[PC]Football Manager 2006 - Deel 4

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.732 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 16:01:
[...]

Zoals mijn vriendin zegt: "Kom je zo lekker op de bank tv kijken of ga je weer dat kutvoetbalspelletje spelen?"
Ga op de bank met de TV voor je dat voetbalspelletje spelen ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56
Ohw, ja, wist ik niet, druk niet zo vaak op die knop :P .

Ondertussen ben ik ook even serieus een nieuwe game begonnen, geen kleine games meer voor de lol maar 1 waar ik serieus mee bezig wil gaan. Nieuwe club is geworden Stade Rennes

Zeer getalenteerde selectie, met onder andere Kallstrom, Frei, Didot, Isaksson en nog enkele talenten.
Afbeeldingslocatie: http://xs100.xs.to/xs100/06186/scr01.JPG.xs.jpg
31 miljoen in kas, 1,8 miljoen transfergeld 8)7 . Ach ja, hoop dat ik in de loop van het seizoen meer krijg te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen ben ik ook even serieus een nieuwe game begonnen, geen kleine games meer voor de lol maar 1 waar ik serieus mee bezig wil gaan. Nieuwe club is geworden Stade Rennes[/left]
Zeer getalenteerde selectie, met onder andere Kallstrom, Frei, Didot, Isaksson en nog enkele talenten.
[afbeelding]
31 miljoen in kas, 1,8 miljoen transfergeld 8)7 . Ach ja, hoop dat ik in de loop van het seizoen meer krijg te besteden.
Is dat bij alle Franse clubs zo?
Bij Lyon was het: 105 miljoen in kas, 5 miljoen transfergeld :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ik denk het, maarja, hoop dat ik meer krijg als ik beter ga presteren.

-edit-
Eerste wedstrijd was tegen lyon, 4-1 overwinning voor mij :o _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://xs200.xs.to/xs200/06186/rennesvslyon.JPG.xs.jpg
8)

[ Voor 78% gewijzigd door JanW op 06-05-2006 18:58 . Reden: Zlecht Nederlands getiept ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 16:56:
Ik denk het, maarja, hoop dat ik meer krijg als ik beter ga presteren.

-edit-
Eerste wedstrijd was tegen lyon, 4-1 overwinning voor mij :o _/-\o_
[afbeelding]
8)
Speel je weer je 3-4-3 tacktiek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 16:04:
[...]

Ga op de bank met de TV voor je dat voetbalspelletje spelen ;) :9
Het scheelt niet veel. M'n laptop staat op de tafel achter de bank. Ik kijk dan over haar schouder tv. ;)

Stade Rennes lijkt me een leuke club. Ik zou zelf nu voor een plekkie gaan bij St Quentin. Gewoon vanwege de naam. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ep0ss schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 15:53:
Er schijnt een nieuwe kleine build beschikbaar te zijn voor FM, drukte zojuist op update en kreeg dit te zien:

[...]

:?
Klopt. Daarmee kan je Harchester United in de plaats zetten van iedere willekeurige Premier League club in Engeland.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 20:59:
[...]

Speel je weer je 3-4-3 tacktiek :)
Nee, zag hier zo vaak 442 diamond voorbij komen dat ik even een tacktiek heb gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ep0ss schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 22:10:
[...]

Nee, zag hier zo vaak 442 diamond voorbij komen dat ik even een tacktiek heb gemaakt.
Het gaat ook zo verdacht goed met iedereen die deze tactiek speelt :P, ruik ik een gevalletje Red-diamond? (Of heette het anders :P) Diablo was het!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2006 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
1 zwaluw maakt nog geen zomer. (of zoiets was het spreekwoord toch?)

Wat ik wil zeggen, 1 grote overwinning tegen lyon wil nog niet gelijk zeggen dat ik er zo doorheen loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Mhoa, 4-4-2 diamond werkt wel lekker, maar het is absoluut geen Diablotactiek. Anders was ik met Siena wel kampioen geworden ;)

Had ik al verteld dat ik ben opgestapt bij Australie en nu Columbia onder m'n hoede heb?

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
King Nothing schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 23:42:
Mhoa, 4-4-2 diamond werkt wel lekker, maar het is absoluut geen Diablotactiek. Anders was ik met Siena wel kampioen geworden ;)

Had ik al verteld dat ik ben opgestapt bij Australie en nu Columbia onder m'n hoede heb?
Had je nog niet verteld ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien al iets bekend over FM2007? Volgens mij kwam ong. vorig jaar de informatie over FM2006, dus misschien ook wel nu :).

Heb wel iets kunnen zien op het SI forum: alle Nederlandse taalfouten worden eruitgehaald en verbeterd in FM2007, maakt voor de meeste hier niet zoveel uit maar ik speel het spel nog in het Nederlands (ben niet zo goed in Engels ;)) dus ik ben er wel blij mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 12:27:
Is er misschien al iets bekend over FM2007? Volgens mij kwam ong. vorig jaar de informatie over FM2006, dus misschien ook wel nu :).

Heb wel iets kunnen zien op het SI forum: alle Nederlandse taalfouten worden eruitgehaald en verbeterd in FM2007, maakt voor de meeste hier niet zoveel uit maar ik speel het spel nog in het Nederlands (ben niet zo goed in Engels ;)) dus ik ben er wel blij mee :).
Die vraag had ik 2 weken geleden ongeveer ook gesteld, maar er is nog niks bekend. Misschien komt ie wel niet :o

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss: kijk eens in mIRC, want ik zit in het IRC kanaal ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 21:57:
[...]

Klopt. Daarmee kan je Harchester United in de plaats zetten van iedere willekeurige Premier League club in Engeland.
Chelsea eruit halen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Central (Arg) + Ceske Budejovice (Tsjechie)

SEIZOEN 1

Tijd voor een update, langer dan een maand geduurd volgens mij :/

SEIZOEN 2

CENTRAL

In seizoen 1 ben ik dus kampioen geworden in de closing stage. Deze heb ik verlengt in seizoen 2 in de opening stage. Het ging eigenlijk vrij makkelijk, ik had mijn pijlen dan ook puur gericht op de titel ipv continentale competities. Ik had mijzelf voorafgaand aan het seizoen al voorgesteld om na dit seizoen te kappen bij Central omdat ik de competitie ruk vind. Opening en Closing stage (ieders 19duels), aparte comp binnen één seizoen, maar je kunt dus 2 titels winnen. Vind de comp te kort duren, waardoor het nooit echt spannend is. In slechte doen is het over, in goede doen ben je direct kampioen. Geen spanning |:( Maargoed, opening stage dus gewonnen, ik denk nog ff de closing stage winnen dan heb ik 3 titels binnen 2 seizoenen, en dat is goed voor de status met het oog op een trainerstransfer. Helaas, ik kon de motivatie niet meer opbrengen om een wedstrijd seriues te benaderen, ik kreeg te kampen met blessures whatever. Dat lukte niet meer. Toen ben ik dus maar overgestapt op de Copa Toyota Libertadores, daarin bleef ik maar rondes verder komen. Uiteindelijk zelfs tot de finale, en alvorens ik River uitschakel in de halve finale, win ik dan mooi even van de kampioen van de closing stage Boca in de finale _/-\o_ Dreamteam van deze Copa :+ Niet eens mijn vaste basis11, omdat ik de beker aanvankelijk niet serieus nam en me wou richten op de closing stage...

Prijzen na 2 seizoenen:
- 2x competitie
- 1x continentale beker

Toen (zomerstop) stapte ik trots op 8) Hoe laat ik de club achter?

Een financieel zeer gezonde club, met mogelijkheden omtrent het salaris en één international.
(en een keer een keeper als reserve mee naar het wk 2006, matigjes dus wat dat betreft)

En nu ben ik op zoek naar een andere club in Zuid-Amerika. Ik wil pas over enkele seizoenen de overgang maken naar een job in Europa, als er al een flink deel met regens besmeurd is. Ik ben tijdens mijn job met central al eens door Corinthians gevraagd, en wil ook het liefst naar Brazilie, maar dan eigenlijk een klein kutclubje. Kaliber RBC, en die dan naar de Brazliaanse en Zuid-Amerikaanse top brengen. Dáár hebben ze tenminste wel een spannende grote competitie.

CESKE

Nadat ik in seizoen 1 oa dankzij Poborsky ( :P ) kampioen ben geworden van de Tsjechische 2e divisie, moest ik mij nu handhaven op het hoogste niveau in dit land. Echte versterkingen kon ik niet aantrekken, niemand (die van toegevoegde waarde kon zijn) wou komen, en binnen Tsjechie zelf mag je niet transfervrij spelers van elkaar overnemen. Uiteindelijk kreeg ik een slovaak (bagger), een 38jarige Roemeense spits van Getafe en een 39 ex-keeper van Tsjechie :X Handhaven is gelukt, maar vraagt niet hoe. Ik begon heel bagger, klom toen op, maar gaandeweg het seizoen als de blessures en schorsingen gaan meetellen merk je pas écht hoe de selectie in elkaar steekt :o In de beker kon ik ook geen potten breken, 4e ronde ofzo lag ik er al uit.

In zo'n kansloos en vooral grijs seizoen had ik niet nog een keer zin, dus ik heb rond 31-12 flink lopen kutten. Een horde aan 20/25jarige talentvolle oostblokkers aangetrokken die alleen al wat interlands achter de naam hebben, maar niet meer in aanmerking komen. Bij mij mogen ze zich weer in de kijker spelen en dan voor veel oprotten zodat ik talentvolle tsjechen kan kopen, want dat is nog zoiets. Ik trok met mijn domme kop gewoon lukraak oostblokkers aan, maar sommigen daarvan gelden in Tsjechie ook als buitenlander, en je mag er maar 3 in de wedstrijdselectie opnemen :>

De financien gaan eigenlijk kut, er komt haast niets binnen. Vorig seizoen begon ik met +500, daalde al heel snel waardoor ik besloot een (best talentvolle) speler te verkopen voor 1miljoen, denk je ben je ff uit de schuld. Helaas, einde van het seizoen stond ik weer -500. Totaal dus 2miljoen uitgegeven 8)7 Gelukkig kreeg ik bij het begin van seizoen 3 weer flink wat centjes, waardoor ik nu weer +800 sta, maar dat zal snel dalen. Zoals ik al zei, het doel is dan ook om dit jaar intertoto te halen (p5), en enkele van die talentvolle transfers weer in de nationale selecteis te krijgen en naar West-Europa te lozen. Zal de volgende keer wel eens wat van die spelers posten :)

Bij begin van seizoen 3 kreeg ik trouwens nog een aardige jeugdspeler voor Tsjechische begrippen.

Op naar seizoen 3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

En ik heb mijn nieuwe club uit de Central carrièrre al gevonden, Magdalena uit Colombia 8)

Ik val midden in seizoen 2007, de eindstand seizoen 2006 laat zien dat ik mij midden in een woest interessant play offs systeem begeef :9

In 1968 hebben ze voor het laatst de titel gewonnen (ook de enige keer) en in 2000 waren ze 2e in de second division, kortom ze zijn dolblij met mij als 'succesvolle' trainer :7

De financien zijn ok, geen schulden, 5 miljoen in de kas en een transferbudget van 3 miljoen.

In Zuid-Amerika heb ik de volgende landen geselecteerd:
- Argentinië (2x)
- Bra (1x)
- Colombia (1x)
- Chili (1x)
- Uruguay (1x)

In allemaal een keer kampioen worden, alvorens ik naar Europa vertrek :P
Tegen die tijd heb ik Ceske hopelijk wel aan de top en dan lekker concureren :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2006 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf, 50 wedstrijden in een seizoen. Hoe zit dat systeem in elkaar? De beste 8 spelen na de reguliere competitie nog eens een competitie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

50 wedstrijden heb je in Chili ook :)

Competitie van 20 ploegen, 2x19 (Opening en Closing stage). Die 20 ploegen zijn onderverdeeld in 4 groepen van 5 ploegen elk.

De nummers 1 en 2 van elke groep gaan een soort playoff in na de Opening en de Closing stage (2x dus). Dat zijn drie wedstrijden van 2 legs elk, 6 stuks per stage dus, maal 2 playoffs is 12 wedstrijden

De winnaar van de playoff is de winnaar van de betreffende Stage. Dat hoef dus niet de nummer 1 van de stage zijn per definitie.

Reguliere competitie is dus 38 wedstrijden + die 12 van de playoffs (als je daarin meedoet) maakt 50 wedstrijden. Friendlies en wedstrijden in de Copa Sudamericana of de Copa Libertadores komen hier dus nog bovenop.

Zit nu op driekwart van mijn Closing Stage met mijn Chileense club (Audax Italiano), en sta tot nu toe 2e (in de Opening werd ik al 4e). Hoop morgen weer een update te kunnen plaatsen, misschien dinsdag :)

Wel een leuke competitie overigens, loopt ook erg veel goed talent rond.

[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 07-05-2006 18:05 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Even een stukje geplakt uit een IRC chat:
[19:50:55] <Emmenaar> Inter Milan want me
[19:50:58] <Emmenaar> +s
[19:51:07] <Emmenaar> with a transferbudget of
[19:51:12] <Emmenaar> 667,000,000 euro
[19:51:14] <Emmenaar> omg
[19:51:30] <Giziar> :o
[19:51:36] <Mad_Xenophobe> :o:
[19:51:39] <Giziar> :o
[19:51:39] <Giziar> :o
[19:51:40] <Emmenaar> I could manage to get 754 million
[19:51:40] <Giziar> :o
[19:51:40] <Giziar> :o
[19:51:47] <Emmenaar> embarrising
[19:51:49] <Mad_Xenophobe> nah. increase wages
[19:51:51] <Giziar> SPEND SPEND SPEND!
[19:51:59] <Emmenaar> 11 million A WEEK on wages
[19:52:03] <Emmenaar> ffs
[19:52:08] <Giziar> :o
[19:52:08] <Mad_Xenophobe> \o/
[19:52:24] <Emmenaar> I have one objective
[19:52:28] <Emmenaar> that's the best part
[19:52:34] <Emmenaar> I have to save them from relegation
[19:52:37] <Emmenaar> :D
[19:52:57] <Mad_Xenophobe> WTF
[19:53:00] <Emmenaar> I told them to fuck off
[19:53:08] <Mad_Xenophobe> :eek:
[19:53:10] <Giziar> :o
d:)b
Emmenaar ben ik dus :+

En de reden dat ik Inter afwijs? Ik moet nog 7 wedstrijden spelen met Man City in de Premier League en we staan 11 punten voor op Spurs, Man Utd en Chelsea. Ik kan voor het eerst in deze save een landstitel pakken en dan ga ik niet vlak daarvoor overstappen naar een andere club. Ik ben van plan iig nog 1 seizoen door te gaan bij City en daarna wil ik naar Spanje of Duitsland.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 17:56:
Wtf, 50 wedstrijden in een seizoen. Hoe zit dat systeem in elkaar? De beste 8 spelen na de reguliere competitie nog eens een competitie ofzo?
Zoiets dergelijks als Wildhagen al aangaf, verder weet ik het ook nog niet. Ga dinsdag weer verder met FM, ga de game meenemen naar Nijmegen (kamer). Heb mijn overgang naar het volgende jaar veilig gesteld, dus dat moet beloond worden! Dan merken we het bij het volgende verslag wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
King Nothing schreef op zondag 07 mei 2006 @ 19:58:
Even een stukje geplakt uit een IRC chat:

[...]

d:)b
Emmenaar ben ik dus :+

En de reden dat ik Inter afwijs? Ik moet nog 7 wedstrijden spelen met Man City in de Premier League en we staan 11 punten voor op Spurs, Man Utd en Chelsea. Ik kan voor het eerst in deze save een landstitel pakken en dan ga ik niet vlak daarvoor overstappen naar een andere club. Ik ben van plan iig nog 1 seizoen door te gaan bij City en daarna wil ik naar Spanje of Duitsland.
Heb in ieder geval al 1 functie die in FM07 moet: Contract tekenen zodat je de leiding overneemt in het volgende seizoen. Dus dat je met Man City kampioen kan worden en daarna aankopen doen met Inter. :)

Iemand anders in een topic hier heeft aan tweakers leiding doorgegeven dat ik meerdere accounts heb en dat dat niet mag (wist ik niet :P), dus kan ik alleen op mijn eerste account hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomGiethoorn schreef op zondag 07 mei 2006 @ 20:59:
[...]

Heb in ieder geval al 1 functie die in FM07 moet: Contract tekenen zodat je de leiding overneemt in het volgende seizoen. Dus dat je met Man City kampioen kan worden en daarna aankopen doen met Inter. :)

Iemand anders in een topic hier heeft aan tweakers leiding doorgegeven dat ik meerdere accounts heb en dat dat niet mag (wist ik niet :P), dus kan ik alleen op mijn eerste account hier.
haha, gaan we weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

KAMPIOENE _O_

Fucking opgefokt :P Ik moest 1 punje halen om kampioen te worden. Thuis tegen Blackburn, staan middenmoot, 1-2 verloren. Uit naar Chelsea (2e), 0-1 verloren, thuis tegen Newcastle (3e) 5-1 gewonnen \o/ Eindelijk feesten :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
TomGiethoorn schreef op zondag 07 mei 2006 @ 20:59:
[...]

Heb in ieder geval al 1 functie die in FM07 moet: Contract tekenen zodat je de leiding overneemt in het volgende seizoen.
Dat zit er al in. Als een voorzitter je echter per direct wil hebben, heb je pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon daarnet naar Liverpool maar wil het seizoen afmaken bij Darlington. Ging niet door, ik moest per se meteen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:05

Shabbaman

Got love?

Je weet hoe het gaat met CM/FM... het is moeilijk de verleiding te weerstaan. Op een gegeven moment had ik er wel genoeg van, na me een lange tijd met CM4 vermaakt te hebben ben ik er lekker mee gestopt. Maar nu zag ik dat FM 2006 voor 25 euro in de winkel ligt, dus ik ben bang dat ik er toch maar aan moet geloven.

Jawel, weer een verdorven zieltje er bij.

Maar omdat ik weet hoe het gaat als ik het eenmaal geinstalleerd heb, stel ik NU maar alvast deze (misschien overbodige) vraag:

In CM4 moet je aan het begin van het spel aangeven welke competities je in je database wilt. Uiteraard de competitie waar je in speelt, en afhankelijk van je computer werd je dan aangeraden om vooral ook de zwitserse en de luxemburgse competitie mee te nemen. Hoe zit dat in FM 2006? Welke competities moet je meenemen om het leuk en speelbaar (qua rekenvermogen/koffiezetpauze) te houden? Ik heb een athlon 2600 met 1 GB intern geheugen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pentium IV 3Ghz + 1GB RAM; En ik draai meer als 20 competities, ik geloof 26 in 14 landen. In ieder geval de grote Europese landen (excl Portugal en Schotland). Ik weet het verder eigenlijk niet zo goed meer. :P Zal eens moeten kijken straks.

Maar over de speelbaarheid: ik merk na 5 seizoenen dat het wel langzaam begint te worden. Nog niet vervelend langzaam, maar het zit het er tegenaan.

Ohja, welkom bij de club. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:29

Sherlock

No Shit

Ik heb een XP3500+ en 2GB RAM, ik draai nu iets van 20 competities. In het begin gaat het echt als een speer, maar ik ben nu ergens in 2009 aangekomen en ik begin toch wel te merken dat het allemaal wat langer gaat duren.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai iets van 10 competities in 4 landen op een a64 3000+ met 1gb intern. Persoonlijk vind ik dat na een paar jaar iets te langzaam gaan. Meestal blijf ik erg clubtrouw (als ze me niet ontslaan) waardoor ik het niet erg vind dat er maar zo weinig competities draaien.

Het saven (weliswaar 1 keer per spelmaand) is na een aantal jaar irritant omdat de savegames na een paar jaar zo rond de 300~400mb zitten. Een 74gb Raptor hielp een hele hoop ten opzichte van mijn oude 7200rpm sata drive, maar voor mij kan het eigenlijk nooit snel genoeg gaan.

Misschien ben ik wel iets te kritisch wat snelheid betreft. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 12:45 . Reden: Typen doe ik ook wel eens iets te snel. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

10, 20 competities, dat vind ik al best wel veel. Maar welke competities draaien jullie dan? Ik neem aan ""de grote", maar daarnaast "de kleine" voor de nodige talentjes? Ik heb wel eens een spel gespeeld met alleen de Nederlandse competities, en toen ik hetzelfde probeerde met een paar extra plus de Bundesliga werden alle talentjes opgekocht door Duitse clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ff nagekeken:
België, Duitsland, Italië, Frankrijk, Nederland, Spanje, Servië en Brazilië de 2 hoogste afdelingen,
Engeland vanaf League 2 (ivm career) en Denemarken alleen de hoogste afdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend weer eens tijd gehad om Ural klaar te stomen voor het kampioenschap...hehe...nog maar 4 wedstrijdjes, en welgeteld 0 punten voorsprong op de nummer twee Zenith, maar een beter doelsaldo...de eerstvolgende wedstrijd is Zenith-Ural...CSKA staat derde met 2 punten achterstand...hoe bedoel je spannend!

De Voorronde van de championsleague was niet best...Dinamo Kiev werd thuis nipt met 3-2 verslagen, maar uit verloor ik kansloos met 4-0...dus geen CL...:(...wel eufacup voetbal uiteraard.

Ik had een soort van spitsen probleem, en zocht al lang naar een nieuwe...Esterille was zo verkocht, en Bianchi wil niemand hebben, dus die speelt nu in het tweede, en ik moest gewoon een goede spits hebben naast Zunigo(wereldspits!)...Ik had ooit al Nikitin door laten stromen, maar die blijkt toch wat te licht...verder wil niemand komen, of is niet goed genoeg...Gelukkig dacht ik, goh, misschien loopt er nog wat in mijn eigen jeugd...Eikel die ik ben dat ik daar niet eerder keek...daar liep ene Safronov, 13 wedstrijden, 15 doelpunten...goede stats ook...:)...toppertje dus!

Komen we meteen op de eufacup waar Safronov zijn debuut mocht maken tegen Besiktas. Ik had niet kunnen dromen hoe de thuiswedstrijd ging....4-0 winst....3x Zunigo, 1x Safronov...echt niet normaal, Besiktas volledig weggespeeld! de uitwedstrijd was ook een eitje, 3-0 winst, (Zunigo, Safronov, Sanchez). Volgende tegenstander is "Atletic" Ik heb verder niet gekeken, dus weet niet echt welke club dat nou is...:)

Ik zie trouwens dat jullie allemaal aanbiedingen krijgen van andere clubs, en bondscoaches worden, maar ik krijg nooit die aanbiedingen...:((..ooit 1 keer van NEC, maar daar wordt je ook niet vrolijk van...Verder als ik bij mijn eigen stats kijk, zijn ze allemaal best hoog, behalve ambition...?...hoe kan ik daar aan gaan werken? Moet ik dan vaker "declare interest" doen als die mogelijkheid er is?

Ik wordt overigens doodgegooit met clubs die mijn spelers willen kopen...:(...vooral voor Zunigo, Jaager en Kopylov krijg ik na elke wedstrijd zeker 3 of 4 clubs per speler die hen willen kopen. Jaager begint wel te zeuren, maar de anderen gelukkig niet, die zijn heel blij met de club...:D..Ik heb nu nog "maar" 3 unhappy spelers (Gabulov, Cardenas en Jaager)..Misschine dat ik jaager dan laat gaan, ik heb wel vervanging voor hem, al zijn die niet zo goed als hem, maar een speler die "Unhappy" is wil ik eigenlijk niet hebben in de verdediging.

(vandaag of morgen zal ik eeeeecht wat screens plaatsen...:D ) *schaam*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atletic = Atletic de Bilbao waarschijnlijk.

Over de stats, volgens mij kan je nooit alle stats op 20 krijgen. Pressure en Media handling zijn vrij makkelijk maar je moet altijd een keuze maken tussen ambition en loyalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is er een bug in ambition, altijd als je positief over een andere club bent gaat ie met sprongen achteruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ambition is al tijden 1, de rest staat wel hoog. Slaat nergens op. Alleen al omdat ik bij mijn club wil blijven ben ik niet ambitieus? Ik mis dan ook de opmerking wat 'mijn' ambitie/plan is met de club. Daarnaast zou ik het ook erg fijn vinden als ik in media kan zeggen dat mijn team fantastisch heeft gespeeld of dat ze allemaal als vaatdoeken spelen. Bij de opmerking van 'Last opponent' zeg maar. "Ja ik heb wel dik verloren, maar mijn tactiek was goed, die gasten speelden gewoon kut'. :9

Ik denk dat ik het volgende seizoen misschien ga overstappen richting Servië. Daar wil ik of een klein clubje omhoog brengen of Rode Ster terug op topniveau brengen. Maar goed, een topclub is ook leuk als die kans zich voordoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Shabbaman schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:08:
10, 20 competities, dat vind ik al best wel veel. Maar welke competities draaien jullie dan? Ik neem aan ""de grote", maar daarnaast "de kleine" voor de nodige talentjes? Ik heb wel eens een spel gespeeld met alleen de Nederlandse competities, en toen ik hetzelfde probeerde met een paar extra plus de Bundesliga werden alle talentjes opgekocht door Duitse clubs.
Omdat het al 6 jaar geleden was dat ik voor het laatst een voetbal-management spel had gespeeld leek het me verstandig weinig competities te draaien om zo eerst wat te kunnen wennen.
Sneller laden is sneller door het spel is sneller ervaring, op die fiets. :P
Dus ik heb Duitsland, Spanje en Engeland compleet.
"continue" gaat vrij snel alleen saven duurt geloof ik een minuutje of 2-3.
Ik heb geen referentie dus geen idee of dat lang of kort is.

XP2600+
1GB pc3200
60GB 7200rpm schijfje.

Trouwens, het halen van talentjes kan toch ook gewoon uit competities die je niet geselecteerd hebt?
Ik heb het nog niet geprobeerd aangezien ik niet zoveel buitenlanders mag hebben maar ik kan wel gewoon de selectie's van AZ bekijken en volgens mij heb ik daar ook gewoon de optie om een bod op ze te doen en of te scouten.

toch?

edit:
Wat wordt er bedoeld met een "minimum fee release clause", het minimum waarvoor ik hem eventueel mag doorverkopen?

[ Voor 7% gewijzigd door LoneRanger op 08-05-2006 19:41 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

"continue" gaat vrij snel alleen saven duurt geloof ik een minuutje of 3-5.
Ik heb geen referentie dus geen idee of dat lang of kort is.
Is redelijk normaal ja, heb ik ook zo ongeveer.
Trouwens, het halen van talentjes kan toch ook gewoon uit competities die je niet geselecteerd hebt?
Ja :)

Alleen zijn er in niet-geselecteerde competities wel minder spelers beschikbaar dan wanneer je hem wel selecteert. Dit kan je weer oplossen door Extra Players te laden van dat land bij het starten van de game.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:32:
edit:
Wat wordt er bedoeld met een "minimum fee release clause", het minimum waarvoor ik hem eventueel mag doorverkopen?
Als een andere club dat bied (of meer) wordt dat bod automatisch geaccepteerd door de club die je managed. (Gewoon een bedrag wat je er minimaal voor wil hebben als een club echt geinteresseerd is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/willems-hoevenaars/Jan/FM%202006/straightwins.JPG
Met andere woorden, het gaat goed met Rennes. Zojuist met 2-1 uit van auxerre gewonnen en daarna 3-0 tegen Le Mans dus :) .

Uefa Cup eerste ronde heb ik geloot tegen Boro. Wordt pittig, maar hoop er het beste van :) .

[ Voor 23% gewijzigd door JanW op 08-05-2006 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Shabbaman schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:08:
Save 1:
Engeland, Nederland volledig, Spanje, Italie, Duitsland alleen topdivisie, draaide op een laptop (Dell celeron 1100, geen idee wat de specs zijn). Speel nu op een Celeron 3ghz met (nu) 512mb ram (wordt 1,5gb) en dat gaat redelijk snel vergeleken met de laptop.

Save 2:
Nederland, Oostenrijk, Korea, China, Hong Kong, Singapore en Indonesie, alle speelbare dvisies op een Athlon Xp1800+ met 512mb ram. Saven van deze save duurt na zo'n 5 seizoenen minder dan een minuut.

Laatste keer dat ik deze week kan spelen denk ik.Morgen geen tijd, woensdag naar Middlesburough - Sevilla :9

En online gaat het nog steeds goed met Nelas. Ik dacht dat we gingen degraderen, maar m'n team pakte 6 punten uit de laatste 3 wedstrijden waardoor we weer degradatie hebben ontlopen _O_ Volgend seizoen is de doelstelling weer degradatie ontlopen met wederom elke pot 50-1 voor een overwinning denk ik :D

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, mijn eerste seizoen met Audax Italiano zit er alweer op :)

Zoals gezegd begon ik unemployed in deze game. Na ruim 3 maanden solliciteren werd ik aangenomen alhier :)

De ploeg komt uit in de Chileense Primera Division.

Beetje afwijkende competitie-tijden hebben ze hier wel: de league loopt van eind januari tot begin december, met een winterstop van eind mei tot begin augustus.

Over transfers kan ik kort zijn: ik heb één speler gehaald, een derde GK (Fernandez). Verder wat uit de jeugd gehaald etc, maar alles was aardig op sterkte.

Om maar met de verwachtingen te beginnen: zowel supporters als board verwachtten een respectable league position. Een realistische verwachting, gezien de aardige selectie.

Ook de competitie zelf is een beetje vreemd: er is een Opening Stage en een Closing Stage, zoals gebruikelijk in Zuid-Amerika. Maar er zijn ook nog enkele groepen samengesteld, 4 van 5 teams elk. De nummers 1 en 2 van elke groep spelen aan het einde van elke stage een soort van nacompetitie/playoff-systeem. De winnaar van deze playoffs is de kampioen van de stage. Dat hoeft dus niet per sé de nummer 1 van de stage te zijn. Lekker verwarrend... de Chileense bond heeft zeker contact gehad met de KNVB ofzo?

En van beide stages word uiteindelijk één table aangemaakt (de League Table).

Minpuntje is dat je zo dus heel veel wedstrijden speelt: sowieso 38 voor de reguliere competitie (2x19), en als je in beide stages de finale haalt is dat dus 12 wedstrijden extra (2x6), voor een totaal van 50 wedstrijden. En dan tel ik eventuele friendlies en wedstrijden voor de Copa Libertadores en Copa Sudamericana nog niet mee....

In de Opening stage werd ik 4e, erg aardig dus. In mijn groep was ik eerste. In de kwartfinale (1e ronde) van de playoffs moest ik tegen Huachipato, die ik met 4-2 aggregate (twee keer 2-1 gewonnen) versloeg. In de halve finale moest ik tegen Universidad Catolica. Thuis wist ik met pijn en moeite en veel geluk te winnen met 1-0, maar uit werd ik kansloos met 4-1 weggespeeld....

In de Closing stage begon het heel erg wisselvallig, maar geleidelijk aan begon het hier zelfs nog beter te lopen dan in de Opening stage. Uiteindelijk haalde ik hier zelfs de 3e plek. In de kwartfinale van de playoffs moest ik tegen Union San Felipe, die ik met moeite met 4-3 (2-2 thuis, 2-1 uit) wist te verslaan. In de halve finale wachtte Huachipato op me. Deze werden met 4-1 (2-1 thuis, 2-0 uit) vrij makkelijk opzij gezet. In de finale stuitte ik wederom op Universidad Catolica. Helaas waren zij, net als de vorige keer, net een maatje te groot voor me: 1-0 verlies (0-1 thuis, 0-0 uit)...

In de combined league table heb ik de 4e plaats gehaald. Ik neem aan dat dat goed is voor continentaal voetbal, maar of dat de Copa Sudamericana word of de Copa Libertadores weet ik nog niet, heb ik nog geen bericht over gehad.

Een Cup schijnt ook in Chili verder niet te bestaan, daar heb ik dus ook niets over te melden :)

Competitie Opening Stage:

Afbeeldingslocatie: http://img364.imageshack.us/img364/6920/aud16qk.th.jpg

Competitie Closing Stage:

Afbeeldingslocatie: http://img364.imageshack.us/img364/4360/aud26gc.th.jpg

Competitie combined league table:

Afbeeldingslocatie: http://img364.imageshack.us/img364/2055/aud32nn.th.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img521.imageshack.us/img521/6245/aud43hz.th.jpg

Beste speler qua stats (let op het aantal goals en vooral assists):

Afbeeldingslocatie: http://img364.imageshack.us/img364/6784/aud55cb.th.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://img521.imageshack.us/img521/838/aud62az.th.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

LoneRanger schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:32:Trouwens, het halen van talentjes kan toch ook gewoon uit competities die je niet geselecteerd hebt?
Inderdaad, maar volgens mij had je in CM4 dan minder regens.

Bedankt voor de antwoorden allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ep0ss schreef op zondag 07 mei 2006 @ 12:15:
[...]

Had je nog niet verteld ;) .
Ah.
Ik ben opgestapt bij Australie en naar Columbia gegaan. Ik heb de U23's van Columbia naar de Olympische spelen geleid en ging wel lekker in de WK 2026 kwalificatie. Toen kwam Italie aan na het Ek2024 en ben ik weer overgestapt :P
8e land wat ik ondertussen onder m'n hoede heb.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer overgeschakeld naar een andere tactiek, een diamond variant. In m'n uit-systeem (veel tijdrekken en wat verdedigender) direct 2x dik gewonnen. 2-4 tegen de Wolves en 0-3 tegen Norwich. :) Mido en Cavenaghi slaan aan het scoren. :9

Verder klopte Liverpool voor de 2e keer aan de deur of ik alsjeblieft trainer wilde worden. Doet me goed om zo gewild te zijn maar ik blijf nog even bij Darlington.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:47
King Nothing schreef op maandag 08 mei 2006 @ 20:45:
Laatste keer dat ik deze week kan spelen denk ik.Morgen geen tijd, woensdag naar Middlesburough - Sevilla :9
Ook kaartjes gewonnen op de veiling bij Amstel Superpingels? Ben er woensdag ook bij! Zit vlak boven de 'tunnel' waar de spelerts uit komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst wat correcties...Ik schreef gister zo uit mijn duim wat op, en dat klopte niet helemaal...lol...Ik won uit met 4-0 van besiktas en niet thuis.....:p...Zunigo=Zuniga...en nietZenith staat gelijk met mij maar CSKA moscow....jaja...ik ben lekker aan het opletten...lol...Maar goed, eindelijk wat screens dan:

Algemene pagina:
http://www.xs4all.nl/~dovdmeer/foto/ural.JPG

(Ik heb intussen zenith met 2-1 verslagen, Dinamo met 4-2 en Anzhi voor de beker met 4-0) CSKA wint ook alles , dus nog steeds even veel punten...:)

Taktiek:
http://xs4all.nl/~dovdmeer/foto/team_tac.JPG
Normaal staat Diaz rechtsback, maar die is geblesseerd...:(

Mijn topper...niet slecht voor een ventje van 19...:

http://xs4all.nl/~dovdmeer/foto/zuniga.JPG

Andere toppers:

Sanchez
http://xs4all.nl/~dovdmeer/foto/sanchez.JPG
Wat erg vreemd is aan Sanchez...Hij is AML/FC, maar hij is puur rechts?? Hij staat linkshalf, en doet het echt heel goed...Misschine doet hij het op rechts nog beter...alhoewel hij toch echt AMl is...?

Kopylov
http://xs4all.nl/~dovdmeer/foto/kopylov.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArieR schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:07:
[...]

Ook kaartjes gewonnen op de veiling bij Amstel Superpingels? Ben er woensdag ook bij! Zit vlak boven de 'tunnel' waar de spelerts uit komen! :)
Vak P of R? Gefeliciteerd trouwens, ik had zelf namelijk ook kaarten proberen te krijgen maar de goedkoopste die ik vond was 150 euro en op de 2e ring. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
Afbeeldingslocatie: http://www.psv.nl/upload/37491_296_1082624604322-Plattegrond2004-333.jpg
Vak D, dus ik zit redelijk mooi! :)
Bij ons op de kaartjes stond €115,- dus dat is ook nog aardig prijzig. Als ik ze niet had gewonnen dan had ik ze waarschijnlijk ook niet gekocht voor dat bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Om even weer ontopic te doen. Gaat lekker met Rennes, sta 1ste met 7 punten voorspron op PSG. Uefa Cup heb ik me geplaatst door "Boro" uit te schakelen. Uit werd nog wel met 2-1 verloren, maar thuis speelden we ze helemaal zoek en werd het verdient 3-0 voor ons. Financieel gezien ook een opsteker gehad zojuist:
Afbeeldingslocatie: http://xs100.xs.to/xs100/06192/transferfunds.JPG
Dus daar kan ook weer geinvesteerd worden, was eerst namelijk 1 miljoen van de 30 miljoen in de clubkas 8)7 . Heb daar ook maar 1 aankoop van gedaan en dat was een extra spits, Vitti.
Na al die goede verhalen hier over hem :)

[ Voor 19% gewijzigd door JanW op 09-05-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, daarnet een spannende wedstrijd. Replay 3e ronde FA Cup, uit tegen Middlesbrough. In de thuiswedstrijd had ik een 3-1 voorsprong verspeeld; in de laatste minuten werd het 3-3 ondanks dat ik de wedstrijd totaal beheerste. Doelman Scott Carson viel geblesseerd uit in de eerste helft waardoor m'n jonge reserve keeper Snow de wedstrijd moest afmaken en vervolgens ook de replay moest spelen.

Apart trouwens: Carson krijgt in de eerste helft een '6', valt dus voor rust geblesseerd uit; Snow komt erin krijgt er nog 2 tegen haalt een '7' en Carson krijgt bij het einde een '5' :?

De replay:
Ik kom nu weer snel op 1-0. Cavenaghi mist z'n tweede penalty in 2 3e ronde wedstrijden maar gelukkig schiet Cardenas de bal er toch in. Vervolgens heb ik alle controle maar 3 minuten voor tijd schiet een licht geblesseerd gestarte Defoe de 1-1 uit een moeilijke hoek binnen. Verlenging, ook nu weer veel kansen maar m'n spitsen schieten of naast of de keeper staat in de weg. het worden penalties. (Cavenaghi had ik ondertussen al gewisseld :P) De eerste penalties voor Boro en voor mij (Mido) worden gestopt. Daarna doet iedereen zijn werk (oa Seedorf en Iniesta) en stopt Snow de 3 en 4e penalty. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eey
Ik ben met Chelsea net begonnen, ik heb al 2 spelers gekocht dat zijn chivu en tevez , verder liggen mijn wensen bij cisse.

Heeft iemand nog tips voor mij of een goede tactiek repost hem het dan of mail effe naar vanhattemdavey@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:24:
Eey
Ik ben met Chelsea net begonnen, ik heb al 2 spelers gekocht dat zijn chivu en tevez , verder liggen mijn wensen bij cisse.

Heeft iemand nog tips voor mij of een goede tactiek repost hem het dan of mail effe naar vanhattemdavey@hotmail.com
Ieder z'n eigen insteek hoe dit spel te spelen maar is het niet veel leuker om je eigen systeem uit te vinden?
Hetzij een tactiek/systeem bedenken, invetariseren wat je hebt en eventueel gericht zoeken naar versterkingen.
Ik vind dat tot nu toe juist de kracht van het spel.
Daarnaast is het natuurlijk veel leuker om met je eigen taktiek succesvol te worden.
Overigens hoop ik niet dat er een bepaalde taktiek is die succesvoll is met welk team je ook speelt.

Hoe dan ook,je bepaald natuurlijk zelf wat je wilt met je game, moest het alleen even kwijt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
LoneRanger schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 20:17:
[...]

Ieder z'n eigen insteek hoe dit spel te spelen maar is het niet veel leuker om je eigen systeem uit te vinden?
Hetzij een tactiek/systeem bedenken, invetariseren wat je hebt en eventueel gericht zoeken naar versterkingen.
Ik vind dat tot nu toe juist de kracht van het spel.
Daarnaast is het natuurlijk veel leuker om met je eigen taktiek succesvol te worden.
Overigens hoop ik niet dat er een bepaalde taktiek is die succesvoll is met welk team je ook speelt.

Hoe dan ook,je bepaald natuurlijk zelf wat je wilt met je game, moest het alleen even kwijt. ;)
Mijn eigen tacktiek werkt eigelijk met veel ploegen goed, Groningen, Betis, Liverpool en Ajax wisten ermee heel veel te winnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

ArieR schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:07:
[...]

Neuh, gewoon gekocht bij de UEFA. Ik had al bedacht dat ik misschien heen wilde gaan en zat te kijken op de site van de UEFA wat een kaart zou kosten. 35,- was de goedkoopste, ik heb er 2 besteld en heb ze toegewezen gekregen.
Nadeel van mijn kaarten is dus dat ik in vak GG zit :P Maar ach, ik ga bij een UEFA Cup finale zijn en dan maakt de zitplaats mij weinig uit. Vorig jaar zat ik ook bij de WK -20 finale en had ik ook niet zo'n denderende plek.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
offtopic:
Totaal offtopic:
Heeft iemand trouwens een idee hoe je CM 01/02 werkend krijgt.. Kan hem wel installeren en opstarten, maar als ik dan een game wil starten geeft ie aan dat er te weinig geheugen heb.
Specs:
p4 2,66
1024 mb geheugen
Asus p4s533

Of is daar nog een patch voor te vinden? Heb er namelijk zin in :P .

Afbeeldingslocatie: http://xs100.xs.to/xs100/06192/systemmemory.JPG.xs.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door JanW op 09-05-2006 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ep0ss schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 21:31:
offtopic:
Totaal offtopic:
Heeft iemand trouwens een idee hoe je CM 01/02 werkend krijgt.. Kan hem wel installeren en opstarten, maar als ik dan een game wil starten geeft ie aan dat er te weinig geheugen heb.
Specs:
p4 2,66
1024 mb geheugen
Asus p4s533

Of is daar nog een patch voor te vinden? Heb er namelijk zin in :P .
Het valt te fixen, maar dan moet je ff de error googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Heb al iets gevonden:
Voor de geinteresseerden

-edit- Hij doet het :D

[ Voor 13% gewijzigd door JanW op 09-05-2006 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:41:
Pff, daarnet een spannende wedstrijd. Replay 3e ronde FA Cup, uit tegen Middlesbrough.
Kras dat allemaal maar weer door. M'n laptop viel net uit en ik had niet gesaved sinds, eh, lang. Oververhitting, heeft ie wel eens meer last van, maar was nu lang geleden. Dus ik ben een hele rits ongeslagen wedstrijden kwijt waarin m'n team eindelijk begint te lopen. :'( Ik dacht net nog, hij voelt wel warm aan... K*t, wat baal ik hier van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeej, das balen...:(..Dat heb ik ook eens gehad...had ik 4 of 5 wedstrijden best goed gespeelt, kapt mijn PC er opeens mee...niet gesaved uiteraard

Bij welk team zit jij nou? Ik zie dat je ook Cardenas hebt...:D is hij bij jou wel blij? En verder heb je wel topnamen in je team hoor...Iniesta, cavenaghi....:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darlington seizoen 09/10 inmiddels.

Cardenas is nog steeds blij. :) Hij is ondertussen 8M waard en hij begint interesse te trekken van Liverpool en Man Utd. Maar ik vraag gewoon 17,5M+40% en dan blijft ie braaf. Ik vind wel dat z'n afstandschoten tegenvallen, terwijl ie er wel de stats voor heeft.

Ik ben nu dus een stijgende lijn van de 10e naar de 5e positie kwijt. Plus ik moet 2 ronden FA Cup opnieuw doen: 4e ronde: Middlesbrough thuis 3-3 en uit 1-1pen en 5e ronde Leicester uit 1-6 met een reserve team. Zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, hij is niet blij omdat ik waarschijnlijk gewoon nee heb gezegd bij transfer aanvragen...misschien had ik inderdaad gewoon een belachelijk bedrag moeten vragen....:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:58

hilgo

Clear your mind of can't.

Belachelijke bedragen vragen helpt inderdaad. Alleen jammer dat, in dit geval ajax, ineens ja zegt waardoor mijn super spits nu weg is :/

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, laat die replay maar zitten. :) Daarnet Boro met 5-2 verslagen. Oa 2x Cardenas (waarvan één fabuleus afstandschot in de kruising, kan ie het dus toch) en 2x Mido en 2 penalties tegen van Rochemback.

Vervolgens willen Tottenham, Liverpool, Charlton en Middlesbrough Cardenas kopen. Boro zet daar tegenover Rochemback en nog een jonge ML. Ik heb nu dus weer 17,5M+40% gevraagd maar eigenlijk wil ik hem niet aan een Britse club verkopen. Eigenlijk wil ik hem helemaal niet verkopen dus ik hoop dat niemand akkoord gaat. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Joechei, 1 punt uit 14 wedstrijden binnenhalen is zeker wel een record ofzo? De board dacht van wel iig, en deelde me niet-zo-fijntjes mede dat ik vriendelijk doch dringend verzocht werd het terrein per direct te verlaten en nooit meer terug te keren.

Dat was dus mijn anderhalf jaar avontuur in Argentinie...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En terecht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nou ja, dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Als je board dermate weinig wages geeft dat je aflopende contracten van op één na alle verdedigers niet kan verlengen (ik kon nog niet eens de helft bieden van wat ze op dat moment reeds verdienden), waardoor al die spelers op free transfer weggingen, moet je ook niet raar op kijken als je zo slecht scoort. Zeker als je bedenkt dat geen hond wil komen, en het transferbudget een riante 0,0 euro was...

Speelde dus eigenlijk continue met verdedigers met stats tussen de 3-6 voor relevante posities, alleen mijn DR was iets beter.

Tjsa, kan je op dit resultaat wachten natuurlijk.

Edit: ok, nieuwe club is al gevonden: Paysandu Bella Vista in de Second Division van Uruguay. Ook hier zijn de financieren nog dieper gezonken dan de Titanic, maar de contracten van de belangrijkste spelers zijn iig nog 2 jaar actueel... valt mee, net een maandje werkloos geweest.

[ Voor 36% gewijzigd door wildhagen op 10-05-2006 20:01 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, laat ik mij ook maar eens inmengen hier met een mooie samenvatting van mijn team ;)

Ben al weer een redelijk tijdje bezig met FM2006. Ben begonnen bij het prachtige Yeovil in League One in Engeland waarmee ik nu langzaam aan het opklimmen ben. Mijn resultaten tot dusver:

2e seizoen kampioen in League One en nu na 3 seizoenen op het nippertje directe promotie naar de Premier League:
Afbeeldingslocatie: http://img519.imageshack.us/img519/295/fm200609sm.th.png
Afbeeldingslocatie: http://img519.imageshack.us/img519/4964/fm200661xu.th.png

3 keer winst in de League Cup:
Afbeeldingslocatie: http://img519.imageshack.us/img519/989/fm200637qy.th.png

Ook vrij succesvol in de FA Cup, helaas wel het afgelopen seizoen met 3-2 verloren in de finale tegen Arsenal:
Afbeeldingslocatie: http://img519.imageshack.us/img519/1331/fm200625ik.th.png

Afbeeldingslocatie: http://img519.imageshack.us/img519/6702/fm200614mt.th.png
Uhh, tja kan nou niet echt zeggen dat het erg moeilijk was.
Zie bijvoorbeeld afgelopen seizoen de halve finale waarin ik Hertha met 8-2 versloeg:

Afbeeldingslocatie: http://img519.imageshack.us/img519/2346/fm200675cs.th.png
En de finale met een onvervalste hattrick van m'n topspitsje:
Afbeeldingslocatie: http://img519.imageshack.us/img519/8624/fm200681tl.th.png

Over de resultaten in de jeugdcompetitie mag ik ook niet echt klagen:
Afbeeldingslocatie: http://img519.imageshack.us/img519/5681/fm2006142ey.th.png

Mijn huidige A team
Afbeeldingslocatie: http://img519.imageshack.us/img519/9717/fm200656ew.th.png
dat ook nog eens vrij jong is:
Afbeeldingslocatie: http://img519.imageshack.us/img519/3034/fm2006126ko.th.png

Ook met de financiën van de club gaat het vrij aardig
Afbeeldingslocatie: http://img519.imageshack.us/img519/8773/fm200697ez.th.png
en ook mag ik op de wat langere termijn nog redelijk wat geld verwachten:
Afbeeldingslocatie: http://img519.imageshack.us/img519/5676/fm2006101ct.th.png
Mijn assistent trainer verdient echter meer dan ik en naar verluidt krijgt ie ook nog eens een groter kerstpakket.
Afbeeldingslocatie: http://img519.imageshack.us/img519/3424/fm2006133fx.th.png

Wat me opvalt is dat ik het in de competitie steeds een stuk moeilijker had dan in de diverse bekers. Vooral de behaalde resultaten in de UEFA Cup vind ik nogal overdreven, maar hopen dat ik in de toekomst in de Champions League wat meer tegenstand kan verwachten.

Het aankomende seizoen in ieder geval de Premier League in. Verwacht dat het bestuur en de supporters hopen dat ik niet meteen weer degradeer maar denk zelf wel dat een 12e plaats haalbaar moet zijn.

Heb in het verleden nog niet echt grote aankopen gedaan. Heb slechts 2 speler voor meer dan 500k gekocht (2.1 en 2.2 miljoen) en denk ook niet dat ik dat voor aanvang van het volgend seizoen een dure speler erbij haal. Nu eerst maar eens kijken of er sinds het bekend is dat ik promoveer nog wat leuke spelertjes waarvan het contract afloopt naar m'n club willen komen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 20:31: Verhaal....
Wat me opvalt is dat ik het in de competitie steeds een stuk moeilijker had dan in de diverse bekers. Vooral de behaalde resultaten in de UEFA Cup vind ik nogal overdreven, maar hopen dat ik in de toekomst in de Champions League wat meer tegenstand kan verwachten.
Daar wou ik nou net ook een post over maken.

Ik ben dus met Rennes bezig en nu heb ik me al geplaatst voor de knock out fase van de Uefa Cup. Nu moet ik de laatste poulewedstrijd tegen Celtic, de nummer 2 in de poule.
Ik stel doodleuk enkele jeugdspelers en reserves op, alleen zet ik 1 vaste spits en een reservespits erin en ik sta doodleuk met 2-0 voor na 45 minuten ik win doodleuk met 3-1 :) .

-edit-
Wel potverdrie, vergeet ik zomaar te reageren op Cylat_ zijn stuk |:( .

Netjes gedaan, zou wel een screen willen zien van je topspits Lelorrain en enkele andere goede spelers.
Ohw, wat is je tacktiek eigenlijk? Ook 442 diamond of iets anders?

[ Voor 20% gewijzigd door JanW op 10-05-2006 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gebruiken jullie in de UEFA Cup/Champions League dezelfde tactiek als in de competitie? Heb namelijk zelf niet zoveel gemerkt van een niveau-verschil, maar wellicht is het me gewoon niet opgevallen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Gewoon de zelfde tacktiek als in de competitie. Daarvoor ook al 3-1 tegen osasuna uit, 4-0 rosenborg thuis en 2-0 partizan uit.
Vooronde 2-1 verloren Middlesbrough uit, 3-0 gewonnen thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 20:31:
Tactiek veranderen. Na 3 jaar is die namelijk uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 20:50:
Netjes gedaan, zou wel een screen willen zien van je topspits Lelorrain en enkele andere goede spelers.
Ohw, wat is je tacktiek eigenlijk?
tactiek:
Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/7/fm2006269sm.th.png

en m'n topspelertjes:
Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/2839/fm2006208dj.th.png
Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/2987/fm2006211lm.th.png
Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/7849/fm2006233vc.th.png
Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/6615/fm2006240fz.th.png
Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/4736/fm2006258nr.th.png
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 09:41:
[...]

Ow? Dat wist ik niet. In hoeverre zou ie dan veranderd moeten worden? Is het het slimst om de boel drastisch te wijzigen of volstaat het herpositioneren van 1 speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he, vanmorgen dacht ik nog even een potje te spelen....wat een wedstrijd tegen FC moscow zeg...niet goed gespeeld, maar uiteindelijk kom ik in de 87 minuut 1-0 voor...ik dacht dus dat is in de pocket....niet dus...in de 91 minuut een penalty tegen...:((...balen zeg, op dit moment kan ik helemaal geen puntverlies gebruiken als ik kampioen wil worden, nu heb ik met nog een paar wedstrijdjes te gaan 2 punten achterstand op CSKA...booohooo!!!...naja, het kan nog wel!...:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister m'n 'verloren' wedstrijden opnieuw gespeeld en het resultaat mag er wezen. Ipv een 5e plek toen m'n laptop uitviel sta ik nu 4e. En slechts 1 gelijkspel over de hele maand. :9 (oke, deze keer viel m'n eerste keeper niet 2 weken geblesseerd uit) Ik let nog beter op m'n tactiek bij een voorsprong, als ik merk dat de tegenstander veel druk gaat zetten en kansen krijgt schakel in thuis nu over op m'n uit-tactiek: Kleine ruimtes, tijdrekken en counteren. En meestal prik ik er dan nog een goaltje bij. Dit werkt blijkbaar beter dan er een verdediger extra erbij zetten.

Chelsea heeft nu ook lucht gekregen van Cardenas, ze bieden meteen 21M, dus nu vraag ik 30M+40%. :) Chelsea is trouwens uitgeschakeld in de 4e ronde FA Cup, thuis door Luton (nog immer champ) 0-1. Luton moet nu tegen Man Utd...

Ik heb de achterste steunen van m'n laptop nu maar op een boek gezet zodat ie wat beter lucht kan aanzuigen en even goed de stofzuiger voor de 'luchtuitlaat' gehouden. Een half jaar terug is ie nog schoongemaakt bij Acer en nu gaat ie alweer deze kuren vertonen. En zo stoffig is het niet bij ons thuis! Gelukkig heb ik 3jr garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 09:41:
[...]

Dat is een mythe. Je tactiek wordt niet opeens "gekraakt"

Waar je wel voor moet waken is dat wanneer jij opeens de torenhoge favoriet bent, je tegenstanders vaker en sneller ultra verdedigend gaan spelen. Ook moet je je team fris en gedreven houden. Ik zou dan ook elk jaar min. één speler kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:54:
[...]

Waar je wel voor moet waken is dat wanneer jij opeens de torenhoge favoriet bent, je tegenstanders vaker en sneller ultra verdedigend gaan spelen. Ook moet je je team fris en gedreven houden. Ik zou dan ook elk jaar min. één speler kopen.
Idd, beetje routeren met talentjes in beker etc. Mijn tacktiek is nog nooit gekraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
PapaLazarou, moet je misschien niet is aan een laptop koeler gaan denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je af en toe kleine wijzigingen doorvoert in je tactiek zal de AI er niet aan 'wennen'.

Laptop koeler? Ik ga eens zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:54:
[...]

Dat vind ik vreemd.

Bij 2005 had ik er al last van maar in mijn oude Volendam game had ik dat na 3 jaar ook. Spelers speelde hetzelfde, kansen bleven komen alleen gingen de ballen er niet in. Bij de tegenstander wel natuurlijk zodat veel partijen met verlies of gelijkspel af gesloten werden. Niet 1 wedstrijd, niet 10 maar gewoon een half jaar lang. Tactiek veranderen met nagenoeg hetzelfde spelersmateriaal en ineens vlogen ze aan de andere kant er weer overal in.

Ik niet zeggen dat ik je niet geloof ofzo, integendeel zelfs, maar het rare is dat mijn persoonlijke ervaringen de "Tactiek krakende AI" theorie ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

SI-personeel heeft op hun forum al gezegd dat de AI niet aan tactic-kraken doet. :)

Kan natuurlijk ook zijn dat, als je eenmaal wat nieuwe spelers hebt gekocht over de jaren heen, de tactiek voor het oorspronkelijke team gewoon niet meer werkt voor het nieuwe. Of er sluipt gewoon routine in van de spelers.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 13:39:
[...]

Spelers speelde hetzelfde, kansen bleven komen alleen gingen de ballen er niet in. Bij de tegenstander wel natuurlijk zodat veel partijen met verlies of gelijkspel af gesloten werden.
Kortom, je tactiek werkt nog wel gewoon, maar je spelers ronden niet af/laten veel door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 13:43:
[...]

Kortom, je tactiek werkt nog wel gewoon, maar je spelers ronden niet af/laten veel door?
Yup! Combinatie van beiden. Wij 20 schoten 12 op doel 1 doelpunt, zij 5 schoten 3 op doel 3 doelpunten. Van dat soort ongein en dan niet 1 wedstrijd maar gewoon consequent. En toen ik van tactiek veranderde ging het ineens weer prima. Vandaar mijn verwarring dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik dus ook een tijdje gehad. Ik speelde in de L2 en L1 in een 3-5-2 die ik in FM'05 al gebruikte. Ik werd 2x fluitend kampioen. In de Championship ging het minder maar ben ik wel kampioen geworden met een aantal verschillende tactieken. (Ik voelde me een beetje de Danny Blind van Darlington (ik ben ajaxfan voordat er weer gezanikt wordt)) In de Premiership net zo, alleen kwam ik er niet meer aan te pas. Nog eens een keer m'n 3-5-2 geprobeerd en een 4-4-2diamond maar het werkte niet. Soms had ik genoeg kansen maar werd er gewoon niet gescoord. Een tijdje geleden heb ik weer een 4-4-2diamond in elkaar geflanst en nu loopt alles als een trein.

Wat ik gemerkt heb is dat zonal-marking in de verdediging beter werkt dan de 2 DC op man-marking te zetten. M'n backs mogen naar voren lopen, maar als ik hun "run-with-ball" alsopdracht gaf leden ze veel balverlies. Toen ik ze die opdracht niet gaf speelden ze veel beter.

Closing down ben ik nog steeds niet helemaal uit. Ik heb het bij de verdedigende spelers op 'often' en bij de aanvallende spelers 'in het midden'.

Het zijn toch vaak net een paar details die een tactiek doen slagen, of niet. Ik zit er ook over te denken om m'n 3-5-2 binnenkort weer eens te proberen met de wijsheid die ik nu uit m'n 4-4-2diamond haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eey mensen,
Ik heb een vraagje wat is een targetman, ik denk het wel te wetem(de spits die scood) maar voor de ckerheid.

Verder weet ik nog een goede speler mascherano en tevez !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 16:26:
Eey mensen,
Ik heb een vraagje wat is een targetman, ik denk het wel te weten(de spits die scoort) maar voor de zekerheid.

Verder weet ik nog een goede speler mascherano en tevez !!
Een targetman is een (meestal lange) spits die je probeert aan te spelen, meestal door de lucht.
Mascherano en Tevez zijn inderdaad wel goede spelers, maar ik denk dat iedereen die al wel kent. Als je nog spelers kent die nog niet iedereen kent dan graag de spoiler tag gebruiken
spoiler:
Goede speler!!!!!!!

Edit:
Welkom in ons midden :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sherlock op 11-05-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken zeker nog een aantal goede speler !
spoiler:
-Anderson(jong talent)
-Fred(redelijk bekend)
-Kerlon(17 jaar pas !!) valt eerste jaar iets wat tegen daarna wel aardig
-Rodrigo Palacio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

De spoiler tag werkt als volgt:
[spoiler]Goede speler[/spoiler)
Waarbij je het laatste ")" vervangt door "]"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken jij der nog een paar, heb net tevez gehaald voor mascherano vragen ze teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kent er nog wat talenten of andere goede spelers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
Er zijn daar al zat vragen over gesteld, je kan veel spelers vinden op de bekende FM sites.Zo zijn er nog een aantal te vinden, beetje zoekwerk op Google en je komt een heel eind. Verder is het toch veel leuker om zelf spelerts te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Welkom

Ik zou als ik jouw was even de startpost doorlezen :) .

Als je vragen hebt over spelers etc kun je die kwijt op irc: irc.tweakers.net en dan bij channel #fm06 invullen.

Spoilertags gaan als volgt
code:
1
[spoiler]Je spelert[/spoiler]

spoiler:
  • Rodrigo Tiui (spits)
  • Freddy Guarin (Verdedigende middenvelder / middenvelder rechts)
  • 1ste kost rond de 7 miljoen euro ongeveer en 2de voor 1,5 miljoen, misschien zelfs minder.

Talenten kun je veel vinden op het forum van thedugout.net of op thedugout.net zelf.
Ook op het forum van sigames.com kun je flink wat vinden.
Is engels niet je beste taal, kijk dan op fminside.net
Op deze sites kun je tevens flink wat trainingen en tacktieken vinden.
Vragen in de richting van "welke club zal ik pakken? help!" of "Ik zoek een spits, help!" zijn hier al duizend keer voorbij gekomen en steeds met het zelfde antwoord, zoek zelf, of kom naar IRC (sinds kort dan) .

Oftewel, wat hierboven al gepost is :) .
Succes

[ Voor 28% gewijzigd door JanW op 12-05-2006 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik ben gestopt met de game, het sloeg gewoon helemaal nergens op. In alle drie de games spelen mijn spelers opeen alsof ze opeens allemaal beide benen verloren hebben, de hersens vervangen zijn door zaagsel, en de ogen uitgepikt door kraaien.

Slaat toch nergens op? Zo spelen ze de sterren van de hemel tegen de sterkste tegenstanders, en na opnieuw laden van de game missen ze een goal terwijl ze een meter d'r voorstaan en de keeper ergens anders staat??? En dat niet in één wedstrijd, nee, bijna in elke tegenwoordig.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
wildhagen schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:14:
Ik ben gestopt met de game, het sloeg gewoon helemaal nergens op. In alle drie de games spelen mijn spelers opeen alsof ze opeens allemaal beide benen verloren hebben, de hersens vervangen zijn door zaagsel, en de ogen uitgepikt door kraaien.

Slaat toch nergens op? Zo spelen ze de sterren van de hemel tegen de sterkste tegenstanders, en na opnieuw laden van de game missen ze een goal terwijl ze een meter d'r voorstaan en de keeper ergens anders staat??? En dat niet in één wedstrijd, nee, bijna in elke tegenwoordig.
Volgens mij speel je dit spel toch al vrij lang, is dit zomaar ineens?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me bij dit soort games vaak afvraag wat voor invloed stats etc hebben.
D'r komt zoveel bij kijken dat ik niet denk dat het gewoon random is.
Offday na reloaden of het tegenovergestelde?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit reload.
Is net zoiets als de bekerfinale [Ajax-PSV] tien keer laten spelen.
Zeker weten dat je dan verschillende uitslagen gaat krijgen.

Nogmaals, een safegame opnieuw laden is het lot tarten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 20:31:

Mhoa... Tegenstand in de CL:
Man City - Werder Bremen 7-1 8)7 (na 8 minuten al 3-0)
Derby - City 1-0 (Derby stond onderaan met 1 uit 6 en 0 goals gescoord)
AC Milan - Man City 0-3 (en geen gejatte winst, schoten on target 3-9)
Blackburn - City 0-1 (dankzij m'n keeper)

Okee, zijn nog maar 2 wedstrijden maar het gaat aardig so far :P

Mooi feestje gisteren in Eindhoven, alleen jammer dat Sevilla heeft gewonnen :P Heb de middag in de Engelse zone doorgebracht, goeie sfeer daar. d:)b

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
King Nothing schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 21:55:

Mooi feestje gisteren in Eindhoven, alleen jammer dat Sevilla heeft gewonnen :P Heb de middag in de Engelse zone doorgebracht, goeie sfeer daar. d:)b
Een mooi feestje was het zeker, ik ben het er ook mee eens dat de engelse zone erg gezellig was, maar de spanjaarden wisten ook wel wat festen was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
King Nothing schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 21:55:
Ik had de laatste 20 minuten gezien, vond het zwaar onterecht dat de scheidsrechter geen penalty gaf, maarja, voor de rest vond ik 4-0 een redelijk overdreven uitslag, maar als ik de commentator zo hoorde was Sevilla wel de betere ploeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:14:
Heb ik nu ook opeens (en wel vaker last van gehad). Ik ben 7 wedstrijden ongeslagen en tik iedereen weg, save de game op en ga lekker slapen. Vandaag weer verder: 0-1 voor tegen ManCity, 3-2 verliezen terwijl ik veel beter was, goed kan gebeuren, 2-0 voor tegen Arsenal (het had al 5-0 móeten zijn), 2-3 verliezen terwijl ik wéér veel beter was. Penalties tegenkrijgen door overtredingen van foutloos spelende verdediger, buitenspel krijgen terwijl m'n speler nog een kwart veld tot aan de laatste verdediger heeft, 2x slechts geel voor doorgebroken speler neerhalen. Dan zeg ik: afsluiten en morgen nog maar eens proberen. Daar trap ik nu dus niet meer in.

Niet dat ik alleen op overwinningen save, he. Dat duurt trouwens ook veels te lang. Maar als de boel zo overduidelijk ontspoort na het laden dan geloof ik het verder wel.

Het lijkt soms wel of FM een soort bioritme heeft. Zoiets van: Na zoveel keer laden speelt ie kut, en de zoveelste keer +1 dan weer goed. Of op de oneven data op hele uren laden is ook kut. Etc. Het is een complot.... >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Doen jullie wel eens rare dingen in FM? Ik begon bij Chelsea met een 4-4-2 formatie waarbij ik Zlatan Ibrahimovic, Adriano en Fernando Torres had gekocht. Ik ben echter over gestapt naar 4-3-3 waardoor ik nog maar een centrale spits gebruik. Ibrahimovic en Adriano zijn mijn eerste en tweede keus, dus Fernando Torres valt buiten de boot.
Hij is echter jong, goed, kostte veel (€50M) en ik kan hem niet kwijt voor een leuk prijsje :+, dus hertrain ik hem nu tot AMR :D

Benieuwd hoe lang het gaat duren. :P Ik probeer hem zo veel mogelijk te spelen wanneer een wedstrijd in de zak is of bij voorbaat al in de zak moet zijn (of gewoon niet erg belanrijk is)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.