"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik snap je even niet, hoe zet je zo'n core uit dan? (Wat is precies een ''core''??)Sp!tF!re schreef op zondag 26 maart 2006 @ 17:06:
Ik weet dat er dan problemen voorkomen, maar dat die gemakkelijk te voorkomen zijn door BF2 op te starten, en dan naar taakbeheer gaan en BF2 op slechts 1 core zetten ipv 2 (anders doet BF2 moeilijk)
En de Fx serie heeft die ook 2 core's?
Verwijderd
lees dit maar eens doorJeebo schreef op zondag 26 maart 2006 @ 17:41:
[...]
Ik snap je even niet, hoe zet je zo'n core uit dan? (Wat is precies een ''core''??)
En de Fx serie heeft die ook 2 core's?
BF2 Verliest verbinding met servers na X min
Een core is letterlijk vertaald een 'kern', dit betekent dus eigenlijk het hard van een processor. Dual Core is dus eigenlijk 2 processors in 1, om het even makkelijk uit te leggen
Ik weet niet precies hoe je hem op 1 core moet zetten, maar er zijn genoeg BF2 spelers die het weten, het ventje (of vrouwtje
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Had in het begin wel problemen, maar dat kwam doordat mijn oude 2 GB TwinMOS niet met de CPU wou samenwerken. Heb nu Corsair erin en dat blaast wel lekker !!!
Moet wel zeggen dat ik eene vage patch heb + X2 drivers van AMD geinstalled toen ik mijn RAM nog niet had getest dus weet nog niet hoe het zonder de patch en drivers allemaal zou werken.
Vooralsnog rete stabiel al 3 weken ofzo en heb vandaag ook nog eens mijn Expert Knife gehaald na 6 keer steeds 1 a 2 kills te kort te hebben gehaald
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
3: Ik bedoel, voor klein iets brand je niet een hele BR:Pjefjef schreef op zondag 26 maart 2006 @ 00:19:
[...]
1: weet ik vandaar ook![]()
2: ik heb ze niet
3: hoezo kut filmpjes heb jij gezien dan?
HDTV kan ook gewoon: computer -> VGA -> TFT/CRT wist ik niet bedankt voor de tip
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ik heb er af en toe ook last van, meestal pas na een avond gegamed te hebben.
Ik zou als ik jou was eerst wat mee research doen over Dual core processoren. Aangezien je niet eens weet wat een core is gaat die processor denk ik beter aan jou voorbij, zorg dat je weet wat je koopt. Loop anders een keer een winkel in en vraag of de verkoper je wat kan uitleggen over de processor of Dual Core in het algemeen...Jeebo schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:45:
Eey,
Kep een vraag over de processor.
Ik las net dat bepaalde processoren ondersteunt worden bij BF 2:
Processor
Battlefield 2 ondersteunt de volgende processors:
Intel Pentium 4
Intel Xeon
Intel Pentium Extreme Edition
Intel Celeron D
AMD Athlon XP
AMD Athlon 64
AMD Athlon 64-FX
AMD Sempron processor
Nu wilde ik een AMD Athlon 64 X2 4800+ aanschaffen maar aangezien die niet in het rijdje hier boven staat weet ik niet of die wel functioneert met BF 2? Mijn vraag is dus, heeft iemand ervaring met een X2 processor i.c.m. BF2?
Of bedoelen ze met AMD Athlon 64 ook de X2 versies??
Alvast bedankt!
En tevens moeten we denk ik oppassen dat we niet teveel offtopic gaan.
Verwijderd
Nieuwe versie van bf2cc kan je dit dus wel aanpassen!Mr. Bondt schreef op zondag 26 maart 2006 @ 12:56:
[...]
Sinds patch 1.2 is dat een serveroptie geworden
Allemaal leuk en aardig, maar het is niet te zien óf hij nu aan staat of uit
Moet je dus proberen of niet over de mijnen heen rijden, dus zijn we terug bij af
Wát kan je nu aanpassen met de nieuwe bf2cc en wat hebben we daar als speler aan? Op DjMantri staat "het" dan in ieder geval uit en kan je veilig over je eigen mijnen heenrijden. Gisteren even geprobeerd en mijn tank werd geen schrootVerwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:59:
[...]
Nieuwe versie van bf2cc kan je dit dus wel aanpassen!
Verwijderd
** Added 9 New Rank Icons (Removed Error Message on a SetRank Error so any future changes won't overflow the logs)
** Added Euroforces Flag Icon to Client
** Added setting for sv.friendlyfirewithmines in FF Settings section. <*******************
** Ranked Servers are now Forced to have TKPunish Enabled (Per EA Regulations)
** New TK Punish System
** ADDED "TKp" Column on Player's Grid. It shows the number of Punished TK's for each player.
** ADDED "#P" Column on Player's Grid. It shows the number of times each player has punished other players for teamkills.
** ADDED "#F" Column on Player's Grid. It shows the number of times each player has forgiven other players for teamkills.
** ADDED BF2CC Auto-Admin TK Punish settings. BF2CC will kick/ban for X number of punished tk's.
** ModManager's mm_tk_punish script now shows announcements in the format: "TKPUNISH: PlayerOne forgives PlayerTwo for a teamkill (PlayerTwo has 2 punishes and 1 forgives)".
** ModManager's TK Punish Announcements can be set with a dropdown control in the client:
# 0 = no announcements
# 1 = announce punishes only
# 2 = announce punishes and forgives
** In-Game Admin Changes
** When Specifying an ID, the ID must be prefixed by a period ("."). For example, "!k .12 Team Killing" would Kick Player ID 12 for "Team Killing".
** Hard Coded All Trigger Text to increase IGA reliability (In case IGA.xml file gets deleted or corrupt)
** ADDED (Daemon) A function that removes orphaned CD-Key hashes after a user is deleted. Previously, if an admin with a deleted user account logged on to the BF2 server and issued an in-game command, it would break the IGA.
** ADDED A Custom Commands setting in the General Setting Tab. This will allow admins to write commands to the ServerSettings.con file on server startup. This also means that any future additions to BF2 settings can be set before a BF2CC update is available.
** ADDED Auto-Admin can now instantly Ban for specific Bad Language. Insta-Ban Wild & Insta-Ban Literal words can be specified.
** ADDED Error handling that will warn users who might be running an Old Version of the BF2 server. BF2CC ONLY suports the most current BF2 versions.
** ADDED Error handling that will warn users trying to use MM's basic rcon login instead of the full rcon login
** FIXED (Daemon) A bug which caused Log files NOT to rollover at certain dates.
** FIXED (Daemon) A bug where <GameExecArgs> from the config.xml file weren't being passed as command line parameters to the bf2_w32ded.exe when running a modded server.
** FIXED (Client) Editing the Rcon port (in the dashboard) wasn't enabling the SAVE profile button.
** FIXED (Client) Editing the Sponsor Text field (logo & url settings) wasn't enabling the SAVE profile button.
** FIXED Disabled User Accounts can no longer login and are presented with a msg informing them that their account has been disabled.
** FIXED Players who are Banned for using Bad Language are now properly added to the Banhistory (extra ban info) and their bad language is documented.
** CHANGED (Client) There is now a State Button on the Chat Window Toolbar. When it is checked/pressed the chat window will be scrolled to the bottom automatically. The old method couldn't detect the scrollbar position if the client did NOT have the focus.
** FIXED Daemon Bug that would test and log the previous Rcon port setting versus the most recently saved rcon port (and rcon IP). This is mostly a cosmetic bug as the Daemon was still launching the Rcon on the correct IP:Port
** CHANGED Log Entry: Replaced the "Player Check Loop Exception (System.IO.IOException + stack trace)" with "ERROR: Unable to connect to the BF2 server's RCON. The BF2 server has either crashed or been stopped."
** FIXED (Client) A bug that was preventing the deletion of the Users CD-Hashes.
** CHANGED BF2CC spam message will no longer show in the chat log or in the bf2dchat.log files.
** CHAGNED (Client) New splash screen graphic, courtesy of Carl Silver.
Changes/Fixes still to be made (Will make this final release):
** Fix Import User Accounts
** Implement Import Ban List
Verwijderd

Die dingen zijn gewoon default volgeladen met C4 lijkt het welVerwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:21:
Valt me op dat die 'quads' in SF best hun negatieve kantjes hebben ! Zo rijden ze constant tegen mijn apc aan waardoor ik voortdurend gepunisht wordt voor TK ?!Daar is toch best iets fout mee.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
snap ik, ze hebben het hier over zo'n beetje de kutste feature van het hele spel. Is er geen alternatief voor BF2CC ?djmantri schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:15:
wtf, wat is dit voor bullshit
(gaat over bf2cc)
[...]
da vink dus megakut!
Non taken
Verwijderd
http://www.bf2online.net/Downloads/details/id=1.html
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 17:41 ]
Verwijderd
Dito ... zie mijn vorige post ...djmantri schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:15:
(gaat over bf2cc)
[...]
da vink dus megakut!
Stel, ik wil een apc maar een teamlid is ermee weg ... volstaat het om er twee keer met een quad tegenaan te knallen, te kiezen voor punish en voila ...
Tx to: @internetofshit
Kortom school moet wel weer heel belangrijk worden mochten ze me weer er vanaf houden.
Verwijderd
en das zonder zelfmoorden en team vehicle damage...
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 20:36 ]
Verwijderd
792 * 4 = 3168Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:35:
139 * 4 -start calculator op- = 556
en das zonder zelfmoorden en team vehicle damage...

Verwijderd
Ik heb i3d al gevraagd of ze dan de huidige versie maar willen laten staan. Als het echt moet zet ik hem wel op kick bij 1000 punishes en als dat ook niet mag kap ik met de publics. Dan ga ik wel wat anders doen. Het spel gaat me steeds meer tegen staan, dank je EAdjmantri schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:15:
(gaat over bf2cc)
[...]
da vink dus megakut!
Vroeger speelde ik Tribes 2, dat was echt een topspel, vervolgens kwam er een patch, nog een patch , nog een patch, nog een patch, een reverse patch, nog een patch etc etc. Op't einde had je gewoon een nieuw spel wat een stuk slechter was dan het origineel.
geheelonthouder met geheugenverlies

Intro filmpjes
De intro filmpjes staan in de map: x:\BattleField 2 Demo dir\mods\bf\movies\
Je kunt onderstaande genoemde bestanden verwijderen of verplaatsen naar een andere map:
demo_bf2legal.bik
demo_bf2release.bik
demo_demolegaltext.bik
demo_locknload.bik
dice.bik
EA.bik
Nvidia_logo.bik
[ Voor 5% gewijzigd door ThaHandy op 28-03-2006 02:57 ]
Ik wacht wel af tot er een goeie mod komt die in competitie verband goed te spelen is.
tot nu toe zuigt bf2 best wel tbh
[ Voor 4% gewijzigd door marapuru op 28-03-2006 12:12 ]
Verwijderd
Of gewoon in je shortcut +refresh 1 erachter zetten. Hoef je ook niet te klooien me files weghalenemus schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 02:45:
Is er een mogelijkheid om het begin filmpje te skippen .. heb vaak genoeg het logo van ea en dice gezien
Of je renamed de Movies folder gewoon naar Moviez? Lekker makkelijk ...ThaHandy schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 02:57:
Intro filmpjes etc etc.
~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~
Wanneer je iemand schiet/killed maar die persoon daarna weer ge-revived wordt, telt het voor jou "stats" en punten nogsteeds als kill ? Geloof van wel, maar kan het hier niet ff checken..
Ja, telt dan nog wel mee.Frenzy_LS schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:00:
Had ff een kleine discussie met een collega waarmee ik Battlefield (leuk werkwoord btw) s'avonds.
Wanneer je iemand schiet/killed maar die persoon daarna weer ge-revived wordt, telt het voor jou "stats" en punten nogsteeds als kill ? Geloof van wel, maar kan het hier niet ff checken..
Ja die kill is gemaakt dus dat telt gewoon, echter zit er wel een limiet aan ivm statpadding.Frenzy_LS schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:00:
Had ff een kleine discussie met een collega waarmee ik Battlefield (leuk werkwoord btw) s'avonds.
Nu weet ik dat er heel veel van dit soort filmpjes in omloop zijn, is er een website die ze allemaal "verzameld" (van allerlei games dus, niet alleen bf2..), zodat k ze daar vandaan kan lurken?
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
nou ja..je weet wel welke site je moet hebben dan -;)
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 13:59 ]
Volgens mij niet hoormrmali schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:11:
[...]
Ja die kill is gemaakt dus dat telt gewoon, echter zit er wel een limiet aan ivm statpadding.

Mailtje is verstuurdVerwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:56:
Voor degene die gratis A0 formaat BF2 of COD2 posters willen hebben (ook GEEN verzendkosten!)
Ik sta daar al 1,5 a 2 maanden "in de wachtrij", tot op heden niets gehad, behalve betalingsherrinneringen van 0,00 euro
Verwijderd
Ik weet het niet... Vertel...Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:56:
Voor degene die gratis A0 formaat BF2 of COD2 posters willen hebben (ook GEEN verzendkosten!)
Verwijderd
Dat is via i3d.nl en dit gaat via gamert.nl..SyS_ErroR schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:06:
[...]
Ik sta daar al 1,5 a 2 maanden "in de wachtrij", tot op heden niets gehad, behalve betalingsherrinneringen van 0,00 euro
is wel hetzelfde hoor.. Dus i3d zal nu ook versturen..
6800 punten en 139 TK's? Doe je goedVerwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 22:09:
[...]
ook wel in verhouding zeker :
jij hebt al 80.000 punten en ik 6.800
Heb er 151 en 41.000 punten.
De meeste heb ik gehaald tijdens het halen van m'n explosive badges
Aantal kills zegt erg weinig over het verloop van de war meidevilpin0 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:49:
Paar dagen geleden weer eens een war gespeelt, tegen naar wat ik gehoort heb de "beste" clan (skunk) van nl. Op dragon waren ze totaal kansloos tegen daboyz in de heli. Zonder in beide rondens ook maar 1 keer down te gaan en 40+ kills kregen ze de ene na de andere tv om hun oren. helaas werden we wetlands totaal geslacht, we kregen de heli 0 keer in de lucht
En mag ik vragen in welke clan jij speelt?
Verwijderd
Was TEAM FF tegen TEAM skunkmrmali schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:16:
[...]
Aantal kills zegt erg weinig over het verloop van de war meid![]()
Klopt zeg idd niet zoveel. Was 2-2 geworden, helaas kregen we heli niet airborn op zatar omdat een tank ons campte en niemand behalve ik en me gunner er wat aan probeerde te doenmrmali schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:16:
[...]
Aantal kills zegt erg weinig over het verloop van de war meid![]()
Team FF...evilpin0 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:53:Klopt zeg idd niet zoveel. Was 2-2 geworden, helaas kregen we heli niet airborn op zatar omdat een tank ons campte en niemand behalve ik en me gunner er wat aan probeerde te doen
Jammer dat de war tegen jullie pas op 16 april is (zit dan op stage in Noorwegen) anders had ik graag meegedaan en u allen afgeslacht. Wat doe je in godsnaam in Team FF als je zo goed bent, ArMs zoekt nog een goeie chopper pilot/gunner. Misschien dat je daar meer uit je kwaliteiten kunt halen.
En gezien ik voor een periode van 2 en een halve maand weg ben en ook nog een chopper pilot was. http://www.artes-moriendi.nl/forum
[ Voor 12% gewijzigd door marapuru op 28-03-2006 15:33 ]
Keertje 1v1 chopper?
[ Voor 12% gewijzigd door marapuru op 28-03-2006 15:50 ]
ik zit niet op ts met hun maar me buddy wel en die heeft al vaak genoeg je gelijk over hun bevestigt
Had een mailtje gestuurd naar EA Support, mailtje op terug gekregen (staat in het einde van deel 31).
Vandaag kreeg ik weer een mailtje, dat ze de meeste fouten uit de downloader hebben gehaalt en dat ik EA Downloader maar even moet uninstallen en dan de nieuwste installen...
Geachte heer Philippi,
We hebben de problemen met EA downloader grotendeels opgelost. Je kunt het beste de downloader even verwijderen en opnieuw installeren.
Zie onderstaande link voor meer informatie:
http://support.ea.com/cgi...GFnZT0x&p_li=&p_topview=1
Met vriendelijke groet,
Electronic Arts
Customer Support Team
0900 100 16 66
nl-cs@europe.ea.com
U kunt ons bereiken op:
Ma t/m Vr van 09:00 tot 22:00
en op Za van 12:00 tot 18:00

Maar ja, zal het toch maar proberen, je weet maar nooit namelijk...
[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 28-03-2006 16:32 ]
Verwijderd
Toen ik zojuist mijn ea downloader opstartte zag ik dat patch 1.22 over 1,5 uur gereleased wordt?
Iemand hier meer info over?
Nou, hij is 8.992 kB grootVerwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:34:
Hmmm,
Toen ik zojuist mijn ea downloader opstartte zag ik dat patch 1.22 over 1,5 uur gereleased wordt?
Iemand hier meer info over?
En wordt over 01:19:55 released.
Er zijn 22.046 spelers online...
Kan je nagaan; ik weet net zoveel als jou
Wat heb ik niet wat jullie overduidelijk wel hebben?
Verwijderd
Blijkbaar niet, hier is de lijst voor al die zoeken:Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:48:
ghehe, wordt er vooraf dan nooit zoiets als een list met bugfixes gereleased?
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=21078
- Improved Server Stability
- Adjusted handling of the Tiger attack chopper
- Increased delay for aiming reticule when going from movement to prone on all support weapons
- Adjusted deviation on MG36 and PKM to be in line with other support weapons
- Increased rpm from 600 to 900 on the P90
- Fixed Lock on error on certain Oil towers
- Fixed a Great Wall Exploit
- Fixed exploits on Dragon Valley and Karkand
Verwijderd
Ze gaan de automatische sniper met 100 kogels aanpassen:( (Oftewel, de PKM)
Wat gaat ermee gebeuren? Wordt hij even goed als de andere support weapons, of blijft hij een van de betere wapens?
Waarschijnlijk worden ze dus net zo slecht gemaakt als de andere support (hoewel de RPK-74 ook heel effectief werkt- Adjusted deviation on MG36 and PKM to be in line with other support weapons
Tx to: @internetofshit
Verwijderd
lol de support wapen masteren???RMB schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:41:
ik vind die gunfixes niet kunnen, heb je net een gun gemasterred, komt er een grove verandering!
is gewoon schieten en hopen. of wel: spray and pray
effe pesten
http://www.newgamingradio.com/images/bf2mc/bf2mce.jpg
op deze site staan nog wat meer screens http://www.newgamingradio.com/
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 17:46 ]
Daar is wel degelijk oefening voor nodig!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
Met de support wapen niet hoor.RMB schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:57:
Spray & Pray? het is met enige oefening mogelijk iemand op grote afstand neer te schieten met 3 bursts of fire van ongeveer 3 tot 5 kogels!
Daar is wel degelijk oefening voor nodig!
het is liggen en net onder zijn kin richten.
want een support heeft in het begin maar een kleine afwijking van 0,8
voor mid range hoef je helemaal niet in te zoomen, dan is het gewoon.
liggen en richten en wachten tot hij dood is.
Is hij nu zo goed?Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:20:
liggen en richten en wachten tot hij dood is.

Verwijderd
Bijdehandje eh!!
Oke liggen en schieten
maar PKM heeft de grootste noob gehalte..
http://wiki.bf2s.com/weapons/comparison
http://downloader.ea.com kan je EA Downloader vandaan halen
Wel beter...Mr. Bondt schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:10:
Deze dus:
- Improved Server Stability
- Adjusted handling of the Tiger attack chopper
- Increased delay for aiming reticule when going from movement to prone on all support weapons
- Adjusted deviation on MG36 and PKM to be in line with other support weapons
- Increased rpm from 600 to 900 on the P90
- Fixed Lock on error on certain Oil towers
- Fixed a Great Wall Exploit
- Fixed exploits on Dragon Valley and Karkand
Maar dat moeten ze doen voor alle wapens...
Het is nu zo, iemand spotten, schietend naar de grond gaan, weer opstaan etc.
Gewoon omdat je direct accuraat schiet als je prone gaat.
Ze moeten eigenlijk gewoon een schiet-delay inbouwen.
Ga je prone dan kan je een sec niet schieten.
Dan moet je kiezen tussen een betere aim en dus prone gaan of snel schieten met een mindere aim, misschien gaan mensen dan ook eens hurken.
Prone is nu echt een no-brainer.
Al die duikende ventjes ziet er gewoon belachelijk uit en verkloot voor mij wel een beetje de experience.
/edit:
Voor mensen die de patch willen zonder de EA downloader meuk:
http://rapidshare.de/files/16641338/setup.exe.html
[ Voor 6% gewijzigd door Redje op 28-03-2006 19:13 ]
http://dl.bf2s.com/mirror/1.21-1.22-bf2patch-setup.exe
Verwijderd
En wat is daar dan zo erg aanDaMorpheus schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:39:
Worst patch release ever, ruim 24 uur voor de geplande tijd geleaked door.............. EA
Wat denk je van plannen maken om gameservers te patchen? Die dingen updaten zich niet vanzelf.......

Of bedoelde je dat een werkdag om 09:00 begint en je tien voor zes krijgt te horen dat je tot 24:00 door zal moeten werken door het *oeps* foutje
Met de PKM mis je nu al een hoofd van 10 meter afstand. Lekker hoor.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Shoarma, maar ik denk binnen enkele uurtjes al helemaal klaar te zijn.
230 bf2 servers updaten

Wordt ik gekicked omdat ik punish!!
Ongelofelijk die pubers met adminrechten!!

In het begin temde de assault gun heel erg omdat je met de nade launcher gemakkelijk mensen kon killen. Na een patch werd de unlocked spec ops wapen erg populair wegens de ongekende sterkte ervan. Na een patch werd de sniper heel sterk en zat elke server vol met snipers. Vervolgens werd de PKM sterker en zat elke server vol met PKM gassies, en nu met deze patch is de PKM weer waardeloos? Ik ben benieuwd wat nu het favoriete wapen gaat wordenShabbaman schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:49:
Prettige avond dan maar. Al pizza besteld?
Met de PKM mis je nu al een hoofd van 10 meter afstand. Lekker hoor.
Verder: Hoe zit nou dat punish systeem in elkaar? Als je te vaak mensen punisht dan wordt je nu zelf ook gekicked ofzo?
[ Voor 9% gewijzigd door OCTheEagle op 28-03-2006 21:31 ]
Wat dacht je van... de P90?OCTheEagle schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:30:
[...]
In het begin temde de assault gun heel erg omdat je met de nade launcher gemakkelijk mensen kon killen. Na een patch werd de unlocked spec ops wapen erg populair wegens de ongekende sterkte ervan. Na een patch werd de sniper heel sterk en zat elke server vol met snipers. Vervolgens werd de PKM sterker en zat elke server vol met PKM gassies, en nu met deze patch is de PKM weer waardeloos? Ik ben benieuwd wat nu het favoriete wapen gaat worden

zul je zeker wel blij zijn met al die patches van de laatste tijdDaMorpheus schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:52:
[...]
Shoarma, maar ik denk binnen enkele uurtjes al helemaal klaar te zijn.
230 bf2 servers updaten

Aan de andere kant moet ik niet zeuren, ze waren ook maar 24uur te vroeg
Zit ik hier al met mun lokaal geupgrade versie

//edit
En als ze toch kleine bugs aan het fixen zijn, mogen ze die stomme afwijking van die eurofighter ook wel aanpakken... ook best irritant een vliegtuig die meer de neiging heeft om naar rechts te gaan ipv links... probeer er maar eens recht mee te vliegen

[ Voor 59% gewijzigd door whyz op 29-03-2006 00:00 ]
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
Is er daar geen batch voor te schrijven ?DaMorpheus schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:44:
[...]
Wat denk je van plannen maken om gameservers te patchen? Die dingen updaten zich niet vanzelf.......![]()
Of bedoelde je dat een werkdag om 09:00 begint en je tien voor zes krijgt te horen dat je tot 24:00 door zal moeten werken door het *oeps* foutje
Vind het eigenlijk maar slecht dat er blijkbaar niet goed genoeg gekeken is naar de PKM dat ze'm nu weer aan moeten passen.
Speelde een tijd geleden nog een WO II vliegtuigspel ( IL-2 Forgotten Battle's) Daar kwam ook in de zoveel tijd een patch voor uit. Allemaal leuk en aardig, maar het resulteerde dat het vliegtuig waar je net weer aan gewend was sinds de patch ervoor, weer helemaal andere vlieg eigenschappen kreeg.

Medic (unlock-bonus)
Die is best fijn. Je kan vrij goed inzoomen en hij heeft een lang opgebouwd mikpunt vanaf onderaan je vizier.
Voor een medic is dit geloof ik het beste wapen...
En laat medic nou net mn favo kit zijn
Nog meer medics out here, die wat leuke ervaringen / tips oid. willen delen?
Ik heb de laatste tijd ook alleen maar Support gespeeld door de sheer powa van die gun. Nu ben ik ook weer een beetje aan het switchen tussen klassen.
Misschien toch wat meer op hoofdjes richten
Leuk trucje voor de medic. Je kan zorgen dat wanneer je iemand revived hij geen kit meer heeft;
Zoek een dooie, sta op een aftandje en druk op "G" om zijn kit op te pakken. Je eigen medic kit ligt nu op de grond, stap weer wat verder naar achteren (van de dooie af) en pak je eigen kit. Herhaal dit een paar keer. Op een zekere afrand +20 meter ga je met je medic kit de gesneuvelde reviven, wanneer er in een bepaalde straal geen kits liggen zal er ook geen kit toegekend worden. En het poppetje zal er uitzien hoe hij dood op de grond lag (rare houding vaak) en zo rond "zweven" totdat hij over een kit loopt
Vanzelfsprekend moet je deze handeling snel doen, anders kun je'm niet meer reviven.
[ Voor 44% gewijzigd door Frenzy_LS op 29-03-2006 10:27 ]
Verwijderd
En toevallig komt hij onderweg de vijand tegen zonder wapenFrenzy_LS schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:22:Leuk trucje voor de medic. Je kan zorgen dat wanneer je iemand revived hij geen kit meer heeft;
Zoek een dooie, sta op een aftandje en druk op "G" om zijn kit op te pakken. Je eigen medic kit ligt nu op de grond, stap weer wat verder naar achteren (van de dooie af) en pak je eigen kit. Herhaal dit een paar keer. Op een zekere afrand +20 meter ga je met je medic kit de gesneuvelde reviven, wanneer er in een bepaalde straal geen kits liggen zal er ook geen kit toegekend worden. En het poppetje zal er uitzien hoe hij dood op de grond lag (rare houding vaak) en zo rond "zweven" totdat hij over een kit loopt
Vanzelfsprekend moet je deze handeling snel doen, anders kun je'm niet meer reviven.
Heb het meegemaakt. Boem dead
Dus leuk om "een" keer te doen aleen vaak help je hem daar dus niet mee
Verwijderd
Ik denk hetzelfde als de andere medics, go get a G36EBosman schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:01:
Weet de naam van het volgende geweer niet zeker, volgens mij is het de L85A1
Medic (unlock-bonus)
Die is best fijn. Je kan vrij goed inzoomen en hij heeft een lang opgebouwd mikpunt vanaf onderaan je vizier.
Voor een medic is dit geloof ik het beste wapen...
En laat medic nou net mn favo kit zijn
Nog meer medics out here, die wat leuke ervaringen / tips oid. willen delen?
Dat ding is super, als ik als assault wil werken neem ik vaak nog steeds een medic om het wapen
Helemaal mee eens. Ze mogen van mij het gericht schieten met de wapens, iets realistischer maken.Redje schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:53:
[...]
Wel beter...
Maar dat moeten ze doen voor alle wapens...
Het is nu zo, iemand spotten, schietend naar de grond gaan, weer opstaan etc.
Gewoon omdat je direct accuraat schiet als je prone gaat.
Ze moeten eigenlijk gewoon een schiet-delay inbouwen.
Ga je prone dan kan je een sec niet schieten.
Dan moet je kiezen tussen een betere aim en dus prone gaan of snel schieten met een mindere aim, misschien gaan mensen dan ook eens hurken.
Prone is nu echt een no-brainer.
.
Al die duikende ventjes ziet er gewoon belachelijk uit en verkloot voor mij wel een beetje de experience.
......
Realtime heeft de P90 ook een hoge firingrate. Voor de patch 1.22 was de P90 ongeveer gelijkwaardig als de MP5 (muv de red-dot scope dan), beide doen een damage van 19/100
De P90 is nu tenminste een "waardige" unlock.
In Farcry zat trouwens ook een P90. Ik gebruikte dit wapen graag omdat de P90 een hoge firingrate had.
Klopt niet….De MachineGewehr36 is aangepast, evenals de PKM. De Gewehr36 C/E is niet aangepastFrenzy_LS schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:06:
Snap eigenlijk ook waarom ze na al die tijd de G36 aan gaan passen. In burst was die inderdaad wel verrekte accuraat op afstand, maar single shot moeten ze toch wel zo laten als het is.
.....
[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 29-03-2006 11:21 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Dit topic is gesloten.