thabazzman schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:53:
[...]
Ik vind het wel jammer dat elke keer gelijk de schuld wordt gegeven aan de patches. Deze reply's komen dan ook recentelijk voorbij bij elke nieuwe patch. Maar toch is dan ineens de vorige patch wél goed
Ligt het niet gewoon effe aan je internetprovider ?
[...]
Ok, zou kunnen. Maar kijk hoe ik het ervaar;
Alles werkt ok... welliswaar 512mb ram, maar het is te doen (echt waar).
Dan komt er een patch..... en het is niet meer te spelen

, Met wat gevogel met de sound settings van hardware naar software ("god knows why?!?"), brengt al wat verbetering, maar niet zoals tevoren.
Ok dan maar een reepje ram erbij, 1.5 G ddr moet er toch een keer van komen. Alles werkt beter als ooit (vanzelfsprekend

)
Weer een nieuw patchje..... DRAMA performance... tja dan snap ik het ook ff niet meer hoor, wanneer ik al die tijd na het verhelpen van m'n issue bij de vorige patch echt 0,0 problemen had met m'n connectie of m'n hardware. (gem. ping van 10 op gamert en i3d, en prima Fps alles op high 4x AA)
(bovendien was ik online met m'n settings aan het klooien en werd ik de heletijd ge-teamkilled door "Spik3d" ookal had ik'm uitgelegd dat ik m'n settings aan het testen was...... Ik zat op de Franse NER server, en was net bezig met NER een training sessie voor te bereiden. Kan ik er wat aan doen dat de server voller begint te raken en people beginnen te spelen, iig dit hielp m'n frustratie niet echt

)
Ik hoop dat misschien m'n provider gister niet z'n dag niet had, misschien vanavond alles weer A-OK. ( btw denk niet dat jullie Lijbrandt Telecom kennen, 10 Mbit up&down)
Dat zou wel relaxed zijn