[PC] Battlefield 2 - Deel XXXIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.230 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Indy91 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:18:

[...]

Klopt niet….De MachineGewehr36 is aangepast, evenals de PKM. De Gewehr36 C/E is niet aangepast
O ja, je hebt gelijk. Las ff G36 ipv MG36, kan gebeuren ;)

Wat is jullie mening over de MG36 eigenlijk ? Was er iig niet erg ondersteboven van, had de indruk dat de gun wat "stopping power" mist. Maarja da's makkelijk zeggen vergeleken met de PKM natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Mg36 zal altijd in de schaduw van de PKM staan denk ik. Om mensen aan de Mg36 te helpen zullen ze em nauwkeuriger dan de PKM moeten maken en de damage hetzelfde houden. Denk dat ik nu voor de p90 ga, die 900 rpm vind ik wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:15:
[...]

6800 punten en 139 TK's? Doe je goed ;)

Heb er 151 en 41.000 punten.
De meeste heb ik gehaald tijdens het halen van m'n explosive badges :D
Ik kan me vaag herrineren dat ik BH pilot ben , ik ontplof en heb dan 6 teamkills.
Ik ben piloot van AHZ , mijn gunner valt opeens dood in de cockpit en ik teamkillde hem zogezegd(hoe weet ik niet)
Zo kan ik toch wel een eindje doorgaan hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:16

Twhomp

Stayin' Alive

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:17:
[...]

Ik denk hetzelfde als de andere medics, go get a G36E :Y)
Dat ding is super, als ik als assault wil werken neem ik vaak nog steeds een medic om het wapen :) ik kan er heerlijk mee schieten.
Ik heb geen SF :'(

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
lol. Dus je hebt nog geeneens een vergelijk.

Laat iemand met SF geinstalleerd op jou account spelen, en je kan'm dan ook unlocken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Frenzy_LS op 29-03-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenzy_LS schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:22:
Voor medic vind ik de 2e unlock (een G36 versie) tot nu toe het meest relaxed (heb de nieuwe patch nog niet gespeeld). Die L85a schiet opzich ook wel ok. Maar in full auto raak je geen moer door de spread (ook niet als je burstjes probeert te schieten), in single kan ik de vijand niet optijd stoppen voordat ik zelf al dood ben :P Mist dus wat "stopping power" iig zo ervaar ik het.

Misschien toch wat meer op hoofdjes richten :D, ga nu altijd nog voor de body.

Leuk trucje voor de medic. Je kan zorgen dat wanneer je iemand revived hij geen kit meer heeft;
Zoek een dooie, sta op een aftandje en druk op "G" om zijn kit op te pakken. Je eigen medic kit ligt nu op de grond, stap weer wat verder naar achteren (van de dooie af) en pak je eigen kit. Herhaal dit een paar keer. Op een zekere afrand +20 meter ga je met je medic kit de gesneuvelde reviven, wanneer er in een bepaalde straal geen kits liggen zal er ook geen kit toegekend worden. En het poppetje zal er uitzien hoe hij dood op de grond lag (rare houding vaak) en zo rond "zweven" totdat hij over een kit loopt :D
Vanzelfsprekend moet je deze handeling snel doen, anders kun je'm niet meer reviven.
Zo heb ik expres die medic neergemaait om mijn kitje terug te krijgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Veel van de bekende wapens zijn underpowered...Waarom is de H&K MP5 de meest gebruikte Counter Terrorist wapen ter wereld denk je? Niet omdat ie er zo leuk uitziet ;)
Zelfde geld voor de P90, dat ding schiet door 47lagen kevlar heen! In de meeste games wordt het gezien als een minder wapen...

Voor de P90 fans: http://video.google.com/v...87613476&q=fn+p90&pl=true

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Frenzy_LS schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:58:
[...]

lol. Dus je hebt nog geeneens een vergelijk.

Laat iemand met SF geinstalleerd op jou account spelen, en je kan'm dan ook unlocken :)
Ghehehe, drie problemen met dat:

1) Ik ken niemand met SF
2) Wie moet ik vertrouwen met mijn login (via internet) die wel SF heeft?
3) EA ziet dat ik dan maar 1 keer SF heb gespeeld en wiped mijn stats.

Wel jammer en het blijft oneerlijk dat mensen die wel extra hebben betaald een voordeel hebben in hetzelfde spel. Doen ze met Euroforces toch iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

aramdin schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:22:
Veel van de bekende wapens zijn underpowered...Waarom is de H&K MP5 de meest gebruikte Counter Terrorist wapen ter wereld denk je? Niet omdat ie er zo leuk uitziet ;)
Zelfde geld voor de P90, dat ding schiet door 47lagen kevlar heen! In de meeste games wordt het gezien als een minder wapen...

Voor de P90 fans: http://video.google.com/v...87613476&q=fn+p90&pl=true
* nero355 het ook zonde vindt dat de MP5 en P90 zo underpowered zijn ... in CS 1.6 kon je daar leuke dingen mee doen >:) Source doen ze het ook wel lekker !!!

** TIP : Schiet met de onderkant van de middenstreep van je crosshair als je met een MP5 rondloopt !!! Zelfs PKM/DAO n00bies gaan dan neer als je het een beetje goed doet :Y)

P90 unlocken duurt voor mij nog wel even btw ... puntje of 18,000 :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53

Shabbaman

Got love?

Twhomp schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:27:
[...]
Wel jammer en het blijft oneerlijk dat mensen die wel extra hebben betaald een voordeel hebben in hetzelfde spel. Doen ze met Euroforces toch iets beter.
Je kan het ook anders zien, zo is special forces toch nog iets waard.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

kan iemand nog EF servers vinden? en is de westy server nog wel online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
Shabbaman schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:41:
[...]

Je kan het ook anders zien, zo is special forces toch nog iets waard.
Ja maar wel een beetje cru dat je het wapen wel als kit kan oppakken wanneer die op de grond ligt. Maar niet kan selecteren als unlock. Dus het wapen is wel in je spel gemodeleerd maar je zal 30 euro moeten betalen om'm te kunnen kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Tsja.

Als die wapens niet in het spel gemodelleerd waren zou niemand ze kunnen gebruiken. In plaats van roepen dat het vreemd is dat je daar 30 euro voor moet betalen lijkt het me meer voor de hand liggen dat je gaat klagen dat het net zo goed helemaal gratis had kunnen zijn.

Wat natuurlijk ook zo is.

Omdat het 30 euro kost, verwacht ik er wel wat voor terug. ZO goed zijn die SF unlocks nou ook weer niet. Eigenlijk zouden ze dat wel moeten zijn, dat zou een handige marketing truuk geweest zijn. En wat mij betreft had er bij EF ook wel een extra SF map gekund.

Er zijn nog wel SF forces: ik speel eigenlijk niet veel anders meer (want ik moet toch m'n 30 euro er uit krijgen ;) ). Volgens mij wordt op die Westy server nu EF gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:43:
.....
Denk dat ik nu voor de p90 ga, die 900 rpm vind ik wel lekker.
Tot voor kort was ik nog aan het dubben welke 2 wapens ik zou unlocken (over 1100 punten) van de P90, L96A1, PKM (en de MG36).
De L96A1 is eigenlijk een no-brainer. Nu de P90 een hogere firingrate heeft meegekregen en de PKM geen automatic sniper-rifle méér is, zal ik cker voor de P90 gaan. (ik speel toch hoofdzakelijk de AT klasse) Alleen nog ff ervoor zorgen dat ik de pistol badge haal voor de First Sgt. rang.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosman schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:01:
Weet de naam van het volgende geweer niet zeker, volgens mij is het de L85A1

Medic (unlock-bonus)

Die is best fijn. Je kan vrij goed inzoomen en hij heeft een lang opgebouwd mikpunt vanaf onderaan je vizier.
Voor een medic is dit geloof ik het beste wapen...

En laat medic nou net mn favo kit zijn :P

Nog meer medics out here, die wat leuke ervaringen / tips oid. willen delen? :)
Heb er een dikke 100 uurtjes als medic opzitten en moet beamen dat dit inderdaad een heel fijn wapen is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:49:
[...]

Ik kan me vaag herrineren dat ik BH pilot ben , ik ontplof en heb dan 6 teamkills.
Ik ben piloot van AHZ , mijn gunner valt opeens dood in de cockpit en ik teamkillde hem zogezegd(hoe weet ik niet)
Zo kan ik toch wel een eindje doorgaan hoor...
Indeed ... heel vage shit ... het is eerder zeldzaam dat ik me dien te excuseren (dat het dus daadwerkelijk mijn fout is). Na 260 uur in armor denk ik dat de helft van mijn TK te wijten is aan voetvolk dat zomaar de straat oversteekt en veronderstelt dat een apc op 1 meter kan remmen, of die dekking zoeken achter de apc waardoor die geen kant meer opkan, ... enz ...

'k Lig er echt niet wakker van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:42:
[...]

Indeed ... heel vage shit ... het is eerder zeldzaam dat ik me dien te excuseren (dat het dus daadwerkelijk mijn fout is). Na 260 uur in armor denk ik dat de helft van mijn TK te wijten is aan voetvolk dat zomaar de straat oversteekt en veronderstelt dat een apc op 1 meter kan remmen, of die dekking zoeken achter de apc waardoor die geen kant meer opkan, ... enz ...

'k Lig er echt niet wakker van :)
ja , maar was omdat redje het zei alsof ik slecht speelde enzo...
terwijl ik toch wel inzie met mijn mede-soldaten.

Overlaatst nog iets grappig meegemaakt op sharqi , ik spring uit dat gebouw en land op die prikkeldraad 8)7 en je kan daar gezellig over lopen/sprinten.
en je hoort zo'n "ai" geluid en die prikkels maar je leven gaat er niet af.
Was best wel leuk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Ik moet zeggen dat die jet vs jet gevechten echt niks meer voorstellen. Zorg gewoon dat je een lock hebt, schiet, en het is altijd raak. Soms kun je gewoon een missile schieten, de andere kant opvliegen, en 10 seconden later lees je dan 'you killed blabla' linksonder in't scherm.

Gister trouwens ook weer een leuke situatie op een server. De admin wilde dat iedereen alleen nog met pistol en knife ging spelen, iedereen die dat niet deed werd van de server gekicked....tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:59:
Overlaatst nog iets grappig meegemaakt op sharqi , ik spring uit dat gebouw en land op die prikkeldraad 8)7 en je kan daar gezellig over lopen/sprinten.
en je hoort zo'n "ai" geluid en die prikkels maar je leven gaat er niet af.
Was best wel leuk :9
Bij mij gaat die dan altijd dood :/
Ook @ Fushi Pass met mijn buik tegen dat gekke hangar dakje bij de Chinezen geknald terwijl ik uit een gejatte F-18 sprong : Dood :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:11:
[...]

Bij mij gaat die dan altijd dood :/
Ook @ Fushi Pass met mijn buik tegen dat gekke hangar dakje bij de Chinezen geknald terwijl ik uit een gejatte F-18 sprong : Dood :+
Dat zou in realiteit niet anders zijn lijkt me ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:15:
Dat zou in realiteit niet anders zijn lijkt me ? :>
Klopt, maar wat betreft dat hekje gaat die ook weleens niet dood !!! 1 van de 200 keer ofzo ... EA/DICE make up your mind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw: gamert organiseert een war tegen Telenet.games 8) Alweer een vogel voor de kat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTheEagle schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:02:
Ik moet zeggen dat die jet vs jet gevechten echt niks meer voorstellen. Zorg gewoon dat je een lock hebt, schiet, en het is altijd raak. Soms kun je gewoon een missile schieten, de andere kant opvliegen, en 10 seconden later lees je dan 'you killed blabla' linksonder in't scherm.

Gister trouwens ook weer een leuke situatie op een server. De admin wilde dat iedereen alleen nog met pistol en knife ging spelen, iedereen die dat niet deed werd van de server gekicked....tja..
Ja en soms kan je ook 6 raketten op een gelocked vliegtuig schieten die niet flared en rechtdoor vliegt en m gewoon niet raken...dus wat jij zegt gaat vaak niet op...ja bij patch 1.2 was dat zo..maar nu echt niet meer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die houden van knallen tegen goeie mensen.
en ook willen oefenen
moeten is naar Waib server komen (infrantry only)

daar komen wat top gasten langs als Team.moist of Legion.
of andere goeie clans.

:) die schiet je niet in een keer neer. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:43:
Btw: gamert organiseert een war tegen Telenet.games 8) Alweer een vogel voor de kat :+
spelen hun eigenlijk op de bf2 ladders of niet, bij clanbase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:59:
Mensen die houden van knallen tegen goeie mensen.
en ook willen oefenen
moeten is naar Waib server komen (infrantry only)

daar komen wat top gasten langs als Team.moist of Legion.
of andere goeie clans.

:) die schiet je niet in een keer neer. :7
Is dat een ranked server ?
Zo ja, hoe zet je die tanks en apc's dan uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:53:
[...]

Is dat een ranked server ?
Zo ja, hoe zet je die tanks en apc's dan uit?
Nop deze servers kunnen niet rankend door de nodige aanpassing in de server bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:03:
[...]

ZIJ spelen wel bij bf2 ladder, ik geloof dat tubby ooit eens in een topic heeft gezegd dat ze ongeveer 160e van europa stonden.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel al lang op dualcore Battlefield,
En het is net zo stabiel als op andere CPU's die ik heb gehad, of van Clan leden.
Maar als je toch problemen ondervind, dan selecteer je 1 core.
Maar wil je alleen gamen, kies dan de Gamers CPU, Single core 4000+
of die FX series.

PS:
Wat ik gemerkt heb is dat 2GB geheugen perfect werkt, dan zit BF@ gewoon lekker in je DDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

LOL, ik word niet goed van EA hoor...

Net even de nieuwste versie van EA Downloader geïnstalleerd en ja hoor, EA Downloader 'ziet' nog steeds niet dat ik Euro Force heb aangeschaft... Nou ehh... Ze bekijken het maar, ik heb het gehad met EA... ;) EA Downloader is net zo ruk als Steam van Valve (weet alleen niet hoe Steam nowadays werkt).

Had van de week wéér 2 mailtjes van Pay By Cash, voor het verifieëren van de informatie die ze hadden... :) Samen met een mailtje van EA, over een oplossing... Wat over een foutmelding van Greatwall.zip ging, terwijl ik een totaal ander probleem heb...

Met andere woorden... Supprt van EA is :r

De eurocent van Click & Buy is ook gestort, dus het moet wel een probleem zijn aan de kant van EA en niet bij mij, bij mij is nu alles toch goed?

[ Voor 60% gewijzigd door CH4OS op 29-03-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ff leuk met bf2 aan de gang geweest.
Ik was het achtergrondfilmpje in Bf2 wat zat aan het worden . . .
En toen heb ik er dit van gebakken:

Afbeeldingslocatie: http://img205.imageshack.us/img205/7795/bf2edit22bw.th.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:33

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:41:
Vandaag ff leuk met bf2 aan de gang geweest.
Ik was het achtergrondfilmpje in Bf2 wat zat aan het worden . . .
En toen heb ik er dit van gebakken:

[afbeelding]
Dit kan natuurlijk ook :

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/harry.bastiaansen/Resize%20of%20BF2%202005-12-02%2019-08-56-25.jpg
Intro filmpje van bf1942

:P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/2834/bf220060329203725487gx.th.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:55
Volg al heel lang dit topic maar is er langsgekomen hoe je je achtergrond main menu veranderd? heel graag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tomino schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:24:
Volg al heel lang dit topic maar is er langsgekomen hoe je je achtergrond main menu veranderd? heel graag!!
google op rad tools... verder f3 in bf2 map en zoek naar *.bik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
NAAAAAAJAAAAAAAA ZEGGGGG !!!!!!

Liefst scheld er ff op los #@$@% }:O #$^%^%%^ :o :r

Wat een ^^*&*(*(&**( patch !!

Battlefield werkte perfect met 1.21, alles op High 4x AA. Op gamert en i3d soms een ping van 5 meestal net boven de 10.

Nu met 1.22, Alles zo traag als dikke stront zelf op aanzienlijk lagere settings , en een ping over de 100 ..... Ik snap het niet meer hoor ..... 8)7

Iemand anders ook last van ??, hoorde andere personen op teamspeak ook over problemen met geluid... lekker allemaal weer :r

Specs btw: 7800 GT, 3200 64k Ghz, 1500 ddr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:55
http://bf2hardware.sytes.net:6583/

Geweldig!!

Dit versneld het menu vind ik zeker wel!! mijn geluid blijft ook altijd hangen, dit is nu ook weg.
kortom, alles werkt nu in het menu sneller! thnx :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:22

Zjemm

...

mijn ping was net ook inene 300 (50 normaal) heb het maar opgegeven voor vandaag werd steeds gekicked voor te hoge ping

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Wow, lekker aan't navmeshen, 20 uur bezig om dat te maken. Vervolgens crasht de editor bij't laatste gedeelte waardoor er fouten zitten in de vehicle navmesh, gevolg -> weer 20 uur gaan navmeshen. Opeens begrijp ik waarom DICE alleen bij bepaalde mappen beperkte bot support heeft toegevoegd.

Bleeeeeeeeeeh! :'(

[ Voor 7% gewijzigd door OCTheEagle op 29-03-2006 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenzy_LS schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:33:

Battlefield werkte perfect met 1.21, alles op High 4x AA. Op gamert en i3d soms een ping van 5 meestal net boven de 10.

Nu met 1.22, Alles zo traag als dikke stront zelf op aanzienlijk lagere settings , en een ping over de 100 ..... Ik snap het niet meer hoor ..... 8)7

Iemand anders ook last van ??, hoorde andere personen op teamspeak ook over problemen met geluid... lekker allemaal weer :r

Mn neefje had ook ineens last met zn geluid...ik zelf heb eigenlijk nergens last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb recentelijk een Speedtouch 546 modem aangeschaft en heb nu af en toe last van lag en hangende verbinding in BF2, zijn er nog poorten die ik moet openzetten voor BF2?
Het vreemde is dat het niet altijd gebeurd, gisteren 3 rondes gespeeld, nergens last van, 4e ronde ineens "Connection problems" in beeld, ping blijft wel laag maar er is niet meer mee te spelen, BF2 afsluiten, modem reset en weer verder daarna weer een aantal rondes probleemloos gespeeld! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 07:40:
Ik heb recentelijk een Speedtouch 546 modem aangeschaft en heb nu af en toe last van lag en hangende verbinding in BF2, zijn er nog poorten die ik moet openzetten voor BF2?
Het vreemde is dat het niet altijd gebeurd, gisteren 3 rondes gespeeld, nergens last van, 4e ronde ineens "Connection problems" in beeld, ping blijft wel laag maar er is niet meer mee te spelen, BF2 afsluiten, modem reset en weer verder daarna weer een aantal rondes probleemloos gespeeld! :?
Je bent een Client geen Server dus geen poorten openen nergens voor nodig !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Ik heb dus ineens last met mn geluid sinds de 1.22 patch..mn geluid is als het ware omgedraaid.
Als ik bijvoorbeeld 2 mannetjes zie schieten aan mn linkerkant hoor ik het geluid aan de rechterkant. Ander voorbeeld dat er een tank aan komt rijden maar dat ik dat hoor alsof hij vanachter komt terwijl hij van voren komt heeeeel irritant..als ik dit niet kan oplossen is het eigenlijk niet meer speelbaar grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:16

marapuru

db.

djerror schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:27:
Ik heb dus ineens last met mn geluid sinds de 1.22 patch..mn geluid is als het ware omgedraaid.
Als ik bijvoorbeeld 2 mannetjes zie schieten aan mn linkerkant hoor ik het geluid aan de rechterkant. Ander voorbeeld dat er een tank aan komt rijden maar dat ik dat hoor alsof hij vanachter komt terwijl hij van voren komt heeeeel irritant..als ik dit niet kan oplossen is het eigenlijk niet meer speelbaar grrrr
Heb je je headset niet verkeerdom op? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
mrmali schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:53:
[...]
Hahaha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 07:40:
Precies hetzelfde probleem.... hup vast.. connectecion probleem (skype of wat dan ook doet het dan ook niet meer) . Connection to the server lost.. join ik opnieuw... niets aant handje...
Tis dan alleen maar afwacthen wanneer hij het weer doet. Soms na 5 min, soms na een half uur...

Kzit achter een router.. maar ik ben client.. dus wtf moet ik dan in godsnaam openzetten? Firewall van windows al uitgezet, mocht niets baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:58
Kan toeval zijn hoor maar sinds de patch gaat het bij mij minder soepel. Een soort van lag, mijn ping is goed (rond de 20) FPS rond de 50. Lijkt me redelijk.
Kan je ook lag krijgen als iemand anders een hoge ping heeft?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
kw_nl schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:07:
Kan toeval zijn hoor maar sinds de patch gaat het bij mij minder soepel. Een soort van lag, mijn ping is goed (rond de 20) FPS rond de 50. Lijkt me redelijk.
Kan je ook lag krijgen als iemand anders een hoge ping heeft?
Nou, zie mijn post stukkie terug. Bij mij is het van soepel naar traag als stront gegaan dankzij de patch. Ben blijkbaar nog de enige die het zo "heftig" ervaart (van 60-70 Fps naar 15-20 :? ), anders hadden nog wel meer heftig lopen vloeken hiero :D

Maar om je vraag te beantwoorden; ja, dat kan, alhoewel die persoon wel een ping van 500+ moet hebben, soms heb je er ook geen last van (was iig zo met een anders spel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:39:
[...]

Heb er een dikke 100 uurtjes als medic opzitten en moet beamen dat dit inderdaad een heel fijn wapen is !
Woehoe, zie je wel... Toch nog iemand met me eens! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vanavond maar eens de GameSpy Arcade of zo iets installeren, die bij Special Forces zit installeren, misschien is dat de reden waarom ik in EA downloader nergens mijn GameSpy ID kan invullen of zo... :? Snap er echt geen hol meer van, alles is goed... Die euro cent is ook gestort en zo... Dus ik weet echt niet meer wat het probleem nu kan zijn? :? Any ideas anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
mrmali schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:53:
[...]
ja ja leuke inkoppert :O :+
maar ben er nog niks meegeholpen

[ Voor 10% gewijzigd door djerror op 30-03-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:03:
[...]

Hoezo, wil je joinen dan ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Frenzy_LS schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:33:

Ik vind het wel jammer dat elke keer gelijk de schuld wordt gegeven aan de patches. Deze reply's komen dan ook recentelijk voorbij bij elke nieuwe patch. Maar toch is dan ineens de vorige patch wél goed ;)

Ligt het niet gewoon effe aan je internetprovider ?
Frenzy_LS schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:42:
Ik zie sommige melden dat ze een fps boost hebben. Ik heb juist enorme problemen om nog te kunnen spelen als voor de patch met m'n 7800 GT. Misschien toch maar snel upgraden van 512 naar 1024, maar toch echt een dramatisch verschil tussen de 2 patches voor mij iig (kwa performance).
Ik ervaar het spel echt heel schokkerig zelf op 800x600 in singleplayer mode
Voorheen kon ik gewoon blazen op 1280 x 1024 alles high op light shader en textures na (met 512mb ram dus).

[ Voor 23% gewijzigd door PassieWassie op 30-03-2006 10:59 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrippleSix schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:24:
[...]

ZIJ spelen wel bij bf2 ladder, ik geloof dat tubby ooit eens in een topic heeft gezegd dat ze ongeveer 160e van europa stonden.
Kan wel kloppen ja.. eerst paar wedstrijden dik verloren -;)
Nu zijn er wat veranderingen geweest (nieuwe spelers o.a. Nemesis) en laatste 2 wedstrijden gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

GJ-tje schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:29:
Vanavond maar eens de GameSpy Arcade of zo iets installeren, die bij Special Forces zit installeren, misschien is dat de reden waarom ik in EA downloader nergens mijn GameSpy ID kan invullen of zo... :? Snap er echt geen hol meer van, alles is goed... Die euro cent is ook gestort en zo... Dus ik weet echt niet meer wat het probleem nu kan zijn? :? Any ideas anyone?
Eh... Je hebt toch wel een gamespy account? Je moet je aan EF te koppelen gamespy account niet bij de EA downloader invoeren, maar op de EA downloader homepage. Bij mij staat er wel een link naar de betreffende pagina in EA downloader, als ik EF selecteer staat in het grote vlak boven "Edit Battlefield 2 nickname". De gamespy nick moet dezelfde zijn die je voor bf2 wilt gebruiken (evt. zonder prefix), en je kan EF alleen spelen als je in bf2 ingelogd bent op die (online!) account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
Enige waar ik last van heb, als mijn pc een tijdje aan is geweest, en ik start BF2 op, dan is ie behoorlijk traag (schokkerig) terwijl mijn CPU niet rateld of hard aan het denken is.

Probleem is opgelost echter als ik de pc een x opnieuw opstart. Maar dan na +/- 3 uur pc-gebruik is het weer hetzelfde gedonder.

Kan dit aan virtueel geheugen oid liggen?

Had het al in Problemen & Vragen gepost, maar daar niemand meer met een reactie... en aangezien we het toch over problemen en patches gaan hebben... :)

-Edit:-

Specs:

AMD Athlon 2700+
ATI Radeon 9600 pro (256 MB)
1024 MB DDR

Draai alles op Medium (behalve shadows op 'laag')
En AA = Uit

[ Voor 16% gewijzigd door Coltpower op 30-03-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Bosman schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:36:
terwijl mijn CPU niet rateld of hard aan het denken is.
8)7

Misschien te weinig ram of een te trage hdd? (of je hebt zoveel programma's open (gehad) dat je hele ram + swap al vol zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:05
waarschijnlijk zijn al jullie problemen het gevolg van een te brakke pc ;)

want ik heb namelijk nergens last van. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
maxoss schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:41:

Gefeliciteerd! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
thabazzman schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:53:
[...]

Ik vind het wel jammer dat elke keer gelijk de schuld wordt gegeven aan de patches. Deze reply's komen dan ook recentelijk voorbij bij elke nieuwe patch. Maar toch is dan ineens de vorige patch wél goed ;)

Ligt het niet gewoon effe aan je internetprovider ?

[...]
Ok, zou kunnen. Maar kijk hoe ik het ervaar;

Alles werkt ok... welliswaar 512mb ram, maar het is te doen (echt waar).
Dan komt er een patch..... en het is niet meer te spelen :( , Met wat gevogel met de sound settings van hardware naar software ("god knows why?!?"), brengt al wat verbetering, maar niet zoals tevoren.
Ok dan maar een reepje ram erbij, 1.5 G ddr moet er toch een keer van komen. Alles werkt beter als ooit (vanzelfsprekend ;) )

Weer een nieuw patchje..... DRAMA performance... tja dan snap ik het ook ff niet meer hoor, wanneer ik al die tijd na het verhelpen van m'n issue bij de vorige patch echt 0,0 problemen had met m'n connectie of m'n hardware. (gem. ping van 10 op gamert en i3d, en prima Fps alles op high 4x AA) 8)7

(bovendien was ik online met m'n settings aan het klooien en werd ik de heletijd ge-teamkilled door "Spik3d" ookal had ik'm uitgelegd dat ik m'n settings aan het testen was...... Ik zat op de Franse NER server, en was net bezig met NER een training sessie voor te bereiden. Kan ik er wat aan doen dat de server voller begint te raken en people beginnen te spelen, iig dit hielp m'n frustratie niet echt >:) )

Ik hoop dat misschien m'n provider gister niet z'n dag niet had, misschien vanavond alles weer A-OK. ( btw denk niet dat jullie Lijbrandt Telecom kennen, 10 Mbit up&down)
Dat zou wel relaxed zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Shabbaman schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:35:
Eh... Je hebt toch wel een gamespy account?
Die is toch gelijk aan het online account in BF2? ;)
Je moet je aan EF te koppelen gamespy account niet bij de EA downloader invoeren, maar op de EA downloader homepage.
Heb ik toen ook gedaan ja. Maar je kan in EA Downloader een andere GameSpy ID opgeven... :)
Bij mij staat er wel een link naar de betreffende pagina in EA downloader, als ik EF selecteer staat in het grote vlak boven "Edit Battlefield 2 nickname". De gamespy nick moet dezelfde zijn die je voor bf2 wilt gebruiken (evt. zonder prefix), en je kan EF alleen spelen als je in bf2 ingelogd bent op die (online!) account.
Hmmm... Okeej ik snap wat je bedoeld... Voor gamespy ID heb ik hetzelfde mailadres gedaan als waarmee de BF2 account mee werkt... :) Maar komt wel goed... Ooit... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
maxoss schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:41:

Idd ik ook niet :) Performance issues related forum openen :P ?
Volgens mij proberen ook nog veel mensen alle settings op high te zetten terwijl ze 1GB aan werkgeheugen hebben. Vooralsnog, texture quality op medium zetten, je merkt er (bijna) niets van en het geheel zal een stuk minder stotteren en schokken.

@ Frenzy_LS

Wat ik probeer te zeggen en ook aanduid met een quote van je een maandje terug ongeveer, is dat je toen duidelijk ook problemen had ineens na de patch. Terwijl je nu ineens zit te verkondigen dat de vorige patch wel goed was :)

Gewoon even afwachten, setting weer instellen, dan komt alles goed :9

[ Voor 54% gewijzigd door PassieWassie op 30-03-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
thabazzman schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:10:
[...]

Idd ik ook niet :) Performance issues related forum openen :P ?
Volgens mij proberen ook nog veel mensen alle settings op high te zetten terwijl ze 1GB aan werkgeheugen hebben. Vooralsnog, texture quality op medium zetten, je merkt er (bijna) niets van en het geheel zal een stuk minder stotteren en schokken.

@ Frenzy_LS

Wat ik probeer te zeggen en ook aanduid met een quote van je een maandje terug ongeveer, is dat je toen duidelijk ook problemen had ineens na de patch. Terwijl je nu ineens zit te verkondigen dat de vorige patch wel goed was :)
Kan me nog goed herinderen dat iedereen liep te zeiken dat de helicopters van karton waren...
Nu hoor je niemand meer en de heli ownd net zo hard als daarvoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://images.dr3vil.com/files/default/Cheney1.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
thabazzman schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:10:
[...]

@ Frenzy_LS

Gewoon even afwachten, setting weer instellen, dan komt alles goed :9
Heb nooit gezegd dat de vorige patch wel goed was, alleen dat ik na het oplossen geen problemen meer had, maar die oplossing koste me toch wel zo'n 130 euro :P

Die hardware verschillen zijn alleen wat frustrerend. Heb al zin in de volgende patch :X

Goed, genoeg over geleuterd....

ontopic: Mocht ik ooit weer normaal kunnen BF2'en, iIemand nog tips hoe de explosive badge te halen ? Mijnen spammen op karkand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenesmia
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 20:57

Tenesmia

First Sergeant

quelake schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:01:
Hey Boyz (& strangely lost girl?)

hoe lang kan het duren voordat je een award eindelijk bijgeschreven krijgt? Ik wacht nou al een aantal dagen, maar hij staat er gewoon niet bij. Ik heb hem vandaag maar weer even opnieuw gehaald...maar het is wel verschrikkelijk BORING om 10 min air defense te gaan zitten spelen. ;)

Any suggestions?
dit soort awards kun je in mijn ogen beter niet halen als je het boring vindt, waarom zou je het dan doen ? maar goed ... als je ze toch wil halen terwijl je het niet leuk vindt ( ? ) dan zou ik ze halen door commander te zijn tijdens air-defense / ground defense ... let wel op dat je niet een apparaat bezet wat iemand anders wil gebruiken uiteraard ...

Ad Astra Per Aspera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke daarvan is dat ea dat ziet als time stat padding en kan je je puntjes kosten als iemand kwaad doet en je aanmeld op bf2rankedservers. tja lame maar die ratten zijn er ook. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
Frenzy_LS schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:00:
[...]

Heb nooit gezegd dat de vorige patch wel goed was, alleen dat ik na het oplossen geen problemen meer had, maar die oplossing koste me toch wel zo'n 130 euro :P
Daarom zeg ik ook..(even in het gronings) Nait soezen kontje broezen :7

[ Voor 23% gewijzigd door PassieWassie op 30-03-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 |:(

wa zeg ge nau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Laatst online: 22-06 12:59
thabazzman schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:30:
[...]

Daarom zeg ik ook..(even in het gronings) Nait soezen kontje broezen :7
Ehm, als ik het goed heb, betekend het iets als "niet zeuren" (zeggen ze ook hier in Drenthe :X ), maar dat "kontje broezen" erachter ken ik ni :P

Was gisteravond trouwens erg saai op DJMantri server, krijg je dit soort dingen van :9
Afbeeldingslocatie: http://img71.imageshack.us/img71/53/bored4yi.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hoe krijgen jullie die updates in EA Downloader? :? Ik zie ze namelijk niet, ik zie alleen een setje trailers, dat is alles... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:18:
leuke daarvan is dat ea dat ziet als time stat padding en kan je je puntjes kosten als iemand kwaad doet en je aanmeld op bf2rankedservers. tja lame maar die ratten zijn er ook. :X
=>
Tenesmia schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:07:
dit soort awards kun je in mijn ogen beter niet halen als je het boring vindt, waarom zou je het dan doen ? maar goed ... als je ze toch wil halen terwijl je het niet leuk vindt ( ? ) dan zou ik ze halen door commander te zijn tijdens air-defense / ground defense ... let wel op dat je niet een apparaat bezet wat iemand anders wil gebruiken uiteraard ...
Dus bovenstaand mag volgens jou niet ?? Lijkt me sterk ... wat moet je anders als commander @ bv. Dailan Plant op een server waar baserapen verboden is ?? Als die dingen toch niet worden gebruikt ...

En op de carrier gaat er altijd wel iemand in zitten terwijl die op een heli/plane wacht dus die mensen zouden dan allemaal verkeerd bezig zijn ?? LOL! :+
kw_nl schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:34:
Kan me nog goed herinderen dat iedereen liep te zeiken dat de helicopters van karton waren...
Nu hoor je niemand meer en de heli ownd net zo hard als daarvoor 8)7
Suckt nog steeds, maar klagen is toch useless dus verspilde moeite ;)

[ Voor 3% gewijzigd door nero355 op 30-03-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJ-tje schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:20:
[...]
Hoe krijgen jullie die updates in EA Downloader? :? Ik zie ze namelijk niet, ik zie alleen een setje trailers, dat is alles... 8)7
Volgens mij heb jij met het verkeerde account ingelogd in EA Downloader, had een clanmaatje van mij ook die had 2 EA accounts, je moet in de EA downloader inloggen met het account waarmee je de aanschaf procedure/site hebt doorlopen, deze pagina: https://ea.pogo.com/login...in=bf2euro&parsid=2243793
moest je op inloggen, met datzelfde account moet je inloggen in de EA Downloader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:44:
[...]

Volgens mij heb jij met het verkeerde account ingelogd in EA Downloader, had een clanmaatje van mij ook die had 2 EA accounts, je moet in de EA downloader inloggen met het account waarmee je de aanschaf procedure/site hebt doorlopen, deze pagina: https://ea.pogo.com/login...in=bf2euro&parsid=2243793
moest je op inloggen, met datzelfde account moet je inloggen in de EA Downloader
thnx :) dat probleem had ik dus ook. Nu ik dit lees gaat er een bel rinkelen en is dit volkomen logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:44:
[...]

Mja dat doe ik dus altijd, want ik heb maar 1 EA account... :)

Page die je me geeft, geeft bij mij een grote lege witte pagina? :?

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 30-03-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

GJ-tje schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:14:
[...]

Page die je me geeft, geeft bij mij een grote lege witte pagina? :?
hier ook

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
flappie27 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:09:
[...]
Ehm, als ik het goed heb, betekend het iets als "niet zeuren" (zeggen ze ook hier in Drenthe :X ), maar dat "kontje broezen" erachter ken ik ni :P
Broezen betekend "rijden/racen" in het gronings.. de rest is wel te raden :9
Vrij vertaald wil het zeggen dat men niet moet mekkeren/zeuren en lekker door moet gaan waar hij mee bezig was ;)

[ Voor 19% gewijzigd door PassieWassie op 30-03-2006 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosman schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:36:
... terwijl mijn CPU niet rateld ...
Is dit iets nieuws, ratelende cpu's ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:18:
Hier geloof ik nou eens geen zier van ... Het enige wat gebeurd is dat op de server een zekere idle-time is ingesteld. Time-stat-padden is een fabeltje ... djeez ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, ik heb nu een heel vaag probleem.

Sinds ik de laatste patch geinstalleerd heb (v1.22 van de EA FTP) krijg ik bij sommige servers de volgende error:
This server only allows players with unmodified content to join.
Revert your version of Battlefield 2 to the current official version to join.
Dit krijg ik als ik bijvoorbeeld wil joinen op de DJMantri server. De map wordt compleet geladen, echter daarna duurt het 'verifiying client data' langer dan normaal. Vervolgens verschijnt de join knop en kort daarna bovenstaande error.
Zou het te maken hebben met dat er maps van Euro Force in de mapcycle zitten?
Overigens werden er gewoon normale maps geladen, bijv. Dailan Plant.

Nogmaals is de nieuwste patch geinstalleerd. Nooit eerder last van gehad, en ook met de game(bestanden) zelf heb ik niet geknoeid...

Nu kan ik wel een andere server gaan opzoeken, maar DJMantri vind ik zo'n goede :P

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:55:
[...]

Is dit iets nieuws, ratelende cpu's ? :+
Wist je dat niet :? Je kunt, als je heel stil bent, zelfs het gras horen groeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:34:
[...]

Wist je dat niet :? Je kunt, als je heel stil bent, zelfs het gras horen groeien :)
Nieuw soort pillen op de markt ? :? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:29:
Beste mensen, ik heb nu een heel vaag probleem
Volgens mij moet je dan punkbuster updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Laatst online: 13-09 10:26
Kan iemand mij helpen...ik heb laatst BF2 geinstalleerd daarna direct Special forces...flkink Special forces gespeeld...nu wil ik weer BF2 ff spelen.

Nou ken t vehraal SF2.exe is een soort van oudere versie dus ik naar ea.nl voor een update...moet ik de zogenaamde update Battlefield 2™ patch v1.2 (met eerder geïnstalleerde patches) deze moet ik hebben om precies te zijn bf2_incremental_patch_1.12%20-%201.2.exe deze

Alleen hij is dood bij EA de link naar de patch...weet iemand m te vinden of kan ie m ff online gooien!
thanx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Laatst online: 22-06 12:59
http://www.gamershell.com
Daar haal ik m'n patches altijd vandaan, werkt wel aardig.

Was dit btw ni te googlen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Laatst online: 13-09 10:26
heb gegoogled 4 pagina alle links gaan naar ea toe allemaal dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

RSD1982 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:47:
heb gegoogled 4 pagina alle links gaan naar ea toe allemaal dood
Gewoon de laatste patch installeren, dat is altijd goed:
http://files.i3d.nl//Inde.../Battlefield%202/patches/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een waarschuwing

Speel niet op de server van K-W-A leden

omdat een combinatie m203 en gewoon wapen is niet gewadeerd. :>
had een ratio van 2,5 :>

:>

ook was de server regel overmatig gebruik?? wtf.. :+
Vieze noob server.

--edit----

Nog een keer proberen, en dit keer ging ik als support spammen.. :o kassa
wat een noob server.

:Z

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

meuktracker: Battlefield 2 1.22

voor de luie mensen
http://files.tweakers.net...ementalpatch1.21-1.22.exe

7(8)7

[ Voor 53% gewijzigd door loodgieter op 30-03-2006 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
De coördinatenbug op Zatar is trouwens ook weg.
Iig op de 64 player versie, daar speelde ik net sinds lange tijd weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:04:
[...]

Volgens mij moet je dan punkbuster updaten.
Goede suggestie, maar helaas niet de oplossing. Bedankt iig!
Niemand die dit eerder meegemaakt heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Mr. Bondt schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:58:
De coördinatenbug op Zatar is trouwens ook weg.
Iig op de 64 player versie, daar speelde ik net sinds lange tijd weer op.
Klopt, Gamert draaide hem ook alweer. Best leuk nog he :9

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 22:31:
[...]

Goede suggestie, maar helaas niet de oplossing. Bedankt iig!
Niemand die dit eerder meegemaakt heeft?
Hmm, ik heb dat wel degelijk gehad, en volgens mij lag het toen echt aan punkbuster. Wat het ook nog kan zijn is dat je cd key weg is, dat kan je met regedit wel even nakijken.

Overigens heb ik gegoogled op jouw probleem, en de meeste oplossingen waren in de richting van "opnieuw installeren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Toch maar de overstap gewaagd, ben nu in het bezit van de G36E.

Wat een heeeeerlijk wapen: op alle afstanden een topper. En ik schoot toch al in bursts met de, hiervoor mijn favoriet, L85A1, dus dat maakte al niet uit. Veel frustraties scheelt dit (alle "net niet" kills zijn nu "net wel" kills :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Twhomp schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 00:17:
Toch maar de overstap gewaagd, ben nu in het bezit van de G36E.

Wat een heeeeerlijk wapen: op alle afstanden een topper. En ik schoot toch al in bursts met de, hiervoor mijn favoriet, L85A1, dus dat maakte al niet uit. Veel frustraties scheelt dit (alle "net niet" kills zijn nu "net wel" kills :+ )
heb je dit nu pas ontdekt?

Probeer es de tweede medic-unlock, ook een goede ding. jammer van de 'niet full-burst' mode.
Zit te wachten voor volgende unlock: flashbang (of liever de 2e sniper unlock?)

[ Voor 23% gewijzigd door GrittyKitty op 31-03-2006 00:52 ]

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:48:
even een waarschuwing

Speel niet op de server van K-W-A leden

omdat een combinatie m203 en gewoon wapen is niet gewadeerd. :>
had een ratio van 2,5 :>

:>

ook was de server regel overmatig gebruik?? wtf.. :+
Vieze noob server.

--edit----

Nog een keer proberen, en dit keer ging ik als support spammen.. :o kassa
wat een noob server.

:Z
*Mompel ......noob..... mompel.....whores.....mompel.... statswhore.....mompel.....ik own......mompel.... iedereen noob....*

Sorry maar ik begrijp niks van je verhaal... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
GrittyKitty schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 00:50:
[...]

heb je dit nu pas ontdekt?

Probeer es de tweede medic-unlock, ook een goede ding. jammer van de 'niet full-burst' mode.
Zit te wachten voor volgende unlock: flashbang (of liever de 2e sniper unlock?)
Uhmmm....2e unlock van de medic is de......G36E :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

G36E roelt zeker :) twee a drie bursts en hop, weer een punt :)

BTW, gister 1.22 geinstalleerd, en echt geen enkele achteruitgang qua ping of performance. Liep de hele avond stabiel en ping steeds netjes rond de 25-30. Niks mis mee dus. Kan het aan wat andere faktoren liggen ?

Mijn specs staan hier online ter vergelijking ... http://tweakers.net/gallery/138630/sys

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

kw_nl schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:25:
[...]

*Mompel ......noob..... mompel.....whores.....mompel.... statswhore.....mompel.....ik own......mompel.... iedereen noob....*

Sorry maar ik begrijp niks van je verhaal... :?
"ook was de server regel overmatig gebruik?? "
"je weedt tog"

;)

* Stewie! hoopt dat de nieuwe BF2CC snel uitkomt :)
Zijn al weken aan het roepen dat ie bijna af is :X
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.