Het Nintendo DS Topic Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.860 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Captain N schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 18:12:
Ik vind de N64 er toch een stuk hipper uit zien.
Het N64 design was echt een treurig dieptepunt in (europese) Nintendo console design. :p Ik verbaas me er nog steeds over als mensen zeggen dat ze dat er mooi uit vinden zien. Playstation zag er duidelijk beter uit in mijn ogen.
De SNES hier in Europa en in Japan was wel ok, maar die in de US... :r Wat mij betreft met dikke vette stip op nummer 1 wat betreft lelijke Nintendo consoles. Zelfs de cartridges van dat ding zijn lelijk :)
Haha, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is ja! Ik lees heel vaak dat verhaal dat het is gedaan zodat mensen er geen drankjes op kunnen zetten, vraag me af of dat echt de reden is. Maar dat ontwerp rammelt echt aan alle kanten... bij elkaar geraapte bende.

Die combinatie donkergrijs/lichtgrijs vond en vind ik nog steeds erg mooi voor Nintendo consoles (NES, SNES, originele Gameboy). Als er een Wii uitkomt in die kleuren (Wii lichtgrijs, de standaard donker grijs) koop ik hem direct. En ik wacht ook nog steeds vol spanning op de SNES anniversary edition DS. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 16:15

SD5k

>4&X

kyddil schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 20:51:
Nee ik ga voor de nintendo ds lite :9~ want de psp heeft spellen die ik al eerder op een console heb gespeeld, gta, godfather, burnout etc..

enige goede spel die ik op de psp lang zou gaan spelen is burnout, verder niks...

nee geef mij maar de ds lite, als ze ook mario tennis uitbrengen dan is het helemaal compleet _/-\o_

dus het prijs verschilt niet zo als je import, dus uiteindelijk betaal je 160-170 euro.. maar hoe zit het met de garantie, als nintendo mij garantie geeft ga ik het binnenkort bestellen.. 8)
Nintendo geeft je geen garantie, Lik-sang wel.
Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 21:02:
Haha, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is ja! Ik lees heel vaak dat verhaal dat het is gedaan zodat mensen er geen drankjes op kunnen zetten, vraag me af of dat echt de reden is. Maar dat ontwerp rammelt echt aan alle kanten... bij elkaar geraapte bende.
De US SNES is juist wél uitnodigend om drankjes op te zetten eigenlijk, vreemde logica. :)

[ Voor 27% gewijzigd door SD5k op 13-05-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
-Sander schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 21:03:
[...]

Nintendo geeft je geen garantie, Lik-sang wel.

[...]

De US SNES is juist wél uitnodigend om drankjes op te zetten eigenlijk, vreemde logica. :)
hmm jammer dat je dan hier geen fabrieksgarantie heb... Maar ga hem toch wel bestellen, na mijn examens :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 21:02:
[...]

Het N64 design was echt een treurig dieptepunt in (europese) Nintendo console design. :p Ik verbaas me er nog steeds over als mensen zeggen dat ze dat er mooi uit vinden zien. Playstation zag er duidelijk beter uit in mijn ogen.

[...]

Die combinatie donkergrijs/lichtgrijs vond en vind ik nog steeds erg mooi voor Nintendo consoles (NES, SNES, originele Gameboy). Als er een Wii uitkomt in die kleuren (Wii lichtgrijs, de standaard donker grijs) koop ik hem direct. En ik wacht ook nog steeds vol spanning op de SNES anniversary edition DS. ;)
Volgens mij komen onze design-smaken dan echt totaal niet overeen. Wat vind je mooi aan de PSX en wat niet aan de N64 dan? De PSX vind ik ook echt een van de lelijkere consoles die er zijn. Komt redelijk in de buurt van de Amerikaanse SNES imo. Zo'n groot rechthoekig ding, van dat lelijke grijs... maar ja, als je grijs mooi vindt gaat dat al niet op natuurlijk. :) Ik ben iig erg blij met de richting die Nintendo nu op gaat. De DS Lite ziet er erg stijlvol uit. En de Wii ook. Beetje a la die laptop's van Apple. De PSP (vooral de witte) en de slimline versie van de PS2 vind ik ook mooi.

Ben trouwens bezig met Another Code. Tot heden ging het als een trein, zoals de verhalen die ik hier erover had gelezen. Maar met die puzzel in zo'n fotolijstje was ik toch wel ff bezig.

spoiler:
Ik had niet gezien dat die boekenkast uit verschillende klikbare delen bestond zeg maar. Had wel een idee dat je er letters/cijfers oid uit kon krijgen door naar een reflectie ervan te proberen voor te stellen, maar ik kon daar toen verder weinig mee. Ik heb het uiteindelijk opgelost door maar wat te rotzooien en achteraf had ik het pas in de gaten :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

kyddil schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 20:51:
Nee ik ga voor de nintendo ds lite :9~ want de psp heeft spellen die ik al eerder op een console heb gespeeld, gta, godfather, burnout etc..

enige goede spel die ik op de psp lang zou gaan spelen is burnout, verder niks...

nee geef mij maar de ds lite, als ze ook mario tennis uitbrengen dan is het helemaal compleet _/-\o_

dus het prijs verschilt niet zo als je import, dus uiteindelijk betaal je 160-170 euro.. maar hoe zit het met de garantie, als nintendo mij garantie geeft ga ik het binnenkort bestellen.. 8)
Garantie heb je dan niet dacht ik. Maar je kan ook tot 23juni wachten, dan zou volgens de geruchten de lite hier moeten uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Anoniem: 93354 schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 22:12:
[...]

Garantie heb je dan niet dacht ik. Maar je kan ook tot 23juni wachten, dan zou volgens de geruchten de lite hier moeten uitkomen.
23 juni is toch US release? denk niet dat nintendo het ook gelijk hier gaat uitbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Nee 11juni is de USA release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
hmm ik kan pas een handheld eind juni kopen, dan kan ik beter wachten he.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb me niet kunnen inhouden en heb de australische geimporteerd (zoals al eerder gezegd). Deze komt 1 Juni uit en hij komt mijn kant op voor 124 euro! Ik maak me wel serieus zorgen over kapotte pixels maar dat is het risico van het vak. Het voordeel van de australische versie is dat er een 220/240 volt adapter bij zit. Waarschijnlijk heb ik daarom aan een stekker verloopstuk wel genoeg!

De release op 23 Juni is alleen een gerucht, nu ik toch al heb besteld denk ik niet meer dat de EU datum is omdat ze het dan wel icm de AU en US dates bekend hadden gemaakt!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:20

Smoke

Maverick Reploid

inXs schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 19:52:
hier de huidige rpg's voor de PSP:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
.  Blade Dancer
· Brave Story PSP
· Crisis Core: Final Fantasy VII
· Dungeon Siege: Throne of Agony
· Final Fantasy VII: Advent Children
· Gurumin
· Innocent Life: Shin Bokujou Monogatari
· Magna Carta Portable
· Makai Wars
· Shin Megami Tensei: Devil Summoner
· Spectral Souls
· Suikoden I & II
· The Legend of Heroes 2: Prophecy of the Moonlight Witch
· Unnamed Level 5 PSP RPG
· Valkyrie Profile: Lenneth
· Untold Legends: Warrior's Code
FF7 Advent Children is geen spel maar een film. En verder: Hoeveel van die spellen zijn op het moment al beschikbaar? Als je een lijst maakt met aangekondigde spellen kun je dat met de DS ook doen.

Verder kun je op de DS ook alle GBA-games spelen en daar zit ook een lekker bakje RPGs bij(Onder andere re-releases van FF1, 2, 4, 5 en 6, Golden Sun 1 en 2, Sword of Mana, FF Tactics Advance en nog wat meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Sterker nog, volgens mij is geen enkele RPG uit dat rijtje uitgekomen, misschien dat er een paar zijn die al in Japan uit zijn, maar ook lang niet allemaal. Zeg nou zelf 'Unnamed Level 5 PSP RPG' is niet echt een mooie titel voor een spel. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door SD5k op 14-05-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Deddiekoel schreef op zondag 14 mei 2006 @ 12:48:
Ik heb me niet kunnen inhouden en heb de australische geimporteerd (zoals al eerder gezegd). Deze komt 1 Juni uit en hij komt mijn kant op voor 124 euro! Ik maak me wel serieus zorgen over kapotte pixels maar dat is het risico van het vak. Het voordeel van de australische versie is dat er een 220/240 volt adapter bij zit. Waarschijnlijk heb ik daarom aan een stekker verloopstuk wel genoeg!

De release op 23 Juni is alleen een gerucht, nu ik toch al heb besteld denk ik niet meer dat de EU datum is omdat ze het dan wel icm de AU en US dates bekend hadden gemaakt!
via waar heb je hem besteld? dat is wel super interessant!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

kyddil schreef op zondag 14 mei 2006 @ 14:51:
[...]

pas op voor import taxes.

over de garantie: het volgende.
je koopt een nintendo ds lite uit japan/australie/usa

je hebt een dead pixel

je gaat superzuinig om met je ds lite

je koopt op 23 juni in nederland een ds lite

je stopt je dead pixel ds in je nederlandse ds box

je gaat terug naar de zaak

je krijgt je geld terug

ps dont try this at home, its illegal !

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 14-05-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Op mijn DS staat netjes dat het een europese is, dus ik zou het er niet op wagen. Bovendien lijkt me dat ze je dan een nieuwe DS geven ipv je geld terug ;) Ik zou als ik jou was gewoon nog heel even wachten en 'm hier in de winkel kopen. Voor die ene maand zou ik het risico er niet voor willen lopen.

Net Another Code uitgespeeld trouwens, en ik vond het echt een leuk spel. ZO kort was het nou ook weer niet (of ik moet gewoon sloom zijn :P) en het was een tof verhaal. Ik werd behoorlijk ge-mind-fucked. :) D blijft alleen nog een beetje een mysterie, maar ik las dat ik daarvoor niet alles gevonden heb blijkbaar. Ah well... misschien over een jaartje nog maar eens proberen. Nu eerst weer terug naar Castlevania :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-06 19:52
Ik wil ook een DS Lite kopen via Lik-sang nu heb ik hier gelezen dat ik dan via EMS moet laten versturen , maar hoe ik zou moeten betalen :? .

Creditcard heb ik niet , kan ik niet gewoon via de Bank overmaken ?
Zoja welke optie moet ik dan gebruiken ?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

carfreak02 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 17:23:
Ik wil ook een DS Lite kopen via Lik-sang nu heb ik hier gelezen dat ik dan via EMS moet laten versturen , maar hoe ik zou moeten betalen :? .

Creditcard heb ik niet , kan ik niet gewoon via de Bank overmaken ?
Zoja welke optie moet ik dan gebruiken ?

Bedankt
Als je geen CC hebt zou ik het via PayPal doen, gaat stukken sneller.

En verzenden via standaart Airmail, dat is het goedkoopst en de kans op heffingen is stukken kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
-Sander schreef op zondag 14 mei 2006 @ 17:29:
[...]

Als je geen CC hebt zou ik het via PayPal doen, gaat stukken sneller.

En verzenden via standaart Airmail, dat is het goedkoopst en de kans op heffingen is stukken kleiner.
Of ik koop hem hier bij Zuiderpark ..

Ik heb ook gelezen over EMS en nu dus standaard .. Wanneer heb je de kleinste kans op import. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

carfreak02 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 17:32:
[...]

Of ik koop hem hier bij Zuiderpark ..

Ik heb ook gelezen over EMS en nu dus standaard .. Wanneer heb je de kleinste kans op import. :D
Standaart, pakketjes van koeriersdiensten worden bijna altijd gecontrolleerd door de douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Zijn er nog meer winkels in NL die ze verkopen .. ? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

carfreak02 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 17:37:
Zijn er nog meer winkels in NL die ze verkopen .. ? :9~
Ja.. voor 240/250.. savegames in Amsterdam bijvoorbeeld.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
TheEvilCuber schreef op zondag 14 mei 2006 @ 17:47:
[...]

Ja.. voor 240/250.. savegames in Amsterdam bijvoorbeeld.
Zuiderpark -> 214 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Of je wacht een maand en koopt hem in de speelgoedwinkel om de hoek. Goedkoper, geen kans op gedoe bij de douane en garantie. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Captain N schreef op zondag 14 mei 2006 @ 18:08:
Of je wacht een maand en koopt hem in de speelgoedwinkel om de hoek. Goedkoper, geen kans op gedoe bij de douane en garantie. ;)
Een maand ? Link .. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Als ik de nintendo ds lite heb, kan ik dan direct contact maken met mijn wlan router of moet ik een wifi connector voor de pc kopen van nintendo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

bonzz.netninja

Niente baffi

>kyddil, nee gewoon connecten met je router

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

kyddil schreef op zondag 14 mei 2006 @ 14:51:
[...]
Ik hem via www.dvdcrave.com besteld, een site waar ik persoonlijk goede ervaringen mee heb. Maar ben je dus wel bewust van risico's. Je hebt geen garantie en je prijs kan mogelijk duurder zijn omdat de douane er nog belasting over wil hebben. Daarnaast moet ik nog maar zien dat hij op 1 juni verstuurd wordt. Maar heb nu een wel een goede kans hem voor de EU release te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
bonzz.netninja schreef op zondag 14 mei 2006 @ 18:25:
thx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Captain N schreef op zondag 14 mei 2006 @ 18:08:
Dan hadden we inmiddels toch wel wat moeten horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik lees het hier steeds in dit topic dat ie in Juni hier uit komt? Of lees ik niet goed? :) Lang kan het toch iig niet meer duren lijkt me.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bonzz.netninja schreef op zondag 14 mei 2006 @ 18:25:
nee, niet elke router dus, er staat op de nintendo site een lijst met kompatiebele routers

Netgear houdt de ds niet van, nientendo was weer zo eigenwijs om van de WERELDSTANDAARD wifi af te wijken! Shame on You, Nintendo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Anoniem: 87302 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 20:20:
[...]

nee, niet elke router dus, er staat op de nintendo site een lijst met kompatiebele routers

Netgear houdt de ds niet van, nientendo was weer zo eigenwijs om van de WERELDSTANDAARD wifi af te wijken! Shame on You, Nintendo!
hmm

ik heb een SMC 7904WBRA en zie alleen de SMC2304WBR-AG, SMC7004VWBR en SMC2804WBR opstaan, maar denk dat het wel met de mijne werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Anoniem: 87302 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 20:20:
[...]

Niet overdrijven, WEP is ook een WIFI-beveiligingsstandaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Sander schreef op zondag 14 mei 2006 @ 21:07:
[...]

Niet overdrijven, WEP is ook een WIFI-beveiligingsstandaard
toch draaide hij voor geen meter op me router van 100 euro en was ik verplicht een stikkie van 40 euro te kopen van Nintendo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 23:52
Anoniem: 87302 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 22:14:
[...]

toch draaide hij voor geen meter op me router van 100 euro en was ik verplicht een stikkie van 40 euro te kopen van Nintendo...
Hier draait ie perfect op m'n Belkin WAP'je van 35 euro. Weet je zeker dat je alles goed had ingesteld... :?

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bij mij werkte hij echt direct op mijn Asus WL-300g. Moest wel van WPA encryptie naar WEP, maar toen werkte het direct. Misschien nog verschil tussen 64bit en 128bit key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Percival

What you say !!

Anoniem: 87302 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:12:
[...]
je koopt een nintendo ds lite uit japan/australie/usa

je hebt een dead pixel

je gaat superzuinig om met je ds lite

je koopt op 23 juni in nederland een ds lite

je stopt je dead pixel ds in je nederlandse ds box

je gaat terug naar de zaak

je krijgt je geld terug
Wordt een beetje lastig aangezien ze een andere voltage gebruiken in japan/usa, 110V ipv 220V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Plus: Ik neem aan dat de winkel de code op de DS Lite niet zal aflezen maar als ze hem opsturen naar Nintendo NL/EU, krijgen ze hem terug omdat er geen garantie op zit en..hoef je je gezicht niet meer te laten zien daar.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
MaxBurn schreef op zondag 14 mei 2006 @ 22:56:
Plus: Ik neem aan dat de winkel de code op de DS Lite niet zal aflezen maar als ze hem opsturen naar Nintendo NL/EU, krijgen ze hem terug omdat er geen garantie op zit en..hoef je je gezicht niet meer te laten zien daar.
als je je beetje dom gedraagt in de winkel, alsof je niks snapt dan kijken ze helemaal niet naar de code want dan verwachten ze niet dat jij hem gaat importeren.. }) in ieder geval ik ga wachten tot de eu release.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Daarom zei ik, bij Nintendo zelf na terugsturen door de winkel naar Nintendo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Mijn betaling bij www.dvdcrave.com was eerst gebounced omdat mijn kaart verlopen zou zijn. Heb het nu recht gezet en kreeg de volgende text in de mail:
It has gone through this time and will ship on release.
Het lijkt er dus op dat de DSL op 1 Juni ook echt mijn kant op gaat komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 21:46

TdV

Deddiekoel schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:01:
Mijn betaling bij www.dvdcrave.com was eerst gebounced omdat mijn kaart verlopen zou zijn. Heb het nu recht gezet en kreeg de volgende text in de mail:

[...]

Het lijkt er dus op dat de DSL op 1 Juni ook echt mijn kant op gaat komen!
Ik heb de gok ook gewaagd bij deze webshop; ik ben benieuwd.

Verleden week heb ik MP:H gekocht en ik vind het erg goed te spelen; na een half uur intensief fraggen krijg ik echter wel kramp in mijn (niet al te grote) handen. Hopelijk is het met de lite ietsjes ontspannender om vast te houden omdat deze kleiner is. Het richten met de stylus is in ieder geval goed uitgewerkt vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ben op zich wel te spreken over de australische webshops die ik ken. Leuke is dat zij werken met een internationale prijs (in feit prijs zonder BTW) die altijd lager is. Het geld dat je daarmee bespaard is meestal ongeveer de prijs die je betaald voor verzending (niet altijd)! Voordeel van Australie is dat ze ook 220 volt en de PAL tv standaard hebben. Voor DVDs heb je dus geen regiovrije unit nodig (ook al hebben ze daar regio 4) en nu dus geen stepdown convertor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Deddiekoel schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:08:
Voor DVDs heb je dus geen regiovrije unt nodig (ook al hebben ze daar regio 4)
Dus heb je wel een regiovrije unit nodig... "Onze" dvd spelers (regio 2) vreten echt geen regio 4 dvds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Inderdaad. Maar gelukkig zijn zeer veel Australische DVD's zowel regio 2 als 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:40
Percival schreef op zondag 14 mei 2006 @ 22:53:
[...]

Wordt een beetje lastig aangezien ze een andere voltage gebruiken in japan/usa, 110V ipv 220V.
Dan kan je alsnog op die DS een japan/usa adapter aansluiten :P Daarom is het ook een adapter, het zet die 110V ( of 220V ) om naar een voltage geschikt voor de DS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Schweino schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:10:
[...]
Dus heb je wel een regiovrije unit nodig... "Onze" dvd spelers (regio 2) vreten echt geen regio 4 dvds.
Dat dacht ik eerst ook maar ik heb mijn schoonouders wat zooi uit Australie gegeven waar regio 4 op stond en die draaide perfect. Daarnaast komt het ook regelmatig voor dat ze regio 2 en 4 zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Percival

What you say !!

BLC_Twan schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:34:
[...]

Dan kan je alsnog op die DS een japan/usa adapter aansluiten :P Daarom is het ook een adapter, het zet die 110V ( of 220V ) om naar een voltage geschikt voor de DS :+
Dat snap ik ook wel (ik heb zelf ook een ds lite geimporteerd). Maar davidgilmour's idee was om het in te ruilen in een Nederlandse zaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Percival schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:09:
[...]

Dat snap ik ook wel (ik heb zelf ook een ds lite geimporteerd). Maar davidgilmour's idee was om het in te ruilen in een Nederlandse zaak...
ja, alleen je ds en de adapter niet dus
ik heb voor 5 euro een ds lite usb cable gekocht, ebay uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Voor de mensen hier:
dvdcrave.com is echt super. Af en toe echt ziek lage prijzen. Heb er in het verleden erg veel besteld. 1 Maal verdween de zending..stuurden ze het zonder problemen weer op ! En iets van 3 maanden erna kreeg ik de vermiste zending binnen..lag in Duitsland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Hoeveel gaat het nou inclusief verzendkosten etc kosten via dvdcrave.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174913

Dergelijke materie bespreken we hier niet op GoT ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 15-05-2006 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Even een stomme vraag :P

Waar de fok vind ik mijn Hunters License van MP:H online? En hoe?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
kyddil schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:44:
Hoeveel gaat het nou inclusief verzendkosten etc kosten via dvdcrave.com?
Lezen is ook een kunst:
Deddiekoel schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:05:
Ik heb me niet kunnen beheersen en heb de DS Lite besteld bij www.dvdcrave.com (Australie).
Voor 124 euro komt hij nu mijn kant op met 220/240 volt adapter met een release op 1 Juni en verzekerde verzending (air mail). Ik hoop en bid dat ik geen kapotte pixels heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Schweino schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:44:
[...]

Lezen is ook een kunst:

[...]
:X dacht dat die bedoelde 124 excl verzendkosten B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kyddil schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:49:
[...]

:X dacht dat die bedoelde 124 excl verzendkosten B)
ik kom aan 116 euro als je priority mail kiest.
bij dvdboxoffice kost ie 127 euro inc verzendkosten.
wat is slimmer? wie stuurt sneller op? hoe zit het met btw, invoerrechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Willybubba schreef op maandag 15 mei 2006 @ 21:33:
Even een stomme vraag :P

Waar de fok vind ik mijn Hunters License van MP:H online? En hoe?
Multiplayer mode -> N-WIFI Mode -> edit/add friends -> add friend.. en voila, bovenste scherm, linker kant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja nee, maar je kan hem ook zien op nintendowifi.com / nl, ik heb alleen geen idee hoe... Binnen MP:H had ik em al wel gezien ja.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Oh.. dôh :p
In dat geval.. geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 00:09:
[...]

ik kom aan 116 euro als je priority mail kiest.
bij dvdboxoffice kost ie 127 euro inc verzendkosten.
wat is slimmer? wie stuurt sneller op? hoe zit het met btw, invoerrechten?
Bij dvdboxoffice krijg je een Canadees systeem, dus met een 110 volt adapter. Ik zou voor de Australische gaan.

Bij beiden heb je kans op invoerrechten + BTW omdat ze beiden van buiten de EU verzonden worden. Bij dvdcrave ben je wel goedkoper uit als je "gepakt" wordt door de douane, omdat daar de totaalprijs 116 euro is, en bij dvdboxoffice komen op die 127 euro nog verzendkosten voor de bereking van de heffingen. (Invoerheffing + BTW worden over kostprijs + verzendkosten berekend)

[ Voor 33% gewijzigd door Schweino op 16-05-2006 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb mijn pakketje verzekerd, kost ook wel een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:13
Hey!,

Als ik overga(wat al bijna zeker is) mag ik een handheld uitzoeken.
Ik twijfel nu dus aan de DS en de PSP. De psp heeft betere graphics dat is wel duidelijk, maar nintendo heeft wifi (veel) beter voor elkaar. Nu heb ik daar een vraag over

We hebben zelf een "normale" router, waar 3 pc's aanzitten en 1 laptop. Die laptop kan wel draadloos internet ontvagen(dus als je een draadloze router oid hebt). Nu is mijn vraag, als ik een DS koop kan ik dan via de laptop verbinding krijgen met het internet(dus de laptop is dan via een kabel aangesloten en dan draadloos naar de DS)?

Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:10

inXs

known as inXs

Hoe komt iedereen erbij dat nintendo dat wifi beter voor elkaar heeft :? op de PSP werkt het perfect hoor?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
matsume schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:30:
Hey!,

Ik twijfel nu dus aan de DS en de PSP. De psp heeft betere graphics dat is wel duidelijk, maar nintendo heeft wifi (veel) beter voor elkaar. Nu heb ik daar een vraag over

We hebben zelf een "normale" router, waar 3 pc's aanzitten en 1 laptop. Die laptop kan wel draadloos internet ontvagen(dus als je een draadloze router oid hebt). Nu is mijn vraag, als ik een DS koop kan ik dan via de laptop verbinding krijgen met het internet(dus de laptop is dan via een kabel aangesloten en dan draadloos naar de DS)?

Bedankt _/-\o_
Dan moet je een draadloos ding hebben waarmee de DS kan connecten (zo'n USB wifi ding). Die heb je van Nintendo zelf of je hebt bepaalde types van andere merrken die werken (geen idee welke wel en niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
.

[ Voor 100% gewijzigd door kyddil op 16-05-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
matsume schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:30:
Hey!,

Pff ik zit nog steeds met hetzelfde.... PSP krijgt SONIC 3D, Call Of Duty 3 en burnout is SUPER!!
Maar DS heeft Mario spellen, classic sonic en betere wifi...
inXs schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:32:
Hoe komt iedereen erbij dat nintendo dat wifi beter voor elkaar heeft :? op de PSP werkt het perfect hoor?
wifi in de zin van tegen elkaar via het internet, niet direct tegen andere mensen... :) (ZONDER TUNNELING)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

Afbeeldingslocatie: http://img103.imageshack.us/img103/5228/nsmbshippingsml7uj.png
:Y)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136845

ziet er goed uit, ik denk alleen dat het mega gaat irriteren als je zo lang dat witte schermpje hebt voor je moet vechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik krijg de mijne volgende week dinsdag of woensdag binnen.

Dat FF3 filmpje had ik al gezien, lekkere old-skool RPG zo te zien. :9~

[ Voor 40% gewijzigd door SD5k op 16-05-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ik zit dus te twijfelen tussen de DS en een PSP.
Wat waren jullie redenen om een DS te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 23:52
• betere games
• goedkoper
• ook echt portable (klein en een batterij die een fatsoenlijke tijd mee gaat)
• leuke vernieuwende gameplay elementen met dual screen en stylus
• Nintendo WFC: probleemloos online gamen
• ennuh, betere games ;)

De PSP is vooral leuk als portable media speler, maar er zijn simpelweg erg weinig goede games voor te krijgen, terwijl de DS een echte gaming handheld is met een ruime keuze aan vette spellen (een enorme keuze als je het GBA assortiment ook meetelt)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151447

matsume schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:49:
Ik zou zó erg weer de DS kiezen als ik nu moest kiezen.
1. Hij is cheaper
2. De DS lite is geil :Y)
3. New Super Mario Bros, Mario Kart, Metroid, Castlevania, Animal Crossing, Advance Wars, M%L PiT, Mario 64 DS, Brain Age, Trauma Centre, Lost Magic :D
4. Het is innovatief, bij een psp heb ik het idee gewoon op een playstation te spelen, alleen dan wat kleiner.
5. BATTERIJDUUR
6. Men GBA games werken erop
7. Het homebrew programma Moonshell maakt er een perfekte MP3 en videospeler van(ok, de PSP is dat al)

Must I say more

Doh net te laat:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Hankey schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:54:
• betere games
• goedkoper
• ennuh, betere games ;)

De PSP is vooral leuk als portable media speler, maar er zijn simpelweg erg weinig goede games voor te krijgen, terwijl de DS een echte gaming handheld is met een ruime keuze aan vette spellen (een enorme keuze als je het GBA assortiment ook meetelt)...
Dat is nou handig,
Alleen een aantal spellen vind ik leuker op de PSP zoals GTA en Metal Gear solid

@Helsie: Dus het kan niet via de laptop?

[ Voor 4% gewijzigd door Perzikvrucht op 16-05-2006 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Hankey schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:54:
• betere games
• goedkoper
• ennuh, betere games ;)

klopt, maar ligt eraan wat je leuk vind.. Spellen zoals mario enzo zijn gewoon klassiekers, vind ze echt VET..

maar de psp krijgt weer COD3, SONIC 3d, en heeft burnout enzo.. die zijn natuurlijk ook super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151447

Dan zeg ik toch de DS, de DS verkoopt ook vele malen beter ==> Er zullen veel games voor gemaakt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

matsume schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:49:
Ik kan wel wat redenen bedenken :)
  • Nintendo spellen zijn vet en voor DS zijn en komen er geweldig leuke spellen als Mario(Kart/Bros/Basketball/etc.), Tetris DS, Metroid Prime: Hunters, Starfox, Diddy Kong Racing, Animal Crossing: Wild World, enz. Voor ieder wat wils vind ik. 3rd party games kan ik weinig over zeggen want ik koop eigenlijk alleen maar Nintendo spellen. :+
  • 2 schermen is weer eens wat nieuws en erg leuk
  • Idem voor touch screen
  • Je kunt de DS dichtklappen zodat de schermpjes beschermd zijn :P
  • De DS Lite ziet er mooi uit, is makkelijk mee te nemen, de schermen zijn über en de accu gaat lang mee.
  • Je kunt GBA games (multiplayer werkt niet) op spelen :>
/EDIT: zonder te kijken noem ik zowat dezelfde punten als jullie op, lol _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door jelbo op 16-05-2006 21:01 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

kyddil schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:58:
maar de psp krijgt weer COD3, SONIC 3d, en heeft burnout enzo.. die zijn natuurlijk ook super!
Wat mij betreft is Sonic tot heden altijd nog het leukst in 2D. Een FPS op een (huidige) console is al wat beholpen in verhouding met de PC, maar op een handheld lijkt me het helemaal niks. Burnout is er trouwens ook op de DS, maar of je er blij van wordt... :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Captain N schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:10:
[...]

Wat mij betreft is Sonic tot heden altijd nog het leukst in 2D. Een FPS op een (huidige) console is al wat beholpen in verhouding met de PC, maar op een handheld lijkt me het helemaal niks. Burnout is er trouwens ook op de DS, maar of je er blij van wordt... :)
daar heb je ook wel gelijk in, daarom ga ik ook de lite kopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ok ik ben wel overtuigd :D
Nu heb ik nog 1 "probleem" en dat is online gaming. Ik wil dit sowieso want vind dit erg leuk.
Maar wat is nou de goedkoopste manier om online te kunnen met je DS?
En een draadloos internet kaartje(in laptop) werkt niet?(of ligt het eraan wat voor soort etc.?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 19:28

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Hou 't simpel en koop zo'n Nintendo WiFi stick als je geen WiFi router hebt. Is echt de simpelste manier als je netwerken niet snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

matsume schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:23:
Ok ik ben wel overtuigd :D
Nu heb ik nog 1 "probleem" en dat is online gaming. Ik wil dit sowieso want vind dit erg leuk.
Maar wat is nou de goedkoopste manier om online te kunnen met je DS?
En een draadloos internet kaartje(in laptop) werkt niet?(of ligt het eraan wat voor soort etc.?)
Ja dat kan, zie mijn (fuzzypede)'s reactie hier. PCMIA werkt ook met die methode dacht ik, maar dat zoek ik even voor je uit.

/edit: het zou kunnen dat het werkt, maar ik kon het woord PCMCIA hier iig niet vinden.

Maar wat apNia zegt is het makkelijkst ja :)

[ Voor 17% gewijzigd door jelbo op 16-05-2006 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:40
Ik heb hem via dvdboxoffice.com besteld. Voor 48 Canadese dollars.. Dat is ongeveer 34 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
jelbo schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:36:
[...]

Ja dat kan, zie mijn (fuzzypede)'s reactie hier. PCMIA werkt ook met die methode dacht ik, maar dat zoek ik even voor je uit.

/edit: het zou kunnen dat het werkt, maar ik kon het woord PCMCIA hier iig niet vinden.

Maar wat apNia zegt is het makkelijkst ja :)
Bedankt:D dat is een handige handleiding.
Zo kan je van een sweex kaartje van 14 euro toch online met je DS en met andere wifi nodige apparaten :D... thnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
matsume schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:57:
[...]

@Helsie: Dus het kan niet via de laptop?
Jawel dus, maar evt niet in alle gevallen zonder dat je iets extra's moet kopen. Ze verkopen Wireless USB keys van Nintendo. Die werken sowieso. Wellicht zijn er ook andere Wireless adaptors waarmee je met wat geprul eea werkend kunt krijgen. Maar bij mij connect de DS gewoon direct op het wireless access point. Net zo makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BLC_Twan schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:00:
[...]

Ik heb hem via dvdboxoffice.com besteld. Voor 48 Canadese dollars.. Dat is ongeveer 34 euro :)
ik ook, maar die fuckers hebben em nog niet opgestuurd ! ik ga em maar cancellen en ebay proberen. bij lik sang staat ie op 5 days. uitverkocht dus.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 17-05-2006 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Zo ziet het er op mijn account ook uit! :D Ik heb me op al heel wat DS-titels verheugd, maar op dit spel toch echt het meeste. Zelfs Mario Kart en Animal Crossing kunnen niet tegen 2D mario op. Ik heb om de tijd te doden vorige week zelfs The Lost Levels helemaal uit zitten spelen (lang niet zo slecht als ik had gevreesd, maar ik ga er toch vanuit dat NSMB wel een heel stuk beter is. :p)

Als het meezit krijgen we hem vrijdag al, maar ik hou voor de zekerheid alvast voorzichtig rekening met aanstaande maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 00:13:
[...]

ik ook, maar die fuckers hebben em nog niet opgestuurd ! ik ga em maar cancellen en ebay proberen. bij lik sang staat ie op 5 days. uitverkocht dus.
Canada krijgt 'm doorgaans een dag later dan de VS...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Icelus schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:07:
[...]
Canada krijgt 'm doorgaans een dag later dan de VS...
yep, hij is net verstuurd! voor 33.64 euros. Vanuit Duitsland/Belgie/Zweden.
Ik heb hem dus maandag binnen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb gisteren ook een DS gekocht, helaas had deze een kapotte pixel. Vandaag bij de MM geruild voor een goede en meteen een Nintendo USB stick opgehaald omdat ik anders niet online kan.

Mario Kart Friend Code: 416682 712818

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb hem ook bij DVDBO besteld maar bij mij issie nog niet verstuurd, dus nog ff wachten. Brain Age is al wel onderweg om de tijd te overbruggen. Was NSMB eigenlijk al een beetje vergeten doordat de DSL hopelijk ook op 1 juni mijn kant op komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Slechte tijd om nog een classic DS te kopen met de DS Lite in het vooruitzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
-Sander schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:15:
Ach, ik wilde hem nú hebben. Als de lite er is, verkoop ik deze wel door voor een leuk prijsje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:25

Zeror

Ik Henk 'm!

IK heb een paar screens gevonden van Pokemon Diamond en Pokemon Pearl

Afbeeldingslocatie: http://pokemonelite2000.com/n06_0515_dpscr06.jpg Afbeeldingslocatie: http://pokemonelite2000.com/n06_0515_dpscr07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pokemonelite2000.com/n06_0515_dpscr03.jpg Afbeeldingslocatie: http://pokemonelite2000.com/n06_0515_dpscr01.jpg

Zoals je ziet willen ze de graphics van Ruby/Sapphire/Fire red/Leaf Green omzetten naar 3d. Ik moet zeggen dat het er wel aardig uitziet. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ben niet echt onder de indruk, dat plaatje rechtsonder lijkt wel gewoon 2D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Das dan toch juist knap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Iemand hier ervaring met de Speedlink NDS Cleaning Pack die ze bij de MediaMarkt verkopen. En dan bedoel ik dus vooral de screen protectors (dat dat schoonmaakdoekje werkt geloof ik zo ook wel:p).

Ik heb ze al gekocht, maar voor ik ze erop doe wou ik even weten of het toch wel fatsoenlijke kwaliteit is, ik ga namelijk nog wat andere dingen bij Lik-Sang bestellen dus als deze screen protectors niet echt geweldig blijken te zijn bestel ik gewoon andere.

Deze bedoel ik dus:
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/njkooiman/GoT/sp.jpg

Ik heb namelijk net Metroid Prime: Hunters binnen (geruild tegen mijn Nintendogs :P).

[ Voor 8% gewijzigd door SD5k op 17-05-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
-Sander schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:15:
Nou ik wil dus 2de hands een DS + M3 + 512mb kaartje + 2 spellen(mario kart ds en Mario ds) voor 150 euro. Dit lijkt me een goede deal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

matsume schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:31:
[...]

Nou ik wil dus 2de hands een DS + M3 + 512mb kaartje + 2 spellen(mario kart ds en Mario ds) voor 150 euro. Dit lijkt me een goede deal toch?
Dat is inderdaad een érg goede deal ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Voor 20 euro Nanostray gekocht! Leuk spel, als je van dat soort games houdt. Grafisch ook best leuk! Ja, ik zie te weinig van dit soort games, ik hou van Old Skool!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106551

matsume schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:31:
[...]

zit er een passkey bij ? of is hij geflashed ?
Indien geen van beide, dan heb je niets aan je M3 ( behalve voor GBA spellen dan )
ff goed op letten.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.