[Ervaringen] Office 2007 (voorheen "12")

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 12.628 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:06
Ik heb office 2007 een paar dagen terug gedownload en eens bekeken. Eerste indrukken zijn absoluut positief. Nieuwe Lay-out is wennen, maar daarna erg prettig in het gebruik verwacht ik.

Waar ik mij echter wel mateloos aan stoor, is het feit dat als ik in Word op Enter druk om naar de volgende regel te gaan, dit een afstand lijkt te zijn van 1,5 regel ofzo:s (een harde enter heet dat geloofik?)
Door op Shift-Enter (zachte enter heet dat geloofik?) kom ik wél gewoon netjes op de volgende regel.

In alle vorige office-versies ging de cursor wél netjes naar de volgende regel door op enter te drukken.

Weet iemand waar dit in te stellen is ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 06:49

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Kijk even in tabblad Page Layout en dan kan je zien dat in Paragraph Spacing een After staat van 10pt. Volgens de semantische scheiding van inhoud en opmaak is dit een juiste instelling waar niet iedereen aan kan wennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
jfeelders schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:56:
Kijk even in tabblad Page Layout en dan kan je zien dat in Paragraph Spacing een After staat van 10pt. Volgens de semantische scheiding van inhoud en opmaak is dit een juiste instelling waar niet iedereen aan kan wennen...
Super ! Probleem opgelost !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:21
dcorstanje schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:37:
[...]

Promotional code kan je leeg laten, rest moet je wel invullen. Je moet namelijk betalen (1,8 in dollars geloofik) per download.
Ik heb de download al op me PC staan, en ik heb me geregistreerd via Microsoft, maar ik kom ook niet verder als dit download scherm, ik wil een Product Serial, maar daarvoor moet je blijkbaar eerst downloaden. Terwijl ik de Microfot Office 2007 Beta 2 TR, al ergens anders van de Microsoft website heb gedownload.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

dcorstanje schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:37:
[...]

Promotional code kan je leeg laten, rest moet je wel invullen. Je moet namelijk betalen (1,8 in dollars geloofik) per download.
Hoe kan je dit betalen?
ik wil office 2007 testen samen met windows vista.
Ik ben Belg en werk via Telenet...
Ze kunnen dit toch niet op m'n telenet factuur zetten?
of moet ik nog ergens een creditcardnummer ingeven?
ik ga niet verder proberen geraken zonder dat ik weet hoe ik moet betalen... Ik heb geen creditcard liggen en m'n pa betaald de factuur.

alvast bedankt!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-10 13:22
Je hebt idd een credit card nodig.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 15:06
betalen voor een beta :?

is er geen torrent oid van dit bestand? of krijg je pas een serial als je gedownload hebt?

[ Voor 27% gewijzigd door Byte_Me op 22-09-2006 12:06 ]

• daanNL
Byte_Me schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:06:
betalen voor een beta :?

is er geen torrent oid van dit bestand? of krijg je pas een serial als je gedownload hebt?
Je betaald voor de download, zie het als een vergoeding voor het dataverkeer van hun server. Het bestand is gratis. Je krijgt echter de serial als ik me goed herinner pas na de download.

• Byte_Me
  • Laatst online: 30-09 15:06
dcorstanje schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 17:44:
[...]

Je betaald voor de download, zie het als een vergoeding voor het dataverkeer van hun server. Het bestand is gratis. Je krijgt echter de serial als ik me goed herinner pas na de download.
vind het toch maar een vreemde zaak, betalen voor het downloaden van een beta. ik wil het ook best van usenet halen hoor.

Verwijderd

nu vraag ik me af of je voor simpel office gebruik (af en toe briefje, maar wel outlook voor email. niet zakelijk) de beta goed kan gebruiken. Ik wil hem graag proberen, maar dan gewoon de beta gebruiken totdat er een final komt.

is dit goed te doen of heb je dan nog teveel foutmeldingen enzo?

en nl spellingchecker?

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Foutmeldingen heb ik (bijna) niet meer, alleen bij erg complexe taken komt er wel eens eentje. Spellingscontrole is er niet, die moet je los aanschaffen (de proofing tools)

We are shaping the future

Verwijderd

dan denk ik dat ik de beta ga draaien. gebruik het zelf alleen voor outlook en simpel word en excel gebruik. wel heb ik word en excel nodig vanwege wat mensen die niet weten hoe ze met openoffice om moeten gaan. vandaar

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 06:49

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik heb Office 2007 beta naast Office 2003 draaien en 2007 gebruikt de NL spellingchecker van 2003. Erg handig!
Voor een simpel briefje kan je natuurlijk ook met MS Wordpad af, maar naar mijn ervaring draait 2007 al erg stabiel en ik heb nog geen foutmelding gezien!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-09 08:06

Jig

Weet iemand hoe je week nummers in Outlook 2007 krijgt?

Edit: Tools > Options > Calendar Options > Show week numbers...

[ Voor 37% gewijzigd door Jig op 27-09-2006 18:29 ]

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:45
offtopic:
Hmpff.. heb je net op school te horen gekregen dat je een cursus (incl. competentie's, en 4tal studiepunten) moet voldoen betreffende Office.. (opleiding Accountancy) Veel functies (ook de wat minder voor de handliggende functies uit Excel en Acces) moet je weten te gebruiken en vinden. Geen probleem, toch jammer dat een nieuwe versie roet in het eten gaat gooien, en ik dus niets meer aan die cursus heb... {

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 17:25
Ik maak al een paar maanden gebruik van beta2. Er sluipen nu langzamerhand foutjes in (outlook lijst met mails worden niet meer geopend via koppelingen in Outlook Today).

-Kan ik beta 2 TR over beta 2 heen installeren zonder dat dit me mijn gegevens kost (of moet ik eerst backuppen
-Herstelt beta2 TR ook de fouten in beta2?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• Alex)
Een paar posts terug stond Beta 2 TR als los SP online, die kan je er gewoon overheenzetten. TR fixt wel een aantal bugs, dus het is de moeite wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 17:25
Gisteren de TR geinstalleerd. Office lijkt wat stabieler, er zijn wat grafische veranderingetjes toegepast. Onder de motorkap is er natuurlijk veel meer aangepast, maar dat heb ik nog niet zo gemerkt. Wel is de printbug (een kwart pagina op A4 formaat) aangepakt.

De bug in mijn Outlook Today heb ik echter nog steeds. Heb daar wat koppelingen gemaakt om direct mappen te openen. Als ik daar op klik krijg ik in het venster waar normaal gesproken de lijst mails + voorbeeldscherm staat, te lezen dat displayen niet mogelijk is. Als ik vervolgens in de bestandstree links klik, kan ik dezelfde mappen wel openen...

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 07:11
(jarig!)
Ik gebruik nog Office 2007 met die apparte interface.
Weet ff niet meer hoe het heet.

Alleen nu wil ik graag een automatische inhoudsopgave maken.
Hoe gaat dat hier in?

Moet morgen wat inleveren. (ja ben laat ) 8)7

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Henkie-Jan schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:00:
Ik gebruik nog Office 2007 met die apparte interface.
Weet ff niet meer hoe het heet.

Alleen nu wil ik graag een automatische inhoudsopgave maken.
Hoe gaat dat hier in?

Moet morgen wat inleveren. (ja ben laat ) 8)7
References, Table of contents... Niet zo ver weg als je denkt..

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 07:11
(jarig!)
Thanx!

En hoe kan ik opgeven dat het een kop 1 of kop 2 moet zijn.
Of een standaard tekst?

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Zeg Henkie-Jan, het is niet de bedoeling hier al te eenvoudige vragen te gaan stellen. Begin er even mee de informatie achter F1 te lezen voordat je dergelijke zaken vraagt ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen!

Ik heb Outlook 2007 geinstalleerd en alles doet het wel fijn en werkt prima.

Het enigste probleem dat ik heb ondervonden is dat ik niet kan synchroniseren met mijn telefoon(s).

Eerst mijn spv c500 en ik heb sinds gister een sony ericsson k800i.

Hebben jullie dit probleem ook? Op tweakers kon ik niks vinden en google heeft ook weinig zinnigs te melden.

(als dit in het smartphone subforum hoort dan moeten jullie het zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik ActiveSync 4.5.0 en heb geen problemen om te syncen met mijn T-Mobile MDA (HTC Magician). Een eerdere versie van ActiveSync werkte ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:22
Voor nederlandse spelling in word(technical refresh). Installeer eerst de gewone beta, dan gooi je de technical refresh erover heen. Na het installeren pak je je office 2003(of een andere versie) en doorloop je de installatie totdat je aangepaste installatie kan kiezen. Vink dan alles weg totdat alleen de shared files aanstaan. Dit installeren en je hebt je NL spelling.(dit werkt natuurlijk ook bij andere talen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:32:
Voor nederlandse spelling in word(technical refresh). Installeer eerst de gewone beta, dan gooi je de technical refresh erover heen. Na het installeren pak je je office 2003(of een andere versie) en doorloop je de installatie totdat je aangepaste installatie kan kiezen. Vink dan alles weg totdat alleen de shared files aanstaan. Dit installeren en je hebt je NL spelling.(dit werkt natuurlijk ook bij andere talen) :)
Wel een beetje laat, zie ook Verwijderd in "[Ervaringen] Office 2007 (voorheen "12")" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
haha oke, kon zelf niets met de search vinden dus ben ik maar verder gaan zoeken. En daarna meteen delen natuurlijk ;) Maar inderdaad hetzelfde verhaaltje een paar maanden eerder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-10 12:10

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ik wilde graag ook office 2007 beta downloaden maar klopt het dat je hier voor $1.55 moet betalen? Want de site zegt zo dat het moet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
volvoboy schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:21:
Ik wilde graag ook office 2007 beta downloaden maar klopt het dat je hier voor $1.55 moet betalen? Want de site zegt zo dat het moet :?
zoals het ook al op bijna alle vorige pagina's is gezegt, je moet inderdaad betalen om de download kosten te vergoeden(wegens de vele downloads toen dit nog gratis was-> veel bandbreedte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-10 12:10

SpeedfreakR

Zoeffff.....

hmmm.. dat is jammer. Is hij nog wel de downloaden via torrents of praat ik de niet legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Grr net zoals eerst kan ik in TR2 geen paginanummers zetten...ja je kan handmatig een 1'tje zetten in de voettekst van de eerste pagina, dit definiëren als paginanummerstijl en als je geluk hebt kun je deze toepassen op een ander document, maar soms krijg je dan op elke pagina een 1 en sowieso krijg je nooit op de eerste pagina een nummer... WTF :?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 29-09 11:52
Hmm, werkt wel prima deze office, op Vista RC2 (5744). Eerst office 2003 (alle vinkjes uit) geinstalleerd, daarna de proofing tools, daarna office 2003 er weer af, beta 2 erop, en toen de TR eroverheen. Like a charm! :)

In office 2003 had ik een registry-tweak toegepast, dat outlook ook daadwerkelijk in de tray verdwijnt. Dit werkt dus óók met de nieuwe office:
code:
1
2
3
4
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\12.0\Outlook\Preferences]
"MinToTray"=dword:00000001

Opslaan in een registry-bestand (outlook.reg bijvoorbeeld), importeren in de registry, en gaan met die banaan :)

[ Voor 33% gewijzigd door DRvDijk op 14-10-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Wat voor "registry hack"? Aangezien het standaard ook kan door rechts te klikken op het Outlook-pictogram en te kiezen voor "hide to tray" of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Eeeh.. dus.. Waarom heb ik dat niet eerder gezien? :$ Anyway, het werkt, en daar ben ik zeer blij om :)

Nu nog voor gmail even een 'nieuwe' guide schrijven hoe je je accountinstellingen werkend moet krijgen in deze versie van outlook (je moet SSL selecteren voor de uitgaande mail server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Je moet kiezen dat je zelf de mailserver enzo in wilt stellen i.p.v. de niet-werkende automatische detectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Inderdaad :) Even de korte samenvatting voor GMail dan maar:
  • Maak een nieuw mail account aan, klik Next
  • Vink 'Manually configure server settings or additional server types, klik Next
  • Kies 'Internet mail', klik Next
  • Vul de gegevens in
    • Incoming mail server: pop.gmail.com
    • Outgoing mail server (SMTP): smtp.gmail.com
    • Username: username@gmail.com (vergeet niet @gmail.com)
  • Klik 'More settings'
  • In het tabblad 'Outgoing server', vink 'My outgoing server (SMTP) requires authentication' aan, en 'Use same settings as my incoming mail sever'
  • In het tabblad 'Advanced', vink 'This server requires an encrypted connection (SSL)' aan, en selecteer in het dropdown lijstje bij 'Use the following type of encrypted connection' de optie 'SSL'
  • Vul bij 'Outgoing server (SMTP)' het poortnummer 465 in.
  • Next, Next, Finish
Zo, dat werkt voor mij iig :)

Wat ik ook érg leuk vind aan Outlook 2007, is dat je bij de IMAP accounts ook kan instellen in welke folder de outgoing mail opgeslagen moet worden (ipv de standaard Sent Items in de personal folders) _/-\o_ Goed bezig bij Microsoft zeg ik!

[ Voor 11% gewijzigd door DRvDijk op 15-10-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk dat de "full" versie reeds ronddwaalt op het internet ? Ik wil hier geen warez promoten, maar dacht dat deze office pas volgend jaar zou 'klaar' zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
25 november wordt hij geloof ik officieel vrijgegeven aan de fabrikanten (RTM dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 23:51:
Is het mogelijk dat de "full" versie reeds ronddwaalt op het internet ? Ik wil hier geen warez promoten, maar dacht dat deze office pas volgend jaar zou 'klaar' zijn ...
Op dit moment dwaalt alleen Beta2 en de Technical Refresh rond.. naar mijn mening is office daarmee klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik erg vervelden vind bij O2007 is dat je in Outlook niet meer kan gaan welke pagina's je wil afdrukken, bij lange mails met veel reply's etc in is het handig dat je niet telkens heel de mail moet afdrukken maar enkel de pagina's die je nodig hebt, kost me enorm veel papier!!!

Iemand een idee hoe dit op te lossen???

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 01:21
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:25:
Wat ik erg vervelden vind bij O2007 is dat je in Outlook niet meer kan gaan welke pagina's je wil afdrukken, bij lange mails met veel reply's etc in is het handig dat je niet telkens heel de mail moet afdrukken maar enkel de pagina's die je nodig hebt, kost me enorm veel papier!!!

Iemand een idee hoe dit op te lossen???

Bedankt
Mijn nederlands is ook niet zo best, maar dit is echt onleesbaar. Dus als je het zou kunnen verduidelijk dan zou iemand je mischien kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 21:02
Wat irritant dat die activation server er al heel het weekend uit ligt :( . Dan maar nog ff 2003 ernaast zetten.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uvrt
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 09:46
FireStarter schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:50:
Wat irritant dat die activation server er al heel het weekend uit ligt :( . Dan maar nog ff 2003 ernaast zetten.
Inderdaad, is er ergens enig idee wanneer deze terug online zijn want ongeactiveert vervalt ie wel snel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Nog steeds eruit. Wel jammer, denk dat ze er niks maar aan doen zeker :(

Hoe moet dat straks wel niet als het product op de markt is.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmarchal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 19:43
Ik vroeg me al af of het alleen aan mij zou liggen, maar meerdere mensen kunnen dus nog niet activeren :(

Microsoft schiet op want ik heb nog maar een paar opstart mogelijkheden :(

ps. Er word ook steeds gevraagd of ik iets wil downloaden als ik office opstart, zodra ik op download klik krijg ik een pagina van microsoft dat de download niet bestaat. Meer mensen hier ook last van?

De download werkt weer, nu nog de activatie :-) GO GO MICROSOFT

[ Voor 8% gewijzigd door stefanmarchal op 31-10-2006 13:44 ]

||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Volgens mij zie je op die pagina ergens sign in staan daar moet je nogmaals een keer inloggen. Heb ik ook eens gehad.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

FireStarter schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:50:
Iemand enig idee of dat ding ook weer in de lucht gaat komen? Ik kan momenteel eigenlijk mijn PC niet meer rebooten of Outlook afsluiten. Zit op mijn laatste keer opstarten omdat die server al een tijdje erg stil is. Heel vervelend...

[edit]Microsoft-forum levert wel de vraag, maar geen antwoord, en Google eigenlijk alleen maar verouderde links naar het moment dat iedereen de eerste Beta kon ophalen en de activatie-server het niet trok.
Ik heb mijn probleem gekregen na een nieuwe installatie (technical update over de Beta), in combinatie met een internet-loze periode...

[ Voor 27% gewijzigd door Jester-NL op 31-10-2006 17:17 ]

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft activatie problemen, ik had het ook, en vond na veel speurwerk het volgende MS artikel. wat gaat over activatie icm een Terminal Server. Ik heb methode 2 gevolgd, resultaat: een geactiveerde 2007, zonder contact te maken met de MS activatie servers. De code is waarschijnlijk een VLK code, welke dus geen activatie behoeft.

You may receive an error message when you try to open a program in the beta version of a 2007 Microsoft Office suite by using a Terminal Service session: "This copy of Microsoft Office Word cannot be used on Terminal Server"

Het komt er op neer dat je uit je register de product id wist, waarna bij opstarten om de nieuwe key gevraagd word, vul deze in (staat in het MS artikel) en office 2007 is geactiveerd!!

Mensen die niet op de MS link willen klikken:

RESOLUTION

There are two methods to resolve this issue. You can uninstall and then reinstall the beta version of the 2007 Microsoft Office suite by using the new product license key that is mentioned in Method 1. Or you can use Method 2 to modify the registry without uninstalling the beta version of the suite. Use one of the methods as appropriate for your situation.

Method 1: Uninstall and then reinstall the beta version of the 2007 Microsoft Office suite
To resolve this problem, first uninstall the beta version of the 2007 Microsoft Office suite. Then, use the following product license key to install the beta version of the 2007 Microsoft Office suite:
RQCRJ-FCTYM-V3PDF-GRD46-9YHXQ

Method 2: Modify the registry without uninstalling the beta version of the 2007 Microsoft Office suite
Warning Serious problems might occur if you modify the registry incorrectly by using Registry Editor or by using another method. These problems might require that you reinstall your operating system. Microsoft cannot guarantee that these problems can be solved. Modify the registry at your own risk.

To remove the existing product license key for the beta version of the 2007 Microsoft Office suite without uninstalling the suite, you can modify the registry subkeys that reference the registration for the beta version of the suite. To do this, follow these steps: 1. Close all Microsoft Office applications.
2. Click Start, click Run, type regedit in the Open box, and then click OK.
3. Locate the following registry subkey:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Office\12.0\Registration
Note You may also find another subkey that resembles the following subkey:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\12.0\Registration\{30120000-0011-0000-0000-0000000FF1CE}
4. If you find additional subkeys that reference Microsoft 12.0 registration, open each subkey, and then identify the product by the ProductName entry. For example:
ProductName=Microsoft Office Professional Plus 2007
5. When you find the subkey for the product from which you want to remove the existing product license key, delete the following entries: • DigitalProductID
• ProductID

6. Exit Registry Editor.
The next time that you try to run an Office application, you will be prompted for a new product license key. Then, you can enter the product license key that is mentioned in the "Method 1: Reinstall the beta version of the 2007 Microsoft Office suite" section. After you do this, you can use the Terminal Services service functionality.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Kan iemand Beesiks een medaille geven ofzo? _/-\o_

;) , werkte perfect! Thanks

Of terwijl straks wanneer het product op de markt is zal er nog wel zo'n serial in omloop zijn :)

[ Voor 42% gewijzigd door FireStarter op 31-10-2006 21:24 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireStarter schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:20:
Kan iemand Beesiks een medaille geven ofzo? _/-\o_

;) , werkte perfect! Thanks

Of terwijl straks wanneer het product op de markt is zal er nog wel zo'n serial in omloop zijn :)
Tja.. een medaille hoef ik niet, maar ik zou zeggen..bewaar deze serial ;) Ik heb zon vermoeden dat met verschijnen van de officiele release dit KB artikel wel eens als sneeuw voor de zon zou kunnen verdwijnen ;) En de key waarschijnlijk geblockt.. maar datzien we dan wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

;)
Dank... dit werkt inderdaad perfect. Enne... de oplossing staat inderdaad 'gewoon' opgeslagen.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uvrt
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 09:46
De activation server is nu blijkbaar terug online :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uvrt schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:10:
De activation server is nu blijkbaar terug online :D
Met die key uit het MS artikel heb je de hele activatie server niet nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Office 2007 is RTM \o/ :)

RTM betekent zoveel als "Beste CD perser, hier heb je data, pers eens wat CDs", over de beschikbaarheid wordt dit gezegd:
Office 2007 products will be available at retail early in 2007, so you'll be able to get your hands on them soon. Business customers will be able to get Office 2007 through the volume licensing program before the end of the year.

If you're running the Beta 2 Technical Refresh, the good news is that you can keep using that build for quite some time: the client build expires on March 31, 2007, and the server products expire on May 15, 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
En nu maar kijken hoe snel ik eraan kan komen via de Universiteit... (met mooie doos hoop ik)

[ Voor 16% gewijzigd door Alex) op 06-11-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
ZWAAR gemis in office 2007: de mogelijkheid om een bepaalde stijl als nummering 'outline numbered' te geven. Ik kon niet een hoofdstuk met paragrafen 1, 1.1, 1.2, 1.2.1, 1.2.2, 2, 2.1, etc meegeven. Dit heb ik er met office 2003 weer in lopen hacken, en dan werkt het perfect met Office 2007.

Handig, had me uren kunnen schelen! Je moet voor de gein maar eens kijken bij het wijzigen van een stijl, om numbering toe te passen. Het schermpje in 2003 is simpelweg vele malen uitgebreider!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tspawn schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 23:45:
[...]

Ja dat is inderdaad het probleem, als bij mij AVG aanstaat zijn de mails leeg ...zet ik de module uit , probleem opgelost.
Bij mij niet, wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister X630
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-11-2022
Ik heb vanochtend de final van Office 2007 geinstalleerd, deze was te downloaden onder onze MVL-licentie. Alleen de licentie-key heb ik helaas nog niet. Pakket start nu maar 25 keer op. Maar ik neem aan dat onze licentie binnen 25 dagen wel opgenomen is in de overeenkomst. :)

Ik ben er wel tevreden over! In Outlook is niet zo heel veel veranderd, maar in Word in Excel is de user-interface compleet anders. En inderdaad, zoals al meerdere hier zeggen, het werkt echt fijn als je er aan gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 10:45
Iemand enig idee hoe het met de Nederlandse Final zit? Wanneer gaat die eraan komen? Zowel Home als MVL versie...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2023
Prachtig pakket 2007, ben er erg blij mee. De ribbons werken erg lekker vind ik.

Alleen het gedoe met de spellingchecker vind ik nog wat lastig. Ik heb de truuk gedaan met Office 2003 (alleen spellingchecker) installeren, maar ik vind het erg jammer dat ik daarmee toch een stuk Office 2003 meuk op mijn PC zet.

De bestanden kopieren alleen werkt niet, toch binnenkort maar eens spitten welke registry keys precies nodig zijn.

Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zyphrax schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 20:36:

Alleen het gedoe met de spellingchecker vind ik nog wat lastig. Ik heb de truuk gedaan met Office 2003 (alleen spellingchecker) installeren, maar ik vind het erg jammer dat ik daarmee toch een stuk Office 2003 meuk op mijn PC zet.
Dat vind ik op zich nog niet eens zo'n probleem, ik vind het alleen wel lastig dat foutgeschreven woorden niet rood worden onderstreept?
Terwijl controle tijdens het typen gewoon aanstaat zoals ik het kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Saeverix schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:11:
Iemand enig idee hoe het met de Nederlandse Final zit? Wanneer gaat die eraan komen? Zowel Home als MVL versie...
Anyone? Of is er niemand die dat weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, iemand die al gevonden heeft hoe je andere word documenten aan een bestaand word document kan toevoegen?

Verwijderd

Ik wordt een beetje gek van het feit dat enters om naar de volgende regel te gaan nu door een extra grote spacing tussen twee regels wordt weergegeven. Waar kan je dit uitzetten?

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
hoe kan je wisselen tussen de 2 thema's die er in zouden zitten? blauw en zwart?

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
bolletje linksboven, word options, color scheme ;)

• losealot
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:49:
Ik wordt een beetje gek van het feit dat enters om naar de volgende regel te gaan nu door een extra grote spacing tussen twee regels wordt weergegeven. Waar kan je dit uitzetten?
return = nieuwe alinea, die extra ruimte is dus ruimte tussen alinea's. Wat je kan doen is shift+return gebruiken, dat is gewoon nieuwe regel. of de ruimte tussen alinea's uitzetten natuurlijk...

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Het werkt een beetje traag bij mij. Telkens als je van het ene wordt document naar de andere gaat, moet hij even een paar seconden "nadenken". Zeer vervelend, terwijl er toch 2GB in zit... en verder niets speciaals open en het geheugen zit nog lang niet vol...

Ik begin me er een beetje aan te irriteren, want zolang het ringetje (ofwel; zandlopertje) er staat, kan je niets doen. Gaat zeer ten koste van de productiviteit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

losealot schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:31:
[...]

return = nieuwe alinea, die extra ruimte is dus ruimte tussen alinea's. Wat je kan doen is shift+return gebruiken, dat is gewoon nieuwe regel. of de ruimte tussen alinea's uitzetten natuurlijk...
Return is geen nieuwe alineau, return is een nieuwe regel. Als ik nu een enter geef:
[ENTER]Tenminste, zo is het altijd geweest bij office 2003. En is het dus ook bij tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:23

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Bartjuh schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:39:
Het werkt een beetje traag bij mij. Telkens als je van het ene wordt document naar de andere gaat, moet hij even een paar seconden "nadenken". Zeer vervelend, terwijl er toch 2GB in zit... en verder niets speciaals open en het geheugen zit nog lang niet vol...

Ik begin me er een beetje aan te irriteren, want zolang het ringetje (ofwel; zandlopertje) er staat, kan je niets doen. Gaat zeer ten koste van de productiviteit ;(
Dat had ik alleen met de beta versie... de RTM versie is al te vinden daarin is dat probleem al opgelost...
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 07:10:
[...]

Return is geen nieuwe alineau, return is een nieuwe regel. Als ik nu een enter geef:
[ENTER]Tenminste, zo is het altijd geweest bij office 2003. En is het dus ook bij tweakers ;)
Als je de schrijfstijl op No Spacing zet, dan gedraagd die zich als de oude Word's...

Waar ik nog een vraagje over heb...
In Powerpoint 2007 heb je erg nette Wordart, die je ook op gewone text kan toepassen... maar in Word 2007 zie ik nog altijd die lelijke oude Wordart... Is er wat fout in mn intallatie?... heb hiervoor Office 2003 gedraaid...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Saeverix schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:42:
[...]
Anyone? Of is er niemand die dat weet?
Echt helemaal niemand dus die het weet? Of niemand die wil reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BiG-GuY schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 07:23:
[...]

Dat had ik alleen met de beta versie... de RTM versie is al te vinden daarin is dat probleem al opgelost...

[...]

Als je de schrijfstijl op No Spacing zet, dan gedraagd die zich als de oude Word's...
Waar kan je dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43
probleem al opgelost...

Verder jammer dat ze in Excel geen 2e rij tabbladen hebben aangemaakt waardoor je ze beter kunt groeperen...nu kun je dat alleen door er een kleurtje aan te geven...had ze liever als groep bij elkaar gezet of onder een andere groep gehangen.....

[ Voor 25% gewijzigd door coldasice op 17-11-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markg85
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-08 20:01
Ik heb net ook Office 2007 RTM geïnstalleerd en wat ik gek genoeg mis is de vloeiende overgang van alle knop effectjes.. het had eerst zo`n vloeiend effectje erin als je je muis eroverheen beweegde, maar het lijkt erop alsof dat er nu uit is.. ik kan in ieder geval niet vinden waar het aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Laatst online: 00:23

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Waar je de stijl van de tekst kan kiezen :+...

'Tabblad' Home, en dan bij kopje Styles...
Daar kan je kiezen voor oa: Normal, No Spacing, Heading 1, Heading 2 etc.

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-10 13:19
Saeverix schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:27:
[...]
Echt helemaal niemand dus die het weet? Of niemand die wil reageren?
Ik heb de Engelse versie (Nederlands is nog niet beschikbaar, eenvoudigweg) maar wel met Nederlandse spellingscontrole (van Office 2003). Helaas werkt dat net niet helemaal feilloos, soms geeft ie woorden als fout aan, dan verbeter je ze en zijn ze nog steeds fout (beetje Office 97 gevoel :X).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 07:10:
[...]

hier ben ik het toch niet mee eens. Zolang als ik me kan herinneren is de return knop = nieuwe alinea, in office 2003 en voorgaanden was er echter standaard geen extra spacing ingesteld tussen alinea's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BiG-GuY schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:02:
[...]

Waar je de stijl van de tekst kan kiezen :+...

'Tabblad' Home, en dan bij kopje Styles...
Daar kan je kiezen voor oa: Normal, No Spacing, Heading 1, Heading 2 etc.
Haha, slim hoor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
alleen wel irritant als je de No Spacing wilt gebruiken, je deze ELKE keer weer moet selecteren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Gewoon de Normal verwijderen, heb ik tenminste gedaan :)
of hem aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb Office 2007 rtm nu een poosje draaien op mijn vista 64 bit rtm.
Top pakket zover, ik ben geen die hard office gebruiker, gebruik excel, word en outlook alleen voor gemiddeld gebruik en access wat intensiever. Met access nog niet bezig geweest maar de overige pakketten zijn een vooruitgang. De nieuwe interface went erg snel en op het werk (office 2000) mis ik nu al van alles.

Ik geloof alleen dat ik een bugje gevonden heb. Ik heb thuis exchange draaien maar wilde nu ook de exchange van het werk toevoegen. Een nieuw profiel aanmaken kan echter niet, het icoontje in het configuratie scherm is nergens te vinden.

Nu lukt het ook wel door het MLCFG32.cpl op te zoeken en te openen, maar dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling :-)
Ik ga het nog wel ergens melden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
hellboy123 schreef op zondag 19 november 2006 @ 17:07:
[...]

alleen wel irritant als je de No Spacing wilt gebruiken, je deze ELKE keer weer moet selecteren :/
klik op normal, klik op edit, zet de spacing uit, sla op voor alle documenten, dus niet enkel het huidige, klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuarecoW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:24
Ik heb nu via MSDN de final gedownload en geinstalleerd, maar t blijft toch een soort van 'laggy'. Als ik iets kopieer vanuit Word en dan plak in Excel, heeftie er wel > 3 secs ofzo voor nodig om een en ander te verwerken. Zelfde met een nieuwe regel inserten in Excel.

Sys: amd 64b 3200+, 2GB, winxp 32b

/edit: mm, Ultramon lijkt de boosdoener te zijn. Na een update werkt alles ineens flitsend..

[ Voor 13% gewijzigd door sQuarecoW op 20-11-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

PWM schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:11:
2) Je kan gewoon de Nederlandse Proofing Tools 2003 installeren. Heb je meteen NL spellings check.
Die geeft bij mij dus aan dat Office 2003 niet is geïnstalleerd... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is nu de beste manier om een nederlandse spelling erop te zetten? ik hoor nu elke keer verschillende berichten..

en kan ik die nl proofing tools van office2003 halen van de cd ofzo?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:55

DDX

vanmorgen installed, lijkt allemaal prima te werken, alleen de outlook 2003 advanced find mis ik :(
via ctrl-shift-f wel op te roepen, maar dan moet je handmatig de folder selecteren waarin je wilt zoeken ipv simpel rechtermuisknop op een folder en daar 'advanced find' kiezen

of weet iemand hoe ik dit in het rechtmuisknop menu er weer bij kan zetten ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Over de proofing tools: gewoon Nederlandse Office 2003 pakken en alleen de nederlandse taalondersteuning installeren, verder niets, en het werkt perfect (hoeft verder niets te doen).
@Roland: staat het niet in het 32bits configscherm? Iig bij XP x64 was het zo dat je daar 2 verschillende panels voor had. De 32bits versie kon je toen gewoon benaderen door een 'link' in de tasks van de 64bits versie (de normale voor jou dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10 15:34
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:01:
wat is nu de beste manier om een nederlandse spelling erop te zetten? ik hoor nu elke keer verschillende berichten..

en kan ik die nl proofing tools van office2003 halen van de cd ofzo?
Gewoon Office 2003 NL CD erin, installeren. Kiesen voor aangepaste installatie, dan kan je selecteren wat je wilt installeren namelijk.
Selecteer niks! (dus alle vinkjes uit) en ga verder met de install.

Nu heb je NL spelling in 2007

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2801 schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:45:
[...]

Gewoon Office 2003 NL CD erin, installeren. Kiesen voor aangepaste installatie, dan kan je selecteren wat je wilt installeren namelijk.
Selecteer niks! (dus alle vinkjes uit) en ga verder met de install.

Nu heb je NL spelling in 2007
goed bezig! het werkt...alleen beetje vaag dat hij zei dat ik 120mb nodig heb..lijtk me een beetje veel voor een taaltje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10 15:34
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 20:11:
[...]

goed bezig! het werkt...alleen beetje vaag dat hij zei dat ik 120mb nodig heb..lijtk me een beetje veel voor een taaltje..
Ach, wat is 120mb op al dat Gigabyte geweld van tegenwoordig :+

Maar ik denk dat hij niet alleen nederlands installeert, maar ook andere talen en andere office instellingen (sjablonen, profielen enz)

Misschien handig om mijn 'tip' voor NL spelling in 2007 in de TS te vermelden?

[ Voor 9% gewijzigd door Marcusso op 20-11-2006 22:13 ]

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Laatst online: 19:48
vandaag ff geinstalleerd.
upgrade van 2003.
tot nu toe nog nergens last van.
Spellingscontrole is gewoon in het nederlands en goed.
Wel is hij wat trager dan de 2003 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik weet niet of het bekend was, maar via http://www.runaware.com/microsoft/en-us/2007office/td kan je online (via een Citrix ActiveX plugin) een test drive draaien van MS Office 2007, alle programma's staan er op zo te zien. Werkt best aardig al zeg ik het zelf :).

• keniacoen
  • Laatst online: 30-09 18:53
Hebben jullie toevallig al een oplossing gevonden voor het synchroniseren van outlook 2007 met een ipod?
Ik heb zelf een ipod nano, itunes 7.0.2 en outlook 2007 RTM. Hij geeft geen foutmeldingen tijdens het synchroniseren, maar als ik later op mijn ipod kijk, dan blijkt hij niets gekopieerd te hebben.

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Is er toevallig een oplossing om de "enable Instant Search" balk bovenin je inbox in Outlook uit te zetten? als je die Windows Desktop Search niet wil installeren.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Verwijderd

CycloneX schreef op donderdag 23 november 2006 @ 18:07:
Is er toevallig een oplossing om de "enable Instant Search" balk bovenin je inbox in Outlook uit te zetten? als je die Windows Desktop Search niet wil installeren.
al gegoogled? http://www.google.com/sea...8&startIndex=&startPage=1

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Thnx mijn zoek queries leverde allemaal hits naar msdn om het te disablen met behulp van policies in een AD omgeving.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Ik krijg een melding dat hij de final (engelstalige versie) niet over een prerelease versie heen wilt installeren. Ik zou dan eerst alles moeten verwijderen en het dan nog eens proberen. Ik heb alleen alles juist zo ingesteld staan dat alles perfect werkt (incl. berichtregels voor email etc). Is er nog een workaround voor om dit niet te hoeven doen?

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Ik gebruik nu PowerPoint 2007. Ben bezig met een presentatie te maken, maar ik kom er niet uit hoe ik in een dia verschillende regels een voor een tevoorschijn kan laten komen door een klik. Als ik nu naar een dia ga komen alle regels in een keer tevoorschijn.

Graag hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

telefoontoestel schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 13:12:
Ik krijg een melding dat hij de final (engelstalige versie) niet over een prerelease versie heen wilt installeren. Ik zou dan eerst alles moeten verwijderen en het dan nog eens proberen. Ik heb alleen alles juist zo ingesteld staan dat alles perfect werkt (incl. berichtregels voor email etc). Is er nog een workaround voor om dit niet te hoeven doen?
Je kan je rules gewoon exporteren: http://office.microsoft.c...tlook/HP052429261033.aspx

Misschien dat je hier wat mee kan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

elevator in "[Ervaringen] Office 2007 (voorheen "12")"

Waarmee het nut van een eigen uitwisselingstopic over ervaringen met office2007 Beta een beetje twijfelachtig is geworden. ;) Kortom: voor technische vraagjes en probleempjes met office 2007 kun je voortaan gewoon je eigen topic openen in Officesuites en -software. Vergeet niet de versie in de titeltag te zetten en alles komt goed. :)

De volgende stap is dat de Office FAQ aangevuld moeten worden met Office2007 gerelateerde zaken. Hierbij is jullie inbreng onontbeerlijk. Mail je bijdrage aan de offmods of DM een voorstel welk onderwerp je kunt behandelen en vereeuwig je nick in de credits van de komende faq.

Dit topic gaat op slot: jazzy bedankt voor de topicstart. :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.