Aubergine schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 15:49:
Waar kan ik Fantasy Warrior 2: Evil kopen?
[ Voor 49% gewijzigd door Eggy op 20-05-2006 23:52 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Aubergine schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 15:49:
[ Voor 49% gewijzigd door Eggy op 20-05-2006 23:52 ]
http://www.jamba.nl/jcw/g...anpid%3D3184812C839214855Aubergine schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 15:49:
[ Voor 14% gewijzigd door Eggy op 20-05-2006 23:53 ]
\_Specs_/
wd200 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:41:
ik zit er aan te denken om een se w800i aan teschaffen na het zien van een aanbieding op t-mobile 1 jr 12.50 per maand.
dit ter vervanging van me 6230.
maar een aantal vraagjes ?
Hoe is het joystickje ? in dat een beetje duurzaam.
zit er een agenda functie op alla 6230 ?
hoe smst die ?
Man, kan je beter voor de W810i gaan. die is veel verder ontwikkeld dan de K750i en de W800i.RickXX schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:51:
Je kan ook 1-jarig T-mobile Flex 15 nemen
Dan heb je 1 bundel waaruit je alles betaalt, sms, mms, telefoon etc. Nu zie jij waarschijnlijk Relax 100. Hiermee kan je alleen bellen (100 belminuten p/m). En als je wil sms'en kan je voor 3 euro extra per maand ook nog 30 sms'jes versturen.
Ik heb gehoord dat het joystickje (K750i) redelijk snel kapot gaat omdat er stof onder komt. Aangezien de K750i eigenlijk identiek zijn op wat leuke functies en uiterlijk na denk ik dat voor de w800i hetzlefde geld. Ik ben btw ook voor die actie gegaan (Flex 15 1 jarig) en ik ben er zeer tevreden over!
Het is nog steeds onduidelijk of het nou aan de software ligt of aan het toestel zelf (stof?)EricW schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:42:
[...]
Hier nog één
Echt zwaar frustrerend. Probeer je een foto / filmpje te maken, weigert m'n W800 in 80% van de gevallen gewoon dienst en hoor je een biepjeDan heb je soms wel de neiging dat ding te wurgen!
Wat ik dan dus meestal doe, is richten op iets anders (niet te donker / licht), op de knop drukken en vliegensvlug het echte object in het vizier krijgen, waarna de foto dus wel luktBovendien blijft ie dan ook gewoon filmen...
Iemand enig idee hoe dat kan? Iets met focussen wat niet lukt? Stof? Teruggaan?
Ik hoop een keer mijn K750i te upgraden naar W800i software. Die mediaplayer & flightmode zijn veel beter. Uiterlijk van K750i blijft domineren boven de W800iNRGetic schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:04:
[...]
Wil er wel ff op terugkomen![]()
Heb zelf een k750i en ben benieuwd hoe jij denkt de firmware van een w800i op een k750i te flashen.
Van de SE site:
UpdateService_Inst_2.6.4.9.exe
Bestandsgrootte 30 Mb
Versie 2.2.13.7d
Geschatte downloadtijd 74 minuten of minder bij de huidige verbinding.
Executable File (EXE)
Licentie Gratis
Voor systeem Windows 2000; Windows XP
Compatibel met Z1010; T610; P900; Z600; T630
K700i; S700i; F500i; K500i; K508i
P910i; V800; K300i; Z800i; K600i
K750i; D750i; W800i; J300i; V600i
K608i; Z520i; W550i; Z300i; K510i
Wanneer komt ie uit dan?Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:51:
R1CA021 komt uit voor K750i
vanpeltje
maarja tis dus gewoon met een tooltje die firmware derop zetten maar is dus illegaal..Bovenstaand verhaal is uiteraard ook van toepassing op het aanbieden van gemodificeerde firmwares. Aangezien ook dit soort modificaties aanpassingen doen in copyrighted materiaal kunnen ook deze niet toegestaan worden. Verwijzingen naar methoden en tools zijn tevens niet toegestaan.
Ik zou dus zeker niet kiezen voor die W810i, en dat heb ik ook niet gedaan.vanpeltje schreef op zondag 21 mei 2006 @ 01:48:
[...]
[...]
Man, kan je beter voor de W810i gaan. die is veel verder ontwikkeld dan de K750i en de W800i.
Hij is al te verkrijgen via de Hi.nl site voor 15 euro p/m.
Als K750i gebruiker zeg ik, ga voor de W810i!
[...]
Het is nog steeds onduidelijk of het nou aan de software ligt of aan het toestel zelf (stof?)
[...]
Ik hoop een keer mijn K750i te upgraden naar W800i software. Die mediaplayer & flightmode zijn veel beter. Uiterlijk van K750i blijft domineren boven de W800i
[...]
Wanneer komt ie uit dan?
\_Specs_/
Envelop kosten? Kom op joh wat kost dat nu? Ik heb een prachtig doosje met beschermende inhoud bij een computer zaak geritseld. Ik stuur mn tel op naar gsmEasy en zij sturen het door naarwilly1986 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:53:
[...]
Envelopkosten? (en dan niet eens gekeken naar het risico van kwijtraken van post/ dan wel vernielen van poststukken(vandaag restje A4 envelop in een gesealde zak ontvangen van de TPG met een standaard excuus kaartje
(inhoud was gelukkig nog wel heel) (aqueplantjes in plastic zak)
SESP?
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
[ Voor 13% gewijzigd door Aubergine op 21-05-2006 19:27 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Wyckse_witte op 21-05-2006 19:54 ]
vanpeltje
Ik zet 'm nooit harder dan de helft (4 blokjes) omdat ik dat hard zat vind.vanpeltje schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:14:
ff een belangrijke vraag.
Ik ben net in bezit van de Sony Ericsson HPM-70 oordopjes (verkrijgbaar bij de W800i)
Het is de eerste keer dat ik zulke soort oordopjes gebruik en maak me daarom zorgen over mijn gehoor.
Deze oordopjes zorgen voor optimaal geluid in mijn oren omdat ze diep zitten en het rubber mij geheel van mijn omgeving afsluit. Als ik die oordopjes in mn oren duw hoor ik niets meer om me heen (gevaarlijk in verkeer)
Ik vroeg me af, zijn deze oordopjes niet schadelijk voor het gehoor in gebruik? hoe hard mag het staan? hoe lang moet ik zn in mn oor houden? zonder dat mn gehoor achteruit gaat?
Het zijn fantastische dingen alleen ik vind mijn gehoor toch belangrijker.
Greetz Big-R
Doordat deze dopjes je oor afsluiten van omgevingsgeluid kan je het volume in verhouding zachter zetten. Dit is dus eigenlijk juist beter voor je oren.vanpeltje schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:14:
ff een belangrijke vraag.
Ik ben net in bezit van de Sony Ericsson HPM-70 oordopjes (verkrijgbaar bij de W800i)
Het is de eerste keer dat ik zulke soort oordopjes gebruik en maak me daarom zorgen over mijn gehoor.
Deze oordopjes zorgen voor optimaal geluid in mijn oren omdat ze diep zitten en het rubber mij geheel van mijn omgeving afsluit. Als ik die oordopjes in mn oren duw hoor ik niets meer om me heen (gevaarlijk in verkeer)
Ik vroeg me af, zijn deze oordopjes niet schadelijk voor het gehoor in gebruik? hoe hard mag het staan? hoe lang moet ik zn in mn oor houden? zonder dat mn gehoor achteruit gaat?
Het zijn fantastische dingen alleen ik vind mijn gehoor toch belangrijker.
\_Specs_/
Heb dezelfde Sony MDR-EX71 doppen (m'n 2e set alweer) en daarnaast ook de HPM-70 headset. Aangezien er geen specs bekend zijn van de HPM-70's wordt een vergelijking dus per definitie een ik-vind discussie. Alleen al het door jou genoemde verschil in prijs lijkt me echter een redelijk sterk argument om aan te tonen dan beide sets dus zeer waarschijnlijk niet hetzelfde zijnZiegoM schreef op zondag 21 mei 2006 @ 22:42:
[...]
Ik kan zeggen dat de HPM-70's inderdaad hetzelfde zijn als de ex71SL's, maar de opzetstukjes zijn wel degelijk anders.
Ik heb die software pas 2 weken dus alleen op de laatste geinstalleerd. Kan mijns inziens ook niet echt een oorzaak zijn. Binnen nu en 3 uurtjes komt mijn 6e W800i binnen en zal m eens grondig testen.stormfly schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 22:53:
[...]Maar ben wel heel benieuwd naar de oorzaak...zou het echt eens zonder die 3th party software proberen.
check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als het geen water of vochtschade is en je weet zeker dat je daarin gelijk hebt dan zou ik gewoon contact met sony zelf opnemen hiervoor. Je hebt immers nog garantie en geen enkel mankement is niet te fixen binnen de garantie, zelfs als het betekend dat je een nieuwe telefoon krijgt.Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 18:44:
Hey mensen, ik zit met een klein probleempje,
Ik heb mijn K750i nu 1 jaar, en me trilfuntie doet het niet meer. Ik heb nog wel garantie, maar die verloopt deze maand. Dus ik terug naar de winkel. Word mij verteld dat het niet te maken is. En dat het water of vocht -schade is.![]()
Ik snap hier niks van. Proberen ze mij nu gewoon te naaien of??
Help me
Verwijderd
Gewoon terug gaan en vragen of ze `m voor je opsturen.... Verder geen gezeur, die gasten weten toch niet wat de oorzaak is. Ze leggen gewoon een drempel voor je neer.... Lekker met een grote stap overheen stappenVerwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 18:44:
Hey mensen, ik zit met een klein probleempje,
Ik heb mijn K750i nu 1 jaar, en me trilfuntie doet het niet meer. Ik heb nog wel garantie, maar die verloopt deze maand. Dus ik terug naar de winkel. Word mij verteld dat het niet te maken is. En dat het water of vocht -schade is.![]()
Ik snap hier niks van. Proberen ze mij nu gewoon te naaien of??
Help me
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Volgens een zeker persoon op het mobile-review.com forumI just want to say that a new version of the k750i software is or will be available.
The new version will have R1CA021 as rersion number.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 23:34 ]
"Zie mij een toffe computer hebben!"
Mijne ook, en gaat het steeds minder doen sinds augustus (heb 'm vanaf de eerste dag dat hij in de winkel lag). Ik vind het zo irritant dat ik zo snel mogelijk een andere telefoon ga kopen, en het liefst zonder joystick. Klereding.418O2 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 05:43:
[b]Poll: Heb jij problemen met de joystick van je K750?
Mijne werkt ongeveer de helft van de tijd
Zo gezegd, zo gedaan.
zojuist de update gedaan en idd heb ik nu versie R1CA021 op mn K750iVerwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 23:33:
[...]
Volgens een zeker persoon op het mobile-review.com forum
bron
I don't drive fast, I only fly low!
Nice thankswilly1986 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 13:16:
# Door de volgende code in standby modus in te voeren kom je in het service menu
code:( < of > bedien je doormiddel van de joystick).
1 > * < < * < *
[...]
Doet je joystick je het niet meer? Of lukt het je gewoon niet om de firmware versie te achterhalen? Snap je de code niet? Of raak je gestrest als je ziet wat er allemaal over je scherm flitst?Lees dan onderstaand stappenplan;
Tip voor de startpost?!
- Maak een foto
- Verplaats/kopieer die foto middels usb kabel/Bluetooth/IR/cardreader naar je pc
- Rechtermuisklik op foto> Eigenschappen > tab Samenvatting > Geavanceerd
- En zie daar: alle eigenschappen van je gemaakte foto: Camera model
Gebruikte software
(< =Firmware versie) F-nummer, ISO-snelheid en belichtingstijd
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Heb je er ook 1 gehaald? En werkt het? Merk je een verschil itt de oude joystick? Ik moet het nog zo'n 5 maand met m'n joystickie doen...FlipFlink schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 13:36:
Ik weet niet of het hier als een is langs gekomen maar op Howardforums.com is er iemand die custom joysticks maakt die je gewoon op je oude kan zetten zonder dissemblage. Het werkt beter en is ook bestendiger voor stof. Heel handig voor spelletjes of gewoon navigeren door je telefoon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's van een tevreden klant in Belgie
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga er ook eentje halen omdat mijn oranje rubbertje van mn joystick eraf is. Dit lijkt me dan een mooie vervanger. De maker verkocht ze in kleine oplage voor $10, dit vanwege de arbeidsintensieve proces.
Topic op howardforums:
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=832609
Topic van de tevreden klant in Belgie op Franstalige forum:
http://www.forummobiles.c...f9d9eebff&showtopic=77248
[ Voor 3% gewijzigd door NaZ- op 23-05-2006 13:32 ]
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
[ Voor 55% gewijzigd door NRGetic op 23-05-2006 15:02 ]
I used to be schizophrenic, but we are okay now.
[ Voor 14% gewijzigd door NRGetic op 23-05-2006 14:19 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Wyckse_witte op 23-05-2006 15:12 ]
ja dat het geld kost heb ik gezien ja....Wyckse_witte schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 14:57:
Het werkt, dat kan ik uit eigen ervaring melden. Het kost ook geld, weet niet of je dat al ontdekt hadMaar afgezien daarvan: Je mag er hier niet over praten. Kwestie van tijd tot het hier weet blauw en rood ziet van de mod-breaks...
de nieuwste SE serie heeft een nokia-stijl knop ipv een joystick..reiker schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:52:
[...]
Mijne ook, en gaat het steeds minder doen sinds augustus (heb 'm vanaf de eerste dag dat hij in de winkel lag). Ik vind het zo irritant dat ik zo snel mogelijk een andere telefoon ga kopen, en het liefst zonder joystick. Klereding.
Hoe moet ik de TMobile versie updaten? En waar kan ik vinden wat daar de laatste versie van is?Rio schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:48:
Als je een branded versie hebt heb je niets te maken met de unbranded firmware waarover in deze topics steeds gesproken wordt. SEUS checkt je imei.
[ Voor 19% gewijzigd door BeZaX op 23-05-2006 19:52 ]
Verwijderd
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Ow ok danWyckse_witte schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:20:
Daar gaan we weer! Mijn allerbeste Renegade!.. 10 posts boven die van jou, dus hoogstwaarschijnlijk nog op hetzelfde scherm staat antwoord op je vraag..
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
vanpeltje
vanpeltje
Verwijderd
Dat is het em nou juist.. Het is dus NIET een kwestie van "even met SEUS de nieuwste W800 firmware naar m'n K750 flashen"Renegade! schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:30:
[...]
en wrm er geld voor betalen als je het zelf kan
Je hebt geen geluk dat je wellicht in Nederland woont want in België zat je amper over de helft van je garantie want daar krijg je sinds 2005 2 jaar op alles garantie. Op je GSM maar ook op alle andere dingen die je kan kopen. Alleen denk niet dat je garantie zal hebben op een plakje kaas want tegen die tijd is dat al niet meer zo lekker als toen je het kocht. Ik zou je wel aanraden toch nog eens in de handleiding te kijken. Want ik dacht dat 2 jaar iets Europees was. Of ben ik helemaal fout?vanpeltje schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 21:39:
Bjornson, weet je wat mij gewoon net overkomt?
Ik was buiten en mijn K750i scherm was gewoon niet meer zo fel als eerst waardoor ik bijna niks zag op het scherm. Ik vond het een beetje vreemd en dacht dat het misschien door het buitenlicht kwam maar normaal zie ik het wel altijd goed.
Wat deed ik toen... mijn telefoon uit. Batterij eruit gehaald, batterij weer terug, telefoon aan proberen te zetten maar hij ging niet meer aan.
Thuis geprobeerd in de lader te doen, misschien dat ie dan nog aanspringt maar helaas.
Mijn telefoon is zojuist overleden! Wat kan ik nog meer proberen?
Ik heb de batterij, memorystick, simkaart al vaak eruit gehaald, terug gedaan, proberen aan te zetten. In het stopcontact, aansluiten op de pc. Hij reageert op niets meer!
Ik baal er van omdat ik mijn telefoon heb gekocht om 19 mei 2005. Dus hij is gewoon over de garantieperiode heen.
in een woord HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeft iemand nog wat tips voor mij?
Openmaken misschien?
Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Ik hoop dat dit niemand overkomt....
Aan de pc koppelen en firmware proberen upgraden?vanpeltje schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 21:39:
Bjornson, weet je wat mij gewoon net overkomt?
Ik was buiten en mijn K750i scherm was gewoon niet meer zo fel als eerst waardoor ik bijna niks zag op het scherm. Ik vond het een beetje vreemd en dacht dat het misschien door het buitenlicht kwam maar normaal zie ik het wel altijd goed.
Wat deed ik toen... mijn telefoon uit. Batterij eruit gehaald, batterij weer terug, telefoon aan proberen te zetten maar hij ging niet meer aan.
Thuis geprobeerd in de lader te doen, misschien dat ie dan nog aanspringt maar helaas.
Mijn telefoon is zojuist overleden! Wat kan ik nog meer proberen?
Ik heb de batterij, memorystick, simkaart al vaak eruit gehaald, terug gedaan, proberen aan te zetten. In het stopcontact, aansluiten op de pc. Hij reageert op niets meer!
Ik baal er van omdat ik mijn telefoon heb gekocht om 19 mei 2005. Dus hij is gewoon over de garantieperiode heen.
in een woord HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeft iemand nog wat tips voor mij?
Openmaken misschien?
Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Ik hoop dat dit niemand overkomt....
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Niks
Verwijderd
vanpeltje
ik heb nogmaals een update via sues gedaan en master reset gedaan, geen resultaat .Nog steeds geen t9 nederlands. Iemand suggesties?saxion schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:39:
Ik heb in dit forum van heel veel mensen gelezen dat ze de Nederlandse invoertaal kwijt zijn op de W800/ k750i.
Ik heb zelf een w800 en heb hetzelfde probleem met de taal. Alleen de engelse invoertaal in beschikbaar. Hoe krijg ik dit weer terug in de nederlandse taal?? iemand?![]()
Eerst je tel leeg (master reset) dan pas updaten. Mja dat lukt nu waarschijnlijk niet meer...?saxion schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:35:
[...]
ik heb nogmaals een update via sues gedaan en master reset gedaan, geen resultaat .Nog steeds geen t9 nederlands. Iemand suggesties?
Greetz Big-R
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ik heb net de update gedaan (voor mijn W800i) en ik krijg geen r1ca021 maar gewoon weer R1BC002.Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 22:09:
sinds vanavond doet update service het bij mij weer en de nieuwe update staat erop nl.:
r1ca021
T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1
ja die is voor de k750ie1ias schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:56:
[...]
Ik heb net de update gedaan (voor mijn W800i) en ik krijg geen r1ca021 maar gewoon weer R1BC002.
Is die update voor de K750i?
vanpeltje
[ Voor 17% gewijzigd door schnumi op 24-05-2006 20:47 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic
mjah, niet dus. Ik kan de w800i nergens meer selecteren als toestel, ik zie alleen nog de 810Wessee schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:21:
@AleXnl: die kun je gewoon combineren met elkaar..moet je eerst de telefoon selecteren en dan het abonnement..
Verwijderd
https://www.t-mobile.nl/p...aidDetails&ProductId=2596AleXnl schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 22:00:
[...]
mjah, niet dus. Ik kan de w800i nergens meer selecteren als toestel, ik zie alleen nog de 810
Zover was ik ook, ooit. Maar kan het niet terug vinden, en als ik die link volg: "De inhoud van je winkelwagen kan niet worden gecombineerd met een Sony Ericsson W800i. Leeg je winkelwagen om een Sony Ericsson W800i te kunnen toevoegen."
[ Voor 7% gewijzigd door Alexji op 24-05-2006 23:33 ]
Verwijderd
Ik heb nog een K750i frontje liggen in nieuw staat. Heb ik gekocht voor mijn w800i en er precies 1 keer op gehad maar het was mijn ideale frontje niet. Mag je van mij overnemen.Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 10:22:
Hallo medetweakers, ik heb n probleempje. Ik liet laatst mijn d750 vallen en er zit nu een barst in het plastic schermpje. Daarom wil ik een nieuwe behuizing kopen. Is er een andere mogelijkheid om de behuizing van de d750 of de w800 te kopen dan via die chinese websites waar je alleen vooruit kan betalen. Ik woon in Utrecht dus als iemand toevallig een winkel kent in deze stad of in Rotterdam waar ik studeer, zou dat mooi zijn.
Bij voorbaat dank.
Dit wil ik ook graag weten. Van een gewone nokia telefoon zijn ze niet te halen omdat deze beveiligd zijn.Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:05:
heeft iemand ook de nokia sms toon voor de w800i?
[ Voor 86% gewijzigd door hk12nl op 25-05-2006 12:21 ]
©2004
Kan iemand me dit vertellen?KiTsEr schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 19:36:
[...]
Hoe moet ik de TMobile versie updaten? En waar kan ik vinden wat daar de laatste versie van is?
Verwijderd
Ja voor de k750i.P.S.
Is er nu al officeel een nieuwe firmware versie uit?
Verwijderd
Ik wil je frontje best overnemen, is er een kans dat je deze er ook voor mij op kan schroeven, ben namelijk nogal onhandig in dat soort dingen. Je kunt me anders even e-mailen op 294525cm@student.eur.nlSS2 Harem schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 12:18:
[...]
Ik heb nog een K750i frontje liggen in nieuw staat. Heb ik gekocht voor mijn w800i en er precies 1 keer op gehad maar het was mijn ideale frontje niet. Mag je van mij overnemen.
[...]
Dit wil ik ook graag weten. Van een gewone nokia telefoon zijn ze niet te halen omdat deze beveiligd zijn.
P.S.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Verwijderd
dies dood, moet je ff opnieuw flashen. Heb ik ook een keer gehad, was niet eens van plan hem te flashen en deed het daarna gewoon niet meer.Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:39:
Ik had gister mijn K750i aan de computer aangesloten via de datakabel, na 10 min. krijg ik ineens een wit scherm en zit hij helemaal vast. Ik haal de batterij er vervolgens uit en doe hem er weer in, vervolgens doet hij helemaal niets meer, ook niet opladen. Weet iemand wat dit is?
het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit
Goed nieuws!SkaarS schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 02:02:
YEAH! M'n telefoon is weer Nederlands... had de hoop bijna al opgegeven en het vod het raam uit geslingerd! Dankzij de nieuwste update is het weer voor elkaar.![]()
[ Voor 18% gewijzigd door Big-R op 26-05-2006 14:50 ]
Greetz Big-R
Mwa voor zover ik weet niet super veel. Maarja wie ben ik...Big-R schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 02:23:
[...]
Goed nieuws!
Wat zijn de veranderingen? Wil niet een risico lopen terwijl er geen veranderingen zijn
Wie weet het E-mail adres van sony? Ik ben m'n oordopje (rubbertje) kwijt van die HMP-70![]()
Of weet iemand of je alleen die dopies kan kopen?
http://cnn.cn/shop/sonyericsson-k750i-c-28_105.htmlVerwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 10:22:
Hallo medetweakers, ik heb n probleempje. Ik liet laatst mijn d750 vallen en er zit nu een barst in het plastic schermpje. Daarom wil ik een nieuwe behuizing kopen. Is er een andere mogelijkheid om de behuizing van de d750 of de w800 te kopen dan via die chinese websites waar je alleen vooruit kan betalen. Ik woon in Utrecht dus als iemand toevallig een winkel kent in deze stad of in Rotterdam waar ik studeer, zou dat mooi zijn.
Bij voorbaat dank.
VIC_TOR schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 23:25:
jemmig
ik doe net een update (niet de eerste voor mij) en tegen het end krijg ik de melding dat het niet gelukt is. vervolgens gaat mijn telefoon niet meer aan en een nieuwe update is nu ook niet meer mogelijk. Conclusie: telefoon dood !
Ik doe alles precies volgens het boekje en toch overkomt zoiets je. Waar is die recovery mode als je hem nodig hebt. De huidige seus tool is waardeloos vergeleken met de ouderwetse.
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:39:
Ik had gister mijn K750i aan de computer aangesloten via de datakabel, na 10 min. krijg ik ineens een wit scherm en zit hij helemaal vast. Ik haal de batterij er vervolgens uit en doe hem er weer in, vervolgens doet hij helemaal niets meer, ook niet opladen. Weet iemand wat dit is?
Dat probleem had ik deze week ook, oplossing:Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 22:33:
[...]
dies dood, moet je ff opnieuw flashen. Heb ik ook een keer gehad, was niet eens van plan hem te flashen en deed het daarna gewoon niet meer.
ja, wil die smstoon ook hebben.. miss ff zoeken met Kazaa of limewire?SS2 Harem schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 12:18:
[...]
Ik heb nog een K750i frontje liggen in nieuw staat. Heb ik gekocht voor mijn w800i en er precies 1 keer op gehad maar het was mijn ideale frontje niet. Mag je van mij overnemen.
[...]
Dit wil ik ook graag weten. Van een gewone nokia telefoon zijn ze niet te halen omdat deze beveiligd zijn.
P.S.
vanpeltje
Verwijderd
schnumi schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 20:46:
Ik kan helemaal geen updates meer doen.![]()
Dit komt er in beeld:
[afbeelding]
Heb al diverse malen geprobeerd het programma te verwijderen en er weer opnieuw op te zetten, alles uit het register halen maar daar kan ik niks geen restanten vinden. Ook een oudere versie van het programma installeren werkt niet.![]()
Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen? Heb gewoon de nieuwste Macromedia player en alles werkte altijd goed hiervoor.
Macromedia opnieuw installeren haalde ook niks uit, hoe kun je Macromedia trouwens uninstallen?
edit: overigens zie ik net ook een dikke spelfout in die tekst "verision".
Welke uninstaller bedoel je? Ik heb namelijk hetzelfde probleem, en ik heb de flash player uninstaller geprobeerd maar zonder resultaat.schnumi schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:15:
Ok heb het voor mekaar alles werkt gelukkig weer.![]()
Die uninstaller moet je via de zoekfunctie van die macromedia site afhalen, lekker handig hoor.![]()
Maargoed net geupdate en alles werkt netjes.
Verwijderd
Heb ik al op gezocht. Niks gevonden.ja, wil die smstoon ook hebben.. miss ff zoeken met Kazaa of limewire?
en die nieuwe officiele firmware is idd net uit. Verschil is iig de camera. Verder heb ik nog niet ontdekt.
©2004
[ Voor 2% gewijzigd door hk12nl op 26-05-2006 22:47 . Reden: Oeps 2 keer achter elkaar. |:( ]
©2004
vanpeltje
Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq