[PC] Battlefield 2 - Deel XXXIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.165 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Er is altijd wel iets met een game wat niet goed is. Wereld is (gelukkig) niet perfect. Gewoon spelen en de negatieve dingen onderdrukken met de goede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

nero355 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:01:
[...]

Slaap verwekkend als piloot ... en schiet niet op kwa gameplay als je chopper vs. chopper bezig bent.
Hoewel van afstand een nietsvermoedende enemy chopper neerhalen wel lachen is ja.
Als die chopper een salvo raketten op je afvuurt piep je wel anders hoor ;)
[...]

Cobra is toch wel #1 kwa besturing naar mijn mening :) Als gunner tja ... ik ben niet graag gunner :+
AH-Z1 kan goe onder controle gehouden worden , de cobra is te gevoelig
En ik ben juist wel graag gunner... eens samen spelen? })

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 06-04-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Anoniem: 161585 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:15:
Niet als ik Tallman a.k.a. Langemans voorin heb >:)
Graag !! Ik zie je dit weekend wel @ HuT of DJ Mantri ;)

* Anoniem: 107731 zal in een chopper wachten :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:18

GurbY{nl}

GurbY{nl}

})
[miereneukmodus]

eh...: het is AH-1Z, en dat IS de Cobra...

[/miereneukmodus]

[ Voor 10% gewijzigd door GurbY{nl} op 06-04-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Anoniem: 135756 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:00:
[...]

Eigenlijk vind ik het hele "stats" gebeuren het spel juist geen goed doen.
Als EA zich inhoudelijk gaat bemoeien met hoe servers ingericht zijn, vind ik dat een slecht iets.
Het soort van "politie-agentje" spelen geeft mij een beetje een onpasselijk gevoel.
Dat heeft niets te maken met dat ik "kwaad" in de zin heb m.b.t. het pushen van stats, ik vind het hele fenomeen gewoon behoorlijk zielig.

Ik vind knifen leuk als iedereen een knife heeft. ok?
Knife-only servers bestaan als sinds er FPS online gespeeld worden.
En heb ik ook altijd leuk gevonden.

Ik koop een spel voor veel geld en vervolgens gaat EA vertellen hoe IK mijn spel moet spelen.
want anders.......

Ben ik dan de enige die dat redelijk belachelijk vind?
Vind het eigenlijk wel realistisch. Als je een speciale server wilt hebben dan maak je toch een niet-ranked aan?

[ Voor 3% gewijzigd door OCTheEagle op 06-04-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gyedema schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:36:
[...]

[miereneukmodus]

eh...: het is AH-1Z, en dat IS de Cobra...

[/miereneukmodus]
doh , kdacht dat de cobra dat ding van de mec was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-03 13:38
[...]

[...]

Even een klein vraagje, ik vlieg wel vaker in choppers, maar als gunner lukt het me nog steeds niet helemaal. Bedoel beetje maaien met machinegun kan iedereen. Maar het lukt me maar 30% van alle gevallen om met een tv-guided iets te raken. Meestal zijn het dan ook dingen die ik echt nie kan missen. Nu mijn vraag. Als je de missele afschiet. Moet je dan al gelijk de richtingstoetsen indrukken voor de richting, en inblijven drukken. Want als ik stuur, loslaat en dan weer wil sturen lukt dat niet meer.

En kan je ook nog sturen als je hem al afgeschoten hebt, even wacht en dan indrukt?

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:37
TrippleSix schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:06:
[...]

Even een klein vraagje, ik vlieg wel vaker in choppers, maar als gunner lukt het me nog steeds niet helemaal. Bedoel beetje maaien met machinegun kan iedereen. Maar het lukt me maar 30% van alle gevallen om met een tv-guided iets te raken. Meestal zijn het dan ook dingen die ik echt nie kan missen. Nu mijn vraag. Als je de missele afschiet. Moet je dan al gelijk de richtingstoetsen indrukken voor de richting, en inblijven drukken. Want als ik stuur, loslaat en dan weer wil sturen lukt dat niet meer.

En kan je ook nog sturen als je hem al afgeschoten hebt, even wacht en dan indrukt?
Bij de Cobra is het dacht ik zo dat je gewoon op het doelwit met je cursor moet klikken en dan is het weg? :?
En bij de MEC en PLA heli dat het maar 2 keer kan :? Dat dacht ik tenminste gelezen te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Broodjebram schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:12:
[...]

Bij de Cobra is het dacht ik zo dat je gewoon op het doelwit met je cursor moet klikken en dan is het weg? :?
En bij de MEC en PLA heli dat het maar 2 keer kan :? Dat dacht ik tenminste gelezen te hebben ;)
Dus gewoon klikken en hij gaat recht dr op af? In de cobra misschien dan maar je moet toch ook wel sturen bij enkelen? :?

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:12

Tubby

or not to be

TrippleSix schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:17:
[...]

Dus gewoon klikken en hij gaat recht dr op af? In de cobra misschien dan maar je moet toch ook wel sturen bij enkelen? :?
Eh wit kruisje telkens klikken op de richting waar je heen wil, veel moeilijker dan dat is het niet. Ben geen dedicated gunner, maar met een normale pilot heb toch zeker wel een 80% hitratio op heli's, tanks en apc's.
maxoss schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:35:

ik zou zeggen kom is naar de HuT server })
Challenge accepted }) , ik zal die HuT server eens toevoegen aan mijn favourites.

[ Voor 22% gewijzigd door Tubby op 06-04-2006 19:31 ]

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TrippleSix schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:17:
[...]

ja hoor , je klikt hij gaat recht vooruit en voel je je geroepen om van richting te veranderen dan klik je gewoon naar waar hij dan moet.
klinkt natuurlijk wel makkelijk maar die raket gaat vrij snel en je moet toch een goede controle hebben om hem echt naar je doel te leiden.
Heb ik ook dat ik een black hawk neerschiet maar daarna mis ik een tank 8)7 .

@nero: en jij hebt altijd een prive-heli ofzo?
offtopic:
xfire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Nondenondenondenonde ... wordt ik net gebanned omdat ik 'goed' ben ?

Map : Karkand
Wij : USMC
Ik : in APC proberen om FACTORY in te nemen

Lukt me eerste keer (ik sta naast de vlag en knal af wat beweegt), krijg ik meteen een waarschuwing van de MEC-admin dat ik die vlag niet mag overnemen ? Een gans gezever, bon, ik ga elders verder moorden ...

Neem ik 5 minuten later voor een tweede maal die vlag in, samen met een teammate ... ben ik plots mijn teammate kwijt en lees ik dat ie gebanned is ... Ik krijg een laatste waarschuwing.

Je raad het al, derde keer => bann

Ik had screenshots, maar die blijken allemaal zwart te zijn (probje met fraps).

Echt wel lame ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

en s'ochtends een headschot maken zit er ook in.

Afbeeldingslocatie: http://img419.imageshack.us/img419/9729/screen0096ho.th.jpg

:7

En wie zeg c4 whoren niet bestaat:

Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/9116/screen0109tq.th.jpg
ging lekker :)

Afbeeldingslocatie: http://img303.imageshack.us/img303/5980/screen0112ly.th.jpg

4 kills met me normale gun en 30 kills met c4 O-)
:> Wel heel erg close, alleen jammer dat er geen support in de buurt bij mij was telkens ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 06-04-2006 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Anoniem: 127429 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:06:
Nondenondenondenonde ... wordt ik net gebanned omdat ik 'goed' ben ?

Map : Karkand
Wij : USMC
Ik : in APC proberen om FACTORY in te nemen

Lukt me eerste keer (ik sta naast de vlag en knal af wat beweegt), krijg ik meteen een waarschuwing van de MEC-admin dat ik die vlag niet mag overnemen ? Een gans gezever, bon, ik ga elders verder moorden ...

Neem ik 5 minuten later voor een tweede maal die vlag in, samen met een teammate ... ben ik plots mijn teammate kwijt en lees ik dat ie gebanned is ... Ik krijg een laatste waarschuwing.

Je raad het al, derde keer => bann

Ik had screenshots, maar die blijken allemaal zwart te zijn (probje met fraps).

Echt wel lame ...
Sommige servers zijn't waard niet om op te spelen.

Verder vandaag op de HUT server gespeeld. Best gezellig, het teamwork zit zo goed in elkaar dat ,als je de artillery vernietigd, er altijd binnen 2 minuten een enemy engineer aan komt lopen. Helaas komt die engineer niet verder dan mijn G36E en 5 kogels. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:42:
en s'ochtends een headschot maken zit er ook in.

[afbeelding]

:7

En wie zeg c4 whoren niet bestaat:

[afbeelding]
ging lekker :)

[afbeelding]

4 kills met me normale gun en 30 kills met c4 O-)
:> Wel heel erg close, alleen jammer dat er geen support in de buurt bij mij was telkens ;(
no offense hoor , maar als iedereen hier screens gaat posten waarop hij een kill maakt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:48:
[...]

no offense hoor , maar als iedereen hier screens gaat posten waarop hij een kill maakt :/
Jij hebt altijd wel iets te zeiken op mij (gevoel)

ja en, als iedereen het doet?
als de moderater denkt dat het uit de hand gaat lopen. geeft hij heus wel een waarschuwing sjuuu.

en hoe was jouw battlefield dag?

:7 Laten we een battlefield weblog starten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:21

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

OCTheEagle schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:45:
[...]

Sommige servers zijn't waard niet om op te spelen.

Verder vandaag op de HUT server gespeeld. Best gezellig, het teamwork zit zo goed in elkaar dat ,als je de artillery vernietigd, er altijd binnen 2 minuten een enemy engineer aan komt lopen. Helaas komt die engineer niet verder dan mijn G36E en 5 kogels. 8)
jep, ging redelijk lekker, zeker zonder de TS die we altijd draaien, maar vandaag offline was..
-x-[SswL]-x- was vrij goed aanwezig voor de 3 man..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:36
sain onez schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 00:49:
[...]

jep, ging redelijk lekker, zeker zonder de TS die we altijd draaien, maar vandaag offline was..
-x-[SswL]-x- was vrij goed aanwezig voor de 3 man..
Je weet dat wij er een draaien waar je gebruik van kan maken.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiesemans
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08-2024

Tiesemans

what the Fok

Nou heb ik sinds 2002 BF42 en Desert Combat mod meer dan genoeg gespeeld en meen ik over een teminste redelijke basis opleiding te beschikken (zo gesproken) .
Echter door mijn oude PC bakkie heb ik in het geval van BF2 dus een situatie waarin de door jullie besproken opvolger al enkele maanden onbespeeld op de plank ligt.
En vrees ik dus het ergste wanneer ik over een maand (dan komt de nieuwe pc) als 'groentje" het speelveld betreed.
Word mijn vrees werkelijkheid en zal mijn figuur vooral kannonvoer worden of heb je met enige ;) ervaring nog iets in te brengen laat staan enige kans op overeind blijven temidden van de doorgewinterde BF2 speler ?
Mijn servernaam voor BF42 en desert combat was en is Tour of Duty*..
(*Mocht een enkeling me ooit tegengekomen zijn, weet ie waar ik toe in staat ben.)

Ties Thee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Tiesemans schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 01:10:
Nou heb ik sinds 2002 BF42 en Desert Combat mod meer dan genoeg gespeeld en meen ik over een teminste redelijke basis opleiding te beschikken (zo gesproken) .
Echter door mijn oude PC bakkie heb ik in het geval van BF2 dus een situatie waarin de door jullie besproken opvolger al enkele maanden onbespeeld op de plank ligt.
En vrees ik dus het ergste wanneer ik over een maand (dan komt de nieuwe pc) als 'groentje" het speelveld betreed.
Word mijn vrees werkelijkheid en zal mijn figuur vooral kannonvoer worden of heb je met enige ;) ervaring nog iets in te brengen laat staan enige kans op overeind blijven temidden van de doorgewinterde BF2 speler ?
(*Mocht een enkeling me ooit tegengekomen zijn, weet ie waar ik toe in staat ben.)
Heb je skills, dan heb je skills, dan is het al1 nog een kwestie van de maps een beetje uit je hoofd leren kennen imo.

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiesemans
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08-2024

Tiesemans

what the Fok

Lostcuban schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 01:15:
[...]

Heb je skills, dan heb je skills, dan is het al1 nog een kwestie van de maps een beetje uit je hoofd leren kennen imo.
Ik meen skills te hebben.
Echter de mappen zijn mij idd totaal onbekend.
Wel fijn om te horen dat wanneer je de mappen kent je een goede kans hebt om te genieten.
Immers dat was ook het geval bij BF42 en de add-ons/mods.

Ties Thee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Tiesemans schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 01:10:
Zelfde soort ervaring heb ik ook gehad.
Eerste waar ik tegenop liep waren de claymores en vooral in Karkand :+ verder eerst nogal wat tijd besteed in singleplayer om een idee te krijgen van de maps. Multiplayer is echter een totaal andere ervaring (imho) kwam in het begin bij mij enorm chaotisch over t.o.v. bf1942 (uav was wennen, ik zie het als legaal ingame cheaten maar goed :P, artillery strikes die enorme lawaai geven kwa geluid en vooral afleiden daardoor o.a.). Is een kwestie van veel tijd besteden om gewend te raken, maar goed dat geld wel voor elk online spel.

Ik hou persoonlijk erg van stats, leuk om bij te houden en te zien hoe je het er van afbrengt t.o.v. andere mensen maar BF2 is imho TEveel (en overal waar te voor staat is niet goed) gefoccused op de stats. Heb je in BF2 leuke features gekregen om smacktards te weren (alhoewel het beter kan), krijg je statspadders ervoor terug en ondertussen wordt er gesproken over een BFROE (Battlefield Rules Of Engagement) terwijl dat NIET in het spel zit. Stomme regeltjes die het zogenaamd leuk moeten maken voor iedereen die het spel speelt, dat gaat gewoon niet werken tenzij het als America's Army gewoon in het spel gaat zitten. (PC's/software met de nulletjes en eentjes vertrouw ik meer op 'eerlijke' beslissingen dan mensen bovendien weet iedereen waar ie aan toe is als de software een beslissing maakt niet een random gedachte van de mens).

Tot zover mijn ervaring en rant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Anoniem: 135756 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:00:
[...]

Eigenlijk vind ik het hele "stats" gebeuren het spel juist geen goed doen.
Als EA zich inhoudelijk gaat bemoeien met hoe servers ingericht zijn, vind ik dat een slecht iets.
Het soort van "politie-agentje" spelen geeft mij een beetje een onpasselijk gevoel.
Dat heeft niets te maken met dat ik "kwaad" in de zin heb m.b.t. het pushen van stats, ik vind het hele fenomeen gewoon behoorlijk zielig.

Ik vind knifen leuk als iedereen een knife heeft. ok?
Knife-only servers bestaan als sinds er FPS online gespeeld worden.
En heb ik ook altijd leuk gevonden.

Ik koop een spel voor veel geld en vervolgens gaat EA vertellen hoe IK mijn spel moet spelen.
want anders.......

Ben ik dan de enige die dat redelijk belachelijk vind?
Er bestaat ook nog zoiets als NON-ranked servers...daar kan je knifen tot je er bij neervalt...
En het heeft niets met politieagentje te maken maar met de conformiteit van de ranked servers. In principe moet je op elke ranked server evenveel kans hebben als op een ander. Als jij dan op een server zit waar iedereen alleen maar met een mes rondloopt heeft die hele knifebadge geen waarde meer. De kunst van die badge halen is dat juist te doen tussen alle tanks en automatische wapens door. Hoe moeilijk is het om een knife badge te halen als jij en je tegenstander niets anders dan een knife gebruikt. De kans dat je iemand killed is 50-50. Op een "normale" ranked server is die kans veel kleiner natuurlijk.Dat zou je zelf ook wel moeten kunnen begrijpen....in die zin is het dus gewoon "cheaten" dan wel statpadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

woei gisteren avond eindelijk gold explosives gehaald. heb nu mooi 16 mans server met 64 mapsize gevonden. game duurde gewoon dik 1 uur maar kon mooi alles opblazen :) ga die ook maar gebruiken denk om eindelijk eens gold heal te halen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:21

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

TallManNL schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 00:53:
[...]

Je weet dat wij er een draaien waar je gebruik van kan maken.
Jep, thnx lange maar we hebben altijd onze eigen draaien, en ik en sir real hebben er geen moeite mee, maar die andere sswl squads zijn levensgevaarlijk maar hebben waarschijnlijk 'pleinvrees'.....(we spelen ook wat andere games, en daar zitten ook nog wat nonBF2ers

Gisteren was ik even (onregistrered) erop, maar kon niet zomaar sir reals gemaakte channel joinen, en heb toen weer vrij snel de moed opgegeven, maar zal me er strax wel registreren, dan zal dat ook wel lukken... :*)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Ik heb me gisterenavond iig goed vermaakt op de [HuT] server ! Was een mooie partij. Ik heb bij Maxoss in een jet gezeten een goed kwartiertje lang. Ik weet niet wat mijn stadsgenootje drinkt, maar dat wil ik ook _/-\o_

Wat een kills maakt die kerel in een plane en ik maakte links en rechts ook wat slachtoffers in die tijd dat mijn hersenen wel al zijn maneuvres konden bijhouden :)

Hoop geleerd, heb ook nog geprobeerd Smg_Phoenix op te zoeken op CROW maar daar zag ik je niet kerel ;)

Maybe vanavond weer ! Bedankt voor de good-time !

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gert-Jan_NB schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:22:
Ik heb me gisterenavond iig goed vermaakt op de [HuT] server ! Was een mooie partij. Ik heb bij Maxoss in een jet gezeten een goed kwartiertje lang. Ik weet niet wat mijn stadsgenootje drinkt, maar dat wil ik ook _/-\o_

Wat een kills maakt die kerel in een plane en ik maakte links en rechts ook wat slachtoffers in die tijd dat mijn hersenen wel al zijn maneuvres konden bijhouden :)

Hoop geleerd, heb ook nog geprobeerd Smg_Phoenix op te zoeken op CROW maar daar zag ik je niet kerel ;)

Ja , ik was er niet.
Mijn verbinding deed nogal raar enzo :( .

@ace lighting : zeg nu zelf , op de eerste screen sta jij met je gun en staat er you killed ****
Wat zijn wij daar nu mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 161585 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:56:
@nero: en jij hebt altijd een prive-heli ofzo?
offtopic:
xfire?
Grapje :P Maar meestal wel ja sinds ik heel snel in-game zit kan ik pakken wat ik wil :D
Anoniem: 151407 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:09:
woei gisteren avond eindelijk gold explosives gehaald. heb nu mooi 16 mans server met 64 mapsize gevonden. game duurde gewoon dik 1 uur maar kon mooi alles opblazen :) ga die ook maar gebruiken denk om eindelijk eens gold heal te halen. _/-\o_
Hmm... die moet ik ook nog en ondanks weet ik hoeveel kills wel niet met C4 heb ik maar basic :X Zal ook maar eens zo'n server opzoeken dan :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
:) clean sweep ownage >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja , ik zat ook al eens bij jou op clean sweep .
Maar toen had je een of andere bug dat je geen lock-on's hoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

@maxoss: ik heb al kotszakjes geinstalleerd aan de zijkant van mijn 19"philips monitor CRT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Als jullie er vanavond zitten kom ik even langs, ben wel benieuwd hoe mijn stadsgenootjes het doen :) bovendien heb ik nog een purple heart van maxoss tegoed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Nu online
Tubby schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:58:
[...]
Als jullie er vanavond zitten kom ik even langs, ben wel benieuwd hoe mijn stadsgenootjes het doen :) bovendien heb ik nog een purple heart van maxoss tegoed 8)
vanavond hebben we eerst een war onderling @ HuT server
Anoniem: 161585 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:57:
[...]
ja , ik zat ook al eens bij jou op clean sweep .
Maar toen had je een of andere bug dat je geen lock-on's hoorde.
volgens mij bekend probleem @ clean sweep.
ook dat hij maar 1 bom reload @ mec runway. Gister ook aantal keer gehad.
Gert-Jan_NB schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:57:
@maxoss: ik heb al kotszakjes geinstalleerd aan de zijkant van mijn 19"philips monitor CRT :)
:r :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Vanavond is er van 21:00 tot 22:00 uur een intern (trainings)warretje. Dus dan zal de server ff pw protected zijn. Misschien laten we de server ook gewoon open maar dat is momenteel nog ff de vraag. Dus als je ziet dat de HuT-server pw-protected is geen nood, klein uurtje (max) later terugkomen en we kunnen weer knallen! :Y)

edit: te laat

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 153850 op 07-04-2006 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Yiehaa, cool ! Vanavond al met drie Wizzards of oss online ;) hehehe ... Ik kijk er naar uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Nu online
Gert-Jan_NB schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:15:
Yiehaa, cool ! Vanavond al met drie Wizzards of oss online ;) hehehe ... Ik kijk er naar uit !
lol tubby ook al ossenaar :)

wat is de wereld toch klein 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 00:01:
[...]

Jij hebt altijd wel iets te zeiken op mij (gevoel)

ja en, als iedereen het doet?
als de moderater denkt dat het uit de hand gaat lopen. geeft hij heus wel een waarschuwing sjuuu.

en hoe was jouw battlefield dag?

:7 Laten we een battlefield weblog starten :z
Kinderen kinderen, alsjeblieft begin nu niet weer. Als je een mooie badge haal mag je dat altijd posten van mij B) Elke kill is onzinnig, maar dat doet ace ook weer niet.

Back to topic, ik heb eens gekeken op de HuT server, nja vanmorgen was er natuurlijk niemand maar ik ben benieuwd of het een leuke server is. Nu speel ik enkel op Gamert, of IKS, of als die vol zitten een random. Maar zoek meestal wat waar goede spelers zijn.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 27-06 16:31

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik snap niets meer hoor van dit topic, waarom nog druk maken om dit spel. DIce en EA hebben hun ogen al gegooid op de nieuwe BF... Zoals je kunt zien aan de server stats van de verschillende sites , dan zie je dat bf2 spelers per dag minder worden. Oftwel.. Een langzame dood aan het sterven zijn. Ik verwacht niet dat we een 1 keer een opleving krijgen als EA weer eens besluit een booster "geldklopperij" pack willen uitbrengen... Kijk nu maar , Hoeveel mensen spelen SF of Euroforces. Het is allemaal BF2 Vanilla. En als je het mij vraagt speel ik op het momnet het liefst gewoon nog BF1942.. Geen gezeik met ranking stuff... Kijk het was leuk om te spelen dit spel. De clan wars en comunity's die er uit voortgekomen zijn leuk... Maarja that's it. Meer dan adressen in het buitenland om daar te logeren heb ik er niet aan over gehouden. Ik heb veel meegemaakt met dat hele Battlefield gebeuren. Zie de eerste topics van het spel, was toen nog actief samen met EA en dice bezig :S... maar goed ..
Ik ben nu vergeten waarom ik dit nu vertel...

Owjaa omdat we nog steeds hebben over BF2

LOL... Oke guys have fun , back to my card game.... eh work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Eh, wat lig jij te whinen bedoel je? Heb bf1942 niet meer aangeraakt sinds bf2 uit is gekomen, en dat was met bfvietnam wel anders, toen had ik het na een maand alweer gezien.

Ik denk dat dat genoeg zegt over bf2 _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 27-06 16:31

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja , kan wel zijn.. Maar zo hit als 42 zullen ze niet hebben , zelfs niet met die nieuwe. Laten ze eerst maar eens een game uitbrengen zonder bugs en zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stronkie schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:27:
Ik snap niets meer hoor van dit topic, waarom nog druk maken om dit spel. DIce en EA hebben hun ogen al gegooid op de nieuwe BF... Zoals je kunt zien aan de server stats van de verschillende sites , dan zie je dat bf2 spelers per dag minder worden. Oftwel.. Een langzame dood aan het sterven zijn. Ik verwacht niet dat we een 1 keer een opleving krijgen als EA weer eens besluit een booster "geldklopperij" pack willen uitbrengen... Kijk nu maar , Hoeveel mensen spelen SF of Euroforces. Het is allemaal BF2 Vanilla. En als je het mij vraagt speel ik op het momnet het liefst gewoon nog BF1942.. Geen gezeik met ranking stuff... Kijk het was leuk om te spelen dit spel. De clan wars en comunity's die er uit voortgekomen zijn leuk... Maarja that's it. Meer dan adressen in het buitenland om daar te logeren heb ik er niet aan over gehouden. Ik heb veel meegemaakt met dat hele Battlefield gebeuren. Zie de eerste topics van het spel, was toen nog actief samen met EA en dice bezig :S... maar goed ..

zolang er nog 32 spelers bf2 spelen , blijf ik ook spelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Haha wat een sjaak, beetje ons geloof wegnemen he :9 Ik heb nog geen enkele uitbreiding gekocht, geen SF en geen EF. En ik speel het nog steeds volop (hoewel soms ff een pauze, zit ook in mn examenjaar |:( )

Dus zonder de uitbreidingen is het nog steed leuk :+

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenesmia
  • Laatst online: 09-06 07:51

Tenesmia

First Sergeant

TrippleSix schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:43:...ik speel het nog steeds volop (hoewel soms ff een pauze, zit ook in mn examenjaar |:( )

Dus zonder de uitbreidingen is het nog steed leuk :+
bedenk wel dat je later een stuk meer hebt aan net ietsie hogere cijfers, dan aan een paar duizend extra punten op BF2 ... ( heb hetzelfde 'probleem' gehad met HL / CS ;) )

Ad Astra Per Aspera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Stronkie schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:35:
Ja , kan wel zijn.. Maar zo hit als 42 zullen ze niet hebben , zelfs niet met die nieuwe. Laten ze eerst maar eens een game uitbrengen zonder bugs en zooi
Eh, serieus, bf1942 was idd helemaal bugvrij :+

1942 was een "hit" in jouw ogen omdat het vernieuwend was, maar op dit moment spelen er meer mensen bf2 dan er ooit bf1942 hebben gespeeld. De stats liegen er niet om, op een doorsnee avond spelen er 2x zoveel mensen bf2 dan dat er ooit bf1942 gespeeld hebben. Dus reken maar dat bf2 een grotere hit is dan bf1942.

[ Voor 6% gewijzigd door Tubby op 07-04-2006 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Tenesmia schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:47:
[...]

bedenk wel dat je later een stuk meer hebt aan net ietsie hogere cijfers, dan aan een paar duizend extra punten op BF2 ... ( heb hetzelfde 'probleem' gehad met HL / CS ;) )
Mja zeker, het is soms echt lastig er vanaf te blijven maar door een stop van 2 weken gingen mn cijfers al stukken omhoog ;) Ik denk dat de maand mei ook een onthoudingsmaand wordt, dan word het echt serieus.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Tubby schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:48:
Eh, serieus, bf1942 was idd helemaal bugvrij :+

1942 was een "hit" in jouw ogen omdat het vernieuwend was, maar op dit moment spelen er meer mensen bf2 dan er ooit bf1942 hebben gespeeld. De stats liegen er niet om, op een doorsnee avond spelen er 2x zoveel mensen bf2 dan dat er ooit bf1942 gespeeld hebben. Dus reken maar dat bf2 een grotere hit is dan bf1942.
Daarnaast heb je mensen zoals ik die BF1942 niet echt bepaald boeiend vonden, maar BF2 weer wel :)

Ik ken Wake dan ook nog uit de DEMO ervan :Y)

/EDIT : @ Hieronder : Dit is niet het grote "Ben gefrustreerd dus ik ga maar eens BF2 afzeiken" topic ;)

[ Voor 9% gewijzigd door nero355 op 07-04-2006 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
OMFG.

Ben hier al een tijdje niet geweest maar mijn god wat is dit topic uitgemolken zeg.. Verbaas me nog steeds dat iemand nog iets te melden heeft over dit topic want in ALLE vorige delen nog niet voorbij is gekomen.

Als er geen nieuwtjes omtrent dit spel bekend zijn gaan we met z'n allen maar weer melden welke medals er gehaald worden, screenshotjes hoe mooi je bovenaan staat, of reageren op je online game ervaring van (gister)vanavond.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Tranzy schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:01:
OMFG.

Ben hier al een tijdje niet geweest maar mijn god wat is dit topic uitgemolken zeg.. Verbaas me nog steeds dat iemand nog iets te melden heeft over dit topic want in ALLE vorige delen nog niet voorbij is gekomen.

Als er geen nieuwtjes omtrent dit spel bekend zijn gaan we met z'n allen maar weer melden welke medals er gehaald worden, screenshotjes hoe mooi je bovenaan staat, of reageren op je online game ervaring van (gister)vanavond.
What is your problem? Bedoel als het je niet bevalt dan lees je het toch niet. Waarom zou het uitgemolken zijn, iedere dag gebeurd er wel weer iets :) Dus :X

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:09:
Gooi dat ip-tje gerust in de groep ! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
TrippleSix schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:10:
[...]

What is your problem? Bedoel als het je niet bevalt dan lees je het toch niet. Waarom zou het uitgemolken zijn, iedere dag gebeurd er wel weer iets :) Dus :X
Ik kom hier regelmatig om te kijken of er nieuws is over patches en evt. problemen etc. maar moet me elke keer weer door elle lange pagina's worstelen met onzin. Tuurlijk staat er wel eens wat nuttigs tussen maar bijv. op die screenshots van Ace Lightning zit ik echt niet te wachten.

Edit: Maar zoals Ace al zei ... als het niet door de beugel kan zullen de modjes wel aan de bel trekken. Maar heb het gevoel dat dit topic beter het "Deel uw online game ervaringen in BF2" zou moeten heten.

[ Voor 21% gewijzigd door Tranzy op 07-04-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Daar heb je dan de zoekfunctie voor, verder is iedereen zo vrij om te posten wat hij wil, mist het volgens de regels is. Wel zijn dingen lijken we nu wel ontopic enz. Ik zeg niet dat ik wil dat als hij elke keer een kill maakt en die dan post. Kan je hoogstens wat over zeggen, om het gelijk te beschrijven als zooi en zinloos iets vind ik ver gaan, moet hij zelf weten.

Laten we maar er over op houden anders wordt het inderdaad een zooi hier, en staat er niks zinnigs meer. :7

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Ik geef Tranzy opzich wel gelijk behalve dat een leuk/goed verhaal over een gespeelt potje imho altijd wel leuk is om te lezen mits niet te patserig over jezelf.

Screenshots posten moet kunnen lijkt me (vind ik altijd leuk om te zien, een momentopname hoe een ander speelt). Wat minder zijn wel de screenies met alleen maar texten van namen die je gekilled hebt, als het nu de actie zelf nog in beeld had was het al beter geweest.

En wat mij opvalt is dat er nogal veel '1 zinnen' posts worden gedaan. Bewaar die ene zin voor een wat langere post bijvoorbeeld, chatten kan ook op irc.tweakers.net/msn/whatever er tegenwoordig allemaal mogelijk is om te kunnen chatten.
Irritant aan die '1 zinnen' posts is dat GoT van zichzelf kwa layout nogal 'groots' is opgezet, een heleboel van dat soort posts maakt het chaotisch IMHO en niet fijn om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
idd we houden er over op maar wilde het even kwijt.

[humor modus]

Back on topic:

Heb gisteren nog een medal (klik!) gehaald :) >:)
[/humor]

ps. Thanks Lighteye ...doet me veel dat je me begrijpt :'(

[ Voor 19% gewijzigd door Tranzy op 07-04-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 07:07

hbsJR

All rounder

het is altijd beter op fok. een goede reden dat ik hier hang is omdat er regelmatig wat nuttige tips rond komen. Zelf boeit het mij niet wat andere mensen halen, want ik heb gisteren een good conduct, sniper badge, engineer badge, engineer battle badge gehaald.. maar who cares?

heb trouwens nog een mooie manier gevonden als engineer:

4 mijnen planten op een spot dat iedereen wilt overnemen en rustig mee wandelen met de tanks/apc.. dan ben je iedereens vriend. nu dat ik er meer mee heb gespeeld heeft engineer idd een goede doel ingame

lekker houden zo de topic, want het gaat nog steeds over battlefield 2 en idd het boeit me geen fuck wie je heb gekilled

[ Voor 32% gewijzigd door hbsJR op 07-04-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Reageer dan niet :{

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 08-04-2006 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172934

Ik ben nieuw hier maar tis een cool spel...hoop nog wat te leren hier.

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 172934 op 07-04-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
**knip**

[ Voor 106% gewijzigd door Tranzy op 07-04-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172934

[ Voor 158% gewijzigd door Crash op 08-04-2006 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:/ Omg sta ik op het dak, spring ik eraf, volgt mij squadleader me,
maar die sprint precies op me kop.

......... [Teamkill] krysiss |:( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Dus de HuT is het nieuwe onderkomen van de gotters? :) Zal hem vanavond eens onveilig maken }) , is ook zon beetje de enigste server van i3d waar ik nog niet gebanned ben 8)7

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

evilpin0 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:01:
Dus de HuT is het nieuwe onderkomen van de gotters? :) Zal hem vanavond eens onveilig maken }) , is ook zon beetje de enigste server van i3d waar ik nog niet gebanned ben 8)7
je kan ook altijd nog bij mij langskomen, als je maar niet gaat teamkillen voor een chopper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goh als je gaat teamkillen voor voertuigen :O
voor jouw en je maatje.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 07-04-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023

over welke nieuwe BF heb jij het? toch niet over die 2142 he?
dat is in mijn ogen namelijk geen concurrentie voor BF 2, tis dezelfde engine dus grafisch niet eens beter, en tis een totaaaal ander spel als je t mij vraagt.
BF2 is net een jaartje uit man, en gaat echt niet dood, misschien wordt het minder populair
maar kijk hoeveel mensen nog cs 1.6 spelen, terwijl dat spel helemaal verneukt is door dagelijkse cheaters en lamers.
ik heb die 44 euro echt niet betaald in december om dalijk bf 2142 te gaan spelen, en daarbij komt ook nog BF2 OWNT, heb cs source en 1.6 totaal aan de kant laten liggen na 4 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:17:
[...]

Goh als je gaat teamkillen voor voertuigen :O
voor jouw en je maatje.
meeste bans zijn anders voor rapen, althans dat wordt altijd geroepen als we een suxor team terug dringen naar hun basis en ze niet eens de brains hebben om met machine guns en aa of whatever op ons proberen te schieten, nee in plaats daarvan proberen ze massaal je te raken met rpgs met een hitrate van amper 1%. maar genoeg over dit onderwerp :)

@escape
Ook op de bof server ben ik banned :( tot mijn grote verdriet :'( . wzza kan er nog gewoon op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR

hbsJR

All rounder

ik speel nu alleen maar op ncndk en het zijn aardige mensen. Een goede voordeel van de server is de zeer strakke regels en de strakke woordfilter *je word gekicked als je al lamer, noob, hacker roept*

Daardoor heb je geen last van gescheld of laming gezien er bijna altijd een admin rond rent en je heel snel een perm ban kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hbsJR schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:48:
ik speel nu alleen maar op ncndk en het zijn aardige mensen. Een goede voordeel van de server is de zeer strakke regels en de strakke woordfilter *je word gekicked als je al lamer, noob, hacker roept*
of "cockpit" :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

evilpin0 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:43:
[...]

meeste bans zijn anders voor rapen, althans dat wordt altijd geroepen als we een suxor team terug dringen naar hun basis en ze niet eens de brains hebben om met machine guns en aa of whatever op ons proberen te schieten, nee in plaats daarvan proberen ze massaal je te raken met rpgs met een hitrate van amper 1%. maar genoeg over dit onderwerp :)

@escape
Ook op de bof server ben ik banned :( tot mijn grote verdriet :'( . wzza kan er nog gewoon op
ik zal je unbannen vanavond als ik bf2cc aangeslingerd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 107558 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:55:
[...]

ik zal je unbannen vanavond als ik bf2cc aangeslingerd heb
Thx BOF was altijd een van de favoriete servers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Iedereen is welkom, ik raad jou alleen ten zeerste aan eerst ff de regels te lezen op hut-gaming.nl
Thrills33ka schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:23:
en daarbij komt ook nog BF2 OWNT, heb cs source en 1.6 totaal aan de kant laten liggen na 4 jaar
Inderdaad hiero precies hetzelfde. Heb een paar jaar een eigen CS server gehad en alles was plotsklaps vergeten toen BF2 gekocht was :Y)

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 153850 op 07-04-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 153850 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:00:
[...]

Iedereen is welkom, ik raad jou alleen ten zeerste aan eerst ff de regels te lezen op hut-gaming.nl

[...]

)
admins van de hut server hebben zeker een heel boek werk naast zich liggen waar alle regels beschreven zijn ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:46

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

evilpin0 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:32:
[...]

admins van de hut server hebben zeker een heel boek werk naast zich liggen waar alle regels beschreven zijn ? :P
:Y)

Imho is hebben we alle onzekerheden qua regels weten te tackelen en we hanteren deze iets strakker dan we op DJ Mantri-server hebben gedaan.

iig een goede tip van Ruza om eerst de regels door te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 02:13:
[...]

Er bestaat ook nog zoiets als NON-ranked servers...daar kan je knifen tot je er bij neervalt...
En het heeft niets met politieagentje te maken maar met de conformiteit van de ranked servers. In principe moet je op elke ranked server evenveel kans hebben als op een ander. Als jij dan op een server zit waar iedereen alleen maar met een mes rondloopt heeft die hele knifebadge geen waarde meer. De kunst van die badge halen is dat juist te doen tussen alle tanks en automatische wapens door. Hoe moeilijk is het om een knife badge te halen als jij en je tegenstander niets anders dan een knife gebruikt. De kans dat je iemand killed is 50-50. Op een "normale" ranked server is die kans veel kleiner natuurlijk.Dat zou je zelf ook wel moeten kunnen begrijpen....in die zin is het dus gewoon "cheaten" dan wel statpadden.
Uiteraard weet ik ook wel dat je op non-ranked servers kan spelen.
Echter de meeste mensen die ik ken spelen allen op ranked-servers.
Het is wat dat betreft voor mij een halve oplossing.

Even tussendoor, het valt mij op dat het woord "statspadden" te pas en te onpas gebruikt is voor wat voor vorm van cheaten dan ook. correct me if I'am wrong maar "padden" is toch gewoon een bedacht werkwoord voor de "paddles" (as in "shockpaddles") en slaat in die zin toch gewoon op het revive trucje van de medic om systematisch je stats te verhogen?

Ik snap je punt van "conformiteit". Maar het doet niets af aan het politie-agentje gevoel.
Wat mij betreft zijn de "stats" en de rangen en lintjes een slecht iets.
Mensen zijn gewoon full-time bezig met het halen van een badge. Dat heeft vaak bijzonder weinig te maken met het verslaan van het andere team d.m.v. vlaggen innemen.
Ik durf zelfs te zeggen dat als je simpelweg het individuele scoreboard (tab) zou veranderen en je puur het "beste squad" laat zien zonder individuele scores, je een ander spel zou krijgen. dan hebben mensen iig niet de onweerstaanbare drang om 1e te worden en is het "winnen van het potje" opeens het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 135756 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:07:
Even tussendoor, het valt mij op dat het woord "statspadden" te pas en te onpas gebruikt is voor wat voor vorm van cheaten dan ook. correct me if I'am wrong maar "padden" is toch gewoon een bedacht werkwoord voor de "paddles" (as in "shockpaddles") en slaat in die zin toch gewoon op het revive trucje van de medic om systematisch je stats te verhogen?
Nope. Alleen het "om systematisch je stats te verhogen" gedeelte ;)
Ik snap je punt van "conformiteit". Maar het doet niets af aan het politie-agentje gevoel.
Mensen zijn gewoon full-time bezig met het halen van een badge. Dat heeft vaak bijzonder weinig te maken met het verslaan van het andere team d.m.v. vlaggen innemen.
Ik durf zelfs te zeggen dat als je simpelweg het individuele scoreboard (tab) zou veranderen en je puur het "beste squad" laat zien zonder individuele scores, je een ander spel zou krijgen. dan hebben mensen iig niet de onweerstaanbare drang om 1e te worden en is het "winnen van het potje" opeens het belangrijkste.
Je idee is wel goed, maar de meesten willen gewoon knallen en punten halen voor unlocks naar mijn mening en punten kan je ook door teamwork halen :)
Af en toe je stats checken of je een medal/badge/ribbon kan/mag/moet halen dat dan even doen en weer verder met het knallen !!!

Mensen die statspadden of vinden dat het wel moet kunnen ... tja ... zelf weten.

Het awards gedeelte zie ik persoonlijk trouwens als een RPG gedeelte met de awards als Quests.

/EDIT :
Tubby schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:23:
Mijn god, met alle respect, komt HuT met al die regels binnen de clan uberhaupt wel aan spelen toe? :Y)
Op DJ Mantri hebben we ook een boekwerk hoor : http://djmantri.nl/bf2/ :P

[ Voor 23% gewijzigd door nero355 op 07-04-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Mijn god, met alle respect, komt HuT met al die regels binnen de clan uberhaupt wel aan spelen toe? :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Tubby op 07-04-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170590

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 08-04-2006 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Doet Gamert.nl ook aan wars, ik zie op jullie site verder nix zinnigs staan kwa gespeelde wars. Maar heb wel behoefte aan een challenge als ik jouw attitude zo ie :>

Welke ladders staan jullie op?

[ Voor 19% gewijzigd door Crash op 08-04-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

nero355 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:15:

Op DJ Mantri hebben we ook een boekwerk hoor : http://djmantri.nl/bf2/ :P
Ook die heb ik geschreven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Oemfoefoe schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:34:
[...]

Ook die heb ik geschreven :P
Lol, daar zijn het net badges:

Teamkill -> warning (Basic Teamkill Badge)
Multiple Teamkill -> kick (Veteran Teamkill Badge)
Extensive Teamkill -> ban (Expert Teamkill Badge)

Baserape -> warning
Multiple Baserape -> kick
Extensive Baserape -> ban

Spawnrape -> warning
Multiple Spawnrape -> kick
Extensive Spawnrape -> ban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

I know :P Maar zo lijkt het alsof DJ Mantri minder "streng" is kwa regels ;)
Tubby schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:41:

Baserape -> warning

Spawnrape -> warning
Dat vond ik er juist zo mooi aan :+

/EDIT :
Tubby schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:59:
Mja, in bf1942 hadden we tijdens wars tegen "minder goede" teams op teamspeak altijd een gevecht om de goude medaille voor de 500m vrije rape :+ :D
LOL :+ Please leg uit :D

[ Voor 21% gewijzigd door nero355 op 07-04-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

nero355 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:49:
[...]
I know :P Maar zo lijkt het alsof DJ Mantri minder "streng" is kwa regels ;)
[...]
Dat vond ik er juist zo mooi aan :+
Mja, in bf1942 hadden we tijdens wars tegen "minder goede" teams op teamspeak altijd een gevecht om de goude medaille voor de 500m vrije rape :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Eigenlijk hebben we naast een 'I need a medic' knop, 'I need ammo' knop etc ook een 'I need admin' knop nodig. Wellicht in patch 1.23? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Ik snap niets meer hoor van dit topic, waarom nog druk maken om dit spel. DIce en EA hebben hun ogen al gegooid op de nieuwe BF... Zoals je kunt zien aan de server stats van de verschillende sites , dan zie je dat bf2 spelers per dag minder worden. Oftwel.. Een langzame dood aan het sterven zijn.
....
[verhaal]
....
....
@Stronkie: ik zal je ff quoten uit het XBOX360 Topic, deel 15 op 21 maart 2006:

Ik heb vandaag effe geld uitgegeven:P

Ik heb

DOA4
COD2
GRAW
Oblivion en
Battlefield 2 modern Combat.
...

Een beetje vreemd, vind je niet.
Op 23 maart 2006, BF2 Modern Combat (XBOX360) aanschaffen, om vervolgens in dit topic af te geven op BF2?? 8)7

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Even leek het een beetje ingedut op de Desert Conflict site, maar de nieuwe screenshots zien
er goed uit:

http://www.desert-conflict.org/

Dus, voor alle desert combat fans....hold your breath.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 135756 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:49:
Even leek het een beetje ingedut op de Desert Conflict site, maar de nieuwe screenshots zien
er goed uit:

http://www.desert-conflict.org/

Dus, voor alle desert combat fans....hold your breath.....
http://www.moc.staatsgeheim.com/news.php
Deze vond ik wel erg geslaagd kwa verhaal :) Kwam hem tegen in iemands signature hier op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR

hbsJR

All rounder

zag ik gisteren schoon kans om even als commander te spelen, doe ik dat ook. De match verliep bizar, i.v.m weinig mensen in de server en ook arti leek geen effect te hebben. Gezien als ik in mijn beeld zag dat ik een tank voluit raakte gebeurde er niks.

Evengoed, terwijl ik aan het commanderen ben zie ik steeds 2 poppetje rechts van me in karkand 64... dus ik bekijk het zo... zie ik daar een enemy lopen. Dus ik bekijk het een beetje.. bleken het stat-padders te zijn. want A schoot B dood en C revived, A schiet B dood en C revived. En uit pure verveling had ik maar een arti erop gegooid. had ik alle geluk van de wereld want ik raakte ze alle 3 en hoppa disconnect waren ze. vond het wel komisch.

toen ik net battlefield 2 had en 1 van mijn eerste keren commander was had ik zelfs nog een zooi stat padders geholpen, wist nog niet wat dat waren :D geloof dat ze het wel lief vonden, supply crates enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Gisteren op Sharqi Peninsula op de TV-toren gestaan en zag toen een apart schouwspel, volgens mij niet eerder beschreven (of slecht gezocht)... Paar mannetjes verzamelen zich rondom een hoop explosieven, *boem* en poppetjes vliegen in de lucht, en landen weer met parachute.

Ook een keer erbij gaan staan, en hoepeta, stoer de lucht in, en weer landen (jammer van die suicide doordat ik 9 vergat...). Wa's het doel van die gasten, behalve haha voor een paar keer, aangezien men een minuut of wat doorging. Puntjes harken, of gewoon een slok teveel op? :?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Tubby schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:41:
[...]

Baserape -> warning

Spawnrape -> warning
Dit heeft DJ Mantri erbij gezet omdat het lame-gehalte de laatste tijd wel heel erg hoog was @DJM. En om eenheid te krijgen onder de vele(!!!) admins heeft hij dit protocol opgezet.

/edit
Weet je wat ik eigenlijk graag zou zien in BF2...dat je van kit kan wisselen als je bij een supplycrate staat. Ik bedoel als zo'n crate je kan voorzien van ammo, waarom niet gelijk een ander wapen?
Ik weet heus wel dat je IRL niet zomaar van sniper naar anti-tankdivisie kan gaan, maar hey...dit is niet RL.
Ben erg benieuwd hoe jullie hierover denken.

[ Voor 25% gewijzigd door Oemfoefoe op 07-04-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Oemfoefoe schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:20:
[...]

Dit heeft DJ Mantri erbij gezet omdat het lame-gehalte de laatste tijd wel heel erg hoog was @DJM. En om eenheid te krijgen onder de vele(!!!) admins heeft hij dit protocol opgezet.

/edit
Weet je wat ik eigenlijk graag zou zien in BF2...dat je van kit kan wisselen als je bij een supplycrate staat. Ik bedoel als zo'n crate je kan voorzien van ammo, waarom niet gelijk een ander wapen?
Ik weet heus wel dat je IRL niet zomaar van sniper naar anti-tankdivisie kan gaan, maar hey...dit is niet RL.
komt er een tankje aan rijden, commander dropt pakketjes, 8 man sprint ernaar toe en gaan at, tank down en iedereen were verder met vorige class. Zou niet eens zo verkeerd zijn maar heeft met balance en tackiek te maken dat het er nooit in zou komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

[...]

/edit
Nee, maar IRL kun je uit een kratje van grofweg 1m diep, breed en hoog ook niet onbeperkt Kogels, SRAW's, Tankshells, TVGuided rockets ed halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:18

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

[...]

/edit
Klinkt leuk, dan word het wel een beetje simpel IMHO, lig je alleen met een supply-crate ergens. Zie je een ventje lopen in de verrte, pak je even je sniper. Je schiet hem dood. Komt er een tank aan pak je even AT. Word je toevallig raak geschoten, pak je even medic class. Waar heb je teammates voor nodig dan :P ? Dan krijg je weer een term als "supply-crate-spammer". Maar het lijkt me wel een goed idee jah, als het goed uitgewerkt word :)
nero355 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:53:
[...]

http://www.moc.staatsgeheim.com/news.php
Deze vond ik wel erg geslaagd kwa verhaal :) Kwam hem tegen in iemands signature hier op GoT.
Hee, mijn favoriete mod :P :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Laatst online: 19:36
Tubby schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:46:
Nee, maar IRL kun je uit een kratje van grofweg 1m diep, breed en hoog ook niet onbeperkt Kogels, SRAW's, Tankshells, TVGuided rockets ed halen :+
Ik heb sowieso IRL nog nooit een krat een zwaar beschadigde helikopter zien repareren. Ook vliegtuigen over een landingsbaan worden IRL niet bevoorraad.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

TallManNL schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:55:
[...]

Ik heb sowieso IRL nog nooit een krat een zwaar beschadigde helikopter zien repareren. Ook vliegtuigen over een landingsbaan worden IRL niet bevoorraad.
shit is dat echt zo.
ik had altijd gedacht dat je wel on the fly bommen kon bevooraden bij een vliegtuig die bijna mag1 vliegt. 8)7

tsja als alle super realistisch moet, ga dan naar Irak. Je moet de handigheid van de supply crates inzien bij BF1942 en BF-V had je in sommige huizen supply shit liggen das ook handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:36:
Ik geef Tranzy opzich wel gelijk behalve dat een leuk/goed verhaal over een gespeelt potje imho altijd wel leuk is om te lezen mits niet te patserig over jezelf.

Screenshots posten moet kunnen lijkt me (vind ik altijd leuk om te zien, een momentopname hoe een ander speelt). Wat minder zijn wel de screenies met alleen maar texten van namen die je gekilled hebt, als het nu de actie zelf nog in beeld had was het al beter geweest.

En wat mij opvalt is dat er nogal veel '1 zinnen' posts worden gedaan. Bewaar die ene zin voor een wat langere post bijvoorbeeld, chatten kan ook op irc.tweakers.net/msn/whatever er tegenwoordig allemaal mogelijk is om te kunnen chatten.
Irritant aan die '1 zinnen' posts is dat GoT van zichzelf kwa layout nogal 'groots' is opgezet, een heleboel van dat soort posts maakt het chaotisch IMHO en niet fijn om te lezen.
ik heb nog een leuke moment opname :P
Afbeeldingslocatie: http://img92.imageshack.us/img92/2017/screen0128og.th.jpg

Prachtige boem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR

hbsJR

All rounder

tja.. C4 planten. zelf ben ik er niet echt een ster in, dus ik hou het maar op simpel medic spelen. hoewel, zo bedoel ik het niet omdat een goede medic zijn ook niet echt makkelijk is.

Ace heb jij misschien c4 tips voor me? :)

[ Voor 12% gewijzigd door hbsJR op 07-04-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[bad day at the office - mood]
Echt wel weer een baaldag vandaag ... gestuntel, geklungel, ... en als het dan eens wat vlotter liep reed iedereen tegen me aan zodat ik minpunten en kicks kreeg ... grmbl ...
[/bad day at the office - mood]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 14:21

Nap

Woah! Ik een half jaar geleden balen omdat ik de L85A1 had unlocked (die van de medic), pak ik hem van de week weer op en dat ding is ineens fokking nauwkeurig geworden! (of ik kan er ineens mee mikken). Plus het feit dat je een medic bent helpt je zo enorm gemakkelijk naar de eerste plaats!
_/-\o_ Hulde voor de patchmakers! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Basti504 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:50:
[...]

Word je toevallig raak geschoten, pak je even medic class. Waar heb je teammates voor nodig dan :P
Da's niet nodig hè? Je health gaat sowieso omhoog als je naast een crate ligt. ;)

Het gaat er mij meer om als je @Karkand tegen 2 APC's en een tank aanloopt die nog engineer zijn ook, dat je eerst dood moet zijn voordat je AT kan kiezen.
Ik heb regelmatig meegemaakt dat ik als een medic tegen de APC ben gaan staan zodat 'ie mijn niet kan zien. Sta je daar dan met je medickitje...ik kan er wel een pleistertje opplakken, maar die ontploft niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Anoniem: 135756 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:07:
[...]

Uiteraard weet ik ook wel dat je op non-ranked servers kan spelen.
Echter de meeste mensen die ik ken spelen allen op ranked-servers.
Het is wat dat betreft voor mij een halve oplossing.

Even tussendoor, het valt mij op dat het woord "statspadden" te pas en te onpas gebruikt is voor wat voor vorm van cheaten dan ook. correct me if I'am wrong maar "padden" is toch gewoon een bedacht werkwoord voor de "paddles" (as in "shockpaddles") en slaat in die zin toch gewoon op het revive otrucje van de medic om systematisch je stats te verhogen?

Nee "padden" is het kunstmatig opvullen van iets (letterlijk gezien). Denk maar aan shoulderpads...in dit geval is het gewoon het "opvullen" van je stats maw kunstmatig verhogen van je stats. Maar goed.... En dat je vrienden alleen maar ranked spelen vind ik ook niet echt een excuus. Die zitten dan met jou op ranked knife only servers ofzo?...maar je moet het zelf weten hoor...niet gek staan te kijken als je stats weer ineens op nul staan omdat iemand jou of de server aangeeft. Regels zijn nou eenmaal regels en die gelden voor iedereen.

Wat je zegt over dat de stats e.d. een slecht iets zijn kan ik me wel bij aansluiten. Het zou meer iets voor je eigen beleving moeten zijn dan een middel om nieuwe wapens oid te unlocken. Ze moeten die unlocks aan skills koppelen en niet aan punten. Zelfde als de rangen. Voor het gros zegt het namelijk niets over hoe goed iemand is maar meer over hoe veel tijd iemand in het spel stopt.

En wat je zegt over de beste squad...daar zou t in mijn ogen ook om moeten gaan. Net weer een rondje karkand gespeeld (64 pl). Ik neem de cement factory over. Ondertussen komt er allemaal armour aan. Ik roep om hulp, arty, de hele klerezooi en iedereen blijft vrolijk bij hotel spawnen. Het was zelfs de enige USMC vlag die overgenomen was en nóg krijg je geen hulp of mensen die zo slim zijn om daar te spawnen om de rest van die basis over te nemen. Zélfs mn eigen squad niet. En dat gebeurde denk ik een keer of 4...en toen ben ik maar weggegaan. K werd er helemaal moederloos van.
RFVR schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:12:
Gisteren op Sharqi Peninsula op de TV-toren gestaan en zag toen een apart schouwspel, volgens mij niet eerder beschreven (of slecht gezocht)... Paar mannetjes verzamelen zich rondom een hoop explosieven, *boem* en poppetjes vliegen in de lucht, en landen weer met parachute.

Ook een keer erbij gaan staan, en hoepeta, stoer de lucht in, en weer landen (jammer van die suicide doordat ik 9 vergat...). Wa's het doel van die gasten, behalve haha voor een paar keer, aangezien men een minuut of wat doorging. Puntjes harken, of gewoon een slok teveel op? :?
Slokkie te veel op.... :P K zat van de week nog op een karkand server zonder teamdamage. Ik heb op het eind van de ronde nog een beetje lopen klooien met een vriend, hij spec ops en ik support...toen zijn we samen mbv C4 naar het dak boven de hotelvlag "gevlogen"
Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/8393/hoteldak7zy.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 07-04-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Lieve Crosshair heb jij. O+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!