Mooie grap wel, die prijzen 60 euro voor DSL1 WO.mhr-zip schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:58:
ex-CistroN en ex-Hccnet, die bij bbned of bij babyxl zitten. Worden overgezet naar kpn-adsl.
Prijzen http://www.xs4all.nl/hccn...ntskosten_xs4allonly.html
Ben benieuwd wanneer Demon leden volgen.
Bron: http://groups.google.nl/g...40?hl=nl#e21e7aae00f35c40
Verwijderd
Wanneer ze dat doen, denk ik dat ik e.a. lekker opzeg !mhr-zip schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:58:
ex-CistroN en ex-Hccnet, die bij bbned of bij babyxl zitten. Worden overgezet naar kpn-adsl.
Zeker als ze wagen een hoger tarief durven te gaan vragen
Bij hccnet-kpn klanten hebben ze het al geprobeerd, om meer te gaan vragen.Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:30:
[...]
Wanneer ze dat doen, denk ik dat ik e.a. lekker opzeg !
Zeker als ze wagen een hoger tarief durven te gaan vragen
Eerst zullen ze wel hccnet en CistroN overzetten, demon zal vanzelf wel volgen. Als de rest gelukt is.
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Zolang XS4all maar de upload zo hoog houd als we nu hebben en de prijs niet veranderd vind ik alles best.
Je hebt tenslotte een vast IP, 1 maand opzegtermijn (en geen verlening van telkens een HEEL JAAR zoals bij andere oplichters als Het Net), geen datalimiet, eigen servers en meer webspace ... wat missen we dan nog ?? (een gratis helpdesk wellicht??)
Je hebt tenslotte een vast IP, 1 maand opzegtermijn (en geen verlening van telkens een HEEL JAAR zoals bij andere oplichters als Het Net), geen datalimiet, eigen servers en meer webspace ... wat missen we dan nog ?? (een gratis helpdesk wellicht??)
[ Voor 5% gewijzigd door mjl op 14-06-2006 15:40 ]
-------
Hmmmm, als ze mij deze aanbieding doen dan teken ik ervoor.mhr-zip schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:58:
Misschien niet helemaal fair omdat ik net 4 weken geleden een overstap heb ingediend van mijn XS4ALL lite abonnement naar Demon...
Prijs wel weer iets hoger, maar wel weer de service en diensten van XS4ALL...
[ Voor 7% gewijzigd door IJsbeer op 14-06-2006 19:07 ]
Prijs omhoog en snelheid (upload) omlaag, kan de service nog zoveel beter zijn (betwijfel het) maar daar zou ik dus spontaan voor opstappen naar een ander of huidige dienst behouden !IJsbeer79 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:06:
[...]
Hmmmm, als ze mij deze aanbieding doen dan teken ik ervoor.
Misschien niet helemaal fair omdat ik net 4 weken geleden een overstap heb ingediend van mijn XS4ALL lite abonnement naar Demon...![]()
Prijs wel weer iets hoger, maar wel weer de service en diensten van XS4ALL...
-------
Verwijderd
Dan missen we nog de onbeperkte mailbox + een goede en gratis spam/virus filter op je mailboxmjl schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:40:
Zolang XS4all maar de upload zo hoog houd als we nu hebben en de prijs niet veranderd vind ik alles best.
Zijn er meer mensen die vandaag een herinnering hebben gekregen omdat er een maand niet ingehouden is door Demon (Demon geeft ook aan dat het hun fout is)?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
yep. ze werden de hele dag al platgebeld... herinnering kan je ongelezen weggooien.Bor de Wollef schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:20:
Zijn er meer mensen die vandaag een herinnering hebben gekregen omdat er een maand niet ingehouden is door Demon (Demon geeft ook aan dat het hun fout is)?
Meerder mensen vannacht problemen gehad met de verbinding? Bij mij was vannacht rond 3 uur de verbinding weg en pas om 7:35 kreeg ik weer een DHCP adres van Demon.
Edit: De verbinding op zich was er wel (Speedtouch geeft een uptime van meerdere dagen), echter er was geen verkeer over mogelijk.
Edit: De verbinding op zich was er wel (Speedtouch geeft een uptime van meerdere dagen), echter er was geen verkeer over mogelijk.
[ Voor 32% gewijzigd door MegaTronics op 16-06-2006 07:52 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Yep hier ook.megatronics schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 07:50:
Meerder mensen vannacht problemen gehad met de verbinding? Bij mij was vannacht rond 3 uur de verbinding weg en pas om 7:35 kreeg ik weer een DHCP adres van Demon.
M'n ADSL-M abo van 3Mb/800Kb via HCCnet/Tiscali wordt door XS4ALL omgezet in een 2Mb/512Kb abo voor hetzelfde geld. Deze achteruitgang is mij niet acceptabel ongeacht de service die XS4ALL dan mag leveren.mjl schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:40:
Ik heb nu nog ISDN maar maandag a.s. wordt een 2e lijn (analoog) aangelegd. Dan ga ik voor het 10/1Mb abo van interNLnet. Kost 32,95 (3 euro meer dan wat ik nu betaal) met een vast IP adres. Mailbox etc is niet zo belangrijk omdat ik toch m'n eigen mailserver draai.
Dus voor de mensen die willen overstappen is dit misschien een suggestie.
Verwijderd
en hier ook, 7:35 was inderdaad alles weer normaal, gelukkig gebeurd het maar zeldenmegatronics schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 07:50:
Da's beter. Dan ligt het niet aan mij 
Op de netwerkstatus stond nog niets over een storing.
Op de netwerkstatus stond nog niets over een storing.
Ah.. het was dus een storing.. Ik had alles al weer gereset maar toen deed internet het nog niet..
Toen maar op weg naar mijn werk, en toen ik daar was aangekomen deed alles het weer..
Toen maar op weg naar mijn werk, en toen ik daar was aangekomen deed alles het weer..
- NAC Breda -
Ik was ook op mijn werk en wilde ff de downloadstatus bekijken, maar helaas pindakaas geen verbinding mogelijk. Ik dacht meteen aan een storing van mijn modem, omdat ik dat met mijn ouwe Zyxel af en toe had. Ik zat te wachten tot een normaal tijdstip om mijn vriendin even te bellen om het modem te resetten, maar voor die tijd deed de verbinding het al weer.Ritchie schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:12:
Ah.. het was dus een storing.. Ik had alles al weer gereset maar toen deed internet het nog niet..
Je krijgt dan 5 mailboxen van 500 MB. Idd niet onbeperkt, maar dan wordt je mail tenminste ook niet naar 30 dagen weggegooid....Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:12:
[...]
Dan missen we nog de onbeperkte mailbox + een goede en gratis spam/virus filter op je mailbox
En de spam/virus filter, euhm, ik weet niet, maar die bied XS4ALL al heel erg lang aan. Het spam filter kun je aanpassen naar je wensen/eisen. Welke lijsten er gebruikt moeten worden enz enz.
Daarnaast krijg je ook nog een licentie op McAfee AV en FireWall software, dus virusfilters zat bij die lui :-)
Ik wil geen 5 mailboxen, ik wil m'n @systeemnaam.demon.nl adres behouden.IJsbeer79 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:16:
[...]
Je krijgt dan 5 mailboxen van 500 MB. Idd niet onbeperkt, maar dan wordt je mail tenminste ook niet naar 30 dagen weggegooid....
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik was er klaar mee; heb mijn wireless 2602 maar weer gewoon bekabeld. Wat een rampending is dat zeg.
ik moet zeggen dat ik thuis met mijn Speedtouch 585 geen enkel probleem heb met de wireless. Modem staat op de benedenverdieping en op zolder met 2 grote betonplaten ertussen hou ik toch nog een 48 mbit verbinding over.Rio schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:42:
Ik was er klaar mee; heb mijn wireless 2602 maar weer gewoon bekabeld. Wat een rampending is dat zeg.
Dat kan nooit wanneer je overgaat naar een andere provider omdat die simpelweg het demon.nl domein niet in handen hebben. De beste oplossing is gewoon een eigen domeintje te registreren incl mailbox. Dan ben je gelijk provider onafhankelijk wat betreft je mailadres.RayNbow schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:38:
[...]
Ik wil geen 5 mailboxen, ik wil m'n @systeemnaam.demon.nl adres behouden.
Van de netwerkstatus pagina:
Storing DHCP server (opgelost)
16 juni 2006 | Storingen overig
Door een storing aan een van de DHCP servers kan het vannacht zijn voorgekomen dat een deel van onze klanten met een DSL verbinding korte tijd geen IP adres heeft kunnen verkrijgen. De storing is in de loop van de nacht verholpen.
Door een storing aan een van de DHCP servers kan het vannacht zijn voorgekomen dat een deel van onze klanten met een DSL verbinding korte tijd geen IP adres heeft kunnen verkrijgen. De storing is in de loop van de nacht verholpen.
Verwijderd
"licentie op McAfee AV en FireWall software" dan moet je duz op je eigen pc weer software installeren.IJsbeer79 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:16:
[...]
Je krijgt dan 5 mailboxen van 500 MB. Idd niet onbeperkt, maar dan wordt je mail tenminste ook niet naar 30 dagen weggegooid....
En de spam/virus filter, euhm, ik weet niet, maar die bied XS4ALL al heel erg lang aan. Het spam filter kun je aanpassen naar je wensen/eisen. Welke lijsten er gebruikt moeten worden enz enz.
Daarnaast krijg je ook nog een licentie op McAfee AV en FireWall software, dus virusfilters zat bij die lui :-)
En ik heb liever een onbepertemailbox zodat je elk mailtje qua grote kunt ontvangen zonder gedonder dat hij net iets te groot is als is toegestaan.
Hmmz, ze hebben me nu een betalingsherinnering gestuurd.
Ik dacht WTF? Ik heb gewoon netjes een automatisch incasso lopen en dat zij het dan niet op tijd van mijn rekening afhalen is toch niet mijn zaak? En ja, op die rekening staat voldoende saldo, voldoende om mijn abbo voor 3 jaar te betalen als ik dat zou willen.
Ik dacht WTF? Ik heb gewoon netjes een automatisch incasso lopen en dat zij het dan niet op tijd van mijn rekening afhalen is toch niet mijn zaak? En ja, op die rekening staat voldoende saldo, voldoende om mijn abbo voor 3 jaar te betalen als ik dat zou willen.
[ Voor 7% gewijzigd door The - DDD op 16-06-2006 11:28 ]
Mailbox size zegt niets over de max omvang van een mail dat je mag ontvangen. Dit is bij demon ook niet onbeperkt.Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:03:
[...]
"licentie op McAfee AV en FireWall software" dan moet je duz op je eigen pc weer software installeren.
En ik heb liever een onbepertemailbox zodat je elk mailtje qua grote kunt ontvangen zonder gedonder dat hij net iets te groot is als is toegestaan.
Lees een stukje terug voor meer info. Demon heeft fouten gemaakt bij het afschrijven (niet afgeschreven) sinds de laatste upgrade.The - DDD schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:27:
Hmmz, ze hebben me nu een betalingsherinnering gestuurd.
Ruim 5 uur noem ik geen korte tijd. om ongeveer 2.39 is het geheel plat gegaan en pas na 8.00u was de verbinding weer op.megatronics schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:26:
Van de netwerkstatus pagina:
*empty*
Ah gelukkig, ben ik in ieder geval niet de enige.Bor de Wollef schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:38:
[...]
Lees een stukje terug voor meer info. Demon heeft fouten gemaakt bij het afschrijven (niet afgeschreven) sinds de laatste upgrade.
Maar wel stom dat ze dan met zo'n brief beginnen gelijk. Geld was overigens een dag voor de brief netjes afgheschreven.
[ Voor 9% gewijzigd door The - DDD op 16-06-2006 12:11 ]
Tja 't is maar net wat je belangrijk vind, spam/virus filter zit ook gewoon in mijn mail proggie evenals een onbeperkte (nouja 500GB dan) mailbox.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:12:
[...]
Dan missen we nog de onbeperkte mailbox + een goede en gratis spam/virus filter op je mailbox
Ja als dat het geval wodt ben ik ook snel weg !! Ik ben nu erg tevreden om de 1500/786 en dan met name om de upload !! voor 22 euro.kdbruin schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 07:55:
[...]
M'n ADSL-M abo van 3Mb/800Kb via HCCnet/Tiscali wordt door XS4ALL omgezet in een 2Mb/512Kb abo voor hetzelfde geld. Deze achteruitgang is mij niet acceptabel ongeacht de service die XS4ALL dan mag leveren.
Ik heb nu nog ISDN maar maandag a.s. wordt een 2e lijn (analoog) aangelegd. Dan ga ik voor het 10/1Mb abo van interNLnet. Kost 32,95 (3 euro meer dan wat ik nu betaal) met een vast IP adres. Mailbox etc is niet zo belangrijk omdat ik toch m'n eigen mailserver draai.
Dus voor de mensen die willen overstappen is dit misschien een suggestie.
[ Voor 54% gewijzigd door mjl op 16-06-2006 13:38 ]
-------
Beetje slordig inderdaad, er is blijkbaar iemand gewoonweg vergeten om een incasso-run te draaien vorige week. Die herinneringen komen er automatisch uit als er niet binnen de termijn betaald is, ongeacht de reden. Dit is voor zover ik weet de eerste keer dat dit is gebeurd, laten we hopen dat het de laatste keer is.The - DDD schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:10:
[...]
Ah gelukkig, ben ik in ieder geval niet de enige.
Maar wel stom dat ze dan met zo'n brief beginnen gelijk. Geld was overigens een dag voor de brief netjes afgheschreven.
Ohja, hier moest ik natuurlijk nog even op terugkomen. Sorry, het is de afgelopen weken nogal hectisch.
Je hebt gelijk, het verzenden van up- en downgrade verzoeken naar de Telco's ligt momenteel stil, vanwege wat softwareproblemen aan onze kant. Ik hoop dat begin volgende week de problemen opgelost zijn en de achterstand wordt ingelopen.
Excuses voor het ongemak. Als je je upgrade je te lang duurt, en je liever je order wilt annuleren, geef me dan even een seintje, dan kunnen we dat regelen.
Verwijderd
Oele, is er wta veranderd bij BabyXL? Ik heb geen drop outs meer... en nog steeds dezelfde firmware die af en toe fout ging...
Voor zover ik weet is er niets veranderd bij Tiscali, maar wellicht dat iemand anders met meer inzicht in dit soort zaken hier meer over kan zeggen?Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 22:12:
Oele, is er wta veranderd bij BabyXL? Ik heb geen drop outs meer... en nog steeds dezelfde firmware die af en toe fout ging...
Mja.. dan moet ik de modem zeker ook weer terug gaan sturen? Ik wil bij nader inzien eigenlijk wel liever 12 ipv 16 mbit. die 4 mbit hoeft van mij geen 15 euro te kosten.Oele_ schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 22:03:
[...]
Ohja, hier moest ik natuurlijk nog even op terugkomen. Sorry, het is de afgelopen weken nogal hectisch.
Je hebt gelijk, het verzenden van up- en downgrade verzoeken naar de Telco's ligt momenteel stil, vanwege wat softwareproblemen aan onze kant. Ik hoop dat begin volgende week de problemen opgelost zijn en de achterstand wordt ingelopen.
Excuses voor het ongemak. Als je je upgrade je te lang duurt, en je liever je order wilt annuleren, geef me dan even een seintje, dan kunnen we dat regelen.
Belachelijk trouwens dat nieuwe abbo's het eerste halfjaar maar 29,50 voor het 12mb abbo hoeven te betalen en er niets wordt gedaan voor huidige klanten. Alleen maar opzadelen met ellelange wachttijden op abbonementswijzigingen
maar als jij de order van 16 naar 12mbit om zou kunnen zetten zou dat wel relaxed zijn
Geen idee of andere mensen hier wat aan hebben.
Maar toch even de volgende tip.
Ik heb zelf sinds een maand Demon Digital Voice.
Maar vanwege alle horror-verhalen m.b.t. Voip in het algemeen,
heb ik besloten mijn KPN lijn te behouden (niet te porteren).
Zover ik weet is dat momenteel zowiso nog niet mogelijk bij Demon.
Alleen zit je dan met 2 telefoons, eentje om mee te bellen (Adsl),
en die andere om mee gebeld te worden (KPN).
Dat heeft als nadeel dat je dus 2 kabeltjes nodig hebt,
en in mijn geval mis ik op mijn 2e telefoon vanallerlei luxe,
zoals bijvoorbeeld draadloos, nummerherkenning, antwoordapparaat.
Nu ben ik na een tijd zoeken het onderstaande apparaatje tegengekomen,
dat heb ik nu al weer een paar dagen, bevalt uitstekend.
Prijs valt ook mee 49 euro (verzendkosten zitten daar bij in).
Gewoon 3 telefoonkabeltjes erin (Adsl, KPN en telefoontoestel).
Bellen gaat vanzelf via adsl, gebeld worden kan via KPN en ook via Adsl.
Optioneel kun je door #0 vooraf te drukken ook via KPN bellen.
AX521 2 Line Switch (VoIP oa Tiscali, Demon, CompuServe etc)
http://www.rhisc.nl/shop/N_art_18.html
Maar toch even de volgende tip.
zoals bijvoorbeeld draadloos, nummerherkenning, antwoordapparaat.
Optioneel kun je door #0 vooraf te drukken ook via KPN bellen.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Ik bestel die apparaatjes altijd bij TCshop. Vind ik er een stuk netter en betrouwbaarder uitzien. Ze hebben ook een hele goede service!!cjdijk schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 18:23:
Geen idee of andere mensen hier wat aan hebben.
Maar toch even de volgende tip.![]()
zoals bijvoorbeeld draadloos, nummerherkenning, antwoordapparaat.![]()
Optioneel kun je door #0 vooraf te drukken ook via KPN bellen.![]()
Shopsurvey: http://tweakers.net/shopsurvey/6316
Momenteel heb ik al ruim 2 jaar internet van demon. ( hiervoor chello.. wat echt bagger was )
en ben er zeker tevreden over, prijs en snelheid voor mijn 6/1 verbinding vind ik goed en ook nooit geen problemen gehad.
Nu ga ik dus verhuizen, en zit ik er overna te denken om een andere provider te nemen.
omdat ik verhalen lees van kpn netwerk/prijsverhoging ect..
Ik zit nu op het netwerk van BBnet. en heb altijd een zeer lage ping op de meeste servers.
zo rond de 8 a 15 terwijl mijn clanmembers dan rond de 20 a 30+ hebben (hebben kpn/chello)
Ik was dus even aan het kijken wie leuk internet bied, met een nette prijs, en vooral goede verbinding voor online games. ( vooral counterstrike 1.6).
kwam op TweakDSLB10 (10/1 mbit ADSL2) abbo.. 19 euro eerste jaar daarna 35.
Ook via het BBnet netwerk. ( bij mijn nieuwe huis zit ik 600 meter van de centrale nu iets van 3 km)
alleen nu lees is hier dus weer verhalen van slechte service etc..
Met al die providers zie ik door de bomen het bos dus niet meer.. en weet ik niet zo goed welke provider de service kan bieden die ik zoek voor een leuke prijs.. en niet zoals demon straks 60 euro voor mijn 6/1 lijn die ik nu heb.
Ik hoop dus dat hier mensen zijn die ook iets hebben van demon de deur uit, en dus kiezen voor een andere provider.. en zoja welke is volgens jullie de beste keuze?
Zodat ook ik snel een keuze kan maken!
en ben er zeker tevreden over, prijs en snelheid voor mijn 6/1 verbinding vind ik goed en ook nooit geen problemen gehad.
Nu ga ik dus verhuizen, en zit ik er overna te denken om een andere provider te nemen.
omdat ik verhalen lees van kpn netwerk/prijsverhoging ect..
Ik zit nu op het netwerk van BBnet. en heb altijd een zeer lage ping op de meeste servers.
zo rond de 8 a 15 terwijl mijn clanmembers dan rond de 20 a 30+ hebben (hebben kpn/chello)
Ik was dus even aan het kijken wie leuk internet bied, met een nette prijs, en vooral goede verbinding voor online games. ( vooral counterstrike 1.6).
Ook via het BBnet netwerk. ( bij mijn nieuwe huis zit ik 600 meter van de centrale nu iets van 3 km)
Met al die providers zie ik door de bomen het bos dus niet meer.. en weet ik niet zo goed welke provider de service kan bieden die ik zoek voor een leuke prijs.. en niet zoals demon straks 60 euro voor mijn 6/1 lijn die ik nu heb.
Ik hoop dus dat hier mensen zijn die ook iets hebben van demon de deur uit, en dus kiezen voor een andere provider.. en zoja welke is volgens jullie de beste keuze?
Zodat ook ik snel een keuze kan maken!
Verwijderd
Ik stap waarschijnlijk over naar xenosite als xs4all duurder wordt.
http://www.xenosite.net/abonnementendetail.asp?Id=10
24/1.3mbit voor 50 euro
BBned, hetzelfde netwerk als demon (wat ik had) dus [waarschijnlijk] zal de stabiliteit wel OK zijn.
Deze heeft ook maar 1 jaar minimale contractsduur, TweakDSL 2 jaar.
24/1.3mbit voor 50 euro
BBned, hetzelfde netwerk als demon (wat ik had) dus [waarschijnlijk] zal de stabiliteit wel OK zijn.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 12:14 ]
TweakDSL doet alleen met sommige aanbiedingen 2-jaar, verder/normaal allemaal gewoon 1-jaar. Volgens mij kan je bij TweakDSL ook via BBned en Tiscali(BaByXL) voor €49.95 wide-open ADSL2+ krijgen.Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 12:09:
24/1.3mbit voor 50 euro
Upload geven ze aan als 1024, maar is gewoon wide-open dus maximaal 1280kbps (wat Xenos 1.3Mb noemt).
[ Voor 21% gewijzigd door bjck op 18-06-2006 12:26 ]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Al die kleine providers zijn wel leuk. Maar over een paar jaar bestaat er geen 1 meer.Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 12:09:
24/1.3mbit voor 50 euro
en dat 24/1.3 mbit, dat staat wel leuk. Alleen krijg je de zelfde verbinding als een provider die adverteert met 20/1 mbit, dat laatste is gewoon meer realistisch.
Als je dan voor een service gerichte provider gaat, neem dan Solcon. Betaal je ook 50 euro voor adsl2+. Maar die provider is nog wel redelijk groot, en staat ook niet te koop (zodat je over een half jaar weer bij xs4all aan kan sluiten, en je prijs verhoogt wordt, en overgeheveld naar kpn adsl).
[ Voor 29% gewijzigd door mhr-zip op 18-06-2006 12:28 ]
Na het nodige zoeken / vergelijken kwam ik ook bij TweakDSLB10 terecht. En inderdaad, je leest over slechte service maar de helpdesk van Demon is ook niet meer wat het geweest is. Ergens betaal je een prijs voor de lage prijsPassie-m schreef op zondag 18 juni 2006 @ 12:02:
Ik hik alleen wat tegen de contractduur van 2 jaar aan maar aan de andere kant.... Demon heb ik nu al 2,5 jaar en ik wissel niet zo graag. Maar als je liever een 1-jarig contract hebt dan kan dat door een test aansluiting te nemen voor 2 maanden, daarbij kun je kiezen voor 1 (geen korting) of 2 jaar (wel korting).
ja zo'n test periode is natuurlijk wel beter opzich, alleen is die korting ook wel erg netjes.
maarja zit je meteen weer 2 jaar er aan vast.
Jullie hebben het wel steeds over prijsverhogingen van XS4all, maar ik denk dat de KPN niet zomaar 1000 euro per klant betaald heeft om dan de prijs op te schroeven zodat ze de helft van de klanten alsnog verliezen.
Daarnaast heb je nu gewoon een contract voor 6/1 voor 36,50/maand en dat kunnen ze gewoon niet zomaar veranderen.
Daarnaast heb je nu gewoon een contract voor 6/1 voor 36,50/maand en dat kunnen ze gewoon niet zomaar veranderen.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
Ja hoor, kijk maar wat er bij de overname van HCCNet gebeurd is. Dus ook een prijsverhoging, terwijl de Adsl abbo's het afgelopen jaar gemiddeld nog steeds in prijs gedaald zijn.
Wat wil je ook, als je instapabbo al 30 euro kost, dan moet het m.i. altijd wel gaan om een prijsverhoging.
Wat wil je ook, als je instapabbo al 30 euro kost, dan moet het m.i. altijd wel gaan om een prijsverhoging.
Over 2 jaar lach je om die prijzen....Passie-m schreef op zondag 18 juni 2006 @ 13:13:
ja zo'n test periode is natuurlijk wel beter opzich, alleen is die korting ook wel erg netjes.
Of het heeft aardig de bodem geraakt nu. Er zijn zelfs theorië die goed mogelijk zijn dat je in de toekomst hogere prijzen gaat krijgen voor wat je nu hebt.
Dat lijkt me alleen maar haalbaar wanneer KPN nog even doorgaat met het opkopen van ISP's.bjck schreef op zondag 18 juni 2006 @ 14:54:
[...]
Of het heeft aardig de bodem geraakt nu. Er zijn zelfs theorië die goed mogelijk zijn dat je in de toekomst hogere prijzen gaat krijgen voor wat je nu hebt.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
TD-er schreef op zondag 18 juni 2006 @ 15:25:
[...]
Dat lijkt me alleen maar haalbaar wanneer KPN nog even doorgaat met het opkopen van ISP's.
offtopic:
't Is eigenlijk enorm offtopic, maar dat is er niet persé voor nodig. Al kan het ook een reden zijn die kant op natuurlijk. Maar ook toename in verkeers hoeveelheid kan het veroorzaken.
Providers die (tot) 12 of 20Mbps verbindingen leveren voor onder de €100 per maand berekenen op een bepaalde hoeveelheid verkeer gemiddeld per klant en pieken. Als het ernstig toeneemt (wat het al jaren doet) komt er een keer een grens. Internet providers zijn geen liefdadigheids instellingen natuurlijk
Je ziet nu af en toe al 'geruzie' en berichten dat ISP's vinden dat content aanbieders (video, usenet etc) met grote hoeveelheden data moeten (mee) betalen om het bij hun klanten te leveren. In de USA zie je al discussies over 'best effort' en 'premium' abonnementen met voorrang voor verkeer als je meer betaalt.
't Is eigenlijk enorm offtopic, maar dat is er niet persé voor nodig. Al kan het ook een reden zijn die kant op natuurlijk. Maar ook toename in verkeers hoeveelheid kan het veroorzaken.
Providers die (tot) 12 of 20Mbps verbindingen leveren voor onder de €100 per maand berekenen op een bepaalde hoeveelheid verkeer gemiddeld per klant en pieken. Als het ernstig toeneemt (wat het al jaren doet) komt er een keer een grens. Internet providers zijn geen liefdadigheids instellingen natuurlijk
Je ziet nu af en toe al 'geruzie' en berichten dat ISP's vinden dat content aanbieders (video, usenet etc) met grote hoeveelheden data moeten (mee) betalen om het bij hun klanten te leveren. In de USA zie je al discussies over 'best effort' en 'premium' abonnementen met voorrang voor verkeer als je meer betaalt.
[ Voor 46% gewijzigd door bjck op 18-06-2006 22:41 ]
Dat is niet waar. 1 jaar geleden bijv. kon je voor 7,95 euro, 450 belminuten krijgen van Tmobile, dat kan nu ook niet meer....TD-er schreef op zondag 18 juni 2006 @ 15:25:
[...]
Dat lijkt me alleen maar haalbaar wanneer KPN nog even doorgaat met het opkopen van ISP's.
Is aangepast.418O2 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 23:09:
[...]
Mja.. dan moet ik de modem zeker ook weer terug gaan sturen? Ik wil bij nader inzien eigenlijk wel liever 12 ipv 16 mbit. die 4 mbit hoeft van mij geen 15 euro te kosten.
Belachelijk trouwens dat nieuwe abbo's het eerste halfjaar maar 29,50 voor het 12mb abbo hoeven te betalen en er niets wordt gedaan voor huidige klanten. Alleen maar opzadelen met ellelange wachttijden op abbonementswijzigingen
maar als jij de order van 16 naar 12mbit om zou kunnen zetten zou dat wel relaxed zijn
Ik ben al enige tijd een tevreden gebruiker van Demon en ben zeer benieuwd hoe de overname gaat verlopen en wat er gaat veranderen.
Met name het stuk mbt. mijn contract. Ik heb een Flexpress abbo. waarbij ik na 3 maanden elke maand kan opzeggen. Dus deze wordt elke maand een maand verlengd en niet met een jaar, zoals de meeste (zo niet alle) andere abbonementen. Ben zeer benieuwd hoe dat dadelijk gaat.
Verder zou ik ook wel willen weten hoe ze het met prijs/snelheid gaan doen, want idd. de prijzen die je moet betalen bij XS4All voor vergelijkbare snelheden is mij toch te hoog. Idd. is Demon ook niet de geodkoopste, maar enig verschil is er wel.
En dan nog de nieuwsgroepen, daar ben ik ook aardig over te spreken bij Demon.
Nou ja, we zien wel.
Met name het stuk mbt. mijn contract. Ik heb een Flexpress abbo. waarbij ik na 3 maanden elke maand kan opzeggen. Dus deze wordt elke maand een maand verlengd en niet met een jaar, zoals de meeste (zo niet alle) andere abbonementen. Ben zeer benieuwd hoe dat dadelijk gaat.
Verder zou ik ook wel willen weten hoe ze het met prijs/snelheid gaan doen, want idd. de prijzen die je moet betalen bij XS4All voor vergelijkbare snelheden is mij toch te hoog. Idd. is Demon ook niet de geodkoopste, maar enig verschil is er wel.
Nou ja, we zien wel.
ik zag het. Moet ik nu weer 3-4 weken wachten op de upgrade? Ik wacht nu namelijk ook al een maand. Kan jij iets zeggen over de levertijd??
De nieuwsgroepen bij XS4All zijn gelijkwaardig (retentie) en zelfs beter kwa snelheid.Siroj schreef op maandag 19 juni 2006 @ 14:00:
Ik ben al enige tijd een tevreden gebruiker van Demon en ben zeer benieuwd hoe de overname gaat verlopen en wat er gaat veranderen.
Nou ja, we zien wel.
Gelukkig zijn ze gestopt met het blokkeren van bepaalde (movie) groepen.
Ik maak mij vooral zorgen om de prijs (bij XS4All ongeveer het dubbele),
maar ook om de trage upload snelheid, en om die irritante inlog verplichting,
dus dat je niet gewoon gelijk internet hebt, maar zo'n inbel schermpje.
Gelukkig heb ik een router, en staan daar de inlog-gegevens, maar het blijft irritant.
Elke keer als je hem reset ben je eerst een tijd bezig al die dingen in te vullen.
Ik vind trouwens de webruimte bij Demon ook beter klinken:
dus http://www.inbelnaam.demon.nl i.p.v. http://www.xs4all.nl/~inbelnaam.
Hoe zit het eigenlijk met een webserver op je eigen pc?
Bij Demon is dat: http://inbelnaam.demon.nl wat is dat bij XS4All?
Verwijderd
Ik denk dat demon leden gewoon hun url en emailadres houden. Gewoon een extra alias erbij ...
Qua opzeggen zijn de voorwaarden bij xs4all hetzelfde, na de eerste abonnements periode (dat was bij jou 3 maanden) wordt het per maand verlengd en kun je dus de eerst volgende maand opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van een maand ....Siroj schreef op maandag 19 juni 2006 @ 14:00:
Nou ja, we zien wel.
-------
Verwijderd
uhm, ik heb al voor de ckerheid mijn het service-Id van mijn adsl lijn gevraagd.
Aan gezien ik een van de eerste demon metro klanten ben en toen nog gratis een extra(alleen voor adsl verkeer) lijn heb gekregen en die wel graag wil behouden
als X4all toch niet de zelfde dingen kan leveren als demon.
Aan gezien ik een van de eerste demon metro klanten ben en toen nog gratis een extra(alleen voor adsl verkeer) lijn heb gekregen en die wel graag wil behouden
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 18:46 ]
Elke ISP waar je naartoe stapt met die dedicated lijn gaat je de toeslag factureren. Hooguit als je bij XS4all blijft onder dezelfde voorwaarden dat je hem niet gaat betalen. Kunnen ze niet zomaar doen immers als je geen andere voorwaarden akkoord geeftVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:45:
uhm, ik heb al voor de ckerheid mijn het service-Id van mijn adsl lijn gevraagd.
Aan gezien ik een van de eerste demon metro klanten ben en toen nog gratis een extra(alleen voor adsl verkeer) lijn heb gekregen en die wel graag wil behoudenals X4all toch niet de zelfde dingen kan leveren als demon.
Verwijderd
Ja dat zou kunnen, zo had ik er nog ff niet over gedacht.
Heeft trouwns iemand al ervaring met de firware van ZyXEL zelf [P-2602R-61_V3.40(RE.3)C0_Standard] op de P-2602R-61, is dit een nieuwere versie dan die bij demon te dowwloaden is of is dit de zelfde versie, omdat er staat Revisie 3??
Ik heb hem net er opgezet en het lijkt wel of de pagina's sneller laden, maar kan ook zijn dat de DNS servers van demon weer beter werken
heb het al gezien is een oude versie en die is net zo brak
Heeft trouwns iemand al ervaring met de firware van ZyXEL zelf [P-2602R-61_V3.40(RE.3)C0_Standard] op de P-2602R-61, is dit een nieuwere versie dan die bij demon te dowwloaden is of is dit de zelfde versie, omdat er staat Revisie 3??
Ik heb hem net er opgezet en het lijkt wel of de pagina's sneller laden, maar kan ook zijn dat de DNS servers van demon weer beter werken
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 15:24 ]
Iemand anders nog last van disconnects lag spikes na middennacht? heb al een paar jaar demon en nooit echt problemen gehad tot 1-2 dagen terug, steeds maar weer lagspikes en dc's en dit alleen na middennacht. Heb er totaal geen last van gedurende de ochtend/middag snap er niks van.
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
Ik heb sinds gister avond geen internet meerJumpiefox schreef op maandag 26 juni 2006 @ 00:52:
Iemand anders nog last van disconnects lag spikes na middennacht? heb al een paar jaar demon en nooit echt problemen gehad tot 1-2 dagen terug, steeds maar weer lagspikes en dc's en dit alleen na middennacht. Heb er totaal geen last van gedurende de ochtend/middag snap er niks van.
Maar bij demon weten ze niet wat het is en hebben er een storringsticket van gemaakt en naar bbned gestuurd, hopen dat die er wat aan kunnen doen
Wel afgelopen weekend 's nachts 2 keer een disconnect gehad.Jumpiefox schreef op maandag 26 juni 2006 @ 00:52:
Verwijderd
Ik heb de laatste tijd helemaal geen disconnects meer. ben toch benieuwd hoe ze dat hebben opgelost. Ik heb zelf niets meer veranderd. Van enkele keren per dagdeel tot 0.
Heb in mijn nieuwe huis toch maar weer demon genomen, het 6 mbit abbo. We zien wel wat er gaat gebeuren in september.
http://www.demonsupport.nl/firmware/2602R-61-Analoog/Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:08:
Ja dat zou kunnen, zo had ik er nog ff niet over gedacht.
Deze is door Demon aangeboden online en misschien wel beter/nieuwer
hmmm lijkt wel alsof m'n lijn is geupgrade hier in huis 
Hadden eerst 2 mbit flex oid, nu 4 mbt lijkt het
[23:42:19] Transferred: the.4400.s03e04.dsr.xvid.sample-aaf.avi 14.764.032 bytes in 28,86 seconds (499,6 KB/s)
Jahoor,
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Jun 26 2006 om 23:44:23 UTC+0200)
Download : 508.5 KByte/sec
Upload : 74.1 KByte/sec
Chille shit
[23:58:43] Transferred 21 files totaling 293.625.227 bytes in 14 minutes 3 seconds (342,8 KB/s)
Nou ja.. weet niet hoeveel mbit
Hadden eerst 2 mbit flex oid, nu 4 mbt lijkt het
[23:42:19] Transferred: the.4400.s03e04.dsr.xvid.sample-aaf.avi 14.764.032 bytes in 28,86 seconds (499,6 KB/s)
Jahoor,
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Jun 26 2006 om 23:44:23 UTC+0200)
Download : 508.5 KByte/sec
Upload : 74.1 KByte/sec
Chille shit
[23:58:43] Transferred 21 files totaling 293.625.227 bytes in 14 minutes 3 seconds (342,8 KB/s)
Nou ja.. weet niet hoeveel mbit
[ Voor 15% gewijzigd door Matthijs op 26-06-2006 23:58 ]
Verwijderd
Ik heb die er weer op gezet een tijdtje terug.bjck schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:32:
[...]
http://www.demonsupport.nl/firmware/2602R-61-Analoog/
Deze is door Demon aangeboden online en misschien wel beter/nieuwer
Weet iemand van demon trouwns hoe het staat met het oplossen van het probleem (ticket-sup-algemeen #591391) systeemnaam: ebberink. netwerk: bbned
Het probleem is dat ik sinds zondag middag geen ip-adres meer krijg.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 12:48 ]
Het probleem is in behandeling. Zodra er meer bekend is wordt er contact met je opgenomen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:30:
[...]
Ik heb die er weer op gezet een tijdtje terug.
Weet iemand van demon trouwns hoe het staat met het oplossen van het probleem (ticket-sup-algemeen #591391) systeemnaam: ebberink. netwerk: bbned
Het probleem is dat ik sinds zondag middag geen ip-adres meer krijg.
DSL storing meerdere centrales
29 juni 2006 | Storingen DSL
Momenteel ondervinden klanten met een DSL verbinding via BaByXL, aangesloten op de onderstaande centrales, een onderbreking in de dienstverlening. Technici onderzoeken het probleem.
Leerdam (Ldm)
Gorinchem Haarwijk (Gr-Hrwk)
29 juni 2006 | Storingen DSL
Momenteel ondervinden klanten met een DSL verbinding via BaByXL, aangesloten op de onderstaande centrales, een onderbreking in de dienstverlening. Technici onderzoeken het probleem.
Leerdam (Ldm)
Gorinchem Haarwijk (Gr-Hrwk)
Verwijderd
mijn status van ipadres probleem: monteur van demon of bbned heeft donderdag tegen 17:00 gebeld of het internet nou weer zou doen omdat ze de snelheid lager hadden gezet (misschien te veel ruis op de lijn), Maar dit heeft niet gehopen ook bij lage snelheid geen ipadres. Volgens de monteur zou er verder naar gekeken worden.
en heb nu nog steeds geen ipadres.
zit nu al bijna een week zonder internet
(nog geen vervolg mailtje gehad van demon?)
moet ik de helpdesk dan maar weer bellen of nog ff afwachten Oele_ ??
ps: ben van af 2001 klant en heb nog nooit problemen gehad tot afgelopen zondag
en heb nu nog steeds geen ipadres.
zit nu al bijna een week zonder internet
(nog geen vervolg mailtje gehad van demon?)
moet ik de helpdesk dan maar weer bellen of nog ff afwachten Oele_ ??
ps: ben van af 2001 klant en heb nog nooit problemen gehad tot afgelopen zondag
Verwijderd
@dark66
Misschien is je modem wel gaar, heb je de mogelijkheid een andere modem uit te testen?
Misschien is je modem wel gaar, heb je de mogelijkheid een andere modem uit te testen?
Verwijderd
heb de modem trouwns pas sinds maart nieuw gekregen (2602R-61). en dan zou hij nu al gaar zijn??
En ik heb zo snel ook geen andere modem
Verwijderd
Maar het komt voor, een modem dat het begeeft.Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:55:
heb de modem trouwns pas sinds maart nieuw gekregen (2602R-61). en dan zou hij nu al gaar zijn??
Mja jammer wel, dan had je dat zelf al snel kunnen uitsluiten. Nouja, dan maar kijken wat demon met je kan afspreken. (Tip: indien het geval, laat ze een afspraak herhalen aan het einde van het gesprek...)
Verwijderd
Net demon gebeld en ff de modem resetten en opnieuw instellen (de Multiplex op VC inplaats van de "standaard" LLC) vaag maar het werkt weer
Dat ze dat niet eerder hebben geprobeerdVerwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:55:
Net demon gebeld en ff de modem resetten en opnieuw instellen (de Multiplex op VC inplaats van de "standaard" LLC) vaag maar het werkt weer
Verwijderd
Ja dat hebben ze afgelopen dinsdag wel geprobeerd waar toen hielp het niet.
En daar voor heb ik het ook al geprobeerd zonder resultaat.
aha, dan heeft die monteur toch iets gewijzigd. zit je dan nu ook op de lagere snelheid of weer op je oorspronkelijke?Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 18:33:
Ja dat hebben ze afgelopen dinsdag wel geprobeerd waar toen hielp het niet.
Verwijderd
Ik zit nu weer op mijn oorspronkelijke snelheidmegatronics schreef op zondag 02 juli 2006 @ 11:06:
[...]
aha, dan heeft die monteur toch iets gewijzigd. zit je dan nu ook op de lagere snelheid of weer op je oorspronkelijke?
Weet trouwns iemand wat het verschil nou is tussen VC Multiplex en LLC Multiplex?
en kan bbned/demon duz allebei?
Hier (Ouderkerk a/d Amstel, BBned) ligt het er sinds een uurtje plat...
BabyXLlers hebben geen problemen geloof ik
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Noodonderhoud DSL-netwerk - 05-07-2006
03 juli 2006 | Onderhoud DSL
Update: Excuses, dit moet morgenochtend 05 juli tussen 00:01 en 01:00 uur CEST zijn.
Das dan voor vanavond......
03 juli 2006 | Onderhoud DSL
Update: Excuses, dit moet morgenochtend 05 juli tussen 00:01 en 01:00 uur CEST zijn.
Das dan voor vanavond......
Na lange tijd kom ik weer eens terug op dit forum...
Eigenlijk altijd wel tevreden geweest over Demon, tot de laatste 3 maanden. Ik heb continue 's avonds tussen +/- 1800 - 0000u DC's (disconnects - iedere minuut valt dsl ledje uit). Echt alles geprobeerd om te herstellen, zelf mannetje van bbnet aan de deur gehad voor linecheck.
Rampzalig hoe de helpdesk hiermee omgaat, continue schuiven ze het probleem vooruit. Een nieuw modem willen ze niet sturen, "want ik heb geen garantie meer" duhuh. Ik probeer altijd positief te blijven, gaat nu erg moeilijk worden.
Iemand een idee?
Hoe dan ook geef ik ze nog een week, anders maar juridische stappen en mogelijk maar over op de kabel hier. Al ben ik daar ook niet zo dol op. Adviezen over een goede ADSL provider?
Thanks en groeten,
JP
Eigenlijk altijd wel tevreden geweest over Demon, tot de laatste 3 maanden. Ik heb continue 's avonds tussen +/- 1800 - 0000u DC's (disconnects - iedere minuut valt dsl ledje uit). Echt alles geprobeerd om te herstellen, zelf mannetje van bbnet aan de deur gehad voor linecheck.
Rampzalig hoe de helpdesk hiermee omgaat, continue schuiven ze het probleem vooruit. Een nieuw modem willen ze niet sturen, "want ik heb geen garantie meer" duhuh. Ik probeer altijd positief te blijven, gaat nu erg moeilijk worden.
Iemand een idee?
Hoe dan ook geef ik ze nog een week, anders maar juridische stappen en mogelijk maar over op de kabel hier. Al ben ik daar ook niet zo dol op. Adviezen over een goede ADSL provider?
Thanks en groeten,
JP
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Ik begin het vermoeden te krijgen dat het allemaal begint dood te bloeden bij Demon. Misschien toch maar eens de overstap wagen naar een andere provider.WizzieJP schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:06:
Na lange tijd kom ik weer eens terug op dit forum...
Weinig keus zou ik zeggen, ik heb al goed om mij heen gekeken.megatronics schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:31:
[...]
Ik begin het vermoeden te krijgen dat het allemaal begint dood te bloeden bij Demon. Misschien toch maar eens de overstap wagen naar een andere provider.
Keuze 1: Andere provider met dezelfde prijs/snelheid -> Mindere service/betrouwbaarheid.
Keuze 2: Andere provider met dezelfde service/betrouwbaarheid -> Hogere prijs/lagere snelheid.
Ik wacht rustig af tot 1 september, als dan de prijs omhoog gaat,
of de upload verlaagd wordt, dan kan ik altijd nog overstappen.
De service en betrouwbaarheid zijn bij Xs4All even goed als bij Demon,
wat helaas niet voor de prijs en upload snelheid geldt.
Als de prijs en snelheid gelijk blijft, blijf ik lekker zitten waar ik zit,
bevalt prima zo.
Dat dacht ik ook, als ex-CistroN-er. Maar na 2 jaar betaal ik nog steeds het zelfde. En nu gaat ze ook nog iedereen migreren naar kpn-adsl.cjdijk schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:37:
[...]
Als de prijs en snelheid gelijk blijft, blijf ik lekker zitten waar ik zit,
bevalt prima zo.

Ik ben lekker voor de helft van de prijs bij Tiscali gaan zitten, ik had al babyxl dus er is weinig veranderd.
Ben je 'bang' om naar Tiscali te gaan, kan ik je Solcon aanraden (maar die zijn weer wat duurder dan Tiscali).
Ik ben bijna een jaar geleden over gegaan naar Tweakdsl. En geen klachten. Werkt perfect en een zeer goede nieuwsserver voor een stuk lagere prijs. Maar ervaring zijn subjectief natuurlijk.. ik lees ook mensen met problemen bij tweakdsl.WizzieJP schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:06:
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Heb nu internet via demon. en ga verhuizen.
Ik wil momenteel Tweak dsl 10 Mbit via Bbnet.. maar ben al 3 weken bezig met mailen naar de helpdesk.
Mijn postcode pakt hij niet op de site, fout in de database oid vertelde een medewerker.
Dit is door gestuurd naar Bbnet, ik moest maar even wachten tot ze het aangepast hadden.
Een week verder was er nog geen push gedaan vanuit Bbnet, en heb ik weer contact op genomen.
Ze zouden er na kijken, en kregen van Bbnet te horen dat 10 mbit ( adsl2 ) niet leverbaar is ( wel adsl 1) en adviseerde mij het 6 mbit pakket via tiscali!
Oke ook prima. maar omdat hij mijn postcode niet pakt! kan ik het niet bestellen.
na 2 weken over en weer mailen en wachten op de Push
, kwamen ze er achter
dat ik geen 6 mbit (via tiscali) kan krijgen
, Lekker snel na 3 weken, en vertelde ze mij
dat adsl via Bbnet tot 8 mbit wel leverbaar is
Ik vind 8 mbit prima! maar ik wil wel actie voordeel.
Heb nog geen internet en ben die hele tweak dsl nu al zat,
3 weken wachten en mailen en nog niks verder!
Het is dat die actie scherp is maar anders was ik allang verder gaan zoeken.
Of zijn er mensen zie nog een leuke provider weten met ook een mooie aanbieding
( via Bbnet netwerk liefst)
Ik wil momenteel Tweak dsl 10 Mbit via Bbnet.. maar ben al 3 weken bezig met mailen naar de helpdesk.
Mijn postcode pakt hij niet op de site, fout in de database oid vertelde een medewerker.
Dit is door gestuurd naar Bbnet, ik moest maar even wachten tot ze het aangepast hadden.
Een week verder was er nog geen push gedaan vanuit Bbnet, en heb ik weer contact op genomen.
Ze zouden er na kijken, en kregen van Bbnet te horen dat 10 mbit ( adsl2 ) niet leverbaar is ( wel adsl 1) en adviseerde mij het 6 mbit pakket via tiscali!
Oke ook prima. maar omdat hij mijn postcode niet pakt! kan ik het niet bestellen.

na 2 weken over en weer mailen en wachten op de Push
dat ik geen 6 mbit (via tiscali) kan krijgen
dat adsl via Bbnet tot 8 mbit wel leverbaar is

Ik vind 8 mbit prima! maar ik wil wel actie voordeel.
Heb nog geen internet en ben die hele tweak dsl nu al zat,
3 weken wachten en mailen en nog niks verder!
Het is dat die actie scherp is maar anders was ik allang verder gaan zoeken.
Of zijn er mensen zie nog een leuke provider weten met ook een mooie aanbieding
( via Bbnet netwerk liefst)
[ Voor 3% gewijzigd door Passie-m op 05-07-2006 17:19 ]
Verwijderd
** warning: subjectieve mening **megatronics schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:31:
[...]
Ik begin het vermoeden te krijgen dat het allemaal begint dood te bloeden bij Demon. Misschien toch maar eens de overstap wagen naar een andere provider.
Zo voelde ik het ook steeds meer de laatste tijd.
Jammer wel, want je kon vroeger veel informeler je ei kwijt. Daarbij kreeg je dan ook het gevoel dat ze er ook echt naar gingen kijken, ze wilden het goed doen.
Laatste tijd zat merendeel wat mij betreft gapend de beller aan te horen... alsof daarmee serieus een dienst verleend zou worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 19:04 ]
Verwijderd
mijn ervaringen met demon zijn uitstekend, ook na de bekendmaking.
Vriendelijke en technisch goed onderlegde helpdesk... moet je bij KPN Zakelijk ADSL eens om komen... vandaag 1.5 uur aan de lijn gehangen en toen was ik het zat....
Bij Demon heb ik nog nooit zo lang aan de lijn gehangen en dat was privé nog niet eens zakelijk...
Hopelijk blijft de Demon kwaliteit overeind......
PS:
De oude Intrainsnelheid : 4416/800 kb/s
De huidige Intrainsnelheid : 7040/864 kb/s
nadat ik wat verbeteringen aangebracht had... voor mijn 6/1
Vriendelijke en technisch goed onderlegde helpdesk... moet je bij KPN Zakelijk ADSL eens om komen... vandaag 1.5 uur aan de lijn gehangen en toen was ik het zat....
Bij Demon heb ik nog nooit zo lang aan de lijn gehangen en dat was privé nog niet eens zakelijk...
PS:
Welke veranderingen heb je dan doorgevoerd?Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:14:
mijn ervaringen met demon zijn uitstekend, ook na de bekendmaking.
Vriendelijke en technisch goed onderlegde helpdesk... moet je bij KPN Zakelijk ADSL eens om komen... vandaag 1.5 uur aan de lijn gehangen en toen was ik het zat....![]()
PS:
Niet dat de mijne nog hoger zal komen dan 8032/1024, maar misschien interresant voor andere gebruikers.
Verwijderd
het oude kabel materiaal maar eens vervangen, wat probleemloos werkte met mijn oude demon 2 of 2.5 /1 en ook de doosjes vervangen, zat toch wat corrosie op. En meteen wat korter bij het isra punt gezet, had ik eerst nooit last van maar de 6/1 is er veel gevoeliger voor....
6/1 is er niet specifiek gevoeliger voor, maar op die lijn was het net teveel verlies en verstoring. Je bent door de snelheids verhoging meer frequenties nog beter/zwaarder gaan benutten op je lijn en dat ging niet goed meerVerwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:58:
het oude kabel materiaal maar eens vervangen, wat probleemloos werkte met mijn oude demon 2 of 2.5 /1 en ook de doosjes vervangen, zat toch wat corrosie op. En meteen wat korter bij het isra punt gezet, had ik eerst nooit last van maar de 6/1 is er veel gevoeliger voor....
Verwijderd
Ik wacht gewoon even de brief af die we gaan krijgen...
Ik heb nu al weken een stabiele verbinding zonder drop outs.
Ik heb nu al weken een stabiele verbinding zonder drop outs.
Is er al wat bekend van de verhuizing van services van Demon naar XS4ALL? Ik zit vooral te wachten op o.a. de nieuwsgroepen en de experimentele diensten die je bij XS4ALL mag gebruiken. Ik draai nu al ruim twee jaar op een Tiscali verbinding en eigenlijk nooit echt problemen gehad (behalve een kapot modem, maar dat had ik zelf gekocht)... gaan de verhuisde XS4ALL abo's dalijk over dezelfde lijn lopen of moet ik ook nog eens de moeite doen om mijn modem om te bouwen / een nieuw modem te kopen?
Overigens ga ik die tip van het schoonmaken van telefoonsnoertjes eens proberen. Mijn intrainsnelheid (vooral upstream 6/1 op 5528/668) is niet wat ie voorheen was en misschien dat hier en daar eens wat stof en roest en zo uit moet.
Weet iemand trouwens wat ik moet doen met een Prestige 650 waar ik de telnet niet meer in kan? (vanwege een gecrashte PC tijdens het telnetten, verbidnding blijft nu pernament open hangen waardoor web en telnet het niet doen) Resetten is natuurlijk altijd een optie, maar dat wil ik mijn gamende buurman niet aandoen
Overigens ga ik die tip van het schoonmaken van telefoonsnoertjes eens proberen. Mijn intrainsnelheid (vooral upstream 6/1 op 5528/668) is niet wat ie voorheen was en misschien dat hier en daar eens wat stof en roest en zo uit moet.
Weet iemand trouwens wat ik moet doen met een Prestige 650 waar ik de telnet niet meer in kan? (vanwege een gecrashte PC tijdens het telnetten, verbidnding blijft nu pernament open hangen waardoor web en telnet het niet doen) Resetten is natuurlijk altijd een optie, maar dat wil ik mijn gamende buurman niet aandoen
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Hoi, ik volg dit topical enige tijd en zit sinds kort bij Demon. Ongeveer een kleine week nadat ik mijn abo had bij Demon kreeg ik te horen dat het overgenomen was door KPN. Als ik dat geweten had
.
Maar eigenlijk een vraagje: waarom blijven die storingsmeldingen zolang open staan? Mag ik daaruit concluderen dat die storingen nog steeds niet (ook niet na enkele dagen) opgelost zijn? Ik dacht dat Demon altijd een goede service en kwaliteit bood, en dat downtimes slechts van korte duur waren. Een van de redenen waarom ik naar Demon ben gekomen. Bij @slome was het een ramp. Gelukkig heb ik dit soort van storing bij Demon nog niet meegemaakt maar begin, gelet op bovenstaande, nu toch wel een beetje bang te worden.
Pionier

Maar eigenlijk een vraagje: waarom blijven die storingsmeldingen zolang open staan? Mag ik daaruit concluderen dat die storingen nog steeds niet (ook niet na enkele dagen) opgelost zijn? Ik dacht dat Demon altijd een goede service en kwaliteit bood, en dat downtimes slechts van korte duur waren. Een van de redenen waarom ik naar Demon ben gekomen. Bij @slome was het een ramp. Gelukkig heb ik dit soort van storing bij Demon nog niet meegemaakt maar begin, gelet op bovenstaande, nu toch wel een beetje bang te worden.
Pionier
Verwijderd
dat zijn mededelingen en lijken nog steeds te gelden. klik op een datum waar een storing was en je ziet dat die wel opgelost zijn...pionier schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:54:
Maar eigenlijk een vraagje: waarom blijven die storingsmeldingen zolang open staan? Mag ik daaruit concluderen dat die storingen nog steeds niet (ook niet na enkele dagen) opgelost zijn? .......
Pionier
Ben ook benieuwd... Demon tot nu toe goed/problemen bij ons werden goed opgelost. Ze snijden in hun eigen vlees want met Express kun je zo weg... ze zullen zich toch wel 2x bedenken eer ze stomme dingen doen lijkt me.... De koper heeft dan ook een lege huls gekocht....
en aangezien we alweer bijna op de 1000 posts zitten...
Hier maar weer verder:
Ervaringen Demon DSL-Express # 21
Hier maar weer verder:
Ervaringen Demon DSL-Express # 21
Dit topic is gesloten.