[PC] Battlefield 2 - Deel XXXIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.234 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:11

Tjark

DON'T PANIC

hbsJR schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:40:
hebben jullie misschien nog tips met een vliegtuig? ik bedoel ik kan best door buisjes vliegen, op zijn kop door objecten enzo. Maar daadwerkelijk doelgericht een veld nuken, nee.... :X ik bedoel, ik vlieg altijd over, duik ietsjes en drop me bommen. Vaak ben ik al blij als ik 1 poppetje raak, hoewel ik zeer bewust was dat daar 10 man of meer liep.

Mijn vraag over het algemeen: hoe kan je goed bommen droppen zodat je daadwerkelijk IETS raakt
Tip 1: joystick (mocht je die nog niet hebben) ;)
Tip2: bind aan je hat-switch op je joystick dat je achter je kan kijken.

Als ik bommen laat vallen kijk ik altijd meteen achter me. Je ziet of je een beetje goed op je target zit.

Een ander heel groot voordeel is dat je makkelijk vaker achter kan kijken. D'r is niks gevaarlijker voor een piloot dan een andere piloot (zeker als 't FB35 vs J10 is en je zelf zit in een FB35 :X )

En verder: _veel_ oefenen.

* Tjark heeft laatst op wake nog 3x vlak achter elkaar een propvolle blackhawk naar beneden gehaald.
Tikt lekker aan 18 kils :)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:58
TjarkVerhoeven schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:42:
[...]
en hoe doe je dit?

het vervelende is dat je dan ook zelf weer moet terugswitchen naar cockpit. Het zou handig zijn dat als je die knop indrukt achter je kijkt, en loslaat weer terug naar cockpit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:52:
[...]

Als commander lig je best in de basis in een gebouw , de kans dat je daar iemand aanvalt is vrij klein.
En anders ga je gewoon ergens anders liggen he :7
jah snap ik, bedoel alleen dat er genoeg commanders zijn die niet zo slim zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TjarkVerhoeven schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:42:
[...]
Tip 1: joystick (mocht je die nog niet hebben) ;)

Als ik bommen laat vallen kijk ik altijd meteen achter me. Je ziet of je een beetje goed op je target zit.

Een ander heel groot voordeel is dat je makkelijk vaker achter kan kijken. D'r is niks gevaarlijker voor een piloot dan een andere piloot (zeker als 't FB35 vs J10 is en je zelf zit in een FB35 :X )

En verder: _veel_ oefenen.

/me heeft laatst op wake nog 3x vlak achter elkaar een propvolle blackhawk naar beneden gehaald.
Tikt lekker aan 18 kils :)
Ik heb een joystick maar kheb zo het gevoel dat voor heli's en jets een heel stuk makkelijker werkt hoor.
Maar kzal et wel eens testen .

En er is nog iets gevaarlijker voor een piloot : AA , gisteren op Wake heel de lucht schoongemaakt met een AA.
Ze hadden nog 1 vlag over , dus the perfect victim.
Maar gelukkig was mijn team zo goed dat we alsnog zijn verloren :(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

gisteren op Wake heel de lucht schoongemaakt met een AA.
Ze hadden nog 1 vlag over , dus the perfect victim.
Maar gelukkig was mijn team zo goed dat we alsnog zijn verloren
Was dat op de 24/7 Wake server van Crow ? Dan heb ik jouw bips afgeveegd daar denk ik :) hehehe

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gert-Jan_NB schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:25:
[...]

Was dat op de 24/7 Wake server van Crow ? Dan heb ik jouw bips afgeveegd daar denk ik :) hehehe
Ja dat zou wel goed kunnen...
Was in ieder geval een 24/7 wake.

ps. waarom is DJmantri altijd zo leeg , ik dacht gisteren om 19.00 uur , kga daar wat gaan spelen maar er was niemand :(

offtopic:
Jippie , nog 736 puntjes en dan ben ik weer een rankje bij

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

@smg_phoenix:

Dat heb ik ook vaak, ga ik kijken ... niks . Zelfde gister op !HuT! ... een paar -=]SC[=- gasten maar geen enkele Huttert of Gottert of Gamert.

*edit* vanavond weer op Crow 24/7 wake ? Is een goede server en niemand spreekt NL daar :)

[ Voor 24% gewijzigd door gertjanvdheuvel op 05-04-2006 11:39 . Reden: toevoeging erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gert-Jan_NB schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:38:
@smg_phoenix:

Dat heb ik ook vaak, ga ik kijken ... niks . Zelfde gister op !HuT! ... een paar -=]SC[=- gasten maar geen enkele Huttert of Gottert of Gamert.

*edit* vanavond weer op Crow 24/7 wake ? Is een goede server en niemand spreekt NL daar :)
Ik ben ook nog eens op die Hut gaan kijken , maar er was niemand.
Ja ok , ik speel daar wel vanavond(en vanmiddag) , kga dan wel eens da IP opzoeken want die browser van BF2 is niet de gemakkelijste om servers te vinden.

en waarom mag er niemand nederlands praten :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:49:
[...]

Ik ben ook nog eens op die Hut gaan kijken , maar er was niemand.
Ja ok , ik speel daar wel vanavond(en vanmiddag) , kga dan wel eens da IP opzoeken want die browser van BF2 is niet de gemakkelijste om servers te vinden.

en waarom mag er niemand nederlands praten :?
gister rond een uur of 10 was het druk op de HuT server :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:54

DeluxZ

Livin' the good life

Druk nou nee ... het zat inderdaad aardig vol :) Was wel leuk tegen pepperanus in chopper :D

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Gert-Jan_NB schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:38:
@smg_phoenix:

...
O jawel hoor....gisteravond was het redelijk vol op Hut serv. Ik daar heb een aantal Hutters gezien, een paar xx sswl xx gasten en een zeer irritant persoon genaamd GoT....zeef. Deze maakte een sport ervan om zijn squad genoten (ik dus) regelmatig te TK (3x). Ik had bijna mijn principes overboord gegooid om niet opzettelijk deze gast te TK.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Laatst online: 08-09 11:05
GoTcrw zeef bedoel je indy, heb em ook gezien, had dacht ik redelijk meer kills dan deaths.

Echter let wel, ik heb nog even de chat van gisteren terug zitten lezen en schijnbaar was er gisteren rond de tijd dat ik er was (22:30-0:00) voor een aantal figuren een red nametag bug bij in ieder geval mij dus misschien ook bij anderen.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
TallManNL schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:09:
GoTcrw zeef bedoel je indy, heb em ook gezien, had dacht ik redelijk meer kills dan deaths.

Echter let wel, ik heb nog even de chat van gisteren terug zitten lezen en schijnbaar was er gisteren rond de tijd dat ik er was (22:30-0:00) voor een aantal figuren een red nametag bug bij in ieder geval mij dus misschien ook bij anderen.
Ow...dan ga ik maar ervan uit dat GoTcrw zeef ook last heeft gehad van de red nametag bug.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:11
Indy91 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:50:
[...]

O jawel hoor....gisteravond was het redelijk vol op Hut serv. Ik daar heb een aantal Hutters gezien, een paar xx sswl xx gasten en een zeer irritant persoon genaamd GoT....zeef. Deze maakte een sport ervan om zijn squad genoten (ik dus) regelmatig te TK (3x). Ik had bijna mijn principes overboord gegooid om niet opzettelijk deze gast te TK.
Ja dat was ik :/ sorry sorry sorry het ging niet lekker gisteren. My bad dus. Zat hier samen met een maat te gamen en dan is de concentratie gewoon minder.

[ Voor 7% gewijzigd door zeef op 05-04-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:53:
[...]

Ja dat was ik :/ sorry sorry sorry het ging niet lekker gisteren. My bad dus. Zat hier samen met een maat te gamen en dan is de concentratie gewoon minder.
alhoewel ik er niet bij was is het u vergeven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Even universeel misschien een paar super-nuttige tips voor het gebruik van Helicopters en Vliegtuigen in het algemeen.

Rules of the Air
1. Every takeoff is optional. Every landing is mandatory.
2. If you push the stick forward, the houses get bigger. If you pull the stick back, they get smaller. That is, unless you keep pulling the stick all the way back, then they get bigger again.
3. Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous.
4. It's always better to be down here wishing you were up there than up there wishing you were down here.
5. The ONLY time you have too much fuel is when you're on fire.
6. The propeller is just a big fan in front of the plane used to keep the pilot cool. When it stops, you can actually watch the pilot start sweating.
7. When in doubt, hold on to your altitude. No one has ever collided with the sky.
8. A 'good' landing is one from which you can walk away. A 'great' landing is one after which they can use the plane again.
9. Learn from the mistakes of others. You won't live long enough to make all of them yourself.
10. You know you've landed with the wheels up if it takes full power to taxi to the ramp.
11. The probability of survival is inversely proportional to the angle of arrival. Large angle of arrival, small probability of survival and vice versa.
12. Never let an aircraft take you somewhere your brain didn't get to five minutes earlier.
13. Stay out of clouds. The silver lining everyone keeps talking about might be another airplane going in the opposite direction. Reliable sources also report that mountains have been known to hide out in clouds.
14. Always try to keep the number of landings you make equal to the number of take offs you've made.
15. There are three simple rules for making a smooth landing. Unfortunately no one knows what they are.
16. You start with a bag full of luck and an empty bag of experience. The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.
17. Helicopters can't fly; they're just so ugly the earth repels them.
18. If all you can see out of the window is ground that's going round and round and all you can hear is commotion coming from the passenger compartment, things are not at all as they should be.
19. In the ongoing battle between objects made of aluminum going hundreds of miles per hour and the ground going zero miles per hour, the ground has yet to lose.
20. Good judgment comes from experience. Unfortunately, the experience usually comes from bad judgment.
21. It's always a good idea to keep the pointy end going forward as much as possible.
22. Keep looking around. There's always something you've missed.
23. Remember, gravity is not just a good idea. It's the law. And it's not subject to repeal.
24. The three most useless things to a pilot are the altitude above you, runway behind you, and a tenth of a second ago.

Als je jezelf aan deze regels houdt dan komen de badges vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
zeef schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:53:
[...]

Kan gebeuren.....forgive and forget. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gert-Jan_NB schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:49:
Even universeel misschien een paar super-nuttige tips voor het gebruik van Helicopters.

Rules of the Air

Helicopters can't fly; they're just so ugly the earth repels them.

Als je jezelf aan deze regels houdt dan komen de badges vanzelf :)
My Helicopter wat doe je :( Heeft ook niks met badges te maken :/
Keep looking around. There's always something you've missed.
Geldt voor alles IRL en in-game ;)

Verder wel grappig !!

Bijna vergeten : Ik heb het ook weleens dat ik een ronde binnenkom en dan meteen "lekker start" met -12 ofzo ... ga dan meestal effe rustig snipen ofzo om een beetje tot rust te komen van de paniek die al die TK's veroorzaken :|

[ Voor 19% gewijzigd door nero355 op 05-04-2006 15:08 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:31:
[...]

ik ook niet , alhoewel op wake island heb ik gisteren welgeteld !2! kills gemaakt met 1 dropping , dat was een record :Y)
Ik pakte laatst 2 tanks, 2 apc's en een jeepje met 1 rondje bommen met de SU op EF...

Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/PhoenixProjects/BF2/Bullseye.jpg
maxoss schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:51:
[...]

en hoe doe je dit?

het vervelende is dat je dan ook zelf weer moet terugswitchen naar cockpit. Het zou handig zijn dat als je die knop indrukt achter je kijkt, en loslaat weer terug naar cockpit.
Je kan natuurlijk ook je cockpit view binden aan je hatswitch. Ik heb 4 views op mn hatswitch staan.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over de rangen.
ik begrijp dat je pas "First Segeant" kan worden als je alle "basic" badges hebt.
Maar is het ook onmogelijk om de rang erna te krijgen: "Master gunnery sergeant" ?
M.a.w. als ik niet alle "basic" badges heb dan zit ik nu vast op de rang "master sergeant" ?

Ik mis namelijk nog de knife badge. En om eerlijk te zijn voel ik me niet geroepen die te gaan halen
ik vind het namelijk een belachelijke badge. Leuk om iemand toevallig als het uitkomt neer te knifen, maar om full-time in de weer te zijn met je knife om die badge te halen is niet mijn idee van een leuke potje battlefield.

Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 11:37

hbsJR

All rounder

ik vlieg liever zonder cockpit voor me... gezien ik dan ook kan zien wat er lichtelijk onder me gebeurd.

Ja ik heb een joystick.. een heuze logitech attack 3 joystick.
http://images-eu.amazon.c...0000WOCVQ.03.LZZZZZZZ.jpg
En misschien wel handig om de camera change view thingie te binden op me joystick. jullie bedoelen hopelijk knopje C binden aan de joystick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

17. Helicopters can't fly; they're just so ugly the earth repels them.
:( , wat hebben die tegen heli's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:29:
ik begrijp dat je pas "First Segeant" kan worden als je alle "basic" badges hebt.
Maar is het ook onmogelijk om de rang erna te krijgen: "Master gunnery sergeant" ?
M.a.w. als ik niet alle "basic" badges heb dan zit ik nu vast op de rang "master sergeant" ?

Ik mis namelijk nog de knife badge. En om eerlijk te zijn voel ik me niet geroepen die te gaan halen
ik vind het namelijk een belachelijke badge. Leuk om iemand toevallig als het uitkomt neer te knifen, maar om full-time in de weer te zijn met je knife om die badge te halen is niet mijn idee van een leuke potje battlefield.

Weet iemand dit?
Kan je terugvinden in het topic ;) Je krijgt gewoon je unlocks dus maak je geen zorgen over je rang
Vind ik dus ook !!
hbsJR schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:30:
ik vlieg liever zonder cockpit voor me... gezien ik dan ook kan zien wat er lichtelijk onder me gebeurd.

En misschien wel handig om de camera change view thingie te binden op me joystick. jullie bedoelen hopelijk knopje C binden aan de joystick?
Nee aan F9 t/m F12 dat is wat handiger ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:29:

Weet iemand dit?
Bij 20.000 punten promoveer je naar óf Master Sergeant óf First Sergeant (indien je op dat moment de benodigde badges hebt)
Indien je eenmaal Master Sergeant bent, blijf je tot 50.000 punten Master Sgt., ook al haal je naderhand wel de benodigde badges.
Bij 50.000 punten promoveer je naar óf Master Gunnery óf Sergeant Major (indien je weer die benodigde badges op dat moment hebt). Voor de rest zie verhaal hierboven.

Voor meer uitleg over rangen: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Indy91 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:50:
[...]

Kan gebeuren.....forgive and forget. ;)
Yay...het is sowieso wel raar als je naast elkaar zit (ok er zat een scherm tussen) en samen op een server aan het gamen bent. Zeker als je bij verschillende teams bent ingedeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:01:
[...]

Bij 20.000 punten promoveer je naar óf Master Sergeant óf First Sergeant (indien je op dat moment de benodigde badges hebt)
Indien je eenmaal Master Sergeant bent, blijf je tot 50.000 punten Master Sgt., ook al haal je naderhand wel de benodigde badges.
Bij 50.000 punten promoveer je naar óf Master Gunnery óf Sergeant Major (indien je weer die benodigde badges op dat moment hebt). Voor de rest zie verhaal hierboven.

Voor meer uitleg over rangen: klik
Thanx.
Duidelijk nu.
Heb overigens net mijn knife badge ook gehaald: op een knife & pistol only server.
Piece of cake, EN leuk.
Wist niet echt van het bestaan af. Maar op zo'n server is het wel leuk om te knifen
omdat iedereen inderpowered is. (afgezien van de losers die je altijd hebt die toch zonodig
in een tank moeten gaan zitten)

Filter gewoon op servernaam "knife" en je vind altijd wel wat ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
zeef schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:05:
[...]

Yay...het is sowieso wel raar als je naast elkaar zit (ok er zat een scherm tussen) en samen op een server aan het gamen bent. Zeker als je bij verschillende teams bent ingedeeld :)
Offtopic:
Ik neem aan dat jullie op een i-net aansluiting zaten. Hadden jullie nou last gehad van hogere pingtijden of lag, omdat er meerdere spelers over 1 i-net lijn liepen?
Ik wil nl. binnenkort ook met een aantal spelers thuis, over 1 lijn, online battlefielden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
offtopic:
Dat ging prima, lage ping, goed speelbaar op XS4all 6mbit ADSL. Wel erg grappig om jezelf te zien lopen en doen bij de ander. Geen idee met hoeveel je tegelijk kan spelen op 1 ADSL. Gewoon maar proberen denk ik :)

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/zeef/100_7366%20(Small).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat netjes :o

Mijn PC is te vinden dus stapels papieren/dvd's en andere troep 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
wat moet je nu met een telefoon ;)

en uhm.. er staat een kandelaar onder je buro?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:43:
Wat netjes :o

Mijn PC is te vinden dus stapels papieren/dvd's en andere troep 8)7
De mijne normaalsgesproken ook maar nu hadden we wat ruimte nodig + de hulp zat al weken te zeuren..... Dus maar arty strike op mijn bureau gevraagd >:)
geen idee, staat er voor het plaatje als de teamspeak server plat ligt kan ik latijd nog laten inbellen en een voice conference hosten op mijn centrale 8)7
en uhm.. er staat een kandelaar onder je buro?
lampje zodat ik wat licht heb als ik in de kast aan het morrelen ben. Moet ook weer weg maar ben nog niet uitgemorreld :+

[ Voor 83% gewijzigd door zeef op 05-04-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 22:30

Tubby

or not to be

zeef schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:32:
Dat ging prima, lage ping, goed speelbaar op XS4all 6mbit ADSL. Wel erg grappig om jezelf te zien lopen en doen bij de ander. Geen idee met hoeveel je tegelijk kan spelen op 1 ADSL. Gewoon maar proberen denk ik :)
Heb bij ons thuis met enige regelmaat bf2 lanparties met een man of 10 tot 14, en dan spelen we ook bf2 op internet zonder lag. Volgens mij hebben we een keer met 12 man tegelijk bf2 op internet gespeeld.

Heb btw @home breedband in een redelijke goeie wijk gelukkig _/-\o_

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:11:
[...]
Thanx.
Duidelijk nu.
Heb overigens net mijn knife badge ook gehaald: op een knife & pistol only server.
Piece of cake, EN leuk.
Wist niet echt van het bestaan af. Maar op zo'n server is het wel leuk om te knifen
omdat iedereen inderpowered is. (afgezien van de losers die je altijd hebt die toch zonodig

Zat er laatst ook op een, dacht even expert pistol te halen, moest ik nog ruim 200 kills om hem te kunnen halen. Dat knifen is trouwens leuker op een gewone server, daar let niet iedereen altijd goed op en is het nóg leuker als je daadwerkelijk iemand hebt })
Wilde alleen niet mijn o zo geweldige stats riskeren dus ben maar weggegaan uit voorzorg O-)

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

zo eindelijk gunnery seargant :D

had weer 2 unlocks, 1 is de G36E geworden heb er nog 3 over met de volgende keuze

DAO12
MG36
Jackhammer

wat zouden jullie daaruit kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

papieren en dvd?
bij mij ligt hier vanalles.
twee glazen , een achterlicht voor een fiets , veel kabels , zo'n plasma lamp , natuurlijk cd's , een schroevendraaier , een uurwerk , wat umd achtige dingen , oortjes voor psp , papieren , schroeven , ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR

hbsJR

All rounder

haha... heb nog wel een foto van mijn battlestation :D
http://freefilehosting.net/file/?id=pN3yk6vb

tis nu wat schoner, en wat netter op het gebied van draden. Plus mijn gare koptelefoon is vervangen door een sennheiser, maar ik had geen zin om me finepix te pakken
Movinghead schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:56:
DAO12
MG36
Jackhammer

wat zouden jullie daaruit kiezen?
jackhammer, hij schiet echt zo relaxed gewoon

[ Voor 45% gewijzigd door hbsJR op 05-04-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja , waarom ook niet :
mijn killing enviroment (wie verslaat mij in slordigheid?)
http://img304.imageshack.us/img304/156/p10100259qv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

hbsJR schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:08:
haha... heb nog wel een foto van mijn battlestation :D
http://freefilehosting.net/file/?id=pN3yk6vb

tis nu wat schoner, en wat netter op het gebied van draden. Plus mijn gare koptelefoon is vervangen door een sennheiser, maar ik had geen zin om me finepix te pakken

[...]

jackhammer, hij schiet echt zo relaxed gewoon
Holy shit, hoe kun je daar in godsnaam relaxed zitten? Je hele bureau ligt gewoon vol man, je kunt je ellebogen niet eens kwijt. :D

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Teamgenoten bellen als er bijvoorbeeld een tank in de buurt van je medesoldaatjes komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 20:37
Ik heb zojuist BF2-SF gekocht en dacht ik ga ff lekker spellen
Nou niet dus, wat een klotezooi

BF2_SF installeren ging goed, maar ik mcht niet online (verkeerde patch)
1.22 mocht niet want geen 1.21... dus 1.20, daarna 1.21
Maar 1.22 mocht nog steeds niet want geen 1.21

Even hard vloeken en alles eraf gemikt
BF2 er schoon op, vervolgens BF2-SF, daarna 1.20, 1.21 en 1.22
rechtsboen staat nu 1.1.2720-552.0

Nu kon ik wel online, dacht ik
Nou niet dus want ik mag niet online mijn mijn modified version WTF ???
"this server only allows player with unmodified content to join

Ondertussen was ik online bezig om met m'n creditcard BF2-EF te kopen
Dat was nog erger als dat verhaal hierboven
Van de ene pagina met met allemaal vragen over mijn persoonlijke gegevens naar de andere
Na de zoveelste foutmelding en de weet niet hoeveelste m'n gegevens invullen heb ik het opgegeven

BF2 werkt, BF2-SF mag niet online en BF2-EF mag ik niet kopen
Ik ga naar bed, kijken of dat wel lukt

[ Voor 3% gewijzigd door Woodski op 05-04-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR

hbsJR

All rounder

truste.. en speciaal voor jou: RTFM

just kidding ;)
anders moet je een paar bladzijdes terug hier, er kwam iets van volgordes hier terug :)
edit:
EyeWitness schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:39:
[...]

BF
SF
1.12
1.2
1.21
1.22

Is niet zo moeilijk toch :S
wat ze ook sterk aanraden is om even de FULL patches te downloaden en installen

nah, als ik het zo hoor is special forces halen nog niks voor me.. ik blijf lekker op battlefield 2 plakken

[ Voor 73% gewijzigd door hbsJR op 05-04-2006 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat sommige mensen kunnen spelen in zoveel rommel of korte tafels/buro's

Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/PhoenixProjects/Setup-Phoenix02.jpg
hbsJR schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:30:

Kan ook maar ik heb echt de aparte views gebind...zoals F9 F10 F11 F12. En ik vlieg ook altijd zonder cockpit. Ik zal wel net van rearview naar cockpit hebben geswitched. Je moet dan nog een keer naar cockpit en dan issie weg.

Net ook nog gelachen. Eerst gooi ik 2 bommen met de J-10 waarvan ieder een cobra raakt die samen een vlag aant overnemen waren. BOEM 4 kills. Daarna schiet ik al mn raketten langs zo'n vliegende turkenbus (no offense) en switch nog net op tijd om 2 bommen door zn laadklep naar binnen te knikkeren. 8) Iedereen die er onder stond en het zag gebeuren echt zo van...zag je dat???!!
[...]

Thanx.
Duidelijk nu.
Piece of cake, EN leuk.

Grappig dat je jezelf net aangeeft een stadpadder te zijn. Knife en pistol only servers zijn illegaal en je stats kunnen daardoor dus gereset worden. Dus een beetje stom advies wat je net geeft.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 00:47:
Grappig dat je jezelf net aangeeft een stadpadder te zijn. Knife en pistol only servers zijn illegaal en je stats kunnen daardoor dus gereset worden. Dus een beetje stom advies wat je net geeft.
Een korte reactie:

sod off.

Een iets langere reactie:

Volgens mij snap jij niet helemaal wat een statpadder is.
(hint: It involves "paddles")

Er is niets "cheaterigs" aan als je met z'n allen elkaar te lijf gaat met knifes en pistols, vriend.
en ik vind het in hoge mate huilerig als je dat als "illegaal" gaat bestempelen.
Het is fair & square, man tegen man, zelfde wapens.

Kijk, cheaten vind niemand leuk, en dingen als aimbots en wallhacks komen rechtstreek uit de hel.
Elke christen zal het met me eens zijn.
Maar om eerlijk te zijn was ik meer geinsteresseerd in de inhoud van mijn zakdoek, de laatste keer dat ik mijn neus snoot, dan in 3 homo's die met elkaar een geheim afspraakje maken om systematisch hun stats te verhogen teneinde op een corrupte manier een virtuele kolonel te zijn.

Even voor de duidelijkheid m.b.t. statspadding:
Nee, ik keur het niet goed. Nee ik doe er zelf niet aan mee en ja het zijn losers.
Statspadding is iets voor primitieve onderontwikkelde barbaarse mensen.
Op een server en-masse als beschaafde mensen met messen op elkaar inhakken
op een eerlijke manier, heeft daar niets mee te maken.

PS:

Voor de mensen die nu denken:
Redelijk lange post voor een punt wat je blijkbaar niet zo heel boeiend vindt:

Point taken.

But then again: Niet alles serieus nemen graag :+.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 05:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:18

[afbeelding]
Offtopic: Bij mij staat ongeveer hetzelfde kitje :P (op een ander bureau enzo natuurlijk)
Alleen die G15 ontbreekt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat gisteren op een Duitse server waar 2 NL'ers via de algemene chat (die iedereen ziet dus) afspraken te maken om elkaar even een x aantal keer te knifen, kwamen echt berichten voorbij van:
Loser1: Bij de lower dam dan
Loser2: Ja is goed.

dachten zeker niet dat er andere Nederlanders op de server zouden zitten, dus vriendelijk verzocht of ze geen statspadding afspraken wouden maken, toen hebben ze er maar vanaf gezien! >:)
Zoals ik het omschrijf vindt ik het echt lame, maar knife/pistol only servers lijken mij wel weer leuk, das gewoon mano a mano en een beetje wie er het meest geluk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 01:35:
[...]

Een korte reactie:

sod off.

Er is niets "cheaterigs" aan als je met z'n allen elkaar te lijf gaat met knifes en pistols, vriend.
en ik vind het in hoge mate huilerig als je dat als "illegaal" gaat bestempelen.

Kijk, cheaten vind niemand leuk, en dingen als aimbots en wallhacks komen rechtstreek uit de hel.
Maar om eerlijk te zijn was ik meer geinsteresseerd in de inhoud van mijn zakdoek, de laatste keer dat ik mijn neus snoot, dan in 3 homo's die met elkaar een geheim afspraakje maken om systematisch hun stats te verhogen teneinde op een corrupte manier een virtuele kolonel te zijn.

Nee, ik keur het niet goed. Nee ik doe er zelf niet aan mee en ja het zijn losers.

PS:

Point taken.

Fout.
lees de ROE :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

De ROE die EA onderstreept:

§1.8 Players may not use or exploit game mechanisms to artificially boost their score ("stats padding") and Server administrators may not knowingly allow or encourage this activity on their servers.

This would include but not limited to:
§ Knife-Pistol-Revive
§ Knife-Pistol only Servers
§ Knife only Servers
§ High Points Servers
§ Infantry only Servers
§ No Artillery or Armour Servers
§ Using Vehicles removed from battlefield for purposes of artificially inflating points
§ Turning boats upside down and repairing
.... enzovoorts

Met andere woorden: of je het nu leuk vind of niet, EA is het er NIET mee eens dat BF2 op dit soort servers wordt gespeelt en dus maak je kans op resetten van je stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
[...]

Kijk, dat kan jouw mening zijn. Maar EA is van mening dat Knife & Pistol only servers fout zijn, deze worden actief unranked gemaakt en degenen die er spelen worden nog wel eens gereset. En het is statpadding omdat dit je helpt bij het halen van knife en, je raadt het al, pistol badges.

edit: spuit 11

[ Voor 5% gewijzigd door TallManNL op 06-04-2006 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 19:16

Twhomp

Stayin' Alive

gyedema schreef op donderdag 06 april 2006 @ 07:47:
[...]

§1.8 Players may not use or exploit game mechanisms to artificially boost their score ("stats padding") and Server administrators may not knowingly allow or encourage this activity on their servers.

§ High point Servers
a) Wat? :'( Die spelen juist het fijnste (lange maps met relatief weinig mensen). Op zich kan je makkelijker de badges halen ja, maar het heeft nog steeds veel skill nodig en ik zie dat echt niet als statspadden (knife/pistol-only servers is wat dat betreft veel duidelijker).

b) Wat? Vrijwel heel dit topic geeft high point servers als tip (zoals bij mij toen ik vroeg hoe ik een command badge kon halen). Beetje "hypocriet", ook van EA dan eigenlijk.

En ik dacht dat alle ranked servers via partners van EA gingen (anders waren ze niet ranked). Dan is die controle toch veel beter te doen?

* Twhomp vindt het maar een zooitje

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Twhomp schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:11:

Weest blij dat het nen zooitje is :+
Zo kunnen die servers toch nog bestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 19:16

Twhomp

Stayin' Alive

Mr. Bondt schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:15:
[...]

Weest blij dat het nen zooitje is :+
Zo kunnen die servers toch nog bestaan :)
Dat is ook wel weer waar :)

* Twhomp geeft Mr. Bondt pluim voor de instant-oppepspeech

Trouwens gisteren nog:

Log in op een generiek servertje (vriend van me speelde er). Eerste ronde Karkand, ik maak 4:1 killdeathratio, ging erg lekker, haal gouden medaille.

Volgende ronde die stadsmap met die TV-toren. Ik cap die toren als MEC, weet hem minutenlang te behouden. Heel US gaat voor die vlag, zodat alle andere vlaggen van MEC raken. Eindelijk alle vlaggen van ons, ronde vroegtijdig voorbij en ik haal brons. Detail: een US-gast zat als laatste rond te vliegen in chopper, geen vlaggen cappen, niet SL zijn, niks. Gemiste kans tegenpartij.

Daarna Wake: de gast die vorige ronde persé chopperwhore moest spelen, nu op carrier cobra pakken. US capped maar geen vlaggen, dus ik ga uit verveling vliegtuig pakken. Knal ik 2 keer de teamkillende (3 keer, dus prob per ongeluk, maar toch) chopperdude neer.

En dan begint het: IK ben de gene die altijd alles verpest (1ste keer op die server). Mensen zoals IK zijn eikels. IK ben 5 jaar oud. IK ben een noob. IK rape.

:?

Logica |:(
Heerlijk die pubertjes. Jammer dat /ignore niet werkt.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Gisterenavond !HuT! was leuk ! Thanx voor de gezellige tijd totdat mijn bezoek kwam binnenvallen :S
3 x commander voor de !HuT!-crew geweest en 3 x goud ;) thnx.

Naderhand even bijna-unruled fraggen op Crow en SMG_Phoenix was er ook ... Ging ook erg lekker, echter kan die server totaal niet in playability-netheid tegen !HuT! op hoor. Ze knallen je daar gerust af voor een woestijnbuggy, en ze AA-en je zelfs om je uit een J-10 te krijgen :(

Ach, het speelt in in iedergeval goed en ik ga vanavond zeker weer ff op !HuT! kijken ;)

[/!HuT! adverteermodus] })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Trouwens over die battlecommand plekken die we bewonen , wat dacht je van deze ?

Afbeeldingslocatie: http://www.abum.com/file/shadow/pictures/14778.jpg

Beetje overdone of ultiem cool ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:03
Utiem cool! :*) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Goh, als je de badges wilt halen, moet je gewoon op de wat minder bekende servers spelen.

Ik speelde gister in een server, staat er een tegenstander tegenover mij. Hij (zij?) schiet als een gek en alle kogels gaan mis, ik met mijn pistool schiet em vervolgens gewoon neer...tja.... Ik stond dus regelmatig bovenaan de score lijst.

Altijd wel leuk dat op 20 player servers altijd van die kat en muis spelletjes hebt. Is net flag A veroverd, dan verovert de tegenstander vlag B etc etc.

[ Voor 7% gewijzigd door OCTheEagle op 06-04-2006 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

* nero355 eens is d:)b
Thanx.
Duidelijk nu.
Piece of cake, EN leuk.

Door dit soort posts/mensen geniet ik nog meer van mijn helemaal zelf legaal behaalde Expert Knife Badge 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

idd Nero, ik doe gewoon liever echt moeite om mijn veteran knife (psycho identity) badge te halen.

Jij hebt de expert ??? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ We're not worthy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:58
Gert-Jan_NB schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:12:
idd Nero, ik doe gewoon liever echt moeite om mijn veteran knife (psycho identity) badge te halen.

True, ik heb me Veteran knife en explosives op een iets minder legale manier gehaald (knife&pistol only servers). Persoonlijk vind ik het niet illegaal, maar het geeft idd minder voldoening... Respect voor de mensen die hem wel "legaal" hebben gehaald. Al vraag ik me af, hoe doe je dat... 18 kills in een ronde... :?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
OCTheEagle schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:05:
Goh, als je de badges wilt halen, moet je gewoon op de wat minder bekende servers spelen.

Ik speelde gister in een server, staat er een tegenstander tegenover mij. Hij (zij?) schiet als een gek en alle kogels gaan mis, ik met mijn pistool schiet em vervolgens gewoon neer...tja.... Ik stond dus regelmatig bovenaan de score lijst.

Altijd wel leuk dat op 20 player servers altijd van die kat en muis spelletjes hebt. Is net flag A veroverd, dan verovert de tegenstander vlag B etc etc.
het mooie is dat je er echt moeite voor moet doen. dus een batch halen op een server met niveau vind ik persoonlijk leuker omdat je er dan echt je best voor moet doen. >:)

maar het allerleukste is je "gamevrienden" een purple heart aansmeren })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

@kw_nl: psycho onboard hebben :) ik ben zo tussen de ronden door afentoe bezig om mijn Veteran Knife te halen. Je zal zeggen dat 7 mensen niet veel is, maar doe het maar eens. De dankbaarste slachtoffers zijn snipers :) Daar kan je vaak echt mooi mikken op nek of hart })

*Gert-Jan dringt zijn 2e ik weer terug met een kop koffie*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:54

DeluxZ

Livin' the good life

Op karkand mensen van achter neer steken >:) Is helemaal niet zo moeilijk maar je moet niet persee alles willen kniven. Als je een kans hebt, neem hem steek je mis en merkt hij ECHT niets nog is steken anders gewoon schieten :9 En niet met je mesje doelloos rond huppelen

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Gert-Jan_NB schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:12:

:D
kw_nl schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:26:
True, ik heb me Veteran knife en explosives op een iets minder legale manier gehaald (knife&pistol only servers). Persoonlijk vind ik het niet illegaal, maar het geeft idd minder voldoening... Respect voor de mensen die hem wel "legaal" hebben gehaald. Al vraag ik me af, hoe doe je dat... 18 kills in een ronde... :?
22 bedoel je >:) Gewoon Karkand op een server zonder tijd limiet en flink je best doen !! Leukste is in de kont porren als ze met een ladder omhoog gaan of een medic die zit te reviven en jij maar die ventjes weer killen : Heerlijk die n00b medics :+

Heb al 297 pistol kills om precies te zijn trouwens, Expert Pistol wil ik ook halen namelijk. Dacht alleen dat ik wel wat meer kills had ermee maar goed... This game needs a Desert Eagle uit CS 1.6 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
[...]

Een korte reactie:

sod off.

PS:

Point taken.

ik zie er zelf ook niet echt het nut van in om te gaan statspadden maar heb t wel eens gedaan...maar dat was meer voor de lol, als bijvoorbeeld een commander ergens ligt dan kan dat bes wel eens grappig zijn, en ja tis lame maar achja uiteindelijk is iedereen een lamer, want ze doen allemaal mee als ik met iemand anders lig te statspadden komen ze ineens allemaal kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Leukste is in de kont porren ...
Blijf je wel on-topic nero :D

Geintje, maar je hebt gelijk, en n00b medics irriteren me mateloos. Heb je de pech dat je de hoek om komt en je meteen onder vuur ligt en dodelijk gewond neervalt. Je hoort al aankomen 'clear' - 'vonk' en je leeft weer ... en opvolgend meteen weer acute loodvergiftiging en drie kilo aangekomen door al die 7.62mm's in je gezicht.

Conclusie, kijk eerst wie je weer revived en of dat een beetje nuttig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:59:
papieren en dvd?
bij mij ligt hier vanalles.
twee glazen , een achterlicht voor een fiets , veel kabels , zo'n plasma lamp , natuurlijk cd's , een schroevendraaier , een uurwerk , wat umd achtige dingen , oortjes voor psp , papieren , schroeven , ...
Haha bij mij ligt ook veeeel meer, maar daar wilde ik jullie niet mee vervelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR

hbsJR

All rounder

ik speel heel vaak medic, maar de laatste weken probeer ik niet gelijk de paddles te pakken. Heb nog een klein vraagje; hoe kan je verticaal opstijgen, en met welke vliegtuig kan dit. het ziet er namelijk gaaf uit maar ik heb zelf geen idee hoe dit moet.

Daarnaast, om de discussie voor te zetten; zelf speel ik niet echt voor de badges, gezien ik toch vanzelf wat haal. ik vind het prettig om als support SUPPORT te zijn en niet van OMG CHECK MY PKM! CHECK IT BABY! en om als medic MEDIC te zijn in plaats rond te rennen voor de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

hoe kan je verticaal opstijgen, en met welke vliegtuig kan dit.
Met de Amerikaanse Jet (F22 volgens mij toch ?) en op de S blijven drukken als je instapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[...]

Kan ook maar ik heb echt de aparte views gebind...zoals F9 F10 F11 F12. En ik vlieg ook altijd zonder cockpit. Ik zal wel net van rearview naar cockpit hebben geswitched. Je moet dan nog een keer naar cockpit en dan issie weg.

Net ook nog gelachen. Eerst gooi ik 2 bommen met de J-10 waarvan ieder een cobra raakt die samen een vlag aant overnemen waren. BOEM 4 kills. Daarna schiet ik al mn raketten langs zo'n vliegende turkenbus (no offense) en switch nog net op tijd om 2 bommen door zn laadklep naar binnen te knikkeren. 8) Iedereen die er onder stond en het zag gebeuren echt zo van...zag je dat???!!

[...]

Je hebt vast een lieve moeder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Thrills33ka schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:06:
[...]want ze doen allemaal mee als ik met iemand anders lig te statspadden komen ze ineens allemaal kijken.
vindt je het gek, komen je of afknallen of komen screenshotjes maken. Ik snap ook niet dat iemand het zoekt om te statspadden, want er is toch geen ruk aan?? Speel je maar een uurtje langer dan heb je ook de punten binnen en je hebt tenminste plezier aan het spelletje beleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Twhomp schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:11:
[...]

a) Wat? :'( Die spelen juist het fijnste (lange maps met relatief weinig mensen). Op zich kan je makkelijker de badges halen ja, maar het heeft nog steeds veel skill nodig en ik zie dat echt niet als statspadden (knife/pistol-only servers is wat dat betreft veel duidelijker).

b) Wat? Vrijwel heel dit topic geeft high point servers als tip (zoals bij mij toen ik vroeg hoe ik een command badge kon halen). Beetje "hypocriet", ook van EA dan eigenlijk.

En ik dacht dat alle ranked servers via partners van EA gingen (anders waren ze niet ranked). Dan is die controle toch veel beter te doen?

De ticketratio van ranked servers staan vast op 100%, voor 16 players is dit meestal rond de 100, voor 32 rond de 200 en voor 64 rond de 300. Hier kun je dus niet mee sjoemelen als server admin. Wat je als speler wel kan doen is servers opzoeken met 64player maps met daarop weinig spelers of een lage maxplayers.

Magoed, met 16 man op een 64 player map doe je ook niet voor je lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:12:
[...]

De ticketratio van ranked servers staan vast op 100%, voor 16 players is dit meestal rond de 100, voor 32 rond de 200 en voor 64 rond de 300. Hier kun je dus niet mee sjoemelen als server admin. Wat je als speler wel kan doen is servers opzoeken met 64player maps met daarop weinig spelers of een lage maxplayers.

Maar je kan wel op je 16 slots server gewoon 64 size maps draaien, dan heb je dus gewoon 300 tickets op te maken met 16 man, zo kom je wel aan scores van 200+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Woodski schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:44:
Help, ik probeer te updaten met een patch die bedoeld is voor een andere gameversie! :o
Tip: download de full patch, dan kan je altijd updaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 21:34

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Gert-Jan_NB schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:46:
[...]

Met de Amerikaanse Jet (F22 volgens mij toch ?) en op de S blijven drukken als je instapt :)
De F35B kan verticaal opstijgen door simpelweg de throttle achteruit te zetten. I.p.v. achteruit rijden, gaat 'ie omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:34:
[...]

Maar je kan wel op je 16 slots server gewoon 64 size maps draaien, dan heb je dus gewoon 300 tickets op te maken met 16 man, zo kom je wel aan scores van 200+
Dat wel, maar je gaat niet voor je lol met 16 man op een 64 player map rondlopen of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

@Oemfoefoe: bedankt voor de correctie, het is idd de F-35 Joint Strike Fighter die dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxoss schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:27:
[...]

het mooie is dat je er echt moeite voor moet doen. dus een batch halen op een server met niveau vind ik persoonlijk leuker omdat je er dan echt je best voor moet doen. >:)

maar het allerleukste is je "gamevrienden" een purple heart aansmeren })
Idd, bedankt nog Maxoss :( ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Woodski schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:44:
Ik heb zojuist BF2-SF gekocht en dacht ik ga ff lekker spellen
Nou niet dus, wat een klotezooi

BF2_SF installeren ging goed, maar ik mcht niet online (verkeerde patch)
1.22 mocht niet want geen 1.21... dus 1.20, daarna 1.21
Maar 1.22 mocht nog steeds niet want geen 1.21

Even hard vloeken en alles eraf gemikt
BF2 er schoon op, vervolgens BF2-SF, daarna 1.20, 1.21 en 1.22
rechtsboen staat nu 1.1.2720-552.0

Nu kon ik wel online, dacht ik
Nou niet dus want ik mag niet online mijn mijn modified version WTF ???
"this server only allows player with unmodified content to join
.....
Verwijder BF2 en BF:SF
Installeer BF2 en BF:SF
Installeer full version patch 1.22
Klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gert-Jan_NB schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:30:
@kw_nl: psycho onboard hebben :) ik ben zo tussen de ronden door afentoe bezig om mijn Veteran Knife te halen. Je zal zeggen dat 7 mensen niet veel is, maar doe het maar eens. De dankbaarste slachtoffers zijn snipers :) Daar kan je vaak echt mooi mikken op nek of hart })

*Gert-Jan dringt zijn 2e ik weer terug met een kop koffie*
He , het was leuk he op crow .
Op het einde was ik aan het vliegen en ik heb een tank gebombed 8)7
De eerste keer in mijn vlieggeschiedenis O+
Eens je het kunt is het wel ontzettend cool , met zo'n snel tempo op je doelwit afstormen droppen en weer wegvliegen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
Ik heb de boel toch goed kregen met BF2 en BF2-SF

Dat van die full patch had ik zelf ook al bedacht
Dus voor ik ging pitten had ik de download van 1.22 full gestart
Vanmorgen over m'n huidige corrupte install gemikt en dat werkte meteen goed

Half uurtje spelen op een laggie server en nu mag ik 4 wapens unloicken :-)

Raar dat patch 1.22 wel goed werkt
en niet 1.20 full + 1.21 en 1.22 incremental

Nu nog eens rustig kijken of EA m'n geld wil voor Euroforces
Raar touwens, in de US is ie 10 dollar
Dat is iets van 8.50 euro of zo... maar hier kost ie gewoon 10 euro

[ Voor 21% gewijzigd door Woodski op 06-04-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:11:
[...]

Dat wel, maar je gaat niet voor je lol met 16 man op een 64 player map rondlopen of wel?
Al wel eens gedaan hoor, meeste mappen maakt niet veel uit in vlaggen en echte map grootte, meestal zijn er dan net wat meer voertuigen, maar soms dat al niet eens!
Sharqi op 64 size scheelt 1 vlag met de 32 size en scheelt niks in voertuigen bijvoorbeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:06

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Tubby schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:12:
[...]

en daarom draaien wij dus 40 players op 64 ;)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
whehe, Heb jij echt zo'n grote bullseye op je kop dat je die al hebt gehaald ?

Ik zal maar niet zeggen dat ik er geen heb, dan komt maxoss nog achter mij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Gert-Jan_NB schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:28:
Gisterenavond !HuT! was leuk !
...

[/!HuT! adverteermodus] })
Sorry moderators, maar ik moet even offtopic posten om uit te leggen dat onze servernaam verkeerd wordt gebruikt.

Gert-Jan....de prefix !HuT! wordt gedragen door trailmembers. In principe heet de server gewoon HuT. Straks als er eenmaal fullmembers zijn, dan zal je ook |HuT| zien.
Admins kan je herkennen door het gebruik van [HuT]

Maar iig bedankt dat je onze server onder de aandacht hebt gebracht! :Y)

Maar voordat dit een heel erg HuT verhaal wordt;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Ik snap het helemaal Oemfoefoe, wederom thnx voor de toelichting !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
He, Ik heb een vraag:
Als ik BF2 opnieuw wil installeren en ik vink bij de uninstall delete profiles aan,
is dan mijn account verwijderd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet je eens op het forum van http://www.bf2rankedservers.com gaan kijken.
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:48:
[...]
Je hebt vast een lieve moeder :+
De liefste...maar die komt echt niet naar mn huis om mn buro op te ruimen hoor..haha

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

TallManNL schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:00:
[...]

Nah, van mij mag ie het proberen, maar ik denk dat maxoss dan eerder een purple heart aan zijn broek heeft :+ >:)

try me zou ik zeggen :Y) ;) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Nou zit ik als het even kan de godganse tijd met mij ass in een chopper, maar soms heb ik vliegtuigen achter me aan, die me inhalen met een snelheid die juist vrijwel niks harder is dan dat ik zelf vlieg...?? Ik heb wel eens wat geprobeert in een plane, en alhoewel ik een enorme flightsim adept ben (en 2 brevetten IRL heb, maar dit terzijde) lukt het me niet om zo'n barrel zo langzaam te laten vliegen. Als ik zeg onder de 400 kom, begint ie echt door te zakken naar de grond en moet ik full AB geven om het nog te redden.

Hoe doen die gasten dat, zo langzaam en me dan ook nog met de gun bestoken? Mij lukt het in ieder geval niet (naja, ieder zijn eigen dingetje natuurlijk, maar ik vinnut wel interessant..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:29:

De liefste...maar die komt echt niet naar mn huis om mn buro op te ruimen hoor..haha
haha zo schoon is het bij mij nooit, kan ik je niet inhuren ;)

Trouwens hoe smeer je iemand een purple heart aan?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 14:51 . Reden: Toevoeging van de vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

goed zijn :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:50:
[...]

Trouwens hoe smeer je iemand een purple heart aan?
Iemand zo erg afmoorden dat hij er paars van ziet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

LoL....jij kan erover mee praten hè? Als slachtoffer dan. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Oemfoefoe op 06-04-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
Broodjebram schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:28:
He, Ik heb een vraag:
Als ik BF2 opnieuw wil installeren en ik vink bij de uninstall delete profiles aan,
is dan mijn account verwijderd? :?
Yep, dan is je account weg van je HD
Ook zaken als beeldinstelling en je keyboard installingen

Je gegevens blijven gewoon op de server staan
Dus naam + wachtwoord invullen en je kan weer inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

gyedema schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:38:
Nou zit ik als het even kan de godganse tijd met mij ass in een chopper, maar soms heb ik vliegtuigen achter me aan, die me inhalen met een snelheid die juist vrijwel niks harder is dan dat ik zelf vlieg...?? Ik heb wel eens wat geprobeert in een plane, en alhoewel ik een enorme flightsim adept ben (en 2 brevetten IRL heb, maar dit terzijde) lukt het me niet om zo'n barrel zo langzaam te laten vliegen. Als ik zeg onder de 400 kom, begint ie echt door te zakken naar de grond en moet ik full AB geven om het nog te redden.

Hoe doen die gasten dat, zo langzaam en me dan ook nog met de gun bestoken? Mij lukt het in ieder geval niet (naja, ieder zijn eigen dingetje natuurlijk, maar ik vinnut wel interessant..)
Het schijnt zo te zijn dat je de joystick op 75 % ofzo moet zetten... ik speel echter nog steeds met keyboard en het lukt steeds beter ook allemaal dus kan je niet helpen met het afstellen helaas.

* nero355 is ook chopper addict : Niks is leuker als je gunner een volle Black Hawk of een Tank vol in zijn smoel raakt >:)

Ow ja : Aan het einde van de BF2 uninstall kan je keizen wat die nog meer moet deleten en daar staan dan je settings/screenies/enz. bij ;)

[ Voor 7% gewijzigd door nero355 op 06-04-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
;)
TallManNL schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:00:
[...]

pas maar op >:)
Tubby schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:36:
[...]

Nah, van mij mag ie het proberen, maar ik denk dat maxoss dan eerder een purple heart aan zijn broek heeft :+ >:)

try me zou ik zeggen :Y) ;) :7
ik zou zeggen kom is naar de HuT server })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Ik ben er vanavond in iedergeval :)

Let the bips-afveeg-competition begin })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:50:
[...]

Dat is ook ongeveer het enige plekje wat zo netjes is hoor...haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:32:
[...]

Het schijnt zo te zijn dat je de joystick op 75 % ofzo moet zetten... ik speel echter nog steeds met keyboard en het lukt steeds beter ook allemaal dus kan je niet helpen met het afstellen helaas.

* nero355 is ook chopper addict : Niks is leuker als je gunner een volle Black Hawk of een Tank vol in zijn smoel raakt >:)

Ow ja : Aan het einde van de BF2 uninstall kan je keizen wat die nog meer moet deleten en daar staan dan je settings/screenies/enz. bij ;)
BH ? waarom niet meteen een andere attack heli.(moet toegeven dat dit maar af en toe lukt B) )
Als piloot vind ik de AH-1Z het leukst , maar als gunner die van de MEC , die zijn gun is echt wel super .

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gyedema schreef op donderdag 06 april 2006 @ 07:47:
[...]

De ROE die EA onderstreept:

§ Knife-Pistol-Revive
§ Knife-Pistol only Servers
§ Knife only Servers
§ High Points Servers
§ Infantry only Servers
§ No Artillery or Armour Servers
§ Using Vehicles removed from battlefield for purposes of artificially inflating points
§ Turning boats upside down and repairing
.... enzovoorts

Met andere woorden: of je het nu leuk vind of niet, EA is het er NIET mee eens dat BF2 op dit soort servers wordt gespeelt en dus maak je kans op resetten van je stats.
Eigenlijk vind ik het hele "stats" gebeuren het spel juist geen goed doen.
Als EA zich inhoudelijk gaat bemoeien met hoe servers ingericht zijn, vind ik dat een slecht iets.
Het soort van "politie-agentje" spelen geeft mij een beetje een onpasselijk gevoel.
Dat heeft niets te maken met dat ik "kwaad" in de zin heb m.b.t. het pushen van stats, ik vind het hele fenomeen gewoon behoorlijk zielig.

Ik vind knifen leuk als iedereen een knife heeft. ok?
Knife-only servers bestaan als sinds er FPS online gespeeld worden.
En heb ik ook altijd leuk gevonden.

Ik koop een spel voor veel geld en vervolgens gaat EA vertellen hoe IK mijn spel moet spelen.
want anders.......

Ben ik dan de enige die dat redelijk belachelijk vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:58:
BH ? waarom niet meteen een andere attack heli.(moet toegeven dat dit maar af en toe lukt B) )
Slaap verwekkend als piloot ... en schiet niet op kwa gameplay als je chopper vs. chopper bezig bent.
Hoewel van afstand een nietsvermoedende enemy chopper neerhalen wel lachen is ja.
Als piloot vind ik de AH-1Z het leukst , maar als gunner die van de MEC , die zijn gun is echt wel super .
Cobra is toch wel #1 kwa besturing naar mijn mening :) Als gunner tja ... ik ben niet graag gunner :+

@ Hierboven : Elk spelletje heeft zijn regels, is het niet EA dan is het wel de server eigenaar ;)

[ Voor 8% gewijzigd door nero355 op 06-04-2006 16:02 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.