Het Nintendo DS Topic Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.863 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 174913 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 16:35:
jeej khep een nintendo ds maar onze router word niet ondersteunt en ik kan dus neit online.. (khep alles ingesteld op de router de mac adres er ingezet maar hij kan niet connecten het is een Linksys wap11)
weet iemand of ik zoon wifi usb-connectormoet kopen of kan ik tog op 1 of andere manier op de Linksys wap11 connecteN? of kan ik ook nog wat anders doen wat goedkoper is dan een wifi usb-connector?
Op de site van Nintendo staat een handleiding voor de Linksys WAP11, misschien heb je daar wat aan?

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 08-05-2006 17:24 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174913

oh lol tnx is ff kijke of hij het doet!

edit: hij doet het maar er is niemand anders ofzo? of duurt het searchen zo lang?

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 174913 op 08-05-2006 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb gisteren de hele dag online zitten Tetrissen. Vind dat ranking systeem wel mooi werken. Ben volgens mij wel echt een 5500 ranking waard momenteel. Heb alleen mijn ranking helemaal om zeep geholpen door maar te blijven proberen een veel te goede speler te verslaan (eindstand 30-2)...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 11:03

bonzz.netninja

Niente baffi

Anoniem: 174913 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:01:
oh lol tnx is ff kijke of hij het doet!

edit: hij doet het maar er is niemand anders ofzo? of duurt het searchen zo lang?
wat bij mij (en andere met andere routers) werkte, is de router naar 1/2 mbit zetten ipv 54 of 11

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174913

ja hij doet t ook al zoals ik al zei :D maar ik speel heel vaak tegen 1 speler en die rijd me er dik uit :/

edit:
oneej khep al een paar x met zun 4e gereden :D

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 174913 op 08-05-2006 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

heeft iemand wel eens hardware besteld bij dvdboxoffice.com?
ze hebben de ds lite op pre-order via DHL koerier voor 129 euro....

Komt daar nog BTW bovenop of verzenden ze 'em vanuit europa?
ik heb nog nooit btw hoeven te betalen bij DBO, maar dat betrof
altijd games verzonden vanuit zweden, belgie.

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-06 20:17

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Anoniem: 174913 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 16:35:
jeej khep een nintendo ds maar onze router word niet ondersteunt en ik kan dus neit online.. (khep alles ingesteld op de router de mac adres er ingezet maar hij kan niet connecten het is een Linksys wap11)
weet iemand of ik zoon wifi usb-connectormoet kopen of kan ik tog op 1 of andere manier op de Linksys wap11 connecteN? of kan ik ook nog wat anders doen wat goedkoper is dan een wifi usb-connector?
een WAP11 is een accesspoint, geen router an sig.. ik ben niet al te bekend met AP's waar weer routers aan hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Niemand hier? Die de E3 volgt?

Net een nieuwe Starfox gepresenteerd!! voor de DS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Sur_G schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:21:
Net een nieuwe Starfox gepresenteerd!! voor de DS :)
Y, kan leuk worden :) Maar dat TH Downhill.... Lijkt me niet geweldig, net als de Dowhill TH for the Wii... Dan speelde ik wel een snowboard spelletje :P :+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Laatst online: 17:57
Leuk leuk leuk, die e3 live conference van nintendo. Er zit een maf luidsprekertje in de controller
zodat je arrows enzo hoort vliegen van je controller naar de tv.
Er komt als het goed is ook zo'n Wii controller voor de gamecube uit.

Updates worden gedownload zelfs wanneer de console uit staat (standby dus)

[ Voor 16% gewijzigd door woutertje op 09-05-2006 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

woutertje schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:25:
Er komt als het goed is ook zo'n Wii controller voor de gamecube uit.
Nee hoor, je bent in de war met Zelda die ook op de Gamecube uitkomt. Maar daar hebben we een Wii en Gamecube topic voor

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63861

Wow net de E3 presentatie gezien. Ben helemaal weg van die DS Light. Kan nu al niet wachten om New Super Mario Bros en Zelda: The Phantom Hourglass te spelen. Mario koop ik er meteen bij.
Was net ook meteen een beetje aan het snuffelen voor een flashcard. Las dat mensen hier de M3 (CF versie) hebben. Ik vind die zelf nogal groot. Is die SD versie niet veel handiger (lees kleiner)? Die Mini SD versie is helemaal geweldig (net zo groot als een GBA-card). Maar dat geheugen is weer een stuk duurder. En gaat homebrew wel goed werken op de DS-light (er schijnt al een update/workaround te zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Die DS Lite is idd mooi, maar ik heb dus een normale DS gekregen.. Oeps :P

Ben er wel erg blij mee though, ben helemaal verslaafd aan Yu-Gi-Oh! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106551

Anoniem: 63861 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 20:39:
Wow net de E3 presentatie gezien. Ben helemaal weg van die DS Light. Kan nu al niet wachten om New Super Mario Bros en Zelda: The Phantom Hourglass te spelen. Mario koop ik er meteen bij.
Was net ook meteen een beetje aan het snuffelen voor een flashcard. Las dat mensen hier de M3 (CF versie) hebben. Ik vind die zelf nogal groot. Is die SD versie niet veel handiger (lees kleiner)? Die Mini SD versie is helemaal geweldig (net zo groot als een GBA-card). Maar dat geheugen is weer een stuk duurder. En gaat homebrew wel goed werken op de DS-light (er schijnt al een update/workaround te zijn)?
Mijn M3Cf steekt zo'n 2 cm uit, maar da's niet zoveel bij mijn normale DS, en het zit ook niet in de weg of zo.De SD en mini-SD zijn inderdaad kleiner, maar ik ben voor de CF gegaan omdat de compatibility daarvoor beter was ( en nog steeds is )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Yoshi's Island 2... Diddy Kong Racing... aargh! :9~

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 09:10
Anoniem: 106551 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 22:47:
[...]
maar ik ben voor de CF gegaan omdat de compatibility daarvoor beter was ( en nog steeds is )
Oh, is dat zo? Ik dacht dat het niets meer uitmaakte nu. Ik ben zelf van plan om de mini SD te gaan kopen, en qua geheugenprijs valt het ook wel mee, ik zag dat een Kingston miniSD van 1GB ongeveer 32 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106551

Schweino schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 13:19:
[...]

Oh, is dat zo? Ik dacht dat het niets meer uitmaakte nu. Ik ben zelf van plan om de mini SD te gaan kopen, en qua geheugenprijs valt het ook wel mee, ik zag dat een Kingston miniSD van 1GB ongeveer 32 euro kost.
Hier kun je de compatibility checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 13:13

NetAmp

"for indoor use only"

Aha, 11 juni DS Lite in Amerika...
Volgens mr. Laurent Fischer (Marketing Director van Nintendo Europa) komt de DS Lite in Europa ook in de zomer. :9~
Kun je ons een aanwijzing geven over wanneer we de DS Lite in Europa kunnen verwachten?

"Beslist deze zomer."
          bron: Nintendo.nl VIP Lounge

@Captain N: Yoshi's Island rulez _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Volgens ds-gamer en bartsmit komt de lite op 23juni in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 07:26
Anoniem: 93354 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 15:02:
week of 4 geleden:
So everything was incorrect?
Releasedate: June 23rd
Colours: Crystal White
Price Tag: EUR 149.99
paar dagen daarna:
Well, although I could get the confirmation for the price tag (EUR 149.99) and the colour (Crystal White), no-one could tell me whether it will launch on June 23rd or June 30th. Even June 16th isn't out of the race, but highly unlikely.
Was stiekem al eerder bekend. NintendoGossip.com had hem overigens al eerder dan DS-Gamer, die kregen hem via een nieuws-tip van een lezer. Bovenstaande quotes komen overigens van een beveiligd gedeelte van het forum van DS-x2.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

@Blackbird-ce: cool 8) Ach wie er ook eerder was met dit nieuws... :9 als wij in NL onze DS Lite maar kunnen kopen deze zomer (in elk geval vòòr september is al goed nieuws) dan ben ik blij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

DS Opera browser screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://img113.imageshack.us/img113/8375/dsbrowser7ow.jpg Afbeeldingslocatie: http://img113.imageshack.us/img113/4461/dsbrowser70so.jpg
Bron (met meer screenshots)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Zal mij benieuwen.. zou 't ruk vinden als ze er veel voor vroegen.. opera is al niet zo populair (opera fanboys bespaar de whine) dus 't zou een goede promotie zijn als ze zoiets cheap zouden aanbieden of desnoods gratis voor download voor diegenen met flash-equipment..
On the other hand bedenk ik me, er is veel animo voor, dus waarom niet uitbuiten..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 13:34

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Iets wat me nog niet helemaal duidelijk is, is het alleen met de Lite mogelijk om te surfen, of kun je opera ook op de gewone DS draaien?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

Spike_wolf schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 22:35:
Iets wat me nog niet helemaal duidelijk is, is het alleen met de Lite mogelijk om te surfen, of kun je opera ook op de gewone DS draaien?
Zowel DS als DS Lite :)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dat is heel mooi.. maar Opera staat dan natuurlijk wel op een cartridge neem ik aan?
Dat is dan nog wel onhandig, je moet steeds van cartridge wisselen als je wil gamen of surfen.
Of heb ik dit mis?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 22:29:
Zal mij benieuwen.. zou 't ruk vinden als ze er veel voor vroegen.. opera is al niet zo populair (opera fanboys bespaar de whine) dus 't zou een goede promotie zijn als ze zoiets cheap zouden aanbieden of desnoods gratis voor download voor diegenen met flash-equipment..
On the other hand bedenk ik me, er is veel animo voor, dus waarom niet uitbuiten..?
Ja 5 tot 10 euro is echt de max wat ik ervoor over heb. De kans dat ik ergens kom met mijn DS waar ik gratis kan internetten is namelijk vrij klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Anoniem: 93354 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 23:34:
[...]

Ja 5 tot 10 euro is echt de max wat ik ervoor over heb. De kans dat ik ergens kom met mijn DS waar ik gratis kan internetten is namelijk vrij klein.
gaat toch echt wel minstens 20 euro kosten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Spike_wolf schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 22:35:
Hoe kom je er in vredesnaam bij dat missssssssschien opera alleen op te lite draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:50

Turfschipper

Hup NAC

Anoniem: 93354 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 15:02:
Dat zou mooi zijn. Ik heb me even afgezonderd van dit topic, maar over een dik een maand sluit ik weer aan.

(als het goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Niet gevonden dus maar posten, IGN hands on van Zelda:
http://ds.ign.com/articles/705/705545p1.html

* pagani begint zelfs te twijfelen over het halen van een DS

[ Voor 23% gewijzigd door pagani op 11-05-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51

inXs

known as inXs

Waarom hebben ze niet gewoon de eerste DS ook een beetje een gelikt design meegegeven.. Ik vind de huidige DS gewoon ronduit lelijk als ik eerlijk mag zijn :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik denk dat 99% van de DS bezitters het daar ook wel mee eens is :) En ik denk ook dat de meesten de Lite wel erg gelikt zullen vinden. Starfox DS ziet er uit als een topper trouwens! :) Geen loopmissies meer en meer a la Lylatwars! :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Pokémon Diamond en Pearl scans: http://ds-x2.customer.attikh.net/index.php?id=5243
en voor de liefhebbers van Starfox DS, nog een scan: http://ds-x2.customer.attikh.net/index.php?id=5240

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Anoniem: 87302 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 00:00:
[...]

gaat toch echt wel minstens 20 euro kosten denk ik
Wat ik vaag weet is dat er toch ook een ram dinges bij zit? (of iig dat als je filmpjes wou afspelen via die explorer, dat dat wel of niet kan, afhankelijk aan hoeveel geheugen erbij zit)
Hoe meer ram erbij zit hoe duurder de cartridge niet?

--
Ik kwam net trouwens Phoenix wright ace attorney tegen
Dit is dus typisch zo'n spel waardoor ik ga denken hee mss wil ik toch wel zo'n ds-lite
Heerlijk zo'n apart spel en objection schreeuwen in de microfoon.
Brain training lijkt me ook leuk. Trauma center ook. En project rub ook mss
Zijn er nog meer van zulke vage/gimmick spellen? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 11-05-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 22:58
Wario Ware Touched, Rub Rabbits (vervolg op Project Rub)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Laatst online: 30-05 19:20
Ik zit er nu ook aan te denk om een DS te kopen, nieuwe tetris en mario lijken me erg vet.

ik zit me nu alleen af te vragen of ik de ds beter nu kan kopen of om te wachten op de Lite.

de lite versie ziet er wel 10x beter uit maar is deze niet te klein? verder de ds wordt 150 € zoals ik heb begrepen? of klopt dit niet aangezien ik ook heb gelezen dat hij 130€ wordt.

wat raden jullie me aan?

en kan ieamnd vertellen welke nou echt fijner speelt want daar gaat het me om?

(ps. mijn vorige handheld was een Gameboy jeweetwel die lompe grijze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Mijn tip: lekker wachten op de Lite.. als de hierboven genoemde datum klopt kan je over aprox 1.5e maand de lite in nederland kaufen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 14:43
Over het feit dat de DS "lelijk" is.
Klopt, ik ben een DS bezitter van het 1e uur, net zoals ik dat met alle andere Nintendo consoles ben.
Ja ik ben een Fanboy, maar ik game ook op PS2, xBox, enz.enz.

Waarom ik toch de "lelijke" DS heb gekocht? Omdat ik Polarium wilde spelen, Mario 64 DS, Mario Kart DS, Tetris DS, enz. enz. Ja, die games kan je natuurlijk ook spelen op de DS light, maar als je nu honger hebt, eet je toch nu? Of wacht je dan ook 1,5 jaar?

[ Voor 23% gewijzigd door RollieBollie op 11-05-2006 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

RollieBollie schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:07:
Klopt, ik ben een DS bezitter van het 1e uur, net zoals ik dat met alle andere Nintendo consoles ben.

Waarom ik toch de "lelijke" DS heb gekocht? Omdat ik Polarium wilde spelen, Mario 64 DS, Mario Kart DS, Tetris DS, enz. enz. Ja, die games kan je natuurlijk ook spelen op de DS light, maar als je nu honger hebt, eet je toch nu? Of wacht je dan ook 1,5 jaar?
Ik zeg ook niet dat je hem daarom niet moet kopen ;) Maar ik zeg alleen dat ik het raar vind dat ze zo'n lelijk ontwerp op de markt brengen, waarom niet gewoon gelijk een strak design..

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

RollieBollie schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:07:

Als je honger hebt en je eet lang genoeg niet, dan ga je dood. We zijn nu hooguit een maand of twee drie verwijderd van de releasedatum van de DS Lite in Europa. Daar kun je echt wel op wachten als je nog geen DS hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 11-05-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

inXs schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:14:
[...]

Ik zeg ook niet dat je hem daarom niet moet kopen ;) Maar ik zeg alleen dat ik het raar vind dat ze zo'n lelijk ontwerp op de markt brengen, waarom niet gewoon gelijk een strak design..
Dat jij ’m lelijk vindt betekent natuurlijk niet dat het zo is ;)
Maar om je vraag te beantwoorden: marketing.. pure marketing.
Zo kun je mensen hetzelfde product, maar dan nét iets anders, nog een keer laten kopen.

[ Voor 41% gewijzigd door Ken. op 11-05-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Dat de huidige DS lelijk is heeft weinig met marketing te maken. Alle Nintendo consoles tot nu toe zijn lelijke dingen en de DS zette de trend vrolijk verder. Pas met de Revo en DS Lite zijn ze ook een beetje aan het uiterlijk van de console zelf gaan denken...

Overigens boeit het mij totaal niet dat m'n DS lelijk is, het gamed heerlijk :P. De enige echte reden waarom ik ook nog een Lite ga kopen is omdat het scherm daarvan zo veel feller is, iets wat je wel nodig hebt als je iedere dag gamed in een trein met irritant veel zonlicht in je gezicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik vond de cube anders helemaal niet lelijk ;) De SNES was ook mooi, voor zijn tijd.

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 11-05-2006 20:34 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Techniek liet het wellicht niet toe om kost efficient alles zo klein te maken. Met het succes van de DS kunnen ze nu meer afnemen van die mogelijke duurdere onderdelen en zo toch een DS Lite maken...

Hoop wel dat 23 Juni klopt, begint steeds meer te jeuken!

Kreeg net een shipping confirmation van DVDBO, dacht direct dat NSMB verstuurd was. 'Helaas' was het alleen maar Brain Age.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Captain N schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:49:
Ik denk dat 99% van de DS bezitters het daar ook wel mee eens is :) En ik denk ook dat de meesten de Lite wel erg gelikt zullen vinden. Starfox DS ziet er uit als een topper trouwens! :) Geen loopmissies meer en meer a la Lylatwars! :)
Ik vind dat er niks mis is met het huidige design van de DS.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Dan hoor jij bij die ene procent :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Er is ook op zich niets mis met het design, maar mooi is anders. De PSP ziet er bv. een stuk gelikter uit. Gelukkig heeft Nintendo het licht gezien met de launch van de DS Lite en de Wii, want daarmee tonen ze aan dat ze ook een mooie shell voor hun consoles kunnen ontwerpen. Persoonlijk vind ik de Wii zelfs de mooist ogende console van de "next-gen". Ons hardcore gamers boeit de uitstraling van zo'n console natuurlijk niet of weinig, maar ik denk dat de casual of non-gamer veel liever gezien wordt met een mooie DS Lite of een Wii naast de breedbeeld, dan een standaard DS of een paarse speelkubus...

[ Voor 8% gewijzigd door equationunequal op 11-05-2006 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tja we kunnen er natuurlijk nog wel tig posts aan verspillen, maar als je niet snapt dat het erg gunstig is dat je oorspronkelijke release minder mooi / goed is dan de opvolger heeft het IMO vrij weinig nut.

En van die 99% is natuurlijk nooit te onderbouwen.
I’d sure like to see you try though ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Captain N schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 23:03:
Dan hoor jij bij die ene procent :)
dan ben ik de tweede procent. Nog 97 te gaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Blackbird-ce schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 00:12:
[...]

dan ben ik de tweede procent. Nog 97 te gaan :9
Hmmm... dan zouden maar 100 mensen intresse hebben in de DS(Lite).... ;)
Kwist niet dat da het zo slecht deed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Tja, voor de grondslag van die berekeningen moet je bij Captain N zijn. Ik borduur slechts verder op zijn assumpties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Hahha... Captain N zou toch beter moeten weten he... Maar het zal waarschijnlijk liggen aan het feit dat hij nog ondersteboven is van de E3... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
.KeN. schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 00:05:
Tja we kunnen er natuurlijk nog wel tig posts aan verspillen, maar als je niet snapt dat het erg gunstig is dat je oorspronkelijke release minder mooi / goed is dan de opvolger heeft het IMO vrij weinig nut.
Dat is een vrij logisch gegeven, immers, als de tweede versie van een product geen significante verbetering met zich meebrengt, zal niemand die de eerste versie al heeft ook de tweede versie kopen, of zullen mensen juist de eerste versie kopen bij de release van v2 omdat v1 dan vaak goedkoper is...

Om dezelfde reden kopen mensen die een oorspronkelijke iPod hebben gekocht bv. een iPod video of Nano...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Sur_G schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:43:
Hahha... Captain N zou toch beter moeten weten he... Maar het zal waarschijnlijk liggen aan het feit dat hij nog ondersteboven is van de E3... :)
Genoeg om ondersteboven van te zijn idd. :) En ik denk toch echt dat de overgrote meerderheid de DS Lite mooier vindt dan de DS. Ik vind de DS zelf persoonlijk een van Nintendo's lelijkere consoles/handhelds qua design. De Amerikaanse Super Nintendo blijft toch met stip de nummer 1 though :) Niet dat het mijn plezier minder maakt, want de DS is verder een fantastisch apparaat. :)

En ik had het trouwens idd over procenten he, niet over personen! ;) Hoewel ze zo maar uit de lucht gegrepen zijn, denk ik wel dat het klopt... ongeveer dan. Wat ik er mee wilde zeggen is dus dat volgens mij de meerderheid de DS er niet fantastisch vindt uit zien en de DS Lite wel :)

Ik lees dat DKR weer gemaakt wordt door Rare. Jammer alleen dat het een wat uitgebreide port zal zijn. De trailer bevat ook dezelfde levels. Ze zeggen wel dat er veel extra's in zullen zitten. Hopelijk zitten daar ook wat nieuwe levels bij...

[ Voor 32% gewijzigd door Captain N op 12-05-2006 09:27 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hankey schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:07:
[...]

Dat is een vrij logisch gegeven, immers, als de tweede versie van een product geen significante verbetering met zich meebrengt, zal niemand die de eerste versie al heeft ook de tweede versie kopen, of zullen mensen juist de eerste versie kopen bij de release van v2 omdat v1 dan vaak goedkoper is...

Om dezelfde reden kopen mensen die een oorspronkelijke iPod hebben gekocht bv. een iPod video of Nano...
Precies.. :)
Waarom zei je in je vorige post dan dat het helemaal niets met marketing te maken had ?
Tuurlijk is het uiterlijk van de 1e DS niet 100% daar aan te danken, maar het zal allicht hebben meegespeeld. Dat bedoelde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
.KeN. schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:41:
[...]

Precies.. :)
Waarom zei je in je vorige post dan dat het helemaal niets met marketing te maken had ?
Tuurlijk is het uiterlijk van de 1e DS niet 100% daar aan te danken, maar het zal allicht hebben meegespeeld. Dat bedoelde ik.
Volgens mij begrijp je mij niet helemaal. Wat ik probeer te zeggen is dat de DS niet "expres" een vrij lelijk en log ding is geworden. Dat is simpelweg een gevolg van de design trend van Nintendo tot nu toe (functie >>> vorm). Ze hebben echt niet gedacht van "laten we de eerste DS extra lelijk maken, dan verkoopt de volgende versie extra goed". Ze hebben echter wel extra hun best gedaan om de opvolger van de DS een stuk aantrekkelijker te maken, zodat mensen meer reden zien om hem te kopen. Dat heeft alles met marketing te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb me niet kunnen beheersen en heb de DS Lite besteld bij www.dvdcrave.com (Australie).
Voor 124 euro komt hij nu mijn kant op met 220/240 volt adapter met een release op 1 Juni en verzekerde verzending (air mail). Ik hoop en bid dat ik geen kapotte pixels heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Hankey schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 23:17:
[...] een paarse speelkubus...
Ik heb een zilver-kleurige speelkubus, die past prima naast de TV :Y)
(maar inderdaad, de Wii is mooier :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hankey schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:50:
[...]

Volgens mij begrijp je mij niet helemaal. Wat ik probeer te zeggen is dat de DS niet "expres" een vrij lelijk en log ding is geworden. Dat is simpelweg een gevolg van de design trend van Nintendo tot nu toe (functie >>> vorm). Ze hebben echt niet gedacht van "laten we de eerste DS extra lelijk maken, dan verkoopt de volgende versie extra goed". Ze hebben echter wel extra hun best gedaan om de opvolger van de DS een stuk aantrekkelijker te maken, zodat mensen meer reden zien om hem te kopen. Dat heeft alles met marketing te maken...
ik betwijfel dat ten zeerste... gezien ninties lijn van verbeteringen in design (met de GB en de GBA) was het natuurlijk te verwachten.. misschien niet met opzet lelijk gemaakt, maar marketingtechnisch spelen ze WEL in op een "misstap" die ze gemaakt hebben.. en ik denk dat dat bedoeld wordt met marketting..

En inderdaad wat een voorganger al zei (Max?), de consoles van nintendo zijn nooit lelijk geweest voor hun tijd. De NES sprak je niet van "design", was destijds niet eens aan de orde. De GB en SNES waren voor hun tijd trendy, de N64 ook, de GBA ook (met die paarse Mac look ;) ) en de Cube vond ik absoluut een gewaagd (en gelukt) design. Je moet 't idd wel in perspectief blijven zien. Je kan nu toch ook niet beweren dat je niet begrijpt dat je ouders in van die lelijke bloemetjesbroeken liepen?
Dat was toen KEI HIP! ;)

[ Voor 24% gewijzigd door apNia op 12-05-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Dat dat inspelen op de misstap qua design goede marketing is ben ik het met je eens, maar het lijkt me sterk dat het logge design "intentional" is geweest. Ze zaten ook gewoon vast aan de productietechnische beperkingen en omdat de DS goedkoop moest blijven, was het design een stuk minder belangrijk...

Anyways, genoeg geluld over marketing, terug naar dat wat wel belangrijk is: de games... :P
apNia schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:33:
En inderdaad wat een voorganger al zei (Max?), de consoles van nintendo zijn nooit lelijk geweest voor hun tijd. De NES sprak je niet van "design", was destijds niet eens aan de orde. De GB en SNES waren voor hun tijd trendy, de N64 ook, de GBA ook (met die paarse Mac look ;) ) en de Cube vond ik absoluut een gewaagd (en gelukt) design. Je moet 't idd wel in perspectief blijven zien. Je kan nu toch ook niet beweren dat je niet begrijpt dat je ouders in van die lelijke bloemetjesbroeken liepen?
Dat was toen KEI HIP! ;)
De NES was met name functioneel. Lelijk is overdreven, maar een pareltje om naast je mooie zwarte videorecorder of stereo toren te hebben was het nou ook weer niet. De SNES vond ik persoonlijk in die tijd ook niet mooi, kan me herinneren dat ik de Sega consoles van die tijd een stuk "stoerder" vond (al heb ik toch een SNES gekocht :P). De N64 is ook niet bepaald een goed voorbeeld van strak design, terwijl de PS1 er toch een stuk netter uit zag. De Cube vind ik persoonlijk vooral lelijk door de kleur. In het zwart en wit is ie best mooi, maar dat verschikkelijke paarse kleurtje verpest het gewoon...

[ Voor 65% gewijzigd door equationunequal op 12-05-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Nintendo weet verdomde goed dat ze met verschillende kleuren en versies meer sales kunnen genereren. Hoewel de DS niet intentional zo zal zijn ontworpen zullen ze niet wakker hebben gelegen van een mogelijk redesign. Misschien is er toen gekozen voor loggere goedkopere componenten zodat ze bij een succes de duurdere compacte dingen konden nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
Deddiekoel schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:05:
Ik heb me niet kunnen beheersen en heb de DS Lite besteld bij www.dvdcrave.com (Australie).
Voor 124 euro komt hij nu mijn kant op met 220/240 volt adapter met een release op 1 Juni en verzekerde verzending (air mail). Ik hoop en bid dat ik geen kapotte pixels heb...
Erg nette prijs, nu maar hopen dat je em gratis door de douane krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hankey schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:50:
[...]

Ik begrijp je prima hoor. We zeggen in feite hetzelfde, maar dan met andere woorden :)
Zei ook niet dat de DS lelijk was. Alleen dat ze zeker wel in hun achterhoofd hebben gehouden dat er een opvolger zou komen.. Net als de SP bij de GBA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

het viel me trouwens wel op dat de DSL meer lijkt op de het DS prototype dat tijdens de presentatie te zien was. De uiteindelijke DS week daar uiteindelijk vanaf. Dat prototype was ook lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Hankey schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:44:
De NES was met name functioneel. Lelijk is overdreven, maar een pareltje om naast je mooie zwarte videorecorder of stereo toren te hebben was het nou ook weer niet. De SNES vond ik persoonlijk in die tijd ook niet mooi, kan me herinneren dat ik de Sega consoles van die tijd een stuk "stoerder" vond (al heb ik toch een SNES gekocht :P). De N64 is ook niet bepaald een goed voorbeeld van strak design, terwijl de PS1 er toch een stuk netter uit zag. De Cube vind ik persoonlijk vooral lelijk door de kleur. In het zwart en wit is ie best mooi, maar dat verschikkelijke paarse kleurtje verpest het gewoon...
Smaken verschillen blijkbaar.

Afbeeldingslocatie: http://www.alldual.com/IMAGE/VDOGM/SONY-PS1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://youreliteness.thengamer.com/contest05/N64.jpg
Ik vind de N64 er toch een stuk hipper uit zien. De SNES hier in Europa en in Japan was wel ok, maar die in de US... :r Wat mij betreft met dikke vette stip op nummer 1 wat betreft lelijke Nintendo consoles. Zelfs de cartridges van dat ding zijn lelijk :)

Afbeeldingslocatie: http://cache.gizmodo.com/images/SNES(N)%20&%20Game.jpg

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Captain N schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 18:12:
[...]

Smaken verschillen blijkbaar.

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind de N64 er toch een stuk hipper uit zien. De SNES hier in Europa en in Japan was wel ok, maar die in de US... :r Wat mij betreft met dikke vette stip op nummer 1 wat betreft lelijke Nintendo consoles. Zelfs de cartridges van dat ding zijn lelijk :)

[afbeelding]
Smaken verschillend idd :). Ik vind de PS toch een stuk netter dan de N64...

En idd, de Amerikaanse SNES >>> de Europese SNES qua lelijkheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Alles wat van dat grijze plastic heeft wat mij betreft al een minnetje. De PSone vind ik dan veel mooier. Mooiere vorm, kleiner, mooiere kleur. Wit heeft mijn absolute voorkeur voor apparatuur, zwart kan ook nog wel... maar grijs? Bleh! :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Amerikaanse SNES was idd walgelijk... wat een vierkante klomp kak..
De PSX is imo >>>> dan N64 idd (alhoewel ik de N64 ook echt fokking mooi vond 10 jaar geleden)... minimalisme for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Laatst online: 30-05 08:02
Houd ook rekening mee dat je smaak verandert in de tijd! Maar de ds lite ziet er natuurlijk een stuk beter uit dan de eerste ds. Ik denk dat ze de ds snel de markt op hebben geschopt i.v.m. concurrentie van de psp en daarom niet het uiterste eruit hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

hee ik vind ook niets mis met het design van mijn oude DS =) Het kan natuurlijk altijd mooier maar het tis niet dat het echt een doorn in mijn oog als dat ding in de woonkamer ligt. Wat ziet die starfox er weer ouderwets lekker uit trouwens , weer een must buy erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik zal dan ook wel een van de weinigen zijn die de huidige ds best mooi vind... niks mis mee imo.
En de Lite, vind ik als ie dicht zit er wel gaaf uit zien, dat iPod achtige laagje en vorm zeg maar.. maar als die open is :r Zo klein, en dat onderste scherm komt zo ontiegelijk ver omhoog zetten :r nee dat vind i kecht lelijk...
Nouja smaken verschillen nou eenmaal :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zie je nou wel.. niks 99% die de oude DS lelijk vindt ;) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Captain N schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 22:54:
Yoshi's Island 2... Diddy Kong Racing... aargh! :9~
Haha, idd, Diddy Kong Racing is echt een KONING spel! Nu maar hopen dat hij ook gerereleased wordt voor de Wii icm de virtual console btw, want de multiplayer is zo ontzettend koel, maar meerdere DS Lites kopen wordt wat prijzig :P

Btw, zou er op de een of andere manier een DS player komen voor de Wii? :) Lijkt me dat het touchscreen wel gesimuleerd kan worden met de Wiimote ieg en dan kunnen de 2 schermen wel boven elkaar ofzo? En dan zou je nog wel met z'n 2tjes kunnen mp-en ook, aangezien er dan wel 2 van die dubbele schermen naast elkaar passen op de tv. Zou ik voor Mario Kart DS graag hebben vooral ;)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

.KeN. schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 13:16:
Zie je nou wel.. niks 99% die de oude DS lelijk vindt ;) :p
Okay, ik heb niks gezegd :+ Maar ik neem aan dat toch ECHT wel de meesten de Lite mooier vinden? :P

* Captain N crosses fingers. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:17

SD5k

>4&X

Okyah schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 13:31:
Btw, zou er op de een of andere manier een DS player komen voor de Wii? :) Lijkt me dat het touchscreen wel gesimuleerd kan worden met de Wiimote ieg en dan kunnen de 2 schermen wel boven elkaar ofzo? En dan zou je nog wel met z'n 2tjes kunnen mp-en ook, aangezien er dan wel 2 van die dubbele schermen naast elkaar passen op de tv. Zou ik voor Mario Kart DS graag hebben vooral ;)
De kans dat zoiets er ooit komt is wel héél klein volgens mij, maar lijkt me wel iets dat Nintendo intern zou onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Kan iemand me overhalen om toch een nintendo ds lite te gaan kopen ipv de psp white.. Ik zoek iets voor in de trein opweg naar school en vind de nintendo ds lite echt een super ding, maar de psp heeft weer spellen zoals burnout die super zijn, maar nintendo heeft weer online gaming.. aargghh :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

kyddil schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 18:43:
Kan iemand me overhalen om toch een nintendo ds lite te gaan kopen ipv de psp white.. Ik zoek iets voor in de trein opweg naar school en vind de nintendo ds lite echt een super ding, maar de psp heeft weer spellen zoals burnout die super zijn, maar nintendo heeft weer online gaming.. aargghh :@
Castlevania: Dawn of Sorrow
Mario Kart DS
Metroid Prime: Hunters
New Super Mario Bros
Legend of Zelda: Phantom hourglass
Final Fantasy III
enz enz

Kortom: betere games.

[ Voor 3% gewijzigd door SD5k op 13-05-2006 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

psp heeft ook online gaming.. Psp heeft binnenkort de nieuwe FFVII.. PSP heeft 10x meer rpg's... Zo, dus dat korton: beter games, is ook puur persoonlijk.. En ja ik heb en een PSP en een DS, maar psp heeft toch in mijn ogen betere spellen... Vooral als je van RPG's houdt is de psp een aanrader.. Als je liever voor mario en cohorte gaat, tja koop dan een DS zou ik zeggen.

Op de psp kan je ook simpel divX kijken en mp3 luisteren, iets wat ook altijd wel lekker is in de trein als je eens niet zin hebt in een spel ofzo.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

10x meer RPG's? Geloof je het zelf?! Het gaat eerder gelijk op, misschien komen er zelfs wel iets meer RPGs voor de DS (FF3, Children of Mana, Tales of the Tempest, Contact, Xenosaga 1&2, enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Plus het scherm van de DS Lite is 20x beter dan dat van de PSP... ene vriend van me heeft een PSP maar die loopt er continu op te vloeken omdat het scherm teveel glimt en met een beetje licht hij niks meer ziet.. niks voor in de trein dus :P
Gewoon een DS kopen dus ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Zoiets moet je ook niet vragen in een DS topic natuurlijk. 98% zegt dat je gewoon voor een DS moet gaan (en terecht overgens ;)).

Woei!! Zojuist New Super Mario Bros. besteld en betaald bij Lik-Sang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
inXs schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 18:51:
psp heeft ook online gaming.. Psp heeft binnenkort de nieuwe FFVII.. PSP heeft 10x meer rpg's... Zo, dus dat korton: beter games, is ook puur persoonlijk.. En ja ik heb en een PSP en een DS, maar psp heeft toch in mijn ogen betere spellen... Vooral als je van RPG's houdt is de psp een aanrader.. Als je liever voor mario en cohorte gaat, tja koop dan een DS zou ik zeggen.

Op de psp kan je ook simpel divX kijken en mp3 luisteren, iets wat ook altijd wel lekker is in de trein als je eens niet zin hebt in een spel ofzo.
in mijn ogen heeft de ds betere games, mario, supermario kart, sonic etc etc..

maar de psp is weer een multimedia apparaat..

psp heeft ook online gaming? hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik verwonder me altijd nogal om die UMD films. Waarom zou je voor een euro of 20 een UMD film kopen die je alleen op het kleine PSP schermpje kunt kijken (waarvan je zoals gezegd ook al bijna niks ziet als de zon een beetje schijnt) als je voor minder geld ook de DVD kunt kopen die je op iedere DVD speler kunt bekijken? :?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Captain N schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 19:33:
Ik verwonder me altijd nogal om die UMD films. Waarom zou je voor een euro of 20 een UMD film kopen die je alleen op het kleine PSP schermpje kunt kijken (waarvan je zoals gezegd ook al bijna niks ziet als de zon een beetje schijnt) als je voor minder geld ook de DVD kunt kopen die je op iedere DVD speler kunt bekijken? :?
mua niet zo zeer umd film, meer memory card pro duo 4 gb films :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Als het je daar om te doen is is er ook een movie player voor de DS. Er zijn hier een aantal mensen die er eentje hebben, dus die kunnen je er vast meer over vertellen ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Captain N schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 19:40:
Als het je daar om te doen is is er ook een movie player voor de DS. Er zijn hier een aantal mensen die er eentje hebben, dus die kunnen je er vast meer over vertellen ;)
Weet je wat het punt is, de online gaming spreekt me zo aan he.. bedoel mariokart over wifi bij een hotspot tegen anderen... super.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Movie player voor de DS, lekker makkelijk ook.. Die krijg je er ook niet zomaar op.. En het scherm is een stuk kleiner dan de PSP.. Vooral in breedbeeld.. De PSP heeft gewoon wifi overigens, dus je kan gewoon draadloos inloggen op je router en online gamen hoor.. Ik weet niet wie je verteld heeft dat het niet kan, maar dat is dus niet zo ;)

hier de huidige rpg's voor de PSP:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
.  Blade Dancer
· Brave Story PSP
· Crisis Core: Final Fantasy VII
· Dungeon Siege: Throne of Agony
· Final Fantasy VII: Advent Children
· Gurumin
· Innocent Life: Shin Bokujou Monogatari
· Magna Carta Portable
· Makai Wars
· Shin Megami Tensei: Devil Summoner
· Spectral Souls
· Suikoden I & II
· The Legend of Heroes 2: Prophecy of the Moonlight Witch
· Unnamed Level 5 PSP RPG
· Valkyrie Profile: Lenneth
· Untold Legends: Warrior's Code

En inderdaad je kan gewoon divx op je mem card gooien (die steeds goedkoper worden) en gewoon makkelijk film kijken..

Verder is het natuurlijk gewoon smaak qua spellen zoals ik al aangaf, ik geef meer voor de PSP spellen, de andere voor DS spellen.. Van het scherm heb ik niet veel last, ik heb een witte PSP overigens. En nogmaals, met de PSP kan je gewoon out of the box online met WIFI en ook gewoon online gamen dus, verder kan je ook gewoon browsen op je PSP bijvoorbeeld..

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
inXs schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 19:52:
Movie player voor de DS, lekker makkelijk ook.. Die krijg je er ook niet zomaar op.. En het scherm is een stuk kleiner dan de PSP.. Vooral in breedbeeld.. De PSP heeft gewoon wifi overigens, dus je kan gewoon draadloos inloggen op je router en online gamen hoor.. Ik weet niet wie je verteld heeft dat het niet kan, maar dat is dus niet zo ;)

hier de huidige rpg's voor de PSP:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
.  Blade Dancer
· Brave Story PSP
· Crisis Core: Final Fantasy VII
· Dungeon Siege: Throne of Agony
· Final Fantasy VII: Advent Children
· Gurumin
· Innocent Life: Shin Bokujou Monogatari
· Magna Carta Portable
· Makai Wars
· Shin Megami Tensei: Devil Summoner
· Spectral Souls
· Suikoden I & II
· The Legend of Heroes 2: Prophecy of the Moonlight Witch
· Unnamed Level 5 PSP RPG
· Valkyrie Profile: Lenneth
· Untold Legends: Warrior's Code

En inderdaad je kan gewoon divx op je mem card gooien (die steeds goedkoper worden) en gewoon makkelijk film kijken..

Verder is het natuurlijk gewoon smaak qua spellen zoals ik al aangaf, ik geef meer voor de PSP spellen, de andere voor DS spellen.. Van het scherm heb ik niet veel last, ik heb een witte PSP overigens. En nogmaals, met de PSP kan je gewoon out of the box online met WIFI en ook gewoon online gamen dus, verder kan je ook gewoon browsen op je PSP bijvoorbeeld..
wat? je kan out of the box online via wifi online spelen?? :| ik dacht dat het niet kon.. pff dit maakt het nu wel veel moeilijker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ja hoe kom je erbij dat het niet kan dan? Maar nogmaals, ik weet niet van wat voor spellen je houdt bijvoorbeeld en of je veel om films kijken geeft en dergelijke, dat soort dingen moeten ook de doorslag gaan geven uiteindelijk.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
inXs schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 19:58:
Ja hoe kom je erbij dat het niet kan dan? Maar nogmaals, ik weet niet van wat voor spellen je houdt bijvoorbeeld en of je veel om films kijken geeft en dergelijke, dat soort dingen moeten ook de doorslag gaan geven uiteindelijk.
mua films boeit me niet zo, bedoel 1.5 uur lang kijken naar een klein scherm is ook niks..

ik hou van sonic/mario/mario kart/mario tennis..

maar ook spellen zoals gta, burnout :9~ , fps..

dus bij allebij de handhelds heb je wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

sonic is ook op de PSP :P megaman ook, misschien dat je dat ook trekt.. Mario tja, dat vind je niet op de psp, fps ben ik zelfs niet zo'n fan van op handhelds, kan er ook zo geen opnoemen op de psp eigenlijk.. Anders koop je ze beide, heb ik ook gedaan :P beste van beide werelden zeg maar ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
inXs schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 20:02:
sonic is ook op de PSP :P megaman ook, misschien dat je dat ook trekt.. Mario tja, dat vind je niet op de psp, fps ben ik zelfs niet zo'n fan van op handhelds, kan er ook zo geen opnoemen op de psp eigenlijk.. Anders koop je ze beide, heb ik ook gedaan :P beste van beide werelden zeg maar ;)
als ik het geld voor had..

maar sonic op psp? he?

http://www.gamekult.com/images/J000074707/

[ Voor 7% gewijzigd door kyddil op 13-05-2006 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Maar geen meesterlijke old-skool Sonic zoals Sonic Rush. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
-Sander schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 20:19:
Maar geen meesterlijke old-skool Sonic zoals Sonic Rush. :+
klopt :D, tis echt een moeilijk keus.. heb nog nooit een handheld gehad en wil iets wat ik elke dag met plezier kan gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De PSP heeft geen overkoepelend netwerk zoals Xbox Live of Nintendo WFC. Totaal niet vergelijkbaar. De browser voor de PSP is zover ik weet ook nog eens homebrew. Wil je niet met je PSP gaan kloten dan is dat dus geen optie. Wil je een leuke handheld voor games dan is naar mijn mening de DS de dikke winnaar. Wil je een goede multimedia player en leuke games dan....koop je een DS en apart een Archos ofzo :P

Nu ben ik ook Nintendo fan (geen fanboy, de X360 vind ik niet onaardig, de PS2 heb ik niet maar heeft iig leuke RPG's en o.a. GT, de PS3 is poep)) en is mijn mening gekleurt, zoals die van elke gamer hier.

[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 13-05-2006 20:28 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
De nintendo ds lite ligt nu beetje voor :)... Maar heb nog een laatste vraag, via lik-sang kost de lite rond de 154 euro.. Heeft iemand de ds lite geimporteerd via lik-sang en hoeveel kost het uiteindelijk als je het naar nederland brengt.. En heb je dan nog garantie hier in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

MaxBurn schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 20:27:
De PSP heeft geen overkoepelend netwerk zoals Xbox Live of Nintendo WFC. Totaal niet vergelijkbaar. De browser voor de PSP is zover ik weet ook nog eens homebrew. Wil je niet met je PSP gaan kloten dan is dat dus geen optie. Wil je een leuke handheld voor games dan is naar mijn mening de DS de dikke winnaar. Wil je een goede multimedia player en leuke games dan....koop je een DS en apart een Archos ofzo :P

Nu ben ik ook Nintendo fan (geen fanboy, de X360 vind ik niet onaardig, de PS2 heb ik niet maar heeft iig leuke RPG's en o.a. GT, de PS3 is poep)) en is mijn mening gekleurt, zoals die van elke gamer hier.
De PSP heeft wel een ingebouwde browser, sinds firmware 2.00

En de presentatie van Sony was poep, of datzelfde ook voor de PS3 geldt weten we natuurlijk nog niet. Fanboy ;)
kyddil schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 20:31:
De nintendo ds lite ligt nu beetje voor :)... Maar heb nog een laatste vraag, via lik-sang kost de lite rond de 154 euro.. Heeft iemand de ds lite geimporteerd via lik-sang en hoeveel kost het uiteindelijk als je het naar nederland brengt.. En heb je dan nog garantie hier in Nederland?
Gewoon via standaart airmail verzenden, dan is de kans dat je nog heffingen moet betalen redelijk klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IMHO is het heel simpel. Kijk naar de lijst met DS games die op dit moment uit zijn en die nog uit moeten komen. Kijk dan naar de lijst met PSP games. Ik ben geen fanboy, maar de psp word aan alle kanten geassraped door de DS lineup. Er zijn enkele goede psp games, maar dat zijn dan ook nog eens ports van de console versie. Kortom wil je een apparaat om op te gamen, dan is voor nu en de toekomst de DS gewoon veel beter. De PSP is gewoon niet geworden wat sony wou en dat is te zien ook want er is nou niet bepaald veel support vanuit sony en 3rd party devs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Nee ik ga voor de nintendo ds lite :9~ want de psp heeft spellen die ik al eerder op een console heb gespeeld, gta, godfather, burnout etc..

enige goede spel die ik op de psp lang zou gaan spelen is burnout, verder niks...

nee geef mij maar de ds lite, als ze ook mario tennis uitbrengen dan is het helemaal compleet _/-\o_

dus het prijs verschilt niet zo als je import, dus uiteindelijk betaal je 160-170 euro.. maar hoe zit het met de garantie, als nintendo mij garantie geeft ga ik het binnenkort bestellen.. 8)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.