Je kan gewoon zelf een factuur aanmaken. Doe ik zovaak. Denk aan facturen van internetwinkels, wel je IMEI op vermelden.
[ Voor 38% gewijzigd door FlipFlink op 10-05-2006 13:56 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 38% gewijzigd door FlipFlink op 10-05-2006 13:56 ]
Zelf een factuur aanmaken??FlipFlink schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 13:55:
Je kan gewoon zelf een factuur aanmaken. Doe ik zovaak. Denk aan facturen van internetwinkels, wel je IMEI op vermelden.
Ga eens wat vaker op kraamvisite!
Ja ik heb hem er al op gehad maar hij is er ondertussen weer af. Ik vond het toetsenbord een beetje te stug. Het is niet moeilijk als je het via http://www.seuniverse.com...1_FEA209544_95UEN_Cs.html doet. Verder kun je de schroeven gewoon hergebruiken. Is dus helemaal niet moeilijk en ook ideaal als je stof onder je scherm wil verwijderen. Veel werk is het niet en na 1 keer weet je precies hoe t gaat.KiTsEr schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 08:30:
[...]
Is het al gelukt? Ik heb inmiddels ook de cover van de k750 binnen. Heb er nog niet opgezet. Is het moeilijk? En kan je die schroefjes weer hergebruiken? Of moet je die kopen (en misschien ook andere onderdelen, behalve schroevendraaiers)?
©2004
Ja dat is normaal. (Bij mij tenminste wel)dog4life schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 18:57:
Ik heb 1 vraag over het verwijderen van de cover (ik wilde nl het stof verwijderen en mijn heerlijke peerijsje eruit halen, toetsenbord zit nu een beetje vast)
Mijn vraag: is het normaal dat je zoveel kracht moet zetten om de voorste cover eraf te halen? Is mij nog niet gelukt, ik ben nl bang dat die clipjes aan de binnenkant afbreken en ik hem er niet meer (vast (genoeg)) op krijg!
©2004
Facturen van webwinkeltjes zijn altijd gewoon een A4tje met de nodige informatie. Je kan het gewoon zelf zoiets maken en uitprinten. Desnoods neem je het letterlijk over van een factuur die je al hebt van iets anders wat je via internet had gekocht. Meestal gaat het toch alleen maar om de datum van aankoop en de IMEI.
[ Voor 9% gewijzigd door FlipFlink op 10-05-2006 21:03 ]
Wanneer heb jij hem besteld? Dan heb ik een idee hoelang nog te wachtenwant ik wacht ook op de w800 van Tmobile met een 12,50 abbo, en er schijnen leveringsporblemen te zijn.LLEEDD schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:53:
Ik heb vanochtend mijn w800 binnengekregen, kreeg hem gratis bij een 1 jarig t-mobile abonnement van 12,50 per maand.
[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 10-05-2006 21:17 ]
Unknown
ik had hem de 4e besteld en dus de 10e binnen. 6 dagen dus met het weekend er tussen dan. Misschien als je hem smaandags besteld hebt dat je hem vrijdags al hebt.Quintus schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:16:
[...]
Wanneer heb jij hem besteld? Dan heb ik een idee hoelang nog te wachtenwant ik wacht ook op de w800 van Tmobile met een 12,50 abbo, en er schijnen leveringsporblemen te zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet niet wat je bedoelt, maar ik heb gewoon de nieuwste fimware met m'n w800i van T-Mobile.Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 08:27:
Heeft iemand enig idee of de nieuwste firmware voor de w800i ooit nog eens wordt aangepast voor T-mobile. Ik heb het idee namelijk dat T-mobile en Sony Ericsson het wel mooi vinden en zich concentreren op de nieuwe toestellen.
Hmmz ik heb hem 26 april besteld en nog niets binnen.LLEEDD schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 22:55:
[...]
ik had hem de 4e besteld en dus de 10e binnen. 6 dagen dus met het weekend er tussen dan. Misschien als je hem smaandags besteld hebt dat je hem vrijdags al hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 11-05-2006 13:18 ]
Unknown
Verwijderd
Ik heb maar weer eens gebeld.Quintus schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 09:43:
[...]
Hmmz ik heb hem 26 april besteld en nog niets binnen.
[ Voor 8% gewijzigd door Quintus op 11-05-2006 13:36 ]
Unknown
Het enige dat ik je kan adviseren is niet naar T-Mobile gaan en gewoon bij Vodafone het toestel bestellen met een 17,50 abonnement met de W810i. Deze telefoon is beter.Quintus schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 13:35:
[...]
Ik heb maar weer eens gebeld.
Wat een prutsers daar bij T-mobile zeg! "Ja meneer blijbaar is er iets fout gegaan en is uw bestelling gecancelled"
Kan ik nu dus nog wel een halve maand wachten voor ik iets heb.
Ontspan.
vodafone is wel 2 jaar en dit is maar 1 jaar dus gewoon die van t-mobile kiezeFab1Man schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 14:52:
[...]
Het enige dat ik je kan adviseren is niet naar T-Mobile gaan en gewoon bij Vodafone het toestel bestellen met een 17,50 abonnement met de W810i. Deze telefoon is beter.
Daarnaast zul je merken dat de 12,50 alleen maar belminuten zijn. Voor elke sms die je verstuurt betaal je gewoon 9 cent per keer extra.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Mm ik probeer nu ook up te daten, maar hij blijft aangeven dat ik de nieuwste firmware heb, terwijl ik nog steeds de oude firmware heb. Ook een w800i van t-mobile (inclusief de Robbie Williams meukVerwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:21:
@Han van Berse
Je gaat door voor de koelkast. Ja dus
vogelaarke135
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 22:00 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Tobiaz op 11-05-2006 22:29 ]
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Verwijderd
Nee, ik heb hem al bijna een jaar en zonder RW meuk.vogelaarke schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:59:
[...]
Mm ik probeer nu ook up te daten, maar hij blijft aangeven dat ik de nieuwste firmware heb, terwijl ik nog steeds de oude firmware heb. Ook een w800i van t-mobile (inclusief de Robbie Williams meuk). Heb je de telefoon soms net gekocht?
Je kan ook voor het 15€ flex abbo gaan bij T-mobile, daar zit wel alles in (dus sms gprs enzo) en daarmee is de W800i ook gratis voor 1 jaarrohit schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:14:
[...]
vodafone is wel 2 jaar en dit is maar 1 jaar dus gewoon die van t-mobile kieze
[ Voor 3% gewijzigd door GSL op 12-05-2006 09:43 ]
Verwijderd
Hoe je het ook noemt, dat is natuurlijk gewoon faude. Als je daarmee garantie ofzo probeert te claimen zou je zelfs door de mand kunnen vallen a.d.h.v. serienummers of andere kenmerken die in je toestel staan.FlipFlink schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:02:
[...]
Facturen van webwinkeltjes zijn altijd gewoon een A4tje met de nodige informatie. Je kan het gewoon zelf zoiets maken en uitprinten. Desnoods neem je het letterlijk over van een factuur die je al hebt van iets anders wat je via internet had gekocht. Meestal gaat het toch alleen maar om de datum van aankoop en de IMEI.
[ Voor 18% gewijzigd door grhmpf op 12-05-2006 16:13 ]
Verwijderd
Zoals ik al zei, het gaat alleen om 2 dingen. Datum van aankoop en IMEI, als deze twee dingen gewoon kloppen is er niks aan de hand. Ik heb mijn W800i b.b. 7 maanden geleden gekocht, na 5 maanden begonnen er al dingen van af te vallen. Bon was ik door verhuizen kwijtgeraakt. Domme pech, ja, maar ik verwacht dan ook dat de fabrikanten gewoon dingen maken die niet snel kapot gaan. Niemand kon me helpen zonder bon, wat moet je dan op zo een moment.grhmpf schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:08:
[...]
Hoe je het ook noemt, dat is natuurlijk gewoon faude. Als je daarmee garantie ofzo probeert te claimen zou je zelfs door de mand kunnen vallen a.d.h.v. serienummers of andere kenmerken die in je toestel staan.
Vaak kan je trouwens ook zonder bon fabrieksgarantie claimen, waarbij ze dus het serienummer checken of bijv het feit dat een toestel wat pas een jaar geleden geintroduceerd is geen 2 jaar oud kan zijn. In elk geval zal je daarvoor contact met SE moeten opnemen.
vogelaarke135
vanpeltje
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=411&gid=5vanpeltje schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 18:27:
Mijn stereo van mijn headset is weeeeer stuk, nu ben ik het zat. Ik wil net zo een connector als de bij de headset van de w800i dan hoef ik niet telkens een nieuwe dure headset van 39,95 euro te kopen. Heeft iemand een idee waar ik die kan krijgen? Ik hoef alleen zo een connector zodat ik andere oordopjes kan aansluiten of heeft iemand nog een ander alternatief?
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
[ Voor 5% gewijzigd door RickXX op 14-05-2006 11:05 ]
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem, en ik ben niet eens naar Amerika geweest!Syntagma schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 23:14:
Ik heb mn K750i meegenomen naar Amerika en heb er veel foto's mee gemaakt.
Nu doet het fotoknopje het niet meer echt goed (je weet wel, het knopje dat je indrukt om een foto te maken). Vaak focust hij niet of duurt het erg lang, en soms wil hij ook geen foto maken na het focussen. Ik weet niet of dit nu aan het knopje ligt of dat het iets anders is. Ik weet wel dat het begonnen is nadat een vriend van me op mn telefoon had gelegen met z'n hoofd ofzo..
Het lijkt ook erger te zijn met de nachtmodus aan en wanneer ik heb ingezoomd.. Vaag hoor.
Ben alleen bang dat als ik dit wil laten 'repareren' dat het veel geld kost.
vanpeltje
Verwijderd
Heeft iemand hier een oplossing voor?Als ik een filmpje maak bij iets waar veel geluid bij is, bijv in een club ofzo, dan is het geluid zeer slecht als ik het terugluister.
Begrijpelijk dacht ik eerst, totdat ik een zelfde soort filmpje zag gemaakt door een Samsung D600. Daar was het geluid gewoon veel beter, en goed hoorbaar.
Is het mogelijk om het opnamevolume of iets dergelijks aan te passen tijdens het opnemen?
Verwijderd
Verwijderd
vogelaarke135
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat al heb gehad...Ik ben al aan mijn 5e (!!) headset bezig!Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:12:
Sinds kort is ook mijn headset naar de knoppen. Het rechterdopje geeft ineens veel minder geluid dat voorheen. De linkerkant is nog wel even sterk. (nee, het ligt niet aan mijn oren)
Herkent iemand dat?
Zou dat binnen garantie kunnen vallen?
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door wd200 op 16-05-2006 21:44 ]
Over 3 dagen heb ik mijn telefoon precies een jaar (weg garantie)eaalb schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:28:
[...]
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat al heb gehad...Ik ben al aan mijn 5e (!!) headset bezig!Gekocht bij The Phone House, gelukkig doen ze daar niet moeilijk. Meestal gaat het rechterdopje "kapot" na 1-2 maanden. Ik dacht ook eerst dat ik doof aan 't worden was...Gewoon omruilen is het advies dus. Al vragen ze in de winkel zich nu wel af wat ik er toch allemaal mee doe....Maarja ik gebruik 'm alleen in de trein eigenlijk en dan zit je toch stil.
vanpeltje
maar ik ga heel dat abbo niet gebruikenRickXX schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:51:
Je kan ook 1-jarig T-mobile Flex 15 nemen
Dan heb je 1 bundel waaruit je alles betaalt, sms, mms, telefoon etc. Nu zie jij waarschijnlijk Relax 100. Hiermee kan je alleen bellen (100 belminuten p/m). En als je wil sms'en kan je voor 3 euro extra per maand ook nog 30 sms'jes versturen.
Ik heb gehoord dat het joystickje (K750i) redelijk snel kapot gaat omdat er stof onder komt. Aangezien de K750i eigenlijk identiek zijn op wat leuke functies en uiterlijk na denk ik dat voor de w800i hetzlefde geld. Ik ben btw ook voor die actie gegaan (Flex 15 1 jarig) en ik ben er zeer tevreden over!
Dat rode lampje brand ook altijd om de 2 seconde als mijn batterij bijna leeg is (onder de 5%) dus ik denk dat je batterij gewoon helemaal leeg is of kapot.Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:31:
Hallo,
Ik heb sinds een aantal maanden een K750i en sinds eergister start hij niet meer op.
Ik heb alles geprobeerd, nu zie ik als ik hem aan wil doen wit beeld voor 2 seconden en een rood lampje dat een paar keer knippert. Ook als de telefoon een tijdje aan de telefoon ligt en je er niks mee doet brand het rode lampje. Ligt dit aan de batterij? Ben ik toe aan een nieuwe?
Ik heb zelf al gezocht maar heb nog geen duidelijk antwoord gevonden, donderdag kan ik pas naar de telefoonzaak daarom vraag ik het eerst even hier.
Bedankt, Daan.
Ik had eerst ook een 6230 en moet zeggen dat ik met mijn W800i meer tevreden ben dus ik zou het doen als ik jou was.wd200 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:41:
ik zit er aan te denken om een se w800i aan teschaffen na het zien van een aanbieding op t-mobile 1 jr 12.50 per maand.
dit ter vervanging van me 6230.
maar een aantal vraagjes ?
Hoe is het joystickje ? in dat een beetje duurzaam.
zit er een agenda functie op alla 6230 ?
hoe smst die ?
©2004
mooiSS2 Harem schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:41:
[...]
Dat rode lampje brand ook altijd om de 2 seconde als mijn batterij bijna leeg is (onder de 5%) dus ik denk dat je batterij gewoon helemaal leeg is of kapot.
[...]
Ik had eerst ook een 6230 en moet zeggen dat ik met mijn W800i meer tevreden ben dus ik zou het doen als ik jou was.
[ Voor 19% gewijzigd door wd200 op 16-05-2006 23:19 ]
Syntagma schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 23:14:
Ik heb mn K750i meegenomen naar Amerika en heb er veel foto's mee gemaakt.
Nu doet het fotoknopje het niet meer echt goed (je weet wel, het knopje dat je indrukt om een foto te maken). Vaak focust hij niet of duurt het erg lang, en soms wil hij ook geen foto maken na het focussen. Ik weet niet of dit nu aan het knopje ligt of dat het iets anders is. Ik weet wel dat het begonnen is nadat een vriend van me op mn telefoon had gelegen met z'n hoofd ofzo..
Het lijkt ook erger te zijn met de nachtmodus aan en wanneer ik heb ingezoomd.. Vaag hoor.
Ben alleen bang dat als ik dit wil laten 'repareren' dat het veel geld kost.
#3vanpeltje schreef op zondag 14 mei 2006 @ 16:57:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem, en ik ben niet eens naar Amerika geweest!
...less is more
joystick = niet duurzaamwd200 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:41:
ik zit er aan te denken om een se w800i aan teschaffen na het zien van een aanbieding op t-mobile 1 jr 12.50 per maand.
hoe smst die ?
...less is more
Ik, in de mediaplayer onder "Meer" zit de equalizer; schuif alles omhoog en het geluid is harderRoflmao schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:25:
Hallo W800i fappers
Ik heb de W800i een paar weken en ik ben er echt super blij mee.
Camera is gewoon echt supergoed, geluid is super, batterij gaat lang mee.
Alleen het geluid van filmpjes en muziek is gewoon veel te laag, waarom is dit zo ?
Het ligt niet aan de telefoon, als beltoon is het geluid echt keihard (te hard zelfs)... Maar als ik in bestandsbeheer een geluidsbestand open is het geluid zacht en nee de volumetoetsen helpen niet... (staal al op max.)...
Wie weet hier een oplossing voor ?
Greetz Big-R
Ik ben van de 6230 overgestapt op de K750i. De agendafunctie is prima, maar...wd200 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:41:
hoe smst die ?
Bedoel je dat hij na 2 jaar intensief gebruik afbreekt, of dat je iedere twee maanden een nieuwe moet bestellen?
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Verwijderd
Verwijderd
Dat ligt eraan he, waar je nummers opgeslagen zijn. Als deze opgeslagen zijn op je SIM heb je ze ook automatisch in de andere foon. Otherwise, kun je ze exporteren via Float's Mobile of i.d. en ze daarna weer importeren naar je nieuwe foon.Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:59:
Hallo, ik heb een vraagIk ben van plan mijn SE k750i naar de fabriek op te sturen sinds ik nog maar 2 maanden fabrieksgarantie heb en het knuppeltje begint te storen, de camera maar half werkt en er nogal wat stof tussen mijn scherm zit. Nu moet ik dus voor 2/3 weken een andere telefoon gebruiken. Is het zo dat wanneer ik dan mijn SIM-kaart in een SIM-lock vrij toestel stop hij automatisch alle nummers heeft of moet ik die handmatig overzetten? (zucht...) Alvast bedankt!
Precies wat je zegtapNia schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:11:
misschien is er voor het Orange toestel nog geen nieuwere firmware dan R1AA008. Can someone shine a light?
Het is een oplossing, alleen het werkt bij muziek en niet bij filmpjes.Big-R schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 07:31:
[...]
Ik, in de mediaplayer onder "Meer" zit de equalizer; schuif alles omhoog en het geluid is harder
Ja/jawd200 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:54:
simlock (i)legaal verwijderen ? vervaling van de garantie ?
als ik er een ander cover op schroef vind wit lelijk, vervalt dan de garantie ?
Je kunt de bestanden gewoon op je memorystick kwijt. Persoonlijk maak ik altijd een nieuwe playlist aan. Zo werkt het in ieder geval wel.Rem_co schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:55:
Waar moet ik nu iets neerzetten als ik wil dat de W800i het gewoon herkend als ik op het walkman logo klik. Nu zet ik het gewoon op de telefoon maar kan die het alleen maar vinden via bestandsbeheer.
[ Voor 53% gewijzigd door BillSpaarbank op 18-05-2006 08:21 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Hier nog éénfunk-e schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:50:
[...]
[...]
Ik heb dit dus ook![]()
Weet iemand hoe dit kan?
Wil er wel ff op terugkomenSnirpo schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:26:
Eigenlijk had ik de k750 moeten kopen en een w800 firmware erop flashen maargoed daar hebben we het hier niet over.
I used to be schizophrenic, but we are okay now.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Kijk dit probleem heb ik dus 2 van de 6 keer gehad met de telefoons. Bij mij werd het er niet beter op. Ik heb de tel. om laten ruilen.Bjornson schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:34:
Ook ik zit met dat probleem van die happerende camera.. zoals jullie zeggen, focussen wel maar foto maken niet.
Een vriend van me die heeft ook een W800i en die maakt alleen foto's
als ie net iets boven het batterij klepje in de telefoon knijpt
Wat zouden deze problemen kunnen zijn?
Kon ik m maar als stuiterbal gebruiken. Nu kan ik er helemaal niks mee. Ik dacht nog even mezelf niet te geloven omdat het uitvergroot kon zijn maar niets is minder waar. Ben net gebeld door Orange, a.s. maandag komen ze m'n 6e w800i brengen...ksi schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 00:36:
maar je 6e toestel is wel wazig, je gebruikt hem niet als stuiterbal?
Hoezo omlaten ruilen? Ik heb met gsmeasy.nl gebeld en ze hadden van dit probleem met de K750i nog nooit te maken gehad. Ik heb de beste man verteld dat hier een draadje loopt en dat er wel meerdere klachten over zijn. Natuurlijk werkt hij voor 1 firma dus van die anderen zal ' em worst zijn.Wesnam schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:55:
[...]
Kijk dit probleem heb ik dus 2 van de 6 keer gehad met de telefoons. Bij mij werd het er niet beter op. Ik heb de tel. om laten ruilen.
[ Voor 10% gewijzigd door Roflmao op 19-05-2006 13:20 ]
Ja, ik heb hem inderdaad via gsmeasy.nl@ willy: Ik denk dat de order datum je garantie datum is. Vaak heb je een paar maanden uitloop hoor, dat komt volgens mij niet op de dag precies. Heb jij je telefoon toevallig via gsmeay.nl besteld?
[ Voor 12% gewijzigd door willy1986 op 19-05-2006 13:37 ]
Ik heb het toestel direct uit de orangeshop, niet via een derde partij. Telefoon en abonnement bij 1 firma heeft voor mij nu het voordeel dat ik nooit langer op een nieuwe hoef te wachten dan een week. Orange stuurt maandag een koerier die een nieuw toestel voor mij meebrengt en mijn kapotte w800i mee terugneemt. Omruilen dus.Tobiaz schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:06:
[...]
Hoezo omlaten ruilen? Ik heb met gsmeasy.nl gebeld en ze hadden van dit probleem met de K750i nog nooit te maken gehad.
Ik stuur mijn telefoon naar GSMEASY toe onder een antwoord nummer. dat is ook gratis en zij sturen hem weer naar dynafix. Wat is SESP?willy1986 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:30:
[...]
Ja, ik heb hem inderdaad via gsmeasy.nl
(volgens hun zou je zelf het toestel op moeten sturen op eigen kosten naar Dynafix. SESP versturen kapotte toestellen gratis..
Inmiddels heb ik een antwoord; garantie gaat in vanaf de orderdatum..19-05-2006 loopt ie dus af
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2006 15:55 ]
Envelopkosten? (en dan niet eens gekeken naar het risico van kwijtraken van post/ dan wel vernielen van poststukkenTobiaz schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:44:
[...]
Ik stuur mijn telefoon naar GSMEASY toe onder een antwoord nummer. dat is ook gratis en zij sturen hem weer naar dynafix. Wat is SESP?
[ Voor 7% gewijzigd door willy1986 op 19-05-2006 15:56 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Wwwillem op 19-05-2006 22:20 ]
Weet je ook wanneer? Wel irritant dat ik nu niet ken checken welke versie ik hebVerwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:51:
R1CA021 komt uit voor K750i
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
En bij allemaal die software opnieuw geinstalleerd ? Zou je die er niet eens een maandje aflaten hoe onhandig dit eventueel ook kan zijn met navigeren. Hele vreemde klacht helemaal bij je 5e toestel:s dat je een nieuwe hebt gekregen is echt super! Het enige recht wat je kan bietsen is een andere toestel, nokia ofzo. Je contact staat helemaal los van je toestel, contract heb je getekend en je hebt zelf een toestel gekozen.Wesnam schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 18:36:
Ik ga ook mijn bevindingen neerzetten na een half jaar het toestel in bezit te hebben. Waarschijnlijk ben ik een ontzettende pechvogel of een onhandige kluns, feit blijft dat ik inmiddels aan m'n vijfde! W800i ben binnen dit half jaar, en de zesde wordt maandag omgeruild met de vijfde.
Gelukkig allemaal garantie...
Situatie:
Een veelbeller, 62,50 euro per maand, Orange. Gebruik w800i sinds twee weken in combinatie met nav4all navigatie en een holux gpslim ontvanger. Gebruik dagelijks deze telefoon en zonder problemen een prima toestelletje geweest voor een aantal maanden.
Nu vraag ik mij af of ik hier ergens ook een recht heb om onder mijn contract uit te komen of eventueel in aanmerking kom voor een schadevergoeding. Eigenlijk wil ik niet van mijn contract af omdat Orange prima service verleent, alleen ben ik het nu zat om weer zoveel tijd te steken in dit gebeuren. Al met al ben ik dus aardig tevreden met Orange, zal ik NOOIT meer een Sony Ericsson aanschaffen en bekijk of ik contractueel of er mogelijkheden zijn om dit soort dingen op te vangen.
De HPM-70 headset (standaard bij w800) is te gebruiken met de radio, en is betere kwaliteit dan de standaard k750 headset. Te koop bij Phonehouse.Aubergine schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 11:59:
1. Me oordopjes zijn na 1 jaar al helemaal kapot en brak (die van k750i), weet iemand miss. nog goeie oordopjes die wat langer meegaan? En waarmee ik ook nog naar de radio kan luisteren.
Ehm, hierAubergine schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 11:59:
2. Hoe update ik me mobiel? Die link op de frontpage =dood,
Fantasy Warrior 2: Good, en Fantasy Warrior 2: Evil.Aubergine schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 11:59:
3. Ik zoek een leuke game voor op me mobiel (liefts een RPG met een lange speeltijd), iemand suggesties?
1
| > * < < * < * |
Doet je joystick je het niet meer? Of lukt het je gewoon niet om de firmware versie te achterhalen? Snap je de code niet? Of raak je gestrest als je ziet wat er allemaal over je scherm flitst?NaZ- schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 22:34:
[...]
Weet je ook wanneer? Wel irritant dat ik nu niet ken checken welke versie ik heb. Joystickje doet het niet meer zo goed
.
[ Voor 17% gewijzigd door willy1986 op 20-05-2006 13:19 ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq