Toon posts:

Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 7.567 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .tommie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-01-2022
Ondertussen had ik die al gevonden. 8)7 ;)

En inderdaad; vrij goede kwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big-R schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 07:34:
Weer een post sinds maanden...

WMP moet wel gefocust zijn, dus op de voorgrond zegmaar.

Misschien werkt het dan wel?
Anders een andere HID maken/downen?
da's 't gekke, 2 HID's geprobeerd, werken allebei niet.. WMP is op de voorgrond...

Ik hoorde van een kameraad dat het iets kan zijn met het ontbreken van SP2 op xp? Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:27

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Vooral dit review spreekt boekdelen over de foute kleurweergave van de N90 t.o.v. een SE W800 ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:44:
[...]

da's 't gekke, 2 HID's geprobeerd, werken allebei niet.. WMP is op de voorgrond...

Ik hoorde van een kameraad dat het iets kan zijn met het ontbreken van SP2 op xp? Iemand ervaring?
Het hangt ook van de bluetooth drivers af of de pc meteen reageert op HID of dat je eerst vanaf de pc een HID verbinding moet opzetten.
Toshiba drivers doen dit goed (o.a. Cellink BTdongles) en bij Widcomm heb je 5.x drivers nodig, de 4.x drivers reageren niet goed op HID, daarmee moet je vanaf de pc eerst een HID verbinding maken, daarna gaat het wel goed tot de volgende reboot van je pc :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de aanschaf van mijn K750 werd mij verteld dat bij het zelf updaten van de firmware de garantie vervalt. Ik kan hier echter niks over vinden in deze topic of op de site van mijn provider (Hi). Zou iemand mij kunnen vertellen of het inderdaad zo is dat de garantie hierdoor vervalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 16:08

Nibbz

Postmaster General

Bij de W810i is het zo, dat hij zichzelf kan updaten doormiddel van gprs, of als hij aangesloten is aan een pc/mac waar een internet verbinding in zit. Lijkt me dan sterk dat daar de garantie vervalt. idem voor de k750i

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:14:
Bij de aanschaf van mijn K750 werd mij verteld dat bij het zelf updaten van de firmware de garantie vervalt. Ik kan hier echter niks over vinden in deze topic of op de site van mijn provider (Hi). Zou iemand mij kunnen vertellen of het inderdaad zo is dat de garantie hierdoor vervalt?
Is de verkoper misschien in de war met het verwijderen van bijvoorbeeld een sim-lock o.i.d.? De firmwareupdate is gewoon een service die SE verleent. Hierdoor vervalt je garantie absoluut niet.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 22:06:
[...]

Is de verkoper misschien in de war met het verwijderen van bijvoorbeeld een sim-lock o.i.d.? De firmwareupdate is gewoon een service die SE verleent. Hierdoor vervalt je garantie absoluut niet.
Ik heb de verkoper niet op zak dus ik kan het 'm niet vragen. ;)
Hij zei dat de garantie dan verviel omdat je iets hebt veranderd aan je telefoon. :O

*edit*
Viel me net op dat bij bijv. samsung de garantie wel vervalt bij het updaten van de firmware. Verkoper zal wel niet hebben geweten dat SE firmware updates aanbiedt als een van haar diensten.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05:00
Even een vraagje, ik heb een aantal filmpjes geconverteerd met behulp van de nero recode handleiding die ergens in het topic stond.
Echter heb nu een probleem: de meeste filmpjes werken perfect op mijn k750i, maar ik heb een filmpje omgezet dat nu in windows perfect werkt maar op mijn k750i komt er alleen maar een beetje rood beeld met geluid dus niet het echte beeld.
Nog een ander filmpje, maar deze werkt ook niet goed op de pc. Het geluid komt later dan het beeld. Bij de orginele was dit wel goed.

Dit filmpje geeft geen beeld op mijn k750i als ik hem met nero heb omgezet naar mp4 (dit is het bron bestand!):
http://huge.cajones.org/~dick/jiskefet/shoarma.mpg

Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe? Of kan iemand het nogmaals proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 22:25:
[...]

Ik heb de verkoper niet op zak dus ik kan het 'm niet vragen. ;)
Hij zei dat de garantie dan verviel omdat je iets hebt veranderd aan je telefoon. :O

*edit*
Viel me net op dat bij bijv. samsung de garantie wel vervalt bij het updaten van de firmware. Verkoper zal wel niet hebben geweten dat SE firmware updates aanbiedt als een van haar diensten.
Zou een mooie service zijn van SE: gratis updaten zodat ze het bij de SESP's minder druk hebben en de klanten tevredener zijn, én ze hoeven meteen geen garantie meer te verlenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik SUPER , werkt ook echt super en is gratis...
gelukkie schreef op zondag 09 april 2006 @ 10:28:
Even een vraagje, ik heb een aantal filmpjes geconverteerd met behulp van de nero recode handleiding die ergens in het topic stond.
Echter heb nu een probleem: .........knip nogmaals proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkie schreef op zondag 09 april 2006 @ 10:28:
Echter heb nu een probleem: de meeste filmpjes werken perfect op mijn k750i, maar ik heb een filmpje omgezet dat nu in windows perfect werkt maar op mijn k750i komt er alleen maar een beetje rood beeld met geluid dus niet het echte beeld.
Nog een ander filmpje, maar deze werkt ook niet goed op de pc. Het geluid komt later dan het beeld. Bij de orginele was dit wel goed.

Dit filmpje geeft geen beeld op mijn k750i als ik hem met nero heb omgezet naar mp4 (dit is het bron bestand!):
http://huge.cajones.org/~dick/jiskefet/shoarma.mpg

Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe? Of kan iemand het nogmaals proberen?
Probeer ze anders eens om te zetten 3gp, dit werkt ook op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05:00
Met welk gratis en spyware vrij programma kan dit? Nero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mn telefoon met de datakabel aansluit op mn pc en hem dan eruit haal, gaat mn pc uit :? . Ik klik op dat groene icoontje en dan op hardware verwijderen, dan kan ik de kabel eruit halen en gaat de stroom van mn computer af. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is? Elke keer rebooten als je je telefoon wil pakken is ook een beetje minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Al een andere USB aansluiting geprobeerd?

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big-R schreef op zondag 09 april 2006 @ 19:36:
Al een andere USB aansluiting geprobeerd?
Mjah, maar dat werkt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:05:
Als ik mn telefoon met de datakabel aansluit op mn pc en hem dan eruit haal, gaat mn pc uit :? . Ik klik op dat groene icoontje en dan op hardware verwijderen, dan kan ik de kabel eruit halen en gaat de stroom van mn computer af. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is? Elke keer rebooten als je je telefoon wil pakken is ook een beetje minder.
M'n oude computer had hetzelfde probleem, ik ben er nooit achtergekomen hoe 't kwam. Post 's wat specs, dan kunnen we vergelijken. Mobo misschien?
gelukkie schreef op zondag 09 april 2006 @ 17:35:
Met welk gratis en spyware vrij programma kan dit? Nero?
pvAuthor heeft een gratis 30 day trial. The rest is up to you. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 19:51:
M'n oude computer had hetzelfde probleem, ik ben er nooit achtergekomen hoe 't kwam. Post 's wat specs, dan kunnen we vergelijken. Mobo misschien?
Misschien maakt er iets sluiting? PC wel geaard? Op mijn werk stond ook zo'n PC, nooit de oorzaak kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
En hier een linkje voor de doe-het-zelfers: http://www.seuniverse.com...1_FEA209544_95UEN_Cs.html

Over hoe je hem uit elkaar haalt, de opmaak klopt niet helemaal maar het document wel (= een officiële service manual voor de K750/W800 e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandler479
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10-2019

Chandler479

*iBlink

Ik gebruik al zo'n beetje een half jaar een K750i en volledig naar wens, althans tot vandaag. Ik krijg sindskort de melding 'Te veel berichten. Verwijder enkele berichten uit een map. Nu verwijderen?'

Als er nou ook echt berichtend stonden had ik ze zo verwijderd, maar laten er nou compleet geen berichten staan. Elk te verwijderen bericht is verwijderd. Ook het slinks aanmaken van conceptberichten om die dan te verwijderen lukt niet, ook hier geeft hij de melding.

Reset naar fabrieksinstellingen zag er in eerste instantie goed uit, maar bleek valse hoop te zijn. Als ik de SIM in een Nokia 6021 doe kan ik gewoon smsjes ontvangen en verzenden. Vreemd en toch raar. Iemand hier bekend mee?

[ Voor 4% gewijzigd door Chandler479 op 10-04-2006 17:09 ]

thunderstruck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westrtp
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-08-2020
Na de vorige fout is t me toch gelukt pc suite erop te krijgen (voor een gedeelte) want ik krijg nu deze fout melding

Module c:Program Files\Sony Ericsson\Mobile\File Manager\fmgrgui.dll kan niet registreren. HRESULT-2147220473
Module c:Program Files\Sony Ericsson\Mobile\File Manager\fmgrobex.dll kan niet registreren. HRESULT-2147220473
Module c:Program Files\Sony Ericsson\Mobile\Mobile Phone Monitor\PhoneNameDB_object.dll kan niet registreren. HRESULT-2147220473
Module c:Program Files\Sony Ericsson\Mobile\Mobile Phone Monitor\anubisps.dll kan niet registreren. HRESULT-2147220473
Module c:Program Files\Sony Ericsson\Mobile\Mobile Phone Monitor\ms98irsock_object.dll kan niet registreren. HRESULT-2147220473

ook wel fout 1904
wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:32

Sabbi

je denkt aan mij.

Chandler schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:09:
Ik gebruik al zo'n beetje een half jaar een K750i en volledig naar wens, althans tot vandaag. Ik krijg sindskort de melding 'Te veel berichten. Verwijder enkele berichten uit een map. Nu verwijderen?'

Als er nou ook echt berichtend stonden had ik ze zo verwijderd, maar laten er nou compleet geen berichten staan. Elk te verwijderen bericht is verwijderd. Ook het slinks aanmaken van conceptberichten om die dan te verwijderen lukt niet, ook hier geeft hij de melding.
...
Ook in de outbox gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:45:
[...]

Ja, ik heb dit ook bij mijn k750. Als je de drivers opnieuw geinstalleerd hebt en je probeert het nog een keer, werkt het dan nog steeds niet? Bij mij wel namelijk. Misschien een overbodige opmerking maar probeer de drivers uit de startpost.
mmm hier precies hetzelfde probleem.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandler479

Chandler479

*iBlink

Sabbi schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:19:
[...]

Ook in de outbox gekeken?
Yep!

Ook daar gekeken. Heb zelfs geprobeerd om de sjablonen weg te mikken, maar dat slikt hij niet zo snel. De melding 'Te veel berichten ....' blijft terug komen.

thunderstruck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Weet niet of je er wat aan hebt maar hier gaatie...

Je hebt ook opgeslagen berichten , die sla je op op je SIM.

Delete die allemaal eens...?

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandler479

Chandler479

*iBlink

Big-R schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:28:
Weet niet of je er wat aan hebt maar hier gaatie...

Je hebt ook opgeslagen berichten , die sla je op op je SIM.

Delete die allemaal eens...?
Thanks, maar ook die zijn weg, ik ben het even kwijt. SIM heb ik uitgesloten, aangezien de sim het in een nokia 6021 zonder problemen doet. Alle 300 test SMS berichten die ik heb verstuurd komen dan leuk binnen.

Ben nu de firmware aan het updaten, misschien dat dat iets uithaalt. Misschien leuk voor in een knowledgebase achtig iets.

thunderstruck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
En ja hoor, in de loop van de dag ga ik me maar is beraden wat te doen met mijn half-kapotte W800-joystickje |:(
Af en toe wil ie niet meer naar beneden, heb dat ding pas 4 maanden, en dit was wel een telefoon die ik langer dan een jaar had willen houden, en ook meteen de eerste die het na 4 maanden dus min of meer begeeft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandler479

Chandler479

*iBlink

Chandler schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:47:
[...]

Ben nu de firmware aan het updaten, misschien dat dat iets uithaalt. Misschien leuk voor in een knowledgebase achtig iets.
Dat wordt dus een knowledge base entry dat dit niets uithaalt, melding blijft 'Teveel berichten ...'

MMS berichten en spraak berichten kan ik dan wel weer opslaan als concept merkte ik. Maar goed. De melding blijf ik krijgen bij SMS berichten.

thunderstruck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Haha, ik ben van de week ook eigenaar van de w800i.
Via een leuke webaanbieding van t-mobile.
Ze zeggen dat hij er binnen 2 werkdagen dr is, dus ben benieuwd.
Maar SE heeft toch java? Hi bied msn messenger voor java aan, is dit mogelijk om het op de 1800i te krijgen?

misschien wat off-topic, maar wou het toch even melden

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe de kwaliteit is van een filmpje dat je op je pc converteerd en dan laat afspelen op de K750i.
De ondertitels zullen wel te klein zijn, maar is voor de rest alles goed te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 11:37:
Ik vraag me af hoe de kwaliteit is van een filmpje dat je op je pc converteerd en dan laat afspelen op de K750i.
De ondertitels zullen wel te klein zijn, maar is voor de rest alles goed te volgen?
Ik heb diverse filmpjes en ook hele dvd's geconverteerd, het is best goed te volgen en zeker als je 'breedbeeld' (volledig scherm) kijkt :)
Het is wel zaak dat het filmpje de juiste resolutie heeft voor het mooiste resultaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:00:
[...]

Ik heb diverse filmpjes en ook hele dvd's geconverteerd, het is best goed te volgen en zeker als je 'breedbeeld' (volledig scherm) kijkt :)
Het is wel zaak dat het filmpje de juiste resolutie heeft voor het mooiste resultaat ;)
Nog een bijkomend vraagje : Als je vb. een film van anderhalf uur converteerd. Hoeveel Megabyte neemt dit dan in beslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-09 22:09
hey weet iemand hoe ik orange world kan gebruiken zonder dat ik een extra abbo voor orange world afsluit. het lijkt me wel makkelijk als ik even kan internetten met me telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:26:
[...]

Nog een bijkomend vraagje : Als je vb. een film van anderhalf uur converteerd. Hoeveel Megabyte neemt dit dan in beslag?
Dat hangt mede af van de gekozen kwaliteit, framerate en hoe je het geluid bemonstert.
Met een totale bitrate van 250Kb/s kom je op 160MB per 90 minuten (bijv. Shrek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier laatst iets gelezen over hoe je mp3's kon uploaden naar je foon via floAt's Mobile Agent, ik weet niet of ik te laat ben, kon zo geen antwoord vinden, maar ik doe dat door de tracks te selecteren, en dan naar de map in de navigatiebalk te slepen. De map in fMA openen en daar naartoe slepen werkt niet. Gaat niet bepaald snel trouwens via BT, weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik niet steeds op m'n mobiel hoef te accepteren? B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens nog bedankt voor de hulp bij m'n HID-probleem, het is opgelost, HID-driver op m'n pc opnieuw geinstalleerd, en het werkte... niet echt super moet ik eerlijk zeggen, al komt dat denk ik ook doordat ik groot fan ben van de "ouderwetse" cd;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chandler schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:38:
[...]

Dat wordt dus een knowledge base entry dat dit niets uithaalt, melding blijft 'Teveel berichten ...'

MMS berichten en spraak berichten kan ik dan wel weer opslaan als concept merkte ik. Maar goed. De melding blijf ik krijgen bij SMS berichten.
Probeer 'm eens te syncen met je telefoon, misschien dat je dan ergens berichten ziet die je telefoon niet weergeeft?
Anders gewoon een keer langs het service centrum, dan kunnen zij hun hoofd er over breken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-10 09:33
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 18:45:
Ik heb hier laatst iets gelezen over hoe je mp3's kon uploaden naar je foon via floAt's Mobile Agent, ik weet niet of ik te laat ben, kon zo geen antwoord vinden, maar ik doe dat door de tracks te selecteren, en dan naar de map in de navigatiebalk te slepen. De map in fMA openen en daar naartoe slepen werkt niet. Gaat niet bepaald snel trouwens via BT, weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik niet steeds op m'n mobiel hoef te accepteren? B.v.d.
ja moet je naar instellingen gaan dan bluetooth menu kies je mijn apparaten staat jou pc/laptop bij en dan kies je meer, verb. toestaan en zet je die op altijd zou moeten lukken zo ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Rohit op 11-04-2006 20:33 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:58
Hey,

Ben misschien van plan om een K750i of W800i te kopen. Is het nog de moeite waard omdat de telefoons toch al best wel oud zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Laatst online: 02-10 09:33
VeeGee schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 20:31:
Hey,

Ben misschien van plan om een K750i of W800i te kopen. Is het nog de moeite waard omdat de telefoons toch al best wel oud zijn.
ik zou het doen als het goedkoop is anders w8 ff 2 maanden dan koop je deze ;) SonyEricsson K790/K800 topic

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05-2021

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Hm.. ik zit met een probleempje. Tot voor het weekend was het zo dat als ik de radio aanhad, de telefoon op toetsenblokkering had staan, zodra ik het "Play"-knopje aan de zijkant indrukte, de radio uitging. Stilte dus. Als ik hem dan weer indrukte, ging de radio weer aan. Heel handig.

Sinds het weekend is het echter zo dat als ik tijdens het radio luisteren op dat knopje druk, het "actieve" Walkman-nummer aangaat. Zodra ik het knopje weer indruk, stopt hij met spelen, maar moet ik de telefoon dus uit de toetsenblokkering halen om weer radio te kunnen luisteren.
Erg irritant, hoe zorg ik ervoor dat de oude situatie terugkomt? Ik meen een optie "Walkman afsluiten" te herinneren, maar die vind ik nergens terug.

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

Ok ik hoop dat het niet echt offtopic is maar aangezien het over de HPM-70 gaat vraag ik het toch maar hier. Ik had nog zo'n oude type HPM-70 met nekaband en nu is de kabel bij de plug zelf dus kapot (was een kwestie van tijd) na ongeveer 6 maanden. Ik krijg volgende week pas een nieuwe set HPM-70, omdat ze nog besteld moesten worden en ik wil nog graag in de tussentijd muziek luisteren. Ik heb op dit moment geen andere oortjes beschikbaar dus heb ik het eindstukje waar hij is afgebroken gestript. Het uiteinde van de plugkant is te kort om samen te draaien dus wil ik de oortjes aan een andere plug vast maken (dit is dus puur tijdelijk en moet zo klaar kunnen zijn).
Uit de HPM-70 oordopjes krijg ik een groene, blauwe en rode draad. Nu heb ik een andere plug gestript en zie daar andere draden. Die heeft een rode groene en 2 lichtbruin/glimmende draden.
Nou is mijn vraag kan ik die 2 samenvoegen, en zo ja, hoe?

PS
Iedereen die de HPM-70 wil kopen moet naar de GSM-shop gaan. Hij is overal ongeveer 35-45 euro, maar daar is ie 24,95!!!!! En het is echt waar en krijg hem volgende week dus hoop dat die langer leeft en soepelere kabels heeft.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 20:31:
[...]

ja moet je naar instellingen gaan dan bluetooth menu kies je mijn apparaten staat jou pc/laptop bij en dan kies je meer, verb. toestaan en zet je die op altijd zou moeten lukken zo ;)
gek genoeg.. werkt dat dus niet... bagger...

en heeft iemand een tip om'n schermpje een beetje schoon tehouden? Echt hopeloos zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 22:52:
[...]

gek genoeg.. werkt dat dus niet... bagger...

en heeft iemand een tip om'n schermpje een beetje schoon tehouden? Echt hopeloos zeg!
Je handen af en toe eens wassen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-10 11:35
ImPrEzA schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:04:
Hm.. ik zit met een probleempje. Tot voor het weekend was het zo dat als ik de radio aanhad, de telefoon op toetsenblokkering had staan, zodra ik het "Play"-knopje aan de zijkant indrukte, de radio uitging. Stilte dus. Als ik hem dan weer indrukte, ging de radio weer aan. Heel handig.

Sinds het weekend is het echter zo dat als ik tijdens het radio luisteren op dat knopje druk, het "actieve" Walkman-nummer aangaat. Zodra ik het knopje weer indruk, stopt hij met spelen, maar moet ik de telefoon dus uit de toetsenblokkering halen om weer radio te kunnen luisteren.
Erg irritant, hoe zorg ik ervoor dat de oude situatie terugkomt? Ik meen een optie "Walkman afsluiten" te herinneren, maar die vind ik nergens terug.
Probeer bij instellingen --> knop muziek --> radio in te stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
Hoi,

ik had deze vraagjes al eerder gesteld. Is er ECHT NIEMAND die antwoord heeft op mijn vragen :? :'( :? :'( :?

1. Het operator logo kan niet worden weggehaald (alleen gecamoufleerd) Erg jammer...
2. Is er een mogelijkheid om (random) een screensaver in te stellen waarbij je wallpapers als dia-show voorbij komen ? (nokia heeft dit wel)
3. Ik heb gehoord dat je het programma 'wayfinder' als navigatieprogramma kan draaien op je tel. Kan je zelf kaarten inladen ? Kan je een GPS (Bluetooth) aansluiten zodat het prog. via de muis de route berekend en niet via (het superdure) GPRS ?? :?
4. Ringtone per Groep ?? (telefooncontacten) (groot gemis :\'( , nokia heeft dit wel)
5. Kan de Opstart- en Afsluit-tune aangepast worden. Bestanden zijn 'beveiligde bestanden' en mogen niet worden verwijderd. :( (misschien een programma die overruled ???)
6. Ik krijg het updaten niet voorelkaar. Het scherm met 'laat de C-toets los' blijft stomweg hangen. Is het iemand al gelukt om een D750 te updaten ? (niet beveiligd vanuit T-mobile ofzo ?)
7. Jammer dat die 4Gb stickies nog zo godsgruwelijk duur zijn :P (heb nu een 1Gb van Alternate voor 55,-) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
1. klopt
2. nee
5. voorzover ik weet niet

zo, toch ongeveer de helft van je vraagjes weer beantwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

mieg_1981 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:47:
Hoi,

ik had deze vraagjes al eerder gesteld. Is er ECHT NIEMAND die antwoord heeft op mijn vragen :? :'( :? :'( :?

1. Het operator logo kan niet worden weggehaald (alleen gecamoufleerd) Erg jammer...
2. Is er een mogelijkheid om (random) een screensaver in te stellen waarbij je wallpapers als dia-show voorbij komen ? (nokia heeft dit wel)
3. Ik heb gehoord dat je het programma 'wayfinder' als navigatieprogramma kan draaien op je tel. Kan je zelf kaarten inladen ? Kan je een GPS (Bluetooth) aansluiten zodat het prog. via de muis de route berekend en niet via (het superdure) GPRS ?? :?
4. Ringtone per Groep ?? (telefooncontacten) (groot gemis :\'( , nokia heeft dit wel)
5. Kan de Opstart- en Afsluit-tune aangepast worden. Bestanden zijn 'beveiligde bestanden' en mogen niet worden verwijderd. :( (misschien een programma die overruled ???)
6. Ik krijg het updaten niet voorelkaar. Het scherm met 'laat de C-toets los' blijft stomweg hangen. Is het iemand al gelukt om een D750 te updaten ? (niet beveiligd vanuit T-mobile ofzo ?)
7. Jammer dat die 4Gb stickies nog zo godsgruwelijk duur zijn :P (heb nu een 1Gb van Alternate voor 55,-) :)
1. Nee, is idd jammer :P
2. Maybe, ik gebruik een .gif (bewegend) als achtergrond :Y)
3. Via hun website krijg je een basis kaart, met internet via breedband (zie mijn sig) kun je gratis geluiden binnen halen en ook locatie gegevens. Gps muis werkt, zelf heb ik 'm niet.
4. Nee
5. Heb ik geen last van met m'n unbranded K750i ;)
6. Nee en ik zou nooit een D750i willen :+
7. Wat kunnen wij daar aan doen, 2GB werkt iig wel, 4GB is nog niet zeker :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinithlon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-08 03:36

Infinithlon

i was there!

hey ik wil ook die W800i bij T-mobile bestellen binnenkort...

wat voor dingetjes zitten er allemaal in die GSM gebranded die je er niet meer uit krijgt? ik heb niet zo'n trek in een achtergrondscherm met Robbie W. waar ik dan een jaar tegenaan moet kijken of zo ;)

when i wake up people take up mostly all of my time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Startups
  • Laatst online: 12-09-2022
Ik wil hem dus ook bestellen bij t-mobile, mooie aanbieding, en ik heb toch nog een nieuwe mp3speler nodig.

Enkel werkt dat overpompen van liedjes uit mijn itunes ( formaat: m4u ) naar mijn w800i dan wel goed?

Dat hele DRM gebeuren? En het formaat pakt hij dat wel?

Op de site staat dit:
Musictones (MP3/AAC) -
Musictones, ook wel 'mastertones' genoemd, zijn DRM-beveiligd (Digital Rights Management). Dit is de echte muziek door de oorspronkelijke artiesten. Verschillende indelingen voor digitale audio worden ondersteund.
Klinkt een beetje eng.
Ik heb nu mijn hele collectie in itunes, kan ik dat makkelijk naar mijn w800i overzetten?

Gaat dan om liedjes die ik van cds heb gehaald.

Ik wil het even _zeker_ weten,
alvast bedankt als iemand voor mij kan bevestigen dat dit gewoon goed werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Er is een stukje software van SE waarmee je een drm-sleutel aan mp3's kan toevoegen.
In I-tunes verschijnt de foon als extra schijf, ik heb zelf geen last van drm, dat is volgens mij alleen een probleem met muziek die je bij SE kan downloaden (betaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:51

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

een paar post boven mij zij iemand dat hij nooit een D750 zou willen. Nou ik heb er ook 1.
Vorig jaar augustus gekocht, dus toen de telefoons nog nieuw en duur waren, alleen heb ik deze los (dus zonder prepaid of abbo) voor 150 euro in de winkel gekocht. Toen de tijd was de W800 (die ik eigenlijk wou) nog 450 euro (ongeveer).Ze kunnen toch echt hetzelfde verder. Daarna gewoon simlock eraf laten halen en nieuwe software erop (w800). Ik heb nu alleen een grijze, ipv oranje, maar verder ook dat als ik opstart dat ik kan kiezen voor flightmode etc. Nooit een d750?, hij is wel 3 keer zo goedkoop toen, dus niet zo;n raar idee :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nomad85 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:35:
een paar post boven mij zij iemand dat hij nooit een D750 zou willen. Nou ik heb er ook 1.
Vorig jaar augustus gekocht, dus toen de telefoons nog nieuw en duur waren, alleen heb ik deze los (dus zonder prepaid of abbo) voor 150 euro in de winkel gekocht. Toen de tijd was de W800 (die ik eigenlijk wou) nog 450 euro (ongeveer).Ze kunnen toch echt hetzelfde verder. Daarna gewoon simlock eraf laten halen en nieuwe software erop (w800). Ik heb nu alleen een grijze, ipv oranje, maar verder ook dat als ik opstart dat ik kan kiezen voor flightmode etc. Nooit een d750?, hij is wel 3 keer zo goedkoop toen, dus niet zo;n raar idee :)
Ik zou ook de w800 software wel op mijn K750i willen (ivm flightmode) kan je mij uitleggen hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 12:07
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:05:

kan je mij uitleggen hoe dat moet?
Nee, groot taboe op dit forum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:38
Ik heb een groot probleem...

Ik had de battery uit mn k750i gehaalt en ook de sim-kaart, een andere sim kaart erin gedaan(zelfde provider) en toen gebeurde het: ik kreeg de telefoon niet meer aan. Ik mijn eigen sim erin terug gedaan en weer opgestart. Gelukkig hij deed het, maar nee dit leek maar zo.

Het scherm wordt wit daarna zwart en gaat dan weer uit. Als ik het daarna nog een keer probeer gebeurt er niks. Maar als ik de battery eruit haal gebeurt het wit en dan zwart en dan niks weer...

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb de telefoon niet laten vallen of wat dan ook. Het is gebeurt nadat er een andere sim-kaart in heeft gezeten.

Als je een oplossing weet laat het me a.u.b. weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Je kan nog kijken of dit ook zonder memorystick in de foon gebeurt, maar normaal gesproken kan een simkaart zoiets niet veroorzaken (en zeker niet als ie in een ander toestel goed werkt).
Wel is het zo dat sommige oude simkaarten niet goed samenwerken met nieuwe SE foons, maar dan start hij wel op en zegt dat er geen simkaart in zit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 08:08:
[...]

Je handen af en toe eens wassen! :+
hehe, bedankt voor je vertrouwen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Met een screen protector heb je minder last, geen krassen en omdat hij zo glad is blijven er minder afdrukken op achter.
Een tasje is ook een idee, maar ik weet niet hoe je hem draagt. Bij mij zit ie aan m'n riem geklemd met een strak Krusell tasje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn w800 van T-Mobile binnen en vind hem echt :9~. Toch een vraagje: Ik had een tijdje geleden dat je via een verloopje ook je eigen oordopjes zou moeten kunnen aansluiten, kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Lees dit topic maar eens goed, ik ga het niet nog een keer uitleggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 19:48:
Ik heb mijn w800 van T-Mobile binnen en vind hem echt :9~. Toch een vraagje: Ik had een tijdje geleden dat je via een verloopje ook je eigen oordopjes zou moeten kunnen aansluiten, kan dit?
Bij de W800 zit toch een headset met 3,5mm plug aansluiting?

die verloopjes bestaan idd, overigens. zelf heb ik mijn headset gemod en er sennheiser aan gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eqidna
  • Laatst online: 07-09 12:57

eqidna

Improvement in Progress

koentjek schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:51:
Ik heb een groot probleem...

Ik had de battery uit mn k750i gehaalt en ook de sim-kaart, een andere sim kaart erin gedaan(zelfde provider) en toen gebeurde het: ik kreeg de telefoon niet meer aan. Ik mijn eigen sim erin terug gedaan en weer opgestart. Gelukkig hij deed het, maar nee dit leek maar zo.

Het scherm wordt wit daarna zwart en gaat dan weer uit. Als ik het daarna nog een keer probeer gebeurt er niks. Maar als ik de battery eruit haal gebeurt het wit en dan zwart en dan niks weer...

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb de telefoon niet laten vallen of wat dan ook. Het is gebeurt nadat er een andere sim-kaart in heeft gezeten.

Als je een oplossing weet laat het me a.u.b. weten!
Toevallig BASE?
Ik had dit ook, probleem met BASE simkaarten. Ik ben overgestapt op Mobistar en nu heb ik geen enkel probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-10 20:09
wat denken jullie hier van

http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=11f0948

denk dat dit de opvolger wordt van m w800 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 20:36:
[...]

Bij de W800 zit toch een headset met 3,5mm plug aansluiting?

die verloopjes bestaan idd, overigens. zelf heb ik mijn headset gemod en er sennheiser aan gezet
8)7, ik had niet goed gekeken. Er zit inderdaad een verloopje bij die fungeert als radioontvanger, daarin heb ik gewoon mijn Sennheiser geplugd :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Djambo schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:36:
wat denken jullie hier van

http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=11f0948

denk dat dit de opvolger wordt van m w800 :P
De nokia N91 opvolger? van W800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

rooie60 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:26:
[...]

De nokia N91 opvolger? van W800
Als je een lelijke koelkast mee wilt sjouwen dan is het wel iets :+
De functies zijn wel ok (o.a. wifi B/G) maar verder mag je hem houden van mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

Wanneer ik mijn foon via de usb aansluit dan gebeurd er niks. Hij begint wel met laden maar hij wordt niet gevonden. Heb de software al maar eens geinstalleerd en FMA maar die kunnen hem allemaal niet vinden. Moet ik iets instellen voordat ik datacommunicatie via usb kan activeren?

Ik gebruik WindowsXP SP2 en heb voor de rest al mijn usb-apparaten uit de pc getrokken, op mijn logitech wireless desktop-spul na..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Het lijkt er meer op dat hij niet goed is aangesloten of geen verbinding maakt ....
Je kan ook een andere usbpoort proberen, een ingeschakelde telefoon zou toch echt door XP opgemerkt moeten worden, ook al heb je SP2 :/
De connector verkeerd om in de foon steken lukt mij niet, zit hij er wel diep genoeg in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eqidna

eqidna

Improvement in Progress

Is er een mogelijkheid de standaard games terug te krijgen na zo'n megareset?
Ik heb dus bijna geen games, ringtones of themes meer (die die standaard meegeleverd zijn dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na vele re-updates van de firmware in een poging de walkman fatsoenlijk aan de praat te krijgen, blijft de telefoon weigeren om de mp3 bestanden op de geheugenkaart af te spelen. Ik heb ze zowel met Disc2Phone als via Windows verkenner op de mem.stick geplaatst. Ook heb ik een mp3 rechtstreeks in het vaste geheugen van de telefoon gezet, maar ook deze wil de walkmanfunctie niet herkennen en afspelen.

Ik heb inmiddels al een groot aantal searches gedaan alvorens toch hier maar mijn vraag te dumpen:

Hoe kan ik er voor zorgen dat de walkman functie op mijn w810i gewoon de mp3bestanden afspeelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Thardus schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:10:
Is er een mogelijkheid de standaard games terug te krijgen na zo'n megareset?
Ik heb dus bijna geen games, ringtones of themes meer (die die standaard meegeleverd zijn dus)
se-handy-world.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:22:

Ik heb inmiddels al een groot aantal searches gedaan alvorens toch hier maar mijn vraag te dumpen:

Hoe kan ik er voor zorgen dat de walkman functie op mijn w810i gewoon de mp3bestanden afspeelt!
Verkeerde topic ? ;)
Het zou kunnen dat DRM (digital rights management) z'n werk te goed doet.
Er is een progje (in startpost van dit topic) dat een drm-sleutel aan mp3's kan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog de Usb drivers voor de W800I?
Als je die van de site download krijg je een of andere recovery manager :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:12
zucht...

zoals ik al eerder zei, wilde ik een zwarte cover hebben voor mijn w800i. Maar ik vreesde een beetje voor de complexiteit van de cover te verwijderen. Nu ik eens verder heb gekeken, blijkt de cover eraf halen eigenlijk kinderspel te zijn, maar als je het middenstuk nog wilt vervangen, dat je dán pas alles moet losmaken... Nu ja, ik ging naar de site http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=411&gid=9 maar daar staat de zwarte versie er niet meer bij en zij kunnen hem niet meer nabestellen.

Weet er iemand een andere site waar ik een volledig zwarte cover kan bestellen? :(
Wel volledig zwart, niet met een zilveren omranding rond het scherm...
pina schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:50:
zo zal mijn w800i eruit zien als ik een zwarte cover bestel :-)

ziet er nog cool uit vind ik :-)

[afbeelding]

[ Voor 5% gewijzigd door pina op 15-04-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi. Ik zit dus met een probleem. Ik heb bij mijn k750i 2 geheugenkaartjes. De standaard 64MB en heb er zelf nog 512MB bij gekocht. Ik heb laatst een cardreader gekocht maar het vreemde is dat de 512 stick niet gezien wordt zodra ik hem erin steek en die van 64mb wel. Ik heb die van 512 MB al geprobeerd te formatteren in de telefoon maar zonder resultaat. Zodra ik de stick van 512MB erin steek zie ik wel heel even een zandlopertje maar vervolgens blijft het station leeg. Heeft iemand misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Wie heeft er nog medium dopjes voor de HPM-70 (ook wel bekend als de W800 headset) ?
Ik heb te ruil:
  • 3x 2 Large
    • 3x 2 Small
Graag emailen naar Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/101249/FFFFFF/000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-09 22:07

itsoutthere

The Truth

pina schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 10:09:
zucht...

zoals ik al eerder zei, wilde ik een zwarte cover hebben voor mijn w800i. Maar ik vreesde een beetje voor de complexiteit van de cover te verwijderen. Nu ik eens verder heb gekeken, blijkt de cover eraf halen eigenlijk kinderspel te zijn, maar als je het middenstuk nog wilt vervangen, dat je dán pas alles moet losmaken... Nu ja, ik ging naar de site http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=411&gid=9 maar daar staat de zwarte versie er niet meer bij en zij kunnen hem niet meer nabestellen.

Weet er iemand een andere site waar ik een volledig zwarte cover kan bestellen? :(
Wel volledig zwart, niet met een zilveren omranding rond het scherm...

[...]
Hier nog iemand die daar zeer benieuwd naar is...

Ze werden een tijdje geleden ook op romatel.nl aangeboden, maar ik had hem toen niet besteld en nu ben ik blijkbaar te laat.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 17:00
willy1986 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 13:04:
Wie heeft er nog medium dopjes voor de HPM-70 (ook wel bekend als de W800 headset) ?
Ik heb te ruil:
  • 3x 2 Large
    • 3x 2 Small
Graag emailen naar [afbeelding]
Ik zou de helpdesk van SE eens mailen ;) Ze zijn erg vriendelijk, zeker als je je adres bijvoegt O-)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Shailesh schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 16:20:
[...]

Ik zou de helpdesk van SE eens mailen ;) Ze zijn erg vriendelijk, zeker als je je adres bijvoegt O-)
Dat heb ik dus al 2x gedaan, en 2 keer heb ik een sealzakje met daarin 2 small en 2 large dopjes gekregen per post. Maarja medium hebben ze niet.. die zitten standaard op de headset. (en die wordn altijd weggegeven ter promotie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fnc
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

fnc

Volgens Float heb ik de R1L002 firmware in mijn k750 zitten. Als ik via SE probeer up te daten zegt deze dat ik de laatste firmware al heb. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Allereerst is het wel zo handig als je even vermeldt wat voor een toestel je precies hebt. Branded ja of nee, welke operator enzo.. Wat je probleem betreft: kijk voor de zekerheid eens in je het service menu van je telefoon (zie startpost) wat 'ie er zelf van vindt. Ik neem trouwens aan dat je wel de nieuwste update software gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wyckse_witte schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:32:
[...]

Nee, groot taboe op dit forum..
En waarom is dat een taboe? Ik wil ook graag de w800 software op mijn k750i. Heel irritant dat ik namelijk in het vliegtuig geen muziek mag luisteren, omdat mijn telefoon dan aan moet. Met de w800 software hoeft dat niet. Wie kan mij helpen hiermee?

Modbreak:Het is niet de bedoeling om de policy te ontwijken via mail requests.

[ Voor 13% gewijzigd door Eggy op 16-04-2006 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Dat is hier nou eenmaal beleid, take it or leave it. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat ze hier zelfs zo ver gaan dat de naam van de betreffende website niet genoemd mag worden, maar ja.. that's me.

Wat je probleem betreft: met Google kom je een heel eind.

<en dit stukje algemeen advies is volgens mij geheel conform de alhier geldende regeltjes>

[ Voor 4% gewijzigd door Wyckse_witte op 15-04-2006 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een onzin zeg. Sinds wanneer mag je hier dingen niet meer modden? En enig idee waarom het niet genoemd mag worden?

Meest belachelijke wat ik de laatste tijd hier heb gehoord op het forum.

Wykse Witte, kun je mij die website mailen? Ik kan alleen chinese rommel vinden...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Nou, omdat je er om vraagt..

uit de Policy:

Het geven en vragen van informatie over unlocken wordt op het forum niet toegestaan.
<blablabla>
'zero tolerance' policy
<blablabla>
Bovenstaand verhaal is uiteraard ook van toepassing op het aanbieden van gemodificeerde firmwares. Aangezien ook dit soort modificaties aanpassingen doen in copyrighted materiaal kunnen ook deze niet toegestaan worden. Verwijzingen naar methoden en tools zijn tevens niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fnc
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

fnc

Wyckse_witte schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 20:37:
Allereerst is het wel zo handig als je even vermeldt wat voor een toestel je precies hebt. Branded ja of nee, welke operator enzo.. Wat je probleem betreft: kijk voor de zekerheid eens in je het service menu van je telefoon (zie startpost) wat 'ie er zelf van vindt. Ik neem trouwens aan dat je wel de nieuwste update software gebruikt?
Ik heb een d750i, met daarin nu de k750i firmware. De R1L002 om precies te zijn, dit staat ook in het service menu. Het toestel is nu ook unbranded voor zover ik weet. Bij de demo stond wel iets van orange world maar kan daar verder niets van terug vinden in een menutje. Ik heb die laatste software gebruikt waarbij je offline upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 01:03
hoi people.

een vraagje, ik wil eignelijk overstappen op windows xp 64 bit. en daar zijn geen officiele drivers voor de w800i voor.
heb al rondgekeken op internet en niets kunnen vidnen.
mijn vraag is nu of er alternatieven zijn waarbij de w800i data kabel gewoon gebruikt kan worden op winxp 64 bit zodat ik gewoon kan synchronisen met outlook en mp3 erop kan gooien in windows xp 64 bit.

ik weet dat het met bt kan via fma, maar mp3 over bt duurt eeuwn gebruik liever gewoonde kabel.

paar keer se gemaild maar die zijn neit binnenkort van plan om drivers voor win xp 64 uit te brengen

iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fnc schreef op zondag 16 april 2006 @ 01:51:
[...]

Ik heb een d750i, met daarin nu de k750i firmware. De R1L002 om precies te zijn, dit staat ook in het service menu. Het toestel is nu ook unbranded voor zover ik weet. Bij de demo stond wel iets van orange world maar kan daar verder niets van terug vinden in een menutje. Ik heb die laatste software gebruikt waarbij je offline upgrade.
Kun je mij mailen en vertellen hoe je dat hebt gedaan? pimhendriksen(apestaart)hotmail(punt)com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb een bewegende theme van de W810 op m'n K750i gezet en het werkt prima :Y)
Nu die lopende menu's nog :9
Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/eq-full.gifAfbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy_andre/w810.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Speedy-Andre op 17-04-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Ik heb een probleem met mijn K750i.

Nl. de toetst '3' zit vast, ik heb geen enkel idee hoe ik deze weer los kan krijgen?

Iemand?!?!

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark9534
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 00:29

mark9534

Ondertitel ?

Kun je een 2GB flashkaartje gebruiken in een W800i ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op maandag 17 april 2006 @ 15:26:
Ik heb een bewegende theme van de W810 op m'n K750i gezet en het werkt prima :Y)
Nu die lopende menu's nog :9
[afbeelding][afbeelding]
als je op esato.com kijkt, kan je daar héél wat themes downloaden, zowel bewegend als statisch, en sommige ervan hebben leuke bewegende balkjes in de menuutjes enzo! (shineline green & blue bv, moet je wel de goeie zien te vinden)

edit: ik kwam dit topique tegen: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=119589 (nieuwe themes voor de K750/W800)

[ Voor 11% gewijzigd door dog4life op 17-04-2006 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eqidna

eqidna

Improvement in Progress

Dit weekend een thema gemaakt adhv een achtergrondje dat ik ergens online gevonden had (denk op se-handy-world.de ?)
http://users.telenet.be/ecko/thema.jpg
Indien interesse kan het online geplaatst worden eens het helemaal klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

itsoutthere schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:21:
[...]

Hier nog iemand die daar zeer benieuwd naar is...

Ze werden een tijdje geleden ook op romatel.nl aangeboden, maar ik had hem toen niet besteld en nu ben ik blijkbaar te laat.
Ik heb een tijd geleden de cover besteld via ebay. Eerst kreeg ik er een met een gele displayrand. Mailtje gestuurt, kreeg ik alsnog de goede toegestuurd (had er eentje met een zilveren display besteld). Maar helaas, het kleine mechanisme van de lensklep is behoorlijk klein/gevoelig, dus bij beide nieuwe covers is dat een probleem, je moet dat zelf in elkaar prutsen. De plastic onderdelen zijn te onnauwkeurig gemaakt om het goed te kunnen doen. Bij het tweede frontje zaten die helemaal niet. En je kunt ook niet al je originele lens-klep-onderdelen gebruiken. Heb ook daar een mailtje over gestuurd, en ik kreeg weer een nieuwe cover (zonder die onderdelen, ze snapten mijn mailtje waarschijnlijk niet), maar dat schoot niets op. Ik kan de cover wel gebruiken, maar dan blijft de lens altijd open, dus dat doe ik liever niet. Heb nu wel 3 zwarte covers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Ik weet niet of ik het hier goed plaats maar toch vraag ik het even ;)

Ik heb dus een nieuwe gmail account voor mn w800i.
Alle pop3 instellingen 100% goed ingesteld.
En GPRS van T-mobile werkt ook 100%
Nou las ik dat je voor gmail een nieuw internetprofiel moest aanmaken, ook gedaan, en werkt ook goed.

Maar...
Zodra ik wil ontvangen en verzenden krijg ik het volgende:
TLS/SSL-servercertificaat is niet geautoriseerd. Neem contact op met e-mailprovider.
Dus ik heb gmail al gemailt over dit.

Maar op mn pc werkt de pop3 het gewoon.
Dus lijkt het mij dat ik iets in de w800i verkeerd heb staan.

/off-topic: Ik heb hiervoor niet alle SE delen onderzocht, dat duurt zo lang.. wel heb ik al het nodige van google geprobeerd, en ik snap er echt niks van

[ Voor 12% gewijzigd door DJKroon op 18-04-2006 11:59 ]

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Gmail op GSM:

How to get GMail on a Sony Ericsson W800i

This should apply for the K750i as well. The w800i phone has a
built-in POP email client. GMail uses SSL for both POP and SMTP e-mail
transfers. The w800i has support for SSL/TLS in its mail client.

However, the phone does not come with two root certificates required
to get Gmail to work. Gmail uses two different certificates on
pop.gmail.com and smtp.gmail.com, and each of these certificates are
issued by two certification authorities. The trick to get gmail to
work is simply install the root certificates of these two CAs. These
are Thawte and Equifax.

To get the root certificates, open the Certificates manager in Windows
XP or 2000 ( open a blank Microsoft Management Console , by typing mmc
at the command prompt, and then add the Certificates snap-in). In the
certificates tree, under Trusted Root Certification Authorities , find
the certificate for Equifax Secure Certification Authority and Thawte
Premium Server CA.

Now, export each of these certificates in turn as a DER encoded binary
X.509 certificate. Send these two files via a bluetooth or infrared
link (does not work when the files are copied using file manager ).
The phone will prompt to accept the certificates and you are good to
go :).

Gmail also has a mobile interface at http://m.gmail.com, but this is
not good enough to compose emails.

-------------
Heb dit gevonden op internet enige tijd geleden maar weet niet meer van waar en ook niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 17:43
Op www.nieuwemobiel.nl staan foto's die gemaakt zijn met de SE W800. Ik vraag me af of deze met de laatste firmware gemaakt zijn?
Kan iemand een foto posten die met de laatste firmware gemaakt is. De kwaliteit van de camera is voor mij belangrijk. Een kennis heeft de Samsung D600. De foto's die hij hiermee maakt zijn erg mooi. Als de foto's die met de W800 (met laatste firmware) net zo mooi zijn, ga ik deze telefoon ook aanschaffen. Het lijkt mij dat dezelfde kwaliteit behaald moet kunnen worden, aangezien ze allebei een 2 megapixel camera hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Nou vind je?

De D600 maakt paarse foto's, wat ik niet mooi vind. :9

Er is een site die de camera's vergelijkt, maar die weet ik niet...

Iemand?

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Laatst online: 21:38
iemand die een nieuwe telefoon wil aanschaffen.. bij debitel krijg je tm 14 mei de k750i (en een heleboel andere) voor 20 euro per maand 1 jaar lang.. is wel niet via internet... moet je naar debitelshop gaat,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

lucash schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:08:
iemand die een nieuwe telefoon wil aanschaffen.. bij debitel krijg je tm 14 mei de k750i (en een heleboel andere) voor 20 euro per maand 1 jaar lang.. is wel niet via internet... moet je naar debitelshop gaat,..
Is ook via internet als je abo's zoekt bij de K750i, 1 jaar kpn €25,- voor €20,- maar wel €38 bijbetalen.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.