Hm, dat is raar. Ik heb alle introfilmpjes van naam veranderd zodat ik ze niet elke keer hoef weg te klikken of door te zitten. Ik kan gewoon servers inkomen...
Nondeju, weet je, het blijkt dat na frustratie en boosheid je jezelf gaat berusten in het feit dat claymores gewoon 3/4 van je deaths blijken te zijn (ik speel alleen nog maar citymaps, ben die plane/helo-campers/rapers he-le-maal zat).
Als ik nu de stad in ga (IRL
) en ik zou een claymore in de verte zien liggen, dan kan ik gewoon iedereen opbellen om te vertellen dat ik doodga. Defusen? Ontwijken? No wai!!!
Als ik nu de stad in ga (IRL
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
het zijn bij mij niet de introfilmpjes maar het filmpje in mijn Main menu!!Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 13:28:
Hm, dat is raar. Ik heb alle introfilmpjes van naam veranderd zodat ik ze niet elke keer hoef weg te klikken of door te zitten. Ik kan gewoon servers inkomen...
Ja leuk is dat. Je ziet in de verre verte schuin voor je een claymore. Achteruit terug en *bang* dood.Twhomp schreef op zondag 02 april 2006 @ 13:42:
Nondeju, weet je, het blijkt dat na frustratie en boosheid je jezelf gaat berusten in het feit dat claymores gewoon 3/4 van je kills blijken te zijn (ik speel alleen nog maar citymaps, ben die plane/helo-campers/rapers he-le-maal zat).
Als ik nu de stad in ga (IRL) en ik zou een claymore in de verte zien liggen, dan kan ik gewoon iedereen opbellen om te vertellen dat ik doodga. Defusen? Ontwijken? No wai!!!
Ook leuk als je dood bent en wacht op de spawn... *bang* *bang* 3 kills
Ik hoop ECHT dat EA in de volgende patch die clays weer destructible maaktWoodski schreef op zondag 02 april 2006 @ 13:56:
[...]
Ja leuk is dat. Je ziet in de verre verte schuin voor je een claymore. Achteruit terug en *bang* dood.
Ook leuk als je dood bent en wacht op de spawn... *bang* *bang* 3 kills

Nee, niet constant je probleem gaan lopen spammen

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 02-04-2006 14:38 ]
Dezelfde vraag staat 6 posts terug ook? 
Je kan het toch van de DVD afhalen?
Je kan het toch van de DVD afhalen?
als je me verteld hoe, heel graag!!!
edit, jah hij staat 6 terug maar de 1e zin is anders..
edit, jah hij staat 6 terug maar de 1e zin is anders..
[ Voor 44% gewijzigd door Tomino op 02-04-2006 14:38 ]
Je moet gewoon de .bik bestanden die in de map staan die jij opgraf, kopieëren naar een map van BF2, lokaal op je systeem...
Ik weet niet precies welke map, maar zoeken met F3 in de BF2 map kan vast geen kwaad...
Ik weet niet precies welke map, maar zoeken met F3 in de BF2 map kan vast geen kwaad...
Ik heb de bik bestanden terug maar het helpt geen ene ( je weet wel wat )
Dat werkt dus ook niet.
toch een reinstall.. snik
Wat ik ga doen:
Bf2 deinstal.
Instal
Special forces
laatste patch, niet de incremental maar de Hele patch van 400 mb ofzo
is dit de goede volgorde?
Dat werkt dus ook niet.
toch een reinstall.. snik
Wat ik ga doen:
Bf2 deinstal.
Instal
Special forces
laatste patch, niet de incremental maar de Hele patch van 400 mb ofzo
is dit de goede volgorde?
[ Voor 3% gewijzigd door Tomino op 02-04-2006 15:17 ]
Verwijderd
Ace is blij omdat
Hij een manier heeft gevonden om naar boven te komen op de map strike at karkand als mec zeide aan de linkse kant van de map.
dit kan vele voordelen gaan opleveren, omdat bijna niemand weet dat je daar boven kan komen
en dus geen vijand verwacht
Hij een manier heeft gevonden om naar boven te komen op de map strike at karkand als mec zeide aan de linkse kant van de map.
dit kan vele voordelen gaan opleveren, omdat bijna niemand weet dat je daar boven kan komen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 15:43 ]
Zet Fraps is aanVerwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:36:
Ace is blij omdat![]()
Hij een manier heeft gevonden om naar boven te komen op de map strike at karkand als umsc zeide aan de linkse kant van de map.
dit kan vele voordelen gaan opleveren, omdat bijna niemand weet dat je daar boven kan komen![]()

Verwijderd
Verwijderd
Enneuh , werkt het altijd?Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:43:
[...]
Fraps is gaar.
maar over dit stukje heb ik het over.
[afbeelding]
lol Ik bedoel MEC zeide
alleen het gevaar is die ene 2,7 seconden als je naar boven gaat, maar daarna is het knallen
Of alleen als je geluk hebt.
WHAHWHAWAHWHAHAWVerwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:43:
[...]
Fraps is gaar.
[afbeelding]
lol Ik bedoel MEC zeide
alleen het gevaar is die ene 2,7 seconden als je naar boven gaat, maar daarna is het knallen
Heb je dat nu pas uitgevonden hoe je daar naar boven kunt komen
Ik kan daar al naar boven komen sinds patch 1.00 man
Filmpje: http://home.hetnet.nl/~ernest.stoffels/Karkand.wmv
Werkt altijd, geen luck.
[ Voor 9% gewijzigd door EyeWitness op 02-04-2006 17:11 ]
/LATE REACTIE :
Als commander een TOW of mounted MG bedienen en dan lekker met je Artillery kills maken

Kwestie van je vijand besluipen en achter ze aan lopen !!! Een keer zelfs medic + 3 ventjes geknived
Leuk dat reviven 
Ook effe lekker doorgegaan en had 21 kills met knife uiteindelijk met een totaal van 23
Is wel btw na iets van 4 of 5 pogingen en ligt er ook een beetje aan of de situatie ervoor geschikt is !!!
Next stop is expert pistol
** TIP **Shabbaman schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:52:
Eerlijk gezegd zie ik me mijn ground defence badge ook niet op een andere manier halen hoor.
Als commander een TOW of mounted MG bedienen en dan lekker met je Artillery kills maken
Vorig weekend @ Karkand @ HuT server gehaaldEn heeel eerlijk heb ik ook mijn twijfels over basic knife en basic pistol badge
Kijk, dat er mensen zijn die expert knife badge hebben doet mij dan ook de wenkbrauwen fronsen.
[insert bijpassende smiley]
Kwestie van je vijand besluipen en achter ze aan lopen !!! Een keer zelfs medic + 3 ventjes geknived
Ook effe lekker doorgegaan en had 21 kills met knife uiteindelijk met een totaal van 23
Is wel btw na iets van 4 of 5 pogingen en ligt er ook een beetje aan of de situatie ervoor geschikt is !!!
Next stop is expert pistol
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
EyeWitness schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:00:
[...]
WHAHWHAWAHWHAHAW
Heb je dat nu pas uitgevonden hoe je daar naar boven kunt komen![]()
![]()
Ik kan daar al naar boven komen sinds patch 1.00 man![]()
Filmpje: http://home.hetnet.nl/~ernest.stoffels/Karkand.wmv
Werkt altijd, geen luck.
Laat komertje dan.
Maar jah, ik was toevallig nades aan het gooien en ik wou zo ver mogelijk omhoog en floep daar ging ik, ineens naar boven.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 18:14 ]
Verwijderd
gewoon erachter aan lopen..Kwestie van je vijand besluipen en achter ze aan lopen !!! Een keer zelfs medic + 3 ventjes geknivedLeuk dat reviven
ik kan zelf geen knifekills maken
trouwens. hoe kun je ook alweer je nick veranderen? ik kan me vaag herinneren dat het al voorbij gekomen is, maar kan het niet weer vinden..
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 18:23 ]
Verwijderd
niet.Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:20:
[...]
trouwens. hoe kun je ook alweer je nick veranderen? ik kan me vaag herinneren dat het al voorbij gekomen is, maar kan het niet weer vinden..
Wat je al niet kan in BF2, eens kunnen we oorlogje gaan voeren in ons eigen land!
Screen is gewoon een probeerseltje. Wellicht werk ik't nog eens verder uit.
Als storyline kun je gewoon een Carrier in't water plaatsen, en dan een oorlogssituatie verzinnen a la 'MEC wil nederland veroveren, De amerikanen willen dat niet en vallen aan vanuit zee' etc.
http://home.wanadoo.nl/wjnijhof/bf2/nederland.jpg
Als storyline kun je gewoon een Carrier in't water plaatsen, en dan een oorlogssituatie verzinnen a la 'MEC wil nederland veroveren, De amerikanen willen dat niet en vallen aan vanuit zee' etc.
http://home.wanadoo.nl/wjnijhof/bf2/nederland.jpg
[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 02-04-2006 19:00 . Reden: resizen voortaan aub :* ]
ik zou wel eens een level/game willen die je echt met hi tech wapens kan spelen en waar je echt een doel hebt. nu is het eigenlijk alleen maar flaggen pakken en punten scoren. ik mis het echte team-play. waarbij je in 1 potje maar 1 leven hebt....dan ga je echt anders spelen.
MEC = belgenOCTheEagle schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:35:
Wat je al niet kan in BF2, eens kunnen we oorlogje gaan voeren in ons eigen land!![]()
[afbeelding]
Belgen hebben 's nachts Rotterdam aangevallen, Nederland slaat terug vanaf de carrier
Kan ik m'n tag terug gaan wijzigen in [BE]DaMorpheus schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:43:
[...]
MEC = belgen
Belgen hebben 's nachts Rotterdam aangevallen, Nederland slaat terug vanaf de carrier
* Blacksnak begint alvast met het graven van loopgrachten
Verwijderd
Ik als belg strijdt mee aan je zijde... samen met euh...Blacksnak schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:47:
[...]
Kan ik m'n tag terug gaan wijzigen in [BE]![]()
* Blacksnak begint alvast met het graven van loopgrachten

Dat word dan 23 vs (mensen die ooit al gepost hebben in BF 2 topic -23)
edit: en webwiper natuurlijk
maar , is heel nederland niet wat groot voor 1 map?
en heel Nederland is in zijn kelder gekropen?Als storyline kun je gewoon een Carrier in't water plaatsen, en dan een oorlogssituatie verzinnen a la 'MEC wil nederland veroveren, De amerikanen willen dat niet en vallen aan vanuit zee' etc.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 18:55 ]
Bwa, makkieVerwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:53:
[...]
Ik als belg strijdt mee aan je zijde... samen met euh...(nog belgen hier?)
Dat word dan 23 vs (mensen die ooit al gepost hebben in BF 2 topic -23)
Welnee, de Belgen hebben onze dijken doorgestoken.maar , is heel nederland niet wat groot voor 1 map?
95% staat nu onderwater
Ik heb altijd al geroepen dat die Belgen niet te vertouwen zijn
In de kelder krijpen om te schuilen voor het hoge water ??en heel Nederland is in zijn kelder gekropen?
Laat me raden, jij bent een Belg ??
[ Voor 28% gewijzigd door Woodski op 02-04-2006 19:23 ]
Ik kan het waterniveau wat laten stijgen. Dan heb je zo de situatie zoals je die hierboven beschrijftWoodski schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:22:
[...]
Welnee, de Belgen hebben onze dijken doorgestoken.
95% staat nu onderwater
Wat is trouwens de beste plek om in Nederland de artillery neer te zetten?
[ Voor 12% gewijzigd door OCTheEagle op 02-04-2006 19:29 ]
Verwijderd
Oh , en ik heb altijd al geroepen : laten we die Nederlanders hun dijken doorsteken.Woodski schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:22:
[...]
Welnee, de Belgen hebben onze dijken doorgestoken.
95% staat nu onderwater
Ik heb altijd al geroepen dat die Belgen niet te vertouwen zijn
[...]
In de kelder krijpen om te schuilen voor het hoge water ??
Laat me raden, jij bent een Belg ??
Ja ik ben belg ^^
Maar toen was er nog geen sprake van water he , ik doelde op
Mec valt Nederland aan , Amerika wil dit niet... en Nederland waar zijn die naar toe?
Je moest eens weten !!! Zelfs tijdens GamerT War 3 gasten geknived die in een groepje liepen naar BeachVerwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:20:
gewoon erachter aan lopen..dat hebben ze zeker ook niet door als ze horen dat er iemand achter hen loopt??
ik kan zelf geen knifekills makende tegenstander is te snel..
Je zou bij GameSpy kunnen inloggen en het daar veranderen... is alleen wel effe zoekentrouwens. hoe kun je ook alweer je nick veranderen? ik kan me vaag herinneren dat het al voorbij gekomen is, maar kan het niet weer vinden..

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Het idee alleen al ... Misschien ook de mogelijkheid dat MEC (belgen) een paar dammetjes kunnen c4'en waardoor 2/3 van USMC (nederland) onderloopt ... lolDaMorpheus schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:43:
[...]
MEC = belgen
Trouwens : zo weinig belgen hier ?
Verwijderd
Misschien nog anderen... die niet durven uitkomen voor hun ware identiteit
En dat water overlopen met c4 dijken gedoe zal met BF2 engine niet gaan lukken denkik.
Denk maar niet dat als je onze dijkjes doorsteekt je er bent, ik sta rustig op je te wachten met een tankje. Boem weg bootje
Maar als je toch een map wilt gaan maken met NL, denk dan oude "slagvelden" De Grebbenberg zie ik wel zitten. Maarja daar vallen de Belgen niet snel aan, dan maar de haven Breskens verdedigen? Met een NL carrier voor de kust voor als de NL'ers terug moeten trekken van land.
Maar als je toch een map wilt gaan maken met NL, denk dan oude "slagvelden" De Grebbenberg zie ik wel zitten. Maarja daar vallen de Belgen niet snel aan, dan maar de haven Breskens verdedigen? Met een NL carrier voor de kust voor als de NL'ers terug moeten trekken van land.
[ Voor 4% gewijzigd door Vini op 02-04-2006 21:07 . Reden: typo ]
Verwijderd
Wie zegt dat ik met de boot komTrippleSix schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:07:
Denk maar niet dat als je onze dijkjes doorsteekt je er bent, ik sta rustig op je te wachten met een tankje. Boem weg bootje![]()

de watte?De Grebbenberg zie ik wel zitten.
Ken je de WO2 geschiedenis niet?Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:45:
[...]
Wie zegt dat ik met de boot kom![]()
[...]
de watte?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grebbeberg
[ Voor 11% gewijzigd door Stewie! op 02-04-2006 21:50 ]
Haha, de Grebbenberg, daar is zwaar gevochten in WO2. Dichtbij hier.Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:45:
[...]
Wie zegt dat ik met de boot kom![]()
[...]
de watte?
*edit huh
[ Voor 17% gewijzigd door Vini op 02-04-2006 21:51 ]
Verwijderd
Weet er iemand soms of we binnenkort een nieuwe map krijgen in een of andere patch ofzo?
Best niet van het leger hier want die kopen ze waarschijnlijk tweede hands van jullie...
zo meteen komt er een mod : Hou het eens ontopic mensen !
enneh , waar jij naar kijkt
dom-modus:
Is er in WO II ook in nederland gevochten?
Ik dacht Duitsland -> Frankrijk (en natuurlijk door België als shortcut
)
Of vliegend... dan moet ik wel eerst een heli vinden.
Best niet van het leger hier want die kopen ze waarschijnlijk tweede hands van jullie...
zo meteen komt er een mod : Hou het eens ontopic mensen !
Mysteries of life...*edit huhHoe kan Morpheus post nu eerder zijn? Die is van 21.49, en van Bondt van 21.48
enneh , waar jij naar kijkt

dom-modus:
Is er in WO II ook in nederland gevochten?
Ik dacht Duitsland -> Frankrijk (en natuurlijk door België als shortcut

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 21:54 ]
* Stewie! teh pwnageTrippleSix schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:50:
[...]
*edit huhHoe kan Morpheus post nu eerder zijn? Die is van 21.49, en van Bondt van 21.48
* Stewie! verslaat tijd, muhahahaha
[ Voor 9% gewijzigd door Stewie! op 02-04-2006 21:54 ]
Verwijderd
Of nog beterDaMorpheus schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:54:
[...]
/me teh pwnage
/me verslaat tijd, muhahahaha
/me klooit met Damorpheus zijn posts
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 21:56 ]
Verwijderd
Je bedoeld dat stukje waar je bij de arty uitkomt? Jeetje...voor zo'n 1337 speler als jij kom je daar wel heeeeeel laat achter. Dat doe ik al eeuwen.Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:43:
[...]
Fraps is gaar.
[afbeelding]
lol Ik bedoel MEC zeide
Ja vaag, ik lette dr ff op want vroeg me af om iemand tegelijk poste. Maar om inderdaad slow-chat en zinloos WO gedoe (ja in NL is ook gevochten) te vermijden. Even dit nog,DaMorpheus schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:54:
[...]
* Vini teh pwnage
* Vini verslaat tijd, muhahahaha
Mine 2, de gehele versie zag ik nu pas. Misschien is hij al eerder geweest.
Niet de preview versie, die eerder in dit topic stond.
[ Voor 21% gewijzigd door Vini op 02-04-2006 22:03 ]
Verwijderd
Hoezo de "gehele" versie?TrippleSix schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:56:
[...]
Ja vaag, ik lette dr ff op want vroeg me af om iemand tegelijk poste. Maar om inderdaad slow-chat en zinloos WO gedoe (ja in NL is ook gevochten) te vermijden. Even dit nog,
Mine 2, de gehele versie
Dies is toch al een tijdje uit?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 22:00 ]
Hier een snelle mirror zonder die crap low quality gedwongen flash player afspeelsjit:
http://files.i3d.nl/downl...2/movies/&file=Mine_2.rar
Ik ben nog niet helemaal into het coden van bf2 maar opzich zou het moeten kunnen al dan niet op een 'slordige' manier. Je maakt water meshes (zoals ze nu al bestaan voor sommige mappen) en die laat je 'spawnen' op het moment dat de server de opdracht ontvangt dat een object (kan brug zijn) is destroyed. Het slordige hieraan is dat alles in 1 keer pats boem onder water staat, opzich ook wel grappig waternukeVerwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:38:
[...]
Misschien nog anderen... die niet durven uitkomen voor hun ware identiteit![]()
En dat water overlopen met c4 dijken gedoe zal met BF2 engine niet gaan lukken denkik.
Jullie belgen zitten toch 24/7 in dom-modus??Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:52:
dom-modus:
Is er in WO II ook in nederland gevochten?![]()
Ik dacht Duitsland -> Frankrijk (en natuurlijk door België als shortcut)
WO II in Nederland

WAHWHAWHAWHAHWHAHWAWHAHWAHVerwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:52:
Is er in WO II ook in nederland gevochten?![]()
Ik dacht Duitsland -> Frankrijk (en natuurlijk door België als shortcut)
Klopt het dus toch dat Belgen gemiddeld 5 IQ punten lager hebben dan Nederlanders
(OPERATION MARKET GARDEN >> BF1942 ?? REMEMBER ??)
[ Voor 8% gewijzigd door EyeWitness op 02-04-2006 23:38 ]
wat is IQ ?EyeWitness schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:37:
[...]
WAHWHAWHAWHAHWHAHWAWHAHWAH
Klopt het dus toch dat Belgen gemiddeld 5 IQ punten lager hebben dan Nederlanders![]()
Ad Astra Per Aspera
WO II = Tweede wereldoorlog = wereldoorlog.
Op vrijwel alle continenten (Antartica niet, maar zeker weten doe je het nooit) is er of gevochten óf hebben de landen de gevolgen gevoeld.
Alle Nederlanders weten over D-day, de duitsers en dat de russen en geallieerden samenkwamen in Berlijn om de oorlog te besluiten.
Maar we vergeten al snel de Italianen en de Japanners. En waar is er nog meer gevochten? Scandinavië, eigenlijk heel Europa, Griekenland, Turkije, Noord-Afrika, Rusland, China, Groot deel van Azië, zelfs de VS, Zuid-Amerika en het Caribische gebied is niet onaangetast gebleven.
Misschien is het een makkelijkere vraag: waar is er niet gevochten?
Op vrijwel alle continenten (Antartica niet, maar zeker weten doe je het nooit) is er of gevochten óf hebben de landen de gevolgen gevoeld.
Alle Nederlanders weten over D-day, de duitsers en dat de russen en geallieerden samenkwamen in Berlijn om de oorlog te besluiten.
Maar we vergeten al snel de Italianen en de Japanners. En waar is er nog meer gevochten? Scandinavië, eigenlijk heel Europa, Griekenland, Turkije, Noord-Afrika, Rusland, China, Groot deel van Azië, zelfs de VS, Zuid-Amerika en het Caribische gebied is niet onaangetast gebleven.
1024x1024 past welVerwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:53:
[...]
Nederland is 300x400 kilometer, BF2 map wordt dan 1,024 x1,024 kilometer. Das dus een schaal van 1 op 300 ofzoiets. Alleen al die 'eilandjes' in Zeeland met elkaar overbruggen wordt wat lastig.
Vandaag ging't trouwens weer super op een BF2 server. Ik met 3 anderen in een squad, allemaal headset op, en vervolgens een partij teamwork!! 'T was echt geweldig! Kon ik dat maar vaker meemaken
[ Voor 3% gewijzigd door OCTheEagle op 03-04-2006 01:26 ]
Twhomp schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:43:
WO II = Tweede wereldoorlog = wereldoorlog.
offtopic:
• Zuid Amerika, met dien verstande dat de Engelsen in 1939 de Duitse vestzak kruiser Admiral Graf Spee zo zwaar beschadigden dat de kapitein geen andere oplossing zag dan haar te laten zinken in de haven van Montevideo
• Noord-Amerika zelf niet op het land op wat Japans geklier aan de Westkust na, wel waren er veel U-boot aanvallen in de Atlantische Oceaan
• Zuid Amerika, met dien verstande dat de Engelsen in 1939 de Duitse vestzak kruiser Admiral Graf Spee zo zwaar beschadigden dat de kapitein geen andere oplossing zag dan haar te laten zinken in de haven van Montevideo
• Noord-Amerika zelf niet op het land op wat Japans geklier aan de Westkust na, wel waren er veel U-boot aanvallen in de Atlantische Oceaan
[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 03-04-2006 02:06 ]
EyeWitness schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:37:
[...]
WAHWHAWHAWHAHWHAHWAWHAHWAH
Klopt het dus toch dat Belgen gemiddeld 5 IQ punten lager hebben dan Nederlanders![]()
offtopic:
der was laatst toch z'on onderzoek van de eu daar stond belgie op de 13e plek ofzo en NL op 1
@djmantri:het was toch zo dat NL neutraal wou blijven maar aangevallen werd?
der was laatst toch z'on onderzoek van de eu daar stond belgie op de 13e plek ofzo en NL op 1
@djmantri:het was toch zo dat NL neutraal wou blijven maar aangevallen werd?
[ Voor 15% gewijzigd door DR161 op 03-04-2006 08:37 ]
pssst geld kopen?
Verwijderd
Ja zeg , ik ben niet zo'n WO expert en BF 1942 heb ik nooit gespeeld.
Ik dacht dat het een wereldoorlog noemde omdat zoveel delen van de wereld BETROKKEN waren.
Ik weet iig dat ze gewoon door België heen gewalst zijn , veel weerstand zullen we waarschijnlijk niet geboden hebben met geweren waar je het buskruit nog moet instampen.
Misschien dat jullie dit zo goed weten omdat jullie er ook wonen
Ik dacht dat het een wereldoorlog noemde omdat zoveel delen van de wereld BETROKKEN waren.
Ik weet iig dat ze gewoon door België heen gewalst zijn , veel weerstand zullen we waarschijnlijk niet geboden hebben met geweren waar je het buskruit nog moet instampen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 09:08 ]
nooit geschiedenis gehad op school??Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:04:
Ja zeg , ik ben niet zo'n WO expert en BF 1942 heb ik nooit gespeeld.
Hij is in de war met WO I(aka The Great War)
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Verwijderd
Gehad -> hebben
We zitten nog maar aan de 15de eeuw dus dat duurt waarschijnlijk nog 2 jaartjes.
Volgens mij dwalen we behoorlijk off-topic, even een schop in de goeie richting wagen:
Gister nog even gespeeld, 2 rondes als commander. Maken ze eindelijk squads zoals je verzoekt na een half uur, bevestigen ze je bevelen ook, maar volgen ze het niet op!!!
Zwaar irritant. Omdat jij als commander natuurlijk totaal overzicht hebt en het echt wel goed probeert te doen, maar dat lukt natuurlijk niet als er slechte teamwork is.
Wat zijn een beetje goeie servers die je zo kan opnoemen met brave soldaten die echt teamwork als belangrijkste factor zien?
Hoor het graag!
Gister nog even gespeeld, 2 rondes als commander. Maken ze eindelijk squads zoals je verzoekt na een half uur, bevestigen ze je bevelen ook, maar volgen ze het niet op!!!

Zwaar irritant. Omdat jij als commander natuurlijk totaal overzicht hebt en het echt wel goed probeert te doen, maar dat lukt natuurlijk niet als er slechte teamwork is.
Wat zijn een beetje goeie servers die je zo kan opnoemen met brave soldaten die echt teamwork als belangrijkste factor zien?
Hoor het graag!
Kijk! Dat bedoel ik dus! Niet dat ik een goeie headset heb, maar dat neemt niet weg dat ik geen teamwork kan toepassen. Maar dat vind ik idd ook zo heerlijk, lekker teamworken in een squad!OCTheEagle schreef op maandag 03 april 2006 @ 01:26:
[...]
Vandaag ging't trouwens weer super op een BF2 server. Ik met 3 anderen in een squad, allemaal headset op, en vervolgens een partij teamwork!! 'T was echt geweldig! Kon ik dat maar vaker meemaken
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:04:
offtopic:
Niet veel weerstand geboden? Dan let maar eens goed op tijdens die les als je daar aangekomen bent!
Er heeft hier menig Duitser zijn tanden stuk gebeten op een aantal dappere Belgen in de loopgraven aan de Belgische kust! (omgeving Ieper) Daar liggen die paar Duitsers die't overleefd hebben nu nog wakker van
Niet veel weerstand geboden? Dan let maar eens goed op tijdens die les als je daar aangekomen bent!
Er heeft hier menig Duitser zijn tanden stuk gebeten op een aantal dappere Belgen in de loopgraven aan de Belgische kust! (omgeving Ieper) Daar liggen die paar Duitsers die't overleefd hebben nu nog wakker van
Verwijderd
Ik weet hoe je je voelt...Bosman schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:31:
Volgens mij dwalen we behoorlijk off-topic, even een schop in de goeie richting wagen:
Gister nog even gespeeld, 2 rondes als commander. Maken ze eindelijk squads zoals je verzoekt na een half uur, bevestigen ze je bevelen ook, maar volgen ze het niet op!!!![]()
Hoor het graag!
Ik heb ook al eens op een server commander geweest en mijn tactiek was onfeilbaar maar het is alsof ze de commander wantrouwen.
Als ik zeg defend that position dan wil dat zeggen dat er vijandelijke troepen aankomen.
Ik denk dat je daarvoor best naar DJmantri gaat maar volgens mij is de commander positie vrijwel altijd bezet
Ja precies, goed beschreven!Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:46:
[...]
Ik weet hoe je je voelt...
Ik heb ook al eens op een server commander geweest en mijn tactiek was onfeilbaar maar het is alsof ze de commander wantrouwen.
Als ik zeg defend that position dan wil dat zeggen dat er vijandelijke troepen aankomen.
Ik denk dat je daarvoor best naar DJmantri gaat maar volgens mij is de commander positie vrijwel altijd bezet
Oke ga wel ff kieken daar, niet zozeer dat ik altijd commander wil zijn, maar gewoon super teamwork lijkt me al bevredigend, om het maar even zo te stellen.
Verwijderd
Ik ben ook heel vaak commander zoals jullie wel weten maar VOIP werkt wel heel goed, niet elke ranked server heeft het, maar het geeft net een stukje extra aan de squadleadersVerwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:46:
[...]
Ik weet hoe je je voelt...
Verwijderd
Ik denk dak da toch maar eens ga inschakelen die VoIP voor op DJmantri iig.Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:16:
[...]
Ik ben ook heel vaak commander zoals jullie wel weten maar VOIP werkt wel heel goed, niet elke ranked server heeft het, maar het geeft net een stukje extra aan de squadleaders
Maar iedereen op DJmantri gebruikt teamspeak zeker?
Verwijderd
maar met TS zit je wel dat iedereen ja kan horen, ook al zitten er clanleden in het andere team van de map, bijvoorbeeld je bent commander van USA en je hebt op TS ook MEC spelers, dan werkt TS in je nadeel
Overigens had ik gister ook een goede teamwork tussen de bomber en de 1 seat fighter. De bomber schakelt iedereen uit met de bommen en de AT missiles, ik in de 1 seat fighter ondersteunde de bomber tegen vijandelijke vliegtuigen, gevolg -> superveel kills, en we waren niet uit de lucht te krijgen. Vooral op de Euroforce mappen is dit een zeer goede tactiek.
[ Voor 11% gewijzigd door OCTheEagle op 03-04-2006 11:37 ]
Huh? Je kan toch een apart channel maken??Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:34:
maar met TS zit je wel dat iedereen ja kan horen, ook al zitten er clanleden in het andere team van de map, bijvoorbeeld je bent commander van USA en je hebt op TS ook MEC spelers, dan werkt TS in je nadeel
Verwijderd
Ik ga vanavond, ga ik gemakshalve even vanuit, mijn 3e unlock halen. Ja ik weet het de 3e pas
Ik heb de 1e unlock op assault en de 1e unlock op specs-ops gelicht.
Wat raden jullie aan om te unlocken vanavond?
Ik speel meestal als Assault.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 12:17 . Reden: typo ]
mensen, ik heb een probleem:
ik heb al een aantal maanden geen bf2 meer gespeeld, en wilde vandaag weer eens spelen.
dus ik heb 1.22 full update gedownload en geinstalleerd (had 1.12)
echter, als ik nu wil connecten dan zegt ie dat me cd-key invallid is
ik heb het spel legaal, en wil dus gewoon spelen. is er iets veranderd dat ik moet weten ofzo?
ik gebruik de mini-iso btw
ik heb al een aantal maanden geen bf2 meer gespeeld, en wilde vandaag weer eens spelen.
dus ik heb 1.22 full update gedownload en geinstalleerd (had 1.12)
echter, als ik nu wil connecten dan zegt ie dat me cd-key invallid is
ik heb het spel legaal, en wil dus gewoon spelen. is er iets veranderd dat ik moet weten ofzo?
ik gebruik de mini-iso btw
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Als je veel Assault speelt en je hebt ook Special Forces kies dan de F2000, kies voor je unlocks gewoon de unlock voor de kit waar je veel mee speelt of voor de kit waar je mee zou willen spelen maar die nu geen goed wapen heeft!Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:07:
Ik ga vanavond, ga ik gemakshalve even vanuit, mijn 3e unlock halen. Ja ik weet het de 3e pas![]()
Dat valt nog allemaal wel mee ... afgelopen weekend echt het domste ooit meegemaakt =>Bosman schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:31:
Gister nog even gespeeld, 2 rondes als commander. Maken ze eindelijk squads zoals je verzoekt na een half uur, bevestigen ze je bevelen ook, maar volgen ze het niet op!!!![]()
Hoor het graag!
@ Daging Oilfields als commander de J-10 van de vijand gejat, vervolgens geland @ eigen airfield en lekker in een hoekje in dat dingen veilig zitten commanden
Komt er een Spec-Op idioot me gewoon opblazen

Gevolg : Vijand er een jet bij en we worden gewoon vanaf dat moment nog ingemaakt ook !!! Ik zal het maar op toeval houden

Verwijderd
die knul (lees spec-ops) had gelijk, je gaat niet in een jet commanderen, hetzelfde als in een tank, ga gewoon ergens liggen, niet deelnemen aan het gevecht
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 12:41 ]
Verwijderd
Ik heb geen special forces. Anders had ik ook al meer unlocks gehad toch?Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:21:
[...]
Als je veel Assault speelt en je hebt ook Special Forces kies dan de F2000, kies voor je unlocks gewoon de unlock voor de kit waar je veel mee speelt of voor de kit waar je mee zou willen spelen maar die nu geen goed wapen heeft!
Maar die F2000 is wel een fijne gun?
Verwijderd
http://en.wikipedia.org/wiki/Table_of_ranks_in_Battlefield_2djmantri schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:22:
ik zit eraan te denken om qua punten overnieuw te beginnen door een nieuwe tag te nemen maar weet iemand een lijstje van bij welke punten je een unlock kunt kiezen en met je rank omhoog gaat?
kan hem ff zo snel niet vinden
ik wil namelijk niet al te lang erover doen
Verwijderd
Ik denk dat je hem niet begrijpt...Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:40:
die knul (lees spec-ops) had gelijk, je gaat niet in een jet commanderen, hetzelfde als in een tank, ga gewoon ergens liggen, niet deelnemen aan het gevecht
hij stal de jet van de vijand en parkeerde hem ergens en daarin zat hij te commanden...
Verwijderd
dan nog, geef hem aan een team genoot en laat hem vliegen, 3 jets tegen 1 is toch altijd beter?Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:48:
[...]
Ik denk dat je hem niet begrijpt...
hij stal de jet van de vijand en parkeerde hem ergens en daarin zat hij te commanden...
maar als er een tijdje niemand in zit blaast dat ding zichzelf op, en heeft de vijand weer 2 jets, wanneer die persoon in ze vliegtuigje neergeknalt word: zelfde verhaalVerwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:51:
[...]
dan nog, geef hem aan een team genoot en laat hem vliegen, 3 jets tegen 1 is toch altijd beter?
kortom: wel slim om er in te blijven zitten, en niet slim om je commander op te blazen
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Zo was het ook bedoeld !!! Alleen dat hij een IQ van 0,0 heeft ...Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:51:
dan nog, geef hem aan een team genoot en laat hem vliegen, 3 jets tegen 1 is toch altijd beter?

Omdat ik met mijn nieuw systeempje vrijwel altijd als eerste ingame zit jat ik ook bv. de AH-IZ @ Zatar Wetlands op dat midden eiland en ga ik terug naar base indien er niemand gelijk spawnt
Vraag maar aan S@IN !!
/EDIT :
Jij snapt hetBasieP schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:54:
maar als er een tijdje niemand in zit blaast dat ding zichzelf op, en heeft de vijand weer 2 jets, wanneer die persoon in ze vliegtuigje neergeknalt word: zelfde verhaal
kortom: wel slim om er in te blijven zitten, en niet slim om je commander op te blazen
[ Voor 29% gewijzigd door nero355 op 03-04-2006 12:56 ]
Verwijderd
Ja das best wel goed gedacht ,wel niet leuk voor de vijandnero355 schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:55:
[...]
Zo was het ook bedoeld !!! Alleen dat hij een IQ van 0,0 heeft ...
Omdat ik met mijn nieuw systeempje vrijwel altijd als eerste ingame zit jat ik ook bv. de AH-IZ @ Zatar Wetlands op dat midden eiland en ga ik terug naar base indien er niemand gelijk spawnt
Vraag maar aan S@IN !!
/EDIT :
[...]
Jij snapt het
Dan had je idd een even aantal unlocks gehad (2,4,6...etc)Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:40:
[...]
Ik heb geen special forces. Anders had ik ook al meer unlocks gehad toch?
Maar die F2000 is wel een fijne gun?
FN F2000 is een fijn wapen. Hij doet weliswaar minder damage dan de G3, maar de F2000 heeft daarentegen wel een NadeLauncher en scope. Bovendien heeft dit wapen minder last van recoil dan de G3.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Ofwel een admin bepaald hoe jij de features van een game mag gebruiken?!Woodski schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 23:35:
Ik speel net wake als Sniper en krijg deze melding:
[...]
WTF is de PTK function ???
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Maar ik heb dus geen special forces. Welke unlock zal ik dan nemen?Indy91 schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:11:
[...]
Dan had je idd een even aantal unlocks gehad (2,4,6...etc)
FN F2000 is een fijn wapen. Hij doet weliswaar minder damage dan de G3, maar de F2000 heeft daarentegen wel een NadeLauncher en scope. Bovendien heeft dit wapen minder last van recoil dan de G3.
Hangt natuurlijk af van welke klasse je nog meer wilt gaan spelen.Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:07:
Ik ga vanavond, ga ik gemakshalve even vanuit, mijn 3e unlock halen. Ja ik weet het de 3e pas![]()
Speel je veel in teamverband/squads: medic unlock
Heb je hekel aan vijandige voertuigen: AT unlock
Gebruik je zelf vaak een tank/APC of repareer je graag: engineer unlock
Heb je hekel aan heli's of Humvee's/Vodniks/buggy's: support unlock
Ga je graag alleen erop uit: sniper unlock
DAO-12 (AT) en Jackhammer (Engineer) zijn zeer effectief op korte afstand, echter waardeloos op lange afstand (je moet dan overschakelen op pistool) De overige unlocks zijn weer beter op de lange afstand.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Gewoon de unlock kiezen van de kit waar je't meest mee speelt.Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:15:
[...]
Maar ik heb dus geen special forces. Welke unlock zal ik dan nemen?
Vandaag weer de uber teamkill gemaakt. Ik vlieg weg met een jet, vervolgens springen er 4 teammaatjes voor je jet.. En van -16 een positief aantal maken op een map als 'operation cleansweep' is vrij lastig.
Daarom stijg ik (bijna) altijd verticaal op bij Gulf of Oman, om dit soort 'geintjes' te voorkomen. Maarja dat kan idd niet bij Operatie Schone Veeg. Tevergeefs!OCTheEagle schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:37:
[...]
Gewoon de unlock kiezen van de kit waar je't meest mee speelt.
Vandaag weer de uber teamkill gemaakt. Ik vlieg weg met een jet, vervolgens springen er 4 teammaatjes voor je jet.. En van -16 een positief aantal maken op een map als 'operation cleansweep' is vrij lastig.
Einde van Mine 2 filmpje is trouwens het mooiste wat ik ooit gezien heb (in BF2 that is)
[ Voor 4% gewijzigd door Coltpower op 03-04-2006 13:40 ]
Ik heb trouwens dit weekend de brutaalste TK die ik heb meegemaakt tegen me gehad. Ik stap in chopper op gunnerseat, piloot weigert op te steigen. Komt jeepje aangescheurd, mannetje wil ni chopper. Komt er dus niet in, commit suicide, respawnd als sniper met m95. Kilt me, stapt in en ze vliegen weg.
Gelukkig dat ik admin was.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mooiste van het verhaalTallManNL schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:44:
Ik heb trouwens dit weekend de brutaalste TK die ik heb meegemaakt tegen me gehad. Ik stap in chopper op gunnerseat, piloot weigert op te steigen. Komt jeepje aangescheurd, mannetje wil ni chopper. Komt er dus niet in, commit suicide, respawnd als sniper met m95. Kilt me, stapt in en ze vliegen weg.
Die gozer moet gebaald hebben, hahaha!
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:01:
Ja das best wel goed gedacht ,wel niet leuk voor de vijand
offtopic:
Haha hj wordt steeds leuker die Russische TV
Leuke vloerbedekking toruwens 
Haha hj wordt steeds leuker die Russische TV
Heb ik er nog 1 vvoor je :Bosman schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:57:
Mooiste van het verhaal![]()
Die gozer moet gebaald hebben, hahaha!
Gozer killt S@IN @ Zatar Wetlands om ge Heli te jatten en vertelt dat aan mij via VoIP

Volgende ronde stijg ik is 1 keer niet verticaal op met F35B ligt hij eronder

Gevolg kan je wel raden denk ik
/EDIT : @ Mijn CooLe #1 Gunner hieronder : Hij zei netjes sorry dus ik dacht er is wel hoop maar ja ach helaas ...
[ Voor 7% gewijzigd door nero355 op 03-04-2006 15:14 ]
nero355 schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:28:
Gozer killt S@IN @ Zatar Wetlands om ge Heli te jatten en vertelt dat aan mij via VoIPGoed ik zat wel goed te teamworken met die gast als Commander dus ik warn hem alleen....

Imho had die vent bij die eerste TK, zeker als hij het zo toegeeft, al meteen gekickt/geband moeten worden.Volgende ronde stijg ik is 1 keer niet verticaal op met F35B ligt hij eronder
Gevolg kan je wel raden denk ik
geheelonthouder met geheugenverlies
Verwijderd
Weer een nieuwe nick
Crosstorm is uit en Sliver_X was in.
Sliver_X was uit de mode en nu is Krysiss me nieuwste nick
Dus ik heb nu onderhand S-o-S_Crossfire, Chronica, Teen_Titan, Crosstorm, Sliver_X gehad
Krysiss is my knew name
now.
Dus ik heb nu onderhand S-o-S_Crossfire, Chronica, Teen_Titan, Crosstorm, Sliver_X gehad
Krysiss is my knew name
Zit daar nog een rede achter?Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:58:
Weer een nieuwe nick
Dus ik heb nu onderhand S-o-S_Crossfire, Chronica, Teen_Titan, Crosstorm, Sliver_X gehad![]()
Krysiss is my knew namenow.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Off-topic:
En daar hebben lekker veel aan, denk je?
Of probeer je iedereen te waarschuwen, zodat niemand jou tegen hoeft te komen?
Wat moeten wij met die naamswijzigingen?
Het is off-topic ook nog.
[Toch nog even offtopic]
@Ace Lightning, S-o-S_Crossfire, Chronica, Teen_Titan, Crosstorm, Sliver_X, Krysiss.
Waarom verander je nick niet naar SchyZoFreeN?
Daar voorkom je weer een volgende nickchange mee!
[/Toch nog even offtopic]
@Ace Lightning, S-o-S_Crossfire, Chronica, Teen_Titan, Crosstorm, Sliver_X, Krysiss.
Waarom verander je nick niet naar SchyZoFreeN?
Daar voorkom je weer een volgende nickchange mee!

[/Toch nog even offtopic]
En als je het mij vraagt (doe maar niet) sgreif je Crosstorm met 3 essen. Crossstorm dusAnders staat er Cross Torm, of Cros Storm. En beide is niks.
[ Voor 6% gewijzigd door GurbY{nl} op 03-04-2006 15:48 ]
Zeg ik wil niet lullig doen ofzo, maar het is AH-1ZVerwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:01:
[...]Ja das best wel goed gedacht ,wel niet leuk voor de vijand![]()

Verwijderd
Ja. zeker, omdat ik schoon wil beginnen.Mr. Bondt schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:31:
Off-topic:
Zie hier:

Lekker goed begin
en ook dat ik me naam een beetje zat was. en deze bevalt me wel.
dus ik houd het voortaan bij Crosstorm en Krysiss.
--------------
Dan weet tegenwoordig iedereen hoe ik heet messchien
Was maar een kleine mededeling hoor.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 17:53 ]
dat maak ik dagelijks meeTallManNL schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:44:
http://www.twitch.tv/jannustitannus
De CEA clan doet weer goede zaken zo te zien:
http://bf2s.com/player/49562902/
Zou er trouwens een methode zijn om voor een soort van 'fair use policy' te hanteren voor de planes? Soms zie ik echt 10 gassies vechten om de jet te gebruiken.
http://bf2s.com/player/49562902/
Zou er trouwens een methode zijn om voor een soort van 'fair use policy' te hanteren voor de planes? Soms zie ik echt 10 gassies vechten om de jet te gebruiken.
[ Voor 51% gewijzigd door OCTheEagle op 03-04-2006 17:57 ]
Dit topic is gesloten.