Echt een wereld spel. De laadtijden zijn erg laag (vind ik althans) en van omgeving wisselen duurt bij mij maar paar seconden. De settings daar heb ik even mee lopen kloten heb een 6800GT op ultra draaien met 3500+ en dat draait verder prima. heb view distance op de helft staan en grass ook, en nu draait het tussen de 35 en 60 buiten, en 80 binnen ofzo prima te doen. Maar goed had hem al in preorder staan dus zal hem van de week wel ontvangen
. Ga hem trouwens ook voor de xbox kopen lijkt me fijn om het ook vanaf de bank te kunnen doen.
Mjah hoe dan ook, dan moet het wellicht opo 640/480 speelbaar zijn met alles uit.. zelfs dat lukt niet.cardinal808 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:22:
[...]
Ik snap het ook niet, het moet toch inderdaad een low-range zijn
The Elder Scrolls Forums -> Questions about slow performance... Since you have a 5900XT as well, I think we can blame it for the ... at some armor or weapons lying a table) There is also overall slower performance than when I ...
www.elderscrolls.com/forums/ index.php?showtopic=16748&view=new -
Kan iemand die txt hier ff posten, dit vond ik met google, maar ik heb geen account op dat forum.
Bij mij ookDarth Malak schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:52:
Zojuist even de status bekeken van mijn play.com order van de CE!! Ik zie dat die nu op status: packing staat!!!! Met een beetje geluk heb ik hem dus vrijdag!!!
Niet om je uit de droom te helpen... maar toch. Als hij vandaag verstuurt wordt heb je hem op zijn vroegst pas volgende week dinsdag. En ik zou nog eerder van donderdag uitgaanDarth Malak schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:52:
Zojuist even de status bekeken van mijn play.com order van de CE!! Ik zie dat die nu op status: packing staat!!!! Met een beetje geluk heb ik hem dus vrijdag!!!
Verwijderd
Ik ben hem nu aan het downloaden . Zal even kijken of alles lekker loopt op me AMD 3500+ X800GTO² @ X850 XT PE speeds, met 1024 MB Ram. Anders koop ik hem morgen voor me 360 als het me bevalt
Morrowind 1 vond ik nooit veel aan, maar dat kan ook omdat ik er geen tijd voor nam toen

Post even de google als link, bovenstaande werkt namelijk niet accuraat.Carel schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:24:
[...]
www.elderscrolls.com/forums/ index.php?showtopic=16748&view=new -
Kan iemand die txt hier ff posten, dit vond ik met google, maar ik heb geen account op dat forum.
Verwijderd
Ik heb hem vanochtend even gespeeld. In the dungeon loopt het allemaal goed maar zodra ik buiten kom zakt de framerate aardig in. Ik heb even gespeeld met de instellingen en ik ben tot de conlusie gekomen dat het door het HDTV effect komt of het andere belichtings effect ( kan even niet op de naam komen, ik ben niet thuis nu ) De overige instellingen maken niet zoveel uit... Ik wacht nog even op de nieuwe nividia patch voor ik echt begin met zeiken...
Mijn systeem:
4200X2
7800GT
1 GIG dual channel
450Watt voeding
Nog meer mensen met performance problemen ? Draaid niet echt schokkerig maar vooral traag..
Mijn systeem:
4200X2
7800GT
1 GIG dual channel
450Watt voeding
Nog meer mensen met performance problemen ? Draaid niet echt schokkerig maar vooral traag..
Ey Cubewood post even je ervaringen, heb namelijk ongeveer dezelfde configuratie
. Alleen is mn AMD64 3200+.
vogelaarke135
even wachten op de nvidia drivers denk ikVerwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:32:
Ik heb hem vanochtend even gespeeld. In the dungeon loopt het allemaal goed maar zodra ik buiten kom zakt de framerate aardig in. Ik heb even gespeeld met de instellingen en ik ben tot de conlusie gekomen dat het door het HDTV effect komt of het andere belichtings effect ( kan even niet op de naam komen, ik ben niet thuis nu ) De overige instellingen maken niet zoveel uit... Ik wacht nog even op de nieuwe nividia patch voor ik echt begin met zeiken...
Mijn systeem:
4200X2
7800GT
1 GIG dual channel
450Watt voeding
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ooh en Aaah, super idee van Tim op Ctrl Alt Delete. Je kan een trial downloaden van FaceGen Modeller 3.1 http://www.facegen.com/, daarmee kan je fotootjes van jezelf inladen en een 3D hoofd van jezelf krijgen.
Nou kun je met de trial geen exports doen, maar geheel (niet) toevallig maakt Oblivion gebruik van dezelfde engine voor gezichten. In theorie kan je dus settings van je gegenereerde hoofd overnemen en die in Oblivion kloppen.
Mijn exemplaar is 'onderweg' met de postbode dus ik kan het nog even niet proberen. Maar hoe cool is dat!?
Nou kun je met de trial geen exports doen, maar geheel (niet) toevallig maakt Oblivion gebruik van dezelfde engine voor gezichten. In theorie kan je dus settings van je gegenereerde hoofd overnemen en die in Oblivion kloppen.
Mijn exemplaar is 'onderweg' met de postbode dus ik kan het nog even niet proberen. Maar hoe cool is dat!?
Verwijderd
heeft iemand hem al binnen via GCshop.nl?.
ik wil hem niet downnen, krijg het binnen deze week, maar damn, het is wel verleidelijk
ik wil hem niet downnen, krijg het binnen deze week, maar damn, het is wel verleidelijk
Grote kans dat hij deze middag bij verschilende winkels beschikbaar is. Als iemand hem vandaag ergens spot bij bekende winkels zoals free record shop/dixons/intertoys... post het dan even. Uiteraard zal ik dit ook doen na terugkomst van de stad en hopelijk kan ik hem dan op mijn hdd nestellen.
Ik denk dat die link helaas niet meer bestaat, ik zie nu dat ik andere topics wel vind.cardinal808 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:31:
[...]
Post even de google als link, bovenstaande werkt namelijk niet accuraat.
Overigens kan men PS2 uitzetten, mar dan zieje gelijk niets meer in het spel
Ik krijg het spel dus als 't goed is vrijdag bij m'n ouders thuis (zie m'n post een stukje terug) en Oblivion daar vast spelen heeft dus geen zin aangezien er daar ook een 5900XT in de pc zit
(zoals in heel nederland, wist de meneer mij mede te delen)
terwijl ik hem al reedelijk vroeg besteld had

eigenlijk zou ik bij de levering moeten zitten, maargoed er zouden waarschijnlijk meerdere fanaaten hem eerder besteld hebben.
ik had ondertussen hier een gameshop in de buurt gebeld en die scheen ze vandaag binnen te krijgen, en dan alleen CE's wist de dame mij te vertellen (wat ik hoogst betwijfel)
maargoed ik zou over een uurtje weer bellen, en dan zie ik wel weer verder.
(dan misschien toch maar een SE)
dus heb ik hem bij PCmedia geannuleerd. en dan haal ik hem wel ergens hier uit de buurt.
[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 22-03-2006 11:48 ]
Dat is inderdaad supercool... Nu nog de mogelijkheid om de harses van je grootste vijand te veranderen!!delorean7 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:35:
Ooh en Aaah, super idee van Tim op Ctrl Alt Delete. Je kan een trial downloaden van FaceGen Modeller 3.1 http://www.facegen.com/, daarmee kan je fotootjes van jezelf inladen en een 3D hoofd van jezelf krijgen.
Ik hoop dat ik geen nieuwe kaart hoef aan te schaffen. (Nu een Radeon9600Pro)
Meningen?
Meningen?
benieuwd hoe bol.com dat gaat doen.. aangezien ze met FEAR ook vrij vlot warenWSaeNoTSoCK schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:47:
ik werd net gebeld door PCMEDIA en ook zij hadden niet genoeg CE's binnen gekregen
terwijl ik hem al reedelijk vroeg besteld had![]()
eigenlijk zou ik bij de levering moeten zitten, maargoed er zouden waarschijnlijk meerdere fanaaten hem eerder besteld hebben.
ik had ondertussen hier een gameshop in de buurt gebeld en die scheen ze vandaag binnen te krijgen, en dan alleen CE's wist de dame mij te vertellen (wat ik hoogst betwijfel)
maargoed ik zou over een uurtje weer bellen, en dan zie ik wel weer verder.
(dan misschien toch maar een SE)
dus heb ik hem bij PCmedia geannuleerd. en dan haal ik hem wel ergens hier uit de buurt.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
*al aan zag komen*WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:47:
ik werd net gebeld door PCMEDIA en ook zij hadden niet genoeg CE's binnen gekregen
terwijl ik hem al reedelijk vroeg besteld had
Ik kreeg een mailtje van GCshop dat ze niet genoeg CE's hebben gekregen om aan de vraag te voldoen. Je pre-ordered, betaalt en toch krijgen ze het voor elkaar om je dan nog nee te verkopen. Eikels. Ik hoop dus dat er ergens grote hoeveelheden CE's in de winkels liggen zodat ik hem alsnog daar kan halen.Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:35:
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Ik had hem bij Dynabyte besteld begin deze maand. Binnen een week was die van site verdwenen, en sinds gister dus ook de 360 CE. Ik hoop dat ik hem nog krijg...
Anders dus lekker downloaden en de CE ergens anders bestellen
Anders dus lekker downloaden en de CE ergens anders bestellen
[ Voor 18% gewijzigd door Sjekster op 22-03-2006 11:57 ]
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
Kom net terug uit de stad, ben bij bovengenoemde winkels geweest, en Intertoys, maar nergens te zienkeldererik schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:38:
Grote kans dat hij deze middag bij verschilende winkels beschikbaar is. Als iemand hem vandaag ergens spot bij bekende winkels zoals free record shop/dixons/intertoys... post het dan even. Uiteraard zal ik dit ook doen na terugkomst van de stad en hopelijk kan ik hem dan op mijn hdd nestellen.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
nou wordt de betalende consument weer de dupe
hetzelfde als je een DVD film koopt krijg je eerst al dat brein shit te zien en dat hij niet vertoont mag worden in openbare gelegenheden etc. en dat kun je niet eens verder zappen
hetzelfde als je een DVD film koopt krijg je eerst al dat brein shit te zien en dat hij niet vertoont mag worden in openbare gelegenheden etc. en dat kun je niet eens verder zappen

Grootste kans heb je als je vanmiddag gaat. Ook even bellen is handig, want vaak staan splinternieuwe games in het magazijn en moeten ze nog in de schappen gelegd worden.anandus schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:58:
[...]
Kom net terug uit de stad, ben bij bovengenoemde winkels geweest, en Intertoys, maar nergens te zien
Tettie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:52:
[...]
Ik kreeg een mailtje van GCshop dat ze niet genoeg CE's hebben gekregen om aan de vraag te voldoen. Je pre-ordered, betaalt en toch krijgen ze het voor elkaar om je dan nog nee te verkopen. Eikels. Ik hoop dus dat er ergens grote hoeveelheden CE's in de winkels liggen zodat ik hem alsnog daar kan halen.
Ja, als ze pre-orded niet eens genoeg hebben verwacht ik hem ook niet in de winkels. Best wel kansloos dat pre-ordenen.anandus schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:58:
[...]
Kom net terug uit de stad, ben bij bovengenoemde winkels geweest, en Intertoys, maar nergens te zien
downloaden is kansloos, maar je hebt hem wel eerdercardinal808 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:01:
[...]
[...]
Ja, als ze pre-orded niet eens genoeg hebben verwacht ik hem ook niet in de winkels. Best wel kansloos dat pre-ordenen.

Mensen ik ben eruit!
Zet de volgende 3 dingen op 0:
bDoSpecularPass
bDoDiffusePass
bDoAmbientPass
Het spel heeft geen mooie glimmende stenen en is een stuk lichter, daarintegen kan je nu een veel hogere reso kiezen en loopt het 10 keer zo goed als voorheen mits je een kaart hebt die toch niks van Pixel shaders bakt.
Probeer niet Pixelshader (bForce1XShaders), dan heb je gewoon zwarte textures.
Bij de FX5900 XToced loopt het nu op 1200/1600 probleemloos
Zet de volgende 3 dingen op 0:
bDoSpecularPass
bDoDiffusePass
bDoAmbientPass
Het spel heeft geen mooie glimmende stenen en is een stuk lichter, daarintegen kan je nu een veel hogere reso kiezen en loopt het 10 keer zo goed als voorheen mits je een kaart hebt die toch niks van Pixel shaders bakt.
Probeer niet Pixelshader (bForce1XShaders), dan heb je gewoon zwarte textures.
Bij de FX5900 XToced loopt het nu op 1200/1600 probleemloos
Heb net heel maastricht gehad, nergens te krijgen
.
Alleen iedereen heeft het er hier over dat kut loopt met de recente nvidia drivers. Nu heb ik het probleem dat mijn pc rete instabiel is als ik mijn gpu drivers update. Ik heb gister weer eens geprobeerd met de nieuwste drivers van nvidia maar het resultaat was 2 bsod's binnen 24 uur en enkele freezes in windows zelf.
Nu wil ik dit spel alleen maar aanschaffen mits t ook goed gaat lopen, en de kans dat de nieuwe driver update bij mij wel stabiel is is nihil. En de reacties op de performance met de oude drivers is hier ook niet echt positief (ik draai de oudste gpu 78.01 drivers en de oudste nforce 4 drivers omdat mijn systeem zo redelijk stabiel is).
Het systeem waar over heb staat in mijn sig.
Alleen iedereen heeft het er hier over dat kut loopt met de recente nvidia drivers. Nu heb ik het probleem dat mijn pc rete instabiel is als ik mijn gpu drivers update. Ik heb gister weer eens geprobeerd met de nieuwste drivers van nvidia maar het resultaat was 2 bsod's binnen 24 uur en enkele freezes in windows zelf.
Nu wil ik dit spel alleen maar aanschaffen mits t ook goed gaat lopen, en de kans dat de nieuwe driver update bij mij wel stabiel is is nihil. En de reacties op de performance met de oude drivers is hier ook niet echt positief (ik draai de oudste gpu 78.01 drivers en de oudste nforce 4 drivers omdat mijn systeem zo redelijk stabiel is).
Ook de MediaMarkt gecheckt aan de andere kant van het water?Pandemic schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:05:
Heb net heel maastricht gehad, nergens te krijgen.
Verwijderd
Een nieuwe install wel is uitgevoerd? Kan niet voorstellen dat een driver update jouw BSOD's gaan geven. (en kijk is naar je MB bios, bij een hogere moet je ook nieuwere chipset drivers hebben).Pandemic schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:05:
Heb net heel maastricht gehad, nergens te krijgen.
Helaas wel, anders had ik de CE editie al in huis gehad. Heb hem nu op de bovenstaande manier, maar ga dat zeker snel vervangen.WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:03:
[...]
downloaden is kansloos, maar je hebt hem wel eerder
Ik zou juist BSOD veroorzaken, zodat je kan uitzoeken wat het probleem nou daadwerkelijk is.Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:17:
[...]
Een nieuwe install wel is uitgevoerd? Kan niet voorstellen dat een driver update jouw BSOD's gaan geven. (en kijk is naar je MB bios, bij een hogere moet je ook nieuwere chipset drivers hebben).
[ Voor 41% gewijzigd door Cardinal op 22-03-2006 12:19 ]
Ik hoop vandaag op een telefoontje van de musicstore.Grote kans dat hij deze middag bij verschilende winkels beschikbaar is. Als iemand hem vandaag ergens spot bij bekende winkels zoals free record shop/dixons/intertoys... post het dan even. Uiteraard zal ik dit ook doen na terugkomst van de stad en hopelijk kan ik hem dan op mijn hdd nestellen.
Mocht ik dat krijgen dan post ik het hier wel ff (wat natuurlijk geen garantie is dat alle musicstores hem dan al vandaag hebben)
Stond op pagina 1:
http://www.srtest.com/referrer/srtest
Xbox 360 versie denk ik nog niet gespot? ga vanmiddag wel ff naar de FRS hier...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Hij komt toch pas 24-03 naar de winkels toe???? Als hij wel vandaag komt spring ik zo nog ff op me fietsje en maak ik ook ff een rondje langs de winkels
Ik heb nog niets gehoordVerwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:35:
VreemdTettie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:52:
[...]
Ik kreeg een mailtje van GCshop dat ze niet genoeg CE's hebben gekregen om aan de vraag te voldoen. Je pre-ordered, betaalt en toch krijgen ze het voor elkaar om je dan nog nee te verkopen. Eikels. Ik hoop dus dat er ergens grote hoeveelheden CE's in de winkels liggen zodat ik hem alsnog daar kan halen.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Jep daar ben ik ook geweest, die zeiden dat ik en niet de eerste was die het vroeg en ze hadden al rondgebeld en hij zou bij de makro in nuth moeten liggen. Daarheen gebeld maar daar hebben ze hem ook niet (meer). Bij mediamarkt en frs enz verwachten ze hem allemaal morgen!Hurtebise schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:14:
[...]
Ook de MediaMarkt gecheckt aan de andere kant van het water?
Maar ik ben vandaag vrij, en neit morgen
En over die BSOD's, ik loop al bijna 4 maanden te kloten met deze pc en heb zo onderhand alles op het compleet vervangen van mijn gpu en of cpu al wel geprobeerd. En niks helpt. Het vervangen van de gpu is nu in onderhandeling met het bedrijf waar ik de pc gekocht heb. Echter ik heb zon vermoeden dat het geen hardwarematig probleem is.
Topic's:
[rml][ xp+sp2] Boot pas na meerdere keren reset knop in te drukken[/rml]
[ Voor 31% gewijzigd door Pandemic op 22-03-2006 12:32 ]
Gister had futurestore hem al binnen, wat betekend dat er sinds gister al werd geshipped in Nederland. Dus met een beetje hoop krijgen andere winkels hem vandaag ook binnen.MOL-20.000 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:25:
Hij komt toch pas 24-03 naar de winkels toe???? Als hij wel vandaag komt spring ik zo nog ff op me fietsje en maak ik ook ff een rondje langs de winkels
Verwijderd
idd belachelijk!. maar gelukkig heb ik de gewone versie.Tettie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:52:
[...]
HOeveel x per dag krijg tbv de frs nieuwe sjit binnen ? Want net waren ze voor mij in de van die plastic kisten ana het neuzen waar nieuwe sjit in zit. Maar krijgen ze die 1x of 2x per dag binnen ?
Bel ze ff op zou ik zeggenPandemic schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:32:
HOeveel x per dag krijg tbv de frs nieuwe sjit binnen ? Want net waren ze voor mij in de van die plastic kisten ana het neuzen waar nieuwe sjit in zit. Maar krijgen ze die 1x of 2x per dag binnen ?
Misschien eens proberen in het Nederlands te typen?Pandemic schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:32:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Ben ik de enige die het spel nogal instabiel vind? Het is al twee keer gecrashed (met zo'n leuke foutmelding van Windows dat Oblivion een fout heeft veroorzaakt). Verder vind ik het echt een prachtig spel, de omgeving is echt geweldig
en de sfeer is ook meesterlijk. Alleen erger ik me wel ontzettend aan de interface, die is echt een achteruitgang t.o.v. Morrowind
schijt heeft die shop die hem zogenaamd vanmiddag zou krijgen hem ook pas morgen
Is dat de 'evil' invloed van de console uitvoering denk je?Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:39:
. Alleen erger ik me wel ontzettend aan de interface, die is echt een achteruitgang t.o.v. Morrowind
Grinnik... net een paar winkels gebeld..
Eentje had net de laatste CE verkocht
Maar een andere krijgt later vanmiddag nog een CE binnen en ze zijn zo vriendelijk hem voor mij te reserveren :-) Heerlijk.... Heb meteen de order bij Amazon maar gecancelled. Dus het ziet er naar uit dat ik de vanmorgen gedownloade versie niet eens hoef te gebruiken
Eentje had net de laatste CE verkocht
say what?Pandemic schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:32:
anyway meestal 1x per dag
Waarom krijg ik het vermoeden dat die winkel hem toch niet binnenkrijgt of er niet tussen zat en uiteindelijk je beter de order bij Amazon had kunnen laten staan_FlasH_ schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:46:
Eentje had net de laatste CE verkochtMaar een andere krijgt later vanmiddag nog een CE binnen en ze zijn zo vriendelijk hem voor mij te reserveren :-) Heerlijk.... Heb meteen de order bij Amazon maar gecancelled. Dus het ziet er naar uit dat ik de vanmorgen gedownloade versie niet eens hoef te gebruiken
Dit soort taferelen heb ik wel vaker meegemaakt en als ik iets niet vertrouw zijn het leveringen van bedrijven
loop niet te crossposten op fok_FlasH_ schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:46:
Eentje had net de laatste CE verkochtMaar een andere krijgt later vanmiddag nog een CE binnen en ze zijn zo vriendelijk hem voor mij te reserveren :-) Heerlijk.... Heb meteen de order bij Amazon maar gecancelled. Dus het ziet er naar uit dat ik de vanmorgen gedownloade versie niet eens hoef te gebruiken
Sorry voor het belabberde nederlands. Ik bedoel dus gewoon hoevaak een winkel als de freerecord shop een nieuwe levering krijgt. Is dit 1x per dag, of is dit meerdere keren per dag ?
Maar jullie hadden wel begrepen wat ik bedoelde!
Maar jullie hadden wel begrepen wat ik bedoelde!
1x per dag.. soms 1x per meerdere dagn.. en soms 1x per week..
blup
Verwijderd
Denk het wel. Het is echt enorm versimpeld, IE weinig items/knoppen op één scherm, maar dat heeft wel tot gevolg dat je veel moet klikken of scrollen. Zo zie je nu op je item list volgens mij maar 6 items ofzo, wat op hoge reso's niet meer wordt. Als je veel items hebt is dit dus ontzettend vervelend, je kunt ook niet snel zien wat je ge-equipped hebt. Ook kun je bij het barteren niet meer zien hoeveel iets waard is, alleen wat de merchant er voor wil geven. Traden is dus ook een ramp.delorean7 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:46:
[...]
Is dat de 'evil' invloed van de console uitvoering denk je?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 13:04 ]
Net als Morrowind dus?
. Daar vond ik de interface al verre van optimaal (vooral Journal en inventory).
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
hmm dat lijkt me wel wat snel. hoe lang heb je erover gedaan dan en weet je zeker dat je em hebt uitgespeeld.
Mensen die hem bij GCshop besteld hebben, wat is jullie ordernummer en besteldatum? Waarschijnlijk hebben ze ergens een grens getrokken..
060123522 28/01/2006 The Elder Scrolls 4, Oblivion (Collector's Editon)
Ik heb hem dus al 3 maanden geleden gepre-ordered, en ik heb dus GEEN mailtje ontvangen dat ik hem niet krijg..
Ik heb hem dus al 3 maanden geleden gepre-ordered, en ik heb dus GEEN mailtje ontvangen dat ik hem niet krijg..
Verwijderd
ja dat is wel erg snel. Op die manier kan je niet echt van een spel genieten.
Denk dat ik gewoon zoveel mogelijk sidequests er na gaan doen.
Denk dat ik gewoon zoveel mogelijk sidequests er na gaan doen.
Verwijderd
Nee hij crasht hier ook regelmatig idd.Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:39:
Ben ik de enige die het spel nogal instabiel vind? Het is al twee keer gecrashed (met zo'n leuke foutmelding van Windows dat Oblivion een fout heeft veroorzaakt).
Tja dat is een risico natuurlijk.. Maar de verkoper klonk erg oprecht, hij kwam zelf als eerste met het voorstel om te reserveren, heeft mijn gegevens opgeschreven en zou hem achter neerleggen zodra hij straks binnenkomt.. Dus we zien welcardinal808 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:53:
[...]
Waarom krijg ik het vermoeden dat die winkel hem toch niet binnenkrijgt of er niet tussen zat en uiteindelijk je beter de order bij Amazon had kunnen laten staan![]()
Dit soort taferelen heb ik wel vaker meegemaakt en als ik iets niet vertrouw zijn het leveringen van bedrijven
http://img136.imagevenue....4&image=29172_obl22jd.jpg
*Niet mijn screenshot, dit is genomen op een X1900XTX CF
Zo ziet het er in de verte uit, niet echt geweldig, helaas.
Ik heb het zelf al een stuk verbetert door in de ini file grassdistance op 20000 te zetten (Boven 10000 heeft het geen zin meer volgens mij, maar beter te veel dan de weinig
), staat standaard op 3000.
Ik heb het zelf al een stuk verbetert door in de ini file grassdistance op 20000 te zetten (Boven 10000 heeft het geen zin meer volgens mij, maar beter te veel dan de weinig
[ Voor 9% gewijzigd door Phyxion op 22-03-2006 13:15 ]
Verwijderd
oh toch niet, ben net uit de kerker en er schijnt buiten ook nog vanalles te zijnVerwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:08:
omfg heb em uitgespeeld. leuk spel maar beetje kort imo ..
grtz

Verwijderd
Haha, nog ongeveer 40 km2 ofzo.Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:15:
[...]
oh toch niet, ben net uit de kerker en er schijnt buiten ook nog vanalles te zijn
FnF schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:14:
Ik heb het zelf al een stuk verbetert door in de ini file grassdistance op 20000 te zetten (Boven 10000 heeft het geen zin meer volgens mij, maar beter te veel dan de weinig), staat standaard op 3000.
LOL, spel begint net man.Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:15:
[...]
oh toch niet, ben net uit de kerker en er schijnt buiten ook nog vanalles te zijn
27/01/2006 The Elder Scrolls 4, Oblivion (Collector's Editon) Betaald; in behandelingAngeloonie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:11:
Mensen die hem bij GCshop besteld hebben, wat is jullie ordernummer en besteldatum? Waarschijnlijk hebben ze ergens een grens getrokken..
ook geen mail gehad, dus ik ga er gewoon vanuit dat ik hem krijg.
060324683 13/03/2006 The Elder Scrolls 4, Oblivion (Collector's Editon) GeannuleerdAngeloonie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:11:
Ik was er laat bij ja. Nu hebben ze hem ook van de site gehaald, je kunt hem niet meer bestellen. Maar het blijft absurd dat ze je een worst voorhouden en je ervoor laten betalen zonder dat ze het waar kunnen maken.
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Verwijderd
Zakt je framerate dan niet helemaal in:SFnF schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:14:
Ik heb het zelf al een stuk verbetert door in de ini file grassdistance op 20000 te zetten (Boven 10000 heeft het geen zin meer volgens mij, maar beter te veel dan de weinig), staat standaard op 3000.
Bij mij ziet het er wel wat beter uit dan op dat screenshot, wou net even een screenshot maken, maar PrtScn werkt blijkbaar niet, dus moet nog even andere manier vinden om een screenshot te nemen, behalve met Fraps e.d.
Nee, valt wel mee, merk geen verschil, behalve dat je wat meer gras te zien krijgt.Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:19:
[...]
Zakt je framerate dan niet helemaal in:S
[ Voor 25% gewijzigd door Phyxion op 22-03-2006 13:20 ]
Verwijderd
Ik heb 'm daar ook ge-preordered, maar... geen mailtje gehad. Normaal bestel ik alles bij PC Media, maar zo te zien is 't maar goed dat ik dat nu niet gedaan heb.Tettie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:52:
[...]
Maar, voor de mensen die al eerder bij GC Shop iets ge-preordered hebben: dat ik geen mailtje gehad heb; betekend dit nu dat ik 'm wel gewoon krijg of krijg ik vrijdag ineens een "sorry, we hebben geen CE meer, maar de normale kost nu net zoveel als de CE tijdens de pre-order, dus je krijgt fijn die"-mailtje? Want dat soort kul zit ik namelijk niet op te wachten; ik betaal tenslotte, net als alle anderen, voor een CE.
Dat is al eerder gebeurd, met Halo 2 (CE) was het ook zo, toen heb ik m'n bestelling om laten zetten naar een normale (waar ik nog spijt van heb).Tettie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:19:
[...]
060324683 13/03/2006 The Elder Scrolls 4, Oblivion (Collector's Editon) Geannuleerd
Ik was er laat bij ja. Nu hebben ze hem ook van de site gehaald, je kunt hem niet meer bestellen. Maar het blijft absurd dat ze je een worst voorhouden en je ervoor laten betalen zonder dat ze het waar kunnen maken.
Als zij te horen krijgen dat ze een X-aantal stuks krijgen, en met de uiteindelijke levering maar een Y-aantal stuks krijgen, dan wordt het moeilijk om te leveren. Dit is niet de schuld van GCshop maar van de leverancier die hen te weinig leverd.
Als je geen mailtje hebt gehad is de kans heel groot dat je hem wel krijgt. Anders laten ze de order in hold staan, en dan krijg je bij de volgende levering je CE.Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:21:
[...]
Maar, voor de mensen die al eerder bij GC Shop iets ge-preordered hebben: dat ik geen mailtje gehad heb; betekend dit nu dat ik 'm wel gewoon krijg of krijg ik vrijdag ineens een "sorry, we hebben geen CE meer, maar de normale kost nu net zoveel als de CE tijdens de pre-order, dus je krijgt fijn die"-mailtje? Want dat soort kul zit ik namelijk niet op te wachten; ik betaal tenslotte, net als alle anderen, voor een CE.
[ Voor 31% gewijzigd door Angeloonie op 22-03-2006 13:23 ]
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:15:
[...]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Kul. Interesseert het mij dat ze problemen hebben met hun leverancier. Ik bestel toch wat bij hun en ik betaal er toch voor? Als ze zelf geen afspraken kunnen maken met hun leverancier moeten ze lekker wat anders gaan doen. Het boeit me niet waar ze die CE vandaan halen, als ze er mij een verkopen verwacht ik dat ik er een krijg. Dat GCshop niets kan doen aan het feit dat er maar Y geleverd worden snap ik, maar dat is hun probleem en niet het mijne. En als dit vaker is voorgekomen is het des te triester.Angeloonie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:21:
[...]
Dat is al eerder gebeurd, met Halo 2 (CE) was het ook zo, toen heb ik m'n bestelling om laten zetten naar een normale (waar ik nog spijt van heb).
Als zij te horen krijgen dat ze een X-aantal stuks krijgen, en met de uiteindelijke levering maar een Y-aantal stuks krijgen, dan wordt het moeilijk om te leveren. Dit is niet de schuld van GCshop maar van de leverancier die hen te weinig leverd.
Als ze gemeld hadden dat het onder voorbehoud is, dat je pas hoeft te dokken als zij de spullen binnenhebben, etc. dan is het een ander verhaal. Nu ben ik blijgemaakt met een dooie mus omdat zij de huid al verkocht hadden voordat... enz.
Net even dixons gebeld, en de CE ligt nu voor mij klaar
ga maar even een stukje fietsen
Verwijderd
Rlxst dan ga ik dat ook ff proberen want ik vind de gfx buiten wat tegenvallen als het om de viewdistance gaat.Nee, valt wel mee, merk geen verschil, behalve dat je wat meer gras te zien krijgt.
ROFLMAO!!!Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:15:
[...]
Morrowind zeker ook niet gespeeld? Ik dacht dat je in 7 min de main quest al gedaan had. Dat schijnt in Morrowind ook mogeli
Verwijderd
Ow zegt dat dan meteen, dan toveren ze er bij de GC toch ff een voor je tevoorschijn. Geen probleem!Tettie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:26:
[...]
Kul. Interesseert het mij dat ze problemen hebben met hun leverancier. Ik bestel toch wat bij hun en ik betaal er toch voor? Als ze zelf geen afspraken kunnen maken met hun leverancier moeten ze lekker wat anders gaan doen. Het boeit me niet waar ze die CE vandaan halen, als ze er mij een verkopen verwacht ik dat ik er een krijg. Dat GCshop niets kan doen aan het feit dat er maar Y geleverd worden snap ik, maar dat is hun probleem en niet het mijne. En als dit vaker is voorgekomen is het des te triester.
Klant is koning!
Verwijderd
Je zal m ook vast wel krijgen als je m in bestelling laat staan, alleen het zal dan toch echt na een 2e levering worden die ze krijgen van de leverancier. Dit komt gewoon veel vaker voor bij alle soorten bedrijven (me ouders hebben wel is ~20 weken extra moeten wachten op een bank bijv.).Tettie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:26:
[...]
Kul. Interesseert het mij dat ze problemen hebben met hun leverancier. Ik bestel toch wat bij hun en ik betaal er toch voor? Als ze zelf geen afspraken kunnen maken met hun leverancier moeten ze lekker wat anders gaan doen. Het boeit me niet waar ze die CE vandaan halen, als ze er mij een verkopen verwacht ik dat ik er een krijg. Dat GCshop niets kan doen aan het feit dat er maar Y geleverd worden snap ik, maar dat is hun probleem en niet het mijne. En als dit vaker is voorgekomen is het des te triester.
Als ze gemeld hadden dat het onder voorbehoud is, dat je pas hoeft te dokken als zij de spullen binnenhebben, etc. dan is het een ander verhaal. Nu ben ik blijgemaakt met een dooie mus omdat zij de huid al verkocht hadden voordat... enz.
Dus als je m zsm wilt spelen zul je op jacht moeten in de winkels of m downloaden en dan wachten totdat je de CE in de bus hebt.
Hm, ik zit vast
ik heb teveel items in mijn inventory, maar ik kan ze niet verwijderen? Ik had hier in het topic gelezen dat ik ze naar links moest slepen? dat werkt niet, want dan equip ik ze
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Tja heb eens gebeld en het spel kwam vandaag bij de leverancier and morgen ligt ie in de winkel 
edit: wel de 360versie maarja zal wel hetzelfde zijn met pc versie.
Staat dit niet in de manual beschreven?"Hm, ik zit vastik heb teveel items in mijn inventory, maar ik kan ze niet verwijderen? Ik had hier in het topic gelezen dat ik ze naar links moest slepen? dat werkt niet, want dan equip ik ze"
edit: wel de 360versie maarja zal wel hetzelfde zijn met pc versie.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 13:37 ]
Verwijderd
Bij mij hadden ze leuk een keer Straatnaam + nummer 2l op de envelop geschreven inplaats 2L. Toen heb ik 1 week zitten wachten, en begon ze daarna te emailen. Ik heb ze op het laatsts elke week een email gestuurd maar kreeg niks terug. een week later kreeg ik pas een emailtje terug "Sorry de postbode kon het niet lezen we sturen hem nu weer op"
GCshop is altijd al langzaam en heeft een slechte service voor klachten. Ik koop er nooit meer wat
Dan is www.zuiderpark-computers.nl nog beter en goedkoper. Goeie service, en hij had die CE al lang van de site gehaalt.
GCshop is altijd al langzaam en heeft een slechte service voor klachten. Ik koop er nooit meer wat
Dan is www.zuiderpark-computers.nl nog beter en goedkoper. Goeie service, en hij had die CE al lang van de site gehaalt.
shift ingedrukt houden en links op het item drukkenKwartjuh schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:32:
Hm, ik zit vastik heb teveel items in mijn inventory, maar ik kan ze niet verwijderen? Ik had hier in het topic gelezen dat ik ze naar links moest slepen? dat werkt niet, want dan equip ik ze
overigens dat slepen werkt als volgt, links ingedrukt houden op de item en naar buiten spelen.. worked for me iig.
En wat is hier je punt? Dat je als consument dus maar moet accepteren dat je leverancier niet kan leveren? Dat het dus eigenlijk jouw probleem is als hun leverancier te weinig aflevert?Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:30:
[...]
Ow zegt dat dan meteen, dan toveren ze er bij de GC toch ff een voor je tevoorschijn. Geen probleem!
Klant is koning!
Ik ga een overeenkomst aan met GC. Zij gaan een overeenkomst aan met hun leverancier. Die levert niet. Dat staat los van de overeenkomst die ik heb met GC. Zou een mooie boel worden als je zo makkelijk onder je leveringsvoorwaarden uit kunt komen. Je zegt gewoon dat je leverancier niet geleverd heeft en tadaa! het probleem ligt niet meer bij jou maar bij je klant.
Shift + linkermuisknop op een item, dan laat je het vallen.Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:32:
Tja heb eens gebeld en het spel kwam vandaag bij de leverancier and morgen ligt ie in de winkel
"Hm, ik zit vastik heb teveel items in mijn inventory, maar ik kan ze niet verwijderen? Ik had hier in het topic gelezen dat ik ze naar links moest slepen? dat werkt niet, want dan equip ik ze" Staat dit niet in de manual beschreven?
Over het spel zelf, ik vermaak mij prima. Op het begin was ik vrij sceptisch, zeker aangezien de framerate en de visuals mij behoorlijk tegenvallen, maar nu ik niet meer doelloos rond aan het lopen ben en de quests loop te doen, is het stukken beter.
Ook duurde het even voordat ik door had hoe het inpraten op mensen precies werkt, maar nu het systeem duidelijk is het eigenlijk gewoon een leuk minispelletje ernaast. Prima bedacht, niet echt logisch of intuitief, maar wel leuk.
Ondertussen ben ik net level 5, beetje combinatie van zwaardvechten, boogschieten, sneaken, lullen en jatten. Net zoals ik in het echt doe dus, eigenlijk.
PS. Heeft iemand enig idee waar ik die grayfox vinden kan?
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
Yep, en je gaat akkoord met hun voorwaarden. En daar staat vast wel in dat er geen overeenkomst is als er niet geleverd kan worden door leveranciers.Tettie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:39:
Ik ga een overeenkomst aan met GC.
Ik heb het spel nu een aantal uren gespeelt en de performance valt me toch een beetje tegen.
Mijn systeem:
3500+
1GB drr 400
GF 6800GT 256
Ik wil op een resolutie van 1280x1024 spelen. Ik heb de rest van de instellingen op default staan. Dan heb ik een frame rate 20 als ik naar grote landschappen kijk en meestal 30 (30 cap) in dungeons. Wat me opvalt is dat mijn systeem echt een beetje te kort komt als er veel van dat waaiend gras op een hoop zit. Vandaag zou er een speciaal op maat gemaakte Nvidia driver komen. Hoop dat hij snel komt en dat hij ook veel performance winst opleverd.
Het spel is tot nu toe erg mooi. Ik heb echter wel een aantal vragen mischien dat er hier mensen zijn die mij kunnen helpen.
1. Als je voor het eerst buiten komt liep ik meteen rechtdoor over dat ding om boten aan te meren. Ik heb daar het water overgestoken en aan de overkant waren 2 "mannen" in een kleine ruine. Zonder dat ik iets had gedaan (of dat ze iets tegen mij vertelde) vielen ze mij aan. Wat is hier de bedoeling van?
2. Ik zie regelmatig als ik een tijdje loop het zinnentje dat mijn atletische krachten zijn toegenomen. Maar waar kan ik zien op welke levels al die dingen zijn? ( onder tab zie ik alleen mijn wapens en spels enzo).
3. In het dorp van de eerste Quest is zo'n stal met 3 paarden. Ik dacht oh mooi even pakken. Toen kwam er zo'n meneer aan en die zij dat ik aan het spelen was. Hoe kan ik deze paarden kopen?
4. Ik kwam ook een Ghost tegen. Normale wapens helpen niet. Ik heb hem dood gekregen door er flares op los te laten. Weet iemand een beter idee?
Mijn systeem:
3500+
1GB drr 400
GF 6800GT 256
Ik wil op een resolutie van 1280x1024 spelen. Ik heb de rest van de instellingen op default staan. Dan heb ik een frame rate 20 als ik naar grote landschappen kijk en meestal 30 (30 cap) in dungeons. Wat me opvalt is dat mijn systeem echt een beetje te kort komt als er veel van dat waaiend gras op een hoop zit. Vandaag zou er een speciaal op maat gemaakte Nvidia driver komen. Hoop dat hij snel komt en dat hij ook veel performance winst opleverd.
Het spel is tot nu toe erg mooi. Ik heb echter wel een aantal vragen mischien dat er hier mensen zijn die mij kunnen helpen.
1. Als je voor het eerst buiten komt liep ik meteen rechtdoor over dat ding om boten aan te meren. Ik heb daar het water overgestoken en aan de overkant waren 2 "mannen" in een kleine ruine. Zonder dat ik iets had gedaan (of dat ze iets tegen mij vertelde) vielen ze mij aan. Wat is hier de bedoeling van?
2. Ik zie regelmatig als ik een tijdje loop het zinnentje dat mijn atletische krachten zijn toegenomen. Maar waar kan ik zien op welke levels al die dingen zijn? ( onder tab zie ik alleen mijn wapens en spels enzo).
3. In het dorp van de eerste Quest is zo'n stal met 3 paarden. Ik dacht oh mooi even pakken. Toen kwam er zo'n meneer aan en die zij dat ik aan het spelen was. Hoe kan ik deze paarden kopen?
4. Ik kwam ook een Ghost tegen. Normale wapens helpen niet. Ik heb hem dood gekregen door er flares op los te laten. Weet iemand een beter idee?
jippie! ik heb em ook
dixons als je daar vrienden hebt werken !
nu ff hopen dat ie goed speelt

nu ff hopen dat ie goed speelt
Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad met GCshop (10 bestellingen), ook 1x een spel teruggestuurd, binnen een week was m'n geld er al.Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:33:
GCshop is altijd al langzaam en heeft een slechte service voor klachten. Ik koop er nooit meer wat![]()
Als je wat beter had gelezen had je kunnen lezen dat je WEL geleverd krijgt, alleen niet op de releasedate.Tettie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:39:
[...]
En wat is hier je punt? Dat je als consument dus maar moet accepteren dat je leverancier niet kan leveren? Dat het dus eigenlijk jouw probleem is als hun leverancier te weinig aflevert?
Ik ga een overeenkomst aan met GC. Zij gaan een overeenkomst aan met hun leverancier. Die levert niet. Dat staat los van de overeenkomst die ik heb met GC. Zou een mooie boel worden als je zo makkelijk onder je leveringsvoorwaarden uit kunt komen. Je zegt gewoon dat je leverancier niet geleverd heeft en tadaa! het probleem ligt niet meer bij jou maar bij je klant.
Wat is de bedoeling van dat praten kun je dat even kort uileggen. En dat jatten, wanneer ben je dan veilig? ALs je ver weg bent van die persoon die er bij staat? Of merken die soldaten over als een paard gejat is? Vergeet de eigenaar van dat paard ook na een paar minuten dat ik hem gejat heb?Mas- schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:39:
[...]
Ook duurde het even voordat ik door had hoe het inpraten op mensen precies werkt, maar nu het systeem duidelijk is het eigenlijk gewoon een leuk minispelletje ernaast. Prima bedacht, niet echt logisch of intuitief, maar wel leuk.
Ondertussen ben ik net level 5, beetje combinatie van zwaardvechten, boogschieten, sneaken, lullen en jatten. Net zoals ik in het echt doe dus, eigenlijk.
PS. Heeft iemand enig idee waar ik die grayfox vinden kan?
1. Dat viel mij inderdaad ook op. Kom je net die donkere dungeon uit, de frisse zomerlucht in, fluitend en naar de bomen en plantjes kijkend, komt er ineens een bepaald agressieve meneer op je af. Feyenoord zal die avond wel verloren hebben of iets dergelijks.Bart1983 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:44:
2. Wanneer je op F1 drukt, krijg je onderin een aantal opties voor submenus. Daar staan o.a. je stats, je skills en level progress en een hele serie nutteloze statistieken.
3. Wanneer je het huisje naast de paardenwei binnengaat, overdag, dan kun je geloof ik een paard kopen. Heb ik zelf nog niet gedaan - ik ging 's nachts naar binnen....
4. Geen idee! Nog niet tegengekomen. Magische wapens/armor?
En nogmaals, waar kan ik die Grayfox vinden? :L
ben je dan wel oud genoeg om dit spel te spelenMas- schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:39:
[...]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Jeey...net mailtje van Dimension Plus! Mijn pakketje is verstuurd!
Hoi, morgen heb ik hem binnen.
Hoi, morgen heb ik hem binnen.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Dit is de reactie die ik gekregen heb:Angeloonie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:46:
[...]
Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad met GCshop (10 bestellingen), ook 1x een spel teruggestuurd, binnen een week was m'n geld er al.
[...]
Als je wat beter had gelezen had je kunnen lezen dat je WEL geleverd krijgt, alleen niet op de releasedate.
Beste,
Je hebt onlangs The Elder Scrolls 4: Oblivion (Collector's Edition) bij
ons besteld. De Collectors edition is echter in een heel beperkte mate
bij onze leverancier binnengekomen. Hierdoor kunnen we niet iedereen
leveren en helaas valt ook jouw bestelling hieronder. We hebben nu twee
opties waar je gebruik van kan maken.
1. We kunnen de bestelling voor je omzetten naar de normale versie van
The Elder Scrolls 4: Oblivion. Het verschil bedrag wordt dan
teruggestort op je rekening. Als je voor Donderdag 16.00 je voorkeur
aangeeft dan wordt hij op donderdag verzonden, zodat je hem vrijdag op
de releasedatum in huis hebt.
2. We kunnen de bestelling in zijn geheel voor je annuleren. De hele
betaling wordt dan teruggestort op je rekening.
Je kan gebruik maken van het formulier op deze pagina om je keuze door
te geven: http://www.gcshop.nl/tes4-pc.php
Je kan ons ook mailen, maar dan duurt het langer om je bestelling om te
zetten. Gelieve dus het formulier te gebruiken.
Onze excuses voor het ongemak en mocht je vragen hebben dan kan je
uiteraard altijd mailen.
Daar zie ik toch echt niet in dat ze later wel leveren.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 14:06 . Reden: Bold omgezet in Italic. Iets minder opvallend / irritant ]
Aha, dat had ik nog niet gelezen. Bij de Halo 2 editie kon je toen ook gewoon je order laten staan, en dus wachten tot ze nieuwe kregen.Tettie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:50:
[...]
Dit is de reactie die ik gekregen heb:
Daar zie ik toch echt niet in dat ze later wel leveren.
Je moet per rondje praten kiezen uit vier opties: joke, boast, admire en coerce. Tussen die vier opties draait na iedere opmerking een schijf met hoe sterk je de opmerking plaatst, en per mannetje verschilt het welke soort opmerkingen ze waarderen. De truuk is dus de dingen die zij graag horen vol overgave te doen, terwijl je de dingen waar ze juist weer pissig van worden zo zwak mogelijk doet.Bart1983 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:47:
[...]
Wat is de bedoeling van dat praten kun je dat even kort uileggen. En dat jatten, wanneer ben je dan veilig? ALs je ver weg bent van die persoon die er bij staat? Of merken die soldaten over als een paard gejat is? Vergeet de eigenaar van dat paard ook na een paar minuten dat ik hem gejat heb?
Ook het lockpicken is minigame achtig, maar dit heb ik nog niet zo goed in de smiespels. Mocht iemand hier al tips over hebben, dan hoor ik het graag.
Over stelen gesproken: wanneer je dingen pakt terwijl je niet gezien wordt kun je zo stelen. Wel staat er in je inventory bij gestolen items een rood handje, dit spul kun je dus niet zomaar aan een winkel verkopen. Dat moet je dus bij de thieves guild doen - vandaar dat ik naar die Grayfox aan het zoeken ben - die schijnt de baas te zijn van dat stelletje. Als je later gepakt wordt door de guards ben je trouwens wel al het gestolen spul in je inventory kwijt.
Ja dat lockpicken is inderdaad lastig. Ik kan maar 1 lock open krijgen als ik met de volgende begin komt de andere alweer omlaag. Dus als er iemand is die weet hoe dit werkt hoor ik dat graag.Mas- schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:52:
[...]
Je moet per rondje praten kiezen uit vier opties: joke, boast, admire en coerce. Tussen die vier opties draait na iedere opmerking een schijf met hoe sterk je de opmerking plaatst, en per mannetje verschilt het welke soort opmerkingen ze waarderen. De truuk is dus de dingen die zij graag horen vol overgave te doen, terwijl je de dingen waar ze juist weer pissig van worden zo zwak mogelijk doet.
Ook het lockpicken is minigame achtig, maar dit heb ik nog niet zo goed in de smiespels. Mocht iemand hier al tips over hebben, dan hoor ik het graag.
Over stelen gesproken: wanneer je dingen pakt terwijl je niet gezien wordt kun je zo stelen. Wel staat er in je inventory bij gestolen items een rood handje, dit spul kun je dus niet zomaar aan een winkel verkopen. Dat moet je dus bij de thieves guild doen - vandaar dat ik naar die Grayfox aan het zoeken ben - die schijnt de baas te zijn van dat stelletje. Als je later gepakt wordt door de guards ben je trouwens wel al het gestolen spul in je inventory kwijt.
Maar zoals ik lees kun je ook dingen in je inventory verkopen. Kun je dit in alle winkels doen in de city capital, en hoe werkt dit (gewoon op spatie drukken bij de winkel eigenaar en de rest gaat vanzelf)? En hoe zou je gepakt worden door de guards zien? Zien die gestolen goederen ook als je niet met hun vecht ofzo?
kan je dit spel eigenlijk alleen in 1280x1024 spelen of ook in 1280x960 aangezien ik een CRT monitor heb. En kan je ook het aantal Hz. opgeven of ben je gebonden aan 60Hz?
Bij deze wil ik je nomineren voor de reply van het jaar-awardVerwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:15:
[...]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
CE binnen yea! Zeer mooi verpakt, speciale munt? artwork met verhaal boekje, manual, speciale dvd making of, en dat voor maar €55,-. Ok nu eerst installeren en gamen maar.
Ja die resolutie kan ook. Je kunt niet het aantal Hz in het spel zelf aangeven. Dit kan wel in de Nvidia properties.Bramm schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:58:
kan je dit spel eigenlijk alleen in 1280x1024 spelen of ook in 1280x960 aangezien ik een CRT monitor heb. En kan je ook het aantal Hz. opgeven of ben je gebonden aan 60Hz?
Wanneer je in de winkel bent, en je op het kopen/verkopen icoontje klikt (ruilende lijntjes, moeilijk te omschrijven, spreekt wel voor zich) en dan op onder in het scherm switcht tussen het winkelinventory en je eigen inventory, dan kun je door op items te klikken je dingetjes verkopen. Ook kun je linksonder instellen hoeveel je voor je spul vraagt, afhankelijk van je mercentile skill en of de verkoper je mag of niet.Bart1983 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:58:
[...]
Ja dat lockpicken is inderdaad lastig. Ik kan maar 1 lock open krijgen als ik met de volgende begin komt de andere alweer omlaag. Dus als er iemand is die weet hoe dit werkt hoor ik dat graag.
Maar zoals ik lees kun je ook dingen in je inventory verkopen. Kun je dit in alle winkels doen in de city capital, en hoe werkt dit (gewoon op spatie drukken bij de winkel eigenaar en de rest gaat vanzelf)? En hoe zou je gepakt worden door de guards zien? Zien die gestolen goederen ook als je niet met hun vecht ofzo?
Guards kunnen geroepen worden door NPC's, dan zijn ze vrij direct en slagvaardig. Het is me ook een keer overkomen dat ik een guard de weg wilde vragen, en dat ie zag dat ik mijn mooie helm op een onconventionele manier bemachtigd had. Inleveren en boete betalen, dus.
Verwijderd
Ik begrijp je punt wel hoor maar als ik iets niet heb kan ik het ook niet aan jou geven. En geloof me die GC verdient centjes aan die overeenkomst met jou dus die willen ze echt wel nakomen. En dat zullen ze ook doen alleen zul je even geduld moeten hebben. Beetje begrip opbrengen kan ook geen kwaad kerel.Tettie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:39:
[...]
En wat is hier je punt? Dat je als consument dus maar moet accepteren dat je leverancier niet kan leveren? Dat het dus eigenlijk jouw probleem is als hun leverancier te weinig aflevert?
Hebbes
De enige die Dixons in Enschede binnenkreeg vandaag. Morgen krijgen ze er ws meer:

Dit topic is gesloten.
Let op:
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox). Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox). Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.