Damn it, ze hebben maar 2 cd's opgestuurd, ik mis nog Sonic, power dvd, XP cd

Beetje raar ze zouden er namelijk wel 5 in totaal opsturen, werdt gezegt.
ff gebeld begonnen ze eerst van, "ja we sturen niet zomaar cd's op",... ik hem in de rede gevallen; zij toen dat ik het hier ook al met zijn collega over had, en dat er geen andere mogelijkheid voor was, "oh oke, ik lees ff uw dossier erop na, of ik cd's kan toe sturen, moment" (of het klopt wat ik zeg waarschijnlijk?)
Ruim 10 min. in de wacht...hij had nagevraagd bij voorraad beheer of ze XP cd's hadden ofzo, (ik denk dat ze namelijk op zijn oid?) Het zou een nalevering worden maar dat ging hij nu nakijken of dat echt wel zo is. <---ik, vertrouwen verloren bij tech support
Damn...omdat die vorige knakker niet aan heeft gegeven in mijn systeem dat ik brandsoftware\powerdvd erbij zou krijgen, krijg ik die nu niet opgestuurd, ik zou ze gewoon volgens collega net aan de telefoon, kunnen downloaden via de dell site. ???
Pff heb nu zker wel het idee dat ze iets door hebben daar, dat ineens veel mensen voor dit systeem cd's gaan aanvragen, brandsoftware staat idd op de dell site: Sonic Solutions DLA 5.x 7MB??? maar niet het afspeel sw, in dit geval powerdvd

.