Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.456 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:19:
[...]

Hehe, ben sinds paar dagen geleden wezen PVP'en in BG's en moet zeggen dat het als druid best leuk is. Vooral in WSG een beetje de flag cappen is echt vet cool, als je het horde camp uitrent in travelform met 4 hordies op een epic mount achter je aan. :P

Class waar ik het het moeilijkst mee heb is rogue (tenzij ze zuigen/kutgear hebben). Stunlock is echt te imba, soms kan ik niet eens een heal ervanaf krijgen. Shamans zijn niet echt moeilijk, dat is gewoon even tijdje door blijven healen tot ze oom zijn en dan afmaken. ;)

En oh ja, ik zou zeker geen 'oude' server kiezen. Heb zelf een warrior op Runetotem maar kan amper groepen vinden voor quests etc, en dat zuigt hard met levelen. Ook dik irritant om iedereen in IF al met tier2 enzo rond te zien lopen terwijl jij nog maar een lvl 37 warriortje bent. :p
Kijk dat lijkt me wel leuk dat cappen, maar ik dus ook in staat zijn om bijvoorbeeld andere players af te maken. Nu weet ik dat andere classes Mage of rogue daarin veel sneller zijn maar het is goed te doen met een druid of niet.
Mojo schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:28:
Juist wel, maar ze verwachten van je dat je gaat healen. Maar ik denk dat je als druid zijnde zelf goed kan inzien wanneer je moet gaan healen :)
Hmm als de nadruk op het eind ligt op het healen dan weet ik niet of ik wel voor druid wil kiezen. Het is leuk om iemand te healen maar ik wil ook dmg kunnen dealen, dat kan volgens mij ook in cat form (niet zo goed als rogue). Na goed moet misschien nog eens goed kijken wat ik wil. Met een druid heb je denk ik veel variatie maar goed als je die op het einde kwijt raakt dan is het ook niet alles.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:12:
[...]

Thanx voor de tips!

Gisteren hebben we het hondje niet geprobeerd, maar gefarmed in MC om zo de gehele raid beter te krijgen. Ik was een van de gelukkigen! Mijn eerste epic is dus binnen; voor 6dkp heb ik mijn arcanist belt gekocht. We hebben drie uurtjes gefarmed en er vielen in totaal 7! epics. 3 x arcanist, 1 x centurion, 1 x felheart, 1 x lawbringer en 1 x might. Alles BoE natuurlijk. Maar wel veel blije mensen in de guild.
7 is geweldig... in onze complete MC clears zitten we gemiddeld op 2 Boe's... laatste keer headden we zelfs noppes :'(

Ons record was 30 BoE+BoP's in een weekend, maar toen deden we er wel 3 avonden over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 09:22
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:26:
Nog mensen op daggerspine hierzo.. ik speel aan de horde kant als undead priestertje :)

Echter ik ben nu bezig om eindelijk eens op mn epic priest quest te halen ( voor benediction ) ... alleen ik raak steeds out of mana als de 4de groep met peasents aan komt zetten
iemand nog tips ?
uit eigen ervaring weet ik dat je 2 major mana pots en 2 dark runes (of iets anders met aparte cooldowns) en ongeveer 15 van die oil of immolation verbruikt per poging.

lukte mij pas de 3e try, en niet te vergeten je fear mocht het nodig zijn want die melee skellies kan je fearen (liever niet aangezien het mana kost).

begin, remove poison gelijk op de paarse poppetjes, daarna max renew rank op low hp poppetjes, dan paar ranks lagere renews tijdens het lopen, remove poision gelijk op poppetjes die een groene wolk afgeven omdat dat kan verspreiden onder de poppetjes.
geef je pots de tijd voor cooldown, dus gebruik ze idd zo vroeg mogelijk.

tips: haal de +50 int buff in Blasted lands (Gizzard gum geloofik?)
Holy water heeft een casting time geloofik, oil of immo niet, geef de voorkeur aan oil of immo.
Oppassen met die imp buff, moeje ff nalezen hoe dat zit met die buff.
Mana Oil is egt een waste, niet nodig, zeker niet met blessings.

niet te geloven dat alliance deze Q kan doen met die palli blessing, zoveel makkelijker met 33mp5 |:(

verder kan ik je alleen veel suc6 wensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:57
Bij ons waren er afgelopen zaterdag 28 epics gevallen, waarvan ongv 3 BoE, en de rest BoP. Dit is een full mc clear.
Farming runs zijn leuk, maar iedereen heeft die toch al denk ik. De meeste van de guild missen nog 1 of 2 stukken van de set, en rest pakken ze wel uit BWL.

Btw, heeft iemand een 10day trial over, een klasgenoot zou graag WoW eens willen spelen, al heeft ie eerst gezegd dat ie er niet aan wou beginnen. Hij wil mee kunnen praten over wow. :X Email staat in me profile, thx alvast

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:56
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:24:
[...]
Met andere woorden een druid zal niet snel worden gevraagd voor een instance op lvl 60 ?
Druids worden bij ons net overal voor ingezet (we laten mensen dan ook redelijk vrij in hun spec) Leader of the pack druid bij de rogues, een moonkin bij de mages voor de extra crits. Als er te weinig locks zijn bij Garr een druid offtank. Gaat allemaal best. En dit betreft dan end-game instances (MC, BWL, ZG, AQ20, AQ40 komt als we BWL helemaal hebben gezien ;))
Als mensen maar eens niet te bang zijn om voorbij die standaard builds te kijken. En een feral druid kan nog steeds healen wanneer nodig, alleen niet zo mana efficient als die restodruid.

[ Voor 8% gewijzigd door bras op 21-03-2006 12:56 ]

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:24:
[...]

Met andere woorden een druid zal niet snel worden gevraagd voor een instance op lvl 60 ?
Resto druids zijn moeilijk te vinden op Executus (actieve iig bij ons :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=25421070,noline] Voorkeur gaat uit naar een druid, veelzijdig (healen, warrior, rogue, magic) eigenlijk alles in 1. Alleen vroeg ik mij eigenlijk af hoe deze in PvP zijn. Natuurlijk ook afhankelijk van de skill van de player, maar ik denk dat ze het meest problemen hebben met shamans (mits alliance). Maar goed misschien een druid die zijn ervaringen kan delen.
Druid is best handig, healen/stealthen/tanken/escaping in alle 4 opties kan je erg sterk zijn.
echter om nou te zeggen dat we uitblinken in 1 specifiek iets zo 123 is dat niet het geval.
Je kan je wel helemaal gaan speccen op bepaalde vlakken om daarin uit te blinken, (crit gear voor voor dps in feral)(+heal voor een mooie resto build)(+armor gear voor tanken)(+spell dps voor balance tree)

Keus is aan jou, wat ik je wel kan vertellen is dat een druid je nooit verveeld enige wat je wel hebt is dat je tijdens het lvln vooral gevraagd zal worden in 5 man partys als healer, maar icm een pala of shammie moet dit ook voor een feral druid geen probleem zijn.

In pvp kan je mooi gebruik maken van je escape opties ik heb weinig moeite met de meeste classes, enkel alleen de warlocks zijn nasty.
Maar zoals je zelf ook aangeeft pvp heeft meer met de skills van player te maken en hoe goed hij zijn class bespeelt, zodat je niet kan melden dat een bepaalde class sucked voor pvp.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie dat verschillende mensen wat problemen hebben met magmadar
Tis een lange fight en je melee moet ook niet doodgaan

Dus je gebruikt ongeveer 6 healers voor de MT , en dat in groepjes van 3 ( 2 priests/shammy en een druid ) , is de ene groep out of mana dan nemen de andere het over zodat de eerste groep weer op mana kan komen, mochten je healers niet zo goed zijn op het moment gebruik er dan 1 of 2 meer
Verder gebruik je bij de melee nog een shammy om daar te healen en wat totems voor agi ed.

Healers op max range zodat ze niet gefeared worden, en de MT die weet wat ie doet is altijd handig.
Heb je hem 1x down dan doe je het de volgende keer met je ogen dicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Druids worden altijd gevraagd voor lvl60 instances maar er word over het algemeen van ze verwacht dat ze resto specced zijn (healer spec).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Ik weet niet of mensen dat al doen maar verspreid zo veel mogelijk door de cave. Dat scheelt fire dmg als hij een bolt afschiet. En laat de raid overleven met bandages healing pots etc. Het is een wat langer gevecht dan Luci.

BTW, ik vind Lucifron nog steeds een van de meer tricky fights in MC, zeker als decursive verboden wordt.

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furio schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:55: zeker als decursive verboden wordt.
Ik moet hier nog maar ff niet aan denken, en hopen dat er snel een alternatief komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:40

The Legend

*Plop*

Kan iemand heel ff uitleggen wat tier 0 / 0.5 / 1 / 2 enzo inhouden? Ik wil mezelf niet echt een n00b noemen (speel weinig, maar al wel sinds het begin :P). Heb nog geen lvl 60 char enzo :) Ik begrijp dat het een kwaliteits niveau is (van greens naar legendary ofzo?).

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 20:21
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:28:
[...]

Kijk dat lijkt me wel leuk dat cappen, maar ik dus ook in staat zijn om bijvoorbeeld andere players af te maken. Nu weet ik dat andere classes Mage of rogue daarin veel sneller zijn maar het is goed te doen met een druid of niet.

[...]

Hmm als de nadruk op het eind ligt op het healen dan weet ik niet of ik wel voor druid wil kiezen. Het is leuk om iemand te healen maar ik wil ook dmg kunnen dealen, dat kan volgens mij ook in cat form (niet zo goed als rogue). Na goed moet misschien nog eens goed kijken wat ik wil. Met een druid heb je denk ik veel variatie maar goed als je die op het einde kwijt raakt dan is het ook niet alles.
Ligt er dus aan wat je spect. In cat kan je inderdaad wel wat damage doen als je de gear + talents er voor hebt. Zelf zat ik ook even met de gedachte te spelen om misschien keertje feral te speccen (nadat ik wat gear uit MC/BWL heb) en dan kijken of dat gaat in BG. Nu heb ik dus nog maar een paar keer BG gedaan en ik weet nu al dat ik nooit feral zal gaan speccen hiervoor. Vaak is het 1 grote zerg en is er niet veel ruimte is om even 5 combopoints op te bouwen en zo een fatsoenlijke hoeveelheid damage te kunnen doen (rogue zijn lijkt me dan ook geen drol aan). Ik heal de raid en daarmee win je de gevechten vaak wel (gister een mage geinnervate en oh god, die gast laat me nu niet meer met rust :p). Tussendoor moonfire spam ik gewoon als een gek gezien burst dps het verschil uitmaakt.

Anyhoo, komt er op neer dat je op lvl 60 (en ook daarvoor niet trouwens ;)) geen imba dps EN goede healer EN goede tank etc bent. Je moet echt een keuze maken, dit voornamelijk omdat je niet gear kan swappen in combat. Je kunt niet tanken in resto-gear en je kunt niet healen in feral-gear. Qua talents maakt het allemaal niet zo heel veel uit imo, hoewel feral je wel een dikke dps boost geeft, maar persoonlijk ga ik liever voor de praktische talents zoals NS, Innervate, Feral Charge en Nature's Grasp. Kan je in elk geval wel zeggen dat ik PVP met m'n druid (ook al doe ik weinig dmg) veel leuker vindt dan met m'n mage bijvoorbeeld, die heeft maar 1 levensbalk en als die op is, is ie op.
The Legend schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:06:
Kan iemand heel ff uitleggen wat tier 0 / 0.5 / 1 / 2 enzo inhouden? Ik wil mezelf niet echt een n00b noemen (speel weinig, maar al wel sinds het begin :P). Heb nog geen lvl 60 char enzo :) Ik begrijp dat het een kwaliteits niveau is (van greens naar legendary ofzo?).
Tier 0 is een blauwe set die je kan halen uit instances uit Scholomance, Stratholme etc. Die is dus voor iedereen verkrijgbaar.

Met tier 0 kan je vanaf de volgende patch tier 0.5 krijgen. Hiervoor moet je een aantal quests doen, maar een aantal items zullen dan wat betere stats krijgen of zelfs epic worden.

Tier 1 is een epic set die dropt in Molten Core en tier 2 is en NOG betere epic set die voornamelijk dropt in Blackwing Lair.

[ Voor 16% gewijzigd door Thijs op 21-03-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties, een druid zal het dan worden. Moet nu alleen nog een server zoeken, waarschjinlijk een die nog niet zo vol zit en niet te oud is. Zodat ik mensen genoeg kan vinden om een party mee te doen !

Hoe ik mijn talents ga verdelen weet ik nog niet maar dat zal in de loop van de game wel duidelijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Tier 0 = De set items (8 stuks) die je uit de verschillende raid instances haalt (UBRS/Strat/Scholo).
Tier 0,5 = De epic itemset (8?) die gemaakt kunnen worden (in 1.10) als je Tier 0 compleet hebt.
Tier 1 = De eipc itemset(8) die je kan halen in MC (excl Ragnaros).
Tier 2 = De epic itemset(8) die je kan halen uit BWL/Onyxia/Ragnaros.

Uiteraard is hoe hoger hoe beter het idee van Blizzard. Alhoewel Prophecy en Trancendence cap niet veel verschillen =S.

[ Voor 3% gewijzigd door Minotic op 21-03-2006 13:11 ]

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:30:
[...]

Ja ik gebruik flash heal rank 6 en renew rank 8 voor de peasants , gebruik rond de 10 oils
zal eens gaan fearen vanavond
Ja er zijn verschillende manieren om te helpen, Een guildie heeft de quest met 3 andere priest gedaan die ook de quest moesten doen , moet je wel allemaal eye of devinity hebben, of bedoel je iets anders ?
Ja dat bedoel ik maar ook palli die eventueel ressen als een priest dood gaat hehe (We gingen namelijk alledrie een keer dood omdat we te dicht bij de rest kwamen ofzo), toen kon een palli ons ressen en hadden we alledrie de quest gehad). Zolang ie maar stil blijft staan. Bij jullie zal dat een shaman wel kunnen doen ofzo. Achteraf had ik het ook wel in me eentje gekund maar we dachten laten we het eerst eens met zijn 3en proberen, kijken of het kon.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Thx voor de uitleg mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach of een druid nu resto is of Feral... allebei is wel goed^^

Wij zetten een feral druid tussen de rogues... En ach dan maar geen innervate *shrug*. Hij heeft:

- MOTW
- combat res
- leader of the pack
- kan healen als het moet (en met heal gear heel aardig healen zelfs)
- Kan tanken (hebben hem bij Majordomo als Elite tank geprobeerd, ging prima)

Hij heeft wel behoorlijk vette (PvP) gear voor het tanken^^

Imho is er altijd wel een plekje voor een Feral druid in een 40 man raid 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
RaseriaN schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 08:56:
[...]

Wij hebben beetje hetzelfde probleem, phase1 gaat goed... maar kan beter (is dat niet altijd :P)
En phase2 is dan zo chaotisch als de pest en alles gaat fout en boem, zerg alles plat..

Ik weet gelukkig wel al redelijk wat ik met de Rogue call kan verwachten dus dat scheelt..
Toch vind ik Nef een vet gevecht ook al heb ik hem maar een paar keer gezien, grote bazen doen het altijd goed bij me ;)

Hebben de wat meer highend guild (sorry dan bedoel ik de mensen die MC/ZG/AQ20 en tot en met Chromaggus BWL op farm hebben staan) ook een eigen soort CoreRaid team?
Die dus een selecte groep hebben die gaan raiden en daar dan ook DKP voor krijgen en op de easy farm runs (MC/ZG/AQ20) op sommige items priority kunnen claimen (dit moet dan een echte verbetering zijn en dan niet voor PvP ofzo!).
Ben benieuwd of wij de enige zijn met zon constructie..
Nope, bij ons is de enige regel dat je als je onder een x% komt qua atendacy je je recht op crossclass items verspeelt (dus bv een rogue die onder de 40% komt kan geen first dibs meer claimen op bv CHT/Perd/BrutBlade als een Hunter die boven de 40% zit hem wil hebben).

Wel zie je dat er bv een core team is bij de priests, dezen hebben dan weer een onderverdeling in raid/MT healing maar verder dan dat gaat het niet.

Het epix leechen hebben ze in eerste instantie bij ons tegen gegaan door van te voren niet meer te vertellen waar de raid heen ging (in onze overgang tijd MC/BWL). Toen stond er gewoon aangegeven dat het een raid avond was, waarheen werd pas voor vertrek bekend gemaakt.
Tegenwoordig weet men wel dat MC op donderdag leeg geveeegd wordt, BWL farm deel wordt op vrijdag gedaan met wat uitloop naar zondag als veal weer vervelend loopt te doen.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:42
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:19:
@ reddevil

In welke guild zit jij dan op Sunstrider?
me = rampage
Unknown Entity

wat is je charname ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:03
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:35:
Ach of een druid nu resto is of Feral... allebei is wel goed^^

Wij zetten een feral druid tussen de rogues... En ach dan maar geen innervate *shrug*. Hij heeft:

- MOTW
- combat res
- leader of the pack
- kan healen als het moet (en met heal gear heel aardig healen zelfs)
- Kan tanken (hebben hem bij Majordomo als Elite tank geprobeerd, ging prima)

Hij heeft wel behoorlijk vette (PvP) gear voor het tanken^^

Imho is er altijd wel een plekje voor een Feral druid in een 40 man raid 8)
In onze guild hebben we een rank 13 feral druid.

Gisteren, tijdens het farmen van MC, waren we met 26 man en wie denk je dat er bovenin stond met damage done? Wel grappig we maakten er echt een wedstrijdje van, maar geen van ons kon tippen aan zijn damage. Wel gok ik dat als wij dezelfde gear zouden hebben als hij, dat we waarschijnlijk wel meer damage doen. Bij bosses gaat deze druid echter wel healen, hij heeft ook redelijke healing gear.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:23
Ik zie dat je mage bent, probeer eens [sucky green item] of frozen wrath te krijgen als je frost mage bent : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Furio schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:10:
Tier 0,5 = De epic itemset (8?) die gemaakt kunnen worden (in 1.10) als je Tier 0 compleet hebt.
Half blue, half paars, en het kost een kapitaal aan items en goud. ;) Ook mag je een 45 min Strat Baron run doen, die gaat tellen zodra je de gate na de eerste drie groepen mobs opent. (die bij de side entrance)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

Stond in onze guild forums, heb hem hier nog niet langs zien komen. Raidleader Teamspeak board

http://www.narcissus-guild.com/raidassistant.swf

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:04
Furio schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:55:
zeker als decursive verboden wordt.
Decursive word alleen niet verboden, alleen de onmove functie die er in zit (zodra je beweegt dispelled hij) kan alleen nog maar door blizzard zelf gebruikt worden.

Gewoon knopje spammen werkt wel.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:00:
[...]

Half blue, half paars, en het kost een kapitaal aan items en goud. ;) Ook mag je een 45 min Strat Baron run doen, die gaat tellen zodra je de gate na de eerste drie groepen mobs opent. (die bij de side entrance)
leuk das tenminste grappig dat je het binnen zoveel tijd moet doen. Daar zit iedereen altijd om te zeuren dat je leuke gear kan halen zonder in een 40 mans raid te zitten.
5 man is vaak ook veel leuker omdat iedereen dan serieuzer bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 17:13:
Op stormscale hadden we een guild (SOTA) die hadden 4 rogues rond huppelen met Thunderflurry.
Was ook geen wonder dat die rag al ruim voor de eerste sons dood hadden :9~

Maar imo, degene die er 300 dkp voor over heeft en het geld ervoor wil grinden om er 1 te hebben mag hem van mij meenemen.
Ik zal niet zeggen dat een tank er meer recht op heeft als een rogue.
Beetje laate reply ( maar beter laat dan nooit :P ). We hebben 3 TF's, 2 rogues en 1 aan onze MT. Echter hebben we wel nog 6 halven :'(. We hebben echt overvloed aan Geddon Bindings, ik denk dat we geld moeten offeren aan de Loot God voor de Garr Bindings. Geloven jullie in dat loot "seed" gebeuren? Wij proberen altijd andere mensen als Raid Leader voor andere loot, maar kan niet zeggen dat het altijd even goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:25:
[...]

Decursive word alleen niet verboden, alleen de onmove functie die er in zit (zodra je beweegt dispelled hij) kan alleen nog maar door blizzard zelf gebruikt worden.

Gewoon knopje spammen werkt wel.
Geruststellende woorden ^^+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arinen schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:36:
[...]

Beetje laate reply ( maar beter laat dan nooit :P ). We hebben 3 TF's, 2 rogues en 1 aan onze MT. Echter hebben we wel nog 6 halven :'(. We hebben echt overvloed aan Geddon Bindings, ik denk dat we geld moeten offeren aan de Loot God voor de Garr Bindings. Geloven jullie in dat loot "seed" gebeuren? Wij proberen altijd andere mensen als Raid Leader voor andere loot, maar kan niet zeggen dat het altijd even goed werkt.
Ik heb toen dat filmpje gezien en d8 echt dat ik er 4 Tf in zag, nou ja 3 is nog steeds cool :D
Maar ik heb idd meer gehoord dat sommige guilds rijkelijk worden voorzien van 1 binding bij garr, maar dat ze nu ook al een hele zwik halve hebben, en allemaal aan het wachten zijn op de andere helft.

Denk dat het gewoon dom geluk is kwa loot, het zal vast niet te bepalen zijn om bepaalde loot af te dwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:51:
[...]

Geruststellende woorden ^^+
Yeah ik sluit me hierbij aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 12:31
Afbeeldingslocatie: http://www.pino.nu/~marc/wow/15k_hp_klein.jpg

*klikbaar*

Bijna 15k hp :P

Last stand en Gift of life aan, maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 14:33
Furio schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:55:
Ik weet niet of mensen dat al doen maar verspreid zo veel mogelijk door de cave. Dat scheelt fire dmg als hij een bolt afschiet. En laat de raid overleven met bandages healing pots etc. Het is een wat langer gevecht dan Luci.

BTW, ik vind Lucifron nog steeds een van de meer tricky fights in MC, zeker als decursive verboden wordt.
decursive verboden??? meen je toch niet zeker..? moet je dan alles handmatig aanklikken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:00:
[...]

decursive verboden??? meen je toch niet zeker..? moet je dan alles handmatig aanklikken??
Er zijn sterke aanwijzingen dat er het e.e.a. gaat veranderen betreffende Mods. Waarschijnlijk om botten te voorkomen (ik heb me er niet in verdiept).

Dingen die er last van gaan krijgen zijn AFAIK Decursive en Mana conserve. Nu klok+klepel van mijn kant, dus corrigeer me als ik de plank missla: Het heeft iets te maken dat acties niet zo maar achter elkaar mogen worden gescript en wel of niet bewegings afhankelijk mogen zijn. Ja, vaag en onnauwkeurig, dus gaarne een goede uitleg mede Got-ers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen op daggerspine hierzo.. ik speel aan de horde kant als undead priestertje :)

Echter ik ben nu bezig om eindelijk eens op mn epic priest quest te halen ( voor benediction ) ... alleen ik raak steeds out of mana als de 4de groep met peasents aan komt zetten
iemand nog tips ?
Ik heb heb met een motw en mage buff rond de 8k aan mana ( 4/8 profecy )
Verder gebruik ik mageblood potion , nightfin soup , AD revered +10 spirit buff , Devine Spirit.
Ook heb ik Oil of Immulation om die skeletons dood te maken...
Met een beetje geluk gaat het mn vanavond helemaal lukken..... als ik nog wat bufjes kan van guildies
Iemand verder nog tips , heb op www.wowhealers.com ook die guiide gelezen, maar mischien doe ik toch nog iets fout..
Iemand tips? heb het nu 4x gedaan en bij de laatste keer was ik bij de laatste groep en toen was mn mana bar leeg :(

Na dit topic gelezen te hebben zie ik gelukkig wel dat we niet heel ver achterlopen :)
Hebben alleen raggie nog niet neer maar majordomo lukt nu gewoon in de 1ste try... en doen MC nu ongeveer in 5 uur en dan is domo neer, DPS wordt steeds beter en mn healing ook steeds beter en beter
ZG lukt ook aardig alleen jin do + hakkar moeten we nog , en om een of andere vage reden zitten we ook altijd te klote bij de tiger boss
Ik had het gehaald op de 2de try eigelijk was het heel simpel, als je paladin meeneemt.
Laat die paladin gewoon voor de ingang van die cave staan met retribution aura aan een thorns op hem. als er dan van die skelletjes spawnen komen ze allemaal op hem en door die dmg on hit gaan ze zo dood.
Dus kan jij je helemaal focussen op die peasants healen en wat diseases er af halen. En klaar is kees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:08:
[...]

Ik had het gehaald op de 2de try eigelijk was het heel simpel, als je paladin meeneemt.
Laat die paladin gewoon voor de ingang van die cave staan met retribution aura aan een thorns op hem. als er dan van die skelletjes spawnen komen ze allemaal op hem en door die dmg on hit gaan ze zo dood.
Dus kan jij je helemaal focussen op die peasants healen en wat diseases er af halen. En klaar is kees :)
Leuk zo'n bubble boy... echter jammer ik horde ben , mischien een druid in bear form ergens neerzetten en die blijft stilstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Mojo schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:05:
Stond in onze guild forums, heb hem hier nog niet langs zien komen. Raidleader Teamspeak board

http://www.narcissus-guild.com/raidassistant.swf
hehe, heb je dr ook eentje voor niet-onyxia encounters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:14:
[...]

Leuk zo'n bubble boy... echter jammer ik horde ben , mischien een druid in bear form ergens neerzetten en die blijft stilstaan?
Ja het kan ook een warrior zijn met thorns, dan duurt het alleen wat langer tot die skelletjes dood zijn. Hij moet iig stil blijven staan en wat klappen kunnen incasseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week heb ik al het één en ander hierover gepost.
Bepaalde mods zullen niet meer werken zoals ze nu werken, voornamelijk mods die gehooked zijn aan movement.

Zie: http://www.wowwiki.com/Br....10:_Repair_and_Reporting

Hier vindt je een lijst met addons die aangepast zullen moeten worden en die mogelijk niet meer zullen werken.

Hoop overigens wel dat AutoBuff zodanig aangepast wordt deze wel weer zal werken. Kan eigenlijk niet zonder met m'n mage. Superhandig..... dus afwachten.

Overigens naar het schijnt en wat ik er over gelezen heb, schijnt het hooken aan CameraMovement wel toegestaan te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Laatst online: 22-01 23:04
Ben net de hele stad afgefietst voor wow, kom ik er net achter dat WoW blijkbaar al een paar maanden niet meer geleverd wordt.. Pas in april wordt het spel weer geleverd hoorde ik.., is er geen manier om het eerder te kunnen spelen? Je kan niet wow downloaden en dan gewoon een gamecard kopen hé?

Achja anders maar 2 weken wachten.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vold schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:19:
Je kan niet wow downloaden en dan gewoon een gamecard kopen hé?

Achja anders maar 2 weken wachten.. :P
Je hebt een serial nodig die aan je account gekoppeld is. Dus nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:24
Misschien zou je van iemand een account kunnen overkopen, al moet je hier wel een beetje mee oppassen omdat blizzard daar niet erg 'amused' mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
FreeShooter schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:30:
Misschien zou je van iemand een account kunnen overkopen, al moet je hier wel een beetje mee oppassen omdat blizzard daar niet erg 'amused' mee is.
vorige pagina stond toch iemand die WoW ging stoppen..? kan je misschien aan hem vragen.?
Kaap schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:54:
Ik heb vandaag beide accounts gecancelled. WoW was zowiezo al een sleur, met eigenlijk slechte PVP. Ik kom van Dark Age of Camelot, wat een PVP georienteerd spel is, en hoopte dat WoW leuke PVP kon bieden nadat DAOC verneukt raakte met expansions.

Ik heb nu een illegale DAOC server gevonden waar ze classic frontiers draaien, echte PVP dus. Geen NF, geen ToA. Heb het geprobeerd en het voelt nog steeds als 2 jaar geleden, heerlijk, de server zit constant vol. Dat was voor mij de druppel om definitief WoW te cancellen.

Succes allemaal in jullie WoW journey :)
hij dus

[ Voor 50% gewijzigd door BootVluchteling op 21-03-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
BootVluchteling schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:44:
[...]

vorige pagina stond toch iemand die WoW ging stoppen..? kan je misschien aan hem vragen.?

[...]

hij dus
Nee die heeft toch ze account helemaal gecanceled ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
als ie em gecancelled heeft, dan kan je zn serial enzo toch gebruiken, of ben ik nou blond?

/edit ik bedoel.. ik zou als blizzard zijnde het zonde vinden om die serial dan te disablen.. want dan heb je mensen die hun account weggooien, en anderen die stad en land zoeken ervoor..

[ Voor 52% gewijzigd door BootVluchteling op 21-03-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
BootVluchteling schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:48:
als ie em gecancelled heeft, dan kan je zn serial enzo toch gebruiken, of ben ik nou blond?
geen idee eigenlijk daarom deed ik er ook een vraagteken achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott_NL
  • Laatst online: 17:37
Volgens mij verkopen ze wow nog steeds bij apple.nl
het is toch een hybride cd die je krijgt, dus ook voor windows.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Phantom schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:56:
[afbeelding]

*klikbaar*

gaaf hoor volgende keer niet je elixer of fortitude vergeten en green gordok drank nog iets die kan je halen als je king bent in dm bij die keeg.
Dan haal je de 15k wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoF
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-08 19:12
[afbeelding]

*klikbaar*

Misschien is deze al 100x gevraagd, maar met een search hier kwam ik er helaas niet achter;

"Hoe heet deze mod? met die mooie bar bovenin en dat je health kan zien van je party, en dat alles zo mooi glimt :9~ "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Olla,

Heb ook weer eens een vraagje. Ondertussen lvl 31 met mijn warlock en hard onderweg naar mijn mount. Nu had ik begrepen dat deze redelijk duur zijn, dus moet nu eigenlijk toch wel wat centjes gaan sparen.

Ik heb een versie van auctioneer erop staan, maar daarmee krijg ik eerst een melding als het spel opstart dat er een aantal out of date bestanden tussenstaan en hierdoor kan ik niet de prijzen van de AH downloaden.

Als ik me niet vergis heb ik versie 3.0.10 ofzo.

Iemand enig idee welke versie ik echt moet hebben om zonder problemen de gegevens binnen te halen, of zal ik hier gewoon aan moeten gaan wennen.

Alvast bedankt.

Groeten

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
SnoF schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:06:
[...]

Misschien is deze al 100x gevraagd, maar met een search hier kwam ik er helaas niet achter;

"Hoe heet deze mod? met die mooie bar bovenin en dat je health kan zien van je party, en dat alles zo mooi glimt :9~ "
Dat is Perl Unitframes; http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1381.

[ Voor 71% gewijzigd door Mior op 21-03-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dampie schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:08:
Olla,

Heb ook weer eens een vraagje. Ondertussen lvl 31 met mijn warlock en hard onderweg naar mijn mount. Nu had ik begrepen dat deze redelijk duur zijn, dus moet nu eigenlijk toch wel wat centjes gaan sparen.

Ik heb een versie van auctioneer erop staan, maar daarmee krijg ik eerst een melding als het spel opstart dat er een aantal out of date bestanden tussenstaan en hierdoor kan ik niet de prijzen van de AH downloaden.

Iemand enig idee welke versie ik echt moet hebben om zonder problemen de gegevens binnen te halen, of zal ik hier gewoon aan moeten gaan wennen.

Alvast bedankt.

Groeten
Je krijgt als warlock een gratis mount via een quest dus maak je maar geen zorgen en als het goed is kan je op www.curse-gaming.com wel de nieuwste versie van auctioneer vinden

Edit: of je kijkt op de officiele site: http://auctioneeraddon.com/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 21:40

On_E

Housemusic

Olla,

Mount is gratis man.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Gewoon de nieuwste versie van http://auctioneeraddon.com/dl/ downloaden en installeren. (AuctioneerComplete)

[ Voor 19% gewijzigd door Nvidiot op 21-03-2006 16:12 . Reden: verkeerde addon :X ]

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Olla,

Alvast bedankt.

Groeten
http://auctioneeraddon.com/

ennuh, warlock mount is free :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een account canceld wordt hij bevroren en verdwijnt hij niet.

Ik heb ooit eens een account overgenomen van een kennis die ermee op was gehouden, dit account was ook al 4 maanden gecanceld, na invoeren van nieuwe tc code kon ik hem gewoon weer gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:15:
Als je een account canceld wordt hij bevroren en verdwijnt hij niet.

Ik heb ooit eens aan account overgenomen van een kennis die ermee op was gehouden, dit account was ook al 4 maanden gecanceld, na invoeren van nieuwe tc code kon ik hem gewoon weer gebruiken.
Okay das altijd handig om te weten mocht ik er eens mee willen stoppen (ooo vloeken in godshuis :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

*klikbaar*

Ik heb ergens een screenshot van onze MT met 19k ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:27:
[...]

Ik heb ergens een screenshot van onze MT met 19k ;p
Nerf tauren racials :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Female Undead ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
wat zou mijn account nou opleveren in geld..? niet dat ik em ga verkopen, maar puur interesse..

mn priest heeft 2 epics, de rest 0..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:35:
wat zou mijn account nou opleveren in geld..? niet dat ik em ga verkopen, maar puur interesse..

mn priest heeft 2 epics, de rest 0..
Volgens mij wat de gek ervoor geeft.
Priest bij ons stopte er ook mee en heeft zijn lvl 60 dwarf priest met 6 epics+ bennediction verkocht voor wat ik heb begrepen 175 kneuro.
Voor die 175 kneuro heeft hij dus eerst bijna een jaar gespeeld en gefarmed om alles bij mekaar te krijgen.

Nou voor 175 euro is er nog geen haar op mijn hoofd (en ik heb er veel) die erover denkt om mijn account te verkopen.

12 maanden x 11 euro (goedkoopste optie) 133 euro, dus voor al zijn gefarm/gegrind gametijd heeft hij dus 42 euro gekregen ( aanschaf meegerekend heeft hij net kiet gespeeld)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:39:
[...]

Volgens mij wat de gek ervoor geeft.
Priest bij ons stopte er ook mee en heeft zijn lvl 60 dwarf priest met 6 epics+ bennediction verkocht voor wat ik heb begrepen 175 kneuro.
Voor die 175 kneuro heeft hij dus eerst bijna een jaar gespeeld en gefarmed om alles bij mekaar te krijgen.

Nou voor 175 euro is er nog geen haar op mijn hoofd (en ik heb er veel) die erover denkt om mijn account te verkopen.
Volgensmij is dat belachelijk weinig, kijk maar eens op ebay daar wordt geboden op accounts voor 2000 euro maar laat ik me hier maar niet teveel mee bemoeien aangezien blizzard dit waarschijnlijk niet leuk vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik van onze forum afgeplukt, zal wel fake zijn maar wel leuk om te lezen

These are just rumours, but good read. Enjoy.

Sources inside Blizz have revealed their plans for hero classes. Blizzard does plan to release hero classes with the expansion, but they haven’t explicitly stated it because they want to announce it close to the release date, insuring a huge amount of hype. I haven’t been told much more than the basics, but I’ll try to explain the system as best as I can:

At any given level there is a certain amount of content; at level 60, the amount of content is very disproportionate with the available content for other levels. The reason is obvious: it is the current endgame, and players need something to enjoy. However, with the level cap raised players would be able to blow through and skip a lot of the content that has been developed over the past year, and allowing players to do so would be a poor use of the developers’ time. This is where hero classes come in.

You will be stuck at level 60, just like you are now, even when the expansion comes out. An epic quest (of REALLY epic proportions) for each hero class will be made available to level 60 players. The only way to break the level 60 barrier will be to go on one of these quests to become a hero class. The quest will require the player to do a lot of solo content as well as a variety of group and raid content. Upon completion of the quest, the player will become a level 61 hero class <X>. They can then once again begin their normal level progression. A hero class is not innately more powerful than a normal class (but the level differentiation makes them more powerful of course). Hero classes will be available to everyone and although the hardcore players will naturally get their hero classes first, it is designed so that players of all play styles will be able to become a hero class in a reasonable amount of time. Blizzard’s implementation of hero classes will accomplish a lot of things. It will create a natural barrier at level 60 that will insure that the average player will experience more of the content Blizz has developed, it gives players a way of further differentiating themselves, and it adds a huge amount of new dynamics between different classes.

Each race/class combination will have 2 hero classes available to them (with several overlapping). This presents a monumental balance job (there are about 50 hero classes), which is probably another reason why Blizzard is delaying the information release. Choosing your hero class will be irreversible, much like the tradeskill masteries. Some hero classes are an extension of the “father” class, some have tweaked mechanics, while others are radically different. The easiest example I can think of is a Night Elf priest, for which the 2 hero classes are a Priest(ess) of the Moon (a continuation of the priest’s current form) and Demon Hunter (an agility-based combat hero with a variety of discipline-esque abilities). So without further ado, here is a brief overview of some of the hero classes:

DRUIDS

Night Elf Druid:
Arch Druid: This will be a hybrid class in the same vein as its “father” class, and Storm Crow form may make a reappearance.

Keeper of the Grove: The druid will sacrifice some of his shapeshifting abilities in exchange for improved healing and casting, and will even be able to command treants on occasion.

Tauren Druid:
Arch Druid: see above

Elder: This is essentially a druid that has lost some shapeshifting abilities and gained some beast-like abilities similar to the hunter. The casting and healing abilities are also amped up, but not nearly as much as the Keeper of the Grove. The Elder also has a bit of the Diablo II druid mixed in for good measure.

HUNTERS

Night Elf Hunter:
Ranger: The Ranger is sort of a hunter/rogue mix. The Ranger will use the energy bar, will have a few stealthy abilities (but not of the same caliber as the rogue), and will no longer have a pet.

Beastmaster: The Beastmaster focuses more on the beast aspect than the ranged aspect of the hunter. He gains new beast abilities, such as switching pets in battle, and is a bit meaner in melee combat in exchange for a lot of his ranged hitting power.

Dwarf Hunter:
Mountaineer: The Mountaineer is similar to the ranger (no pet, energy bar), but without the stealth aspects. The Mountaineer is hardier in melee combat than the hunter and and also has more extensive tracking and detection abilities.

Beastmaster: see above

Orc Hunter:
Outrider: The Outrider is very similar to the wolfrider from Warcraft III, focusing on swift maneuvers and incapacitating enemies. He uses the energy bar.

Tauren Hunter:
Tracker: The Tracker uses the energy bar like the Mountaineer, but still retains the hunter pet, and as a result is not as tough as the Mountaineer.

Troll Hunter:
Shadowhunter: This is essentially a hunter that drops some of it’s beast and survival abilities for some shadow spells (think Hex). The Shadowhunter still uses mana.

Headhunter: The Headhunter still has the ranged emphasis of the hunter, but it focuses on throwing weapons (a massive revamp for throwing weapons is planned). The Headhunter uses energy, has more combat abilities, and drops the pet.

MAGES

Human Mage:
Archmage: The Archmage is an exact extension of the mage class, with arcane, fire, and frost spells. Apparently one of the abilities being toyed around with is Summon Water Elemental. The planned incarnation of the spell will be a long-cooldown summon that will not function like a normal pet, and will instead function more along the lines of the Mechanical Yeti (no player control).

Necromancer: The only similarity between the Necromancer and the mage is the emphasis on magical damage. The necromancer uses shadow damage and has a major focus on pets, similar to the warlock. However, unlike other pet classes, the majority of the Necromancer’s damage will come from the pet instead of the Necromancer. I do not know if the Necromancer will be able to have multiple pets out at once.

Gnome Mage:
Archmage: see above

Arcanist: The Arcanist is similar to the mage, with a focus on arcane magic. The Arcanist does slightly less damage than the Archmage, but gains added utility and new support spells.

Undead Mage:
Archmage: see above

Necromancer: see above

Troll Mage:
Hydromancer: The Hydromancer is similar to the Arcanist, but with a focus on the frost tree. The Hydromancer may also receive the Summon Water Elemental spell. In addition to added utility and support spells, the Hydromancer will also get some limited healing abilities.

Shadowcaster: The Shadowcaster is essentially a mage that uses shadow magic instead of fire and frost.

PALADINS

Human Paladin:
Templar: The Templar is the holy warrior that so many paladins wanted their class to be. The Templar has limited healing, but receives a slew of new combat abilities, making the Templar much better at tanking and melee damage than the paladin.

Cleric: The Cleric is the other side of the paladin spectrum. Instead gaining new combat abilities, the Cleric gains improved healing, more utility and support, and some holy damage spells.

Dwarf Paladin:
Templar: see above

Cleric: see above

PRIESTS

Human Priest:
High Priest: The High Priest is essentially a priest that drops the shadow tree, but gains new damage spells from holy and discipline. The High Priest will be the most powerful healer in the game.

Spellbreaker: The Spellbreaker wears mail, has several combat abilities and diminished healing, and has several anti-caster abilities.

Dwarf Priest:
Thane: The Thane is basically a priest in mail, with a slight hit to healing abilities but a few new combat abilities.

Runelord: The Runelord is similar to the High Priest, although not as healing heavy.

Night Elf Priest:
Priest of the Moon: The Priest of the Moon is similar to the High Priest as well, but has some extra damage and utility spells coming from arcane and nature magics.

Demon Hunter: The Demon Hunter is radically different in playstyle from the priest. The Demon Hunter is a mana-using melee damage hero class. The Demon Hunter has a mix of discipline spells and combat abilities with some shadow spells mixed in.

Undead Priest:
High Priest: see above

Shadow Priest: The name is pretty self-explanatory. The Shadow Priest does not have all the healing abilities of the High Priest, but makes several gains in the damage, utility, and crowd control departments.

Troll Priest:
Shadow Priest: see above

?:

ROGUES

Gnome Rogue:
Assassin: The Assassin is an extension of the rogue with damage, stealth, poisons, and martial arts.

Scout: The Scout has slightly less damage than the Assassin, but is tougher in combat, and has the ability to use traps among other new utilities.

Human Rogue:
Assassin: see above

Scout: see above

Dwarf Rogue:

Pitfighter: The Pitfighter is a rogue without stealth, but with improved combat and defensive abilities.

Night Elf Rogue:

Orc Rogue:

Pitfighter: see above

Undead Rogue:

Troll Rogue:

SHAMANS

Orc Shaman:
Farseer: The Farseer has more emphasis on healing and casting than the shaman, and as a result has less combat ability. The Farseer doesn’t use totems but gains it utility from other abilities. Feral Spirit might make an appearance using a system similar to the Water Elemental.

Spirit Walker: The Spirit Walker is a more direct extension of the shaman than the Farseer, maintaining a rough balance of combat, casting, and healing ability.

Tauren Shaman:
Farseer: see above

Spirit Walker: see above

Troll Shaman:
Witch Doctor: The Witch Doctor is similar to the Farseer, but has a heavy emphasis on totems. In addition to the elemental magics the Witch Doctor also uses some shadow magic.

Spirit Walker: see above

WARLOCKS

Human Warlock:
Master Warlock: The Master Warlock is an extension of the warlock class, keeping the pet and the vast majority of the warlock mechanics.

Shadowguard: The Shadowguard has more melee emphasis than the warlock, and loses the demonic pet. The Shadowguard on his own is weaker than other melee classes, but is aided by demonic-type abilities (such as burning blood and fiery breath) to power himself up.

Gnome Warlock:
Master Warlock: see above

Shadowguard: see above

Orc Warlock:

Undead Warlock:

WARRIORS

Blizz hasn’t fleshed out warrior hero classes as much as the others, so I wasn’t able to get much on them. However, it has been confirmed that Orc warriors do have the option to become a Blademaster!

Question marks (?) denote a hero class that hasn’t been decided on by the developers yet. I don’t know the Blood Elf hero classes. I don’t know the new Alliance race (although I hear they’re going to reveal it soon). I have no idea how talent/abilities are going to work, I don’t know what will happen to armor requirements and class specific sets, etc. Everything I know I’ve posted here, and it is subject to change as it is still in fairly early development stages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:42:
[...]

Volgensmij is dat belachelijk weinig, kijk maar eens op ebay daar wordt geboden op accounts voor 2000 euro maar laat ik me hier maar niet teveel mee bemoeien aangezien blizzard dit waarschijnlijk niet leuk vind
Nou weinig, ik vind het best nog wel veel, maar ik ken ook de verhalen van rank 14 high warlords met 70 epics die voor 1800 euro verkocht worden.

Maar er werd gevraagd door tomvdburg wat zijn account waard zou zijn.
Zolang dit een account is van een gemiddelde speler, met gemiddelde gear dan zal je die prijs bij lange na niet op kunnen drijven.

Vandaar ook dat ik dit voorbeeld aandroeg aangezien hij aangaf wat zijn account waard zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:46:
[...]

Nou weinig, ik vind het best nog wel veel, maar ik ken ook de verhalen van rank 14 high warlords met 70 epics die voor 1800 euro verkocht worden.

Zolang dit een account is van een gemiddelde speler, met gemiddelde gear dan zal je die prijs bij lange na niet op kunnen drijven.

Vandaar ook dat ik dit voorbeeld aandroeg aangezien hij aangaf wat zijn account waard zou zijn.
toch best bizar dat mensen zoveel geld neertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Een gratis mount, das dan mooi meegenomen dacht ik zo. Moet daar toch nog maar eens induiken in al de informatie die beschikbaar is voor een bepaalde klasse. Ga nu gewoon als Noob door het spel heen en dat loopt aardig tot nu toe.

Kewl, kan niet wachten om mezelf nog 9 levels omhoog te grinden en te questen.

Thanks voor de info. Vanavond maar eens de meest recente versie van die auctioneer erop gooien.

Groeten.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:46:
[...]

ja ik gaf ook maar even een extreem voorbeeld maar ik denk dat je voor een 60 dwarf priest wel wat meer zou krijgen en aangezien je andere characters er dan ook gelijk bij zitten zou ik meer naar de 400 euro neigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 21:40

On_E

Housemusic

BootVluchteling schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:48:
[...]

toch best bizar dat mensen zoveel geld neertellen...
Zag er laatst 1 op US Ebay voor 2000 dollar.

Een Human mage met tig epics en die legendary bug Mount.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:49:
[...]

ja ik gaf ook maar even een extreem voorbeeld maar ik denk dat je voor een 60 dwarf priest wel wat meer zou krijgen en aangezien je andere characters er dan ook gelijk bij zitten zou ik meer naar de 400 euro neigen
als je het spel echt zat ben, is het leuke optie.. maar eerst verse WoW kopen voor het geval als het gaat kriebelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
BootVluchteling schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:51:
[...]

als je het spel echt zat ben, is het leuke optie.. maar eerst verse WoW kopen voor het geval als het gaat kriebelen :P
Ja en dan hier vragen of we nog een winkel weten die hem verkopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog bedankt trouwens mensen die hebben gereageert op mijn switcher post. Ik zal maar eens goed na moeten denken wat ik nu eigenlijk wil. Ik denk dat ik al wel weet dat ik alliance wil worden, er zijn mischien wel meer kiddies bij de alliance en ze verliezen vaak in de BG's maar ik kan echt niet levellen bij de horde, op de een of andere manier lukt het me niet om ver te komen en uiteindelijk vind ik IF en SW toch gezelliger dan ORG en TB.

maar nu zal ik dus een server uit moeten kiezen, weet een van jullie nog een leuke niewe server naast Xavius?

En nog een vraagje voor de priests:
Hoe goed is een priest nou in pvp? ik hoor namelijk dat ze verschikkelijk goed zijn(shadow kant dan)
en hoe is het healen in endgame instances, dit lijkt mij namelijk nogal saai of valt dat wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hom3r schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:58:
[...]

Ja en dan hier vragen of we nog een winkel weten die hem verkopen :p
jij begrijpt em!! ;):P
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:00:
Nog bedankt trouwens mensen die hebben gereageert op mijn switcher post. Ik zal maar eens goed na moeten denken wat ik nu eigenlijk wil. Ik denk dat ik al wel weet dat ik alliance wil worden, er zijn mischien wel meer kiddies bij de alliance en ze verliezen vaak in de BG's maar ik kan echt niet levellen bij de horde, op de een of andere manier lukt het me niet om ver te komen en uiteindelijk vind ik IF en SW toch gezelliger dan ORG en TB.

maar nu zal ik dus een server uit moeten kiezen, weet een van jullie nog een leuke niewe server naast Xavius?

En nog een vraagje voor de priests:
Hoe goed is een priest nou in pvp? ik hoor namelijk dat ze verschikkelijk goed zijn(shadow kant dan)
en hoe is het healen in endgame instances, dit lijkt mij namelijk nogal saai of valt dat wel mee?
priest is endlvl erg leuk. pvp is erg handig om met priest te spelen of mee te hebben. je ben wel support maar dan nog ben je zeer nuttig..

ik ga vanavond met mn priest weer naar MC.. ik vind het niet erg actief, een warrior is leuker, maar het is wel ok.. solo is wel aardig...

[ Voor 74% gewijzigd door BootVluchteling op 21-03-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:00:En nog een vraagje voor de priests:
Pvp is erg lachen met shadow priest maar heel afhankelijk van je eigen skills.

Healen in 40 man raids is niet zo indrukwekkend, echter met 5 man een instance doen met alleen jou als healer geeft een hele voldoening als iedereen de hele run blijft leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.davidjp.pwp.blueyonder.co.uk/hpbuffed.JPG

Kijk dat is pas een tank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
omg :o
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:16:
[...]

Pvp is erg lachen met shadow priest maar heel afhankelijk van je eigen skills.

Healen in 40 man raids is niet zo indrukwekkend, echter met 5 man een instance doen met alleen jou als healer geeft een hele voldoening als iedereen de hele run blijft leven.
ik ben disc/holy gegaan op lvl 50 ofzo.. shadow is erg cool, vooral als je party goed genoeg is om te healen met vampiric embrace en die shadow tunnel spell..

maar het geeft idd grote voldoening..

[ Voor 58% gewijzigd door BootVluchteling op 21-03-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok klinkt dus alsof healen in een instance wat saai is, zo denk ik hier zelf over maar de pvp skills van een priest vind ik echt gaaf (MC :9~ )

Het zal waarschijnlijk toch een warrior worden aangezien dat denk ik het beste bij me past en tja de gaafste warrior vind ik nog altijd een tauren maar dat is dus wel horde, ik zal mischien toch maar eens proberen als tauren warrior op xavius want zo veel moeilijker kan het toch niet zijn om bij de horde te levellen i.p.v de alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29
Hoe zat het precies met in Winterspring komen? Ik ben nu 5% Unfriendly met Timbermaws en het gaat tyfus langzaam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
superbassie schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:06:
Hoe zat het precies met in Winterspring komen? Ik ben nu 5% Unfriendly met Timbermaws en het gaat tyfus langzaam :(
Keer al eens geprobeerd om door die cave in the noorden te lopen :)?. Met unfriendly vallen ze je al niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29
Arinen schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:08:
[...]

Keer al eens geprobeerd om door die cave in the noorden te lopen :)?. Met unfriendly vallen ze je al niet aan.
ow lol :P eens proberen

shame on me als het zo is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik ben als UD Mage gewoon door die cave gerushed, desnoods corpswalk je door die cave :p

[ Voor 3% gewijzigd door The Legend op 21-03-2006 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 10:31
Ik had toen ik net begon met WoW in instances wel eens last van een "bugged" ui, dat mn party members health dus niet update totdat ik op zijn/haar naam klik, en dit is als priest nogal lastig, iemand misschien enig idee of hier een fix voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AleXnl schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:40:
Ik had toen ik net begon met WoW in instances wel eens last van een "bugged" ui, dat mn party members health dus niet update totdat ik op zijn/haar naam klik, en dit is als priest nogal lastig, iemand misschien enig idee of hier een fix voor is?
Nou ik heb hier pas sinds de laatste update last van dat dit idd gebeurt.
Heb wel eens een tank dood zien gaan terwijl hij bij mij vol hp nog had :S

Maar meestal als ik ff relogde was het probleem opgelost, maar vervelend is het wel idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:51

.....
Ik speel op Daggerspine. Hooligan, undead mage(60) & Holygan, undead priest(32)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Zitten er hier wat mensen op Ragnaros? Ik kan wel wat hulp gebruiken met mijn Undead Priest, Zorko :P

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Ik kan trouwens niet inloggen op Kor"gall en dat is niet voor het eerst. Het lijkt erop dat die realm eruit ligt gedurende de dinsdag en woensdag (in verband met het onderhoud) :(
Dus dat betekent 5 van de 7 dagen normaal spelen, ik geloof niet dat ik daarvoor betaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 02:23
Chrommie wil niet lukken... :'( Timelapse en na een tijdje trekt iemand aggro van de MT en is het een wipe. Snappen er de ballen van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

The Realone schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 21:24:
Chrommie wil niet lukken... :'( Timelapse en na een tijdje trekt iemand aggro van de MT en is het een wipe. Snappen er de ballen van...
Dan hebben je offtanks te weinig aggro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
wat, onze cultivation?
Cultivation - passive
15 skill bonus to Herbalism
:D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha leuke nerf idd :P dat gaat veel taurens op de knieën krijgen denk ik :)

Is er al meer nieuws over wanneer de priest gepushed worden? (wanneer 1.10 dus uit komt ;) )

Hooligan: gave avatar, waar heb je die ergens vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Lock zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
weet iemand goede tactieken met geddon..? we hebben nu 2 wipes gehad.. al meer dan op alle andere bosses in MC (die voor geddon komen..)

we maken 8 groepen, en laten de personen wegrennen als ze de bom zijn.. maar die mana ignite is zwaar irri, en de tank kan niet goed zn aggro vasthouden, zodat we niet verder dan 70% komen.. waar gaan we fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

night-elf lock? :) dat zou pas een 1337 hack zijn om daar mee rond te lopen.
Evenals de Gnome Druid, Dwarf Shaman en Human Hunter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Connect - Private server
.setlevel 255

:p

Heb zelf een private server op mijn pc, gewoon voor de lol, want veel kan je er niet mee, had ik een warrior met 37k hp zonder items :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 02:23
Mojo schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 21:31:
[...]

Dan hebben je offtanks te weinig aggro :)
Jup fixed, nu nog de MT levend houden na 20%. 12% nu.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:20:
weet iemand goede tactieken met geddon..? we hebben nu 2 wipes gehad.. al meer dan op alle andere bosses in MC (die voor geddon komen..)

we maken 8 groepen, en laten de personen wegrennen als ze de bom zijn.. maar die mana ignite is zwaar irri, en de tank kan niet goed zn aggro vasthouden, zodat we niet verder dan 70% komen.. waar gaan we fout?
Geddon is niet zo moeilijk,
Ten eerste moet de tank z'n agro eerst opbouwen. Dus in het begin helemaal geen dps vanuit de raid, daarna *rustig* aan ranged gaan attacken.
Als je rogues en andere warriors een beetje goede fr gear hebben kunnen ze ook wel melee gaan als ze maar op tijd weg gaan uit z'n aoe pulses. Pas op het einde, laatste 10% ofzo helemaal loos gaan met de dps.
DPS managment is echt een keyfactor in boss fights

De hele raid moet gewoon gezellig met zijn allen op een kluitje gaan staan zodat degene die de bom is alle ruimte heeft om weg te rennen zonder dat ie iemand raakt bij z'n explosie. Daarbij hebben wij 3 shams apart staan om de bombs te healen zodat je niet je halve raid kwijtraakt daardoor.

Mana ignite moet worden weggehaald door 2 Priests die niets anders doen als raid decursen, dat is hun enige taak. Als ze dit goed doen heb je er bijna geen last van. De overige Druids en Priests healen de MT.
Ook als de MT bom is blijft ie gewoon tanken, de healers houden em dan makkelijk overeind, alleen bij de AoE pulses moet ie eruit rennen, de laatste paar pulses doen 5k damage per keer, dat trek je niet om bij te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:20:

Je moet een lijn maken in de kamer van Garr (Paars), en geddon door de cave heen pullen(blauw). (meestal gaat deze hunter dood ^^), maak de lijn zo dat er voldoende ruimte en afstand gehouden van geddon zijn AOE. Laat de tank gedurende 5 seconden agro pakken en doe niks anders.

Daarna laat je iedereen nuken, (rogeus kunnen weinig melee doen hier).

ALLE paladins moet je laten cleansen, gewoon laten spammen.

Afbeeldingslocatie: http://img355.imageshack.us/img355/3011/naamloos3mj.th.jpg

althant zo is how wij dit doen, wij tanken shazrahh wel op die manier met die 8 groupen, omdat hij dus zich eigen transporteert in een group, en zonder healing is die dan snel dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Kek vandaag speed run gedaan in MC: 2 uur en 2 minuten en rag op 3% voor sons =(

1 whipe gehad op 4 giants en 1 corehound -_-

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 08:59

RaseriaN

So much choices..

Red en Bronze @ Nefarian FTL! :/
Crap wat is dat lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

The Realone schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:42:
[...]

Jup fixed, nu nog de MT levend houden na 20%. 12% nu.... |:(
Wij zitten nou ook op em te wipen :P

@ Zoneseek;

Hoe werkt dat gevecht uberhaupt?

[ Voor 11% gewijzigd door Mojo op 21-03-2006 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lach eens naar het Oogje!

Afbeeldingslocatie: http://img55.imageshack.us/img55/2149/oogje4vv.jpg

Beste try 80%, Phase 1 stelt zo te zien weinig voor, nu nog even coordineren ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.