[Ervaringen] Office 2007 (voorheen "12")

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 12.628 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:26:
[...]

Hier krijgt de spamfilter van Outlook 2003 anders zeer regelmatig een update?
[afbeelding]
Bijna maandelijks wordt de filter bijgewerkt tegen de nieuwste spam(technieken), en ik vermoed dat dit met de 2007-versie niet anders zal zijn :P
Precies wat ik bedoel, ondanks de beta fase hadden ze die wat mij betreft wel 2007-compatibel kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:14:
[...]

Precies wat ik bedoel, ondanks de beta fase hadden ze die wat mij betreft wel 2007-compatibel kunnen maken.
Jammer, ik had toch echt verwacht dat ze, net zoals de taalinstellingen, uit Outlook 2003 in Outlook 2007 beta te importeren waren.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

edgarf28 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:34:
pwm, hoe komt het dan dat jij die nieuwe skin voor office hebt?

heb je een nieuwere versie van office 2007 ofso? zo ja, waar kan ik die halen??
Via via Build 4315 gekregen.

Alle problemen die ik had zijn weg, ook de Outlook performance is helemaal prima.

Via Via betekend in dit geval geen Torrent o.i.d., dus ik weet niet of hij daar te vinden is.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Binnenkort komt (of is) de 2007 beta 2 TR uit, daar ben ik erg benieuwd naar :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder Outlook Express kan je meerdere identiteiten beheren ... is dit ook mogelijk in Outlook 2007 ? Ik vind het niet meteen, maar ben ervan overtuigd dat ze dat toch niet over het hoofd zullen gezien hebben ... toch ? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij vertellen hoe ik de Contacten uit Office 2003 (Ned.) kan overzetten naar de nieuwe Office 2007(Eng.)?
Het ex-en importeren is mij bekend, maar na het importeren zie ik alleen maar grijze vlakjes in Contacten. Zou het kunnen omdat ik van een Ned.talige versie exporteer naar een Eng.talige versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Op de een of andere manier ben ik mijn vraag kwijt die ik hier heb gesteld? nouja, in ieder geval:

Zou iemand kunnen proberen of hij/zij in excel wel fatsoenlijk een plaatje kan invoegen en dan verslepen naar een gewenste locatie? ik kan namlijk een plaatje invoegen, maar vervolgens niet meer verplaatsen en alleen in grootte aanpassen doormiddel van het knopje in de "Ribbon". Als ik dan ergens anders in het document klik kan ik het plaatje helemaal niet meer verplaatsen.

mijn T.net systeemspecspagina

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik weet niet of het al gemeld is, maar 30 januari komt Office 2007 uit en gaat $399,- kosten :)

(Althans, dat staat op pre-orderpagina op Amazon)

[ Voor 36% gewijzigd door anandus op 31-08-2006 14:00 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Heb thuis Office 2007 beta 2 op Vista build 5536 draaien, en het werkt allemaal als een trein, nog niets vreemds gemerkt. Ik gebruik vooral Outlook 2007 i.c.m. Exchange 2003, die nieuwe kalender vind ik echt een verbetering! Ziet er allemaal wat makkelijker en intuitiever uit..

Op de zaak wilde ik Office 2007 naast Office 2003 installeren, en in de installer is er ook een goede optie voor: 'keep previous versions'. Hij geeft echter wel de melding dat ie alleen van Outlook maar één versie kan draaien.. Als je 12 installeert, gooit ie de oude weg. En dat vind ik nog net te eng op een productie-werkstation ;)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:11
Er staan momenteel 5 ongelezen berichten in mijn Inbox? maar er staan dus totaal geen nieuwe berichten er in?
Als ik vervolgens naar mijzelf mail, dan worden het 6 ongelezen berichten, maar de nieuwe berichten zijn nog steeds in geen velden of wegen te bekennen, ook als ik op unread mail klik.

iemand ook dit probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik ken hem, er is een oplossing voor: open Outlook, druk op Ctrl-Shift-F. Geef aan dat je naar ongelezen items wilt zoeken, je zult items krijgen die niet zijn ontvangen (?), geen afzender en geen subject hebben. Meestal is het spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

anandus schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:56:
Ik weet niet of het al gemeld is, maar 30 januari komt Office 2007 uit en gaat $399,- kosten :)

(Althans, dat staat op pre-orderpagina op Amazon)
Volgens microsoft.com gaat er ook een "Microsoft Office Home and Student 2007" editie komen met daarin o.a. Word, Excel, PowerPoint en OneNote editie komen - deze gaat in US dollars $149 kosten volgens de Microsoft.com site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Ik heb het probleem sinds ik deze Beta draai dat de pagina's niet correct worden afgedrukt. Ik kom er 2 meldingen van tegen, maar geen oplossingen. De pagina's worden namelijk in elkaar gedrukt bij het printen tot een kwart van een pagina. In print voorbeeld etc. staat alles gewoon goed en alle pagina instellingen ook. Wat ik ook geprobeerd heb, niets werkt. Mensen met een oplossing voor dit probleem?

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Beetje offtopic, maar ik heb net Vista geïnstalleerd en ging Office opnieuw downloaden.
En dan staat er een hele vreemde disclaimer (waar je een vinkje voor moet zetten):
I acknowledge that the download service I am about to purchase works best with a broadband Internet connection (> 128kbps). Neither License Technologies Group (LTG) nor Microsoft Corporation makes any warranties regarding the user’s (purchasing customer’s) Internet connectivity speed or product integrity . *
Hebben mensen heel erg lopen zeuren dat hun download te langzaam ging ofzo? :? :X
Edit:
Oh, je moet tegenwoordig $1,50 betalen om Office te downloaden?
2. Acknowledge that you understand its best to have high speed internet service.
3. Select each product you wish download for a download service fee of $1.50 each (USD or local equivalent, plus Tax or VAT where required). All purchases of Microsoft® Office 2007 Beta Download Service are final.

[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 03-09-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:24
anandus schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:14:
....
Edit:
Oh, je moet tegenwoordig $1,50 betalen om Office te downloaden?

[...]
Al sinds 29 juli:
nieuws: Microsoft gaat geld vragen voor Office 2007 Beta 2

--> Dus gewoon de torrent downloaden :D (ik neem aan dat je gewwon een beta serial hebt)

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik heb een probleem, ik heb iets opgelsagen met word 2007 en het is een .docx bestand. Weet iemand hoe ik hier gewoon en word bestand van maak zodat ik het ook met voorgaande versies kan openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

"Save as" en dan Word97-2003 proberen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
elevator schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:45:
"Save as" en dan Word97-2003 proberen? :P
Idd, maar ik was even op school dus ging dat moeilijk. Ik heb echter ook die optie gevonden idd, maar het zit verstopt achter het pijltje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
offtopic:
Wat stom van MS :/
Beta-testers testen zonder vergoeding hun producten en moeten er nu nog voor gaan betalen ook? 8)7
--> Dus gewoon de torrent downloaden :D (ik neem aan dat je gewwon een beta serial hebt)
Goed idee, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de beta niet geìnstalleerd onder vista 5536. Hij geeft een melding over cant run the package ofzo. Onder xp werkt hij wel gewoon. Met de oficiele beta 2 van vista had ik dit ook.

De overige office onderdelen lost van het basispakket kan ik wel onder vista installeren. Iemand een idee?

Ook visio geeft de error failed to open the package

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:41:
Ik krijg de beta niet geìnstalleerd onder vista 5536. Hij geeft een melding over cant run the package ofzo. Onder xp werkt hij wel gewoon. Met de oficiele beta 2 van vista had ik dit ook.

De overige office onderdelen lost van het basispakket kan ik wel onder vista installeren. Iemand een idee?

Ook visio geeft de error failed to open the package
Je hebt de Technical Refresh (TR) van Office 2007 beta 2 nodig, maar die is helaas nog niet verkrijgbaar:
Using Windows Vista RC1 and Office Beta
A technical refresh of the 2007 Office system Beta 2 is needed for those interested in using it with Windows Vista Release Candidate 1 (RC1). If you want to run the two products together, we recommend coming back at a future time to get the technical refresh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:46
Gisteren Office 2007 op rc1 proberen te installen en moet inderdaad op een technology update wachten. (heb ik ook van de poster hierboven, want in rc1 geeft ie niets aan!)
Kortom lekkere integratie tussen office 2007 en vista :( loopt nu al niet.

Update: Heb opnieuw office 2007 BETA 2 gedownload, opnieuw serial aangevraagd en installed op rc1, works flawless !

[ Voor 19% gewijzigd door Luxurydiver op 09-09-2006 09:11 ]

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 09:28
DLP schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 09:59:
Gisteren Office 2007 op rc1 proberen te installen en moet inderdaad op een technology update wachten. (heb ik ook van de poster hierboven, want in rc1 geeft ie niets aan!)
Kortom lekkere integratie tussen office 2007 en vista :( loopt nu al niet.

Update: Heb opnieuw office 2007 BETA 2 gedownload, opnieuw serial aangevraagd en installed op rc1, works flawless !
ik heb de beta op RC1, versie 5600 geinstalleerd zonder problemen(cd die ik een keer bij de pcm ofzo had gekregen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 18:08:
[...]

ik heb de beta op RC1, versie 5600 geinstalleerd zonder problemen(cd die ik een keer bij de pcm ofzo had gekregen.)
Blijkbaar lukt het het wel als je één van de eerste was die beta 2 had gedownload (zie ook PieperM in "[Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic..."), ik heb namelijk intussen ook Office 2007 (build 12.0.4017.1006) kunnen installeren op RC1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:02:
[...]

Je hebt de Technical Refresh (TR) van Office 2007 beta 2 nodig, maar die is helaas nog niet verkrijgbaar:

[...]
Vreemd, bij mij installeerde en draait het zonder problemen. Maar ben nu bezig de TR te downloaden. Kijken wat er veranderd is. Er is ook een plugin verkrijgbaar voor opslaan als pdf!

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Wat is eigenlijk het buildnummer van de beta2 en de beta2 TR versie? Ik twijfel of ik nou de juiste heb.

[ Voor 20% gewijzigd door Gé Brander op 12-09-2006 11:36 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

c70070540 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 11:35:
Wat is eigenlijk het buildnummer van de beta2 en de beta2 TR (de nieuwste) versie? Ik twijfel of ik nou de juiste heb.
Iemand?

• axis
Wow, wat is excel verbeterd zeg! Ik vind het geweldig dat je zo snel style sheets kunt toevoegen op tabellen, en het hele 'conditional formatting' verhaal is ontzettend goed uitgebreid t.o.v. 2003..

Ik ben op m'n werk ook maar over gegaan naar office 2007 beta, naast office 2003, omdat ik gewoon zo enthousiast ben over Outlook en Excel.. En aangezien ik de hele dag ongeveer met Outlook werk :)

De ribbon menu's zijn nog steeds flink wennen, maar goed.

Enige nadeeltje wat ik vind waardoor ik nog niet lekker met Access 2007 wil werken, is dat ik met Access 2003 een .adp project open, waardoor ik praat met een SQL database. Dit zijn allemaal gekoppelde tabellen, en ik kan in 2003 makkelijk een tabel selecteren, en een gekoppelde tabel eronder 'uitklappen' met 'insert subsheet'. En juist die optie mis ik in 2007.. Nog wel even zitten googlen, maar nog geen success.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-09 06:48

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Hoe werken jullie met 2 geïnstalleerde Office-versies? Ik wil graag mijn documenten openen met Office 2007 beta maar mijn vriendin komt nu nog maar net uit de voeten met Office 2003. Ik wil dus eigenlijk een context menu 'Openen met Office xxxx' zodat je zelf kan kiezen in welke Office je je documenten kan openen. 2 Office-programma's toewijzen met 'Openen met...' kan niet vanwege de zelfde bestandsnaam ofzo terwijl ze wel in verschillende mappen geïnstalleerd zijn (krijg dan een foutmelding dat het bestand niet gevonden kan worden, terwijl ik erop klik).

• axis
jfeelders schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:31:
Hoe werken jullie met 2 geïnstalleerde Office-versies? Ik wil graag mijn documenten openen met Office 2007 beta maar mijn vriendin komt nu nog maar net uit de voeten met Office 2003. Ik wil dus eigenlijk een context menu 'Openen met Office xxxx' zodat je zelf kan kiezen in welke Office je je documenten kan openen. 2 Office-programma's toewijzen met 'Openen met...' kan niet vanwege de zelfde bestandsnaam ofzo terwijl ze wel in verschillende mappen geïnstalleerd zijn (krijg dan een foutmelding dat het bestand niet gevonden kan worden, terwijl ik erop klik).
Ken het, vind ik hier ook lastig.. Als ik een .xls file open, opent ie in Excel 2007, en dat vind ik ook prima. Als ik 'm in 2003 wil openen, dan open ik Excel 2003 vanuit het start menu, en doe dan file > open, etc.. En dat werkt.. is omslachtig, maar goed..

• Alex)
This morning, we announced that starting tomorrow (Thursday, Septemeber 14) you'll be able to download the Beta 2 Technical Refresh build of Office 2007 (build 4407.1005).

I'm travelling on the east coast this week (New York, Boston, D.C.) and I've been using this build extensively and can honestly say that it's been very stable for me. I'm used to running bleeding-edge builds at work, so it takes a trip like this to really notice how far along the quality is in this build vs. where it was in Beta 2 and earlier betas (or a random daily build.)

If you're running Windows Vista RC1, you'll be happy to know that B2TR works great on RC1 (unlike the much earlier Office Beta 2, which has some problems on Vista RC1.)

B2TR represents an iterative step forward for the UI design—a refinement and polishing of each component. The UI is now totally feature complete, and you will see only cosmetic differences between B2TR and the final version in most areas.

As I wrote in June, there are a number of changes in B2TR, ranging from minor tweaks to relatively significant improvements. In particular, we've made nearly 1000 individual improvements to the content in the Ribbon—everything from redesigning the Home tab of PowerPoint to subtle changes to scaling or labels to work better on small monitors. Most of these changes are, of course, very minor, but they add up to a new level of fit and finish in the overall user experience.

Some of the more significant improvements to the user interface in Beta 2 Technical Refresh:

Improved support for the minimized Ribbon
Visual redesign of the "Northwest" corner of the programs
Double-click the Office Button to close the window
Silver color scheme
Redesign of the PowerPoint Home tab
Improvements to default styles for all objects (pictures, tables, charts, SmartArt, headers, footers, etc.)
Quick Customize Menu
New product icons
Usability improvements to the Office menu
Send button in the form in Outlook
Over 1000 changes (most minor) to the content of the Ribbon
I hope you'll give the new build a try and tell us what you think. A full list of new features and improvements to the entire product (not just the user interface) will be available along with the download tomorrow.

Thanks so much for your feedback which made these changes possible.
Ofwel: we kunnen hem bijna gaan downloaden :)

• DaannO
Als ik deze installeer, herkent hij dan mijn oude key en blijven al mijn outlook gegevens gewoon erin zitten :?

• Alex)
Important: Prior to applying this Beta 2 Technical Refresh update, you must have installed the Beta 2 version of the associated 2007 Office system product.
Ofwel: dit is geen losse versie, je hebt beta 2 nodig :)

• DaannO
Alex schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:12:
[...]

Ofwel: dit is geen losse versie, je hebt beta 2 nodig :)
Idd, overheen gelezen. Bedankt :)

• hunters
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 12:16
Ik vind office 2007 er redelijk goed uitzien,
Echter het zakelijke is er wel vanaf vind ik,2003 straalt meer eenvoud uit en ziet er voor tekstverwerken beter uit dan 2007. 2007 is te veel graphic en te weinif functionaliteit vind ik. Het blauwe scherm aan de zijkant van je document vind ik storend, het klassieke grijs van 2003 werkt pretiger en rustiger.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

hunters schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:21:
Ik vind office 2007 er redelijk goed uitzien,
Echter het zakelijke is er wel vanaf vind ik,2003 straalt meer eenvoud uit en ziet er voor tekstverwerken beter uit dan 2007. 2007 is te veel graphic en te weinif functionaliteit vind ik. Het blauwe scherm aan de zijkant van je document vind ik storend, het klassieke grijs van 2003 werkt pretiger en rustiger.
Welk blauwe scherm :?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3c5180346e8a891fff89d5a2d1f1db62/thumb.jpg

Of bedoel je die (bij mij zwarte vlakken)?

• jfeelders

jfeelders

OK, nu is het hek helemaal van de dam. Met de nieuwe Technical Release kan je een dual-Office systeem wel vergeten. Bij elke eerste start van een Office-versie start de de installatieroutine om alle documenten en settings aan zich te binden. Zowel Office 2003 als Office 2007 b2TR doen dit waardoor je nooit meer met 2 Offices naast elkaar kan werken...

Overigens is de nieuwe silver-skin wel een genot voor het oog. Heel wat beter dan de zwarte of blauwe...

• DaannO
Ik ben erg tevreden over de b2TR. Hij is sneller en vooral de bugs uit outlook zijn groot en deels verholpen. Een genot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

RRX schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:40:
Op de een of andere manier ben ik mijn vraag kwijt die ik hier heb gesteld? nouja, in ieder geval:

Zou iemand kunnen proberen of hij/zij in excel wel fatsoenlijk een plaatje kan invoegen en dan verslepen naar een gewenste locatie? ik kan namlijk een plaatje invoegen, maar vervolgens niet meer verplaatsen en alleen in grootte aanpassen doormiddel van het knopje in de "Ribbon". Als ik dan ergens anders in het document klik kan ik het plaatje helemaal niet meer verplaatsen.
Dit probleem is ook opgelost met de Technical Refresh :)

Lekker hoor :)

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal waarschijnlijk een vraag die al 1000 keer is geweest. Ik heb de beta op de pc opgeslagen, de keys echter niet. Via de site kan ik er niet meer aankomen. Iemand een manier om er wel aan te komen ( het gaat om de beta 1 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mensen, probeer eens een word document te openen of een excel document. Ik krijg eerst een fout melding, en daarna file not found bij elke file. Terwijl met beta 2 hij het nog wel deed. Iemand nog meer dit probleem? Het gaat trouwens om 2003 documenten :)

[ Voor 8% gewijzigd door DaannO op 15-09-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar hoelan kunnen we van deze beta gebruikmaken ?

• Alex)
Lees de EULA, daar staat het in :p

• jfeelders

jfeelders

@Daano: Dit heeft te maken met het binden van de documenten en instellingen aan de office-applicaties. Herstel je Office-pakket eens in Configuratiescherm - Software. Hij herstelt dan weer de instellingen voor je office-versie zodat je geen last meer hebt van de file not found-errors. Als je echter met 2 Office-versies werkt, blijven ze elkaar in de weg zitten...

• DaannO
jfeelders schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 00:39:
@Daano: Dit heeft te maken met het binden van de documenten en instellingen aan de office-applicaties. Herstel je Office-pakket eens in Configuratiescherm - Software. Hij herstelt dan weer de instellingen voor je office-versie zodat je geen last meer hebt van de file not found-errors. Als je echter met 2 Office-versies werkt, blijven ze elkaar in de weg zitten...
Ik heb via dat de software gerepareerd, echter blijft her probleem. Hij blijft het document niet vinden :S

• jfeelders

jfeelders

En als je hem vanuit Office opent? Dan kan hij hem toch wel vinden?

• DaannO
jfeelders schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 09:01:
En als je hem vanuit Office opent? Dan kan hij hem toch wel vinden?
Nope! Dat wordt terug gaan naar office 2003 :(

Edit: dat heb ik dus nu maar gedaan en werkt weer perfect. Ik wacht de final release wel af :+

[ Voor 17% gewijzigd door DaannO op 16-09-2006 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:56
ik kan hem gewoon niet downloaden :P. als ik de link volg kom ik simpelweg op iets waar ik een promotional code in moet vullen, maar geen download link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-09 15:57
DarkShadow schreef op zondag 17 september 2006 @ 09:56:
ik kan hem gewoon niet downloaden :P. als ik de link volg kom ik simpelweg op iets waar ik een promotional code in moet vullen, maar geen download link.
Promotional code kan je leeg laten, rest moet je wel invullen. Je moet namelijk betalen (1,8 in dollars geloofik) per download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
Ik heb office 2007 een paar dagen terug gedownload en eens bekeken. Eerste indrukken zijn absoluut positief. Nieuwe Lay-out is wennen, maar daarna erg prettig in het gebruik verwacht ik.

Waar ik mij echter wel mateloos aan stoor, is het feit dat als ik in Word op Enter druk om naar de volgende regel te gaan, dit een afstand lijkt te zijn van 1,5 regel ofzo:s (een harde enter heet dat geloofik?)
Door op Shift-Enter (zachte enter heet dat geloofik?) kom ik wél gewoon netjes op de volgende regel.

In alle vorige office-versies ging de cursor wél netjes naar de volgende regel door op enter te drukken.

Weet iemand waar dit in te stellen is ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Kijk even in tabblad Page Layout en dan kan je zien dat in Paragraph Spacing een After staat van 10pt. Volgens de semantische scheiding van inhoud en opmaak is dit een juiste instelling waar niet iedereen aan kan wennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
jfeelders schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:56:
Kijk even in tabblad Page Layout en dan kan je zien dat in Paragraph Spacing een After staat van 10pt. Volgens de semantische scheiding van inhoud en opmaak is dit een juiste instelling waar niet iedereen aan kan wennen...
Super ! Probleem opgelost !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 00:19
dcorstanje schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:37:
[...]

Promotional code kan je leeg laten, rest moet je wel invullen. Je moet namelijk betalen (1,8 in dollars geloofik) per download.
Ik heb de download al op me PC staan, en ik heb me geregistreerd via Microsoft, maar ik kom ook niet verder als dit download scherm, ik wil een Product Serial, maar daarvoor moet je blijkbaar eerst downloaden. Terwijl ik de Microfot Office 2007 Beta 2 TR, al ergens anders van de Microsoft website heb gedownload.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

dcorstanje schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:37:
[...]

Hoe kan je dit betalen?
ik wil office 2007 testen samen met windows vista.
Ik ben Belg en werk via Telenet...
Ze kunnen dit toch niet op m'n telenet factuur zetten?
of moet ik nog ergens een creditcardnummer ingeven?
ik ga niet verder proberen geraken zonder dat ik weet hoe ik moet betalen... Ik heb geen creditcard liggen en m'n pa betaald de factuur.

alvast bedankt!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:06
Je hebt idd een credit card nodig.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:06
betalen voor een beta :?

is er geen torrent oid van dit bestand? of krijg je pas een serial als je gedownload hebt?

[ Voor 27% gewijzigd door Byte_Me op 22-09-2006 12:06 ]

• daanNL
Byte_Me schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:06:
betalen voor een beta :?

is er geen torrent oid van dit bestand? of krijg je pas een serial als je gedownload hebt?
Je betaald voor de download, zie het als een vergoeding voor het dataverkeer van hun server. Het bestand is gratis. Je krijgt echter de serial als ik me goed herinner pas na de download.

• Byte_Me
  • Laatst online: 15:06
dcorstanje schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 17:44:
[...]

Je betaald voor de download, zie het als een vergoeding voor het dataverkeer van hun server. Het bestand is gratis. Je krijgt echter de serial als ik me goed herinner pas na de download.
vind het toch maar een vreemde zaak, betalen voor het downloaden van een beta. ik wil het ook best van usenet halen hoor.

Verwijderd

nu vraag ik me af of je voor simpel office gebruik (af en toe briefje, maar wel outlook voor email. niet zakelijk) de beta goed kan gebruiken. Ik wil hem graag proberen, maar dan gewoon de beta gebruiken totdat er een final komt.

is dit goed te doen of heb je dan nog teveel foutmeldingen enzo?

en nl spellingchecker?

• Alex)
Foutmeldingen heb ik (bijna) niet meer, alleen bij erg complexe taken komt er wel eens eentje. Spellingscontrole is er niet, die moet je los aanschaffen (de proofing tools)

Verwijderd

dan denk ik dat ik de beta ga draaien. gebruik het zelf alleen voor outlook en simpel word en excel gebruik. wel heb ik word en excel nodig vanwege wat mensen die niet weten hoe ze met openoffice om moeten gaan. vandaar

• jfeelders

jfeelders

Ik heb Office 2007 beta naast Office 2003 draaien en 2007 gebruikt de NL spellingchecker van 2003. Erg handig!
Voor een simpel briefje kan je natuurlijk ook met MS Wordpad af, maar naar mijn ervaring draait 2007 al erg stabiel en ik heb nog geen foutmelding gezien!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-09 08:06

Jig

Weet iemand hoe je week nummers in Outlook 2007 krijgt?

Edit: Tools > Options > Calendar Options > Show week numbers...

[ Voor 37% gewijzigd door Jig op 27-09-2006 18:29 ]

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-09 21:55
offtopic:
Hmpff.. heb je net op school te horen gekregen dat je een cursus (incl. competentie's, en 4tal studiepunten) moet voldoen betreffende Office.. (opleiding Accountancy) Veel functies (ook de wat minder voor de handliggende functies uit Excel en Acces) moet je weten te gebruiken en vinden. Geen probleem, toch jammer dat een nieuwe versie roet in het eten gaat gooien, en ik dus niets meer aan die cursus heb... {

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 17:25
Ik maak al een paar maanden gebruik van beta2. Er sluipen nu langzamerhand foutjes in (outlook lijst met mails worden niet meer geopend via koppelingen in Outlook Today).

-Kan ik beta 2 TR over beta 2 heen installeren zonder dat dit me mijn gegevens kost (of moet ik eerst backuppen
-Herstelt beta2 TR ook de fouten in beta2?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• Alex)
Een paar posts terug stond Beta 2 TR als los SP online, die kan je er gewoon overheenzetten. TR fixt wel een aantal bugs, dus het is de moeite wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 17:25
Gisteren de TR geinstalleerd. Office lijkt wat stabieler, er zijn wat grafische veranderingetjes toegepast. Onder de motorkap is er natuurlijk veel meer aangepast, maar dat heb ik nog niet zo gemerkt. Wel is de printbug (een kwart pagina op A4 formaat) aangepakt.

De bug in mijn Outlook Today heb ik echter nog steeds. Heb daar wat koppelingen gemaakt om direct mappen te openen. Als ik daar op klik krijg ik in het venster waar normaal gesproken de lijst mails + voorbeeldscherm staat, te lezen dat displayen niet mogelijk is. Als ik vervolgens in de bestandstree links klik, kan ik dezelfde mappen wel openen...

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:30
Ik gebruik nog Office 2007 met die apparte interface.
Weet ff niet meer hoe het heet.

Alleen nu wil ik graag een automatische inhoudsopgave maken.
Hoe gaat dat hier in?

Moet morgen wat inleveren. (ja ben laat ) 8)7

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Henkie-Jan schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:00:
Ik gebruik nog Office 2007 met die apparte interface.
Weet ff niet meer hoe het heet.

Alleen nu wil ik graag een automatische inhoudsopgave maken.
Hoe gaat dat hier in?

Moet morgen wat inleveren. (ja ben laat ) 8)7
References, Table of contents... Niet zo ver weg als je denkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:30
Thanx!

En hoe kan ik opgeven dat het een kop 1 of kop 2 moet zijn.
Of een standaard tekst?

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Zeg Henkie-Jan, het is niet de bedoeling hier al te eenvoudige vragen te gaan stellen. Begin er even mee de informatie achter F1 te lezen voordat je dergelijke zaken vraagt ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen!

Ik heb Outlook 2007 geinstalleerd en alles doet het wel fijn en werkt prima.

Het enigste probleem dat ik heb ondervonden is dat ik niet kan synchroniseren met mijn telefoon(s).

Eerst mijn spv c500 en ik heb sinds gister een sony ericsson k800i.

Hebben jullie dit probleem ook? Op tweakers kon ik niks vinden en google heeft ook weinig zinnigs te melden.

(als dit in het smartphone subforum hoort dan moeten jullie het zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik ActiveSync 4.5.0 en heb geen problemen om te syncen met mijn T-Mobile MDA (HTC Magician). Een eerdere versie van ActiveSync werkte ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Voor nederlandse spelling in word(technical refresh). Installeer eerst de gewone beta, dan gooi je de technical refresh erover heen. Na het installeren pak je je office 2003(of een andere versie) en doorloop je de installatie totdat je aangepaste installatie kan kiezen. Vink dan alles weg totdat alleen de shared files aanstaan. Dit installeren en je hebt je NL spelling.(dit werkt natuurlijk ook bij andere talen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:32:
Voor nederlandse spelling in word(technical refresh). Installeer eerst de gewone beta, dan gooi je de technical refresh erover heen. Na het installeren pak je je office 2003(of een andere versie) en doorloop je de installatie totdat je aangepaste installatie kan kiezen. Vink dan alles weg totdat alleen de shared files aanstaan. Dit installeren en je hebt je NL spelling.(dit werkt natuurlijk ook bij andere talen) :)
Wel een beetje laat, zie ook Verwijderd in "[Ervaringen] Office 2007 (voorheen "12")" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
haha oke, kon zelf niets met de search vinden dus ben ik maar verder gaan zoeken. En daarna meteen delen natuurlijk ;) Maar inderdaad hetzelfde verhaaltje een paar maanden eerder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-09 14:34

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ik wilde graag ook office 2007 beta downloaden maar klopt het dat je hier voor $1.55 moet betalen? Want de site zegt zo dat het moet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
volvoboy schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:21:
Ik wilde graag ook office 2007 beta downloaden maar klopt het dat je hier voor $1.55 moet betalen? Want de site zegt zo dat het moet :?
zoals het ook al op bijna alle vorige pagina's is gezegt, je moet inderdaad betalen om de download kosten te vergoeden(wegens de vele downloads toen dit nog gratis was-> veel bandbreedte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-09 14:34

SpeedfreakR

Zoeffff.....

hmmm.. dat is jammer. Is hij nog wel de downloaden via torrents of praat ik de niet legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Grr net zoals eerst kan ik in TR2 geen paginanummers zetten...ja je kan handmatig een 1'tje zetten in de voettekst van de eerste pagina, dit definiëren als paginanummerstijl en als je geluk hebt kun je deze toepassen op een ander document, maar soms krijg je dan op elke pagina een 1 en sowieso krijg je nooit op de eerste pagina een nummer... WTF :?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 29-09 11:52
Hmm, werkt wel prima deze office, op Vista RC2 (5744). Eerst office 2003 (alle vinkjes uit) geinstalleerd, daarna de proofing tools, daarna office 2003 er weer af, beta 2 erop, en toen de TR eroverheen. Like a charm! :)

In office 2003 had ik een registry-tweak toegepast, dat outlook ook daadwerkelijk in de tray verdwijnt. Dit werkt dus óók met de nieuwe office:
code:
1
2
3
4
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\12.0\Outlook\Preferences]
"MinToTray"=dword:00000001

Opslaan in een registry-bestand (outlook.reg bijvoorbeeld), importeren in de registry, en gaan met die banaan :)

[ Voor 33% gewijzigd door DRvDijk op 14-10-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Wat voor "registry hack"? Aangezien het standaard ook kan door rechts te klikken op het Outlook-pictogram en te kiezen voor "hide to tray" of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Eeeh.. dus.. Waarom heb ik dat niet eerder gezien? :$ Anyway, het werkt, en daar ben ik zeer blij om :)

Nu nog voor gmail even een 'nieuwe' guide schrijven hoe je je accountinstellingen werkend moet krijgen in deze versie van outlook (je moet SSL selecteren voor de uitgaande mail server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Je moet kiezen dat je zelf de mailserver enzo in wilt stellen i.p.v. de niet-werkende automatische detectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Inderdaad :) Even de korte samenvatting voor GMail dan maar:
  • Maak een nieuw mail account aan, klik Next
  • Vink 'Manually configure server settings or additional server types, klik Next
  • Kies 'Internet mail', klik Next
  • Vul de gegevens in
    • Incoming mail server: pop.gmail.com
    • Outgoing mail server (SMTP): smtp.gmail.com
    • Username: username@gmail.com (vergeet niet @gmail.com)
  • Klik 'More settings'
  • In het tabblad 'Outgoing server', vink 'My outgoing server (SMTP) requires authentication' aan, en 'Use same settings as my incoming mail sever'
  • In het tabblad 'Advanced', vink 'This server requires an encrypted connection (SSL)' aan, en selecteer in het dropdown lijstje bij 'Use the following type of encrypted connection' de optie 'SSL'
  • Vul bij 'Outgoing server (SMTP)' het poortnummer 465 in.
  • Next, Next, Finish
Zo, dat werkt voor mij iig :)

Wat ik ook érg leuk vind aan Outlook 2007, is dat je bij de IMAP accounts ook kan instellen in welke folder de outgoing mail opgeslagen moet worden (ipv de standaard Sent Items in de personal folders) _/-\o_ Goed bezig bij Microsoft zeg ik!

[ Voor 11% gewijzigd door DRvDijk op 15-10-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk dat de "full" versie reeds ronddwaalt op het internet ? Ik wil hier geen warez promoten, maar dacht dat deze office pas volgend jaar zou 'klaar' zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
25 november wordt hij geloof ik officieel vrijgegeven aan de fabrikanten (RTM dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 23:51:
Is het mogelijk dat de "full" versie reeds ronddwaalt op het internet ? Ik wil hier geen warez promoten, maar dacht dat deze office pas volgend jaar zou 'klaar' zijn ...
Op dit moment dwaalt alleen Beta2 en de Technical Refresh rond.. naar mijn mening is office daarmee klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik erg vervelden vind bij O2007 is dat je in Outlook niet meer kan gaan welke pagina's je wil afdrukken, bij lange mails met veel reply's etc in is het handig dat je niet telkens heel de mail moet afdrukken maar enkel de pagina's die je nodig hebt, kost me enorm veel papier!!!

Iemand een idee hoe dit op te lossen???

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 01:21
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:25:
Wat ik erg vervelden vind bij O2007 is dat je in Outlook niet meer kan gaan welke pagina's je wil afdrukken, bij lange mails met veel reply's etc in is het handig dat je niet telkens heel de mail moet afdrukken maar enkel de pagina's die je nodig hebt, kost me enorm veel papier!!!

Iemand een idee hoe dit op te lossen???

Bedankt
Mijn nederlands is ook niet zo best, maar dit is echt onleesbaar. Dus als je het zou kunnen verduidelijk dan zou iemand je mischien kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 19-09 21:02
Wat irritant dat die activation server er al heel het weekend uit ligt :( . Dan maar nog ff 2003 ernaast zetten.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uvrt
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 09:46
FireStarter schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:50:
Wat irritant dat die activation server er al heel het weekend uit ligt :( . Dan maar nog ff 2003 ernaast zetten.
Inderdaad, is er ergens enig idee wanneer deze terug online zijn want ongeactiveert vervalt ie wel snel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Nog steeds eruit. Wel jammer, denk dat ze er niks maar aan doen zeker :(

Hoe moet dat straks wel niet als het product op de markt is.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmarchal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:43
Ik vroeg me al af of het alleen aan mij zou liggen, maar meerdere mensen kunnen dus nog niet activeren :(

Microsoft schiet op want ik heb nog maar een paar opstart mogelijkheden :(

ps. Er word ook steeds gevraagd of ik iets wil downloaden als ik office opstart, zodra ik op download klik krijg ik een pagina van microsoft dat de download niet bestaat. Meer mensen hier ook last van?

De download werkt weer, nu nog de activatie :-) GO GO MICROSOFT

[ Voor 8% gewijzigd door stefanmarchal op 31-10-2006 13:44 ]

||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Volgens mij zie je op die pagina ergens sign in staan daar moet je nogmaals een keer inloggen. Heb ik ook eens gehad.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

FireStarter schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:50:
Iemand enig idee of dat ding ook weer in de lucht gaat komen? Ik kan momenteel eigenlijk mijn PC niet meer rebooten of Outlook afsluiten. Zit op mijn laatste keer opstarten omdat die server al een tijdje erg stil is. Heel vervelend...

[edit]Microsoft-forum levert wel de vraag, maar geen antwoord, en Google eigenlijk alleen maar verouderde links naar het moment dat iedereen de eerste Beta kon ophalen en de activatie-server het niet trok.
Ik heb mijn probleem gekregen na een nieuwe installatie (technical update over de Beta), in combinatie met een internet-loze periode...

[ Voor 27% gewijzigd door Jester-NL op 31-10-2006 17:17 ]

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft activatie problemen, ik had het ook, en vond na veel speurwerk het volgende MS artikel. wat gaat over activatie icm een Terminal Server. Ik heb methode 2 gevolgd, resultaat: een geactiveerde 2007, zonder contact te maken met de MS activatie servers. De code is waarschijnlijk een VLK code, welke dus geen activatie behoeft.

You may receive an error message when you try to open a program in the beta version of a 2007 Microsoft Office suite by using a Terminal Service session: "This copy of Microsoft Office Word cannot be used on Terminal Server"

Het komt er op neer dat je uit je register de product id wist, waarna bij opstarten om de nieuwe key gevraagd word, vul deze in (staat in het MS artikel) en office 2007 is geactiveerd!!

Mensen die niet op de MS link willen klikken:

RESOLUTION

There are two methods to resolve this issue. You can uninstall and then reinstall the beta version of the 2007 Microsoft Office suite by using the new product license key that is mentioned in Method 1. Or you can use Method 2 to modify the registry without uninstalling the beta version of the suite. Use one of the methods as appropriate for your situation.

Method 1: Uninstall and then reinstall the beta version of the 2007 Microsoft Office suite
To resolve this problem, first uninstall the beta version of the 2007 Microsoft Office suite. Then, use the following product license key to install the beta version of the 2007 Microsoft Office suite:
RQCRJ-FCTYM-V3PDF-GRD46-9YHXQ

Method 2: Modify the registry without uninstalling the beta version of the 2007 Microsoft Office suite
Warning Serious problems might occur if you modify the registry incorrectly by using Registry Editor or by using another method. These problems might require that you reinstall your operating system. Microsoft cannot guarantee that these problems can be solved. Modify the registry at your own risk.

To remove the existing product license key for the beta version of the 2007 Microsoft Office suite without uninstalling the suite, you can modify the registry subkeys that reference the registration for the beta version of the suite. To do this, follow these steps: 1. Close all Microsoft Office applications.
2. Click Start, click Run, type regedit in the Open box, and then click OK.
3. Locate the following registry subkey:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Office\12.0\Registration
Note You may also find another subkey that resembles the following subkey:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\12.0\Registration\{30120000-0011-0000-0000-0000000FF1CE}
4. If you find additional subkeys that reference Microsoft 12.0 registration, open each subkey, and then identify the product by the ProductName entry. For example:
ProductName=Microsoft Office Professional Plus 2007
5. When you find the subkey for the product from which you want to remove the existing product license key, delete the following entries: • DigitalProductID
• ProductID

6. Exit Registry Editor.
The next time that you try to run an Office application, you will be prompted for a new product license key. Then, you can enter the product license key that is mentioned in the "Method 1: Reinstall the beta version of the 2007 Microsoft Office suite" section. After you do this, you can use the Terminal Services service functionality.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Kan iemand Beesiks een medaille geven ofzo? _/-\o_

;) , werkte perfect! Thanks

Of terwijl straks wanneer het product op de markt is zal er nog wel zo'n serial in omloop zijn :)

[ Voor 42% gewijzigd door FireStarter op 31-10-2006 21:24 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireStarter schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:20:
Kan iemand Beesiks een medaille geven ofzo? _/-\o_

;) , werkte perfect! Thanks

Of terwijl straks wanneer het product op de markt is zal er nog wel zo'n serial in omloop zijn :)
Tja.. een medaille hoef ik niet, maar ik zou zeggen..bewaar deze serial ;) Ik heb zon vermoeden dat met verschijnen van de officiele release dit KB artikel wel eens als sneeuw voor de zon zou kunnen verdwijnen ;) En de key waarschijnlijk geblockt.. maar datzien we dan wel weer :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.