Greetz Big-R
Dat op stil zetten werkt dus in 99% van de gevallen nietVerwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:15:
[...]
Zet je telefoon op stil en je hebt geen camera geluid meer
[...]
Dat kan je instellen, of 1 sms of maximaal 3.
Verwijderd
Hier wel met een d750idog4life schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:22:
[...]
Dat op stil zetten werkt dus in 99% van de gevallen niet
Alleen als je aan het geluidje gewend bent, weet je ook ongeveer wanneer de foto gemaakt word, en zonder sound niet.
Druk het # een seconde of 2 in.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 15:24 ]
Kijken ofie het nog doet...
// Hij gaat aan...
Ok mensen dat kan mooi in de startpost!
Werkt als een #$^%%$&^@$er!
Super!
Nu alleen nog weten hoe je die smsbox "vergroot"!
[ Voor 81% gewijzigd door Big-R op 07-06-2006 15:34 ]
Greetz Big-R
Je kan ook je opstart-/afsluitanimaties veranderen etc, maarja dat is me weer teveel gedoe
edit: om je sms-inbox aan te passen, lees de pdf die ik hierboven heb gepost!
[ Voor 21% gewijzigd door dog4life op 07-06-2006 15:36 ]
Ik denk dat je eroverheen leest, aangezien de link er zelfs 2x staat... En als je over dingen heenleest is het geen goed idee om in je telefoon te gaan kl**enwilly1986 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:59:
Waar kan ik dat programma downloaden? Of lees ik er over heen?
ik zag twee beren fout parkeren....
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Hier:rohit schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:17:
vanwaar haal ik Far Manager v1.705 ???
http://farmanager.com/
SMS trucje en geen foto geluid meer! super!
die start scherm van sony duurt altijd zo lang zou je die nou ook kunne verwijderen zodat het wat sneller opstart?
[...]
Zet je telefoon op stil en je hebt geen camera geluid meer
Ja lieve schat, dat werkt dus niet...
En je kan het geluidje verwijderen... en later weer terugzetten, mits je een reservekopie hebt
Verder kan je alle plaatjes/animaties/geluidjes aanpassen, dus hij is mooi customizable sindskort
Lijkt me niet, je gebruikt alleen een ander gedeelte van het ingebouwde flash-geheugen om je smsjes op te slaan. Bovendien, mocht er wat met je telefoon zijn, dan kan je hem weer in originele staat herstellen en niemand die wat ziet?Speed-Searcher schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:06:
vervalt je garantie nu ook als je dit doet? Anders doe ik het per direct!
Klopt en zo waren er nog wat instellingen, maar het scheen niet veel verschil te maken geloof ikrobski05 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:08:
Het moet nu dus ook mogelijk zijn iets te doen aan de kwaliteit van de foto's. Er is een bestandje waaarin JPEG_quality wordt genoemd. Kan m alleen ff niet meer vinden (drukte op kruisje toen ik m bekeek).
Dat is het juistdog4life schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:16:
[...]
Lijkt me niet, je gebruikt alleen een ander gedeelte van het ingebouwde flash-geheugen om je smsjes op te slaan. Bovendien, mocht er wat met je telefoon zijn, dan kan je hem weer in originele staat herstellen en niemand die wat ziet?
[...]
Klopt en zo waren er nog wat instellingen, maar het scheen niet veel verschil te maken geloof ik
K750i + 512 MB kaarjte kan ik voor 170 kopen hier vlakbij.
W800i gaat me minstens 200 euro kosten.
Voor de oordopjes hoeft het niet, ik heb zelf al een setje mdr-ex71.
Alhoewel de flight-mode van de w800 me wel erg aanspreekt. Batterij-duur bij mp3 speler gaat behoorlijk vooruit..
Wat is jullie visie hierop?
Bij mij werkt dat wel gewoon...
[ Voor 34% gewijzigd door Vanitas op 07-06-2006 19:04 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
bij K750i kan je direct vanuit de doos niet je eigen headset aansluiten (niet met normale jack aansluiting tenminste...) Bij de W800 zit in het snoer een aansluiting voor een eigen jack headset bij.Metal schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:53:
Hmm, ik zit nu weer te twijfelen tussen een k750i en een w800. 2dehands wel.
K750i + 512 MB kaarjte kan ik voor 170 kopen hier vlakbij.
W800i gaat me minstens 200 euro kosten.
Voor de oordopjes hoeft het niet, ik heb zelf al een setje mdr-ex71.
Alhoewel de flight-mode van de w800 me wel erg aanspreekt. Batterij-duur bij mp3 speler gaat behoorlijk vooruit..
Wat is jullie visie hierop?
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus
Voor de ???e keer in de geschiedenis der topics: alleen bij sommige branded telefoons werkt het wél, bij het gros werkt het NIET
Klopt, maar de verkoper van de k750i heeft die er wel bijzitten.itsoutthere schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:03:
[...]
bij K750i kan je direct vanuit de doos niet je eigen headset aansluiten (niet met normale jack aansluiting tenminste...) Bij de W800 zit in het snoer een aansluiting voor een eigen jack headset bij.
[ Voor 26% gewijzigd door Satch op 07-06-2006 19:19 ]
Verwijderd
Verwijderd
Hoe connect je je telefoon. Als ik de goede poort en snelheid uitkiest telt FarManager tot 30 terwij hij vraagt de power knop kort in te drukken. Ik kan drukken wat ik wil maar het tellen begint steeds opnieuw. Doe ik iets fout?visie schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:45:
[...]
Hier:
http://farmanager.com/
SMS trucje en geen foto geluid meer! super!
Goed, deze wordt herkent, hij runt 'command 1 from 1' en ik zie 'FLASH' en 'FS' staan. Als ik echter op FS klik is deze map leeg!! Wat gaat hier fout?
De log ziet er als volgt uit:
NEW
Open SE Flash Plugin session
Preparing settings dialog
Locating avaiable serial ports:
Found: COM1 ,COM15 ,COM16 ,COM17 ,COM18 ,COM19 ,COM20 ,COM21 ,COM22 ,COM23 ,COM24 ,COM25 ,COM26 ,COM27 ,COM28 ,COM29 ,COM30 ,COM31
Trying to open port: EPIUSB1
Connecting PHONE. ConnType is: DCU
Waiting for 1 bytes
0001 >> 5A
0001 << 3F
Waiting for 8 bytes
0001 >> 80
0001 >> 40
0001 >> 03
0001 >> 01
0001 >> FF
0001 >> FF
0001 >> FF
0001 >> FF
k750 series detected
0002 << 53 37
EPIUSB1: speed changed from 921600 to 921600
Module path: C:\Program Files\Far\Plugins\SEFP\
Sending loader: C:\Program Files\Far\Plugins\SEFP\\BIN\CID00_R2F_id.ldr
QH00 Header: $380
0004 << 51 48 30 30
Wait for EsB
Waiting for 3 bytes
0001 >> 45
0001 >> 73
0001 >> 42
0380 << 51 48 30 véél nummers en letters... 77
Wait for EhM
Waiting for 3 bytes
0001 >> 46
0001 >> 32
0001 >> 30
0001 >> 53
Read of 0003 bytes timed out!
Failed!
Verwijderd
Heb je wel die hele handleiding gevolgd en dus ook deze stap gedaan?
[ Voor 6% gewijzigd door robski05 op 07-06-2006 20:07 ]
Dat plaatje krijg ik niet eens, daarvoor moet er eerst één of ander script geladen worden en ik heb het idee dat dat bij mij juist niet gebeurd, waardoor de map 'FS' ook leeg lijkt!robski05 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:05:
@marpol oke dus niet voor mij bedoeld...oepsie
Tijdens het connecten komt er ook lang niet zoveel informatie in beeld te staan als op dat plaatje op het forum.

Bij mij staat er dus: Command progress 1 of 1....( ik mis er ergens 2
[ Voor 5% gewijzigd door eaalb op 07-06-2006 20:28 . Reden: Gequote bericht niet voor mij bedoeld... ]
Verwijderd
Hey! goed van je.. idd je moet ff helemaal terug FS dan komt die melding en zijn de bestanden wel def. verdwenen.robski05 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:05:
@marpol
[afbeelding]
Verwijderd
Zoals ook op sense.. zou het gewoon een paar keer proberen , ik had in het begin precies hetzelfde..eaalb schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:14:
[...]
Dat plaatje krijg ik niet eens, daarvoor moet er eerst één of ander script geladen worden en ik heb het idee dat dat bij mij juist niet gebeurd, waardoor de map 'FS' ook leeg lijkt!
Tijdens het connecten komt er ook lang niet zoveel informatie in beeld te staan als op dat plaatje op het forum.[afbeelding]
Bij mij staat er dus: Command progress 1 of 1....( ik mis er ergens 2) Na dat regeltje van ChipID volgt er ook niks bij mij.
Na het afsluiten van FAR, zoals beschreven in de handleiding, was het ff schrikken: telefoon wilde niet 123 aan. Drukte toch echt wel lang op die knop. Toen batterij eruit. Na 30 sec (of iets meer) weer drin en toen nogmaals lang op die aanknop gedrukt.... And there was light. Wit oplichtend scherm wel te verstaan, beeld weer uit en de opstartprocedure begon. pfiew... dat scheelde alweer een kapotte w800
And after the light there was no sound... Is trouwens wel even wennen met fotos maken, je weet iets minder goed wanneer de foto gemaakt is. Maar er komt vanzelf in beeld te staan "bezig met opslaan" dus dan mag je de knop weer los laten
Morgen als we weer helder zijn die sms vergroter maar eens uitzoeken.
FAR werkt mooi. Total Commandor rip off volgens mij
Edit: Kan iemand uit ervaring mij vertellen of je je huidige smsberichten behoud als de handleiding (http://www.unlockshop.no/...end/Unlock.no_English.pdf) Zou geen ramp zijn als ze pleite zijn, maar dan hoef ik niet te schrikken en kan ik ze voor die tijd nog een keer doorlezen en afscheid nemen
[ Voor 17% gewijzigd door Arie-Kanarie op 07-06-2006 21:59 ]
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Net de "Update" uitgevoerd.
Ach had eerst een backupje moeten maken... (misschien zet ik het wel weer normaal terug en doe ik dat nog...)
Greetz Big-R
Ik heb die handleiding ook gedaan, maar bij mij staan ze nog?
[ Voor 3% gewijzigd door robski05 op 07-06-2006 22:15 ]
Verwijderd
Helemaal stil is idd wel erg stil, heeft iemand een vervangend zacht geluidje (klikje ofzo) dat je toch ff wat hoort als de foto gemaakt is.DaannO schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:09:
Zow je kan wel veel met dat prog. Ware revolutie ontstaan
-Far manager installerenarjan bregman2 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:15:
Waar kan je dit instellen. Ik kan het nergens in het programma vinden. Wie weet wat ik aan moet klikken om daar te komen?
[afbeelding]
-Die bestanden van die topicstarter in de submap "plugins" zetten (Far/Plugins).
-Je telefoon met je DCU-60 aansluiten (zorg ervoor dat alles is geinstalleerd, ook je USB flash driver!)
-Far manager opstarten
-ALT + F1 drukken
-Dan moet er onderaan de optie SESP staan
-SESP selecteren
-Dan komt dat scherm
-Poort/snelheid kiezen
-Enter
(Nu deed hij t alleen als ik mn telefoon uitzette, dan C inhield, en weer aanzette)

Wat doe ik nu weer fout?
Verwijderd
pas er mee op! je kan ook veel beschadigen
In de herhaling: als je een standaard-kabel hebt die bij je K750/W800 zat, selecteer dan DCU-60 en GEEN comX!!!! Ook is het zo dat alleen de eerste 'instantie' van de usb-flash kabel gescand wordt, dus als je hem in een andere usb-poort doet, werkt het vervolgens niet (of juist wel). Niet echt helder maar er wordt aan gewerkt.
En voor degene die zich afvroeg of z'n smsjes bewaard bleven: je wijzigt de lokatie waar ze worden opgeslagen, dus alleen als die lokatie exact hetzelfde eruit ziet, staan je smsjes er weer.
Maar dan had je ook niet die moeite hoeven te doen, want dan had je al ruimte voor 200+ smsjes
Ik ben er wel blij mee, is even zien wat er nog meer mogelijk wordt! Ik ga vandeweek is kijken of ik de icoontjes kan vervangen, of tenminste van dat playnow afkan en daar bijvoorbeeld een koppeling kan maken naar bluetooth oid!
Updaten firmware? (link in SP is dood, onderstaande link werkt
Mijn K750 gaat ook ff onder behandelingDe software die je nodig hebt voor 't updaten vind je hier
- Firmware updated naar R1CA21
- camera sound weg in stille modus :D
[ Voor 84% gewijzigd door willy1986 op 08-06-2006 11:06 ]
Kan je een goede update draaien als je die cam-sound verwijderd hebt + Smsbox vergroot?
Greetz Big-R
Waarschijnlijk wel, er zijn nl 2 mogelijkheden:Big-R schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 07:29:
Misschien een interessante vraag:
Kan je een goede update draaien als je die cam-sound verwijderd hebt + Smsbox vergroot?
- Na de update is alles weer zoals het van de fabriek af kwam
- Na de update is alles nog steeds veranderd (waarschijnlijker: je verandert alleen het user-gedeelte van je telefoon, de update verandert alleen de firmware waar we (nog) niet bijkunnen)
* dog4life gaat vandaag weer smsen, en nu hoef ik niet steeds berichtjes te verwijderen omdat er 1 wacht
Verwijderd
Nu nog even zoeken hoe ik een vervangend geluidje naar die map kan kopiëren. Verwijderen lukt al wel.
Verwijderd
Dus het is nergens zo snel te zien als op de nokia's?Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:15:
[...]
Dat kan je instellen, of 1 sms of maximaal 3.
Je moet even de nieuw .dll downloaden en verplaatsen daarna doet hij het gewoon goed. (link)mrVB schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:02:
Heb toch een probleem. Als ik het bestandje gelokaliseerd heb en hem wil verwijderen krijg ik de volgende foutmelding:
[afbeelding]
Wat doe ik nu weer fout?
Het werkt echt!
1. Zoek "customize.xml" file - te vinden in FS/tpa/preset/custom
2. Kopieër "customize.xml" naar hardeschijf.
3. In "customize.xml" zoek naar:
Code:
--------------------------------------------------------------------------------
<camera>
<suppress-camera-sound>false</suppress-camera-sound>
</camera>
--------------------------------------------------------------------------------
verander het naar:
Code:
<camera>
<suppress-camera-sound>true</suppress-camera-sound>
</camera>
4. Sla het bestand op.
5. Verwijder "customize.xml" van telefoon.
6. Kopieër veranderde "customize.xml" naar telefoon.
7. Voor veranderingen in de file "customize.xml" moet je een "master reset" - Het kan zonder dat je de user data kwijt raakt. Instellingen > Alegemeen > Fabrieksinstell. > Alles resetten
Nu kan je foto's nemen zonder camera geluid - als de telefoon in still modus staat ("#").
En voor de mensen die iets met icoontjes willen gaan doen:
FS/tpa/preset/system/menu/menu.ml
Hierin kan je volgens mij wel wat veranderen...
[ Voor 19% gewijzigd door visie op 08-06-2006 10:52 ]
Edit: na foutmelding..nog een keer gedaan en dit keer werkt het! Super tandarts!!visie schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:21:
Het foto-geluid uitzetten via stille modus!
Het werkt echt!
1. Zoek "customize.xml" file - te vinden in FS/tpa/preset/custom
2. In "customize.xml" zoek naar:
Code:
<camera>
<suppress-camera-sound>false</suppress-camera-sound>
</camera>
verander het naar:
Code:
<camera>
<suppress-camera-sound>true</suppress-camera-sound>
</camera>
3. Sla het bestand op.
4. Voor veranderingen in de file "customize.xml" moet je een "master reset" - Het kan zonder dat je de user data kwijt raakt. Instellingen > Alegemeen > Fabrieksinstell. > Alles resetten
Nu kan je foto's nemen zonder camera geluid - als de telefoon in still modus staat ("#").
Nu eindelijk telefoon echt STIL is in stille modus
[ Voor 23% gewijzigd door willy1986 op 08-06-2006 11:04 ]
was ook wel ff schrikken dat me tel niet gelijk aan ging:S maar nadat ik me batterij eruit had gehaald deed die het weer wel
maar weet iemand of dat irritantje logotje aan het begin van sony weg kan halen dat duur 30 seconde ofzo:S
edit: shutter is weer terug...
[ Voor 10% gewijzigd door DeMol13 op 08-06-2006 11:57 ]
Nu wou ik Orange world activeren via de klantenservice, maar hun vertelde mij dat dit toestel hier niet geschikt voor is. Klopt dit? want het is een vrij nieuw toestel dacht ik.
Of zijn er andere mogelijkheden om GPRS te kunnen gebruiken ?
Alvast bedankt.
Het duurt ook vrij lang voordat hij weer aangaat.
Daarnaast heb ik customize.xml aangepast maar ook deze is weer de oude als de telefoon opnieuw aangaat.
Enig idee hoe dit kan>
Master reset gedaan?
@abcor2003:
Ook deze stap gehad?

Helemaal terug gaan naar FS en niet 10Quit !!
edit: is aan het resetten...
IK WORDT HIER ZO GELUKKIG VAN!!!!
[ Voor 41% gewijzigd door DeMol13 op 08-06-2006 12:32 ]
krijg hem nu maar kan daarna helemaal niets meer doen... moe tik helemaal terug naar FS nadat ik alles verwijderd en vervangen heb?
[ Voor 62% gewijzigd door abcor2003 op 08-06-2006 12:35 ]
ik wil de telefoon updaten.. druk de c in.. duw usbkabel erin.. gaat de telefoon aan en vindt het update programma mijn telefoon ook niet.. dat is hetzelfde bij far manager.. deze vindt hierdoor m'n telefoon ook niet..
ik heb een vodafone branded k750i met R1AA008
Wat ben je kwijt na de reset?DeMol13 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:27:
@tandarts: ik moest even een backup maken. Ga zodadelijk master reset uitvoeren. Ik ben benieuwd...
edit: is aan het resetten...
IK WORDT HIER ZO GELUKKIG VAN!!!!Het werkt!!! Geweldig!!!! THANKS!!!
![]()
De telefoon staat dan weer precies, zoals toen je hemvoor het eerst aanzette. Dus contactpersonen, sms, thema's, etc ben je kwijt.
Maak dus wel een goede back up. Bij mij is er iets mis gegaan met de backup.. en dat kost een hoop tijd
[ Voor 18% gewijzigd door DeMol13 op 08-06-2006 13:43 ]
Uitleg vergroten SMS-capaciteit:rohit schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:56:
ik snap die berichte ding niet egt ken iemand me helpen???
Tip 1: Een backup maken van de smsjes is wel zo veilig, je hebt kans dat ze weggaan
Tip 2: Volg als je dit hebt gedaan ook nog het einde van de handleiding, dus dat je m "saved". Ga daarvoor in het programma helemaal terug naar "FS". Voordat je daar bent krijg je een melding waar je YES moet kiezen.
Tip 3: Als je een foutmelding krijgt dat je geen mappen kan aanmaken, gewoon op enter drukken, en de map komt er toch.
Tip 4: Het kan zijn dat sommige mappen al bestaan die je moet aanmaken, ga daar dan gewoon mee door.
Je connect met je telefoon, en dan:
-Ga je naar /ifs/settings/messaging/pref_store.txt
-pref_store.txt openen (kies edit)
-in dat bestand staat normaaal: /smsdata, dit moet /tpa worden
-dan ga je naar de map /tpa, en daar maak je de volgende map:
messaging
In messaging maak je de map sms
In sms maak je msg & FFFFFFFFFFFFFFFFFFF (20 x F volgens mij)
In FFFFFFFFFFFFFFFFFFF maak je de map pending & sm & sr
Dan maak je als laatste nog een map in tpa/system/messaging/ > genaamd sms
Zo moet het werken volgens mij
Succes
[ Voor 56% gewijzigd door robski05 op 08-06-2006 17:26 . Reden: tip erbij ]
thnxx voor je uitleg
Dat kan je toch gewoon veranderen (typen?)rohit schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:25:
als ik view kies dan zie ik /smsdata maar hoe verander ik dat naar /tpa???
thnxx voor je uitleg
Anders verwijder je het bestand, en zet je het opnieuw erin maar nu met /tpa (weet niet of dat lukt)
Die foutmelding had ik ook, maar toen ik op enter drukte kwam de map er wel. Die bestaande messaging map had ik ook, en ik heb toen geen nieuwe aangemaakt, maar gewoon met dezelfde map verdergegaan. Of dat de juiste oplossing is, weet ik niet, want ik heb nog geen 201 smsjesrohit schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:33:
er staat dat ik geen mappen kan aanmaken als ik een nieuwe map aanmaaken er staat in /tpa al een map messaging moet ik dan nog een map aanmaken met dezelfde naam ? of Map sms in de bestaande Messaging map plaatsen?
en dat weet ik weer wel met My phone explorer moet je naar andere gaan en dan geheugenstatusrobski05 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:46:
[...]
Die foutmelding had ik ook, maar toen ik op enter drukte kwam de map er wel. Die bestaande messaging map had ik ook, en ik heb toen geen nieuwe aangemaakt, maar gewoon met dezelfde map verdergegaan. Of dat de juiste oplossing is, weet ik niet, want ik heb nog geen 201 smsjes
bedankt!!
[ Voor 4% gewijzigd door Rohit op 08-06-2006 16:57 ]
<wireless-village>
<disable>true</disable>
</wireless-village>
Als je deze nou op FALSE zet, heb je dan 'Wireless Village' ?????
[ Voor 17% gewijzigd door BlackiE1982 op 08-06-2006 17:00 ]
Leeg
probeer het en vertel het onsBlackiE1982 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:00:
In hetzelfde bestand van customize.xml:
<wireless-village>
<disable>true</disable>
</wireless-village>
[ Voor 120% gewijzigd door hk12nl op 08-06-2006 18:39 ]
©2004
Ik heb zelf ergens een foutje gemaakt, want ik heb er nog maar max 200rohit schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:56:
[...]
en dat weet ik weer wel met My phone explorer moet je naar andere gaan en dan geheugenstatusik heb nou 33517 sms vrij
het werkt dus
wil je aub je uitleg ff editen en dit stukje -pref_store.txt open je (kies view) <<< moet edit zijn ipv view
en dat je gewoon alle mappen die al bestaan moet gebruiken
bedankt!!
Edit: had t dus niet opgeslagen
[ Voor 5% gewijzigd door robski05 op 08-06-2006 17:18 ]
Tiep tiep tiep , maximale tekens voor 1 smsje berijkt, SMS2 in beeld.Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:56:
[...]
Dus het is nergens zo snel te zien als op de nokia's?
Tiep tiep tiep , maximale tekens voor 2 smsjes berijkt, SMS3 in beeld ETC.
Prima dus
Ik hou het geluidje helemaal weg, ik wil geen masterreset doen.
Wie vind er nog meer leuks uit?
@ TinuX
[ Voor 3% gewijzigd door Big-R op 08-06-2006 17:28 ]
Greetz Big-R
Is dat niet hetzelfde als mijn vrienden??? Alleen heet het dan anders, maar het werkt wel hetzelfde!BlackiE1982 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:00:
<wireless-village>
<disable>true</disable>
</wireless-village>
edit: bij mij staat die hele optie er niet tussen, dus ik denk dat je gelijk hebt en je dan 'mijn vrienden' erbij krijgt! dan moet je je ergens op internet aanmelden en kan je msn-en via de ingebouwde client, maar erg handig vond ik m niet
[ Voor 29% gewijzigd door dog4life op 08-06-2006 17:54 ]
Instellingen > Alegemeen > Fabrieksinstell. > Instell. resetten
Kwam er net pas achter. Op deze manier blijven foto's, berichten, telefoonboek enz. behouden!
[ Voor 12% gewijzigd door visie op 08-06-2006 17:50 ]
<disable>false</disable>
[ Voor 14% gewijzigd door Rohit op 08-06-2006 17:56 ]
Dit bestand kan je in kladblok openen en ik zie "SET_JPEG_QUALITY=" met daarachter wat rare cijfers..... Snapt iemand dit?
Yep!!! werkt...... kijk na de reset maar onder het menu/sms en gij zult 'Mijn vrienden' vinden....BlackiE1982 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:00:
<wireless-village>
<disable>true</disable>
</wireless-village>
Leeg
Staat er niet bij "berichten" nu Myfriends oid?rohit schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:56:
ik heb net wirles village op false gezet maar waar staat dat dan in je menu? merk eiglk geen verschil
<disable>false</disable>
Edit: volgens mij heb je er maar weinig aan btw
[ Voor 14% gewijzigd door robski05 op 08-06-2006 18:02 ]
Hoe zet je bestanden weer terug?DeMol13 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:45:
@ tandarts: ok bedankt, ik ga eens kijken of ik het voor elkaar krijg om hem terug te zetten (Ben niet zo heel handig met computers) en jouw creatie te realiseren. THANKS!
edit: shutter is weer terug...
edit: gewoon slepen
[ Voor 4% gewijzigd door Pendulum op 08-06-2006 18:13 ]
<low-count-value>4</low-count-value>
<push-wait-time>25</push-wait-time>
<enable-imsi-lock>false</enable-imsi-lock>
<convert-fwlock-to-dcf>false</convert-fwlock-to-dcf>
<enable-mediaplayer-mp3>true</enable-mediaplayer-mp3>
<enable-mediaplayer-mp3-drm>true</enable-mediaplayer-mp3-drm>
<enable-mediaplayer-mp3-drmdm>true</enable-mediaplayer-mp3-drmdm>
<enable-ringtoneplayer-mp3>true</enable-ringtoneplayer-mp3>
<enable-ringtoneplayer-mp3-drm>true</enable-ringtoneplayer-mp3-drm>
<enable-ringtoneplayer-mp3-drmdm>true</enable-ringtoneplayer-mp3-drmdm>
<enable-mediaplayer-aac>true</enable-mediaplayer-aac>
<enable-mediaplayer-aac-drm>true</enable-mediaplayer-aac-drm>
<enable-mediaplayer-aac-drmdm>true</enable-mediaplayer-aac-drmdm>
<enable-ringtoneplayer-aac>true</enable-ringtoneplayer-aac>
<enable-ringtoneplayer-aac-drm>true</enable-ringtoneplayer-aac-drm>
<enable-ringtoneplayer-aac-drmdm>true</enable-ringtoneplayer-aac-drmdm>
<enable-mediaplayer-amrw>true</enable-mediaplayer-amrw>
<enable-mediaplayer-amrw-drm>true</enable-mediaplayer-amrw-drm>
<enable-mediaplayer-amrw-drmdm>true</enable-mediaplayer-amrw-drmdm>
<enable-ringtoneplayer-amrw>true</enable-ringtoneplayer-amrw>
<enable-ringtoneplayer-amrw-drm>true</enable-ringtoneplayer-amrw-drm>
<enable-ringtoneplayer-amrw-drmdm>true</enable-ringtoneplayer-amrw-drmdm>
Kan iemand met zon vodafone gelimiteerde k750i misschien dit ook kopieren van customize.xml?
[ Voor 16% gewijzigd door robski05 op 08-06-2006 18:11 ]
Ik denk dat de mediaplayer deze codecs ondersteunt of kan/mag afspelen, dus bijv. mp3 met DRM en zonder.robski05 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:07:
Wat zou dit allemaal betekenenMisschien iets met die DRM beveiliging?
<low-count-value>4</low-count-value>
<push-wait-time>25</push-wait-time>
<enable-imsi-lock>false</enable-imsi-lock>
<convert-fwlock-to-dcf>false</convert-fwlock-to-dcf>
<enable-mediaplayer-mp3>true</enable-mediaplayer-mp3>
<enable-mediaplayer-mp3-drm>true</enable-mediaplayer-mp3-drm>
<enable-mediaplayer-mp3-drmdm>true</enable-mediaplayer-mp3-drmdm>
....
[ Voor 34% gewijzigd door BlackiE1982 op 08-06-2006 18:16 ]
Leeg
Het was me al gelukt... but thxSpeed-Searcher schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:04:
[...]
Hoe zet je bestanden weer terug?
edit: gewoon slepen
Maar nou open ik net dat bestand en nou is er een deel weggegaan, ik heb nou dus nog maar 124 regels van dat hele bestand.
Zou iemand misschien zijn bestand hier kunnen plaatsen?
Misschien kunnen nu al die vodafone mensen van de DRM beveiliging afkomenBlackiE1982 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:09:
[...]
Ik denk dat de mediaplayer deze codecs ondersteunt of kan/mag afspelen, dus bijv. mp3 met DRM en zonder.
[of is dit tegen de regels in van dit topic?]
[ Voor 8% gewijzigd door robski05 op 08-06-2006 18:35 ]
©2004
Verwijder STARTUP_IMAGE_SEMC en SPLASH uit de map FS/tpa/preset/system/settings/
[ Voor 4% gewijzigd door visie op 08-06-2006 19:05 ]
Heb je het al geprobeerd?visie schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:04:
Sneller opstarten:
Verwijder STARTUP_IMAGE_SEMC en SPLASH uit de map FS/tpa/preset/system/settings/
Je kan ook gewoon die animatie uitzettenvisie schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:04:
Sneller opstarten:
Maar dat neemt niet weg dat je dan alsnog dat splashscreen ziet, maar ik denk dat je anders gewoon naar een zwart scherm staart en het qua tijd niets uitmaakt?
Kijk eens in het volgende mapje: C:\Documents and Settings\lceszz\Local Settings\Temp\FTMP000O.080\Iceszz schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:23:
Ik heb vanmorgen in customize.xml <suppress-camera-sound>false</suppress-camera-sound> veranderd naar <suppress-camera-sound>true</suppress-camera-sound> en daarna opgeslagen>
Maar nou open ik net dat bestand en nou is er een deel weggegaan, ik heb nou dus nog maar 124 regels van dat hele bestand.
Zou iemand misschien zijn bestand hier kunnen plaatsen?
staat hier toevallig de volledige customize.xml bij jou?
edit: in het filetje 'tpa/preset/default/branding_settings.xml' staat het volgende bij mij:
1
2
3
| <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <wv-branding-settings></wv-branding-settings> |
Staat er bij gesimlockte/branded foons daar wel iets toevallig? Misschien valt een branded toestel te unbranden op een of andere manier middels dit filetje.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 19:41 ]
Dit topic is gesloten.
![]()