Ervaringen Demon DSL-Express # 20

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.979 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 10:58:
Ok, dus als ik NU van Demon (BBned) overstap naar XS4ALL (KPN) dan heb ik een downtime van heb-ik-jou-daar.

Als we geforceerd naar KPN gemigreerd zouden worden, gaat dat dan wèl soepel? Als de downtime minder dan een dag is dan ga ik echt ontzettend kwaad worden. Dat zou namelijk betekenen dat het overstappen van de ene telco naar de andere telco bewust gefrustreerd wordt.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Overstappen van Telco (Telco-Telco migratie) kan vrijwel zonder downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 10:58:
Ok, dus als ik NU van Demon (BBned) overstap naar XS4ALL (KPN) dan heb ik een downtime van heb-ik-jou-daar.

Als we geforceerd naar KPN gemigreerd zouden worden, gaat dat dan wèl soepel? Als de downtime minder dan een dag is dan ga ik echt ontzettend kwaad worden. Dat zou namelijk betekenen dat het overstappen van de ene telco naar de andere telco bewust gefrustreerd wordt.
Laat ik nou net overgestapt zijn van demon naar xs4all :r
Het koste me 2 dagen zonder internet, en als ik ze niet op de hielen had gezeten had het best langer kunnen duren. Ze hadden het bij kpn namelijk erg druk zeiden ze...

Wat wel bizar is, is dat ik de rekening van xs4all (en waarschijnlijk ook kpn) krijg vanaf de dag dat de hop heeft plaatstgevonden. De dagen die kpn nodig had xs4all de status "technisch compleet" op te geven en ik dus zonder internet zat, moet ik dus ook betalen. Das best wel brutaal...

Ik kan me voorstellen dat xs4all haar administratie synchroon wil houden met die van kpn, vandaar misschien de vreemde datum. Ik vind die paar dagen zelf ook geen ramp, maar ik kan me voorstellen dat als iemand een week zonder internet zit(wel dsl en geen internet) door een telco-hop en daar net als ik dan ook voor zou moeten betalen, dat ie zich wel achter de oren zit te krabben.
Eigenlijk zou zo'n status "technisch compleet" waarop de isp zit te wachten, met vermelde datum ook doorgegeven moeten worden aan kpn als zijnde "aangesloten".
Op die manier zou je betalen zoals het hoort, vanaf de dag van aansluiting op internet.

EDIT
Ik hoop dat ze de (gedeeltelijk) uitbestede helpdesk niet meenemen, want wat een ellende was dat. (ik bedoel _niet_ de mensen die er nog lopen van voor de uitbesteding)
Het was een van de redenen dat ik demon helaas moest verlaten.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ach elk nadeel heeft z'n voordeel, je kunt in ieder geval zonder opzegtermijn van die KPN zooi af komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
Maar kan iemand (MaZo bijvoorbeeld) even uitleggen wat er met de Cistron klanten gebeurde?

Zover als ik het zie kunnen ze het wettelijk gezien niet eens maken om je nu andere voorwaarden voor te leggen, tenzij je zelf van abonnement gaat veranderen.
Dus ik ga -volgens mij- gewoon mijn IP-adres behouden, netjes 36,50 per maand blijven betalen voor 6/1 (welke nu in de praktijk 8/1 is) en mijn systeemnaam blijft gelijk. (zit de newsserver ook in de algemene voorwaarden?)
De dingen die voor mij persoonlijk niet zo heel veel uitmaken zijn de systeemnaam (ik heb een eigen domeinnaam die daarheen wijst), de nieuwsserver en of ik via BBned of via een KPN lijn ga, mits ze maar kunnen garanderen dat de snelheid, datalimiet etc gelijk blijft.

Een pluspunt is natuurlijk wel de houding van XS4all tov bedrijven zoals Brein etc. Niet dat ik die instanties nu direct vrees ofzo, maar het is altijd fijn te weten dat je bedrijfsgegevens zeker niet zomaar weggegeven worden. Demon zal dat waarschijnlijk ook niet zomaar doen, maar die heeft daarover in elk geval geen reputatie opgebouwd.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:09
TD-er schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:13:
Zover als ik het zie kunnen ze het wettelijk gezien niet eens maken om je nu andere voorwaarden voor te leggen, tenzij je zelf van abonnement gaat veranderen.
Dus ik ga -volgens mij- gewoon mijn IP-adres behouden, netjes 36,50 per maand blijven betalen voor 6/1 (welke nu in de praktijk 8/1 is) en mijn systeemnaam blijft gelijk. (zit de newsserver ook in de algemene voorwaarden?)
[..]
Het enige waar ik niet vrolijk van wordt zijn de prijsverschillen tussen demon en xs4all. Mijn huidige abbonement is namelijk 6000/768. Daar betaal ik momenteel 34.95 voor. Xs4all bied dat pakket ook aan, maar kost dan opeens 59.95. dat noem ik een behoorlijk verschil. Mijn contract duurt tot augustus, dus ik hoop dat ze een goed alternatief bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
Klopt. Op het moment dat de algemene voorwaarden worden gewijzigd, moet jij de kans hebben om je contract per direct op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:23:
[...]

Het enige waar ik niet vrolijk van wordt zijn de prijsverschillen tussen demon en xs4all. Mijn huidige abbonement is namelijk 6000/768. Daar betaal ik momenteel 34.95 voor. Xs4all bied dat pakket ook aan, maar kost dan opeens 59.95. dat noem ik een behoorlijk verschil. Mijn contract duurt tot augustus, dus ik hoop dat ze een goed alternatief bieden.
Inderdaad, ik heb ook weing zin om straks meer te betalen voor de "service" (die je als tweaker toch niet nodig hebt :? ) van de zogenaamd beste provider van Nederland (uitgeroepen door de consumentenbond |:( ). Ik zag hier wel een leuk vergelijkbaar pakketje :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
Donderdag 1 juni heeft KPN met Thus Plc. overeenstemming bereikt over de overname van de internetprovider Demon NL. XS4ALL zal op termijn de dienstverlening van Demon gaan verzorgen. Voorlopig wordt de dienstverlening aan de klanten ongewijzigd door Demon verzorgd.

XS4ALL is blij met deze overname: Demon NL en XS4ALL passen goed bij elkaar. De twee Nederlandse providers scoren regelmatig hoog in tests. XS4ALL herkent de hoge kwaliteit van de diensten van Demon, en wil klanten van Demon met minimaal dezelfde kwaliteit en service blijven bedienen. Daarnaast verwachten we Demon klanten meer nieuwe, innovatieve diensten te kunnen aanbieden.

Voor de klanten van Demon blijft voorlopig alles hetzelfde. De diensten en producten van Demon blijven gewoon actief. Na 1 september wordt meer bekend over de wijze waarop de dienstverlening in de toekomst wordt voortgezet. Klanten van Demon ontvangen hiervan tijdig bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
De Cistron klanten hebben na een aantal maanden ook over moeten stappen op de XS4ALL abonnementen én prijzen. Of ze op dat moment de keuze hadden om hun contract direct te laten ontbinden weet ik niet, maar ga er maar wel vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
RoelJewel schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:36:
[...]

Klopt. Op het moment dat de algemene voorwaarden worden gewijzigd, moet jij de kans hebben om je contract per direct op te zeggen.
Ik wil mijn contract niet opzeggen. Ik wil gewoon de oude prijs en service houden :)
418O2 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:05:
Paar dagen geleden 16mbit aangevraagd. Vandaag mail gehad dat de modem op de post is gedaan en binnenkort de centrale wordt omgezet.

ben benieuwd hoe lang het duurt.
nog niets over gehoord.. Ben benieuwd (modem al wel binnen btw)

[ Voor 34% gewijzigd door 418O2 op 02-06-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netjes 36,50 per maand blijven betalen voor 6/1 (welke nu in de praktijk 8/1 is) en mijn systeemnaam blijft gelijk. (zit de newsserver ook in de algemene voorwaarden?)
Die twijfel is er ook voor de 12/1 mbit gebruikers op het babyxl netwerk. Als die mensen straks mogelijk hun 12.x % adsl compensatie kwijt gaan raken EN nog eens 15 euro meer per maand gaan betalen zijn de meesten niet blij denk ik. Als ik hun was zou ik daar ook maar een status over vrijgeven, als het er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was al van plan om aa eind vh jaar weg te gaan bij Demon, nu doe ik dat dus maar wat sneller. Wil niet bij dat brakke KPN meer zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Hmmm ik ga in augustus verhuizen en wilde mijn Demon aansluiting meeverhuizen. Daar moet ik toch maar eens goed over nadenken.

@ MaZoo: Als je nou alleen maar loze kreten hier op GoT neerzet, post dan lekker niet. Als je iets te vertellen hebt als oud-Cistron klant, of over de opzegtermijn die er dan niet is. Ga daar dan wat uitgebreider op in. Zo hebben we niets aan jouw 'bijdragen'.

Ik kreeg trouwens gisteren een aardig aanbod van Tele2:

20 mbit ADSL
TV-digitaal
Telefoon (Geen KPN aansluiting meer nodig)
En dat gratis tot 2007, daarna iets van 50 euries per maand.

Maar ik weet niet of ik met mijn Demon verwennerij gelukkig wordt van Tele2. Ik hoor dat het nogal een chaos is met administratie en dat er problemen met de lijnen zijn.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
the_bash schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:15:
@ MaZoo: Als je nou alleen maar loze kreten hier op GoT neerzet, post dan lekker niet. Als je iets te vertellen hebt als oud-Cistron klant, of over de opzegtermijn die er dan niet is. Ga daar dan wat uitgebreider op in. Zo hebben we niets aan jouw 'bijdragen'.
Of je bent dislectisch, of je doet je naam gewoon eer aan. :/

Waar zie jij loze kreten? Behalve de laatste zin in mijn bovenstaande post, is de rest gebasseerd op feiten n.a.v. persoonlijke ervaringen (zowel met Cistron, Demon en XS4ALL).

[ Voor 6% gewijzigd door MaZo op 02-06-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

cardinal808 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:23:
[...]

Het verschil is nog groter als je graag 1024 upload wilt hebben (zoals ik).
Dan moet je bij XS4All € 79,95 betalen bij Demon is dat € 31,00.
Dat abbo van Xs4All van € 59,95 is beter vergelijkbaar met € 21,95 bij Demon.
Tenminste als je gaat letten op de upload snelheid.
Ik ga in elk geval nooit weg bij Demon, heb het nooit langer dan 2 jaar ergens volgehouden,
heb 2 jaar Casema en 2 jaar HccNet gehad, en nu al weer 3 jaar Demon. :)
Ik vind het trouwens ook wel prettig dat sinds kort de snelheid en retentie
van de nieuwsgroepen enorm verbeterd is bij Demon. _/-\o_
En dat je nu ook kunt bellen via Demon, zelfs met een gegarandeerde goede kwaliteit.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
MaZo schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:01:
[...]
Of je bent dislectisch, of je doet je naam gewoon eer aan. :/

Waar zie jij loze kreten? Behalve de laatste zin in mijn bovenstaande post, is de rest gebasseerd op feiten n.a.v. persoonlijke ervaringen (zowel met Cistron, Demon en XS4ALL).
Nee, ik ben niet dyslectisch. Het gaat me er om dat je info neerzet maar die niet toelicht.
quote 1:Je kan er vanuit gaan dat nu hetzelfde gaat gelden als destijds voor Cistron klanten.
Bovenstaande vind ik een loze opmerking omdat we er helemaal niets mee kunnen. Het had prettig geweest als je de situatie met de Cistron klanten kort had toegelicht.
quote 2: Ach elk nadeel heeft z'n voordeel, je kunt in ieder geval zonder opzegtermijn van die KPN zooi af komen.
Leuk dat je bekend bent met de annalen van Cruyf. Maar ook deze opmerking zegt niet veel. Waar is deze uitspraak op gebaseerd? Waarom is er dan geen maand opzegtermijn? In de voorgaande posts lees ik daar niets over. Als je persoonlijke ervaringen met de providers hebt, dan hoor ik daar graag over zodat ik mijn mening kan vormen.

Anyhow, zie dit niet als troll, maar als een aansporing om GoT schoon te houden en to-the-point replies te geven. No offense!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom nou uit gerekend KPN??

en ik dacht dat demon overwasgenomen door TDINL BV

en daar gaat dan een van de betere provider :(

Hoop trouwns wel dat de kwaliteit van de verbinding, helpdesk(0800 nummer) enz blijven bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:07

Rio

Ik heb al een boek

Kutzooi, daar baal ik best van. Dat zal de service etc niet positief gaan beinvloeden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Laatst online: 11-09 13:10
Geen problemen mee hoor dat KPN demon heeft gekocht. Ik ben een ex xs4all klant en was daar zeer tevreden over en momenteel zit ik bij demon waar mijn ervaring iets minder is.

Ik zou eerder blij zijn als ik via het kpn dsl netwerk kan internetten, weg met dat gare bbned. Je kan veel zeggen maar de combinatie van xs4all en kpn is echt niet verkeerd gewoon goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Laatst online: 12-06 00:33
Ik vind het uurtje gratis hotspotten per maand wel interresant bij XS4All.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
the_bash schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:02:
Bovenstaande vind ik een loze opmerking omdat we er helemaal niets mee kunnen. Het had prettig geweest als je de situatie met de Cistron klanten kort had toegelicht.
MaZo in "Ervaringen Demon DSL-Express # 20"
Leuk dat je bekend bent met de annalen van Cruyf. Maar ook deze opmerking zegt niet veel. Waar is deze uitspraak op gebaseerd? Waarom is er dan geen maand opzegtermijn? In de voorgaande posts lees ik daar niets over. Als je persoonlijke ervaringen met de providers hebt, dan hoor ik daar graag over zodat ik mijn mening kan vormen.
De diensten blijven in ieder geval tot september exact hetzelfde. Tot die tijd kan niemand om deze reden opzeggen. Hierna worden de abonnees echter geconfronteerd met de abonnementen en prijzen van XS4ALL (net zoals met Cistron het geval was). Voor de oud-Demon abonnees betekent dit een verandering van de algemene voorwaarden waar ze destijds voor getekend hebben. En dat betekent weer een verandering van hun bestaande contract, wat resulteert in de mogelijkheid tot het per direct opzeggen hiervan.

[ Voor 45% gewijzigd door MaZo op 02-06-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:10

ralfbosz

xm create bosz -c

Mijn aanvraag voor TweakDSL is op de fax. Blijf wel bij BBNED, hoef geen nieuwe modem (had al een SpeedTouch 716g privé gekocht) en ga 1,5 euro per maand minder betalen voor 4 extra Mbit (10 ipv 6).

Tel daarbij op dat ik mijn TweakNews abbo kan laten vervallen (70 euro per jaar) en het 1e jaar betaal ik maar 19,95 per maand (en de baas betaald daarvan 17,50 euro :)).

Nee, ik heb toen ik ADSL nam bewust gekozen voor een niet KPN provider, dus daar blijf ik ook bij. Het kan wel zijn dat ik hetzelfde snelheid/prijs blijft, maar als ik straks toch ADSL2 wil? Dan mag ik zeker naar de KPN overstappen en 2x zoveel betalen. Ik was al van plan over te stappen, dit is de bekende druppel (had er niet zoveel zin in, zat opzich goed).

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Hmpf...

Ik ben zeer te spreken over Demon i.c.m. mijn huidige 6MBit abbo. Beter blijft alles ook ná september gewoon zoals het is, ik heb hier toch zeker niet om gevraagd? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The - DDD schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:28:
Ik vind het uurtje gratis hotspotten per maand wel interresant bij XS4All.
Dan heb ik liever een stabiele verbinding bij demon op een afstand van ongeveer 5 km van de centrale en een upload van 1024

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjdijk schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:13:
[...]
Het verschil is nog groter als je graag 1024 upload wilt hebben (zoals ik).
Dan moet je bij XS4All € 79,95 betalen bij Demon is dat € 31,00.
Dat abbo van Xs4All van € 59,95 is beter vergelijkbaar met € 21,95 bij Demon.
Ik ga in elk geval nooit weg bij Demon, heb het nooit langer dan 2 jaar ergens volgehouden,
heb 2 jaar Casema en 2 jaar HccNet gehad, en nu al weer 3 jaar Demon. :)
En dat je nu ook kunt bellen via Demon, zelfs met een gegarandeerde goede kwaliteit.
offtopic:
En dat is zeker omdat je veel op FTD post net als ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fnc
  • Niet online

fnc

Daarnet van demon zelf bericht gehad over de overname:
Geachte heer, mevrouw,

Demon NL gaat onderdeel uitmaken van KPN. Telecombedrijf THUS plc, het
Britse moederbedrijf van Demon NL, wil zich volledig gaan richten op de
thuismarkt. Daarom is THUS plc actief op zoek gegaan naar een koper voor
Demon NL die de dienstverlening op hoog niveau kan voortzetten en
uitbreiden.

KPN-dochter XS4ALL zal de activiteiten van Demon NL overnemen. De
overname van Demon NL ligt voor aan de OR van zowel XS4ALL als Demon.
XS4ALL is niet alleen een technisch goede provider, maar ook een
provider met een eigen gezicht en veel aandacht voor enthousiaste en
kritische internetgebruikers. XS4ALL en Demon NL passen goed bij elkaar.
De twee providers scoren regelmatig hoog in kwaliteitstests.

De diensten en producten van Demon blijven voorlopig gewoon actief. Na 1
september of zoveel eerder als mogelijk is krijgt u bericht over de
wijze waarop de dienstverlening zal worden voortgezet.

Op termijn zullen de diensten overgaan naar XS4ALL. U zult daarvan ruim
op tijd bericht ontvangen. XS4ALL zal haar uiterste best doen om de
prijs en kwaliteit van de dienstverlening van Demon zoveel mogelijk
voort te zetten, en hier zelfs extra functionaliteiten aan toe voegen.

Wij gaan ervan uit dat wij u een goede dienst bewijzen met dit besluit.

Hoogachtend,
TDINL B.V. (Demon NL)

Chris Willis
General Manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer, mevrouw,

Demon NL gaat onderdeel uitmaken van KPN. Telecombedrijf THUS plc, het Britse moederbedrijf van Demon NL, wil zich volledig gaan richten op de thuismarkt. Daarom is THUS plc actief op zoek gegaan naar een koper voor Demon NL die de dienstverlening op hoog niveau kan voortzetten en uitbreiden.

KPN-dochter XS4ALL zal de activiteiten van Demon NL overnemen. De overname van Demon NL ligt voor aan de OR van zowel XS4ALL als Demon.
XS4ALL is niet alleen een technisch goede provider, maar ook een provider met een eigen gezicht en veel aandacht voor enthousiaste en kritische internetgebruikers. XS4ALL en Demon NL passen goed bij elkaar.
De twee providers scoren regelmatig hoog in kwaliteitstests.

De diensten en producten van Demon blijven voorlopig gewoon actief. Na 1 september of zoveel eerder als mogelijk is krijgt u bericht over de wijze waarop de dienstverlening zal worden voortgezet.

Op termijn zullen de diensten overgaan naar XS4ALL. U zult daarvan ruim op tijd bericht ontvangen. XS4ALL zal haar uiterste best doen om de prijs en kwaliteit van de dienstverlening van Demon zoveel mogelijk voort te zetten, en hier zelfs extra functionaliteiten aan toe voegen.

Wij gaan ervan uit dat wij u een goede dienst bewijzen met dit besluit.

Hoogachtend,
TDINL B.V. (Demon NL)

Chris Willis
General Manager

mailtje van demon net gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

cjdijk schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:13:
De meesten interesseert het niet of ze nu 256kb meer upload hebben of niet
Ja? Ik denk niet dat het beter is dan newszilla, dus dat kan alleen nog maar beter worden voor je.

Weet je wat het nu is? xs4all is echt een slechte provider als je iedereen hier mag geloven :X

[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 02-06-2006 16:57 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:56:
[...]
Daar heb ik tegenwoordig zo mijn vraagtekens bij.
Het is niet voor niks dat de up-:download ratio op bbned en babyxl zoveel beter is dan bij kpn.
Weet je wat het nu is? xs4all is echt een slechte provider als je iedereen hier mag geloven :X
Ik denk dat veel mensen tevreden en ook wel trots waren op hun demon. Nu wordt dit afgenomen door een grote telco(kpn). Dat niet iedereen daar in eerste instantie opgewekt over is, kan ik niet vreemd vinden.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:56:
[...]

[...]

Ja? Ik denk niet dat het beter is dan newszilla, dus dat kan alleen nog maar beter worden voor je.

Xs4all is zeker geen slechte provider... alleen nogal wat duurder en wat langzamer (kwa upload) dan demon. En bij demon download ik maximaal met 205KB/s van de nieuwsserver (ik heb ook maar 2Mbit abbo, eigenlijk 1,5Mbit... maar ik heb geluk ofzo) en bij Xs4all (bij iemand anders thuis) is het de maximale snelheid van je ADSL aansluiting (getest op 8Mbit). De retentie van Xs4all ligt volgens mij tussen de 5 en 8 dagen ofzo... maar die van demon (supernews) is sinds kort naar minimaal 15 dagen gegaan (was eerst altijd 1 a 2 dagen voor .nl .boneless .cores en ga zo maar door). Kwa compleetheid is zijn ze volgens mij allebei wel erg goed!
Dus opzich is het kwa retentie jammer als alle demon klanten over moeten op de Xs4all newsserver, maar kwa snelheid wel voordelig.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:13
Ben benieuwd wat er met de snelheid/prijs....gratis helpdesk...gaat gebeuren in september....voor kpn is dit uiteraard een goede zet..concurrerend is Demon uiteraard...maar met het aantal klanten een kleine speler bij de internet providers.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:13
Demon naar Xs4all

Gepubliceerd op vrijdag 02 juni 2006

(P7) KPN neemt Demon Nederland over van het Schotse energiebedrijf Thus. Demon wordt samengevoegd met Xs4all.
Dit maakte KPN vanmorgen bekend.

KPN betaalt aan Thus een bedrag van 69 miljoen euro.

Dat is 1.000 euro per klant, want Demon telt 70.000 klanten. Volgens de woordvoerder van KPN zijn er 60.000 ADSL-klanten, de rest belt in voor internettoegang of heeft een huurlijn of andere dienst van Demon.

"Demon is een provider van hoge kwaliteit, dus die past uitstekend bij Xs4all. We zijn dus blij met deze aankoop. Die versterkt onze positie in het hogere segment van de DSL-markt aanzienlijk", aldus de woordvoerder van KPN.

Eind maart 2006 had KPN ruim 1,6 miljoen ADSL klanten in Nederland. KPN koopt een steeds groter deel van de ADSL-markt. Eerder al werden 60.000 ADSL-klanten van Tiscali gekocht. Tiscali kon daar met de groothandelsmarges die de Opta toestaat geen droog brood aan verdienen. Vervolgens kocht KPN ook HCCnet, Freeler, Cistron en recent Speedlinq.

KPN wordt daarmee een steeds dominanter partij. De vraag is of de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) daar geen blik op moet werpen. Volgens de woordvoerder van KPN is aanvraag van goedkeuring niet nodig: "Deze overname blijft beneden de financiële drempel die staat voor aanvragen om goedkeuring van de NMa."

Demon Nederland heeft circa 60 werknemers in dienst. Wat daar precies mee gaat gebeuren wordt voorgelegd aan de ondernemingsraad. Bij Demon was niemand voor commentaar bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:49:
[...]

offtopic:
En dat is zeker omdat je veel op FTD post net als ik ;)
Nu heb je mij alleen wel nieuwsgierig gemaakt wie jij op FTD bent :D
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 17:17:
[...]

Xs4all is zeker geen slechte provider... alleen nogal wat duurder en wat langzamer (kwa upload) dan demon. En bij demon download ik maximaal met 205KB/s van de nieuwsserver (ik heb ook maar 2Mbit abbo, eigenlijk 1,5Mbit... maar ik heb geluk ofzo) en bij Xs4all (bij iemand anders thuis) is het de maximale snelheid van je ADSL aansluiting (getest op 8Mbit). De retentie van Xs4all ligt volgens mij tussen de 5 en 8 dagen ofzo... maar die van demon (supernews) is sinds kort naar minimaal 15 dagen gegaan (was eerst altijd 1 a 2 dagen voor .nl .boneless .cores en ga zo maar door). Kwa compleetheid is zijn ze volgens mij allebei wel erg goed!
Dus opzich is het kwa retentie jammer als alle demon klanten over moeten op de Xs4all newsserver, maar kwa snelheid wel voordelig.
Op zich vind ik XS4All niet slecht, alleen veel duurder.
En de verhouding up/download snelheid is sterk uit evenwicht.
Als het technisch zou kunnen, zou ik liever mijn 8/1 down/up inruilen voor 4/2 down/up.
Als de prijzen en snelheden ongeveer hetzelfde blijven,
heb ik er geen probleem mee, te blijven zitten.
Anders overweeg ik wellicht tweakdsl te nemen,
daar hoor ik ook best goede verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik snap het even niet meer.
Op 22-05-2006 kreeg ik het onderstaande per mail van demon:
Met dit bericht stellen wij u er van in kennis dat THUS plc (THUS) haar Nederlandse Internet Service Provider (ISP) activiteiten onder de naam DEMON heeft overgedragen aan TDINL B.V. (TDINL), een volle dochtermaatschappij van THUS.
En nu zijn ze verkocht aan KPN :-S
Als het in september duurder worden stap ik per direct over op tweakdsl.

Ik baal hier echt ontzettend van.
Als ze per

[ Voor 4% gewijzigd door jhead22 op 02-06-2006 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Denk ga begin van het jaar lekker weg bij Planet van KPN want die verdienen echt teveel aan mij en naar Speedlinq. Nee Speedlinq laat de boel knallen en ze weten zelf niet wat ze doen (gelukkig wel het geld terug gehad (helpdesk kosten waren 70 euro totaal). Was dus ook de KPN. Dus denk dan ga ik naar Demon. Goede service, gratis helpdesk nummer (gebruik mijn oude Speedtouch modem en niet dat prutmodem van Demon). Na 1 maand aangesloten kon ik al activeren en perfecte verbinding. Echt super en nu .... weer bij de KPN. Ik wil weg bij de KPN. Dit is toch niet te geloven. Ik ga hierna naar Tele2 en zie het dan wel weer verder. Ik heb echt spijt van Demon.

Niet alleen dat het nu naar de KPN gaat maar ook omdat mijn modem maar 6 dagen online is en daarna om een nieuw IP adres gaat vragen. Met Planet was het modem een keer 200 dagen online zonder problemen.

[ Voor 14% gewijzigd door itsalex op 02-06-2006 21:01 ]

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
itsalex schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 20:22:
Denk ga begin van het jaar lekker weg bij Planet van KPN want die verdienen echt teveel aan mij en naar Speedlinq. Nee Speedlinq laat de boel knallen en ze weten zelf niet wat ze doen (gelukkig wel het geld terug gehad (helpdesk kosten waren 70 euro totaal). Was dus ook de KPN. Dus denk dan ga ik naar Demon. Goede service, gratis helpdesk nummer (gebruik mijn oude Speedtouch modem en niet dat prutmodem van Demon). Na 1 maand aangesloten kon ik al activeren en perfecte verbinding. Echt super en nu .... weer bij de KPN. Ik wil weg bij de KPN. Dit is toch niet te geloven. Ik ga hierna naar Tele2 en zie het dan wel weer verder. Ik heb echt spijt van Demon.
Nee je hebt geen spijt van Demon vind ik, je baalt gewoon dat Demon te koop is gezet en vervolgens KPN de boel overneemt waar jij telkens de duppe bent van geweest nadat je andere provider ook is overgenomen door KPN en vervolgens weer bent overgestapt en toen die provider ook weer is overgenomen..

Verder vind ik Demon een uitsteekende provider ja ok behalve dan die problemen met die 6mbit lijnen, maar op XS4all of een andere isp daar wat aan had gedaan betwijfel ik ook.

verder als ze de prijzen die de Demo klanten nu hebben trekken naar de XS4all prijzen plus de download/upload snelheden daar heen halen ben ik weg. Aangezien hun de snelheid nie top 1024 hebben draaien en ik erg veel doe met mijn upload. Ik ga dan nog liever terug naar Chello waar ik 2,5 jaar geleden zat. En krijg dat een 20/2mbit lijn en al die verhalen dat hun helpdesk bagger is etc zijn ook steeds minder geworden.

En je kan zeggen wat je wilt over alle providers maar iedereen heeft wel eens klachten over hun lijn/helpdesk etc niemand is perfect so be it. Zolang ze de prijzen, maar niet omhoog gooien naar de prijzen van XS4all want die vind ik gewoon belachelijk hoog. Ok je krijgt er dan wel van alles bij, maar kijk eens voor de gein wat je er allemaal werkelijk van gaat gebruiken. Zorg er dan voor dat de klanten dan zelf kunnen bepalen welke services extra willen hebben.

Damn wat een lap tekst :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
Problemen met 6mbit lijnen? Nooit last van gehad. Altijd een prima verbinding gehad. (Ok ik zit nog maar sinds 7 maanden bij Demon.

Overigens hoop ik dat je bij XS4All wel je 1 mbit upstream kan houden. Vond die upstream altijd wel prettig, die paar extra kbit helpt toch weer een beetje bij een torrent download en grote mail attachments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 17:17:
De retentie van Xs4all ligt volgens mij tussen de 5 en 8 dagen ofzo... maar die van demon (supernews) is sinds kort naar minimaal 15 dagen gegaan (was eerst altijd 1 a 2 dagen voor .nl .boneless .cores en ga zo maar door). Kwa compleetheid is zijn ze volgens mij allebei wel erg goed!
De laatste keer dat ik newszilla gebruikte was de retentie ook ongeveer 14 dagen, normaal gebruik ik Giganews
The - DDD schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 20:58:
Problemen met 6mbit lijnen? Nooit last van gehad. Altijd een prima verbinding gehad. (Ok ik zit nog maar sinds 7 maanden bij Demon.

Overigens hoop ik dat je bij XS4All wel je 1 mbit upstream kan houden. Vond die upstream altijd wel prettig, die paar extra kbit helpt toch weer een beetje bij een torrent download en grote mail attachments.
Waarom denkt iedereen toch dat direct je abo wijzigt?

[ Voor 32% gewijzigd door Gunner op 02-06-2006 21:01 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
The - DDD schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 20:58:

Ja mijn modem kon op de snelheid waarin die in trainde niet vast houden, maar sinds ik een nieuw modem heb aangeschaft na 2,5 jaar werkt het weer perfect.

En nee ik zeg niet dat ik ervan uit ga dat de abbo's worden veranderd of zo, maar ik zeg alleen van dat ik hoop dat ze dit niet gaan doen en de boel zo houden.

Verder vond ik dat de helpdesk gratis was echt meesterlijk. Moeten ze verplichten voor alle providers en kabel bedrijven :), maar dat zal wel niet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
An sich vind ik het geen slecht idee dat KPN door middel van overnames haar positie wil verstevigen. Maar de overname van Demon, wat toch een relatief kleine speler is voor 70 miljoen lijkt mij aan de dure kant.

De omzet van het boekjaar eindigend op 31 maart 2005, was omgerekend in Euro's 29,6 miljoen...

Sindsdien is de groei van de klantenportefeuille blijkbaar ook enorm afgenomen.
Werden er van 31 maart 2004 tot en met 31 maart 2005 nog 22.000 nieuwe Demon klanten aangetrokken, vanaf 31 maart tot heden was die groei nog maar 10.000 klanten, een afname met 54,5% ten opzichte van het jaar ervoor.

Verder realiseert Thus (het Engelse moederbedrijf van Demon) een EBITDA-marge van 11,7% voor al haar activiteiten. Voor alleen de Demon NL activiteiten is de marge niet bekend. Maar als we ervan uit gaan dat deze ook van toepassing is op de Nederlandse Demon provider dan heeft Demon in het boekjaar 2005 een marge van 3,46 miljoen euro behaald.

Als we de groei van de klantenportefeuille daar ook in verwerken (van 60.000 naar 70.000 is +16,7%) dan is de EBITDA marge van het boekjaar 2006 ongeveer 4,05 miljoen euro. Mocht dit zo zijn, dan is de overname prijs van KPN 17x de Ebitda.

Al lijkt me dit nogal rooskleurig, gezien de positie van Demon als provider in Nederland. Ze hebben zichzelf in de particuliere markt als prijsvechter gemanoevreerd en daar zijn de marges enkel kleiner.

Daarnaast is het overname bedrag dan ongeveer 1000 euro per klant.. waar de gemiddelde klant maar 423 euro per jaar aan omzet oplevert!

Resumerend zou je kunnen denken dat KPN een relatief groot bedrag neertelt om wederom een concurrent de markt uit te werken.

- THUS Operating and Financial Review 2005 -
"Outside of the UK, Demon Netherlands
had another successful year, growing
turnover by 44% to £20.4m. Performance
was underpinned by strong growth in broadband sales, with customers
increasing from 38,000 to 60,000.
While THUS continues to focus on the
UK, the Netherlands business, at 6% of
continuing operations turnover, remains
a growing and successful adjunct to
existing activities."

Bron: THUS Operating and Financial Review 2005 http://www.thus.net

|Specs|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Ach ik zit er niet echt mee, als ut maar niet te duur gaat worden na september en me con gewoon even stabiel blijft ben ik blij \o/
Wel jmr natuurlijk, zit al een paar jaar bij demon en de keren dat ik ze heb gebeld om een storing of iets dergelijks kan ik op 1 hand tellen.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
Gunner schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:00:
[...]

De laatste keer dat ik newszilla gebruikte was de retentie ook ongeveer 14 dagen, normaal gebruik ik Giganews

[...]

Op zich niet, maar KPN/XS4All zal naar mijn mening een uitsterf beleid gaan voeren voor de Demon klanten. Door snelheidsverhogingen en andere voordelen te laten samengaan met voorwaardenwijzigingen. Op die manier zul je, als je mee wilt op de bandbreedte verbeteringen toch over moeten stappen van je Demon voorwaarden naar XS4All voorwaarden met de daaraan gekoppelde up en down streams.

Of XS4All heeft tegen die tijd de upstream van alle abbo's opgetrokken. Dat kan ook natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjdijk schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 18:30:
Nu heb je mij alleen wel nieuwsgierig gemaakt wie jij op FTD bent :D
offtopic:
..Piet.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The - DDD schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 10:03:

Of XS4All heeft tegen die tijd de upstream van alle abbo's opgetrokken. Dat kan ook natuurlijk.
Dat geloof ik niet anders hadden ze dat allang gedaan lijkt mij!

Ik vind het trouwens wel een zorgwekkende ontwikkeling nu KPN zoveel providers over aan het nemen is lijkt me onderhand wel eens tijd dat de NMA gaat ingrijpen.

Ik ga opzoek naar een andere "niet KPN provider" weet alleen nog niet zogoed welke ik moet nemen, zit te denken aan Wanadoo Family, maar ben bang voor een brakke verbinding!!!

Jammer dat XS4ALL zo duur (te duur in vergelijking met de concurentie ondanks de kwaliteit) is!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:12

bloody

0.000 KB!!

The - DDD schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 10:03:
[...]

Door snelheidsverhogingen en andere voordelen te laten samengaan met voorwaardenwijzigingen. Op die manier zul je, als je mee wilt op de bandbreedte verbeteringen toch over moeten stappen van je Demon voorwaarden naar XS4All voorwaarden met de daaraan gekoppelde up en down streams.
He Jeroen 8)

Volgens mij is het zo dat je contractduur van 1 jaar niet geldig is als de provider de voorwaarden wijzigd. Tenminste, dan mag je je abo cancellen.

JH

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renelis
  • Laatst online: 05-09 11:53
kan wel janken :'(

Ik kom van Chello en daar had ik een regelrechte K10t3verbinding en wil dus ook absoluut niet meer naar Chello. Was sinds een paar maanden superblij met de upgrade in snelheid want sinds die tijd is Demon echt waar voor je geld.
Verbinding hier is superstabiel en heb eigenlijk nooit problemen. Het bij de overstap van Chello naar Demon bewust gekozen voor een BBNed omdat ik walg van het logge en trage KPN, bovendien zijn het idd mannen van de macht en niet van de kwaliteit.

Ik wil graag op het BBNed netwerk blijven maar ben bang dat als ik overstap naar een andere BBNed partner dat ik zo weer overgenomen wordt door KPN gezien het Cistron/Speedlinq en dan nu Demon verhaal.

Btw, voor iedereen die nu gelooft dat XS4all hun abo-pakket gaat uitbreiden met de huidige abo's "FORGET IT". Ik geloof nooit dat we de prijs die we nu betalen straks ook nog mogen blijven betalen dezelfde snelheid up- en download.

https://www.strava.com/athletes/4819403

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:54
bloody schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:46:
Volgens mij is het zo dat je contractduur van 1 jaar niet geldig is als de provider de voorwaarden wijzigd. Tenminste, dan mag je je abo cancellen.
Alleen wanneer de voorwaarden in jouw nadeel wijzigen. Bij de CistroN overname was het zo dat je oude contract onder de oude voorwaarden nageleefd werd.

Ze hebben bij mij nog geprobeerd me aan een opzegtermijn van 45 (XS4All) ipv 30 (CistroN) te houden, maar dat geld heb ik uiteindelijk ook nog teruggekregen.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Laatst online: 15:29
code:
1
2
3
4
XS4ALL: 6mbit = 59,95
DEMON   6mbit = 36,50
======================
NADEEL:         23,45

Wie heeft er een voorbeeldbrief :)

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Master FX schreef op zondag 04 juni 2006 @ 10:00:
code:
1
2
3
4
XS4ALL: 6mbit = 59,95
DEMON   6mbit = 36,50
======================
NADEEL:         23,45

Wie heeft er een voorbeeldbrief :)
Eigenlijk is het verschil nog groter, aangezien je bij een demon 6/1 verbinding een 8/1
krijgt (als je via bbned bent aangesloten). Een 8/1 kost 79.99 bij XS4all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
bloody schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:46:
[...]

He Jeroen 8)

JH
Heej Jan,

Klopt inderdaad wat je zegt, maar ik bedoel eigenlijk het omgekeerde. Stel dat je gewoon vast blijft houden aan je huidige abbo en voorwaarden. Dan kan het best zijn dat KPN de andere abbo's zo sappig maakt kwa specs dat je op een gegeven moment wel over moet stappen omdat je anders in verhouding teveel voor te weinig betaald.

Heb al meerdere malen van voorwaarden wijzigingen gebruik gemaakt om ergens onder uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als de voorwaarden en prijzen veranderen ga ik naar tweakdsl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
Zul je zien, wodt tweakdsl ook overgenomen door KPN :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze ontwikkelingen hou ik zelf ook goed in de gaten. Ik was juist naar Demon overgegaan vanwege de goede kwaliteit. Daarvoor zat ik bij Cistron, maar helaas moest ik opnieuw aansluitkosten betalen toen ik ging verhuizen (van een ruime 200 euro) en Demon was gratis (en per maand zelfs goedkoper). Ik hoop ergens dat de strategie van Demon voortgezet word, maar dat zal denk ik niet gezien de historie van andere overnames door KPN. En XS4All tarieven betalen, nee, dat zie ik niet zitten. Okee, het is ook een goede provider, maar ik heb er simpelweg het budget niet voor over.

Maar ja, wat dan? Als dus blijkt dat ik gedwongen naar XS4All moet gaan, dan zeg ik per direct mijn abonnement op. Ook als ik kan blijven met m'n huidige kosten en snelheid, maar dat er weer een snelheidsverhoging plaatsvind bij alle andere providers, dan zeg ik op. Ik denk dat er best wel een hoop mensen met mij zijn die er zo over denken.
Alleen, welke provider komt er in de buurt? TweakDSL? Maybe, maar ik ben ook wel bang dat zo'n kleine provider ook opgeslokt word door de reus KPN (en de NMa staat erbij en kijkt ernaar en doet intussen niets)... Wat blijft er dan nog over? Ik ben bang dat er straks nog maar weinig keus is. Is de tijd van betaalbare ADSL voorbij? Gaat internet een elite-only club worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indien we dezelfde voorwaarden kunnen houden onder de kpn paraplu, betkent dit niet dat we op bbned of babyxl blijven. Je kan best wel overgezet worden op een ander netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Gunner schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:00:
Gedrag uit het verleden is de belangrijkste voorspeller van gedrag in de toekomst?
(Cistron / Hccnet o.a.)

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 00:03:

Maar ja, wat dan? Als dus blijkt dat ik gedwongen naar XS4All moet gaan, dan zeg ik per direct mijn abonnement op. Ook als ik kan blijven met m'n huidige kosten en snelheid, maar dat er weer een snelheidsverhoging plaatsvind bij alle andere providers, dan zeg ik op. Ik denk dat er best wel een hoop mensen met mij zijn die er zo over denken.
Alleen, welke provider komt er in de buurt? TweakDSL? Maybe, maar ik ben ook wel bang dat zo'n kleine provider ook opgeslokt word door de reus KPN (en de NMa staat erbij en kijkt ernaar en doet intussen niets)... Wat blijft er dan nog over? Ik ben bang dat er straks nog maar weinig keus is. Is de tijd van betaalbare ADSL voorbij? Gaat internet een elite-only club worden?
Probeer eens een jaartje Solcon,Xenosite of InterNLnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Kunnen jullie de xml pagina bekijken van de Demon netwerk status pagina?
Ik kan ze al tijden niet meer bekijken en krijg het volgende te zien:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?>
- <rss version="2.0">
- <channel>
<title>Demon Netwerkstatus: Onderhoud DSL</title>
<link>http://www.demon.nl/overdemon/netwerkstatus/</link>
<description>Binnen de netwerkstatus vindt u actuele storingen en onderhoud aan ons netwerk. Gepland onderhoud kunt u terug vinden via onderstaande kalender. Ook is het mogelijk om u te abonneren op verschillende RSS-feeds. U heeft hiervoor een RSS-reader of een browser zoals Mozilla Firefox nodig. Op deze indexpagina vindt u alleen actuele meldingen.</description>
<copyright>Copyright 2006</copyright>
<lastBuildDate>Wed, 31 May 2006 08:59:39 +0000</lastBuildDate>
</channel>
</rss>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrayingFalcon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 16:45
Ik heb niet voor niets 1 bbned en 1 KPN adsl lijn liggen hier.

Dan wordt het nu 2 x KPN.

Niet mijn bedoeling.

Bedankt Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Laatst online: 11-09 07:46
bedankt kpn bedoel je..

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Laatst online: 17:20

mjl

Ugh

Nee, Demon, het is alleen maar mogelijk als die er ook mee instemmen, en aangezien ze het thus al overdeden naar een "zuster/dochter" was natuurlijk de eerste stap om volledige medewerking te verlenen aan het grote geld dan Demon ze aanbood !!

Ze hebben zich gewoon laten uitkopen.

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
PrayingFalcon schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:16:
Ik heb niet voor niets 1 bbned en 1 KPN adsl lijn liggen hier.

Dan wordt het nu 2 x KPN.

Niet mijn bedoeling.

Bedankt Demon.
Is precies mijn probleem.
Kan ik dus op zoek gaan naar een andere aanbieder voor de "onafhankelijke" backuplijn zodat je in geval van storing een backuplijn hebt.

Maar goed, hoeveel niet-KPN aanbieders zijn er nu nog die een fatsoenlijk en betaalbaar abonnement hebben?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD-er schreef op maandag 05 juni 2006 @ 21:55:
[...]
Maar goed, hoeveel niet-KPN aanbieders zijn er nu nog die een fatsoenlijk en betaalbaar abonnement hebben?
Ik hoor over KovoKs ook goede dingen. Je lijkt daar alleen wel vast te zitten aan een monteur van xxx euro |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 00:26:
[...]

Ik hoor over KovoKs ook goede dingen. Je lijkt daar alleen wel vast te zitten aan een monteur van xxx euro |:(
Nooit van gehoord.
Google weet me te vertellen dat ze een .be domein hebben, maar de site kan ik niet zien, ivm een database die ligt te slapen.
De Google-cache doet echter niet vermoeden dat het een ISP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik naar kovoks.nl kijk is het gewoon een automatiseerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 08:04:
als ik naar kovoks.nl kijk is het gewoon een automatiseerder
Is het ook volgensmij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
dolby schreef op maandag 05 juni 2006 @ 11:05:
[...] Probeer eens een jaartje Solcon,Xenosite of InterNLnet.
Met Solcon heb ik geen goede ervaringen (veel downtime) en ik vind de prijzen niet superaantrekkelijk. Herstel, vond, zit net te kijken op solcon.nl en de prijzen vallen op zich wel mee. Bovendien zie ik dat de consumentenbond Solcon heeft beoordeeld met de beste prijs/kwaliteit verhouding. Toch nog eens over nadenken. De andere 2 heb ik geen ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Laatst online: 18:26

Pyrus

Hardknock life

Misschien dat het iets met de overname te maken heeft ofzo, maar is er bij anderen ook nog geen geld afgeschreven voor juni? Normaal komtie aan het einde van de maand er voor, maar nog niks gezien..

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

grom, ik had vlak voor dat knp demon overnam demon opgezegd om naar xs4all te gaan....
Wat nu :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Nu niets.. gewoon overstappen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sponz schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:59:
grom, ik had vlak voor dat knp demon overnam demon opgezegd om naar xs4all te gaan....
Wat nu :?
Ik heb hetzelfde gedaan een aantal weken geleden, mijn ervaringen staan ook in dit topic.

Demon moet je niet opzeggen als je niet 3-4 weken zonder internet wilt zitten bij een overstap. Dat stopzetten van het abonnement ging( bij mij althans, volgens de customer support ) bij demon automatisch toen kpn-dsl de telco-hop deed.

Ik weet niet of je bij het opzeggen bij demon voor de optie hebt gekozen voor het overstappen naar een andere provider. Zo ja dan is er mogelijk niks aan de hand.
(al zou ik even bellen om te checken)

Je kunt dan een 'hop' aanvragen bij xs4all en kpn-dsl zal het als telco-hop afhandelen.
(volg NIET de xs4all aanwijzingen... die aanwijzingen lijken te zijn gebaseerd op een normale hop, zonder telco overstap naar kpn dus)

Als je niet hebt gekozen voor een overstap bij demon en je wilt niet die 3-4 weken zonder internet, dan zou ik snel bellen met demon en vragen of er nog iets te redden valt, want zodra de opdracht tot opzegging is doorgevoerd is het proces mogelijk onomkeerbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Via de helpdesk van TweakDSL gehoord dat zij waarschijnlijk bezig zijn met het maken van aanbiedingen voor overstappers van Demon. Het was iets over gemoppel van de sales afdeling :)

[ Voor 23% gewijzigd door MegaTronics op 07-06-2006 18:36 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

megatronics schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:31:
Via de helpdesk van TweakDSL gehoord dat zij waarschijnlijk bezig zijn met het maken van aanbiedingen voor overstappers van Demon. Het was iets over gemoppel van de sales afdeling :)
Dat is mooi. :)
Zodra de prijzen verdubbeld worden ben ik waarschijnlijk weg.
Vind het wel zeer jammer, heb het nog nooit zo naar mijn zin gehad bij een provider.

Ik betaal nu €36.50 voor 8/1 (op papier is dat officieel 6/1).
Bij XS4All kost exact dezelfde up/download snelheid €79,95. :X

[ Voor 13% gewijzigd door cjdijk op 07-06-2006 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Inderdaad. Het prijsverschil vind ik ook erg veel. maar even rond gaan kijken de komende tijd. ik kwam bij Tweak bij de helpdesk terecht omdat hun aanbiedingen tot 31 mei geldig waren.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:19:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan een aantal weken geleden, mijn ervaringen staan ook in dit topic.

Demon moet je niet opzeggen als je niet 3-4 weken zonder internet wilt zitten bij een overstap. Dat stopzetten van het abonnement ging( bij mij althans, volgens de customer support ) bij demon automatisch toen kpn-dsl de telco-hop deed.

Ik weet niet of je bij het opzeggen bij demon voor de optie hebt gekozen voor het overstappen naar een andere provider. Zo ja dan is er mogelijk niks aan de hand.
(al zou ik even bellen om te checken)

Je kunt dan een 'hop' aanvragen bij xs4all en kpn-dsl zal het als telco-hop afhandelen.
(volg NIET de xs4all aanwijzingen... die aanwijzingen lijken te zijn gebaseerd op een normale hop, zonder telco overstap naar kpn dus)

Als je niet hebt gekozen voor een overstap bij demon en je wilt niet die 3-4 weken zonder internet, dan zou ik snel bellen met demon en vragen of er nog iets te redden valt, want zodra de opdracht tot opzegging is doorgevoerd is het proces mogelijk onomkeerbaar.
Thx :) voor je antwoord. Ik had geloof ik aangegeven dat ik zo'n overstap maak. Aan de andere kant, ik heb reserve lijntje liggen dus ff via de buren in het geval dit mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 21:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Bij mij is er sinds de laatste update geen geld meer van de rekening afgeschreven. Ik heb net contact gehad met Demon hierover. Het betreft een bekend probleem in het systeem van Demon welke een behoorlijk aantal mensen lijkt te treffen. Een dezer dagen zal het abo geld alsnog in 1 keer worden afgeschreven (inhaalslag).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Vandaag over de opzegging contact gehad met de Demon supportdesk. Ik kreeg daar te horen dat ik het telefoongesprek er voor boos de hoorn op de haak had gegooid. Dat zou ik "het systeem" staan. Het vreemde is dat dit absoluut niet het geval is. Ik heb de dag ervoor inderdaad contact gehad maar dat was een normaal prettig telefoongesprek. Bovendien was de procedure rond een isp-isp migratie ineens totaal anders dan men mij de dag ervoor had uitgelegd. Gaat lekker daar bij Demon.

Ook hoorde in van een kennis dat Demon op dit moment geen babyxl lijnen maar aansluit omdat ze nu onder de KPN vlag verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:26:
Bovendien was de procedure rond een isp-isp migratie ineens totaal anders dan men mij de dag ervoor had uitgelegd. Gaat lekker daar bij Demon.
Sinds die (gedeeltelijke) uitbesteding van de helpdesk sta ik hier niet meer van te kijken. Spoel het weg met wat zout en bel ze opnieuw totdat je denkt iemand te spreken die wel weet waar ie over praat of niet duidelijk de belangen van het bedrijf zit te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Ook hoorde in van een kennis dat Demon op dit moment geen babyxl lijnen maar aansluit omdat ze nu onder de KPN vlag verder gaan.
Vandaag nog iemand aangesloten op Demon, dat was een BabyXL lijntje.
Ik kreeg tenminste die Tiscali Activatie pagina. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ]Byte[
  • Laatst online: 13-09-2020
Als dit al zo zou zijn, kan het best zijn dat ze voorlopig nog lang niet overal beschikbaar zijn.
Want een week geleden konden ze mij nog niet verhuizen naar mijn nieuwe adres en was ik dus genoodzaakt om op te zeggen en over te stappen naar een andere provider (XS4ALL in dit geval)
Anders was ik zeker bij Demon gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Laatst online: 12-09 23:20
Zijn er mensen die digital voice hebben genomen bij demon en die ook een 2602R-61c modem hebben?

Ik probeer al sinds een maand om het werkend te krijgen, kan zelf niet bellen maar wel gebeld worden. Als ik al iemand aan de lijn krijg dan word na het verbreken van de verbinding ook meteen de modem gereset.

Iemand met de zelfde problemen of misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
Dit is niet waar. Er is op dit moment nog helemaal niets veranderd naar aanleiding van de overname. Sterker nog, de koop is nog niet eens helemaal rond, er is op dit moment alleen een principeakkoord, zoals je ook op de site van THUS kan lezen:

http://www.thus.net/media...ses/2006/2006-06-02.shtml

[ Voor 26% gewijzigd door Oele_ op 09-06-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zo net werd ik op een erg opdringerige manier gebeld met de vraag waarom ik mijn verbinding heb opgezegd. Ik ben in ieder geval blij dat ik straks bij Demon weg ben. Het jaarcontract duurde me net te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
Vandaag over de opzegging contact gehad met de Demon supportdesk. Ik kreeg daar te horen dat ik het telefoongesprek er voor boos de hoorn op de haak had gegooid. Dat zou ik "het systeem" staan. Het vreemde is dat dit absoluut niet het geval is. Ik heb de dag ervoor inderdaad contact gehad maar dat was een normaal prettig telefoongesprek. Bovendien was de procedure rond een isp-isp migratie ineens totaal anders dan men mij de dag ervoor had uitgelegd. Gaat lekker daar bij Demon.

De support medewerker die zo'n actie uithaald zou ook minstens wat stokslagen moeten krijgen van zijn chef. Je gaat toch niet een klant vertellen dat ie een nare actie heeft uitgehaald. Altijd vriendelijk blijven lijkt mij. Zelfs al heb je een lul aan de lijn.

Heb ook ooit is een telefoonbaantje gehad, bij mij sloegen ze geduld en beleefdheid er zo ongeveer in. Ik was van nature al correct aan de telefoon, maar het moest nog beleefder. Ik mocht bijvoorbeeld in een normale situatie een klant niet afkappen en ook niet ophangen, altijd moest ik de klant uit laten praten en op laten hangen. Daar krijg je pas geduld van en een olifantenhuid. Vooral als je een bejaarde aan de lijn hebt die blij is gebeld te worden door wie dan ook vanwege een sociaal isolement. :+ Heej ik mocht niet ophangen toch? Lekker avondje internetten en uh-huh-en was dat toen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Dancis schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:28:
Zijn er mensen die digital voice hebben genomen bij demon en die ook een 2602R-61c modem hebben?

Ik probeer al sinds een maand om het werkend te krijgen, kan zelf niet bellen maar wel gebeld worden. Als ik al iemand aan de lijn krijg dan word na het verbreken van de verbinding ook meteen de modem gereset.

Iemand met de zelfde problemen of misschien een oplossing?
Ik heb een 2602H (dat is een 2602R met 4 poorts-switch, maar geen WiFi).
Alles werkt prima hier (bellen en gebeld worden), gebruik het sinds 4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nocturno
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 19:45
euh.. ik kan dus geen demon abbo meer afsluiten, en een week geleden nog wel ..
Helaas,
De beschikbaarheidscontrole geeft aan dat Demon DSL Express op dit moment niet kan worden geleverd op uw postcode. Dit kan diverse oorzaken hebben. De telefooncentrale is niet geschikt gemaakt, de afstand tot de telefooncentrale is te groot of het type van uw aansluiting voldoet niet.
dit is de postcode check op het adres van mijn vader... en DIE HEEFT EEN DEMON ACCOUNT

via bbnet dus ook geen demon aansluitingen meer?
ik baal hier verschrikkelijk van .. een week te laat.. andere providers willen vanwege afstand niet eens beginnen over een 3/1 verbinding, draait prima bij mijn pa anders, op 3,6km v/d centrale haalt ie 220kb/s downstream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
Nocturno schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 00:16:
dit is de postcode check op het adres van mijn vader... en DIE HEEFT EEN DEMON ACCOUNT

via bbnet dus ook geen demon aansluitingen meer?
ik baal hier verschrikkelijk van .. een week te laat.. andere providers willen vanwege afstand niet eens beginnen over een 3/1 verbinding, draait prima bij mijn pa anders, op 3,6km v/d centrale haalt ie 220kb/s downstream
http://www.demon.nl/overdemon/netwerkstatus/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nocturno
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 19:45
Doh! |:( dat ze dat er dan ff bijzetten .. hmmzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik hoop niet dat dat babyxl niet meer aansluiten verhaal onzin is, ik wacht nu al bijna een maand op mijn upgrade, welke over een babyxl ipv bbned lijn moet gaan lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
418O2 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 03:53:
ik hoop niet dat dat babyxl niet meer aansluiten verhaal onzin is, ik wacht nu al bijna een maand op mijn upgrade, welke over een babyxl ipv bbned lijn moet gaan lopen
Is inderdaad onzin. Wat is je systeemnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik eigenlijk mis aan de service van demon, is informatie per mail over nieuwe versies firmware voor de haperende modems voor adsl2+. Je moet telkens de nieuwsgroepen langs om uit te zoeken of er een stabielere versie is. Ik heb nog steeds zo nu en dan uitval. Een stuk minder maar met pieken en dalen toch nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Oele_ schreef op zondag 11 juni 2006 @ 04:56:
[...]

Is inderdaad onzin. Wat is je systeemnaam?
r0x0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 09:24:
Wat ik eigenlijk mis aan de service van demon, is informatie per mail over nieuwe versies firmware voor de haperende modems voor adsl2+. Je moet telkens de nieuwsgroepen langs om uit te zoeken of er een stabielere versie is. Ik heb nog steeds zo nu en dan uitval. Een stuk minder maar met pieken en dalen toch nog steeds.
Ja of desnoods op de netwerkstatus pagina een kleine melding dat er een nieuwe update is voor modem x.
Overigens zei laatst iemand van demon hier geloof ik dat de zyxel 2602 modems met de nieuwste firmware stabiel zouden zijn, maar ik betwist dit. Al de 3 mensen waarvoor ik laatst een abonnement heb aangevraagd en heb aangesloten hebben ook met de nieuwste firmware problemen met de verbinding.

Twee ervan willen nu opzeggen, en 1 klaagt regelmatig het hoofd van m'n lichaam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Laatst online: 12-09 23:20
Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 14:20:
[...]

Ja of desnoods op de netwerkstatus pagina een kleine melding dat er een nieuwe update is voor modem x.
Overigens zei laatst iemand van demon hier geloof ik dat de zyxel 2602 modems met de nieuwste firmware stabiel zouden zijn, maar ik betwist dit. Al de 3 mensen waarvoor ik laatst een abonnement heb aangevraagd en heb aangesloten hebben ook met de nieuwste firmware problemen met de verbinding.

Twee ervan willen nu opzeggen, en 1 klaagt regelmatig het hoofd van m'n lichaam :(
Nou de 2602R zijn zelfs met de nieuwste firmwares nog niet stabiel. In ieder geval niet betreffende voip. Wat een ramp is dat zeg.....ben al een maand bezig met demon om het werkend te krijgen en nu gaan ze de schuld maar leggen bij de bekabeling. Kpn schijnt de aansluiting niet goed afgemonteerd te hebben in de meter kast (zegt de technische dienst) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dancis schreef op zondag 11 juni 2006 @ 20:42:
[...] In ieder geval niet betreffende voip
De mensen waar ik het over heb gebruiken geen voip, dus ook zonder voip zijn er problemen.

Vannacht heb ik weer last gehad van onaangekondigd onderhoud van kpn; ik ben zo'n 1.5 uur down geweest.
Ik zit nu een maand bij xs4all en het aantal keren dat ik van dsl ben gesmeten door kpn, en de keren dat ik zonder enige reden voor enkele uren maar 50% van de up-en download kon halen, ben ik bij demon in nog geen 3 jaar tegengekomen. (dan laat ik de problemen met de laatste modems wél achterwegen)
Sterker nog, bij demon was de snelheid altijd rotsvast op de KB dezelfde, en heb ik maar 1 keer last van onderhoud gehad. (en ja ik zie dat, ik leef achter mijn modem...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:07

Rio

Ik heb al een boek

Ik heb sinds kort ook de 2602, maar vind het een regelrecht rampending. Heb die laatste firmware erin gezet, maar de verbinding lijkt eigenlijk alleen maar slechter te zijn geworden; heb amper ontvangst, terwijl dat modem maar een meter of vijf verderop staat op dezelfde verdieping.

Ik zit er echt zwaar over te twijfelen om maar weer over te stappen en een kabel tussen modem en pc te trekken. De helpdesk bellen begin ik niet eens aan, dan komt toch weer uit het standaardscript dat het modem te ver staat oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt balen dat demon is overgenomen :(
ik heb namelijk nog geen provider gevonden die de zelfde diensten voor een vergelijkbare prijs levert.

(onbeprekt Mb mailbox, onbeperkt emailalias, gratis ativirus en spam filter op je mailbox, @jouwsysteemnaam.provider.nl, vast ipadres en dan ook nog eens gekoppelt aan jouwsysteemnaam.provider.nl en dan ook nog een upload van 1024 bij 3mb abbo.)

om die reden heb ik namelijk demon genomen en omdat kpn hier niet wil leveren.

of zijn er al die een goede vergelijkbare provider hebben gevonden?

die dan niet via adsl van KPN leveren maar bbned of babxl(tiscali)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:31
Mocht je studeren dan kan je eens naar Surfnet kijken. Leveren leuk spul :)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignitem
  • Laatst online: 08-01-2022
Een paar dagen geleden een nieuw modem (Zyxel 2602H) gekregen, want ik wil met VOIP via Demon gaan bellen. Modem geïnstalleerd en de verbinding werkt tot nu toe naar behoren.

Maar hoe stel ik nu het SIP account in? Er zit geen enkele brief/handleiding/mail bij hoe dit in zijn werk gaat. Inmiddels wel al met de helpdesk gebeld en die zeggen dat de SIP instellingen automatisch worden ingesteld, maar dit door problemen met de VOIP provider momenteel niet lukt. Erg overtuigend klonk het allemaal niet. Klopt dit en zijn er meer mensen met problemen? Op de netwerkstatus pagina is namelijk niets te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Ignitem schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 23:26:
Een paar dagen geleden een nieuw modem (Zyxel 2602H) gekregen, want ik wil met VOIP via Demon gaan bellen. Modem geïnstalleerd en de verbinding werkt tot nu toe naar behoren.

Maar hoe stel ik nu het SIP account in? Er zit geen enkele brief/handleiding/mail bij hoe dit in zijn werk gaat. Inmiddels wel al met de helpdesk gebeld en die zeggen dat de SIP instellingen automatisch worden ingesteld, maar dit door problemen met de VOIP provider momenteel niet lukt. Erg overtuigend klonk het allemaal niet. Klopt dit en zijn er meer mensen met problemen? Op de netwerkstatus pagina is namelijk niets te vinden.
Ik heb al weer een paar maanden precies zo'n modem.
Sinds een paar weken ook Demon Digital Voice.
Om de settings erin te krijgen hoefde ik hem alleen maar te resetten.
Dan ontvangt het modem de juiste settings van Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:45
ex-CistroN en ex-Hccnet, die bij bbned of bij babyxl zitten. Worden overgezet naar kpn-adsl.

Prijzen http://www.xs4all.nl/hccn...ntskosten_xs4allonly.html

Ben benieuwd wanneer Demon leden volgen.

Bron: http://groups.google.nl/g...40?hl=nl#e21e7aae00f35c40

[ Voor 24% gewijzigd door mhr-zip op 14-06-2006 14:02 ]

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.