[Ervaringen] Dell Inspiron 6400 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 15.858 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 10:27

Tennie

Music Comes in Silver Pills

zat er op de 6000 nog pcmia?

Ga eens wat vaker op kraamvisite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Inspiron 6400 besteld en binnen gekregen. Het duurde maar 6 dagen voordat ik hem binnen had. :)

Configuratie

Processor: Intel ® Core™ Duo Processor T2400 (1.83 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
Geheugen: 1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)
Harde Schijf: 80GB (7,200 rpm) Hard Drive
LCD Scherm: 15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800 with TrueLife™
Grafische Kaart: 256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16
Batterij: 9-cell , 80 Whr Li-Ion batterij
Optical Drives: 8X DVD+/-ReWriter vaste interne Drive met Software
Netwerk: Intel® Pro WLAN 3945 Internal Wireless (802.11a/b/g 54 Mbps) voor Duo Processors

Voor € 1.380,-

Nadat ik hem heb binnengekregen heb ik gelijk een reinstall gedaan. Zoals vermeld in dit topic zijn er 3 partities en ik heb gewoon de grootste partitie geformateerd en daarop Windows XP Prof. op gezet. Nu draait het hier als een zonnetje. :)

De andere partities heb ik laten staan. Heeft iemand hier meer informatie over? Zou je die andere partities kunnen verwijderen?

@Haste
Vanavond of morgen komen er wel wat pics.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennie

Tennie

Kan je ook wat foto's plaatsen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tfx
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11-2023

tfx

is het mogelijk dat het pakket getekend kan worden door iemand anders thuis? of moet per se degene die hem besteld heeft zijn handtekening zetten bij ups?

anders hoef ik namelijk niet thuis te blijven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang blijft de laptop bij jullie in preproductie staan btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
tfx schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:18:
is het mogelijk dat het pakket getekend kan worden door iemand anders thuis? of moet per se degene die hem besteld heeft zijn handtekening zetten bij ups?

anders hoef ik namelijk niet thuis te blijven :D
Nee hoeft niet. Als er gewoon iemand thuis is die een handtekening heeft :P is dat voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tfx
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11-2023

tfx

radem205 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:34:
[...]

Nee hoeft niet. Als er gewoon iemand thuis is die een handtekening heeft :P is dat voldoende.
oo ok beter :Y) dan heb ik groot kans dat ik m binnenkort heb en m niet hoef op te halen bij ups zelf :D gelukkig maar, heb wel lang genoeg gewacht nu, psies een maand }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--haste-- schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:16:
Ja, ik hou jullie op de hoogte.

Waar mijn oog op viel, is die acer bluetooth VOIP telefoon, die kan je daar ook in schuiven, zou deze ook met andere notebooks te gebruiken zijn?

deze dus:
[afbeelding]
Hoe werkt het eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennie

Tennie

gavro_g schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:01:
[...]

Nou... dat lijkt mij een erg interessant ding! Zou je, zodra je een reply krijgt, de rest willen laten weten of het op de 6400 ook mogelijk is ??
Hij kost 29,95 en hij past alleen in een PCMCIA sleuf, maar ik kan zo niet vinden of er op de 6400 een infrarood poort zit, kan iemand mij dit vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:54:
Ik heb ook een Inspiron 6400 besteld en binnen gekregen. Het duurde maar 6 dagen voordat ik hem binnen had. :)

Configuratie

Processor: Intel ® Core™ Duo Processor T2400 (1.83 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
Harde Schijf: 80GB (7,200 rpm) Hard Drive
LCD Scherm: 15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800 with TrueLife™
Grafische Kaart: 256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16
Netwerk: Intel® Pro WLAN 3945 Internal Wireless (802.11a/b/g 54 Mbps) voor Duo Processors

Voor € 1.380,-

Nadat ik hem heb binnengekregen heb ik gelijk een reinstall gedaan. Zoals vermeld in dit topic zijn er 3 partities en ik heb gewoon de grootste partitie geformateerd en daarop Windows XP Prof. op gezet. Nu draait het hier als een zonnetje. :)

De andere partities heb ik laten staan. Heeft iemand hier meer informatie over? Zou je die andere partities kunnen verwijderen?

@Haste
Vanavond of morgen komen er wel wat pics.
Tjonge jonge wat heb jij teveel betaald :Y)

Een betere configuratie voor minder geld (8>

Processor: Intel ® Core™ Duo Processor T2500 (2.00 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
Harde Schijf: 100GB (5,400 rpm) Hard Drive
LCD Scherm: 15.4" UltraSharp™ W Screen SXGA+ TFT Display resolution: 1680x1050 with TrueLife™

Totaal (hou je vast): € 1.230,46 (Inclusief btw en verzendkosten) :Y)

Kortgezegd: je hebt de middelste configuratie genomen en daar een aantal dingen geupgrade. Je had beter de hoogste configuratie kunnen nemen en dan was je nog goedkoper uit. :) Ik snap niet dat je de 100 GB 7200 rpm hebt gekozen. Je had beter een 5400 rpm kunnen kiezen. Stiller, zuiniger en de prestaties verschillen nauwelijks. 150 euro teveel betaald voor een minder goeie configuratie. Slaap lekker :7

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennie

Tennie

Uhm, via bluetooth, je pc of notebook zal hem wel gewoon herkennen als een bluetooth headset, en dan hij zo te gebruiken zijn met skype lijkt me.

En deze gaat wel in een ExpressCard sleuf,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--haste-- schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:04:
[...]

Uhm, via bluetooth, je pc of notebook zal hem wel gewoon herkennen als een bluetooth headset, en dan hij zo te gebruiken zijn met skype lijkt me.

En deze gaat wel in een ExpressCard sleuf,
Kan me nog steeds weinig bij voorstellen?
Neem je gewoon een bluetooth dongle. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennie

Tennie

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:06:
[...]

Kan me nog steeds weinig bij voorstellen?
Je klapt dat acer ding open, en dan gebruik je hem als een telefoon als het ware, bovenin zit de speaker en onderin de microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--haste-- schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:07:
[...]

Je klapt dat acer ding open, en dan gebruik je hem als een telefoon als het ware, bovenin zit de speaker en onderin de microfoon.
Oh zo. Het is net een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gavro_g schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:44:
Grr... Ik heb ze net maar gebeld hoe het zat met mijn bestelling. Na veel gezoek hebben ze em nu in pre-productie genomen (zal vandaag overgaan in productie zei de verder erg aardige vrouw).

Heb direct een ordernr gekregen en nu zie ik ook de statuspage:
Orderdatum: 11-4-2006
In preproductie sinds 11-4-2006

en dat terwijl ik em op 3 april had besteld :/

Ze zei verder ook dat ze 15 dagen zag staan (omdat hetnog niet is doorgevoerd als 'in produktie' ofzo...). Beter duurt het niet nog 15 dagen... argh

EDIT:
ffs, nu geupdate:
Orderdatum: 11-4-2006
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 1-5-2006

In preproductie sinds 11-4-2006
mdev schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:49:
[...]

Ik leef letterlijk met je mee...
;)
Orderdatum: 6-4-2006
In preproductie maandag, april 10, 2006
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 27-4-2006 : :(
Wellicht komt het door een andere config (ik heb de intel videokaart, niet de een van de RADEON's) maar:

Orderdatum: 14-4-2006
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 26-4-2006

Ik had eigenlijk maandag al besteld en betaald maar deze order is geannuleerd :( Ze wisten me niet te vertellen waarom.. wellicht een hardware conflict. Heb echter het default systeem gekocht. Dus donderdag nogmaals gebeld en vrijdag in preprouctie genomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge jonge wat heb jij teveel betaald :Y)

Een betere configuratie voor minder geld (8>

Processor: Intel ® Core™ Duo Processor T2500 (2.00 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
Harde Schijf: 100GB (5,400 rpm) Hard Drive
LCD Scherm: 15.4" UltraSharp™ W Screen SXGA+ TFT Display resolution: 1680x1050 with TrueLife™

Totaal (hou je vast): € 1.230,46 (Inclusief btw en verzendkosten) :Y)

Kortgezegd: je hebt de middelste configuratie genomen en daar een aantal dingen geupgrade. Je had beter de hoogste configuratie kunnen nemen en dan was je nog goedkoper uit. :) Ik snap niet dat je de 100 GB 7200 rpm hebt gekozen. Je had beter een 5400 rpm kunnen kiezen. Stiller, zuiniger en de prestaties verschillen nauwelijks. 150 euro teveel betaald voor een minder goeie configuratie. Slaap lekker :7
Hoe kom je op zo'n prijs? Als ik al die dingen selecteer die jij selecteert dan kom ik op € 1.520 uit. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:40:
[...]

Hoe kom je op zo'n prijs? Als ik al die dingen selecteer die jij selecteert dan kom ik op € 1.520 uit. :?
Kleine ondernemingen >> Duurste configuratie.
En ja je kunt het zonder problemen gebruiken. Je bent honderden euro's goedkoper hier. Het is schandalig wat voor verschillen tussen consumenten en kleine ondernemingen zitten.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:59:
[...]
Ik snap niet dat je de 100 GB 7200 rpm hebt gekozen. Je had beter een 5400 rpm kunnen kiezen. Stiller, zuiniger en de prestaties verschillen nauwelijks.
Dat slaat natuurlijk nergens op. De prestaties verschillen zelfs vrij veel, i.t.t. veel andere upgrades zal je het ook echt merken, want bij een heleboel dingen is de harde schijf namelijk de beperkende factor (opstarten van programma's en Windows, kopieren van bestanden etc. Een 7200 rpm schijf verbruikt nauwelijks meer stroom en maakt ook nauwelijks meer geluid. Daar staan wel (veel) betere prestaties tegenover...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:01:
[...]

Dat slaat natuurlijk nergens op. De prestaties verschillen zelfs vrij veel, i.t.t. veel andere upgrades zal je het ook echt merken, want bij een heleboel dingen is de harde schijf namelijk de beperkende factor (opstarten van programma's en Windows, kopieren van bestanden etc. Een 7200 rpm schijf verbruikt nauwelijks meer stroom en maakt ook nauwelijks meer geluid. Daar staan wel (veel) betere prestaties tegenover...
Op gebied van desktops ja, maar op gebied van notebooks niet. Daar was een tijd geleden een test op tweakers.net Daar bleken de 5400 rpm notebooksschijven nauwelijks onder te doen voor de 7200 rpm varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:40:
[...]

Je bent zelfs nog goedkoper uit, namelijk 1141 euro (incl. BTW en verzending (tot vandaag geldig)). Met het invoeren van de waardebon scheelt het nog eens 50 euro en komt het totaal bedrag op 1180 euro voor de beste specificaties (behalve de 100gb 5400rpm). Als je deze topic helemaal had doorgelezen dan had je dit kunnen opmerken.

Wel zonde, maar je hebt ook een leuk systeempje hoor ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:56:
[...]

Kleine ondernemingen >> Duurste configuratie.
En ja je kunt het zonder problemen gebruiken. Je bent honderden euro's goedkoper hier. Het is schandalig wat voor verschillen tussen consumenten en kleine ondernemingen zitten.
Op zich is dit nog helemaal niet zo raar, aangezien ondernemingen vaak meerdere pc's tegelijk inkopen. Wel is het raar dat ze niet controleren of je een kleine onderneming hebt.

[ Voor 60% gewijzigd door radem205 op 18-04-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Die van mij heb ik dinsdagavond besteld. Toen is er een datum van 5 mei vastgesteld, maar sinds gisteren zie ik dat er staat:

Uw bestelling is verzonden sinds (dd-mm-jjjj) 15-4-2006 (zaterdag dus)

Ook is er een UPS link bijgezet, maar die werkt niet (Unable to track shipment)! Ook zie ik een elektronische pakbon. Nu vraag ik me wanneer hij bezorgd zou kunnen worden. Zou het vandaag kunnen? Of veel later? Even wat ervaringen dus :|

[ Voor 4% gewijzigd door koelkast op 18-04-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
koelkast schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:29:
Die van mij heb ik dinsdagavond besteld. Toen is er een datum van 5 mei vastgesteld, maar sinds gisteren zie ik dat er staat:

Ook is er een UPS link bijgezet, maar die werkt niet (Unable to track shipment)! Ook zie ik een elektronische pakbon. Nu vraag ik me wanneer hij bezorgd zou kunnen worden. Zou het vandaag kunnen? Of veel later? Even wat ervaringen dus :|
Als ik logisch nadenk (wat ik niet kan :P) dan zou het waarschijnlijk zijn dat het pakketje morgen of donderdag binnenkomt. Vandaag nog niet aangezien het paasweekend is geweest en het pakketje op zaterdag (=weekend) verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga vanavond bestellen. Ik hoop dat het telefonisch mogelijk is e value aanbiedigen te downgraden scheelt een hoop cash nl. dan andere e value codes upgraden,maar ja of ze 392,00 euro korting geven als ik van een T2500 naar een T2300 ga is even de vraag.......maar zijn natuurlijk altijd nog verkopers die hun target nog niet hebben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:37:
Ga vanavond bestellen. Ik hoop dat het telefonisch mogelijk is e value aanbiedigen te downgraden scheelt een hoop cash nl. dan andere e value codes upgraden,maar ja of ze 392,00 euro korting geven als ik van een T2500 naar een T2300 ga is even de vraag.......maar zijn natuurlijk altijd nog verkopers die hun target nog niet hebben :*)
Wat is je budget dan? Want 2ghz of 1,66ghz is toch wel een verschil. Ik zou dan gaan voor een minder grootte harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat scheelt alleen geen 392euro.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:13

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Is het trouwens niet zo dat als je via "kleine ondernemingen" koopt. dat je dan minder/geen beroep kunt doen op je normale consumenten recht? Dat zou ook gelijk het prijsverschil verklaren.

Ik hoorde een studiegenoot ooit zoiets roepen na het lezen van (naar ik neem) dit topic.

edit:
De site van Dell geeft dit trouwens niet aan. Als ik het zo even door scan zie ik geen verschil....

[ Voor 19% gewijzigd door Xilantof op 18-04-2006 16:11 ]

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Xilantof schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:10:
Is het trouwens niet zo dat als je via "kleine ondernemingen" koopt. dat je dan minder/geen beroep kunt doen op je normale consumenten recht? Dat zou ook gelijk het prijsverschil verklaren.

Ik hoorde een studiegenoot ooit zoiets roepen na het lezen van (naar ik neem) dit topic.

edit:
De site van Dell geeft dit trouwens niet aan. Als ik het zo even door scan zie ik geen verschil....
Vul onder de pagina Consumenten maar eens de volgende code in: D-N04643. Dan zul je zien dat je dezelfde notebook als bij kleine ondernemingen kan bestellen voor dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vage zooi hoor, belde net met customer care. Mijn order is opnieuw ingevoerd, geprobeerd in productie te plaatsen (nog niet gelukt). Dus nog ff n weekje wachten, als ik dan lees dat sommige hun ding order in 6 dagen al hebben...

Mijn order is geplaatst op 6 april, 7 april pre-productie. Vervolgens vanaf 14 april pre-productie (waarschijnlijk opnieuw ingevoerd). Verwachte leverdatum is 25 april nog steeds. Ze zeggen dat het 14 dagen duurt vanaf pre-productie.

Vind het nog steeds lang duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:13
koelkast schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:29:

Al eens eerder gepost, maar nog maar eens. Misschien moet het maar in de startpost:

Op de orderstatuspagina staat ook een digitale pakbon. In die pakbon staat een vrachtbriefnummer.
Dat vrachtbriefnumer moet je hier invoeren: http://www.ups.com/WebTra...c=en_US&WT.svl=SubNav

Maar je kunt ook even wachten, want na een tijdje werkt de directe link vanaf de orderstatuspagina ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:33
Ik heb donderdagavond bij Dell besteld en meteen geld overgemaakt. Precies de info ingetikt bij het overmaken dat werd gezegd. Nu kreeg ik vandaag een betalings instructie mail van Dell. Is dit altijd standaard? Aangezien ik al betaald heb.
En hoe lang duurt het voordat ik bericht krijg dat me betaling is ontvangen? Nu snap ik dat het afgelopen weekend pasen was enzo, maar wanneer kan ik dat mailtje te gemoet zien denken jullie? morgen of donderdag? Of nog later misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Topicstarter
Dreamer... schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 18:19:
Ik heb donderdagavond bij Dell besteld en meteen geld overgemaakt. Precies de info ingetikt bij het overmaken dat werd gezegd. Nu kreeg ik vandaag een betalings instructie mail van Dell. Is dit altijd standaard? Aangezien ik al betaald heb.
En hoe lang duurt het voordat ik bericht krijg dat me betaling is ontvangen? Nu snap ik dat het afgelopen weekend pasen was enzo, maar wanneer kan ik dat mailtje te gemoet zien denken jullie? morgen of donderdag? Of nog later misschien.
Ja..dat krijgt iedereen...
is niets aan de hangt, heb geduld komen vanzelf meerdere mailtjes met bevestigingen.
AttiX schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:52:
[...]

Al eens eerder gepost, maar nog maar eens. Misschien moet het maar in de startpost:

Op de orderstatuspagina staat ook een digitale pakbon. In die pakbon staat een vrachtbriefnummer.
Dat vrachtbriefnumer moet je hier invoeren: http://www.ups.com/WebTra...c=en_US&WT.svl=SubNav

Maar je kunt ook even wachten, want na een tijdje werkt de directe link vanaf de orderstatuspagina ook.
Done ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Underworld op 18-04-2006 18:28 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is inderdaad standaard, en dat het op de rekening van dell staat duurt normaal onegeveer 4 dagen.

Edit, was te laat.
Heb trouwens een nieuwe revieuw gevonden.
http://babelfish.altavist...-03-17%2f0824869872.shtml
En nog een
http://tech.sina.com.cn/n/2006-04-06/0020892392.shtml

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:37:
Is niet gelukt helaas, zij konden ook niet downgraden. Logisch natuurlijk anders krijg je hele gekke prijzen. Nu wacht ik morgen maar even af heb geen haast. Alleeen loopt de waardebon op 28 april af.. Ben benieuwd wat ze morgen voor ons in petto hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
  • Laatst online: 21-08 17:17
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:47:
[...]

Is niet gelukt helaas, zij konden ook niet downgraden. Logisch natuurlijk anders krijg je hele gekke prijzen. Nu wacht ik morgen maar even af heb geen haast. Alleeen loopt de waardebon op 28 april af.. Ben benieuwd wat ze morgen voor ons in petto hebben...
Ai, dat is wel balen. Wilde namelijk zelf gaan bellen om mijn scherm te downgraden naar een lagere resolutie, maar was te laat met bellen. Dan morgen maar even kijken wat de mogelijkheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

radem205 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:14:
[...]

Vul onder de pagina Consumenten maar eens de volgende code in: D-N04643. Dan zul je zien dat je dezelfde notebook als bij kleine ondernemingen kan bestellen voor dezelfde prijs.
Het gaat mij niet om het product zelf.
Maar om de rechten die je bij wet krijgt als gewoon consument ipv via bedrijven enzo.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus vul je de code in bij consument en heb je wel dezelfde rechten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:05:
Dus vul je de code in bij consument en heb je wel dezelfde rechten!
Ja, klopt.
Maar ik dacht hier gelezen te hebben dat sommige hem hier wél via de kleine ondernemingen ingang hebben gekocht...

Maar dat vind ik dus iig een beetje onduidelijk. Want als ik het zo lees heb je wel gewoon garantie via die ingang. (Wat wel goed is dus.)

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 16:18

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Toevallig heb ik ook donderdag de 13e het geld overgemaakt en tot op heden niks gehoord. Vanmiddag nog even gebeld en ze konden niet zien dat ik al betaald had. Ik zou terug gebeld worden, maar geen reactie. Begint al goed... |:(

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 19:43
Sta ook op het punt om deze laptop te bestellen, maar had nog een vraagje: hoe gaat Dell om met dode pixels? Kon niet zo gauw niets vinden op hun site en telefonisch zijn ze morgen weer bereikbaar.

Zou fijn zijn als iemand dit weet ivm de gratis verzending die de 18e afloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borduif81
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:47:
[...]

Dan heb je toch met de verkeerde gesproken :+
al heeft ze bij mij wel een foutje gemaakt
ik heb besteld
2 GHZ
1 GB
100 GB 7200
wuxga thruelife
9 cell

voor het geweldige bedrag van 1020 ( ik kan er een tientje naast zitten)

Geen verkeerde deal toch >:) , en als het goed is krijg ik hem donderdag al binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook nog met X1400?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borduif81 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:10:
[...]

Dan heb je toch met de verkeerde gesproken :+
al heeft ze bij mij wel een foutje gemaakt
ik heb besteld
2 GHZ
1 GB
100 GB 7200
wuxga thruelife
9 cell

voor het geweldige bedrag van 1020 ( ik kan er een tientje naast zitten)

Geen verkeerde deal toch >:) , en als het goed is krijg ik hem donderdag al binnen
Wat heb je gedowngrade dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Topicstarter
Hmm heb nu toch iets vaags ontdekt met m'n laptop,
Als ik op die MediaDirect knop druk, en dus dell opstart via die knop dan kom ik niet verder het menu in, ik zie dus wel muziek, films, settings etc. en exit staan, maar ik kan er niet meer in, wat voor heen dus wel kon :S.
Alleen exit doet het nog...heel vaag, mja het verdwijnt toch met de herinstallatie, want het opstarten vindt ik nu toch echt te lang duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borduif81
  • Nu online
owja dat was ik vergeten te zeggen,
ik heb de shared kaart genomen ( ik speel eigenlijk nooit spellen) dat scheelde 140 euro ofzo
en eerst de 100 gb voor 80 7200 ingeruild (zonder bij te betalen)
daarna bleek daar een langere levering op te zitten en maar 100 gb 7200 genomen
100 extra betaald ipv 120
geen printer -30 euro
owja, ook 667 geheugen
is toch 70 extra korting
en het was geen probleem om dingen te downgraden, ik kreeg gewoon de volle prijs terug. later zat ik te denken anders was ik misschien wel voor de 1.8 gegaan en 512 mb
en er later 512 bijgeprikt, dan was ik volgens mij iets meer dan 600 kwijt.
Ik vroeg of het mogelijk was om naar een 1.8 te gaan en dat was geen probleem heb toen zelfs de prijs gekregen, maar dacht dat kan ik altijd nog veranderen.
Toen ik later terugbelde bood bij zijn excuses aan dat hij niet het volledige bedrag mocht terugboeken en dat 1.8 niet meer kon maar dat de volledige offerte wel bleef gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begint érg sterk te klinken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
  • Laatst online: 21-08 17:17
Borduif81 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:40:
ik heb de shared kaart genomen ( ik speel eigenlijk nooit spellen) dat scheelde 140 euro ofzo
geen printer -30 euro
owja, ook 667 geheugen
is toch 70 extra korting
en het was geen probleem om dingen te downgraden, ik kreeg gewoon de volle prijs terug. later zat ik te denken anders was ik misschien wel voor de 1.8 gegaan en 512 mb
Ik vroeg of het mogelijk was om naar een 1.8 te gaan en dat was geen probleem heb toen zelfs de prijs gekregen, maar dacht dat kan ik altijd nog veranderen.
Toen ik later terugbelde bood bij zijn excuses aan dat hij niet het volledige bedrag mocht terugboeken en dat 1.8 niet meer kon maar dat de volledige offerte wel bleef gelden.
Blijft toch vaag bij Dell. Niet alleen door de manier waarop de site werkt, maar ook doordat de medewerkers er nogal verschillende manieren van zakendoen op na houden. Misschien anders toch maar een keer terugbellen en hopen dat je iemand anders aan de lijn krijgt als het de eerste keer niet lukt ;)

Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat men later geinstrueerd is geen geld terug te geven bij downgraden bij deze aanbieding omdat het anders echt te goedkoop wordt. Wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook mijn bestelling gedaan :D:D

- Dual Core T2500 2.0GHz
- 1024 MB Ram (2x512)
- 100 GB HD 5400rpm
- 1280x800 truelife
- 256 MB X1400
- 9-cell accu

voor... € 985 incl. btw en verzendkosten en op bedrijfsnaam ...ben erg blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borduif81
  • Nu online
hoezo?
dat was het verhaal wat hij tegen mij zei.
toen ik terug belde was of hij op zijn vingers getikt of kwam er pas later achter dat het niet helemaal goed was wat hij had gedaan.
of ik het moet geloven lijkt me sterk maar hij had het zelfs over negatieven provisie.
maar ik ben er wel tevreden mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borduif81 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:41:
[...]

hoezo?
dat was het verhaal wat hij tegen mij zei.
toen ik terug belde was of hij op zijn vingers getikt of kwam er pas later achter dat het niet helemaal goed was wat hij had gedaan.
of ik het moet geloven lijkt me sterk maar hij had het zelfs over negatieven provisie.
maar ik ben er wel tevreden mee
Omdat je anders ook wel kunt zeggen: ik wil die duurste config, maar:

geef mij maar terug:

300 euro omdat ik de HDD donwgrade naar 40GB
300 euro omdat ik van 2,0 naar 1,66 ga
120 euro omdat ik van 1 GB naar 512 MB ga
150 euro omdat ik van X1400 naar GMA 950 ga.
150 euro omdat ik een 1280*800 scherm neem
30 euro omdat ik geen printer hoef

en dan heb je een gratis Inspiron 6400 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 16:18

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

antonboonstra schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:11:
[...]

Toevallig heb ik ook donderdag de 13e het geld overgemaakt en tot op heden niks gehoord. Vanmiddag nog even gebeld en ze konden niet zien dat ik al betaald had. Ik zou terug gebeld worden, maar geen reactie. Begint al goed... |:(
Toevallig heb ik net een mailtje vanavond gekregen met excuses dat hij niet had gebeld, omdat het zo druk was geweest. Gelijk een orderbevestiging binnen en verwachte leverdatum: op of voor 5 mei :*)

Ik dacht dat ik al een scherpe prijs had (T2500, WSXGA, 1024MB 533MHz, 100GB 5400rpm, X1400, 9-cell en Notebooktas) van € 1.172,-- Maar het kan zo te zien nog veel scherper. Zo scherp dat ik mijn twijfels er bij krijg...

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ik dus niet de enige.

@Borduif: heb je zelf naar dat DDR2 667 gevraagd of kwamen zij daar mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borduif81
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:45:
[...]

Omdat je anders ook wel kunt zeggen: ik wil die duurste config, maar:

geef mij maar terug:

300 euro omdat ik de HDD donwgrade naar 40GB
300 euro omdat ik van 2,0 naar 1,66 ga
120 euro omdat ik van 1 GB naar 512 MB ga
150 euro omdat ik van X1400 naar GMA 950 ga.
150 euro omdat ik een 1280*800 scherm neem
30 euro omdat ik geen printer hoef

en dan heb je een gratis Inspiron 6400 :)
Dat bedoelde ik ook. ik baalde achteraf dat ik niet naar een 1.8 ben gegaan. hij zei dat er iets van 200 euro eraf zou gaan. van het geheugen heb ik het niet over gehad, maar dat was wel een gedachte die ik later had. toen ik terugbelde om het te proberen zei hij dat het niet meer kon. maar de offerte die ik had wel gelde.
Ik heb de 1.8 niet op de offerte gezet. maar misschien is het maar goed dat ik het niet heb gedaan want anders was ie er wel eerder achtergekomen.
maar ik heb wel het volledige bedrag van de videokaart gekregen. en wat korting gekregen om dat niet alle HD snel te leveren waren.
Uiteindelijk ben ik zeer tevreden met deze deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borduif81
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:50:
Was ik dus niet de enige.

@Borduif: heb je zelf naar dat DDR2 667 gevraagd of kwamen zij daar mee?
ik dacht dat dat erbij zat, maar toen hij alles oplas wat er in de offerte zat had hij het over 533. toen ik vroeg naar de meerprijs was dat 0 euro. dus altijd telefonisch bestellen. dan kan je meteen zeggen dat je die printer niet wilt. daar hebben ze volgens mij ook een standaard bedrag voor (30,-)

[ Voor 18% gewijzigd door Borduif81 op 18-04-2006 23:21 . Reden: extra informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-05 13:15
Hoewel mijn oog eerst viel op de mooiere sony vaio FE11S ben ik toch bezweken voor de snellere en goedkopere dell.

Mijn configuratie:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Processor      T2500
Geheugen          1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)
Grafische Kaart   256MB X1400
Harde Schijf      100GB (7,200 rpm)
Batterij          9-cells
printer           gratis :P
scherm            15.4" Truelife 1680x1050

+ bluetooth

voor de prijs van € 1.309,58

Nu nog hopen dat de levertijd mee valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 09:49
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:38:
ik heb ook mijn bestelling gedaan :D:D

- Dual Core T2500 2.0GHz
- 1024 MB Ram (2x512)
- 100 GB HD 5400rpm
- 1280x800 truelife
- 256 MB X1400
- 9-cell accu

voor... € 985 incl. btw en verzendkosten en op bedrijfsnaam ...ben erg blij!
hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Met deze duurste config kom ik op 1230 incl uit. Als je het scherm downscaled naar 1280x800 dan gaat er toch hoogstens 60 euro van af?
Zit te denken om mijn scherm ook te downscalen maar dan ook geen true life want eigenlijk vind ik zo`n spiegelend scherm best irritant. En een 80 gb 7200 rpm harddisk te nemen ipv een 100 gb 5400rpm. Moet je daarvoor gewoon klantenservice bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ex. BTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De aanbiedingen zij er niet slechter op geworden vanaf vandaag, dus dat is mooi.
Borduif81! Je hebt mazzel geahd zeg, ik ga dat trucje deze week toch nog wel een paar keer proberen, wie weet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borduif81 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:40:
geen printer -30 euro
owja, ook 667 geheugen
is toch 70 extra korting
Hoe heb jij dit nou precies gedaan, gewoon gezegd dat je een e value code had maar daar wat van wilde downgraden of op een andere manier??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 09:34:
De aanbiedingen zij er niet slechter op geworden vanaf vandaag, dus dat is mooi.
Borduif81! Je hebt mazzel geahd zeg, ik ga dat trucje deze week toch nog wel een paar keer proberen, wie weet....
De aanbiedingen zijn er wel slechter op geworden want ik ben met de E-value code D-N04643 nu 100 euro duurder uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:02:
[...]

Op gebied van desktops ja, maar op gebied van notebooks niet. Daar was een tijd geleden een test op tweakers.net Daar bleken de 5400 rpm notebooksschijven nauwelijks onder te doen voor de 7200 rpm varianten.
Lees het hele verhaal maar door, ik kan zo nog veel meer links geven. Maar dat kan Google ook. Ik hoor graag waar je het vandaan haalt. Alle bronnen die ik kan vinden geven aan dat een Hitachi 7200 rpm schijf, ongeveer evenveel stroom verbruikt, minder geluid maakt en ongeveer even warm wordt als een 5400 rpm schijf. Maar daarentegen wel een stuk beter presteert!
Our today’s testing session gave us some food for thought. With the help of Hitachi 7K60 hard disk drive we saw how big of a performance improvement a 2.5” HDD can obtain due to simple speeding up of their spindle to 7,200rpm. I have no doubts other manufacturers will regard this product as a checkpoint and come up with their own 7,200rpm HDD solutions.]
http://www.xbitlabs.com/a...y/hitachi-25-7200_18.html

nieuws: Zeven notebook-harddisks getest --> http://www.storagereview.com/articles/200511/notebook_1.html

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Bij de aanbiedingen die vandaag zijn in gegaan heb je ook niet gratis verzendkosten. Dus het systeem E-value code D-N04643 kostte gisteren nog 1080 euro (incl. waardebon, verzendkosten en BTW) en nu 1230 (incl. waardebon, verzendkosten en BTW).
150 euro duurder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, transportkosten...even over het hoofd gezien. Inderdaad ongunstiger nu, ben benieuwd of ze die kado doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borduif81
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 09:41:
[...]

Hoe heb jij dit nou precies gedaan, gewoon gezegd dat je een e value code had maar daar wat van wilde downgraden of op een andere manier??
Ik heb de evalue code opgegeven en de 5% kortingsbon. Daarna gevraagd hoe snel deze leverbaar was want ik wou hem binnen 7 dagen.
Het probleem was dus de X1400 en ik zei dat ik best wast anders wou bv de X1300. Dit was ook niet mogelijk ivm de levertijd, maar de intergraded was wel mogelijk. Dus toen is er volgens mij 140 euro vanaf gehaald. Toen zei ik dat het zo een mooie aanbieding was hij er gelijk eroverheen dat ik er ook een printer bij kreeg. Maar ik zei dat ze die niet op hoeven te sturen en daar wou hij er 30 euro vanaf halen. Hij las de hele order op en ik hoorde 553 geheugen. Ik vroeg de meerprijs en dat was 0 euro.
Ik ging met de order accoord als de laptop binnen 7 dagen hier zou zijn. dat was dus niet mogelijk met de 100gb 5400. ik vroeg naar alternatieven. Dit was de 80 7200 normaal 20 euro duurder. Die wou hij er wel gratis bij doen. Daarna vroeg ik af wat de 100 7200 zou kosten. Dit zou 100 euro duurder worden.
Moest ik wel via CC betalen. Ik heb net de order erbij gepakt. Was 1070.42 in totaal (zit een tas van 59 euro bij) dus laptop is 1011.42

Dus eerst de kortingbon en daarna nog het volledige bedrag eraf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Je kan het beste wachten op volgende acties, want elke actie komt wel weer terug. Dus geduld;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doen ze expresse >:) Veel drukte prijzen omhoog, weinig bestelingen prijzen omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Ik begin me nu wel weer af te vragen wanneer mijn pakket nu wordt bezorgd door UPS. Ik ben vandaag nog vrij. Morgen en overmorgen moet ik de hele dag werken. De tracker van UPS zegt het volgende:

EINDHOVEN, BEST, NL 04/18/2006 7:26 P.M. ORIGIN SCAN
IE 04/18/2006 11:50 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

Hij was dus gisteravond in Best. Zou hij dan vandaag bezorgd worden, of duurt het nog langer? Wie heeft hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koelkast schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:47:
Ik begin me nu wel weer af te vragen wanneer mijn pakket nu wordt bezorgd door UPS. Ik ben vandaag nog vrij. Morgen en overmorgen moet ik de hele dag werken. De tracker van UPS zegt het volgende:

EINDHOVEN, BEST, NL 04/18/2006 7:26 P.M. ORIGIN SCAN
IE 04/18/2006 11:50 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

Hij was dus gisteravond in Best. Zou hij dan vandaag bezorgd worden, of duurt het nog langer? Wie heeft hier ervaringen mee?
Pas als er bij UPS staat "Out for delivery" kan je hem verwachten. Als dit de laatste status is dan zal het denk ik op z'n vroegst morgen worden. En ja, ik heb er ervaring mee, gezien ik op m'n werk Dell's bestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennie

Tennie

Wil er iemand een screenshot van zn desktop plaatsen op 1680x1050 en een screenshot op 1280x800? zit me toch af te vragen hoe groot het verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
http://www.notebookforums.com/showthread.php?t=45740

Hier zie je een mooie vergelijking tussen de verschillende schermen. Geen truelife, maar wel een idee van de resoluties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Voor de belangstellende mijn scores van 3dmark
2003: 3672
2005: 1823

Specs: x1400, T2300, 1Gb en de Omega catalyst 6.3 drivers.

Wat me wel opvalt is dat er verder niets uit te persen is. Een OC eindigt in een directe crash :(
Weet iemand of dat normaal is voor mobility kaarten?

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AttiX schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:35:

Hier zie je een mooie vergelijking tussen de verschillende schermen. Geen truelife, maar wel een idee van de resoluties.
das idd erg duidelijk! :) bedankt! Alleen nog verschil tussen truelife en normale scherm zien.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
dirkdirk schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:02:

Wat me wel opvalt is dat er verder niets uit te persen is. Een OC eindigt in een directe crash :(
Weet iemand of dat normaal is voor mobility kaarten?
Ik kan alleen de core sneller laten lopen (tot 540) met powerstrip. De mem versnellen met powerstrip zorgt ervoor dat powertrip vastloopt. Veel winst haal je er niet uit wanneer de core sneller loopt. Hogere Mem levert vaak veel meer op. Met ati tray tools is overclocken disabled en met Atitool krijg ik direct wanneer ik de core of mem anders instel een groen of rood scherm.

Ik gebruik overigens de Dell X1400 drivers. De mobility radeon catalyst 6.4 drivers van ATI zelf vertelden mij dat ik geen geschikt apparaat had en de Omegadrivers catalyst 6.3 herkende mijn videokaart als een M54 en geen x1400. EDIT: Inderdaad de M54 is gewoon de X1400, dus heb die naam aangepast in de INF van de Omegadrivers :)

Ik heb eens gelezen dat Nvidia drivers rekening houden met meerdere cores en daardoor natuurlijk sneller zijn dan singlecore. Gebruiken de ATI drivers ook meerdere cores?

[ Voor 13% gewijzigd door AttiX op 19-04-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

AttiX schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:14:
[...]
Ik gebruik overigens de Dell X1400 drivers. De mobility radeon catalyst 6.4 drivers van ATI zelf vertelden mij dat ik geen geschikt apparaat had en de Omegadrivers catalyst 6.3 herkende mijn videokaart als een M54 en geen x1400.
De M54 is gewoon de naam van de chip van de Mobility Radeon X1400. Net zoals de R520 de naam is van de chip in de Radeon X1800.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Topicstarter
AttiX schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:35:

Damn, al weer een goede link voor in de SP!
jij maakt gewoon het volgende topic :)

offtopic:
hmm ik vindt die ferrari wallpaper ook wel vet

[ Voor 9% gewijzigd door Underworld op 19-04-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 09:49
nieuws: nVidia brengt GeForce Go 7900 GTX en GS uit

zou de 6400 misschien over een tijdje met een van deze videokaarten geleverd worden? Denk natuurlijk wel dat de gtx versie alleen voor de echte gaming lapops gebruikt zullen worden. Maar als de 6400 met de GS versie geleverd kan worden zou dat geweldig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dirkdirk schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:02:
Dit klinkt echt goed.
Verwijderd in "Game laptop tot 1000 euro"
Acer TravelMate 4002WLMib met AMD Turion 1,6 Ghz en x700
Gamen heb ik nog niet gedaan maar 3dMark05 heb ik er wel op gedraaid.
Met de Acer Windows installatie en Acer drivers haal ik bijna 2100 punten.

Het verschil is minder dan 15% in 3dmark05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Laatst online: 16-08 20:29
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:16:
[...]

Dit klinkt echt goed.

ja, maar eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat 3dmark2005 is geoptimaliseerd voor dual core. In real life zal het verschil wel iets groter zijn. Alleen was mij het het verschil niet waard.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:16:
[...]

Dit klinkt echt goed.

Met de Omegadrivers haal je op een X700 waarschijnlijk ook iets meer, waardoor het verschil weer wat groter wordt.
Bij mij zat er tussen de Omegadrivers en de Acer drivers ongeveer 100 punten verschil in 3DMark05 in het voordeel van de Omegadrivers (1730 vs 1630).
Ik weet alleen niet of de 'winst' van de Omegadrivers bij de X700 net zo groot is als bij de X1400.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
De winst van de omegadrivers zal op een Dell laptop zeer waarschijnlijk nog groter zijn, omdat Dell het over het algemeen leuk vindt om drivers te leveren die de grafische kaart (bij laptops) underclocken...

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 19-04-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Nu heeft één van mijn pakketten volgens UPS tracking het volgende:

LESQUIN CEDEX, FR 04/19/2006 7:19 P.M. LATE TRAILER. GROUND MOVEMENT CAUSED THIS DELIVERY DELAY

Er is een trailer laat, en daardoor is er vertraging, als ik het goed begrijp. Ik heb er een Targus laptoptas bijbesteld, dus daarom zullen er 2 pakketten zijn. Ik vraag me af of het spul nu morgen wel geleverd word.... ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:33
Eindelijk vanavond dan bevestiging gehad dat ze me betaling ontvangen hebben. Dus nu kon ik me status checken van me order, maar tot mijn schrik staat er verwachte leverdatum: 8 mei :S. dat is nog 3 weken ofzo :S. Waarom gaat dat zo lang duren joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door de drukte, ze haadn laats erge goeie actie waardoor iedereen ging bestellen en nu kunne hun het niet echt aan. Veder is voraal de x1400 een probleem voor ze om te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
Dreamer... schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:38:
[...]

Eindelijk vanavond dan bevestiging gehad dat ze me betaling ontvangen hebben. Dus nu kon ik me status checken van me order, maar tot mijn schrik staat er verwachte leverdatum: 8 mei :S. dat is nog 3 weken ofzo :S. Waarom gaat dat zo lang duren joh.
Ik dacht gelezen te hebben dat Dell altijd een vrij voorzichtige voorspelling doet over de leverdatum en dat de laptop bijna altijd sneller geleverd wordt.

Zijn er hier nog mensen bij wie de laptop eerder aankwam dan de verwachtte datum?

offtopic:
Ik vraag mij trouwens af waarom de banken zo traag zijn. Alles gebeurt elektronisch en automatisch. Waarom kan het bedrag dan niet binnen het uur op de rekening van de begunstigde staan?

[ Voor 14% gewijzigd door mr_star op 19-04-2006 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
offtopic:
Ik snap niet dat niet iedereen een spoedoverboeking gebruikt (5 euro op zo'n bedrag kan er toch wel af) of z'n creditcard :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdev
  • Laatst online: 12-08 11:10
mr_star schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:41:
[...]

Ik dacht gelezen te hebben dat Dell altijd een vrij voorzichtige voorspelling doet over de leverdatum en dat de laptop bijna altijd sneller geleverd wordt.

Zijn er hier nog mensen bij wie de laptop eerder aankwam dan de verwachtte datum?

offtopic:
Ik vraag mij trouwens af waarom de banken zo traag zijn. Alles gebeurt elektronisch en automatisch. Waarom kan het bedrag dan niet binnen het uur op de rekening van de begunstigde staan?
Alhoewel het allemaal langer heeft geduurd dan het eigenlijk had moeten duren, zal de laptop hoogstwaarschijnlijk eerder bij mij aankomen dan verwacht was.
Gisteravond stond de bestelling nog op pre-production en vannochtend was de order verzonden. Oh ja, en de verwachte afleverdatum was 27 april ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, dat klinkt goed. Mijn levertijd staat 1 dag eerder.. Hoe lang stond je laptop in preproductie?

Die van mij sinds afgelopen vrijdag en ik kan maar niet van de F5 knop afblijven op de pagina van de orderstatus van DELL. :P

Hier viel me wel iets vreemds op.. vanwege mijn liefde voor de F5 knop zag ik ineens na een verversing mijn laptop in productie staan, afgelopen maandagavond. De datum stond nog wel op afgelopen vrijdag. Een uur later echter weer in preproductie. Ik dacht nog dat ik gek werd maar ik had nog een pop-up openstaan met info over de productie status, hij stond daar dus weldegelijk op :)

Maar goed, ik blijf kijken naar de leverdatum. Kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
Leverdatum zegt inderdaad weinig. De leverdatum stond bij mij op 23 april, maar heb hem vorige week donderdag al binnen gekregen. Maar dat was voor de grote drukte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een medewerker van Dell offerte laten maken voor e value n04643 maar dan met T2300 ipv T2500 en goedkoper scherm. Hoopte op 492,00 eraf maar dat ging niet werekn, kwam nu met en prijs die nog duurder was dan als ik hem zelf via internet zou samenstellen. Wat zitte die gasten daar allemaal te doen joh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
Hoedje schreef op donderdag 20 april 2006 @ 06:58:
offtopic:
Ik snap niet dat niet iedereen een spoedoverboeking gebruikt (5 euro op zo'n bedrag kan er toch wel af) of z'n creditcard :P.
offtopic:
Nog nooit van gehoord, had ik dat geweten dan zou ik zeker een spoedoverboeking gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:45:
Ik heb gisteren een medewerker van Dell offerte laten maken voor e value n04643 maar dan met T2300 ipv T2500 en goedkoper scherm. Hoopte op 492,00 eraf maar dat ging niet werekn, kwam nu met en prijs die nog duurder was dan als ik hem zelf via internet zou samenstellen. Wat zitte die gasten daar allemaal te doen joh?
Die 492 euro eraf kon je idd op voorhand al vergeten. Maar heb je aangegeven dat ie zo nog duurder uitvalt dan als je op internet samensteld?
Je kan nog een keer bellen met Dell. Misschien krijg je een andere medewerker aan de lijn die misschien met het goede been uit bed is gestapt ;).Eigenlijk moet je gelijk vragen hoeveel de N04643 in het totaal kost met standaard specificaties. Daarna kan hij namelijk niet zeggen, als je 'm downgrade, dat ie duurder uitvalt dan dat ie was (is tenminste logisch, maar met Dell weet je het helaas nooit.

[ Voor 5% gewijzigd door radem205 op 20-04-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 19:38
mr_star schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:49:
[...]

offtopic:
Nog nooit van gehoord, had ik dat geweten dan zou ik zeker een spoedoverboeking gedaan hebben.
offtopic:
Bij de rabobank kan je dat bij telebankieren opgeven. Helaas is na een reperatie aan mijn auto de laptop weer verder uit zicht gekomen :(

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is iedereen van zijn stoel gevallen door de prijzen van deze week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:21:
Volgens mij is iedereen van zijn stoel gevallen door de prijzen van deze week :+
Idd, maar de prijzen dalen wel weer hoor ;). Wees maar niet bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ja, de 5% kortingsbon loopt 28 april af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Klopt, maar volgende week woensdag is de 6400 500 euro goedkoper (NOT!!! :p).
Nee, ik wacht geduldig af en desnoods betaal ik gewoon 50 euro meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wat benchmarken bekenen en moet zeggen dat me toekomstige laptop me huidige pc er gewoon uitrekt qwa cpu en geheugen bandbreedte, jammer alleen van de videokaart. Als ik die zo kunne vervangen dan gaat me huidige pc zeker in de verkoop.

Bestaan er trouwen PCexpres Sata raid controllers ? Dat lijk mij de ultime addon voor deze laptop waneer je hem thuis gebruikt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:46:
Ik heb nog wat benchmarken bekenen en moet zeggen dat me toekomstige laptop me huidige pc er gewoon uitrekt qwa cpu en geheugen bandbreedte, jammer alleen van de videokaart. Als ik die zo kunne vervangen dan gaat me huidige pc zeker in de verkoop.

Bestaan er trouwen PCexpres Sata raid controllers ? Dat lijk mij de ultime addon voor deze laptop waneer je hem thuis gebruikt.
Kan je eens aangeven welke spellen jij goed hebt gedraaid op de laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen aangezien ik de laptop nog niet binne heb,

Hier hebben ze de cpu en memory bandbreedte getest met SiSoftware getest. (al moet ik zeggen dat ik wel wat meer geheugen bandbreedte had verwacht.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allanon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:05

Allanon

appearance is overrated

Even een tip over de prijzen van Dell:

Ik heb ook met pasen even alle codes en valuegevallen gebruikt en was in de veronderstelling dat ik een Aspire 6400 met 2300 core, x1400 VC, 60 GB 7200 en 2x 512 MB had voor 980 euro......tot ik geen mailtjes kreeg met bevestigingen ed...

Dus ik dinsdag na het weekend nog een keer gebeld, de situatie uitgelegt en alsnog de configuratie voor die prijs gekregen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
Ik ben ook best benieuwd naar de game-prestaties van de Inspiron 6400 met x1400, aangezien ik af en toe spellen speel. Ik speel voornamelijk spellen als Counter-strike:Source, en zou dit lekker draaien op een Inspiron (1024 MB RAM), dan kan ik m'n desktop misschien ook wel es in de verkoop gooien.
Dus, ervaringen? :)
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.