[PC] Battlefield 2 - Deel XXXIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.231 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:22:
[...]

Hmm, ik heb dat wel degelijk gehad, en volgens mij lag het toen echt aan punkbuster. Wat het ook nog kan zijn is dat je cd key weg is, dat kan je met regedit wel even nakijken.

Overigens heb ik gegoogled op jouw probleem, en de meeste oplossingen waren in de richting van "opnieuw installeren".
Ik heb punkbuster laten updaten m.b.v. van het programmatje van hun website. Volgensmij was alles al up to date...
Ik had ook al gegoogled, had echter ook gelezen dat na een full reinstall het probleem zich blijft voordoen. Dus dacht ik van, laat ik hier maar mijn vraag stellen.
Ik denk zelf dat het weinig met de cdkey te maken heeft, zoals ik al zei kom ik op sommige server wel, en sommige servers niet binnen, ranked of unranked, maakt niet uit...
Dat wordt dus nog verder onderzoeken, lekker, die patches van EA :( Denk dat het weinig zin heeft om EA te mailen, van wat ik gelezen heb krijg je toch geen nuttig antwoord.
Bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:58
DaMorpheus schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:28:
[...]

"ook was de server regel overmatig gebruik?? "
"je weedt tog"

;)

* kw_nl hoopt dat de nieuwe BF2CC snel uitkomt :)
Zijn al weken aan het roepen dat ie bijna af is :X
omdat een combinatie m203 en gewoon wapen is niet gewadeerd 8)7

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@webwiper

Ben jij dezelfde als op het forum bij onze zuiderburen ?

Zo ja.. thanks voor je posts aldaar !!
Denk dat je mij wel begrijpt.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Met de nieuwe patch zijn de servers wat stabieler, ik had met 1.21 dat de server regelmatig na 5 a 6 rondes vastliep.

Verder hoop ik dat ze in patch 1.23 (?) iets doen aan die claymores, de enige manier om ze onschadelijk te maken is om er gewoon op te springen, dood te gaan, en dan hopen dat je gerevived wordt. Vroeger kon je der gewoon een nade op gooien en dan kon je vrolijk verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgensmij was er aangekondigd dat de volgende patch 1.3 is en in ontwikkeling zou zijn bij DICE Canada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

-laatmaar-

[ Voor 97% gewijzigd door Stewie! op 31-03-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:29:
Beste mensen, ik heb nu een heel vaag probleem.

Sinds ik de laatste patch geinstalleerd heb (v1.22 van de EA FTP) krijg ik bij sommige servers de volgende error:

[...]

Dit krijg ik als ik bijvoorbeeld wil joinen op de DJMantri server. De map wordt compleet geladen, echter daarna duurt het 'verifiying client data' langer dan normaal. Vervolgens verschijnt de join knop en kort daarna bovenstaande error.
Zou het te maken hebben met dat er maps van Euro Force in de mapcycle zitten?
Overigens werden er gewoon normale maps geladen, bijv. Dailan Plant.

Nogmaals is de nieuwste patch geinstalleerd. Nooit eerder last van gehad, en ook met de game(bestanden) zelf heb ik niet geknoeid...

Nu kan ik wel een andere server gaan opzoeken, maar DJMantri vind ik zo'n goede :P

Alvast bedankt!
Dat "unmodified content " Probleem had ik ook last van nadat ik Special Forces had gekocht en geinstalleerd. Opnieuw de volle patch erover hielp niet. Een volledige re-install (dus BF2 vanilla - SF - patch) verhielp het probleem wel.

(fijn he :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Presto
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:29:
Beste mensen, ik heb nu een heel vaag probleem.

Sinds ik de laatste patch geinstalleerd heb (v1.22 van de EA FTP) krijg ik bij sommige servers de volgende error: Unmodified Content
Check eerst even je RAM met een proggie als memtest oid. Bij mij bleek er een reepje kapot te zijn, daarna liep het weer als een treintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op aanraden van een vriend van mij ben ik op zoek gegaan naar een Battlefield pakketje. Nu zie ik bij een heleboel sites de Battlefield 2 Deluxe staan, wat Battlefield 2 en het Special forces pakket in 1 is. Op Nedgame.nl staat de release datum op vandaag (heb ze al gebeld, maar er is nog geen levering geweest vandaag), terwijl de meeste andere sites de datum op 16-06 hebben staan.

Mocht Nedgame de datum bijstellen naar 16-06, is het dan verstandig om tot dan te wachten op dit spel, of is dat Special Forces pakket niet zo heel bijzonder en is het beter nu de gewone versie aan te schaffen (met het risico dat de prijs tussen nu en korte tijd enorm daalt). Daarbij gezegd moet ik toch nog even wachten op een nieuwe videokaart (wat waarschijnlijk eind volgende week, danwel die week er op geleverd gaat worden), dus ik moet sowieso nog 2 weken wachten voordat ik kan beginnen met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:56:
Op aanraden van een vriend van mij ben ik op zoek gegaan naar een Battlefield pakketje. Nu zie ik bij een heleboel sites de Battlefield 2 Deluxe staan, wat Battlefield 2 en het Special forces pakket in 1 is. Op Nedgame.nl staat de release datum op vandaag (heb ze al gebeld, maar er is nog geen levering geweest vandaag), terwijl de meeste andere sites de datum op 16-06 hebben staan.

Mocht Nedgame de datum bijstellen naar 16-06, is het dan verstandig om tot dan te wachten op dit spel, of is dat Special Forces pakket niet zo heel bijzonder en is het beter nu de gewone versie aan te schaffen (met het risico dat de prijs tussen nu en korte tijd enorm daalt). Daarbij gezegd moet ik toch nog even wachten op een nieuwe videokaart (wat waarschijnlijk eind volgende week, danwel die week er op geleverd gaat worden), dus ik moet sowieso nog 2 weken wachten voordat ik kan beginnen met spelen.
Heb over algemeen meer mensen gehoord die SF nou niet een echt bijzondere add-on vonden. Ik deel deze mening. Speel gewoon altijd nog BF2 vanilla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:58:
[...]

Heb over algemeen meer mensen gehoord die SF nou niet een echt bijzondere add-on vonden. Ik deel deze mening. Speel gewoon altijd nog BF2 vanilla
Ik heb Euro Force nu al bijna meer gespeeld dan SF, alleen die wapens uit SF zijn wel leuk en soms voor de afwisseling een nachtmap tussendoor blijft toch ook leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:58:
[...]

Sluit me aan, maar de unlocks zijn dan weer wel prettig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53

Shabbaman

Got love?

Ik vind mass destruction een geweldige kaart, en warlord ook. Warlord en Karkand lijken erg veel op elkaar, dat kan alleen maar goed zijn lijkt me ;) Aangezien de city maps van bf2 zo populair zijn had ik eigenlijk verwacht dat SF ook wel wat populairder zou zijn. Ik denk dat het een fout geweest is om SF en bf2 twee "aparte programma's" te maken, anders zou je een city maps only server kunnen draaien met meer dan 3 maps. Een gemiste kans.

Maar als je nu bf2 wilt kopen hoef je echt niet per se SF er bij te nemen lijkt me. Tegen de tijd dat je op vanilla uitgekeken bent, heb je vast wel weer geld om SF eventueel te kopen. Dat zal wel flink in de aanbieding zijn tegen die tijd.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wordt er ge-unlocked door SF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Shabbaman schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:42:
Ik vind mass destruction een geweldige kaart, en warlord ook. Warlord en Karkand lijken erg veel op elkaar, dat kan alleen maar goed zijn lijkt me ;) Aangezien de city maps van bf2 zo populair zijn had ik eigenlijk verwacht dat SF ook wel wat populairder zou zijn. Ik denk dat het een fout geweest is om SF en bf2 twee "aparte programma's" te maken, anders zou je een city maps only server kunnen draaien met meer dan 3 maps. Een gemiste kans.

Maar als je nu bf2 wilt kopen hoef je echt niet per se SF er bij te nemen lijkt me. Tegen de tijd dat je op vanilla uitgekeken bent, heb je vast wel weer geld om SF eventueel te kopen. Dat zal wel flink in de aanbieding zijn tegen die tijd.
Prima mappen, alleen ik krijg frame drops in die mappen... dat maakt het dan weer minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Presto
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:03:
Wat wordt er ge-unlocked door SF?
ipv 1 unlock krijg je er 2 als je een hogere rang krijgt, ook als je al bijvoorbeeld 3 unlocks hebt gehad, krijg je alsnog 3 unlocks erbij.

edit: typo

[ Voor 6% gewijzigd door Joe Presto op 31-03-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kw_nl schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:25:
[...]

*Mompel ......noob..... mompel.....whores.....mompel.... statswhore.....mompel.....ik own......mompel.... iedereen noob....*

Sorry maar ik begrijp niks van je verhaal... :?
Voor de duidelijkheid.

Ik speelde op de K.W.A server met de map strike at karkand.
had ik een geweldige combinatie van m203&m16

En wat deed ik, was:

Schoot eerst me m203 nade en wisselde daarna gelijk maar me main wapen. om het af te maken.
maar dat werd niet gewadeerd.
ook, omdat telkens K.W.A ventje erbij zat. :7
en daarna wordt ik gekickd voor overmatig gebruik.

Daarna nog een keer op de server gegaan, maar dan als support lopen te spammen met nades.
dus zoals het gooien op een bepaalde plek waar je weet dat ze daar zijn maar genood zaak zijn om terug te trekken, terwijl ik omloop.

en daarna krijg ik een kick message voor teamkills :/

ik weet nog dat we een war hebben gehad, met me ouwe clan
maar het is het niet waard om tege hun te spelen,
dan blijft GAMERT een betere keus :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Kijk duidelijk :*)

[ Voor 73% gewijzigd door kw_nl op 31-03-2006 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Vorige post begreep ik ook wel alleen is de nieuwe inderdaad 100x beter en leest ook nog eens niet zo morse code achtig :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:27:
[...]
ik weet nog dat we een war hebben gehad, in me ouwe clan
maar het is het niet waard om tegen te spelen,
dan blijft GAMERT een betere keus :P
Sorry - i am lost here..

Nogmaals uitleg -;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:49:
[...]

Sorry - i am lost here..

Nogmaals uitleg -;)
was sarcastisch bedoeld. ik had net zo goed BoF neer kunnen zetten van FoK ;)
--edit--

Ze waren eigenlijk even erg als BoF O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:49:
[...]

Sorry - i am lost here..

Nogmaals uitleg -;)
Ik denk, dat je beter een match kan hebben tegen GAMERT dan tegen KWA.... denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Alleen jammer van die laatste toevoeging, hij wilt iets zeggen over gamert, zijn oude clan en een war. Maar wat....??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Hij probeert in geheimtaal te zeggen dat de Gamert clan heeft gecheat bij onze wedstrijd. Met hulp van zijn oude clan. Logisch lijkt me :+

Nee Ace luister, zet neer wat je wil en wat je bedoeld in 1 post!

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
DaMorpheus schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:28:

* Eindhoven657 hoopt dat de nieuwe BF2CC snel uitkomt :)
Zijn al weken aan het roepen dat ie bijna af is :X
Tsja hiero nog 1. Op 14 febr. gaven ze aan binne 1 tot 2 weken met een nieuwe versie te komen. Duurt knap lang. Heb gezien dat er nu een nieuwe Alfa versie is. Maarja daar wordt ik ook niet vrolijk van.
Zijn er trouwens alternatieven als je bij jullie een server huurt?, of is bf2cc de enige optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bf2cc óf een willekeurig RCON programma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrippleSix schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 14:04:
Hij probeert in geheimtaal te zeggen dat de Gamert clan heeft gecheat bij onze wedstrijd. Met hulp van zijn oude clan. Logisch lijkt me :+

Nee Ace luister, zet neer wat je wil en wat je bedoeld in 1 post!
Volgens mij wil ie de Gamert clan joinen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou zat laast op die gamert server om is al die players te zien, pak ik die hind chopper en word gewoon 60% health van me af geknalt door een gamert |:(
vraag dus netjes waarom en krijg geen een eens een antwoord, was voormij gelijk disconnect en op naar de volgende server :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:08:
nou zat laast op die gamert server om is al die players te zien, pak ik die hind chopper en word gewoon 60% health van me af geknalt door een gamert |:(
vraag dus netjes waarom en krijg geen een eens een antwoord, was voormij gelijk disconnect en op naar de volgende server :9
Naam noteren en bij Hopperman melden. Admins zijn daar actief.
Rotte appels heb je overal, zie helaas ook weleens GOT'ers tekeer gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kw_nl schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:13:
[...]

Naam noteren en bij Hopperman melden. Admins zijn daar actief.
Rotte appels heb je overal, zie helaas ook weleens GOT'ers tekeer gaan...
Precies, wel met screenshot!

Gamert spelers worden net zo goed gebanned als niet-Gamert leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:55
Ik start netl bf2 op ( alle expansions + updates heb ik )
verveolgens klik ik een willekeurige server aan en heel mijn battlefield sluit METEEN! af. Dit is me nog nooit overkomen :X

Wat is er aan de hand?

[ Voor 12% gewijzigd door Tomino op 31-03-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tomino schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:25:
Ik wil bf2 opstarten ( alle expansions + updates heb ik )

Ik wil een willekeurige server aanklikken en heel mijn battlefield sluit METEEN! af. Dit is me nog nooit overkomen :X

Wat is er aan de hand?
Is dit een 20 questions quizvraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Tomino schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:25:
Ik start netl bf2 op ( alle expansions + updates heb ik )
verveolgens klik ik een willekeurige server aan en heel mijn battlefield sluit METEEN! af. Dit is me nog nooit overkomen :X

Wat is er aan de hand?
BF heeft beslist dat je deze week al zat genoeg uurtjes achter je pc gezeten hebt en weigert tot zondagavond 23u59 alle medewerking 8)7

*serieus*
Wat heb je allemaal al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:23:
[...]

Was er net ook weer feest, heb je eens een heli, en hield me ook nog wel ff staande met wat kills erbij, maar daarna 2x niet eens platform kunnen verlaten omdat men em liever zelf heeft.. (en dus maar opblaast of wat dan ook...) jammer hoop hoge rangs, en blijkbaar toch wel leuk samenspel, maar van die kleuters word ik :r misselijk..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:23:
[...]

tja screenshot heb ik niet gemaakt, maar goed maakt ook niet meer uit.
vond gewoon beetje jammer, als nog keer gebeurt zal ik wel screenie maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
tsja, wat heb ik al geprobeerd, pc een reboot geven. Om nou heel battlefield op nieuw te installeren..
Ik heb in de tussentijd niks gedaan, warempel gisteren nog gespeeld!

Als iemand een lijstje heeft met de volgorde van de patchs installeren wil ik het wel even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
Tomino schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:35:
tsja, wat heb ik al geprobeerd, pc een reboot geven. Om nou heel battlefield op nieuw te installeren..
Ik heb in de tussentijd niks gedaan, warempel gisteren nog gespeeld!

Als iemand een lijstje heeft met de volgorde van de patchs installeren wil ik het wel even proberen.
BF
SF
1.12
1.2
1.21
1.22

Is niet zo moeilijk toch :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Waarom doe je dan zo moeilijk :)
eerst BF2, dan SF (waarbij die automagisch 1.2 ook installeert) en dan doe je gewoon de laatste FULL patch eroverheen, niet alle aparte. (waarom denk je dan dat elke full patch steeds groter wordt :))

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:17:
[...]

Was er net ook weer feest, heb je eens een heli, en hield me ook nog wel ff staande met wat kills erbij, maar daarna 2x niet eens platform kunnen verlaten omdat men em liever zelf heeft.. (en dus maar opblaast of wat dan ook...) jammer hoop hoge rangs, en blijkbaar toch wel leuk samenspel, maar van die kleuters word ik :r misselijk..
net heeft een van de admins drie irritantjes gebanned..
Tja het blijft een drama he.. inmiddels is onze ban lijst erg huge..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
bertenernie schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:47:
Waarom doe je dan zo moeilijk :)
eerst BF2, dan SF (waarbij die automagisch 1.2 ook installeert) en dan doe je gewoon de laatste FULL patch eroverheen, niet alle aparte. (waarom denk je dan dat elke full patch steeds groter wordt :))
Omdat ik telkens alle incremental patches download en niet elke keer de full.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:16

marapuru

db.

Tomino schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:35:Als iemand een lijstje heeft met de volgorde van de patchs installeren wil ik het wel even proberen.
OMG _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door marapuru op 31-03-2006 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

EyeWitness schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:48:
[...]

Omdat ik telkens alle incremental patches download en niet elke keer de full.
Ja kan beter de de grote patches zo nu en dan downen. Werkt beter en voorkomt fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:47:
[...]

net heeft een van de admins drie irritantjes gebanned..
Tja het blijft een drama he.. inmiddels is onze ban lijst erg huge..
nog nooit zoveel high players in een server gezien, en dan niet weg kunnen komen, erg jammer, savonds valt t gelukkig nog mee...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:18:
leuke daarvan is dat ea dat ziet als time stat padding en kan je je puntjes kosten als iemand kwaad doet en je aanmeld op bf2rankedservers. tja lame maar die ratten zijn er ook. :X
K moet eerst nog maar zien dat iedereen die daar aangegeven word ook daadwerkelijk zn puntjes kwijt raakt...k heb toch ook al een paar statpadders daar aangegeven...maar of het effect heeft..ik weet t niet. K heb er gister weer een paar gevonden op sharqi...ik snap de lol daar echt niet van hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Eerlijk gezegd zie ik me mijn ground defence badge ook niet op een andere manier halen hoor. En heeel eerlijk heb ik ook mijn twijfels over basic knife en basic pistol badge :'(

Kijk, dat er mensen zijn die expert knife badge hebben doet mij dan ook de wenkbrauwen fronsen.

[insert bijpassende smiley]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
Shabbaman schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:52:
Eerlijk gezegd zie ik me mijn ground defence badge ook niet op een andere manier halen hoor. En heeel eerlijk heb ik ook mijn twijfels over basic knife en basic pistol badge :'(

Kijk, dat er mensen zijn die expert knife badge hebben doet mij dan ook de wenkbrauwen fronsen.

[insert bijpassende smiley]
Dan kan je dat vrolijk bij mij doen.
Ik lig er iig niet wakker van.
Ik vind het leuk die dingen te halen, het is weer eens wat anders dan doelloos fraggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rofl ik join dark brotherhood, vervolgens plunder ik wat chests (o.a glass claymore, orcish armor, glass bow en and dure shizzle) wordt gekicked van de brotherhood ff ghost gekilled en hoppa zit er weer bij in ROFL :) .. free equipment fo sho ;)

ook wel grappig dat je met paard kan zwemmen :Y) !

ik snap alleen niet hoe ik die Lex (in imperial city) kan overhalen om naar dat huis te kijken waar ik zon chick moet busten voor de thief guild... :? 8)7 |:( |:(

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:58:
rofl ik join dark brotherhood, vervolgens plunder ik wat chests (o.a glass claymore, orcish armor, glass bow en and dure shizzle) wordt gekicked van de brotherhood ff ghost gekilled en hoppa zit er weer bij in ROFL :) .. free equipment fo sho ;)

ik snap alleen niet hoe ik die Lex (in imperial city) kan overhalen om naar dat huis te kijken waar ik zon chick moet busten voor de thief guild... :? 8)7 |:( |:(
Verkeerde topic?
Dat claymore snap ik, maar de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja enne... de kat krabt de krollen van de trap _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Mr. Bondt schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 19:01:
[...]

Verkeerde topic?
Dat claymore snap ik, maar de rest?
Dat is het nieuwe vrijdagmiddag spelletje: "raad de game B) "
Of het "Ace Lightning"-virus verspreid zich razendsnel :P

[ Voor 20% gewijzigd door Stewie! op 31-03-2006 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

LOL. :)

Je moet hier zijn handige !!! :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Mr. Bondt schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:56:
[...]

Dan kan je dat vrolijk bij mij doen.
Ik lig er iig niet wakker van.
Ik vind het leuk die dingen te halen, het is weer eens wat anders dan doelloos fraggen ;)
EDIT:

Hoe kom je aan zo iets dan? Bij 7 knife kills kan ik me nog wel iets voorstellen, maar 17... op een normale server?

[ Voor 31% gewijzigd door Shabbaman op 31-03-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het nuttig

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het Leeeroooy Jenkins! :P

Even ter informatie, ik zat dus met dit probleem:
This server only allows players with unmodified content to join.
Revert your version of Battlefield 2 to the current official version to join.
Dit is nu opgelost. Ik had de incremental 1.22 patch geinstalleerd, waarna ik dus deze error kreeg.
Ik heb de full 1.22 patch er overheen geinstalleerd, en nu kan ik alle servers weer in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Shabbaman schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 20:01:
[...]

EDIT:

Hoe kom je aan zo iets dan? Bij 7 knife kills kan ik me nog wel iets voorstellen, maar 17... op een normale server?
I got lucky, met 20 man op een 64 map >:)

Volgens mij hebben ze bij EA ook niet stilgezeten wat betreft de statservers; mijn stats zijn de laatste tijd meteen geupdate :*)

[ Voor 20% gewijzigd door Mr. Bondt op 01-04-2006 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Mr. Bondt schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 00:07:
[...]

Volgens mij hebben ze bij EA ook niet stilgezeten wat betreft de statservers; mijn stats zijn de laatste tijd meteen geupdate :*)
Das zeker lucky.

Zeker zo'n server ergens in de middel of nowhere waar allemaal nieuwelingetjes spelen?

Ikzelf zit nog steeds met de 10 health points en 10 repair points, iemand nog wat leuke tips over hoe je die het beste kunt halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
OCTheEagle schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 01:08:
[...]

Das zeker lucky.

Zeker zo'n server ergens in de middel of nowhere waar allemaal nieuwelingetjes spelen?

Ikzelf zit nog steeds met de 10 health points en 10 repair points, iemand nog wat leuke tips over hoe je die het beste kunt halen?
Karkand flink pakketjes droppen bij drukke ruimtes, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Logitech Extreme 3D Pro joystick, maar hij is erg unstabiel in BF2. Hij is zo gevoelig dat bij de minste aanraking het visier al op en neer gaat. Hierdoor is het gebruiken van een vliegtuig MG haast onmogelijk

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/2214.jpg

Weet er iemand een mogelijkheid om de joystick iets af te stellen, in BF2 of in de joystick calibratie is hier niets van mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02:48
http://www.game-monitor.c...er&ruleval=1.1.2796-628.0

Patch 1.3 wordt alweer getest :Y)
Nieuwe versie: 1.1.2796-628.0

Uitzonderlijk is deze server:

http://www.game-monitor.com/GameServer/159.153.1.169:16567/

Iemand straks zin in een potje COOP :7 8)
Nieuwe Gamemode onderweg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 09:51:
Ik heb een Logitech Extreme 3D Pro joystick, maar hij is erg unstabiel in BF2. Hij is zo gevoelig dat bij de minste aanraking het visier al op en neer gaat. Hierdoor is het gebruiken van een vliegtuig MG haast onmogelijk

[afbeelding]

Weet er iemand een mogelijkheid om de joystick iets af te stellen, in BF2 of in de joystick calibratie is hier niets van mogelijk.
Ik heb 'm ook ... heb je de gevoeligheid ingame al aangepast ? De mijne doet het namelijk naar behoren !

@ mod: Wat schreef ik in mijn vorige post dat 'niet nuttig' was ? Ben het werkelijk vergeten ... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Ja, je kunt met de Logitech profiler software alles afstellen wat je maar wilt, wel ff een profiel aanmaken en automatisch laten opstarten.

http://wingmanteam.com/

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Mr. Bondt schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 00:07:
[...]

kan jij mij dat server i.p.'tje geven
@hieronder nu ben je first sergeant,secend leutenant en Master Sergeant

[ Voor 14% gewijzigd door DR161 op 01-04-2006 11:01 . Reden: lol ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Lol de stats op BF2s.com flippen helemaal, of misschien de statsservers in zn geheel. het ene moment ben ik staff sergeant, het andere moment ben ik 2nd Leutenant. Met uiteraard een spm van 5.00 :Y)

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Broodjebram schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:18:
Uitzonderlijk is deze server:

http://www.game-monitor.com/GameServer/159.153.1.169:16567/

Iemand straks zin in een potje COOP :7 8)
Nieuwe Gamemode onderweg 8)
Da's met Armored Fury, lijkt me ook een leuke boosterpack :)

[ Voor 12% gewijzigd door Stewie! op 01-04-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 11:39:
[...]

Is er al zicht op een release-date ? Vind er maar bitter weinig over terug :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:20:
[...]

Ik heb 'm ook ... heb je de gevoeligheid ingame al aangepast ? De mijne doet het namelijk naar behoren !

@ mod: Wat schreef ik in mijn vorige post dat 'niet nuttig' was ? Ben het werkelijk vergeten ... }:O
kuch*kippegriep*kuch*

En patch 1.3 , al bekend wat daar zoal in gaat veranderen?
Misschien eens een nieuwe map :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 11:53:
[...]

Geen vaste datum, slechts een richtdatum, en het duurt nog wel even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
DaMorpheus schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 11:39:
[...]

Ja, gisteren stond er bij die server toch echt Dalian Plant :Y)
Dus ben benieuwd of EA niet zo l*llig is om alleen AF met COOP te leveren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
dark rule161 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:34:
[...]

kan jij mij dat server i.p.'tje geven
Nee, want hij is off-line sinds een tijdje, er draait nu een normale server op dat IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Mr. Bondt schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:35:
[...]

Nee, want hij is off-line sinds een tijdje, er draait nu een normale server op dat IP.
ok jammer

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 11:53:
[...]
Het laatste wat bekend is, is volgens mij het volgende:
With a game like BF2 it is not uncommon for our release dates to change. I would like to list our tentative release dates here for your reference.

May: Armored Fury Booster Pack
May: Patch 1.3
March 28th: Patch 1.22
March 14th: Euro Force Booster Pack
March 10th: Patch 1.21
February 16th: Patch 1.2
Van het officiële EA forum: http://forums.ea.com/mboa...2%A8&sls=2&threadID=58745

EA kennende zal het natuurlijk 'late May' of ergens erna zijn. Waarschijnlijk het laatste :P
(2 maanden (!) nog :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D LoL, ik spwan en ik wordt gelanceerd door arrtillery. :+

Echt het moment, toen ik spwande, werd ik geraakt en vloog lekker 50m de lucht in zonder een schrammetje.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:20:
[...]

Ingame kan je de gevoeligheid van je joystick niet aanpassen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
EXCUSE ME!!?? |:( :X :?

Bericht op www.battlefield2.nl!!

Ik citeer:
Vandaag heeft EA bekend gemaakt dat BF2 en al haar andere online spellen betaald zullen worden. Dit zal ongeveer op 1 Mei gaan.

EA is al druk bezig met een patch om dit over te zetten natuurlijk zullen alle servers ook omgezet worden naar dit systeem. Het doel hiervan is om de booster pack uitbreidingen voor iedereen beschikbaar te maken zo kan de hele community gewoon op elke server spelen.

Omdat je al je spel gekocht hebt en EA niet de slechste is zal de singleplayer wel beschikbaar blijven.

de kosten zullen ongeveer €10,- per maand zijn en te betalen via creditcard of speciale prepay kaarten die in de computerzaken te koop zullen zijn.

ehm.. ik sta versteld

EDIT:
[ Kuche, tis wel 1 april. ik hoop (WEL!) anders is het wel héél flauw)

[ Voor 6% gewijzigd door Tomino op 01-04-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Wat denk je nu zelf, dit zou juridich nooit mogelijk zijn. Als je BF2 koopt dan krijg je ook het multiplay gedeelte, je kan dan onmogelijk achteraf geld ineens gaan eisen voor het online gedeelte.

Een slechte 1 april grap dus |:(

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 17:19:
EXCUSE ME!!?? |:( :X :?

Bericht op www.battlefield2.nl!!

Ik citeer:
Vandaag heeft EA bekend gemaakt dat BF2 en al haar andere online spellen betaald zullen worden. Dit zal ongeveer op 1 Mei gaan.

EA is al druk bezig met een patch om dit over te zetten natuurlijk zullen alle servers ook omgezet worden naar dit systeem. Het doel hiervan is om de booster pack uitbreidingen voor iedereen beschikbaar te maken zo kan de hele community gewoon op elke server spelen.

Omdat je al je spel gekocht hebt en EA niet de slechste is zal de singleplayer wel beschikbaar blijven.

de kosten zullen ongeveer €10,- per maand zijn en te betalen via creditcard of speciale prepay kaarten die in de computerzaken te koop zullen zijn.

ehm.. ik sta versteld

EDIT:
[ Kuche, tis wel 1 april. ik hoop (WEL!) anders is het wel héél flauw)
1000% zeker 1 april

je kan niet opeens geld beginnen vragen... staat niet in de EULA ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
mijn tere hartje maakt toch even een ommetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
Mag ik even lachen om een 1 April grap? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:13

Nevada

UT

Tomino schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 17:23:
mijn tere hartje maakt toch even een ommetje..
Haha :P lol
Is vast een 1 april grap, maar ik zie ze er wel voor aan

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

B) B) :+
Hier doe je het voor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
hahahaha jij was het duss!!

haha, jij krijgt de volgende keer de rekening van de hart transplantatie indien ik nog een keer zo erg schrik B) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Dit is een 1 april grap anders hadden de buitenlandse sites er allang mee volgestaan namenlijk.
Zelfs EA is niet zo dom om zijn eigen graf te graven want vrijwel niemand zal dan nog hun software gaan kopen.

[afbeelding]

Ik heb de trustvarriant hiervan en die werkt naar behoren.
Ik gebruik hem voor het vliegen en om te oefenen start ik dan een met wachtwoord beveiligde server op om alleen te oefenen.
En wat gevoelig betreft vind ik het wel meevallen kan er echt prima mee vliegen is gewoon een kwestie van oefening baart kunst. :)

[ Voor 68% gewijzigd door Edwin van Cleef op 01-04-2006 17:36 ]

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
Damorpheus....Smiecht die je bent :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Lol, it wasn't * Stewie! (zie naam van auteur onder 't bericht ;) )

[ Voor 22% gewijzigd door Stewie! op 01-04-2006 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
Heb niks gezegd over mijn snel-over-iets-heen-lees foutje in mijn brein he? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha vette shit zeg
grapje word wel snel verspreid... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?pid=267536#p267536

(oeps in mijn enthousiasme geen edit geklikt)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik blijf het maar raar vinden, dat ik nog altijd problemen heb met de EA Downloader...
Ik kan nog steeds Euro Force niet downloaden en we zijn nu ook al een week of 3 verder, sinds ik EF gekocht heb.

Ik heb maar 1 account op EA... Misschien dat ik mijn GameSpy Spullen eens moet nakijken? :? En zo ja, wat moet ik dan bij mijn GameSpy veranderen, om het gelijk te maken aan mijn EA account? Of is de GameSpy account gelijk aan de (online) profile in BF2? :?

Ik snap er echt de ballen niet meer van... :?

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 01-04-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Firewalls nagekeken?
Ik zou het anders ook niet weten hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het is zaterdag he, dus dan is er zoiezo weinig game-nieuws ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Dit gaat over het veranderen van de background in Bf2 main menu
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:31:
[...]

google op rad tools... verder f3 in bf2 map en zoek naar *.bik
Dit heb ik gedaan en het menu is nu veranderd in 1 plaatje,
echter als ik een server aanklik sluit heel mijn battlefield af. Ik denk dus dat het hier aan ligt.

Hoe krijg ik mijn leuke filmpje op het main menu op de achtergrond weer terug?

[ Voor 8% gewijzigd door Tomino op 01-04-2006 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mr. Bondt schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 19:32:
Firewalls nagekeken?
Ik zou het anders ook niet weten hoor :?
Waarom zou het aan de firewall moeten liggen? Als het aan de firewall had gelegen, kon ik (waarschijnlijk) toch ook niet aanmelden met EA Downloader? :) En dat kan ik dan weer wel...

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 01-04-2006 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
GJ-tje schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 20:18:
[...]
Waarom zou het aan de firewall moeten liggen? Als het aan de firewall had gelegen, kon ik (waarschijnlijk) toch ook niet aanmelden met EA Downloader? :) En dat kan ik dan weer wel...
* Mr. Bondt mompel * computers * Mr. Bondt mompel * onvoorspelbaar * Mr. Bondt mompel *

Mja, je hebt gelijk :/
Ik weet het verder niet, sorry.

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Bondt op 01-04-2006 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mr. Bondt schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 20:45:
* CH4OS mompel * computers * CH4OS mompel * onvoorspelbaar * CH4OS mompel *
Snap niet helemaal wat je hiermee wilt zeggen... Ik kan toch gewoon inloggen? ;) Dus aan de firewall kan het gewoon niet liggen, is volgens puur iets wat aan de kant van EA zit nu... :) Heb de emails van click & buy gehad, maar ook die ene euro cent is op mijn rekening gestort. Met andere woorden: mijn email adres en bankrekening zijn gevalideerd en zijn er 'doorheen'...

Als het registreren / bestellen wel kan, waarom zou dan het downloaden van het door mij aangekochte product niet kunnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 20:37
Ik speel net wake als Sniper en krijg deze melding:
Punkbuster error message
Been kicked via punkbuster for 1440 minutes ... banned by admin for abusing the PTK function
WTF is de PTK function ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Woodski schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 23:35:
Ik speel net wake als Sniper en krijg deze melding:

[...]

WTF is de PTK function ???
Punish Teamkill, jezus IQ mensen ... IQ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Punish Team Kill

Verder de serverip naar 127.0.0.1 verwijzen in je hostsfile ofzo. Laat men maar beter opletten en niet als een idioot lopen knallen met kans op teamkills ipv het spel naar eigen wensen te veranderen (maak dan zelf een spel of zoek een andere).
EyeWitness schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 23:46:
[...]

Punish Teamkill, jezus IQ mensen ... IQ ...
Ekwveijh...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 20:37
Ah jah dat zal 'm zijn ja, Punish team kill
Ik ben tot 3 keer toe uit de jet geschoten net na het instappen
Daarbij gaf ik inderdaad een punish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woodski schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 23:50:
Ah jah dat zal 'm zijn ja, Punish team kill
Ik ben tot 3 keer toe uit de jet geschoten net na het instappen
Daarbij gaf ik inderdaad een punish
jij durft nogal... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ik heb een vraag aan iedereen in dit forum.
Ik zit met het achtergrond probleem veranderen. Dit heb ik gedaan en mijn achtergrond is nu veranderd in een plaatje. het menu werkt nu veel sneller.
Maar er is nu een probleem opgestreden... Bf2 wil geen! server meer joinen, als ik dubbelklik op een server vliegt heel mijn Bf2 eruit. |:(

Mijn vraag is dan ook. Kan iemand mij, ik weet niet op welke manier de bestandjes sturen uit:

Ea games--> Battlefield 2 --> Mods--> Battlefield 2 --> Movies.

Daar staat 3 bestanden. 1 bestandje heb iik al doorgekregen dat is Dice.bik. Zou ik op welke manier dan ook van iemand de andere 2 kunnen krijgen?
Een reinstall van battlefield zie ik hélémáál niet zitte als dit ook werkt..

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om dit op een mogelijke manier op te lossen voor mij?
Msn, ftp who knows.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.