ingejanse.nl: dingen die ik doe
anoniem moet unaniem zijn neem ik aan?Het Amerikaanse hooggerechtshof heeft anoniem besloten dat het schenden...
Is al geregeld zie ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Martin op 15-05-2006 22:13 ]
het linkje onder 'bleek' linkt naar iets wat niet bestaat?
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Putin moet zijn Poetin
Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
Hmm...had het woord voordat ik postte gecheckt maar het stond niet op vandale.nl, niet op de nieuwste Van Dale CD-ROM en niet in de "fysieke Van Dale" (2002 oid)...maar goedRataplan schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:08:
[google=netizen] > http://en.wikipedia.org/wiki/Netizen
leoaq.fm // Jeune Loop
Het moet dus zijn besturingssysteem.Vista is het eerste besturingssyteem dat Microsoft maakt in onder voorwaarden voortkomend uit de antitrustzaak tegen het bedrijf in de Verenigde Staten.
[ Voor 4% gewijzigd door Underkoffer op 16-05-2006 01:39 ]
[ Voor 94% gewijzigd door crowke op 16-05-2006 08:29 ]
Vista is het eerste besturingssyteem dat Microsoft maakt in onder voorwaarden
"in onder voorwaarden" moet vast de in weg.
[ Voor 29% gewijzigd door pagani op 16-05-2006 08:31 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
heeft verhoogd.Om de levensduur van het 90nm-proces te verlengen heeft AMD de TDP, het maximale energieverbruik, voor Socket AM2 verhoogt naar 125W.
Link mist.Bij IBM, een grote speler op datamininggebied, werkte Agrawal aan DB2 Intelligent Miner.
Vorige week werd al duidelijk dat de Europese Commissie met de mogelijkheid van twee ISO-standaarden in zijn maag zit. De EC wil, indien er straks inderdaad twee ISO-doumentsformaten zijn, dat de industrie naar compatibiliteit streeft en uiteindelijk naar een enkel formaat.
circa vijfmaal zois van mening dat de echte kosten circa vijmaal zo hoog zijn; de isp's vrezen bovendien op extra kosten te worden gejaagd
Die er zorgt ervoor dat de zin niet lekker meer loopt. Misschien is het mooier als je hem weglaat?De 18-jarige scholier Hans Van Themsche schoot er met een pas aangeschaft geweer een tweejarig meisje en haar Malinese kinderjuffrouw dood.
[ Voor 7% gewijzigd door HawVer op 17-05-2006 09:40 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Is het niet 'gemaakt zullen worden' omdat applicaties meervoud is.Zo heeft Sun aangegeven dat in de komende maanden een aantal Java-applicaties open source gemaakt zal worden
-om- ertussen en de zin loopt beter.Ondanks deze successen blijft Sun zoeken naar mogelijkheden om het nieuwe en complexe businessmodel beter te benutten, aldus Green.
[ Voor 6% gewijzigd door HawVer op 17-05-2006 09:50 ]
"er" ook laten staan als plaatsbepaling (Antwerpen)
Het zijn niet zozeer spelfouten maar meer schrijfstijlKnoop zegt tot deze conclusies gekomen te zijn na uitgebreid onderzoek, onder meer in de bibliotheek van de vroegere Duitse Wehrmacht.
Zijn jullie er bij gebaat dat ik dit schrijfstijl dingen aangeef of hebben jullie zoiets van is niet echt nodig?Knoop zegt tot deze conclusies te zijn gekomen na uitgebreid onderzoek, blalala
Overigens snap ik niet precies wat je probleem is met de bovenstaande zin uit nieuws: Journalist: 'Media Markt opgebouwd met SS-geld' ? Ik zie nu dat je "gekomen te zijn" en "te zijn gekomen" hebt staan. Da's dus voornamelijk stijl, zoals je zelf al aangeeft
[ Voor 12% gewijzigd door Yoeri op 17-05-2006 10:36 ]
in de tabel staat TL-40, lijkt mij dat het TL-50 moet zijn
GoT a clue? Specs
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Anoniem: 26987
nieuws: AMD introduceert Turion 64 X2 voor notebooks
staat in de 1e alinea de tl-50 genoemd
en in de tabel dr onder de tl-40L2-cache mee, op de TL-50 na die het met 2x256KB moet doen. Als maximaal opgenomen
een van deze is niet goed lijkt mij, maar ik kon niet zo 123 vinden welke..TL-40 31W 1,6 2x256KB $184
edit: net te laat
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 26987 op 17-05-2006 12:06 ]
... aan de rand van het scherm...Het programma maakt namelijk een brede balk aan de tand het scherm...
a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]
bron: nieuws: Red Hat koopt Java-softwarebouwer JBossAls gevolg van de overname van Red Hat door JBossJBoss door Red Hat zal trouwens ook dat bedrijf binnenkort wellicht een Sparc-versie in zijn assortiment opnemen.
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
"taaluitvoering" waarschijnlijk...met de Engelse taauitvoering als installatiepakket ...
en "nieuwer" neem ik aan...één buildnummer nieuwe dan gelekte versie...
edit: oh, ook nog een 'de' erbij:
één buildnummer nieuwer dan gelekte versie
[ Voor 19% gewijzigd door A_L op 17-05-2006 14:55 . Reden: +de ]
[ Voor 9% gewijzigd door Robin op 17-05-2006 15:08 ]
Volgens mij ben jij mijne vergetenRobin schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:07:
Als een raket alles tot hier verbrand.
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
...waarbij regelmatige abonnees 600 in plaats van 400kpbs kbps mogen versturen...
De State Secrets Act, die de regering het recht geeft om...
[ Voor 30% gewijzigd door Rone op 17-05-2006 18:03 ]
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Anoniem: 84742
Moet "uitvoering" zijn.De Nederlandse uitoering staat...
"wordt in grote maten bepaald"
moet zijn: mate. Zie google: 13500 tegen 0 resultaten.
[google=Ik word] 7.420.000 resultaten
Wijs nooit naar Google in taalkwesties
In dezelfde zin als de mate(n):
-> het aantal spellen dat ervoor beschikbaar is.Het succes van een spelcomputer wordt in grote mate bepaald door het aantal spellen dat ervoor beschikbaar zijn
Aantal is enkelvoud.
Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
"IBM en Fuji hebben een doorbraak bereikt op het gebied van de klassieke tapeopslag, die de capaciteit met het vijftienvoudige doet toenemen in vergelijking met de huidge technieken."
huidge ---> huidige
[ Voor 11% gewijzigd door Rataplan op 18-05-2006 14:31 ]
In versie 0.8.2 is onder andere ....
moet zijn:
In versie 0.9.2 is onder andere ....
"Volgens Thomas Chambers, chief financial officer bij Symbian, is de voorneemste reden voor het uitblijven van succes het gebrek aan bruikbare diensten"
voorneemste ---> voornaamste
De EE Times bericht dat de Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC) vaart zet echter de introductie van het 45nm-procédé.
Probleem is verholpenHacku schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:15:
nieuws: TSMC zet vaart achter introductie 45nm-procédé
De EE Times bericht dat de Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC) vaart zet echter de introductie van het 45nm-procédé.
moet zijn: "in groten getale", of "in grote aantallen"Samsung heeft aangekondigd dat de eerste hybride harde schijven met flashgeheugen begin 2007 in grote getale op de markt zullen komen.
http://www.onzetaal.nl/advies/getal.html
Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
spake -> sprakeVooralsnog is er geen spake van AMD-processors in notebooks, desktops, workstations en servers met één of twee sockets.
Anoniem: 46965
Dat zou ik durven betwijfelen.Dell heeft zijn bedrijfsresultaten voor het eerste fiscale kwartaal van 2007 gepresenteerd.
...aldus Dell.Dell's expansion of business outside the United States and its sales of servers, storage and enhanced services drove revenue of $14.2 billion and earnings of 33 cents per share in the fiscal first-quarter 2007.
Als titel... je gooit de handdoek in de ring , alleen handdoeken gooien is beetje vaag.Anti-spambedrijf Blue Security gooit de handdoek
nieuws: Anti-spambedrijf Blue Security geeft strijd op
voortaal -> voortaanen het nieuws dat voortaal ook AMD-servers worden geleverd, ging de koers van Dell-aandelen meer dan vier procent omhoog
Deksbar -> Deskbar vermoed ik zoDaarbij wordt er niet alleen gezocht in tekstfiles, maar ook in de metatags van mediabestanden, opgeslagen html-pagina's, e-mails en zip-bestanden. Build 2320 van Desktop Search 2.0 wordt geleverd met een groot aantal verbeteringen, waaronder een nieuwe gebruikersinterface voor het programma zelf evenals de Deksbar.
single denk ik dat?[...]
Gisteren is de overklokexpert er met behulp van een singel stage phase change-koeler van VapoChill in geslaagd
[...]
Chilled Conroe@3,9GHz als 'superfly' door SuperPi
Moet dat niet iets zijn alsHet moment dat het berekenen van pi door een cpu net zolang duurt als het afraffelen van de 100 meter sprint op het WK bij mannen, lijkt een stapje dichterbij gekomen.
Ik ken het programma SuperPi niet uit de eerste hand, maar het lijkt me dat SuperPi 1M slaat op 1 miljoen decimalen?Het moment dat het berekenen van pi op 1 miljoen decimalen door een cpu net zolang duurt als het afraffelen van de 100 meter sprint op het WK bij mannen, lijkt een stapje dichterbij gekomen.
Pi is een irrationeel getal en kan derhalve niet uitgerekend worden, alleen benaderd worden
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
"terwijl de andere twee 512KB cache en een klok van 1,8GHz meekrijgen."
Dit klopt niet. De Mobile Sempron zal 256KB L2 cache hebben en 1.8 GHz klokken, de 3500+ heeft wel 512KB L2 cache en 1.8 GHz aldus het artikel op HardTechs4U waar naar word verwezen in het artikel.
Verbetering:
"terwijl de andere twee op 1.8 GHz klokken en respectiefelijk 256KB en 512KB cache meekrijgen."
Fixed
Zulke replies voegen niet zoveel toe
Inderdaad, maar je benadert een goed punt dus ik kijk even wat ik voor je kan betekenen
Pluimpje voor de meest zouteloze link ooit
Met uitzondering van de spelling van 'respectievelijk', dan
[ Voor 13% gewijzigd door Rataplan op 19-05-2006 18:48 ]
Bericht hierboven
vindt moet zijn is (of Volgens weghalen natuurlijk, maar dan wel die t fixen)Volgens Frank Wolf, de voorzitter van een commissie die de uitgaven van de US State department controleert, vind de spionage-activiteten van China 'beangstigend'.
activiteiten
voolmaligeDe computers voor het US State Department worden gemaakt in voormalilge IBM-fabriken in Amerika, en dus niet in China
[ Voor 55% gewijzigd door Vaudtje op 19-05-2006 23:32 ]
In deeze zin staan drie fauten
Verenigde Staten is meervoud, dus zijn.'Het is geen geheim dat de VS een doel is van de Chinese geheime dienst', aldus Wolf.
fabriken ==> fabrieken....De computers voor het US State Department worden gemaakt in voormalilge IBM-fabriken in Amerika, en dus niet in China.
De zin klopt niet echt.....Volgens Frank Wolf, de voorzitter van een commissie die de uitgaven van de US State department controleert, vind de spionage-activiteten van China 'beangstigend'.
[ Voor 37% gewijzigd door Ids Lupo op 20-05-2006 09:42 ]
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
Dat is een twistpunt en mss een gevoelskwestie, OnzeTaal adviseert om bij de afkorting enkelvoud en bij het volledige woord meervoud te gebruikennXXt schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 07:42:
nieuws: Overheid VS beperkt gebruik van Lenovo-computers
[...]
Verenigde Staten is meervoud, dus zijn.
maar dat laat ik over aan het frontpage-team
Volgens http://www.onzetaal.nl/advies/vs.html is het ook goed zoals het er nu staat, dus laat ik het maar zo staan (anders vind ik het wel een beetje vreemd overkomen).nXXt schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 07:42:
nieuws: Overheid VS beperkt gebruik van Lenovo-computers
[...]
Verenigde Staten is meervoud, dus zijn.
De rest van de fouten zijn gefixt
Moet dan zijnWorden er echter spellen gespeeld, dan blijken de Core Duo's een stuk beter te presteren als de TL-60.
Probleem is dat ik zelf ook niet 1-2-3 weet of het nu met 2 of 3 e's iskan worden gebruikt om op een eenvoudige wijze installatiepakketten te creëren. Na het aanmaken van een script creëert het programma
Het is met 2 e's, dus de laatste e van "creëert het programma" moet weg.
meuktracker: Driver Genius 6.1.2518
Beetje kromme zin, misschien is deze minder krom:Met dit programma kan een backup worden gemaakt van alle op het systeem aanwezige drivers en deze na bijvoorbeeld een verse installatie weer terug plaatsen.
Met dit programma kan een backup worden gemaakt van alle op het systeem aanwezige drivers enom deze na bijvoorbeeld een verse installatie weer terug te plaatsen.
[ Voor 58% gewijzigd door hereweare67893 op 20-05-2006 13:03 ]
Ook drong het ministerie in een brief op 11 augustus 2005 aan op uitstel van de stemmingOok drong het ministerie in in brief op 11 augustus 2005 aan op uitstel van de stemming
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
AMD heeft onlangs versie 1.3.1 van pProcessor dDriver uitgebracht.
Zit al in een opsomming dus het zijn al voorbeelden.mogelijk dat het OS automatisch zaken als de processorsnelheid, voltage en bijvoorbeeld energiebesparende instellingen kan aanpassen.
Moet volgens mij zijn:Hij is uitgerust met 128KB L1- en 512KB-cachegeheugen per core en doet zijn werk op 2GHz.
Hij is uitgerust met 128KB L1- en 512KB L2-cachegeheugen per core en doet zijn werk op 2GHz.
htpp:\\gathering.tweakers.net
Meervoud van fotograaf is fotografen.Dit zal beginnende fotograven wellicht laten schrikken...
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
"Met Verisign PIP kan ook profielinformatie worden opgeslagen en kan de de gebruiker bepalen hoe, wanneer en met wie de informatie wordt gedeeld."
de de ---> de
Indië -> India of IndonesiëHet concept werd door Microsoft al uitgetest in Brazilië en het programma zal in de nabije toekomst uitgebreid worden naar Rusland, Indië, China en Mexico.
"Dit laatste" kan niet, omdat er geen opsomming is. "Dit" volstaat en "laatste" is teveel van het goede.Het softwarebedrijf benadrukt overigens dat dit concept geen concurrentie vormt voor het, overigens weinig succesvolle, Windows XP Starter Edition. Dit laatste besturingssysteem is namelijk vooral bedoeld voor gebruikers die nooit eerder met een computer werkten, terwijl FlexGo gericht is op gebruikers die enige ervaring met Windows hebben, maar zich geen computer kunnen veroorloven.
Bloed, zweet & koffie
1 N te veel in foxconn. Valt niet zo heel erg op.Naast videokaarten zal Foxconnn ook de Dell-servers
Me -> metWe sluiten af me een compleet overzicht van alle programma's in de Google Pack:
Het is 'bevestigt'.Het is dus duidelijk dat er problemen bij Kiss zijn en een hoge heer bij Cisco in de Verenigde Staten bevestigd dit.
Lijkt mij correcter maar ik ben niet 100% zeker.In tegenstelling tot wat dat de naam doet vermoeden
Officieel wordent alleen Windows 2000 of hoger ondersteund
maar dat betekent alleen dat deze versie niet onder Windows 9x of Me getest is
[ Voor 34% gewijzigd door hereweare67893 op 22-05-2006 21:42 ]
WMF?[...] een van de eerste dvd-spelers op de markt die ook HD-video in Microsofts WMF-formaat kan afspelen.
Microsoft-CEO Steve Ballmer
Zoals wel vaker het geval is bij zaken waarin een verbod wordt geëist
dat de rechtszaak om de Windows-GUI tussen Apple en Microsoft uit 1988
We moesten verder gaan dan de state of the art op het gebied van softwareontwikkeling', aldus de Microsoft-CEO
Alle bekende afkortingen op Tweakers.net schrijven we zoveel mogelijk klein. De afkortingen ceo en gui achten wij bekend en dus mogen ze klein.
Dan is het misschien tijd om een rechte lijn te trekken, het wordt nu door elkaar gebruikt.Harm schreef op maandag 22 mei 2006 @ 23:54:
Alles is aangepast, behalve deze:
[...]
Alle bekende afkortingen op Tweakers.net schrijven we zoveel mogelijk klein. De afkortingen ceo en gui achten wij bekend en dus mogen ze klein.
Klein geschreven:
nieuws: 'Intel ziet India als r&d-centrum'
nieuws: Hewlett-Packard ziet winst sterk stijgen
Groot geschreven:
nieuws: Marktleider antispywaresoftware niet bang voor Vista
nieuws: Intel-topman Otellini 'zeer teleurgesteld' in AMD-keuze Dell
nieuws: 'Ontwikkelen PS3-games te duur'
nieuws: Groeiende interesse zoekbedrijven voor mobiele telefoons
Niet dat het zo groot probleem is maar ja, het hele topic gaat niet over grote problemen
Ik zou er imoHet enige zichtbare resultaat van de overdracht zal een wijziging op het afschrift zijn: het abonnementsgeld zal voortaan richting de rekeningnaam TDINL bv in plaats van Thus gaan.
van maken...Het enige zichtbare resultaat van de overdracht zal een wijziging op het afschrift zijn: het abonnementsgeld zal voortaan richting de rekeningnaam van TDINL bv in plaats van Thus gaan.
Dit topic is gesloten.