Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 7.549 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Je kan gewoon zelf een factuur aanmaken. Doe ik zovaak. Denk aan facturen van internetwinkels, wel je IMEI op vermelden.

[ Voor 38% gewijzigd door FlipFlink op 10-05-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 09:49
Ik heb vanochtend mijn w800 binnengekregen, kreeg hem gratis bij een 1 jarig t-mobile abonnement van 12,50 per maand. In totaal dus 150 euro inclusief abonnementskosten. Ik had aangegeven dat ik mijn abb pas na afloop van mijn huidige in wilde laten gaan pas in feb 2007. Ik had hier verder niets meer van gehoord dus denk dat dat wel goed gaat. Maar ik zag op het contract staan dat hij uiterlijk 4 maanden later in kon gaan. Is ook best dan overlapt hij voor 5 maanden. Meteen naar de gsmbeul op de hoek gegaan om hem simlockvrij te maken }). Nu kan ik dus prima mijn huidige telfort abonnement gebruiken :). Het is wel een heel relaxed toestel zo op het eerste gezicht. Maar wat me een beetje tegenvalt is de hele wirwar van draden als je hem als mp3 speler wilt gebruiken. Ik heb nogal een hekel aan van die dopjes in je oren en wil daarom mijn sennheiser koptelefoon met beugel gebruiken. Maar die heeft best een lang draad. Heb hem nu een beetje opgerold maar dat is ook niet alles. Zit nu te twijfelen om de draad maar door te knippen om hem zo korter te maken, maar dat vind ik ook wel weer erg zonde. Iemand nog een idee om dit op te lossen? Is er misschien een verloopstuk voor de w800 zonder draad en mic enzo. Zodat je alleen een 3.5 jack hebt onderaan de w800? Iemand nog andere ideen voor dit belangrijke wereldprobleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

Hoe kan je trouwens die walgelijke plaatjes van Robbie Williams weghalen, want deze zijn beveiligd..
Ik heb btw ook de t-mobile editie en daar zitten die plaatjes en een mp3'tje standaard bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 10:27

Tennie

Music Comes in Silver Pills

FlipFlink schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 13:55:
Je kan gewoon zelf een factuur aanmaken. Doe ik zovaak. Denk aan facturen van internetwinkels, wel je IMEI op vermelden.
Zelf een factuur aanmaken??

Ga eens wat vaker op kraamvisite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:55
KiTsEr schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 08:30:
[...]

Is het al gelukt? Ik heb inmiddels ook de cover van de k750 binnen. Heb er nog niet opgezet. Is het moeilijk? En kan je die schroefjes weer hergebruiken? Of moet je die kopen (en misschien ook andere onderdelen, behalve schroevendraaiers)?
Ja ik heb hem er al op gehad maar hij is er ondertussen weer af. Ik vond het toetsenbord een beetje te stug. Het is niet moeilijk als je het via http://www.seuniverse.com...1_FEA209544_95UEN_Cs.html doet. Verder kun je de schroeven gewoon hergebruiken. Is dus helemaal niet moeilijk en ook ideaal als je stof onder je scherm wil verwijderen. Veel werk is het niet en na 1 keer weet je precies hoe t gaat.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb 1 vraag over het verwijderen van de cover (ik wilde nl het stof verwijderen en mijn heerlijke peerijsje eruit halen, toetsenbord zit nu een beetje vast :()

Mijn vraag: is het normaal dat je zoveel kracht moet zetten om de voorste cover eraf te halen? Is mij nog niet gelukt, ik ben nl bang dat die clipjes aan de binnenkant afbreken en ik hem er niet meer (vast (genoeg)) op krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
dog4life schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 18:57:
Ik heb 1 vraag over het verwijderen van de cover (ik wilde nl het stof verwijderen en mijn heerlijke peerijsje eruit halen, toetsenbord zit nu een beetje vast :()

Mijn vraag: is het normaal dat je zoveel kracht moet zetten om de voorste cover eraf te halen? Is mij nog niet gelukt, ik ben nl bang dat die clipjes aan de binnenkant afbreken en ik hem er niet meer (vast (genoeg)) op krijg!
Ja dat is normaal. (Bij mij tenminste wel)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
--haste-- schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 15:12:
[...]

Zelf een factuur aanmaken??
Facturen van webwinkeltjes zijn altijd gewoon een A4tje met de nodige informatie. Je kan het gewoon zelf zoiets maken en uitprinten. Desnoods neem je het letterlijk over van een factuur die je al hebt van iets anders wat je via internet had gekocht. Meestal gaat het toch alleen maar om de datum van aankoop en de IMEI.

[ Voor 9% gewijzigd door FlipFlink op 10-05-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

LLEEDD schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:53:
Ik heb vanochtend mijn w800 binnengekregen, kreeg hem gratis bij een 1 jarig t-mobile abonnement van 12,50 per maand.
Wanneer heb jij hem besteld? Dan heb ik een idee hoelang nog te wachtenwant ik wacht ook op de w800 van Tmobile met een 12,50 abbo, en er schijnen leveringsporblemen te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 10-05-2006 21:17 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 09:49
Quintus schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:16:
[...]

Wanneer heb jij hem besteld? Dan heb ik een idee hoelang nog te wachtenwant ik wacht ook op de w800 van Tmobile met een 12,50 abbo, en er schijnen leveringsporblemen te zijn.
ik had hem de 4e besteld en dus de 10e binnen. 6 dagen dus met het weekend er tussen dan. Misschien als je hem smaandags besteld hebt dat je hem vrijdags al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of de nieuwste firmware voor de w800i ooit nog eens wordt aangepast voor T-mobile. Ik heb het idee namelijk dat T-mobile en Sony Ericsson het wel mooi vinden en zich concentreren op de nieuwe toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 08:27:
Heeft iemand enig idee of de nieuwste firmware voor de w800i ooit nog eens wordt aangepast voor T-mobile. Ik heb het idee namelijk dat T-mobile en Sony Ericsson het wel mooi vinden en zich concentreren op de nieuwe toestellen.
Ik weet niet wat je bedoelt, maar ik heb gewoon de nieuwste fimware met m'n w800i van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ProtectorHNZ ,
heb je R 1BC002? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

LLEEDD schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 22:55:
[...]

ik had hem de 4e besteld en dus de 10e binnen. 6 dagen dus met het weekend er tussen dan. Misschien als je hem smaandags besteld hebt dat je hem vrijdags al hebt.
Hmmz ik heb hem 26 april besteld en nog niets binnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 11-05-2006 13:18 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Han van Berse
Je gaat door voor de koelkast. Ja dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

5e besteld en hij wordt hier vanmiddag bezorgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een filmpje maak bij iets waar veel geluid bij is, bijv in een club ofzo, dan is het geluid zeer slecht als ik het terugluister.
Begrijpelijk dacht ik eerst, totdat ik een zelfde soort filmpje zag gemaakt door een Samsung D600. Daar was het geluid gewoon veel beter, en goed hoorbaar.

Is het mogelijk om het opnamevolume of iets dergelijks aan te passen tijdens het opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Quintus schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 09:43:
[...]

Hmmz ik heb hem 26 april besteld en nog niets binnen.
Ik heb maar weer eens gebeld.
Wat een prutsers daar bij T-mobile zeg! "Ja meneer blijbaar is er iets fout gegaan en is uw bestelling gecancelled"
Kan ik nu dus nog wel een halve maand wachten voor ik iets heb. :(

[ Voor 8% gewijzigd door Quintus op 11-05-2006 13:36 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:44

Fab1Man

Live life to the fullest

Quintus schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 13:35:
[...]

Ik heb maar weer eens gebeld.
Wat een prutsers daar bij T-mobile zeg! "Ja meneer blijbaar is er iets fout gegaan en is uw bestelling gecancelled"
Kan ik nu dus nog wel een halve maand wachten voor ik iets heb. :(
Het enige dat ik je kan adviseren is niet naar T-Mobile gaan en gewoon bij Vodafone het toestel bestellen met een 17,50 abonnement met de W810i. Deze telefoon is beter.
Daarnaast zul je merken dat de 12,50 alleen maar belminuten zijn. Voor elke sms die je verstuurt betaal je gewoon 9 cent per keer extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:03
vraagje, in de ts staat een programma om filmpjes naar 3gp te converteren om ze op je telefoon af te spelen. Echter deze telefoon ondersteunt ook mpg4 (als ik het goed gelezen heb iig) makkelijker zou dan toch zijn om alle series die je download (bijv prison break) alleen de fps en resolutie te veranderen ? Bestaat daar een programma'tje voor? (virtual dub kwam ik niet uit)

Tweede vraag, is er een andere programma (java mss?) om mp3's / filmpjes af te spelen, wat ik irritant vind is bijv als je een filmpje kijkt, je niet naar bijv 20min kan gaan maar helemaal moet doorspoelen..

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Fab1Man schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 14:52:
[...]

Het enige dat ik je kan adviseren is niet naar T-Mobile gaan en gewoon bij Vodafone het toestel bestellen met een 17,50 abonnement met de W810i. Deze telefoon is beter.
Daarnaast zul je merken dat de 12,50 alleen maar belminuten zijn. Voor elke sms die je verstuurt betaal je gewoon 9 cent per keer extra.
vodafone is wel 2 jaar en dit is maar 1 jaar dus gewoon die van t-mobile kieze :)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:21:
@Han van Berse
Je gaat door voor de koelkast. Ja dus :)
Mm ik probeer nu ook up te daten, maar hij blijft aangeven dat ik de nieuwste firmware heb, terwijl ik nog steeds de oude firmware heb. Ook een w800i van t-mobile (inclusief de Robbie Williams meuk :p). Heb je de telefoon soms net gekocht?

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb n probleempje met mn k750i en FMA 2.0 (in elk geval de nieuwste versie): in FMA krijg ik alleen de phonebook namen t/m de J te zien. de rest staat er niet tussen!
Ik sync ook gewoon met outlook, en dat gaat allemaal prachtig, maar smsjes sturen via FMA is wel zo relaxed.
Als ik een nieuwe naam op mn gsm invoer met bijv de A komt ie na n FMA refresh gewoon in de lijst te staan.

iemand een idee wat dit is?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Ik heb ook een probleem.
Ik zat net een filmpje te kijken, ik deed niets, en ineens is mn scherm uber bright!! Je ziet nu ook om de pixel een lijntje lopen. die is dan iets minder bright daardoor lijkt het een lijntje! Ik had al gezocht op inet en iemand beschreef het zelfde probleem. Maar er stond verder niet wat het kon oplossen. Ik vermoed dat ik er mee naar de leverancier (gsmeasy.nl) moet. maar omdat dit een webshop is ben ik daar niet zo blij mee. Iemand ervaring met deze klacht? Ik heb m'n fabrieksinstellingen terug gezet maar ik weet eigenlijk zeker dat het een hardware matig probleem is...

edit vergeten te melden dat het een k750i is. |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Tobiaz op 11-05-2006 22:29 ]

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vogelaarke schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:59:
[...]

Mm ik probeer nu ook up te daten, maar hij blijft aangeven dat ik de nieuwste firmware heb, terwijl ik nog steeds de oude firmware heb. Ook een w800i van t-mobile (inclusief de Robbie Williams meuk :p). Heb je de telefoon soms net gekocht?
Nee, ik heb hem al bijna een jaar en zonder RW meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

rohit schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:14:
[...]

vodafone is wel 2 jaar en dit is maar 1 jaar dus gewoon die van t-mobile kieze :)
Je kan ook voor het 15€ flex abbo gaan bij T-mobile, daar zit wel alles in (dus sms gprs enzo) en daarmee is de W800i ook gratis voor 1 jaar :)

[ Voor 3% gewijzigd door GSL op 12-05-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje,
Ik ging gister met een vriend wat dingen via bluetooth versturen (hij heeft een SE T630),en nou bleek dus dat hij in mijn bestanden kon bladeren,maar ik kon dat niet bij hem?
Kan dit ook met de W800I of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

FlipFlink schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:02:
[...]

Facturen van webwinkeltjes zijn altijd gewoon een A4tje met de nodige informatie. Je kan het gewoon zelf zoiets maken en uitprinten. Desnoods neem je het letterlijk over van een factuur die je al hebt van iets anders wat je via internet had gekocht. Meestal gaat het toch alleen maar om de datum van aankoop en de IMEI.
Hoe je het ook noemt, dat is natuurlijk gewoon faude. Als je daarmee garantie ofzo probeert te claimen zou je zelfs door de mand kunnen vallen a.d.h.v. serienummers of andere kenmerken die in je toestel staan.

Vaak kan je trouwens ook zonder bon fabrieksgarantie claimen, waarbij ze dus het serienummer checken of bijv het feit dat een toestel wat pas een jaar geleden geintroduceerd is geen 2 jaar oud kan zijn. In elk geval zal je daarvoor contact met SE moeten opnemen.

[ Voor 18% gewijzigd door grhmpf op 12-05-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemiddag allemaal,

Ik heb onlangs een w800i gekocht. De stuurprogramma's op de cd geinstalleerd (waarbij hij de melding gaf dat het niet door MS goedgekeurde stuurprogramma's waren en of ik toch wou doorgaan). Dan ga ik natuurlijk vrolijk door, maar bij het derde stuurprogramma viel mijn computer opeens uit? Daarna nog een keer gedaan en toen deed hij het wel!

Maar nu elke keer als ik mijn w800i via de USB kabel aansluit valt m'n pc als ik 'm aansluit uit of als ik de hardware veilig verwijder uit. Als het laatste het geval is kan ik wel muziek etc eropzetten.

Firmware? Niet geupdate
Stuurprogramma's geherinstalleerd? Nog niet gedaan

Ik vroeg me af op dit probleem bij iemand bekend is, en zoja natuurlijk de oplossing!

Alvast bedankt voor de tijd en moeite!

MVG, Timvanl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
grhmpf schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:08:
[...]

Hoe je het ook noemt, dat is natuurlijk gewoon faude. Als je daarmee garantie ofzo probeert te claimen zou je zelfs door de mand kunnen vallen a.d.h.v. serienummers of andere kenmerken die in je toestel staan.

Vaak kan je trouwens ook zonder bon fabrieksgarantie claimen, waarbij ze dus het serienummer checken of bijv het feit dat een toestel wat pas een jaar geleden geintroduceerd is geen 2 jaar oud kan zijn. In elk geval zal je daarvoor contact met SE moeten opnemen.
Zoals ik al zei, het gaat alleen om 2 dingen. Datum van aankoop en IMEI, als deze twee dingen gewoon kloppen is er niks aan de hand. Ik heb mijn W800i b.b. 7 maanden geleden gekocht, na 5 maanden begonnen er al dingen van af te vallen. Bon was ik door verhuizen kwijtgeraakt. Domme pech, ja, maar ik verwacht dan ook dat de fabrikanten gewoon dingen maken die niet snel kapot gaan. Niemand kon me helpen zonder bon, wat moet je dan op zo een moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
Voor degenen die het niet handig vinden om via disc2phone muziek op hun telefoon gebruiken: http://www.free-codecs.com/download/Winamp_Transcoder.htm. Dit is een plugin voor winamp. Hiermee kun je vanaf de medialibrary en de "send to:" (rechtermuisknop op een nummer in de media library) functie muziek naar je telefoon verzenden.
Dit moet je voor het eerste gebruik nog wel even instellen bij configure plugin in winamp: opslaan in de map MP3 van je W800i, in dit format: <Artist>\<Album>\<Title> en de MP3encoder gebruiken en je gewenste bitrate instellen.
Werkt echt perfect bij mij.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Mijn stereo van mijn headset is weeeeer stuk, nu ben ik het zat. Ik wil net zo een connector als de bij de headset van de w800i dan hoef ik niet telkens een nieuwe dure headset van 39,95 euro te kopen. Heeft iemand een idee waar ik die kan krijgen? Ik hoef alleen zo een connector zodat ik andere oordopjes kan aansluiten of heeft iemand nog een ander alternatief?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

kijk eens op ebay zoeken op w800i
staan ze voor een paar euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

vanpeltje schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 18:27:
Mijn stereo van mijn headset is weeeeer stuk, nu ben ik het zat. Ik wil net zo een connector als de bij de headset van de w800i dan hoef ik niet telkens een nieuwe dure headset van 39,95 euro te kopen. Heeft iemand een idee waar ik die kan krijgen? Ik hoef alleen zo een connector zodat ik andere oordopjes kan aansluiten of heeft iemand nog een ander alternatief?
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=411&gid=5

en dan een stukje naar beneden scrollen

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Ik heb mn K750i meegenomen naar Amerika en heb er veel foto's mee gemaakt.
Nu doet het fotoknopje het niet meer echt goed (je weet wel, het knopje dat je indrukt om een foto te maken). Vaak focust hij niet of duurt het erg lang, en soms wil hij ook geen foto maken na het focussen. Ik weet niet of dit nu aan het knopje ligt of dat het iets anders is. Ik weet wel dat het begonnen is nadat een vriend van me op mn telefoon had gelegen met z'n hoofd ofzo.. :)
Het lijkt ook erger te zijn met de nachtmodus aan en wanneer ik heb ingezoomd.. Vaag hoor.
Ben alleen bang dat als ik dit wil laten 'repareren' dat het veel geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
Ik heb ook de Sony Ericsson W800i bij een T-mobile Flex 15 gekocht.

Zou iemand mij duidelijkheid kunnen verschaffen over de volgende punten:

-Firmware Upgrade. Dit kan alleen via de USB-Kabel? Aangezien ik had gelezen dat hij gelocked is door t-mobile kan ik dan mijn firmware upgraden? Is er een firmware upgrade beschikbaar op dit moment voor een gelockde t-mobile?

-Mijn batterij gaat heel snel leeg naar mijn mening, 400 uur standby-tijd red hij nooit. Ik had gelezen dat je het netwerk op handmatig selecteren kon zetten en dan ging dit veel minder snel. Dit heb ik gedaan, maar ik merk geen verschil. Zou het ook nog kunnen helpen als ik een voorkeursnetwerk selecteer? En zo ja, welke dan? T-Mobile A, CZ, HR, D, H, Uk , Mnc=30, MNC= 260. Ofterwijl op welk netwerk zit ik nu dan? Of zijn er nog andere oplossingen puntjes waarmee ik kan voorkomen dat m'n batterij snel leegloopt?

-Kan je ook een DRM sleutel aan je .mp3 bestand toevoegen als je telefoon door T-mobile gelocked is?

-Zo'n Bluetooth USB 2.0 Dongle, wat kost 't ongeveer? Ik las dat je via de usb-kabel en via bluetooth kan internetten op je telefoon door middel van gprs'en op je broadband verbinding. Met de usb-kabel kan je dan niet verder dan een meter omdat je je telefoon moet aansluiten op je computer? En met zo'n Bluetooth USB dongle rond de 20/30 meter?

- Ook probeerde ik wat afbeelding op 'm telefoon te zetten door ze simpelweg vanaf mijn cardreader naar het foto mapje van m'n Sony Ericsson te zetten. Alleen die afbeeldingen verschijnen nu niet op m'n telefoon. .JPEG afbeeldingen hoef je niet te converteren toch? Zoja, weet iemand dan een goed programma daarvoor? Zo nee, wat moet ik dan doen om die afbeeldingen op me telefoon te laten verschijnen?

Ik hoop dat jullie op 1 of meerdere vragen antwoord zouden kunnen geven!

[ Voor 5% gewijzigd door RickXX op 14-05-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik luister al bijna een half jaar met grote tevredenheid naar m'n W800i. Maar omdat ik de headset zo vaak gebruikt en nog wel eens in m'n broekzak (naast m'n telefoon) wil stoppen is het kabeltje om meerdere plekken kapot. Meestal lukte het wel om het een beetje te repareren door er wat plakband omheen te doen zodat het niet verder zou buigen. Maar nu is het zover dat m'n rechter oordopje het niet meer doet. Dus pas op met het buigen en opbergen van je headset. Maarja ik wil wel stereo naar m'n muziek luisteren dus ik heb volgens mij twee opties:

- De headset nieuw kopen, kost rond de 35 euro ongeveer. Maarja dan betaal ik ook voor de microfoon enzo terwijl die het nog perfect doet.

- Nieuwe oordopjes kopen. Maar ik wil wel goede oordopjes (vergelijkbaar met degene die er in zitten) en het liefst met een kort snoer. En het liefst eentje die ik wel veilig naast m'n telefoon in m'n zak kan bewaren.

Wat kan ik het beste doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
  • Laatst online: 29-08 14:47
hallo mensen

ik was benieuwd wat beter is, een 3gp of een mp4 filmpje erop zetten. wat is het grootst en was geeft de beste kwaliteit. ook was ik benieuwd naar de beste setting voor een mp4 filmpje (want 3gp staat in de startpost.)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Syntagma schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 23:14:
Nu doet het fotoknopje het niet meer echt goed (je weet wel, het knopje dat je indrukt om een foto te maken). Vaak focust hij niet of duurt het erg lang, en soms wil hij ook geen foto maken na het focussen. Ik weet niet of dit nu aan het knopje ligt of dat het iets anders is. Ik weet wel dat het begonnen is nadat een vriend van me op mn telefoon had gelegen met z'n hoofd ofzo.. :)
Het lijkt ook erger te zijn met de nachtmodus aan en wanneer ik heb ingezoomd.. Vaag hoor.
Ik heb precies hetzelfde probleem, en ik ben niet eens naar Amerika geweest!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een filmpje maak bij iets waar veel geluid bij is, bijv in een club ofzo, dan is het geluid zeer slecht als ik het terugluister.
Begrijpelijk dacht ik eerst, totdat ik een zelfde soort filmpje zag gemaakt door een Samsung D600. Daar was het geluid gewoon veel beter, en goed hoorbaar.

Is het mogelijk om het opnamevolume of iets dergelijks aan te passen tijdens het opnemen?
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort is ook mijn headset naar de knoppen. Het rechterdopje geeft ineens veel minder geluid dat voorheen. De linkerkant is nog wel even sterk. (nee, het ligt niet aan mijn oren)
Herkent iemand dat?
Zou dat binnen garantie kunnen vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Laatst online: 15-09 03:44
Dit valt wel onder garantie, maar dan moet je ook je telefoon meesturen naar sony ericsson. Daar had ik niet zoveel zin in dus heb ik helaas maar een nieuwe headset gekocht... Overigens is de headset verschikkelijk veranderd dan die standaard bij de W800 zat. Ze hebben de nekband weggehaald, omdat na de nekband de breuken onstaan en ze hebben de draden veel soepeler gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk typenummer heeft deze nieuwe headset. Want dan ben ik wel geinteresseerd als hij verbeterd is. Kan iemand me ook eventueel vertellen bij welke winkel deze goedkoop en snel geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Gewoon de 'HPM-70' /W800 headset bij The Phonehouse> 29,97 euro.

Heeft iemand nog een headset knijper over? Graag emailen :) (mijne is vanochtend kapot gegaan door haastigheid) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:44

Fab1Man

Live life to the fullest

Wat ik me afvraag is het volgende:

Ik heb constant last van ruis als ik de headset erin plug. Dus als geluid geactiveerd wordt bij bijv. MP3, hoor ik in hele stille omgevingen heel veel ruis, ongeacht het volume. Het volume van de ruis blijft verder constant. Daarnaast heb ik het probleem als ik van liedje wissel dat ik krakend geluid krijg in de headset. Heeft iemand dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
Ey Fabman1 dat heb ik ook. Probeer maar eens met andere oordopjes, wel goeie (sennheiser mx400 zijn al goed genoeg), dan krijg je geen ruis meer. In ieder geval veel minder.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Wanneer doet die update service het eens :| kwil graag de nieuwe firmare voor de k750i laden maar die site is de hele tijd down.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:40

Pubbert

random gestoord

Waar kon ik ook alweer losse onderdelen voor de 750i kopen? Kwam tijdje terug een handige link voorbij (toetsen, cameraklepje etc.etc) ?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 12:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaalb
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:12:
Sinds kort is ook mijn headset naar de knoppen. Het rechterdopje geeft ineens veel minder geluid dat voorheen. De linkerkant is nog wel even sterk. (nee, het ligt niet aan mijn oren)
Herkent iemand dat?
Zou dat binnen garantie kunnen vallen?
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat al heb gehad...Ik ben al aan mijn 5e (!!) headset bezig! |:( Gekocht bij The Phone House, gelukkig doen ze daar niet moeilijk. Meestal gaat het rechterdopje "kapot" na 1-2 maanden. Ik dacht ook eerst dat ik doof aan 't worden was...Gewoon omruilen is het advies dus. Al vragen ze in de winkel zich nu wel af wat ik er toch allemaal mee doe....Maarja ik gebruik 'm alleen in de trein eigenlijk en dan zit je toch stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds een aantal maanden een K750i en sinds eergister start hij niet meer op.
Ik heb alles geprobeerd, nu zie ik als ik hem aan wil doen wit beeld voor 2 seconden en een rood lampje dat een paar keer knippert. Ook als de telefoon een tijdje aan de telefoon ligt en je er niks mee doet brand het rode lampje. Ligt dit aan de batterij? Ben ik toe aan een nieuwe?

Ik heb zelf al gezocht maar heb nog geen duidelijk antwoord gevonden, donderdag kan ik pas naar de telefoonzaak daarom vraag ik het eerst even hier.

Bedankt, Daan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:19
ik zit er aan te denken om een se w800i aan teschaffen na het zien van een aanbieding op t-mobile 1 jr 12.50 per maand.

dit ter vervanging van me 6230.
maar een aantal vraagjes ?
Hoe is het joystickje ? in dat een beetje duurzaam.
zit er een agenda functie op alla 6230 ?

hoe smst die ?

[ Voor 4% gewijzigd door wd200 op 16-05-2006 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
Je kan ook 1-jarig T-mobile Flex 15 nemen

Dan heb je 1 bundel waaruit je alles betaalt, sms, mms, telefoon etc. Nu zie jij waarschijnlijk Relax 100. Hiermee kan je alleen bellen (100 belminuten p/m). En als je wil sms'en kan je voor 3 euro extra per maand ook nog 30 sms'jes versturen.

Ik heb gehoord dat het joystickje (K750i) redelijk snel kapot gaat omdat er stof onder komt. Aangezien de K750i eigenlijk identiek zijn op wat leuke functies en uiterlijk na denk ik dat voor de w800i hetzlefde geld. Ik ben btw ook voor die actie gegaan (Flex 15 1 jarig) en ik ben er zeer tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
eaalb schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:28:
[...]

Je wilt niet weten hoe vaak ik dat al heb gehad...Ik ben al aan mijn 5e (!!) headset bezig! |:( Gekocht bij The Phone House, gelukkig doen ze daar niet moeilijk. Meestal gaat het rechterdopje "kapot" na 1-2 maanden. Ik dacht ook eerst dat ik doof aan 't worden was...Gewoon omruilen is het advies dus. Al vragen ze in de winkel zich nu wel af wat ik er toch allemaal mee doe....Maarja ik gebruik 'm alleen in de trein eigenlijk en dan zit je toch stil.
Over 3 dagen heb ik mijn telefoon precies een jaar (weg garantie)
Op accessoires zoals de Headset zit maar 6 maanden garantie op..

ruilen kan dus niet meer, hoe duur is die headset in de winkel? niet te verwarren met de handsfree omdat er maar 1 oortje aan zit :P

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
RickXX schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:51:
Je kan ook 1-jarig T-mobile Flex 15 nemen

Dan heb je 1 bundel waaruit je alles betaalt, sms, mms, telefoon etc. Nu zie jij waarschijnlijk Relax 100. Hiermee kan je alleen bellen (100 belminuten p/m). En als je wil sms'en kan je voor 3 euro extra per maand ook nog 30 sms'jes versturen.

Ik heb gehoord dat het joystickje (K750i) redelijk snel kapot gaat omdat er stof onder komt. Aangezien de K750i eigenlijk identiek zijn op wat leuke functies en uiterlijk na denk ik dat voor de w800i hetzlefde geld. Ik ben btw ook voor die actie gegaan (Flex 15 1 jarig) en ik ben er zeer tevreden over!
maar ik ga heel dat abbo niet gebruiken :S heb nog een hi25 lopen 3 maanden.
die ik dan opnieuw afsluit met hi30.
maar voor totaal 150 euro met 40 uur bellen(12 mnd) vind ik hem wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:31:
Hallo,

Ik heb sinds een aantal maanden een K750i en sinds eergister start hij niet meer op.
Ik heb alles geprobeerd, nu zie ik als ik hem aan wil doen wit beeld voor 2 seconden en een rood lampje dat een paar keer knippert. Ook als de telefoon een tijdje aan de telefoon ligt en je er niks mee doet brand het rode lampje. Ligt dit aan de batterij? Ben ik toe aan een nieuwe?

Ik heb zelf al gezocht maar heb nog geen duidelijk antwoord gevonden, donderdag kan ik pas naar de telefoonzaak daarom vraag ik het eerst even hier.

Bedankt, Daan.
Dat rode lampje brand ook altijd om de 2 seconde als mijn batterij bijna leeg is (onder de 5%) dus ik denk dat je batterij gewoon helemaal leeg is of kapot.
wd200 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:41:
ik zit er aan te denken om een se w800i aan teschaffen na het zien van een aanbieding op t-mobile 1 jr 12.50 per maand.

hoe smst die ?
Ik had eerst ook een 6230 en moet zeggen dat ik met mijn W800i meer tevreden ben dus ik zou het doen als ik jou was.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
SS2 Harem schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:41:
[...]

Dat rode lampje brand ook altijd om de 2 seconde als mijn batterij bijna leeg is (onder de 5%) dus ik denk dat je batterij gewoon helemaal leeg is of kapot.

[...]

Ik had eerst ook een 6230 en moet zeggen dat ik met mijn W800i meer tevreden ben dus ik zou het doen als ik jou was.
mooi :D .

hoe werkt de agenda van w800i ivm de 6230 want die gebruik ik veel ?

las ik het nou goed een paar pages terug is die t-mobile aktie MET simlock?
verwijderen van simlock heeft vervaling van de garantie tot gevolg ?

heeft iemand ze cover al vervangen vind dat wit echt lelijk ..

[ Voor 19% gewijzigd door wd200 op 16-05-2006 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Hallo W800i fappers

Ik heb de W800i een paar weken en ik ben er echt super blij mee.

Camera is gewoon echt supergoed, geluid is super, batterij gaat lang mee.

Alleen het geluid van filmpjes en muziek is gewoon veel te laag, waarom is dit zo ?

Het ligt niet aan de telefoon, als beltoon is het geluid echt keihard (te hard zelfs)... Maar als ik in bestandsbeheer een geluidsbestand open is het geluid zacht en nee de volumetoetsen helpen niet... (staal al op max.)...

Wie weet hier een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Syntagma schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 23:14:
vanpeltje schreef op zondag 14 mei 2006 @ 16:57:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem, en ik ben niet eens naar Amerika geweest!

Ik heb dit dus ook :(

Weet iemand hoe dit kan?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 08-09 14:57

hoe smst die ?
joystick = niet duurzaam

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Roflmao schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:25:
Hallo W800i fappers

Ik heb de W800i een paar weken en ik ben er echt super blij mee.

Camera is gewoon echt supergoed, geluid is super, batterij gaat lang mee.

Alleen het geluid van filmpjes en muziek is gewoon veel te laag, waarom is dit zo ?

Het ligt niet aan de telefoon, als beltoon is het geluid echt keihard (te hard zelfs)... Maar als ik in bestandsbeheer een geluidsbestand open is het geluid zacht en nee de volumetoetsen helpen niet... (staal al op max.)...

Wie weet hier een oplossing voor ?
Ik, in de mediaplayer onder "Meer" zit de equalizer; schuif alles omhoog en het geluid is harder ;)

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

hoe smst die ?
Ik ben van de 6230 overgestapt op de K750i. De agendafunctie is prima, maar...
  • Verjaardagen kun je beter per contact opgeven, dan vanuit de agenda
  • Je hebt geen types meer. Een notitie is een notitie en een taak is een taak. Kiezen tussen vergadering, herrinnering, notitie, ... kan niet.
Ik heb 'm nu bijna een week, maar ik vind de toetsjes wel stroef. Wordt dit beter?
funk-e schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:52:
[...]
joystick = niet duurzaam
Bedoel je dat hij na 2 jaar intensief gebruik afbreekt, of dat je iedere twee maanden een nieuwe moet bestellen?

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem_co
  • Laatst online: 03-01-2022
Ik heb hem ook en hij werkt echt super :Y
Alleen wat een pauper menu structuur :/ , ik snap er echt helemaal niets van. Waar moet ik nu iets neerzetten als ik wil dat de W800i het gewoon herkend als ik op het walkman logo klik :/. Nu zet ik het gewoon op de telefoon maar kan die het alleen maar vinden via bestandsbeheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb een vraag :P Ik ben van plan mijn SE k750i naar de fabriek op te sturen sinds ik nog maar 2 maanden fabrieksgarantie heb en het knuppeltje begint te storen, de camera maar half werkt en er nogal wat stof tussen mijn scherm zit. Nu moet ik dus voor 2/3 weken een andere telefoon gebruiken. Is het zo dat wanneer ik dan mijn SIM-kaart in een SIM-lock vrij toestel stop hij automatisch alle nummers heeft of moet ik die handmatig overzetten? (zucht...) Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:59:
Hallo, ik heb een vraag :P Ik ben van plan mijn SE k750i naar de fabriek op te sturen sinds ik nog maar 2 maanden fabrieksgarantie heb en het knuppeltje begint te storen, de camera maar half werkt en er nogal wat stof tussen mijn scherm zit. Nu moet ik dus voor 2/3 weken een andere telefoon gebruiken. Is het zo dat wanneer ik dan mijn SIM-kaart in een SIM-lock vrij toestel stop hij automatisch alle nummers heeft of moet ik die handmatig overzetten? (zucht...) Alvast bedankt! :)
Dat ligt eraan he, waar je nummers opgeslagen zijn. Als deze opgeslagen zijn op je SIM heb je ze ook automatisch in de andere foon. Otherwise, kun je ze exporteren via Float's Mobile of i.d. en ze daarna weer importeren naar je nieuwe foon.
Of je zorgt dat je zeker weet dat ze op je sim staan of of of.........................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Misschien een suffe vraag en ongetwijfeld vast al langsgekomen, kon het alleen niet vinden in de search. Ik heb net een firmware update gedaan, R1BC002 is de nieuwste. Mijn telefoon heeft echter als ik in het service menu kijk R1AA008 (1 versie ervoor dus). Waar ligt dit aan? Tijdens de setup gaf ie wel aan dat het een ORANGE toestel was (wat klopt, daar is ie gelocked), en misschien is er voor het Orange toestel nog geen nieuwere firmware dan R1AA008. Can someone shine a light? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

apNia schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:11:
misschien is er voor het Orange toestel nog geen nieuwere firmware dan R1AA008. Can someone shine a light? :)
Precies wat je zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Is 't dan gewoon een kwestie van de tool over een paar maandjes weer eens runnen, of moet ik dat proggie dan weer opnieuw downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Big-R schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 07:31:
[...]

Ik, in de mediaplayer onder "Meer" zit de equalizer; schuif alles omhoog en het geluid is harder ;)
Het is een oplossing, alleen het werkt bij muziek en niet bij filmpjes.

Ik wil de algemene volume van het toestel verhogen, dus dat filmpjes net zo hard geluid als een gewone ringtone heeft als je gebeld word.

En nee is niet film afhankelijk omdat het bij de N70 van een maat superhard geluid heeft en juist bij mij gewoon zacht geluid (je hoort het wel maar je kan het te makkelijk overstemmen, beetje irri dus)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
goed antwoord op me laatste vraag dan ga ik hem zo bestellen.

simlock (i)legaal verwijderen ? vervaling van de garantie ?
als ik er een ander cover op schroef vind wit lelijk, vervalt dan de garantie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
wd200 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:54:
simlock (i)legaal verwijderen ? vervaling van de garantie ?
als ik er een ander cover op schroef vind wit lelijk, vervalt dan de garantie ?
Ja/ja
Rem_co schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:55:
Waar moet ik nu iets neerzetten als ik wil dat de W800i het gewoon herkend als ik op het walkman logo klik :/. Nu zet ik het gewoon op de telefoon maar kan die het alleen maar vinden via bestandsbeheer.
Je kunt de bestanden gewoon op je memorystick kwijt. Persoonlijk maak ik altijd een nieuwe playlist aan. Zo werkt het in ieder geval wel.

Anders kun je de originele software van de cd installeren om zo bestanden over te zetten, dat werkt ook

[ Voor 53% gewijzigd door BillSpaarbank op 18-05-2006 08:21 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11-2023
funk-e schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:50:
[...]

[...]

Ik heb dit dus ook :(

Weet iemand hoe dit kan?
Hier nog één :(

Echt zwaar frustrerend. Probeer je een foto / filmpje te maken, weigert m'n W800 in 80% van de gevallen gewoon dienst en hoor je een biepje :| Dan heb je soms wel de neiging dat ding te wurgen!

Wat ik dan dus meestal doe, is richten op iets anders (niet te donker / licht), op de knop drukken en vliegensvlug het echte object in het vizier krijgen, waarna de foto dus wel lukt 8)7 Bovendien blijft ie dan ook gewoon filmen...

Iemand enig idee hoe dat kan? Iets met focussen wat niet lukt? Stof? Teruggaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Snirpo schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:26:
Eigenlijk had ik de k750 moeten kopen en een w800 firmware erop flashen maargoed daar hebben we het hier niet over ;) .
Wil er wel ff op terugkomen :P
Heb zelf een k750i en ben benieuwd hoe jij denkt de firmware van een w800i op een k750i te flashen.

Van de SE site:
UpdateService_Inst_2.6.4.9.exe

Bestandsgrootte 30 Mb
Versie 2.2.13.7d
Geschatte downloadtijd 74 minuten of minder bij de huidige verbinding.
Executable File (EXE)
Licentie Gratis
Voor systeem Windows 2000; Windows XP

Compatibel met Z1010; T610; P900; Z600; T630
K700i; S700i; F500i; K500i; K508i
P910i; V800; K300i; Z800i; K600i
K750i; D750i; W800i; J300i; V600i
K608i; Z520i; W550i; Z300i; K510i

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:18
http://reviews.cnet.com/4520-6602_7-6258775-10.html?tag=arw

gaat over straling van mobieltjes.
Toch apart dat de w800i lager scoort dan de k750i, terwijl het in principe toch dezelfde telefoon is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Laatst online: 11-09 14:21
Ik ga ook mijn bevindingen neerzetten na een half jaar het toestel in bezit te hebben. Waarschijnlijk ben ik een ontzettende pechvogel of een onhandige kluns, feit blijft dat ik inmiddels aan m'n vijfde! W800i ben binnen dit half jaar, en de zesde wordt maandag omgeruild met de vijfde.

Gelukkig allemaal garantie...

Situatie:

Een veelbeller, 62,50 euro per maand, Orange. Gebruik w800i sinds twee weken in combinatie met nav4all navigatie en een holux gpslim ontvanger. Gebruik dagelijks deze telefoon en zonder problemen een prima toestelletje geweest voor een aantal maanden.

De ellende:

begon in januari toen de camera niet meer aanging. (1e toestel) Met geen mogelijkheid. Op naar de orangeshop waar ik goed ben geholpen en binnen een week een nieuw toestel had.(2e toestel) Een week later precies hetzelfde probleem met dat toestel. Terug naar de Orange shop en een week later weer een nieuw toestel. (3e toestel). Na een uur stond ik alweer in de orangeshop omdat de speaker niet werkte. Dan hoor je dus niks als je belt. Week later weer een nieuw toestel. (4e toestel). Dit toestel werkte goed, tot aan vorige week. De camera ging af en toe niet meer aan. De camera gebruik ik hooguit 1 keer in de week maar is toch lastig als die dan hapert. Inmiddels vaste klant bij de orangeshop, ze wisten dat ik suiker in m'n koffie heb, zagen ze me alweer aankomen. Afgelopen week dit toestel gekregen wat ik nu heb. (5e toestel)

Nu zul je wel zeggen dat dit alles moet zijn, maar niets is minder waar. Ik vond het gisteren en vandaag al zo rustig, ik word normaal vaak gebeld, want ik heb geen telefoontjes meer gehad. Toen ik zelf vandaag een telefoontje wilde plegen bleek dit niet mogelijk want elke nummer dat ik belde werd beantwoord met een gesprekstoon. Kan ook aan orange liggen vraag je je af. Dat vroeg ik mij ook af en heb de sim in een andere telefoon gedaan alwaar ik prima mee kon bellen. Klantenservice van Orange vanmiddag gebeld en die vinden de situatie begrijpelijk erg rot en zorgen ervoor dat er z.s.m. een nieuw toestel per koerier afgeleverd wordt. (Dat zal het 6e!) toestel worden.

Nu vraag ik mij af of ik hier ergens ook een recht heb om onder mijn contract uit te komen of eventueel in aanmerking kom voor een schadevergoeding. Eigenlijk wil ik niet van mijn contract af omdat Orange prima service verleent, alleen ben ik het nu zat om weer zoveel tijd te steken in dit gebeuren. Al met al ben ik dus aardig tevreden met Orange, zal ik NOOIT meer een Sony Ericsson aanschaffen en bekijk of ik contractueel of er mogelijkheden zijn om dit soort dingen op te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
Lol, ik heb helemaal geen problemen ;). Maar het is idd erg vervelend zeker als veelbeller die veel belt en gebeld moet kunnen worden. Wel mooi zo'n service van orange. Ik vraag me af of T-Mobile dit ook zo makkelijk doet! Ik hoop 't igg wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Nou ik heb vanmiddag ook mn K750i binnen gekregen. :D

Hij ligt inmiddels al aan de lader, maar ik heb er wel ff mee kunnen spelen.
En ik ben er heel tevreden over. Het werkt snel en simpel en je hebt zo door hoe alles in elkaar zit. En het schermpje is heel duidelijk. Misschien niet echt helemaal eerlijk om het van mij te horen want mn vorige mobiel was een Nokia 3210, dan lijkt natuurlijk alles mooi in de huidige generatie mobieltjes. :P

Nu maar zien hoe hij het blijft doen. :)

* Vanitas is er iig heel blij mee.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Laatst online: 01-09 20:59

ksi

hahah, je 6e toestel? heb wel eens iemand horen klagen over de w800i maar je 6e toestel???

er zal best een mindere batch op een gegeven moment zijn gekomen. door de hoge vraag ofzo? das wel een nadeel iedereen zie ik lopen met z'n ding, begon in antwerpen toen ik iemand ergens in de winkel met z'n ding zag lopen. niet dat ik 1 van de eersten was ofzo. maar irritant, iemand nog een w800i kopen? :)

maar je 6e toestel is wel wazig, je gebruikt hem niet als stuiterbal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Vanacht had ik een haperende camera :| Hij focuste wel maar het legde geen foto vast..
Nu heb ik dus net de knoppen weer eens uitgezogen met de stofzuiger, En gelukkig maakt ie nu wel direct een foto. Gelukkig.

Nu heb ik net mijn factuur opgezocht.. de orderdatum is 19-05-2005, de verzenddatum is 03-06-2005. Het pakket ontving ik uiteindelijk op 6 juni 2005. Nu vroeg ik mij af: vanaf welke datum ging de garantie periode in? wanneer loop mijn garantie af? Is dat vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Potverdorie! Ik zie nu al een aantal mensen die een haperende camera hebben!
Wat heb ik nu sinds 2 dagen? Inderdaad, een haperende camera. Hij focust wel maar verder doet hij niets. De focus verdwijnt weer (of niet) als ik de knop verder in druk. Uitzuigen hielp niets!!

@ willy: Ik denk dat de order datum je garantie datum is. Vaak heb je een paar maanden uitloop hoor, dat komt volgens mij niet op de dag precies. Heb jij je telefoon toevallig via gsmeay.nl besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Laatst online: 14-09 07:42
Ook ik zit met dat probleem van die happerende camera.. zoals jullie zeggen, focussen wel maar foto maken niet.
Een vriend van me die heeft ook een W800i en die maakt alleen foto's
als ie net iets boven het batterij klepje in de telefoon knijpt :S

Wat zouden deze problemen kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
Bjornson schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:34:
Ook ik zit met dat probleem van die happerende camera.. zoals jullie zeggen, focussen wel maar foto maken niet.
Een vriend van me die heeft ook een W800i en die maakt alleen foto's
als ie net iets boven het batterij klepje in de telefoon knijpt :S

Wat zouden deze problemen kunnen zijn?
Kijk dit probleem heb ik dus 2 van de 6 keer gehad met de telefoons. Bij mij werd het er niet beter op. Ik heb de tel. om laten ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
ksi schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 00:36:

maar je 6e toestel is wel wazig, je gebruikt hem niet als stuiterbal?
Kon ik m maar als stuiterbal gebruiken. Nu kan ik er helemaal niks mee. Ik dacht nog even mezelf niet te geloven omdat het uitvergroot kon zijn maar niets is minder waar. Ben net gebeld door Orange, a.s. maandag komen ze m'n 6e w800i brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Wesnam schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:55:
[...]

Kijk dit probleem heb ik dus 2 van de 6 keer gehad met de telefoons. Bij mij werd het er niet beter op. Ik heb de tel. om laten ruilen.
Hoezo omlaten ruilen? Ik heb met gsmeasy.nl gebeld en ze hadden van dit probleem met de K750i nog nooit te maken gehad. Ik heb de beste man verteld dat hier een draadje loopt en dat er wel meerdere klachten over zijn. Natuurlijk werkt hij voor 1 firma dus van die anderen zal ' em worst zijn.

Ik stuur mijn telefoon nu op en dan wordt hij onder garantie behandeld (garantie vervalt juni dit jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Ik heb een zeer groot vermoeden dat er een boel slechte W800itjes in omloop zijn.

Eerst mijn verhaal. Paar weken terug W800i besteld, perfect aangekomen, werkt perfect geen problemen. Memorycard is een doorzichtig groene.

Mijn neefje had ook bij T-mobile het ding besteld, maar de ellende begon gelijk al, als je de scherm ook maar iets aanraakt ging het wit worden. Naar t-mobile shop gebracht en alweer kapot, de 2e toestel heeft haperende knoppen (ze doen het niet goed...). Die van mijn neefje is er eentje met een blauwe memorycard, die in het begin was uitgekomen toen de w800i uitkwam, volgens mij heeft ie een oude toestel gekregen dus.

Ik heb een vermoeden dat ze bij de t-mobile shop gewoon een telefoon hebben gegeven, die eerder al als defect is ingeleverd (want ze gaven geen doos niks, alleen een kale w800i)...

Al met al kut met peren voor me neefje en geluk voor mij.

Die van mij is van week 6 van 2006 overigens qua bouwjaar. En een groene doorzichtige memory card (blauwe zijn ouder, dus je toestel is dan ook ouder volgens mij)...

[ Voor 10% gewijzigd door Roflmao op 19-05-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
@ willy: Ik denk dat de order datum je garantie datum is. Vaak heb je een paar maanden uitloop hoor, dat komt volgens mij niet op de dag precies. Heb jij je telefoon toevallig via gsmeay.nl besteld?
Ja, ik heb hem inderdaad via gsmeasy.nl
(volgens hun zou je zelf het toestel op moeten sturen op eigen kosten naar Dynafix. SESP versturen kapotte toestellen gratis.. ;)

Inmiddels heb ik een antwoord; garantie gaat in vanaf de orderdatum..19-05-2006 loopt ie dus af B)

[ Voor 12% gewijzigd door willy1986 op 19-05-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
Tobiaz schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:06:
[...]

Hoezo omlaten ruilen? Ik heb met gsmeasy.nl gebeld en ze hadden van dit probleem met de K750i nog nooit te maken gehad.
Ik heb het toestel direct uit de orangeshop, niet via een derde partij. Telefoon en abonnement bij 1 firma heeft voor mij nu het voordeel dat ik nooit langer op een nieuwe hoef te wachten dan een week. Orange stuurt maandag een koerier die een nieuw toestel voor mij meebrengt en mijn kapotte w800i mee terugneemt. Omruilen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

willy1986 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:30:
[...]

Ja, ik heb hem inderdaad via gsmeasy.nl
(volgens hun zou je zelf het toestel op moeten sturen op eigen kosten naar Dynafix. SESP versturen kapotte toestellen gratis.. ;)

Inmiddels heb ik een antwoord; garantie gaat in vanaf de orderdatum..19-05-2006 loopt ie dus af B)
Ik stuur mijn telefoon naar GSMEASY toe onder een antwoord nummer. dat is ook gratis en zij sturen hem weer naar dynafix. Wat is SESP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Roflmao
Ik heb de mijne via telfort, na een paar maanden was de display al stuk.
Verder zit het oranje gedeelte bij de camera wat losjes nadat ze de display hebben vervangen.
Volgens de man van het SE Servicepunt is dat normaal.
De bovenste "zilveren" toetsen laten witte lichtpunten zien in de hoeken, waar de oranje sealing niet mooi aansluit.
Het batterijklepje wat eerst heel strak zat is na 1x opsturen en 2x SE Servicepunt te los gaan zitten
en schuift er nu te makkelijk af.
Ik ben niet zo weg van dat made in China, jammer van zo'n leuke telefoon! :/

@Tobiaz, is een sonyericsson servicepunt, waar ze software updaten (gratis) en sommige SESP kunnen ook kleine reparaties uitvoeren, sneller dan opsturen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R1CA021 komt uit voor K750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Tobiaz schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:44:
[...]
Ik stuur mijn telefoon naar GSMEASY toe onder een antwoord nummer. dat is ook gratis en zij sturen hem weer naar dynafix. Wat is SESP?
Envelopkosten? (en dan niet eens gekeken naar het risico van kwijtraken van post/ dan wel vernielen van poststukken 8)7 (vandaag restje A4 envelop in een gesealde zak ontvangen van de TPG met een standaard excuus kaartje :X (inhoud was gelukkig nog wel heel) (aqueplantjes in plastic zak)
SESP?

[ Voor 7% gewijzigd door willy1986 op 19-05-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:45
Zijn er navigatiesystemen voor de W800i die geen gprs vereisen. Net als TomTom oid, waarbij je de kaarten al op je memorystick installeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Niet online
Is er iemand met een HPM-70 die nog kleine of grote rubbere dopjes nodig heeft? Ik ben een middelgroot dopje kwijt en op zoek iemand die wil ruilen. Mail me op 'pauperadres at gmail punt com'

[ Voor 13% gewijzigd door Wwwillem op 19-05-2006 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Weet je ook wanneer? Wel irritant dat ik nu niet ken checken welke versie ik heb :/. Joystickje doet het niet meer zo goed :(.

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:15
Wesnam schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 18:36:
Ik ga ook mijn bevindingen neerzetten na een half jaar het toestel in bezit te hebben. Waarschijnlijk ben ik een ontzettende pechvogel of een onhandige kluns, feit blijft dat ik inmiddels aan m'n vijfde! W800i ben binnen dit half jaar, en de zesde wordt maandag omgeruild met de vijfde.

Gelukkig allemaal garantie...

Situatie:

Een veelbeller, 62,50 euro per maand, Orange. Gebruik w800i sinds twee weken in combinatie met nav4all navigatie en een holux gpslim ontvanger. Gebruik dagelijks deze telefoon en zonder problemen een prima toestelletje geweest voor een aantal maanden.

Nu vraag ik mij af of ik hier ergens ook een recht heb om onder mijn contract uit te komen of eventueel in aanmerking kom voor een schadevergoeding. Eigenlijk wil ik niet van mijn contract af omdat Orange prima service verleent, alleen ben ik het nu zat om weer zoveel tijd te steken in dit gebeuren. Al met al ben ik dus aardig tevreden met Orange, zal ik NOOIT meer een Sony Ericsson aanschaffen en bekijk of ik contractueel of er mogelijkheden zijn om dit soort dingen op te vangen.
En bij allemaal die software opnieuw geinstalleerd ? Zou je die er niet eens een maandje aflaten hoe onhandig dit eventueel ook kan zijn met navigeren. Hele vreemde klacht helemaal bij je 5e toestel:s dat je een nieuwe hebt gekregen is echt super! Het enige recht wat je kan bietsen is een andere toestel, nokia ofzo. Je contact staat helemaal los van je toestel, contract heb je getekend en je hebt zelf een toestel gekozen.

Maar ben wel heel benieuwd naar de oorzaak...zou het echt eens zonder die 3th party software proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
1. Me oordopjes zijn na 1 jaar al helemaal kapot en brak (die van k750i), weet iemand miss. nog goeie oordopjes die wat langer meegaan? En waarmee ik ook nog naar de radio kan luisteren.

2. Hoe update ik me mobiel? Die link op de frontpage =dood,

3. Ik zoek een leuke game voor op me mobiel (liefts een RPG met een lange speeltijd), iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Niet online
Aubergine schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 11:59:
1. Me oordopjes zijn na 1 jaar al helemaal kapot en brak (die van k750i), weet iemand miss. nog goeie oordopjes die wat langer meegaan? En waarmee ik ook nog naar de radio kan luisteren.
De HPM-70 headset (standaard bij w800) is te gebruiken met de radio, en is betere kwaliteit dan de standaard k750 headset. Te koop bij Phonehouse.
2. Hoe update ik me mobiel? Die link op de frontpage =dood,
Ehm, hier
3. Ik zoek een leuke game voor op me mobiel (liefts een RPG met een lange speeltijd), iemand suggesties?
Fantasy Warrior 2: Good, en Fantasy Warrior 2: Evil.
Ancient Empires is ook leuk, maar misschien niet RPG genoeg voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
# Door de volgende code in standby modus in te voeren kom je in het service menu
code:
1
> * < < * < *
( < of > bedien je doormiddel van de joystick).
NaZ- schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 22:34:
[...]
Weet je ook wanneer? Wel irritant dat ik nu niet ken checken welke versie ik heb :/. Joystickje doet het niet meer zo goed :(.
Doet je joystick je het niet meer? Of lukt het je gewoon niet om de firmware versie te achterhalen? Snap je de code niet? Of raak je gestrest als je ziet wat er allemaal over je scherm flitst? :P Lees dan onderstaand stappenplan;
  • Maak een foto
  • Verplaats/kopieer die foto middels usb kabel/Bluetooth/IR/cardreader naar je pc
  • Rechtermuisklik op foto> Eigenschappen > tab Samenvatting > Geavanceerd
  • En zie daar: alle eigenschappen van je gemaakte foto: Camera model ;) Gebruikte software
    (< =Firmware versie) F-nummer, ISO-snelheid en belichtingstijd
Tip voor de startpost?!

[ Voor 17% gewijzigd door willy1986 op 20-05-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:27

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verbind de foon met FMA en je ziet de firmware versie staan ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Waar kan ik Fantasy Warrior 2: Evil kopen?
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.