Of K750i covers op ebay gekocht en om zijn W800i gebouwd
Verwijderd
ah okVerwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:21:
[...]
hey niek
ik heb het probleem zelf ook gehad. het ligt gewoon aan het spel, die is waarschijnlijk voor een mobiel met een kleiner scherm. je zou dus een andere game moeten poberen!
Heeft iemand van jullie ervaring met een jabra BT150 of BT330 headset? Zit namelijk te twijfelen tussen die twee modellen voor straks bij mijn W810i
Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet
Alleen zou ik nooit zoiets durven. En het tweede: hij zei dat toen hij het toestel kocht, dat het gewoon een K750i was.willy1986 schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:38:
Of K750i covers op ebay gekocht en om zijn W800i gebouwd
Verwijderd
nou, nee dat hoeft niet:) de k750i heeft een hogere resolutie dan bijv. de k300i ofzo daarom doet het spel wat raar:)Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:41:
[...]
ah ok, maar dan is dat wel een heel erg klein scherm
Verwijderd
oh zo okVerwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:33:
[...]
nou, nee dat hoeft niet:) de k750i heeft een hogere resolutie dan bijv. de k300i ofzo daarom doet het spel wat raar:)
Verwijderd
Nee, ze gaan dan weg, heb het zelf ook geprobeerd toen ik m'n firmware ging updaten en het fout was gegaan.rooie60 schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:25:
[...]
Blijven dan de games/apps wel staan op de foon?na 'terug naar fabrieksinstellingen"?
Ze staan al op op de mmc.
Trouwens, om je Nederlandse taal weer terug te krijgen na een mislukte firmware update:
- Zet je simkaart weer in je telefoon
- Doe hem aan en geef hem een master reset (Instellingen, Master Reset, Alles resetten), je telefoon start nu opnieuw op
- Doe je telefoon weer uit en haal de simkaart eruit
- Start SEUS weer op en update je telefoon weer (Als het goed is mislukt hij deze keer niet)
- Doe de simkaart weer erin en geef je telefoon weer een Master Reset
Als het goed is heb je nu de Nederlandse taal terug
Ik heb de update niet zelf gedaan,maar ben bij SESP geweest,ik waag me er niet aan om het zelf te doen.
Ik ga straks gewoon terug naar fabrieksinstellingen,dan maar dat ene gekochte programma kwijt! de andere apps/themas/tools staan op mijn pc dus zet ik er wel weer op via BT.
Ik ga straks gewoon terug naar fabrieksinstellingen,dan maar dat ene gekochte programma kwijt! de andere apps/themas/tools staan op mijn pc dus zet ik er wel weer op via BT.
ik krijg het niet voor mekaar om te wappen/internetten op mijn W800, ik heb de wap en gprs instellingen laten sms en naar de telefoon en geinstaleerd, maar nog steeds geen verbinding via homepage, of internetservices -> SE
Heb ik verkeerde instellingen of doe ik iets anders fout? Wie kan me op weg helpen?
Heb ik verkeerde instellingen of doe ik iets anders fout? Wie kan me op weg helpen?
Nou, heb resset gedaan,ben idd alle apps/tools kwijt,en het leuke is......hij is nog steeds engels!rooie60 schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:11:
Ik heb de update niet zelf gedaan,maar ben bij SESP geweest,ik waag me er niet aan om het zelf te doen.
SE mailde mij nog wel dat de telefoon dan weer ned. zou zijn,heb het helemaal gehad !
Gewoon nog een keer resetten...rooie60 schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:24:
[...]
Nou, heb resset gedaan,ben idd alle apps/tools kwijt,en het leuke is......hij is nog steeds engels!![]()
SE mailde mij nog wel dat de telefoon dan weer ned. zou zijn,heb het helemaal gehad !
Soms werkt het pas na een paar keer resetten, maar het werkt echt! Bij mij werkte het pas na 3 keer
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Een vraagje over het volume op de W800i (ik kon geen eerder bericht hierover vinden):
Als je de radio aanzet en het volume minimaal zet dan vind ik 'm nog vrij hard. Nu viel me op dat alle blokjes in de volumebalk met halve stappen omhoog/omlaag kunnen, behalve het eerste blokje.
Het liefst zou ik het eerste blokje in de volumebalk op "half" kunnen zetten.
Weet iemand of dit mogelijk is?
Als je de radio aanzet en het volume minimaal zet dan vind ik 'm nog vrij hard. Nu viel me op dat alle blokjes in de volumebalk met halve stappen omhoog/omlaag kunnen, behalve het eerste blokje.
Het liefst zou ik het eerste blokje in de volumebalk op "half" kunnen zetten.
Weet iemand of dit mogelijk is?
Marrik
ik heb een probleem met mijn k750 namelijk dat die niet herkent word door mijn computer, tevens heb ik geprobeerd de software opnieuw te instaleren, maar dit lukte niet, gaf op het einde een foutmelding aan, weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Neem aan dat je met software de drivers bedoeld, dan moet je namelijk deze hebben. Je kunt ze het beste ergens unzippen in een map, daarna sluit je de telefoon aan en zoek je elke keer de locatie op. Zo zou het moeten werken, bij mij in ieder geval wel, succes.westrtp schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:09:
ik heb een probleem met mijn k750 namelijk dat die niet herkent word door mijn computer, tevens heb ik geprobeerd de software opnieuw te instaleren, maar dit lukte niet, gaf op het einde een foutmelding aan, weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Heb ik ook last van gehad. Klinkt gek, maar probeer eens een andere USB poort. Was bij mij de oplossing.westrtp schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:09:
No matter the age, never lose the Kramer inside
Verwijderd
Hoi, ik heb pas een nieuwe frontje besteld voor mijn w800i,
Nu heb ik hem door een vriend erop laten zetten die dat eerder ook op zijn w800i gedaan heeft.
Maar nu werkt de camera niet meer en ook krijg ik vaak meldingen van dat ik alleen noodoproepen kan bellen en geen netwerk beschikbaar o.i.d is.
Ik ben toen naar een plaatselijke Marokkaanse telefoonwinkel geweest, die heeft voor mij gekeken maar die heeft niks kunnen zien toen heb ik hem gezegd of hij de camera eruit heeft gehaald en opnieuw erin heeft gezegd, toen zei hij nee maar hij gaat voor me nu kijken en als het niet werkt zet hij een nieuwe camera erin voor mij zegt hij.
Maar nu devraag, een nieuwe camera zal dat het probleem verhelpen, of zou die vriend wat erin beschadigd kunnen hebben wat de camerafunctie onklaar heeft gemaakt??( alles zit precies op deplek zoals het bij de vorige frontje zat.
Want ik kan nu dus een paar dagen niet slapen door deze dingens
Nu heb ik hem door een vriend erop laten zetten die dat eerder ook op zijn w800i gedaan heeft.
Maar nu werkt de camera niet meer en ook krijg ik vaak meldingen van dat ik alleen noodoproepen kan bellen en geen netwerk beschikbaar o.i.d is.
Ik ben toen naar een plaatselijke Marokkaanse telefoonwinkel geweest, die heeft voor mij gekeken maar die heeft niks kunnen zien toen heb ik hem gezegd of hij de camera eruit heeft gehaald en opnieuw erin heeft gezegd, toen zei hij nee maar hij gaat voor me nu kijken en als het niet werkt zet hij een nieuwe camera erin voor mij zegt hij.
Maar nu devraag, een nieuwe camera zal dat het probleem verhelpen, of zou die vriend wat erin beschadigd kunnen hebben wat de camerafunctie onklaar heeft gemaakt??( alles zit precies op deplek zoals het bij de vorige frontje zat.
Nou ik heb dus een mail gestuurd omtrent het stof probleem wat ik eerder vermeld heb in deze thread en vandaag antwoord gekregen. Ik moet dus mijn telefoon opsturen en dan kijken ze daar verder. Beetje algemeen antwoord ze vertellen niet eens of het vaker voorkomt. Dan maar terug naar de winkel om te kijken hoe ze er daar over denken
©2004
Ik kan natuurlijk niet beoordelen of er iets kapot is, maar een nieuwe camera-module lijkt me nogal een dure oplossing. Misschien een erg simpele oplossing, maar weet je zeker dat het probleem niet gewoon zit in de "active camera switch" of hoe dat ding ook moge heten. Wanneer je de back-cover er op zet moet je zorgen dat het schakelaartje, dat de cameramodus activeert op het moment dat je de lens-cover opent, op de juiste plek zit. Zit dat ding verkeerd dan gebeurt er naderhand wanneer je de lens-cover opent helemaal niets.Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:52:
aaarrgggg! ik heb,5 x geresset,all dus niet alleen settings,maar nee! engels....Giox schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:29:
[...]
Gewoon nog een keer resetten...
Soms werkt het pas na een paar keer resetten, maar het werkt echt! Bij mij werkte het pas na 3 keer
Ook als ik naar taal ga dan krijg ik alleen de optie 'according to sim' en engels
Dus helaas k*t,deze vrouw heeft er schoon genoeg van
Ik heb een W800i en ik ben op zoek naar een (betaalbare) nieuwe CD/MP3 etc. speler voor in de auto met Bluetooth én de mogelijkheid om de MP3's op mijn Memorystick via bluetooth te streamen (oftwel die het A2DP profile beheerst).
Is er iemand die ene dergelijk systeem kent? Ervaringen?
De Parrot Rhytm&Blue kent dit profiel niet, maar ik heb vandaag een mail van ze gehad met de mededeling dat het volgende model hier wel in zal voorzien. Wanneer die op de markt komt is nog niet bekend.
Is er iemand die ene dergelijk systeem kent? Ervaringen?
De Parrot Rhytm&Blue kent dit profiel niet, maar ik heb vandaag een mail van ze gehad met de mededeling dat het volgende model hier wel in zal voorzien. Wanneer die op de markt komt is nog niet bekend.
Just because you're a certified paranoid does not mean there is no one after you
Verwijderd
hmm, daar is niks aan de hand, als ik in het menu de camerafunctie kiest, knippert het logo en dan komt het weer terug en verder doethij niks, hij komt niet in de camera en geeft ook niks aan.
Wyckse_witte schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:13:
[...]
Ik kan natuurlijk niet beoordelen of er iets kapot is, maar een nieuwe camera-module lijkt me nogal een dure oplossing. Misschien een erg simpele oplossing, maar weet je zeker dat het probleem niet gewoon zit in de "active camera switch" of hoe dat ding ook moge heten. Wanneer je de back-cover er op zet moet je zorgen dat het schakelaartje, dat de cameramodus activeert op het moment dat je de lens-cover opent, op de juiste plek zit. Zit dat ding verkeerd dan gebeurt er naderhand wanneer je de lens-cover opent helemaal niets.
Het lukt mij niet meer op in te zoomen op een bepaald plaatje. Ik zag puntjes linksboven in de afbeelding, dus ik dacht, de afbeelding is te groot, ik verklein hem. Dus verklein, nu zie ik '1280' links boven ipv de puntjes staan, maar, ik kan als ik het horizontaal draai, nog steeds niet inzoomen! En op de foto's gemaakt met mijn telefoon, kan ik wel inzoomen..
Wie helpt mij
Wie helpt mij
Ey allemaal. Ik heb een W800i met een T-Mobile abbo. Kreeg er wat zut van Robbie Williams bij
. Maar er staat nu ook dingen op zoals t-zones en t-music. Wil dit zeggen dat de mobiel branded is en ik dus geen firmware updates kan krijgen?
vogelaarke135
Sony Ericsson W700

Specs...

Hij komt in 2 kleuren volgens de SE website; Smooth White zoals de W800 en Titanium Gold, zie afbeelding. Hiernaast wordt hij geleverd met een 256MB geheugenkaart ten opzichte van de 512MB kaart welke geleverd wordt bij de W800. Ook ontbreekt AutoFocus ten opzichte van de W800.

Specs...
Hij komt in 2 kleuren volgens de SE website; Smooth White zoals de W800 en Titanium Gold, zie afbeelding. Hiernaast wordt hij geleverd met een 256MB geheugenkaart ten opzichte van de 512MB kaart welke geleverd wordt bij de W800. Ook ontbreekt AutoFocus ten opzichte van de W800.
[ Voor 52% gewijzigd door Eggy op 04-04-2006 12:04 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Alleen een andere skin, maar verder lijkt hij zowat precies tzelfde
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Yep, klopt.vogelaarke schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:45:
Ey allemaal. Ik heb een W800i met een T-Mobile abbo. Kreeg er wat zut van Robbie Williams bij. Maar er staat nu ook dingen op zoals t-zones en t-music. Wil dit zeggen dat de mobiel branded is en ik dus geen firmware updates kan krijgen?
(heb exact hetzelfde (incl Robbie Williams))
Nieuwe firmware zal heus wel uitkomen.. alleen minder snel (eerst moet SE het afhebben, dan moet T-mobile er weer van die ellendige sh*t inbouwen en de boel verpr*tsen).
Anders zijn er uiteraard nog alternatieve methoden.. maar dat mag hier niet besproken worden (policy).
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 13:03 ]
Vandaag mijn LinuX FM transmitter ontvangen
(een apparaatje om audio te streamen als FM signaal, en dit signaal vervolgens ontvangen op je (douche) radio
)

Direct aangesloten op pc en WMP aan gestart.
Headset aangesloten en de radio gestart op mijn foon en getuned naar FM 89.0. Meteen helder stereo geluid vanaf mijn computer!
Mijn BT 2.0 dongle aan, BT aan op mijn K750i. BT HID gestart en jawel... Nu heerlijk draadloos luisteren naar 21Gb aan mp3 en wma muziek! En mediaplayer via BT bedienen!

Headset aangesloten en de radio gestart op mijn foon en getuned naar FM 89.0. Meteen helder stereo geluid vanaf mijn computer!
Mijn BT 2.0 dongle aan, BT aan op mijn K750i. BT HID gestart en jawel... Nu heerlijk draadloos luisteren naar 21Gb aan mp3 en wma muziek! En mediaplayer via BT bedienen!
Verwijderd
nog maar een keer in de herhaling...Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:03:
Weet iemand ook toevallig hoe je als je via bluetooth iets verzend, hoe je dan door menu's kan gaan en afbeeldingen kan bekijken enz. het is me één keer gelukt, verder niet..(k750i)
in dat laatste geval; kun je niet beter de bluetooth van je pc laten streamen?willy1986 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:08:
Vandaag mijn LinuX FM transmitter ontvangen(een apparaatje om audio te streamen als FM signaal, en dit signaal vervolgens ontvangen op je (douche) radio
)
Headset aangesloten en de radio gestart op mijn foon en getuned naar FM 89.0. Meteen helder stereo geluid vanaf mijn computer!![]()
Mijn BT 2.0 dongle aan, BT aan op mijn K750i. BT HID gestart en jawel... Nu heerlijk draadloos luisteren naar 21Gb aan mp3 en wma muziek! En mediaplayer via BT bedienen!![]()
(ik heb die transmitter trouwens ook; ideaal)
Waar koop je zo'n transmitter? Ik ben al een tijdje op zoek naar een goeie. Officieel zijn ze geloof ik niet te krijgen in Nederland.
Ik keek ook naar de SE mmr-60,. Hoeft iemand die? En hoe bevalt die?
Ik keek ook naar de SE mmr-60,. Hoeft iemand die? En hoe bevalt die?
Hoe bedoel je? Graag uitlegmarteltor schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:18:
[...]
in dat laatste geval; kun je niet beter de bluetooth van je pc laten streamen?
(ik heb die transmitter trouwens ook; ideaal)
Wie ook zo'n FM transmitter wil moet http://www.inkoopacties.net en http://www.samenkopen.net/ in de gaten houden.
Jammer dat je mijn "advertentie" in het afgelopen topic hebt gemist

[ Voor 4% gewijzigd door willy1986 op 04-04-2006 16:44 ]
locatie opzoeken? maar hoe doe k dat als die mijn telefoon niet herkent®Otto schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:24:
[...]
Neem aan dat je met software de drivers bedoeld, dan moet je namelijk deze hebben. Je kunt ze het beste ergens unzippen in een map, daarna sluit je de telefoon aan en zoek je elke keer de locatie op. Zo zou het moeten werken, bij mij in ieder geval wel, succes.
Verwijderd
Iemand al gebruikgemaakt van T-Mobile?
https://www.t-mobile.nl/p...aidDetails&ProductId=2596
Wilde eerst wachten op de W810i, maar de verschillen zijn zo nihil en het prijsverschil een stuk groter. Is de buitenkant ook T-Mobile branded?
Wilde eerst wachten op de W810i, maar de verschillen zijn zo nihil en het prijsverschil een stuk groter. Is de buitenkant ook T-Mobile branded?
Daar bedoelt hij mee dat je Windows telkens de locatie van die drivers moet geven wanneer de verschillende gevonden onderdelen van je telefoon worden geinstalleerd.. Gezien je reactie ga ik er maar eens voorzichtig van uit dat je die drivers dus inderdaad niet hebt geïnstalleerd; wat vervolgens weer verklaart waarom je telefoon niet gedetecteerd wordt.westrtp schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:22:
[...]
locatie opzoeken? maar hoe doe k dat als die mijn telefoon niet herkent
Ik heb er nog geen gebruik van gemaakt maar ga dat toch snel doen denk... ik vind zelf de w800 mooier dan de w810. Ik vraag me wel af.. nu met ook de w700 en de w810 of er van die "superdeals" komen..Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:59:
Iemand al gebruikgemaakt van T-Mobile?
edit..: Mijn k750 ligt nu op de intensive-care bij bc... Waren echt teveel problemen, kreeg ik al na 7 dagen een telefoontje dat ik hem op kon halen.. was de helft maar gefixed en mijn joystick werkte helemaal niet meer

[ Voor 27% gewijzigd door Pendulum op 04-04-2006 19:16 ]
Dit bedoel ik inderdaad zo, sorry dat ik misschien eerst niet zo duidelijk was. Wat je dus het beste kunt doen is ergens het gedownloade zip-bestand unzippen, je krijgt dan een nieuwe map. Nu sluit je je telefoon aan en hij zal dan vragen om de drivers en dan zoek je de nieuwe map op. Hij zal dat een paar keer vragen als ik het goed heb en hierna wordt je telefoon herkent.Wyckse_witte schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:28:
[...]
Daar bedoelt hij mee dat je Windows telkens de locatie van die drivers moet geven wanneer de verschillende gevonden onderdelen van je telefoon worden geinstalleerd.. Gezien je reactie ga ik er maar eens voorzichtig van uit dat je die drivers dus inderdaad niet hebt geïnstalleerd; wat vervolgens weer verklaart waarom je telefoon niet gedetecteerd wordt.
Ik las toevallig op de Site van SE iets over de W700, opt eerste beeld is deze behalve de kleur niet veel anders dan de W800, en hij heeft maar liefst 4mb meer intern geheugen.
http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10437
http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10437
[ Voor 15% gewijzigd door JunkieXP op 04-04-2006 21:45 ]
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Dus je streamt muziek vanaf je pc naar je foon via BTwilly1986 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:08:
Mijn BT 2.0 dongle aan, BT aan op mijn K750i. BT HID gestart en jawel... Nu heerlijk draadloos luisteren naar 21Gb aan mp3 en wma muziek! En mediaplayer via BT bedienen!![]()
Met HID start je een mediaplayer denk ik, maar hoe connect ie dan vervolgens met BT?
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Heeft iemand gmail nog aan de praat op de K750? Vroeger werkte t altijd prima maar nu niet meer..
krijg een ssl error al een paar maanden..
Wie post de juiste instellingen?
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
Uhm als ik wil updaten .. dan blijft hij al bij de eerste stap hangen.. ik haal de SIM eruit batterij erin -C- ingedrukt dan gaat hij flash driver installeren maar dan gaatie toch echt niet verder
ik heb trwns een unbranded tel met KPN simkaart
Verwijderd
Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 6Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:52:
Hoi, ik heb pas een nieuwe frontje besteld voor mijn w800i,
Jou problemen heb ik al eerder gelezen,misschien kun je wat met de bovenstaande link,had ook problemen met de camera en het ontvangst.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 22:36 ]
Laat ik eerst even duidelijk stellen dat ik er absoluut niet op uit ben jou persoonlijk aan te vallen..Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 22:17:
Uhm als ik wil updaten .. dan blijft hij al bij de eerste stap hangen..
Dit W800, K750 en D750 topic is halverwege deel 9, maar onderhand kun je 3 van die delen vullen met vragen zoals die van jou. Die updateprocedure is inmiddels zo vaak en echt tot in de kleinste details beschreven (en daar hoef je ècht al die 9 delen niet voor gelezen te hebben..) dat ik werkelijk niet begrijp waarom diezelfde vragen telkens maar weer opnieuw gesteld worden.
Ik denk dat het ook wel leuk is om het volgende in de openingspost te zetten.
Gehele lijst met allerlei smilies: Toets driemaal 1 met T9 ingeschakeld.
Gehele lijst met allerlei smilies: Toets driemaal 1 met T9 ingeschakeld.
Verwijderd
Ik snap precies wat je bedoeld maar ik heb nu iets dat nog niet voorgekomen is .. hij vraagt nu om de driver voor de Sony Eri Memory Stick USD Device .. en dan zoek ik in dat mapje van k750_usb_drivers maar dan vind hij echt niks!Wyckse_witte schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 22:57:
[...]
Laat ik eerst even duidelijk stellen dat ik er absoluut niet op uit ben jou persoonlijk aan te vallen..
Dit W800, K750 en D750 topic is halverwege deel 9, maar onderhand kun je 3 van die delen vullen met vragen zoals die van jou. Die updateprocedure is inmiddels zo vaak en echt tot in de kleinste details beschreven (en daar hoef je ècht al die 9 delen niet voor gelezen te hebben..) dat ik werkelijk niet begrijp waarom diezelfde vragen telkens maar weer opnieuw gesteld worden.
Ik heb de jabra BT150 en hij voldoet prima. De verbinding kwam eigenlijk direct tot stand, geen problemen dus. Ik zit niet dagelijks in de auto dus de kwaliteit en het draaggemak mogen van mij best wat minder zijn. Ik denk daarom ook dat als je veel in de auto zit dat je beter een wat duurdere headset kunt aanschaffen. Hij klinkt namelijk een klein beetje hol en je moet het geluid iets harder zetten waardoor je af en toe een licht kraakje hoort. Hij is licht (17 gr) en sluit goed aan op mijn oor. Voor mij een uitstekende headset.McRed schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:57:
Heeft iemand van jullie ervaring met een jabra BT150 of BT330 headset? Zit namelijk te twijfelen tussen die twee modellen voor straks bij mijn W810i
Ben heel benieuwd hoe dit verder afloopt. Het lijkt mij dat als ze dit voor je verhelpen dat het stof weer net zo hard terug komt. Ik vind dit het enige nadeel van deze telefoon. Ik hoop dat de W810 hier geen last van heeft, al doet de dummy in de winkel anders vermoeden.SS2 Harem schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:15:
Nou ik heb dus een mail gestuurd omtrent het stof probleem wat ik eerder vermeld heb in deze thread en vandaag antwoord gekregen. Ik moet dus mijn telefoon opsturen en dan kijken ze daar verder. Beetje algemeen antwoord ze vertellen niet eens of het vaker voorkomt. Dan maar terug naar de winkel om te kijken hoe ze er daar over denken
Hou ons op de hoogte als je wilt..
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
@rnie16 en @westrtp: Ik zou eerst gewoon even een andere USB poort proberen. Grote kans dat daarmee jullie probleem al is opgelost.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Nee, BT wordt alleen gebruikt voor de HID. De muziek wordt door de FM transmitter uitgezonden op een FM frequentie, die weer met de radiofunctie met de telefoon ontvangen kan worden.Speedy-Andre schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:38:
Dus je streamt muziek vanaf je pc naar je foon via BT![]()
Met HID start je een mediaplayer denk ik, maar hoe connect ie dan vervolgens met BT?
Ik zou graag ook omgekeerde willen doen: een transmitter (zoals de MMR-60) op de telefoon aansluiten. om bijvoorbeeld in de auto de mp3'tjes over de autoradio te luisteren. Ik weet alleen niet waar je die dingen kunt kopen.
Ik heb GMail werkend op mijn K750i. Je moet een SSl certificate installeren op je telefoon. Lees dit topic (met link naar .zip met certifcaten):dadj schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:48:
Heeft iemand gmail nog aan de praat op de K750? Vroeger werkte t altijd prima maar nu niet meer..
http://www.esato.com/boar...php?topic=101012&start=45
Is het soms al iemand gelukt om via imode op de k750i mobiel te bankieren via de rabobank?
Aan de TS, misschien dat hij de W700 ook in de OP kan toevoegen. Want het model behoeft eigenlijk geen nieuw draadje. Zelfde als de W800 alleen minder extern geheugen meegeleverd en andere kleur.

New W700 WALKMAN® Phone launched in Titanium Gold colour
04 April 2006
The latest addition to Sony Ericsson’s Walkman® phone family, the W700, will appeal to lovers of classic and discreet design. Available in subtle Titanium Gold the W700 is the 8th Walkman® phone from Sony Ericsson, and it broadens the appeal of the category to new groups of music listeners. Great listening and easy to operate, it combines a top quality music player with a 2 Megapixel camera plus lots of features for fun and work. The Walkman® music player even works with the phone turned-off – great for use on flights.
“The W700 builds on the legacy of the first Walkman® phone, the W800. This phone will appeal to anyone who wants a quality music player in their phone for occasional listening,” said Jan Wäreby, Corporate Executive Vice President, Head of Sale and Marketing, Sony Ericsson.
There’s also greater potential to expand the storage capacity. As with all Walkman® phones a Memory Stick PRO Duo is included in the box. The W700 comes with 256MB - enough to hold 6 CDs for occasional music listening. But with up to 2GB versions on the market, enough to hold 47 CDs, there is enough music storage available to entertain on even the longest of journeys.
W700 comes supplied with high quality headset that plugs into a standard connector, so you can connect a favourite headset of your own if you wish. There are also a full range of plug-in music accessories from small portable speakers to car systems available.
Music management couldn’t be simpler. All the software and cables you need to rip CDs to your PC and transfer them to the phone is included the box.
The W700 will ship globally during Q2 2006 and be available in Titanium Gold. A Smooth White colour variant will be available in some markets.
W700 – complete feature list:
Music & entertainment
Walkman® player
Supports MP3, AAC
Music mode – transmitter off but you can still play your music
256MB Memory Stick PRO Duo (in the box)
Up to 30 hours music playing time
Graphical equalizer and Mega Bass™
Disc2Phone music management software allows easy ripping of CDs to PC and PC-to-phone transfer
Stereo headphones in the box
FM radio with RDS
Music DJ
PlayNow™
Speakerphone
Streaming video
Java MIDP 2.0
2D and 3D gaming
OMA DRM phase 1
Imaging
2 Megapixel camera
4x digital zoom
1.8”, 176x220, TFT
262K colour display
Horizontal user interface
LED picture light
Video Recording/Playback
Supports 3GPP and MPEG-4
Messaging
SMS and MMS
Instant messaging
Predictive text input
Connectivity
Tri-band GSM/GPRS 900/1800/1900 Mhz
WAP 2.0 XHTML
Bluetooth 2.0
USB 2.0 mass storage
USB cable in box
Expandable Memory Stick Duo slot
Infrared port
Modem
PC synchronization
Accessories
Full range of speakers:
Home Audio System MDS-70,
Music Desk Stand MDS-60 and
Portable Speakers MPS-60
Bluetooth Headsets and Car accessories
Availability and versions
Q2 2006
W700i – Tri-Band GSM/GPRS 900/1800/1900 MHz for Europe, Asia Pacific, Middle East, Africa
W700c – Tri-Band GSM/GPRS 900/1800/1900 for Mainland China
[ Voor 81% gewijzigd door Sur_G op 05-04-2006 11:24 ]
als ik mijn telefoon aansluit op een andere poort, dan gebeurd er nog steeds niks. als ik mijn muis aansluit op de poort waar ik normaal mijn k750 aansluit dan herkent die de muis wel.®Otto schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:41:
[...]
Dit bedoel ik inderdaad zo, sorry dat ik misschien eerst niet zo duidelijk was. Wat je dus het beste kunt doen is ergens het gedownloade zip-bestand unzippen, je krijgt dan een nieuwe map. Nu sluit je je telefoon aan en hij zal dan vragen om de drivers en dan zoek je de nieuwe map op. Hij zal dat een paar keer vragen als ik het goed heb en hierna wordt je telefoon herkent.
Als je de kabel goed hebt aangesloten (zou niet weten hoe je dat verkeerd zou kunnen doen, maar okee..), je telefoon staat aan, je gebruikt een naar behoren functionerende usb poort en er gebeurt vervolgens nog steeds helemaal niets wanneer je de handel aansluit dan is of je kabel defect of je telefoon zelf.
Verwijderd
Ik heb nogal een vaag probleem.
(edit: het gaat om een W800i met Orange abbo)
Het volgende is het geval, als ik van een specifiek persoon sms-jes krijg worden die automatisch in de opgeslagen items gezet(dus op mijn simkaart). Als ik sms-jes van andere krijg komen deze wel gewoon in mijn postvak IN.
Ik heb geupdate na de nieuwste firmware maar ik blijf het probleem houden.
In de winkel dachten ze dat het misschien zou komen doordat ik een nr er dubbel in had staan, maar dat was ook niet het geval.
Dus heeft iemand dit ook? Of heeft iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?
(edit: het gaat om een W800i met Orange abbo)
Het volgende is het geval, als ik van een specifiek persoon sms-jes krijg worden die automatisch in de opgeslagen items gezet(dus op mijn simkaart). Als ik sms-jes van andere krijg komen deze wel gewoon in mijn postvak IN.
Ik heb geupdate na de nieuwste firmware maar ik blijf het probleem houden.
In de winkel dachten ze dat het misschien zou komen doordat ik een nr er dubbel in had staan, maar dat was ook niet het geval.
Dus heeft iemand dit ook? Of heeft iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 13:25 ]
Iemand een idee hoe je de shutdown.gif , startup.gif en screensaver.jpg kan vervangen? Blijkbaar zijn deze read-only of niet beschikbaar?
Heb een Vodafone Life exemplaar en wil deze schermen vervangen door originele Sony Ericsson exemplaren.
Heb een Vodafone Life exemplaar en wil deze schermen vervangen door originele Sony Ericsson exemplaren.
Verwijderd
Geen baat bijHmtsjmftsch schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:38:
@rnie16 en @westrtp: Ik zou eerst gewoon even een andere USB poort proberen. Grote kans dat daarmee jullie probleem al is opgelost.
Microsoft.MSXLM2,publicKeyToken="6bd6b9abf34578f",
version="4.1.0.0",type="win32",processorArchitecture="x86"
deze foutmelding krijg ik bij t instaleren van pc suite
version="4.1.0.0",type="win32",processorArchitecture="x86"
[ Voor 16% gewijzigd door westrtp op 06-04-2006 10:31 ]
Je moet even een logbestand laten aanmaken door de installer, en kijken waar het fout gaat (bij welk bestand dus)westrtp schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:35:
Microsoft.MSXLM2,publicKeyToken="6bd6b9abf34578f",version="4.1.0.0",type="win32",processorArchitecture="x86"
Ja dat zal ik doen. Ik ga volgende week naar de winkel dus dan hoor je meer.BillSpaarbank schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:55:
Ben heel benieuwd hoe dit verder afloopt. Het lijkt mij dat als ze dit voor je verhelpen dat het stof weer net zo hard terug komt. Ik vind dit het enige nadeel van deze telefoon. Ik hoop dat de W810 hier geen last van heeft, al doet de dummy in de winkel anders vermoeden.
Hou ons op de hoogte als je wilt..
©2004
nou als ik het goed begrijp stuur je via radiozender van je pc naar je telefoon en dan weer naar je bluetooth headset. Kun je dan toch beter direct naar je bluetooth headset sturen vanaf de pc.willy1986 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:43:
[...]
Hoe bedoel je? Graag uitleg![]()
Wie ook zo'n FM transmitter wil moet http://www.inkoopacties.net en http://www.samenkopen.net/ in de gaten houden.
Jammer dat je mijn "advertentie" in het afgelopen topic hebt gemist
[ Voor 7% gewijzigd door marteltor op 05-04-2006 18:16 ]
W700i heeft geen autofocus op de camera.Sur_G schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:22:
Aan de TS, misschien dat hij de W700 ook in de OP kan toevoegen. Want het model behoeft eigenlijk geen nieuw draadje. Zelfde als de W800 alleen minder extern geheugen meegeleverd en andere kleur.
[...]
T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1
Nee, ik gebruik BT alleen om (dmv HID )de mediaplayer te bedienen. Ik heb daarnaast de radio aanstaan (de HPM-70 dopjes aangesloten) om naar het FM signaal te luisteren.marteltor schreef op woensdag 05 april 2006 @ 18:16:
[...]
nou als ik het goed begrijp stuur je via radiozender van je pc naar je telefoon en dan weer naar je bluetooth headset. Kun je dan toch beter direct naar je bluetooth headset sturen vanaf de pc.
Even ter bevestiging, het is toch niet mogelijk om je operator logo te verwijderen net als bij een nokia?
©2004
Nee, dat kan idd nietSS2 Harem schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:38:
Even ter bevestiging, het is toch niet mogelijk om je operator logo te verwijderen net als bij een nokia?
Verwijderd
dit krijg ik ter verduidelijking

wat moet er op je memstick staan.. Ik heb hem nl geformateerd.

wat moet er op je memstick staan.. Ik heb hem nl geformateerd.
Verwijderd
Voor de KPN 750i bezitters: de update is beschikbaar! Heb deze zo juist met succes erop gezet.
Geen idee of iemand dit al eens heeft gepost maar als je de volumeknop indrukt bij het typen van een smsje kun je tekst selecteren. Helaas niet kopiëren en plakken
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Hoe doe ik dit?dog4life schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:07:
[...]
Je moet even een logbestand laten aanmaken door de installer, en kijken waar het fout gaat (bij welk bestand dus)
Ik heb even wat vraagjes mbt gebruik van mn SE W800i;
1) ik gebruik de wekker functie dagelijks en wordt wakker met een favoriet nummer in mp3. Allemaal leuk alleen ondanks bepaalde volume settings wordt het geluid bij afgaan steeds harder is dit ook ergens vast te zetten? Vrij irritant wakker worden. Mijn gewone geluidsinstelling heeft blijkbaar hier geen effect op.
2) Ik heb zelf een oud T-mobile sim-only 200 (15 euro) abo nu mag ik graag een e-mail met foto sturen om op mn moblog te zetten. Nu werkt dat allemaal prima maar al met al niet goedkoop so I think. Op rekeningspecificatie kan ik nog niks zien. Ik dus even online bij t-mobile.nl gekeken (inmiddels niet meer te vinden vanwege de nieuwe Flex abo's) Dus ik bellen met Helpdesk maar konden mij niet precies vertellen hoeveel ik nu per kb/ bericht betaal. Ook vrij onduidelijk of ik nu een e-mail stuur via GPRS of MMS (ik geloof t eerste).
E-mail instellingen;
Protocol: POP3
uitgaande server mail.t-mobile.nl
inkomende server prive mail
dus kan een t-mobile gebruiker mij vertellen wat ik nu werkelijk betaal per kb/bericht?
de nieuwe abo's vermelden dit;
Flex Abonnee
Sim-only Flex15
MMS: per stuk 0,20
T-zones (GPRS): per 10 kb 0,15
T-mobile internet: per minuut 0,24
Flex Abonnee Relax
MMS: per stuk 0,50
1) ik gebruik de wekker functie dagelijks en wordt wakker met een favoriet nummer in mp3. Allemaal leuk alleen ondanks bepaalde volume settings wordt het geluid bij afgaan steeds harder is dit ook ergens vast te zetten? Vrij irritant wakker worden. Mijn gewone geluidsinstelling heeft blijkbaar hier geen effect op.
2) Ik heb zelf een oud T-mobile sim-only 200 (15 euro) abo nu mag ik graag een e-mail met foto sturen om op mn moblog te zetten. Nu werkt dat allemaal prima maar al met al niet goedkoop so I think. Op rekeningspecificatie kan ik nog niks zien. Ik dus even online bij t-mobile.nl gekeken (inmiddels niet meer te vinden vanwege de nieuwe Flex abo's) Dus ik bellen met Helpdesk maar konden mij niet precies vertellen hoeveel ik nu per kb/ bericht betaal. Ook vrij onduidelijk of ik nu een e-mail stuur via GPRS of MMS (ik geloof t eerste).
E-mail instellingen;
Protocol: POP3
uitgaande server mail.t-mobile.nl
inkomende server prive mail
dus kan een t-mobile gebruiker mij vertellen wat ik nu werkelijk betaal per kb/bericht?
Flex Abonnee
Sim-only Flex15
Flex Abonnee Relax
[ Voor 3% gewijzigd door funrider op 06-04-2006 10:16 ]
Weet iemand of het mogelijk is om de kleur van de mediaplayer te wijzigen bij de k750i?
Een andere kleur brillenglazengelukkie schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:00:
Weet iemand of het mogelijk is om de kleur van de mediaplayer te wijzigen bij de k750i?
Met spoed gezocht:
Medium oordopjes voor de W800i headset (HPM-70)
Ik heb één setje small dopjes en één setje large dopjes te ruil. Ruilen dmv briefpost (39 cent)
Je kan mij bereiken via het volgende email adres: ikwilspam ApEnSt@@rt hotmail PuNt com
(voor 16 uur reageren = volgende dag in huis; setje bestaat uit twee (2) dopjes)
[ Voor 45% gewijzigd door willy1986 op 06-04-2006 20:46 ]
Verwijderd
Wat niet duidelijk op de T-mobile site wordt aangegeven is dat je met een normale mobiel, in mijn geval de K750i, ook kunt internetten en dan niet via T-zones want dat is veel te duur.funrider schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:14:
Flex Abonnee
Sim-only Flex15
Flex Abonnee Relax
Ik gebruik T-zones niet meer maar alleen T-mobile internet. Op mijn factuur staat in die gevallen Type=DATA, Bestemming=Internet, Duur/Volume=100KB, Kosten=0,20.
Dus de internet verbinding wordt bij mij in Volume afgerekend. Hierbij wordt afgerond op 100KB en per 100KB kost dit 0,20 ex btw.
Ter vergelijking T-zones 200KB=2,52 terwijl Internet 200KB=0,39. Dus bij mij geen T-zones meer.
Ik heb op mijn mobiel Opera mini geinstalleerd en hiermee kan ik vrij goed internetten.
Ook de gratis navigatie van nav4all werkt met deze verbinding.
Verder kan ik via deze verbinding mijn email ophalen.
Voor de K750i gebruik ik onderstaande instellingen:
Data-account info:
Naam: GPRS internet
APN: internet
Gebruikersnaam: tmobile
Wachtwoord: tmobile
Internet profilel:
Verbinden via: GPRS internet
Internetmodus: HTTP
Proxy gebruiken: Nee
Ik heb eergisteren ook een W800i aangeschaft, erg interessant om dit topic door te lezen (net als de topics over de T630 die ik tot dusverre had). De firmware net geupdate naar de laatste versie (R1BC002), hoewel ik de afgelopen dagen nog geen rare problemen ben tegengekomen.. maar dat zal z'n tijd nodig hebben I guess 
Erg fijne telefoon so far! Weet niet of dit al is langsgekomen, maar ik gebruik de <b>Nokia</b> Multimedia Converter, die ik ergens op internet tegenkwam, om video's (AVI, MPG) naar 3GPP te converteren. Werkt erg goed, een aflevering van bijvoorbeeld 24 is nog aardig te kijken op de W800. Leuk voor in de trein.
Erg fijne telefoon so far! Weet niet of dit al is langsgekomen, maar ik gebruik de <b>Nokia</b> Multimedia Converter, die ik ergens op internet tegenkwam, om video's (AVI, MPG) naar 3GPP te converteren. Werkt erg goed, een aflevering van bijvoorbeeld 24 is nog aardig te kijken op de W800. Leuk voor in de trein.
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Mijn K750i heb ik altijd op toetsenbordblokkering staan wanneer ik em in mijn broekzak doe. Het komt vaak voor dat wanneer ik em tevoorschijn haal "Mijn snelkoppelingen" op het scherm staan, terwijl hij op toetsenbordblokkering stond...
Ik heb dit even getest door nadat de toetsenbordblokkering aan was op de toets van snelkoppelingen te dukken ( toets boven joystick ), als je dit een paar achter elkaar doet verschijnt inderdaad "mijn snelkoppelingen", terwijl het toetsenbord tock gelocked zou moeten zijn.
Hebben meer mensen hier last van???
Ik heb dit even getest door nadat de toetsenbordblokkering aan was op de toets van snelkoppelingen te dukken ( toets boven joystick ), als je dit een paar achter elkaar doet verschijnt inderdaad "mijn snelkoppelingen", terwijl het toetsenbord tock gelocked zou moeten zijn.
Hebben meer mensen hier last van???
Jah, als ik de snelkoppeling toets lang indruk.
Ik heb dat mijn W800I altijd mensen belt, als hij in mijn broekzak zit met lock erop. Beetje jammer dat ze zo snel van de lock afzijn.
Dan moet je oudste firmware maar weer terug zetten, want die heeft daar geen last van (weer een bugje erbij zo te zien)
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
ik heb sinds de nieuwe firmware wat neppe dinge ontdekt.
1. de slaapstandklok licht niet meer op na toetsenblokkering hij lichtte altijd nog ff op om te kunnen kijken hoe laat het is.
2. me batterij gaat soms heel snel leeg na 3 liedjes via de speaker te beluistere
3. me pookje is er erg op achteruit gegaan
1. de slaapstandklok licht niet meer op na toetsenblokkering hij lichtte altijd nog ff op om te kunnen kijken hoe laat het is.
2. me batterij gaat soms heel snel leeg na 3 liedjes via de speaker te beluistere
3. me pookje is er erg op achteruit gegaan
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Dit was juist een bug. Is sinds de firmware van oktober 2005 aangepast (zie startpost)rohit schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:17:
ik heb sinds de nieuwe firmware wat neppe dinge ontdekt.
-knip-
thanks hhog 
ik ben erg benieuwd naar de rekening specificatie van mijn eerstvolgende rekening.
Momenteel zit ik na 6 foto's van 30/40 kb p.stuk en stuk of 8 e-mails 3,50 aan extra kosten.
heb deze instellingen ook maar even toegepast. De naam maakt voor de rest toch niet uit.. hoe weet t-mobile of je nu wel of niet t-zones gebruikt?
ik ben erg benieuwd naar de rekening specificatie van mijn eerstvolgende rekening.
Momenteel zit ik na 6 foto's van 30/40 kb p.stuk en stuk of 8 e-mails 3,50 aan extra kosten.
heb deze instellingen ook maar even toegepast. De naam maakt voor de rest toch niet uit.. hoe weet t-mobile of je nu wel of niet t-zones gebruikt?
Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 01:01:
[...]
Wat niet duidelijk op de T-mobile site wordt aangegeven is dat je met een normale mobiel, in mijn geval de K750i, ook kunt internetten en dan niet via T-zones want dat is veel te duur.
Ik gebruik T-zones niet meer maar alleen T-mobile internet. Op mijn factuur staat in die gevallen Type=DATA, Bestemming=Internet, Duur/Volume=100KB, Kosten=0,20.
Dus de internet verbinding wordt bij mij in Volume afgerekend. Hierbij wordt afgerond op 100KB en per 100KB kost dit 0,20 ex btw.
Ter vergelijking T-zones 200KB=2,52 terwijl Internet 200KB=0,39. Dus bij mij geen T-zones meer.
Ik heb op mijn mobiel Opera mini geinstalleerd en hiermee kan ik vrij goed internetten.
Ook de gratis navigatie van nav4all werkt met deze verbinding.
Verder kan ik via deze verbinding mijn email ophalen.
Voor de K750i gebruik ik onderstaande instellingen:
Data-account info:
Naam: GPRS internet
APN: internet
Gebruikersnaam: tmobile
Wachtwoord: tmobile
Internet profilel:
Verbinden via: GPRS internet
Internetmodus: HTTP
Proxy gebruiken: Nee
En je denkt echt dat dat door de firmware komt?
Verwijderd
wanneer ik wil updaten (heb de oudste firmware
) de 'c' indruk en gewoon de gebruikelijke instructies volg, plug ik de foon en ziet mijn pc de telefoon als 'nieuw' alle drivers moeten weer geinstalleerd worden , een schijfstation moet toegevoegd worden etc. Updaten lukt dus niet
heeft iemand deze variant al is meegemaakt?
(w800i)
(w800i)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 20:00 ]
Hi vraagje...
Ik wil graag terug naar Firmware R1L002 (heb nu R1A008)
vanwege Flash Lite.
Heeft iemand hier ervaring mee en kan het?
Thanks,
Dualband
PS: Ik heb de R1L002 Firmware
vanwege Flash Lite.
Thanks,
Dualband
Ja, ik heb dit ook bij mijn k750. Als je de drivers opnieuw geinstalleerd hebt en je probeert het nog een keer, werkt het dan nog steeds niet? Bij mij wel namelijk. Misschien een overbodige opmerking maar probeer de drivers uit de startpost.Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:17:
wanneer ik wil updaten (heb de oudste firmware) de 'c' indruk en gewoon de gebruikelijke instructies volg, plug ik de foon en ziet mijn pc de telefoon als 'nieuw' alle drivers moeten weer geinstalleerd worden , een schijfstation moet toegevoegd worden etc. Updaten lukt dus niet
![]()
Thanks? Dualbandmobile schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:35:
Hi vraagje...
vanwege Flash Lite.
Thanks,
Dualband
Toen je naar R1A008 ging (vanaf R1L002) kon je een herstelactie doen als het mis ging geloof ik.
Maar tot nu toe heb ik nog niet gezien dat een geslaagde update ongedaan gemaakt kan worden, of het moet met een niet-officiële tool kunnen ....
Ik heb de seus118.exe nog, maar updatebestanden heb ik niet (zelf nooit geupdate).
Verwijderd
pff nu kan ik weer opnieuw alle drivers installeren etc, updaten lukt nog steeds niet 
verandert trouwens het plaatje nadat je de laatste stap hebt uitgevoerd? of moet je gewoon 20 min wachten wanneer de je 5 stappen hebt gevolgd en deze nog in beeld staan..

verandert trouwens het plaatje nadat je de laatste stap hebt uitgevoerd? of moet je gewoon 20 min wachten wanneer de je 5 stappen hebt gevolgd en deze nog in beeld staan..
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 20:03 ]
Speedy-Andre Kan jij die seus118.exe naar mij mailen? Of kan je het ergens uploaden zodat ik het kan downloaden.Speedy-Andre schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:53:
[...]
Thanks? Dualbandidentiteitscrisis of dubbele persoonlijkheid?
![]()
Toen je naar R1A008 ging (vanaf R1L002) kon je een herstelactie doen als het mis ging geloof ik.
Maar tot nu toe heb ik nog niet gezien dat een geslaagde update ongedaan gemaakt kan worden, of het moet met een niet-officiële tool kunnen ....
Ik heb de seus118.exe nog, maar updatebestanden heb ik niet (zelf nooit geupdate).
Zou tof zijn.
Dualband
Hoi allemaal,
ik heb sindskort een D750 (T-Mobile). Ik ben erg blij met met het toestel, toch heb ik een aantal opmerkingen.
1. Het operator logo kan niet worden weggehaald (alleen gecamoufleerd) Erg jammer...
2. Is er een mogelijkheid om (random) een screensaver in te stellen waarbij je wallpapers als dia-show voorbij komen ? (nokia heeft dit wel)
3. Toegevoegde illustraties (in mode bewerken) kunnen niet verschaald worden. (niet heel boeiend, maar toch)
4. Ik heb gehoord dat je het programma 'wayfinder' als navigatieprogramma kan draaien op je tel. Kan je zelf kaarten inladen ? Kan je een GPS (Bluetooth) aansluiten zodat het prog. via de muis de route berekend en niet via (het superdure) GPRS ??
5. Ringtone per Groep ?? (telefooncontacten) (groot gemis
, nokia heeft dit wel)
6. Kan de Opstart- en Afsluit-tune aangepast worden. Bestanden zijn 'beveiligde bestanden' en mogen niet worden verwijderd.
(misschien een programma die overruled ???)
7. Ik krijg het updaten niet voorelkaar. Het scherm met 'laat de C-toets los' blijft stomweg hangen. Is het iemand al gelukt om een D750 te updaten ? (niet beveiligd vanuit T-mobile ofzo ?)
8. Jammer dat die 4Gb stickies nog zo godsgruwelijk duur zijn
(heb nu een 1Gb van Alternate voor 55,-)
Bedankt voor jullie tijd om een aantal van deze vraagjes te beantwoorden
ik heb sindskort een D750 (T-Mobile). Ik ben erg blij met met het toestel, toch heb ik een aantal opmerkingen.
1. Het operator logo kan niet worden weggehaald (alleen gecamoufleerd) Erg jammer...
2. Is er een mogelijkheid om (random) een screensaver in te stellen waarbij je wallpapers als dia-show voorbij komen ? (nokia heeft dit wel)
3. Toegevoegde illustraties (in mode bewerken) kunnen niet verschaald worden. (niet heel boeiend, maar toch)
4. Ik heb gehoord dat je het programma 'wayfinder' als navigatieprogramma kan draaien op je tel. Kan je zelf kaarten inladen ? Kan je een GPS (Bluetooth) aansluiten zodat het prog. via de muis de route berekend en niet via (het superdure) GPRS ??
5. Ringtone per Groep ?? (telefooncontacten) (groot gemis
6. Kan de Opstart- en Afsluit-tune aangepast worden. Bestanden zijn 'beveiligde bestanden' en mogen niet worden verwijderd.
7. Ik krijg het updaten niet voorelkaar. Het scherm met 'laat de C-toets los' blijft stomweg hangen. Is het iemand al gelukt om een D750 te updaten ? (niet beveiligd vanuit T-mobile ofzo ?)
8. Jammer dat die 4Gb stickies nog zo godsgruwelijk duur zijn
[ Voor 9% gewijzigd door mieg_1981 op 08-04-2006 00:00 ]
Hij's 12MB, past dat in je mailboxmobile schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:59:
[...]
Speedy-Andre Kan jij die seus118.exe naar mij mailen? Of kan je het ergens uploaden zodat ik het kan downloaden.
Zou tof zijn.
Dualband
edit:
geen mail te zien in je profiel
geen mail te zien in je profiel

[ Voor 10% gewijzigd door Speedy-Andre op 07-04-2006 22:26 ]
NeeSpeedy-Andre schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 22:25:
[...]
Hij's 12MB, past dat in je mailbox
edit:
geen mail te zien in je profiel![]()
MSN misschien?
thedualband@hotmail.com
Thanks
Ik heb je een downloadlink gemaild
Mijn foto-maak-knopje werkt niet meer van de w800i
. Er gebeurd niks als ik dat ding indruk.
Meer mensen dit probleem (gehad)?

Meer mensen dit probleem (gehad)?
[ Voor 11% gewijzigd door Dennisonline op 08-04-2006 00:25 ]
Verwijderd
Ey, nieuw op 't forum, maar heb wel al heel veel doorgelezen, maar ben niets tegengekomen, zoekfunctie werkte niet... zal wel weer aan m'n pc liggen ofzo.. maar ok.
Maar weet iemand hier hoe't kan dat mijn HID van windhoos media player niet werkt? Ik start'm op me mobiel, bluetooth werkt, media player staat aan... maar het werkt niet... ik heb 1 x een nummer vooruit kunnen zetten en 2 x volume hoger of lager.. voor de rest nog nix... weet iemand waar dat aan kan liggen?? b.v.d.
Maar weet iemand hier hoe't kan dat mijn HID van windhoos media player niet werkt? Ik start'm op me mobiel, bluetooth werkt, media player staat aan... maar het werkt niet... ik heb 1 x een nummer vooruit kunnen zetten en 2 x volume hoger of lager.. voor de rest nog nix... weet iemand waar dat aan kan liggen?? b.v.d.
Weer een post sinds maanden...
WMP moet wel gefocust zijn, dus op de voorgrond zegmaar.
Misschien werkt het dan wel?
Anders een andere HID maken/downen?
WMP moet wel gefocust zijn, dus op de voorgrond zegmaar.
Misschien werkt het dan wel?
Anders een andere HID maken/downen?
Greetz Big-R
Ik vroeg me af; heeft er iemand een reeks met foto's online staan die getrokken werden met de K750i?
Ben nieuwsgierig naar de kwaliteit van die foto's...
Verwijderd
hey weet iemand ook hoe ik met mn k750i bij iemand anders in de bestanden kan bladeren? met de s700i wil het wel!
Vast wel, maar gelukkig staan er ook zo'n 100 reviews online: met flitser, zonder flitser, binnen, buiten, icm een Nokia N90, N70, etc... Dus even zoeken en je zal zien dat ie goeie foto's maakt!.tommie schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 12:43:
Ik vroeg me af; heeft er iemand een reeks met foto's online staan die getrokken werden met de K750i?
Dit topic is gesloten.