Toon posts:

Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 7.567 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pasta schreef op zondag 26 maart 2006 @ 14:37:
[...]

Ik had ook het probleem, maar na de telefoon uitgezet te hebben en in het keuze menu die code in te voeren had ik er geen last van en werkte het gewoon. ;)
please help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de headset. Standaard zat er bij mij een bij. Deze heeft echter aan 1 dopje een lang snoer en aan 1 een korte, zodat je het om je nek moet doen etc. Dit vind ik best irritant. Zijn er headsets verkrijgbaar die dit niet hebben en ook geen opneemknop e.d. hebben. Dus eigenlijk alleen oordopjes, met normaal snoer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 19:28:
Ik heb een vraagje over de headset. Standaard zat er bij mij een bij. Deze heeft echter aan 1 dopje een lang snoer en aan 1 een korte, zodat je het om je nek moet doen etc. Dit vind ik best irritant. Zijn er headsets verkrijgbaar die dit niet hebben en ook geen opneemknop e.d. hebben. Dus eigenlijk alleen oordopjes, met normaal snoer?
Nee, dat weer niet. Wel kan je op Ebay een K750 headphones ding kopen..En daar sluit je dan een normale koptelefoon aan.
Afbeeldingslocatie: http://www.doml.net/images/adpt-k7501.JPG
Zelf heb ik een HPM-70 headset, en dat bevalt mij wel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan pasta,

HE pasta ik heb een vraagje mocht je dit ooit nog lezen.

Je had een tijdje terug een post geplaatst over : dat na je de code in had gevoerd je telefoon weer helemaal goed werkte.

Ik vroeg me dus af of je nou helemaal gereset hebt dus uit aan. Of bedoelde je met code invoeren de

> * < < * < *

Want mijn mobiel heeft nu een dag goed gewerkt probleem is alleen dat ik niet weet voor hoelnag dit zal werken, natuurlijk hoop ik voor altijd . Maar sinds jij het zelfde probleem hebt gehad vraag ik dus aan jou of het nu goed werkt en of je deze code hebt gebruikt

> * < < * < *

Alstublieft beantwoord deze vraag.

Geld trouwens ook voor ander mensen als jullie ooit problemen hebt gehad met de knoppen ( dat ze neit werken voornamelijk de terug de < en > en c )

Alstublieft help me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy1986 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 19:49:
[...]

Nee, dat weer niet. Wel kan je op Ebay een K750 headphones ding kopen..En daar sluit je dan een normale koptelefoon aan.
[afbeelding]
Wanneer gaan die telefoon ontwerpers eens een gewone koptelefoon aansluiting meenemen in het ontwerp |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 23:08:
[...]

Wanneer gaan die telefoon ontwerpers eens een gewone koptelefoon aansluiting meenemen in het ontwerp |:(
Als de hun koptelefoons waar ze gruwelijk veel geld mee verdienen aan de bomen groeien :)

Heeft er hier eigenlijk iemand zijn telefoon verzekerd en zoja kun je wat vertellen over goede/slechte ervaringen?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen met slechte ervaringen met de hmp-70 oordopjes?
Dus zijn die oordopjes rete sterk vergeleken bij de hmp-60? Of mensen die geregeld fietsen ofzo en ook de hmp-70 oordopjes binnen 3 maand kaduuk hadden? *vooral interresseert me het onderstuk natuurlijk tot de plugin met mic deel, aangezien ik er vanaf daar iedere koptelefoon in kan stauwen die niet 10 euro p/s hoeft te kosten >.<

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-09 08:06

Jig

Ik heb mijn K750i nu al ongeveer een jaar, maar sinds de laatste weken reageert het pookje ervan heel slecht. Naar beneden en naar rechts reageert amper meer! Kan ik hier iets aan doen? Is die open te schroeven, of moet ik een stofzuiger op dat ding houden? Er zit denk ik aardig wat stof in namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:12
Jig schreef op maandag 27 maart 2006 @ 09:31:
Ik heb mijn K750i nu al ongeveer een jaar, maar sinds de laatste weken reageert het pookje ervan heel slecht. Naar beneden en naar rechts reageert amper meer! Kan ik hier iets aan doen? Is die open te schroeven, of moet ik een stofzuiger op dat ding houden? Er zit denk ik aardig wat stof in namelijk.
ik heb dat soms ook met mijn w800i :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:58

sanook

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 23:08:
[...]

Hoe bedoel je ? Bij de w800 kun je iedere willekeurige koptelefoon aansluiten via de 3,5mm aansluiting aan het koptelefoon koord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik gebruik bluesoleil voor mijn bluetooth-dongle. Verder maak ik ook gebruik van opera via bluetooth.
Nu heb ik de tip van Speedy-Andre gebruikt om niet meer uit mijn stoel te hoeven om een ander programma te starten. Alleen!: Ik moet altijd eerst via blueoleil de HID-service starten, dus op de computer starten. Het lukt niet om de HID-service te starten via mijn telefoon. Ik krijg dan de volgende fout: Verbinding via Bluetooth is mislukt Controleer BT instell. op ander app.:BT aan, App. zichtbaar, App binnen bereik. Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
  • Laatst online: 14-05 10:48
Jammer dat niemand weet waarom ik geen uodate service kan installeren.

Ik krijg allemaal java fouten. iemand dit ook gehad?

Of moet ik dan maar dat andere programma gebruiken voor de firmware update.. ik kom effe niet op de naam.. maar geloof ook dat het niet legaal is.

Over het geluid.. gewoon brilliant! Ik kan echt niet vertellen of mijn iPod nu beter geluid geeft dan deze sony.

1 groot VOORDEEL is de continue mode. Dus als je de muziek uti zet.. en weer op play gaat ie verder waar ie was gebleven.. mijn ipod midi doet dat niet zo ver ik weet.

de batterij ongelovelijk dat hij het zo lang doet hehe

Maar nogmaals die firmware update hmzz dat is voor mij lastig.. waarom weet ik niet.. maar hij gaat na de install niet door.. en geeft allemaal java fouten aan.

Nog een ding .. vreemd dat je je nummers niet kan zien als ze iets langer zijn dan 8 tekens?

bijv. [2005] Ben liebrand - Remix 2005 effe als voorbeeld.. dan zie ik alleen [2005] Ben lie

iemand dat ook?

moet ik dan al me mp3s aan elkaar schroeven??

_text_text_text.mp3?

dat word dan veel werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:30

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

visie schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:35:
Ik gebruik bluesoleil voor mijn bluetooth-dongle. Verder maak ik ook gebruik van opera via bluetooth.
Nu heb ik de tip van Speedy-Andre gebruikt om niet meer uit mijn stoel te hoeven om een ander programma te starten. Alleen!: Ik moet altijd eerst via blueoleil de HID-service starten, dus op de computer starten. Het lukt niet om de HID-service te starten via mijn telefoon. Ik krijg dan de volgende fout: Verbinding via Bluetooth is mislukt Controleer BT instell. op ander app.:BT aan, App. zichtbaar, App binnen bereik. Weet iemand een oplossing?
Dat ligt aan BlueSoleil denk ik, want met Widcomm en Toshiba drivers werkt HID wel direct vanaf de foon.
Misschien is het ergens in te stellen dat BlueSoleil alle verbindingen automatisch tot stand brengt?
Overigens handig dat bluetooth op m'n K750i niet aan hoeft te staan als ik HID gebruik, zodra ik HID start gaat bluetooth aan en als ik stop is het weer uit :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Fonk_ schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:44:
Jammer dat niemand weet waarom ik geen uodate service kan installeren.

Ik krijg allemaal java fouten. iemand dit ook gehad?

-knip-
Ik heb zo'n vermoeden dat het aan je Java ligt. Probeer je java eens opnieuw te installeren.

Net geprobeerd mijn KPN branded k750 te updaten maar ook deze firmware is helaas nog niet beschikbaar.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn w800i binnengekregen!

Wilde nog even het programma SUPER van erightsoft onder de aandacht brengen, het is freeware en heeft een standaard SonyEricsson profiel om video mee te converten, werkt echt perfect, simpel en snel (nee, ik heb geen aandelen)!

Leuke verassing: in 'silent mode' heb ik geen shutter sound op de camera!
Heb trouwens nog wel een oude software.. die ik graag wil updaten, maar Update Service zegt dat ik de nieuwste heb...
Zal er wel aan liggen dat ik een T-mobile W800i heb.

Mocht er nu een nieuwe beschikbaar komen, dan maakt de camera daarna zeker wel weer geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 00:40:
Zijn er ook mensen met slechte ervaringen met de hmp-70 oordopjes?
Dus zijn die oordopjes rete sterk vergeleken bij de hmp-60? Of mensen die geregeld fietsen ofzo en ook de hmp-70 oordopjes binnen 3 maand kaduuk hadden? *vooral interresseert me het onderstuk natuurlijk tot de plugin met mic deel, aangezien ik er vanaf daar iedere koptelefoon in kan stauwen die niet 10 euro p/s hoeft te kosten >.<
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Volgens mij was er al een reply op je vraag, bovendien: alles gaat een keer kapot, er zit garantie op, en bevalt het je niet dat het kapot gaat... dan koop je het toch niet? Het is tenslotte degelijk spul, geen €5 oordopjes via ebay die het 3x doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:47
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 22:39:
Vandaag mijn w800i binnengekregen!

...

Leuke verassing: in 'silent mode' heb ik geen shutter sound op de camera!
Heb trouwens nog wel een oude software.. die ik graag wil updaten, maar Update Service zegt dat ik de nieuwste heb...
Zal er wel aan liggen dat ik een T-mobile W800i heb.

Mocht er nu een nieuwe beschikbaar komen, dan maakt de camera daarna zeker wel weer geluid?
Hoeft niet perse, bij mijn K750i was dit ook niet het geval toen ik de update deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:43

Polycom

Poes van goud

Nog een ding .. vreemd dat je je nummers niet kan zien als ze iets langer zijn dan 8 tekens?

bijv. [2005] Ben liebrand - Remix 2005 effe als voorbeeld.. dan zie ik alleen [2005] Ben lie

iemand dat ook?
Als je dat nummer in het schermpje ziet staan, wacht dan voor de gein is een seconde of 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]
Dan ga ik daar maar eens naar op zoek. Kan dat ook als antenne voor de radio worden gebruikt, of is het alleen een soort verloopstekkertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 12:12
gister maar mijn eigen ding in elkaar gefrutseld/gesoldeerd..

heb de handsfree ding die standaard bij 750i zit gesloopt en heb op een een femal jack plug gemonteerd.. plakband was ff tijdelijke oplossing omdat ik geen tijd meer had. zometeen ff afmaken en inkorten.

radio doet het perfect, en mp3tjes ook (geen geknetter of ruis ofzo)

Afbeeldingslocatie: http://img373.imageshack.us/img373/599/dsc000541dh.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sillymidget schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:43:
gister maar mijn eigen ding in elkaar gefrutseld/gesoldeerd..

heb de handsfree ding die standaard bij 750i zit gesloopt en heb op een een femal jack plug gemonteerd.. plakband was ff tijdelijke oplossing omdat ik geen tijd meer had. zometeen ff afmaken en inkorten.

radio doet het perfect, en mp3tjes ook (geen geknetter of ruis ofzo)

[afbeelding]
kan je meer info geven welke draden voor wat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 23:46:
[...]

kan je meer info geven welke draden voor wat zijn?
Je kan het houdertje waar alle snoertjes in samen komen makkelijk openen, dan zie je vanzelf waar de draadjes heen gaan.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 23:46:
[...]kan je meer info geven welke draden voor wat zijn?
er zitten in de SE headset 5 kabels..
koper = aarde
groen = links
blauw = rechts
wit, zwart = voor microfoon (heb ik niet gebruikt, want ziet er niet uit tijdens het bellen).

je kan microfoon ook intact houden, maar dan moet je de jackplug na de microfoon doen.

gewoon de draadjes verbinden en dan komt het wel goed ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

[...]

[afbeelding]
Ik heb voor mijn 750 ook zo'n soort ding gekocht, alleen dan met ingebouwde knop om op te nemen en een microfoontje. Heel handig principe, alleen de versie die ik kocht bij mobilefun.co.uk is erg beroerde kwaliteit :(
De lusjes die aan weerszijde op het stekkertje zitten blijven in je mobiel hangen zodra je de stekker er uit trekt... Ik heb deze lusjes vastgelijmd en nu werkt het op zich prima, de stekker gaat alleen vrij lastig los uit de telefoon, dus ik hoop niet dat ik de foon langzaam aan het slopen ben.
Wie een dergelijk geval wil kopen zou ik dus niet aanraden om bij genoemde site te kopen, maar voor een origineel te gaan, hoewel dat misschien veel duurder is ;)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
visie schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:35:
dit kan bluesoleil idd niet. precies de reden waarom ik al 2 bluetooth sticks terug gebracht heb. ik heb nu een Cellink Bluetooth V2.0 Dongle (de BTA-6030) en die werkt met de drivers die ingebouwd zitten in wnidows. die andere niet en werken niet zonder bluesoleil

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09 16:43
dog4life schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 13:02:
voor mastakilla:

1) 1 à 2 cd's, maar het laden wordt meer veroorzaakt door het bellen in mijn geval...
2) jep
3) Dat van die batterij weet ik niet maar ik zou een officiele kopen en geen okinoki waardoor je telefoon ontploft (worst case scenario :))
4) Hij heeft idd een resume functie, maar wat ik hét nadeel vind is dat als je doorspoelt, de joystick door de gevoeligheid plotseling naar het volgende nummer doorspoelt, en dat is niet zo fijn...
5) tsja, of je gebruikt de disc2phone software die het vanzelf goed zet met id3's erin (geloof ik), of je doet het met verkenner en zal je een keer een extra mapje aan moeten maken!

Ik heb de w800, die heeft een koptelefoonaansluiting. én een andere mediaplayer die iets beter schijnt te zijn dan de k750. de k750 is te flashen naar een w800, maar hoe of wat zou ik echt neit weten, het schijnt niet zo moeilijk te zijn. met het updaten via seus heb je achteraf wel weer een k750, en mag je nóg een keer gaan flashen, dus of je daar blij van wordt...
de w800 heeft ook betere oordopjes, en ik heb uiteindelijk een w800 gekocht vanwege 1) geen flashen nodig, 2) 512 ipv 64 MS, 3)betere oordopjes

voor foto's moet je even zoeken, die zijn er vast wel!
1) als ie echt maar 1 a 2 cds meegaat als mp3 speler lijkt me dat wel ENORM weinig, niet? Bel je dan soms enorm veel in tussentijd of zijn deze "walkman" gsms eigelijk waardeloos als mp3 speler?
3) vreemd... raad iedereen dan ook aan ALLEEN de officiele 900mAh batterij te gebruiken? Of zijn hier mensen met andere (sterkere) batterijen?
5) bedoel je hier nu mee dat ie ze nog niet eens wilt afspelen tenzij ik extra mappen ga maken of die disc2phone software ga gebruiken?? want dat zie ik absoluut niet zitten... ik wil gewoon met verkenner mp3s er naar slepen en derest moet die gsm zelf maar uitzoeken... ik wens geen itunes achtige monopolie crap op mijn pc

over die oortjes: ik zou eens ergens die oortjes die bij de w800i zitten moeten kunnen uitproberen, want ik heb weinig zin extra te betalen voor oortjes die toch niet passen / lekker zitten (tot nu toe passen enkel sony groove oortjes in mijn oren nl, niet de gewone standaard oortjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik denk dat Mastakilla er zo niet uit gaat komen ;)
Met mijn gebruik (weinig bellen, veel muziek afspelen) kan ik 30 uur muziek afspelen, zeg maar een week lang en niet 5 uur achter elkaar.
De Sony software is handig omdat je alles zonder nadenken geschikt kan maken voor je foon (zelf bitrate instellen bijv.) en dit heeft niets met muziek van Sony zelf te maken of Apple achtige taferelen.
Het enige nadeel is dat het lang duurt om bijv. 2GB aan mp3's naar je foon te pompen, dit kan je beter met een cardreader doen (gewoon met explorer naar het kaartje slepen).
Voor niets gaat de zon op, zie je andere topic waar je laat blijken alles te willen hebben voor (te) weinig geld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
Mastakilla schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:12:
[...]5) bedoel je hier nu mee dat ie ze nog niet eens wilt afspelen tenzij ik extra mappen ga maken of die disc2phone software ga gebruiken?? want dat zie ik absoluut niet zitten... ik wil gewoon met verkenner mp3s er naar slepen en derest moet die gsm zelf maar uitzoeken... ik wens geen itunes achtige monopolie crap op mijn pc
ik heb al mijn mp3tjes gewoon met een cardreader op de stick geschreven en de telefoon pakt gewoon alles..dus je kan mediamonkey, winamp of wat dan ook gebruiken om de id3 tag te gebruiken. de telefoon sorteerd het zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Sillymidget, ik wou dat dat zo zou zijn, want mijn telefoon heeft gewoon mapjes nodig(Artiest - Album) om goed te sorteren.
Het is inderdaad zo dat er een langzame doorvoer is via de telefoon :'( .

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:46

MaDLiVe

.-Observer-.

In herhaling dan maar, zijn er winxp x64 drivers voor deze telefoon?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Laat ik het zo stellen: ik bel & sms veel, en als ik mp3's luister zijn dat niet meer dan 1 à 2 cd's per dag, en zo kom ik op om de 2 (soms 3) dagen opladen...

En dat van die accu's baseer ik op degenen die in het nieuws komen omdat ze ontploft zijn... Daarom maar gewoon SE (of nokia dingen in het geval van een Nokia-tel) gebruiken!

En zoals ik al zei: je gebruikt óf disc2phone die zelf id3's erin zet (bij mij wel iig, die ene keer dat ik het gebruikte), of je doet wat moeite en doet alles handmatig/via een ander programma (zoals ik).

Ik ben iig tevreden over de W800, hij doet in mijn ogen precies waar ie voor gemaakt is! In tegenstelling tot veel andere telefoons die ik zo af en toe zie...

En wat is er mis met iedere dag/2 dagen opladen? Mijn accu gaat achteraf langer mee dan ik eigenlijk dacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
MaDLiVe schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:29:
In herhaling dan maar, zijn er winxp x64 drivers voor deze telefoon?
Als je even op google had gezocht: kennelijk niet!

Maarja, via bluetooth/cardreader heb je die ook niet nodig, dus echt een probleem is dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:49
Hebben jullie (degene die een W800i hebben) Ook last vast stof onder je scherm. Vind dat opzich wel irri. Zo ja enig idee hoe ik dat weg krijg?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SS2 Harem schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:13:
Hebben jullie (degene die een W800i hebben) Ook last vast stof onder je scherm. Vind dat opzich wel irri. Zo ja enig idee hoe ik dat weg krijg?
Ga eens langs een service point,vertel je probleem en vraag of ze het kunnen verhelpen.
Stuur anders SE eerst een mail om te vragen wat je eraan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
vogelaarke schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:44:
Sillymidget, ik wou dat dat zo zou zijn, want mijn telefoon heeft gewoon mapjes nodig(Artiest - Album) om goed te sorteren.
Het is inderdaad zo dat er een langzame doorvoer is via de telefoon :'( .
uhm ja. maar dat heb ik standaard ( artiest / album / tracknr - tracknaam ).. dat heb ik erop gekopieerd..

bij de k750i zet hij alles dan in 1 lijst. en op de w800i laat hij het zien zoals ik wil..

en mijn kabeltje is nu wel af vind ik, kan niet om het plakband heen maarja het zit toch in mijn broekzak :P..
Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/1367/p32902170bc.th.jpg

(zwarte w800i is veel mooier dan die oranje >:) >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:33

dbzfan

Nee.

cool!

Weet iemand hoe ik kan zorgen dat ik wakker word van m'n mp3tje en niet van het getril van m'n wekkero op m'n nachtkastje? Is nogal irritant :D Heb een k750i trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:46

MaDLiVe

.-Observer-.

dog4life schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:47:
[...]

Als je even op google had gezocht: kennelijk niet!

Maarja, via bluetooth/cardreader heb je die ook niet nodig, dus echt een probleem is dat niet?
Anders schaffen we het forum af en roep je altijd even, ' anders zoek je even op google'. Kennelijk had ik dat al gedaan maar kon ik ze nergens vinden, dus stel ik de vraag hier. En zonder drivers kun je je telefoon niet syncen, waar ik ze wel of niet voor nodig heb bepaal ik volgens mij zelf wel.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vlugge vraag :)

Ben 111 nummers via bluetooth aan het doorsturen naar mijn K750i, maar bij elk nummer vraagt ie opnieuw toestemming, dus nou moet ik er bij blijven zitten :(

Kan ik dat niet afzetten, dat ie toestemming vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
MaDLiVe schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:01:
[...]

Anders schaffen we het forum af en roep je altijd even, ' anders zoek je even op google'. Kennelijk had ik dat al gedaan maar kon ik ze nergens vinden, dus stel ik de vraag hier. En zonder drivers kun je je telefoon niet syncen, waar ik ze wel of niet voor nodig heb bepaal ik volgens mij zelf wel.
Als je ze nergens kan vinden via google en de SE-site, dan zijn ze er dus kennelijk nog niet. En moet ik ruiken dat je zelf hebt gezocht?

Naast dat, heb ik een 'workaround' geopperd: syncen via Bluetooth, moet wel mogelijk zijn toch?

En waar je ze wel of niet voor nodig hebt bepaalt SE, niet jij ;)

Trouwens, driekwart van de vragen die mensen hier stellen zijn óf een pagina eerder al gesteld & beantwoord, staan in de startpost, óf zijn via de 1e hit op google te vinden, maar blijkbaar ben ik de enige die zich irriteert aan het 3(9)x lezen van dezelfde vraag! (In jouw geval was dat niet zo, maar u get the point)
Sillymidget schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:46:
Inderdaad, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :D Ik hoop niet zelf gespoten, want daar ben ik nogal onhandig in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
dog4life schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:19:
[...]

Inderdaad, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :D Ik hoop niet zelf gespoten, want daar ben ik nogal onhandig in :P
toen ik hem kocht was het een k750i hoor.. voor de rest mag ik niets zeggen :P maar google kan je wel helpen hoor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 16:14
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:02:
ff een vlugge vraag :)

Ben 111 nummers via bluetooth aan het doorsturen naar mijn K750i, maar bij elk nummer vraagt ie opnieuw toestemming, dus nou moet ik er bij blijven zitten :(

Kan ik dat niet afzetten, dat ie toestemming vraagt?
je kan ze op je oude telefoon naar sim kaart kopieren,en op de nieuwe van sim naar telefoon. Dan kan het allemaal tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Gewoon in je allowlist ofzo zetten (dus pairen en toegang geven tot alles), dan zou het toch wel moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Volgens mij wordt speedy-andre wereld beroemd, ik vind mijn internetten via breedband-handleiding (vertaald naar Engels) ook op andere fora zoals deze (8>
Nu nog ff over plagiaat gaan zeuren daar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:49
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:17:
[...]

Ga eens langs een service point,vertel je probleem en vraag of ze het kunnen verhelpen.
Stuur anders SE eerst een mail om te vragen wat je eraan kan doen.
Ja dat ga ik ook doen maar ik was ook benieuwd of meer mensen er hier last van hadden. :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:40:
Volgens mij wordt speedy-andre wereld beroemd, ik vind mijn internetten via breedband-handleiding (vertaald naar Engels) ook op andere fora zoals deze (8>
Nu nog ff over plagiaat gaan zeuren daar >:)
Is ook een hele goede uitleg ,zelfs ik snapte het :X _/-\o_ Nu nog in het duits _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:51:
[...]

Is ook een hele goede uitleg ,zelfs ik snapte het :X _/-\o_ Nu nog in het duits _/-\o_
Toevallig ben ik net ook op een Duits forum een veel te moeilijke methode tegen gekomen, ik heb geprobeerd ze uit te leggen hoe simpel het eigenlijk is B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 16:14
hij vermeldt wel netjes de auteur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

marteltor schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:56:
hij vermeldt wel netjes de auteur!
Nou ja ... bijna, mijn naam noemde hij niet en hij gebruikte al mijn plaatjes zomaar ;)
Ik heb inmiddels gepost daar en toestemming gegeven, want het is wel een soort SE familie :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
Pado, dank je voor je utileg.

Als ie in standby modus is, zie ik idd het nummer scrollen boven aan het display.

Alleen wat ik heb is in de walkman interface zelf. Ik bedoel dus de walkman applicatie zelf, daar zie ik maar 3 tekens van het ditiseenmp3nummer.mp3

Hij scrolled daar niet.. ook als op bij Artiest en dan naar rechts --> artietsen naam --> album (dan zie ik maar de helft van de naam van het album)

Dus is er een beperking aan de lengte van de album naam? en de daarin gezette mp3 naam?

Zo ja noem ik dit nog geen iPod killer. En ach ik kan er wel mee leven.. ik lees de helft en weet wel welk album het is hehe.

Maar vreemd, misschien staat er iets uit bij mij.. hij scrolt niet zoals bij Ipod het nummer (en dan bedoel ik dus in de walkman functie)

Als ik naar standby modus ga, dus voor het bellen en hij gaat bijv naar het volgende nummer dan zie ik wel netjes de hele naam van de mp3 in beeld komen.

Maar in de browser zie ik maar de helft van het album en de mp3 er in die ik dan wil afspelen ook maar voor 50%

Als iedereen dit heeft, ligt het niet aan mijn W800 dat wilde ik alleen effe weten.
En als jullie wel de hele albums zien dan doe ik toch iets fout grr

Voorbeeld:

Walman Functie.

Artiest --> [2005] Ben Lie.. (ipv Ben liebrand) --> 01.The Grandmi... (ipv 01. The Grandmix 2005)

Dan Play.

Dan zie ik dus alleen 01.The gran.. (Zonder ....)

Hoop dat iemand dit ook heeft of weet hoe ik het moet oplossen, scheelt weer mailen met sony

Thx al vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Ik denk idd dat de scroll-lock vd programmeur vastzat tijdens de Walkman functie, want ik heb dit ook bij alle firmwares die ik tot nu toe had, beetje vreemd dat ze dat niet hebben ingebouwd!
Maargoed, ik weet idd zelf wel welk nr het ongeveer is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
Misschien een handige tip voor de mensen die bang zijn dat hun batterij na een tijdje slecht wordt ofzo (zoals vroegah)..

In de telefoons zit een Lithium batterij (Ion, Polymer) en het is het beste als je deze altijd volg geladen houd. Dus elke avond aan het stopcontact is beter dan helemaal leeg laten lopen door gebruik.

http://en.wikipedia.org/wiki/Li-Ion
http://www.batteryuniversity.com/partone-5.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SS2 Harem schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:18:
[...]

Ja dat ga ik ook doen maar ik was ook benieuwd of meer mensen er hier last van hadden. :)
Ja, ik heb daar ook last van (W800). De ene keer lijkt het erger te zijn dan de andere. Ik ben benieuwd naar de reactie van SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09 16:43
ok

dat ie de namen van de nummers niet automatisch altijd goed toont zonder die disc2phone software lijkt me duidelijk... (en ook niet zo heel belangrijk voor me)
ook dat het vullen van de memory stick via de gsm zelf super traag was vreesde ik al wel voor, maar dat zal ik dan wel via een cardreader ofzo doen

maar wat voor mij eigelijk nog het belangrijkste is dat ik, via die cardreader, gewoon een cd in de vorm van x:\artiest - album\1. track01.mp3 ; x:\artiest - album\1. track02.mp3 ; ... er kan opgooien en dat ie, zonder dat ik iets moet aanpassen, deze map beschouwd als een geheel (album) en gewoon de nummers in de juiste volgorde afspeelt... losstaand van eventueel aanwezige m3u's of id3 tags, niet rekening houdend met of de naam van het nummer / cd correct wordt weergegeven...en dat ie na zo'n heel album af te spelen gewoon aan het volgende album in de lijst begint

is dit?

want ik heb echt geen zin om voor ieder album dat ik heb de map "artiest - album" te gaan opsplitsen in "artiest\album"

en die disc2phone software, kan die, zonder te re-encoden, gewoon mijn mp3 album mapjes via een cardreader op de memorystick zetten in een vorm waardoor de namen van artiest/albums/nummers beter worden weergegeven? Zoja wil ik die disc2phone software misschien nog overwegen... of kan die disc2phone software enkel rechtstreeks naar de gsm sturen? (via bluetooth is dit veronderstel ik? te traag maw) of reencode die al mij mp3s ook automatisch naar 1 of ander crap formaat? (compressie op compressie sux sowieso)

hopelijk kan iemand dit even voor me uitproberen ofzo

[ Voor 14% gewijzigd door Mastakilla op 30-03-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen heb ik de nieuwe firmware RJL002 voor mijn W800i geinstalleerd. Het probleem is nu dat mijn accu binnen 2 dagen leeg is zonder dat ik er veel mee doe. Daarvoor was alles normaal ik gebruik een kpn mobile 20 abb. Wat kan ik hieraan doen ? Terug gaan naar Belcompany waar ik het gekocht heb, of SE of KPN mailen? Vreemd genoeg hebben hier meer mensen last van las ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Mastakilla schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:19:
ok

dat ie de namen van de nummers niet automatisch altijd goed toont zonder die disc2phone software lijkt me duidelijk... (en ook niet zo heel belangrijk voor me)
ook dat het vullen van de memory stick via de gsm zelf super traag was vreesde ik al wel voor, maar dat zal ik dan wel via een cardreader ofzo doen

maar wat voor mij eigelijk nog het belangrijkste is dat ik, via die cardreader, gewoon een cd in de vorm van x:\artiest - album\1. track01.mp3 ; x:\artiest - album\1. track02.mp3 ; ... er kan opgooien en dat ie, zonder dat ik iets moet aanpassen, deze map beschouwd als een geheel (album) en gewoon de nummers in de juiste volgorde afspeelt... losstaand van eventueel aanwezige m3u's of id3 tags, niet rekening houdend met of de naam van het nummer / cd correct wordt weergegeven...en dat ie na zo'n heel album af te spelen gewoon aan het volgende album in de lijst begint

is dit?

want ik heb echt geen zin om voor ieder album dat ik heb de map "artiest - album" te gaan opsplitsen in "artiest\album"

en die disc2phone software, kan die, zonder te re-encoden, gewoon mijn mp3 album mapjes via een cardreader op de memorystick zetten in een vorm waardoor de namen van artiest/albums/nummers beter worden weergegeven? Zoja wil ik die disc2phone software misschien nog overwegen... of kan die disc2phone software enkel rechtstreeks naar de gsm sturen? (via bluetooth is dit veronderstel ik? te traag maw) of reencode die al mij mp3s ook automatisch naar 1 of ander crap formaat? (compressie op compressie sux sowieso)

hopelijk kan iemand dit even voor me uitproberen ofzo
Disc2phone kan ook naar je cardreader...

En zoals ik het doe: Ik heb een mapje MP3 op mijn MS, daaronder gewoon een mapje "A" aangemaakt, en daarheen kan je je mapjes slepen (dus artiest - album)

Duidelijk? Wat een eisen trouwens... :P Vooral als je nagaat dat je een 2GB MS wilt, hoeveel cd's kan je daar nou op kwijt, maw voor een grote collectie zuigt dit systeem waarschijnlijk (voor mij dan), maar voor max 2GB aan mp3's... mwoah da's goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

dbzfan schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:00:
cool!

Weet iemand hoe ik kan zorgen dat ik wakker word van m'n mp3tje en niet van het getril van m'n wekkero op m'n nachtkastje? Is nogal irritant :D Heb een k750i trouwens.
kickje... wil dus dat de telefoon niet trilt tijdens het wekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:38
dbzfan schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:34:
[...]

kickje... wil dus dat de telefoon niet trilt tijdens het wekken..
zet voordat je de telefoon uitzet het trilalarm uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb k750i,
zonder dat hij gevallen is doet mijn linksbovenknop ,de joystick(behalve naar boven en de cijfers 1,2,3 het niet meer!

hebben meer mensen hier last van? zou het een software fout zijn? of is het toetsenbord gewoon verrot! (misschien toch door een valpartij zonder mijn weten!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
Bedankt voor je reactie Masta..

Maar ik ben er achter.
De songs scrollen niet in de applicatie.
De albums mogen niet te lang zijn wil ej ze helemaal zien moet je op Info knop drukken.

De ID3 Tags zijn belangrijk, en ik vind ook dat iedereen dan maar es zijn mp3s goed moet gaan ordenen.
Wat te veel werk om mappen te maken?
1 zoek met google en je vind zo veel programmas die dit voor JE doen ;)

Ik heb 1000den mappen van artiest etc

Neem een goed id3tag programma en na 1 uur ben je echt wel klaar :)
Vista wil dit straks ook hebben dus is het geen zonde van de tijd.

Nu het gekke nieuws:

De W950? als ik het goed heb is dat een nieuwe van SE. En wat zien we daar?? Juist, ook de hele naam is niet in beeld.

Nu vraag ik me wat af.
Sony? waarom maken jullie dit niet gewoon zoals met een iPod? Je nieuwe foon heeft een groter scherm dus daar kan het nooit aan liggen.
Zorg er gewoon voor dat de song ook scrolled in de walkman functie.

Maar goed wat ze er tegen over zetten is wel mega veel.
Denk je dat ik nu een 950 wil hebben? -------> nope :D

Wifi leuk allemaal.. maar kijk es.. geen cam. en niet meer toegevoegde waarde.

Ik asl Neukia freak kan echt zeggen dat de SE w800 de beste koop is die ik in jaren heb gedaan sinds (ja ja ) 8210 van nokia :P!!!

Dit is perfect man. ben erg blij. Al zit het rechter toetsje een beetje losjes.. maar ook dat zal wel weer iedereen hebben.. kan je voelen als je er heel zacht op drukt.. dus dat ijzeren toetsje.

Maar zolang het er niet afvalt:P haha

Nee kom.. batterij gewoon perfecft!
Geluid .. geen woorden voor (opzoute met mega bass.. gewoon zorgen dat je mp3s prima in orde zijn en zijn sommige te hard of zacht? ------> Mp3Gain programma gebruiken :)
Design ook perfect
UI vind ik mooier dan Nokia ook de themes
Bel tonen al veel beter en het geluid is ook mooier (zelfs uit de speaker)
Dit alles nog es met radio en RDS EN je kan je eigen koptelefoon er op zetten EN als jij wordt gebeld? en je zit midden in het geweldige geluid kan je gewoon praten en stop het geluid!!

ik geef Sony Ericsson hier een 10 out of 10 voor.

Juist :)

Alleen dat ene?... tja ach.. je kan niet alles hebben zal ik dan maar zeggen. bedoel we krijgen ook nog es bluethooh (wat logisch is wat dan hebben hun bedacht hehe) maar OOK Infrarood EN eindelijk!!!!!!!1 USB Mass storage.

Software? perfect heel goed.. werkt en doet wat het moet doen.. ik heb / had wat moeite met updaten van het OS Firmware.. maar daar ga ik ook niet mee door als ik lees dat mensen ineens problemen hebben raad ik dat iedereen gewoon af.. man geniet van wat je hebt.

If it aint broken dont fix it ofzo iets :P

Disc2foon is ook leuk.. geen gekke knoppen.. duidelijk en overzichtelijk. prima in orde.
Allen uh?? makerds?? ----------> Geen 01- 02-03- voor mijn mp3s zetten als ik die al heb gemaak the :P want wat krijgen we dan ???

----------> 01 - 01 - songnaam.mp3 :P lol

Maar ach ook weer iets wat maar een klein probleem is.. want je kan ook dus gewoon je mp3's slepen naar de MP3 map.

Nog een goed punt is weer het Transcoden.. netjes.. als je idd meer op je stick wil.. bravo !!

Al met al.. de minpunten van de song lengte text.mp3 en de daar bij horende albums die niet te lang mogen zijn.. vind ik dit gewoon een geweldige telefoon. Sterker nog..

Nokia heb een klant minder :)

Nu 1 ding mensen.. ik hooooooooooooooop dat er straks 4 GB Stick in wil.. dat zou helemaal top zijn :D

Ow trouwens? Die fotos die SE er bij geeft als je hem koopt.. vind ik ook leuk.. leuke fotos, mooi gemaakt en passend bij het idee 'walkman'

Die grote smile op die foto maakt me wel vrolijk hahaahhaah
Ow ja en de Camera daar hoef ik niets over te zeggen want dat is bij sony algemeen bekend dat dat perfect in orde is.

Nee hoor.. ik ben erg gelukkig heb zelfs mijn Outlook.PST bestand er op gezet.. kan je doen in Overige via My Phone Explorer (ook top programma)

Ja stel dat me outlook.pst ooit stuk gaat staat er een copy op me foon :P

En je kan met hun eigen software ook een map aangeven welke je wil synchronizeren.. zo heb ik dus bij mij in outlook onder contact personen een Map met Mobiel gemaakt. Dan gewoon simpel daar wat contact in plakken en hoppa bij syncro zet je dan gewoon die map die die moet syncronizeren :)

Nogmaals.. die oordopjes haha mijn god..
maar nee me ipod gooi ik nog niet weg :P, wel laat ik hem voortaan thuis.

over 2 jaar heeft sony aan mij weer een klant als dit zo door gaat.
Zelf deze wekker maakt mij goe dwakker. Slim wel.. een klein midi filetje of wat het ook is.. van hard naar zacht haha.. goede zaak.. IK ben wakker :P

Mensen fijne middag!

Edit: van Zacht naar harder natuurlijk.. nee anders word je niet wakker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand hier ervaring met de housings van ccn.cn
mijn w800I heeft vandaag namelijk een buikschuiver gemaakt over het afvalt
en is nu behoorlijk beschadigt van buiten ;(

of zijn er nog andere webshops die housings verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand IM+ (mobiel msn) aan de praat gekregen met K750i en Orange World?

ik niet dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 12:07
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:39:
Heb er een tijdje geleden een zilveren cover (front, back, keypad; de complete set) voor mijn K750 besteld. Duurde 8 dagen in mijn geval. Keurig verpakt en zelfs met torx schoevendraaiertje erbij.
Je kunt het natuurlijk nooit met zekerheid zeggen, maar het spul is wat mij betreft niet van origineel te onderscheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nog steeds niet mijn KPN 750i updaten naar de nieuwste firmware. Krijg steeds de melding dat de nieuwste er al op staat en dat is niet zo! Is er iemand die het al wel gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Als je de laatste SE-update versie hebt en je kunt niet updaten dan is er waarschijnlijk nog geen KPN versie van de laatste firmware beschikbaar. Heb hier een Orange W800 waar dat ook voor geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Ik kan trouwens ook niet mms'en. Ik heb prepaid en t-mobile? Moet ik ergens settings veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een beschrijving ofzo voor het openmaken van een K750i?
(stof onder de knoppen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@marpol
Ik denk dat je het beter kunt laten doen in een servicepunt.
http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=1195
beter is deze:
http://www.seuniverse.com...1_FEA209544_95UEN_Cs.html
voorzichtig als je het zelf doet en succes! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik zie dus dat er nieuwe firmware is voor de k750i... Ik heb nog steeds firmware van toen ik mijn telefoon kocht.
Deze is dus heel sloom met bladeren van foto's en krijg geen zandloper, en las dat de nieuwste firmware dit wel doet... :)

Maar het probleem is ik heb een Orange branded k750i. Is dat een probleem?
Kan ik gewoon een firmware update uitvoeren of kan ik beter naar een orange winkel gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:37:
Maar het probleem is ik heb een Orange branded k750i. Is dat een probleem?
:?

Als je nu gewoon rustig afwacht totdat SE ook de update voor jouw toestel beschikbaar stelt komt alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intheweb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09 15:05
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:39:
mijn w800I heeft vandaag namelijk een buikschuiver gemaakt over het afvalt
en is nu behoorlijk beschadigt van buiten ;(

of zijn er nog andere webshops die housings verkopen?
Als je een nieuwe housing hebt, koop dat een hoesje. Heb bij de Phonehouse een hoesje voor 10 euri gekocht die perfect om mijn w800 past.

T'is flexibel plastic en de toetsen zijn nog uitstekend te bedienen. Tevens zitten er gaten in voor de joystick, mm, adapter en fotocamera. De volgende keer dat je onderuit gaat is alleen je hoesje beschadigd en niet je foon.

Doe maar een onsje meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
Hallo iemand die al weet hoe het komt dat ik bij het updaten niet de nieuwste firmware binnenkrijg?
Ik heb het probleem vaker gelezen maar nog geen oplossing gezien.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Nog geen 10 posts boven die van jou staat dezelfde vraag en ook het antwoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 19:32
Wyckse_witte schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 22:21:
[...]

Heb er een tijdje geleden een zilveren cover (front, back, keypad; de complete set) voor mijn K750 besteld. Duurde 8 dagen in mijn geval. Keurig verpakt en zelfs met torx schoevendraaiertje erbij.
Je kunt het natuurlijk nooit met zekerheid zeggen, maar het spul is wat mij betreft niet van origineel te onderscheiden.
misschien heel dom maar ccn.cn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
tikfoutje.. moet cnn.cn zijn

[ Voor 18% gewijzigd door Wyckse_witte op 31-03-2006 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-10 15:05

Fab1Man

Live life to the fullest

Iedereen die hier zit te rommelen met zn firmware:
- Het zal NIET lukken als je telefoon gebrand/operater logo is. Er moet hier eerst een speciale firmware gemaakt worden, waardoor nog steeds alle instellingen m.b.t. WAP wordt behouden.
- Iedereen met gewoon de STANDAARD software, zoals een telefoon die je los koopt, daarbij zal het wel lukken.

Nu komt het nog steeds voor dat er mensen zijn die met een standaard software niet kunnen updaten, hoe? Nou dit komt omdat SonyEricsson de firmware nog niet OFFICIEEL heeft vrijgegeven. Deze firmware is eigenlijk alleen bedoeld voor de k750i, maar in bepaalde gevallen lukt het je om de "w800i firmare R1BC002" te updaten, juist door het toestel dat niet gebrand is. Ik hoop dat jullie nou ophouden met dat jullie niet kunnen updaten, want zoveel beter is de firmware niet, en hij komt er toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Ik vind het erg jammer dat de K750 geen wma bestanden ondersteunt...
Welk (freeware?)programma gebruiken jullie om te converten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Fab1Man schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:35:
- Het zal NIET lukken als je telefoon gebrand/operater logo is. Er moet hier eerst een speciale firmware gemaakt worden, waardoor nog steeds alle instellingen m.b.t. WAP wordt behouden.
- Iedereen met gewoon de STANDAARD software, zoals een telefoon die je los koopt, daarbij zal het wel lukken.

Nu komt het nog steeds voor dat er mensen zijn die met een standaard software niet kunnen updaten, hoe? Nou dit komt omdat SonyEricsson de firmware nog niet OFFICIEEL heeft vrijgegeven. Deze firmware is eigenlijk alleen bedoeld voor de k750i, maar in bepaalde gevallen lukt het je om de "w800i firmare R1BC002" te updaten, juist door het toestel dat niet gebrand is. Ik hoop dat jullie nou ophouden met dat jullie niet kunnen updaten, want zoveel beter is de firmware niet, en hij komt er toch wel.
_/-\o_

amen

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
_/-\o_

Fab1Man for president :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
vraagje want ik weet het niet meer,als ik 'terug naar fabrieks instellingen" doe,is dat hetzelfde als master resset?
Heb nl de engelse versie sinds laatste software update bij SESP.(wil weer ned.)
Ik heb er ook spelletjes en programma;s opzitten die ik niet kwijt wil,als ik nu terug ga naar fabr.inst. ben ik die dan kwijt?of is dat alleen bij master resset?
1 programma is gekocht via jamba ( 11 euro) en was niet van plan het nóg een keer te kopen.
SE mailde me dat ik terug naar fabr.inst. moest doen wilde ik ned. weer terug krijgen,wil ik ook wel,maar dat progr. wil ik niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Geen idee, maar maak gewoon een backup, et voilà!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fab1Man schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:35:

Dank voor je uitleg, heel logisch eigenlijk. Maar......hoe weet ik nu wanneer ik mijn KPN 750i kan updaten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Jij kunt pas updaten op het moment dat de voor jouw toestel bedoelde firmware door SE wordt vrijgegeven.. Hou de site van SE in de gaten voor nieuwe releases van de update software. Er is hier verder niemand die je kan vertellen wanneer dat zal gaan gebeuren. Je zult gewoon geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
He Fab1man, sorry voor mijn gevraag (paar posts terug). Superbedankt voor de uitleg. Ik zal dus even moeten wachten dus met mijn t-mobile abbo :) .

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

Het is eerder dat er zoveel DEZELFDE vragen zijn. In iedergeval moet je erop rekenen dat het minstens 1 maand langer duurt. Als je je telefoon zou unbranden, dan kan je wel direct updaten als de software uit is (dus stel een nieuwe). Dit kun je bij verschillende adressen doen, of zelf (kan de site helaas niet vertellen m.b.t. de policy hier).

Modbreak:Het hulp aanbieden bij niet toegestane zaken per e-mail/PM is ook niet de bedoeling. Overigens kun je van de laatste optie ook geen gebruik maken op GoT.

[ Voor 28% gewijzigd door Eggy op 01-04-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
dog4life schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 11:55:
Geen idee, maar maak gewoon een backup, et voilà!
Hoe? ik heb FMA en celphone manager,maar snap niet hoe ik backup moet maken,kan applicaties niet terugvinden in beide?ook niet in mijn BT locaties. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

Dat is omdat je alleen een backup kunt maken van de contacten, agenda etc. Applicaties kan die niet backuppen omdat java geinstallleerd is op je mobiele telefoon en dus geen .jar bestand meer is dat je terug kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Is dit thema (w810i) ergens te downloaden? Vind hem wel strak!

Afbeeldingslocatie: http://www.evenmobile.com/forum/tests/sony/w810/DSC04698.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Fab1Man schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 19:22:
Dat is omdat je alleen een backup kunt maken van de contacten, agenda etc. Applicaties kan die niet backuppen omdat java geinstallleerd is op je mobiele telefoon en dus geen .jar bestand meer is dat je terug kunt vinden.
Dus wat dog4live zegt heeft geen enkele zin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wyckse_witte schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:21:
Jij kunt pas updaten op het moment dat de voor jouw toestel bedoelde firmware door SE wordt vrijgegeven.. Hou de site van SE in de gaten voor nieuwe releases van de update software. Er is hier verder niemand die je kan vertellen wanneer dat zal gaan gebeuren. Je zult gewoon geduld moeten hebben.
Ik kan op de site van SE geen releases vinden. Ik denk dat je dan ook regelmatig het updateprogje (Update Service II ) moet uitproberen om erachter te komen of er een update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy1986 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 11:06:
Ik vind het erg jammer dat de K750 geen wma bestanden ondersteunt...
Welk (freeware?)programma gebruiken jullie om te converten?
switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
rooie60 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 22:45:
[...]

Dus wat dog4live zegt heeft geen enkele zin....
Blijkbaar niet, wat betreft java apps.

Maar dan kan je ze altijd nog 1 voor 1 op je externe geheugen zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 07:57

McRed

Tromgeroffel....

dbzfan schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 20:35:
Is dit thema (w810i) ergens te downloaden? Vind hem wel strak!

[afbeelding]
Hier bij "overige links" in de startpost.

Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
dog4life schreef op zondag 02 april 2006 @ 13:43:
[...]

Blijkbaar niet, wat betreft java apps.

Maar dan kan je ze altijd nog 1 voor 1 op je externe geheugen zetten :)
Blijven dan de games/apps wel staan op de foon?na 'terug naar fabrieksinstellingen"?
Ze staan al op op de mmc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook toevallig hoe je als je via bluetooth iets verzend, hoe je dan door menu's kan gaan en afbeeldingen kan bekijken enz. het is me één keer gelukt, verder niet.. |:( (k750i)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb sinds kort een k750I, en nu wilde ik vanmiddag er wat java games opzetten, het eropzetten en installeren ging wel goed. Maar dan start ik het spel op en dan gebruikt hij maar 25% van het beeld en de rest is wit. Waar ligt dit aan ? Verkeerde java versie? Niet voor mijn telefoon geschikt ? Het is maar bij een paar spelletjes, bij heel veel andere doet hij het wel gewoon goed.

Wie kan mij helpen!

Alvast bedankt

Gr, Niek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

McRed schreef op zondag 02 april 2006 @ 13:53:
[...]

Hier bij "overige links" in de startpost.
Daar had ik al gekeken.. maar hij staat niet tussen die 4 thema's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 16:16:
Hey,

Ik heb sinds kort een k750I, en nu wilde ik vanmiddag er wat java games opzetten, het eropzetten en installeren ging wel goed. Maar dan start ik het spel op en dan gebruikt hij maar 25% van het beeld en de rest is wit. Waar ligt dit aan ? Verkeerde java versie? Niet voor mijn telefoon geschikt ? Het is maar bij een paar spelletjes, bij heel veel andere doet hij het wel gewoon goed.

Wie kan mij helpen!

Alvast bedankt

Gr, Niek
hey niek
ik heb het probleem zelf ook gehad. het ligt gewoon aan het spel, die is waarschijnlijk voor een mobiel met een kleiner scherm. je zou dus een andere game moeten poberen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Sillymidget schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:46:
[...]

[afbeelding]

oef.. :9~
Waar haal je dat frontje vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

SileX schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:25:
[...]

oef.. :9~