Even de k750i van mijn vriendin er aan gehangen, die installeerd braaf en wordt ook weer gegeven. Daarna mijn w800i er aan... geen enkele respons911GT2 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:38:
Tot een paar dagen geleden was foto's overzetten een kwestie van USB inpluggen en slepen vanaf de extra verwisselbaar medium dat windows geeft nadad je je w800i aansluit.
Nu als ik mijn w800i aansluit hoor ik nog maar 1 ping, ipv van de gebruikelijke 4/5, dus ook geen extra verwisselbaar medium in XP.
Pc gereboot --> geen oplossing
w800i --> reboot geen oplossing
w800i --> accu er uit geen oplossing
Pc software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd --> geen oplossing
Mijn w800i was in december nog geflashed met de nieuwste software.
Iemand vaker dit probleem gehad? En oplossingen er voor?
Nou heb een K750i frontje besteld voor mijn W800i via cnn.cn en moet nu 7-10 dagen wachten. Ik heb de achterkant al een keer weten te verwijderen mbv http://www.seuniverse.com...1_FEA209544_95UEN_Cs.html gaat de voorkant net zo makkelijk? En zit het K750i frontje net zo ideaal als het standaart frontje?
[ Voor 17% gewijzigd door hk12nl op 26-04-2006 22:44 ]
©2004
Wat lees ik daar eigenlijk over dat als schroeven verwijderd zijn, dat deze niet hergebruikt kunnen worden?
Verwijderd
Ik heb een 1Gb stick besteld maar kan ik die zo gebruiken? Ik heb dit topic al doorgespit maar deze is inmiddels al zo groot geworden dat het onoverzichtelijk is .
Kan iemand mij op weg helpen? Welke bestanden/mappen moet ik kopiëren van de bijgeleverde stick? Moet de nieuwe stick eerst geformateerd worden?
Kan iemand mij op weg helpen? Welke bestanden/mappen moet ik kopiëren van de bijgeleverde stick? Moet de nieuwe stick eerst geformateerd worden?
Verwijderd
Ik had een tijd geleden ook mijn K750i voorzien van de laatste firmware (R1BC002 en had toen ook het probleem dat ik alleen de engelse taal had. Ik heb net toch maar besloten om een master resset te doen, en nu heb ik alles weer in het nederlands
En de firmware is nog steeds hetzelfde. Ben toch wel blij dat ik het heb gedaan en dat het weer nederlands is
Als je hem in de foon formatteert dan zet hij alle mappen er meteen voor je op.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Laat maar...Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 01:32:
Ik had een tijd geleden ook mijn K750i voorzien van de laatste firmware (R1BC002 en had toen ook het probleem dat ik alleen de engelse taal had. Ik heb net toch maar besloten om een master resset te doen, en nu heb ik alles weer in het nederlandsEn de firmware is nog steeds hetzelfde. Ben toch wel blij dat ik het heb gedaan en dat het weer nederlands is
[ Voor 4% gewijzigd door 911GT2 op 27-04-2006 13:04 ]
*bumpje*Aubergine schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:33:
Ik zoek een leuke game voor op me mobiel (k750i) liefst een RPG die mee lang kanIemand nog tips?
En hoe update ik me mobiel? De link op de frontpage = dood.
Verwijderd
Hierdoor beschikt de W800 over 'Flight Mode'. Flight Mode is dat je deze functies kunt gebruiken zonder dat je telefoon aan staat, zonder dat gsm-fuctie ingeschakeld is. Zo kan je dus bijvoorbeeld ook in het vliegtuig (vandaar Flight mode) foto's maken of MP3 luisteren.
Ik kan in de Flight mode geen fotos maken alleen MP3 speler gebruiken. hoe kom ik bij fotos maken?
Ik kan in de Flight mode geen fotos maken alleen MP3 speler gebruiken. hoe kom ik bij fotos maken?

Even een vraagje tussendoor, steeds als ik mijn w800i connect via de bijgeleverde datakabel moet ik eerst de CD erin stoppen om alle drivers te installeren. Dit moet echt ELKE keer. Hoe kan dat? Ik installeer gewoon via nieuwe hardware gevonden. Ook heb ik de PC suite al geinstalleerd.
EDIT: Problem solved
[ Voor 5% gewijzigd door VeeGee op 27-04-2006 16:21 ]
Vertel gelijk hoe, voor de volgendeVeeGee schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:10:
Even een vraagje tussendoor, steeds als ik mijn w800i connect via de bijgeleverde datakabel moet ik eerst de CD erin stoppen om alle drivers te installeren. Dit moet echt ELKE keer. Hoe kan dat? Ik installeer gewoon via nieuwe hardware gevonden. Ook heb ik de PC suite al geinstalleerd.
Greetz Big-R
Heb je al gecontroleerd of de drive mapping die hij normaal gebruikt nog wel vrij is ?911GT2 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:38:
Tot een paar dagen geleden was foto's overzetten een kwestie van USB inpluggen en slepen vanaf de extra verwisselbaar medium dat windows geeft nadad je je w800i aansluit.
Nu als ik mijn w800i aansluit hoor ik nog maar 1 ping, ipv van de gebruikelijke 4/5, dus ook geen extra verwisselbaar medium in XP.
na aanluiten even controleren of je hem tegenkomt in disk management (control panel/administartive tools/computer management/ disk management) en zonodig een andere (vrije) drive letter geven.
Verwijderd
Kan je mij uitleggen hoe ik deze kan formatteren? Ik kan nergens een instelling vinden waar formatteren staat, of kijk ik er nu helemaal langs.....?Speedy-Andre schreef op donderdag 27 april 2006 @ 01:33:
Als je hem in de foon formatteert dan zet hij alle mappen er meteen voor je op.
Bestandsbrowser
Rechtersoftkey - meer - format ext. geh. oid.
Fixed ^^
Rechtersoftkey - meer - format ext. geh. oid.
Fixed ^^
Greetz Big-R
Verwijderd
Formatteren hoef niet,Mijn 1GB kaartje deed het meteen toen ik hem erin deed! 
Idd,Same hereVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:50:
Hierdoor beschikt de W800 over 'Flight Mode'. Flight Mode is dat je deze functies kunt gebruiken zonder dat je telefoon aan staat, zonder dat gsm-fuctie ingeschakeld is. Zo kan je dus bijvoorbeeld ook in het vliegtuig (vandaar Flight mode) foto's maken of MP3 luisteren.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2006 18:12 ]
Verwijderd
@marpol en @daniel91
foto's maken gaat niet in flightmode met de w800.
Er was een truuk voor met de eerste firmware (R1L002), dat je dat toch kon.
(in flight mode, song pauzeren, toetsen blokkeren, camera openschuiven)
Bij de laatste firmwares gaat dit helaas niet meer.
foto's maken gaat niet in flightmode met de w800.
Er was een truuk voor met de eerste firmware (R1L002), dat je dat toch kon.
(in flight mode, song pauzeren, toetsen blokkeren, camera openschuiven)
Bij de laatste firmwares gaat dit helaas niet meer.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2006 18:47 ]
Bij mijn K750i kan ik in bestandsbeheer (root) via menu Meer Ext. geheugen formatt. kiezenVerwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:54:
[...]
Kan je mij uitleggen hoe ik deze kan formatteren? Ik kan nergens een instelling vinden waar formatteren staat, of kijk ik er nu helemaal langs.....?
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
weet iemand waar je losse joysticks voor de w800 kunt bestellen, bij mij is namelijk dat rubbertje eruit.
grt michiel
grt michiel
http://www.cnn.cnVerwijderd schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 08:57:
weet iemand waar je losse joysticks voor de w800 kunt bestellen, bij mij is namelijk dat rubbertje eruit.
grt michiel
Verwijderd
over camera in flightmode met de laatste firmware.
-zet de telefoon aan.
-bij het keuzescherm: start telefoon, alleen muziek NIETS KIEZEN, ZET TOETSBLOKERING AAN!
-open het cameraschuifje en de camera doet het zonder dat de telefoon aanstaat.
p.s. Heb je eenmaal voor muziek luisteren gekozen en ga je met de `pijltoets`
terug naar het opstartkeuzescherm dan werkt het niet meer. Je moet dan de start telefoon even opstarten en daarna weer uitzetten en voila.
-zet de telefoon aan.
-bij het keuzescherm: start telefoon, alleen muziek NIETS KIEZEN, ZET TOETSBLOKERING AAN!
-open het cameraschuifje en de camera doet het zonder dat de telefoon aanstaat.
terug naar het opstartkeuzescherm dan werkt het niet meer. Je moet dan de start telefoon even opstarten en daarna weer uitzetten en voila.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2006 18:59 ]
Verwijderd
Je bent geweldig!!!!!!!!!!!Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 15:54:
-zet de telefoon aan.
-open het cameraschuifje en de camera doet het zonder dat de telefoon aanstaat.![]()
TOP!! Echt geweldig!Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 15:54:
-zet de telefoon aan.
-open het cameraschuifje en de camera doet het zonder dat de telefoon aanstaat.![]()
Verwijderd
Hoi, ik ben van plan om toch maar eens een w800i te nemen met een t-mobile relax web 100 abbo:D
Nu vraag ik me af of ik een branded toestel krijg, zodatik niet gelijk met de walkman knop naar de walkman kan gaan???
en dat branded gedoe, krijg ik dan zeker weer een t-mobile opstartcherm bij het opstarten?
Kishan
Nu vraag ik me af of ik een branded toestel krijg, zodatik niet gelijk met de walkman knop naar de walkman kan gaan???
en dat branded gedoe, krijg ik dan zeker weer een t-mobile opstartcherm bij het opstarten?
Kishan
Als je nou eens de laatste 2 bladzijden zou teruglezen dan hoefde je zo'n onnozele post niet te posten. Kijk toch eerst eens rond voordat je zulke vragen gaat stellen.
Ik heb die R1AA008 software, maar die truc met die camera in flight mode werkt hier niet
Hij gaat automatisch na een aantal seconden gaattie automatisch in toetsenblokkering. Daarna schuif ik de cam.klep open maar doettie niets
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik heb sinds kort ook een W800i. Erg leuk telefoontje! Heb ik bij debitel vandaan met een 20euro KPN abo. Tevens heb ik me een 0MB DATA GPRS abo laten aansmeren. Dit wil ik gebruiken met Opera Mini (versie 1.2 NL) en, je voelt de bui al hangen, dat krijg ik niet aan de praat
Wat heb ik geprobeerd:
- Instellingen van KPN site laten SMSen. Dit werkt niet, krijg bij netwerk testen in opera de melding dat ik niet verbonden ben.
- Instellingen van SE/support laten SMSen. Dit werkt niet, krijg bij netwerk testen in opera de melding dat ik een werkend netwerk heb. Echter als ik een pagina wil openen dat krijg ik de melding dat er iets fout is gegaan…..
- Volgens de debitel site moest ik de gegevens krijgen vanaf debitel,nl/mms. Die bestaat niet meer…
- Debitel opgebeld. Zij hebben gecontroleerd en GPRS was inderdaad actief en stuurde een SMSje met de juiste instellingen. Dit gaf hetzelfde resultaat als de instellingen van SE. Dus wel verbinding, maar geen dataoverdacht.
- Instellingen van Bel.nl laten SMSen (90eurocent!!). Hier hebben ze voor debitel kpn echter alleen de instellingen voor WAP via GSM. Getest, en dit werkt. Maar ik wil het via GPRS!!
Wie heeft er nog ideeën, of nog beter, wie heeft er HET bedrijfsgeheim van Debitel en kan mij van de juiste instellingen voorzien :-)
Wat trouwens opmerkelijk is dat het via GPRS van telfort (stond al in de telefoon) wel allemaal prima werkt. Het kan dus wel.
Wat heb ik geprobeerd:
- Instellingen van KPN site laten SMSen. Dit werkt niet, krijg bij netwerk testen in opera de melding dat ik niet verbonden ben.
- Instellingen van SE/support laten SMSen. Dit werkt niet, krijg bij netwerk testen in opera de melding dat ik een werkend netwerk heb. Echter als ik een pagina wil openen dat krijg ik de melding dat er iets fout is gegaan…..
- Volgens de debitel site moest ik de gegevens krijgen vanaf debitel,nl/mms. Die bestaat niet meer…
- Debitel opgebeld. Zij hebben gecontroleerd en GPRS was inderdaad actief en stuurde een SMSje met de juiste instellingen. Dit gaf hetzelfde resultaat als de instellingen van SE. Dus wel verbinding, maar geen dataoverdacht.
- Instellingen van Bel.nl laten SMSen (90eurocent!!). Hier hebben ze voor debitel kpn echter alleen de instellingen voor WAP via GSM. Getest, en dit werkt. Maar ik wil het via GPRS!!
Wie heeft er nog ideeën, of nog beter, wie heeft er HET bedrijfsgeheim van Debitel en kan mij van de juiste instellingen voorzien :-)
Wat trouwens opmerkelijk is dat het via GPRS van telfort (stond al in de telefoon) wel allemaal prima werkt. Het kan dus wel.
Ik krijg Emsn niet aan de praat op mijn W800i.
Heb een KPN abbo van 25 euro.
Ik heb mijn Java en internet instelling op M-Info GPRS staan.
tevens heb ik alle topics doorgelopen en google gezocht.
Nu is mijn technisch Engels niet echt toereikend om het e.e.a. volledig te begrijpen dus aan de buitenlandse sites heb ik weinig gehad.
Dus is dit mijn laatste poging om Emsn dan toch aan de praat te krijgen.
Hebben jullie een duidelijke uitleg voor mij welke stappen ik moet nemen?
Mijn error die ik krijg is als volgt.
MSN email address:
naam@email.com
MSN password:
kies knop MEER ---> Connect
Toestaan dat applicatie uploads uitvoert? Ja ----- Nee antwoord Ja
Connecting.......
Warning
Login error:
connection-problem write
Vervolgens gaat hij weer terug naar het inlogscherm.
tevens heb ik alle topics doorgelopen en google gezocht.
Nu is mijn technisch Engels niet echt toereikend om het e.e.a. volledig te begrijpen dus aan de buitenlandse sites heb ik weinig gehad.
Dus is dit mijn laatste poging om Emsn dan toch aan de praat te krijgen.
Hebben jullie een duidelijke uitleg voor mij welke stappen ik moet nemen?
Mijn error die ik krijg is als volgt.
MSN email address:
naam@email.com
MSN password:
kies knop MEER ---> Connect
Toestaan dat applicatie uploads uitvoert? Ja ----- Nee antwoord Ja
Connecting.......
Warning
Login error:
connection-problem write
Vervolgens gaat hij weer terug naar het inlogscherm.
Verwijderd
toch iets niet goed met je gprs. staat er een profiel in waar bij APN : internet staat?drogba schreef op zondag 30 april 2006 @ 16:46:
Ik krijg Emsn niet aan de praat op mijn W800i.
.
Zou het niet kunnen dat Kpn voor gprs het (voor Kpn) goedkopere Telfort gebruikt, Telfort is tenslotte door Kpn overgenomenLibido schreef op zondag 30 april 2006 @ 13:19:
Je hebt het zelf al getest en het werkt nog ook, wat ie het probleem dan
Ik zag net inderdaad zelf ook dat Telfort goedkoper is dan KPN. Echter Ik weet niet watvoor kosten ik ga krijgen voor de gebruik van GPRS telfort, heb immers geen (GSM of GPRS) abo daar. Oke eind van de maand zie ik het natuurlijk wel, maar dat duurt nog even.
Ten tweede, ik heb 3euro betaald voor een 0MB DATA abo van KPN, dit heb ik niet nodig voor Telfort (dus dat zou ik dan moeten opzeggen)
Maar vooral, ik heb alle ingredienten om gebruik te kunnen maken van GPRS van KPN, en baal ervan als dat niet lukt. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn....
Dus als iemand de instellingen heeft..... Mijn dank!
Ten tweede, ik heb 3euro betaald voor een 0MB DATA abo van KPN, dit heb ik niet nodig voor Telfort (dus dat zou ik dan moeten opzeggen)
Maar vooral, ik heb alle ingredienten om gebruik te kunnen maken van GPRS van KPN, en baal ervan als dat niet lukt. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn....
Dus als iemand de instellingen heeft..... Mijn dank!
Heb gister me w800i laten vallen en tot mijn spijt kwam ik er vandaag achter dat de toetsenbordverlichting het niet helemaal meer doet. Ook zie ik een zwarte stip ergens midden op het scherm, maar dat kan ook een stofje zijn.
Is dit waarschijnlijk een los contactje of is het lichtje echt kapot? Ik had em wel pas stofvrij laten maken bij The Phoneshop. Kan ik dan niet gewoon zeggen dat het komt nadat zij em stofvrij hadden gemaakt (aangezien ik geen verzekering heb genomen).
En kunnen jullie beschrijven hoe een dode pixel eruit ziet als het scherm uitstaat? Ik vermoed namelijk dat het een stofje is, omdat de zwarte stip volgens mij iets groter is dan een pixel. En als het scherm uitstaat en je houd em tegen het licht zie je er net iets boven een stofdeeltje.
Is dit waarschijnlijk een los contactje of is het lichtje echt kapot? Ik had em wel pas stofvrij laten maken bij The Phoneshop. Kan ik dan niet gewoon zeggen dat het komt nadat zij em stofvrij hadden gemaakt (aangezien ik geen verzekering heb genomen).
En kunnen jullie beschrijven hoe een dode pixel eruit ziet als het scherm uitstaat? Ik vermoed namelijk dat het een stofje is, omdat de zwarte stip volgens mij iets groter is dan een pixel. En als het scherm uitstaat en je houd em tegen het licht zie je er net iets boven een stofdeeltje.
Master_A
Verwijderd
Als ik bestaande MP3's op mijn W800i zet dan staat er geen info bij Artiesten, komt door verkeerd gebruik van de software staat er dan, moet via disk2phone.
Weet iemand hoe ik deze functie wel kan gebruiken zonder disk2phone ?
Weet iemand hoe ik deze functie wel kan gebruiken zonder disk2phone ?
marpol,
ik denk dat dit komt doordat uw mp3's geen ID3 tags hebben. Voor moest je niet weten wat ID3 tags zijn, dit is onzichtbare informatie opgeslagen in het mp3 bestand. Daarin staat dan de naam van het lied, de artist maar kan nog veel meer inzitten. Probeer eens om uw mp3's van een ID3 tag te voorzien door de daarvoor dienende software (google
) en mss ziet uw gsm ze dan wel
ik denk dat dit komt doordat uw mp3's geen ID3 tags hebben. Voor moest je niet weten wat ID3 tags zijn, dit is onzichtbare informatie opgeslagen in het mp3 bestand. Daarin staat dan de naam van het lied, de artist maar kan nog veel meer inzitten. Probeer eens om uw mp3's van een ID3 tag te voorzien door de daarvoor dienende software (google
gianada
Heb net mijn telefoon binnen van T-mobile. Ik kan hem nog niet gebruiken, want hij is gesimlocked, en mijn huidige abbo loopt pas op 1 juli af. Als ik de T-mobile sim er instop gaat dat dan goed, of activeer ik dan het nummer en kan ik geen nummerbehoud meer krijgen?
En ik heb ook een dode pixel
, is hier garantie op, of is het gewoon pech hebben. (Pixel zit in linkerbovenhoek. Ik heb er dus geen last van, maar toch)
En ik heb ook een dode pixel
Sim logt niet in als je abo goed is aangemaakt/uitgesteld 3 maanden. Dus kan nooit kwaad.
Menu --->Instellingen-->Verbindingen-->Data-accounts--> KPN M-info GPRS [bewerken]Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 18:12:
[...]
toch iets niet goed met je gprs. staat er een profiel in waar bij APN : internet staat?
APN -->(www symbooltje) m-info
voor de rest niets te bekennen van APN of zo.
Voorkeurservice staat op GPRS en GSM
Verwijderd
Ik zou nog een extra data-account aanmaken (naam maakt niet uit) en dan bij APN --> internetdrogba schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:06:
[...]
Menu --->Instellingen-->Verbindingen-->Data-accounts--> KPN M-info GPRS [bewerken]
APN -->(www symbooltje) m-info
voor de rest niets te bekennen van APN of zo.
Voorkeurservice staat op GPRS en GSM
Dit heb ik gedaan,Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:52:
[...]
Ik zou nog een extra data-account aanmaken (naam maakt niet uit) en dan bij APN --> internet
APN -->internet (als tekst neergezet)
en de onderstaande gegevens dan?
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Aanmeldverzoek
Voorkeursservice
IP-adres
DNS-adres
Verificatie
Datacompressie
Headercompressie
Deze leeg laten?
Als ik het zo probeer krijg ik dezelfde error.
(is mogelijk via persoonlijke berichten op dit forum te communiceren?)
Verwijderd
Ik heb orange dus kan je niet precies helpen (bel KPN er ff voor)drogba schreef op maandag 01 mei 2006 @ 19:05:
[...]
Als ik het zo probeer krijg ik dezelfde error.![]()
(is mogelijk via persoonlijke berichten op dit forum te communiceren?)
Bij mij is het zo dat ik instellingen heb voor wap (APN wap)
en daarnaast heb ik extra account met achter (APN internet), deze is nodig voor tools als msn via mobiel
had een vraagje bij mijn schoonbroertjes k750i staat er inhet berichtenmenu " Myfriends" tussen als ik bij mij k750i ga kijken dan zie ik die functie er helemaal niet in staan wtf klopt erniet
hij heeft dezelfde software als mij erop is niet gesimlocked en hij is ook niet van t-mobile of vodafone
who can help me?
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ik wil binnenkort een nieuwe mobiel halen, en ik ben nog een beetje aan het twijfellen tussen de Motorola v3i en de SE K750i.
Nou had ik laatst wat op IRC zitten rond te vragen over deze 2 toestellen. En ik kreeg te horen dat de K750i nogal problemen kreeg met de het joystickje nadat de telefoon iets van 0,75/1 jaar oud was. Is dit bij meer mensen het geval?
Nou had ik laatst wat op IRC zitten rond te vragen over deze 2 toestellen. En ik kreeg te horen dat de K750i nogal problemen kreeg met de het joystickje nadat de telefoon iets van 0,75/1 jaar oud was. Is dit bij meer mensen het geval?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
hmm over de slijtage van die joystick kan ik weinig zeggen, mijn k750i is na twee maand gepikt, maar moest het zo zijn koop je je toch gewoon een nieuwe stick? Die kosten amper 2 euro. Daarvoor kunde niet sukkelen he
gianada
Herkenbaarrohit schreef op maandag 01 mei 2006 @ 20:55:
had een vraagje bij mijn schoonbroertjes k750i staat er inhet berichtenmenu " Myfriends" tussen als ik bij mij k750i ga kijken dan zie ik die functie er helemaal niet in staan wtf klopt erniethij heeft dezelfde software als mij erop is niet gesimlocked en hij is ook niet van t-mobile of vodafone
who can help me?
Mijn 1e K750i had ook geen MyFriends. De 2e K750i had wel MyFriends
Software vaagheden blijven roeleren in dit topic
das wel kut dan maarja ik wil de k800i snel
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ah ok, dan maakt dat ook niet meer uit. Maar waar kan je zo'n stick kopen dan ? En kan je die er gewoon zelf inzetten of moet dat gedaan worden ? (lees: de halve telefoon moet worden opengesloopt)gianada schreef op maandag 01 mei 2006 @ 22:44:
hmm over de slijtage van die joystick kan ik weinig zeggen, mijn k750i is na twee maand gepikt, maar moest het zo zijn koop je je toch gewoon een nieuwe stick? Die kosten amper 2 euro. Daarvoor kunde niet sukkelen he
edit:
Ik heb net wat gelezen over problemen met de joystick. Het schijnt te komen doordat er veel stof onder komt te zitten. Kan je dit gewoon zelf schoonmaken, ff met de stofzuiger erbij ofzo ? (misschien als je de cover eraf haalt..?)
[ Voor 20% gewijzigd door Vanitas op 02-05-2006 14:25 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
[lol]Aubergine schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:10:
[...]
Wat is wappen? En geld dit ook voor de 750i?
Wappen = wippen met een slappe
[/lol]
Je kunt via wap site's bekijken die daar ondersteuning voor hebben.
De telefoon ondersteund dat als je hem goed insteld.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 15:16 ]
Verwijderd
Wie iemand het antwoord op deze vraag?funrider schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:24:
thanks hhog
ik ben erg benieuwd naar de rekening specificatie van mijn eerstvolgende rekening.
Momenteel zit ik na 6 foto's van 30/40 kb p.stuk en stuk of 8 e-mails 3,50 aan extra kosten.
heb deze instellingen ook maar even toegepast. De naam maakt voor de rest toch niet uit.. hoe weet t-mobile of je nu wel of niet t-zones gebruikt?
[...]
Ik kom er niet echt uit, en ook de t-mobile site maakt niet veel duidelijker.
Ik heb sinds gisteren ook een mooie W800i. Top telefoontje! Het joystickje is wel even wennen. Die van mijn vorige telefoon, de T610 reargeerde beter. Maar dat mag de pret niet drukken. Hij maakt top foto's.
Ik heb hem via T-Mobile met de Robbie Williams actie. Nu zat er bij de telefoon een Mermory Stick van 512 Mb. Deze wil ik formateren, maar dat lukt niet. Heeft iemand dat al wel voor mekaar gekregen?
Ik heb hem via T-Mobile met de Robbie Williams actie. Nu zat er bij de telefoon een Mermory Stick van 512 Mb. Deze wil ik formateren, maar dat lukt niet. Heeft iemand dat al wel voor mekaar gekregen?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Nee, sorry.. dat is nog nooit iemand gelukt.
892 berichten geplaatst op dit forum en dan zulke vragen stellen..
Je kan natuurlijk ook normaal reageren... of gewoon niet reageren.Wyckse_witte schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:43:
Nee, sorry.. dat is nog nooit iemand gelukt.

Daar heb jij natuurlijk helemaal gelijk in, maar aan de andere kant.. Kom op zeg!!Vanitas schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:15:
[...]
Je kan natuurlijk ook normaal reageren... of gewoon niet reageren.
Je mag hier toch wel énige inspanning verwachten van mensen die een vraag posten.
- blader door topic [edit: 34 posts hierboven staat het namelijk letterlijk!!]
- gebruik search functie
- handleiding (hey, dat is een goeie!)
Doe één van die 3 en die hele vraag is op slag overbodig..
[ Voor 7% gewijzigd door Wyckse_witte op 03-05-2006 17:00 ]
Hij heeft wel gelijk...Wyckse_witte schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:51:
[...]
Daar heb jij natuurlijk helemaal gelijk in, maar aan de andere kant.. Kom op zeg!!
Je mag hier toch wel énige inspanning verwachten van mensen die een vraag posten.
- blader door topic [edit: 34 posts hierboven staat het namelijk letterlijk!!]
- gebruik search functie
- handleiding (hey, dat is een goeie!)
Doe één van die 3 en die hele vraag is op slag overbodig..
Verwijderd
omdat dit topic vaker bezocht wordt en ik denk dat jullie meer ervaring hebben stel ik mijn vraag maar even hier. Gaat over mijn w810i.
Zodra ik iets via bluetooth richting mijn mobiel wil versturen (rechter muisknop,send to, bluetooth device) Krijg ik op mijn mobieltje altijd de melding of ik deze wil accepteren. Ik vroeg me af is hier niet een omweg voor, want stel ik verstuur er 20. Dan moet ik 20 keer op ja drukken. Nou kan het inderdaad via phone explorer, maar die gebruik ik liever niet.
edit: en naar mijn apparaten en daar selecteren dat je de verbinding altijd wilt toestaan werkt niet
Zodra ik iets via bluetooth richting mijn mobiel wil versturen (rechter muisknop,send to, bluetooth device) Krijg ik op mijn mobieltje altijd de melding of ik deze wil accepteren. Ik vroeg me af is hier niet een omweg voor, want stel ik verstuur er 20. Dan moet ik 20 keer op ja drukken. Nou kan het inderdaad via phone explorer, maar die gebruik ik liever niet.
edit: en naar mijn apparaten en daar selecteren dat je de verbinding altijd wilt toestaan werkt niet
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 09:06 ]
Is er iemand die mij hier please mee kan helpen? Ik probeer m'n SMSjes en contacts te backuppen gezien m'n telefoon (K750i) is vertrapt met koninginnedag. Knopjes liggen er af (wel in te drukken, maar de fysieke knopjes zijn er niet meer) en display is stuk.
De meest logische optie hiervoor is denk ik (!!) FMA (toch?) maar deze ondersteund alleen Serieel, BT en iR.... nu kan ik doordat ook de display stuk is niet vinden waar ik BT aanschakel en datzelfde geldt voor iR... kortom, is er een bepaalde manier die (desnoods via een andere tool) te backuppen via de USBkabel?
Het moet namelijk zometeen overgezet worden naar een nieuwe K750i die ik wil kopen..
De meest logische optie hiervoor is denk ik (!!) FMA (toch?) maar deze ondersteund alleen Serieel, BT en iR.... nu kan ik doordat ook de display stuk is niet vinden waar ik BT aanschakel en datzelfde geldt voor iR... kortom, is er een bepaalde manier die (desnoods via een andere tool) te backuppen via de USBkabel?
Het moet namelijk zometeen overgezet worden naar een nieuwe K750i die ik wil kopen..
Ik kan je wel helpen waar bluetooth zit.
Standby menu > druk de joystick in (zit je in het menu) > 2x naar onder, 1x naar rechts > joystick indrukken > 1x naar links, 2x joystick indrukken.
Dan heb je bluetooth geactiveerd.
Standby menu > druk de joystick in (zit je in het menu) > 2x naar onder, 1x naar rechts > joystick indrukken > 1x naar links, 2x joystick indrukken.
Dan heb je bluetooth geactiveerd.
Nee ik heb weer zo'n orange mobiel.. daar zit 't weer anders 
Huilen met de pet op..
Huilen met de pet op..
Nee hoor, dat zit bij jou echt op precies dezelfde plaats.
Heeft niets te maken met al-dan-niet Orange branded.
Heeft niets te maken met al-dan-niet Orange branded.
Zijn de toestellen van T-Mobile die rechtstreeks via tmob worden besteld gesimlocked en debranded met ^#&$@&#* software?
Verwijderd
Wat is er mogelijk voor het wisselen van de frontjes van een W800i?
Ik wil graag een zwart of grijs frontje, wat ik gevonden heb op het forum:
- Hardwarematig is de w800i van dezelfde basis gezet als de K750 en D750.
--> als ik naar de plaatjes kijk zie ik andere toetsen en een ander afsluitklepje voor de camera bij
de K750. Maakt dit uit voor het functioneren van de mobiel? is het klepje netzo goed?
--> de D750 lijkt me het zelfde als de w800 en covers kunnen dus zonder problemen overgezet
worden.
- Is het middenstuk van alle drie ook gelijk en dus uitwisselbaar?
- Er zijn imitatie frontjes voor de w800 (op ebay covers facia)
--> Past dit een btje? lijkt me niet degelijk.
Mij lijkt het beter originele covers te gebruiken, dus:
Grijs: overzetten van d750
Zwart: overzetten van K750
Heb ik de mogelijkheden voor mij hiermee goed samengevat?
Ik wil graag een zwart of grijs frontje, wat ik gevonden heb op het forum:
- Hardwarematig is de w800i van dezelfde basis gezet als de K750 en D750.
--> als ik naar de plaatjes kijk zie ik andere toetsen en een ander afsluitklepje voor de camera bij
de K750. Maakt dit uit voor het functioneren van de mobiel? is het klepje netzo goed?
--> de D750 lijkt me het zelfde als de w800 en covers kunnen dus zonder problemen overgezet
worden.
- Is het middenstuk van alle drie ook gelijk en dus uitwisselbaar?
- Er zijn imitatie frontjes voor de w800 (op ebay covers facia)
--> Past dit een btje? lijkt me niet degelijk.
Mij lijkt het beter originele covers te gebruiken, dus:
Grijs: overzetten van d750
Zwart: overzetten van K750
Heb ik de mogelijkheden voor mij hiermee goed samengevat?
Van koninginne dag komt ook niets goeds heapNia schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:23:
Is er iemand die mij hier please mee kan helpen? Ik probeer m'n SMSjes en contacts te backuppen gezien m'n telefoon (K750i) is vertrapt met koninginnedag. Knopjes liggen er af (wel in te drukken, maar de fysieke knopjes zijn er niet meer) en display is stuk.
Maar soit, My phone Explorer is een programma dat via USB kabel gegevens van uw phone haalt. Oa uw adresboek maar ook sms berrichtjes en alle andere inhoud.
gianada
Is het normaal dat als ik mijn W800i aansluit met datakabel, dat ik niks kan lezen en schrijven van en naar mijn Memory Card? Als ik mijn tel verbindt met bluetooth werkt het wel gewoon goed. Maar voor grote bestanden duurt bluetooth me net iets te lang
Ik hoop dat er iets is waarmee ik ook mn Memory Card kan openen. Ik hem FMA enzo al geprobeerd.
Wanneer je je telefoon via de datakabel aansluit ziet Windows je MemoryStick als een extra harde schijf, die je gewoon via de Windows Explorer kunt benaderen. Je telefoon heeft zolang de datakabel verbinding met de PC bestaat géén toegang tot de MemoryStick.
Ik had dit probleem zojuist ook met mijn W800i.911GT2 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:38:
Ik kreeg een foutmelding van windows xp (sp2) wanneer ik mijn telefoon aansloot met cable dat 'het usb-apparaat niet geïdentificieerd kan worden'. Ik dacht aanvankelijk dat het aan mijn usb-hub lag (ik gebruikte één van de twee poorten aan de voorkant van mijn kast) dus stak ik de cable in een usb poort aan de achterkant van de kast. Dat mocht niet baten, nadat de drivers van de cd weer opnieuw waren geïnstalleerd kreeg ik aanvankelijk verbinding met mijn telefoon maar na een reboot lukte het niet meer.
Mijn probleem werd - naar alle waarschijnlijkheid - veroorzaakt door twee zaken:
- ten eerste was de schijfletter niet vrij, nadat ik daemon tools uitzette kreeg ik verbinding met de memory-stick. Ik kon echter de inhoud of de grootte van de stick niet zien, het leek leeg te zijn. Via de File Manager van SE kreeg ik wel verbinding met de telefoon, maar niet met de memory stick.
- ten tweede was er waarschijnlijk een driver-conflict in windows, aangezien de drivers die standaard geïnstalleerd worden niet digitaal ondertekend zijn. ik heb dus de 'signed-drivers' geïnstalleerd zoals deze in de 'opstart-post' van dit topic te vinden zijn.
edit: voor alle duidelijkheid, het werkt dus weer bij mij
[ Voor 4% gewijzigd door pkopf op 06-05-2006 16:07 ]
wild mutant space hamsters
Verwijderd
Ik heb een vraagje over de K750i, bij mij staan de mp3tjes namelijk dwars door elkaar in de telefoon, soms met titel, soms met de naam van de artiest.
Iemand een idee hoe je dit een beetje kan ordenen, want de sorteerfunctie van de telefoon heb je ook niks aan..
alvast bedankt.
Iemand een idee hoe je dit een beetje kan ordenen, want de sorteerfunctie van de telefoon heb je ook niks aan..
alvast bedankt.
Probeer de meegeleverde software isVerwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 19:42:
Ik heb een vraagje over de K750i, bij mij staan de mp3tjes namelijk dwars door elkaar in de telefoon, soms met titel, soms met de naam van de artiest.
alvast bedankt.
Verwijderd
ga ik nu doen, had ik namelijk nog niet geprobeerd, had het programma meteen weggegooid en myphoneexplorer geinstalleerd
mischien een stomme vraag, maar ik heb in de vakantie mijn w800i in het zwembad laten vallen. en nu werkt hij niet meer ik had hem meteen gedroogt en in de zon gelegd maar dat heeft geen baat gehad. dit abbonement heb ik net 2mnd dusja , mijn vraag was dus heb ik nog enige kans als ik dit toesten onder garantie terug stuurt -> heeft iemand dit wel eens eerder gehad en geprobeert ?
Ik vermoed dat ze dat wel gaan zien.... Kijk eens of er op de batterij een kleine witte sticker zit die nu deels rood is geworden. Dat is een vocht verklikker
Maar ja aan de andere kant, garantie is niet voor zulke gevallen bedoeld he...
Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet
Verwijderd
zouden ze erin trappen als je een nieuwe batterij koopt, en dan je mobiel opstuurt?McRed schreef op maandag 08 mei 2006 @ 10:26:
Ik vermoed dat ze dat wel gaan zien.... Kijk eens of er op de batterij een kleine witte sticker zit die nu deels rood is geworden. Dat is een vocht verklikkerMaar ja aan de andere kant, garantie is niet voor zulke gevallen bedoeld he...
@mcred daar heb je gelijk in maar ik bedoelde ook meer of het de moeite is om het op te sturen en hoeveel het zou kosten om te repareren dus ik dacht mischien heeft iemand dit wel een bij de hand gehad.
Iemand ??Vanitas schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:15:
[...]
Ah ok, dan maakt dat ook niet meer uit. Maar waar kan je zo'n stick kopen dan ? En kan je die er gewoon zelf inzetten of moet dat gedaan worden ? (lees: de halve telefoon moet worden opengesloopt)
edit:
Ik heb net wat gelezen over problemen met de joystick. Het schijnt te komen doordat er veel stof onder komt te zitten. Kan je dit gewoon zelf schoonmaken, ff met de stofzuiger erbij ofzo ? (misschien als je de cover eraf haalt..?)
nee geen kans, daarvoor dienen die verzekeringen. Ik heb een verzekering voor 5 euro per maand en die is tegen alles gedekt, behalve tegen diefstalNorbertvdl schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:27:
mischien een stomme vraag, maar ik heb in de vakantie mijn w800i in het zwembad laten vallen. en nu werkt hij niet meer ik had hem meteen gedroogt en in de zon gelegd maar dat heeft geen baat gehad. dit abbonement heb ik net 2mnd dusja , mijn vraag was dus heb ik nog enige kans als ik dit toesten onder garantie terug stuurt -> heeft iemand dit wel eens eerder gehad en geprobeert ?
Heb ik ook last van, al dat stof tussen die randen van de joystick. Met blazen wil het tenminste niet weg. Hoe kun je dat het beste weghalen zonder mn hele telefoon open te slopen?
Stofzuiger.
(Nee geen grapje, probeer maar, is ook al 20475x gezegt geloof ik, maar het is mooi weer
)
(Nee geen grapje, probeer maar, is ook al 20475x gezegt geloof ik, maar het is mooi weer
Greetz Big-R
Verwijderd
Ooit gehoorD van 'T KoFSCHiP?Norbertvdl schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:27:
Of spelling in het algemeen?
Je vergeet het gebrek aan hoofdletters en interpunctie te noemenVerwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:47:
[...]
Ooit gehoorD van 'T KoFSCHiP?
Of spelling in het algemeen?
Maar bedenk ook dat het geen probleem is om hier te posten als je 10 jaar bent en de rest van de opleiding nog onderweg is
edit:
In dit geval een 'ict beheerder', daar mag je wel iets meer van verwachten
In dit geval een 'ict beheerder', daar mag je wel iets meer van verwachten

[ Voor 13% gewijzigd door Speedy-Andre op 08-05-2006 19:17 ]
Verwijderd
Ik kan geen liedjes op m'n W800i zetten. Telkens als ik hem aansluit hoor je dat ''tududu'' en geen "tudu" (beetje scheeft uitgelegd maar jullie begrijpen het wel denk ik
), dan komt er ook niet eens een wizard met Nieuwe Hardware gevonden wat in het boekje staat. (Hij kwam wel 1 keer maar omdat ik iets anders wou doen heb ik hem weggeklikt en heb ik hem nooit meer gezien) Ik leg nu uit wat ik gedaan heb en of iemand weet wat ik fout heb gedaan? Dus ik ga naar Configuratiescherm en klik op Hardware, de wizard Hardware toevoegen begint -> volgende -> Hij zoekt naar Hardware wat onlangs is aangesloten -> Ja, ik heb de hardware al aangesloten -> Volgende -> Sony Ericsson W800 zie ik staan (achter het icoon staat ook nog een geel driehoekje met een uitroepteken erin?!?!) -> Dit is de status van de door u geselecteerde hardware: ''De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)'' Klik op voltooien om de probleemoplosser te starten (volgens mij gaat het hier verkeerd dat er al een probleem opstaat) -> Voltooien ->Met deze software kunt u software installeren voor Sony Ericsson W800. Wat moet de wizard doen? -> De Software automatisch installeren (aanbevolen) -> zoekt... zoekt... -> Krijg je een melding over die Logo test ofzo -> Toch doorgaan -> Gaat ie een back-up maken -> En nu vraagt ie om het bestand 'w800bus.sys' (Ik heb het gevonden staat op de cd dat je bij de tel. krijgt bij Drivers en dan USB-Cable) nou dat gedaan, toch raar?!?! Krijgen jullie dit ook!?!? En nou krijg ik het bericht: "Deze hardware kan niet worden geinstalleerd. Er is een probleem met de installatie van deze hardware: Sony Ericsson W800. Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat. De gegevens zijn ongeldig. Klik op Voltooien als u de wizard wilt sluiten." Wat heb ik fout gedaan? Hij vind hem gewoon niet, in andere USB ingangen van m'n pc lukt het ook niet..
EDIT: Het probleem is dus dat Disc2Phone geen telefoon kan herkennen..
Iemand die hetzelfde probleem heeft gehad of weet wa tik moet doen???
Iemand die hetzelfde probleem heeft gehad of weet wa tik moet doen???

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 13:35 ]
@ clentjes
Tuurlijk heb ik gehoord van "t kofschip.
Maar spelling is gewoon een heel zwak punt bij mij.
Als we verder zouden gaan is het engels maak in geen enkele fout.
Maarja als jullie daar zo probleem van maken zal ik daar wat meer op letten.
Zomaar nog even een ander vraagje, Is het ook mogenlijk om de covers van een w800i over te zetten op een k750i. Want ik ben nu van plan een k750i te kopen icm. een tele2 abbonement. En weet iemand toevallig of een gsm met tele2 abbo. simlock vrij is?
Verwijderd
Ik maak er geen probleem van hoor, we zitten hier voor de SE's en lees wel over de foutjes heenNorbertvdl schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:33:
@ clentjes
(Search)Norbertvdl schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:36:
Zomaar nog even een ander vraagje, Is het ook mogenlijk om de covers van een w800i over te zetten op een k750i. Want ik ben nu van plan een k750i te kopen icm. een tele2 abbonement. En weet iemand toevallig of een gsm met tele2 abbo. simlock vrij is?
Ja.
Weet ik niet
Greetz Big-R
Same here. Waarschijnlijk werken daarom bij mij ook naar boven en naar rechts gaan met de joystick nog maar matig. Blazen boven de joystick helpt niet meer...VeeGee schreef op maandag 08 mei 2006 @ 16:48:
[...]
Heb ik ook last van, al dat stof tussen die randen van de joystick.
@Big-R,
Het is mogenlijk heb ik gelezen.
Maar het zou enorm kut moeten gaan.
Dus ik dacht mischien heeft iemand hier wel een linkje naar een walkthrough.
Verwijderd
Je neemt een stuk wc papier en een coctailprikker,dan wcpapier of zakdoekje om de prikker doen en met het puntje rond je stick..........weg al het vuil/stofNorbertvdl schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 10:20:
@Big-R,
Ik heb gezocht in de vorige topics, maar niks gevonden.
Ik heb een w800i, en volgens mij is mn camera kapot
.
Als ik een foto wil maken, dan gaat ie gelijk na het maken terug naar standby-stand (die je dus ziet als je hem vergrendeld hebt, of net ontgrendeld. Ik heb daar een foto staan van mn vriend en ik.).
Een video kan ik nog wel maken, maar ook dan gaat ie terug, gelijk als ik het knopje om de video te stoppen heb ingedrukt. De video's staan dan wel in de map, maar bij foto's is dat niet zo, die doen het echt niet meer.
Iemand hetzelfde gehad?
Ik heb een w800i, en volgens mij is mn camera kapot
Als ik een foto wil maken, dan gaat ie gelijk na het maken terug naar standby-stand (die je dus ziet als je hem vergrendeld hebt, of net ontgrendeld. Ik heb daar een foto staan van mn vriend en ik.).
Een video kan ik nog wel maken, maar ook dan gaat ie terug, gelijk als ik het knopje om de video te stoppen heb ingedrukt. De video's staan dan wel in de map, maar bij foto's is dat niet zo, die doen het echt niet meer.
Iemand hetzelfde gehad?
Samsung Galaxy Note 3
Kijk eens of dit gebeurt bij opslaan in het telefoongeheugen EN op de memorystick?
Dit kan je instellen als je in de foto modus staat, opslaan in ....
Het zou namelijk kunnen dat je de foto's in het telefoongeheugen opslaat en dat het nu vol is.
Als de camera zelf niet werkt dan kan je ook geen filmpjes opnemen
Dit kan je instellen als je in de foto modus staat, opslaan in ....
Het zou namelijk kunnen dat je de foto's in het telefoongeheugen opslaat en dat het nu vol is.
Als de camera zelf niet werkt dan kan je ook geen filmpjes opnemen
Probeer eens Bluetooth verbinding te maken als je pc hiermee uitgerust is. Je moet dan wel zelf de mapjes en zo aanmaken.Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:05:
Ik kan geen liedjes op m'n W800i zetten. Telkens als ik hem aansluit hoor je dat ''tududu'' en geen "tudu" (beetje scheeft uitgelegd maar jullie begrijpen het wel denk ik), dan komt er ook niet eens een wizard met Nieuwe Hardware gevonden wat in het boekje staat. (Hij kwam wel 1 keer maar omdat ik iets anders wou doen heb ik hem weggeklikt en heb ik hem nooit meer gezien) Ik leg nu uit wat ik gedaan heb en of iemand weet wat ik fout heb gedaan? Dus ik ga naar Configuratiescherm en klik op Hardware, de wizard Hardware toevoegen begint -> volgende -> Hij zoekt naar Hardware wat onlangs is aangesloten -> Ja, ik heb de hardware al aangesloten -> Volgende -> Sony Ericsson W800 zie ik staan (achter het icoon staat ook nog een geel driehoekje met een uitroepteken erin?!?!) -> Dit is de status van de door u geselecteerde hardware: ''De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)'' Klik op voltooien om de probleemoplosser te starten (volgens mij gaat het hier verkeerd dat er al een probleem opstaat) -> Voltooien ->Met deze software kunt u software installeren voor Sony Ericsson W800. Wat moet de wizard doen? -> De Software automatisch installeren (aanbevolen) -> zoekt... zoekt... -> Krijg je een melding over die Logo test ofzo -> Toch doorgaan -> Gaat ie een back-up maken -> En nu vraagt ie om het bestand 'w800bus.sys' (Ik heb het gevonden staat op de cd dat je bij de tel. krijgt bij Drivers en dan USB-Cable) nou dat gedaan, toch raar?!?! Krijgen jullie dit ook!?!? En nou krijg ik het bericht: "Deze hardware kan niet worden geinstalleerd. Er is een probleem met de installatie van deze hardware: Sony Ericsson W800. Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat. De gegevens zijn ongeldig. Klik op Voltooien als u de wizard wilt sluiten." Wat heb ik fout gedaan? Hij vind hem gewoon niet, in andere USB ingangen van m'n pc lukt het ook niet..
Iemand die hetzelfde probleem heeft gehad of weet wa tik moet doen???![]()
![]()
Of wat je ook kan is een cardreader gebruiken en het op die manier doen. D2P herkent dit en het gaat ook nog eens een flink stukje sneller.
[ Voor 4% gewijzigd door co0lman op 09-05-2006 13:53 ]
Verwijderd
Er zit geen Bluetooth op m'n PC maar wat moet je doen voor Cardreader? Ben niet zo geniaal met die PC'sco0lman schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 13:53:
[...]
Probeer eens Bluetooth verbinding te maken als je pc hiermee uitgerust is. Je moet dan wel zelf de mapjes en zo aanmaken.
Of wat je ook kan is een cardreader gebruiken en het op die manier doen. D2P herkent dit en het gaat ook nog eens een flink stukje sneller.
Ik heb trouwens ook een PSP, waar die memory stick ook in past, en die vind mijn computer wel via de USB kabel. Misschien kan ik dan die in mijn psp doen en liedjes in een mapje doen (moeten jullie even zeggen welk mapje het is) of is dat onmogelijk?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 15:21 ]
Verwijderd
Ik heb een probleempje met het browsen. Ik wil namelijk via de W800i op mijn webmail kunnen inloggen (ja, ik weet dat je ook je mail op kunt halen, maar om verschillende redenen wil ik dat via een webinterface). Nou kan ik bij het wachtwoordveld niet alle tekens invullen die er in mijn wachtwoord zitten. Zo kan ik bijvoorbeeld niet het $-teken invoeren. Is hier een omweg/oplossing voor, behalve dat ik mijn wachtwoord verander?
De wachttijd op de T-Mobile W800i kent ook problemen ik wacht nu al 12 dagen..
Net de klantenservice gebeld, ze weten nog neit hoelang het gaat duren.
Nog meer mensen die al een tijdje wachten op een T-Mobile W800i?
Net de klantenservice gebeld, ze weten nog neit hoelang het gaat duren.
Nog meer mensen die al een tijdje wachten op een T-Mobile W800i?
Unknown
Kan je doen is mapje music in media files als ik het goed heb. Trouwens ook al gemerkt dat je zelfs een map MP3 in de root kan hebben. Mapstructuur is als volgt:Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:12:
[...]
Er zit geen Bluetooth op m'n PC maar wat moet je doen voor Cardreader? Ben niet zo geniaal met die PC's
Ik heb trouwens ook een PSP, waar die memory stick ook in past, en die vind mijn computer wel via de USB kabel. Misschien kan ik dan die in mijn psp doen en liedjes in een mapje doen (moeten jullie even zeggen welk mapje het is) of is dat onmogelijk?
- Naam artiest
- Naam album
En hierin je songs.
Doe je dit niet dan kan je niet alle functionaliteit gebruiken of selecteer je muziek niet zo simpel.
Veel succes.
Verwijderd
...of even naar je SESP gaan, die doen het als je ze lief aankijkt gratis... althans.... Teleworld op de Amsterdamse Kinkerstraat wel.Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 10:33:
[...]
Je neemt een stuk wc papier en een coctailprikker,dan wcpapier of zakdoekje om de prikker doen en met het puntje rond je stick..........weg al het vuil/stof
Ben een newbie hier... kom oorspronkelijk van MacOSX.nl en leuk om te lezen dat het OSX-theme een groot succes is geweest qua vormgeving... doet ons goed als maccers
Dan rest mij nog een vraag n.a.v. dat MSN (jabber?) op je mobiel.... Ik zie veel over de verschillende varianten, maar zeg ik het goed als ik stel dat het allemaal niet gratis is... m.a.w. gewoon centen kost? Lijkt me toch niet dat er echt iets gratis is????
Mijn SE k750i crashde overigens pas twee weken voor het verstrijken van de garantietermijn (zal wel een programmeerfout zijn) en bij eerder genoemde Teleworld een prima service, door een enthousiaste 'monteur'. Niks opsturen, gewoon inleveren, kwartiertje naar zijn goede muziekkeuze luisteren en weglopen....
Dan nog eens wat... werken al die java-progjes echt allemaal perfect?
Is het al gelukt? Ik heb inmiddels ook de cover van de k750 binnen. Heb er nog niet opgezet. Is het moeilijk? En kan je die schroefjes weer hergebruiken? Of moet je die kopen (en misschien ook andere onderdelen, behalve schroevendraaiers)?SS2 Harem schreef op woensdag 26 april 2006 @ 22:43:
Nou heb een K750i frontje besteld voor mijn W800i via cnn.cn en moet nu 7-10 dagen wachten. Ik heb de achterkant al een keer weten te verwijderen mbv http://www.seuniverse.com...1_FEA209544_95UEN_Cs.html gaat de voorkant net zo makkelijk? En zit het K750i frontje net zo ideaal als het standaart frontje?
Verwijderd
Ja het kan in principe wel maar het signaal is veel te zwak om functioneel te zijn. Je moet dan op 10cm van je tv gaan zitten maar dan kan je net zo goed je vinger uitklappen zodat je een knopje in kan drukken. Ik heb ooit wel eens een betaald progje gevonden maar een freeware ben ik nog niet tegengekomen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 22:53:
[...]
Ben een newbie hier... kom oorspronkelijk van MacOSX.nl en leuk om te lezen dat het OSX-theme een groot succes is geweest qua vormgeving... doet ons goed als maccersAlleen de zoekfunctie hier wil er bij mij nog niet in... Met de termen "k750", "afstandsbediening" en "tv" kwam ik er niet uit of je de IR ook als ab voor je tv kan gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 08:47 ]
Zijn er al mensen die wat hebben gehoord over het stof-onder-scherm probleem? En is dit ook op te lossen zonder zelf te gaan kloten om de telefoon uit elkaar te halen?
Dat gaat niet lukken zonder eerst 2 schroefjes en de front-cover los te maken.. Maar om dat nou een "probleem" te noemen..
Ik weet niet of het hier als een is langs gekomen maar op Howardforums.com is er iemand die custom joysticks maakt die je gewoon op je oude kan zetten zonder dissemblage. Het werkt beter en is ook bestendiger voor stof. Heel handig voor spelletjes of gewoon navigeren door je telefoon

Foto's van een tevreden klant in Belgie

Ik ga er ook eentje halen omdat mijn oranje rubbertje van mn joystick eraf is. Dit lijkt me dan een mooie vervanger. De maker verkocht ze in kleine oplage voor $10, dit vanwege de arbeidsintensieve proces.
Topic op howardforums:
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=832609
Topic van de tevreden klant in Belgie op Franstalige forum:
http://www.forummobiles.c...f9d9eebff&showtopic=77248

Foto's van een tevreden klant in Belgie

Ik ga er ook eentje halen omdat mijn oranje rubbertje van mn joystick eraf is. Dit lijkt me dan een mooie vervanger. De maker verkocht ze in kleine oplage voor $10, dit vanwege de arbeidsintensieve proces.
Topic op howardforums:
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=832609
Topic van de tevreden klant in Belgie op Franstalige forum:
http://www.forummobiles.c...f9d9eebff&showtopic=77248
[ Voor 6% gewijzigd door FlipFlink op 10-05-2006 13:47 ]
heeft er iemand ervaring met een garantieclaim van zijn W800i zonder factuur? Heb die van mij 2de hands gekocht, en de verkoper heeft helaas nagelaten om de factuur erbij op te sturen.
De telefoon is van november 2005,dus er zit nog 1,5 jaar fabrieksgarantie op...
De telefoon is van november 2005,dus er zit nog 1,5 jaar fabrieksgarantie op...
Ga eens wat vaker op kraamvisite!
Dit topic is gesloten.