Toon posts:

Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 7.580 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

omdat deze topic drukker is vraag ik het maar hier, wie heeft voor mij w900 2 tal ringtones

voor sms die van nokia, en eentje voor mijn wekker. mag ook zo simpel mogelijk zijn, als ie maar doeltreffend is :) met google kom je alleen maar uit op commerciele sites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiTsEr schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 18:55:
Op www.nieuwemobiel.nl staan foto's die gemaakt zijn met de SE W800. Ik vraag me af of deze met de laatste firmware gemaakt zijn?
Kan iemand een foto posten die met de laatste firmware gemaakt is. De kwaliteit van de camera is voor mij belangrijk. Een kennis heeft de Samsung D600. De foto's die hij hiermee maakt zijn erg mooi. Als de foto's die met de W800 (met laatste firmware) net zo mooi zijn, ga ik deze telefoon ook aanschaffen. Het lijkt mij dat dezelfde kwaliteit behaald moet kunnen worden, aangezien ze allebei een 2 megapixel camera hebben.
De foto's van de W800/K750 zullen over het algemeen beter zijn dan die van de D600, mede door de aanwezigheid van AutoFocus.
Op www.mobile-review.com zijn in de reviews van zowel de D600 als de K750i foto's te vinden die zijn genomen met deze telefoons, vergelijk ze maar eens (deze zijn echter wel niet met de laatste firmware genomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark9534
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-10 19:11

mark9534

Ondertitel ?

Speedy-Andre schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:35:
[...]
Is ook via internet als je abo's zoekt bij de K750i, 1 jaar kpn €25,- voor €20,- maar wel €38 bijbetalen.
Ik heb nu bij T-Mobile een abonnement afgesloten voor 1 jaar, 150min, 16,50 p/m en gratis w800i. Niet slecht, toch?

Maar om nog eens terug te komen op mijn vraag enkele posts hierboven.
Kan ik zonder problemen 1GB of 2GB MS DUO kaartje in mijn w800i stoppen en gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:50

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

mark9534 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 04:04:
[...]

Kan ik zonder problemen 1GB of 2GB MS DUO kaartje in mijn w800i stoppen en gebruiken?
2GB werkt gewoon in een W800i en K750i :)
Ik heb een 1GB stick in m'n K750i omdat er destijds nog geen 2GB sticks waren :7

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen ik heb een vraagje ivm men memorystick...

ik heb laatst een ep van the simpsons verwijdert van men stick. deze is in de prullenbak terecht gekomen op men pc.. nu zegt ie nog steeds dat er nog maar 7mb vrij is van men stick terwijl het eigelek bijna 50 zou moete zijn (heb 64mb stick nog steeds)

kan je je stick formatere met je gsm, vind het niet direct terug? of is het te riskeren het te doen via je pc omdat die mappen er dan uit zijn die er standaard in stonden?

tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Kan allebij.

Ik geloof dat je tel de mappen aanmaakt met het formateren, dus opzich is dat "sneller", je hoeft het nu maar 1 keer te doen i.p.v. eerst in Pc dan in Tel.

//edit: Bestandsbrowserroot (dus dat je Afbeeldingen - Video - geluid, etc ziet) rechtersoftkey Ext. geh. formatt.

[ Voor 29% gewijzigd door Big-R op 19-04-2006 15:51 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 20:18
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 02:29:
[...]

De foto's van de W800/K750 zullen over het algemeen beter zijn dan die van de D600, mede door de aanwezigheid van AutoFocus.
Op www.mobile-review.com zijn in de reviews van zowel de D600 als de K750i foto's te vinden die zijn genomen met deze telefoons, vergelijk ze maar eens (deze zijn echter wel niet met de laatste firmware genomen).
Ok. Dat is duidelijk. Ze zien er goed uit!

Nog 2 vraagjes.
Kan je in de agenda afspraken zetten die dagelijks worden herhaald?

Kan iemand kijken of je op deze pagina kan komen:
code:
1
http://webapps.mobiview.nl/NASApp/teletekst/xda/TTARTICLE_PAGE_101_01.htm

[ Voor 15% gewijzigd door Kitser op 19-04-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na vele re-updates van de firmware in een poging de walkman fatsoenlijk aan de praat te krijgen, blijft de telefoon weigeren om de mp3 bestanden op de geheugenkaart af te spelen. Ik heb ze zowel met Disc2Phone als via Windows verkenner op de mem.stick geplaatst. Ook heb ik een mp3 rechtstreeks in het vaste geheugen van de telefoon gezet, maar ook deze wil de walkmanfunctie niet herkennen en afspelen.

Ik heb inmiddels al een groot aantal searches gedaan alvorens toch hier maar mijn vraag te dumpen:

Hoe kan ik er voor zorgen dat de walkman functie op mijn w800i gewoon de mp3bestanden afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik ben al lang de bezitter van een W800i. Het is een mooie telefoon met vele leuke functionaliteiten. Echter heb ik een probleem met het verbinden via de USB kabel. Wanneer de telefoon verbonden is de verbinding goed en heb ik toegang tot de memory stick. Ontkoppel ik echter de telefoon (veilig verwijderen of anders) en koppel ik de telefoon vervolgens weer aan de PC, is het niet meer mogelijk op de memory stick te komen. (de telefoon wordt gewoon niet meer gezien) Dit probleem heb ik al sinds het begin. Start ik de computer vervolgens opnieuw op, is het weer één keer mogelijk om verbinding te maken. Met een firmware update is het niet opgelost.

Iemand bekent met die probleem?

EDIT: Ik heb het nog even na zitten kijken en er zijn nog een aantal firmware updates geweest. Na de laatste update is het probleem verholpen. Zie: http://www.esato.com/boar...c.php?topic=92737&start=0

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
>:) Hier een korte handleiding om films over te zetten naar je W800, K750 en D750 : >:)

Het formaat dat je moet gebruiken is Mp4 (3GP kan ook, maar de geluidskwaliteit is zeer slecht) :r

Ik gebruikt het programma ImTOO MP4 Video Converter v2.1.59.0303b.

http://www.imtoo.com/downloads/mp4-video-converter.exe

Laad het video bestand in (DivX /XviD) en kies als uitvoer-formaat MP4-Mpeg4-Video (*.mp4)
instellingen :

Video

Video Codec : h263
Video Size : 176x144
Bitrate : 224 tot 256
Framerate : 12 tot 15

Audio

Bit Rate : 96
Sample Rate : 22050
Channels : 1

Je kan de kwaliteit hoger instellen, maar dan is de kans aanwezig dat de film hapert en het geluid wegvalt.

En dan 'Converteer' 8)

Het duurt iets meer dan een half uur om een film te converten (3GHz Processor,1024Mb RAM) De grootte wordt ongeveer 210 Mb voor 100 Min. Zorg dus dat je een 512Mb kaartje minimaal hebt!

Om ervoor te zorgen dat je niet een kwartier lang hoeft door te spoelen naar een scene, splits je de film in delen van 10 minuten. Hiervoor gebruik je het programma Yamb+ Mp4Box :

http://yamb.unite-video.com/Yamb-1.6.exe

Klaar is kees ! :+

[ Voor 109% gewijzigd door mieg_1981 op 19-04-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-10 14:34
mieg_1981 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:57:
>:) Hier een korte handleiding om films over te zetten naar je W800, K750 en D750 : >:)

Het formaat dat je moet gebruiken is Mp4 (3GP kan ook, maar de geluidskwaliteit is zeer slecht) :r

Ik gebruikt het programma ImTOO MP4 Video Converter v2.1.59.0303b.

http://www.imtoo.com/downloads/mp4-video-converter.exe

Laad het video bestand in (DivX /XviD) en kies als uitvoer-formaat MP4-Mpeg4-Video (*.mp4)
instellingen :

Video

Video Codec : h263
Video Size : 176x144
Bitrate : 224 tot 256
Framerate : 12 tot 15

Audio

Bit Rate : 96
Sample Rate : 22050
Channels : 1

Je kan de kwaliteit hoger instellen, maar dan is de kans aanwezig dat de film hapert en het geluid wegvalt.

En dan 'Converteer' 8)

Het duurt iets meer dan een half uur om een film te converten (3GHz Processor,1024Mb RAM) De grootte wordt ongeveer 210 Mb voor 100 Min. Zorg dus dat je een 512Mb kaartje minimaal hebt!

Om ervoor te zorgen dat je niet een kwartier lang hoeft door te spoelen naar een scene, splits je de film in delen van 10 minuten. Hiervoor gebruik je het programma Yamb+ Mp4Box :

http://yamb.unite-video.com/Yamb-1.6.exe

Klaar is kees ! :+
heb de instellingen gedaan wat jij op geef.. maar het geluid loop niet mooi met het beeld?
ik gebruik nero recode perfect beeld en geluid..

http://spawnweb.dk/recode/k750.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsiriS.nl
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-10 11:51
@mieg_1981:

Ik krijg geen andere video en audio codec dan mpeg4 geselecteerd bij de opties..
Ik heb de volledige versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
  • Laatst online: 22-03-2024
als je deze text opslaat als *.pf file in de volgende directory, moet er een extra keuze tussen de standaardformaten staan. Hierin staan direct alle goede instellingen.

C:\Program Files\ImTOO\MP4 Video Converter\profile\user\k750i.pf

[Main]
Name=GSM Format
SName=MP4
Format=mp4
ExtName=mp4
[Parameter]
t=0, "", "Full"
ss=0, "", "00:00:00"
vcodec=READONLY, "", "h263"
s=0, "", "176x144 (qcif)"
b=0, "", "256"
r=0, "", "15"
acodec=READONLY, "", "mpeg4aac", {"mpeg4aac"}
ab=0, "", "96"
ar=0, "", "22050"
ac=0, "", "1 (Mono)"
an=0, "", ""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 20:59

ksi

Euhm heeft iemand enig idee waar je nog z'n kabeltje van je telefoon->microfoon->3,5mm plug kan kopen?
Ik kan op het net nergens vinden en ben me oordopjes (andere dan originele) + dat kabeltje keer kwijt geraakt. Maar kan nergens meer zoiets nabestellen (althans nog niet gevonden).
Behalve vanuit hongkong ofzo op ebay las ik iets, maar dat vind ik niet echt 100% eruit zien en weet ook niet of dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Kijk hier maar eens ;)
Misschien is de complete hpm-70 set wel het beste (kwaliteit), los vind je hem niet of het is goedkope chinese namaak :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Mooi, ik ga even kijken of ik gmail aan de praat krijg ;)

Sinds gisteravond is mn w800i een beetje vaag, als ik wil bellen, hangt hij uit zich zelf op.
Hij is van T-mobile (50 euro + €15 per maand 1 jaar :7 ) en de laatste firmware staat erop.
Ik ben ook alle instellingen weer nagegaan, maar ik kan niks er van terug vinden.
Net ook weer nieuwe firmware erop, niks, hij hangt weer op.
Hij kan dus alles behalve bellen, en das wel schijt irritant |:(

Iemand hier ervaring mee? of moet ik vanmiddag langs de Servicepoint van SE?

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 18:43:
na vele re-updates van de firmware in een poging de walkman fatsoenlijk aan de praat te krijgen, blijft de telefoon weigeren om de mp3 bestanden op de geheugenkaart af te spelen. Ik heb ze zowel met Disc2Phone als via Windows verkenner op de mem.stick geplaatst. Ook heb ik een mp3 rechtstreeks in het vaste geheugen van de telefoon gezet, maar ook deze wil de walkmanfunctie niet herkennen en afspelen.

Ik heb inmiddels al een groot aantal searches gedaan alvorens toch hier maar mijn vraag te dumpen:

Hoe kan ik er voor zorgen dat de walkman functie op mijn w800i gewoon de mp3bestanden afspeelt?
Zet je ze wel in de goeie map??? dus X:\MP3\artiest\album\song.mp3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dog4life

ik zet de mp3s met disc2phone op de telefoon. ik heb het ook handmatig geprobeerd. Er was iemand die suggereerde dat het misschien met het DRM te maken heeft, maar ik kan me bijna niet indenken dat al mijn mp3s met drm beschermd zijn.

Er schijnt een oplossing te zijn voor het door mij beschreven probleem: alleen weet ik niet welke, en kan deze ook nergens terugvinden,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
DJKroon schreef op donderdag 20 april 2006 @ 08:05:
Hij is van T-mobile (50 euro + €15 per maand 1 jaar :7 ) en de laatste firmware staat erop.
..........
Waar heb je die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon

DJKroon

Fikkiestoker

Bedoel je die telefoon of firmware?

Firmware via SE Updater
Telefoon was een webaanbieding bij www.tmobile.nl

Heb btw het simpele bellen nog steeds niet werkende gekregen :r

Servicepoint word ook niet echt een optie, die zit in te ver weg voor mij :(

//edit: ow, kijk, misschien is dit de oorzaak :D T-Mobile er weer uit?
Lekker is dat, ik kan al dik 18 uur niet bellen...

//off-topic ;) @ KiTsEr: Ik had m vorige week maandag besteld, en die donderdag ochtend erop kreeg ik hem binnen. Was dus wel snel.

[ Voor 41% gewijzigd door DJKroon op 20-04-2006 14:59 . Reden: wel zo volledig ^^ ]

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
DJKroon schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:34:
[...]

Bedoel je die telefoon of firmware?

Firmware via SE Updater
Telefoon was een webaanbieding bij www.tmobile.nl

Heb btw het simpele bellen nog steeds niet werkende gekregen :r

Servicepoint word ook niet echt een optie, die zit in te ver weg voor mij :(

Bedoelde die telefoon inderdaad. Ik heb hem ook besteld. Hoe snel had jij hem? Ik heb hem gisteren avond besteld. Er werd alleen wel vermeld dat er mogelijk een langere levertijd op zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 08:39:
@dog4life

ik zet de mp3s met disc2phone op de telefoon. ik heb het ook handmatig geprobeerd. Er was iemand die suggereerde dat het misschien met het DRM te maken heeft, maar ik kan me bijna niet indenken dat al mijn mp3s met drm beschermd zijn.

Er schijnt een oplossing te zijn voor het door mij beschreven probleem: alleen weet ik niet welke, en kan deze ook nergens terugvinden,.
Wat is de bitrate? (in Windows Media Player kan je dat zien onderaan...)

Misschien kan deze telefoon niet een (te) hoge bitrate aan?

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-10 20:00
DJKroon schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:34:

Lekker is dat, ik kan al dik 18 uur niet bellen...
Afbeeldingslocatie: http://www.gamergun.com/files//9/untitled.JPG

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
heeft er al iemand met succes een zwarte cover op de W800 ala de W810? Op Ebay zie ik verschillende staan. Als iemand dat gelukt is, kan ie even een fotootje posten en waar je de cover vandaan hebt? bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
die wil ik ook :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Update Service blijft zeuren over een verkeerde macromedia versie, heb flash en shockwave geinstalleerd. Ook nog Dreamweaver MX 2004 (welke versie moet ik precies hebben, link plz), maar hij blijft zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-10 15:49

itsoutthere

The Truth

KiTsEr schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:59:
heeft er al iemand met succes een zwarte cover op de W800 ala de W810? Op Ebay zie ik verschillende staan. Als iemand dat gelukt is, kan ie even een fotootje posten en waar je de cover vandaan hebt? bvd
Ook interesse hier! Iedereen in mijn omgeving lijkt de w800i te hebben. Maar ik wil natuurlijk "uniek en origineel" zijn, dus een zwarte cover dan maar ;-)

en het is volgens mij gewoon mooi

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Passen de K750 of de W810 covers op de W800?

Hier staat er een voor de W800:
http://cgi.ebay.ie/FREE-T...egoryZ75547QQcmdZViewItem
Heeft iemand die al?

[ Voor 77% gewijzigd door Kitser op 20-04-2006 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:13

Wom

Ik had gisteren iets vreemds met mijn W800; namelijk dat de memorystick (de standaard meegeleverde sandisk) nadat ik via de datakabel een MP3 op mijn gsm had gezet, deze helemaal gewist was. Alle foto's, filmpjes, etc. kwijt. Bekend probleem? Ik weet zeker dat ik geen bestanden verwijderd of geknipt heb vanaf de memory stick.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Zie op ongeveer 50 plekken in dit topic 8)7
Als je de R1n035 firmware hebt dan is dit een bekend probleem, oplossing is upgraden naar de nieuwste firmware (zie startpost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:40:
Zie op ongeveer 50 plekken in dit topic 8)7
Als je de R1n035 firmware hebt dan is dit een bekend probleem, oplossing is upgraden naar de nieuwste firmware (zie startpost).
Ja maar hoe krijg ik die update service aan de gang? Wel slecht van SE dat ze dat weer zo lastig maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 23:47:
[...]

Ja maar hoe krijg ik die update service aan de gang? Wel slecht van SE dat ze dat weer zo lastig maken.
Dat weet ik helaas niet, ik heb nog nooit een update gedaan :)
Het flash probleem ligt misschien aan een taalkeuze, waardoor de juiste versie niet herkend wordt, al heb je de nieuwste.
Het is wel jammer dat SE bij een foutmelding niet aan geeft welke flash player versie je nodig hebt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Laatst online: 11-12-2023
SYQ schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:59:
omdat deze topic drukker is vraag ik het maar hier, wie heeft voor mij w900 2 tal ringtones

voor sms die van nokia, en eentje voor mijn wekker. mag ook zo simpel mogelijk zijn, als ie maar doeltreffend is :) met google kom je alleen maar uit op commerciele sites
voor je wekker moet je het deuntje pakken met een heel hoog toontje. Ken je deze? je hoort hem best vaak..

[ Voor 13% gewijzigd door Bulleteater op 21-04-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:23

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Even een vraagje over de Vodafone branded K750i. In de TS lees ik dat de telefoon uitgerust is met net iets andere software voor bijvoorbeeld vodafone live. Verder staan er in de TS ook een lijst met firmware voor deze telefoon. Kan een branded K750i gewoon geflashed worden met deze nieuwe firmware, of is de telefoon dan bijvoorbeeld zijn vodafone live software kwijt? Of staat de firmware los van deze software?

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reden dat bij mij SEUS niet werkte kwam doordat ik flash had geinstalleerd via Firefox, maar je moet met IE flash installeren!

De startpost verdient ook wel een update omtrent de problemen om SEUS aan de praat te krijgen als ik heel eerlijk ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Sjaak_Afhaak schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:58:
Even een vraagje over de Vodafone branded K750i. In de TS lees ik dat de telefoon uitgerust is met net iets andere software voor bijvoorbeeld vodafone live. Verder staan er in de TS ook een lijst met firmware voor deze telefoon. Kan een branded K750i gewoon geflashed worden met deze nieuwe firmware, of is de telefoon dan bijvoorbeeld zijn vodafone live software kwijt? Of staat de firmware los van deze software?
Die kan alleen geflashed worden zodra er een nieuwe Vodafone branded firmware beschikbaar is.
Dit is altijd later dan unbranded firmware omdat de providers de boel eerst nog 'moeten' verbouwen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon

DJKroon

Fikkiestoker

Ja, ik had het gezien.
Maar sinds vandaag geeft ie aan: Inactive SIM.
Heb die telefoon net 8 dagen met abbo, ik snap er niks meer van.
Vanmiddag denk ik maar bij T-Mobile langs want Inactive SIM is wel vaag.

//offtopic Of zou ik niet gaan? geen active sim betekent ook geen abbo, en die foon voor 50 € is wel lekker :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJKroon schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:53:
[...]

Ja, ik had het gezien.
Maar sinds vandaag geeft ie aan: Inactive SIM.
Heb die telefoon net 8 dagen met abbo, ik snap er niks meer van.
Vanmiddag denk ik maar bij T-Mobile langs want Inactive SIM is wel vaag.

//offtopic Of zou ik niet gaan? geen active sim betekent ook geen abbo, en die foon voor 50 € is wel lekker :>
Laat je misschien je oude telefoonnummer overzetten naar je nieuwe simkaart? Ik had ook dat ik een paar dagen niet kon bellen, omdat het overzetten van mijn nummer nog in behandeling was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:41
Iemand al antwoord van SE mbt. stof onder het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een sony ericson w80oi en wil er software opzetten. ik heb via de datacabel een programmaatje (infrared_remotecontrol_v100) in de map overig gezet. Hoe kan ik deze nu openen, mijn telefoon geeft alleen de mogelijkheid om te verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Laatst online: 23-10 12:30
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 12:30:
ik heb een sony ericson w80oi en wil er software opzetten. ik heb via de datacabel een programmaatje (infrared_remotecontrol_v100) in de map overig gezet. Hoe kan ik deze nu openen, mijn telefoon geeft alleen de mogelijkheid om te verzenden.
dan is het zeer waarschijnlijk geen jar bestand.. dus kan de foon hem niet installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over de remote control functie. Als ik een de winamp.hid uit de startpost in de map overige op mn telefoonzet het ik niet de optie om em te installeren. Ik kdan em dan alleen verzenden. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 13:35:
Even over de remote control functie. Als ik een de winamp.hid uit de startpost in de map overige op mn telefoonzet het ik niet de optie om em te installeren. Ik kdan em dan alleen verzenden. Wat doe ik fout?
HID bestanden zend je via bluetooth naar de foon, dus met 'send to' zonder een map aan te geven.
Met de kabel lukt dit helaas niet en komt hij idd in Overige terecht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

lucash schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 13:24:
[...]

dan is het zeer waarschijnlijk geen jar bestand.. dus kan de foon hem niet installeren..
Na ff zoeken is dit een .sis bestand voor o.a. Nokia, dit werkt niet met SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee waar ik zo'n .jar bestand kan vinden zodat ik mijn Sony Ericson kan gebruiken als afstandsbediening voor mijn tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 14:17:
iemand een idee waar ik zo'n .jar bestand kan vinden zodat ik mijn Sony Ericson kan gebruiken als afstandsbediening voor mijn tv?
proggies voor IR afstand bediening zijn er niet vor zover ik weet. dit heeft te maken met korte afstand van IR (geeft niet zo veel zin dus) of bedoel je dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jawel, tnx, wat voor andere leuke gadgets zijn er wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Niet, je Infrarood is te zwak.

Tenzei je TV bluetooth heeft zodat je het met een HID kan doen... ;)

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiTsEr schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:10:
Passen de K750 of de W810 covers op de W800?

Hier staat er een voor de W800:
http://cgi.ebay.ie/FREE-T...egoryZ75547QQcmdZViewItem
Heeft iemand die al?
de w810 kan je wel vergeten aangezien die een andere knoppen layout heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 16:57:
jawel, tnx, wat voor andere leuke gadgets zijn er wel dan?
Kijk hier eens rond:

http://www.getjar.com/software/Sony-Ericsson/K750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag ik even storen , ik probeer met winavi clips te converteren naar mp4 dat lukt goed, maar als ik ze wil afspelen op de 800.., speelt hij ze wel af, alleen het geluid haperd.....en er zitten niet heel veel opties bij winavi,dus ik kan eigenlijk niks veranderen, en winavi heeft ook de keus naar 3gp....maar die wilt mn 800 al helemaal niet spelen...

de clips zelf zijn goed want op mn pc spelen ze wel goed af....
ik heb mn gsm al geupdate naar de laatste firmware...is er nog een goed of ander alternatief dan winavi waarmee ik de clips alsnog kan converteren...en hopelijk dat ze het dit keer wel goed doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-10 14:51
itsoutthere schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:02:
[...]

Ook interesse hier! Iedereen in mijn omgeving lijkt de w800i te hebben. Maar ik wil natuurlijk "uniek en origineel" zijn, dus een zwarte cover dan maar ;-)

en het is volgens mij gewoon mooi
sjah...ik kon er kopen enkele maanden geleden maar ik deed het niet omdat ik zag dat het enorm moeilijk was om die covers eraf te halen, maar ik had toen nog niet door dat ik niet ALLES uit elkaar moest halen maar natuurlijk enkel de voor- en achterkant, wat heel gemakkelijk te doen is. Probleem echter is, dat ik nergens meer de volledig zwarte covers vind voor de w800i. Overal hebben ze een zilveren omkadering rond het scherm wat heel lelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

pina schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 21:35:
[...]

sjah...ik kon er kopen enkele maanden geleden maar ik deed het niet omdat ik zag dat het enorm moeilijk was om die covers eraf te halen, maar ik had toen nog niet door dat ik niet ALLES uit elkaar moest halen maar natuurlijk enkel de voor- en achterkant, wat heel gemakkelijk te doen is. Probleem echter is, dat ik nergens meer de volledig zwarte covers vind voor de w800i. Overal hebben ze een zilveren omkadering rond het scherm wat heel lelijk is.
Waar kan je die zwarte covers op een (niet e-bay) site vinden dan? ik zie ze echt nergens meer. Een zilveren of witte rand om het scherm lijkt me niet uitmaken vanwege de witte toetsen die je sowieso hebt. (dat combineert nog een beetje)

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Misschien is dit wat :?

Afbeeldingslocatie: http://www.datakits.co.uk/store/images/large/h_w800black.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij aub uitleggen wat er verkeerd gaat, ik heb een afl van southpark mp4 op mn w800 gezet, alleen om te testen of hij het wel doet, maar hij speelt hem alleen als muziek af, ik heb geen beeld, en het icoontje van die file op mn gsm is ook muziek...
op mn pc kan ik het wel bekijken

ik zet ze in de videomap...doe ik iets fout..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Het filmpje heeft waarschijnlijk een te hoge resolutie of een te hoge bitrate.
Wat zijn de gegevens van het filmpje, dit is al tig keer eerder gevraagd btw .... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
itsoutthere schreef op zondag 23 april 2006 @ 01:30:
[...]

Waar kan je die zwarte covers op een (niet e-bay) site vinden dan? ik zie ze echt nergens meer. Een zilveren of witte rand om het scherm lijkt me niet uitmaken vanwege de witte toetsen die je sowieso hebt. (dat combineert nog een beetje)
ze stonden vroeger op: http://www.telecomtelecom.nl/?p=20&id=411 maar die kan ik niet meer laten nabestellen.

volledig zwart is echt wel veel mooier hoor, hier heb je een voorbeeld (in photoshop gekleurd):

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pina/w800i-black.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ze niet voor die kleurencombinatie hebben gekozen, ziet er erg mooi uit, zwart/oranje ala W810i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsiriS.nl
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-10 11:51
Gisteren met de kabel mijn k750 met internet verbonden alles deed t perfect, lekker googlen enzo..

Maar vandaag gebeurd er gewoon niks meer als ik de kabel in me foon duw..
Dus ik drivers proberen opnieuw te installeren. Krijg ik foutmelding: "Toegang geweigerd". Ik heb geen idee wat dit inhoud en wat ik moet doen zodat het weer gewoon werkt..

Kabel zit nog in dezelfde usb-aansluiting..

[ Voor 3% gewijzigd door OsiriS.nl op 23-04-2006 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe portable speakerset voor de k750/w800i/w810 is al een tijdje uit.. heeft iemand hier enige ervaring mee? Is het een beetje te doen? Hot or not :)

Afbeeldingslocatie: http://194.150.224.115/images/ppw/big/1187.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:22
Die zwarte cover van telecom telecom heb ik besteld en ik kan je vertellen dat het ding voor geen meter past op het originele middenstuk, dus je moet dan alles gaan vervangen. De kleuren van deze cover zijn ook shit echt veel slechtere kwaliteit dan origineel. Bij mij werkte het cameraschuifje ook niet meer goed nadat ik de achterkant had gemonteerd, de voorkant is me nieteens gelukt. Ik heb hierover ook een mail gestuurd naar telecomtelecom, waarschijnlijk is hij daarom ook van de site af. Nu heb ik een originele K750 cover erop, besteld bij http://www.cnn.cn en mn W800 ziet er nu sexy uit! :P. De zwart/oranje combinatie ziet er echt super uit!

(let niet op de kwaliteit van de foto is gemaakt met mn webcam :r, anders maak ik morgen wel even mooiere fotos met digicam voor de belangstellenden)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cprins/w750.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Snirpo schreef op zondag 23 april 2006 @ 22:42:
Die zwarte cover van telecom telecom heb ik besteld en ik kan je vertellen dat het ding voor geen meter past op het originele middenstuk, dus je moet dan alles gaan vervangen. De kleuren van deze cover zijn ook shit echt veel slechtere kwaliteit dan origineel. Bij mij werkte het cameraschuifje ook niet meer goed nadat ik de achterkant had gemonteerd, de voorkant is me nieteens gelukt. Ik heb hierover ook een mail gestuurd naar telecomtelecom, waarschijnlijk is hij daarom ook van de site af. Nu heb ik een originele K750 cover erop, besteld bij http://www.cnn.cn en mn W800 ziet er nu sexy uit! :P. De zwart/oranje combinatie ziet er echt super uit!

(let niet op de kwaliteit van de foto is gemaakt met mn webcam :r, anders maak ik morgen wel even mooiere fotos met digicam voor de belangstellenden)

[afbeelding]
bedankt voor de reactie. Jammer dat je op die manier veel geld ben verloren. Ik was het anders geweest. Nu weet ik dat ik al niet voor die cover zal moeten gaan. Ik ga niet heel mijn gsm uit elkaar halen.

Voor het stof ga ik hem denk ik eens binnen doen, want het is echt wel irritant dat soms bepaalde richtingen van de joystick niet reageren. Bovendien is de vooruitgangsbalk bij bvb het installeren van een game weg, en zie ik enkel een zwarte balk. Aangezien ik toch verzekerd ben is het tijd om hem eens te gebruiken zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:41
Maar is dat stof onder het scherm ook te verwijderen zonder de telefoon uit elkaar te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Snirpo schreef op zondag 23 april 2006 @ 22:42:

[afbeelding]
Mooi dat die cover van de K750 erop past. Sluit het allemaal goed af (ivm stof)? Ziet er mooi uit!
Werkt dat schuifje voor die camera nu ook? Dus als je hem uitschuift, de camera aan gaat?
Zou je wat meer (mooiere) foto's willen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ik krijg de vijsjes van de het frontje niet los...die zijn zo in een stervorm. Bah. En in de winkel hebben ze niet zo'n klein formaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:21
KiTsEr schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:35:
[...]

Mooi dat die cover van de K750 erop past. Sluit het allemaal goed af (ivm stof)? Ziet er mooi uit!
Werkt dat schuifje voor die camera nu ook? Dus als je hem uitschuift, de camera aan gaat?
Hmm dat zou wel ideaal zijn aangezien ik het nu ook makkelijk vind om de cover te verwijderen en me scherm stof vrij te maken en me telefoon ziet na terug plaatsing van de cover nog perfect uit. Is er niet zo'n winkel hier in Nederland aangezien ik niet beschik over een creditcard of paypal?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:22
KiTsEr schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:35:
[...]

De cover sluit perfect aan aangezien de K750 hetzelfde binnenwerk gebruikt als de w800. overigens vind ik de toetsen van de K750 veel fijner om te typen. Het schuifje werkt ook perfect :) . Eigenlijk had ik de k750 moeten kopen en een w800 firmware erop flashen maargoed daar hebben we het hier niet over ;) .

Wat foto's:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cprins/IMG_5103.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cprins/IMG_5104.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cprins/IMG_5109.JPG

[ Voor 15% gewijzigd door Snirpo op 24-04-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds januari ben ik in het bezit van de SE K750i. Hij werkte altijd prima, echter sinds afgelopen weekend staat de taal plotseling op Engels en ik kan ook geen andere taal meer selecteren. De enige opties die ik heb zijn according to SIM en English.
Contact opgenomen met SE online Support, ik moest 2x de master reset uitvoeren, maar zonder resultaat. Inmiddels ben ik ook alle standaard ringtones kwijt.

Vanmiddag ben ik naar een service point geweest om het toestel te laten nakijken. Zij vertelden mij dat er wel vaker software probemen zijn met SE. Ook kreeg ik te horen dat zij problemen hadden om de juiste software (firmware) van SE te krijgen. Ze hebben vanmiddag de software ge-update, maar volgens mij heb ik nog steeds de oude software R1N035 (van 16 sept '05). in dit topic las ik dat er inmiddels de versie R1BC002 (9 mrt '06) er al is. Het service point wilde de telefoon opsturen naar SE, maar ik kan momenteel nog niet zonder.

Wie kent dit proleem van de engelse taal en is dit te verhelpen door een software update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik had hetzelfde probleem,mij adviseerde ze(ik mailde ze) om terug te gaan naar fabrieks instellingen.
Nou niks dus!! Bij SESP konden ze verder niets doen,was foutje in de software update.
Ze hebben hem opgestuurd naar SE had hem binnen een week weer terug,was gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Snirpo schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:26:
[...]

De cover sluit perfect aan aangezien de K750 hetzelfde binnenwerk gebruikt als de w800. overigens vind ik de toetsen van de K750 veel fijner om te typen. Het schuifje werkt ook perfect :) . Eigenlijk had ik de k750 moeten kopen en een w800 firmware erop flashen maargoed daar hebben we het hier niet over ;) .

Wat foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er echt verschrikkelijk goed uit :) Je heb nog wel de oude joystick toch? Ik wil dit ook zeker gaan doen nu alleen nog een Nederlands adres voor een cover vinden.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

een originele zwarte k750 cover is gewoon op telecomtelecom.nl te vinden, maar is wel vrij prijzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaars
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-10 15:12
Ik heb een tijdje geleden de nieuwste firmware op K750i gezet, maar nu is de tel helemaal engels..
niet echt de bedoeling. Ik heb het al een keer opnieuw gedaan met een aardig lege tel (geheugen..) maar dat boodt geen soelaas.

Iemand een idee, master resetje ofzo.. of helemaal leeg

het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
SkaarS schreef op maandag 24 april 2006 @ 23:58:
Ik heb een tijdje geleden de nieuwste firmware op K750i gezet, maar nu is de tel helemaal engels..
niet echt de bedoeling. Ik heb het al een keer opnieuw gedaan met een aardig lege tel (geheugen..) maar dat boodt geen soelaas.

Iemand een idee, master resetje ofzo.. of helemaal leeg
lees ff stukje terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
itsoutthere schreef op maandag 24 april 2006 @ 23:16:
een originele zwarte k750 cover is gewoon op telecomtelecom.nl te vinden, maar is wel vrij prijzig
Ja idd heb ook op http://www.cnn.cn gekeken en daar zijn ze omgerekend maar 17 euro maarja heb geen creditcard of paypal. Trouwens de cover van de W810i past niet op de W800i toch? (heb het wel al gelezen hier maar wil het nog even zeker weten ;))

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-10 17:37
Ben sinds kort de gelukkige bezitter van de W800i, maar nu misschien een beetje een domme vraag, waar kun je de pincode weizigen?! Ik zie die optie nergens in welk menu dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VeeGee schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:48:
Ben sinds kort de gelukkige bezitter van de W800i, maar nu misschien een beetje een domme vraag, waar kun je de pincode weizigen?! Ik zie die optie nergens in welk menu dan ook.
Balen, dan ben je vast opgelicht door een of andere louche figuur. Of misschien moet je voor de zekerheid nog even kijken bij "Instellingen-->algemeen-->blokkeringen"
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:59:
[...]

Balen, dan ben je vast opgelicht door een of andere louche figuur. Of misschien moet je voor de zekerheid nog even kijken bij "Instellingen-->algemeen-->blokkeringen"
:?
Nee hoor, ben niet opgelicht, gewoon in de winkel als los toestel gehaald ;), maar ik kon het echt nergens vinden in de telefoon maar nu dus wel. thnx en sorry voor de domme vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SS2 Harem schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:43:
[...]

Ja idd heb ook op http://www.cnn.cn gekeken en daar zijn ze omgerekend maar 17 euro maarja heb geen creditcard of paypal. Trouwens de cover van de W810i past niet op de W800i toch? (heb het wel al gelezen hier maar wil het nog even zeker weten ;))
je kan toch ff een paypal account aanmaken op www.paypal.nl, en dan geld op je account storten? dan heb je ook geen creditcard nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:03

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik ben mijn geliefde oordopjes kwijt van de SE K750i, en bij het op zoek gaan naar nieuwe blijken ze overal uitverkocht te zijn. Weet iemand waar ik die nog kan kopen?

En nog een vraagje, bestaat er ook een soort converter zodat ik mijn eigen oordopjes erop aan kan sluiten ipv die crappy dingen van Ericsson? :P

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Laatst online: 22-10 20:00
Sport_Life schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:59:
....

En nog een vraagje, bestaat er ook een soort converter zodat ik mijn eigen oordopjes erop aan kan sluiten ipv die crappy dingen van Ericsson? :P
lees het forum es goed door voordat je hier gaat vragen ;) ze bestaan ;) zoek en ge zult vinde :)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, Hebben jullie het ook dat de batterij binnen een werkdag leeg is..ben om half 8 uit huis gegaan...was om 17uur thuis, en nu 21:20 is mn batterij nog maar 34%

ik heb in totaal ong een uur muziek geluisterd, en ong 15 min naar clips gekeken op mn tel..voor de rest nog geen 10min mee gebeld...kan het dan kloppen van die 34%? ik heb een firmware update gedaan via de site..en ik dacht dat de batterijduur daarmee langer zou zijn...maar als dit het is....zucht.

enne...ik heb een 2gig pro stick gekocht, ik hoef die toch niet te formateren om te gebruiken...?
en oh ja,,nog 1 vraag.,.wat is de blokkerings code eigenlijk...ik wil een master reset doen...dont ask why....maar ik kan die code nergens vinden..en het is geen 0004 waarmee ik in mn gsm kom

kan iemand mijn vraagjes helpen beantwoorden..dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:24:
Hi, Hebben jullie het ook dat de batterij binnen een werkdag leeg is..ben om half 8 uit huis gegaan...was om 17uur thuis, en nu 21:20 is mn batterij nog maar 34%

ik heb in totaal ong een uur muziek geluisterd, en ong 15 min naar clips gekeken op mn tel..voor de rest nog geen 10min mee gebeld...kan het dan kloppen van die 34%? ik heb een firmware update gedaan via de site..en ik dacht dat de batterijduur daarmee langer zou zijn...maar als dit het is....zucht.

enne...ik heb een 2gig pro stick gekocht, ik hoef die toch niet te formateren om te gebruiken...?
en oh ja,,nog 1 vraag.,.wat is de blokkerings code eigenlijk...ik wil een master reset doen...dont ask why....maar ik kan die code nergens vinden..en het is geen 0004 waarmee ik in mn gsm kom

kan iemand mijn vraagjes helpen beantwoorden..dank.
een uur muziek luisteren kost bij mij maar een procent of 5 baterij. Kwartiertje clips kijken weet ik niet, maar dat zal misschien ook een procent of 5 zijn.
Is de blokkeringscode niet gewoon 0000 (vier keer nul)? Nog nooit nodig gehad, misschien de handleiding ff raadplegen... (is niet erg hoor en is altijd sneller dan 15 minuten in spanning wachten op antwoord van medetweakers ;) )

Ik heb de telefoon sinds eind augustus, ook de nieuwste firmware erop en doe er ongeveer 7 dagen over om van 100% naar 2-3% te gaan (ik wacht altijd tot ongeveer 5% als het uitkomt)
Bluetooth staat zelden aan, meestal int weekend wat zooi uitwisselen.
SMS een paar keer per dag, bel verdeeld over de week zon 20-30 minuten. Radio luisteren zon 6 uur per week. Helderheid van het scherm op 60 of 70%
Verder zitie voornamelijk in mn broekzak ;)

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thank u very much..en je was nog snel ook, kan mn boekje niet meer vinden.
ik zal het vanaf nu timeren, en mn helderheid ook iets afzwakken.kijken hoelang het dan duurt.

code zal ik wel proberen..thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaars
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-10 15:12
Heel stom |:( van mij...

Oke met andere woorden ik moet maar naar zo'n service punt gaan, die zeker niet gunstig gelegen zijn, om mijn telefoon weer goed te krijgen..? Beetje mooi klote! er is echt geen andere manier?

het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Laatst online: 24-10 19:16
mark9534 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 04:04:
[...]

Ik heb nu bij T-Mobile een abonnement afgesloten voor 1 jaar, 150min, 16,50 p/m en gratis w800i. Niet slecht, toch?

Dat heb ik ook net gedaan :) , maar dan met een smsbundel van 25 stuks erbij.

Je kunt hem nu al gratis krijgen bij t-mobile 100 voor 12.50 per maand, 1-jarig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:07

Quintus

Eg wel! Dus....

Ik kon het nergens vinden, maar is de W800i van T-Mobile ook 'branded' met een T-Mobile merkje?

[ Voor 8% gewijzigd door Quintus op 26-04-2006 16:05 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Laatst online: 24-10 19:16
Quintus schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:04:
Ik kon het nergens vinden, maar is de W800i van T-Mobile ook 'branded' met een T-Mobile merkje?
Gewoon op de site van Tmobile bij abboneetelefoons. Of deze branded is weet ik niet, software misschien wel, maar volgens mij staat er geen logo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Het gaat me er allen om of er wel of niet een lelijk 'branded' T-Mobile logo op het frontje van de telefoon staat zoals Orange wel veel doet/deed.
De software is wel aan te passen.

[ Voor 22% gewijzigd door Quintus op 26-04-2006 17:03 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Zie hier de T-mobile foon:

Afbeeldingslocatie: http://www.handys-mobile.de/img/sony_ericsson_d750i.jpg

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:03
Tot een paar dagen geleden was foto's overzetten een kwestie van USB inpluggen en slepen vanaf de extra verwisselbaar medium dat windows geeft nadad je je w800i aansluit.

Nu als ik mijn w800i aansluit hoor ik nog maar 1 ping, ipv van de gebruikelijke 4/5, dus ook geen extra verwisselbaar medium in XP.

Pc gereboot --> geen oplossing
w800i --> reboot geen oplossing
w800i --> accu er uit geen oplossing
Pc software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd --> geen oplossing

Mijn w800i was in december nog geflashed met de nieuwste software.

Iemand vaker dit probleem gehad? En oplossingen er voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-10 14:56
Mijn oordopjes zijn na 1 jaar meegaan allebei kapot. Waar en welke oordopjes moet ik kopen? Ik wil er graag eentje die lang meegaat, en ik wil ook nog steeds naar de radio kunnen luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
Gelukkig heb ik de ''normale'' w800i, ik vind deze wel vrij lelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Dat is de d750î. Op de W800i zit dan ook zeker zo'n logo?
Alhoewel als ik de link naar je plaatje aanpas voor de W800i zie ik namelijk geen logo.
Maar dat zal wel willekeur zijn van die site?

[ Voor 43% gewijzigd door Quintus op 27-04-2006 01:08 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-10 10:04

Fab1Man

Live life to the fullest

Het enige wat branded is in de W800i van T-Mobile is de software. Playnow is een ander icoontje, en het wappen. Dit kun je wel eenvoudig verhelpen door je telefoon te flashen, maar dit mag hier niet besproken worden mbt de policy hier.
Er is dus geen coveraanpassing gedaan door T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fab1Man schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:49:
Het enige wat branded is in de W800i van T-Mobile is de software. Playnow is een ander icoontje, en het wappen. Dit kun je wel eenvoudig verhelpen door je telefoon te flashen, maar dit mag hier niet besproken worden mbt de policy hier.
Oke, thx voor de info.
Ik had nog een vraag: is deze simlockvrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

Neen, deze is gesimlocked van T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Wat is wappen? En geld dit ook voor de 750i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

Wappen is een soort internet, maar dan anders. Bestaat tegenwoordig zelfs voor de meest simpele telefoons, dus ook voor de K750i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Ik zoek een leuke game voor op me mobiel (k750i) liefst een RPG die mee lang kan :P Iemand nog tips?

En hoe update ik me mobiel? De link op de frontpage = dood.

[ Voor 24% gewijzigd door Aubergine op 26-04-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Precies, dat moest ik weten. Direct maar besteld.
Dat simlock en de branded software is wel op te lossen.

Unknown

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.