voorkant van de case nog een 92mm outtake : )

Beide fans op fancontroller op laagste stand. Tussen de 6 en 7 volt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
Tomino schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:04:
Ik ben misschien van plan om een oude server pc, of een neiuwe pc in een Brandslang te verwerken.

denk hierbij aan:
[afbeelding]

Hier in wil ik de pc maken. Tussen de platen in een Pc proppen en de DVI kabel uit de slang laten komen.

Het gehele gevaarte aan de muur hangen bij je monitor en klaar?

is dit heel gek of wel vet?
Ben jijU dat op die foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
---rrr--- schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 19:41:
[...]

deze vet genoeg?
http://members.home.nl/martin.bus/new%20pics/DSC00348.JPG
http://members.home.nl/martin.bus/new%20pics/DSC00349.JPG

de raptor zit hier alleen een beetje scheef in, was nog niet 100% bevestigd :-/
Boven de 4x300gb zitten 2 12cm fans, die zie je alleen niet.

??
warm iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ brandslang idee

lijkt me geen mooie mod.. Ik bedoel het theme computer en brand heeft zo weinig met elkaar temaken.. als je naar een gemical mod kijkt dat zie je vaak ook wel terug in bepaalde games. Zo ver ik weet is er maar 1 game waarin je brandweer man bent. (laten we het dan niet hebben over de brandweer auto in de GTA spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 06:50
hahahaa omg lig hier plat, Bent u dat!! Nee man, gewoon een plaatje van google geript.
Ben 16 maar zie er nog niet zo oud uit hoor 8)7 Haha.

Verder, het was ook maar een vaag idee. Ben gewoon een leuk voorwerp aan het zoeken waar ik een pc in kan proppen. Moet toch WAT doen in die lamge zomervakantie :9

ideeen welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeiemorguh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-01-2024
Tomino schreef op woensdag 26 april 2006 @ 09:41:
hahahaa omg lig hier plat, Bent u dat!! Nee man, gewoon een plaatje van google geript.

Verder, het was ook maar een vaag idee. Ben gewoon een leuk voorwerp aan het zoeken waar ik een pc in kan proppen. Moet toch WAT doen in die lamge zomervakantie :9

Ik had ooit het idee om een pc in zo'n buiten prullenbak te bouwen, klinkt gek maar ik denk dat er best iets moois van te maken valt. Ik heb hier nooit geld, tijd en gereedschap voor gehad dus heb het maar laten gaan...

zo'n ding bedoel ik: Afbeeldingslocatie: http://www.lesleyensvenboerebach.nl/ls3/prullenbak.JPG

Alleen dan zonder die tekst en in het blauw.

|| Specs || SuperPI 1m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Laatst online: 09:34

Nox

Noxiuz

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 07:59:
@ brandslang idee

lijkt me geen mooie mod.. Ik bedoel het theme computer en brand heeft zo weinig met elkaar temaken.. als je naar een gemical mod kijkt dat zie je vaak ook wel terug in bepaalde games. Zo ver ik weet is er maar 1 game waarin je brandweer man bent. (laten we het dan niet hebben over de brandweer auto in de GTA spellen.
Bral! er zijn zat casemods die origineel zijn. Ooit de kaasmod gezien ? vonden veel mensen ook leuk idee, maar wat de hell heeft kaas met PC's te maken ? tosti ijzer op de LAN misschien, maar verder niks.

Gewoon bouwen die mod!

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
Tomino schreef op woensdag 26 april 2006 @ 09:41:

haha idd :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutZoR

WoutZoR

"Laser"

TommelMOD schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:38:
sux idd dat t niet paste.. maar ZEER MOOI OPGELOST!!

hoe dik is het plexi trouwens dat je hebt gebruikt?? ik neem aan dat je namelijk geen 2 á 3 mm kan gebruiken hiervoor....

keep up the good work iig
Ik heb er 4mm. voor gebruikt, dik genoeg

Ingebouwd en runnend in het donker:
Afbeeldingslocatie: http://woutzor.herejezus.com/meuk/GOT/SocketA_to_939.4_Thumb.JPG
[Klik] <- grote versie

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
AUB alleen plaatjes/thumbnails van maximaal 600 pixels breed posten.
Chatreplies worden getrashed