Het Nintendo DS Topic Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.986 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt die internet browser uit voor de DS?
Wordt de DS daarmee de eerste handheld waarmee je makkelijk het net op kan?
De PSP heeft zoiets ook, maar hoe werkt dat toetsenbord?

De DS heeft de lite-pen !

En de DS Lite zelf is zo compact, zeg vaarwel tegen je laptop als je die alleen voor internet gebruikte :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Percival schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 22:36:
[...]

Of wachten tot iemand naar Japan op vakantie gaat en vragen of hij/zij een ds mee wil nemen ;)
Probleem is dat ze in Japan in de winkels amper te krijgen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op zondag 30 april 2006 @ 10:19:
[...]

Probleem is dat ze in Japan in de winkels amper te krijgen zijn :)
of dat ie de dubbele prijs kan krijgen zodrai die op schiphol is gearriveerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 11:08:
[...]

of dat ie de dubbele prijs kan krijgen zodrai die op schiphol is gearriveerd...
uitpakken en in je handbagage doen?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Peentje schreef op zondag 30 april 2006 @ 10:07:
Castlevania DoS vraagje,

Ik heb het al lang geleden uitgespeeld (maar wel op de verkeerde manier) en nu ben ik bezig om het "goed" uit te spelen, (zelfde game maar dan niet de boss aangevallen)
allereerst stoort het me verschrikkelijk dat ik nog lange na niet alle upgrades van de wapens in mijn bezit heb, ik zit met een bhuj en een masume.
Nu moet je voor die wapenupgrades ook souls hebben natuurlijk, ik heb het hele spel door alleen geupgrade in armor en attack, dus luck heeft altijd te laag gestaan, nu staat mijn luck wel hoog, maar ik krijg niet de goede souls voor het upgraden van mijn wapens, en ik moet langs die ene muur waar je die drie blokken weg moet krijgen door met de soul van de daarop afgebeelde character moet attacken.
maar die clown (met die drie kaartjes) moet ik nog en daar krijg ik geen soul van. al slacht ik hem 10 x achter mekaar af.
ik heb 79.6% van de map in me bezit en ik zit op level 38, heb er tevens iets meer dan 10 uur gameplay in zitten maar de laatste 3 uur alleen maar bezig geweest op rond te dwalen en souls op te doen voor het upgraden van mijn wapens.
Ik heb dus gewoon het idee dat ik qua wapens hopeloos achterloop en dat ik te weinig souls heb ofzo, en dat mijn luck achterloopt en ik daarom die soul van die clown niet krijg, en ook snap ik de optie om souls te verkopen niet, of anders gezegd: wat is het nut ervan.
ik heb ook die gba game niet die je er dan in moet doen om die soul eater ring te krijgen.
heb trouwens wel heel veel van me second attacks (zombies battle axe enz, op de maximale levels)
Duurde bij mij ook ff, maar gewoon in een bepaalde gang heen en weer lopen, dan respawnen ze, en dan gewoon blijven rossen, je krijgt er vanzelf 1.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik kwam ergens die vrouw en die gast die er op verliefd is (even de namen kwijt) tegen in zo'n besneeuwd stukje redelijk in het begin. Ik was bij die vrouw binnen gelopen en er verder toen niks gedaan, maar nu is ze daar verdwenen. Heb ik nu een probleem? Ik kon er souls fusen met m'n wapens oid, maar dat heb ik dus niet gedaan. Tot heden iig ook geen last van.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verdwenen ? ..rofl? Heb ik nog niet gehad ( ? )

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Peentje schreef op zondag 30 april 2006 @ 10:07:
Castlevania DoS vraagje,

maar die clown (met die drie kaartjes) moet ik nog en daar krijg ik geen soul van. al slacht ik hem 10 x achter mekaar af.
Ik heb sommige zielen wel 100x moeten verslaan voordat ik ze kreeg.
Dus die 10x stelt nog niet veel voor :P

En ik heb em voor de eerste keer (wel alle eindes) gehaald zonder geupgrade wapens. En iets van level 40. Dus je moet het wel kunnen halen...

Als je geld genoeg hebt btw, dan kan je bij Hammer, de Soul Eater Ring kopen. Die kost iets van 300000 en zorgt ervoor dat de kans op het verkrijgen van zielen hoger is (volgens mij kans * 2).

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Nieuw filmpje van New Super Mario Bros. :Y)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

:o ! Meesterlijk!

* jelbo saved de .mp4 versie _/-\o_

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:49

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

_O_ _O_ _O_
Meer kan ik er niet over kwijt :D :'( :D _O_

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tsssk, stiekem mijn posting gebruiken :+ ;).

Trouwens, Nintendo Power heeft hun nieuwste editie een artikel geschreven over de nieuwe Mario voor de DS:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bee32dc08a6fb68db3bcfebf3dab2c81/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ece5a55e43083283e8a0d85acc77746a/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dc3fe39935cf49ea9ef7eb191d15324b/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d97b6e62aca534be14e45c6670af4dad/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e121b51624f776f7e6bfb3820e1b6a53/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Jou post geeft een error :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Robin schreef op zondag 30 april 2006 @ 23:34:
[...]

Tsssk, stiekem mijn posting gebruiken :+ ;).

Trouwens, Nintendo Power heeft hun nieuwste editie een artikel geschreven over de nieuwe Mario voor de DS:

[...]
80 levels!! :D :D :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al of mario party komt en super smash brother? lijkt me echt meesterlijk als die komen op de ds :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 22:09:
weet iemand al of mario party komt en super smash brother? lijkt me echt meesterlijk als die komen op de ds :)
Zover ik weet niet, maar SSB lijkt me idd meesterlijk. Vooral single cartridge multiplayer en online :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja daarom hoop i kdaar op :) lijtk me echt fet om dat te spelen.... maar op ds-gamer.nl zeggen ze dat mario party al in de maak is op de forumz.. maar nog geen echt nieuws van de maker/uitgever.....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 18:14
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:03:
ja daarom hoop i kdaar op :) lijtk me echt fet om dat te spelen.... maar op ds-gamer.nl zeggen ze dat mario party al in de maak is op de forumz.. maar nog geen echt nieuws van de maker/uitgever.....
Mario Party is nog niets concreet bekend over. Wel over Crash Boom Bang / Crash Festival, een Mario Party-look-a-like met Crash Bandicoot and friends :)

Enige wat er over 'Mario Party DS' zou zijn gezegd, was in een interview:
Q: With its microphone and its two screens, Nintendo DS would be perfect to accomodate a play like Mario Party. Do you intend to carry out a title of the series on Nintendo DS?
A: Shuichiro Nishiya (Hudson Software): The characteristics of Nintendo DS are very gravitational for the series Mario Party. We would thus like to develop a Mario Party for Nintendo DS, as from the moment when we have an enthralling idea to bring to the concept.

let wel: would like

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:03:
Als je volgende week dinsdag rond half negen zeven gaming sites in de gaten gaat houden kun je misschien meer info vinden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@blackbird: tnx voor de info... dus nog maar ff afwachten ik hoop dat ie gemaakt word...

@metroidprime: khou het elke dag al in de gaten ^^ maar hoezo volgende week dinsdag rond half9? is dan de E3 begonne/afgelopen ofzo?

in iedergeval khoop deze week een nintendo ds te krijgen :)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia: Xenosaga I+II voor € 16. Deze zal snel uitverkopen... (net als Baten Kaitos II vorige week).

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:26:
@metroidprime: khou het elke dag al in de gaten ^^ maar hoezo volgende week dinsdag rond half9? is dan de E3 begonne/afgelopen ofzo?
Dan begint de pre-E3 persconferentie van Nintendo, die mogelijk ook live te volgen zal zijn. Er staat wat meer info in de startpost van het GC en Wii topic er over.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
MetroidPrime schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:40:
[...]
Dan begint de pre-E3 persconferentie van Nintendo, die mogelijk ook live te volgen zal zijn. Er staat wat meer info in de startpost van het GC en Wii topic er over.
Mja, en na wat ik al te horen heb gekregen krijgen newsies het weer druk dit jaar (itt vorig jaar, waar E3 voor Nintendo handheld fans wat tegen viel)...
Ik zit weer op mn vertrouwde bureaustoel met een irc-channel open, minimaal 5 browserwindows, een FTP client in de aanslag, Photosoep geopend en oogkleppen op B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whahaha @blackbird-ce ik w8 wel tot het opgenomen is en op sites staan ofzo :D dan hep ik de volgende dag weer wat om te lezen enz.. :D altijd leuk om te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds gisteren heb ik een iMac, volgens de start post kan je dan via de ingebouwde airport kaart online met je ds. dus ik had dat geprobeert zoals staat beschreven in de start post (met mario kart)
maar als ik de connectie test krijg ik de fout melding 52000 dat ik geen ip adress kan ontvangen.

weet iemand hoe je dit oplost?

ik krijg bij de connectie test wel eerst 3 streepjes van bereik maar opeens vallen ze allemaal weg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 17:54:
ik krijg bij de connectie test wel eerst 3 streepjes van bereik maar opeens vallen ze allemaal weg
Had ik bij mijn vriendin ook. Bleek die Mac in slaapstand te gaan na een paar minuten :O
Tuurlijk stop je dan met broadcasten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackbird-ce schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 08:31:
[...]

Had ik bij mijn vriendin ook. Bleek die Mac in slaapstand te gaan na een paar minuten :O
Tuurlijk stop je dan met broadcasten 8)7
dat is bij mij niet het geval, ik heb het voor de zekerheid nog een keer geprobeerd terwijl ik een beetje met de muis klik en beweeg maar er gebeurt nog steeds het zelfde.

ik heb trouwens ook nergens een SSID ingevuld want dat zag ik nergens staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Ik kan me herinneren dat ik via de scan optie de Airport host had toegevoegd, en vervolgens wel handmatig wat instellingen mocht wijzigen. wellicht dat je hier (klik) iets meer mee kunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackbird-ce schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:04:
Ik kan me herinneren dat ik via de scan optie de Airport host had toegevoegd, en vervolgens wel handmatig wat instellingen mocht wijzigen. wellicht dat je hier (klik) iets meer mee kunt?
heb nu wat in me ds ingevult wat op dat forum staan.
er is in iedergeval wel wat veranderd,
hij doet nu al zo'n 5 minuten lang die connection test en verliest geen streepjes

edit: heb hem maar uitgezet, er kwam geen eind aan.

kan iemand met een nederlandse mac mischien even vertellen wat ie heeft ingestelt bij aiport en wat ie heeft ingetpt op z'n ds?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel geld is nintendo eigenlijk kwijt aan dode pixels?

Het lijkt me echt een fortuin.

In-nemen. Nieuwe geven.
Mss repareren. al die manuren en vervoeren ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:20:
Hoeveel geld is nintendo eigenlijk kwijt aan dode pixels?

Het lijkt me echt een fortuin.

In-nemen. Nieuwe geven.
Mss repareren. al die manuren en vervoeren ertussen.
ik denk dat de meeste mensen met doode pixels het niet opvalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

..of ze wel hebben en ’m gewoon houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

MandaloR

MandaloR

Ik weet toch zeker dat ik mijn DS Lite ga omruilen voor 1 zonder doode pixels, als ie in Europa gelaunched wordt O-)

Bah @ doode pixels :( :X

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

.KeN. schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 09:31:
..of ze wel hebben en ’m gewoon houden
offtopic:
wanneer jij vlieg terug naar Uzbekistan?
:+

Dat Animal Crossing verveeld me trouwens een beetje... hoe kom je aan werk? Het enige wat ik atm kan doen is tegen bewoners praten zo van 'tell me a gossip!'
Kan ik niet iets specialers dan dat er aan toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR

MandaloR

MandaloR

apNia schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:33:
[...]

... hoe kom je aan werk?
offtopic:
start, uitzendbureau en tempo-team al eens geprobeerd?? :+

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-07 14:28

quexy

/quit

Morgen (5-5) is eindelijk de Europese launch van Metroid Prime Hunters. Zijn er nog veel tweakertjes die 'm gaan halen? Of hebben jullie 'm allemaal al geimporteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik weet het nog niet. Wilde eigenlijk de kat even uit de boom kijken. Als de rumble pack erbij zit echter dan koop ik hem wel denk ik.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Tja AC vind ik ook niks meer. De 1ste paar weken veel gespeeld en opeens... tja beetje veel van hetzelfde. Heb de game nu al een aantal weken laten liggen dus is het helemaal niet leuk meer om de game te starten... boeit niet meer. Helaas maar waar voor mij. Ik was er echt vol Lof over.

Beetje ook mijn eigen schuld. Ik had alle fruitjes netjes in rijen geplant om snel cash te verdienen. Maar het is zo een *** werk om van 30 bomen dat fruit te plukken elke 3 dagen en langs te brengen voor cash. Het was daarom ook meer een must voor mij om te doen. Als ik het fruit 4 dagen zou laten hangen heb ik dus 1 dag verpest... nu hangt het er al een aantal weken ;)

Tijd voor een nieuwe game dus. MP-H maar kopen :)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

* El_Quedro steekt zijn hand op

Ik zal ook Metroid Prime: Hunters aan gaan schaffen :) Ik ben zelf een groot Quake fan, en de filmpjes die ik gezien heb zoals het in multiplayer er aan toe gaat, kan zelfs Quake nog een puntje aan zuigen ;)

Alleen zit ik een beetje met het vasthouden van de DS met MP:H.. ik ben bang dat ik heeeeeeeel snel last krijg van kramp :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
quexy schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:40:
Morgen (5-5) is eindelijk de Europese launch van Metroid Prime Hunters. Zijn er nog veel tweakertjes die 'm gaan halen? Of hebben jullie 'm allemaal al geimporteerd?
Jep, lijkt me als multiplayer geweldig, en de singleplayer lijkt me ook niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
voor hen die het nog niet wisten: US Lite release 11 juni
prijs: $129.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:58

S2S

Blackbird-ce schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 16:10:
voor hen die het nog niet wisten: US Lite release 11 juni
prijs: $129.99
Jaja, ga ik hem mss wel importen, veel cheaper dan een Japanse.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

S2S schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 16:51:
[...]

Jaja, ga ik hem mss wel importen, veel cheaper dan een Japanse.
Prijs zal nu wel inkakken dunkt mien!

offtopic:
* apNia luvs S2S O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Is het nog gelukt met die bon en de DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

S2S schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 17:31:
Is het nog gelukt met die bon en de DS?
Van de week ff invullen ... zal wel goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeN schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:25:
Beetje ook mijn eigen schuld. Ik had alle fruitjes netjes in rijen geplant om snel cash te verdienen. Maar het is zo een *** werk om van 30 bomen dat fruit te plukken elke 3 dagen en langs te brengen voor cash. Het was daarom ook meer een must voor mij om te doen. Als ik het fruit 4 dagen zou laten hangen heb ik dus 1 dag verpest... nu hangt het er al een aantal weken ;)

Tijd voor een nieuwe game dus. MP-H maar kopen :)
Zet minimaal 10 000 op je bank.
Zet de datum van de ds naar 2099 en het geld stroomt binnen :P >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

apNia schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:33:
[...]

offtopic:
wanneer jij vlieg terug naar Uzbekistan?
:+
offtopic:
Ik zou hier dolgraag een uiterst gevatte comeback willen typen, maar ik moet eerlijk bekennen dat het mij niet geheel duidelijk is waar je precies heen wilt. In afwachting van je reactie verblijf ik

B) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA E3 line-up

Madden NFL 07 (X360, Xbox, PS2, GC, PSP, DS, GBA, PS3, Wii)

Nascar 07 (PSP)

Army of Two (PS3, X360)

Battlefield 2142 (PC)

Spore (PC, DS, PSP)

Crysis (PC)

Command & Conquer 3 Tiberium Wars (PC)

The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth II (PC)

Superman returns: the videogame (Xbox, X360, PS2, PSP, DS, GBA)

Def Jam Fight For NY: The Takeover (PSP)

spore op de nintendo ds lijkt me dus fet :D jammer dat er nog niet veel info over is behalve de 1 uur (ongeveer) durende film over spore op video.google.com :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 21:41:
spore op de nintendo ds lijkt me dus fet :D jammer dat er nog niet veel info over is behalve de 1 uur (ongeveer) durende film over spore op video.google.com :D
En dat noem je weinig info...?

:P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whaha ja t was een hoop gelul waar ik nix van kon maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:03
Ik heb een vraagje, die ik vorige week ook al had gesteld, maar geen antwoord op had gekregen.

Kan je met een Europese Animal Crossing "linken" met een Amerikaanse?

Er werd namelijk bij de release van de Amerikaanse gezegd dat dit niet kon, maar nu de Europese is uitgekomen lees ik er nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
RollieBollie schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 23:01:Kan je met een Europese Animal Crossing "linken" met een Amerikaanse?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:03
Dank je wel, ga ik hem dus gewoon importeren.
Scheelt nogal. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Australia Getting DS Lite Before America
For once (and only once we are sure), Australia is getting something before the US that does not involve Paul Hogan. Nintendo Australia announced that the DS Lite will retail on June 1st, ten full days earlier than the portable drops in the US. But before busting out that VB, making Kiwi sheep jokes and singing Waltzing Matilda, note that early comes at a price. Ozzies will pay AU $199.95 (US $152), compared to the US $130 Yanks will shell out. And like the US, Australia will get the white version. But, why before the States, you ask? Well, Australia is closer to Japan and all…

Bron: Kotaku.com

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Wat nieuwe NSMB filmpjes hier :) Ziet er erg leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 21:47:
whaha ja t was een hoop gelul waar ik nix van kon maken :D
Dan heb je een slechte versie gezien. Ik kon het makkelijk volgen, en ik vond het ook wel informatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Mitt3nz schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:52:
Wat nieuwe NSMB filmpjes hier :) Ziet er erg leuk uit.
Dat ziet er zeker heel erg leuk uit :9~

Spore DS kijk ik ook wel naar uit, dat lijkt me ook een meesterlijk spel :9

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Ik word nu al gek van de geluid als Mario springt, hopelijk hebben ze daar in de uiteindelijke versie een vriendelijker geluidje voor gebruikt. De graphics zien er erg goed uit, netjes geanimeerd. Laat het spel maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Robin schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 18:39:
Ik word nu al gek van de geluid als Mario springt, hopelijk hebben ze daar in de uiteindelijke versie een vriendelijker geluidje voor gebruikt. De graphics zien er erg goed uit, netjes geanimeerd. Laat het spel maar komen!
IGN heeft de final versie van het spel al liggen, dus daar zullen deze filmpjes dan waarschijnlijk ook van zijn. Zo te horen is dat geluidseffectje tijdens het springen exact hetzelfde als in Super Mario World.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

MetroidPrime schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 18:53:
[...]

IGN heeft de final versie van het spel al liggen, dus daar zullen deze filmpjes dan waarschijnlijk ook van zijn. Zo te horen is dat geluidseffectje tijdens het springen exact dezelfde als in Super Mario World.
Voor zover ik weet hebben ze zo veel mogelijk van de orginele geluiden gebruikt B)
Oh! de nostalchie :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik moet NSMB maar eens bestellen, wanneer is de US en EU release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Deddiekoel schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 19:59:
Ik moet NSMB maar eens bestellen, wanneer is de US en EU release?
Poe 15 mei voor US en 9 Juni hier dacht ik, of zelfs later nog :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Die NSMB filmpjes zien er veelbelovend uit :)
Kan niet wachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik ook niet :D

Heb vandaag maar eens MP:H op de kop getikt. Ziet er echt gelikt uit, speelt ook wel cool, een FPS op de handheld, wie had dat gedacht :P

En mijn nieuwe bovenburen hebben hun draadloze internetverbinding openstaan, dus online is ook geen probleem meer, hoef niet eerst m'n router te ver-WEP-pen :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik laat MP:H voorlopig liggen. Heb net bij DVDBO NSMB en Brain Age besteld, leek me een mooi alternatief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razhyell
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 12:26
Voor de mensen die MP:H hebben, ff een korte vraag. Speelt het nog een beetje redelijk zonder het bijgeleverde polsbandje? Die heb ik namelijk niet. Ik kan ze ook nergens vinden btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

razhyell schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 16:13:
Voor de mensen die MP:H hebben, ff een korte vraag. Speelt het nog een beetje redelijk zonder het bijgeleverde polsbandje? Die heb ik namelijk niet. Ik kan ze ook nergens vinden btw.
Ik ben die dus ook kwijtgeraakt, heb gespeeld met en zonder dat ding, en zonder vind ik het persoonlijk absoluut niet te doen... Met is al in het begin vrij lastig, maar zonder is nog veel irritanter.
Je hebt wel andere besturingsmodi, maar die vind ik ook niet fijn werken :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Zonder thumb ding is het erg onprettig om te spelen. Ik zou niet zonder kunnen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb bij de Bart SMit onlangs een duimstylus gekocht, is dus weer anders dan dat touwtje, en dat speelt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-07 14:28

quexy

/quit

Same here: ik heb ook de duimstylus gekocht, werkt geweldig! Het pakket is van het merk Big-Ben en kost 3 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even tussen door.. Iedereen zit natuurlijk te wachten op hun vooruit bestelde versie van super mario bros al dan niet import. En om iedereen dan even een voorproefje te geven hier in game filmpje.

Kan natuurlijk oud zijn maar ik had hem nog niet gezien. Kan ook niet wachten tot de game uit is.

KLIK ME

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:49:
[...]

heb nu wat in me ds ingevult wat op dat forum staan.
er is in iedergeval wel wat veranderd,
hij doet nu al zo'n 5 minuten lang die connection test en verliest geen streepjes

edit: heb hem maar uitgezet, er kwam geen eind aan.

kan iemand met een nederlandse mac mischien even vertellen wat ie heeft ingestelt bij aiport en wat ie heeft ingetpt op z'n ds?
weet iemand nog een oplossing voor mij? of is het voor mij onmogenlijk om thuis online te dsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

quexy schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 17:51:
Same here: ik heb ook de duimstylus gekocht, werkt geweldig! Het pakket is van het merk Big-Ben en kost 3 euro.
Nog nooit van de duimstylus gehoord, wat moet ik me daar bij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 22:56
Een klein rubberen bandje wat om je duim heen past waar het puntje van een stylus in een hoek van ong 45 graden uit steekt. Werkt een stuk relaxer en preciezer dan de thumbstrap die bij de DS geleverd wordt...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Dat thumb geval heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt, tja een enkele keer met Mario 64/DS maar dat speelde toch rampzalig. Is het spelen van MPH ook niet prettig met de stylus dan? Ging redelijk in de demo vond ik persoonlijk.

Bij de DS lite zit die thumb ook helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

NSMB == 9.5 == IGN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR

MandaloR

MandaloR

Voor de geinteresseerde een linkje ;)

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Koffiezuiper schreef op zondag 07 mei 2006 @ 00:54:
Bij de DS lite zit die thumb ook helemaal niet meer.
idd :)

Maar ik vind MPH prima te spelen, de grotere stylus van de lite help daar misschien ook wat aan mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Hoe is de single player van MP:H?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Deddiekoel schreef op zondag 07 mei 2006 @ 11:37:
Een stuk meer liniair als Prime op de GameCube, maar wel leuker. Het is minder verkennen en meer schieten.
Je hebt verschillende planeten waarop je artifacts moet verzamelen. Ondertussen kom je andere hunters tegen. Via een soort planetmap kan je zelf vrij tussen de planeten reizen om zo met je nieuwe beams, (op plekken waar je al geweest bent) nieuwe deuren te openen.
Verder is het vrijwel identiek aan de GameCube versie, je kan scannen er zit een verhaaltje in en wat leuke cut-scenes.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR

MandaloR

MandaloR

Deddiekoel schreef op zondag 07 mei 2006 @ 11:37:
1e keer uitgespeeld in ~8u, weinig gescanned, 50% ofzo. 2e poging was al in 5u klaar en 98% gescanned. Dus niet echt lang, maar een leuke avontuur ;)

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Weet iemand of er nog een Wireless Multiboot o.i.d. komt die werkt met de DS lite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Xrenity schreef op zondag 07 mei 2006 @ 10:13:
[...]

idd :)

Maar ik vind MPH prima te spelen, de grotere stylus van de lite help daar misschien ook wat aan mee ;)
Ja precies, de grotere stylus is echt vele malen beter. Deze week MPH maar in huis halen :) Zijn dure maanden voor DS bezitters.

ps: zelfde icoon gebruik je zeker op GA? Valt altijd zo enorm op lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Cheeky schreef op zondag 07 mei 2006 @ 13:41:
Weet iemand of er nog een Wireless Multiboot o.i.d. komt die werkt met de DS lite?
Je hebt het over DS demo's wireless sturen naar de Lite neem ik aan. Voor zover ik weet niet, tenzij er een exploit wordt gevonden in de nieuwe firmware waar het weer bij lukt. De enige optie is dus FlashMe.

Ik had zo'n RT2500 based kaart gekocht speciaal voor die demo's en was ook teleurgesteld om te zien dat het bij de Lite niet werkt. Maar om nou speciaal om demo's te spelen weer allerlei apparatuur te kopen om FlashMe erop te zetten.. mwa, nee. Ach, ik kan er nu ook mee online, dus ik ben er evengoed blij mee :)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

KeN >> ga jij nog zo'n passme bestellen die werkt op de lite? ga zelf binnenkort nml een lite bestellen en wil niet terwijl ik een passme1 heb ook nog een passme2 bestellen (of maken for that matter)

Iemand anders hier die een passme 2/superpass etc heeft?

[ Voor 21% gewijzigd door apNia op 08-05-2006 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 05-09 14:27
ik ga voor de m3 voor me normale DS, iemand ervaringen mee?

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Njay schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:55:
ik ga voor de m3 voor me normale DS, iemand ervaringen mee?
Ik heb een Passkey en een M3 Adapter (Compact Flash) versie. Heel eenvoudig te installeren en werkt perfect voor alle games (heb alleszinds nog geen problemen gehad en heb toch al een stuk of 40 games getest). Ook wireless werkt vlekkeloos. Sommige games zouden problemen kunnen hebben met de SD-versie, dus daarom heb ik voor CF gekozen (en de kaartjes zijn ook goedkoper). De laadtijden zouden een beetje langer zijn, maar dit is amper merkbaar.

Vergeet niet dat je M3 adapter waardeloos is zonder passkey, dus kan je ze beter samen bestellen. Prijzen zijn rond de 100€, zonder geheugenkaartje.

Het is wel relatief duur, maar na 3 games heb je het eruit. En als deze release (New_Super_Mario_Bros_USA_NDS-pSyDS) niet fake is, kan ik vanavond NSMB spelen :) :) :)

Er zijn ook procedures voor de M3 op de DS Lite te gebruiken, dus zit je ook ineens safe voor de toekomst :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel interessant :)

maar got is niet echt de juiste plek voor dit spul

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op maandag 08 mei 2006 @ 10:54:
[...]

Lijkt me een strak plan.
Iemand vraagt voor een gebruikerservaring en ik ben zo vrij van er één te plaatsen... Goed bezig!
Laat ik het zo zeggen: Zij die zonder zonden zijn werpe de eerste steen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:03:
[...]

Iemand vraagt voor een gebruikerservaring en ik ben zo vrij van er één te plaatsen... Goed bezig!
Laat ik het zo zeggen: Zij die zonder zonden zijn werpe de eerste steen!
En als je de faq had doorgelezen dan weet je ook dat GoT niet de plek is om te bespreken hoe je het beste je DS (of wat dan ook) kunt aanpassen zodat je er gedownde games op kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Vanitas schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:11:
[...]

En als je de faq had doorgelezen dan weet je ook dat GoT niet de plek is om te bespreken hoe je het beste je DS (of wat dan ook) kunt aanpassen zodat je er gedownde games op kan spelen...
Goh.. ik zou toch zweren van wel joh..
Het GBA "backup tools" topic deel 2

Maar goed, niet hier dan iig nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
.KeN. schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:16:
[...]

Goh.. ik zou toch zweren van wel joh..
Het GBA "backup tools" topic deel 2

Maar goed, niet hier dan iig nee.
afaik, was dat de uitzondering op de regel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 10:33:
[...]
kan ik vanavond NSMB spelen :) :) :)
Dankzij mensen als ik, die in plaats van te "stelen" gewoon voor hun games betalen.
Ga lekker ergens anders posten.

[ Voor 10% gewijzigd door Max|Burn op 08-05-2006 12:52 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:52:
[...]
Dankzij mensen als ik, die in plaats van te "stelen" gewoon voor hun games betalen.
Ga lekker ergens anders posten.
Dus jij gooit de eerste steen en komt het heilige boontje uithangen? Ach, ik heb zelfs geen zin om op zo'n lamme reactie in te gaan.

Ik wou gewoon iemand z'n vraag beantwoorden en in m'n enthousiasme ben ik te ver gegaan en daarvoor mijn excuses aan diegenen die zich eraan storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

MaxBurn doet nooit iets fout :+
Dus blame by default!

[ Voor 28% gewijzigd door apNia op 08-05-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

New Super Mario Bros. is toch wel zo'n superspel dat ik hem als ik de mogelijkheid had hem te warezen toch uit fatsoen zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:52:
KeN >> ga jij nog zo'n passme bestellen die werkt op de lite? ga zelf binnenkort nml een lite bestellen en wil niet terwijl ik een passme1 heb ook nog een passme2 bestellen (of maken for that matter)

Iemand anders hier die een passme 2/superpass etc heeft?
Een vriend van me heeft zijn Passme 1 geconverteerd naar een Passme 2, dus misschien dat je daar eens naar moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Had ik gelezen, maar da's too techy voor mij.. wellicht wil hij het tzt doen tegen een vergoeding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Hmja, ik wil FlashMe ook graag op m'n Lite, ik wil eens wat demo's via wireless proberen en af zijn van het opstartschermpje :P Ik wil alleen geen PassMe2 en flashcart kopen om net die hack uit te voeren. Word ik ook niet in de verleiding gebracht te piraten. Dus ik sta ook in de rij :+ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeej khep een nintendo ds maar onze router word niet ondersteunt en ik kan dus neit online.. (khep alles ingesteld op de router de mac adres er ingezet maar hij kan niet connecten het is een Linksys wap11)
weet iemand of ik zoon wifi usb-connectormoet kopen of kan ik tog op 1 of andere manier op de Linksys wap11 connecteN? of kan ik ook nog wat anders doen wat goedkoper is dan een wifi usb-connector?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 17:07 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.