[Ervaringen] Dell Inspiron 6400 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 15.794 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-06 15:10

Underworld

+1 Inzichtvol

Topicstarter
Hmm ik kon het gewoon weg niet uit staan, ik vondt dat ik er recht op had en heb terug gebeld, "dit keer was het een gesprek van 10 min (ipv net 35min)" Hij zij dat z'n collega mogelijk een foutje had gemaakt, kan gebeuren...(zij die er achter aan ;) ) ik oke np! dus ik krijg nu alles volledig (wat ik dus al zou krijgen) :)

* Underworld heeft weer veel geleerd op het vak Social Enginering.

Edit: Damn pagina 9, vinden jullie het heel erg als ik er ff op een andere dag aan begin, het is nu echt te mooi weer om nu ff een nieuwe SP te gaan maken!

[ Voor 21% gewijzigd door Underworld op 03-05-2006 13:47 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen-v
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-04 19:17
Wat loopt iedereen nou te bitchen hier op dell en te zeuren dat de aanbiedingen over zijn? Koop hem dan ook als je een mooie aanbieding ziet!

Of wil je wachten tot hij nog een kwartje kost ofzo..

Wat een gezeur overal, de laptop is nog steeds de goedkoopste verkrijgbaar met dual-core..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-06 13:56
damn it... mijn systeem staat al sinds vrijdag op als verzonden... klote ups schiet echt voor geen meter op zeg!!!

Maarum, dat veranderen van order wanneer het al in pre-order staat is deels waar. Als je hardwarecomponenten wil veranderen dan moet de order eigenlijk gecancelled worden en dan wordt er een nieuwe voor in de plaats gezet (gewoon een nieuwe bestelling dus...). Ik had dit gedaan omdat ik voor dezelfde prijs de gold zou krijgen (ecode die nu dus niet meer geldig is), naja 5 euro duurder. Ze hadden bij mij (na xxx telefoontjes, die luitjes hebben echt niets met interne communicatie ofzo :/) de oude order geschrapt en de nieuwe voor dezelfde prijs doorgevoerd; ik had namelijk al betaald.... Ik kon kiezen: of wachten tot de x1400 weer leverbaar was (aantal dagen zeiden ze), of voor dezelfde prijs een betere proc, meer geheugen, grotere hdd 10 tot 15 dagen later dat nieuwe systeem ontvangen.
Simpele keus zou ik dan maar zeggen....

Maarum, zijn idd erg wisselvallig... de ene keer is iets wel mogelijk en weet de medewerker te melden dan 'een colega het handmatig de volgende dag in orde kan brengen' en het andere moment is er weer niets mogelijk omdat je nooit dezelfde medewerker te pakken krijgt!!!!!
Iedereen is verder wel altijd erg behulpzaam! :)

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-06 15:10

Underworld

+1 Inzichtvol

Topicstarter
Hier nu verder AUB!!!!
Deze kan opslot!

[ Voor 9% gewijzigd door Underworld op 03-05-2006 15:36 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 22:42

Turkish

zhé germans

nieuw topic is open: Dell Inspiron 6400 (E1505) deel 2.

Deze kan dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.