Ik heb echt alles geprobeerd en het is niet gelukt. De laatste keer kostte het zelfs een paar hard resets, met een aantal keer de batterij eruit te halen om em uberhaupt aan de praat te krijgen. Maar als het iemand hier lukt om de Nederlandse taal terug te krijgen... tell me how.dog4life schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:45:
Op esato.com was er een Noor/Fin met hetzelfde probleem, die kreeg zijn taal weer terug! Dus gewoon proberen!
Verwijderd
ik heb precies hetzelfde probleem. ik heb gister geupdate en hoopte dat hiermee het probleem verholpen zou worden. dus niet.. word er nu wel een beetje strontziek van om me telefoon bijna om de dag op te laden.Robert15 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:25:
Ik heb sinds een paar dagen een vervelend probleem met mijn W800i (firmware RJL002). Mijn batterij gaat nu na een dag al van 100% naar 10%, en dat terwijl ik bijna niets met de telefoon doe. Ook merk ik dat deze constant (overdreven) met het netwerk (KPN) aan het communiceren is. Ik kan niet meer naar netwerken scannen : de telefoon geeft dan aan dat er geen netwerken gevonden zijn. Toch is de ontvangst met het KPN netwerk wel steeds maximaal. Door deze ontvangstproblemen krijg ik SMS'jes veel te laat binnen, en worden bellers doorgestuurd naar mijn voicemail.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Wellicht iets bij KPN zelf?
heeft iemand hier een oplossing voor?
ik heb dit probleem nadat ik weet ongeveer sinds een weekje of twee
Nou als je in het vorige topic mss had gelezen had ik exact hetzelfde probleem. Hij was gewoon constant een signaal aan het zenden en ik heb ook KPN Mobile. Druk met KPN gesproken over de telefoon en zei dat je telefoon misschien tussen twee zendmasten aan het switchen is de hele tijd blablabla. Nou had ik afgelopen zaterdag de firmware geupdate en vlak voordat ik ging updaten hoorde ik tot mijn verbazing dat hij geen constant signaal uitzond. Daarna firmware geupdate en heb er geen last meer van.
Alleen hoor ik nu over mijn speaker van de pc het uitzend geluidje van de telefoon (dus het verzenden van radiosignalen) anders dan voor deze problemen. Ik vind het maar vaag dat het opeens van de ene op de andere dag komt en een week later weer is verdwenen. Het zou misschien een kapotte antenne of niet goed afgestelde antenne kunnen zijn. Ik weet het eigenlijk niet maar ik hoop dat het bij jullie ook snel over zal zijn.
Bel anders ook ff de klantenservice van KPN op, zodat ze merken dat er meerdere mensen met dat probleem zijn. En anders SE.
Alleen hoor ik nu over mijn speaker van de pc het uitzend geluidje van de telefoon (dus het verzenden van radiosignalen) anders dan voor deze problemen. Ik vind het maar vaag dat het opeens van de ene op de andere dag komt en een week later weer is verdwenen. Het zou misschien een kapotte antenne of niet goed afgestelde antenne kunnen zijn. Ik weet het eigenlijk niet maar ik hoop dat het bij jullie ook snel over zal zijn.
Bel anders ook ff de klantenservice van KPN op, zodat ze merken dat er meerdere mensen met dat probleem zijn. En anders SE.
Master_A
Dat zei ik dus al in mijn vorige post en ik heb hem bij een SE SP laten updaten,ik kan nog wel fotos maken en met de engelse taal heb ik geen moeite,hoop dat er bij een volgende update de ned.weer opkomtAramäer schreef op maandag 20 maart 2006 @ 18:00:
[...]
Daarbij kom ik nou ook achter dat er ook geen foto's gemaakt kunnen worden omdat hij aangeeft "wrong camera driver version (0.9). Please update camera driver to 4.5 or later". Ik word helemaal gek hier!!
Verwijderd
Staat je blue-tooth misschien aan? of IR of internet ofzi?Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:38:
[...]
ik heb precies hetzelfde probleem. ik heb gister geupdate en hoopte dat hiermee het probleem verholpen zou worden. dus niet.. word er nu wel een beetje strontziek van om me telefoon bijna om de dag op te laden.
Dat kost nogal wat straoom nml.
Heb je al een andere USB poort geprobeerd?Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:14:
Ik heb zonet een poging ondernomen on mijn K750i te updaten...
Heb de software (die ik van deze site downde) geinstalled op men pc, maar telkens ik de update wil uitvoeren geeft ie bericht van 'No deskstand connected!'
Men gsm hangt via usb aan pc...
wat doe ik verkeerd, heb nog steeds de R1J002 software op men mobieltje.
Alvast bedankt
BB
No matter the age, never lose the Kramer inside
Heb je wel de juiste interface gekozen?Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:14:
Ik heb zonet een poging ondernomen on mijn K750i te updaten...
Heb de software (die ik van deze site downde) geinstalled op men pc, maar telkens ik de update wil uitvoeren geeft ie bericht van 'No deskstand connected!'
Men gsm hangt via usb aan pc...
wat doe ik verkeerd, heb nog steeds de R1J002 software op men mobieltje.
Alvast bedankt
BB
Op een bepaald moment kan je kiezen tussen de nieuwe en de oude interface. dan moet je voor de nieuwe interface kiezen. Dat is volgens mij de rechter
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Heb ik idd gedaan, 3 verschillende, zonder resultaat..Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 08:43:
[...]
Heb je al een andere USB poort geprobeerd?
Ook hier ben ik zeker dat ik de juiste (rechtse) interface koos..Giox schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 09:07:
[...]
Heb je wel de juiste interface gekozen?
Op een bepaald moment kan je kiezen tussen de nieuwe en de oude interface. dan moet je voor de nieuwe interface kiezen. Dat is volgens mij de rechter
Ik krijg steeds de boodschap: No Deskstand Connected !
laatste keer dat ik keek stond de (nieuwe) interface van de K750/W800 toch echt aan de linkerkant
Verwijderd
Ik ben overtuigd dat her rechts was, maar dan nog, de afbeelding klopte ook dus ja.. daaraan zal het niet liggen volgens mij..
Bestandsbeheer -> Meer -> Geheugenstatus -> Kiezen -> dan staat het bij berichtenVerwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:22:
Ik heb eigenlijk een hele simpele vraag, alleen ik kom er zelf niet achter heb al eens in een aantal menu`s gekeken en in de handleiding maar kan niets vinden.
me telefoon geeft aan dat het sms geheugen voor 95% is gevuld..
waar kan ik precies vinden hoeveel verzonden en ontvangen berichten ik in me telefoon heb staan?
ik kan het echt nergens vinden
wie kan me helpen![]()
(ter info een SE K750i van Vodafone)
alvast bedankt!
Ik krijg nog steeds niet de nieuwe update voor mn w800i, maar heb wel net mn sony 2gb memstick pro duo binnen, werkt gelijk en probleemloos
Ga eens wat vaker op kraamvisite!
Verwijderd
Ik heb net 1 dag mijn K750i, wil de software updaten, en halverwege geeft de update service een foutmelding (met de boodschap dat ik opnieuw moest proberen). Nu is mijn gsm echter dood (gaat niet meer aan, geen reactie als ik hem met pc verbind,...). Nu zou ik morgen terug naar de winkel gaan en mijn verhaal doen, maar ik wou eerst helemaal zeker zijn dat dit onder de garantie valt. Iemand die me dit kan verzekeren? Of kunnen ze gewoon de schuld op mijn schouders schuiven en mijn gsm voor dood achterlaten?
Volgens sony ericsson zelf hoef je alleen maar terug te gaan naar fabr.instellingen,0000 en je hebt de ned. taal weer terug.
Waarom niet de Sandisk Gaming versie? Stukken goedkoper en sneller--haste-- schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:46:
Ik krijg nog steeds niet de nieuwe update voor mn w800i, maar heb wel net mn sony 2gb memstick pro duo binnen, werkt gelijk en probleemloos
[edit] niet meer goedkoper maar nog steeds wel sneller
(ik heb ter info mijn W800i net probleemloos geupdate van de 1 na laatste firmware)
[ Voor 27% gewijzigd door Sir_Killalot op 22-03-2006 03:38 ]
Deze telefoon ook gekocht. En moet zeggen ben bijzonder tevreden!
Ik heb ook een 6600, maar ik vroeg mij voor de W8oo wat af :
Op de site van Wayfinder staat dat ie zou werken als navigatiesysteem op de W800.
Heel leuk! Omdat ik dacht dat de SE niet met dit soort aplicaties kon omgaan.
Had al op Tomtom in misschien een java vorm lopen zoeken (ookal zei de verkoper dat er wel een gsp systeem op kan draaien had ik daar mijn twijfels bij gezien het OS)
Nu is mijn vraag of deze verkoper nu gelijk heeft en er idd een soort TomTom op kan die dus geen verbinding hoeft te maken via gpRs.
Dat wayfinder wil ik best wel kopen, alleen vind ik het jammer van de kosten (GPRS) die ik dan moet maken om puur en alleen de maps binnen te halen. Is hier niet een truck voor om die lokaal op de Memory kaart te zetten?
Mocht iemand een beter alternatief hebben en misshien een ander software pakket zijn tegen gekomen die werkt met deze foon zou dat te gek zijn.
Voorzover ik kon vinden is Wayfinder de enige die op java wil draaien, maar goed vandaar deze vraag dus.
1. andere software anders dan wayfinder (indien wayfinder het geld niet waard is)
2. zo nee, een mogelijkheid om dan wayfinder niet meer een verbinding te moeten laten maken via gprs (zodat ik die kosten niet kwijt ben onderweg)
Mocht iemand iets weten, zeer graag.
Verder nogmaals super telefoon. En ik als Nokia fan vond die keuze / stap al moeilijk, maar heb totaal GEEN spijt!
Ik heb ook een 6600, maar ik vroeg mij voor de W8oo wat af :
Op de site van Wayfinder staat dat ie zou werken als navigatiesysteem op de W800.
Heel leuk! Omdat ik dacht dat de SE niet met dit soort aplicaties kon omgaan.
Had al op Tomtom in misschien een java vorm lopen zoeken (ookal zei de verkoper dat er wel een gsp systeem op kan draaien had ik daar mijn twijfels bij gezien het OS)
Nu is mijn vraag of deze verkoper nu gelijk heeft en er idd een soort TomTom op kan die dus geen verbinding hoeft te maken via gpRs.
Dat wayfinder wil ik best wel kopen, alleen vind ik het jammer van de kosten (GPRS) die ik dan moet maken om puur en alleen de maps binnen te halen. Is hier niet een truck voor om die lokaal op de Memory kaart te zetten?
Mocht iemand een beter alternatief hebben en misshien een ander software pakket zijn tegen gekomen die werkt met deze foon zou dat te gek zijn.
Voorzover ik kon vinden is Wayfinder de enige die op java wil draaien, maar goed vandaar deze vraag dus.
1. andere software anders dan wayfinder (indien wayfinder het geld niet waard is)
2. zo nee, een mogelijkheid om dan wayfinder niet meer een verbinding te moeten laten maken via gprs (zodat ik die kosten niet kwijt ben onderweg)
Mocht iemand iets weten, zeer graag.
Verder nogmaals super telefoon. En ik als Nokia fan vond die keuze / stap al moeilijk, maar heb totaal GEEN spijt!
Ik zit met een probleem op mijn K750i. Soms (nog geen specifieke oorzaak gevonden tot nu toe) zijn de images (niet alle) van de themes zwart (bvb de image die achter je geselecteerde menuitem zit) of dus niet aanwezig. Ze worden als het ware niet ingeladen.
Wanneer ik in die toestand een foto neem, is deze ook gewoon zwart (en neen, mijn lenscover is niet gesloten
) Vanochtend ontdekte ik dat ringtones dan ook niet werken. -Mijn "wekker" liep af en ik hoorde enkel het getril, niet het geluid- De bewuste images waren weer zwart ook, dus ik vermoed dat deze twee problemen samenhangen. Ik heb geprobeerd dan eens van theme te wisselen, maar dan laadt hij gewoon "geen theme" en heb je dus eigenlijk gewoon de kleuren van dat thema, zonder de images. Na een herstart van de GSM was het probleem verholpen, maar dit is reeds de tiende keer ofzo dat ik het voorheb in nog geen maand tijd.
Is dit een "veel voorkomend" probleem of ga ik best mijn K750i omruilen? Ik heb online nog geen info gevonden en op de support site van SE evenmin.
Wanneer ik in die toestand een foto neem, is deze ook gewoon zwart (en neen, mijn lenscover is niet gesloten
Is dit een "veel voorkomend" probleem of ga ik best mijn K750i omruilen? Ik heb online nog geen info gevonden en op de support site van SE evenmin.
Ik heb mijn memstick nieuw op ebay gekocht, voor 60 euroSir_Killalot schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 02:09:
[...]
Waarom niet de Sandisk Gaming versie? Stukken goedkoper en sneller
[edit] niet meer goedkoper maar nog steeds wel sneller
(ik heb ter info mijn W800i net probleemloos geupdate van de 1 na laatste firmware)
Ga eens wat vaker op kraamvisite!
Instaleren moet je op de telefoon zelf doen. Je kopiert het java bestand naar je telefoon in de map 'overig'. Dan ga je op je telefoon naar de map 'overig' en doe je install.Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 09:46:
kan iemand mij uitleggen hoe ik een java game vanaf mijn pc op de K750i installeer?
Erg makkelijk dus.
Huh, ik sleep hem naar mijn telefoon (Mijn Sony Ericsson W800) in Verkenner en hij wordt dan automatisch geinstalleerd.PuDy schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:56:
[...]
Instaleren moet je op de telefoon zelf doen. Je kopiert het java bestand naar je telefoon in de map 'overig'. Dan ga je op je telefoon naar de map 'overig' en doe je install.
Erg makkelijk dus.
Nog makkelijker dus.
Zalgeen probleem zijn je hebt de update van SE gebruikt en geen illigale dus moeilijk kunnen ze niet doen. Moet je er wel bij vertellen dat je het op die manier gedaan hebt. En je mag ook je telefoon niet aangeraakt hebben tijdens de update en zo. Dat laatste is gewoon om je nog beter te kunnen opstellen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:20:
Ik heb net 1 dag mijn K750i, wil de software updaten, en halverwege geeft de update service een foutmelding (met de boodschap dat ik opnieuw moest proberen). Nu is mijn gsm echter dood (gaat niet meer aan, geen reactie als ik hem met pc verbind,...). Nu zou ik morgen terug naar de winkel gaan en mijn verhaal doen, maar ik wou eerst helemaal zeker zijn dat dit onder de garantie valt. Iemand die me dit kan verzekeren? Of kunnen ze gewoon de schuld op mijn schouders schuiven en mijn gsm voor dood achterlaten?
Er is trouwens nog een redelijk irritante bug gefixt, als ik een mp3tje aan het luisteren was en ook nog zat te i-moden bleef de muziek 0.5 seconden hangen als de pagina was geladen, das nu dus weg
jaa is dat weg? oehh dat is leukSir_Killalot schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 20:25:
Er is trouwens nog een redelijk irritante bug gefixt, als ik een mp3tje aan het luisteren was en ook nog zat te i-moden bleef de muziek 0.5 seconden hangen als de pagina was geladen, das nu dus weg
Kan iemand mij vertellen waarom de Update Service bij mij niet werkt?
USB van de tel staat er op.. ik bedoel ik zie dat icoon voor de hardware etc.
Maar als ik Nederland kies en druk op ok komt er het volgende :
Application Acception
java.lang.StringIndexOutOfBoundsException: String index out of range: -92
at java.lang.String.substring(Unknown Source)
at ZeroGla.a(Unknown Source)
at com.zerog.ia.installer.util.magicfolders.JavaHomeMF.a(Unknown Source)
at com.zerog.ia.installer.util.magicfolders.JavaHomeMF.b(Unknown Source)
at com.zerog.ia.installer.util.magicfolders.MagicFolder.initializeAllMagicFolderPaths(Unknown Source)
at com.zerog.ia.installer.Main.d(Unknown Source)
at com.zerog.ia.installer.Main.c(Unknown Source)
at com.zerog.ia.installer.Main.main(Unknown Source)
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
at com.zerog.lax.LAX.launch(Unknown Source)
at com.zerog.lax.LAX.main(Unknown Source)
Ik snap er niets van. Moet ik dan eerst Java installeren? Flash player heb ik er al op.
Hoop dat iemand iets weet, of anders een andere manier om de firmware uptedaten.
Thx
USB van de tel staat er op.. ik bedoel ik zie dat icoon voor de hardware etc.
Maar als ik Nederland kies en druk op ok komt er het volgende :
Application Acception
java.lang.StringIndexOutOfBoundsException: String index out of range: -92
at ZeroGla.a(Unknown Source)
at com.zerog.ia.installer.util.magicfolders.JavaHomeMF.a(Unknown Source)
at com.zerog.ia.installer.util.magicfolders.JavaHomeMF.b(Unknown Source)
at com.zerog.ia.installer.util.magicfolders.MagicFolder.initializeAllMagicFolderPaths(Unknown Source)
at com.zerog.ia.installer.Main.d(Unknown Source)
at com.zerog.ia.installer.Main.c(Unknown Source)
at com.zerog.ia.installer.Main.main(Unknown Source)
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
at com.zerog.lax.LAX.launch(Unknown Source)
at com.zerog.lax.LAX.main(Unknown Source)
Ik snap er niets van. Moet ik dan eerst Java installeren? Flash player heb ik er al op.
Hoop dat iemand iets weet, of anders een andere manier om de firmware uptedaten.
Thx
Staat je walkman misschien nog in de 'pauze' stand ? Ik heb dat ook al een paar keer gehad, dan gaat batterij ook sneller leeg dan normaal.Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:38:
[...]
ik heb precies hetzelfde probleem. ik heb gister geupdate en hoopte dat hiermee het probleem verholpen zou worden. dus niet.. word er nu wel een beetje strontziek van om me telefoon bijna om de dag op te laden.
ik heb sinds gister een k750i en ik vroeg me af of ik mijn mp3tje op een andere manier kan sorteren dan alleen 1 grote lijst.. Op de memory stick staan namelijk allemaal nets folders (arties/album/track - nummer)..
Verwijderd
je kan eigen playlists aanmaken... ik weet alleen niet of hij wel naar de volgende playlist gaat als de eerste is afgespeeld..lijkt me niet eigenlijk
Verwijderd
Maandag krjg ik mijn w800i binnen
Besteld icm 1jarig abbo van 30,50 van t-mobile.
Nu zie ik net in de SP dat het niet mag om te discussiëren over manier om je simlock eraf te krijgen, maar ik vroeg me af of het op de volgende legale manier werkt?
Als je nu de nieuwste firmware download (een officiële, van de SE site ofzo) en die erin flasht, ben je dan al niet klaar? Of herkent die firmware dat de telefoon branded is en dus niet up te daten is op deze manier?
Hoop dat ik hier geen mail over ontvang ofzo, maar volgens mij is er niets illegaals aan het updaten van je telefoon met een officiële firmware.
Ik vraag dus niet naar gemodificeerde firmwares of andere manieren om de simlock te slopen.
Nu zie ik net in de SP dat het niet mag om te discussiëren over manier om je simlock eraf te krijgen, maar ik vroeg me af of het op de volgende legale manier werkt?
Als je nu de nieuwste firmware download (een officiële, van de SE site ofzo) en die erin flasht, ben je dan al niet klaar? Of herkent die firmware dat de telefoon branded is en dus niet up te daten is op deze manier?
Hoop dat ik hier geen mail over ontvang ofzo, maar volgens mij is er niets illegaals aan het updaten van je telefoon met een officiële firmware.

Ik vraag dus niet naar gemodificeerde firmwares of andere manieren om de simlock te slopen.
is er eigelijk een soort koptelefoon adaptor, dat ik gewoon mijn eigen koptelefoon kan gebruiken?
Die zit in de headset, de HPM-70, gebakken. Je kan dan gewoon de dopjes van deze headset vervangen door een eigen headset met 3,5 mm jack plug.Sillymidget schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:32:
is er eigelijk een soort koptelefoon adaptor, dat ik gewoon mijn eigen koptelefoon kan gebruiken?
Ik heb gister ook eindelijk mijn w800i binnen gekregen
Nu heb ik alleen de vraag of het op de een of andere manier mogelijk is, dat als ik bijv. muziek luister en ik ga dan liedje verder dat die daar dan direct op reageert, zonder dat eerst het backlight weer aan moet. Vond ik opzich wel jammer want iedere keer als het backlight weer uit is, moet die eerst aan, en dan pas kun je je liedje verder gaan...

Nu heb ik alleen de vraag of het op de een of andere manier mogelijk is, dat als ik bijv. muziek luister en ik ga dan liedje verder dat die daar dan direct op reageert, zonder dat eerst het backlight weer aan moet. Vond ik opzich wel jammer want iedere keer als het backlight weer uit is, moet die eerst aan, en dan pas kun je je liedje verder gaan...
Dat kan. Dan moet je de volume toets ingedrukt houden (dus niet klikken, want dan gaat hij harder of zachter). Je kan dan voor en achteruit bladeren door de nummers in de huidige playlist.Fab1Man schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 13:38:
Ik heb gister ook eindelijk mijn w800i binnen gekregen![]()
![]()
![]()
Dat is niet helemaal wat ik bedoelde...Ghost81 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:36:
[...]
Dat kan. Dan moet je de volume toets ingedrukt houden (dus niet klikken, want dan gaat hij harder of zachter). Je kan dan voor en achteruit bladeren door de nummers in de huidige playlist.
Wat ik bedoel is dat als ik naar muziek luister en dan gaat het backlight uit.. en dan na 1 of 2 minuten druk ik op de joystick naar rechts om naar het volgende nummer te gaan.
Alleen wat gebeurd is dat het backlight aangaat, maar niet van nummer wisselt.
Dus moet ik NOG eens naar rechts duwen, en dan gaat die wel verder...
Nu wil ik alleen weten of er misschien een mogelijkheid is, dat ie in 1 keer reageerd, en van nummer wisselt...
volgens mij gaat dat niet werken.Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:31:
Maandag krjg ik mijn w800i binnen![]()
Hoop dat ik hier geen mail over ontvang ofzo, maar volgens mij is er niets illegaals aan het updaten van je telefoon met een officiële firmware.![]()
Dat gaat idd niet werken!
Dat is wel wat je bedoelde, maar je moet even wat beter lezen denk ikFab1Man schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:21:
[...]
Dat is niet helemaal wat ik bedoelde...
Wat ik bedoel is dat als ik naar muziek luister en dan gaat het backlight uit.. en dan na 1 of 2 minuten druk ik op de joystick naar rechts om naar het volgende nummer te gaan.
Alleen wat gebeurd is dat het backlight aangaat, maar niet van nummer wisselt.
Dus moet ik NOG eens naar rechts duwen, en dan gaat die wel verder...
Nu wil ik alleen weten of er misschien een mogelijkheid is, dat ie in 1 keer reageerd, en van nummer wisselt...
ook ik ben nu even aan de w800i in afwachting van de P990
Voor de mensen die nog de HPM-70 hebben met nekband:
Hebben jullie last van het probleem dat de kabel bij de oortjes snel afbreekt (de buitenkant verneukt raakt). Ik heb dit probleem vooral bij de gebieden waar hij het meest buigt (en het meest bij de uiteinden van de nekband). Ik vind het materiaal veel te stug. Het had net zo soepel moeten zijn als bij de Sony EX-71SL.
Voor de mensen met de nieuwere generatie HPM-70's (zonder nekband):
Is dit ook het geval bij jullie of is het materiaal bij jullie wel soepel?
Hebben jullie last van het probleem dat de kabel bij de oortjes snel afbreekt (de buitenkant verneukt raakt). Ik heb dit probleem vooral bij de gebieden waar hij het meest buigt (en het meest bij de uiteinden van de nekband). Ik vind het materiaal veel te stug. Het had net zo soepel moeten zijn als bij de Sony EX-71SL.
Voor de mensen met de nieuwere generatie HPM-70's (zonder nekband):
Is dit ook het geval bij jullie of is het materiaal bij jullie wel soepel?
Master_A
Alles is soepel bij mijn (nieuwere) hpm-70, aan de oortjes zit een zacht kousje waar de zeer soepele draad uit komt.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
mijn 1e post na 9 delen \o/
Heb deze tip nog niet voorbij zien komen (mss staat hij toch al ergens in een van deze 9 delen) maar dit is wat ik doe als ik ooit is -stil- een fotootje wil maken. Ik bel gewoon naar mijn voicemail (het volume zet ik extra zacht zodra hij verbinding heeft).... schuif ik nu de lens cover open en maak ik een foto dan heb ik geen shutter geluid....
groeten...
Heb deze tip nog niet voorbij zien komen (mss staat hij toch al ergens in een van deze 9 delen) maar dit is wat ik doe als ik ooit is -stil- een fotootje wil maken. Ik bel gewoon naar mijn voicemail (het volume zet ik extra zacht zodra hij verbinding heeft).... schuif ik nu de lens cover open en maak ik een foto dan heb ik geen shutter geluid....
groeten...
Verwijderd
De 10e keer na 9 delen. Zie startpostVerwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:18:
mijn 1e post na 9 delen \o/
groeten...
Om het shuttergeluid van de camera te dempen:
- Houd je vinger op het speakertje van je telefoon
- Bel een (gratis) nummer (bijv. je voicemail) en maak onder het bellen een foto
Ik heb ook nog die oude dopjes met nekband van de W800i. Zat er net aan te denken om Telfort of SE te mailen over de garantie van de accessoires, want bij mij is draadbreuk inmiddels een feit (bij de aansluiting van dunnne draad met de verdikking van de nekband).
Iemand misschien al succes gehad met garantie op de oordopjes?
Iemand misschien al succes gehad met garantie op de oordopjes?
Ik was langsgeweest bij de SESP en zij zeiden dat ze em moesten laten opsturen om te laten inspecteren bij de leverancier ofzo. Maar ik had al een beetje met secondelijm aan de uiteinden lopen klooien, zodat ze niet nog meer zouden afbreken. Ik ga em binnenkort toch wel laten opsturen denk ik. Wel eerst ff eeen nieuw setje kopen als reserve mocht ik een nieuwe krijgen, want ik kan toch niet 3 weken zonder mp3 speler.
Master_A
Heeft iemand ook al problemen gehad met de HPM-70 oordopjes, dat het rechterdopje na verloop van tijd volume verliest? Hij kan dus minder hard, waardoor de balans heel erg naar de linkerkant verschuift.
Ik ben inmiddels bezig aan m'n 4e setje
, bij de eerste 3 ging het rechteroordopje telkens na een maand ongeveer stuk
Echt belachelijk, heb 'm destijds bij de phone house gekocht, gelukkig doen ze daar helemaal niet moeilijk over omruilen, en ze hadden er al meer terug ontvangen...
Ik ben inmiddels bezig aan m'n 4e setje
Vreeeemd...
ik heb vandaag de SEUS eens opgestart met als taal US. Toen zei hij dat er een nieuwe versie beschikbaar is, speciaal voor T-Mobile, alleen na de update is nog steeds dezelfde versie erop
...
Daarnaast is het bij de Nederlandse taal zo, dat er GEEN nieuwe update is...
ik heb vandaag de SEUS eens opgestart met als taal US. Toen zei hij dat er een nieuwe versie beschikbaar is, speciaal voor T-Mobile, alleen na de update is nog steeds dezelfde versie erop
Daarnaast is het bij de Nederlandse taal zo, dat er GEEN nieuwe update is...
Verwijderd
Vandaag een K750i gekocht
. Ik zat te twijfelen tussen de D500 en de K750i, maar koos uiteindelijk voor de K750i, omdat ik goede ervaringen had met SE en mijn vorige Samsung toch wat minder vond.
Mijn samsung kon namelijk minder goed verbinden met pc's en helemaal niet verbinden met andere telefoons. De SE T610 die ik heb gehad had hier geen moeite mee en ik vond een grote hoeveelheid programma's en extra software. Voor de K750i is er ook veel te vinden zie ik
.
Mijn samsung kon namelijk minder goed verbinden met pc's en helemaal niet verbinden met andere telefoons. De SE T610 die ik heb gehad had hier geen moeite mee en ik vond een grote hoeveelheid programma's en extra software. Voor de K750i is er ook veel te vinden zie ik
ik heb net heel de startpost doorlezen en ook de replies even doorzocht naar een antwoord...
Maar ik heb dus nog enkele vragen over:
1) hoelang gaat de batterij mee als je er bijna alleen mp3s mee speelt en misschien nog een beetje bel? (op een redelijke volume en zonder weet ik veel wat voor truukjes... echt veel skip ik niet maar om het realistisch te maken mag je wel wat skipjes in de simulatie doen
)
2) hoe snel laad de batterij op en kan het kwaad om de batterij bv iedere n8 bij te laden ofzo?
Ik wens nl niet zonder muziek te vallen onderweg...
3) Een noodoplossing zou een extra batterij kunnen zijn, hoeveel kost deze?
4) kan ik gewoon met verkenner mp3s op die memorystick kopieeren en deze zonder probs afspelen?
Speelt ie alle vormen van mp3s af? (dus ook vbr en livesets van 1200 minuten (dat is mijn langste
))
5) Kan ie een beetje fatsounlijk overweg met m3u info en vooral met de parent folder van de mp3s? (daar staat nl altijd de naam van de artiest en cd in bij mij...)
Hopelijk kan iemand me dit vertellen.
Bij voorbaat dank alvast...
Maar ik heb dus nog enkele vragen over:
1) hoelang gaat de batterij mee als je er bijna alleen mp3s mee speelt en misschien nog een beetje bel? (op een redelijke volume en zonder weet ik veel wat voor truukjes... echt veel skip ik niet maar om het realistisch te maken mag je wel wat skipjes in de simulatie doen
2) hoe snel laad de batterij op en kan het kwaad om de batterij bv iedere n8 bij te laden ofzo?
Ik wens nl niet zonder muziek te vallen onderweg...
3) Een noodoplossing zou een extra batterij kunnen zijn, hoeveel kost deze?
4) kan ik gewoon met verkenner mp3s op die memorystick kopieeren en deze zonder probs afspelen?
Speelt ie alle vormen van mp3s af? (dus ook vbr en livesets van 1200 minuten (dat is mijn langste
5) Kan ie een beetje fatsounlijk overweg met m3u info en vooral met de parent folder van de mp3s? (daar staat nl altijd de naam van de artiest en cd in bij mij...)
Hopelijk kan iemand me dit vertellen.
Bij voorbaat dank alvast...
1) Volgens de handleiding 30uur, maar bij mij moet om ik de 2 dagen laden als ik veel MP3's luister
2) Binnen een uurtje geloof ik, en je kan hem zelfs overdag én snachts opladen, aangezien het een Lithium-Polymer batterij is (geloof ik
)
3) zoek en gij zult vinden!
4) Ja & ja, maar hij spoelt niet snel door dus als je een liveset wilt luisteren zou ik hem in stukjes knippen (dat doe ik altijd)
5) geen idee maar hij verwacht een bepaalde indeling in het MP3-mapje, en leest de ID3 tags uit. de indeling is X:\MP3\Artiest\CD\<nummer>.mp3
Ik neem aan dat je een W800 bedoelt, ook al vermeld je dat nergens...
2) Binnen een uurtje geloof ik, en je kan hem zelfs overdag én snachts opladen, aangezien het een Lithium-Polymer batterij is (geloof ik
4) Ja & ja, maar hij spoelt niet snel door dus als je een liveset wilt luisteren zou ik hem in stukjes knippen (dat doe ik altijd)
5) geen idee maar hij verwacht een bepaalde indeling in het MP3-mapje, en leest de ID3 tags uit. de indeling is X:\MP3\Artiest\CD\<nummer>.mp3
Verwijderd
Dit probleem heb ik ook,je moet gewoon naar een SE Service point gaan,je verhaal vertellen en dan zetten ze er opnieuw software op je telefoon en dan werkt hij weer.Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:20:
Wel je bon meenemen anders moet je ervoor betalen.
Sony Ericsson Mechanical Service points:
Bombeeck
Hoogstraat 88/90
5615PS Eindhoven
Tel: 040 2441834
Finntax Telecom
Lissenveld 61-63
4941 VL Raamsdonksveer
0162-570570
Phoneshop Den Haag
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
070-4271686
Reitsma Telecom
Ambachtsstraat 11c
3861 RH Nijkerk
033-2460264
Reitsma Telecom
Europalaan 33
3526 KN Utrecht
030-2875444
Car Audio Plus
Rijksweg Noord 20
6162 AJ Geleen
046-4230333
Teleworld
Kinkerstraat 57
1053 DZ Amsterdam
020-6834001
The Phone House Emmen
Picasso Passage 78
7811 DP Emmen
0591-647278
HQC
Kaasmakerstraat 8
3194 DJ Hoogvliet
010-4160065
Belcompany Max Center
Nieuwgraaf 62a
6921 RK Duiven
026-4429839
Daar moet je heen stond in de e-mail die ik van SE heb gehad.
bedankt voor het snelle antwoord...dog4life schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:26:
1) Volgens de handleiding 30uur, maar bij mij moet om ik de 2 dagen laden als ik veel MP3's luister
2) Binnen een uurtje geloof ik, en je kan hem zelfs overdag én snachts opladen, aangezien het een Lithium-Polymer batterij is (geloof ik)
ik bedoel eigelijk zowel de k750 als de w800... maar eigelijk heb ik het concrete verschil tussen deze 2 nog niet echt door (behalve dat die w800 wel heel duur zou zijn als ik er ook nog een 2GB memorystick moet bijkopen, aangezien dat het minimum voor me is (steekt nu ook in mijn nex2e, compact flash dan wel))
ik weet wel dat het wat verschilt qua software, en dat je de w800 in een vliegtuig kan gebruiken, maar verder....???
ik las ook het stuk over firmware hacken enzo, dat dat niet mag uitgelegt worden enzo... maar mag iemand mij wel zeggen of je een k750 KAN "upgraden" met een firmware ofzo naar een w800? want als ik het goed begrijp is er fysisch geen verschil tussen de toestellen?
1) wat zijn veel mp3s dan? hoeveel uur per dag +-? Mijn nex2e mp3 speler, die ie zou moeten vervangen, doet bv 2 weken als ik per dag een goed uur luister...
2) met dag en nacht bedoel je veronderstel ik dat ie niet moet leeg zijn voor je opnieuw mag opladen?
3) ik heb net gezocht en op de officiele site van sonyericson vind ik maar 1 type batterij waar zelfs niet bijstaat welke capaciteit ze heeft (ik veronderstel 900mAh zoals in de startpost vermeld wordt?)
Maar als ik met google ga zoeken kom ik batterijen tegen van 900 tot 1500 mAh?! Zijn deze ondersteunt? of verneuken ze je gsm na 5x gebruiken? kan je die ook gewoon opladen met de standaard lader enzo? maakt het veel uit in tijd dat ze meegaan? wegen die van 1500mah meer dan die van 900mah? ik zag dat ze meestal tussen de 15-25 euro kosten, dus dan valt het misschien wel te overwegen om zo'n krachtigere batterij te kopen...
4) zolang ie een resume functie heeft vind ik dat op zich geen ramp... en als ie geen resume functie heeft... mja dan wordt het zeker geen sony... 99% van de keren dat ik mijn mp3 speler gebruik, resume ik gewoon vanaf de vorige keer...
5) mijn mp3s hebben geen vaste vorm. 99% zit per album in 1 folder. dus zeker niet ...\artiest\cd\nummer.mp3 maar ...\artiest - cd\nummer.mp3 of ...\artiest-cd-jaar-rlsgrp\nummer.mp3 ofzo
sommigen bevatten id3 tags, anderen niet... sommigen bevatten zelfs verkeerde id3 tags en juiste folder/filenames
nu begrijp ik dat je moeilijk met ALLES kan rekening houden, maar hij zou toch op zijn minst ALLES in alle mogelijke vormen moet afspelen zonder zeiken, en ook zo vaak mogelijk de juist info op het schermpje tonen (minimum bv naam van de parentfolder en naam van de mp3 en de id3 tags indien aanwezig)
en nog een extra vraagje:
heeft ie een gewone koptelefoon aansluiting? want ik weet niet of die oordopjes in mijn oren passen hoor, tot nu toe passen alleen sony groove dopjes in mijn oren....
en als ie gewone aansluiting heeft kan dan iemand mij een fotootje tonen van hoe het eruit met een koppelstukje naar een gewone aansluiting?
[ Voor 6% gewijzigd door Mastakilla op 24-03-2006 19:56 ]
kan iemand op de site bluesoleil komen? (http://www.bluesoleil.com/) of (http://www.ivtcorporation.com/products/bluesuit/index.php). Ik wil namelijk mijn bluetooth dongle geburiken, maar website doet het niet meer bij mij
Bij mij doen ze het beide.. Weird.
Verwijderd
Bij mij doen de sites het ook allebei, gewoon even wachten ze zijn niet al te snel hier.
Afijn ik had een heel andere vraag:
Aangezien ik de standaard oordopjes, die ik aansluit op me k750i, slijt bij het leven vroeg ik me iets af over de hmp-70.
Ik heb de originele oordopjes SE, hmp-60, geprobeerd, waar ik niet bijzonder lang mee deed en gezien de prijs ging ik opzoek naar alternatieve merken, en de merkloze waren de helft goedkoper maar die gingen nog eens ook weer de helft langer mee. Is het zo dat de w800i oordopjes kwalitatief veel beter zijn?
Vooral bij het microfoon dingetje ging het snoer vaak snel kapot en bij de merkloze is hij pas bij het stekkertje kapot gegaan.
Is het zo dat de snoertjes van de hmp-70 iets sterker zijn?
(ps. neej ik jojo niet met me oordopjes oid, het komt waarschijnlijk omdat ik iedere dag 30 km met die oordopjes fiets)
En hoe kan het als die antenne versterker stickers veelal hoax genoemd worden dat ze dan in het programma Radar hoog aangeprezen werden? bron en natuurlijk google.
En daarnaast hoorde ik ook van collega's op me werk dat ze het inderdaad op tv gezien hadden en dat het zou werken volgens wat ze op tv gezien hadden. graag ervarings reacties *vooral k750 gebruikers natuurlijk :P*
bvd.
*[EDIT]* Ik wilde eigenlijk een houder maken waar ik een paar boxen in maak zodat als ik thuis kom me telefoon in een houder kan zetten en dan lekker kan door beaten
niet dat ik geen stereo heb maar vooral voor the fun om het te maken ook
Ik denk dat ik de oude nog wel werkende onderdelen van oude kapotte oordopjes nog wel kan gebruiken of zijn die bedradingen te zwak om een beetje volume uit me mega vette k750 installatie wil halen? Iemand tips? *[EDIT]*
Afijn ik had een heel andere vraag:
Aangezien ik de standaard oordopjes, die ik aansluit op me k750i, slijt bij het leven vroeg ik me iets af over de hmp-70.
Ik heb de originele oordopjes SE, hmp-60, geprobeerd, waar ik niet bijzonder lang mee deed en gezien de prijs ging ik opzoek naar alternatieve merken, en de merkloze waren de helft goedkoper maar die gingen nog eens ook weer de helft langer mee. Is het zo dat de w800i oordopjes kwalitatief veel beter zijn?
Vooral bij het microfoon dingetje ging het snoer vaak snel kapot en bij de merkloze is hij pas bij het stekkertje kapot gegaan.
(ps. neej ik jojo niet met me oordopjes oid, het komt waarschijnlijk omdat ik iedere dag 30 km met die oordopjes fiets)
En hoe kan het als die antenne versterker stickers veelal hoax genoemd worden dat ze dan in het programma Radar hoog aangeprezen werden? bron en natuurlijk google.
En daarnaast hoorde ik ook van collega's op me werk dat ze het inderdaad op tv gezien hadden en dat het zou werken volgens wat ze op tv gezien hadden. graag ervarings reacties *vooral k750 gebruikers natuurlijk :P*
bvd.
*[EDIT]* Ik wilde eigenlijk een houder maken waar ik een paar boxen in maak zodat als ik thuis kom me telefoon in een houder kan zetten en dan lekker kan door beaten
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2006 23:03 ]
Inderdaad werid! met een proxy kan ik wel op de site. Misschien mijn ip geblokkeerd?Fab1Man schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:41:
Bij mij doen ze het beide.. Weird.
net mijn w800i geupdated naar R1BC002 
moet nog aangepast worden in de startpost, dat er een nieuwe firmware is voor de w800i
moet nog aangepast worden in de startpost, dat er een nieuwe firmware is voor de w800i
[ Voor 6% gewijzigd door pina op 25-03-2006 01:35 ]
heb even gezocht in het topic en volgens mij staat het er nog niet bij (geeft vaak zoekfouten enzo) maar ik heb dus een mooi stukje software gevonden om je email en calender te syncen met Thunderbird en Sunbird..
http://www.mobile-master.com
het is wel betaalde software, maar wel startpost waardig vind ik zelf..
ben het nu nog aan het proberen, en als het goed bevalt kan ik het altijd nog kopen...
ben het nu nog aan het proberen, en als het goed bevalt kan ik het altijd nog kopen...
wow dat is een mooi tooltje zeg als het goed werkt!
voor mastakilla:
1) 1 à 2 cd's, maar het laden wordt meer veroorzaakt door het bellen in mijn geval...
2) jep
3) Dat van die batterij weet ik niet maar ik zou een officiele kopen en geen okinoki waardoor je telefoon ontploft (worst case scenario
)
4) Hij heeft idd een resume functie, maar wat ik hét nadeel vind is dat als je doorspoelt, de joystick door de gevoeligheid plotseling naar het volgende nummer doorspoelt, en dat is niet zo fijn...
5) tsja, of je gebruikt de disc2phone software die het vanzelf goed zet met id3's erin (geloof ik), of je doet het met verkenner en zal je een keer een extra mapje aan moeten maken!
Ik heb de w800, die heeft een koptelefoonaansluiting. én een andere mediaplayer die iets beter schijnt te zijn dan de k750. de k750 is te flashen naar een w800, maar hoe of wat zou ik echt neit weten, het schijnt niet zo moeilijk te zijn. met het updaten via seus heb je achteraf wel weer een k750, en mag je nóg een keer gaan flashen, dus of je daar blij van wordt...
de w800 heeft ook betere oordopjes, en ik heb uiteindelijk een w800 gekocht vanwege 1) geen flashen nodig, 2) 512 ipv 64 MS, 3)betere oordopjes
voor foto's moet je even zoeken, die zijn er vast wel!
1) 1 à 2 cd's, maar het laden wordt meer veroorzaakt door het bellen in mijn geval...
2) jep
3) Dat van die batterij weet ik niet maar ik zou een officiele kopen en geen okinoki waardoor je telefoon ontploft (worst case scenario
4) Hij heeft idd een resume functie, maar wat ik hét nadeel vind is dat als je doorspoelt, de joystick door de gevoeligheid plotseling naar het volgende nummer doorspoelt, en dat is niet zo fijn...
5) tsja, of je gebruikt de disc2phone software die het vanzelf goed zet met id3's erin (geloof ik), of je doet het met verkenner en zal je een keer een extra mapje aan moeten maken!
Ik heb de w800, die heeft een koptelefoonaansluiting. én een andere mediaplayer die iets beter schijnt te zijn dan de k750. de k750 is te flashen naar een w800, maar hoe of wat zou ik echt neit weten, het schijnt niet zo moeilijk te zijn. met het updaten via seus heb je achteraf wel weer een k750, en mag je nóg een keer gaan flashen, dus of je daar blij van wordt...
de w800 heeft ook betere oordopjes, en ik heb uiteindelijk een w800 gekocht vanwege 1) geen flashen nodig, 2) 512 ipv 64 MS, 3)betere oordopjes
voor foto's moet je even zoeken, die zijn er vast wel!
Heb het gister geprobeerd, maar hier nog steeds de oude.pina schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 01:31:
net mijn w800i geupdated naar R1BC002
Of een dns server die niet bij de tijd isvisie schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 00:30:
[...]
Inderdaad weird! met een proxy kan ik wel op de site. Misschien mijn ip geblokkeerd?
Bij Tele2 20Mb was dat het geval bij www.plato.nl, hier kon ik met Versatel Family 1280 wel bij, maar niet meer toen ik naar Tele2 20Mbit overging.
Overigens lag de fout bij Plato, die dit op verzoek van Tele2 hersteld heeft omdat er veel klachten/vragen over binnen kwamen en uiteraard omdat ze klanten mis liepen
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
het updaten werkt niet egt ik doe dit zoals beschreven
tel uit
batterij eruit
simkaart eruit
batterij erin
c ingedrukt
usb stekker erin
gaat me telefoon aan en zegtie plaats simkaart
tel uit
batterij eruit
simkaart eruit
batterij erin
c ingedrukt
usb stekker erin
wil ik de calender synchroniseren, krijg ik dit:Sillymidget schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:07:
heb even gezocht in het topic en volgens mij staat het er nog niet bij (geeft vaak zoekfouten enzo) maar ik heb dus een mooi stukje software gevonden om je email en calender te syncen met Thunderbird en Sunbird..
the selected phone has no calender or the calender is not supported for this phone.
Terwijl smsjes uitlezen wel lukt. Waardeloos programma imo dus.
Verwijderd
ik heb net ook de update gedaan... je moet wel ff de USB flash driver laten installen door xpwarchaser schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:09:
het updaten werkt niet egt ik doe dit zoals beschreven
tel uit
batterij eruit
simkaart eruit
batterij erin
c ingedrukt
usb stekker erin
dan gaat hij wel door
Ey ik heb hetzelfde Warchaser. Telefoon uit, batterij eruit, simkaart eruit, batterij erin (moet de memorystick eruit?). USB kabel erin. Heb weer alle drivers laten installeren (die er met de simkaart erin ook op waren geinstalleerd). Toen update service opnieuw opgestart, maar ik kwam niet verder dan het stappenplanschermVerwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:57:
[...]
ik heb net ook de update gedaan... je moet wel ff de USB flash driver laten installen door xp
dan gaat hij wel door
[ Voor 47% gewijzigd door vogelaarke135 op 25-03-2006 15:58 ]
vogelaarke135
en je dan toch nog afvragen waarom het niet werkt..vogelaarke schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 15:54:
[...]
USB flash driver heeft win xp niet geinstalleerd volgens mij.
Verwijderd
die flach driver moet je wel laten installen door xp.vogelaarke schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 15:54:
[...]
Ey ik heb hetzelfde Warchaser. Telefoon uit, batterij eruit, simkaart eruit, batterij erin (moet de memorystick eruit?). USB kabel erin. Heb weer alle drivers laten installeren (die er met de simkaart erin ook op waren geinstalleerd). Toen update service opnieuw opgestart, maar ik kwam niet verder dan het stappenplanschermWeet iemand wat ik verkeerd doe? USB flash driver heeft win xp niet geinstalleerd volgens mij.
en dan de c- toets ingedrukt houden tot het update programma aangeft dat je hem los kan laten
zo werkte het bij mij probleemloos ..
ik heb exact het zelfde probleem maar dan met een k750iRobert15 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:25:
Ik heb sinds een paar dagen een vervelend probleem met mijn W800i (firmware RJL002). Mijn batterij gaat nu na een dag al van 100% naar 10%, en dat terwijl ik bijna niets met de telefoon doe. Ook merk ik dat deze constant (overdreven) met het netwerk (KPN) aan het communiceren is. Ik kan niet meer naar netwerken scannen : de telefoon geeft dan aan dat er geen netwerken gevonden zijn. Toch is de ontvangst met het KPN netwerk wel steeds maximaal. Door deze ontvangstproblemen krijg ik SMS'jes veel te laat binnen, en worden bellers doorgestuurd naar mijn voicemail.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Wellicht iets bij KPN zelf?
[ Voor 5% gewijzigd door tazzdevil op 25-03-2006 16:32 ]
Asus A8n32sli; AMD X2 4400+ ; 2GB; areca1220 5x300
Verwijderd
edit:
thx marteltor.
Mijn vraag gelijk ff verplaatst overigens
zie Branded k750i of niet?
thx marteltor.
Mijn vraag gelijk ff verplaatst overigens
zie Branded k750i of niet?
[ Voor 142% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 17:34 ]
dat is natuurlijk een hele algemene vraag die eigenlijk ook niet hier thuis hoort.
Maar ik kan je wel vertellen dat de KPN versie van de w800i alleen gesimlocked is, je krijgt geen extra troep.
Maar ik kan je wel vertellen dat de KPN versie van de w800i alleen gesimlocked is, je krijgt geen extra troep.
Verwijderd
Iemand?Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 22:27:
Alle tips zijn welkom hoor? Zelfs iets als: 'Get a life or a girlfriend ofzo :P' *bedoelende, begin er niet aan**[EDIT]* Ik wilde eigenlijk een houder maken waar ik een paar boxen in maak zodat als ik thuis kom me telefoon in een houder kan zetten en dan lekker kan door beatenniet dat ik geen stereo heb maar vooral voor the fun om het te maken ook
Ik denk dat ik de oude nog wel werkende onderdelen van oude kapotte oordopjes nog wel kan gebruiken of zijn die bedradingen te zwak om een beetje volume uit me mega vette k750 installatie wil halen? Iemand tips? *[EDIT]*
lijkt me toch niet heel erg lastig te maken?! Ik weet niet hoe goede kwaliteit jij wilt, maar op zich kun je gewoon een computer boxensetje aansluiten op die 3.5 mm plug van de headset.
ligt het aan mij of is het geluid van de w550i tering veel hard en hoe komt dat ?
Verwijderd
Nou,vandaag dus m'n telefoon laten liggen bij SESP kwam daar..vertelde het probleem en het eerste wat ik te horen kreeg..Nooit meer zelf proberen up te daten!..gaat heel vaak mis volgens hun.
Nou krijg ik hem dus binnen 2 weken terug..hopelijk werkt hij dan weer!
Nou krijg ik hem dus binnen 2 weken terug..hopelijk werkt hij dan weer!
waark an je ergest je firmware versie zien ?
Neem aan dat je bedoeld waar je de firmware-versie kunt zien, dat is meerdere malen in dit topic aangegeven en staat bovendien ook in de startpost.warchaser schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:48:
waark an je ergest je firmware versie zien ?
Door de volgende code in standby modus in te voeren kom je in het service menu
code:
> * < < * < *
( < of > bedien je doormiddel van de joystick).
ennn hoe ga je in standby modus ?
srry kheb de tel net
srry kheb de tel net
ja maar dan krijg ik als ik met het joystickje naar rechts ga, > dus of ik die toets in wil stellen voor een veelgebruikt is
Niet op letten, gewoon die code in de juiste volgorde invoeren.
Diegene die allemaal de W800i hebben geupdate naar versie R1B of zoiets, is deze geunlocked, dus gewoon het losse toestel? Anders ligt het gewoon aan de provider dat de anderen niet kunnen updaten...
Klopt ik heb ook de W550 en het geluid is hard wat ik wel fijn vind(kan je zachter zetten)warchaser schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 19:28:
ligt het aan mij of is het geluid van de w550i tering veel hard en hoe komt dat ?
Heb ook de K750 nu en vind het vreselijk dat het geluid zo zacht is! ook display is érg flets tegenover de W550.
vreemd hoor, ik heb hem wel kunnen updaten...Crew One schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 13:05:
[...]
Heb het gister geprobeerd, maar hier nog steeds de oude.
toch wel vaag dat ze het geluid van de w550i veel harder doen dan de rest
kan iemand mij uitleggen hoe ik een playlist op mijn telefoon kan zetten..
ik kan wel via mijn telefoon playlists maken, maar niet die ik vanaf winamp exporteer ofzo..
iemand een idee?
ik kan wel via mijn telefoon playlists maken, maar niet die ik vanaf winamp exporteer ofzo..
iemand een idee?
Met de oudste firmware op de K750i knallen je oren uit elkaar bij maximaal volume en het display doet niet onder voor een schijnwerperrooie60 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 23:14:
[...]
Klopt ik heb ook de W550 en het geluid is hard wat ik wel fijn vind(kan je zachter zetten)
Heb ook de K750 nu en vind het vreselijk dat het geluid zo zacht is! ook display is érg flets tegenover de W550.
Ik laat hem dus maar zo
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik heb gisteren ( 24 maart) Net een w800i aangeschaft. Ik vond het wel een mooi mobieltje en het werkte de eerste paar minuten ( half uur) prima. Maar nu gaan de menu knoppen steeds vast zitten.
Daarmee bedoel ik dus de knoppen naast de walkman knop en de terug knop en de c knop. NA een bepaald periode willen ze niet meer werken.
Soms als ik er een lange tijdje niets mee doe dan kan ik hem wel weer gebruiken. Maar ook dan gaat hij na een tijdje weer niet werken.
Ik hoop dat iedereen begrijpt dat ik niet veel kan zonder die knoppen.
Ik vraag me dus af of iemand ooit eerder van dit probleem heeft gehoord en of iemand een oplossing weet.
Ook zou ik graag willen vragen of iemand me misschien kan vertellen hoe ik kan kijken wat voor firmware er op mijn w800i staat. Misschien dat een update werkt maar wil dat pas doen als ik weet of dat werkt.
PLease Help
Ik heb gisteren ( 24 maart) Net een w800i aangeschaft. Ik vond het wel een mooi mobieltje en het werkte de eerste paar minuten ( half uur) prima. Maar nu gaan de menu knoppen steeds vast zitten.
Daarmee bedoel ik dus de knoppen naast de walkman knop en de terug knop en de c knop. NA een bepaald periode willen ze niet meer werken.
Soms als ik er een lange tijdje niets mee doe dan kan ik hem wel weer gebruiken. Maar ook dan gaat hij na een tijdje weer niet werken.
Ik hoop dat iedereen begrijpt dat ik niet veel kan zonder die knoppen.
Ik vraag me dus af of iemand ooit eerder van dit probleem heeft gehoord en of iemand een oplossing weet.
Ook zou ik graag willen vragen of iemand me misschien kan vertellen hoe ik kan kijken wat voor firmware er op mijn w800i staat. Misschien dat een update werkt maar wil dat pas doen als ik weet of dat werkt.
PLease Help
R1BC002 beschikbaar voor de W800i, heb de mijne, Europe_3, net geupdate via SEUS.
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Toch gelukt met updaten via SEUS, heb nu alleen nog steefds de oude firmware erop staan:R1AA008 van EU_1. Raar dat ie niet de nieuwste firmware erop zet. Maar ik heb al meerdere mensen gezien met dit probleem, heeft iemand de oplossing?
[ Voor 6% gewijzigd door vogelaarke135 op 26-03-2006 11:29 ]
vogelaarke135
Verwijderd
allemaal cool en leuk maar weet iemand toevallig hoe je kan kijken wat voor firmware je er op hebt staan? En heeft iemand ooit eens van mijn probleem gehoord ? ( boven)
-Firmware (zie startpost):Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 11:37:
allemaal cool en leuk maar weet iemand toevallig hoe je kan kijken wat voor firmware je er op hebt staan? En heeft iemand ooit eens van mijn probleem gehoord ? ( boven)
Door de volgende code in te voeren kom je in het service menu
code:
> * < < * < *
(< of > bedien je doormiddel van de joystick)
- Ik zou teruggaan naar de winkel. Heb tot nu toe nog niet gehoord van het probleem.
[ Voor 4% gewijzigd door vogelaarke135 op 26-03-2006 11:45 ]
vogelaarke135
Verwijderd
Weet iemand hoe ik eenvoudig het stof onder het display van mn K750i weg kan (laten) halen? Ik vind het echt super vervelend, vooral bij fel daglicht zie ik geen k&t meer door het scherm.
Ik had ook het probleem, maar na de telefoon uitgezet te hebben en in het keuze menu die code in te voeren had ik er geen last van en werkte het gewoon.vogelaarke schreef op zondag 26 maart 2006 @ 11:45:
[...]
-Firmware (zie startpost):
Door de volgende code in te voeren kom je in het service menu
code:
> * < < * < *
(< of > bedien je doormiddel van de joystick)
- Ik zou teruggaan naar de winkel. Heb tot nu toe nog niet gehoord van het probleem.
Signature
Verwijderd
Dus als het goed klopt werkte alles weer na dat je dit had in getypt?pasta schreef op zondag 26 maart 2006 @ 14:37:
[...]
Ik had ook het probleem, maar na de telefoon uitgezet te hebben en in het keuze menu die code in te voeren had ik er geen last van en werkte het gewoon.
> * < < * < *
Want als je gewoon restart bedoelde en dan je pin/sim dan werkt dat bij mij niet
Verwijderd
voor de liefhebbers van filmpjes kijken op je mob
wil ik deze je niet onthouden http://www.erightsoft.com/Superdt.html
gratis en zet heel moooi om
wil ik deze je niet onthouden http://www.erightsoft.com/Superdt.html
gratis en zet heel moooi om
Ben nu dat programmaatje aan het downloaden. Maar werkt het ook? Als ik die site zie en die claims lees denk ik maar één ding: spyware....
vogelaarke135
Welk volume is opgeschroefd? Volume tijdens het bellen of....?# Laatste firmware K750:
R1BC002: (9 maart 2006)
# MegaBass™ harder
# Vrij geheugen staat aangegeven in MB's (ipv KB's)
# Volume iets opgeschroefd
# Bluetooth stabiliteit verbeterd
# Foto's worden nu gemaakt op het moment dat je het shutter-geluid hoort
# Achtergrond ruis tijdens bellen met laag volume ('hissing bug') verholpen
Verwijderd
werkt prima zonder spywarevogelaarke schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:49:
Ben nu dat programmaatje aan het downloaden. Maar werkt het ook? Als ik die site zie en die claims lees denk ik maar één ding: spyware....
Denk bellen (bel nooit) helaas merk ik niet dat het volume verbeterd isDigitizers schreef op zondag 26 maart 2006 @ 17:03:
[...]
Welk volume is opgeschroefd? Volume tijdens het bellen of....?

Hier net weer even geprobeerd om de nieuwe firmware erop te zetten, maar helaas nog niet beschikbaar via de updateservice.
Ik heb een w800i (orange branded)
Ik heb een w800i (orange branded)
Dit topic is gesloten.