Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:07:
[...]
Nee "padden" is het kunstmatig opvullen van iets (letterlijk gezien). Denk maar aan shoulderpads...in dit geval is het gewoon het "opvullen" van je stats maw
kunstmatig verhogen van je stats. Maar goed.... En dat je vrienden alleen maar ranked spelen vind ik ook niet echt een excuus. Die zitten dan met jou op ranked knife only servers ofzo?...maar je moet het zelf weten hoor...niet gek staan te kijken als je stats weer ineens op nul staan omdat iemand jou of de server aangeeft. Regels zijn nou eenmaal regels en die gelden voor iedereen.
I see. Dat klopt denk ik wel. ik ken de term "padding" uit de HTML en daar is het ook "opvullen" eigenlijk. (van een table o.i.d.)
Wat je zegt over dat de stats e.d. een slecht iets zijn kan ik me wel bij aansluiten. Het zou meer iets voor je eigen beleving moeten zijn dan een middel om nieuwe wapens oid te unlocken. Ze moeten die unlocks aan skills koppelen en niet aan punten. Zelfde als de rangen. Voor het gros zegt het namelijk niets over hoe goed iemand is maar meer over hoe veel tijd iemand in het spel stopt.
Eigenlijk vind ik de unlocks maar niets. Een team (nationaliteit) moet gewoon zijn eigen wapens hebben. Nu lopen alle spec ops met die G36C Carbine, en alle supports bijna met de PKM.
Voeg gewoon wat meer situaties c.q. nationaliteiten / teams toe..zoals ze in special forces hebben gedaan. De server admin stelt gewoon per map in welke partijen tegen elkaar spelen en voila.
De britten waren een goede partij geweest. in ieder geval voor die L85A1 en ze hebben nog wat ander uniek spul (snipers). Zo heb je toch al gelijk een veelvoud aan wapens, alleen kleven ze aan een bepaalde nationaliteit. Wat mij betreft had er meer mogen zijn in de originele BF2 dan alleen China Mec en US.
En wat je zegt over de beste squad...daar zou t in mijn ogen ook om moeten gaan. Net weer een rondje karkand gespeeld (64 pl). Ik neem de cement factory over. Ondertussen komt er allemaal armour aan. Ik roep om hulp, arty, de hele klerezooi en iedereen blijft vrolijk bij hotel spawnen. Het was zelfs de enige USMC vlag die overgenomen was en nóg krijg je geen hulp of mensen die zo slim zijn om daar te spawnen om de rest van die basis over te nemen. Zélfs mn eigen squad niet. En dat gebeurde denk ik een keer of 4...en toen ben ik maar weggegaan. K werd er helemaal moederloos van.
Wat mij betreft geen waslijsten met punten per persoon.
gewoon aan het eind van de ronde: Winning team, best squad: <vul in squad>
Zoiets simpels bevorderd de teamplay, het eigen gewin is weg.
Tot slot vind ik de artillery in BF2 uit den boze.
Die paar keer dat ik leuk in een squad speelde waar iedereen echt goed in een team werkte
waar denk je dat de commander zijn "strike" gaat gooien......idd. Op het groepje puntjes wat zo lief bij mekaar blijft lopen.
En het opblazen van die arty is geen excuus dat het zo makkelijk is om te scoren voor de commander.... hoe vaak gaat daadwerkelijk iemand dat ding opblazen? gebeurd veel te weinig.
Wat mij betreft hadden units als MLRS of howitzer in het spel gemogen. de grotere maps
lenen zich daar prima voor en die point en click arty mag eruit. Wat een onding. veel te goedkoop.
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 135756 op 07-04-2006 21:12
]