Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 7.547 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Aubergine schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 15:49:
Waar kan ik Fantasy Warrior 2: Evil kopen?
Modbreak:Enkel een link had ook wel voldaan, hebben anderen er tenminsteook direct profijt van.

[ Voor 49% gewijzigd door Eggy op 20-05-2006 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Juan_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-07-2022
Aubergine schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 15:49:
Waar kan ik Fantasy Warrior 2: Evil kopen?
http://www.jamba.nl/jcw/g...anpid%3D3184812C839214855

Modbreak:Laten we PM/e-mail verzoeken ook maar even achterwege laten.

[ Voor 14% gewijzigd door Eggy op 20-05-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Ik heb vandaag mn W800i van de goedkope T-Mobile actie binnengekregen.

Is het nu wel of niet mogelijk deze te updaten dmv SEUS?

Als ik SEUS opstart op mn PC krijg ik een stuk of 6 keer dat filmpje te zien met het logo en daarna zegt hij 'Service not available' ofzoiets. Iemand anders hetzelfde probleem op dit moment?

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
wd200 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:41:
ik zit er aan te denken om een se w800i aan teschaffen na het zien van een aanbieding op t-mobile 1 jr 12.50 per maand.

dit ter vervanging van me 6230.
maar een aantal vraagjes ?
Hoe is het joystickje ? in dat een beetje duurzaam.
zit er een agenda functie op alla 6230 ?

hoe smst die ?
RickXX schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:51:
Je kan ook 1-jarig T-mobile Flex 15 nemen

Dan heb je 1 bundel waaruit je alles betaalt, sms, mms, telefoon etc. Nu zie jij waarschijnlijk Relax 100. Hiermee kan je alleen bellen (100 belminuten p/m). En als je wil sms'en kan je voor 3 euro extra per maand ook nog 30 sms'jes versturen.

Ik heb gehoord dat het joystickje (K750i) redelijk snel kapot gaat omdat er stof onder komt. Aangezien de K750i eigenlijk identiek zijn op wat leuke functies en uiterlijk na denk ik dat voor de w800i hetzlefde geld. Ik ben btw ook voor die actie gegaan (Flex 15 1 jarig) en ik ben er zeer tevreden over!
Man, kan je beter voor de W810i gaan. die is veel verder ontwikkeld dan de K750i en de W800i.
Hij is al te verkrijgen via de Hi.nl site voor 15 euro p/m.

Als K750i gebruiker zeg ik, ga voor de W810i!
EricW schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:42:
[...]

Hier nog één :(

Echt zwaar frustrerend. Probeer je een foto / filmpje te maken, weigert m'n W800 in 80% van de gevallen gewoon dienst en hoor je een biepje :| Dan heb je soms wel de neiging dat ding te wurgen!

Wat ik dan dus meestal doe, is richten op iets anders (niet te donker / licht), op de knop drukken en vliegensvlug het echte object in het vizier krijgen, waarna de foto dus wel lukt 8)7 Bovendien blijft ie dan ook gewoon filmen...

Iemand enig idee hoe dat kan? Iets met focussen wat niet lukt? Stof? Teruggaan?
Het is nog steeds onduidelijk of het nou aan de software ligt of aan het toestel zelf (stof?)
NRGetic schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:04:
[...]

Wil er wel ff op terugkomen :P
Heb zelf een k750i en ben benieuwd hoe jij denkt de firmware van een w800i op een k750i te flashen.

Van de SE site:
UpdateService_Inst_2.6.4.9.exe

Bestandsgrootte 30 Mb
Versie 2.2.13.7d
Geschatte downloadtijd 74 minuten of minder bij de huidige verbinding.
Executable File (EXE)
Licentie Gratis
Voor systeem Windows 2000; Windows XP

Compatibel met Z1010; T610; P900; Z600; T630
K700i; S700i; F500i; K500i; K508i
P910i; V800; K300i; Z800i; K600i
K750i; D750i; W800i; J300i; V600i
K608i; Z520i; W550i; Z300i; K510i
Ik hoop een keer mijn K750i te upgraden naar W800i software. Die mediaplayer & flightmode zijn veel beter. Uiterlijk van K750i blijft domineren boven de W800i :)
Wanneer komt ie uit dan?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Hoe wou je die software gaan upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastercard
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 19:46
Bovenstaand verhaal is uiteraard ook van toepassing op het aanbieden van gemodificeerde firmwares. Aangezien ook dit soort modificaties aanpassingen doen in copyrighted materiaal kunnen ook deze niet toegestaan worden. Verwijzingen naar methoden en tools zijn tevens niet toegestaan.
maarja tis dus gewoon met een tooltje die firmware derop zetten maar is dus illegaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

vanpeltje schreef op zondag 21 mei 2006 @ 01:48:
[...]

[...]

Man, kan je beter voor de W810i gaan. die is veel verder ontwikkeld dan de K750i en de W800i.
Hij is al te verkrijgen via de Hi.nl site voor 15 euro p/m.

Als K750i gebruiker zeg ik, ga voor de W810i!

[...]

Het is nog steeds onduidelijk of het nou aan de software ligt of aan het toestel zelf (stof?)

[...]

Ik hoop een keer mijn K750i te upgraden naar W800i software. Die mediaplayer & flightmode zijn veel beter. Uiterlijk van K750i blijft domineren boven de W800i :)

[...]
Wanneer komt ie uit dan?
Ik zou dus zeker niet kiezen voor die W810i, en dat heb ik ook niet gedaan.
Waarom? Omdat hij veel duurder is, ook met die actie die je hierboven aanhaalt. Die is namelijk voor 2 jaar.

Dus Hi.nl: 24 maanden x 15 euro = 360 euro
of je gaat voor 1 jaar Hi15: 309 euro voor de w810i + 12 maanden x 15 = 489 euro

T-Mobile's w800i is gewoon maar 12 x 12,50 = 150 euro

en dan is voor mij de keuze snel gemaakt, ondanks dat ik de w810i ook wel een iets betere telefoon vind. :)

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

willy1986 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:53:
[...]

Envelopkosten? (en dan niet eens gekeken naar het risico van kwijtraken van post/ dan wel vernielen van poststukken 8)7 (vandaag restje A4 envelop in een gesealde zak ontvangen van de TPG met een standaard excuus kaartje :X (inhoud was gelukkig nog wel heel) (aqueplantjes in plastic zak)
SESP?
Envelop kosten? Kom op joh wat kost dat nu? Ik heb een prachtig doosje met beschermende inhoud bij een computer zaak geritseld. Ik stuur mn tel op naar gsmEasy en zij sturen het door naar
Dynafix. Ik kan het ook zelf naar dynafix sturen maar dan moet ik verzend kosten betalen.
Die SESP's die je noemt zitten niet bij mij in de buurt en dynafix is zelf ook een SESP dus ja ik zie het probleem niet.

Sony Ericsson High Volume Center (alle reparaties en software updates)

Dynafix After Sales Services
Daelderweg 21
6361 HK Nuth
045-5656167

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Is dat pookje bij de k750i sterk? Ik gebruik het nu best vaak voor games, maar ik lees ook vaak dat bij mensen plotseling hun pookje kapot gaan :?

En is R1N035 up-to-date voor een k750i?

[ Voor 13% gewijzigd door Aubergine op 21-05-2006 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 12:07
up-to-date?? Nee, niet bepaald..

R1CA021 komt er aan..
R1BC002: (9 maart 2006)
R1AA008: (14 december 2005)
R1N035: (16 september 2005)

[ Voor 4% gewijzigd door Wyckse_witte op 21-05-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
ff een belangrijke vraag.
Ik ben net in bezit van de Sony Ericsson HPM-70 oordopjes (verkrijgbaar bij de W800i)
Het is de eerste keer dat ik zulke soort oordopjes gebruik en maak me daarom zorgen over mijn gehoor.
Deze oordopjes zorgen voor optimaal geluid in mijn oren omdat ze diep zitten en het rubber mij geheel van mijn omgeving afsluit. Als ik die oordopjes in mn oren duw hoor ik niets meer om me heen (gevaarlijk in verkeer :) )

Ik vroeg me af, zijn deze oordopjes niet schadelijk voor het gehoor in gebruik? hoe hard mag het staan? hoe lang moet ik zn in mn oor houden? zonder dat mn gehoor achteruit gaat?

Het zijn fantastische dingen alleen ik vind mijn gehoor toch belangrijker.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Die dopjes op zich zijn uiteraard niet schadelijk voor je gehoor. Ik weet niet precies wat voor antwoord je verwacht (tabel met voorgeschreven maximaal aantal draaguren ofzo??) maar bij dit soort dingen wordt jij als gebruiker gewoon geacht je gezond verstand te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
vanpeltje schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:14:
Ik ben net in bezit van de Sony Ericsson HPM-70 oordopjes (verkrijgbaar bij de W800i)
Het is de eerste keer dat ik zulke soort oordopjes gebruik en maak me daarom zorgen over mijn gehoor.
Deze oordopjes zorgen voor optimaal geluid in mijn oren omdat ze diep zitten en het rubber mij geheel van mijn omgeving afsluit. Als ik die oordopjes in mn oren duw hoor ik niets meer om me heen (gevaarlijk in verkeer :) )

Ik vroeg me af, zijn deze oordopjes niet schadelijk voor het gehoor in gebruik? hoe hard mag het staan? hoe lang moet ik zn in mn oor houden? zonder dat mn gehoor achteruit gaat?

Ik zet 'm nooit harder dan de helft (4 blokjes) omdat ik dat hard zat vind.

Met veel Sony Discmans had je AVLS, waarmee je simpelweg het volume niet harder kon zetten als die optie aan stond. Ik vind het wel jammer dat dat er niet opzit.

Verder lijkt het me niet erg hoelang je ze erin hebt zitten, maar wie heeft die dingen er nu 8 uur inzitten? (non-stop)

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

vanpeltje schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:14:

Doordat deze dopjes je oor afsluiten van omgevingsgeluid kan je het volume in verhouding zachter zetten. Dit is dus eigenlijk juist beter voor je oren.
Ik zou ze overigens niet in het verkeer gebruiken inderdaad.

Ik ben overigens ook in het bezit van de Sony MDR-ex71SL oordopjes waarvan iedereen denkt dat het dezelfde zijn als die van de HPM-70. Ik kan zeggen dat de HPM-70's inderdaad hetzelfde zijn als de ex71SL's, maar de opzetstukjes zijn wel degelijk anders.

Die van ex71SL's zijn van siliconen en die van HPM-70 zijn van rubber en ik had niet verwacht dat dat wat uit zou maken, maar dat doet het wel degelijk. De opzetstukjes van de ex71sl's sluiten je oor veel beter af, wat resulteert in een beter geluid. Wel zijn de HPM-70's zeer veel kwaliteit voor je geld (30 euro ipv 55 euro voor de 71SL's). Ik gebruik nu gewoon de HPM-70 met opzetstukjes van de ex-71sl's :)

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik heb ze altijd op 6 blokjes staan, Mega Bass aan. :9
Nog geen last van mijn gehoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
ZiegoM schreef op zondag 21 mei 2006 @ 22:42:
[...]

Ik kan zeggen dat de HPM-70's inderdaad hetzelfde zijn als de ex71SL's, maar de opzetstukjes zijn wel degelijk anders.
Heb dezelfde Sony MDR-EX71 doppen (m'n 2e set alweer) en daarnaast ook de HPM-70 headset. Aangezien er geen specs bekend zijn van de HPM-70's wordt een vergelijking dus per definitie een ik-vind discussie. Alleen al het door jou genoemde verschil in prijs lijkt me echter een redelijk sterk argument om aan te tonen dan beide sets dus zeer waarschijnlijk niet hetzelfde zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iddefridde
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:50
ik vroeg me af of het ook mogenlijk is om de spelletjes die ik heb ook op mijn pc kan afspelen. want om nou 400 spelletjes in 1 keer op me mobeil te zetten en te gaan testen schiet niet echt op. dus ik denk mijn pc is dan wat gebruiksvriendelijker en sneller. en dan vertraag ik mijn mobiel niet zo.
dus mijn vraag is of er een spprt van emulator is die er voor zorgd dat je ze ook op je pc kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Laatst online: 11-09 14:21
stormfly schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 22:53:
[...]Maar ben wel heel benieuwd naar de oorzaak...zou het echt eens zonder die 3th party software proberen.
Ik heb die software pas 2 weken dus alleen op de laatste geinstalleerd. Kan mijns inziens ook niet echt een oorzaak zijn. Binnen nu en 3 uurtjes komt mijn 6e W800i binnen en zal m eens grondig testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxion
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08-2023
Ik heb in dit forum van heel veel mensen gelezen dat ze de Nederlandse invoertaal kwijt zijn op de W800/ k750i.

Ik heb zelf een w800 en heb hetzelfde probleem met de taal. Alleen de engelse invoertaal in beschikbaar. Hoe krijg ik dit weer terug in de nederlandse taal?? iemand? :( :(

check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
probeer eens een Master Reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxion
dat heb ik al meerdere keren gedaan.

Ook een update via internet uitgevoerd en daarna nog een master reset. Deze hebben geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer kun je die update (R1CA021) in europa nou updaten via SEUS
ik heb ergens gelezen dat het in azie of zo al kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, ik zit met een klein probleempje,

Ik heb mijn K750i nu 1 jaar, en me trilfuntie doet het niet meer. Ik heb nog wel garantie, maar die verloopt deze maand. Dus ik terug naar de winkel. Word mij verteld dat het niet te maken is. En dat het water of vocht -schade is. :S

Ik snap hier niks van. Proberen ze mij nu gewoon te naaien of??

Help me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 18:44:

Ik heb mijn K750i nu 1 jaar, en me trilfuntie doet het niet meer. Ik heb nog wel garantie, maar die verloopt deze maand. Dus ik terug naar de winkel. Word mij verteld dat het niet te maken is. En dat het water of vocht -schade is. :S

Help me
Als het geen water of vochtschade is en je weet zeker dat je daarin gelijk hebt dan zou ik gewoon contact met sony zelf opnemen hiervoor. Je hebt immers nog garantie en geen enkel mankement is niet te fixen binnen de garantie, zelfs als het betekend dat je een nieuwe telefoon krijgt.

Wanneer jij nog garantie hebt en je hebt het toestel naar behoren gebruikt (lees: niet mee in bad gelegen of in je bier gegooid op de zaterdagnacht) dan sta je volgens mij gewoon in je recht een oplossing te eisen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 2ehands K750I gekocht, en nou draait die nog op de allereerste firmware, maar als ik alle stappen volgen bij SEUS dan krijg ik te lezen dat ik al de nieuwste versie erop heb staan.

Iemand enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
Dat heb ik ook. Ik heb de Tmobile versie van de W800. Er staat firmware R1AA008 op. Dit is toch niet de laatste? Waar worden de firmware versie trouwens bij gehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:37

Rio

Ik heb al een boek

Als je een branded versie hebt heb je niets te maken met de unbranded firmware waarover in deze topics steeds gesproken wordt. SEUS checkt je imei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 18:44:

Help me
Gewoon terug gaan en vragen of ze `m voor je opsturen.... Verder geen gezeur, die gasten weten toch niet wat de oorzaak is. Ze leggen gewoon een drempel voor je neer.... Lekker met een grote stap overheen stappen

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I just want to say that a new version of the k750i software is or will be available.
The new version will have R1CA021 as rersion number.
Volgens een zeker persoon op het mobile-review.com forum

bron

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Poll: Heb jij problemen met de joystick van je K750/W800 ?
Ja
Soms
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=131788&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Mijne werkt ongeveer de helft van de tijd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micros
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10-2024

Micros

M'n nummerbord in de USA

Even voor de duidelijkheid, volgens de Sony Ericsson Knowledge Base kunnen al deze telefoons 4GB Memory Stick Pro Duo's aan. Zie http://www.sonyericsson.c...&zone=ps&lm=ps1&pid=10242

Q: What size of Memory Stick Duo Pro is supported (D750/K750/W800/W810 series)
A: The maximum capacity of Memory Stick Duo™ supported by the phone is 4 GB.

Ik kom er alleen niet achter of dat alleen vanaf een bepaalde firmware versie is... Iemand?

"Zie mij een toffe computer hebben!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:55

reiker

dan jij!

418O2 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 05:43:
[b]Poll: Heb jij problemen met de joystick van je K750?

Mijne werkt ongeveer de helft van de tijd :/
Mijne ook, en gaat het steeds minder doen sinds augustus (heb 'm vanaf de eerste dag dat hij in de winkel lag). Ik vind het zo irritant dat ik zo snel mogelijk een andere telefoon ga kopen, en het liefst zonder joystick. Klereding.

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:16
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 23:33:
[...]

Volgens een zeker persoon op het mobile-review.com forum

bron
zojuist de update gedaan en idd heb ik nu versie R1CA021 op mn K750i

hier de volledige info:

camera swversie: 5.3
content versie: PA19

update: europe_3

kan er voor de rest weinig aan ontdekken iig ;)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

willy1986 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 13:16:
# Door de volgende code in standby modus in te voeren kom je in het service menu
code:
1
> * < < * < *
( < of > bedien je doormiddel van de joystick).

[...]

Doet je joystick je het niet meer? Of lukt het je gewoon niet om de firmware versie te achterhalen? Snap je de code niet? Of raak je gestrest als je ziet wat er allemaal over je scherm flitst? :P Lees dan onderstaand stappenplan;
  • Maak een foto
  • Verplaats/kopieer die foto middels usb kabel/Bluetooth/IR/cardreader naar je pc
  • Rechtermuisklik op foto> Eigenschappen > tab Samenvatting > Geavanceerd
  • En zie daar: alle eigenschappen van je gemaakte foto: Camera model ;) Gebruikte software
    (< =Firmware versie) F-nummer, ISO-snelheid en belichtingstijd
Tip voor de startpost?!
Nice thanks :)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

FlipFlink schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 13:36:
Ik weet niet of het hier als een is langs gekomen maar op Howardforums.com is er iemand die custom joysticks maakt die je gewoon op je oude kan zetten zonder dissemblage. Het werkt beter en is ook bestendiger voor stof. Heel handig voor spelletjes of gewoon navigeren door je telefoon

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Foto's van een tevreden klant in Belgie
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ga er ook eentje halen omdat mijn oranje rubbertje van mn joystick eraf is. Dit lijkt me dan een mooie vervanger. De maker verkocht ze in kleine oplage voor $10, dit vanwege de arbeidsintensieve proces.

Topic op howardforums:
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=832609
Topic van de tevreden klant in Belgie op Franstalige forum:
http://www.forummobiles.c...f9d9eebff&showtopic=77248
Heb je er ook 1 gehaald? En werkt het? Merk je een verschil itt de oude joystick? Ik moet het nog zo'n 5 maand met m'n joystickie doen...

edit:
Oops, 2 posts achter elkaar |:( mja :+

[ Voor 3% gewijzigd door NaZ- op 23-05-2006 13:32 ]

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Ben ff op onderzoek uitgegaan op internet hoe je de firmware van een w800i op een K750i kan flashen

verwijderde link

/edit: in de instructie staat dat je over een account moet beschikken bij davinciteam. verwijderde link. Makkelijk als je dit van te voren doet lijkt mij.

Na de flash:
- Flight Mode (net als bij de w800i) kan ik (nog) niet bevestigen
- Betere mediaplayer (wat dat mag inhouden, heb geen w800i...duh)

BTW: heb het zelf nog niet geprobeerd ;). Ga ik vanavond waarschijnlijk doen.

Iemand reeds ervaringen hiermee?

[ Voor 55% gewijzigd door NRGetic op 23-05-2006 15:02 ]

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Joystick werkt hier prima, heb er nog steeds geen problemen mee gehad :)

[ Voor 75% gewijzigd door GGS_206 op 23-05-2006 14:16 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

GGS_106 wijzigde zijn bericht

Volgens mij is het unlocken van een gsm illegaal. Ik heb een unbranded k750i en ik wil enkel de firmware van een w800i op mijn k750i hebben. Wat is daar illegaal aan?

[ Voor 14% gewijzigd door NRGetic op 23-05-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Het werkt, dat kan ik uit eigen ervaring melden. Het kost ook geld, weet niet of je dat al ontdekt had :) Maar afgezien daarvan: Je mag er hier niet over praten <edit: omdat die club die je noemt ook aan unlocken, debranden en dat soort minder legale dingen doet>. Kwestie van tijd tot het hier weer blauw en rood ziet van de mod-breaks...

[ Voor 22% gewijzigd door Wyckse_witte op 23-05-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Wyckse_witte schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 14:57:
Het werkt, dat kan ik uit eigen ervaring melden. Het kost ook geld, weet niet of je dat al ontdekt had :) Maar afgezien daarvan: Je mag er hier niet over praten. Kwestie van tijd tot het hier weet blauw en rood ziet van de mod-breaks...
ja dat het geld kost heb ik gezien ja....

links verwijderd in vorige post :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 11:03
reiker schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:52:
[...]

Mijne ook, en gaat het steeds minder doen sinds augustus (heb 'm vanaf de eerste dag dat hij in de winkel lag). Ik vind het zo irritant dat ik zo snel mogelijk een andere telefoon ga kopen, en het liefst zonder joystick. Klereding.
de nieuwste SE serie heeft een nokia-stijl knop ipv een joystick..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Rio schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:48:
Als je een branded versie hebt heb je niets te maken met de unbranded firmware waarover in deze topics steeds gesproken wordt. SEUS checkt je imei.
Hoe moet ik de TMobile versie updaten? En waar kan ik vinden wat daar de laatste versie van is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:22
Net me telefoon ook geupdate... nu reageert niet meer (hij wil niet meer opstarten). Nee dit is niet de eerste keer dat ik update. Ik heb de telefoon al sinds het begin en heb elke FW update mee gemaakt. :(

Waar is de recovery mode gebleven in de update software? Vroeger zat dat er altijd erbij...

[ Voor 19% gewijzigd door BeZaX op 23-05-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ge-update naar R1CA021!
geen idee wat er nou precies anders is, maar er is dus een nieuwe firmware beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik ga eindelijk ook men k750i hebben :) Ik heb ondertussen al heel wat gelezen erover, ook dat je hem kunt flashen naar een w800i? Is dat dan gewoon upgraden met de w800i firmware of hoe werkt dat?

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Daar gaan we weer! Mijn allerbeste Renegade!.. 10 posts boven die van jou, dus hoogstwaarschijnlijk nog op hetzelfde scherm staat antwoord op je vraag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Wyckse_witte schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:20:
Daar gaan we weer! Mijn allerbeste Renegade!.. 10 posts boven die van jou, dus hoogstwaarschijnlijk nog op hetzelfde scherm staat antwoord op je vraag..
Ow ok dan :X Wist overigens niet dat het illegaal was, en wrm er geld voor betalen als je het zelf kan :?

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 07:42
Misschien is het al een keer eerder aan bod gekomen maar kon het zo snel niet terugvinden.

Vanaf vanmiddag doet mijn memorycard het niet meer.. athans dat dacht ik!
Ik kan via de telefoon geen bestanden meer bekijken van de memorycard.
En ik bedoel dan dus zonder de datakabel.. gewoon onderweg..
Alleen als ik op de pc kijk dan staan de bestanden er dus nog gewoon op! vaagheid dus..

Iemand anders dit okal meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Bjornson, weet je wat mij gewoon net overkomt?

Ik was buiten en mijn K750i scherm was gewoon niet meer zo fel als eerst waardoor ik bijna niks zag op het scherm. Ik vond het een beetje vreemd en dacht dat het misschien door het buitenlicht kwam maar normaal zie ik het wel altijd goed.
Wat deed ik toen... mijn telefoon uit. Batterij eruit gehaald, batterij weer terug, telefoon aan proberen te zetten maar hij ging niet meer aan.

Thuis geprobeerd in de lader te doen, misschien dat ie dan nog aanspringt maar helaas.

Mijn telefoon is zojuist overleden! Wat kan ik nog meer proberen?

Ik heb de batterij, memorystick, simkaart al vaak eruit gehaald, terug gedaan, proberen aan te zetten. In het stopcontact, aansluiten op de pc. Hij reageert op niets meer!

Ik baal er van omdat ik mijn telefoon heb gekocht om 19 mei 2005. Dus hij is gewoon over de garantieperiode heen. :S

in een woord HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heeft iemand nog wat tips voor mij?
Openmaken misschien?
Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Ik hoop dat dit niemand overkomt.... :s

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
krijg nou wat... ik probeer het nu met de Update Software van Sony Ericsson en hij blijkt wel op de 'C' -toets te reageren. Hij heeft zelfs een update gevonden en is hem aan het bijwerken. Ik ben benieuwd!

(buiten dat snap ik er helemaal niks van wat er nou eigenlijk gebeurd is ?!?!?!?!??!?!)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds vanavond doet update service het bij mij weer en de nieuwe update staat erop nl.:

r1ca021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
wat is het verschil?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Renegade! schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:30:
[...]

en wrm er geld voor betalen als je het zelf kan :?
Dat is het em nou juist.. Het is dus NIET een kwestie van "even met SEUS de nieuwste W800 firmware naar m'n K750 flashen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
vanpeltje schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 21:39:

Ik was buiten en mijn K750i scherm was gewoon niet meer zo fel als eerst waardoor ik bijna niks zag op het scherm. Ik vond het een beetje vreemd en dacht dat het misschien door het buitenlicht kwam maar normaal zie ik het wel altijd goed.
Wat deed ik toen... mijn telefoon uit. Batterij eruit gehaald, batterij weer terug, telefoon aan proberen te zetten maar hij ging niet meer aan.

Thuis geprobeerd in de lader te doen, misschien dat ie dan nog aanspringt maar helaas.

Ik heb de batterij, memorystick, simkaart al vaak eruit gehaald, terug gedaan, proberen aan te zetten. In het stopcontact, aansluiten op de pc. Hij reageert op niets meer!

Ik baal er van omdat ik mijn telefoon heb gekocht om 19 mei 2005. Dus hij is gewoon over de garantieperiode heen. :S

Openmaken misschien?
Je hebt geen geluk dat je wellicht in Nederland woont want in België zat je amper over de helft van je garantie want daar krijg je sinds 2005 2 jaar op alles garantie. Op je GSM maar ook op alle andere dingen die je kan kopen. Alleen denk niet dat je garantie zal hebben op een plakje kaas want tegen die tijd is dat al niet meer zo lekker als toen je het kocht. Ik zou je wel aanraden toch nog eens in de handleiding te kijken. Want ik dacht dat 2 jaar iets Europees was. Of ben ik helemaal fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
vanpeltje schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 21:39:

Openmaken misschien?
Aan de pc koppelen en firmware proberen upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Laatst online: 10-09 16:21
zou je kunne proberee ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SonyEricsson heeft ook in Nerdalnd 2 jaar fabrieksgarantie (weten veel verkopers niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minitrue
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 23:09
@vanpeltje:

Gewoon teruggaan naar de winkel of naar SE. Ook al is je garantie afgelopen, dan nog heb je recht op een apparaat dat een 'normale' levenduur heeft, en dus niet eentje die na een jaar kapot is. Redelijkerwijs mag je verwachten dat een telefoon minimaal drie jaar meegaat.
Misschien moet je er wel flink op aandringen bij verkoper of SE, maar je staat wel sterk in je schoenen.

Niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik bij de W800 tijdens het bellen het gesprek kan opnemen..
wat moet ik doen, want ik kom er niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
SE telefoons hebben idd 2 jaar garantie. Maar dit geldt voor toestellen die zijn gekocht vanaf 1 september 2005. Mijn stamt uit 19 mei 2005. Dus ik heb dikke pech.

Heb SE gebeld en heb kunnen zorgen dat ik misschien coulance krijg waardoor ik toch binnen de garantie kan laten maken.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxion
saxion schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:39:
Ik heb in dit forum van heel veel mensen gelezen dat ze de Nederlandse invoertaal kwijt zijn op de W800/ k750i.

Ik heb zelf een w800 en heb hetzelfde probleem met de taal. Alleen de engelse invoertaal in beschikbaar. Hoe krijg ik dit weer terug in de nederlandse taal?? iemand? :( :(
ik heb nogmaals een update via sues gedaan en master reset gedaan, geen resultaat .Nog steeds geen t9 nederlands. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
saxion schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:35:
[...]

ik heb nogmaals een update via sues gedaan en master reset gedaan, geen resultaat .Nog steeds geen t9 nederlands. Iemand suggesties?
Eerst je tel leeg (master reset) dan pas updaten. Mja dat lukt nu waarschijnlijk niet meer...?

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Laatst online: 10-09 16:21
dat had ik eerst ook gewoon teruggebracht naar een service center daar flashen ze em wel goed al1 ik had dan nog steeds een w800i terwijl ik gewoon een k750i heb vage onzin :S

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 22:09:
sinds vanavond doet update service het bij mij weer en de nieuwe update staat erop nl.:

r1ca021
Ik heb net de update gedaan (voor mijn W800i) en ik krijg geen r1ca021 maar gewoon weer R1BC002.
Is die update voor de K750i?

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ook de nokia sms toon voor de w800i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Laatst online: 14-09 07:42
e1ias schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:56:
[...]

Ik heb net de update gedaan (voor mijn W800i) en ik krijg geen r1ca021 maar gewoon weer R1BC002.
Is die update voor de K750i?
ja die is voor de k750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
ik heb de K750i en heb sinds vandaag geupdate met de R1CA021.

Wat zijn de verschillen? ik zie dat mijn camera een nieuwere versie heeft. Ik hoop dat ie daardoor beter is :P

ps.
Gister was mn k750i pats-boem uitgevallen en ging niet meer aan. Heel gek, van alles geprobeerd.
Wat bleek het grote probleem, hij ging niet aan. Maar wanneer ik die memorystick eruit haalde, ging ie ineens wel aan! heeeeeel raar... nooit meegemaakt.
Gelukkig doet ie het weer.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik kan helemaal geen updates meer doen. :/

Dit komt er in beeld:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.berghorst3/foutmelding.JPG

Heb al diverse malen geprobeerd het programma te verwijderen en er weer opnieuw op te zetten, alles uit het register halen maar daar kan ik niks geen restanten vinden. Ook een oudere versie van het programma installeren werkt niet. :/

Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen? Heb gewoon de nieuwste Macromedia player en alles werkte altijd goed hiervoor.

Macromedia opnieuw installeren haalde ook niks uit, hoe kun je Macromedia trouwens uninstallen?

edit: overigens zie ik net ook een dikke spelfout in die tekst "verision". :p

[ Voor 17% gewijzigd door schnumi op 24-05-2006 20:47 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
Weet iemand waar de k750i of 800i nog ergens goedkoop met een 1 jarig abbonement te krijgen is, wou hem vandaag bestellen op de t-mobile site, maar opeens spoorloos verdwenen die aanbieding :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ok heb het voor mekaar alles werkt gelukkig weer. :)

Die uninstaller moet je via de zoekfunctie van die macromedia site afhalen, lekker handig hoor. :/

Maargoed net geupdate en alles werkt netjes. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:09
@AleXnl: die kun je gewoon combineren met elkaar..moet je eerst de telefoon selecteren en dan het abonnement..

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Wessee schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:21:
@AleXnl: die kun je gewoon combineren met elkaar..moet je eerst de telefoon selecteren en dan het abonnement..
mjah, niet dus. Ik kan de w800i nergens meer selecteren als toestel, ik zie alleen nog de 810

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Laatst online: 13-06 13:04
Ik had R1BC002 en ik heb nu ook R1CA021. Ik zie op het eerste gezicht geen wijzigingen.
Wel staat er in het software-info menu versie 5.3 staan voor de camera dus daar zal wel iets veranderd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AleXnl schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 22:00:
[...]

mjah, niet dus. Ik kan de w800i nergens meer selecteren als toestel, ik zie alleen nog de 810
https://www.t-mobile.nl/p...aidDetails&ProductId=2596

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Laatst online: 02-04-2024
jemmig

ik doe net een update (niet de eerste voor mij) en tegen het end krijg ik de melding dat het niet gelukt is. vervolgens gaat mijn telefoon niet meer aan en een nieuwe update is nu ook niet meer mogelijk. Conclusie: telefoon dood !

Ik doe alles precies volgens het boekje en toch overkomt zoiets je. Waar is die recovery mode als je hem nodig hebt. De huidige seus tool is waardeloos vergeleken met de ouderwetse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Zover was ik ook, ooit. Maar kan het niet terug vinden, en als ik die link volg: "De inhoud van je winkelwagen kan niet worden gecombineerd met een Sony Ericsson W800i. Leeg je winkelwagen om een Sony Ericsson W800i te kunnen toevoegen."

edit:
en ja mn winkelwagen is leeg :)

[ Voor 7% gewijzigd door Alexji op 24-05-2006 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo medetweakers, ik heb n probleempje. Ik liet laatst mijn d750 vallen en er zit nu een barst in het plastic schermpje. Daarom wil ik een nieuwe behuizing kopen. Is er een andere mogelijkheid om de behuizing van de d750 of de w800 te kopen dan via die chinese websites waar je alleen vooruit kan betalen. Ik woon in Utrecht dus als iemand toevallig een winkel kent in deze stad of in Rotterdam waar ik studeer, zou dat mooi zijn.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:26
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 10:22:
Hallo medetweakers, ik heb n probleempje. Ik liet laatst mijn d750 vallen en er zit nu een barst in het plastic schermpje. Daarom wil ik een nieuwe behuizing kopen. Is er een andere mogelijkheid om de behuizing van de d750 of de w800 te kopen dan via die chinese websites waar je alleen vooruit kan betalen. Ik woon in Utrecht dus als iemand toevallig een winkel kent in deze stad of in Rotterdam waar ik studeer, zou dat mooi zijn.

Bij voorbaat dank.
Ik heb nog een K750i frontje liggen in nieuw staat. Heb ik gekocht voor mijn w800i en er precies 1 keer op gehad maar het was mijn ideale frontje niet. Mag je van mij overnemen. :)
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:05:
heeft iemand ook de nokia sms toon voor de w800i?
Dit wil ik ook graag weten. Van een gewone nokia telefoon zijn ze niet te halen omdat deze beveiligd zijn.

P.S.
Is er nu al officeel een nieuwe firmware versie uit?

[ Voor 86% gewijzigd door hk12nl op 25-05-2006 12:21 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
KiTsEr schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 19:36:
[...]

Hoe moet ik de TMobile versie updaten? En waar kan ik vinden wat daar de laatste versie van is?
Kan iemand me dit vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gister mijn K750i aan de computer aangesloten via de datakabel, na 10 min. krijg ik ineens een wit scherm en zit hij helemaal vast. Ik haal de batterij er vervolgens uit en doe hem er weer in, vervolgens doet hij helemaal niets meer, ook niet opladen. Weet iemand wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Laatst online: 13-06 13:04
P.S.
Ja voor de k750i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Maak momenteel iets vreemd mee met mijn W800. Batterij staat op 0 % al enige tijd en toch staat hij nog aan maar vermoed dat dit niet lang meer zal duren. Dacht dat hij dan zelf ging uitvallen om te vermijden dat hij volledig leeg geraakt want dat zit er toch normaal gezien op.

Ga hem straks eventjes op mijn lader steken en dan kan ie weer naar de volle 100 % gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SS2 Harem schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 12:18:
[...]

Ik heb nog een K750i frontje liggen in nieuw staat. Heb ik gekocht voor mijn w800i en er precies 1 keer op gehad maar het was mijn ideale frontje niet. Mag je van mij overnemen. :)

[...]

Dit wil ik ook graag weten. Van een gewone nokia telefoon zijn ze niet te halen omdat deze beveiligd zijn.

P.S.
Ik wil je frontje best overnemen, is er een kans dat je deze er ook voor mij op kan schroeven, ben namelijk nogal onhandig in dat soort dingen. Je kunt me anders even e-mailen op 294525cm@student.eur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:37

Osxy

Holy crap on a cracker

Nou mijn k750i is net binnen, echt een hele chille mobiel. Zelfs zo dat als ik me mobiel op stil zet ook het sluitergeluid uit is :D

Maar ik heb niet de allernieuwste firmware en mac, weet iemand of er zelf een oplossing is om te flashen vanaf mac?

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:39:
Ik had gister mijn K750i aan de computer aangesloten via de datakabel, na 10 min. krijg ik ineens een wit scherm en zit hij helemaal vast. Ik haal de batterij er vervolgens uit en doe hem er weer in, vervolgens doet hij helemaal niets meer, ook niet opladen. Weet iemand wat dit is?
dies dood, moet je ff opnieuw flashen. Heb ik ook een keer gehad, was niet eens van plan hem te flashen en deed het daarna gewoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaars
  • Laatst online: 07-02 11:29
YEAH! M'n telefoon is weer Nederlands... had de hoop bijna al opgegeven en het vod het raam uit geslingerd! Dankzij de nieuwste update is het weer voor elkaar. :*) :*)

het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
SkaarS schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 02:02:
YEAH! M'n telefoon is weer Nederlands... had de hoop bijna al opgegeven en het vod het raam uit geslingerd! Dankzij de nieuwste update is het weer voor elkaar. :*) :*)
Goed nieuws!

Wat zijn de veranderingen? Wil niet een risico lopen terwijl er geen veranderingen zijn :O

Wie weet het E-mail adres van sony? Ik ben m'n oordopje (rubbertje) kwijt van die HMP-70 |:(

Of weet iemand of je alleen die dopies kan kopen? _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Big-R op 26-05-2006 14:50 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaars
Big-R schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 02:23:
[...]

Goed nieuws!

Wat zijn de veranderingen? Wil niet een risico lopen terwijl er geen veranderingen zijn :O

Wie weet het E-mail adres van sony? Ik ben m'n oordopje (rubbertje) kwijt van die HMP-70 |:(

Of weet iemand of je alleen die dopies kan kopen? _/-\o_
Mwa voor zover ik weet niet super veel. Maarja wie ben ik...
*Software info: R1CA021
*Camera SW: 5.3
*En ITP: CXC 125 932 R1A038

heb wel het gevoel dat het schermpje scherper is, maar dat kan ook tussen de oren zitten...
Camera reageert eerder op feller licht en foto lijkt eerder opgeslagen.

Verder wat mij opviel is dat als je in gewoon stanby stand op "+" of op "-" drukt (volume knopjes) dat er dan, tussen de info die er normaal gesproken ook al stond, je eigen mobiele nummer staat mits deze is ingesteld natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaars
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 10:22:

Bij voorbaat dank.
http://cnn.cn/shop/sonyericsson-k750i-c-28_105.html

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Als je nou gelezen had dan had je gezien dat hij nou net een alternatief zoekt voor cnn.cn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
VIC_TOR schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 23:25:
jemmig

ik doe net een update (niet de eerste voor mij) en tegen het end krijg ik de melding dat het niet gelukt is. vervolgens gaat mijn telefoon niet meer aan en een nieuwe update is nu ook niet meer mogelijk. Conclusie: telefoon dood !

Ik doe alles precies volgens het boekje en toch overkomt zoiets je. Waar is die recovery mode als je hem nodig hebt. De huidige seus tool is waardeloos vergeleken met de ouderwetse.
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:39:
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 22:33:
[...]

dies dood, moet je ff opnieuw flashen. Heb ik ook een keer gehad, was niet eens van plan hem te flashen en deed het daarna gewoon niet meer.
Dat probleem had ik deze week ook, oplossing:
Haal de memorystick eruit. Dan gaat ie weer aan :)

en anders ff weer flashen met de firmware.

Belangrijk is echt dat je de simkaart en de memorystick eruit heb gehaald en vervolgens gaat updaten of aanzetten :)
SS2 Harem schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 12:18:
[...]

[...]

P.S.
ja, wil die smstoon ook hebben.. miss ff zoeken met Kazaa of limewire?
en die nieuwe officiele firmware is idd net uit. Verschil is iig de camera. Verder heb ik nog niet ontdekt.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 20:46:
Ik kan helemaal geen updates meer doen. :/

Dit komt er in beeld:

[afbeelding]

Heb al diverse malen geprobeerd het programma te verwijderen en er weer opnieuw op te zetten, alles uit het register halen maar daar kan ik niks geen restanten vinden. Ook een oudere versie van het programma installeren werkt niet. :/

Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen? Heb gewoon de nieuwste Macromedia player en alles werkte altijd goed hiervoor.

Macromedia opnieuw installeren haalde ook niks uit, hoe kun je Macromedia trouwens uninstallen?

edit: overigens zie ik net ook een dikke spelfout in die tekst "verision". :p
schnumi schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:15:
Ok heb het voor mekaar alles werkt gelukkig weer. :)

Die uninstaller moet je via de zoekfunctie van die macromedia site afhalen, lekker handig hoor. :/

Maargoed net geupdate en alles werkt netjes. :)
Welke uninstaller bedoel je? Ik heb namelijk hetzelfde probleem, en ik heb de flash player uninstaller geprobeerd maar zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n camera deed het niet meer, nu heb ik de telefoon gereset vanuit het menu alleen nukrijg ik de melding

"Kaart geblokk."

En kan ik niet op OK drukken, in een andere telefoon werkt de simkaart wel gewoon.
In het service menu heb ik geen optie kunnen vinden voor het resetten van het toestel, hoe kan ik dit 'hard' doen zonder in de telefoon te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
ja, wil die smstoon ook hebben.. miss ff zoeken met Kazaa of limewire?
en die nieuwe officiele firmware is idd net uit. Verschil is iig de camera. Verder heb ik nog niet ontdekt.
Heb ik al op gezocht. Niks gevonden. :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Hmm ik weer. Start ik SEUS, wil ik een update uitvoeren, kom ik in het scherm waar staat dat je de simkaart eruit moet halen en de USB kabel in de telefoon moet steken terwijl je de 'c' toets ingedrukt houd, gaat me telefoon gewoon aan en vind de computer een usb device. :?

Heb de batterij helemaal opgeladen en ook de memorystick eruit gehaald. Herkent iemand dit probleem?

[ Voor 2% gewijzigd door hk12nl op 26-05-2006 22:47 . Reden: Oeps 2 keer achter elkaar. |:( ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
ja, dat is de eerst keer.. je moet de flashdrivers installeren voor je k750i, als ze goed zijn geinstalleerd is de volgende keer dat je 'c' ingedrukt houdt dan herkent ie hem.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:10
Ik merk soms wat raars, als ik met mijn k750 (kpn) mijn moeder of zusjes mobiel bel (hi-prepaid) dan gaat hij soms 1 keer over en dan krijg ik voicemail. Wil ik dan nog een keer bellen, krijg ik gelijk voicemail, en dan ineens 5 min later krijg ik een sms dat ik een gesprek heb gemist maar dat er geen bericht is ingesproken. Het gekke is, is dat de telefoon niet over is gegaan. Iets later beld mijn moeder mij weer en mijn mobiel stond op stil maar toch kwam de SE tune heel zacht! Dus alle geluiden stonden uit en die SE tone werd niet eens gebruikt!

Waar kan dit aan liggen, ik heb het overigens alleen nog naar hi-prepaid gehad en niet naar vaste lijnen of andere aanbieders, zelfs niet nar kpn gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Is er al iemand in geslaagd om zijn Google Calendar op zijn toestel te plaatsen want heb op dit moment nog geen enkele oplossing gevonden. Ik heb ook gezocht om gebruik te maken van Sunbird maar vindt geen enkele goeie synchronisatietool. En Mobile Master gaat niet voor mij.

Iemand een idee of wordt het gewoon nog een beetje geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:09
@gelukkie:

Dat ligt eraan dat KPN/Hi zo'n slechte netwerkservice heeft. Een tijdje geleden wilden ze het bij mij ookal op de telefoon afschuiven, (had destijds een Samsung E800) maar de problemen deden zich gewoon weer voor in een andere telefoon..en nu in mijn w800 ook nog soms. Ik heb brieven geschreven aan de klantenservice..heb zelfs gebeld..maar ze blijven volhouden dat het aan mijn telefoon lag. Er valt niet veel tegen te doen vrees ik, behalve een andere provider zoeken wanneer je abonnement afgelopen is. En dit is precies wat ik ga doen in september.

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.