The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Verwijderd
Met die key uit het MS artikel heb je de hele activatie server niet nodiguvrt schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:10:
De activation server is nu blijkbaar terug online
RTM betekent zoveel als "Beste CD perser, hier heb je data, pers eens wat CDs", over de beschikbaarheid wordt dit gezegd:
Office 2007 products will be available at retail early in 2007, so you'll be able to get your hands on them soon. Business customers will be able to get Office 2007 through the volume licensing program before the end of the year.
If you're running the Beta 2 Technical Refresh, the good news is that you can keep using that build for quite some time: the client build expires on March 31, 2007, and the server products expire on May 15, 2007.
[ Voor 16% gewijzigd door Alex) op 06-11-2006 19:47 ]
We are shaping the future
Handig, had me uren kunnen schelen! Je moet voor de gein maar eens kijken bij het wijzigen van een stijl, om numbering toe te passen. Het schermpje in 2003 is simpelweg vele malen uitgebreider!
Verwijderd
Bij mij niet, wie kan me helpen?tspawn schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 23:45:
[...]
Ja dat is inderdaad het probleem, als bij mij AVG aanstaat zijn de mails leeg ...zet ik de module uit , probleem opgelost.
Ik ben er wel tevreden over! In Outlook is niet zo heel veel veranderd, maar in Word in Excel is de user-interface compleet anders. En inderdaad, zoals al meerdere hier zeggen, het werkt echt fijn als je er aan gewend bent.
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Alleen het gedoe met de spellingchecker vind ik nog wat lastig. Ik heb de truuk gedaan met Office 2003 (alleen spellingchecker) installeren, maar ik vind het erg jammer dat ik daarmee toch een stuk Office 2003 meuk op mijn PC zet.
De bestanden kopieren alleen werkt niet, toch binnenkort maar eens spitten welke registry keys precies nodig zijn.
Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.
Verwijderd
Dat vind ik op zich nog niet eens zo'n probleem, ik vind het alleen wel lastig dat foutgeschreven woorden niet rood worden onderstreept?Zyphrax schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 20:36:
Alleen het gedoe met de spellingchecker vind ik nog wat lastig. Ik heb de truuk gedaan met Office 2003 (alleen spellingchecker) installeren, maar ik vind het erg jammer dat ik daarmee toch een stuk Office 2003 meuk op mijn PC zet.
Terwijl controle tijdens het typen gewoon aanstaat zoals ik het kan zien?
Anyone? Of is er niemand die dat weet?Saeverix schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:11:
Iemand enig idee hoe het met de Nederlandse Final zit? Wanneer gaat die eraan komen? Zowel Home als MVL versie...
Verwijderd
Verwijderd
return = nieuwe alinea, die extra ruimte is dus ruimte tussen alinea's. Wat je kan doen is shift+return gebruiken, dat is gewoon nieuwe regel. of de ruimte tussen alinea's uitzetten natuurlijk...Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:49:
Ik wordt een beetje gek van het feit dat enters om naar de volgende regel te gaan nu door een extra grote spacing tussen twee regels wordt weergegeven. Waar kan je dit uitzetten?
Ik begin me er een beetje aan te irriteren, want zolang het ringetje (ofwel; zandlopertje) er staat, kan je niets doen. Gaat zeer ten koste van de productiviteit
Verwijderd
Return is geen nieuwe alineau, return is een nieuwe regel. Als ik nu een enter geef:losealot schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:31:
[...]
return = nieuwe alinea, die extra ruimte is dus ruimte tussen alinea's. Wat je kan doen is shift+return gebruiken, dat is gewoon nieuwe regel. of de ruimte tussen alinea's uitzetten natuurlijk...
[ENTER]Tenminste, zo is het altijd geweest bij office 2003. En is het dus ook bij tweakers
Dat had ik alleen met de beta versie... de RTM versie is al te vinden daarin is dat probleem al opgelost...Bartjuh schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:39:
Het werkt een beetje traag bij mij. Telkens als je van het ene wordt document naar de andere gaat, moet hij even een paar seconden "nadenken". Zeer vervelend, terwijl er toch 2GB in zit... en verder niets speciaals open en het geheugen zit nog lang niet vol...
Ik begin me er een beetje aan te irriteren, want zolang het ringetje (ofwel; zandlopertje) er staat, kan je niets doen. Gaat zeer ten koste van de productiviteit
Als je de schrijfstijl op No Spacing zet, dan gedraagd die zich als de oude Word's...Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 07:10:
[...]
Return is geen nieuwe alineau, return is een nieuwe regel. Als ik nu een enter geef:
[ENTER]Tenminste, zo is het altijd geweest bij office 2003. En is het dus ook bij tweakers
Waar ik nog een vraagje over heb...
In Powerpoint 2007 heb je erg nette Wordart, die je ook op gewone text kan toepassen... maar in Word 2007 zie ik nog altijd die lelijke oude Wordart... Is er wat fout in mn intallatie?... heb hiervoor Office 2003 gedraaid...
Echt helemaal niemand dus die het weet? Of niemand die wil reageren?
Verwijderd
Waar kan je dat doen?BiG-GuY schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 07:23:
[...]
Dat had ik alleen met de beta versie... de RTM versie is al te vinden daarin is dat probleem al opgelost...
[...]
Als je de schrijfstijl op No Spacing zet, dan gedraagd die zich als de oude Word's...
Verder jammer dat ze in Excel geen 2e rij tabbladen hebben aangemaakt waardoor je ze beter kunt groeperen...nu kun je dat alleen door er een kleurtje aan te geven...had ze liever als groep bij elkaar gezet of onder een andere groep gehangen.....
[ Voor 25% gewijzigd door coldasice op 17-11-2006 15:23 ]
Waar je de stijl van de tekst kan kiezen
'Tabblad' Home, en dan bij kopje Styles...
Daar kan je kiezen voor oa: Normal, No Spacing, Heading 1, Heading 2 etc.
Ik heb de Engelse versie (Nederlands is nog niet beschikbaar, eenvoudigweg) maar wel met Nederlandse spellingscontrole (van Office 2003). Helaas werkt dat net niet helemaal feilloos, soms geeft ie woorden als fout aan, dan verbeter je ze en zijn ze nog steeds fout (beetje Office 97 gevoelSaeverix schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:27:
[...]
Echt helemaal niemand dus die het weet? Of niemand die wil reageren?

hier ben ik het toch niet mee eens. Zolang als ik me kan herinneren is de return knop = nieuwe alinea, in office 2003 en voorgaanden was er echter standaard geen extra spacing ingesteld tussen alinea's.Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 07:10:
[...]
Return is geen nieuwe alineau, return is een nieuwe regel. Als ik nu een enter geef:
Verwijderd
Haha, slim hoorBiG-GuY schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:02:
[...]
Waar je de stijl van de tekst kan kiezen...
'Tabblad' Home, en dan bij kopje Styles...
Daar kan je kiezen voor oa: Normal, No Spacing, Heading 1, Heading 2 etc.
alleen wel irritant als je de No Spacing wilt gebruiken, je deze ELKE keer weer moet selecteren

of hem aanpassen
Top pakket zover, ik ben geen die hard office gebruiker, gebruik excel, word en outlook alleen voor gemiddeld gebruik en access wat intensiever. Met access nog niet bezig geweest maar de overige pakketten zijn een vooruitgang. De nieuwe interface went erg snel en op het werk (office 2000) mis ik nu al van alles.
Ik geloof alleen dat ik een bugje gevonden heb. Ik heb thuis exchange draaien maar wilde nu ook de exchange van het werk toevoegen. Een nieuw profiel aanmaken kan echter niet, het icoontje in het configuratie scherm is nergens te vinden.
Nu lukt het ook wel door het MLCFG32.cpl op te zoeken en te openen, maar dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling :-)
Ik ga het nog wel ergens melden..
klik op normal, klik op edit, zet de spacing uit, sla op voor alle documenten, dus niet enkel het huidige, klaarhellboy123 schreef op zondag 19 november 2006 @ 17:07:
[...]
alleen wel irritant als je de No Spacing wilt gebruiken, je deze ELKE keer weer moet selecteren
Sys: amd 64b 3200+, 2GB, winxp 32b
/edit: mm, Ultramon lijkt de boosdoener te zijn. Na een update werkt alles ineens flitsend..
[ Voor 13% gewijzigd door sQuarecoW op 20-11-2006 11:36 ]
Die geeft bij mij dus aan dat Office 2003 niet is geïnstalleerd...PWM schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:11:
2) Je kan gewoon de Nederlandse Proofing Tools 2003 installeren. Heb je meteen NL spellings check.
Verwijderd
en kan ik die nl proofing tools van office2003 halen van de cd ofzo?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 14:00 ]
via ctrl-shift-f wel op te roepen, maar dan moet je handmatig de folder selecteren waarin je wilt zoeken ipv simpel rechtermuisknop op een folder en daar 'advanced find' kiezen
of weet iemand hoe ik dit in het rechtmuisknop menu er weer bij kan zetten ?
@Roland: staat het niet in het 32bits configscherm? Iig bij XP x64 was het zo dat je daar 2 verschillende panels voor had. De 32bits versie kon je toen gewoon benaderen door een 'link' in de tasks van de 64bits versie (de normale voor jou dus).
Gewoon Office 2003 NL CD erin, installeren. Kiesen voor aangepaste installatie, dan kan je selecteren wat je wilt installeren namelijk.Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:01:
wat is nu de beste manier om een nederlandse spelling erop te zetten? ik hoor nu elke keer verschillende berichten..
en kan ik die nl proofing tools van office2003 halen van de cd ofzo?
Selecteer niks! (dus alle vinkjes uit) en ga verder met de install.
Nu heb je NL spelling in 2007
No Shame, only Fame!
Verwijderd
goed bezig! het werkt...alleen beetje vaag dat hij zei dat ik 120mb nodig heb..lijtk me een beetje veel voor een taaltje..S2801 schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:45:
[...]
Gewoon Office 2003 NL CD erin, installeren. Kiesen voor aangepaste installatie, dan kan je selecteren wat je wilt installeren namelijk.
Selecteer niks! (dus alle vinkjes uit) en ga verder met de install.
Nu heb je NL spelling in 2007
Ach, wat is 120mb op al dat Gigabyte geweld van tegenwoordigVerwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 20:11:
[...]
goed bezig! het werkt...alleen beetje vaag dat hij zei dat ik 120mb nodig heb..lijtk me een beetje veel voor een taaltje..
Maar ik denk dat hij niet alleen nederlands installeert, maar ook andere talen en andere office instellingen (sjablonen, profielen enz)
Misschien handig om mijn 'tip' voor NL spelling in 2007 in de TS te vermelden?
[ Voor 9% gewijzigd door Marcusso op 20-11-2006 22:13 ]
No Shame, only Fame!
upgrade van 2003.
tot nu toe nog nergens last van.
Spellingscontrole is gewoon in het nederlands en goed.
Wel is hij wat trager dan de 2003 versie.
Ik heb zelf een ipod nano, itunes 7.0.2 en outlook 2007 RTM. Hij geeft geen foutmeldingen tijdens het synchroniseren, maar als ik later op mijn ipod kijk, dan blijkt hij niets gekopieerd te hebben.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Verwijderd
al gegoogled? http://www.google.com/sea...8&startIndex=&startPage=1CycloneX schreef op donderdag 23 november 2006 @ 18:07:
Is er toevallig een oplossing om de "enable Instant Search" balk bovenin je inbox in Outlook uit te zetten? als je die Windows Desktop Search niet wil installeren.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
telefoontoestel
Graag hulp
Verwijderd
Je kan je rules gewoon exporteren: http://office.microsoft.c...tlook/HP052429261033.aspxtelefoontoestel schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 13:12:
Ik krijg een melding dat hij de final (engelstalige versie) niet over een prerelease versie heen wilt installeren. Ik zou dan eerst alles moeten verwijderen en het dan nog eens proberen. Ik heb alleen alles juist zo ingesteld staan dat alles perfect werkt (incl. berichtregels voor email etc). Is er nog een workaround voor om dit niet te hoeven doen?
Misschien dat je hier wat mee kan:
Waarmee het nut van een eigen uitwisselingstopic over ervaringen met office2007 Beta een beetje twijfelachtig is geworden.
De volgende stap is dat de Office FAQ aangevuld moeten worden met Office2007 gerelateerde zaken. Hierbij is jullie inbreng onontbeerlijk. Mail je bijdrage aan de offmods of DM een voorstel welk onderwerp je kunt behandelen en vereeuwig je nick in de credits van de komende faq.
Dit topic gaat op slot: jazzy bedankt voor de topicstart.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Dit topic is gesloten.