Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.455 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MantaMania schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:06:

ps extinum die hide of the wild had ik nog wel willen kopen ;) nou ja heb nu de helft van de spullen al bij elkaar met mn priest.
Heb wel van het weekeind eindelijk mn beast deck maar gekocht voor 450.
Heb je hem niet kunnen doorverkopen dan?
Mijn pally is super blij met z'n Sapphiron Drape.
Ik had al een Hide of the Wild, dus die drape voor het normale werk, en die HotW voor het heal gebeuren.
Nu alleen nog die Mageblade en dan m'n Lawbringer completen, schiet zo al aardig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:06:
[...]

je moet 40 kunnen laten luisteren en bij elkaar krijgen voor de rest is mc niet extreem moeilijk zolang iedereen goed luistert dat is vaak het grote probleem.
Core hounds en giants zijn niet echt moeilijk maar die droppen minimaal fiery en lava cores.
De hondjes leveren wel eens een lava core op maar eigenlijk altijd core leather.
Pas de flamepacks leveren leuke fiery en lava cores op.
Maar je hebt wel altijd kans op random epics van de trash mobs das ook leuk.
Luci kan best lastig zijn voor een beginnende guild, en zonder tranq shot is magdamar onmogelijk als je net begint.
Het lastigste gedeelte is denk ik als je start in mc en je hebt 2 firelords rechts van de brug staan die kan je moeilijk separaat pullen en als je ze beide krijgt kan je als start guild beter eruit rennen.

ps extinum die hide of the wild had ik nog wel willen kopen ;) nou ja heb nu de helft van de spullen al bij elkaar met mn priest.
Firelords he? Nee okee. Die Cores en Leather hebben we o.a. nodig voor leatherworking items zoals Lava Belt en Molten Helm voor de Druids/Rogues (en wellicht andere classes). Dark Iron items hebben we al behoorlijk wat van voor de tanks en zelfs sommige mages zitten op 100-125 FR zonder zichzelf te gimpen veelal. Nu moeten we echter nog even 40 man vinden die allemaal de Attunement hebben gedaan en mee willen. Zát mensen in de guild, jammer genoeg zijn ze nooit allemaal tegelijk online.

Ik moet nog een Ace of Portals hebben dan kan ik de Portals deck verpatsen voor 400+ gold :D Of hij gaat naar een van de priests maar dan wil ik er wel iets voor terug zien eigenlijk, zoals ... i dunno... een Pristine hide of the Beast ofzo hehe. Maar goed, me epic mount heb ik al dus gold is niet zo heel belangrijk.

Rugged Armor kits en Cured Rugged Hides verkopen trouwens goed! Ik verdien elke week met Leatherworking zo'n 50-75 gold met weinig tot geen moeite (en nee dat is niet veel maar ik raid alleen met m'n rogue, ik speel merendeels van m'n tijd met m'n druid koe op Genjuros :) /moo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:35:
Nu maar bezig voor een leuke 1 hander voor strax twin emps, wel exalted nodig met cenarion circle voor mijn kris of unspoken names, beetje slechter dan clow of chrom, maar de moeite waard om te grinden, vooral omdta andere guildies claw of chrom meer nodig hebben dan ik atm ;p
Azuresong Mageblade > Kris of Unspoken Names/Claw of Chromaggus

Pas in AQ40 dropt er een echte verbetering, Silithid Furmel ofzoiets.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:54:

Azuresong Mageblade > Kris of Unspoken Names/Claw of Chromaggus

Pas in AQ40 dropt er een echte verbetering, Silithid Furmel ofzoiets.
leuke mening, maar feit is dat de +24 of +19 dmg van beide de 1% crit van mageblade ownen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:02:
[...]

leuke mening, maar feit is dat de +24 of +19 dmg van beide de 1% crit van mageblade ownen
Nee hoor, des te meer spelldmg je hebt, des te meer dmg =/= 1 %crit. (zie http://forums-en.wow-euro...4945&p=1&tmp=1#post174945 )

http://www.wowguru.com/db...ed-silithid-femur-id21622

Dit is de enige verbetering, +spell crit EN +spell dmg.

[ Voor 11% gewijzigd door On_E op 20-03-2006 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:33
ps extinum die hide of the wild had ik nog wel willen kopen nou ja heb nu de helft van de spullen al bij elkaar met mn priest.
ik heb die trinket al op mn priest zitten.. gisteren in MC procct hij best vaak. erg lekker. toen garr op 50% zat, was de healing zo goed, dat ik 95% mana nog had.. zat bijna te twijfelen om beetje te gaan nuken.. healing werkt dus lekker. de guild heeft dus nu 4 bosses neer.. is MC op farm hebben binnen 1-2 mnd realistisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:10:
[...]

ik heb die trinket al op mn priest zitten.. gisteren in MC procct hij best vaak. erg lekker. toen garr op 50% zat, was de healing zo goed, dat ik 95% mana nog had.. zat bijna te twijfelen om beetje te gaan nuken.. healing werkt dus lekker. de guild heeft dus nu 4 bosses neer.. is MC op farm hebben binnen 1-2 mnd realistisch?
over een maand summon je Raggy, dan nog een maand om de guild van FR te voorzien en kill je um :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:02:
[...]

agree. crit vind ik persoonlijk helemaal nix en je hebt wat dat betreft een betere en stabielere damage dan damagespikes.

magoed, tis maar omdat ik een 1 hander wil hebben die ik gebruik met een shadow res/fire res offhand (die van maleki) en voor battles die wat meer resistance nodig hebben (vael e.d, twin emps maybe, die gooit shadow dmg van wat ik ergens gelezen/gehoord heb)

smaken verschillen, en ik ga dus ook gewoon voor de kris ;p niet de claw, aangezien ik zelf meer een staff user ben, en ik geen een claw wil jatten van guildies die het meer nodig hebben dna ik ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:55
[...]

Jah, Geddon, shazzrah, sulfuron en golemag kun je binnen 1 a 2 avonden killen met een beetje effort. Dit zijn echt niet de lastigste bazen. Dan paar x whipen op domo tot de raid de start een beetje doorheeft . En dan is het idd FR gear opbouwen.

Begin trouwens al wel met het opbouwen van FR gear op de tanks. En begin met het opbouwen van rep bij de TBH, ws wil je 3 toons minimaal tot revered hebben. Een Armorsmith (beste voor de MT incombinatie met eniginering). Een tailor/enchanter en een leatherworker. MT Armorsmith/Engineer combo is het makkelijkst omdat deze dan de DI chest kan maken (BoP bij het maken) en 2x de flamereflector trinket kan dragen (is ook weer 36fr, erg handig in het begin). Voor de flame packs wil je toch wel ong 200fr unbuffed hebben op de 2 MT's, anders kunnen deze packs best pijn gaan doen.

[ Voor 30% gewijzigd door Dennism op 20-03-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

ja ik hoor van onze mc priest ook dat die trinket erg lekker was dus ik dacht laat ik hem ook maar eens kopen.
En mc op farm ligt eraan hoe vaak je gaat. Bij ons waren de bosses niet het probleem maar de tijd dus het steeds sneller worden in mc. Tegenwoordig doen we in 4 tot aan domo maar we moeten nog wel wat sneller.

@tranzity ik heb er 2 gekocht 1 voor verkoop en 1 voor mn priest. De ene staat al op de ah met een bod van 470 hoop dat ie nog wat omhoog gaat vanvond.
Dennism schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:20:
[...]

Voor de flame packs wil je toch wel ong 200fr unbuffed hebben op de 2 MT's, anders kunnen deze packs best pijn gaan doen.
zelfs met die fr zullen die flamepacks de eerst paar keer flink pijn gaan doen bij ons gaat er geregeld ook nog wel iemand dood.
En ik zou beginnen met 1 iemand boosten naar revered of een deal maken met een andere guild voor de dark iron gear de rest van de classes kunnnen zelf ook wel wat farmen.
Ene iedereen incendius laten farmen voor leuke bracers.

[ Voor 25% gewijzigd door MantaMania op 20-03-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:28:
[...]

Niet voor levelen nee, dan is zo'n supertank geweldig. Maar voor "end-game" heb je niks aan dat beestje behalve een petpull (je pet op mobs afsturen zodat ze op jouw groep afkomen), dus dan zijn beastmastery talents ook niets.

En voor PvP is het nog wel aardig meen ik, al genoeg casters horen vloeken over Bestial Wrath ;)
Zit dan wel op een PvE server qual`thalas...maar beetje richting pvp gaan kan natuurlijk geen kwaad voor battlegrounds kan ik die horde wat makkelijker mollen :P. Bedankt voor de info.
The Realone schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:01:
[...]

Hehe geef mij maar een pet die een paar seconden op m'n iceblock in staat te hakken dan een aimed shot die 80% van m'n HP wegknalt. :P
Ik weet het Hunters pwnen :P. Neej ff serieus heb warrior gehad maar vink niks, hunter speelt gewoon lekker vind ik. Sommige zeiken nogal over veel hunters op de server, maar als je een instance gaat doen en je wilt joinen willen ze je meestal maar wat graag hebbn :D
Exitium schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:06:
[...]

Weet je, hunters kunnen BW en aimed shot tegelijk hebben. :P
Heb jammer genoeg nog geen BW en aimed shot maar dat komt wel met de tijd :D

Iedereen bedankt voor commentaar ik weet nu wel zo ongeveer wat ik ga doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
Ik wou net world of warcraft gaan kopen in Groningen, hebben ze het niet meer. :P Ik ben wel in 4 winkels geweest, maar ze hadden het allemaal niet meer... Iemand een idee hoe ik er aan kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor de lol een ud lock gerolled op Excutes (eens zien of wat meer collegas dit willen doen en mss lvl 19 groepje wsg te maken).

Loop ik langs brill naar dat kleine kampje op lvl 11, komt er een lvl +/- 40 dwarf warrior langs lopen, toen werd hij mooi aangevallen door zo'n elite guard die daar ook rondlopen.

Heb ook maar ff een shadow bolt tegen hem aangeduwt, mijn eerst hk binnen op lvl 11 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Vold schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:08:
Ik wou net world of warcraft gaan kopen in Groningen, hebben ze het niet meer. :P Ik ben wel in 4 winkels geweest, maar ze hadden het allemaal niet meer... Iemand een idee hoe ik er aan kan komen?
zoekfunctie gebruiken.. er staan al 4 van zulke vragen in deze thread.. internet websites, google, FRS, dynabyte, bol.com ff logisch nadenken..?
Dennism schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:20:
[...]

Jah, Geddon, shazzrah, sulfuron en golemag kun je binnen 1 a 2 avonden killen met een beetje effort. Dit zijn echt niet de lastigste bazen. Dan paar x whipen op domo tot de raid de start een beetje doorheeft . En dan is het idd FR gear opbouwen.

Begin trouwens al wel met het opbouwen van FR gear op de tanks. En begin met het opbouwen van rep bij de TBH, ws wil je 3 toons minimaal tot revered hebben. Een Armorsmith (beste voor de MT incombinatie met eniginering). Een tailor/enchanter en een leatherworker. MT Armorsmith/Engineer combo is het makkelijkst omdat deze dan de DI chest kan maken (BoP bij het maken) en 2x de flamereflector trinket kan dragen (is ook weer 36fr, erg handig in het begin). Voor de flame packs wil je toch wel ong 200fr unbuffed hebben op de 2 MT's, anders kunnen deze packs best pijn gaan doen.
uhm, nog niet over gehad binnen de guild.. MT heeft 1 mightitem afaik en DI helm. weet haar proffs niet.. mijn main is BS weapsmith.. maar ik heb nog niet lvl 300 bereikt..

hoeveel FR moet elke class hebben, naarmate je naar het einde van MC gaat..? je heb natuurlijk pally buff, dus ik zit nu rond de 65 FR ofzo met mn priest.. :X heb evt op mn warrior +20 FR boots, maar dat zijn de enige stats.. greenie boots dus..

[ Voor 61% gewijzigd door BootVluchteling op 20-03-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:12

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Als je beetje zit te twijvelen tussen welke spec je moet pakken met een hunter, kijk dan voor de gein ff in een thread die ik gemaakt had op hunter forum: http://forums-en.wow-euro...hunter-en&ThreadID=148431

Heb ook screen er in gezet van de dmg / crit die ik doe met de 2 verschillende specs (althans, de specs zoals ik ze zou doen)
Afbeeldingslocatie: http://img162.imageshack.us/img162/2903/talents4eh.jpg

voor men profile @ CT profiles zie: http://ctprofiles.net/82223

ben dus zelf fully survival specced, als je op dat plaatje kijkt zie je waarom :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:09:
Gisteren voor de lol een ud lock gerolled op Excutes (eens zien of wat meer collegas dit willen doen en mss lvl 19 groepje wsg te maken).

Loop ik langs brill naar dat kleine kampje op lvl 11, komt er een lvl +/- 40 dwarf warrior langs lopen, toen werd hij mooi aangevallen door zo'n elite guard die daar ook rondlopen.

Heb ook maar ff een shadow bolt tegen hem aangeduwt, mijn eerst hk binnen op lvl 11 :D
Lol, ik dacht van de week lollig te zijn en met me lockje door Brill heen terijden, alleen ik letten niet op en bleef achter het hek hangen :P kreeg toen guards op me nek en wat low lvls die dacht hey een Hk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrrGrr schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:53:
Tja het is natuurlijk leuk van blizzard al die nieuwe content, maar als ze dan allemaal nieuwe gevechten bedenken waar je geen totems kan plaatsen, omdat je alleen maar moet rennen (Ossirian) of dat je eigenlijk geen totems kan plaatsen vanwegen aggro issue’s is het toch wel heel duidelijk dat de shaman veel minder is in pvE dan de paladin. Het grote probleem van die totems is gewoon de beperkte range en ze duren ook maar 1 tot 2 minuten, dus je moet ze steeds opnieuw casten tijdens een gevecht en dan maar hopen dat je party niet uit de range loopt :(
Ik mag toch hopen dat ze dit met de nieuwe shaman revamp toch gaan aanpakken, maar goed in patch 1.11 zijn de mages aan de beurt, dus dit zal nog wel een aantal maanden duren. Tot die tijd hebben alliance guilds het in de meeste boss gevechten het gewoon iets makkelijker dan de Horde
Ik loop al tijden rond met een soort verbetersysteem hiervan in mijn hoofd. Denk dan aan 4 soorten stances zoals een Druid of een Warrior:

Earth Alignment - Defensieve buffs
Water Alignment - Healing/Regeneration, caster buffs
Fire Alignment - Extra damage
Wind Alignment - Group damage buffs, melee

Een Shaman kan dan voor een "stance" of "alignment" kiezen waarin hij puur en alleen totems uit dat element kan casten. Die totems hebben dan een 30-40 yard range en bewegen met de shaman mee, maximum 2 of 3? totems per alignment die je dan om de shaman heen ziet cirkelen (soort lightning shield). Die totems gelden dan wel voor de hele raid en moeten om de 5 minuten opnieuw geactiveerd worden voor een vergelijkbare manacost als Pala Blessings.

Paar issues natuurlijk:
Sommige totems hebben een drastische verbetering of nerf nodig, Earthbind bijvoorbeeld moet gewoon stationair blijven (of: "Freezes the Shaman in place for 5 seconds, slowing everything in a 10-15 yard radius" om maar iets te noemen).

Resist totems moeten gelimiteerd aan groep blijven anders wordt het wel erg makkelijk. Misschien een paar Greater Totems zoals Windfury, Str of Earth, Grace of Air etc? die voor een raid gelden, en de rest voor de groep? Dit zal ook wel voor andere totems zo moeten blijven.

Buffs en nerfs voor alle totems moet ik dan natuurlijk verder uitwerken maar dit is het algemene idee. Iemand nog verdere suggesties of inspiratie? Wellicht ga ik het deze week nog verder uitwerken en op de boards zetten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hom3r schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:18:
[...]

Lol, ik dacht van de week lollig te zijn en met me lockje door Brill heen terijden, alleen ik letten niet op en bleef achter het hek hangen :P kreeg toen guards op me nek en wat low lvls die dacht hey een Hk :p
ff offtopic.. speel je nog weleens op je warrior..? of gaat je lock als eerste de laatste ding halen..? warrior DPS is érg leuk in MC.. ben 31/5/15 specced en kan tanken én dpsen.. persoonlijk vind ik dit aantrekkelijker dan mn priest.. warlock is atm ook erg leuk.. zoals je mijn sig ziet, lvl 40 in 6 dgn played afaik.. maar ik ben toch blij dat ik warrior én priest al op 60 heb.. ben benieuwd wat ik ga lvlen als mn lock de final ding haalt.. denk ff mn mage uit het stof halen.. die heb nu 2 dagen rested xp.. :P heb er al 3 mnd niet mee gespeeld.. tja, lock is atm érg leuk :D
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:22:
[...]

Ik loop al tijden rond met een soort verbetersysteem hiervan in mijn hoofd. Denk dan aan 4 soorten stances zoals een Druid of een Warrior:

Een Shaman kan dan voor een "stance" of "alignment" kiezen waarin hij puur en alleen totems uit dat element kan casten. Die totems hebben dan een 30-40 yard range en bewegen met de shaman mee, maximum 2 of 3? totems per alignment die je dan om de shaman heen ziet cirkelen (soort lightning shield). Die totems gelden dan wel voor de hele raid en moeten om de 5 minuten opnieuw geactiveerd worden voor een vergelijkbare manacost als Pala Blessings.

Paar issues natuurlijk:
Sommige totems hebben een drastische verbetering of nerf nodig, Earthbind bijvoorbeeld moet gewoon stationair blijven (of: "Freezes the Shaman in place for 5 seconds, slowing everything in a 10-15 yard radius" om maar iets te noemen).

Resist totems moeten gelimiteerd aan groep blijven anders wordt het wel erg makkelijk. Misschien een paar Greater Totems zoals Windfury, Str of Earth, Grace of Air etc? die voor een raid gelden, en de rest voor de groep? Dit zal ook wel voor andere totems zo moeten blijven.

Buffs en nerfs voor alle totems moet ik dan natuurlijk verder uitwerken maar dit is het algemene idee. Iemand nog verdere suggesties of inspiratie? Wellicht ga ik het deze week nog verder uitwerken en op de boards zetten :)
ik snap niet waarover je klaagt.. ik heb een shammy op lvl 7 ofzo, maar als ik die krengen tegenkom in pvp kan ik het shaken.. maakt niet uit met welke class.. priest misschien nog net aan, maar warrior is done deal, mage is done deal, rogue kan misschien onder lvl 42 met deathcoil..

dussuh, wrom improven..? vind ze al sterk genoeg.. ennuh.. die totems.. op lvl 60 zeker greater totems? :+

[ Voor 101% gewijzigd door BootVluchteling op 20-03-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
kan weg

[ Voor 102% gewijzigd door BootVluchteling op 20-03-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:06:
[...]

Nee hoor, des te meer spelldmg je hebt, des te meer dmg =/= 1 %crit. (zie http://forums-en.wow-euro...4945&p=1&tmp=1#post174945 )

lol als je dat artikel een beetje had gelezen dan had je gezien dat 24 of 19 spelldamage veel beter is dan 1 crit, pas bij 700 spelldamage oid is crit beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:27:
[...]

ik snap niet waarover je klaagt.. ik heb een shammy op lvl 7 ofzo, maar als ik die krengen tegenkom in pvp kan ik het shaken.. maakt niet uit met welke class.. priest misschien nog net aan, maar warrior is done deal, mage is done deal, rogue kan misschien onder lvl 42 met deathcoil..

dussuh, wrom improven..? vind ze al sterk genoeg.. ennuh.. die totems.. op lvl 60 zeker greater totems? :+
Snap wel hoe "gevoelig" Shaman changes liggen bij Alliance, mijn idee was ook om het PvP en PvE aspect wat te balanceren. Voor PvP/Solo PvE kunnen Shamans dan bijv. Fire Aligned gaan voor extra damage voor zichzelf, terwijl als ze Windfury willen ze naar Wind Alignment moeten schakelen (de self buffs verdwijnen dan dus uiteraard, 75% is toch nutteloos want zo'n beetje elke shaman loopt met windfury rond zodra ze het hebben).

Vooral voor PvE hebben ze raidbuffs nodig, stationaire totems die maar 1 minuut duren en dan opnieuw voor in vergelijking veel mana opnieuw gecast moeten, dat werkt gewoon niet goed meer. In AQ is het verschrikkelijk irritant bijvoorbeeld dat je van die enorme bossrooms hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 02-09 14:43
BootVluchteling schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:25:
[...]

ff offtopic.. speel je nog weleens op je warrior..? of gaat je lock als eerste de laatste ding halen..? warrior DPS is érg leuk in MC.. ben 31/5/15 specced en kan tanken én dpsen.. persoonlijk vind ik dit aantrekkelijker dan mn priest.. warlock is atm ook erg leuk.. zoals je mijn sig ziet, lvl 40 in 6 dgn played afaik.. maar ik ben toch blij dat ik warrior én priest al op 60 heb.. ben benieuwd wat ik ga lvlen als mn lock de final ding haalt.. denk ff mn mage uit het stof halen.. die heb nu 2 dagen rested xp.. :P heb er al 3 mnd niet mee gespeeld.. tja, lock is atm érg leuk :D
Als ik eerlijk ben niet nee, ik ben met me lockje begonnen omdat ik me als warrior verveelde. Maar inmiddels zit ze ookal weer op 49 :) Maar ben wel weer van plan me warrior naar 60 tebrengen hoor, maar wat je zegt een lock spelen is zo leuk. Ik doe ook veel Bg met me Lock en man doe ik veel dmg daar :) echt fijn om van afstand tevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:22:
[...]

Paar issues natuurlijk:

opzich is die alignment wel een grappig idee daar zouden ze best wat mee moeten kunnen maar 4 stances of zou je het dan met talent points moeten regelen?
En totems die om je heen cirkelen kan je wel vergeten ik weet het is allemaal fantasy maar een totem kan niet om je heen cirkelen. Een greater totem lijkt me ook wel erg "overpowered".
En ik heb het idee dat je wel wat meer buffs gericht bent als nerfs (logisch als het je eigenlijk class is). Maar ik zou ook wel dingen willen zien als een nerf op de earthbind totem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:33:
[...]

lol als je dat artikel een beetje had gelezen dan had je gezien dat 24 of 19 spelldamage veel beter is dan 1 crit, pas bij 700 spelldamage oid is crit beter
Als je uitgaat van damage in raids inderdaad.... (en lees ff verder dan alleen de openingspost)

+crit & +dmg gecombineerd is voor mij beter in PvP dan alleen +dmg, omdat ik veelal instant en short casts gebruik.

En iets heel anders, hoe zit het met die aggro-ceiling in BWL ?

Iemand legde het me zo uit :
Stel de ceiling is 100 punten, en 1 shadowbolt is 5 punten, als je er 20 schiet trek je aggro, en kom je er ook niet vanaf omdat niemand je in kan halen aangezien je al aan het plafond zit.

Door bv. de Master Demonologist talent (-20% threat reduction) kun je dus 20% meer bolts schieten voor je aan het plafond zit.
Zit het echt zo ? Of gaat mijn aggro omlaag als ik even 10 seconden niks schiet ?

[ Voor 35% gewijzigd door On_E op 20-03-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:16:
Als je beetje zit te twijvelen tussen welke spec je moet pakken met een hunter, kijk dan voor de gein ff in een thread die ik gemaakt had op hunter forum: http://forums-en.wow-euro...hunter-en&ThreadID=148431

Heb ook screen er in gezet van de dmg / crit die ik doe met de 2 verschillende specs (althans, de specs zoals ik ze zou doen)
[afbeelding]

ben dus zelf fully survival specced, als je op dat plaatje kijkt zie je waarom :)
De 5% extra damage van Ranged Weapon Specialization zie je niet in je char screen terug. Ook de 15% damage op je multishots van Barrage zie je niet terug, dat telt ook hard op. Verder heb je met een 5/31/15 build ook Quick Shots erbij (die gebuffed wordt van 8 naar 12 seconden), en je kan gewoon de onderste (goeie) talents van survival pakken (maar ik neem aan dat je die gewoon gekozen had). Kort gezegd: MM doet meer damage :)

Vul anders je info hier eens in, daar kun je iets beter verschillende dingen vergelijken en een keuze maken: http://silvermoon.polygen.org/hunter/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:06:

Ok, Femur dropt waarschijnlijk van viscidus, waarvan de kills wereldwijd op 1 hand te tellen zijn, en ja logisch dat die beter is, ik zei ook niet dat het niet zo was. Mij ging het om je claim dat mageblade beter is dan claw en kris. Dan post je een link met als samenvatting:
To sum up, at +300 damage from gear:
# 1% crit is worth +12 damage.
# 1% hit is worth +9 damage.
At +400 damage from gear:
# 1% crit is worth +13 damage.
# 1% hit is worth +10 damage.
At +500 damage from gear.
# 1% crit is worth +15 damage.
# 1% hit is worth +11 damage

dus zelfs met +500 dmg gear zijn beide de claw en kris beter, juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Nee Dark Tide. Zitten wel goede spelers in maar behoorlijke ego-trippers

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
BootVluchteling schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:12:
[...]

zoekfunctie gebruiken.. er staan al 4 van zulke vragen in deze thread.. internet websites, google, FRS, dynabyte, bol.com ff logisch nadenken..?
Logisch nadenken kan ik ook wel zonder jou hulp, dankjewel asjeblieft. Google (natuurlijk) al gebruikt, FRS, wehkamp, nedgame, dixons, lokale pc boer hebben het allemaal niet meer. Ik dacht ik stel hier de vraag, misschien weet iemand hier het. Als je niks weet hoef je niet te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vold schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:25:
[...]

Logisch nadenken kan ik ook wel zonder jou hulp, dankjewel asjeblieft. Google (natuurlijk) al gebruikt, FRS, wehkamp, nedgame, dixons, lokale pc boer hebben het allemaal niet meer. Ik dacht ik stel hier de vraag, misschien weet iemand hier het. Als je niks weet hoef je niet te reageren.
Had ik ook.. kon nergens vinden maar toevallig hadden ze bij de Intertoys nog een aantal exemplaren, moet je maar 's proberen. Anders misschien gcshop.nl proberen.

Good luck!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Vraagje tussendoor he (jaja sorry), kan je als Paladin ook op een of andere manier ergens via solo quests of grindeffort ergens Epics of Blue items looten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

moet je dat wel ff vermelden.. ennuh, ik vermeld toch zelfd de opties die je langs kan gaan.. mediamarkt al geprobeerd? er móet toch ergens wel WoW te krijgen zijn.? anders moet blizzard ff 100.000 WoW pakketten richting NL sturen..
Japser schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:33:
Vraagje tussendoor he (jaja sorry), kan je als Paladin ook op een of andere manier ergens via solo quests of grindeffort ergens Epics of Blue items looten?
world epics droppen van random mobs.. blue's en greens ook. maar dropkans is natuurlijk het grootst van groen, en het kleinst van epic..

[ Voor 25% gewijzigd door BootVluchteling op 20-03-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
[...]

nou, kan me toms reactie wel indenken; deze vraag komt de laatste tijd namelijk erg vaak voor. Evenals vragen naar guest-passes.

Misschien een tip, bovenin staat de optie om door een bepaald topic te zoeken. Is in dit soort topics wel handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
addictive schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:36:
[...]

nou, kan me toms reactie wel indenken; deze vraag komt de laatste tijd namelijk erg vaak voor. Evenals vragen naar guest-passes.

Misschien een tip, bovenin staat de optie om door een bepaald topic te zoeken. Is in dit soort topics wel handig ;)
guestpasses kan ik nog enigzins wel inkomen.. hoe meer zielen hoe meer vreugd.. maar dit is te simpel om te posten. goed. bedoel het niet boos. ga er verder maar niet op in. ik had mn kop moeten houden..

hoevaak raiden de end-lvl guilds eigenlijk tenten als MC en ZG..? wij zitten op 3x MC in de week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:55
BootVluchteling schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:12:
[...]

[...]

uhm, nog niet over gehad binnen de guild.. MT heeft 1 mightitem afaik en DI helm. weet haar proffs niet.. mijn main is BS weapsmith.. maar ik heb nog niet lvl 300 bereikt..

hoeveel FR moet elke class hebben, naarmate je naar het einde van MC gaat..? je heb natuurlijk pally buff, dus ik zit nu rond de 65 FR ofzo met mn priest.. :X heb evt op mn warrior +20 FR boots, maar dat zijn de enige stats.. greenie boots dus..
hmmjah, sowieso is het boosten van een armor smith naar TBH rep het belangrijkst. Probeer echt je MT te laten kiezen voor eng/Armorsmith, wil hij dit niet, dan de OT. Onze MT was Mining/armorsmith, en deze heeft mining gedropped voor engineer. De mats worden nu gewoon door anderen uit de guild gefarmed mochten deze nodig zijn.

qua FR, wij proberen nu het zo te krijgen:

Casters 100 unbuffed, 150 als het de Healing/Dmg niet teveel gimped. hunters ook 100-150. Melee + pallies 150-200 unbuffed en MT's 315 unbuffed. MT's zijn easy, DI set, 2 librams, +fr engineer trinkets (of 2 blazing emblems),Onyxia neck, elemental belt uit diremaul, en wat +fr ringen.

Casters kunnen beginnen met ringen (MC ring en een random +19/20 FR ring, diremaul trinket, incendius bracers, ony neck = ong +70FR unbuffed, flarecore legging + librams erbij en je hebt +100.

Melee en pallies ook MC ring + random ring, DM trinket, ony neck, incendius bracers en wat losse instance gear. En daarna ook de rest doen met crafted items/MC set items en librams.

Voor hunters is de complete blackdragonscale set erg goed.

en natuurlijk voor alle classes de +5 all ress of +7 Fr en de revered +5 op schouder van AD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Dennism schreef op maandag 20 maart 2006 @ 18:06:
[...]

hmmjah, sowieso is het boosten van een armor smith naar TBH rep het belangrijkst. Probeer echt je MT te laten kiezen voor eng/Armorsmith, wil hij dit niet, dan de OT. Onze MT was Mining/armorsmith, en deze heeft mining gedropped voor engineer. De mats worden nu gewoon door anderen uit de guild gefarmed mochten deze nodig zijn.

qua FR, wij proberen nu het zo te krijgen:

Casters 100 unbuffed, 150 als het de Healing/Dmg niet teveel gimped. hunters ook 100-150. Melee + pallies 150-200 unbuffed en MT's 315 unbuffed. MT's zijn easy, DI set, 2 librams, +fr engineer trinkets (of 2 blazing emblems),Onyxia neck, elemental belt uit diremaul, en wat +fr ringen.

Casters kunnen beginnen met ringen (MC ring en een random +19/20 FR ring, diremaul trinket, incendius bracers, ony neck = ong +70FR unbuffed, flarecore legging + librams erbij en je hebt +100.

Melee en pallies ook MC ring + random ring, DM trinket, ony neck, incendius bracers en wat losse instance gear. En daarna ook de rest doen met crafted items/MC set items en librams.

Voor hunters is de complete blackdragonscale set erg goed.

en natuurlijk voor alle classes de +5 all ress of +7 Fr en de revered +5 op schouder van AD.
in hoeverre begint FR belangrijker te worden dan +healing..? ik heb nl. best veel +healing equip.. rond de 5 sloten van mn equip.. als ik dan voor FR moet gaan, moet ik inleveren op +healing, krijg wel meer int.. maar waar ligt die grens..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
BootVluchteling schreef op maandag 20 maart 2006 @ 18:14:
[...]

in hoeverre begint FR belangrijker te worden dan +healing..? ik heb nl. best veel +healing equip.. rond de 5 sloten van mn equip.. als ik dan voor FR moet gaan, moet ik inleveren op +healing, krijg wel meer int.. maar waar ligt die grens..?
Als je dood bent kan je niet healen

150 unbuffed minimaal dat is aan te raden
moet met me shammy nog 20 regelen dan ben ik er ook, maar ik smokkel vaak dmv me totems :P

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 20-03-2006 18:31 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:22
-=BoKKiE=- schreef op maandag 20 maart 2006 @ 18:29:
[...]

150 unbuffed minimaal dat is aan te raden
moet met me shammy nog 20 regelen dan ben ik er ook, maar ik smokkel vaak dmv me totems :P
waar is dit getal op gebasseerd? kheb wel eens zo'n tabel gezien met resistances en rond een bepaald getal (geloof 250 ofzo) loont het bijna niet meer om extra res te nemen, van 0-50 fr krijg je bv 25%, van 150-250 krijg je bv 15% zoiets (getallen ff uit de lucht geplukt).

Dit is een algemene vraag over hou resistances werken, aangezien je het gewoon op NR kan toepassen voor AQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, zit ik net zonder prepaid tijd, gaat de guild waar ik in zit dood :( Het probleem was waarschijnlijk de voortgang in BWL, mensen hadden geen zin in teamwork, maar meer in individueel handelen. Hmm, ik ga nu toch denk ik op de nieuwe server beginnen zodra hij online komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29
Zo, vandaag weer AV gedaan :) 15% rep erbij en zit nu op 40% Honored. Het is btw toch mogelijk om Exalted te worden voordat je 60 bent?

Anyway, ben nu lvl 56 en heb bijna mn Lionheart Helm :D kan ik hem gelijk op als ik mn laatste Arcanite Bars gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Laatst online: 14-09 22:02
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:11:
Bah, zit ik net zonder prepaid tijd, gaat de guild waar ik in zit dood :( Het probleem was waarschijnlijk de voortgang in BWL, mensen hadden geen zin in teamwork, maar meer in individueel handelen. Hmm, ik ga nu toch denk ik op de nieuwe server beginnen zodra hij online komt :)
Welke nieuwe realm word er geopend dan ?
ben hier erg benieuwd naar
en vooral als er een nieuwe realm komt wanneer opent ie dan ?
Ik heb er zelf namelijk niks van vernomen

[ Voor 11% gewijzigd door KnuCha op 20-03-2006 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb jullie hulp nodig,
ik ben namenlijk nogal een switcher, ik vind namenlijk niets leuker dan een nieuw character te maken en de eerste paar lvl's te doen maar ik ben hier niet al te trots op aangezien ik ook wel eens lvl 60 wil worden en ik graag mee zou praten over hoe je nefarian neerhaalt

ik heb dus het gevoel dat ik gewoon niet de juiste faction/race/class heb gevonden, hoe zat dit bij jullie? kozen jullie net als een vriend van me gewoon een class/race uit en gingen jullie naar lvl 60 of hebben jullie eerst goed gekeken welke class jullie wilde zijn, ik heb met alle characters die ik aanmaak iets van: wat nou als ik een warrior/mage was. ik heb dus het idee dat ik een van die 2 classes moet kiezen maar het levellen gaat gewoon niet zo lekker.

Ik heb zelf al gedacht aan het levellen samen met iemand maar in de praktijk blijkt dit nogal moeilijk als je niet op precies dezelfde tijden speelt.

Dus:
Hebben jullie tips om erachter te komen wat ik moet kiezen of hoe ik sneller/meer kan levellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:42:
ik ben namenlijk nogal een switcher, ik vind namenlijk niets leuker dan een nieuw character te maken en de eerste paar lvl's te doen maar ik ben hier niet al te trots op aangezien ik ook wel eens lvl 60 wil worden en ik graag mee zou praten over hoe je nefarian neerhaalt

ik heb dus het gevoel dat ik gewoon niet de juiste faction/race/class heb gevonden, hoe zat dit bij jullie? kozen jullie net als een vriend van me gewoon een class/race uit en gingen jullie naar lvl 60 of hebben jullie eerst goed gekeken welke class jullie wilde zijn, ik heb met alle characters die ik aanmaak iets van: wat nou als ik een warrior/mage was. ik heb dus het idee dat ik een van die 2 classes moet kiezen maar het levellen gaat gewoon niet zo lekker.

Ik heb zelf al gedacht aan het levellen samen met iemand maar in de praktijk blijkt dit nogal moeilijk als je niet op precies dezelfde tijden speelt.

Dus:
Hebben jullie tips om erachter te komen wat ik moet kiezen of hoe ik sneller/meer kan levellen?
grind guide's lezen.. je moet zelf ondervinden wat je wil zijn voor class.. ik had als eerste melee, daarna caster, caster, melee, nu weer caster.. beide is cool.. t heeft allemaal voor -en nadelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29
Wat zou sneller zijn vanaf lvl 56, gewoon satyrs grinden in Azshara of nog ergens questen zoeken/doen? Ik zit nl weer in zo'n periode dat ik niet weet waar ik heen moet en mn tijd maar wat verdoe in Ogrimmar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
superbassie schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:58:
Wat zou sneller zijn vanaf lvl 56, gewoon satyrs grinden in Azshara of nog ergens questen zoeken/doen? Ik zit nl weer in zo'n periode dat ik niet weet waar ik heen moet en mn tijd maar wat verdoe in Ogrimmar...
als warrior zijnde lekker instances doorrennen als OT.. ik doe vanaf lvl 55+ meest raid instances.. leuke runecloth en geld, en xp gaat ook aardig.. dussuh.. grinden vind ik saai.. zou ik niet doen.. als je niet kan instance runnen, lekker questen..

/edit ik wil nog steeds weten wat die full epix hunter heeft opgebracht in geld..?

[ Voor 8% gewijzigd door BootVluchteling op 20-03-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
sedatje schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:09:
[...]

Welke nieuwe realm word er geopend dan ?
ben hier erg benieuwd naar
en vooral als er een nieuwe realm komt wanneer opent ie dan ?
Ik heb er zelf namelijk niks van vernomen
half april:
which we expect to go live by the middle of April, will allow us to open new realms to accommodate our growing player base.

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Helox-in-a-box schreef op maandag 20 maart 2006 @ 18:53:
[...]

waar is dit getal op gebasseerd? kheb wel eens zo'n tabel gezien met resistances en rond een bepaald getal (geloof 250 ofzo) loont het bijna niet meer om extra res te nemen, van 0-50 fr krijg je bv 25%, van 150-250 krijg je bv 15% zoiets (getallen ff uit de lucht geplukt).

Dit is een algemene vraag over hou resistances werken, aangezien je het gewoon op NR kan toepassen voor AQ :)
rond de 315 heb je de max van de mogelijke res bereikt
ik dacht dat je dan rond de 75% KANS heb dat je resist

bij ragnaros gaat het voornamelijk om het resisten van de knockbak, de rest van de fire damage is voor de MT's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:59
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:00:
[...]Dan post je een link met als samenvatting:
To sum up, at +300 damage from gear:
# 1% crit is worth +12 damage.
# 1% hit is worth +9 damage.
At +400 damage from gear:
# 1% crit is worth +13 damage.
# 1% hit is worth +10 damage.
At +500 damage from gear.
# 1% crit is worth +15 damage.
# 1% hit is worth +11 damage
Wat ik alleen niet snap is dat volgens hem crit beter is als hit in vergelijking met +dmg...

Ik bedoel een +1% crit is +1%dmg maar kan resisten (en dus minder zijn) en +1% hit is +1% dmg maar kan ook critten! (dus meer dan 1% extra dmg)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op maandag 20 maart 2006 @ 23:07:
[...]

Wat ik alleen niet snap is dat volgens hem crit beter is als hit in vergelijking met +dmg...

Ik bedoel een +1% crit is +1%dmg maar kan resisten (en dus minder zijn) en +1% hit is +1% dmg maar kan ook critten! (dus meer dan 1% extra dmg)
eigenlijk is het heel lastig uit te rekenen en zijn dit vast hele simpele versies, want je hebt als caster white resist (standaard % resists van mobs waar +hit werkt) en yellow resist (resistance tegen school of magic waar coe en cos op werkt), dan heb je ook nog talents die een crit een soort van proc geven (locks +20% dmg op volgende 4 shadowdmg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

-=BoKKiE=- schreef op maandag 20 maart 2006 @ 23:06:
[...]

rond de 315 heb je de max van de mogelijke res bereikt
ik dacht dat je dan rond de 75% KANS heb dat je resist

bij ragnaros gaat het voornamelijk om het resisten van de knockbak, de rest van de fire damage is voor de MT's
Bij 315 zit de max voor partially resists, maar je kan nog hoger gaan voor volledige resists. Dus de knockback van Ragnaros om een voorbeeld te geven

[ Voor 7% gewijzigd door Mojo op 21-03-2006 00:16 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op maandag 20 maart 2006 @ 18:29:
[...]

In 1.10 wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49

Dus:
Hehe, ik wist al voor ik WoW had dat ik pally ging rollen, en dat was puur omdat ik de class in WC II en III prachtig vond en zowel melee als healing me trekt. Het enige wat ik aan kan raden is het stellen van vragen aan jezelf. Wil ik melee, caster, both of toch ranged? Wil ik kunnen healen, wil ik mainly damagedealer zijn? Wil ik juist anderen ondersteunen en bijspringen? Als je jezelf dat soort vragen stelt en antwoorden vergelijkt met de beschikbare classes, komt daar vaak wel wat leuks uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3n-M3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-05 01:54

Dus:
Ik heb mijn keuze gebasseerd op een tijd op duistere servers te spelen. Daardoor kon ik beetje kijken hoe het werkte ook al werkte 3kwart niet normaal. Ik ben toen een hunter begonnen. pas op lvl 50-60 begon ik het saai te vinden, maar dan de laatste 3 levels begint het weer echt heel leuk te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeay Raggy down :D
Na de laatste 2 weken telkens een avondje gekeken te hebben hoe t er aan toe gaat.. En vooral met de Sons proberen omgaan is ie vandaag mooi gaan slapen..
Eerste try van de avond eindelijk zonder problemen de sons doorgekomen.. 2e try tot 5% gekregen.. En 3e try helemaal gebuffd met Flasks, oils, potions heel makkelijk neergekregen..
37% voor Sons en hij was neer 60s voor de 2e wave :)

*happy*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 20:25
M1lamb3r schreef op maandag 20 maart 2006 @ 23:07:
[...]

Ik heb me hier ook tijden mee bezig gehouden, en waar het voor mij op neer kwam was dat ongeveer +4% crit +3% hit en voor de rest max spelldamage.
Spelldamage zonder crits is een beetje zonde, crits zonder spelldamage is evengoed zonde, en met +3% hit heb je 100% chance to hit op level 60 targets.

+Crit is gewoon een beetje overrated, er zijn maar weinig mensen die echt hebben gekeken naar wat het nou eigenlijk doet, en zijn meer gefixeerd op die leuke grote getallen in beeld.
In raids wil je eigenlijk zo min mogelijk critten, om je aggro lekker makkelijk hanteerbaar te houden, en is +hit eigenlijk veel fijner (minder mana verspilling). Verder moet je ook nog rekening houden met spells die niet kunnen critten, ik als warlock bijvoorbeeld met mijn curses en corruption, die geen enkele baat hebben bij +crit maar wel bij +hit (en in het geval van curse of agony en corruption ook van +spelldamage). Verder hoor ik vaak van mensen die zeggen dat crit veel beter is dan spelldamage als je spells gebruikt met een casting time van minder dan 3 sec, aangezien je dan slechts een percentage van je spelldamage gear benut, zonder dat deze mensen rekening houden met het feit dat dan je crits ook minder groot zijn.

Al met al ben ik een groot voorstander van een zo hoog mogelijke spelldamage, met een paar procentjes crit en hit om die spelldamage goed tot zijn recht te laten komen. En tot nog toe heeft nog niemand mij met getallen kunnen overtuigen van willekeurig welk tegendeel, terwijl ik toch al wel enkele crit-fans heb kunnen overtuigen tot het nemen van wat meer spelldamage :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren behoorlijk wat tries gedaan op Nefarian, fase 1 begint nu aardig te lopen, maar dat kan nog altijd stukken beter. Wat een punt van belang is de overgang naar fase 2. hoe krijg je Nefarian vast door een tank. Want dat verliep nogal chaotisch, daar verder wij ook steeds letterlijk binnen de korste keren vertrapt door Nefarian.

Die Nefarian heeft ook nog humor, door raidmembers in koeien, giraffen en allerlei andere dieren te polymorphen :). Ik moest best wel lachen toen ik op eens hele dieren tuin in mijn beeldscherm voor bij zag komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
spell dmg > hit > crit

maar dat is mijn mening hoewel ik op dit moment meer crit heb dan hit

wat niet wegneemt dat hoge crits leuk zijn voor het ver(r)assings effect :P (zeker als firemage zijnde ^^ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwa resistance, doorgaans is 200 genoeg om 50% te resisten, probreer dit dus sowieso voor iedereen te krijgen.
315 word gezien als max, dit omdat 300 tegen een lvl60 max is en er dus bazen van lvl63 zijn is dit dus 315. meer is niet nodig, omdat blizz het zo gemaakt heeft dat je max 75% kan resisten, meer is gewoonweg niet mogelijk, dus ga dan ook neit door ;)

btw, Huhuran is echt een #@^*%^# boss. gisteren de 5de totaly avond aan haar gewijd en nog altijd niet down. naar de 30% krijgen is noproblem, maar daarna is een rampenplan. maar we verbeteren nog wel altijd, waar we eergister tot 24% kwamen, kwamen we gister tot 18%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 08:21:
kwa resistance, doorgaans is 200 genoeg om 50% te resisten, probreer dit dus sowieso voor iedereen te krijgen.
315 word gezien als max, dit omdat 300 tegen een lvl60 max is en er dus bazen van lvl63 zijn is dit dus 315. meer is niet nodig, omdat blizz het zo gemaakt heeft dat je max 75% kan resisten, meer is gewoonweg niet mogelijk, dus ga dan ook neit door ;)

btw, Huhuran is echt een #@^*%^# boss. gisteren de 5de totaly avond aan haar gewijd en nog altijd niet down. naar de 30% krijgen is noproblem, maar daarna is een rampenplan. maar we verbeteren nog wel altijd, waar we eergister tot 24% kwamen, kwamen we gister tot 18%.
Hahah, wacht maar tot je bij de Defender trash erna komt. Dan ga je pas schelden over random damage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:59

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 07:56:
Gisteren behoorlijk wat tries gedaan op Nefarian, fase 1 begint nu aardig te lopen, maar dat kan nog altijd stukken beter. Wat een punt van belang is de overgang naar fase 2. hoe krijg je Nefarian vast door een tank. Want dat verliep nogal chaotisch, daar verder wij ook steeds letterlijk binnen de korste keren vertrapt door Nefarian.

Die Nefarian heeft ook nog humor, door raidmembers in koeien, giraffen en allerlei andere dieren te polymorphen :). Ik moest best wel lachen toen ik op eens hele dieren tuin in mijn beeldscherm voor bij zag komen. :P
Wij hebben beetje hetzelfde probleem, phase1 gaat goed... maar kan beter (is dat niet altijd :P)
En phase2 is dan zo chaotisch als de pest en alles gaat fout en boem, zerg alles plat..

Ik weet gelukkig wel al redelijk wat ik met de Rogue call kan verwachten dus dat scheelt..
Toch vind ik Nef een vet gevecht ook al heb ik hem maar een paar keer gezien, grote bazen doen het altijd goed bij me ;)

Hebben de wat meer highend guild (sorry dan bedoel ik de mensen die MC/ZG/AQ20 en tot en met Chromaggus BWL op farm hebben staan) ook een eigen soort CoreRaid team?
Die dus een selecte groep hebben die gaan raiden en daar dan ook DKP voor krijgen en op de easy farm runs (MC/ZG/AQ20) op sommige items priority kunnen claimen (dit moet dan een echte verbetering zijn en dan niet voor PvP ofzo!).
Ben benieuwd of wij de enige zijn met zon constructie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
neuh wij hebben gewoon 20 man dkp en 40 man dkp

veel meegaan is veel loot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wij gebruiken simpelweg geen dkp in ZG en AQ20, dus simpel roll. er is laatste tijd wel iets twijfel over, gezien sommige drops zeker beter zijn dan in MC en ook sommige beter dan in BWL. maja, gaat altijd wel goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ik net op de FRS site te kijken zie ik dit:

World of Warcraft: the burning crusade
Referentie nummer: 885265
Soort Drager: CD-rom
Genre: Role Playing Games
Release datum: 30-12-2006
Onze prijs: €39,99

30 december dus?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vincentio schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:29:
[...]

Het is niet nodig, je kan de caster emp exploiten zodat hij gaat melee'en, maar voor healen blijft warlock tank toch het lekkerst, bovendien heeft hij zo makkelijk aggro. 2/3 searing pain's en je warlock heeft aggro.
Exploiten dat die gaat melee-en? Da's amper een exploit.
1 x arcane blast eten en hij begint je te melee-en, terwijl die af en toe nog gewoon een SB doet (maakte dit per ongeluk gister mee toen ik iets te laat weg was bij port)

Bedoel je niet "je kan de caster emp exploiten zodat hij geen SB meer cast"? :)

Anyway, emps neer, 2e try gister. Perfecte kill. Zo moeilijk zijn ze toch echt niet imo, duurt gewoon lang->veel kans op fouten.

En weer kutloot natuurlijk, tja... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 09:17:
Zit ik net op de FRS site te kijken zie ik dit:

World of Warcraft: the burning crusade
Referentie nummer: 885265
Soort Drager: CD-rom
Genre: Role Playing Games
Release datum: 30-12-2006
Onze prijs: €39,99

30 december dus?
Dat zal wel een voorlopige datum zijn waar zn momenteel vanuit gaan, denk ik.
Misschien komt burning crusade nog wel iets eerder als ze meer info hebben van de uitgever.

EDIT:
Ik heb ff een mail gestuurd naar FRS om te vragen of het de datum al zeker weten of dat het een voorlopige datum is.

Als ik een reactie heb zal ik hem hier posten.

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 21-03-2006 10:00 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

fr gear kan je in het begin ook gedeeltelijk opvangen met die lbrs buff van die spellbinders.
En eigenlijk heeeft de main tank alleen wat extra nodig bij geddon en bij de flamepacks, en daarna heeft iedereen pas wat nodig bij ragnaros imho. En paladin aura en een lbrs buff is al 120fr dan heb je zelf vaak nog wel wat en dan zitten de meeste mensen al op genoeg.

Onze tanks waaronder ik zitten nu al wel ruim over de 300. Laatst tikte ik zelf net de 400 aan met lbrs buff en pala aura, nu vond ik 400 wel wat overdreven dus dan wissel wat fr voor meer stamina om.

En tis nu 24 uur later dus ik stel mn vraag nog een keer ;)
Tearar de draak welke niveau zit die vergeleken met de andere draken en outdoorbosses.
Wij zijn nu net bij bwl (rag 2 x neer) is het nu een goeie tijd om te beginnen met die draken en outdoorbosses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:16:

[afbeelding]

Dank je zal het is even bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:59

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:08:En paladin aura en een lbrs buff is al 120fr dan heb je zelf vaak nog wel wat en dan zitten de meeste mensen al op genoeg.
~140.. Paladin Aura is 60 en LBRS buff is ~80 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:37

JSchut

.....

Ik ben nu level 59 warlock
Mijn profs zijn heb en alchemy (Beide level 300).... Nu zit ik te twijvelen of ik niet beter skinning en tailoring had kunnen kiezen.... zijn leuke armor items die je kan maken als je level 300 ben....

Is het een slimme zet om met herb en alchemy te unlearnen en de nieuwe profs vol te skillen?
En zal het veel goud gaan kosten?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen op daggerspine hierzo.. ik speel aan de horde kant als undead priestertje :)

Echter ik ben nu bezig om eindelijk eens op mn epic priest quest te halen ( voor benediction ) ... alleen ik raak steeds out of mana als de 4de groep met peasents aan komt zetten
iemand nog tips ?
Ik heb heb met een motw en mage buff rond de 8k aan mana ( 4/8 profecy )
Verder gebruik ik mageblood potion , nightfin soup , AD revered +10 spirit buff , Devine Spirit.
Ook heb ik Oil of Immulation om die skeletons dood te maken...
Met een beetje geluk gaat het mn vanavond helemaal lukken..... als ik nog wat bufjes kan van guildies
Iemand verder nog tips , heb op www.wowhealers.com ook die guiide gelezen, maar mischien doe ik toch nog iets fout..
Iemand tips? heb het nu 4x gedaan en bij de laatste keer was ik bij de laatste groep en toen was mn mana bar leeg :(

Na dit topic gelezen te hebben zie ik gelukkig wel dat we niet heel ver achterlopen :)
Hebben alleen raggie nog niet neer maar majordomo lukt nu gewoon in de 1ste try... en doen MC nu ongeveer in 5 uur en dan is domo neer, DPS wordt steeds beter en mn healing ook steeds beter en beter
ZG lukt ook aardig alleen jin do + hakkar moeten we nog , en om een of andere vage reden zitten we ook altijd te klote bij de tiger boss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister op Mazrigos een Orc Hunter aan gemaakt. Is low pop en was ook recommended volgens mij. Toen ik echter Ogrimar binnen liep (beetje raar gevoel om daar niet aangevallen te worden :P) zag ik alleen maar 60-ers, de gebruikelijke mules en lowbies met crusaders, +15 agi etc... Lijkt me dus niet zo'n goede server om een nieuwe char te beginnen als er geen low lvl's meer zijn.

Zijn er hier mensen die op Mazrigos spelen? En kunnen die bevestigen dat er eigenlijk voornamelijk 60-ers zijn?

Ik ben nu eens aan het kijken op Talnivarr, eens kijken of dat beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

DeadKennedy schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 03:18:
[...]
+Crit is gewoon een beetje overrated, er zijn maar weinig mensen die echt hebben gekeken naar wat het nou eigenlijk doet, en zijn meer gefixeerd op die leuke grote getallen in beeld.
In raids wil je eigenlijk zo min mogelijk critten, om je aggro lekker makkelijk hanteerbaar te houden, en is +hit eigenlijk veel fijner (minder mana verspilling).
Als je puur vanuit raid-oogpunt kijkt misschien ja. (al geloof ik niet dat een 1000 crit meer aggro trekt als een 1000 hit.)

Ik PvP veel, gebruik veel short-/instacasts, dus heb liever +crit EN +spelldmg dan alleen +spelldmg.

Oh en poster hierboven, Talnivarr is ook veelal lvl 60s...

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 21-03-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:42
talnivarr is ook wel net zo, maar wel gezellig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dat miste ik ook wel een beetje op Mazrigos. Op Darksorrow zijn er altijd wel mensen gezellig aan het kletsen, doen /hug etc. T was in Ogrimar maar een beetje een dooie boel.

En wat de hoeveelheid 60ers betreft, is ook wel een beetje te verwachten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:08:

En tis nu 24 uur later dus ik stel mn vraag nog een keer ;)
Tearar de draak welke niveau zit die vergeleken met de andere draken en outdoorbosses.
Wij zijn nu net bij bwl (rag 2 x neer) is het nu een goeie tijd om te beginnen met die draken en outdoorbosses?
De groene draken zijn te vergelijken met het niveau van bosses in BwL, bijvoorbeeld Lethon daar heb je gewoon veel Shadow Resist gear bij nodig, anders is die draak bijna niet te doen. Alle 4 draken hebben special damage. Tevens zit er een debuff op de raid van 15 min. en die verdwijnt niet als je dood bent gegaan en weer tot de levenden hoort. Volgens insiders moet Taerar het minst moeilijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nealz

Hierbij een plaatje van een guide die een van onze priests had gemaakt, zodra de peasants in de safe zone zijn geef alleen een kleine heal aan de mensen met het minste HP, laat ze daarna lopen en concentreer je op de volgende groep. Ook moet je niet te bang zijn als er 1 doodgaat, je kan je dat vaak wel veroorloven.

Owja, en ik weet niet of je ook al Stratholme Holy Water gebruikt? ^^
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/5461/benidictionfaq5hx.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taerar is zeer makkelijk, denk zelfde makkelijker dan meeste MC bazen. De andere 3 draken zijn wel iets moeilijker en gelijk aan BWL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 14:27
Ik heb vandaag beide accounts gecancelled. WoW was zowiezo al een sleur, met eigenlijk slechte PVP. Ik kom van Dark Age of Camelot, wat een PVP georienteerd spel is, en hoopte dat WoW leuke PVP kon bieden nadat DAOC verneukt raakte met expansions.

Ik heb nu een illegale DAOC server gevonden waar ze classic frontiers draaien, echte PVP dus. Geen NF, geen ToA. Heb het geprobeerd en het voelt nog steeds als 2 jaar geleden, heerlijk, de server zit constant vol. Dat was voor mij de druppel om definitief WoW te cancellen.

Succes allemaal in jullie WoW journey :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 09:32
Kaap schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:54:
Ik heb vandaag beide accounts gecancelled. WoW was zowiezo al een sleur, met eigenlijk slechte PVP. Ik kom van Dark Age of Camelot, wat een PVP georienteerd spel is, en hoopte dat WoW leuke PVP kon bieden nadat DAOC verneukt raakte met expansions.

Ik heb nu een illegale DAOC server gevonden waar ze classic frontiers draaien, echte PVP dus. Geen NF, geen ToA. Heb het geprobeerd en het voelt nog steeds als 2 jaar geleden, heerlijk, de server zit constant vol. Dat was voor mij de druppel om definitief WoW te cancellen.

Succes allemaal in jullie WoW journey :)
Overloper ;) hehe nee hoor, veel plezier met DAOC

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:45:
[...]

De groene draken zijn te vergelijken met het niveau van bosses in BwL, bijvoorbeeld Lethon daar heb je gewoon veel Shadow Resist gear bij nodig, anders is die draak bijna niet te doen. Alle 4 draken hebben special damage. Tevens zit er een debuff op de raid van 15 min. en die verdwijnt niet als je dood bent gegaan en weer tot de levenden hoort. Volgens insiders moet Taerar het minst moeilijk zijn :)
Slimme raiders draaien Lethon gewoon om zijn as afhankelijk van de hoek waaruit zijn Shadowbolt Whirl komt zodat ze geen Shadowgimp gear hoeven aan te trekken ;p

Qua moeilijkheid zou ik het inderdaad op BWL niveau plaatsen. Je hebt goeie raidcoordinatie nodig en ook redelijk goede gear. Ze hebben alle 4 een 25% ability die ze elke 25% van hun lifebar doen, plus nog wat extra grappen. Ze doen bijv. Noxious Breath op de tank die alle cooldowns met 10 seconden verhoogd, en dat stackt ook nog eens als DoT. Dus als je tank geen Nature Resist draagt heb je zo een minuut cooldown op je Sunder Armor, dus erg vervelend om mee te tanken en daar moet de dps rekening mee houden. Ook hebben ze diverse bestaande abilities zoals een random target disease (Emeriss) of een Fear (Taerar) en dus Lethon's Shadowbolt Whirl.

Ysondre is het makkelijkst, die gooit wat wolkjes rond die je in slaap doen vallen. Elke 25% summoned ze een zooitje moonfire spam druids die je gewoon door mages laat AoE-en tot ze dood zijn.

Taerar heeft ook de wolkjes maar dus ook een AoE Fear. Elke 25% deelt hij zich op in 3 kleinere Taerars die alle 3 dood moeten, dan wordt hij weer compleet en mag je door naar de volgende 25%.

Lethon heeft wolkjes en dus een Shadowbolt Whirl, onder een bepaalde hoek vanuit zijn lichaam gooit hij een aantal Shadowbolts eruit. Als je die hoek (die steeds een eindje opschuift rondom hem heen) van de raid wegdraait krijgt niemand dus een Shadowbolt om z'n kiezen. Tis ff denken maar als je het doorhebt is het best te doen. Elke 25% doet hij een Summon Soul die hem volledig healed, dit doet hij eenmalig (dus 75% -> 100% -> 50% -> 100% etc) alleen dat is momenteel bugged waardoor hij niet gehealed wordt. Easy kill dus ;)

Emeriss vind ik persoonlijk de moeilijkste. Ze heeft een random disease (Volatile Infection) die gelijk gecured moet worden omdat het veel damage doet (verspreid zich ook naar personen die dichtbij je staan) en als je dood gaat wordt je een Mushroom die 2500 damage per second of zo doet aan iedereen vlakbij je. Dus als er iemand dood gaat, wegwezen van die plek. Uitermate fijne ability om mee gegriefed te worden of mee te griefen >:). Elke 25% doet ze een Corruption of Earth die elke zoveel seconden 20% van je max leven wegneemt. Een keertje healen voorkomt dan dat je sterft, dus zorg dat je HP hoog blijft!

Emeriss is vooral lastig omdat je altijd wel een zakkenwasser hebt die de raid inloopt en midden in je dps gaat shroomen zodat iedereen dood gaat. Ik ben zelf natuurlijk nooooit zo'n zakkenwasser geweest tov onze fijne vrinden bij de Alliance ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:26:
Nog mensen op daggerspine hierzo.. ik speel aan de horde kant als undead priestertje :)

Echter ik ben nu bezig om eindelijk eens op mn epic priest quest te halen ( voor benediction ) ... alleen ik raak steeds out of mana als de 4de groep met peasents aan komt zetten
iemand nog tips ?
Verder gebruik ik mageblood potion , nightfin soup , AD revered +10 spirit buff , Devine Spirit.
Met een beetje geluk gaat het mn vanavond helemaal lukken..... als ik nog wat bufjes kan van guildies
Iemand verder nog tips , heb op www.wowhealers.com ook die guiide gelezen, maar mischien doe ik toch nog iets fout..
Iemand tips? heb het nu 4x gedaan en bij de laatste keer was ik bij de laatste groep en toen was mn mana bar leeg :(

Na dit topic gelezen te hebben zie ik gelukkig wel dat we niet heel ver achterlopen :)
Hebben alleen raggie nog niet neer maar majordomo lukt nu gewoon in de 1ste try... en doen MC nu ongeveer in 5 uur en dan is domo neer, DPS wordt steeds beter en mn healing ook steeds beter en beter
ZG lukt ook aardig alleen jin do + hakkar moeten we nog , en om een of andere vage reden zitten we ook altijd te klote bij de tiger boss
Ik weet niet of je ook mana pots gebruikt, maar als je een paar duizend mana kwijt ben gelijk een pot en dan 2 minuten erna kan je weer gebruiken, oil of imolations hoeveel gebruik je daarvan want 10 per keer is wel makkelijk, en gebruik je fear ook nog eens en misschien nog wel belangrijker gebruik 2 ranks lager voor renew en flashheal, meer tips kan ik niet geven, er is een makkelijker manier maar die is niet toegestaan officieel (exploit)

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tot een half jaar geleden ook WoW gespeeld. Ik zit er nu weer aan te denken om te beginnen. Maar waar kan ik het beste starten:

1. Op een server waar het overgrote deel lvl 60 is
2. Een redelijk nieuwe server waar iedereen nog hard aan het levelen is

Het lijkt mij niet leuk wanneer er de hele tijd van die lvl 60 om je heen zitten en je het leve zuur maken tijdens het lvlen.

Daarnaast zit ik ook te twijfelen welke class ik nu zal nemen. Voorkeur gaat uit naar een druid, veelzijdig (healen, warrior, rogue, magic) eigenlijk alles in 1. Alleen vroeg ik mij eigenlijk af hoe deze in PvP zijn. Natuurlijk ook afhankelijk van de skill van de player, maar ik denk dat ze het meest problemen hebben met shamans (mits alliance). Maar goed misschien een druid die zijn ervaringen kan delen.

Ook tussen PvP of PvE zit ik te twijfelen. Vond het bij PvE wel fijn dat je lekker kan levelen en kan beslissen wanneer jij wil vechten. Andere kant is niets vermoedende mensen lastig vallen ook weer leuk. En in de BG kun je genoeg aan je PvP trekken komen op een PvE server of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nealz

Hierbij een plaatje van een guide die een van onze priests had gemaakt, zodra de peasants in de safe zone zijn geef alleen een kleine heal aan de mensen met het minste HP, laat ze daarna lopen en concentreer je op de volgende groep. Ook moet je niet te bang zijn als er 1 doodgaat, je kan je dat vaak wel veroorloven.

Owja, en ik weet niet of je ook al Stratholme Holy Water gebruikt? ^^
[afbeelding]
Nee dat water heb ik niet,maar doet het niet hetzelfde als Oil of Immolation? daar heb ik er nu nog wel genoeg van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:26:

iemand nog tips ?
Ik vond dat een leuke quest om te doen. 1e keer gehaald gelukkig. Als je OOM gaat doe je iets niet goed. Je hoeft jezelf alleen te renewen en die peasants kan je healen met een rank 5 flash (zeker met wat +healing gear). Ik heb het gedaan met alleen oil of immolation en BoW. Focus eerst op de zieke peasants en cleanse ze asap, die gaan het eerste en snelste dood. Zorg dat je de healthbars boven de peasants inschakeld met "V". Maakt het targetten makkelijker.

Als je het echt makkelijk voor jezelf wilt maken, vraag je gewoon het volgende:

-BoK + retribution aura (extra dmg tegen melee skellies) van pallies. Laat de Pally op de questgiver spot staan en niet bewegen.
-Devotion aura + BoW van een andere pally
-thorns + MotW van een druid
-AI van een mage
-Imp buff van een warlock
-veel oil of immolation.
-nightfin soup
-mana oil
-mana pots

Als je het dan nog niet haalt ben je Benediction niet waard :).

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:13:
[...]

Ik weet niet of je ook mana pots gebruikt, maar als je een paar duizend mana kwijt ben gelijk een pot en dan 2 minuten erna kan je weer gebruiken, oil of imolations hoeveel gebruik je daarvan want 10 per keer is wel makkelijk, en gebruik je fear ook nog eens en misschien nog wel belangrijker gebruik 2 ranks lager voor renew en flashheal, meer tips kan ik niet geven, er is een makkelijker manier maar die is niet toegestaan officieel (exploit)
Ja ik gebruik flash heal rank 6 en renew rank 8 voor de peasants , gebruik rond de 10 oils
zal eens gaan fearen vanavond
Ja er zijn verschillende manieren om te helpen, Een guildie heeft de quest met 3 andere priest gedaan die ook de quest moesten doen , moet je wel allemaal eye of devinity hebben, of bedoel je iets anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:03:

Emeriss is vooral lastig omdat je altijd wel een zakkenwasser hebt die de raid inloopt en midden in je dps gaat shroomen zodat iedereen dood gaat. Ik ben zelf natuurlijk nooooit zo'n zakkenwasser geweest tov onze fijne vrinden bij de Alliance ;)
zijn op onze beste emeriss poging op 20% (dus geen special abilities meer) gewiped door een lvl 29 mage :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertinho schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:28:
[...]

Ik vond dat een leuke quest om te doen. 1e keer gehaald gelukkig. Als je OOM gaat doe je iets niet goed. Je hoeft jezelf alleen te renewen en die peasants kan je healen met een rank 5 flash (zeker met wat +healing gear). Ik heb het gedaan met alleen oil of immolation en BoW. Focus eerst op de zieke peasants en cleanse ze asap, die gaan het eerste en snelste dood. Zorg dat je de healthbars boven de peasants inschakeld met "V". Maakt het targetten makkelijker.

Als je het echt makkelijk voor jezelf wilt maken, vraag je gewoon het volgende:

-BoK + retribution aura (extra dmg tegen melee skellies) van pallies. Laat de Pally op de questgiver spot staan en niet bewegen.
-Devotion aura + BoW van een andere pally
-thorns + MotW van een druid
-AI van een mage
-Imp buff van een warlock
-veel oil of immolation.
-nightfin soup
-mana oil
-mana pots

Als je het dan nog niet haalt ben je Benediction niet waard :).
Daar heb je gelijk in..., maar vanavond gaat het lukken.. nu weet ik exact wat ik moet doen en voornamelijk geen mana verspillen, ik stop me helemaal vol met buffs en dan ga ik ervoor!
Heb opzich wel redelijk gear en al +228 healing
Mn guildies lachen me een beetje uit aangezien het na 3x nog steeds niet is gelukt ... en ik ben nog wel de classleader van de priests bij ons...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:17:
Ik heb tot een half jaar geleden ook WoW gespeeld. Ik zit er nu weer aan te denken om te beginnen. Maar waar kan ik het beste starten:

Het lijkt mij niet leuk wanneer er de hele tijd van die lvl 60 om je heen zitten en je het leve zuur maken tijdens het lvlen.

Daarnaast zit ik ook te twijfelen welke class ik nu zal nemen. Voorkeur gaat uit naar een druid, veelzijdig (healen, warrior, rogue, magic) eigenlijk alles in 1. Alleen vroeg ik mij eigenlijk af hoe deze in PvP zijn. Natuurlijk ook afhankelijk van de skill van de player, maar ik denk dat ze het meest problemen hebben met shamans (mits alliance). Maar goed misschien een druid die zijn ervaringen kan delen.

Ook tussen PvP of PvE zit ik te twijfelen. Vond het bij PvE wel fijn dat je lekker kan levelen en kan beslissen wanneer jij wil vechten. Andere kant is niets vermoedende mensen lastig vallen ook weer leuk. En in de BG kun je genoeg aan je PvP trekken komen op een PvE server of niet?
besef dat je alleen warrior, rogue, healer en caster ben tot lvl 60.. daarna zal je waarschijnlijk full resto (moeten) gaan.. geef mij maar een duidelijke class.. priest/warrior.. die weet precies wat er verwacht word enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:35:
[...]

zijn op onze beste emeriss poging op 20% (dus geen special abilities meer) gewiped door een lvl 29 mage :s
Dat vind ik knap dat je op een LvL 29 mage kan wipen ;) of was dat toevallig een ongewild element wat daar in de buurt aan het questen was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:06:
Gisteren heb ik voor het eerst MC meegemaakt. Echt gaaf om met 40 man te raiden. Eigenlijk ging alles goed tot en met Luci (decursive ftw ;) ). Bij Magdamar is het echter een stuk moeilijker. We krijgen deze hond niet eens tot 50%.... (we zijn dan ook een beginnende guild).

We gebruiken onderstaande tactic, misschien heeft iemand tips?

MT staat ongeveer in het midden, deze krijgt fear ward en 3 priest die in een roulatiesysteem healen. Een andere warrior pulled het hondje naar onze MT. Melee gaat achter Maggie dps doen, casters staan uit de fear range en doen dps. Hunters gebruiken de tranq shot.

Bovenstaand verhaal gaat dus altijd fout, na verloop van tijd doet Maggie teveel damage en valt de een na de ander neer.
Wij doen het ietsje anders dan de anderen ^^ (horde guild, dus onze warriors doen stance dance)

- We tanken Magmadar in het midden (dus zeg 10-20 yards van zijn start positie)
- Magamadar kijkt gewoon de cave in richting Luci
- Healers op max range zodat ze niet gefeared worden.
- Melee Dps gaat via de rechter muur na magmadar toe en gaat hem prikken.
- Als Melee DPS auw heeft en out of range is gewoon ff naar healers toe hollen.

grote voordeel van magmadar gewoon de cave in laten kijken is dat de healers op max range kunnen staan en zonder (fear) probleem kunnen healen, bovendien kan je ook de hunters healtjes geven als er weer een Lava spit om de oren krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 23:46
[...]

Eehm, no offence, maar ik kan die draken niet vergelijken met BWL bosses.
Wij hebben ze als guild met 30 (willekeurige) man lopen doen, en BWL is nog niet echt farm status hier. Helaas krijgen we niet vaak de kans op ze te doen, er zijn wat kapers op de loer op Hellscream :P. Ze zijn wel easy loot namelijk =D

Wat ze wel zijn is tactic based. Als je als groep de taktiek goed beheerst is het een eitje.

[ Voor 8% gewijzigd door MGSNK op 21-03-2006 12:13 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:51
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:07:
[...]

Wij doen het ietsje anders dan de anderen ^^ (horde guild, dus onze warriors doen stance dance)

- We tanken Magmadar in het midden (dus zeg 10-20 yards van zijn start positie)
- Magamadar kijkt gewoon de cave in richting Luci
- Healers op max range zodat ze niet gefeared worden.
- Melee Dps gaat via de rechter muur na magmadar toe en gaat hem prikken.
- Als Melee DPS auw heeft en out of range is gewoon ff naar healers toe hollen.

grote voordeel van magmadar gewoon de cave in laten kijken is dat de healers op max range kunnen staan en zonder (fear) probleem kunnen healen, bovendien kan je ook de hunters healtjes geven als er weer een Lava spit om de oren krijgt.
Thanx voor de tips!

Gisteren hebben we het hondje niet geprobeerd, maar gefarmed in MC om zo de gehele raid beter te krijgen. Ik was een van de gelukkigen! Mijn eerste epic is dus binnen; voor 6dkp heb ik mijn arcanist belt gekocht. We hebben drie uurtjes gefarmed en er vielen in totaal 7! epics. 3 x arcanist, 1 x centurion, 1 x felheart, 1 x lawbringer en 1 x might. Alles BoE natuurlijk. Maar wel veel blije mensen in de guild.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw ik was van het weekend weer eens aan het wipen op razorgore in BWL en ik bedacht me iets. ik was eerder die dag in Westfall en daar dropte Magic dust en dit gebruikte ik in BwL om een mob te laten slapen. Dit lukte! dus mijn conclusie is dat als elke member in de raid een paar van die dingen heeft razorgore echt een koekie kan zijn. Of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:42
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:13:
Btw ik was van het weekend weer eens aan het wipen op razorgore in BWL en ik bedacht me iets. ik was eerder die dag in Westfall en daar dropte Magic dust en dit gebruikte ik in BwL om een mob te laten slapen. Dit lukte! dus mijn conclusie is dat als elke member in de raid een paar van die dingen heeft razorgore echt een koekie kan zijn. Of zie ik dit verkeerd?
't kan wel aan het begin helpen ja, maar als je wiped op razor ligt je basis van kiten niet goed, dus:
je kan beter blijven proberen zonder... als je kiters (warriors) goed lopen en je dps let op de mages, dan moet het goed te doen zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door reddevil op 21-03-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:35:
[...]

Dat kan tegenwoordig niet meer, je moet lvl 58-60 zijn of zo. Wat ik pas leerde toen ik met m'n 48 rogue ging suiciden toen ik toevallig in Hinterlands was tijdens een Alliance poging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ reddevil

In welke guild zit jij dan op Sunstrider?
me = rampage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 21-09 20:21
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:17:

Hehe, ben sinds paar dagen geleden wezen PVP'en in BG's en moet zeggen dat het als druid best leuk is. Vooral in WSG een beetje de flag cappen is echt vet cool, als je het horde camp uitrent in travelform met 4 hordies op een epic mount achter je aan. :P

Class waar ik het het moeilijkst mee heb is rogue (tenzij ze zuigen/kutgear hebben). Stunlock is echt te imba, soms kan ik niet eens een heal ervanaf krijgen. Shamans zijn niet echt moeilijk, dat is gewoon even tijdje door blijven healen tot ze oom zijn en dan afmaken. ;)

En oh ja, ik zou zeker geen 'oude' server kiezen. Heb zelf een warrior op Runetotem maar kan amper groepen vinden voor quests etc, en dat zuigt hard met levelen. Ook dik irritant om iedereen in IF al met tier2 enzo rond te zien lopen terwijl jij nog maar een lvl 37 warriortje bent. :p

[ Voor 10% gewijzigd door Thijs op 21-03-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:12:
[...]

Thanx voor de tips!

Gisteren hebben we het hondje niet geprobeerd, maar gefarmed in MC om zo de gehele raid beter te krijgen. Ik was een van de gelukkigen! Mijn eerste epic is dus binnen; voor 6dkp heb ik mijn arcanist belt gekocht. We hebben drie uurtjes gefarmed en er vielen in totaal 7! epics. 3 x arcanist, 1 x centurion, 1 x felheart, 1 x lawbringer en 1 x might. Alles BoE natuurlijk. Maar wel veel blije mensen in de guild.
Alleen de belts zijn BoE de rest is toch echt BoP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 21-09 20:21
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:20:
[...]

Alleen de belts zijn BoE de rest is toch echt BoP
Bracers ook heur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:55:
[...]

besef dat je alleen warrior, rogue, healer en caster ben tot lvl 60.. daarna zal je waarschijnlijk full resto (moeten) gaan.. geef mij maar een duidelijke class.. priest/warrior.. die weet precies wat er verwacht word enzo..
Met andere woorden een druid zal niet snel worden gevraagd voor een instance op lvl 60 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

Juist wel, maar ze verwachten van je dat je gaat healen. Maar ik denk dat je als druid zijnde zelf goed kan inzien wanneer je moet gaan healen :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.