[PC] Battlefield 2 - Deel XXXIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.208 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:05
Ik weet dat er dan problemen voorkomen, maar dat die gemakkelijk te voorkomen zijn door BF2 op te starten, en dan naar taakbeheer gaan en BF2 op slechts 1 core zetten ipv 2 (anders doet BF2 moeilijk ;) )

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-08 09:22
Sp!tF!re schreef op zondag 26 maart 2006 @ 17:06:
Ik weet dat er dan problemen voorkomen, maar dat die gemakkelijk te voorkomen zijn door BF2 op te starten, en dan naar taakbeheer gaan en BF2 op slechts 1 core zetten ipv 2 (anders doet BF2 moeilijk ;) )
Ik snap je even niet, hoe zet je zo'n core uit dan? (Wat is precies een ''core''??)
En de Fx serie heeft die ook 2 core's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeebo schreef op zondag 26 maart 2006 @ 17:41:
[...]

Ik snap je even niet, hoe zet je zo'n core uit dan? (Wat is precies een ''core''??)
En de Fx serie heeft die ook 2 core's?
lees dit maar eens door

BF2 Verliest verbinding met servers na X min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:05
De FX-serie begint pas met dual core (2 cores) bij de FX-60 als ik mij niet vergis, de FX-57 is nog gewoon een single core (1 core) :)

Een core is letterlijk vertaald een 'kern', dit betekent dus eigenlijk het hard van een processor. Dual Core is dus eigenlijk 2 processors in 1, om het even makkelijk uit te leggen :)

Ik weet niet precies hoe je hem op 1 core moet zetten, maar er zijn genoeg BF2 spelers die het weten, het ventje (of vrouwtje ;) ) boven mij heeft al een link gegeven zie ik zonet :D

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 al enige tijd BF2 speelt met X2 4400+ en geen problemen heeft :)

Had in het begin wel problemen, maar dat kwam doordat mijn oude 2 GB TwinMOS niet met de CPU wou samenwerken. Heb nu Corsair erin en dat blaast wel lekker !!!

Moet wel zeggen dat ik eene vage patch heb + X2 drivers van AMD geinstalled toen ik mijn RAM nog niet had getest dus weet nog niet hoe het zonder de patch en drivers allemaal zou werken.

Vooralsnog rete stabiel al 3 weken ofzo en heb vandaag ook nog eens mijn Expert Knife gehaald na 6 keer steeds 1 a 2 kills te kort te hebben gehaald :*) Nu lekker 3 teveel >:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 16:16

R-B

Blokkert

jefjef schreef op zondag 26 maart 2006 @ 00:19:
[...]

1: weet ik vandaar ook ;)
2: ik heb ze niet
3: hoezo kut filmpjes heb jij gezien dan?
HDTV kan ook gewoon: computer -> VGA -> TFT/CRT wist ik niet bedankt voor de tip
3: Ik bedoel, voor klein iets brand je niet een hele BR:P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-08 13:59

Rayzman

+31 Rayzman

Als je last krijgt van het Dual core connection problem gedoe kan je ook een reboot doen en daarna kan je ook weer gewoon door met 2 core's.
Ik heb er af en toe ook last van, meestal pas na een avond gegamed te hebben.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:22

marapuru

db.

Jeebo schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:45:
Eey,

Kep een vraag over de processor.
Ik las net dat bepaalde processoren ondersteunt worden bij BF 2:

Processor
Battlefield 2 ondersteunt de volgende processors:
Intel Pentium 4
Intel Xeon
Intel Pentium Extreme Edition
Intel Celeron D
AMD Athlon XP
AMD Athlon 64
AMD Athlon 64-FX
AMD Sempron processor

Nu wilde ik een AMD Athlon 64 X2 4800+ aanschaffen maar aangezien die niet in het rijdje hier boven staat weet ik niet of die wel functioneert met BF 2? Mijn vraag is dus, heeft iemand ervaring met een X2 processor i.c.m. BF2?

Of bedoelen ze met AMD Athlon 64 ook de X2 versies??

Alvast bedankt!
Ik zou als ik jou was eerst wat mee research doen over Dual core processoren. Aangezien je niet eens weet wat een core is gaat die processor denk ik beter aan jou voorbij, zorg dat je weet wat je koopt. Loop anders een keer een winkel in en vraag of de verkoper je wat kan uitleggen over de processor of Dual Core in het algemeen...

En tevens moeten we denk ik oppassen dat we niet teveel offtopic gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op zondag 26 maart 2006 @ 12:56:
[...]

Sinds patch 1.2 is dat een serveroptie geworden ;)
Allemaal leuk en aardig, maar het is niet te zien óf hij nu aan staat of uit :(
Moet je dus proberen of niet over de mijnen heen rijden, dus zijn we terug bij af :X
Nieuwe versie van bf2cc kan je dit dus wel aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:25

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:59:
[...]

Nieuwe versie van bf2cc kan je dit dus wel aanpassen!
Wát kan je nu aanpassen met de nieuwe bf2cc en wat hebben we daar als speler aan? Op DjMantri staat "het" dan in ieder geval uit en kan je veilig over je eigen mijnen heenrijden. Gisteren even geprobeerd en mijn tank werd geen schroot ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

** Patch 1.2 Changes

** Added 9 New Rank Icons (Removed Error Message on a SetRank Error so any future changes won't overflow the logs)
** Added Euroforces Flag Icon to Client
** Added setting for sv.friendlyfirewithmines in FF Settings section. <*******************
** Ranked Servers are now Forced to have TKPunish Enabled (Per EA Regulations)

** New TK Punish System

** ADDED "TKp" Column on Player's Grid. It shows the number of Punished TK's for each player.
** ADDED "#P" Column on Player's Grid. It shows the number of times each player has punished other players for teamkills.
** ADDED "#F" Column on Player's Grid. It shows the number of times each player has forgiven other players for teamkills.
** ADDED BF2CC Auto-Admin TK Punish settings. BF2CC will kick/ban for X number of punished tk's.
** ModManager's mm_tk_punish script now shows announcements in the format: "TKPUNISH: PlayerOne forgives PlayerTwo for a teamkill (PlayerTwo has 2 punishes and 1 forgives)".
** ModManager's TK Punish Announcements can be set with a dropdown control in the client:
# 0 = no announcements
# 1 = announce punishes only
# 2 = announce punishes and forgives

** In-Game Admin Changes

** When Specifying an ID, the ID must be prefixed by a period ("."). For example, "!k .12 Team Killing" would Kick Player ID 12 for "Team Killing".
** Hard Coded All Trigger Text to increase IGA reliability (In case IGA.xml file gets deleted or corrupt)
** ADDED (Daemon) A function that removes orphaned CD-Key hashes after a user is deleted. Previously, if an admin with a deleted user account logged on to the BF2 server and issued an in-game command, it would break the IGA.

** ADDED A Custom Commands setting in the General Setting Tab. This will allow admins to write commands to the ServerSettings.con file on server startup. This also means that any future additions to BF2 settings can be set before a BF2CC update is available.
** ADDED Auto-Admin can now instantly Ban for specific Bad Language. Insta-Ban Wild & Insta-Ban Literal words can be specified.
** ADDED Error handling that will warn users who might be running an Old Version of the BF2 server. BF2CC ONLY suports the most current BF2 versions.
** ADDED Error handling that will warn users trying to use MM's basic rcon login instead of the full rcon login
** FIXED (Daemon) A bug which caused Log files NOT to rollover at certain dates.
** FIXED (Daemon) A bug where <GameExecArgs> from the config.xml file weren't being passed as command line parameters to the bf2_w32ded.exe when running a modded server.
** FIXED (Client) Editing the Rcon port (in the dashboard) wasn't enabling the SAVE profile button.
** FIXED (Client) Editing the Sponsor Text field (logo & url settings) wasn't enabling the SAVE profile button.
** FIXED Disabled User Accounts can no longer login and are presented with a msg informing them that their account has been disabled.
** FIXED Players who are Banned for using Bad Language are now properly added to the Banhistory (extra ban info) and their bad language is documented.
** CHANGED (Client) There is now a State Button on the Chat Window Toolbar. When it is checked/pressed the chat window will be scrolled to the bottom automatically. The old method couldn't detect the scrollbar position if the client did NOT have the focus.
** FIXED Daemon Bug that would test and log the previous Rcon port setting versus the most recently saved rcon port (and rcon IP). This is mostly a cosmetic bug as the Daemon was still launching the Rcon on the correct IP:Port
** CHANGED Log Entry: Replaced the "Player Check Loop Exception (System.IO.IOException + stack trace)" with "ERROR: Unable to connect to the BF2 server's RCON. The BF2 server has either crashed or been stopped."
** FIXED (Client) A bug that was preventing the deletion of the Users CD-Hashes.
** CHANGED BF2CC spam message will no longer show in the chat log or in the bf2dchat.log files.
** CHAGNED (Client) New splash screen graphic, courtesy of Carl Silver.

Changes/Fixes still to be made (Will make this final release):
** Fix Import User Accounts
** Implement Import Ban List

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt me op dat die 'quads' in SF best hun negatieve kantjes hebben ! Zo rijden ze constant tegen mijn apc aan waardoor ik voortdurend gepunisht wordt voor TK ?! :X Daar is toch best iets fout mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:21:
Valt me op dat die 'quads' in SF best hun negatieve kantjes hebben ! Zo rijden ze constant tegen mijn apc aan waardoor ik voortdurend gepunisht wordt voor TK ?! :X Daar is toch best iets fout mee.
Die dingen zijn gewoon default volgeladen met C4 lijkt het wel :+ Beetje te hard tegen iets aanknallen und BOEM!!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-08 22:02
wtf, wat is dit voor bullshit
(gaat over bf2cc)
Ranked Servers are now Forced to have TKPunish Enabled (Per EA Regulations)
da vink dus megakut!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
djmantri schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:15:
(gaat over bf2cc)

[...]

da vink dus megakut!
snap ik, ze hebben het hier over zo'n beetje de kutste feature van het hele spel. Is er geen alternatief voor BF2CC ?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bf2ra

http://www.bf2online.net/Downloads/details/id=1.html

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
mja maar das niet echt veelzijdig helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(gaat over bf2cc)

[...]

da vink dus megakut!
Dito ... zie mijn vorige post ...

Stel, ik wil een apc maar een teamlid is ermee weg ... volstaat het om er twee keer met een quad tegenaan te knallen, te kiezen voor punish en voila ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Ze moeten gewoon kijken wie de hoogste snelheid heeft en die krijgt de punish, zo had ik vanmiddag ook direct 2 TK's en een "is no more" = -2 dus min fokking ZES punten terwijl het niet m'n schuld was. kijk trouwens eens op een willekeurige stats-site hoeveel TK's je zelf al hebt gemaakt. Dat keer vier en sta er van versteld dat je al heel wat puntjes mist :)

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Na wat schoolactiviteiten een pauze te hebben genomen ben ik weer gaan Bf2en. Ging echt weer heerlijk, op gamert werkelijk waar alles kapotgemaaid (zie POTD), heb echt tot 2 keer toe een geheel squad vernietigd. De mooiste was wel de gehele gamert clan met wolvenier, nemesis en derg. toen ik opeens een steegje kwam inrijden konden ze niet meer weg >:) . Echt ze werden plat gewalsd. at over bleef werd wederom in de lucht gegooid.

Kortom school moet wel weer heel belangrijk worden mochten ze me weer er vanaf houden. :9

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

139 * 4 -start calculator op- = 556 :(

en das zonder zelfmoorden en team vehicle damage...

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:35:
139 * 4 -start calculator op- = 556 :(

en das zonder zelfmoorden en team vehicle damage...
792 * 4 = 3168 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook wel in verhouding zeker :
jij hebt al 80.000 punten en ik 6.800 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(gaat over bf2cc)

[...]

da vink dus megakut!
Ik heb i3d al gevraagd of ze dan de huidige versie maar willen laten staan. Als het echt moet zet ik hem wel op kick bij 1000 punishes en als dat ook niet mag kap ik met de publics. Dan ga ik wel wat anders doen. Het spel gaat me steeds meer tegen staan, dank je EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Tja, met die patches wordt telkens een klein stukje wat beter en derest van het spel wordt steeds meer verneukt.

Vroeger speelde ik Tribes 2, dat was echt een topspel, vervolgens kwam er een patch, nog een patch , nog een patch, nog een patch, een reverse patch, nog een patch etc etc. Op't einde had je gewoon een nieuw spel wat een stuk slechter was dan het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat wij dan maar in de server messages gaan zetten: We kick punishers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 12:58
Gelukkig komt er in bf2cc een kolom bij waarin staat hoevaak iemand gepunisht heeft, kunnen we ze makkelijk vinden. >:)

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emus
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2022
Is er een mogelijkheid om het begin filmpje te skippen .. heb vaak genoeg het logo van ea en dice gezien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:25

ThaHandy

Discovery Channel

[PC] Battlefield 2 deel XXXI:
Intro filmpjes
De intro filmpjes staan in de map: x:\BattleField 2 Demo dir\mods\bf\movies\
Je kunt onderstaande genoemde bestanden verwijderen of verplaatsen naar een andere map:
demo_bf2legal.bik
demo_bf2release.bik
demo_demolegaltext.bik
demo_locknload.bik
dice.bik
EA.bik
Nvidia_logo.bik

[ Voor 5% gewijzigd door ThaHandy op 28-03-2006 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
lol, ik vind gewoon dat het eruit gehaald moet kunnen blijven

al zal het wel weer gepatched worden en daarna weer terug :o

ze moeten es kijken naar de hoeveelheid fun die je uit de game haalt in plaats van het zo veel mogelijk te verneuken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Probleem waar de ontwikkelaars denk ik tegenaanlopen is dat er 2 communities zijn, de competitie gerichte en de public gerichte. Voor mij hoeven unlocks niet, hoeven 64 player maps niet, etc etc.
Ik wacht wel af tot er een goeie mod komt die in competitie verband goed te spelen is.

tot nu toe zuigt bf2 best wel tbh :) (competitie gezien)

[ Voor 4% gewijzigd door marapuru op 28-03-2006 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emus schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 02:45:
Is er een mogelijkheid om het begin filmpje te skippen .. heb vaak genoeg het logo van ea en dice gezien :X
Of gewoon in je shortcut +refresh 1 erachter zetten. Hoef je ook niet te klooien me files weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_camel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-08 14:49

dutch_camel

It's Orange!

Of je renamed de Movies folder gewoon naar Moviez? Lekker makkelijk ...

~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Had ff een kleine discussie met een collega waarmee ik Battlefield (leuk werkwoord btw :D ) s'avonds.

Wanneer je iemand schiet/killed maar die persoon daarna weer ge-revived wordt, telt het voor jou "stats" en punten nogsteeds als kill ? Geloof van wel, maar kan het hier niet ff checken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:34

Snow_King

Konijn is stoer!

Frenzy_LS schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:00:
Had ff een kleine discussie met een collega waarmee ik Battlefield (leuk werkwoord btw :D ) s'avonds.

Wanneer je iemand schiet/killed maar die persoon daarna weer ge-revived wordt, telt het voor jou "stats" en punten nogsteeds als kill ? Geloof van wel, maar kan het hier niet ff checken..
Ja, telt dan nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Frenzy_LS schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:00:

Ja die kill is gemaakt dus dat telt gewoon, echter zit er wel een limiet aan ivm statpadding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:01
Heb me vanmiddag met een paar vrienden van me helemaal scheel gelachen met Mine2 (BF2 filmpje).

Nu weet ik dat er heel veel van dit soort filmpjes in omloop zijn, is er een website die ze allemaal "verzameld" (van allerlei games dus, niet alleen bf2..), zodat k ze daar vandaan kan lurken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Paar dagen geleden weer eens een war gespeelt, tegen naar wat ik gehoort heb de "beste" clan (skunk) van nl. Op dragon waren ze totaal kansloos tegen daboyz in de heli. Zonder in beide rondens ook maar 1 keer down te gaan en 40+ kills kregen ze de ene na de andere tv om hun oren. helaas werden we wetlands totaal geslacht, we kregen de heli 0 keer in de lucht :(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die gratis A0 formaat BF2 of COD2 posters willen hebben (ook GEEN verzendkosten!)

nou ja..je weet wel welke site je moet hebben dan -;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie ook opeens geen EF meer spelen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:34

Snow_King

Konijn is stoer!

mrmali schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:11:
[...]

Ja die kill is gemaakt dus dat telt gewoon, echter zit er wel een limiet aan ivm statpadding.
Volgens mij niet hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:25

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:56:
Voor degene die gratis A0 formaat BF2 of COD2 posters willen hebben (ook GEEN verzendkosten!)

Mailtje is verstuurd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Ik sta daar al 1,5 a 2 maanden "in de wachtrij", tot op heden niets gehad, behalve betalingsherrinneringen van 0,00 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:56:

Ik weet het niet... Vertel... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SyS_ErroR schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:06:
[...]

Ik sta daar al 1,5 a 2 maanden "in de wachtrij", tot op heden niets gehad, behalve betalingsherrinneringen van 0,00 euro :P
Dat is via i3d.nl en dit gaat via gamert.nl..

is wel hetzelfde hoor.. Dus i3d zal nu ook versturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 22:09:
[...]

ook wel in verhouding zeker :
jij hebt al 80.000 punten en ik 6.800 :>
6800 punten en 139 TK's? Doe je goed ;)

Heb er 151 en 41.000 punten.
De meeste heb ik gehaald tijdens het halen van m'n explosive badges :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

evilpin0 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:49:
Paar dagen geleden weer eens een war gespeelt, tegen naar wat ik gehoort heb de "beste" clan (skunk) van nl. Op dragon waren ze totaal kansloos tegen daboyz in de heli. Zonder in beide rondens ook maar 1 keer down te gaan en 40+ kills kregen ze de ene na de andere tv om hun oren. helaas werden we wetlands totaal geslacht, we kregen de heli 0 keer in de lucht :(
Aantal kills zegt erg weinig over het verloop van de war meid ;)
En mag ik vragen in welke clan jij speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrmali schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:16:
[...]

Was TEAM FF tegen TEAM skunk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
mrmali schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:16:
[...]

Klopt zeg idd niet zoveel. Was 2-2 geworden, helaas kregen we heli niet airborn op zatar omdat een tank ons campte en niemand behalve ik en me gunner er wat aan probeerde te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25

GurbY{nl}

GurbY{nl}

evilpin0 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:53:
[...]

.......omdat een tank ons campte ......:(
Hey?? Ace misschien?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

evilpin0 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:53:Klopt zeg idd niet zoveel. Was 2-2 geworden, helaas kregen we heli niet airborn op zatar omdat een tank ons campte en niemand behalve ik en me gunner er wat aan probeerde te doen :(
Team FF... B)
Jammer dat de war tegen jullie pas op 16 april is (zit dan op stage in Noorwegen) anders had ik graag meegedaan en u allen afgeslacht. Wat doe je in godsnaam in Team FF als je zo goed bent, ArMs zoekt nog een goeie chopper pilot/gunner. Misschien dat je daar meer uit je kwaliteiten kunt halen.

offtopic:
En gezien ik voor een periode van 2 en een halve maand weg ben en ook nog een chopper pilot was. http://www.artes-moriendi.nl/forum

[ Voor 12% gewijzigd door marapuru op 28-03-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Team ff is wel flexibel met te laat komen ect :) verder speel ik voor de lol dus boeit het me niet echt hoe goed de clan is. Als ze maar niet zuigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Uiteraard weet ik je leeftijd niet, maar Team FF komt op mij altijd over als een stelletje kinders van 10 - 16 jaar die allemaal op de pc van pappie mogen spelen. Heb een keer een infwar met ze meegespeeld, maar wat een jengelende kutkoters zijn dat ook zeg. Maargoed we gaan offtopic.
Keertje 1v1 chopper? :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door marapuru op 28-03-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
sorry, te boring :) bovendien speel ik alleen oblivion, bf2 gaat alleen ff aan voor warz.
ik zit niet op ts met hun maar me buddy wel en die heeft al vaak genoeg je gelijk over hun bevestigt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

LOL! Ik heb problemen met EA Downloader, zie de download van Euro Force namelijk niet, terwijl ik die nu bijna 2 weken geleden heb aangeschaft (betaling is nooit gebeurd nog, maar goed).

Had een mailtje gestuurd naar EA Support, mailtje op terug gekregen (staat in het einde van deel 31).
Vandaag kreeg ik weer een mailtje, dat ze de meeste fouten uit de downloader hebben gehaalt en dat ik EA Downloader maar even moet uninstallen en dan de nieuwste installen... :) Met een linkje erbij... Deze link dus... En die gaat over Greatwall.zip? :?
Geachte heer Philippi,

We hebben de problemen met EA downloader grotendeels opgelost. Je kunt het beste de downloader even verwijderen en opnieuw installeren.

Zie onderstaande link voor meer informatie:

http://support.ea.com/cgi...GFnZT0x&p_li=&p_topview=1

Met vriendelijke groet,

Electronic Arts
Customer Support Team
0900 100 16 66
nl-cs@europe.ea.com
U kunt ons bereiken op:
Ma t/m Vr van 09:00 tot 22:00
en op Za van 12:00 tot 18:00
8)7 Ik kan Euro Force niet eens downloaden en dan komen ze aanzetten met een oplossing over Greatwall.zip? :? 8)7 Lo-gisch...

Maar ja, zal het toch maar proberen, je weet maar nooit namelijk... :)

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 28-03-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm,

Toen ik zojuist mijn ea downloader opstartte zag ik dat patch 1.22 over 1,5 uur gereleased wordt?

Iemand hier meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 18-08 14:02
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:34:
Hmmm,

Toen ik zojuist mijn ea downloader opstartte zag ik dat patch 1.22 over 1,5 uur gereleased wordt?

Iemand hier meer info over?
Nou, hij is 8.992 kB groot B)
En wordt over 01:19:55 released.
Er zijn 22.046 spelers online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, zo ver was ik zelf ook al 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Kan je nagaan; ik weet net zoveel als jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghehe, wordt er vooraf dan nooit zoiets als een list met bugfixes gereleased?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Waarom zien jullie zelfs de patches voor BF2 in EA Downloader staan en ik niet? :?
Wat heb ik niet wat jullie overduidelijk wel hebben? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:48:
ghehe, wordt er vooraf dan nooit zoiets als een list met bugfixes gereleased?
Blijkbaar niet, hier is de lijst voor al die zoeken:
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=21078

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Deze dus:
- Improved Server Stability
- Adjusted handling of the Tiger attack chopper
- Increased delay for aiming reticule when going from movement to prone on all support weapons
- Adjusted deviation on MG36 and PKM to be in line with other support weapons
- Increased rpm from 600 to 900 on the P90
- Fixed Lock on error on certain Oil towers
- Fixed a Great Wall Exploit
- Fixed exploits on Dragon Valley and Karkand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh de welk bekende brug spot op zatarlar watlands :>
om van afstand een heli neer te halen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Non,

Ze gaan de automatische sniper met 100 kogels aanpassen:( (Oftewel, de PKM)
Wat gaat ermee gebeuren? Wordt hij even goed als de andere support weapons, of blijft hij een van de betere wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Waarschijnlijk worden ze dus net zo slecht gemaakt als de andere support (hoewel de RPK-74 ook heel effectief werkt >:) )

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-08 11:28

RMB

Nee, geen right mouse button!

ik vind die gunfixes niet kunnen, heb je net een gun gemasterred, komt er een grove verandering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:41:
ik vind die gunfixes niet kunnen, heb je net een gun gemasterred, komt er een grove verandering!
lol de support wapen masteren???

is gewoon schieten en hopen. of wel: spray and pray

effe pesten

http://www.newgamingradio.com/images/bf2mc/bf2mce.jpg
:P

op deze site staan nog wat meer screens http://www.newgamingradio.com/

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-08 11:28

RMB

Nee, geen right mouse button!

Spray & Pray? het is met enige oefening mogelijk iemand op grote afstand neer te schieten met 3 bursts of fire van ongeveer 3 tot 5 kogels!
Daar is wel degelijk oefening voor nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-08 08:37

Shabbaman

Got love?

Patch valt nu te downloaden. Misschien maar even wachten met installeren tot er ook servers de upgrade gedaan hebben...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te Laat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:57:
Spray & Pray? het is met enige oefening mogelijk iemand op grote afstand neer te schieten met 3 bursts of fire van ongeveer 3 tot 5 kogels!
Daar is wel degelijk oefening voor nodig!
Met de support wapen niet hoor.

het is liggen en net onder zijn kin richten.

want een support heeft in het begin maar een kleine afwijking van 0,8
voor mid range hoef je helemaal niet in te zoomen, dan is het gewoon.

liggen en richten en wachten tot hij dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:20:
liggen en richten en wachten tot hij dood is.
Is hij nu zo goed? :X Zonder schieten doden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:26:
[...]

Is hij nu zo goed? :X Zonder schieten doden? :+
Bijdehandje eh!! :7
Oke liggen en schieten :> en dan maar zijn graf graven (REPECT VOOR JE VIJAND)
maar PKM heeft de grootste noob gehalte..

http://wiki.bf2s.com/weapons/comparison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Zijn er geen normale downloadlinks? Of moet dat patchen nu via die EA Downloader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Kan hem idd niet vinden in http://largedownloads.ea.com/pub/patches ...
http://downloader.ea.com kan je EA Downloader vandaan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Mr. Bondt schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:10:
Deze dus:
- Improved Server Stability
- Adjusted handling of the Tiger attack chopper
- Increased delay for aiming reticule when going from movement to prone on all support weapons
- Increased rpm from 600 to 900 on the P90
- Fixed Lock on error on certain Oil towers
- Fixed a Great Wall Exploit
- Fixed exploits on Dragon Valley and Karkand
Wel beter...
Maar dat moeten ze doen voor alle wapens...
Het is nu zo, iemand spotten, schietend naar de grond gaan, weer opstaan etc.
Gewoon omdat je direct accuraat schiet als je prone gaat.

Ze moeten eigenlijk gewoon een schiet-delay inbouwen.
Ga je prone dan kan je een sec niet schieten.
Dan moet je kiezen tussen een betere aim en dus prone gaan of snel schieten met een mindere aim, misschien gaan mensen dan ook eens hurken.
Prone is nu echt een no-brainer.

Al die duikende ventjes ziet er gewoon belachelijk uit en verkloot voor mij wel een beetje de experience.

/edit:
Voor mensen die de patch willen zonder de EA downloader meuk:
http://rapidshare.de/files/16641338/setup.exe.html

[ Voor 6% gewijzigd door Redje op 28-03-2006 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08 19:11

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:12

Stewie!

Keen must die!

Worst patch release ever, ruim 24 uur voor de geplande tijd geleaked door.............. EA :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:39:
Worst patch release ever, ruim 24 uur voor de geplande tijd geleaked door.............. EA :(
En wat is daar dan zo erg aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:39:
[...]

En wat is daar dan zo erg aan :?
Wat denk je van plannen maken om gameservers te patchen? Die dingen updaten zich niet vanzelf....... |:(
Of bedoelde je dat een werkdag om 09:00 begint en je tien voor zes krijgt te horen dat je tot 24:00 door zal moeten werken door het *oeps* foutje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-08 08:37

Shabbaman

Got love?

Prettige avond dan maar. Al pizza besteld? ;)

Met de PKM mis je nu al een hoofd van 10 meter afstand. Lekker hoor.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Shabbaman schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:49:
.
Shoarma, maar ik denk binnen enkele uurtjes al helemaal klaar te zijn.
230 bf2 servers updaten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Werd net geteamkilled door een kleuter van NOD... :/

Wordt ik gekicked omdat ik punish!!

Ongelofelijk die pubers met adminrechten!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Shabbaman schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:49:

Met de PKM mis je nu al een hoofd van 10 meter afstand. Lekker hoor.
In het begin temde de assault gun heel erg omdat je met de nade launcher gemakkelijk mensen kon killen. Na een patch werd de unlocked spec ops wapen erg populair wegens de ongekende sterkte ervan. Na een patch werd de sniper heel sterk en zat elke server vol met snipers. Vervolgens werd de PKM sterker en zat elke server vol met PKM gassies, en nu met deze patch is de PKM weer waardeloos? Ik ben benieuwd wat nu het favoriete wapen gaat worden :)

Verder: Hoe zit nou dat punish systeem in elkaar? Als je te vaak mensen punisht dan wordt je nu zelf ook gekicked ofzo?

[ Voor 9% gewijzigd door OCTheEagle op 28-03-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
OCTheEagle schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:30:
[...]

In het begin temde de assault gun heel erg omdat je met de nade launcher gemakkelijk mensen kon killen. Na een patch werd de unlocked spec ops wapen erg populair wegens de ongekende sterkte ervan. Na een patch werd de sniper heel sterk en zat elke server vol met snipers. Vervolgens werd de PKM sterker en zat elke server vol met PKM gassies, en nu met deze patch is de PKM weer waardeloos? Ik ben benieuwd wat nu het favoriete wapen gaat worden :)
Wat dacht je van... de P90? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
DaMorpheus schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:52:
[...]

Shoarma, maar ik denk binnen enkele uurtjes al helemaal klaar te zijn.
230 bf2 servers updaten 8)7
zul je zeker wel blij zijn met al die patches van de laatste tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ja, vooral die hotfix van 3 weken en een verassingspatch met van die mini-pili kleine fixes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Hmm heb zelf een klein dedicated stunt servertje, zou ook leuk zijn dat die dedicated server upgrades over eadownloader oid uitgebracht worden. Zie het nu namelijk nog nergens staan :X

edit:
Aan de andere kant moet ik niet zeuren, ze waren ook maar 24uur te vroeg

Zit ik hier al met mun lokaal geupgrade versie :X :+

//edit

En als ze toch kleine bugs aan het fixen zijn, mogen ze die stomme afwijking van die eurofighter ook wel aanpakken... ook best irritant een vliegtuig die meer de neiging heeft om naar rechts te gaan ipv links... probeer er maar eens recht mee te vliegen 8)7

[ Voor 59% gewijzigd door whyz op 29-03-2006 00:00 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:44:
[...]

Wat denk je van plannen maken om gameservers te patchen? Die dingen updaten zich niet vanzelf....... |:(
Of bedoelde je dat een werkdag om 09:00 begint en je tien voor zes krijgt te horen dat je tot 24:00 door zal moeten werken door het *oeps* foutje :?
Is er daar geen batch voor te schrijven ? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
Snap eigenlijk ook waarom ze na al die tijd de G36 aan gaan passen. In burst was die inderdaad wel verrekte accuraat op afstand, maar single shot moeten ze toch wel zo laten als het is.

Vind het eigenlijk maar slecht dat er blijkbaar niet goed genoeg gekeken is naar de PKM dat ze'm nu weer aan moeten passen.

Speelde een tijd geleden nog een WO II vliegtuigspel ( IL-2 Forgotten Battle's) Daar kwam ook in de zoveel tijd een patch voor uit. Allemaal leuk en aardig, maar het resulteerde dat het vliegtuig waar je net weer aan gewend was sinds de patch ervoor, weer helemaal andere vlieg eigenschappen kreeg. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Weet de naam van het volgende geweer niet zeker, volgens mij is het de L85A1

Medic (unlock-bonus)

Die is best fijn. Je kan vrij goed inzoomen en hij heeft een lang opgebouwd mikpunt vanaf onderaan je vizier.
Voor een medic is dit geloof ik het beste wapen...

En laat medic nou net mn favo kit zijn :P

Nog meer medics out here, die wat leuke ervaringen / tips oid. willen delen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
De snelle opeenvolging van kleine patches is helemaal zo onbekend nog niet. Bij Warcraft 3 kwamen er ook geregeld patches uit die vooral Balance Fixes waren. Deze werden volgens mij gestimuleerd door de WC3 community die hier en daar hun opmerkingen hadden :)

Ik heb de laatste tijd ook alleen maar Support gespeeld door de sheer powa van die gun. Nu ben ik ook weer een beetje aan het switchen tussen klassen.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
Voor medic vind ik de 2e unlock (een G36 versie) tot nu toe het meest relaxed (heb de nieuwe patch nog niet gespeeld). Die L85a schiet opzich ook wel ok. Maar in full auto raak je geen moer door de spread (ook niet als je burstjes probeert te schieten), in single kan ik de vijand niet optijd stoppen voordat ik zelf al dood ben :P Mist dus wat "stopping power" iig zo ervaar ik het.

Misschien toch wat meer op hoofdjes richten :D, ga nu altijd nog voor de body.

Leuk trucje voor de medic. Je kan zorgen dat wanneer je iemand revived hij geen kit meer heeft;
Zoek een dooie, sta op een aftandje en druk op "G" om zijn kit op te pakken. Je eigen medic kit ligt nu op de grond, stap weer wat verder naar achteren (van de dooie af) en pak je eigen kit. Herhaal dit een paar keer. Op een zekere afrand +20 meter ga je met je medic kit de gesneuvelde reviven, wanneer er in een bepaalde straal geen kits liggen zal er ook geen kit toegekend worden. En het poppetje zal er uitzien hoe hij dood op de grond lag (rare houding vaak) en zo rond "zweven" totdat hij over een kit loopt :D
Vanzelfsprekend moet je deze handeling snel doen, anders kun je'm niet meer reviven.

[ Voor 44% gewijzigd door Frenzy_LS op 29-03-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
LOL! Ik ervaar die L85a op dezelfde manier als jij. De beste gun als medic blijkt de AK101 in mijn ogen, die schiet hard :) De L85a is meer als support gun van afstand, waar je met de scope het tactische voordeel hebt.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenzy_LS schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:22:Leuk trucje voor de medic. Je kan zorgen dat wanneer je iemand revived hij geen kit meer heeft;
Zoek een dooie, sta op een aftandje en druk op "G" om zijn kit op te pakken. Je eigen medic kit ligt nu op de grond, stap weer wat verder naar achteren (van de dooie af) en pak je eigen kit. Herhaal dit een paar keer. Op een zekere afrand +20 meter ga je met je medic kit de gesneuvelde reviven, wanneer er in een bepaalde straal geen kits liggen zal er ook geen kit toegekend worden. En het poppetje zal er uitzien hoe hij dood op de grond lag (rare houding vaak) en zo rond "zweven" totdat hij over een kit loopt :D
Vanzelfsprekend moet je deze handeling snel doen, anders kun je'm niet meer reviven.
En toevallig komt hij onderweg de vijand tegen zonder wapen :+
Heb het meegemaakt. Boem dead :'(

Dus leuk om "een" keer te doen aleen vaak help je hem daar dus niet mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosman schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:01:
Weet de naam van het volgende geweer niet zeker, volgens mij is het de L85A1

Medic (unlock-bonus)

Die is best fijn. Je kan vrij goed inzoomen en hij heeft een lang opgebouwd mikpunt vanaf onderaan je vizier.
Voor een medic is dit geloof ik het beste wapen...

En laat medic nou net mn favo kit zijn :P

Nog meer medics out here, die wat leuke ervaringen / tips oid. willen delen? :)
Ik denk hetzelfde als de andere medics, go get a G36E :Y)
Dat ding is super, als ik als assault wil werken neem ik vaak nog steeds een medic om het wapen :) ik kan er heerlijk mee schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Redje schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:53:
[...]

Wel beter...
Maar dat moeten ze doen voor alle wapens...
Het is nu zo, iemand spotten, schietend naar de grond gaan, weer opstaan etc.
Gewoon omdat je direct accuraat schiet als je prone gaat.

Ze moeten eigenlijk gewoon een schiet-delay inbouwen.
Ga je prone dan kan je een sec niet schieten.
Dan moet je kiezen tussen een betere aim en dus prone gaan of snel schieten met een mindere aim, misschien gaan mensen dan ook eens hurken.
Prone is nu echt een no-brainer.
.
Al die duikende ventjes ziet er gewoon belachelijk uit en verkloot voor mij wel een beetje de experience.
......
Helemaal mee eens. Ze mogen van mij het gericht schieten met de wapens, iets realistischer maken.
Mr. Bondt schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:36:
[...]

Wat dacht je van... de P90? 8)7
Realtime heeft de P90 ook een hoge firingrate. Voor de patch 1.22 was de P90 ongeveer gelijkwaardig als de MP5 (muv de red-dot scope dan), beide doen een damage van 19/100
De P90 is nu tenminste een "waardige" unlock.
In Farcry zat trouwens ook een P90. Ik gebruikte dit wapen graag omdat de P90 een hoge firingrate had.
Frenzy_LS schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:06:
Snap eigenlijk ook waarom ze na al die tijd de G36 aan gaan passen. In burst was die inderdaad wel verrekte accuraat op afstand, maar single shot moeten ze toch wel zo laten als het is.
.....
Klopt niet….De MachineGewehr36 is aangepast, evenals de PKM. De Gewehr36 C/E is niet aangepast

[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 29-03-2006 11:21 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.