Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.464 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:23
Iemand een idee of Blizzard iets gaat doen met de zogenaamde 'Abyssal' items?
Daarmee bedoel ik die serie groene en blauwe items met namen zoals Abyssal cloth leggings of...,
Abyssal legplates of striking, ... etc.

Waarom ik dit vraag: de stats op die items zijn vrij behoorlijk (zelfs die groene cloth items hebben 2 stats + spelldmg en healing). Volgens mij kan je er een goeie set van maken. Verder staan er ook wel eens rare mods op sommige items. De Abyssal Cloth Leggings Of Sorcery bijvoorbeeld hebben 'Rockbiter 3' er op staan 8)7

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:03
Chromaggus down!

Lethe - Mazrigos

Pic

_/-\o_

2e volledige avond van oefenen... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

Kapoen schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:27:
Iemand een idee of Blizzard iets gaat doen met de zogenaamde 'Abyssal' items?
Daarmee bedoel ik die serie groene en blauwe items met namen zoals Abyssal cloth leggings of...,
Abyssal legplates of striking, ... etc.
Hoezo wat mee doen ?
Die dingen droppen van op te roepen dukes in silit.
Bliz antwoord op de klacht dat leuke dingen alleen in instances droppen
Waarom ik dit vraag: de stats op die items zijn vrij behoorlijk (zelfs die groene cloth items hebben 2 stats + spelldmg en healing). Volgens mij kan je er een goeie set van maken. Verder staan er ook wel eens rare mods op sommige items. De Abyssal Cloth Leggings Of Sorcery bijvoorbeeld hebben 'Rockbiter 3' er op staan 8)7
Heb alleen ervaring met de cloth seth, maar die is idd vele malen beter dan de magisterset waar ik eigenlijk achteraan zou moeten.

Rockbiter3 is een overflow-bug, in 1.10 word dit aangepast naar een +1% crit chance. (zie patch notes)
Wat die pants 100keer beter maakt dan de magister, en bijna gelijktrekt met de arcanist :)

Heb ze zelf ook. de keuze tussen een simpele 80g in de AH. of 120DKP en maanden hopen op een drop was snel gemaakt. :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 19:31
op het ah staan dingen mega te goedkoop, dan moet ik het uitkopen. anders krijg het nooit. want de droprate van sommige armor is vet laag. voor het geld ga ik gewoon vissen leverd zat op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
nef@20% gisteravond

wipe @ contsructs :'( gevolg 30 minuten wachten op een hard reset voor de poorten opengaan
was al 11 uur dus veel mensen hadden daar geen tijd meer voor

naja deze reset gaat ie down

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:20
BootVluchteling schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:20:
weet iemand goede tactieken met geddon..? we hebben nu 2 wipes gehad.. al meer dan op alle andere bosses in MC (die voor geddon komen..)

we maken 8 groepen, en laten de personen wegrennen als ze de bom zijn.. maar die mana ignite is zwaar irri, en de tank kan niet goed zn aggro vasthouden, zodat we niet verder dan 70% komen.. waar gaan we fout?
Wij staan allemaal op een kluitje net dicht bij genoeg de safe bombspot (links naast de tunnel) waar mensen zich kunnen later opblazen zonder al te veel fall damage te pakken. 1 priest staat niet in het kluitje en shield de mensen die de bomb zijn.

Hunter pulled, en MT pakt geddon op. Tankt em op cast afstand van het kluitje. Na 5 sunders is het vol DPS, alleen even een kleine DPS break tijdens inferno de eerste paar keer zodat de MT geen aggro verliest.

Als iemand de bomb is moet deze proberen de safe spot te bereiken om te zorgen dat hij niet dood gaat. Ook het gebruik van eigen middelen om te zorgen dat je niet dood gaat is aan te raden (paladin shield, Bearform voor druids en zo zijn er vast nog wel wat dingen). Belangrijk is is dat als mensen door het kluitje moeten om de safe spot te bereiken (door foute positie) ze dit onder geen voorwaarde mogen doen en maar suicide moeten plegen. Er is voor niemand een geldige reden om andere mensen op te blazen om je zelf te redden.

Melee doet full DPS tussen de pulses in en rent weg bij de eerst pulse (dit kost ong 1000 damage voordat je uit range bent). Bandage uit als je uit of range van de pulse bent. Druids + paar priest healen MT, 1 of 2 random healers voor de raidgroup en de pallies decursen geloof ik. De rest is gewoon full DPS en als je deze tactiek goed beheerst zullen er ongeveer maar 4 of 5 doden zijn (melee die bomb was en niet safespot kon bereiken, of mensen met low hp die door de bom alleen doodgaan).

en dan Gratz you killed geddon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 12:34
onze raidleader wil geen 2 grote groepen maken, maar 8 kleine groepjes van 5 man. resultaat, geen plek om weg te rennen als je de bomb bent... de mensen die de bom zijn, letten soms niet op, dus slaat je emergency monitor op hol als er iemand ineens ontploft..

kwestie van oefenen denk ik..? ach volgende raid; vrijdag word toch weer farmrun van luci, mag, gehennas en evt garr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:06
je kan ook een halve cirkel om geddon heen maken die een stuk van de muur afstaat zodat de bom naar de muur kan. Onze tank loopt bij de AoE een stuk uit die AoE range en pakt hem daar weer op.
alle DPS komt van ranged af (rogues en andere melee dpsers gebruiken bows/guns). Mijn guild had geddon in 2 tries dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Arcalite schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 08:29:
je kan ook een halve cirkel om geddon heen maken die een stuk van de muur afstaat zodat de bom naar de muur kan. Onze tank loopt bij de AoE een stuk uit die AoE range en pakt hem daar weer op.
alle DPS komt van ranged af (rogues en andere melee dpsers gebruiken bows/guns). Mijn guild had geddon in 2 tries dood :)
wij hadden de eerste 4 ook in 2 tries down.. ik moet maar ff mn raidleader schoppen.. als iemand niet op zit te letten moet ie /slap doen.. je kan toch wel beetje opletten..? ik kreeg 4 whispers (automatisch) toen ik de bom was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voordeel van op een kluitje staan is ook nog eens dat je op de juiste plek kan ontploffen. zo is er aan de noordkant van die ruimte een gedeelte waar het niet zo hoog is, zo vlieg je dus niet al te hoog en overleeft eigenlijk iedereen de val. gewoon bij de thorn op een kluitje is het makkelijkst. enja, shazzrah is wel anders, dan wel om hem heen en uit lekaar in groepjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 15:09

RaseriaN

So much choices..

Wij hebben dus ook 8 groepjes rondom de put eigenlijk, en dan gewoon als je de bom bent naar achter rennen (richting de schuine wand) daar kun je dan lekker je eigen opblazen!

Sim-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Heeft iemand hier toevallig een goede strategy voor de 1.9.3 Hakkar.

Gisteravond heleavond op lopen whipen (beste poging 50%). Onze group bestaat uit spelers voornamelijk uitgerust met Dm,Ubrs, Strat, Scholo blues, ZG blues/Epics en een aantal beschikken ook over MC epic. 2 man hebben een onyxia epic.

Alle andere bosses behalve jindo killen we vrij gemakkelijk, maar hakkar wil maar niet lukken. 1 van de 2 tanks dropped meestal na een tijdje en bij de volgende MC is het dan over. Natuurlijk heeft de gebugde raidassist ook meegewerkt en dit is gelukkig voor vanavond verholpen.

Als iemand ons een eindje op de goede weg kan helpen graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 15:09

RaseriaN

So much choices..

Dennism schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 08:46:
Heeft iemand hier toevallig een goede strategy voor de 1.9.3 Hakkar.

Gisteravond heleavond op lopen whipen (beste poging 50%). Onze group bestaat uit spelers voornamelijk uitgerust met Dm,Ubrs, Strat, Scholo blues, ZG blues/Epics en een aantal beschikken ook over MC epic. 2 man hebben een onyxia epic.

Alle andere bosses behalve jindo killen we vrij gemakkelijk, maar hakkar wil maar niet lukken. 1 van de 2 tanks dropped meestal na een tijdje en bij de volgende MC is het dan over. Natuurlijk heeft de gebugde raidassist ook meegewerkt en dit is gelukkig voor vanavond verholpen.

Als iemand ons een eindje op de goede weg kan helpen graag.
Kort gezegt, 2 warriors laten tanken op Hakkar, elke keer hun Int. Shout laten burnen anders doet Hakkar het wel voor jou tijdens de MC ;) Elke keer als een warrior geMC'ed word een Frost Nova erop (sheep kan ook, maar duurt te lang en moet dispelled worden) en verder gewoon dezelfde tactiek als eerst, Son of Hakkar halen, killen, allemaal in de poison (echt allemaal want 1 of 2 personen er niet in betekend zowat 0 effect van die LifeDrain) en een beetje gas op de DPS want als de fight te lang duurt gaat Hakkar in supreme mode en die doet dan zeer ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 22-03-2006 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 08:26:
onze raidleader wil geen 2 grote groepen maken, maar 8 kleine groepjes van 5 man. resultaat, geen plek om weg te rennen als je de bomb bent... de mensen die de bom zijn, letten soms niet op, dus slaat je emergency monitor op hol als er iemand ineens ontploft..

kwestie van oefenen denk ik..? ach volgende raid; vrijdag word toch weer farmrun van luci, mag, gehennas en evt garr...
Wij zetten iedereen! neer op de spot waar je het vlammetje uit kan maken , alle healers voor de MT staan een stukje richting de grot toe bij de rechtopstaande dingen ( volgens mij )
Als je kleine losse groepen gaat maken is de kans veel groter dat het fout gaat en iemand in de groep ontploft.

Hunter pult Geddon, MT pakt de aggro en zet hem neer in het midden van de cave.
Na even wachten is het volle dps uit de grote groep, achter de grote groep.. dus tegen de wand aan is de bomb spot waar iedereen naar toe rent die de bom is.
Als de MT ook meer dan 300-350 FR heeft kan blijven staan als hij scheten gaat laten :)

Belangrijk is gewoon dat de healers alive blijven , 1 priest in de groep om die hele groep te dispellen , 2 shammys en 2 druids healen de MT.
Zorg wel dat je wat backup healing hebt shammy/druid.

Zo kan het niet mis gaan

mocht je willen zien hoe wij het doen dan moet je ffies onze filmpje downen

http://qq.fi/files/
( part 1 en 2 is een hele MC run zonder raggie )

download part 2 en die begint meteen met geddon!
GL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 09:06:
[...]

Wij zetten iedereen! neer op de spot waar je het vlammetje uit kan maken , alle healers voor de MT staan een stukje richting de grot toe bij de rechtopstaande dingen ( volgens mij )
Als je kleine losse groepen gaat maken is de kans veel groter dat het fout gaat en iemand in de groep ontploft.

Hunter pult Geddon, MT pakt de aggro en zet hem neer in het midden van de cave.
Na even wachten is het volle dps uit de grote groep, achter de grote groep.. dus tegen de wand aan is de bomb spot waar iedereen naar toe rent die de bom is.
Als de MT ook meer dan 300-350 FR heeft kan blijven staan als hij scheten gaat laten :)

Belangrijk is gewoon dat de healers alive blijven , 1 priest in de groep om die hele groep te dispellen , 2 shammys en 2 druids healen de MT.
Zorg wel dat je wat backup healing hebt shammy/druid.

Zo kan het niet mis gaan

mocht je willen zien hoe wij het doen dan moet je ffies onze filmpje downen

http://qq.fi/files/
( part 1 en 2 is een hele MC run zonder raggie )

download part 2 en die begint meteen met geddon!
GL!
saillant detail.. wij hebben pallies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 09:12:
[...]

saillant detail.. wij hebben pallies ;)
kunnen de healen dan :P ..
Maareh ik heb nooit alliance gespeeld.. maareh je beste healers in de MT healing group zetten helpt al een hele boel.. MT in leven + aggro = geddon down.. :) .. kijk het filmpje maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Euhm, over die Geddon tactics...

MT trekt FR aan en blijf van pull tot kill op dezelfde plek. Minder kans op fouten, ranged dps kan door blijven gaan, MT blijft altijd up. (200+FR aan te raden)

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arcalite schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 08:29:
precies de manier waarop wij het doen. Mages kunnen ook nog iceblock gebruiken als ze de bom zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Wouter schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 09:18:

MT trekt FR aan en blijf van pull tot kill op dezelfde plek. Minder kans op fouten, ranged dps kan door blijven gaan, MT blijft altijd up. (200+FR aan te raden)
daar zitten we denk ik atm op te hikken.. zijn er potions die de fire RESISTANCE verhogen? of alleen bijvoorbeeld "absorb X fire dmg"?

Is die geddon gewoon stuk moeilijker dan die andere 4 bosses of lijkt het maar zo? met de eerste 4 hadden we amper moeite..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:56
Hoi,

vraagje, ik ben met mijn guild Nefastus Legio op Dunemaul bij Ragna en moet me FR opkrikken. Heeft iemand wat voorbeelden van goede FR leather spullen, met ook nog wat stats erop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism

Bij ons loopt de MT altijd alleen weg tijdens inferno, en na inferno loopt ie weer terug naar de tankspot. Deze markeren we met een pet die we opofferen tijdens de eerste inferno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:23
heuveltje schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 00:37:
[...]

Hoezo wat mee doen ?
Die dingen droppen van op te roepen dukes in silit.
Bliz antwoord op de klacht dat leuke dingen alleen in instances droppen

[...]

Heb alleen ervaring met de cloth seth, maar die is idd vele malen beter dan de magisterset waar ik eigenlijk achteraan zou moeten.
Ja je hebt gelijk :) maar wat ik bedoel met 'wat mee doen' : die groene items zouden
volgens mij best blauwe items kunnen zijn :) (maar groen is ook leuk vanwege de repair bills ;) )

Ik had gelezen dat Blizz een aantal items ging 'buffen' (onder meer door er blauwe items van te maken), dus misschien vallen deze items ook wel onder die categorie :)

[ Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 22-03-2006 09:38 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Laatst online: 14:03
BootVluchteling schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 09:30:
[...]

daar zitten we denk ik atm op te hikken.. zijn er potions die de fire RESISTANCE verhogen? of alleen bijvoorbeeld "absorb X fire dmg"?

Is die geddon gewoon stuk moeilijker dan die andere 4 bosses of lijkt het maar zo? met de eerste 4 hadden we amper moeite..
Je kunt natuurlijk de FR buff uit BRS halen maar dat is nogal overdreven voor Geddon. ;) Gewoon MT in en uit laat lopen bij pulses, aggro pakt ie wel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Dennism schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 09:33:
[...]

Bij ons loopt de MT altijd alleen weg tijdens inferno, en na inferno loopt ie weer terug naar de tankspot. Deze markeren we met een pet die we opofferen tijdens de eerste inferno.
dat deden wij eerst ook, maar als je tank genoeg fr hebt en je healers goed in de gear en skills zitten kan je dat makkelijk bijhealen, scheelt tijd en lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
The Realone schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 09:36:
[...]

Je kunt natuurlijk de FR buff uit BRS halen maar dat is nogal overdreven voor Geddon. ;) Gewoon MT in en uit laat lopen bij pulses, aggro pakt ie wel terug.
idd die LBRS buff is eigenlijk alleen handig bij raggy

en als de tank om een of andere vage reden agro verliest moet gewoon de dps stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Realone schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 09:36:
[...]

Of laten staan en flink overhealen.. :) maar zit nogal verschil in een tank met 200 FR en 350 FR
Ik zou zeggen check het filmpje van onze guild en dan heb je al een goed idee

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Dennism schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 09:33:
[...]

Toen ik nog tankte (speel tegenwoodig hunter :D) bleef ik staan in z'n pulses (heb 300+ FR) en de laatste pulse topte nooit boven de 1k dmg. Dit was makkelijk bij te healen door 2 healers. Er in blijven staan heeft als voordeel dat de tank door kan blijven tanken en de ranged dmg-dealers dus ook gewoon door kunnen gaan. Zeker als je in de laatste paar procenten gaat slacken kan je nog een naar uiteinde meekrijgen. Tevens is het al een leuke test voor Ragnaros. Een beetje MT die Ragnaros wil tanken moet ZEKER in de pulses van Geddon kunnen blijven staan. 200+ FR is goed te doen daar.

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter185 op 22-03-2006 09:51 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Laatst online: 30-04-2021
Wij hebben ook een tijdje met een in- en uitlopende tank gewerkt, maar toen ik 300 FR had bleef ik gewoon staan. Als de inferno van Geddon begint priest shieldje erop en strak doornuken. Bij de laatste wave net een healtje meer erop en je bent weer good to go. Melee loopt wel in en uit.

Essentieel is dat priests moeten dispellen tijdens het gevecht. Als dat niet gebeurt kan je een Geddon kill wel vergeten, en om heel eerlijk te zjin, veel mensen hebben er in het begin nogal moeite mee om snappen dat een decurse/dispell op zijn tijd effectiever is dan een dikke heal of frostbolt. Misschien een idee om een "aantal decurses" lijst te maken in damagemeters....

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 09:30:
[...]

Voor elk guild heeft elke boss een andere moeilijkheidsfactor. Geddon was bij ons eigenlijk de enige boss die problemen gaf destijds.

Wat ik heel erg wil aanraden is om met de hele raid op een kluitje te gaan staan. Zo creëer je enorm veel plek waar bombs veilig kunnen ontploffen.

Bij ons gaan alle casters in een rijtje achter elkaar op de rune staan, met hun gezicht naar de tunnel waar hij uit komt na de pull. Als ze bom zijn lopen ze naar links (kunnen makkelijk bijgeheald worden vanuit de caster-groep). Safespot van melee (tijdens pulses) is bij de stalagnieten/tieten. De MT blijft bij ons (met FR gear) ook tijdens pulses gewoon doortanken, onze healing kan dit makkelijk bijhouden en het verkort het gevecht enorm, aangezien DPS vrijwel ongelimiteerd kan nuken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:20:
weet iemand goede tactieken met geddon..? we hebben nu 2 wipes gehad.. al meer dan op alle andere bosses in MC (die voor geddon komen..)

we maken 8 groepen, en laten de personen wegrennen als ze de bom zijn.. maar die mana ignite is zwaar irri, en de tank kan niet goed zn aggro vasthouden, zodat we niet verder dan 70% komen.. waar gaan we fout?
Heel groot voordeel:

Deze setup werkt ook bij Shazzrah:

- Maak 4 groepen ( Wij koppelen parties 1-3, 2-4, 5-7, 6-8)
- stel deze 4 groepen op in een "kruis" (grp 1 bij eerste stalagnieten, 2e grp bij rune, 3e grp bij tweede stalagtieten, 4e grp links van de pillar, boss tank je precies in het midden) Alle groepen beetje compact laten zijn (scheelt met bommen)
- Elke groep minstens 1 mage+priest+warrior. verdeel de extra mages over de mana-heavy groepen.
- Elke mage+priest zet zijn decurse dat hij alleen zijn 2 parties schoonhoudt.

Dan: geddon:

- Elke priest gebruikt alleen zijn mana voor decursen
- Als iemand bomt door healen
- Als MT bomt alle melee wegwezen, stoppen met nuken en MT gewoon bij boss laten knallen (wel in leven houden natuurlijk!)
- Als AOE komt: stop nuken, en iedereen, inclusief MT ff weglopen. Geddon is dan toch stationair. Onze mt heeft 300+ maar loopt toch weg... kan toch niks gebeuren

Shazzrah

- Mages gebrukken hun mana voor decursen (wand ftw)
- 2 priest doen dispell magic op shazrah
- Als shazzrah blinkt sjort de warrior hem terug naar MT. MT veroert geen vin!
- Als Shazzrah blinkt NIET nuken. NIET healen. Gewoon wachten tot de tanks hem weer onder controle hebben.
- Healers moeten hun groepen echt goed "groen"houden zodat die AOE niet je groep sloopt.

Ik vind Shazzrah een rot gevecht. Toch altijd wel een paar lijken:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

wij hebben ook meer dan genoeg fr maar we lopen er nog steeds in en uit zo moeilijk is het niet hoor je kan gewoon doorgaan met dmg dealen als je maar genoeg agro hebt opgebouwt.

en paladins disspellen die mana burn

[ Voor 11% gewijzigd door MantaMania op 22-03-2006 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We doen ook gewoon het plan met 8 groepjes van 5 man in een rondje .
Verder gebruik wij de runespot als bom spot en daarachter een pala die als offresser fungeert.
Dit functioneerd eigelijk best prima, hoewel ik me voor kan stellen dat het idee om de hele raid op de rune te zetten ook wel kans van slagen lijkt te hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-09 13:05
Geddon:
Iedereen in 1 groep behalve MT, zorg dat iedereen CTRA aanheeft en zorgt dat de RL auto een whisper stuurt naar de persoon die de bom wordt. Bom gewoon wegrennen en klaar.

rest zoals hierboven beschreven.

Shazzrah:
Iedereen verdelen in grote cirkel. Mages en druids moeten verdeelt zijn en alleen decursen. Zorg dat iig 2 decursers altijd de MT getarget hebben of MT in prio list van decurse zetten. Als shazz blinkt, degene die aggro heeft, rent naar MT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Qoriox schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 09:31:
Hoi,

vraagje, ik ben met mijn guild Nefastus Legio op Dunemaul bij Ragna en moet me FR opkrikken. Heeft iemand wat voorbeelden van goede FR leather spullen, met ook nog wat stats erop ?
Hmm, incendius farmen voor bracers, een belt in strat baron, MC FR ring, random ring +19/20FR, Librams +20FR op het en legs, AD shoulders enchant. Dit moet je al een aardig end opweg helping in de goede richting. Je zou ook nog kunnen denken aan wat volcanic delen als je echt veel te kort komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:00:
Geddon:
Iedereen in 1 groep behalve MT, zorg dat iedereen CTRA aanheeft en zorgt dat de RL auto een whisper stuurt naar de persoon die de bom wordt. Bom gewoon wegrennen en klaar.

rest zoals hierboven beschreven.

Shazzrah:
Iedereen verdelen in grote cirkel. Mages en druids moeten verdeelt zijn en alleen decursen. Zorg dat iig 2 decursers altijd de MT getarget hebben of MT in prio list van decurse zetten. Als shazz blinkt, degene die aggro heeft, rent naar MT.
Shazzrah geeft bij ons ook de grootste problemen, hij weet altijd wel in een groep te blinken en die vervolgens bijna helemaal uit te roeien :( ...maareh whipen zit er gelukkig niet meer bij ;)
Als je deze 2 heb gehad krijg je 2 redelijk makkelijk bazen... en Golemagg geeft helemaal leuke drops :)
En dan krijg je onze grote vriend majordomo met zn 8 vriendjes.. succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:01:
[...]

Hmm, incendius farmen voor bracers, een belt in strat baron, MC FR ring, random ring +19/20FR, Librams +20FR op het en legs, AD shoulders enchant. Dit moet je al een aardig end opweg helping in de goede richting. Je zou ook nog kunnen denken aan wat volcanic delen als je echt veel te kort komt
Ow my.. dat is wel nogal Gimpen hoor. Die belt uit Strat en volcanic armor: niet doen.

Shortlist:

1. Nightbrace tunic
2. Class trinket (DM)
3. Amulet uit UBRS (eerste baas, die elemental) Of Onyxia Key
4. 2 Librams
5. Shoulders uit DM West
6. Felhide Cap DM East
7. AD enchant op schouders (wel veel werk als je nog weinig rep hebt)
8. Incendius bracers (beetje mazzel nodig voor lekkere stats)

Dan dingen die je met wat mazzel snel in het eerste deel van MC kan vinden (ymmv)

- nightslayer belt (Boe)
- nightslayer gloves

Dan een lekker crafted ding:

- Molten Helmet

Ons guild heeft alle warriors DI helm en alle Rogues Molten Helm gegeven (wel paar maandjes werk). MTs zitten uiteraard helemaal in DI gear.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:08:
[...]

Shazzrah geeft bij ons ook de grootste problemen, hij weet altijd wel in een groep te blinken en die vervolgens bijna helemaal uit te roeien :( ...maareh whipen zit er gelukkig niet meer bij ;)
Als je deze 2 heb gehad krijg je 2 redelijk makkelijk bazen... en Golemagg geeft helemaal leuke drops :)
En dan krijg je onze grote vriend majordomo met zn 8 vriendjes.. succes!
jah shazz is meest domme fight imo in MC.. rest is wel leuk / normaal.

Ennuh succes hebben we nodig, kijken of we ons record kunnen verbeteren in MC (ongeveer 2h50m). We doen te lang over looten |:(
We hebben vorige week wel BWL in 1 avond gedaan (binnen 5 uur, dus da's wel netjes)

[ Voor 6% gewijzigd door reddevil op 22-03-2006 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 09:59:
We doen ook gewoon het plan met 8 groepjes van 5 man in een rondje .
Verder gebruik wij de runespot als bom spot en daarachter een pala die als offresser fungeert.
Dit functioneerd eigelijk best prima, hoewel ik me voor kan stellen dat het idee om de hele raid op de rune te zetten ook wel kans van slagen lijkt te hebben.
Geddon zeker niet meer gekilled na 1.9? Als je dit wel gedaan hebt snap ik je offresses niet echt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:10:
[...]

Ennuh succes hebben we nodig, kijken of we ons record kunnen verbeteren in MC (ongeveer 2h50m). We doen te lang over looten |:(
LOOT THE FUCKING DOGS

Can EVERYONE who isn't a CLASS X and DOESNT need item Y line up for next pull?

Ik denk dat iedereen die MC doet deze wel kent ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 01:48
Ehm, nee, niet echt : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:12:
[...]

LOOT THE FUCKING DOGS

Can EVERYONE who isn't a CLASS X and DOESNT need item Y line up for next pull?

Ik denk dat iedereen die MC doet deze wel kent ^^
ongeveer ja en pullen van mobs voordat healers ff gedronken hebben etc levert nog wel is leuke situaties op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 07:51:
nef@20% gisteravond

wipe @ contsructs :'( gevolg 30 minuten wachten op een hard reset voor de poorten opengaan
was al 11 uur dus veel mensen hadden daar geen tijd meer voor

naja deze reset gaat ie down
Probeer het zo te timen dat je of een resser met soulstone heb of een shammie met zijn zelfress ability van cooldown.
Want ondanks dat de gates pas na een 30min opengaan respawned nef wel gewoon na 15minuten.
Het is dus ook handiger om mensen niet de instance in te laten lopen anders wordt het ressen weer wat moeilijker.

Gisteravond de eerste kills in AQ40 gemaakt, die prophet en kwik,kwek en kwak (Vem, Kri en Jaui oid).
Toen was de raid over en zijn we nog even boekie gaan halen in AQ20, blijft ook leuk:)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-09 21:00
FFA loot FTW :)

Op het begin hadden wij dit probleem ook. Gewoon overschakelen naar FFA en het probleem is opgelost :).

[ Voor 20% gewijzigd door Arinen op 22-03-2006 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qoriox schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 09:31:
Hoi,

hehe dus jij bent een van die irritante nefastio's die altijd ganken voor de ingang van MC/BRD
das echt vaak als wij naar binnen gaan :)

Ik zit in Ryfari btw

Anorian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:32
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:10:

.........

Hooligan: gave avatar, waar heb je die ergens vandaan ?
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2090

Hiermee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Routed schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:29:
[...]

Toen was de raid over en zijn we nog even boekie gaan halen in AQ20, blijft ook leuk:)
Ow, heb ik dat gemist, welke boekjes zijn gedropped dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Arinen schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:29:
[...]

FFA loot FTW :)

Op het begin hadden wij dit probleem ook. Gewoon overschakelen naar FFA en het probleem is opgelost :).
hoe doe je dit dan tegen ninja's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:37:
[...]

Ow, heb ik dat gemist, welke boekjes zijn gedropped dan?
Healing light versie " nogwat", is naar hato gegaan

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
Arcalite schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:40:
[...]

Wij vertrouwen elkaar, wij hebben nog nooit ( afkloppen) een ninja actie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:10
[...]

Mensen die dan ninjalooten zijn gewoon diep en diep triest. Spaar dkp voor je items! :|
En bovendien krijg je er een best wel hele slechte naam door, ik denk niet als ik nu netherwind pants zou ninja'en dat ik dan nog een andere guild inkom :P

En FFA zal er toch een keer van moeten komen, ik zeg nu nog niet, maar over 3 a 4 maanden wel.
Je kent elkaar dan al zo goed/lang dat je de rotte appels echt wel er zo tussenuit kan halen.
Het is ook wel wat sneller als iedereen zijn setje al heeft ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:11:
[...]

Geddon zeker niet meer gekilled na 1.9? Als je dit wel gedaan hebt snap ik je offresses niet echt :o
Nee het is idd al een tijdje geleden dat we er geweest zijn, maar ik wist niet dat het veranderd was. :(
Plenning is dat we er vanavond gaan komen en anders vrijdag op run 2, maar dan zullen we eens zien wat er veranderd is, ben wel benieuwd nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:55:
[...]

Nee het is idd al een tijdje geleden dat we er geweest zijn, maar ik wist niet dat het veranderd was. :(
Plenning is dat we er vanavond gaan komen en anders vrijdag op run 2, maar dan zullen we eens zien wat er veranderd is, ben wel benieuwd nu.
Nouja, het enige eigenlijk is dat iedereen meteen in combat is zodra je een baas pulled, zelfs als je nog bij de ingang staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je elkaar niet kunt vertrouwen in de guild houdt het sowieso al een beetje op natuurlijk, maargoed, dannog:
ninja = /gremove natuurlijk + je wordt zo hard geflamed in IF dat je geen guild meer in komt.
Wij hebben altijd ffa gebruikt, we raiden nu pakweg 8 maanden, nooit ninja-loot gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
jarnotjuh schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:51:
[...]

Mensen die dan ninjalooten zijn gewoon diep en diep triest. Spaar dkp voor je items! :|
En bovendien krijg je er een best wel hele slechte naam door, ik denk niet als ik nu netherwind pants zou ninja'en dat ik dan nog een andere guild inkom :P

En FFA zal er toch een keer van moeten komen, ik zeg nu nog niet, maar over 3 a 4 maanden wel.
Je kent elkaar dan al zo goed/lang dat je de rotte appels echt wel er zo tussenuit kan halen.
Het is ook wel wat sneller als iedereen zijn setje al heeft ;)
het valt mij erg op dat ninja looters erg snel vergeten zijn (binnen 1 maand) dus als je een bracers of belt ninja'ed naar een lvl 1 alt stuurd en verkoopt ben je binnen, dan speel je 1 maand op een andere server en weg probleem :/

ik weet niet of dit ook zo op jullie servers is maar hiero vaak wel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, niet echt last van op onze server, ninja looters worden onthouden en meteen zodra ze applyen bij een andere guild word er vaak al gemeld dat dit een ninja looter is. (was) En dan kan er best 2 maanden tussen de loot en het applyen inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:57:
[...]

Nouja, het enige eigenlijk is dat iedereen meteen in combat is zodra je een baas pulled, zelfs als je nog bij de ingang staat.
Hmm onyxia style dus, ok dan snap ik nu ook wrom de offresser niet meer mogelijk is.

Thx voor de tip dan houd ik er rekening mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
Arcalite schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:01:
[...]

het valt mij erg op dat ninja looters erg snel vergeten zijn (binnen 1 maand) dus als je een bracers of belt ninja'ed naar een lvl 1 alt stuurd en verkoopt ben je binnen, dan speel je 1 maand op een andere server en weg probleem :/

ik weet niet of dit ook zo op jullie servers is maar hiero vaak wel :X
Denk dat dit ook ligt aan de server waar je op speeld. Ik zit zelf op een iets kleinere server (Migratie server van Stormscale). Als er iemand bij ons een Ninja actie zou uitvoeren is zijn kans om in welke andere MC / BWL / AQ guild te komen nihil.

Btw nog niets gezegt maar ....

Ook Sota heeft gisteren de Emps omgelgd :D. We hebben het een keer geprobeerd met Warrior tanks only en ging tot onze verbazing best goed :D.

Loot:
Ring of Emperor Veklor
Regenerating belt of Veknilash

[ Voor 17% gewijzigd door Arinen op 22-03-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Arinen schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:17:
[...]

Denk dat dit ook ligt aan de server waar je op speeld. Ik zit zelf op een iets kleinere server (Migratie server van Stormscale). Als er iemand bij ons een Ninja actie zou uitvoeren is zijn kans om in welke andere MC / BWL / AQ guild te komen nihil.
Vashj heeft nog maar een paar keer een que gehad van een paar man maar voor de rest zit die niet zo erg vol voor al een aardig oude realm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ninja looten hebben wij gehad op 1 van onze eerste lucifron kills. 't ventje dacht omdat wij een kleine guild waren dat hij dat wel kon maken en binnen de kortste tijd een nieuwe guild kon joinen. Hij is daarna nooit meer langer dan 1 dag in een guild geweest.

gelijk die ninja op de friendlist gezet en elke keer als hij online kwam lastigvallen. Uiteindelijk is hij getransferred van bloodscalp naar twisting nether.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:24:
Ninja looten hebben wij gehad op 1 van onde eerste lucifron kills. 't ventje dacht omdat wij een kleine guild waren dat hij dat wel kon maken en binnen de kortste tijd een nieuwe guild kon joinen. Hij is daarna nooit meer langer dan 1 dag in een guild geweest.

gelijk die ninja op de friendlist gezet en elke keer als hij online kwam lastigvallen. Uiteindelijk is hij getransferred van bloodscalp naar twisting nether.
En toen wilde ik de char name wel weten, ik speel op TN, Alliance

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Horde kant, priest - mizor

volgens mij was hij niet zo slim om z'n naam te veranderen met de transfer : P

**edit**

heb net ff gegoogled op: mizor ninja

blijkt op 15 augustus gebeurd te zijn, dit soort dingen vergeet je niet zo snel : )

[ Voor 41% gewijzigd door ImdaMned op 22-03-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 15:51

Lees idd nogal wazige tactics, magoed als het werkt...

Wij doen het als volgt:
Alle groepen in Garr's home in een halve cirkel laten uitspreiden rond de buitenkant, maar NIET tegen de muur. Daarloopt iedereen naartoe die de bom krijgt. We doen een pet-pull met een hunter. De MT (en tevens enige tank) blijft altijd op hem en probeert hem in het midden te houden, rogues en andere melee lopen tussen de pulses door naar hem toe om hun ding te doen. De eerste 2 kills deden we dat overigens niet en gingen we alleen ranged, maar dat duurt zoveel langer, een goede rogue/warr zou hier - naast evt de bom - absoluut 0,0 dmg moeten vangen en dat kunnen ze bandagen. Kwestie van de pulses timen en ALS je al wat dmg krijgt, iig zorgen dat je niet de laatste paar pulses vangt. Verder is het enige belangrijke dat, wanneer iemand aggro krijgt, deze METEEN naar het midden naar de MT loopt en niet als een kip zonder kop rond gaat hollen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:46:
Horde kant, priest - mizor

volgens mij was hij niet zo slim om z'n naam te veranderen met de transfer : P

**edit**

heb net ff gegoogled op: mizor ninja

blijkt op 15 augustus gebeurd te zijn, dit soort dingen vergeet je niet zo snel : )
Ah Mizor, die naam ken ik inderdaad nog van bloodscalp ja, ken t verhaal en idd niet vergeten hiero :)
Die was behoorlijk geflamed ja ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat nog erger is dan ninja-looters; leiders die zichzelf bevoordelen.

Dat is een van de redenen waarom ik ben gestopt met WoW indertijd (en de tweede reden was dat het vrij boring was om alle raid instances elke week maar te herhalen).

*begint lang verhaal*
De leiders van de raidguild waar ik gejoined had, hadden een systeem opgezet dat officers en de GM de lootverdeling bepaalden op een aantal punten. Zo was er raid tijd (die ze naar eigen zeggen wel bijhielden, maar niet wilden delen omdat mensen dan zouden kunnen 'min-maxen'), de mate van upgrade etc.

Ik heb indertijd (al was ik de hunterleader en ook nog eens mainpuller en leverde ik elke week een hoop potions aan en altijd ruim op tijd aanwezig) zelfs op een aantal items gepassed omdat een andere hunter bijvoorbeeld nog met iets groens liep (en ik al beaststalker en DM gear had).
Toen kwam een RL vriend van de GM met zijn vrouw in de guild. Die vrouw speelde een hunter, en die werd ineens bevoordeeld zonder enige reden. Het begon met een drop van de Giantstalker Chest, ik had op alle punten die de council in overweging nam een betere positie, en toch kreeg zij het item. Toen ik het aankaarte later zeiden ze dat de council verdeeld was, maar al die RL vrienden van de GM hadden voor die vrouw gevote.
Ze kwamen plots daarna met een extra clausule in de regels dat "alle lootregels die daar staan geven nog geen garantie dat je het item krijgt". Plotseling konden ze dus doen wat ze wilden qua loot en daarnaar verwijzen.
Het is trouwens ook wel duidelijk dat de officers en GM's enorm snel in hun full MC gear kwamen, veel sneller dan mij (die op sommige punten nog veel meer had gedaan dan sommige officers).

Ik ben toch in die guild gebleven voor een tijdje, en van tijd tot tijd dook er ineens een lootdiscussie op de forums waarop de meest onzinnige dingen werden gezegd door de officers en GM.
Dit heeft zelfs 2 keer tot gevolg gehad dat iemand uit de guild is weggegaan, de ene gast heeft toen nog onze eerste Ony kill geninja'ed (dit was ook een hunter, want op het forum bleek dat die vrouw het eerste leaf zou krijgen, omdat die andere gast al een wapenupgrade had gehad (Strikers Mark). Die vrouw had wel 3 meer Giantstalker, maar dat maakte opeens weer niet uit :-/) en de andere was de persoon waar de forums op stonden dus die had de private officer forums openbaar gemaakt (waarop stond dat de GM mij een loothoer vondt, dat terwijl hij nooit voor een item had gepassed en al bijna full gear had, en ik bij lange na niet).
Ik ben toen een tijdje gestopt omdat ik het beu was. Toen ik terugkwam was het nog erger. Een van de officers in full arcanist claimde een ring in ZG en de dag erna Ony's hoofd voor de dragonslayer signet (terwijl ik nog helemaal geen loot van Ony had gehad en graag de pendant wilde).

Het was dus duidelijk dat ze de helft mensen gewoon gebruikten voor hun eigen doeleinden, en de andere mensen bevoordelen. Ik heb WoW toen geuninstalled en hoop dat ik ooit kan switchen naar EU servers (want ik speelde op de Amerikaanse Earten Ring, wat ook nog betekende dat ik meerdere ochtenden tot 5 uur heb geraid).
*einde verhaal*

Moraal:
Bij ninja-looters is het tenminste gelijk duidelijk waar je aan toe bent en die worden inderdaad geschuwd. Veel gevaarlijker zijn GM's en officers die mensen gebruiken, die ninja-en in principe ook gewoon, al is het daar veel minder duidelijk en in de guild hebben ze vrienden, en zijn er een hoop mensen die het gewoon niet interesseerd, dus maar een paar ondernemen actie en verlaten een guild, maar de guild blijft meestal wel bestaan. Zeker als het een van de top guilds is qua raidsucces (we waren de 2de beste raid guild van de server).

Edit:
Oh en ik ben ook een paar keer echt geninjaed, bijvoorbeeld een Orb of Deception (toen die dingen nog voor 300 gold gingen) in de Dire Maul arena. Maar dat vond ik minder erg dan die achterbakse truukjes die de guild had uitgehaald met mij in MC...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
hmm ja dat is idd best genaait

gelukkig is mijn guild niet zo ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:56
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:31:
[...]

hehe dus jij bent een van die irritante nefastio's die altijd ganken voor de ingang van MC/BRD
das echt vaak als wij naar binnen gaan :)

Ik zit in Ryfari btw

Anorian
Jup dat zijn wij ! Pest alliance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 10:22:
[...]
Als je die 15% hp nodig hebt om te overleven in high-end raids, dan ben je ofwel een slechte lock (omdat je aggro trekt van je tank), of heb je een slechte tank, of heb je slechte mages/paladins/druids/whatever omdat ze niet decursen en/of dispellen.

Oh, je gebruikt hellfire niet in end-game, tenzij je heel hard heel snel dood wil.
Hier moet ik toch echt even hard lachen. gebruik geen hellfire? eeuh. Wat dacht je van ' frogger room' in BWL , voor broodlord waar je 20 minuten lang vrijwel continue moet hellfireren om er door te komen. In AQ zijn heel wat insects zergs die gehellfired worden. Bij Nef Hellfire ik de skeletons.. In MC de hound packs (niet nodig, wel leuk)
In ZG en Aq 20 zijn plekken waar hellfire gebruikt kan worden. eigenlijk gebruikte ik het nooit vroeger in 5 amn instances en pas in endraid content is het erg nuttig

PS de 6700 hp die ik heb buffed en met demonic embrace helpen ook erg lekker in deze situaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blackadder75 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:23:
[...]

Hier moet ik toch echt even hard lachen. gebruik geen hellfire? eeuh. Wat dacht je van ' frogger room' in BWL , voor broodlord waar je 20 minuten lang vrijwel continue moet hellfireren om er door te komen. In AQ zijn heel wat insects zergs die gehellfired worden. Bij Nef Hellfire ik de skeletons.. In MC de hound packs (niet nodig, wel leuk)
In ZG en Aq 20 zijn plekken waar hellfire gebruikt kan worden. eigenlijk gebruikte ik het nooit vroeger in 5 amn instances en pas in endraid content is het erg nuttig

PS de 6700 hp die ik heb buffed en met demonic embrace helpen ook erg lekker in deze situaties
Das allemaal leuk en wel als je genoeg healing hebt en healing over hebt, maar ik ga liever rain of fire gebruiken zodat healers hun mana niet aan mij moeten verspillen en meer kunnen concentreren op de tank/melee.

Maar ach, ieder zijn eigen ding, niet? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Hmmm, ninja stories.

Ben gisteren voor het eerst DM in geweest met een paar guildies. Allemaal rond de 20 en ik zit al rond de 30, maar heb geen enkel item mee kunnen nemen uit DM. Wat me wel opviel was dat de Raidleader de meeste drops naar zich toe wist te halen met het rollen. Echt 4, 5 items achter elkaar die hij zo in zijn schoot geworpen kreeg. Vond het wel verdacht, maar ik ga ervanuit dat het puur toeval is geweest. Nog wel een paar keer ge-need op een item waarvan ik dacht dat ik het wel zou kunnen gebruiken, maar dan was er nog iemand anders de gelukkige die dan ook need deed.

Maar ja, in mijn eentje nog maar eens terug gegaan om nog wat centen bij elkaar te grinden. Ging niet helemaal soepel zeg maar in me uppie tegen lvl 20 elites. Maar was wel leuk.

Volgende keer maar met mijn RL maatje er naartoe, dat moet te doen zijn met zijn tweeen (hij is een lvl 28 warrior). En zo niet, dan wipen we maar een paar keer.

Dus niet echt een ninja story, maar kreeg wel een beetje dat gevoel, toen zij met blue items naar buiten liepen en ik met "lege" handen.

Groeten

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Dampie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:31:
Hmmm, ninja stories.

Ben gisteren voor het eerst DM in geweest met een paar guildies. Allemaal rond de 20 en ik zit al rond de 30, maar heb geen enkel item mee kunnen nemen uit DM. Wat me wel opviel was dat de Raidleader de meeste drops naar zich toe wist te halen met het rollen. Echt 4, 5 items achter elkaar die hij zo in zijn schoot geworpen kreeg. Vond het wel verdacht, maar ik ga ervanuit dat het puur toeval is geweest. Nog wel een paar keer ge-need op een item waarvan ik dacht dat ik het wel zou kunnen gebruiken, maar dan was er nog iemand anders de gelukkige die dan ook need deed.

Maar ja, in mijn eentje nog maar eens terug gegaan om nog wat centen bij elkaar te grinden. Ging niet helemaal soepel zeg maar in me uppie tegen lvl 20 elites. Maar was wel leuk.

Volgende keer maar met mijn RL maatje er naartoe, dat moet te doen zijn met zijn tweeen (hij is een lvl 28 warrior). En zo niet, dan wipen we maar een paar keer.

Dus niet echt een ninja story, maar kreeg wel een beetje dat gevoel, toen zij met blue items naar buiten liepen en ik met "lege" handen.

Groeten
Dat ga je niet redden met ze 2en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:07:

<snip lang verhaal>

Moraal:
Bij ninja-looters is het tenminste gelijk duidelijk waar je aan toe bent en die worden inderdaad geschuwd. Veel gevaarlijker zijn GM's en officers die mensen gebruiken, die ninja-en in principe ook gewoon, al is het daar veel minder duidelijk en in de guild hebben ze vrienden, en zijn er een hoop mensen die het gewoon niet interesseerd, dus maar een paar ondernemen actie en verlaten een guild, maar de guild blijft meestal wel bestaan. Zeker als het een van de top guilds is qua raidsucces (we waren de 2de beste raid guild van de server).
Dit doe je toch zelf? Op het moment dat je dit zag gebeuren had je meteen /gquit moeten doen. Dat had je een hele hoop elende bespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:10
Dampie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:31:
tja als je strax 60 bent gebeurt dit zo vaak, kheb in UBRS runs dattik met nix naar buiten kom paar runs achter elkaar en daarna loop je zo met paar large brilliant shards en een chromatic scale naar buiten :)
of DM north runs waar alleen maar mail/plate dropt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 11:21:
[...]

Ik gebruikte voorheen ook altijd Rain of Fire. Want voor ik lvl 60 was ging ik ook altijd dood met hellfire in Pick up Groups. Maar ik heb gemerkt dat in de high level instances de healing prima zit en dat het damageverschil enorm is (zelfs zonder imp). Misschien moet je het gewoon een paar keer proberen.
Hellfire doet echt VEEEEL meer damage dan Rain of Fire. Je moet het even leren, maar dan is het zeker imba. Zeker als je ook nog destro bent met vette bonus op fire damage en goeie gear. mijn hellfire doet 270 damage per tick aan alles, en die ticks gaan 2x zo snel als de Rain of Fire ticks.

270 x 15 insects per seconde. da's een boel damage per seconde

tip

laat de mage 1 seconde eerder beginnen. dan heb jij de aggro niet en kunnen ze de shields en healing vooral op die mage richten. uiteraard moet je zelf ook gehealed worden en moet je een beetje op elkaar ingespeeld raken.

Ik wordt heel goed gehealed., maar mijn priests zijn ook echt superspelers. vet respect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Hom3r schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:32:
[...]

Dat ga je niet redden met ze 2en...
Hmmm, kwam er gisteren toch nog aardig door heen. Waren alweer wat guards enzo ge-respawned, vandaar dat ik dacht dat het wellicht zou lukken. Waren gisteren ook maar met 4. (En allemaal mana users).

Maar anders nemen we gewoon nog iemand op sleeptouw.

Thanks voor de tip in ieder geval.

Groeten.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:36:
[...]
Dit doe je toch zelf? Op het moment dat je dit zag gebeuren had je meteen /gquit moeten doen. Dat had je een hele hoop elende bespaard.
Ja en nee. Ja, het is mijn eigen schuld... maar ik had al veel tijd geinvesteerd in die guild en er waren geen andere raidguilds die een opening hadden voor een hunter (waren toen al erg veel hunters op mijn server), dus ik ben gebleven omdat ik alles behalve raiden al heel veel gedaan had en ik anders dus gewoon helemaal niks te doen had in WoW.
Ik heb ook zeker op het punt gestaan om gelijk na die Giantstalker Chest affaire uit de guild te stappen, maar heb dat om die reden dus niet gedaan. Misschien had het beter geweest als ik het wel had gedaan, maar dat is weer achterafpraat.
Ik ben in ieder geval blij dat ik toen ik gestopt ben ook echt gestopt ben en niet toch nog langer door ben gegaan (ook al had ik nog steeds minder items dan ieder ander met mijn raiduren, inzet buiten raids, etc)

Ik heb er wel van geleerd; je moet er niet vanuit gaan dat dingen er beter op gaan worden naarmate de tijd vordert... het omgekeerde is eerder waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
blackadder75 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:47:
[...]

Hellfire doet echt VEEEEL meer damage dan Rain of Fire. Je moet het even leren, maar dan is het zeker imba. Zeker als je ook nog destro bent met vette bonus op fire damage en goeie gear. mijn hellfire doet 270 damage per tick aan alles, en die ticks gaan 2x zo snel als de Rain of Fire ticks.

270 x 15 insects per seconde. da's een boel damage per seconde

tip

laat de mage 1 seconde eerder beginnen. dan heb jij de aggro niet en kunnen ze de shields en healing vooral op die mage richten. uiteraard moet je zelf ook gehealed worden en moet je een beetje op elkaar ingespeeld raken.

Ik wordt heel goed gehealed., maar mijn priests zijn ook echt superspelers. vet respect
Arcane subtelty ftw ! 40% minder aggro door arcane spells : )

Die locks DIE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:56:
[...]

Arcane subtelty ftw ! 40% minder aggro door arcane spells : )

Die locks DIE !!!
Ik begin vaak 1 sec na Vampirella >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:07:

Dat is een van de redenen waarom ik ben gestopt met WoW indertijd (en de tweede reden was dat het vrij boring was om alle raid instances elke week maar te herhalen).

*begint lang verhaal*
Loot council :( Slechtste vorm van "DKP" systeem dat je kan hebben m.i. tenzij je echt al een langere tijd een vaste core van 40 raiders hebt die elkaar kennen en elkaar ook de upgrades gunnen.

De beste Alliance guild op onze server, Alterac Deviants, hebben ook zo'n systeem en voor hun lijkt het prima te werken. Ik zelf zou er toch niet goed tegen kunnen denk ik, met punten is tenminste duidelijk dat het jouw beurt is voor die upgrade. Een mening van anderen die zelf mogen beslissen voor wie zo'n upgrade beter is, is natuurlijk altijd wel afhankelijk van hoe goed de persoon bij hun bekend staat.

Vwb jouw verhaal is dat natuurlijk inderdaad wel misbruikt. Typische signalen als de vrouw van en vriend van krijgen toch net ff voorrang en dan worden er snel regeltjes verzonnen om het goed te praten, dan weet je het toch wel. Wel jammer dat je game ervaring er zo door verpest is, want ik speel nu nog met veel plezier dit spelletje. Molten Core doen we nu eigenlijk niet meer tenzij we ons vervelen -vorige week nog in een ludieke actie letterlijk LFM Molten Core gedaan in Orgrimmar en met alts, sommige mains en dus verder randoms MC ingedoken. Toch nog tot Garr gekomen voordat het te laat werd om door te gaan. Idee werd ook erg gewaardeerd :) Maar BWL en vooral AQ doe ik nog steeds erg graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snelle vraag ff tussendoor waar kan ik meer info vinden over de Pre Quests van o.a. Onyxia, MC, BWL enzo.. Ik wil de Questlines weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:15:
snelle vraag ff tussendoor waar kan ik meer info vinden over de Pre Quests van o.a. Onyxia, MC, BWL enzo.. Ik wil de Questlines weten
probeer http://www.thottbot.com maar eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe hebben Thottbot en Allakhazam alle quests wel staan maar je moet wel weten hoe ze heten :)

Onyxia: Voor Horde begint het met Warlord's Command die je krijgt van de War Commander in de toren in Kargath (blijf met hem praten, dan krijg je een item dat je de quest geeft). Voor Alliance begint het met een BRD quest uit Burning Steppes, ik weet even niet zeker welke.

MC: De Elf net buiten de BRD ingang geeft die aan je (Attunement to the Core).

BWL: Quartermaster net buiten de UBRS ingang killen en quest item looten, dan krijg je Blackhand's Command volgens mij. Even Drakki killen, de Orb achter hem aanraken en boem, je mag BWL in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
voor alliance moet je in morgans Vigil een quest accepten waarbij je 3 verschillende draaken moet mollen (welps drakes en nogeen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onyxia begint met de Quest Dragonkin Menance in burning stepps (voor alliance)
Mc heet attunment to the core en die krijg je van die nightelf bij de ingang voor mc.
Bwl krijg je voor de entrance naar ubrs naar rechts toe en die gang ff clearen naar boven toe, dan zie je daar een ding waar je op kan klikken, en daarna moet je iets looten achter drakki in ubrs om de quest te completen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:19:
[...]

BWL: Quartermaster net buiten de UBRS ingang killen en quest item looten, dan krijg je Blackhand's Command volgens mij. Even Drakki killen, de Orb achter hem aanraken en boem, je mag BWL in :)
volgens mij moet je als alliance zijn de alleen die orb aanraken bij die quartermaster en krijg je geen drop. En krijg je van die orb een quest om die andere orb bij drakkish aan te raken.

[ Voor 10% gewijzigd door MantaMania op 22-03-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
MantaMania schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:23:
[...]

volgens mij moet je als alliance zijn de alleen die orb aanraken bij die quartermaster en krijg je geen drop. En krijg je van die orb een quest om die andere orb bij drakkish aan te raken.
nope je moet ook die quartermaster slopen en dat briefje oppakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
http://pc.gamespy.com/guides/wowat60/ is anders ook wel erg nuttig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah great, BWL mag ik dan al in (joy;) maar moet dus nog een hoop doen om Onyxia en MC in te mogen.. Je moet toch die quests doen voordat je erin mag?

Heb Warlords Command wel al gedaan, maar zie dat ik nog zo'n 12 quests moet doen :(

En Thott is een beetje aan het kloten, kan de quest line niet vinden.. zijn er nog andere questlines om ergens in te mogen/kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
alleen MC, BWL en Ony hebben quests nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm... moet je alleen voor MC een dingetje looten, weer terug brengen genoeg om Attuned te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
je accept de quest
gaat BRD in
tussen de Chamber of Seven en de Emperor room zie je een brug
ga die brug over (2x3 elementals daaro)
loot je item uit de muur en lever em in ^^

(als je een rogue/druid bent kan je deze quest soloën)

[ Voor 19% gewijzigd door Arcalite op 22-03-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
gheghe btw locks op tb die een Core Felcloth bag willen ^^

regel de mats en ik kan er 1 voor je maken :P

best wel belachelijke mats eigenlijk :?
volgens mij wordt dit pas gemaakt als het spul over is ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Arcalite schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:51:
je accept de quest
gaat BRD in
tussen de Chamber of Seven en de Emperor room zie je een brug
ga die brug over (2x3 elementals daaro)
loot je item uit de muur en lever em in ^^

(als je een rogue/druid bent kan je deze quest soloën)
hoe wil je de deur in de chamber of seven open krijgen alleen?
je kan wel een stuk door de lava vanaf incendius en daar kan je heel snel komen maar je kan niet via die kamer.

ps pas een beetje op dat je niet te dicht bij de instances ingang komt want eruit kom je ergens anders uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:35:
volgens mij wordt dit pas gemaakt als het spul over is ofzo
ja de mats zijn idd belachelijk

verbaast me niets als er maar weinig warlocks zijn die hem hebben (eu dan ;) die amerikanen zijn gewoon gek)
MantaMania schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:37:
[...]

hoe wil je de deur in de chamber of seven open krijgen alleen?
je kan wel een stuk door de lava vanaf incendius en daar kan je heel snel komen maar je kan niet via die kamer.

ps pas een beetje op dat je niet te dicht bij de instances ingang komt want eruit kom je ergens anders uit
voor de rogue/druid only bedoel ik idd door de lava zwemmen ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Arcalite op 22-03-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arcalite schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:38:
[...]

ja de mats zijn idd belachelijk

verbaast me niets als er maar weinig warlocks zijn die hem hebben (eu dan ;) die amerikanen zijn gewoon gek)
De main locks bij ons hebben hem al. Nu maar wachten tot Blizzard er bonusen op gaat zetten net als op quivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31
Bij ons gaan de componenten naar belangrijkere dingen voor andere classes. Beetje zonde om die dingen te gebruiken voor 4 shards als andere classes er veel meer aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:43:
[...]

De main locks bij ons hebben hem al. Nu maar wachten tot Blizzard er bonusen op gaat zetten net als op quivers.
en wat voor soort bonussen zat je aan te denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:45:
Bij ons gaan de componenten naar belangrijkere dingen voor andere classes. Beetje zonde om die dingen te gebruiken voor 4 shards als andere classes er veel meer aan hebben.
Ligt eraan hoeveel je van dat dat spul hebt liggen : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Laatst online: 30-04-2021
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:59:
[...]

Ik begin vaak 1 sec na Vampirella >:)
Tja, en die moet ik dan healen. Dus: 3 vette AoE-ers en 1 dedicated healer op de eerste. Gevolg: Dode Vampie of dode mobs ;P

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arcalite schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:46:
[...]

en wat voor soort bonussen zat je aan te denken?
Geen idee. Maar een blue post op het US forum had het er over.
mdmeijer schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:56:
[...]

Tja, en die moet ik dan healen. Dus: 3 vette AoE-ers en 1 dedicated healer op de eerste. Gevolg: Dode Vampie of dode mobs ;P
Keuzes... keuzes.. >:)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.