[PC]Football Manager 2006 - Deel 4

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.731 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

LoneRanger schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:58:
[...]

Volgens mij speel je dit spel toch al vrij lang, is dit zomaar ineens?
Nou, ik heb het, zoals iedereen die FM speelt, wel vaker, maar nu nam het gewoon rondweg absurde vormen aan. Ik houd wel van een uitdaging hoor, daar niet van, maar dit was gewoon iets te veel van het goede.
Nogmaals, een safegame opnieuw laden is het lot tarten. ;)
Ik weet het :)

Maar met 'opnieuw laden' bedoelde ik niet om verloren games opnieuw te spelen in de hoop dan wel t winnen (doe ik nooit, vind ik lame), maar met het laden de volgende dag ofzo waar ik de vorige dag gestopt was met spelen ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:13
Ep0ss schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 22:09:Ik had de laatste 20 minuten gezien, vond het zwaar onterecht dat de scheidsrechter geen penalty gaf, maarja, voor de rest vond ik 4-0 een redelijk overdreven uitslag, maar als ik de commentator zo hoorde was Sevilla wel de betere ploeg.
Sprak in de trein een paar supporters van Middlesbrough die vonden het wel een penalty maar wel terecht dat ze hem niet kregen omdat ze totaal niet in de wedstrijd zaten.
Nog een andere vrouw die ik sprak op de tribune zei dat het de slechtste wedstrijd van Middlesbrough was die ze gezien had.
Zat trouwens in Vak D, tussen de bobo's :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet dit weekend maar weer eens gaan beginnen met een nieuw seizoen ofzo, het begon bij Southport een beetje dood te bloeden, gepromoveerd, jaar erna gedegradeerd helaas door heel veel blessures van men spelers en te weinig geld om nieuwe spelers te halen daar ik koos voor geld voor jeugdopleiding.
Jaar erna wel weer gepromoveerd en zelfs als kampioen daarna 2 jaar een middenmoot in 3rd division. Ontslag niet gekregen ondanks hele slechte wedstrijden er tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn QP game. Inmiddels in de 1e divisie in Schotland aanbeland (Queen's Park start in de 3e). Zie ik ineens dat er sneeuw ligt. Sneeuw. 8)7
Eerste 2 seizoenen niet voorgekomen en nu dus ineens wel. Verder is het ook vreemd dat dit in Hampden Park gebeurt, wat een 5 sterren stadion Europees gezien. Veldverwarming, 52k all-seater (als het nou een standaard 3e divisie stadion was had ik het niet vreemd gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://img86.imageshack.us/img86/8178/sneeuw5hj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:34

Sherlock

No Shit

Kan er in een mooi stadion geen sneeuw liggen dan? Als er 10 cm sneeuw valt dan helpt de veldverwarming vrij weinig hoor.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eey mensen,
Na lange games met chelsea barcelona en benfica zou ik nou wel eens wat anders willemn..
Weten jullie nog een leuke club met een transfer budget van rond 20 miljoen ?
Gr Davey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56
Ep0ss schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 18:53:
Welkom

Ik zou als ik jouw was even de startpost doorlezen :) .

Als je vragen hebt over spelers etc kun je die kwijt op irc: irc.tweakers.net en dan bij channel #fm06 invullen.

Spoilertags gaan als volgt
code:
1
[spoiler]Je spelert[/spoiler]

spoiler:
  • Rodrigo Tiui (spits)
  • Freddy Guarin (Verdedigende middenvelder / middenvelder rechts)
  • 1ste kost rond de 7 miljoen euro ongeveer en 2de voor 1,5 miljoen, misschien zelfs minder.

Talenten kun je veel vinden op het forum van thedugout.net of op thedugout.net zelf.
Ook op het forum van sigames.com kun je flink wat vinden.
Is engels niet je beste taal, kijk dan op fminside.net
Op deze sites kun je tevens flink wat trainingen en tacktieken vinden.
Vragen in de richting van "welke club zal ik pakken? help!" of "Ik zoek een spits, help!" zijn hier al duizend keer voorbij gekomen en steeds met het zelfde antwoord, zoek zelf, of kom naar IRC (sinds kort dan) .

Oftewel, wat hierboven al gepost is :) .
Succes
Lezen is geen overbodige luxe.

en om even de topicstart te quoten:
Opmerkingen

Nog even een paar opmerkingen vooraf:
Natuurlijk is dit topic bedoeld voor vragen, maar probeer eerst zelf te zoeken voor meteen vragen te stellen! Kijk in het bijgeleverde boekje of lees de topics nog even door! Is het dan nog niet duidelijk, vraag het dan gerust, er lopen hier genoeg experts rond of vraag het op de IRC channel.

Mist er iets? post het dan. Credits van de OP gaan naar King_Nothing!
Maar een club met een begroting van rond de 20 miljoen euro moet je denk ik zoeken bij middemoters in grote competities (Spanje, Engeland en Italie en misschien Duitsland) .

[ Voor 22% gewijzigd door JanW op 13-05-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
wildhagen schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 06:14:
[...]

Nou, ik heb het, zoals iedereen die FM speelt, wel vaker, maar nu nam het gewoon rondweg absurde vormen aan. Ik houd wel van een uitdaging hoor, daar niet van, maar dit was gewoon iets te veel van het goede.

[...]

Ik weet het :)

Maar met 'opnieuw laden' bedoelde ik niet om verloren games opnieuw te spelen in de hoop dan wel t winnen (doe ik nooit, vind ik lame), maar met het laden de volgende dag ofzo waar ik de vorige dag gestopt was met spelen ;)
Sorry, ik had je een beetje verkeerd begrepen.
Ik denk dat het komt vanwege het verhaal van PapaLazarou wiens laptop uit was gevallen en na opnieuw gespeeld te hebben betere uitslagen had.

Het was overigens niet de intentie om jou voor te doen laten komen als "cheater".
Ik dacht eerder dat je het aan het testen was mede dankzij bovenstaande.
Het kwam me al zo raar over waarom je boos was over het feit dat je ineens een andere uitslag kreeg na het opnieuw laden van je savegame. ;)

Overigens, is dit iets wat na 3 jaar kan gebeuren of moet ik die 2 dingen los zien van elkaar?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

O, ik vatte het ook niet verkeerd op hoor, LoneRagner :)

Ik denk dat je dit los moet zien van elkaar. Ik heb ook wel eens een seizoen of 8 met een (ander) team gespeeld, zonder echt enorme dieptepunten (wel dipjes uiteraard, maar die heb je IRL ook).

Ik heb nu ook weer een lekker speler... de ene week verzoekt-ie om op de transferlist geplaatst te worden (ik doe dat ook), de volgende week wil-ie weer blijvne 8)7 8)7

Ik speel nu dus met VVV Venlo en met Cisco Roma, het derde Romeinse team (na Lazio Roma en AS Roma). Ze komen uit in de Serie C2/C, en mijn voorlopige doelstelling is de Serie B zien te halen.

[ Voor 45% gewijzigd door wildhagen op 12-05-2006 20:15 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik heb nu 10 op rij gewonnen, ik durf FM niet meer af te sluiten :o

4 Wedstrijden CL gespeeld, 12 punten, doelsaldo 19-2:
City - Bremen 7-1
Milan - City 0-3
Krakow - City 1-3
City - Krakow 6-0 :z

/edit
Uiteraard, Bremen - City 2-0, shots on: 2-12, 3!!! goals van ons afgekeurd wegens buitenspel en een penalty gemist. :r

[ Voor 25% gewijzigd door King Nothing op 13-05-2006 01:40 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faure
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 10:42

Faure

Ja!

Na vaak met leuke ploegen als Barcelona en Palermo(persoonlijke favoriet) gespeeld te hebben, ben ik eens een carriere game begonnen. Gesolliciteerd bij Volendam, en wat 2e en 3e klassers in Engeland. Heb Volendam gekozen wegens de 7 reserve spelers en makkelijker niet-eu-spelers aantrekken.
Na een rumoerig seizoen met, al zeg ik zelf, tactische aankopen (met een budget van €140.000 moet je wel), promotie weten te bemachtigen.(Ik werd 5e, en in de playoffs was ik verbazend 2x veeel te sterk voor Roda JC (als enige eredivisionist)).
Tot zover het mooie gedeelte. Ik kreeg ruzie met mijn bestuur. Ik wilde een contract voor 1 jaar met minstens hetzelfde salaris en een transferbudget. Ze boden me keer op keer een contract wat gehalveerd was, en sowieso zat een transferbudget er algeheel niet in. Promotie leverde ongeveer €2 miljoen in de kas, en van € 500.00 in het rood gingen we naar €1.500.000, echter kon er nog geen salaris verhoging/gelijking vanaf, Heb 3 wedstrijden toen nog gespeeld, maar al mijn spelers wilden weg en ik kon vooral geen nieuwe aantrekken. Heb toen het bestuur voor het laatst voor de keuze gesteld om een transferbudget te geven, anders zou ik opstappen. Ik werd ontslagen :) .
De baan van Van Staa bij FC Twente stond echter onder druk na 3x verlies dit seizoen en een slecht vorig seizoen. Met spelers als Bakircioglü en Gerk moest dat beter kunnen dus ik verklaarde wel interesse te hebben. Dag later werd van Staa ontslagen en werd ik aangenomen.
Gaat goed nu, al mijn wedstrijden gewonnen en langzaam klim ik plek voor plek van de 18e tot inmiddels de 7e. Gerk en Bakircioglü hebben uiteraard aangegeven weg te willen, maar ik probeer ze te overtuigen om te blijven zodat FC Twente die grote club zal worden waar ze nu naar verlangen :).
Benieuwd waar dit heen gaat. Hoop eigenlijk alweer op een baan in het buitenland, met een iets grotere ploeg (een die Uefa Cup speelt zou leuk zijn).
Leuk, zo'n career-game 8)

Oh bah, nu de winterstop eraan komt (en ik o.a. Cristiano van gedregadeerde Roda JC overneem) merk ik dat mijn voorganger niet de slimste was met contracten. Veel spelers die nu gewild zijn door andere clubs hebben een minimum-release clause die vaak onder hun huidige waarde zit :( . Wel hebben ze een contract van 3 jaar waardoor een nieuwe contract lastig wordt :( .

[ Voor 17% gewijzigd door Faure op 13-05-2006 02:00 ]

Assumption is the mother of all failures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

hilgo

Clear your mind of can't.

Het afgelopen seizoen met Emmen in een notendop (beetje brak, geen zin in uitgebreide verhalen. Sorry, volgende keer beter ;)) :
- Johan Cruijf schaal gewonnen,
- Gatorade cup meteen eruit (kwam me eigenlijk ook niet slecht uit),
- Ere divisie met een straatlengte voorsprong gewonnen:
Afbeeldingslocatie: http://img159.imageshack.us/img159/9840/emmen09104mt.th.jpg

- Finale UEFA cup verloren:
Afbeeldingslocatie: http://img159.imageshack.us/img159/9232/uefafinale2xl.th.jpg

Kortom, geen slecht seizoen. Bestuur smeekte me nog langer te tekenen en na lang over en weer onderhandelen blijf ik nog 1 jaar.

Aangezien ik ook nog bondscoach ben van het Nederlands elftal, er een WK was en plaatjes meer zeggen dan woorden:

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/5748/wkfinale1rn.th.jpg

Ik hoop dat het een voorteken is voor het komende WK :D

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn nog veel meer leukere ploegen. Wat ik vooral leuk vind is om met clubs te spelen uit een lagere divisie met een groot stadion. Een goed voorbeeld ervan is Real Oviedo wat in Spanje in de Segunda Division B speelt en een stadion van 30000 heeft. Je hebt niet veel geld, maar met goed inkopen kom je een heel eind. Daarnaast is de doelstelling vrij bescheiden.

Ik ben met deze club twee keer achter elkaar gepromoveerd. De tweede keer werd ik iets van 5e in de Segunda Division. Maar doordat de top 2 gevormd werd door Castilla (Real Madrid B ) en Barcelona B kon ik mooi promoveren. Even wat goede spelers halen als Crespo, Rivaldo, Guti en Juanfran. Na een half jaar sta ik 18e en 1 punt onder de degradatiestreep. Andere aanbiedingen sla ik af aangezien er nog steeds mogelijkheden zijn om door te groeien.

Een nadeel van spelen in Spanje is het registreren van spelers. Dit kan voor grote problemen zorgen. Dat je mensen moet registreren en dat het dan niet kan. Moet je eerst weer opslaan en dan weer laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Real Oviedo is leuk ja, heb ik ook mee gespeeld. De eerste promotie naar de Seguna Division is een makkie, daarna word het wat lastiger :)

Maarreh, registreren kan in twee tijdsframes met Squad Numbers, dus zo'n probleem is dat toch niet? :?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net begonnen aan een seizoen met fc utrecht naar goed scoutings werk heb ik een aantal goede spelers kunnen kopen.
Ik doe nu mee voor plaats 2 !!
Bij mijs werkt een opstelling met 3 amc waarvan de 2 buitenste meet een pijl naar buiten staan, wie heeft ervanring met deze opstelling ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:58:
Real Oviedo is leuk ja, heb ik ook mee gespeeld. De eerste promotie naar de Seguna Division is een makkie, daarna word het wat lastiger :)

Maarreh, registreren kan in twee tijdsframes met Squad Numbers, dus zo'n probleem is dat toch niet? :?
Ja, maar niet als je steeds spelers bijkoopt en die wil registreren voor een wedstrijd en de selectie en de rugnummers niet meer te veranderen zijn. Daarnaast mag je maar erg weinig niet EU spelers opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:54:
Er zijn nog veel meer leukere ploegen. Wat ik vooral leuk vind is om met clubs te spelen uit een lagere divisie met een groot stadion. Een goed voorbeeld ervan is Real Oviedo wat in Spanje in de Segunda Division B speelt en een stadion van 30000 heeft. Je hebt niet veel geld, maar met goed inkopen kom je een heel eind. Daarnaast is de doelstelling vrij bescheiden.
Je hebt niet alleen niet veel geld, daarnaast heb je ook nog eens een hoge kostenpost. [stadion]
De enige uitweg is snel promoveren of hopen op een suikeroom.
Ik zit met Düsseldorf [hyper-modern stadion, 50.000 stoeltjes] dit seizoen aan een schuld van 9M en we zitten nog maar in Februari.
Van de 6M aan transfergeld heb ik nog geen 2M gebruikt en ik zit ook nog steeds onder het wage budget, ruim 15K p/w.
De resultaten zijn wel goed, we staan 2e met een ruime voorsprong op de eerst volgende promotie-kandidaat.

Ach ja, ik heb een zwak voor clubs met veel historie die zijn weggezakt tot bedenkelijk niveau.
Als ik klaar ben met Düsseldorf zal ik eens kijken hoe het met Oviedo gaat. :Y)

Tot slot 2 vraagjes.

1. Ik heb een trainer die ik hoger inschat [stats] dan mijn assistent, hoe ruil ik dat om?
Moet ik mijn assistent dan ontslaan en de trainer een nieuw contract aanbieden?

2. Ik heb een speler die ik op wil nemen in mijn technische staf maar nu kan ik hem alleen een vernieuwd contract aanbieden als speler.
Als ik moet gokken moet ik wachten totdat de speler zelf aangeeft te willen stoppen met spelen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LoneRanger schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 21:36:
[...]

1. Ik heb een trainer die ik hoger inschat [stats] dan mijn assistent, hoe ruil ik dat om?
Moet ik mijn assistent dan ontslaan en de trainer een nieuw contract aanbieden?

2. Ik heb een speler die ik op wil nemen in mijn technische staf maar nu kan ik hem alleen een vernieuwd contract aanbieden als speler.
Als ik moet gokken moet ik wachten totdat de speler zelf aangeeft te willen stoppen met spelen toch?
1. Je kan idd de assistent ontslaan en de trainer een contract als assistent aanbieden. Is het erg duur om die kerel te ontslaan kan je ook de trainer als 2e assistent aanstellen. Of dat enig effect heeft weet ik eigenlijk niet :P.

2. Een speler kan niet altijd als staff gebruikt worden, daarvoor moeten ze een diploma hebben gehaald. Die halen ze vanzelf een keer als ze die ambitie hebben, daar kan je zelf niks aan doen. Hebben ze eenmaal het diploma dan krijg je de staff stats te zien en kan je hem een contract aanbieden als speler, coach (of whatever) of speler/coach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He dit is raar, toen ik Central verliet had ik continental als status (2 titels + continentale beker), nu zit ik bij Magdalena, machtig mooi clubje trouwens, en nu is mijn status local :?

Dat hoort toch gewoon te blijven staan als je van club veranderd of ben ik nu dronken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Ik ben mijn Northwich game een beetje zat.

Weet er iemand een leuke Serie B of C club met veel schulden? Ik ga niet met Napoli spelen, dat is te makkelijk.
Dan ga ik eens uitzoeken hoe het gaat in het land van co-ownerships. Maar eerst even aan SI-vragen of ze de Moggi-knop willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
PirE schreef op zondag 14 mei 2006 @ 12:22:
Ik ben mijn Northwich game een beetje zat.

Weet er iemand een leuke Serie B of C club met veel schulden? Ik ga niet met Napoli spelen, dat is te makkelijk.
Dan ga ik eens uitzoeken hoe het gaat in het land van co-ownerships. Maar eerst even aan SI-vragen of ze de Moggi-knop willen maken.
Moggi-knop? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Dan kan je opdrachten geven aan een scheidsrechter zodat de wedstrijd in jou voordeel uitpakt.

BV. sterspeler van een aankomende tegenstander een gele kaart geven zodat hij geschorst is als zijn team tegen jou speelt. Of gewoon uitslagen manipuleren door beinvloeding van scheidsrechters.

Zoek maar op Juve, Moggi of Buffon en je vind genoeg over het match-fixing schandaal rond Juventus.

Juve, Lazio, Fiorentina, Udinese, Siena, Messina, Arezzo, Crotone en Avellino zijn allemaal verdacht van sportieve fraude en riskeren puntenaftrek of erger (degradatie). Juventus zit erg diep in de problemen en de kans is groot dat ze volgend seizoen Serie B spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Juventus mag nog blij zijn als ze 'slechts' naar de Serie B moeten. Remember Genoa? Die gingen van serie A naar serie C. En daar ging het 'maar' om één wedstrijd, terwijl het bij Juventus toch iets grootschaliger lijkt te zijn.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Na lang zoeken heb ik een Serie C2-club gevonden. Ik heb geen zin om weer helemaal te gaan bouwen aan een team en heb dus voor een grotere club gekozen waarmee ik snel omhoog wil. Het is Reggiana geworden. Ze hadden de financien niet goed op orde en zijn een divisie teruggezet. Midden jaren 90 speelde deze club nog in de Serie A.

De officiele clubsite:
http://www.reggianacalcio.it/

De wiki-pagina:
http://en.wikipedia.org/wiki/A.C._Reggiana_1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat Juve degradeert, wordt dan een leuke club om te managen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 19:56:
Ik hoop dat alle clubs degraderen, dan ga ik mooi met Palermo voor de titel strijden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 19:56:
Word dan wel een saai eerste seizoen lijkt me ;)

Ok, een aantal huidige spelers zal wel blijven, maar de meesten zullen vertrekken denk ik, lijkt me niet dat een speler als Nedved, Ibrahimovic of Vieria (om er maar eens een paar te nomen) nu veel trek hebben om in de Serie B te gaan ballen :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
wildhagen schreef op zondag 14 mei 2006 @ 20:02:
[...]

Word dan wel een saai eerste seizoen lijkt me ;)

Ok, een aantal huidige spelers zal wel blijven, maar de meesten zullen vertrekken denk ik, lijkt me niet dat een speler als Nedved, Ibrahimovic of Vieria (om er maar eens een paar te nomen) nu veel trek hebben om in de Serie B te gaan ballen :)
Maar ze houden geld en replutatie (positief of negatief? :+) Maar dan zou het zeker leuk worden. Ik zou ze zeker naar de top gaan lijden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik meende dat hier ooit iemand zei dat je je staff van een nationaal elftal kan laten zoeken naar geschikte spelers voor je team. Misschien ben ik blind maar ik kan die optie nergens vinden :P. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 21:40:
Ik meende dat hier ooit iemand zei dat je je staff van een nationaal elftal kan laten zoeken naar geschikte spelers voor je team. Misschien ben ik blind maar ik kan die optie nergens vinden :P. Iemand enig idee?
Je bedoeld gewoon een vinkje "alleen spelers voor australië" bv?
Dat je dus niet pakistanen of angolezen krijgt...
Dat moet je kennen zien staan, of zou dat ook te maken hebben met wel of geen assistent?
(met clubteams kun je bv onrealistische spelers uitfilteren bij zoeken, mits assistent)
Anders staat gewoon bij spelers zoeken ergens hoor, zelf ook gebruikt toentertijd met VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 22:17:
[...]
Je bedoeld gewoon een vinkje "alleen spelers voor australië" bv?
Dat je dus niet pakistanen of angolezen krijgt...
Dat moet je kennen zien staan, of zou dat ook te maken hebben met wel of geen assistent?
(met clubteams kun je bv onrealistische spelers uitfilteren bij zoeken, mits assistent)
Anders staat gewoon bij spelers zoeken ergens hoor, zelf ook gebruikt toentertijd met VS.
Nee dat ken ik wel :+. Ik hoopte dat mijn staff kon scouten naar geschikte spelers voor het nationale team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:29:
[...]

Nee dat ken ik wel :+. Ik hoopte dat mijn staff kon scouten naar geschikte spelers voor het nationale team.
Ikke niet snap dan. Of jij luie donder zijn, en zelf niet zoeken wil.

Schnitzelparadijs net gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 22:20:1. Je kan idd de assistent ontslaan en de trainer een contract als assistent aanbieden. Is het erg duur om die kerel te ontslaan kan je ook de trainer als 2e assistent aanstellen. Of dat enig effect heeft weet ik eigenlijk niet :P.
Ik heb dat ook wel eens. Ik bied m'n assistent manager dan gewoon een nieuw contract aan als coach. En vervolgens m'n betere coach een contract als assistent. Meestal moet je dan wel even in de buidel tasten want je assistent wil natuurlijk niet zomaar een stapje terugdoen. En als ie niet goed genoeg is: gewoon ontslaan.
wildhagen schreef op zondag 14 mei 2006 @ 12:38:
Juventus mag nog blij zijn als ze 'slechts' naar de Serie B moeten. Remember Genoa? Die gingen van serie A naar serie C. En daar ging het 'maar' om één wedstrijd, terwijl het bij Juventus toch iets grootschaliger lijkt te zijn.
Fiorentina (Viola) heeft toch ook Serie C gespeeld? Die zijn volgens mij in een keer doorgepromoveerd. Hm, dat kan ik natuurlijk gewoon in FM checken.... Ja dus: 02/03 serie C/2 girona B kampioen, daarna 03/04 serie B 6e en daarna weer serie A. Als dit allemaal waar is hoop ik van harte dat Juventus volgend seizoen serie C speelt.

Overigens heeft bij mij Birmingham financiële problemen. Ze spelen in de Championship en omdat ze failliet zijn gegaan heeft ze dat 10 punten aftrek gekost.

Darlington draait lekker. Ik sta nu 3e na een paar misstappen van Aston Villa. Dacht dat ik ze niet meer kon inhalen toen ik 'een paar weken terug' van ze verloor maar ik sta nu één puntje voor met 5 wedstrijden te gaan, oa dankzij een 4-0 overwinngin op Liverpool!! :) Cissé was geblesseerd. :9

Tussenstand Darlington-Chelsea:
4' Cavenaghi 1-0
20' Mido 2-0 penalty (doorgebroken speler neerghaald, rode kaart ho maar)
25' Tchygryns'ki 3-0 vrije trap
37' Green 3-1
54' Mido mist penalty |:(
73' Drogba rode kaart
74' Iversen 4-1
86' Gudjonson 4-2
Eindstand _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enigszins offtopic:
wildhagen schreef op zondag 14 mei 2006 @ 12:38:
Genoa is niet van Serie A naar C gegaan. Vorig seizoen (2004-2005) werd Genoa kampioen in Serie B waardoor directe promotie naar serie A was afgedwongen. De laatste wedstrijd van dat seizoen bleek echter een afgesproken overwinning te zijn waardoor Genoa naar de laatste plaats in Serie B is gezet en daardoor degradeerde naar Serie C1.
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:49:Fiorentina (Viola) heeft toch ook Serie C gespeeld? Die zijn volgens mij in een keer doorgepromoveerd. Hm, dat kan ik natuurlijk gewoon in FM checken.... Ja dus: 02/03 serie C/2 girona B kampioen, daarna 03/04 serie B 6e en daarna weer serie A. Als dit allemaal waar is hoop ik van harte dat Juventus volgend seizoen serie C speelt.
Fiorentina was aan het eind van seizoen 2001-2002 failliet verklaard vanwege grote schulden. De club heeft toen een doorstart gemaakt en moest daardoor het seizoen erop in Serie C2 (de 4e en laagste professionele voetbaldivisie in Italië) beginnen.
Zeker niet te vergelijken met de huidige situatie in de Serie A dus waar naast Juventus onder andere ook AC Milan, Lazio Roma en Fiorentina van fraude worden verdacht. (zie ook http://www.nrc.nl/sport/article316290.ece)

nu weer ontopic:
Zo, eerste seizoen voor me met Yeovil in de Premier League is begonnen. Met een nieuwe linksback meteen maar even het record van de duurste transfer van de club van 2.2 naar 8.75 miljoen € verbeterd :P. Chelsea heeft een bod van zo'n 45 miljoen € uitgebracht op m'n topspits maar aangezien hij pas 21 is heb ik dat maar afgewezen.
In de Europese Super Cup was Inter met 1-0 helaas te sterk voor me. Heb wel netjes de 2e ronde van de League Cup en de UEFA Cup (groupsfase) bereikt. In de Premier League zelf loopt het helaas wat minder tot nu toe. Sta met 8 gespeelde wedstrijden 15e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey ik heb een vraagje, ik ben nu een netwerk game aan het doen met een vriend alleen hij krijgt helemaal geen nieuwsberichten. Bij hem komt er 'no news selected' te staan, weet iemand wat je dan moet doen? Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ik heb de selectie van Reggiana rond maar echt blij ben ik niet. Er lopen wel wat talenten rond maar het is vooral ver onder de middelmaat wat er zit. Ik wilde direct meedoen voor promotie maar ik denk dat ik eerst moet bouwen aan een goed team.

Mijn nieuwe spitsenduo bij Reggiana:

Giuseppe, Beppe, Signori. 37 jaar jong maar wel drievoudig topscorer in de Serie A. _/-\o_
Viktor Leonenko, slechts 35 jaar, maar wel Champion's League ervaring, dus dat zit wel goed.

Op de bank heb ik dan nog een 34-jarige spits. Die kan ik inzetten als de veteranen moe worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 22:20:
[...]

1. Je kan idd de assistent ontslaan en de trainer een contract als assistent aanbieden. Is het erg duur om die kerel te ontslaan kan je ook de trainer als 2e assistent aanstellen. Of dat enig effect heeft weet ik eigenlijk niet :P.

2. Een speler kan niet altijd als staff gebruikt worden, daarvoor moeten ze een diploma hebben gehaald. Die halen ze vanzelf een keer als ze die ambitie hebben, daar kan je zelf niks aan doen. Hebben ze eenmaal het diploma dan krijg je de staff stats te zien en kan je hem een contract aanbieden als speler, coach (of whatever) of speler/coach.
Mijn dank, het is gelukt zonder dat het mij wat koste. :)
Het scheelt echt veel kwa stats maar ik vraag me af of het echt wat op gaat leveren.
Vooralsnog krijg ik dezelfde team-rapport van hem zoals ik die van zijn voorganger ook kreeg.
In de overview van een speler krijg ik nog steeds het commentaar van mijn vorige assistent.
Daar moet zeker een maandje of 2 overheen gaan ofzo?

Overigens is mijn marge om te promoveren opgelopen tot 11 punten op mijn naaste concurent met nog 12 rondes te gaan.
Als ik het dit jaar niet haal ben ik bang dat ik mijn talenten moet verkopen en weer overnieuw beginnen met opbouwen.
Bijna alles is gemikt op promotie dit jaar, aflopende contracten voor spelers die niet sterk genoeg zijn voor de volgende stap en verbeterde contracten voor mijn "toppers".
Het enige onzekere is nog het budget voor volgend jaar aangezien ik mijn verlies raam op +/- 16M.
Dat is gelijk ook het enige negatieve punt in de boards confidence.
Opzich wel raar aangezien ik nog geen 2M v/d 6M aan transfergeld heb besteed en ruim 10K onder het wage budget zit.
De rest heb je nauwlijks invloed op toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

In de overview van een speler krijg ik nog steeds het commentaar van mijn vorige assistent.
Daar moet zeker een maandje of 2 overheen gaan ofzo?
Volgens mij word die aan het eind van elke maand geupdate.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even twee doldwaze uitslagen:

Een tijdje geleden 'uit' tegen Bolton:
Afbeeldingslocatie: http://img412.imageshack.us/img412/6635/fm15fp.th.jpg

En daarnet 'uit' tegen Newcastle United hebben de Newcastle-manager en ik besloten om de doelen aan de kant te zetten en twee korven op de penalty-stippen te zetten.
Afbeeldingslocatie: http://img412.imageshack.us/img412/6009/fm00pk.th.jpg

Ik sta op dit moment 2e (Arsenal is eerste, Aston Villa staat gelijk en Chelsea heeft 1 punt minder maar 2 wedstrijden minder gespeeld) maar ik wil eigenlijk liever 3e of 4e worden. De verwachting van de board voor het volgend seizoen zal wat minder hooggespannen zijn en ik kan de 3e voorronde Champions League spelen. Een goede voorbereiding van het seizoen lijkt me.

Mijn doelstelling was sowieso 'slechts' UEFA Cup en ik ben al verzekerd van de 4e plaats, met nog 1 wedstrijd te gaan, thuis tegen nummer laatst Wolves. Dus het gaat boven verwachting goed. Daardoor kwam die nederlaag tegen Newcastle ook wel een beetje van pas. :9 Wel maf, een coach die liever 3e wordt, maar het lijkt me gewoon beter nu. :)

Binnenkort dus weer een seizoens-update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

CL is een makkie :P 1e geworden, 18 uit 6, doelsaldo 25-3.

1e KO ronde tegen Bayern.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer jammer, jammer...Ik had goede hoop om kampioen te worden, maar dat ene gelijke spel vlak voor het einde van het seizoen heeft me de kop gekost wat betrefd het kampioenschap...dus uiteindelijke 2e geworden met 2 punten achterstand...CSKA Moscow is kampioen gewoden....volgend seizoen weer een kans!

In de beker gaat het wel goed, ik heb dan ook nog geen topper tegen gehad, en ben nu in de kwart finale beland...:)

Europees gaat het niet eens zo slecht!..eerste wedstrijd tegen Atlethic Bibao ging verloren...2-0, Steaua Boekarest werd op 1-1 gehouden, en van Gent werd zelfs gewonnen met 2-0! Ik sta nu 3e in de groep, maar het zit allemaal erg dicht bij elkaar!

In mijn zoektocht naar spelers gestuit op 2 spelers...1tje was niet echt supergoed, maar transfervrij, dus gewoon een contract gegeven voor het tweede elftal, en misschien later naar het eerste. Ook een andere middenvelder...Felipe, nooit gedacht dat hij zou komen...19 jaar, en 3,5 miljoen waard, retegoeie stats, dus een bod gedaan van 3mln. werd geaccepteerd!, dus ik dacht dat dan de speler zelf nooit zou willen komen, maar toch wel! Niet eens een overdreven salaris, dus over een paar weekjes mag ik hem verwelkomen!...:D

Gabulov heb ik ook maar verkocht, steeds gezeur, en unhappy enzo, en dat scheelt toch echt een hoop in hoe een speler speelt...Ook Jaager mag weg omdat hij unhappy is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:21:
Ey ik heb een vraagje, ik ben nu een netwerk game aan het doen met een vriend alleen hij krijgt helemaal geen nieuwsberichten. Bij hem komt er 'no news selected' te staan, weet iemand wat je dan moet doen? Bvd
ff kijke in zijn options of hij news wel heeft aanstaan enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:43:
[...]

ff kijke in zijn options of hij news wel heeft aanstaan enzo
Heeft ie al gedaan, maar hij krijg het nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenker :+

Één game voor thuis én op kamers werkt niet :D
De ene week vergeet je de cd uit de com te halen en zit je teleurgesteld met een lege hoes op je kamertje. De andere week vergeet je de savegame mee te nemen (via samsung 20GB Mp3speler), of je vergeet het snoer mee te nemen waarmee je het naar de computer overzet.

Ik laat FM wel gewoon voor thuis, ga hier (Nijmegen) niet een nieuwe game beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Sports Interactive Director Miles Jacobson has announced that whilst there will be no news about FM2007 at E3 there will be a press conference tomorrow morning.

"What I can reveal, and what I will be reveleaing to the press tomorrow is that Football Manager 2007 is coming before Xmas on PC, Mac and Intel Mac too. In addition, Football Manager 2007 will also be released on Xbox 360 before Xmas, and that we'll have Football Manager Handheld 2007 before Xmas too."

Although expected before christmas on PC perhaps the biggest surprise is that there will be another PSP and XBox360 version of the game coming out this year. Is this SEGA beginning to streamline one of their biggest games to release all at the same time every year in time for the christmas rush? And what features will these updated games hold?

Check back tomorrow!
Bron: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Staat ook al een tijdje op het SI-Forum: http://community.sigames..../f/521102691/m/1772002522 :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Het gaat echt als een trein sinds de winterstop. :7
Een nieuwe keeper die met de regelmaat van de klok de nul houd en Stig Toftung [DM 37j] voor wat extra routine.
Sinds ik die 2 heb houden we heel vaak de nul, scoren was nooit echt een probleem.

De stand met nog 7 wedstrijden te gaan:

Afbeeldingslocatie: http://img296.imageshack.us/img296/8412/ranking070pu.jpg

En de zorgwekkende financiën:

Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/5238/financien072xv.th.jpg

Overigens ben ik vrij zwak begonnen aan dit seizoen.
Komt vast mede omdat ik maar 2 friendlies heb gespeeld.

edit
promotie is inmiddels een feit. :7
Feestuh!
Als het seizoen is uitgespeeld volgt het een en ander. [screens etc.]
Nu nog het kampioenschap of niet, wie blijft, wie gaat weg etc.

[ Voor 13% gewijzigd door LoneRanger op 16-05-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verslag seizoen 09/10 Darlington
Vorige seizoenen:
08/09: 9e in Premiership
07/08: 1e in Championship
06/07: 1e in League One
05/06: 1e in League Two

Premiership
Het 2e seizoen in de Premiership zit er op. De doelstelling was rond de 6e plaats eindigen en europees voetbal halen. Omdat ik vorig seizoen een wat matig scorend vermogen had moesten er nieuwe spelers komen. Zodoende heb ik een aantal redelijk grote versterkingen gehaald: Cavenaghi (€ 11M), Brown (free) en Mido (free) moesten de drie spitsen worden. Iniesta en Seedorf kwamen het middenveld versterken. Spelend in een 4-3-3 waarbij de twee buitenste spitsen op de AM R/L met pijltje naar de spits staan.

De voorbereiding liep voortreffelijk met onder andere een 1-8 tegen Benfica en een overwinning op het eigen toernooi met PSV, Sevilla en CSKA. De competitie seizoen begon zoals het vorig seizoen eindigde: rommelig. Blijkbaar werkt de 4-3-3 alleen goed in vriendschappelijke wedstrijden.

Toch maar voor een 4-4-2 diamond gekozen met aparte instellingen voor uit en thuis. De uit-tactiek gebruikte ik ook thuis tegen de toppers. En vanaf de 18e wedstrijd begon het eindelijk te lopen. We stegen van de 10e naar de 4e positie. Met nog een paar wedstrijden te gaan was er uitzicht op voorronde Champions League en misschien meer. Dankzij overwinningen op Man Utd, Liverpool en Chelsea haalde ik zelfs Aston Villa (3e) in. De een na laatste wedstrijd ging in een bizarre match met 7-5 verloren tegen Newcastle:
Afbeeldingslocatie: http://img412.imageshack.us/img412/6009/fm00pk.th.jpg

Met 1 wedstrijd te gaan stonden Aston Villa en ik toch nog gelijk in punten waarbij ik het beste doelsaldo had en Chelsea er 1 puntje achter met nog 2 wedstrijden in te halen. Chelsea draait niet meer lekker. Uit deze twee wedstrijden werd slechts 1 puntje gehaald en kwam alles aan op de laatste speeldag waarin dus de 2e t/m 4e plaats verdeeld ging worden. Arsenal was inmiddels kampioen.

Mijn voorkeur was de 3e plaats zodat ik voorronde CL kon spelen, wat wel een lekkere voorbereiding voor het seizoen geeft en toch ook een ereplaats. Met een thuiswedstrijd tegen het reeds gedegradeerde Wolves zou het in ieder geval niet lastig worden. Ik stuurde dus maar m'n B-elftal het veld op. In deze wedstrijd heb ik in de virtuele stand achtereenvolgens 2e, 3e, 4e, 3e en weer 2e gestaan. Ik kwam 1-0 achter en kwam vervolgens toch op een 1-2 voorsprong, Aston Villa liep snel uit naar 3-0 en Chelsea kwam 1-0 achter, 1-2 voor en weer 2-2 gelijk. De eindstand werd dus 2e, ver boven verwachting.

Eindstand Premiership, AveRat & Team van het Jaar
Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/1382/fm35nx.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/5597/fm42pa.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/4603/fm24rc.th.jpg

Cups
Carling Cup: 3e ronde
FA Cup: finale (2-1 verloren van Man Utd Ruud van Nistelrooij)

Selectie
Afbeeldingslocatie: http://img293.imageshack.us/img293/3492/fm56th.th.jpg

Topscoorders
Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/8509/fm63ik.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/5719/fm70sm.th.jpg

Mido is Players Player of the Year geworden, Cardenas Young Player of the Year en Seedorf 2e plaats Footballer of the Year.

Talent
Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/9393/fm87vi.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/1599/fm93sa.th.jpg
Hill is in de basis gekomen omdat mijn andere talent die rechtsback zou gaan spelen geblesseerd raakte. Hij deed het boven verwachting goed en die ander raakte nog 2x geblesseerd.

Home & Financiën
Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/6558/fm06xn.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img293.imageshack.us/img293/6161/fm17ud.th.jpg

Toekomst
De zomer is begonnen en ik ben nog een paar versterkingen aan het regelen. Iniesta heb ik weer verkocht aan Sevilla voor 10M+20%, evenals Brown 1,2M naar Hibernian. De eerste mocht weg omdat ik te veel middenvelders heb, de tweede omdat ie sinds de voorbereiding niet uit de verf komt. Verder nog wat jeugd wat mag verkassen. Ik heb een Braziliaanse AM/FC aangetrokken voor €10M. Slechts een 8 U21 gespeeld maar de 'appeal' werkte weer goed bij de work permit-board. Helaas moet ik wel een zeer talentvolle AMRC uit Zuid Afrika laten gaan omdat zijn contract niet verlengt mag worden. Hij speelt te weinig, maar ja, tis nog een talent. Verder komt er een Griekse international DM/AML en een Frans U21 groot talent AMR van Bordeaux. Daar komt misschien nog een AML bij want m'n scouts kwamen een Spanjaard met goede stats tegen bij het U21 EK die 'star of the future' is. Die 3 kosten allemaal rond de € 6M. Ik geef nog geen grote bedragen uit. :)

Ik ben inmiddels ook in trek bij diverse clubs, ik heb oa afgeslagen: Ajax, Liverpool (die probeerden het zelfs 2x in een maand), Villareal en Corinthians. Maar dit seizoen CL dus ik blijf. Ik ben benieuwd of ik of Chelsea voorronde moet spelen aangezien Chelsea wel de CL heeft gewonnen maar 4e is geworden.

Doel: Meedoen voor de CL-plaatsen en overwinteren in de CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen nog even snel 3 wedstrijdjes kunnen spelen en goede zaken gedaan!
Amkar voor de beker was een makkie, zowel uit en thuis 3-0 gewonnen, dus op naar de volgende ronde. Wat belangrijker was, was de wedstrijd tegen Panathinaikos...Deze moest gewonnen worden om door te kunnen gaan naar de knock-out ronde van de uefacup...

Er gebeurde weinig in de wedstrijd, normaal gesproken krijg je toch wel wat highlights en kansen te zien, maar nu eigenlijk maar 4 totaal!...2 doelpunten van mji, en afgekeurd doelpunt van Panathinaikos, en een corner ofzo...dus echt binnen no-time afgelopen, en de drie punten in de pocket!...Uiteraard belangrijker: Naar de volgende ronde!!!

Ik ben nu al een tijdje bezig en nog steeds geen prijzen gepakt...hopelijk komt dit seizoen eens de eerste prijs..misschien de beker, en in mijn stoutste droom de Eufacup...:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:19:
Er gebeurde weinig in de wedstrijd, normaal gesproken krijg je toch wel wat highlights en kansen te zien, maar nu eigenlijk maar 4 totaal!...2 doelpunten van mji, en afgekeurd doelpunt van Panathinaikos, en een corner ofzo...dus echt binnen no-time afgelopen, en de drie punten in de pocket!...Uiteraard belangrijker: Naar de volgende ronde!!!

Ik ben nu al een tijdje bezig en nog steeds geen prijzen gepakt...hopelijk komt dit seizoen eens de eerste prijs..misschien de beker, en in mijn stoutste droom de Eufacup...:D
Geen 2e leg :P?

Ik heb inmiddels het koude Rusland verlaten en ben terug naar het warme gedeelte van Europa. Spartak Moskou is weer terug aan de top in Rusland en zelfs Europa :9~. Maar ik had het er wel gezien en ben tussentijds naar Brescia vertrokken. Die gingen net beginnen aan een nieuw seizoen.

Vandaag een vrije dag dus speel het seizoen even uit en dan zal ik even een verslag posten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabien
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:09
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 22:23:
[...]
Het lijkt soms wel of FM een soort bioritme heeft. Zoiets van: Na zoveel keer laden speelt ie kut, en de zoveelste keer +1 dan weer goed. Of op de oneven data op hele uren laden is ook kut. Etc. Het is een complot.... >:)
Dat gevoel heb ik ook wel eens gehad. Ik heb ook het idee dat ze er iets ingeprogarmmeerd hebben om reloaders af te schrikken. Als ik op de dag van de wedstrijd mijn game save, dan weet ik zeker dat ik die wedstrijd verlies. Ik heb geen harde statistieken om het te ondersteunen, maar ik weet zeker dat het percentage verloren wedstrijden bij mji hoog ligt als ik de wedstrijd direct na een save speel.

Over het algemeen probeer ik wel zo eerlijk mogelijk te spelen, maar ik save wel heel regelmatig. Ik wil namelijk wel gewoon lol hebben, en als ik net een nieuwe spits heb gehaald voor de laatste restjes van mijn transferbudget en hij scheurt bij de eerste training beide meniscussen, dan ben ik wel blij als ik even kan reloaden. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee geen tweede leg, was nog de groupsfase. Voor zover ik heb kunnen onthouden, heb ik tegen elke tegenstander maar 1 keer gespeelt...1 x verloren, 1 x gelijk, en 2 keer gewonnen
(Atlethic Bilbao, Steaua boek., Standard luik en Panathinaikos)

Reloaden doe ik nooit, ik baal ervan dat ik geen kampioen ben geworden (had ik met reloaden waarschijnljik wel geworden, maar dan is de lol er wel vanaf). Dan kun je net zolang reloaden tot je gewonnen hebt...Balen door een verlies is part of the game...hoe zuur ook...en ik weet het, want ik ben tweede geworden met 2 punten achterstand...:)

In de competitie is gabulov keeper of the year, Zuniga topscorer, en Sanchez best foreigner...:)..verder geen awards gekregen...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Reloaden is voor losers :P.

Hoe kan je eigenlijk opgeslagen matches terug kijken? Ik kan het nergens vinden :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Opslaan als .PKM en dan in het hoofdmenu voor View Match kiezen :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wildhagen schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:18:
Opslaan als .PKM en dan in het hoofdmenu voor View Match kiezen :)
Pff, niet eens als ingame bent..

Thnx btw

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Weet niet of het ingame ook kan, maar volgens mij niet idd...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In mijn vorige verslag zat ik zelfs nog bij Academicia maar had ik al wel verteld dat ik naar Spartak Moscow ging.
Karpaty Lviv
Seizoen 1: promotie naar UHL
Seizoen 2: plaats 5 in UHL, Runer-Up beker
Seizoen 3: plaats 5 in UHL, 1e ronde Uefa
Seizoen 4: plaats 3, Runner-Up beker

Heart of Midlothian
Seizoen 5: plaats 3 in SPL
Seizoen 6: plaats 2 in SPL
Seizoen 7: plaats 1 in SPL, winst Leageu Cup

Associacão Académica de Coimbra
Seizoen 8: plaats 5 in PL
Seizoen 9: plaats 2 in PL

Spartak Moskou
Seizoen 10: Mijn 1e seizoen bij Spartak. Op het moment dat ik daar belandde stonden ze vrij onderin. Maar uiteindelijk een mooie 2e plaats eruit gesleept en een leuk Oostblok (vooral Russisch) team neergezet. Volgend jaar dus CL. In de beker kwam ik tot de kwartfinale maar die werd pas het volgende seizoen verder gespeeld.

Seizoen 11: We begonnen met de beker. Daarin werd redelijk simpel de finale gehaald. In een lastige wedstrijd hebben we die in de extra tijd met 2-1 gewonnen. Mijn 1e prijs met Spartak was binnen en het was pas mijn 3e prijs in mijn carriere :'). Bestuur al helemaal blij enzo :>. De competitie verliep voortvarend. Na een leuke strijd met CSKA trokken wij aan de langste eind en werden we met goed voetbal kampioen. Dit was voor het eerst sinds 10 seizoenen dat CSKA niet de titel pakte, dus de 1e voor Spartak sinds de start van mijn game. De CL kwalificeerden wij ons voor de knockout fase na een poule met Nantes, AZ en Inter te hebben overleefd. Damn, mooie wedstrijden waren dat zeg. Uiteindelijk tegen AZ mijzelf gekwalificeerd. Nantes is de nieuwe grote club van Frankrijk dus onderschat ze niet :P. De rest van de CL is in Rusland in het volgende seizoen.
Afbeeldingslocatie: http://xs100.xs.to/xs100/06203/stand15.JPG
Seizoen 12: In de 1e knockout ronde speelden we tegen Monaco. We hebben ze de 1e wedstrijd (uit) volledig overklast en wonnen met 0-3! Ook thuis werd het 3-0.
De kwartfinale was tegen Newcastle. Thuis was Belov de gevierde man die in zijn 1tje zorgde voor de 2-0 overwining na een harde pot met 2 rode kaarten. Uit was een retespannende pot aangezien wij achter stonden en wederom een rode kaart ontvingen. Toch schoot Newcastle (eigen goal) en Belov ons weer naar 2-2. De halve finale :9.
In Amsterdam ontmoetten wij Ajax. Daar hadden we het ontzettend moeilijk maar konden we het op een 3-2 verlies houden. Thuis bleek maar weer eens dat we klaar zijn voor een grote prijs want Ajax was nergens en we wonnen met 4-0! De finale tegen Juventus mocht van mij dezelfde dag nog gespeeld worden.
Afbeeldingslocatie: http://xs100.xs.to/xs100/06203/CL.JPG

Een geweldig spannede finale en één van de lekkerste overwinningen die je kan behalen als manager zijnde :o. In de 93e min kregen wij een penalty die we dan ook scoren! Zo lekker was die. Die 2-4 deed er weinig toe aangezien Juve alles op alles zette, maar helaas voor hun _/-\o_.

De belangrijkste spelers in mijn Spartak tijd:
Mijn keeper, rots in de verdediging, de man van de assists en de man van de goals. (klikken).
Tussen het CL geweld ook nog de Super Cup van Rusland gewonnen en de bekerfinale na extra tijd verloren. In de competite stond ik ook weer 1e, maar eigenlijk had ik het nu wel weer gezien in Rusland en wilde ik bij een topclub in een topcompetitie aan de slag. Natuurlijk wilde niemand mij ondanks een CL titel opzak met Spartak :'). Uiteindelijk is het Brescia geworden die nog in de voorbereiding van Seizoen 12 zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeeee....77e minuut en 2 keer 90e...damn, wat moet je van je stoel gesprongen zijn...:D

Ik zie trouwens dat MIJN Ural gedegradeerd is in jou game...roemloos laatste...lol...weet je toevallig nog wat je tegen Ural gedaan hebt?

In mijn game is Spartak niet zo heel veel, meestal middenmoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt iemand nog met darlington?..check dit filmpje....

http://media.kladblog.com/media/200605/goal.wmv

hoe doet ie het...LOL

Vooral ook het commentaar aan het eind....:D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel met Darlington. Haha, vette goal. Was wel een doelpunt vóór Darlington. :)

Ik speel nu toch voorronde Champions League. Chelsea (4e) mag als titelhouder blijkbaar direct naar het hoofdtoernooi en ik (2e) moet daardoor toch voorronde spelen; tegen Pyunik Yerevan of CSKA Sofia.

Even een vraagje over contracten:
Players under 24 years-old who reach the end of their contracts and have not been offered new deals of greater or equal terms, can move elsewhere for no compensation

Wat betekent dit nou precies? Dat wanneer een speler zijn contract afloopt en ik doe hem een gelijke of verbeterde aanbieding dat ie dan ook weg mag maar dat er dan voor betaald moet worden. Of dat het gewoon het Bosman-arrest is?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat een speler onder de 24 mag vertrekken naar een andere club zonder dat je daarvoor compensatie krijgt als jij hem geen gelijk of beter contract geeft. (letterlijk vertaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:38:
Ik speel met Darlington. Haha, vette goal. Was wel een doelpunt vóór Darlington. :)

Ik speel nu toch voorronde Champions League. Chelsea (4e) mag als titelhouder blijkbaar direct naar het hoofdtoernooi en ik (2e) moet daardoor toch voorronde spelen; tegen Pyunik Yerevan of CSKA Sofia.

Even een vraagje over contracten:
Players under 24 years-old who reach the end of their contracts and have not been offered new deals of greater or equal terms, can move elsewhere for no compensation

Wat betekent dit nou precies? Dat wanneer een speler zijn contract afloopt en ik doe hem een gelijke of verbeterde aanbieding dat ie dan ook weg mag maar dat er dan voor betaald moet worden. Of dat het gewoon het Bosman-arrest is?
hehe, ik weet niet of het voor of tegen Darlington was, maar man wat een goal, en ook dat commentaar..."Ronaldinho, watch and learn!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:22:
jeeee....77e minuut en 2 keer 90e...damn, wat moet je van je stoel gesprongen zijn...:D

Ik zie trouwens dat MIJN Ural gedegradeerd is in jou game...roemloos laatste...lol...weet je toevallig nog wat je tegen Ural gedaan hebt?

In mijn game is Spartak niet zo heel veel, meestal middenmoot.
Whehe, volgens mij nog puntverlies geleden ook, 2-2 meen ik. Ik haat spelen tegen de nummer laatst :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 23:21:
Dat een speler onder de 24 mag vertrekken naar een andere club zonder dat je daarvoor compensatie krijgt als jij hem geen gelijk of beter contract geeft. (letterlijk vertaald)
Ja, zover was ik al gekomen. B) Ik vraag wat het nou precies betekent. Ik zie dit bericht namelijk staan in het overzicht aflopende contracten en wanneer ik een doorlopend contract verleng.

Daaruit maak ik dus op dat als je een speler, jonger dan 24, een verminderde aanbieding doet dat andere clubs hem dan gratis mogen overnemen. Ik ben deze situatie echter nog nooit tegengekomen. Ook niet bij andere clubs, zodat ik daar een speler kan wegplukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:45:
[...]

Ja, zover was ik al gekomen. B) Ik vraag wat het nou precies betekent. Ik zie dit bericht namelijk staan in het overzicht aflopende contracten en wanneer ik een doorlopend contract verleng.

Daaruit maak ik dus op dat als je een speler, jonger dan 24, een verminderde aanbieding doet dat andere clubs hem dan gratis mogen overnemen. Ik ben deze situatie echter nog nooit tegengekomen. Ook niet bij andere clubs, zodat ik daar een speler kan wegplukken.
Zodra je een speler van onder de 24 een contract aanbiedt wat gelijk is aan zijn huidige of hoger dan kan je een transfersom (compensatiebedrag) vragen als hij toch vertrekt. Als je niks doet dan kan hij ook gratis tekenen bij een andere club.

1 van mijn spelers bij Northwich had dit maar hij wilde een nieuw contract van 24k per week i.p.v. 6k per week. Ik heb hem toen 6k per week geboden en hij kon dus niet weg. Geen enkele andere club wilde hem hebben zodat hij uiteindelijk toch maar bij mij heeft bijgetekend voor 8k (ofzo) per week als backup player :D.

De AI zal wel standaard een contract aanbieden omdat ik vaak compensation moet betalen voor een speler onder de 24. Ik wacht dan ook meestal tot ze een free transfer krijgen of ik bied minder dan de compensatie-som als ik ze echt wil hebben (dat werkt heel vaak).

Ik save trouwens voor elke wedstrijd (soms om de wedstrijd). Vroeger savede ik 1x per maand. Maar ik heb het 1 keer gehad dat de stroom uitviel tijdens een sessie tegen het eind van de maand. En dat was net in de maand dat de prijzen verdeeld werden. Het is niet echt prettig als je 6 overwinningen op rij opnieuw moet spelen en dan draait het wat minder waardoor je het kampioenschap verspeeld :(.

Ik was trouwens op zoek naar leuke uitdagingen voor een nieuwe game. Heb al een kleine club grootgemaakt en ben nu bezig om een gevallen club terug te brengen op niveau (Reggiana) maar wil ook weleens iets anders dan elke weer laag beginnen. Ik zat aan het volgende te denken.
Arsenal - een volledig Engels elftal (Engeland, Wales, Schotland, Noord-Ierland) i.p.v. dat vreemdelingenlegioen.
Ajax - laten degraderen }) >:)
East Stirlingshire challenge - waardeloze ploeg groot maken in Schotland. Ben er al eerder aan begonnen, maar nooit afgemaakt. http://www.eaststirlingshire.com/flash/flash.html.
Eindronde WK halen met San Marino, Andorra, Liechtenstein of Luxemburg.

Nog meer suggestie's??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bondscoach geweest van Malta. Vergeet die eindronde maar. :9

Mijn ideeën:
Real Madrid met alleen Catalaanse/Baskische spelers. ;)
Afrika Cup winnen met Togo oid
Kampioen worden van Israel met een klein k*tclubje

Over die contracten:
Dat gaat dus alleen op wanneer een speler in de laatste 6 maanden van z'n contract is, anders kan je alleen maar een bod uitbrengen. Je kan ze niet zo maar een contract aanbieden. Met uitzondering van 16 jaar en jonger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:26:
[...]
East Stirlingshire challenge - waardeloze ploeg groot maken in Schotland. Ben er al eerder aan begonnen, maar nooit afgemaakt. http://www.eaststirlingshire.com/flash/flash.html.
Ik ben op dit moment bezig met de oorspronkelijke 3e divisionist Queen's Park in Schotland. Inmiddels aanbeland in de hoogste divisie in Schotland alleen het challenge gedeelte is er nu toch wel hard af. Het is een beetje vergelijkbaar met Nederland, 2 a 3 topploegen en de rest van de tegenstand is lachwekkend. Het gaat ontzettend snel vervelen naar mijn gevoel. Alleen de 3 Schotse cups jaarlijks maken een beetje goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:02:
Ik ben bondscoach geweest van Malta. Vergeet die eindronde maar. :9

Mijn ideeën:
Real Madrid met alleen Catalaanse/Baskische spelers. ;)
Afrika Cup winnen met Togo oid
Kampioen worden van Israel met een klein k*tclubje

Over die contracten:
Dat gaat dus alleen op wanneer een speler in de laatste 6 maanden van z'n contract is, anders kan je alleen maar een bod uitbrengen. Je kan ze niet zo maar een contract aanbieden. Met uitzondering van 16 jaar en jonger.
Heb de Africa Cup al gewonnen met Ghana ;). Kameroen in de finale verslagen. Het was wel in eigen land.

Als je retain players doet voor het land van je keuze dan heb je relatief veel spelers met jou nationaliteit en statistisch zou je dan betere regens moeten krijgen. Je maar 1 goede per jaar nodig om over 11 jaar een goed elftal te kunnen opstellen. Maar ik denk niet dat het zo werkt. :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:03:
[...]
Heb de Africa Cup al gewonnen met Ghana ;). Kameroen in de finale verslagen. Het was wel in eigen land.

Als je retain players doet voor het land van je keuze dan heb je relatief veel spelers met jou nationaliteit en statistisch zou je dan betere regens moeten krijgen. Je maar 1 goede per jaar nodig om over 11 jaar een goed elftal te kunnen opstellen. Maar ik denk niet dat het zo werkt. :D.
Elf goede rechtsbacks. Vet man. :Y)

(waar zit die retain players optie? is dat iets in de options of is het een keuze die je als bondscoach kan maken? :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

(waar zit die retain players optie? is dat iets in de options of is het een keuze die je als bondscoach kan maken? :X )
Geef je op bij het starten van de game, in het scherm waar je o.a. de competities en de database-size kan bepalen :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:37:
[...]

Elf goede rechtsbacks. Vet man. :Y)

Je kan ernaast ook manager worden van een kleine club en allemaal spelers uit je kleine land kopen om ze beter te maken en dan kan je ze altijd nog retrainen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:26:
[...]

Ik was trouwens op zoek naar leuke uitdagingen voor een nieuwe game. Heb al een kleine club grootgemaakt en ben nu bezig om een gevallen club terug te brengen op niveau (Reggiana) maar wil ook weleens iets anders dan elke weer laag beginnen. Ik zat aan het volgende te denken.
Arsenal - een volledig Engels elftal (Engeland, Wales, Schotland, Noord-Ierland) i.p.v. dat vreemdelingenlegioen.
Ajax - laten degraderen }) >:)
Eindronde WK halen met San Marino, Andorra, Liechtenstein of Luxemburg.

Nog meer suggestie's??
Met een kleine Oostenrijkse club met beperkt budget de CL winnen :+
Of bij een grote club zoals bijv Barcelona alle sterspelers wegsturen en groot worden met spelers uit kleine competities als Luxemburg, Malta, etc 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2006 04:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een kleine club uit rusland is ook een behoorlijke opgave kan ik je vertellen...lol...Ik begin nu aan seizoen 2010, en heb nog geen prijs gewonnen, kan ook aan mij liggen uiteraard...:D...Misschine dat dit jaar de eerste prijs binnenkomt: De beker.

Gisteren alleen een beetje zitten klikken om door de winterstop te komen....Ik heb wel veel oefenwedstrijden ingeplanned, en er intussen 2 gespeeld, en makkelijk gewonnen...:)...Nu nog 4 oefenpotjes voordat het echte werk begint...Uefacup tegen Sofia...ben benieuwd!

Transfers:
Ik probeer overbodige spelers te verkopen, maar dat wil niet zo...:(...2 zijn wel weg voor 2000 euro (Jippi!) een 3e weigerde het aangeboden contract...:(

Jaager mocht ook weg, 3 clubs geboden en geaccepteerd, raakt die eikel geblesseerd...transfer afgeblazen...:/

Intussen zijn mijn aankopen gekomen:

Felipe (MC) 3 mln, grootste aankoop ooit!...Hij heeft me nog niet kunnen overtuigen in de oefenwedstrijden...Ik moet hem nog even goed inpassen...Als DMC speelde hij niet lekker, misschine even wennen...toen ik hem in de volgende wedstrijd een plekje naar voren schoof vlak achter cardenas, speelde hij veel beter, alleen vind ik mijn elftal iets te aanvallend....Misschine dat ik hem op rechts eens moet proberen..

Cabballera (iod) (DMC) gratis gekomen, geen echte plannen voor hem, hij was gratis, en is jong, dus misschien later. Baez (st) komt ook binnenkort gratis over...:D

Ik ben nu nog op zoek naar een WBL en een GK...zeeeeer lastig om goede naar Ural te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img47.imageshack.us/img47/7631/fm09jt.th.jpg
Woehoe!
En hiervoor al 6-2 tegen Liverpool. :) Ik dacht dat de seizoensstart bagger zou worden met: Charlton uit, Liverpool thuis, Chelsea uit, Man Utd uti en Arsenal uit maar het gaat, na de 2-2 tegen Charlton boven verwachting goed. Cavenaghi loopt 10 uit 4. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verslag van 2 seizoenen. :o

2023/2024

Nadat we 13e waren geworden in m'n eerste half jaar bij Manchester City verwachtte het bestuur nu een middenmoot plekkie. Ik besloot om maar te zien waar het schip ging stranden, haalde 5 spelers en we gingen los.
In de competitie deden we goed mee, de bekers boeiden me echt totaal niet. De reserves en U18's die ik liet spelen in de bekerwedstrijden wonnen wel een paar keer, maar tegen Chelsea kwamen ze toch echt kracht te kort. Dankzij deze beslissing bleven we erg lekker meedraaien in de competitie en werden we zelfs kampioen 8)7

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f9078c2b319804d9676693ac7229f8f7/thumb.jpg

De spelers:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/18a1eabcfb23f612cd85de93c4e76ca5/thumb.jpg

En de beste:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0108f2566be5b7797a94927bd5220193/thumb.jpg

Dus, we gingen de Champions League onveilig maken \o/

Seizoen 2024/2025

Bestuur verwachtte na de titel Europese kwalificatie. Supporters verwachtten wederom de titel.
We begonnen als een gek, in totaal iets van 27 wedstrijden op rij ongeslagen (comp, beker en CL). Ik besloot om dit jaar gewoon voor de treble te gaan (CL, EPL en FA Cup). Helaas mislukte dat. De titel ging naar West Ham United en Man Utd versloeg ons in de FA Cup halve finale.

De belangrijkste beker was uiteraard de CL. De groepsfase kwamen we met moeite door

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d09c509d4b01db370089e910cd4ccac6/full.jpg

Waarna Bayern Munchen wachtte in de 1e KO ronde. Uit verloren we 1-0 (3-2109864 schoten op doel), thuis wonnen we met 3-1.
Kwartfinale tegen een oude bekende, AC Milan. Die had ik in de poule al 2x goed gepakt en nu nog erger. 0-3 uit gewonnen en 4-0 thuis 8)
Halve finale, VfB Stuttgart. Uit 2-1 verloren, thuis weer goed gemaakt, 4-0.

En toen de finale tegen Manchester United in Lissabon:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7fec14019c3ec86c1ac8c9988625e3a1/thumb.jpg

:X

Rest van de screens (eindstand, team, beste speler)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9d2eb3bfeb05c1390d29750d6af43b18/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/295d638ac2edaaa0d5af596cbde71f89/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/50fac7a45fe81e71cb283fff8146f057/thumb.jpg

Op 25 mei 2025 heb ik ontslag genomen bij Man City. :Y)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Kun je nog een screenshot tonen van je team gesorteerd op nationaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/73261fe40687a515ccf3ed0348e8358f/thumb.jpg

Heb na bijna 2 maand een nieuwe club gevonden. Had 2 soillicitaties lopen, Folkstone was de 1e die me benaderde (120 euro/week), ik besloot een week te wachten en terecht, een dag later kwam Atletico Madrid met een aanbod (40.000 euro/week) en die heb ik toch maar geaccepteerd. Doelstelling is middenmoot, team ziet er redelijk uit en we spelen Europees (Intertoto :P )

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ik heb mijn Northwich game weer aangeslingerd in een laatste poging om de ploeg weer op de rails te krijgen en het draait weer lekker. Ik ben weer opgeklommen vanuit de middenmoot naar de top drie en na 4 speelronden heb ik me ook al gekwalificeerd voor de volgende ronde van de CL :D. Alleen de selectie is nogal teleurgesteld in me dat we niet bovenaan staan 8)7. Ze verwachten even dat de club met het kleinste stadion en budget de titel pakt :D.

Maar als Rafa Benitez wordt ontslagen bij Manchester dan ga je toch solliciteren bij de buren. En dan krijg je eindelijk een offer van een grote club (waar ik eigenlijk een hekel aan heb :D)

Afbeeldingslocatie: http://xs300.xs.to/xs300/06206/manutd-offer.jpg.xs.jpg

De selectie van United.
Afbeeldingslocatie: http://xs300.xs.to/xs300/06206/Manutd-team.jpg.xs.jpg

Ik moet alleen investeren in verdedigers, maar dat moet lukken met 40 miljoen GBP transferbudget :). Dat wordt dus 40 minuten extra reistijd. United here I come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:34

Sherlock

No Shit

Nou ja, alleen verdedigers? Een fatsoenlijke spits erbij kan ook geen kwaad!

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 14:06:
En een paar rechterflankspelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Sherlock schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 14:06:
Rooney, Yakubu, Hodge (super regen) en er zit nog een aardige speler in de U18s, dus dat moet lukken.

De verdediging is behoorlijk op leeftijd en die wil ik eerst verversen. Ik heb net een bod uitgebracht op Sergio Ramos van Chelsea (hij is daar unhappy).

Ik probeer deze zomer wel een spits te halen op een free transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 14:17:
[...]

En een paar rechterflankspelers...
Mijn eerste voorkeur is Aaron Lennon die ik met Northwich nooit kon halen, anders koop ik Jermaine Jenas wel van Northwich >:).

Alle scouts zijn al op zoek naar nieuwe spelers en ik heb mijn Northwich-shortlist nog met een boel goede spelers.

edit: Wat moeten een topploeg trouwens met 3 verschrikkelijk goede keepers? 8)7
Ik heb bij Manchester:
spoiler:
- Handanovic (goede keeper)
- Jaroslav Lukes (regen keeper met goede stats)
- Andres Arenas (erg goede keeper)

De laatste heb ik uit de reserves gehaald.

[ Voor 28% gewijzigd door PirE op 20-05-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Je hebt verder ook hele leuke spelers:
spoiler:
- Javier Mascherano
- Hatem Ben Arfa
- Leo Messi :)
- Kim Kallstrom

[ Voor 10% gewijzigd door .Tom op 20-05-2006 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomGiethoorn schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 16:17:
- Javier Mascherano
- Hatem Ben Arfa
- Kim Kallstrom
Ah, Kim die koop ik altijd. Qualiteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog een paar te noemen:
- Dudu Cearense
- Evandro Roncatto
(Beide Brazilianen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
TomGiethoorn schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 16:17:
- Javier Mascherano
- Hatem Ben Arfa
- Kim Kallstrom
Daarom ben ik overgestapt. Veel goede spelers in de selectie er is alleen geen evenwicht. Ik ben al rond met Sergio Ramos (11 mln. GBP) en Tomas Sivok (5mln GBP + 6 mln GBP over 24 maanden). Beide beginnen per 1 januari 2012. Nu nog kijken of ik Aaron Lennon kan halen.

Ik hoop dat ik 1 van oost-europese keepers kan verkopen en wil Yakubu eigenlijk ook weg doen. En dan hoop in het zomer-window mijn slag te slaan met een paar mooie free transfers.

Ik wil met Man Utd dit seizoen Champion's League voetbal halen en ver komen in de Uefa Cup. Ik sta nu zo'n 10 punten achter op de 4e plaats, dus dat wordt nog lastig.

[ Voor 18% gewijzigd door PirE op 20-05-2006 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[spoiler] aub

Bij mij hebben Man Utd en Liverpool weer goede ploegen. En allebei op een andere manier. Liverpool heeft verdomd goede spelers aangetrokken en Man Utd heeft een flink aantal jeugdspelers er in gezet. Chelsea lijkt even op dood spoor te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Zijn toch allemaal bekende namen? Vind persoonlijk dat je daar geen spoiler voor hoeft te doen, iedereen kent ze wel.

Is vind ik hetzelfde als zeggen ik heb een goede spits gevonden:
[spoiler]Henry[/spoiler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Denk dat Papa de namen die in bovenstaande posts genoemd werden bedoeld, maar dat is maar een gokje :) .

offtopic:
Bijna tijd voor deeltje 5 :o

[ Voor 22% gewijzigd door JanW op 20-05-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders zijn even je 2 rechtsbacks geblesseerd, net als 2 uit het reserve elftal en 2 uit de jeugd :D :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde het in het algemeen. Kalsstrom, Messi, etc zijn wel bekende namen. Ik ken de meeste ook wel, daar gaat het niet om. Het was niet de bedoeling om hier lijstjes van spelers te posten met de mededeling: 'dit zijn goede spelers'. Tenminste, zet er dan in ieder geval spoiler-tags omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 19:43:
Anders zijn even je 2 rechtsbacks geblesseerd, net als 2 uit het reserve elftal en 2 uit de jeugd :D :X
Gewoon een andere verdediger of iemand die op rechts kan spelen neerzetten. Dan er niet aan proberen te denken tijdens de wedstrijd en dan komt het bij mij altijd goed. :)

(altijd is een groot woord. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eey weten jullie waarom spelers opeens in crisis vorm kunnen komen, mijn tevez eerst mijn beste speler en nu de slechste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Personal problemen, heimwee. Teveel matches. Slechte prestatie/positie van het team. Verzin maar iets het kan het zijn. Sommige zijn op te lossen, andere hoop je dat die zelf verdwijnen anders zit je met een waardeloze speler voor een seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan ook aan het karakter van je speler liggen, sommige zijn snel tevreden en andere zeuren om alles. Ik kijk bij het aantrekken van een speler altijd erg goed naar hun persoonlijkheid, en koop vooral spelers die ''professional'' of ''model professional'' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 23:55:
Het kan ook aan het karakter van je speler liggen, sommige zijn snel tevreden en andere zeuren om alles. Ik kijk bij het aantrekken van een speler altijd erg goed naar hun persoonlijkheid, en koop vooral spelers die ''professional'' of ''model professional'' zijn.
Determined of Driven is wat dat betreft nog beter. Als een speler echt goede attributes heeft let ik minder op zijn persoonlijkheid. Een spits mag van mij best opstandig zijn.

Wat een crisis van een speler betreft. Ik weet niet of je andere argentijnen (of spaanstaligen) in je team hebt, dat kan misschien helpen. En ik zou hem gewoon opstellen. Probeer hem weer vertrouwen te geven zodat hij weer in zichzelf gaat geloven.

Sommige spelers moet je in een vormcrisis positief benaderen andere juist negatief. Yakubu speelde in mijn Manchester game heel slecht en ik was hem echt helemaal zat dus ik geef hem een angry speech (personal ding) tijdens de half-time teamtalk. Het gevolg: Hij scoort in de 2e helft 2x keer en geeft een assist. Sindsdien speelt hij zo goed dat ik zijn contract met een jaar heb verlengd :D.
Het is dus meestal even zoeken wat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Zo, mijn eerste seizoen met Rennes is voorbij. Mocht je nieuwsgierig zijn (zelf ben ik op het moment vooral uitzinnig :P) morgen om 20:00 ongeveer komt er een verslag :) .

- Edit:
Wat ik net had 8)7, mijn keeper is een paar dagen geblesseerd om dat ie een koudje heeft opgelopen...
Een koudje :| het was verdomme 26 mei, waar loopt ie zoiets op? :+

[ Voor 35% gewijzigd door JanW op 21-05-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Heb ik ook, in Spanje :D Is het 30 graden, krijgt er iemand een koutje.

Spaanse beker ben ik tot de halve finale gekomen, Braca zat me tegen te werken daar. Comeptitie ging lekker (in alle competities (dus Intertoto, comp en UEFA Cup) 20 op rij zonder verlies) tot opeens de klas in de competitie kwam en ik naar een 6e plaats zakte. Gelukkig deed ik even slim door wat wissels door te voeren bij de spitsen, de "mindere" goden deden wat de "beste" niet deden: scoren. Net in de 1ste KO ronde tegen Hibernians gespeeld en tussendoor een competitiewedstrijd tegen de nr 2 in de league, Espanyol. 0-3 Gewonnen en we zijn nu 6 punten los van de achtervolgers \o/

Nelas, de online save, gaat echt zwaar kut. Vanavond 8 gespeeld, 1 winst, 7 verloren. We staan 8 punten achter een veilige plaats, ik houd nu echt rekening met degradatie. Na 4 jaar vechten gaat het dan eindelijk geburen :P

/edit

Oh jah, Intertoto:

3e ronde: Farul (roe) 1-0 en 2-0
Halve FC Bayern, 3-1 en 3-1
finale: Lecce (Ita) 3-1, 3-0 \o/

UEFA Cup:
1e ronde: Pasching: 6-0, 1-0
Groep:
Arsenal 2-2
Loko 4-0
Austria W 4-0
Charleroi 4-0
1e KO ronde: Hibs 4-0, 3-0

[ Voor 15% gewijzigd door King Nothing op 22-05-2006 00:13 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seizoen 2009 / 2010 is begonnen...en goed! ik was op zoek naar een keeper en een linksback, en heb flink de knip open getrokken voor 2 Russische spelers...totaal kosten ze 9 miljoen, maar ze zijn het dubbel en dwars waard! (Morgun als Keeper, en Magemedov als linksback)

Voordat de competitie begon moest ik voor de EUFA tegen Levski Sofia, dus ik had een aantal oefenwedstrijden ingeplanned. Allemaal goed en wel, totdat ik een oefenpotje tegen Dinamo Boekarest ging spelen...9 spelers kwijt aan oefeninterlands....wtf?!?...Met wat gevogel kon ik spelen en 1 wissel overhouden...Uiteindelijk toch maar met 2-1 verloren, viel mee dus...:))

Levsky Sofia was overigens vrij makkelijk, 3-1 en 4-1 winst...volgende tegenstander werd....Liverpool...:((...Ik las hier al ergens dat Engelse clubs wel wat te sterk zijn gemaakt...:((...Kansloos verloren met 3-0 en 2-0. Jammer...europees is het voorbij...:(

De competitie is intussen ook weer gestart, en door allerlei bekerwedstrijden en europees voetbal heb ik 2 wedstrijden achterstand, maar heb de 1e 3 wedstrijden wel gewonnen..zelfs van Zenith Petersburg, dus mijn team draait echt lekker, mijn verdediging staat, en mijn nieuwe keeper doet het echt goed! De eerstvolgende partij is tegen CSKA Moscow...de eeuwige kampioenen....:))

De 1e prijs van mij komt steeds dichterbij!!! In de beker heb ik in de halve finales FC Moscow verslagen, dus wederom mag ik de finale spelen, en nu hopelijk wel winnen!

Nog meer spelers perikelen...
Carballero en Felipe had ik ook gehaald voor op het middenveld. Felipe heb ik verhuist van DMC naar MR, en dat bleek de juiste beslissing, hij rushed, rent, vliegt, en scoort vanaf de rechtekant...:D

Beetje eeeeerg jammer is dat Cardenas waarschijnlijk zijn contract eind dit jaar niet zal verlengen...hij is unhappy, en wil niet over een nieuw contract praten..echt balen...en ik heb geen idee hoe ik hem weer happy moet maken...misschien de beker winnen...:)) Ik heb wel een vervanger, maar die is lang niet zo goed als cardenas...:(

Mijn opstelling voor het nieuwe seizoen:

--------------Zuniga--Safronov--------------
-------^-------------------------------------^------
-------|-----------Cardenas-------------|------
-------|--------------------------------------|------
-Sanchez----------------------------Felipe--
-----------------------------------------------------
-----------------Carballero---------------------
--Magemedov-Kopylov-Merino-Diaz--
-------------------Morgun-------------------------