Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 7.546 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R1CA021
- Released by DaVinci Team around 19/05/06.
- Released on SEUS for the K750 on 22/05/06.
- Increased Camera software version. Photo and Video quality, however, do not appear to have changed noticably.
- FIX: The Animated menu items bug for Themes is mostly resolved. After applying a theme with an animated menu, we still need to go to the Settings or Calls menu to start the animation, but it will not disappear again after this.
- JBenchmark 3D LQ: 206
- JBenchmark 3D HQ: 125
- JBenchmark 2: 333
- JBenchmark 1: 3934
- Software versions:
LCD 0
Camera 5.3
ITP CXC 125 932 R1B

nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Osxy

Holy crap on a cracker

Net uitgevoerd werkt prima! Nog niet veel veranderingen gezien.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
De lader van mijn K750i doet het niet meer.
2 vraagjes:
1) Is het normaal dat pin 4 zo diep zit of is dat misschien de reden waarom het niet meer werkt?

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/twister336/gsmkabel.jpg

2) Is het normaal dat laden via USB (PC dus) zo lang duurt? (ongeveer 1% per uur :Z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Twister336 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:45:
2 vraagjes:
1) Is het normaal dat pin 4 zo diep zit of is dat misschien de reden waarom het niet meer werkt?

[afbeelding]

2) Is het normaal dat laden via USB (PC dus) zo lang duurt? (ongeveer 1% per uur :Z )
Ik vermoed dat de pinnetjes niet meer goed zijn. Bij mij is de lengte gewoon omgekeerd. Is vast een stuk van die ene af. Of hebben andere ook deze situatie.

Laden via USB duurt inderdaad een hele poos langer maar best wel een goeie tussentijdse oplossing. Zorg wel dat je hem niet op een hub doet want is soms nog trager. (Minder stroom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vraagjes:

[afbeelding]

als tie niet afgebroken is, zou ik proberen het pinnetje terug te trekken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:53
vanpeltje schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 01:22:
ja, dat is de eerst keer.. je moet de flashdrivers installeren voor je k750i, als ze goed zijn geinstalleerd is de volgende keer dat je 'c' ingedrukt houdt dan herkent ie hem.
Geld dit ook voor een W800? en waar kan ik die drivers vinden?

[ Voor 8% gewijzigd door hk12nl op 27-05-2006 18:45 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:20

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

2 vraagjes:

[afbeelding]

Dit is de mijne, zoek de verschillen :9

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/k750power.jpg

Via de usbkabel laadt ie bij mij in 4 uurtjes op, misschien is die connector ook wel om zeep :P

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
Ik denk niet dat het pinnetje is afgebroken. De bovenkant ziet er hetzelfde uit als het eerste pinnetje (afgerond).
Het pinnetje steekt maar een halve millimeter uit dus het zal een leuk karweitje worden om het weer naar boven te halen ;)

Bedankt overigens voor de tip ivm. USB laden. Ik had hem inderdaad aan een hub hangen.
Hij is nu rechtstreeks op mijn PC aangesloten en dat gaat een heel pak sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
2 vraagjes:

[afbeelding]

Heb ik ook enkele keren gehad.. ;)
Gewoon met een speld het pinnetje om hoog halen. (dat je daarvoor de lader eruit haalt lijkt mij vanzelf sprekend! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 15:44:
R1CA021
- Released by DaVinci Team around 19/05/06.
- Released on SEUS for the K750 on 22/05/06.
- Increased Camera software version. Photo and Video quality, however, do not appear to have changed noticably.
- FIX: The Animated menu items bug for Themes is mostly resolved. After applying a theme with an animated menu, we still need to go to the Settings or Calls menu to start the animation, but it will not disappear again after this.
- JBenchmark 3D LQ: 206
- JBenchmark 3D HQ: 125
- JBenchmark 2: 333
- JBenchmark 1: 3934
- Software versions:
LCD 0
Camera 5.3
ITP CXC 125 932 R1B

nieuwe firmware?
Ik heb nog een ontdekking gevonden,

als je een foto hebt gemaakt en je kijkt onder Afbeeldingen> Camera dan begint ie bij de laatste foto ipv van bij de eerste. Bij de vorige firmware was namelijk zo dat als je naar Afbeeldingen> Camera ging dat ie dan bij de eerst gemaakte foto ging en dan moest je naar de laatste foto scrollen.
SS2 Harem schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:35:
[...]

Geld dit ook voor een W800? en waar kan ik die drivers vinden?
Op sonyericsson.com en dan kies je voor Support.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

vanpeltje schreef op zondag 28 mei 2006 @ 15:19:
[...]

Ik heb nog een ontdekking gevonden,

als je een foto hebt gemaakt en je kijkt onder Afbeeldingen> Camera dan begint ie bij de laatste foto ipv van bij de eerste. Bij de vorige firmware was namelijk zo dat als je naar Afbeeldingen> Camera ging dat ie dan bij de eerst gemaakte foto ging en dan moest je naar de laatste foto scrollen.

[...]
Bij de W800 staat (als je op datum sorteert) de laatst gemaakt foto als eerst en je eerste foto helemaal achter/onderaan.
Alleen sinds een firmware update sorteert hij wat minder goed, hebben meer mensen dit?
Een aantal fotos staat op goede volgorde en dan staat er in eens een foto die je veel eerder of later gemaakt hebt tussen.

Nog een raar geval:
als in foto verwijder springt mn telefoon altijd naar 1 bepaalde foto, en niet de foto die voor (of na) de verwijderde foto komt. Als je dan een paar fotos uit een stuk of 100 fotos wilt verwijderen levert dat een hoop "gescroll" op.

Dit alles op een w800 met de nieuwste firmware

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

dbzfan schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:34:
[...]

kickje... wil dus dat de telefoon niet trilt tijdens het wekken..
Ik zou dit ook graag weten, is er een of andere instelling (misschien in het servicemenu) die ik over het hoofd zie? Wakker worden door de wekker mét trilstand is namelijk een stuk minder fijn dan een relaxed muziekje....

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
itsoutthere schreef op zondag 28 mei 2006 @ 23:10:
[...]

Ik zou dit ook graag weten, is er een of andere instelling (misschien in het servicemenu) die ik over het hoofd zie? Wakker worden door de wekker mét trilstand is namelijk een stuk minder fijn dan een relaxed muziekje....
Ik heb hier ook last van, in het servicemenu is hier niks aan in te stellen.

Wat ik zelf doe is de telefoon op iets zachts leggen, en iets verder weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
vanpeltje schreef op zondag 28 mei 2006 @ 15:19:

Op sonyericsson.com en dan kies je voor Support.
Mijn dank is groot ;)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds vrijdag mijn W800i binnen gekregen.
Alles van mijn telefoon doet het goed alleen ik heb een probleempje.
Als ik mijn telefoon wil installeren op de computer gebeurt het volgende.

Deed voor het eerst de datakabel erin toen hoorde ik tuudu dat geluidje.
Ik klikte op kruisje omdat ik bezig was met iets anders.
En heb dat geluidje nooit meer terug gehoort.
Maar ik ga naar

Configuratiescherm -->
Hardware-->
Volgende (gaat nu zoeken naar apparaten die zijn aangesloten maar niet softwarematig geinstalleert.
Klik ik op ja ik heb de software al aangesloten-->
Dan krijg ik een lijst met allemaal harware staan
Bovenaan staat USB Device met gele uitroepteken ervoor.
Klik ik dan op -->
Staat er stuur programmas voor dit apparaat niet geinstaleert.
Klik ik op volgende -->
Software automatisch installeren (aanbevolen) gaat ie zoeken naar apparaten -->
Ik heb de cd er al in gedaan die cd van SOny Ericsson die je erbij krijgt -->
Heeft hij USB Device gevonden wat de W800i is.
Is hij bezig met W800i installeren -->
Komt er te staan

De Software die u voor deze harware instaleert :

Sony Ericsson W800

Voldoet niet aan de eisen van de windows logo test, die op compatibiliteit van Windows XP controleert (Meer informatie over) link naar ondersteuning waar niks op staat.
Deze hardware wort niet geinstaleert.Neem contact op met de systeem beheerder.

OK klik je daar op gaat alles weg :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 vraagjes :

Ik wil graag extra geheugen voor mijn k750i kopen, alleen wil ik eerst nog wat weten.

Wat is het verschil tussen een memorystick en een normaal (multimedia) geheugenkaart? behalve de grootte dan. Want als het goed is kan toch alleen een memorystick in de k750i en niet een geheugenkaartje?

Wat is het verschil tussen een memorystick van het merk Sony en Sandisk, behalve de prijs dan, is de ene sneller ofzo dan de andere?

en als laatste, stel ik koop een 1GB memorystick, en ik stop mijn mobiel vol tot 1 Gig, is die dan een stuk trager dan eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 22:41:
Ik heb 3 vraagjes :

Ik wil graag extra geheugen voor mijn k750i kopen, alleen wil ik eerst nog wat weten.

Wat is het verschil tussen een memorystick en een normaal (multimedia) geheugenkaart? behalve de grootte dan. Want als het goed is kan toch alleen een memorystick in de k750i en niet een geheugenkaartje?

Wat is het verschil tussen een memorystick van het merk Sony en Sandisk, behalve de prijs dan, is de ene sneller ofzo dan de andere?

en als laatste, stel ik koop een 1GB memorystick, en ik stop mijn mobiel vol tot 1 Gig, is die dan een stuk trager dan eerst?
;)
Ik had het zelfde probleem... zie dit topic
Sandisk VS Sony MSDP snelheid? High Speed? Gaming edition?

- en nee, ik merk qua snelheid niet dat ie trager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaars
  • Laatst online: 07-02 11:29
2 vraagjes:

[afbeelding]

Niet aan een hub aansluiten stond eral... maar via USB gaat ie niet Snelladen.. alleen via de echte oplader.

het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Iemand eigenlijk al enig ervaring met het verwisselen van het middenstuk van de telefoon? Zo ja is dit aan te raden?

[ Voor 14% gewijzigd door hk12nl op 30-05-2006 16:12 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy1986 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:57:
[...]

;)
Ik had het zelfde probleem... zie dit topic
Sandisk VS Sony MSDP snelheid? High Speed? Gaming edition?

- en nee, ik merk qua snelheid niet dat ie trager is.
ok dankje, en voor de anderen : heeft er iemand weleens bij http://www.one2remember.nl/ besteld?

daar kan je namelijk die SanDisk pro duo 1 gig voor 40 euro halen, goede prijs, maar misschien slechte ervaringen met hun ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 22:41:
Ik heb 3 vraagjes :

Ik heb een half jaar de Sandisk 1 gig voor 70 euro op de HCC Beurs gekocht :P

Toendertijd had ik ook een onderzoekje gedaan.

Sandisk is naar mijn mening sneller dan Sony, er is ooit een test gedaan die dat heeft bewezen. Bovendien zijn die sticks goedkoper en hebben ze ook nog een adapter (waarom dan nog voor sony gaan :S)

Over de grootte kan ik je niets vertellen.

Het is zo dat idd hoe meer bestanden hoe trager die wordt. Ik heb nog maar 27 mb vrij op mn gig-stick maar ik stoor me er niet aan. Het valt allemaal mee, ik vind hem snel genoeg en hij werkt prima!

Als je geld over hebt zou ik voor een goedkope 2 Gig gaan want je hebt nooit genoeg :D

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Een belangrijke vraag, die ik eerder hebt gesteld in dit forum over de oordopjes van de W800.

Ik ben net in bezit van de Sony Ericsson HPM-70 oordopjes (verkrijgbaar bij de W800i)
Het is de eerste keer dat ik zulke soort oordopjes gebruik en maak me daarom zorgen over mijn gehoor.
Deze oordopjes zorgen voor optimaal geluid in mijn oren omdat ze diep zitten en het rubber mij geheel van mijn omgeving afsluit. Als ik die oordopjes in mn oren duw hoor ik niets meer om me heen (gevaarlijk in verkeer :) )

Ik vroeg me af, zijn deze oordopjes niet schadelijk voor het gehoor in gebruik? hoe hard mag het staan? hoe lang moet ik zn in mn oor houden? zonder dat mn gehoor achteruit gaat?

Het zijn fantastische dingen alleen ik vind mijn gehoor toch belangrijker.

Gisteren was het onderwerp bij Tros Radar en ik lees het steeds vaker in de krant. Ik wil even citeren:
"Jan de Laat: ‘Wat helemaal gevaarlijk is, zijn die diepe doppen voor in je oor. Daarmee heb je de grootste kans dat je een gehoorbeschadiging oploopt.
Een Mp3-speler kan een geluid van maximaal 135 dB voortbrengen. Ter vergelijking, als je een rotje afsteekt en op een afstand staat van 10 meter is dit 120 dB."

Ik wil gewoon weten hoe hard het geluid op mn sony ericsson moet (heb hem nu op 4 blokjes) en hoe lang ik achter elkaar kan luisteren.

Of kan ik die oordopjes beter helemaal wegdoen omdat ze diep in mn gehoor gaan?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja ik denk dat niemand je daar een goed antwoord op zal kunnen geven behalve de onderzoekers. Ik zou ff google op gehoorschade ofzo als je het echt graag wilt weten.

Ik zelf denk dat deze oordopjes je geen schade zullen doen, zolang ze je trommelvlies niet betasten natuurlijk :+ In principe zijn het gewone oordopjes, oordopjes die ervoor zorgen dat het geluid niet ontsnapt en je ook geen onnodig geluid laten opvangen. Het gaat ten slotte om dezelfde trillingen, die pas gevaarlijk worden bij een bepaalde amplitude en die heb je geheel zelf in de hand.

Nog een kleine toevoeging. Of het schadelijk is zal jezelf het beste merken, als jij na gebruik een piep in je oren hebt of het geluid van je omgeving iets anders klinkt weet je genoeg. Het gaat er gewoon om staat hij voor je gevoel hard genoeg dan is het goed, zo zal je het ook bij je vorige oordopjes hebben gedaan neem ik aan. Om het kort samen te vatten de hoeveelheid db zal niet toenemen als hij voor je gevoel even hard staat als bij normale oordopjes.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Nu heb ik altijd netjes mijn firmware upgrades kunnen draaien.... tot vandaag. Ik krijg een melding dat ik niet de juiste macromedia flashplayer heb en dat de applicatie wordt afgesloten. Simpel op te lossen zou je denken. Ik heb inmiddels de nieuwste flashplayer gedownload en de nieuwste versie van de Update software van SE. De melding blijft echter komen.

Het rare is dat als ik een swf-bestand open dat flashplayer 7 nog steeds gaat draaien, terwijl ik net 8 geïnstalleerd heb. Ik kan 7 ook nergens verwijderen. Enkele herinstallaties van zowel flash en de SE software verder, krijg ik het geheel nog steeds niet aan de praat. Ik had voor de zekerheid ook firefox en de flashplugin verwijderd, dit hielp echter ook niet.

Heeft iemand een idee wat ik verder nog kan proberen? De SE software start gewoon niet op. Alvast bedankt.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2007
Wat belangrijk is bij die in ear oordopjes is gewoon dat je het geluid niet te luid gaat zetten.
Zoals gezegd ze sluiten heel je gehoorgang af en daardoor zou je in principe het geluid vele stiller kunnen zetten als bij standaard oortjes.

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 20:32
BillSpaarbank schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:08:
Nu heb ik altijd netjes mijn firmware upgrades kunnen draaien.... tot vandaag. Ik krijg een melding dat ik niet de juiste macromedia flashplayer heb en dat de applicatie wordt afgesloten. Simpel op te lossen zou je denken. Ik heb inmiddels de nieuwste flashplayer gedownload en de nieuwste versie van de Update software van SE. De melding blijft echter komen.

Het rare is dat als ik een swf-bestand open dat flashplayer 7 nog steeds gaat draaien, terwijl ik net 8 geïnstalleerd heb. Ik kan 7 ook nergens verwijderen. Enkele herinstallaties van zowel flash en de SE software verder, krijg ik het geheel nog steeds niet aan de praat. Ik had voor de zekerheid ook firefox en de flashplugin verwijderd, dit hielp echter ook niet.

Heeft iemand een idee wat ik verder nog kan proberen? De SE software start gewoon niet op. Alvast bedankt.
Heb je WindowBlinds geïnstalleerd? Als dit zo is moet je WB even disabelen. WB blokkeert namelijk de connectie tussen SEUS en Flash Player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik heb inderdaad WindowBlinds onlangs geïnstalleerd. Daar was ik zelf niet opgekomen. Ik ga het proberen, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercenary
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 14:04
Hopelijk stel ik nu geen stomme vraag maar ik vind het toch niet: hoe stel je aparte ringtones in per profiel met een K750i?
Met m'n T630 was dit heel makkelijk maar nu kan je precies maar 1 ringtone kiezen die dan voor elk profiel gebruikt wordt, enkel het volume en zo kan je apart instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
Speedy-Andre schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:38:
[...]

Dit is de mijne, zoek de verschillen :9

[afbeelding]

Via de usbkabel laadt ie bij mij in 4 uurtjes op, misschien is die connector ook wel om zeep :P
bij mij is hij hetzelfde! maar bij mij doet hij het goed. Wel 1 vreemd ding dat ik heb gemerkt.
Mijn telefoon was paar weken geleden kapot.. (oplade ging ook slecht alleen als ik het opladerplugje beetje omhoog en goed hard duwde lade hij op). Nu heb ik hem terug gekregen en nu laat hij weer als de beste terwijl ik dit probleem er niet eens bij had verteld. dus misschien ligt het probleem bij de foon. Doet je headset ut nog wel goed? of krijg je dan ook af en toen maar uit 1 oortje geluid of helemaal geen geluid ofzo?

*heb de telefoon nu weer een week thuis en hij is weer naar de haaie :( al de 3de x in een jaar.. beetje jmmr sony! :( :( *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

vanpeltje schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:33:
Deze oordopjes zorgen voor optimaal geluid in mijn oren omdat ze diep zitten en het rubber mij geheel van mijn omgeving afsluit. Als ik die oordopjes in mn oren duw hoor ik niets meer om me heen (gevaarlijk in verkeer :) )
Ik maakte me daar ook zorgen om in het begin. Maar vanwege m'n luiheid heb ik ze nog niet vervangen door anderen. Wel zet ik de radio vaak in de zachtste stand die me in rustige omgevingen vaak zat nog steeds te hard is. In het verkeer gaat ie soms wel wat harder, maar niet veel meer dan 2-3 blokjes. Alleen als ik hem op de speaker zet gaat ie vaker vol uit.
Ik vroeg me af, zijn deze oordopjes niet schadelijk voor het gehoor in gebruik? hoe hard mag het staan? hoe lang moet ik zn in mn oor houden? zonder dat mn gehoor achteruit gaat?
Ik werk wekelijks één of meerdere keren in clubs. Ook sta ik vaker een een dj booth tussen de speakers in. Hoe DJ's het daar volhouden zonder gehoorbescherming weet ik niet, maar ik ben blij dat ik doppen in heb. Ruim een jaar geleden ben ik begonnen met redelijk wat radio te luisteren via mijn K700i, 2-3 maanden geleden is die opgevolgt door mijn huidige W800. 2 Weken geleden heb ik een gehoortest laten doen omdat ik dacht dat ik minder hoorde in uberhaubt de slechte omstandigheden waarin ik me de laatste tijd steeds vaker bevind. Maar wat blijkt? Ondanks dat velen mij als doof beschouwen, hoor ik tov veel van mijn leeftijdsgenoten nog prima.

Als tip kan ik in ieder geval geven, zet het geluid niet te hard, maar op een dusdanig niveau dat je je niet geheel afsluit van je omgeving. Zo weet je in ieder geval dat je oren niet (veel) meer te verduren krijgen dan normale omstandigheden waar ze het langer behoren uit te houden ;).

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:50:
[...]

ok dankje, en voor de anderen : heeft er iemand weleens bij http://www.one2remember.nl/ besteld?

daar kan je namelijk die SanDisk pro duo 1 gig voor 40 euro halen, goede prijs, maar misschien slechte ervaringen met hun ofzo?
Goede ervaring mee,kan je met een gerust hart gaan bestellen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben van plan een k750i te kopen (gratis i.c.m. Vodafone 22.50 abo 1 jr.)

Nu ben ik benieuwd naar het pookje wat erop zit. Ik heb nu een K700i en mijn broertje een K300i en bij beide begint nu het pookje steeds minder te reageren. Hij reageert dus bijv. niet meer als je naar rechts 'stuurt'. Nu is mijn vraag is dat bij de K750i ook zo? Kheb namelijk het idee dat die pookjes van SE een beetje goedkoop zijn en na een half jaar kapot gaan... Graag jullie reacties...
P.S. De K300i en K700i zijn beide een half jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

aerofreak

Steve Jobs

kan beter K800 afwachten nog een weekje of 2 en anders een W810 die heeft geen pookje :) , want het pookje is idd soms een beetje gevoelig

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:35
Geen problemen gehad met het pookje en heb em nu al een tijdje(W800i). Gewoon goed schoonhouden, met een normale, gewonen tandenborstel ff overheen gaan als je denkt dat er veel stof opzit, of ff met de stofzuiger erop. Als je dat een beetje schoonhoudt kan er niks maar dan ook niks mis gaan aan je joystick :Y) (Tenminste niet door stof enzo :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51
vanpeltje schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:24:
SE telefoons hebben idd 2 jaar garantie. Maar dit geldt voor toestellen die zijn gekocht vanaf 1 september 2005. Mijn stamt uit 19 mei 2005. Dus ik heb dikke pech.

Heb SE gebeld en heb kunnen zorgen dat ik misschien coulance krijg waardoor ik toch binnen de garantie kan laten maken.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Ik heb mijn foon 16-08-2005 gekocht, dus ik net opgebeld, ja meneer u hebt maar 12maanden garantie, als je hem op 01-09-2005 had gekocht had je 2 jaar garantie :X
Stelletje eikels, het was toch eind 2001/2002 europees geregeld dat je op elektronische producten 2 jaar garantie krijgt?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Strider schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:23:
[...]

Ik heb mijn foon 16-08-2005 gekocht, dus ik net opgebeld, ja meneer u hebt maar 12maanden garantie, als je hem op 01-09-2005 had gekocht had je 2 jaar garantie :X
Stelletje eikels, het was toch eind 2001/2002 europees geregeld dat je op elektronische producten 2 jaar garantie krijgt?
ik zag dit ook al op de sony-ericsson site staan
echt belachelijk... maar ze moeten toch ergens de grens leggen

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Wat krijg je allemaal extra als een K750i naar een w800i flashst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aubergine schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 20:19:
Wat krijg je allemaal extra als een K750i naar een w800i flashst?
- MP3 player en foto's maken zonder dat gsm aan staat
- Wat betere/handigere MP3 player..

meer niet eigenlijk...

ik kom vaak bij klanten in elektronica ruimtes waar de gsm niet aan mag, en kan nu wel wat foto's maken van de installaties, voor mij een uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:35:
[...]

Goede ervaring mee,kan je met een gerust hart gaan bestellen;)
Daar kwam mijn Sony 1GB ms duo ook vandaan, prima zaak en snel geleverd :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Strider schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:23:
[...]

Volgens mij wel, lees dit maar door. Dus volgens mij minstens 2 jaar, maar zowiezo een termijn waarvan je verwacht dat het product hoort mee te gaan. Dat is bij zo'n toestel wel minstens 2 jaar. Dus ik zou ze aanschrijven en het artikel mee sturen. Eventueel kan je contact opnemen met de jurofoon of een rechtsbijstand-kantoor (hoe heet dat?) daar is het 1ste consult gratis. Maar ik zou gewoon dreigen met de media (ombudsman etc) als ze na het lezen van het artikel nog stug volhouden dat 1 jaar de max is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 21:36:
[...]

- MP3 player en foto's maken zonder dat gsm aan staat
- Wat betere/handigere MP3 player..

meer niet eigenlijk...

ik kom vaak bij klanten in elektronica ruimtes waar de gsm niet aan mag, en kan nu wel wat foto's maken van de installaties, voor mij een uitkomst.
Foto's maken zonder dat de gsm aan staat?

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karlok[JY-616] schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 06:53:
[...]

de GSM-zender/ontvanger he 'Flight Mode'. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karlok[JY-616] schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 06:53:
[...]

Dat noemen ze de Flight-Mode. Als je je mobiel aanzet krijg je 2 keuzes: Direct muziek luisteren/Telefoon opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Is het flashen van k750i naar w800i legaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vraagjes:

[afbeelding]

Ik heb het ook! Sinds een halfjaar alweer en een beetje te beroerd om 'm terug te brengen oid. Dattie langer over doet met de USB dat klopt. En ook "minder vol" oplaadt als dat de gewone lader doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Aubergine schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:57:
nee, dit is niet legaal en tevens vervalt je garantie. Je hebt namelijk ook niet voor de licentie betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor, heb ik weer. Ik heb mijn nieuwe W800i van tmobile net binnen (12mnd 12,50), gelijk langs de simlockboer gebracht. Toen ik thuis kwam en m'n headset op deed viel het mij op dat hij niet automatisch in handsfree stand ging. Nou blijkt dus mijn headset niet meer te werken. Ben nog bij een andere telefoon toko langs geweest om een andere headset te proberen, maar het mocht niet baten! De simlockboer vergoed mijn W800i wel als het niet lukt, maar toch héél vervelend!
Kent iemand anders dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aubergine schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:57:
ik vind van wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
hoe zit het nou als je de KPN versie hebt van de w800i?
Kun je dan wel gewoon de updates van de sjonnie eriksjon website gebruiken of moet dit via de kpn site of een service point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Kan je zoiets zelf doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
marteltor schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 18:04:
hoe zit het nou als je de KPN versie hebt van de w800i?
Kun je dan wel gewoon de updates van de sjonnie eriksjon website gebruiken of moet dit via de kpn site of een service point?
Dat kun je gewoon via de SE update doen. Het enige verschil is dat de branded-versies iets langer op zich laten wachten. Via een servicepunt kan natuurlijk altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Kan je zelf een k750i flashen naar een w800i? Of heb je daar echt leet-skills voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Aubergine schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 11:28:
Kan je zelf een k750i flashen naar een w800i? Of heb je daar echt leet-skills voor nodig?
Dat kan zonder leet-skills, maar het mag niet. Op GoT zal je er dan ook niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Kan je hem daarna nog naar w810 flashen?

edit: Is die tut op SEuniverse voor flashen ok? En wat als ik heb geflasht hebt? Kan ik dan gewoon dezelfde updater gebruiken etc.?

edit2: bah die op SEuniverse kost geld, waar kan ik het gratis doen?

[ Voor 81% gewijzigd door Aubergine op 03-06-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:04
Verrek, wat gebeurt me nu...
Op mirakuleuze* wijze is er een barst in het hardplastice deel van mijn front gekomen, presies dwars over het display :| hoe is het mogelijk, nergens heb ik ook maar iets van schade terwijl ik dat ding al bijna 9 maanden heb O-) maargoed, het kwaad is geschied...

Het daaropvolgend probleem:
Ik ben vandaag naar debitel geweest en heb het daar uitgelegd en er ook ff bij vermeld dat mijn knuppeltje en camera-knopje al 8 maanden respectievelijk half defect en defect zijn.
Ik krijg daar te horen dat ik omdat ik me er niet bij verzekerd heb het ding op kan laten sturen met een prijs van max 156 euro, ex btw :/ zijn ze wel helemaal wijs daar? Ik kon ook niet meer de knopjes laten maken, omdat de display al kapot was en ze hem dan niet op kon sturen.
De oplossing:
Aangezien de barst zich beperkt heeft tot het plastic van het frontje en net niet het lcd heeft gepenetreert, op een klein krasje na, kan ik er zelf een ander frontje opzetten en dan ben ik van de barst af.
Maar dan zit ik nog steeds met de kapotte knopjes, krijg ik daar dan nog garantie op?
En om het frontje te verwisselen, dan moet je nieuwe schroefjes erin draaien, waar zijn die te koop?
En mijn belangrijkste vraag, heeft iemand toevallig nog een w800i frontje liggen, voor een zacht prijsje? ik heb alleen het frontje nodig, ik heb de faq al gelezen en ik moet dat wel kunnen lijkt mij zo.

Ik zal nog even fotos posten om het geheel wat duidelijker te maken.

Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/6263/s36002103iy.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img257.imageshack.us/img257/399/s36002133fo.th.jpg

*er is een stuk uv-plexi precies met de punt met een behoorlijke kracht opgevallen, ik gooide deze met een draaiende beweging naar een huisgenoot, hij ving hem verkeerd en om de een of andere reden valt hij precies met....

Ik sta er trouwens van te kijken dat het display zelf niet verder beschadigd is, of ik kan het gewoon niet goed genoeg zien nog.

[ Voor 21% gewijzigd door paazei op 03-06-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een K750i van Tele2, maar nu staat er allemaal (beveiligde :( ) meuk in van Tele2 (foto's & screensavers van big bill en dat soort spul) Ik heb het topic doorgelezen en wat ik er een beetje uit kan opmaken is dat er geen enkele manier is om deze bestanden te verwijderen? Ik irriteer me er namelijk behoorlijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:11:
[...]

Dat noemen ze de Flight-Mode. Als je je mobiel aanzet krijg je 2 keuzes: Direct muziek luisteren/Telefoon opstarten.
Eurh.. muziek luisteren weet ik, maar foto's maken ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
paazei schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 16:45:
Verrek, wat gebeurt me nu...
Op mirakuleuze* wijze is er een barst in het hardplastice deel van mijn front gekomen, presies dwars over het display :| hoe is het mogelijk, nergens heb ik ook maar iets van schade terwijl ik dat ding al bijna 9 maanden heb O-) maargoed, het kwaad is geschied...

Het daaropvolgend probleem:
Ik ben vandaag naar debitel geweest en heb het daar uitgelegd en er ook ff bij vermeld dat mijn knuppeltje en camera-knopje al 8 maanden respectievelijk half defect en defect zijn.
Ik krijg daar te horen dat ik omdat ik me er niet bij verzekerd heb het ding op kan laten sturen met een prijs van max 156 euro, ex btw :/ zijn ze wel helemaal wijs daar? Ik kon ook niet meer de knopjes laten maken, omdat de display al kapot was en ze hem dan niet op kon sturen.
De oplossing:
Aangezien de barst zich beperkt heeft tot het plastic van het frontje en net niet het lcd heeft gepenetreert, op een klein krasje na, kan ik er zelf een ander frontje opzetten en dan ben ik van de barst af.
Maar dan zit ik nog steeds met de kapotte knopjes, krijg ik daar dan nog garantie op?
En om het frontje te verwisselen, dan moet je nieuwe schroefjes erin draaien, waar zijn die te koop?
En mijn belangrijkste vraag, heeft iemand toevallig nog een w800i frontje liggen, voor een zacht prijsje? ik heb alleen het frontje nodig, ik heb de faq al gelezen en ik moet dat wel kunnen lijkt mij zo.

Ik zal nog even fotos posten om het geheel wat duidelijker te maken.

[afbeelding]

[afbeelding]

*er is een stuk uv-plexi precies met de punt met een behoorlijke kracht opgevallen, ik gooide deze met een draaiende beweging naar een huisgenoot, hij ving hem verkeerd en om de een of andere reden valt hij precies met....

Ik sta er trouwens van te kijken dat het display zelf niet verder beschadigd is, of ik kan het gewoon niet goed genoeg zien nog.
Als je toch voor een nieuw frontje gaat, neem dan een zwarte w800 :)
Afbeeldingslocatie: http://comobile.free.fr/sonyercisson/cover/w800/black+silver/2.jpg

Via eBay kan je ze ergens krijgen.. gewoon goed zoeken via google

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karlok[JY-616] schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 20:42:
[...]

Eurh.. muziek luisteren weet ik, maar foto's maken ook?
Ja kan... geen keuze maken toetsen blokkeren, schuif van cam open, en dan kan je gewoon foto's maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 22:56:
[...]

Ja kan... geen keuze maken toetsen blokkeren, schuif van cam open, en dan kan je gewoon foto's maken
Geweldig het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de w800i van T-Mobile kunnen updaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrigun99
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-04-2023
Weet iemand wat het verschil is tussen een w800i en een w700i?

Ik weet wel dat de w800i standaard met 512 MB geheugen wordt geleverd, waar de w700i dat met 256 mb wordt. Zijn beide telefoons wel met dezelfde geheugenkaart compatible?
Een macro functie (camera) en zou echter ook ontbreken; wat houdt dat in?
Zijn er überhaupt nog andere verschillen?

En wat wordt er standaard bijgeleverd aan randapparatuur? datakabel/headset/handsfreeset enz?

Ik wil namelijk het liefste een w800i, maar óók een eenjarig abonnement. En de w700i is dan óf vele malen goedkoper óf zelfs gratis bij het abonnement dat ik wil (2call.nl), terwijl de w800i nog best prijzig is.

[ Voor 4% gewijzigd door Morrigun99 op 04-06-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Laatst online: 14-09 07:42
vanpeltje schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 21:38:
[...]

[afbeelding]

Ik denk dat je heel veel mensen een plezier doet als je zegt waar je die vandaan hebt!
Weet je de winkel precies niet meer?
Ziet er echt vet uit zo in het zwart :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
vanpeltje schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 21:38:
[...]

[afbeelding]

Hmm, ik vind de kleur wel vet, zat zelf stiekem ook al aan een andere kleur te denken, maar ik zie op dit plaatje gewoon het verschil in de spuitgietmal, ik kan gewoon zien dat dit slechte nauwkeurigheid heeft. Ik heb het liefste een officieel w800i front cover. kijk vooral naar het cameragedeelte, waar eigenlijk de ribbeltjes horen... Ik studeer werktuigbouwkunde en weet wel het nodige van spuitgeten, maar met zon frontje zou ik dus _niet_ kunnen leven.

Ik wil vooral ook graag weten hoe ik aan die schroefjes moet komen?

[ Voor 5% gewijzigd door paazei op 04-06-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Ben zelf in t bezit van een W800i (t-mobile) maar vraag me eigenlijk af; hoeveel smsjes kunnen er bewaard blijven? Tot de 32MB van de telefoon vol is? Bij m'n oude T610 werd t net als nu in procenten weergegegeven maar procenten van wat was niet duidelijk (en totaal was niet veel) hoe zit het bij deze telefoon? (ja ik weet dat bij geheugengebruik zichtbaar is hoeveel kb al gebruikt is maar hoeveel is dan nog te gaan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

ik heb hier van die ebay frontjes liggen, maar ik zou ze inderdaad niet aanbevelen; het is veel minder sterk en nauwkeurig dan de originele frontjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de aankoop van mijn k750i (nieuw en unlocked bij aankoop) heb ik geen optie kunnen terugvinden om afleveringsrapportjes te ontvangen. Bij MMS is er een optie "ontvangstbevest.", maar bij sms is deze helaas niet terug te vinden. Volgens het boekje moet ik kijken naar de eigenschappen van mijn verzonden berichten, maar bij de eigenschappen zie ik enkel maar de verzendtijd, niet de ontvangsttijd :?
De laatste firmwareupdate is geinstalleerd op men gsm.

Ziehier een afbeelding van het sms optiemenu:
Afbeeldingslocatie: http://bloggy.f2o.org/brol/gsmafleverstatus.jpg
Hebben jullie ook enkel deze opties?

zijn er nog mensen die dit probleem gehad hebben? en hoe is dit eventueel op te lossen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:44
Ik heb daar veel meer opties :? Jij komt daar ook via Berichten --> Instellingen --> SMS --> ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik kom daar op die manier, wat voor opties heb je daar zoal?
Speed-Searcher schreef op zondag 04 juni 2006 @ 19:13:
Ik heb daar veel meer opties :? Jij komt daar ook via Berichten --> Instellingen --> SMS --> ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bij mij zijn er deze opties:
- Servicecentrum
- E-mailgateway
- Max. berichtlengte
- SMS-type
- Geldigheidsduur
- Met antwoord (iemadn enig idee wat dit doet??)
- Ontvangstbevest.

Niet iedere provider ondersteunt ontvangstbevestigingen, dus het kan daaraan liggen, maar toch vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met men vorige gsm (SE P800) kon ik wel ontvangstbevestigingen krijgen, dus normaal ondersteunt mijn netwerk dat.

best wel vreemd dat jij daar een heel aantal meer opties hebt :?

misschien doe ik beter eens een master reset ofzo, er ontbreken toch wel iets teveel 'standaard' sms instellingen in mijn menu. (hopelijk kan ik mijn smsjes dan terug plaatsen op die gsm, daar heb ik wel schrik voor)

edit:
ik heb eventjes een volledige reset gedaan van de telefoon en krijg nog altijd slechts 3 sms opties te zien :?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Heb je miss KPN? Die ondersteunt afleverrapporten niet nml...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Laatst online: 04-09 12:08
dog4life schreef op zondag 04 juni 2006 @ 20:36:

- Ontvangstbevest.

Niet iedere provider ondersteunt ontvangstbevestigingen, dus het kan daaraan liggen, maar toch vreemd!
Als ze het wel ondersteunen kost het dan extra geld? Of kan het geen kwaad hem eens aan te zetten... lijkt me best wel prettig als ik zeker weet dat sommige berichten zijn aangekomen :)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Base, een Belgische provider, deze ondersteunt ontvangstberichten en deze dienst is gratis. De firmware is de originele en kan via SEUS geupdate worden.
Ik merk dat ik ook die "geldigheidsduur" optie mis, volgens mij staat die optie vrij laag ingesteld op men gsm want soms komen men berichten niet meer toe wanneer ik stuur naar iemand wiens gsm uitgeschakeld is, wanneer ze hun gsm inschakelen is de geldigheidsduur waarschijnlijk al verstreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 21:34:

edit:
ik heb eventjes een volledige reset gedaan van de telefoon en krijg nog altijd slechts 3 sms opties te zien :?
Ik heb het hele rijtje opties met mijn Vodafone (prepaid) sim.
Bij Met antwoord zie ik 'Vraag de geadresseerde of deze uw bericht beantwoordt' als toelichting onder de knop Info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
dog4life schreef op zondag 04 juni 2006 @ 20:36:
Bij mij zijn er deze opties:
- Servicecentrum
- E-mailgateway
- Max. berichtlengte
- SMS-type
- Geldigheidsduur
- Met antwoord (iemadn enig idee wat dit doet??)
- Ontvangstbevest.

- Met antwoord is wel grappig:

Je stuur iemand een smsje met die optie, en als deze het ondersteund (SE's dus)
dan krijgt de ontvanger na het lezen van het smsje het verzoek of hij gelijk wil antwoorden :)

wel grappig maar ja..

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
vanpeltje schreef op maandag 05 juni 2006 @ 01:31:
[...]

- Met antwoord is wel grappig:

Je stuur iemand een smsje met die optie, en als deze het ondersteund (SE's dus)
dan krijgt de ontvanger na het lezen van het smsje het verzoek of hij gelijk wil antwoorden :)

wel grappig maar ja..
Ik heb dat naar mezelf geprobeerd, maar er gebeurd niks.

edit: toch wel

[ Voor 3% gewijzigd door Kitser op 05-06-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Misschien ook wat voor in de startpost?

Wanneer je graag het snelkoppelingen menu ervoor wil hebben wanneer de telefoon de toetsenblokkering erop heeft (bijvoorbeeld wanneer je een gemiste afspraak opnieuw in beeld wil hebben) moet je de toetsenblokkering erop zetten. Vervolgens druk je 2 maal op de snelkoppelingen toets en de 2e maal hou je 'm in. Daarna komt het schermpje met gemiste afspraken tevoorschijn.

Selecteren van de tekst (bijv. bij een smsje) kan door de volumeknop ingedrukt te houden dan met de pijltjes knoppen de tekst selecteren.

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
De speaker van de W800 is mono zoals we allemaal weten, maar als je je muziek daarop beluistert hoor je dan de 2 kanalen gemixt tot mono of mis je een compleet kanaal zoals bij de Samsung D500? :)

Ik heb gezocht naar mono etc, maar kon het helaas niet vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morrigun99 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 10:30:
Weet iemand wat het verschil is tussen een w800i en een w700i?

Ik weet wel dat de w800i standaard met 512 MB geheugen wordt geleverd, waar de w700i dat met 256 mb wordt. Zijn beide telefoons wel met dezelfde geheugenkaart compatible?
Een macro functie (camera) en zou echter ook ontbreken; wat houdt dat in?
Zijn er überhaupt nog andere verschillen?

En wat wordt er standaard bijgeleverd aan randapparatuur? datakabel/headset/handsfreeset enz?

Ik wil namelijk het liefste een w800i, maar óók een eenjarig abonnement. En de w700i is dan óf vele malen goedkoper óf zelfs gratis bij het abonnement dat ik wil (2call.nl), terwijl de w800i nog best prijzig is.
Verschillen:
- Ander mooier frontje (titanium stijl)
- 256 mb meegeleverd i.p.v 512 mb
- Bij W700 ontbreekt automatische focus. Dit houd in dat je camera niet meer automatisch kan scherp stellen. Dit is nogal een handige optie. Ben je verzekerd van scherpe foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Laatst online: 10-09 16:21
Metal schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:20:
De speaker van de W800 is mono zoals we allemaal weten, maar als je je muziek daarop beluistert hoor je dan de 2 kanalen gemixt tot mono of mis je een compleet kanaal zoals bij de Samsung D500? :)

bedoel je met de headset of Luidspreker?
headset is gewoon stereo hoor bij mijn k750i ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 08:22

Rio

Ik heb al een boek

Metal schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:20:

rohit schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:01:
[...]

bedoel je met de headset of Luidspreker?
headset is gewoon stereo hoor bij mijn k750i ;)
Duidelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de K750i en ik wil hem resetten (harde reset, geen instellingen resetten) en als ik dan daar dan op klik zegt ie "einde is bereikt"

Hetzelfde probleem heb ik als ik mijn thema of profiel wil resetten, wat te doen? Heb de K750i al eens gehad maar dit probleem heb ik nog nooit gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 15:04:
Ik heb de K750i en ik wil hem resetten (harde reset, geen instellingen resetten) en als ik dan daar dan op klik zegt ie "einde is bereikt"

Hetzelfde probleem heb ik als ik mijn thema of profiel wil resetten, wat te doen? Heb de K750i al eens gehad maar dit probleem heb ik nog nooit gehad....
Volgens mij zit je in het menu om een snelkoppeling te maken. Einde bereikt kan je daar namelijk ook hebben. Kijk eens wat er onderaan je scherm staat als je op die keuze bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er al achter ja, vergeef me mijn n00bheid.....

Misschien nog wat handige info die in de openingspost kan:

Garantie kun je bij een SESP claimen zonder bon, garantie word dan bepaald aan de hand van de fabricagedatum die je heel makkelijk op elke Sony-Ericsson telefoon kunt vinden nl. als je je batterij verwijdert uit je telefoon zit er een sticker op die sticker staat een code die bestaat uit 2 cijfers een W en nogmaals 2 cijfers, de eerste cijfers + de W is de productieweek en de 2e set cijfers het productie jaar. Deze info is ook op je batterij terug te vinden btw....

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Laatst online: 10-09 16:21
haha ja had et niet gezien :p
maar die 2 kanalen worden door gemixt in 1 kanaal ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Een prog om in het systeem te komen van je w800 of k750. http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=3666

Afbeeldingslocatie: http://sephone.nm.ru/images/sefp/sefp_2.gif

The following actions possible for file operations:

* read
* write
* replace/delete
* create new folder
* delete empty folders

Impossible to:

* Rename
* Copy/delete/replace folders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
DaannO schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:55:
Een prog om in het systeem te komen van je w800 of k750. http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=3666

[afbeelding]

The following actions possible for file operations:

* read
* write
* replace/delete
* create new folder
* delete empty folders

Impossible to:

* Rename
* Copy/delete/replace folders
Zou het daarmee mogelijk zijn om de sms inbox te vergroten?? Ik ga vanavond/morgen maar is op onderzoek uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjost
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-08 17:22
Zou het dan ook mogelijk zijn om eindelijk het camerageluidje uit te zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMol13
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-06 16:17
Ik heb een vraag:
Al meerdere keren heb ik PC suite geinstalleerd (en de oude eerst netjes gedeinstalleert) Maar iedere keer als ik file manager wil opstarten crashed mijn systeem. Het geeft dan aan dat er een fout is ontstaan in explorer. Vervolgens ben ik mijn startbalk (onderaan beeldscherm) kwijt en moet ik gebruik maken van CTRALTDEL. Als ik file manager wil opstarten zie ik in mijn beeldscherm: "installatie voorbereiden" en vervolgens crashed ie. Herkent iemand dit probleem? Volgens Sony ligt het aan het feit dat ik Firefox gebruik. Maar dit lijkt me sterk, want zelfs als ik FF uit heb staan, crashed ie met enige regelmaat. Ik vind dit erg vervelend, want FIlemanager werkt (als ie het doet) prima en via usb kabel lekker snel. Dus als iemand een oplossing weet??? Ik zou erg blij zijn.

Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
sjost schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 19:15:
dat zou een mooie zijn...smsbox vergroten ook hoor :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Ik heb het geluidje gevonden, nu is kijken of het lukt om die te vervangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kzou er denk ik maar niet te veel aant wijzigen, voortzelfde doet je foon straks niet veel meer. Maar kben wel benieuwd of je het geluid kan vervangen of wijzigen :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Het is een 3gp bestandje, na het verwijderd te hebben is nu mijn geluidje weg _/-\o_

Straks is even dit doen: http://www.unlockshop.no/...end/Unlock.no_English.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
Eindelijk een manier om van dat irri geluidje af te komen, ook al doet mijn camera het toch al 8 maanden zeeeer nauwelijks.

Heeft iemand nog het voorfrontje van een w800i thuis liggen, zonder beschadigingen? ik wil namelijk graag van die dikke ster/buts die in mijn schermpje zit af.(zie vorige pagina) Dus als iemand een ander frontje op heeft gezet en deze over heeft, dan zou ik echt zeer dankbaar zijn.
Weet iemand trouwens hoe ik aan die schroefjes kan komen, waar ik die kan halen/bestellen? Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
dog4life schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:16:
Het is een 3gp bestandje, na het verwijderd te hebben is nu mijn geluidje weg _/-\o_

Straks is even dit doen: http://www.unlockshop.no/...end/Unlock.no_English.pdf
Hoe heb je het gedaan dan? _/-\o_

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het ook mogelijk ergens te zien hoeveel smsjes je al gevult hebt in het sms-typ-scherm?

Want een lang bericht wordt toch in meerdere smsjes verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Eerst dit volgen: http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=3666

Ik heb de DCU-60 kabel geselecteerd, was wel even vreemd want op mijn pc deed ie het niet en op mijn laptop wel (maar dat had meer te maken met het 'druk-c-in-terwijl-u-de-telefoon-aanzet'-probleem: de usb flash drivers dus)

Als je in Far eenmaal verbinding hebt met je telefoon, ga je eerst naar FS (filesystem), dan naar dit mapje:

/tpa/preset/systen/sound/

Hier staan de diverse geluidjes, als je camerashutter.3gp weghaalt dan is het geluidje weg! Het focusgeluidje kan je ook weghalen, maar dat heb ik nog niet gedaan, ook staan hier sms-geluidjes, die je dan ook kan veranderen (alleen midi helaas)

En wat ik begrepen heb over het sms-inbox gebeuren: je verplaatst de lokatie, zodat het op een andere partititie in je flash geheugen komt, alleen af en toe bij een crash kan het zijn dat je laatste smsje verloren gaat. Het is nog niet mogelijk om de partities te resizen, dus vandaar dat men de lokatie verandert. In de guide staat ook de vertraging die je hebt t.o.v. 200 smsjes, maar als je naar 1000 gaat duurt het blijkbaar 2,2sec (op een K750) om je inbox te openen, wat mij betreft een redelijke tijd!

[ Voor 14% gewijzigd door dog4life op 07-06-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dog4life schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:16:
Laat ons niet langer in spanning zitten :9 . Hoe heb je dat gefixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet je telefoon op stil en je hebt geen camera geluid meer :)
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:03:
is het ook mogelijk ergens te zien hoeveel smsjes je al gevult hebt in het sms-typ-scherm?

Want een lang bericht wordt toch in meerdere smsjes verzonden?
Dat kan je instellen, of 1 sms of maximaal 3.
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.