Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.434 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

He, nog even over die soul bags die speciaal voor een lock zijn. Je kan er alleen maar soul shards in stoppen heb ik gemerkt. Helaas wist ik dat niet op voorhand, dus heb al een prettig dure tas op de bank staan die ik tot nu toe nog niet echt gebruikt hebt.

Maar gisteren was ik dan in DM en toen ik daar probeerde om soul shards te maken lukte mij dit niet. Is dat altijd zo dat je in een instance geen shards kan fabrieken? Want dat ga ik er zeker wel rekening mee houden. Anders zit je zo zonder.

Groeten.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-08 20:22
De Onyxia pre-quest begint in Kargath, Badlands bij Warlord Goretooth bovenin de toren.Over dat officer-looten, ben zelf ook een tijdje officer geweest. Je probeert zo eerlijk mogelijk te doen en toch zijn er altijd mensen die zich 'benadeeld' voelen. Bijv. bij raids alle shards naar onze bank. En daarvan werden dan enchants gedaan. Maar er lagen alleen shards in en geen essences en ander spul. Mensen werden dan bijna boos als ze +20 spi op hun wapen wilden en erachter kwamen dat ze er zelf toch nog iets voor moesten doen. Meteen achterdochtige reacties e.d., heel jammer. Is ook 1 van de redenen dat ik eruit gestapt ben. Maar jouw verhaal is wel heel triest, die mensen zouden geen GM/officer mogen zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door P.P. op 22-03-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:52
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:35:
gheghe btw locks op tb die een Core Felcloth bag willen ^^

regel de mats en ik kan er 1 voor je maken :P

best wel belachelijke mats eigenlijk :?
volgens mij wordt dit pas gemaakt als het spul over is ofzo
Wij hebben meteen op de dag dat dit recipe er was elke warlock in de guild zo'n bag gegeven :)

(oh en @degene hierboven: "dat is de sleutel tot BWL, je hoeft hem niet aan te hebben, als je hem maar in je inventory hebt zitten." moet natuurlijk sleutel tot Onyxia zijn :))

[ Voor 17% gewijzigd door DeadKennedy op 22-03-2006 15:15 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Dampie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:11:
He, nog even over die soul bags die speciaal voor een lock zijn. Je kan er alleen maar soul shards in stoppen heb ik gemerkt. Helaas wist ik dat niet op voorhand, dus heb al een prettig dure tas op de bank staan die ik tot nu toe nog niet echt gebruikt hebt.

Maar gisteren was ik dan in DM en toen ik daar probeerde om soul shards te maken lukte mij dit niet. Is dat altijd zo dat je in een instance geen shards kan fabrieken? Want dat ga ik er zeker wel rekening mee houden. Anders zit je zo zonder.

Groeten.
Zaten je bags vol ?

Want je kunt altijd shards farmen, ook in instances.

En die soulshard bags zijn nutteloos IMO.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Even eerder zei je dat je rond de lvl 30 was in de deadmines, dus waarschijnlijk waren de mobs te low lvl om er shards (en xp) uit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

sebasgrif schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:16:
Even eerder zij je dat je rond de lvl 30 was in de deadmines, dus waarschijnlijk waren de mobs te low lvl om er shards (en xp) uit te krijgen.
Duh, dat moet het geweest zijn dan. Stom dat ik daar niet aan heb gedacht. Meeste waren zo rond de level 20 dus ja, te laag voor mij om soul shards van te maken.

Sjit, en ik maar balen dat ik er geen extra meer bij kreeg.

Toch maar eens gaan kijken naar instances voor hogere levels. Is dat Gnomeregan wat voor mij momenteel. Die weet ik nog net te vinden.

Thanks voor de note in ieder geval.

Enne, waarom zijn die soul bags nutteloos. Goed je kan er alleen shards instoppen, maar dan wel weer aardig wat. Kan toch zeker wel schelen. Moet je wel 14 slots tassen hebben anders kan je niet zoveel meeslepen, waar ik nogal een handje van heb.

Groeten.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:25
Probeer The Stockades eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam/Werving

[ Voor 97% gewijzigd door Fuelke op 22-03-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Dampie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:24:
[...]

Enne, waarom zijn die soul bags nutteloos. Goed je kan er alleen shards instoppen, maar dan wel weer aardig wat. Kan toch zeker wel schelen. Moet je wel 14 slots tassen hebben anders kan je niet zoveel meeslepen, waar ik nogal een handje van heb.
14 slot bags zijn vaak goedkoper dan soul bags, daarom dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
sebasgrif schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:38:
[...]

Aangezien ik meestal wel minimaal 20 shards bij me wil hebben, wordt dat lastig met gewone bags. Met shard bags kan ik een grote hoeveelheid shards bij me houden zonder gewone bagspace te verspillen.

Verder natuurlijk erg handig dat ze altijd daarin te recht komen. Vroeger moet je handmatig alles continue ordenen of zaten al je packs vol met shards. Al waren daar dan wel weer plugins voor op een gegeven moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Arcalite schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:46:
[...]

en wat voor soort bonussen zat je aan te denken?
shadowbolts casttime -2 sec :P }) , of decrease castingtime howl of terror with 1,5sec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
BootVluchteling schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:02:
[...]

shadowbolts casttime -2 sec :P }) , of decrease castingtime howl of terror with 1,5sec :)
omg nerf :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:45:
[...]

Aangezien ik meestal wel minimaal 20 shards bij me wil hebben, wordt dat lastig met gewone bags. Met shard bags kan ik een grote hoeveelheid shards bij me houden zonder gewone bagspace te verspillen.

Verder natuurlijk erg handig dat ze altijd daarin te recht komen. Vroeger moet je handmatig alles continue ordenen of zaten al je packs vol met shards. Al waren daar dan wel weer plugins voor op een gegeven moment.
20 ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Krijg ik ff een Bloodlust Bag om al mijn gear in op te slaan! Met leuke bonussen als -10 rage cost on mortal strike en een chance on hit to gain 5 extra rage!

Maw keep dreaming ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:14:
[...]

Krijg ik ff een Bloodlust Bag om al mijn gear in op te slaan! Met leuke bonussen als -10 rage cost on mortal strike en een chance on hit to gain 5 extra rage!

Maw keep dreaming ;p
jij kan anders ook aardig dromen zie ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arcalite schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:17:
[...]

jij kan anders ook aardig dromen zie ik :P
Ja inderdaad, een buff voor melee in WoW, daar kan ik alleen maar over dromen met die changes tegenwoordig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:18:
[...]

Ja inderdaad, een buff voor melee in WoW, daar kan ik alleen maar over dromen met die changes tegenwoordig ;)
wariors worden elke patch generfed ^^
ik wil wel eens weten wat bliz met rogues gaat doen (vooral sword rogues)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Dampie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:31:
Hmmm, ninja stories.

Ben gisteren voor het eerst DM in geweest met een paar guildies. Allemaal rond de 20 en ik zit al rond de 30, maar heb geen enkel item mee kunnen nemen uit DM. Wat me wel opviel was dat de Raidleader de meeste drops naar zich toe wist te halen met het rollen. Echt 4, 5 items achter elkaar die hij zo in zijn schoot geworpen kreeg. Vond het wel verdacht, maar ik ga ervanuit dat het puur toeval is geweest. Nog wel een paar keer ge-need op een item waarvan ik dacht dat ik het wel zou kunnen gebruiken, maar dan was er nog iemand anders de gelukkige die dan ook need deed.

Maar ja, in mijn eentje nog maar eens terug gegaan om nog wat centen bij elkaar te grinden. Ging niet helemaal soepel zeg maar in me uppie tegen lvl 20 elites. Maar was wel leuk.

Volgende keer maar met mijn RL maatje er naartoe, dat moet te doen zijn met zijn tweeen (hij is een lvl 28 warrior). En zo niet, dan wipen we maar een paar keer.

Dus niet echt een ninja story, maar kreeg wel een beetje dat gevoel, toen zij met blue items naar buiten liepen en ik met "lege" handen.

Groeten
Je kan niet cheaten met een roll. Tenminste niet met de standaard roll die je bij elke green+ krijgt van wow of als je /roll doet. Iedereen rolled dan 1-100 en de server bepaald de uitslag. Aangezien het random is, is het theoretisch mogelijk dat je 10x achter elkaar 100 rolled.
Als iemand ipv de standaard 1-100 roll een 99-100 roll doet, ja dan is het cheaten en imho een verkapte vorm van ninja-looten.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
nhimf schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:28:
[...]

Je kan niet cheaten met een roll. Tenminste niet met de standaard roll die je bij elke green+ krijgt van wow of als je /roll doet. Iedereen rolled dan 1-100 en de server bepaald de uitslag. Aangezien het random is, is het theoretisch mogelijk dat je 10x achter elkaar 100 rolled.
Als iemand ipv de standaard 1-100 roll een 99-100 roll doet, ja dan is het cheaten en imho een verkapte vorm van ninja-looten.
als iemand /roll 99 100 doet, zie je het duidelijk staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
BootVluchteling schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:30:
[...]

als iemand /roll 99 100 doet, zie je het duidelijk staan....
soms kan je het wel eens over het hoofd zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
[...]

Ow happy happy joy joy :p Nog meer mensen pijn doen in Bg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
decrease cooldown of deathcoil by 1,50 min :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:14:
[...]

Maw keep dreaming ;p
alleen met een groter bag voor je gear zou ik al blij zijn. Ik ben nu nature gear aan het verzamelen maar als je ziet wat een hoop gear je al in je bags hebt.
Dmg gear / defense gear / max stamina gear / fire gear / nature gear (max sta en def is wel een beeetje hetzelfde) maar dan nog heb je als tank denk ik de meeste gear met resistance andere classes hebben vaak ook wel wat nodig maar een tank moet toch max gear hebben.

alhoewel ik er nu over na denk wat ik allemaal met mn priest heb ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 22-03-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Toen ik nog actief PvPde had ik meestal 50+ shards bij me. Toen kwam ik er ook achter dat je niet 2x shard bag kon hebben :(

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al ruimte tekort met allemaal Onyxia scale bags (18slots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:51:
Ik heb al ruimte tekort met allemaal Onyxia scale bags (18slots)
er komt heus wel iets met de expansion ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
BootVluchteling schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:40:
decrease cooldown of deathcoil by 1,50 min :P
Ohhhh hou op ik houd het niet meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arcalite schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:53:
[...]

er komt heus wel iets met de expansion ;)
Ik hoop op een lopende schatkist net als in Discworld!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

DeadKennedy schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:51:
[...]

Toen ik nog actief PvPde had ik meestal 50+ shards bij me. Toen kwam ik er ook achter dat je niet 2x shard bag kon hebben :(
Ik heb hooguit een shard of 5-10 bij me, en als ze op zijn dan zoek ik ff wat gezergde alliance op en drain ik er effe een paar ;)

En voor MC ofzo ga ik echt niet meer speciaal shards farmen, doe ik wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hom3r schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:57:
[...]

Ohhhh hou op ik houd het niet meer :p
when equiped clones soulshards x2 every 10 min :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
BootVluchteling schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:38:
[...]
hoevaak raiden de end-lvl guilds eigenlijk tenten als MC en ZG..? wij zitten op 3x MC in de week..
3x per week? hebben jullie zoveel leden?

de meeste guild doen het denk ik 1x per week. meer kan namelijk niet. de meeste en game guild die ik ken hebben net genoeg leden dat ze elke avond 40-45 man hebben om te raiden, niet meer want dan staan er teveel buitenspel en niet minder want dan heb je soms niet genoeg online. bij ons is dat 65 actieve spelers (BWL farm status en en halverwege AQ)

het raid schema is bv

woe MC + Ony
Do BWL
Vr AQ20 / ZG
Za rust dag (eventueel groene draken)
Zo AQ 40 farm
Ma AQ 40 wipen
Di AQ 40 wipen of PVP dag

na een normale raid wordt dan soms nog een extra AQ 20 gepland ivm met de reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wij zijn geen raid-guild maar :

Maandag BWL
Dinsdag -
Woensdag -
Donderdag Ony + BWL
Vrijdag -
Zaterdag ZG of AQ20
Zondag MC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Ik ga vanavond met mn lvl 56 paladin eens Scarlet Monastery solo'en. Hoop dat ik wat leuke loot vind om te verpatsen, heb geld nodig :)

edit: En hopen dat ik ver kan komen...:)

[ Voor 16% gewijzigd door Japser op 22-03-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Voor hoeveel g gaan Arcanite Bars eruit bij AH in andere realms?

Bij mij zijn ze nu al rond de 30g, terwijl je 2 weken geleden ze voor 20g mee kon krijgen.
Zelfde als met Blue Sapphire, 2 weken geleden nog 7g nu al rond de 12g :S

Op mijn realm vind ik dat we de koop van AB's moeten boycotten totdat de prijzen omlaag gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
nhimf schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:28:
Aangezien het random is, is het theoretisch mogelijk dat je 10x achter elkaar 100 rolled.
Rollhax!

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:37

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ik heb zo net de mod pearl gedownload, want aan de screens te zien, ziet er gewoon gaaf uit, en is ook nog handig.
installaren gaat allemaal (zover als dat mogenlijk is) maar ik gebruik ook titan panel, en dan lopen ze nogal in elkaar over. kan pearl nog omlaag krijgen op de 1 of andere manier?

ik kan niet echt een readme hiervoor vinden :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:25:
Ik ga vanavond met mn lvl 56 paladin eens Scarlet Monastery solo'en. Hoop dat ik wat leuke loot vind om te verpatsen, heb geld nodig :)

edit: En hopen dat ik ver kan komen...:)
Moet lukken denk ik, met mn behoorlijk crappy uitgeruste rogue kon ik op 50 al een heel eind komen, en op 60 (iets beter uitgerust) alles wel. Zonder pots dus. En jij kan healen, dus zal het wel gaan, al zal je misschien wat dmg tekort hebben, en anders zijn er nog pots =).

Ben op talnivarr nu 17 met mijn nieuwe hunter. Best wel raar, weinig geld, slechte gear, en niet echt bekend met de quests.
Wat me ook opviel, iedereen is er op elkaar aan het schelden. Zal wel van de migratie komen. Iedereen zegt altijd dat er bij de alliance meer kiddies zitten, maar heb nu toch echt het idee dat er bij de Horde minstens zoveel zitten, en het liefst nog jonger en het puberniveau is 10x zo hoog.
Ik heb er eens wat gezegd (Are people always this rude and unfriendly on this realm of zo), en het antwoord dat ik kreeg: Welcome to the Barrens chat, get used to it and STFU.... Een vond het zelfs nodig om mij via /w te vermelden dat ik vanaf nu op zn ignore list zit. *sigh*
Maar goed, aan de andere kant, k heb ook wel wat aardige mensen ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
sebasgrif schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:38:
Voornaamste pre is dat shards automatisch in die soul pouch gestopt worden, super. Daarnaast zijn ze nauwelijks duurder dan 14-slotters.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon door een vriendelijke guidlie laten maken, kost niet zoveel.

Nadeel aan de soulbags is dat er niets anders in kan (duh!) Vroeger wilde ik nog wel eens wat shards dumpen, maar dat heeft nu geen zin meer. Al met al ben ik wel HEEL bij met de soul bags :D k kan nu 20+ shards meenemen, en daar ben k wel blij mee. Ben namelijk redelijk vaak aan het begin van een instance OOBS (out of bagslots :P ) geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteFly
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 13:37
Tijdens een opruim sessie kwam ik nog mijn 10-day Guest Pass tegen. Aangezien ik niemand meer ken die hier iets aan heeft geef ik hem weg. Ik dacht namelijk te hebben gelezen dat er nog vraag naar was.

Mocht je interesse hebben en iemands leven willen ruineren, hoor ik het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke realm spelen jullie allemaal? ;) Of is daar al een topic over geweest? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
als je toch eentje over hebt dan wil ik die wel hebben :)
Ik wil graag wow kopen maar ik moet wachten tot 7 april tot ie weer in de winkel ligt
en ik wil wel graag kijken als het wat is.

email staat wel in mijn profiel

[ Voor 60% gewijzigd door Defector op 22-03-2006 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteFly
Defector schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 21:28:
als je toch eentje over hebt dan wil ik die wel hebben :)
Ik wil graag wow kopen maar ik moet wachten tot 7 april tot ie weer in de winkel ligt
en ik wil wel graag kijken als het wat is.

email staat wel in mijn profiel
Om deze pass te kunnen gebruiken moet je wel de cd's van iemand kunnen lenen, als dat geen probleem is kun je me mailen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
mail gestuurd met gmail was mijn nick vergeten in de mail :P

[ Voor 110% gewijzigd door Defector op 22-03-2006 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteFly
Defector schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 22:10:
zijn de files ook te downloaden ergens ?(ik vraag niet waar maar gewoon als het kan)
het gaat toch om de key om hem legaal te gebruiken
Om deze slowchat te eindigen: Het zijn 5 volle cd's. downloaden zou theoretisch kunnen om vervolgens 10 dagen te spelen. je zult uiteindelijk het spel wel moeten kopen om verder (mbv CC of gamecards) te spelen op je eigen serial number. Of je je char dan kan houden weet ik overigens niet (er zitten trouwens wel caps op je char met een 10 day guest pass).

oftwel, laat maar weten als je de installatie cd's hebt! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Ghehe ik heb echt schik gehad in mn eentje in de Scarlet Monastery. In zoverre dat ik de library compleet en de cathedral buiten helemaal gecleared had. Totaal iets van 15g verdient met loot. Alleen ik was bij cathedral binnegkomen door een hordie die de deur opendeed, had geen key. En dus toen stond ik daar voor een dichte cathedral deur....zonder key.

Dus morgen weer een run :)

[ Voor 4% gewijzigd door Japser op 22-03-2006 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Japser schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 22:29:
Ghehe ik heb echt schik gehad in mn eentje in de Scarlet Monastery. In zoverre dat ik de library compleet en de cathedral buiten helemaal gecleared had. Totaal iets van 15g verdient met loot. Alleen ik was bij cathedral binnegkomen door een hordie die de deur opendeed, had geen key. En dus toen stond ik daar voor een dichte cathedral deur....zonder key.

Dus morgen weer een run :)
Nou is die scarlet key gewoon te looten uit een kist achter Doan in the library ;).

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
On_E schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:24:
Wij zijn geen raid-guild maar :

Maandag BWL
Dinsdag -
Woensdag -
Donderdag Ony + BWL
Vrijdag -
Zaterdag ZG of AQ20
Zondag MC
Wij doen 's middags (+- 16:00) 20-man instances, zo vaak als er animo voor is (meestal 2x AQ20 1x ZG).
's Avonds (19:30-0:00) doen we 40man instances, en daarbij wordt vantevoren niet bekend gemaakt of dat AQ40, BWL of MC is, dit is afhankelijk van hoeveel mensen er komen. Komen er genoeg mensen om AQ te doen, doen we AQ, zo niet BWL, en als het om een of andere reden dramatisch is doen we MC.
Onze raid dagen zijn ma/di/wo/do vrijdag en zaterdag rust (eventueel 20man raids), en zondag raid dag van 16:00 tot 0:00.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
Lees ik net dat er nog een 10day trial voor iemand ligt, is er al een mail gestuurd... ;(
Nouja, als iemand er nog 1 over heeft, mail maar naar me, mail staat in me profile. Tis voor een klasgenoot van me.
Heb nu al 4 mensen uit mijn klas aan het WoW'en gekregen...

Anyway, hadden jullie vandaag ook last van lag, voornamelijk in de avond? Was niet alleen op dragonmaw schijnbaar. Bij ons liep de halve guild met een ping van 600-700, en sommige wel 1200 of hoger.. :|

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Morgen komt WoW hopelijk binnen :)

Heb een warrior die ik met mijn guest account op 20 heb gekregen. Die zou ik graag tot 25 a 29 krijgen en een beetje fatsoenlijk kunnen spelen in WSG. Iemand enig idee hoe ik dit best kan doen?

Ik doe hiermee mining en skinning. Mijn shaman gaat herbalism + alchemy doen, mijn hunter doet skinning en leatherworking, en mijn warlock doet enchanting en tailoring (nu nog herbalism in plaats van enchanting gewoon omdat ik niet genoeg fondsen heb om enchanting te financieren). Dit alles op Twisting Nether (PVP rules! :))
Vanaf volgende week aantal karakters grinden tot 20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 19:09:
[...]

Moet lukken denk ik, met mn behoorlijk crappy uitgeruste rogue kon ik op 50 al een heel eind komen, en op 60 (iets beter uitgerust) alles wel. Zonder pots dus. En jij kan healen, dus zal het wel gaan, al zal je misschien wat dmg tekort hebben, en anders zijn er nog pots =).

Ben op talnivarr nu 17 met mijn nieuwe hunter. Best wel raar, weinig geld, slechte gear, en niet echt bekend met de quests.
Wat me ook opviel, iedereen is er op elkaar aan het schelden. Zal wel van de migratie komen. Iedereen zegt altijd dat er bij de alliance meer kiddies zitten, maar heb nu toch echt het idee dat er bij de Horde minstens zoveel zitten, en het liefst nog jonger en het puberniveau is 10x zo hoog.
Ik heb er eens wat gezegd (Are people always this rude and unfriendly on this realm of zo), en het antwoord dat ik kreeg: Welcome to the Barrens chat, get used to it and STFU.... Een vond het zelfs nodig om mij via /w te vermelden dat ik vanaf nu op zn ignore list zit. *sigh*
Maar goed, aan de andere kant, k heb ook wel wat aardige mensen ontmoet.
Barrens chat is idd een uniek iets. Dat get used to it klopt wel, de "stfu" is natuurlijk jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
Mijn guild heeft net geluk gehad in Molten Core. Verleden week dropte onze eerste
binding voor Thunderfury. Die werd doorgegeven aan de MT die er natuurlijk heel blij mee was,
maar toch zat hij met het idee dat de andere binding zeker nog maaanden op zich ging
laten wachten... niet dus 8) Op de run van vandaag was het al raak :D

Hoe dikwijls gebeurt zoiets? 8)7 2 bindings op evenveel runs, dat is geluk hebben :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
mja wij hadden beide bindings op 1 run
warrior die ze had is toen naar Twisting Nether gemigreerd

daarna nooit meer een enkele binding voor ons gedropt

en inderdaad Barren chat is uniek en iedereen in /1 weet dat en houd die traditie hoog
Barrens is HET lvl gebied van de horde van lvl 10 tot 20/25

10 lvls lang in hetzelfde gebied rondhangen een gebied wat zo groot en uitgestrekt is dat horde rs zelf 2 ja twee flightpoints heeft en die 2e is er pas later bijgekomen

veel mensen hebben dus HEEL veel moeten lopen tussen lvl 10 en 20 in 1 gebied lang
autorun aan en slap lullen in /1 is het resultaat, sindsdien is /1 berucht en beroemd :P

[ Voor 64% gewijzigd door Bokkie op 23-03-2006 07:21 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Gisteren dropte voor ons ook de eerste binding van Geddon.
Maar.... Onze MT (Sebo op Horde Terenas) die ons verlaten heeft is weer online.....als ebay-er. Wat een noob.
We gaan hem kicken uit de guild, en de andere raid guilds inlichten.
Kunnen GM's hier wat aan doen?

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Furio schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:21:
Gisteren dropte voor ons ook de eerste binding van Geddon.
Maar.... Onze MT (Sebo op Horde Terenas) die ons verlaten heeft is weer online.....als ebay-er. Wat een noob.
We gaan hem kicken uit de guild, en de andere raid guilds inlichten.
Kunnen GM's hier wat aan doen?
wat bedoel je met e-bayer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hom3r schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:26:
[...]

wat bedoel je met e-bayer ?
(Hij verkoopt zijn Acount denk ik :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die zijn account wil verkopen lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:35:
iemand die zijn account wil verkopen lijkt mij?
8)7 stom ik snap hem (Kling kwartje valt) hij is weer online met een andere speler achter de knoppen ! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 00:29:
Mijn guild heeft net geluk gehad in Molten Core. Verleden week dropte onze eerste
binding voor Thunderfury. Die werd doorgegeven aan de MT die er natuurlijk heel blij mee was,
maar toch zat hij met het idee dat de andere binding zeker nog maaanden op zich ging

Hoe dikwijls gebeurt zoiets? 8)7 2 bindings op evenveel runs, dat is geluk hebben :)
Das inderdaad beste mazzel ja, wij hebben er 3 maanden op gewacht tot wij de tweede hadden. Niet dat dit uitmaakte, aangezien we toch nog niet zo ver waren in MC.

Probleem is dat je ook nog een keer EN ragnaros moet killen, EN je moet ore krijgen uit BWL, en het melten daarvan leer je pas na de 4de boss daar (firemaw)

Dus al met al duurt het wel even voordat je eindelijk dat (nu best generfde zwaard :/ ) zwaard krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 07:17:
mja wij hadden beide bindings op 1 run
warrior die ze had is toen naar Twisting Nether gemigreerd

daarna nooit meer een enkele binding voor ons gedropt

en inderdaad Barren chat is uniek en iedereen in /1 weet dat en houd die traditie hoog
Barrens is HET lvl gebied van de horde van lvl 10 tot 20/25

10 lvls lang in hetzelfde gebied rondhangen een gebied wat zo groot en uitgestrekt is dat horde rs zelf 2 ja twee flightpoints heeft en die 2e is er pas later bijgekomen

veel mensen hebben dus HEEL veel moeten lopen tussen lvl 10 en 20 in 1 gebied lang
autorun aan en slap lullen in /1 is het resultaat, sindsdien is /1 berucht en beroemd :P
The Barrens, als ik al aan het gebied denk word ik al moe van het lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:48:
[...]

1 reden waarom ik niet graag horde speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:41:
[...]

Probleem is dat je ook nog een keer EN ragnaros moet killen, EN je moet ore krijgen uit BWL, en het melten daarvan leer je pas na de 4de boss daar (firemaw)
Als je het slim aanpakt en een beetje goeie connecties hebt met andere guilds, dan leen je zolang de ore.
Wij deden hetzelfde met de ingots, we hadden er zelf geloof ik 5, de rest was geleend. :)
Een beetje pro guild doet er niet moeilijk over, mits je guild een slechte naam heeft op de server.

Gister ook weer, hoe achterdochtig kunnen sommige mensen zijn.
Ik wou een transmute verkopen, en iemand in ironforge wilt laten transmuten. Omdat hij al zovaak gescammed is, wou hij mij niet laten transmuten totdat ik hem de waarde van de arcane crystal en bar gaf, voor als ik em zou scammen.
Ik heb 10x gezegd dat ie me moet vertrouwen, gezegd wie me main was, en wie de guildleader was, mocht ik em scammen.
Uiteindelijk 20 min werk voor 3g....

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:49:
[...]

Uiteindelijk 20 min werk voor 3g....
Pffff, dat heb ik er niet voor over, heb gelukkig nu (bijna) alle transmute recipe's. Koop gewoon Essence of Undeath op AH, en transmute die naar water, levert iets van 5g per keer op. (Emerald dream)

En idd, wij hebben de ore kunnen leven van een Horde guild (zelf zijn we alliance) waardoor het zwaard een stuk sneller daar was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:53:
[...]

Pffff, dat heb ik er niet voor over, heb gelukkig nu (bijna) alle transmute recipe's. Koop gewoon Essence of Undeath op AH, en transmute die naar water, levert iets van 5g per keer op. (Emerald dream)
oeh dat ga ik ook es proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:48:
[...]

Ben ondertussen ook wel wel best moe van het lopen :P
Arcalite schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:49:
[...]

1 reden waarom ik niet graag horde speel :P
Misschien vergeten hoe veel je tussen oost en west Elwyn Forrest heen en weer gelopen bent? En in Redridge, en Westfall.
Ik weet niet of het wel zoveel uit maakt.

Wel heb ik het idee dat het in Ogrimar meer lopen is naar trainers, vendors etc. als in IF of SW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 09:57

Jodi

No Matches Found

Misschien heb ik iets volledig gemist, maar er viel mij net iets op bij de betaling-opties... Ineens staat daar, naast de game cards en credit cards, een kopje Country-Specific Option (Netherlands) bij met een automatische incasso (direct debit)! :o
Ben ik gewoon zo blind als een koe geweest, of is die optie net nieuw?
De bedragen zijn exact hetzelfde als bij creditcard betalingen, en aangezien ik geen creditcard heb vind ik deze optie wel erg interessant :)

Heeft iemand hier ervaring met die automatische incasso? Gaat dat een beetje netjes (geen dubbele afboekingen e.d.)? En op welke dag van de maand wordt het bedrag van je bankrekening afgeschreven?

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 09:09:
[...]

Ben ondertussen ook wel wel best moe van het lopen :P

[...]

Misschien vergeten hoe veel je tussen oost en west Elwyn Forrest heen en weer gelopen bent? En in Redridge, en Westfall.
Ik weet niet of het wel zoveel uit maakt.

Wel heb ik het idee dat het in Ogrimar meer lopen is naar trainers, vendors etc. als in IF of SW.
daar heb je een vogel voor :P

en als je een beedje oplet bij de quests hoef je maar 3x heen en weer te lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is redelijk nieuw geloof ik. Een vriend van me doet het ook zo. Gaat allemaal netjes geloof ik. Geen idee op welke dag van de maand het word afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

ImdaMned schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 00:01:
[...]

Barrens chat is idd een uniek iets. Dat get used to it klopt wel, de "stfu" is natuurlijk jammer.
Ik heb ook het idee dat er toch wel wat van die "Alliance kids" naar de horde zijn overgestapt. En dat ze ook al in de lvl 60 beginnen te geraken. Een deel van mijn guild is dinsdag begonnen met MC, was dus eerste run. Was er al een gast die na ongeveer een uurtje wipen (want dat doe je de eerste run :P) ineens leaved en zegt dat de groep sukt en hij geen zin heeft in ee hoge repair bill :X Goed die staat op heel wat meer ignore lists en blijkbaar was deze persoon al een bekende van nogal wat meer, toen ik zijn nick vermelde in mijn MC team en de reacties daarop :P
Maar ook in dat team zitten veel kiddo's die dus snel wegmoesten omdat anders hun ouders pissed worden een andere mooie quote van dat team: "As soon as I turn 16 im moving out of my parents house, and then its molten core ev-e-ry-day!" en dat soort geneuzel.

Gelukkig zit ik in een ouder team (zowel het team als de mensen) en is iedereen loyaal en doet de hele run mee :P

Maar van dat Barrens chat, er zitten veel nieuwe mensen en kiddos en veel kiddo's snappen nog niet helemaal dat je ook sociaal moet zijn in een online game. Dit soort figuren komen dan vaak ook niet ver en als ze in een mc/bwl/aq40 team komen zitten ze er niet lang in. Dus jammer genoeg is het wel zo, live with it :'(

[ Voor 3% gewijzigd door nhimf op 23-03-2006 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zag dat idd ook :) denk dat ik ook maar op automatisch incasso over ga, maar heb nog een maand tegaan dus me er nog niet in verdiept.
wel een mooie optie, maar hiermee laat blizz wel weten dat zij kiezen voor een breed publiek, misschien wel te breed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jodi schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 09:11:
Misschien heb ik iets volledig gemist, maar er viel mij net iets op bij de betaling-opties... Ineens staat daar, naast de game cards en credit cards, een kopje Country-Specific Option (Netherlands) bij met een automatische incasso (direct debit)! :o
Ben ik gewoon zo blind als een koe geweest, of is die optie net nieuw?
De bedragen zijn exact hetzelfde als bij creditcard betalingen, en aangezien ik geen creditcard heb vind ik deze optie wel erg interessant :)

Heeft iemand hier ervaring met die automatische incasso? Gaat dat een beetje netjes (geen dubbele afboekingen e.d.)? En op welke dag van de maand wordt het bedrag van je bankrekening afgeschreven?
Ik heb er goede ervaringen mee enhet werkt perfect. Bij mij word het afgeschreven zodra mijn termijn verlopen is. (BTW als je geen saldo op je rekening hebt of je naam niet goed intikt word je pas na 2weken geblokkeerd en kun je hetzelfde nog een keer doen.) Natuurlijk verrekenen ze het met de eerstvolgende betaling maar een leuke optie als je ff geen gamecard kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Ik blijf moeite hebben met de redenatie achter dit fenomeen.
Alsof Horde geen achterlijke kinderen heeft die "Grote MooMoo's" leuk vinden..
Alsof wij er wat aan kunnen doen dat er veel kids NE's rollen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Valt bij ons wel mee met de Kiddos aan Alliance kant (gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 09:28:
[...]
(BTW als je geen saldo op je rekening hebt of je naam niet goed intikt word je pas na 2weken geblokkeerd en kun je hetzelfde nog een keer doen.)
Ben het niet met je eens.
Gebruik deze optie ook en heb de nodige problemen met het automatisch over laten boeken.
Op één of andere manier pakt 'tie het dan wel en dan weer niet.
Zo had ik van de week dat m'n account 'Frozen' was, in verband met het niet gelukken van de betaling. En dit was al een paar dagen nadat de betaling had moeten geschieden.

Ben er nu nog niet helemaal achter, als het goed is moet het gelukken en anders zal 'tie wel weer bevroren worden. Jammer dat er geen duidelijke uitleg op staat hoe je het moet invullen als je automatisch van de Postbank wilt laten overboeken.

---

Gisteren heerlijk wat XP en rep gegained in het noorden van Felwood.
Gaat echt snel als mage zijnde daar. En zeker als je ook nog eens teamed met een andere mage.
Ik level 53 en de ander level 56. Vanavond weer ff teamen en dan hopelijk morgen level 54.

Btw, is het noodzakelijk om naar Mara te gaan? Loop nu een beetje achter met m'n outfit. Chest uit Ulda, geloof zelfs level 20 boots, Shoulder is Berliner Pads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

RaseriaN schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 09:29:
[...]

Ik blijf moeite hebben met de redenatie achter dit fenomeen.
Alsof Horde geen achterlijke kinderen heeft die "Grote MooMoo's" leuk vinden..
Alsof wij er wat aan kunnen doen dat er veel kids NE's rollen ;)
Wat ik bedoel met de term "Alliance Kids" is niet de gehele Alliance, maar de echte kinderen. Degene die totaal schijt hebben aan alle sociale "regels", totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn en ook nog eens 12 jaar zijn. Ik ben met WoW begonnen op de dag dat in de EU de servers open gingen (11feb 2005). In die tijd was het leeftijds verschil tussen horde en alliance zeker een jaar of 4-5 gemiddeld. Dat verschil wordt steeds kleiner, jammer genoeg.
De kiddo's die bij de Alliance worden uitgescheten komen nu naar de Horde en dat is te merken ook. Op Thunderhorn was het altijd gezellig en iedereen was aardig tegen elkaar en hielp elkaar ook. Nu heb je last van figuren die alles voor je neus wegkapen, als ores, herbs, kills enzo, ipv even te joinen en samen voor dezelfde quest te gaan.
Zoals laatst was ik scales aan het grinden voor Thorium Brotherhood, liepen een paar lvl 48's die aan het yellen (/y) waren dat ik moest opsodemieten omdat zij hun quest niet konden doen, maar even een team vormen zodat ik de scales kreeg en zij de kills was er ook niet bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 09:36:
[...]

Ben het niet met je eens.
Gebruik deze optie ook en heb de nodige problemen met het automatisch over laten boeken.
Op één of andere manier pakt 'tie het dan wel en dan weer niet.
Zo had ik van de week dat m'n account 'Frozen' was, in verband met het niet gelukken van de betaling. En dit was al een paar dagen nadat de betaling had moeten geschieden.

Ben er nu nog niet helemaal achter, als het goed is moet het gelukken en anders zal 'tie wel weer bevroren worden. Jammer dat er geen duidelijke uitleg op staat hoe je het moet invullen als je automatisch van de Postbank wilt laten overboeken.

---

Gisteren heerlijk wat XP en rep gegained in het noorden van Felwood.
Gaat echt snel als mage zijnde daar. En zeker als je ook nog eens teamed met een andere mage.
Ik level 53 en de ander level 56. Vanavond weer ff teamen en dan hopelijk morgen level 54.

Btw, is het noodzakelijk om naar Mara te gaan? Loop nu een beetje achter met m'n outfit. Chest uit Ulda, geloof zelfs level 20 boots, Shoulder is Berliner Pads.
Lijkt me wel ja :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

moet je uiteraard zelf weten maar je zo het verschil eens moeten zien als je je gear een beetje up to date houdt hoeveel makkelijker het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hmm, nieuwe schouders, uitstekende headpiece, goeie off-hand, beste non-epic 1h-caster wapen (inventor's focal sword), goeie belt, goeie priest dagger van Princess, redelijk makkelijke quests met veel xp en gold.

Mara vind ik nog steeds een van de betere instances in het spel. Zeker aan te raden :) En als in 1.10 de drops van BRD verbeterd worden, wordt dat ook een erg nette instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Hey Buzz ik ga je nu zeker tegen komen in Bg denk ik.. of doe je geen pvp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:20:
[...]

Hmm, nieuwe schouders, uitstekende headpiece, goeie off-hand, beste non-epic 1h-caster wapen (inventor's focal sword), goeie belt, goeie priest dagger van Princess, redelijk makkelijke quests met veel xp en gold.

Mara vind ik nog steeds een van de betere instances in het spel. Zeker aan te raden :) En als in 1.10 de drops van BRD verbeterd worden, wordt dat ook een erg nette instance.
En niet te vergeten nature resist gear voor AQ.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Soms word ik zo moe van mensen die denken dat ze weten hoe ze jouw class moeten spelen.

Gisteren in guildchat begonnen mages te roepen dat warlocks alleen maar nodig zijn voor banish en curse of elements, en toen ik daarop antwoorde dat ik toch echt altijd boven de mages stond qua damage, werd er geroepen dat ik daar moeite voor moet doen, en zij niet, en 3 mages gaven zelfs toe dat ze tegenwoordig een /y CoE!!! Macro hebben….

Te triest, eerst werd er continu BANISH FFS!!!!1one!!1one geroepen als er een lava elemental 1 seconde los liep in MC, nu is het weer continu CoE!!!!!!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:28:
Soms word ik zo moe van mensen die denken dat ze weten hoe ze jouw class moeten spelen.

Gisteren in guildchat begonnen mages te roepen dat warlocks alleen maar nodig zijn voor banish en curse of elements, en toen ik daarop antwoorde dat ik toch echt altijd boven de mages stond qua damage, werd er geroepen dat ik daar moeite voor moet doen, en zij niet, en 3 mages gaven zelfs toe dat ze tegenwoordig een /y CoE!!! Macro hebben….

Te triest, eerst werd er continu BANISH FFS!!!!1one!!1one geroepen als er een lava elemental 1 seconde los liep in MC, nu is het weer continu CoE!!!!!!...
Mond dicht, geef me een healthstone en hier met die Imp ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
On_E schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:28:

ach wij hadden zo opschepper in de guild die dacht dat hij veel dmg deed, heb hem aangeraden dmg meter ff te instaleren, ff mara gedaan en heb hem nooit meer over gehoord dat ik geen dmg doe :D Tja moet je mij maar geen aggro magneet noemen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:30:
[...]

Mond dicht, geef me een healthstone en hier met die Imp ;p
haha :p en summen me vrienden zeker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ach ja, misschien moet ik maar meedoen dan en /y DECURSE FFS!!!!!!!!! Macro’s maken…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij kregen ook steeds meer flames en whines etc "gg healing", "banish ffs", "noobtanks". Hebben we (officers) de mensen een tijd lang op aangsproken (/whisper en dan gewoon even uitleggen dat dat soort flames nergens toe leiden en alleen maar irritatie veroorzaken) en het lijkt nu weer weggegaan. Het moet wel leuk blijven natuurlijk, het is een spelletje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hom3r schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:25:
Hey Buzz ik ga je nu zeker tegen komen in Bg denk ik.. of doe je geen pvp ?
Nou, om eerlijk te zijn.... na veel BG's gedaan te hebben, en rank 6 of was het 7 al weer op level 48, heb ik vanaf dat level besloten om BG's maar ff in de koelkast te stoppen.

Dit omdat het zoveel tijd vreet en in die tijd had ik ook een paar levels kunnen uppen.
Ik heb besloten om vanaf level 57 of zo weer actief met BG's bezig te houden, dus je zult nog ff moeten wachten.

-----

Wat Mara betreft, heb het al gezien, leuke drops en zo voor een mage. Alleen zo jammer dat het vinden van een groep zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:36:
Wij kregen ook steeds meer flames en whines etc "gg healing", "banish ffs", "noobtanks". Hebben we (officers) de mensen een tijd lang op aangsproken (/whisper en dan gewoon even uitleggen dat dat soort flames nergens toe leiden en alleen maar irritatie veroorzaken) en het lijkt nu weer weggegaan. Het moet wel leuk blijven natuurlijk, het is een spelletje...
Precies !

Maar soms lijkt het alsof je tegen een stel kleine kinderen praat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Zelfde als dat de Rogues bij ons constant verteld worden dat ze in BWL, de depression devices down moeten brengen, via Ventrilo.
Ik schreeuw dan altijd maar ff terug dat de tank ff moet gaan tanken en de healers ff moeten healen!
Zo nutteloos om constant andere te vertellen hoe ze moeten spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:41:
[...]

Precies !

Maar soms lijkt het alsof je tegen een stel kleine kinderen praat...
Nou, geen offense naar de jongeren onder ons, maar eigenlijk is dit vaak ook gewoon zo, moet je wel rekening mee houden. Players van 16-max 20 jaar oud heb ik iets meer geduld mee dan die van 20+, die horen al beter te weten imo. Maar _iedereen_ die een flame geeft in een /raid of /guild oid kan rekenen op een opmerking van mij en van andere officers. Dit doen we nu al 2 weken actief en dat heeft wonderwel geholpen ^^, naast dat er een flinke whiner de guild uit is inmiddels (van zelf van niet natuurlijk, maargoed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:46:
Zelfde als dat de Rogues bij ons constant verteld worden dat ze in BWL, de depression devices down moeten brengen, via Ventrilo.
Ik schreeuw dan altijd maar ff terug dat de tank ff moet gaan tanken en de healers ff moeten healen!
Zo nutteloos om constant andere te vertellen hoe ze moeten spelen :/
Ach, er mag best eens iets gezegd worden, zolang dat maar op een beschaafde manier gebeurt. En schreeuwen op TS gebeurt bij ons al helemaal niet, daar die van mij is... <3 de kickmssg :)

Maargoed: de laatste flame die ik gezien heb (een mage): "GG TRANQING" toen we Huhuran niet tranqten toen die op 30% in enrage ging... ... ... ...? noob (die heb ik publiekelijk afgezeken trouwens (/raid)).

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Nou wij gaan vanavond weereens proberen om Razorgore neer te krijgen, maar ik denk dat ik mooi de raid leave als er weer continu gewhined wordt door anderen, ze zoeken het maar uit dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:20:
[...]

IFS wordt generfed in 1.10 :/ ze vinden de stats te hard voor het lvl
ik heb de mijne pas vervangen toen ik uit MC de sorcereous dagger kreeg :) maar nu ik ook de rod of the ogre magi heb wissel ik daartussen nog wel

heb nu gear met +spellcrit/+dmg en +dmg/mana regen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Kapoen schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 00:29:

veel bindings gedropt gister zo te horen :D

Vriend van me speelt op Burning Blade en zijn guild had gister hun derde binding gekregen, helaas weer dezelfde helft die ze dus al 2 keer hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:17

nwagenaar

God, root. What's the differen

Ik zit met een klein probleempje, ik kan niet eens 5 minuten in Stranglethorn Vale (rond Rebel Camp) rondlopen zonder dat ik geganked/gekilled wordt door Horde :| Irritante is, is dat zij alleen members van onze guild zitten aan te pakken (met hier en daar andere non-guild Alliance members, mochten ze toevallig in een Quest party zitten).

Mogelijk dat onze Guild-raid in Stranglethorn Vale de aanleiding hiervan is O-) Afgelopen zondag hebben wij met onze guild (circa 35 tot 40 members in de raid party) een beetje Horde players in Stranglethorn Vale zitten af te maken. Juist omdat veel Horde players precies hetzelfde deden (al dan met kleinere parties) en dan voornamelijk de low-level players zaten af te maken. Wij waren het zat en zijn maar met een groep lui erop uit getrokken om precies hetzelfde terug te doen Resultaat: circa iets meer dan een uur dit gedaan, de Horde spelers kregen het in die tijd goed door om vervolgens met een steeds grotere groep aan te komen en met klap op de vuurpijl een aantal lvl60 Horde spelers met Epic spul. Je kan raden dat wij het niet lang meer konden volhouden dus hup een teleport naar Booty Bay :+

In de Guild chat wou iedereen toch wel eens weten wij zij in de General Horde chat hebben gezegt over onze Guild Raid. En de meesten waren vereerd dat er toch een aantal lvl60 spelers met Epic spul erbij kwamen om ons in de pan te hakken :Y)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vraagje: Wat is snelste manier om Quel Serrar te halen?
Of het boek in DireMaul grinden waarbij je dus een 100runs mag gaan doen met guildy's.
Waar vind je 4 guildie's die mee DireMaul willen grinden zo vaak?
Of is het makkelijker om 3 weken te gaan grinden en dan genoeg gold heb om hem in de AH te kopen?

Dan nog eentje.
in Patch 1.10 kan je de questen voor de librams in DireMaul niet meer herhalen. Gaat dit ook op voor de book of resilince? Deze dropt niet in DireMaul en moet je in Burning steppes inleveren. Hierbij krijg je +20FR op Helm of legs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Xavier schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:17:
Vraagje: Wat is snelste manier om Quel Serrar te halen?
Of het boek in DireMaul grinden waarbij je dus een 100runs mag gaan doen met guildy's.
Waar vind je 4 guildie's die mee DireMaul willen grinden zo vaak?
Of is het makkelijker om 3 weken te gaan grinden en dan genoeg gold heb om hem in de AH te kopen?

Dan nog eentje.
in Patch 1.10 kan je de questen voor de librams in DireMaul niet meer herhalen. Gaat dit ook op voor de book of resilince? Deze dropt niet in DireMaul en moet je in Burning steppes inleveren. Hierbij krijg je +20FR op Helm of legs.
ik denk dat ze de boeken bedoelen van die trinkets (voor elke class 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:33
On_E schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:35:
Ach ja, misschien moet ik maar meedoen dan en /y DECURSE FFS!!!!!!!!! Macro’s maken…..
Wat hebben de dr00ds jou misdaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
Gister mooi hakkar omgelegd op de 5de try. Maar wat een klote boss is dat geworden zeg. Ik had em 1x gekilled met mijn vorige guild voor de veranderingen maar dit is toch echt wel een stukkie lastiger.

eerste paar tries liepen telkens stuk op rond de 50%, healers oom, tanks dood, raid dood ^^, Daarna kwamen we tot 22% maar toen ging ie enraged. Was ook niet echt fun. 5de try ging ie op 1% enraged, maar hadden we nog genoeg DPS om em om te leggen :)

Drops vielen beetje tegen, Soul corrupter necklace, dwarven destroyer en natuurlijk het heart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Realone schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:20:
[...]

Wat hebben de dr00ds jou misdaan? :P
Mages decursen ook hoor :) Ik ga trouwens maar eens een lijstje maken met wat alle classes kunnen verwijderen. Druid voor Poison/Disease geloof ik, priests voor magic e.d. en Pala's voor ook vanalles, wel zo makkelijk om te weten als je in een PUG zit en de mensen het zelf al niet weten.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.