Het Nintendo DS Topic Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.828 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 22:58
-Sander schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:16:
Iemand hier ervaring met de Speedlink NDS Cleaning Pack die ze bij de MediaMarkt verkopen. En dan bedoel ik dus vooral de screen protectors (dat dat schoonmaakdoekje werkt geloof ik zo ook wel:p).

Ik heb ze al gekocht, maar voor ik ze erop doe wou ik even weten of het toch wel fatsoenlijke kwaliteit is, ik ga namelijk nog wat andere dingen bij Lik-Sang bestellen dus als deze screen protectors niet echt geweldig blijken te zijn bestel ik gewoon andere.

Deze bedoel ik dus:
[afbeelding]

Ik heb namelijk net Metroid Prime: Hunters binnen (geruild tegen mijn Nintendogs :P).
Ik heb die screenprotector momenteel op m'n touchscreen zitten. Kwaliteit is redelijk, al zit ie bij mij wel onder de krassen na een paar maanden gebruik (voornamelijk dankzij Pruject Rub :P)...

Binnenkort maar eens vervangen door een nieuwe uit m'n Big Ben pakketje...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:31
Anoniem: 106551 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 18:51:
[...]

zit er een passkey bij ? of is hij geflashed ?
Indien geen van beide, dan heb je niets aan je M3 ( behalve voor GBA spellen dan )
ff goed op letten.
Er zit idd een passkey bij. Ik wil hem zelf daarna ook flashen ;).
Maarja ik heb ff met de DS gespeeld bij een kameraad(heeft ook M3 met passkey) en het is wel leuk, maar grafisch vind ik het neit zo goed :D ..
En welke spellen raden jullie mij aan om online te gamen. Mijn kameraad had Animal Crossing en Metroid prime. En misschien kan iemand mij helemaal overtuigen om voor de DS te gaan ipv PSP?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 16:27

SD5k

>4&X

Lees dit topic eens door zou ik zeggen, jij bent al de derde die erom vraagt om overtuigd te worden om een DS ivp een PSP te kopen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176434

Even 2 vraagjes aan diegenen die geimporteerd hebben van dvdcrave.com ...
Er wordt gesuggereerd dat je beter uit australie kan importeren omdat je dan 220-240 volts-oplader hebt maar dat is toch zo'n stekker met drie dingetjes, dus niet met 2 zoals in nl past?

Zoals ik het begrijp heb je geen garantie op dooie pixels of andere fouten (zowel bij Nintendo als bij dvdcrave niet), en als je 'm in nl koopt wel (van Nintendo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:11

inXs

known as inXs

het heeft helemaal geen zin om hier te vragen of je een ds of psp moet halen, hetzelfde geldt als je het vraagt in het psp topic ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

inXs schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:18:
het heeft helemaal geen zin om hier te vragen of je een ds of psp moet halen, hetzelfde geldt als je het vraagt in het psp topic ;)
jawel hoor, hier adviseer ik mensen altijd een psp te kopen en op het psp forum een ds. houdt de boel een beetje levend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Als je graphics heel erg belangrijk vind moet je gewoon voor de PSP gaan, die loopt wat dat betreft ongeveer een generatie voor (downscaled PS2 graphics) op de DS (N64 graphics met iets mindere textures). Als je echter gameplay belangrijker vindt, zou ik een DS halen. Daarnaast: zie de opsomming van de voordelen van de DS tov. de PSP in de reply's op de vorige pagina's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Anoniem: 176434 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:17:
Even 2 vraagjes aan diegenen die geimporteerd hebben van dvdcrave.com ...
Er wordt gesuggereerd dat je beter uit australie kan importeren omdat je dan 220-240 volts-oplader hebt maar dat is toch zo'n stekker met drie dingetjes, dus niet met 2 zoals in nl past?
Maar nu heb je geen stepdown convertor meer nodig maar alleen een verloop stekkertje...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-05 23:34
Stel: ik wil een DS lite. Hoe lang moet ik dan nog wachten todat ie hier in Europa of in de VS te krijgen is voor een leuk prijsje? Ik kan hem dus ook in de VS aanschaffen (Lokale Walmart should do the trick) maar hoe lang moet ik dan wachten? Ik loop nu al een half uurtje rond te neuzen ( 8)7 ) maar ik kan niets vinden wat uitsluitsel geeft (Heb dan ook geen idee waar ik zou moeten zoeken :X )

Kan iemand mij helpen? :)

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Kaaswagen schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 00:52:
Stel: ik wil een DS lite. Hoe lang moet ik dan nog wachten todat ie hier in Europa of in de VS te krijgen is voor een leuk prijsje? Ik kan hem dus ook in de VS aanschaffen (Lokale Walmart should do the trick) maar hoe lang moet ik dan wachten? Ik loop nu al een half uurtje rond te neuzen ( 8)7 ) maar ik kan niets vinden wat uitsluitsel geeft (Heb dan ook geen idee waar ik zou moeten zoeken :X )

Kan iemand mij helpen? :)
27 juni zeggen ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-05 23:21

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Beetje jammere ontwikkeling, lijkt erop alsof nu de piet piraatjes (GC Topic classic :))ook een DS kopen..
Overal gelul over M3 e.d.

[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 18-05-2006 08:24 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-05 20:08

S2S

MaxBurn schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 08:24:
Beetje jammere ontwikkeling, lijkt erop alsof nu de piet piraatjes (GC Topic classic :))ook een DS kopen..
Ach Nintendo verkoopt dan mooi wat DS-jes, en meestal kopen ze wel wat orginele games.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-05 23:34
Nou eigen ben ik geen piet piraatje, maar gewoon een fatsoenlijke gamer die ook eens wil kijken of ie naast de comp kan gamen ;) Met consoles kan ik niet zoveel en ik vind het ook een stuk minder leuk, maar zo'n DS lijkt me wel een keer lachen. Ik zit ook nog te denken aan een PSP omdat ik voor die DS lite dus nog een tijdje moet wachten. :(

yay ik heb het gevonden! \o/

op 11 juni komt ie naar de Vs, dan koop ik er dan wel eentje :D

[ Voor 9% gewijzigd door Kaaswagen op 18-05-2006 09:25 ]

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Hankey schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:51:
Als je graphics heel erg belangrijk vind moet je gewoon voor de PSP gaan, die loopt wat dat betreft ongeveer een generatie voor (downscaled PS2 graphics) op de DS (N64 graphics met iets mindere textures). Als je echter gameplay belangrijker vindt, zou ik een DS halen. Daarnaast: zie de opsomming van de voordelen van de DS tov. de PSP in de reply's op de vorige pagina's...
mss leuk voer voor in de startpagina. Welke moet ik kiezen. En dan objectief de voor en nadelen
En dat de ds wint dan

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 18-05-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Niet zo mopperen he ouwe zemelaar ;)

Er zitten vaak ook voordelen aan "backup" apparatuur, zoals homebrew games / demos / trainers etc. En het is voor veel amateur programmeurs een goedkope manier om te kunnen devven voor een console, welke misschien wel weer de Myamotos van de toekomst worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Schweino op 18-05-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:06

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Dat is geen spoiler, dat is nostalgie. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Mijn NSMB is nog steeds niet verstuurd. Bust a Move die ik gisteren had besteld is inmiddels al wel verzonden. Waarschijnlijk te laat (6 Mei) hem besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Als het even meezit heb ik hem zaterdag al, anders wordt het maandag. :9 Ik kan echt niet wachten, lang geleden dat ik zo naar een game uitkeek, al maak ik me wel zorgen over de moeilijkheidsgraad, want ik lees hier en daar dat hij vrij simpel is om hem toegankelijk voor iedereen te maken.

Ik vermaak me op het moment wel aardig met Metroid Prime: Hunters trouwens, online bak ik er weinig van maar de singleplayer is vrij vermakelijk!

[ Voor 21% gewijzigd door SD5k op 18-05-2006 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-05 21:04

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ben ik de enige die zich irriteert aan de weinige research van andere tweakers? ik zie steeds meer vragen die je zo kan opgooglen, of met wat researchwerk zelf kan ondervinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

apNia schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 00:05:
ben ik de enige die zich irriteert aan de weinige research van andere tweakers? ik zie steeds meer vragen die je zo kan opgooglen, of met wat researchwerk zelf kan ondervinden
In dit topic vind ik de 'DS vs. PSP' vragen vooral irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

-Sander schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 00:20:
[...]In dit topic vind ik de 'DS vs. PSP' vragen vooral irritant.
Idd ;). Vragen stellen kan altijd, alles is te googelen, maar dan iedereen wel zijn mond houden .... of standaard antwoorden 'google maar ff'.

Anyways, Nanostray is echt SUPERkick .... zeker als je van dit soort old skool games houdt. Voor 't eerst dat ik dat duimding gebruik, want je kan wapens wisselen hiermee .... op zich hadden ze dit ook wel met de L & R kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het tweakersniveau (en dan bedoel ik niet het niveau van de mensen maar het % tweaker-types) is in SGD vooral de laatste 1-2 jaar gewoon een stuk lager.. Tweakers zoeken de boel meestal eerst zelf uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:06

NetAmp

"for indoor use only"

Anoniem: 86074 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 07:37:
Anyways, Nanostray is echt SUPERkick .... zeker als je van dit soort old skool games houdt. Voor 't eerst dat ik dat duimding gebruik, want je kan wapens wisselen hiermee .... op zich hadden ze dit ook wel met de L & R kunnen doen.
Die is zeker kicken! Ik heb Nanostray ook gekocht (en ik heb nog niet eens mijn eigen DS, wacht nog op de Lite :X maar ik heb alvast gespeeld op de DS van een vriend ). Stoere graphics ook he!
L&R voor de wapens zou wel wat sneller werken ja... maar nu heb je echt een "touch control panel" wat meer bij een ruimteschip past :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:57
Vorige week mijn DS maar weer eens onder het stof vandaan gehaald.
Ik had hem gelijk bij de release gekocht omdat ik touch screen een super idee vond, maar de spellen die toen uitkwamen vond ik allemaal erg tegenvallen. Had Project rub, mario64 en Polarium gekocht maar geen van allen konden me echt boeien.
Afgelopen week Another code gekocht, hier is dat ding voor gemaakt! Erg vermakelijke adventure, helaas veel te kort, in iets meer dan 4 uur uitgespeeld.

Gister Metriod Prime hunters binnen gekregen, wat een gaaf spel! Had first hunt al wel gespeeld en hij bevalt me goed. Nog niet online gespeeld, moet mn wireless router nog ff configureren, wel geprobeerd via een open accesspoint van iemand uit de buurt (geen idee wie) maar helaas was het signaal net te zwak om te kunnen spelen.
Als het goed is ligt vandaag of morgen ook Animal Crossing op mijn deurmat.
Ik heb even gedacht dat ik met de DS een miskoop had gemaakt, maar met de spellen die nu aangekondigd zijn (zelda, Hotel dusk, Final fantasy) ben ik toch blij dat ik dat ding heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

WOOHOO, NSMB is verstuurd.
Over het algemeen vind ik het niet storend omdat dit toch ook een beetje een vraagbaak/vergaarbak is voor nieuws etc. Zeker als er door een dergelijke vraag nog iets van discussie wordt ontlokt.
Maar vragen over dingen die twee pagina's eerder zijn gesteld is wel irritant. Als je toch nieuw bent kun je best 1 topic lezen.

Maarre, NSMB is dus verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

Deddiekoel schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 17:08:
WOOHOO, NSMB is verstuurd.

[...]

Over het algemeen vind ik het niet storend omdat dit toch ook een beetje een vraagbaak/vergaarbak is voor nieuws etc. Zeker als er door een dergelijke vraag nog iets van discussie wordt ontlokt.
Maar vragen over dingen die twee pagina's eerder zijn gesteld is wel irritant. Als je toch nieuw bent kun je best 1 topic lezen.

Maarre, NSMB is dus verstuurd!
Gefeliciteerd :D De mijne is 16 mei verstuurd met Global Priority van Lik-Sang. Iemand ervaring met deze manier van verzenden en hoelang het ongeveer duurt?

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ik krijg dus binnenkort een DS(ben overtuigd door de (aankomende)games), maar vroeg mij of op welke spel jullie nou zitten te wachten. Die je dus ZEKER ECHT wilt hebben :P? Wil ik wel weten _/-\o_

En nog een vraagje, ik las net wat over Opera DS.
Is het alleen een cartridge of een cartridge en nog een antenne vormige iets erbij?

[ Voor 26% gewijzigd door Perzikvrucht op 19-05-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136845

matsume schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 20:59:
Ik krijg dus binnenkort een DS(ben overtuigd door de (aankomende)games), maar vroeg mij of op welke spel jullie nou zitten te wachten. Die je dus ZEKER ECHT wilt hebben :P? Wil ik wel weten _/-\o_
zelda :*) en final fantasy III,
waarom zou er een antenne vormig iets aanzitten?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 136845 op 19-05-2006 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, ik vind dat we tweakers.net moeten opdoeken , want google hebben we toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Castlevania: Portrait of Ruin (/me is nou eenmaal Castlevania freak), NSMB en natuurlijk op Zelda :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:29:
[...]
ja, ik vind dat we tweakers.net moeten opdoeken , want google hebben we toch!
Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50:
[...]
Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen.
wat is er mis met luie mensen? ik ben er een...
sterker nog, ik ken hele continenten waar ze rondlopen!

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 19-05-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topic is trouwens al 34 posts over datum. Iemand zin om een nieuwe in elkaar te flansen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:06

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

En nog een vraagje, ik las net wat over Opera DS.
Is het alleen een cartridge of een cartridge en nog een antenne vormige iets erbij?
Het is een combinatie van een DS-cartridge en een geheugen-uitbreiding die in het GBA-slot past. De browser is tegelijkertijd onthuld met een TV-tuner, vandaar zie je op sommige sites plaatjes van de DS met een antenne er bij naast de plaatjes van de browser staan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Vandaag jackpot: in Groningen Brain Age op de kop getikt voor 20 euro bij de Dim Plus, en toen ik thuis kwam lag mijn New Super Mario Bros in de brievenbus :D

Nu nog snel een DS Lite op de kop zien te tikken, want ik heb mn oude al verkocht en speel nu dus op de roze DS van mn vriendin :D

manliness++;

Voor zover ik kan zien kun je alleen saven als je bepaalde dingen gehaald hebt in Mario; beetje irritant...

[ Voor 15% gewijzigd door Ecco op 19-05-2006 23:08 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ecco schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 23:06:
Vandaag jackpot: in Groningen Brain Age op de kop getikt voor 20 euro bij de Dim Plus, en toen ik thuis kwam lag mijn New Super Mario Bros in de brievenbus :D

Nu nog snel een DS Lite op de kop zien te tikken, want ik heb mn oude al verkocht en speel nu dus op de roze DS van mn vriendin :D

manliness++
20 euro is cheap! ik heb hem voor van liksang, Waar heb je die mario besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 23:08:
[...]

20 euro is cheap! ik heb hem voor van liksang, Waar heb je die mario besteld?
videogamesplus.ca :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151447

Ecco schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 23:06:
Voor zover ik kan zien kun je alleen saven als je bepaalde dingen gehaald hebt in Mario; beetje irritant...
Ja dat vind ik ook zwaar irritant, vooral omdat ik niet iemand ben die een uurtje gaat DSen maar liever 1/2 levels per keer spelen als ik ff tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Anoniem: 151447 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 08:01:
[...]

Ja dat vind ik ook zwaar irritant, vooral omdat ik niet iemand ben die een uurtje gaat DSen maar liever 1/2 levels per keer spelen als ik ff tijd heb.
spoiler:
Nadat je het spel 1x hebt uitgespeeld krijg je de mogelijkheid om na elk level te saven.

edit:
Yeah, NSMB binnen, zo eens kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door SD5k op 20-05-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Wees blij dat je uberhaupt kunt saven. Als het ECHT old-skool SMB was geweest... :) SMB3 was wel echt te irritant op de NES. Even in 1 ruk van wereld 1 t/m 8 spelen. Gelukkig had ik toen nog zeeen van tijd. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Mn eerste indruk van NSMB was een beetje matig, maar na enkele levels doorgespeeld te hebben moet ik toegeven dat het een vrij meesterlijk spel is. Het levelontwerp is super, dat was namelijk een punt waar ik me zorgen over maakte. De lengte van het spel lijkt ook mee te vallen, al komt dat vooral omdat ik de levels heel rustig doorloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

Thy... schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:15:
[...]
Afgelopen week Another code gekocht, hier is dat ding voor gemaakt! Erg vermakelijke adventure, helaas veel te kort, in iets meer dan 4 uur uitgespeeld.
Tip: Phoenix Wright kopen. Ook een adventure, maar een stuk langer. Bestaat uit vijf rechtszaken waarvoor je een misdrijf moet onderzoeken, mensen moet ondervragen etc en vervolgens de verdachten confronteren met zwakke punten in hun betoog of beweringen waarin ze zichzelf tegenspreken. De eerste vier zijn in Japan eerder uitgekomen op de GBA en maken daardoor weinig gebruik van de functies van de DS, maar de vijfde case is speciaal voor de DS gemaakt.

Inmiddels is aangekondigd dat er een nieuw deel aan zit te komen en dat die ook weer in het westen uitgegeven zal worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Hey ik ben dus opzoek naar een DS.
Ik post het hier want ik denk dat ik op de frontpage(bij V&A) vooral computer spullen worden aangeboden(of gezocht) en dit is een DS topic.
Hier wat ik vraag:

Ik zoek dus een DS die helemaal goed moet werken, er mag wel 1 dode pixel zijn
en een beetje gebruikers krasjes, maar geen deuken oid. Er moet wel een M3 en
een Passkey bijzitten(of zoiets, dus bijv een supercard of G6). De passkey hoeft
er niet perse bij te zitten als de DS geflashed is(als ie er dus geen nodig
heeft). Als je verder nog een SD/CF kaartje erbij hebt wil ik die ook wel
overkopen.

Dus verkoopt iemand hier zijn DS + m3(oid)?? _/-\o_
Die kan me dan wel toevoegen op msn of emailen(zelfde adres), zie profiel dan.

Bedankt,
Barzi

[ Voor 6% gewijzigd door Perzikvrucht op 20-05-2006 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136845

matsume schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 22:12:
Hey ik ben dus opzoek naar een DS.
Ik post het hier want ik denk dat ik op de frontpage(bij V&A) vooral computer spullen worden aangeboden(of gezocht) en dit is een DS topic.
Hier wat ik vraag:

Ik zoek dus een DS die helemaal goed moet werken, er mag wel 1 dode pixel zijn
en een beetje gebruikers krasjes, maar geen deuken oid. Er moet wel een M3 en
een Passkey bijzitten(of zoiets, dus bijv een supercard of G6). De passkey hoeft
er niet perse bij te zitten als de DS geflashed is(als ie er dus geen nodig
heeft). Als je verder nog een SD/CF kaartje erbij hebt wil ik die ook wel
overkopen.

Dus verkoopt iemand hier zijn DS + m3(oid)?? _/-\o_
Die kan me dan wel toevoegen op msn of emailen(zelfde adres), zie profiel dan.

Bedankt,
Barzi
ik denk dat je deze vraag beter op marktplaats kan zetten, (denk ook niet dat iemand uit het ds topic zijn ds kwijt wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Anoniem: 136845 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 10:35:
[...]

ik denk dat je deze vraag beter op marktplaats kan zetten, (denk ook niet dat iemand uit het ds topic zijn ds kwijt wil)
Ik heb hem ook op marktplaats gezet, maar niemand reageerd :( .
en wil graag snel een ds >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Je kan ook de search functie op marktplaats gebruiken natuurlijk. "DS" en je vindt hele rijen.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb gisteren Brain Age binnen gekregen en ik moet wel toegeven dat het een veromde leuke 'game' is. Ik heb de US versie en dus zijn met name de verbale tests (weet eindelijk dat mijn mic goed werkt) toegspitst op engels sprekende. Wellicht dat dit bij de NL versie anders is.

Maar elke dag kun je je Brain Age meten (vandaag wassie 46...) en tussendoor wat tests doen. Van deze tests is Sudoku het leukst. Ben ook helemaal om. De manier waarop de besturing is uitgewerkt is echt helemaal top. Enige frustratie is dat de handschrift herkenning bij de snelheids tests soms niet helemaal lekker is, maar dat ligt mede aan mijn handschrift.
Toppertje in mijn ogen. Laat de die DSL nu maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

46 :X

:D Lijkt me idd wel een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Captain N schreef op zondag 21 mei 2006 @ 12:19:
Je kan ook de search functie op marktplaats gebruiken natuurlijk. "DS" en je vindt hele rijen.
Klopt maar heb liever gelijk een M3 (oid) erbij..
Of ze zijn te duur, bijv 120 euro, dan koop ik er liever een DSL nieuw voor 150(wel even awchten maar heb je wel betere)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

MandaloR

MandaloR

Waarom w8 je dan niet gewoon meteen op de DSLite?? Heb de mijne (DSL) overigens laatst nog via Marktplaats verkocht O-)

Schijnt trouwens dat Nintendo EU morge hun release/prijs eindelijk eens bekend gaan maken.
bron

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
MandaloR321 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 13:50:
Waarom w8 je dan niet gewoon meteen op de DSLite?? Heb de mijne (DSL) overigens laatst nog via Marktplaats verkocht O-)

Schijnt trouwens dat Nintendo EU morge hun release/prijs eindelijk eens bekend gaan maken.
bron
Tjah maar ik wil niet te veel geld uitgeven..
De DSL vind ik wel zeeeeer mooi, maar ook duur als ik die nieuw moet kopen met een M3 (oid)..
Ik koop nu ook lievere niet een normale DS + m3, want vind dat al een beetje te duur..
Dus liever een combi gelijk 2de hands, of een goedkope DS + een (goedkope) m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Vraagje aan de NSMB spelers:
spoiler:
Iemand enig idee hoe ik bij wereld 4 en 6 kan komen? Want zoals het er nu naar uitziet ga je daar voorbij als je niet een of andere geheime doorgang daar naartoe vindt, en ik wil de eerste keer dat ik hem uitspeel wel elk level uitspelen als het even kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
-Sander schreef op zondag 21 mei 2006 @ 15:02:
Vraagje aan de NSMB spelers:
spoiler:
Iemand enig idee hoe ik bij wereld 4 en 6 kan komen? Want zoals het er nu naar uitziet ga je daar voorbij als je niet een of andere geheime doorgang daar naartoe vindt, en ik wil de eerste keer dat ik hem uitspeel wel elk level uitspelen als het even kan.
spoiler:
Ik heb het bij een vriend gespeeld en weet hoe je het moet doen. Je moet de baas van wereld 3 en wereld 5 verslaan in het klein(dus niet normaal klein maar ultra klein, je weet wel met een blauwe paddestoel).. dan kan je naar wereld 4 en 6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Weet niet of deze al geplaatst is:

Final Fantasy III E3/2006 film

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
MaxBurn schreef op zondag 21 mei 2006 @ 13:01:
46 :X

:D Lijkt me idd wel een leuk spel.
Ik was de eerste dag 52, de tweede dag 36 en vandaag 28 :D

Er zit vooruitgang in. Je merkt echt dat je mentaal minder roestig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik denk dat je de eerste paar dagen de scores eerder mag toeschrijven aan wennen aan het spel en daarna pas aan je brainage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Ik zat na 5 keer spelen toch al op 20 jaar. Maar toen had ik de 3 tests wel zelf uitgekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106551

hier is maar 1 reactie op mogelijk :

:9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Eigenlijk is brain age een rare indicator. Scoor je 10 dan is dat beter dan 20?..i think not :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duupjuh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-10-2021
Anoniem: 106551 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 18:49:
[...]

hier is maar 1 reactie op mogelijk :

helemaal met je eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Het Nintendo DS Topic Deel 15
Zullen we daar maar verder gaan voordat onze mond gesnoerd wordt. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Sur_G op 21-05-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.