[PC] Battlefield 2 - Deel XXXIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.089 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

TallManNL schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:43:
DaMorpheus, wel ff inzien dat niet iedereen de complexiteiten van multithreaded tov singlethreaded snapt.

Dat de load niet lineair toeneemt is overigens logisch, er worden 2x zoveel bullets geschoten echter moet er per bullet ook gekeken worden naar collisions met 2x zoveel spelers. Dat alleen al maakt al dat het niet lineair zijn.
Maargoed, ik ga er me verder maar niet mee bemoeien.
maar dat zou dan nog zwaarder zijn .
4x dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Net zoals met fietsen. 3 keer zo hard fietsen kost je ongeveer 9 keer zoveel energie.

En kom op, we weten allemaal dat BF2 gewoon brak in elkaar zit, dus houd dan op met dat gezeik over 128 slots. 8)7

*jcvjcvjcvjcv moet er niet aan denken dat er dan 20 man voor z'n jet gaan staan voor het opstijgen ipv de gebruikelijke 10

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 120284 op 10-04-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

vandaag wake server:
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/5a1c8a971a67b279508e37c90522cf1fb7ee0899.png
echt zo'n server waar ze op je heli komen springen he, ik steeg op en zag er al eentje aankomen .
Was zo boos dat ik gewoon een raket op hem afschoot :(
Of ik stijg op , joepi geen teamkills BOEM C4 teamkill :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

maxoss schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:35:
[...]

rapen 8)7

dit doe ik nooit dus vrijdag ook niet, weet je wel wat het inhoud :?
Ik denk dat een hoop mensen dat niet weten....k vind het trouwens ook geen rapen als je alleen de stinger uitschakeld in de mainbase...af en toe locked dat ding je door t halve veld...dan vind ik best dat ik m mag slopen...dat is meer self defense dan rapen.....en ik schiet m ook gewoon met mn gun kapot...dus daarmee kill k hooguit 1 man en misschien nog een verdwaalde kill....
evilpin0 schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:50:
rapen gebeurt omdat iedereen op voertuigen aant wachten is, te lui zijn naar aa of ander spul te lopen, te lui zijn een class te gaan die er wat tegen kan doen, en zodanig dom zijn elke weer op plek des rape te respawnen.

oftewel, ik heb geen enkel medelij met slachtoffers (whiners) van rape
Wat hij zegt...

Ik heb nog een algemeen vraagje...ik heb een vriend en die kan via marktplaats ofzo een boekje met key en cd2 kopen voor €10...diegene zegt dat de cd1 kapot is. Maar kan je gewoon met een dvd installeren en dan die gekochte key gebruiken. Of zit er verschil tussen de key voor cd en dvd versies? Anders installeerd hij m gewoon met mijn dvd en zijn key...

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 10-04-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 17:31

jefjef

learning by doing

Gert-Jan_NB schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:35:
Kunnen we [PC] Battlefield 2 - Deel XXXIV beginnen zonder H/T en Dual core verschillen ? Dat lijkt me een heel ander topic op het GoT forum toch ?
om ff weer oude }:O uit de sloot te halen
ik heb liever deel 34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Anoniem: 151407 schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:53:
lol heb jij een uber voertuig die in karkand van onderste vlag naar verste vlag in 2 seconde doet?
kan me herinneren dat ik niet zo hard kan rennen hehe.
kijk bij vlaggen in de buurt blijven kan altijd maar nomaal kwam ik niet hoger dan 30 kills.
zekers niet meer dan na die patch met die damn c4 switch to timer delay. meestal heb je dan al een paar kogels in je donder voor je op de knoppie heb gedrukt. _/-\o_

lol @ Tkér got ownd
die pic met helo in ya face spreekt boekdelen :)
En dan nog zeggen dat hij de heli nam om snel bij de J-10 te zijn. Ik denk dat het langer duurt om dat nijlpaard op te starten en daar heen te vliegen dan om daar heen te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49
Anoniem: 102880 schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:56:
Ik heb nog een algemeen vraagje...ik heb een vriend en die kan via marktplaats ofzo een boekje met key en cd2 kopen voor €10...diegene zegt dat de cd1 kapot is. Maar kan je gewoon met een dvd installeren en dan die gekochte key gebruiken. Of zit er verschil tussen de key voor cd en dvd versies? Anders installeerd hij m gewoon met mijn dvd en zijn key...
is het niet zo dat als je de game vanaf internet download (dvd of cd versie) dat je dan een crack er overheen pleurt en het ook gewoon doet?
vaag dat ie hem verkoopt

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
[rml][ PC] Battlefield 2 - Deel XXXIV[/rml]

mijn dvd speler (heel oud kreng) pakt bf2 dvd ook niet, heb de warez versie gedownload en met legale serial en image file gewoon aan het werk gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.