Je hoeft alleen maar je wtf map te verwijderen hoorVerwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 15:36:
[...]
idd, ik had hetzelfde probleem ... maar was na een reinstall terug volledig in orde
Verwijderd
Ik heb ook een probleem, namelijk wanneer ik wil smelten, tailoren e.d dan kan dat niet en is de blizzard tradeskill ui out of date.. enig idee hoe ik dit kan herstellen zonder reinstall? en trouwens, mods uitzetten/verwijderen helpt niet

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 16:10 ]
ff m'n e-peen vergroten:
Net Nefarian gedowned en wat krijg ik?
Lok'amir il Romathis
Fucking PWNAGE! Alleen geen off-hand atm. :x
Net Nefarian gedowned en wat krijg ik?
Lok'amir il Romathis
Fucking PWNAGE! Alleen geen off-hand atm. :x
Verwijderd
slechte lock? dat wilde ik juist niet over jou zeggen omdat idd ieder zijn eigen manier van spelen heeft. Je bent bij golemagg, ik zit bij Huhuran, ik speel zo, jij anders, best. En oh, als je ECHTE healers hebt en wat hp ipv evenveel mana als een mage kan je overal hellfire gebruiken en juist in endgame, dubbele dps van rain of fire en 2x zo mana effecient ook nog, maar ok, nogmaals ieder zijn manier van spelenVerwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 10:22:
[...]
Ik heb nog steeds een stuk in de 5000 hp als ik raidbuffed ben, EN 6500 mana. En ja, dan hoef ik wel lifetap te gebruiken in een bossfight, maar na 5x heb ik nog steeds 3500 hp, En heb ik weer een hele hoop mana. Ff een bandage er tegen aan, en ik ben weer full hp ook.
15% van mijn hp is 'maar' 750 hp, dat scheelt nog geen twee lifetaps.
Als je die 15% hp nodig hebt om te overleven in high-end raids, dan ben je ofwel een slechte lock (omdat je aggro trekt van je tank), of heb je een slechte tank, of heb je slechte mages/paladins/druids/whatever omdat ze niet decursen en/of dispellen.
Oh, je gebruikt hellfire niet in end-game, tenzij je heel hard heel snel dood wil.
Verwijderd
Emperors DOWN! 
Boots of Epiphany en Gloves of the Hidden Temple, screens e.d. volgen later onze FP heeft alvast wat
Boots of Epiphany en Gloves of the Hidden Temple, screens e.d. volgen later onze FP heeft alvast wat
Grats,Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:37:
Emperors DOWN!
en hellfire owned end game. 0% dura loss ftl
Verwijderd
Hey Imodium, Snappie!
http://forums-en.wow-euro...-bladefist-en&T=42297&P=1
Moet ik weer opnieuw beginnen? ;p
Ja. Graag zelfs. Heb eigenlijk wel zin in een nieuwe flamewar. Ik zal Neal ook meteen een linkje sturen, hij streept op z'n muur de topics over hem aan.Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:03:
Hey Imodium, Snappie!
Surfin' paradise!
Verwijderd
Heb zelf veel mmo's gespeeld en wil nu toch 'ns WoW proberen, helaas is er geen gratis trial, heeft er toevallig nog iemand een guest pass over?
ikVerwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:23:
Heb zelf veel mmo's gespeeld en wil nu toch 'ns WoW proberen, helaas is er geen gratis trial, heeft er toevallig nog iemand een guest pass over?
het boeit niet waar je vist als je wil skillen, vissen skilled op hoeveelheid gevangen visremcio schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:51:
weet iemand nog een goeie visplek, op de wetlands na zit al op fishing skill 176 dus wel wel eens wat andere dingen vangen.
tenzij je ook je cooking tegelijkertijd wil levellen dan loont het om deze guide even te volgen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Mja tis weer meer van hetzelfde en ik heb ff nog geen inspiratie, geef het een paar koppen koffie ;pSnappie88 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:18:
[...]
Ja. Graag zelfs. Heb eigenlijk wel zin in een nieuwe flamewar. Ik zal Neal ook meteen een linkje sturen, hij streept op z'n muur de topics over hem aan.
Hoeveel warriors hebben jullie nog over? Denson en Fynn waren al weg begreep ik?
Gisteravond in 2tries Nef weer gedowned, wederom judg breast en die priestrobe viel ook uit zijn corpse.
We zijn wel iets langer doorgegaan dan de bedoeling was (1.30) maar toen we erachter kwamen dat we een lekkere combi hadden bij Nef toch maar ff doorgegaan.
Dus nu 2dagen AQ40 doen maar:)
We zijn wel iets langer doorgegaan dan de bedoeling was (1.30) maar toen we erachter kwamen dat we een lekkere combi hadden bij Nef toch maar ff doorgegaan.
Dus nu 2dagen AQ40 doen maar:)
Ik weet niet of ik dit hier mag vragen...
Maar is er iemand die zijn account verkoopt? (het liefst low level)
Ik heb mijn account verkocht.. maar nu is WoW pas weer over 3 weken in de winkels...
Ik kan egt niet 3 weken zonder WoW!
Als iemand interesse heeft.. graag
Iemand die er niet genoeg tijd voor heeft.. msg mij ook maar ff
Ik heb mijn account verkocht.. maar nu is WoW pas weer over 3 weken in de winkels...
Als iemand interesse heeft.. graag

I don't have a clue..
Waarom verkoop je je account danDionisos schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:00:
Ik weet niet of ik dit hier mag vragen...
Als iemand interesse heeft.. graag![]()

Verkoop dan niet je account als je weet dat je niet zonder kan
.
En een account kopen/verkopen/ruilen is Illegaal.
Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow
Omdat ik klaar was met mijn Hunter.. (level 60 full epic = veel geld waard)
Ik ging dus een nieuwe char beginnen en kon mijn oude net zo goed verkopen...
dat heb ik nu dus gedaan.. ga ik naar de winkel.. uitverkocht!
I don't have a clue..
Gisteren heb ik voor het eerst MC meegemaakt. Echt gaaf om met 40 man te raiden. Eigenlijk ging alles goed tot en met Luci (decursive ftw
). Bij Magdamar is het echter een stuk moeilijker. We krijgen deze hond niet eens tot 50%.... (we zijn dan ook een beginnende guild).
We gebruiken onderstaande tactic, misschien heeft iemand tips?
MT staat ongeveer in het midden, deze krijgt fear ward en 3 priest die in een roulatiesysteem healen. Een andere warrior pulled het hondje naar onze MT. Melee gaat achter Maggie dps doen, casters staan uit de fear range en doen dps. Hunters gebruiken de tranq shot.
Bovenstaand verhaal gaat dus altijd fout, na verloop van tijd doet Maggie teveel damage en valt de een na de ander neer.
MT staat ongeveer in het midden, deze krijgt fear ward en 3 priest die in een roulatiesysteem healen. Een andere warrior pulled het hondje naar onze MT. Melee gaat achter Maggie dps doen, casters staan uit de fear range en doen dps. Hunters gebruiken de tranq shot.
Bovenstaand verhaal gaat dus altijd fout, na verloop van tijd doet Maggie teveel damage en valt de een na de ander neer.
[ Voor 3% gewijzigd door Masch op 20-03-2006 09:06 ]
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Gisteren voor de 2e keer Chromaggus down gebracht... alleen het kreng had Time Lapse en Corrosive Acid, wat een bagger breath's zijn dat toch 
Heeft wel wat try's gekost om eindelijk de tactic een beetje goed te krijgen en het gewissel met Time Lapse, maar uit eindelijk issie toch down gegaan
Weinig spannende loot weer.. kom maar op met die Chromaticly Tempered Sword
Daddy needs a new offhand

Heeft wel wat try's gekost om eindelijk de tactic een beetje goed te krijgen en het gewissel met Time Lapse, maar uit eindelijk issie toch down gegaan
Weinig spannende loot weer.. kom maar op met die Chromaticly Tempered Sword
Daddy needs a new offhand
Oké om ff egt te helpen aan dit topic..
Ik vroeg me af hoe jullie die Hunter quest doen..
Want het is een behoorlijk moeilijk quest.. met al dat Fearen enzo..
Dus ik dacht laat ik mijn manier (manier van een vriend van mij eigenlijk) even met jullie delen..
Ga naar de entrance.. neem een priest(!?) mee.. laat hem jouw buffen (duel dus) en loop daarna de quest in.. daarna is het simple =) dood alle monsters want je word niet gefeared!
Ik vroeg me af hoe jullie die Hunter quest doen..
Want het is een behoorlijk moeilijk quest.. met al dat Fearen enzo..
Dus ik dacht laat ik mijn manier (manier van een vriend van mij eigenlijk) even met jullie delen..
Ga naar de entrance.. neem een priest(!?) mee.. laat hem jouw buffen (duel dus) en loop daarna de quest in.. daarna is het simple =) dood alle monsters want je word niet gefeared!
I don't have a clue..
Gisteren voor het eerst Ragnaros neer! \o/. We dachten hem te hebben maar op 1% submerged ie nog net om de 2e sons op te roepen -_- waren nog 20 man over, proberen alles te kiten voor 90 sec. Ik ga dood nog net 3 mensen over Ragnaros merged en ik gebruik me Soulstone om hem vervolgens kapot te maken met pala dps \o/!!!! Loot, perdition blade, Accuria band, Stormrage en Dragonstalker.
okay dan begin je toch een nieuwe char op je eigen account ? En ja char verkopen..... tjaDionisos schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:05:
[...]
grats dat hadden wij dus oook op onze eerste kill van het weekeind de 2e kill en dit keer ging die echt heel makkelijk neer. Voor de sons tot net onder de 30% en daarna dus ruim optijd neer.TomSmit82 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:14:
Gisteren voor het eerst Ragnaros neer! \o/. We dachten hem te hebben maar op 1% submerged ie nog net om de 2e sons op te roepen -_- waren nog 20 man over, proberen alles te kiten voor 90 sec. Ik ga dood nog net 3 mensen over Ragnaros merged en ik gebruik me Soulstone om hem vervolgens kapot te maken met pala dps \o/!!!! Loot, perdition blade, Accuria band, Stormrage en Dragonstalker.
We zijn die weekeind ff bij taerar wezen kijken heeft iemand daar nog speciale tactiek voor want al die nature troep die niet te disspellen is krijgt ons eronder we kregen hem wel op de eerste try op 50% maar pogingen daarna waren eigenlijk niet beter.
En op welk niveau kwa moeilijkheid staat deze dragon tov de andere dragons, en tov kazzak en azuregos??
hoeveel tranq shots hebben jullie want 3 shots is toch wel erg lekker want in frenzy doet ie teveel dmg voor een beginnende guild.Masch schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:06:
Gisteren heb ik voor het eerst MC meegemaakt. Echt gaaf om met 40 man te raiden. Eigenlijk ging alles goed tot en met Luci (decursive ftw). Bij Magdamar is het echter een stuk moeilijker. We krijgen deze hond niet eens tot 50%.... (we zijn dan ook een beginnende guild).
Bij ons staan de melee alleen aan de zijkant niet achterhem anders kunnen de healers niet in range blijven ivm fear.
[ Voor 35% gewijzigd door MantaMania op 20-03-2006 09:31 ]
Verwijderd
leer de warriors stance-dancing en de healers healen 
laat simpelweg de MT hem pullen, steld niets voor. daarbij, breng hem naar het midden en ga dan als MT naar een wall toe. Dan staat de MT als ware tussen de wall en magmadar, dan houd de rest meer overzicht, minder fire en rook tezien en iedereen weet waar hij zich bevind.
laat simpelweg de MT hem pullen, steld niets voor. daarbij, breng hem naar het midden en ga dan als MT naar een wall toe. Dan staat de MT als ware tussen de wall en magmadar, dan houd de rest meer overzicht, minder fire en rook tezien en iedereen weet waar hij zich bevind.
Dan heb je dus niet genoeg hunters met tranqshot, anders zou ie wel neergaan. Het zou zo wel ongv moeten werken.Masch schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:06:
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Gisteren eerste try gedaan in mc in coop met een noorse guild ook een man of 20.
20:00 begonnen, 22:30 gehenas down, iedereen is het er over eens, dit wordt een leuke coop
20:00 begonnen, 22:30 gehenas down, iedereen is het er over eens, dit wordt een leuke coop
Verwijderd
Idd warrior fearwarden (of stance dancen), tank met zijn rug tegen de muur en de rest dps op die hond.Masch schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:06:
Gisteren heb ik voor het eerst MC meegemaakt. Echt gaaf om met 40 man te raiden. Eigenlijk ging alles goed tot en met Luci (decursive ftw). Bij Magdamar is het echter een stuk moeilijker. We krijgen deze hond niet eens tot 50%.... (we zijn dan ook een beginnende guild).
Uitkijken voor zijn fireballs die hij schiet, en zorgen dat hij niet van de tank afkomt.
Hunters tranqshots verdelen en zorgen dat ze raak schieten, magmadar wil je niet in een frenzy hebben op je mt.
Maar tis een basic fight verder, tanken/tranqshots/dps en dat ff een paar minuten volhouden.
We hebben idd maar 2 hunters met tranqshot, misschien dat het daar aan ligt. Maar goed, we blijven proberenjarnotjuh schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:34:
[...]
Dan heb je dus niet genoeg hunters met tranqshot, anders zou ie wel neergaan. Het zou zo wel ongv moeten werken.
Wel een duur verhaal trouwens. Gisteren had onze MT 8G aan repairkosten bij de repairbot. Maar ja, moet hij maar geen MT willen zijn
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
2 hunters met tranq is meer dan genoeg, laat ze 'simple tranqshot' downloaden zodat ze medelen als ze een tranq shot hebben gemist zodat de healers wat extra heals er in kunnen pompen =)Masch schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:43:
[...]
We hebben idd maar 2 hunters met tranqshot, misschien dat het daar aan ligt. Maar goed, we blijven proberen![]()
Wel een duur verhaal trouwens. Gisteren had onze MT 8G aan repairkosten bij de repairbot. Maar ja, moet hij maar geen MT willen zijnIk was maar 2,75G kwijt gelukkig.
Verwijderd
Heeft iemand nog een goede tip voor de spiderboss in ZG, Mar'li? Die b*tch wil maar niet neer hehe. Venoxis en Jeklik krijgen we nu met gemak neer (geen doden doorgaans) maar Mar'li en Mandokir gaan nog niet neer. Voor Mandokir hebben we nu eindelijk een full prot warrior en iets meer healing dus die proberen we deze week waarschijnlijk weer eens. Mar'li daarentegen krijgen we op 20% ofzo.
Wij blijven i.i.g. dicht bij elkaar staan en CT Raid roept om dat er spinnetjes zijn enzo. De MT trekt de baas een endje verderop en als die ge-net wordt dan neemt de OT aggro over en brengt haar weer terug naar de MT. DPS stopt dan, en hervat weer als de MT roept dat ie vol aggro heeft. Waar wij echter (te laat) achter kwamen is dat die trut derzelf healt (en best veel ook). Dit werd niet omgeroepen door CT Raid helaas, maar goed, de volgende keer gaan de rogues gewoon schoppen en de mages silencen in rotation.
Heeft iemand nog tips?
Owh ja, we hebben een blije priest nu met Fang of Venoxis
Wij blijven i.i.g. dicht bij elkaar staan en CT Raid roept om dat er spinnetjes zijn enzo. De MT trekt de baas een endje verderop en als die ge-net wordt dan neemt de OT aggro over en brengt haar weer terug naar de MT. DPS stopt dan, en hervat weer als de MT roept dat ie vol aggro heeft. Waar wij echter (te laat) achter kwamen is dat die trut derzelf healt (en best veel ook). Dit werd niet omgeroepen door CT Raid helaas, maar goed, de volgende keer gaan de rogues gewoon schoppen en de mages silencen in rotation.
Heeft iemand nog tips?
rofl 8g ;pMasch schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:43:
[...]
We hebben idd maar 2 hunters met tranqshot, misschien dat het daar aan ligt. Maar goed, we blijven proberen![]()
Wel een duur verhaal trouwens. Gisteren had onze MT 8G aan repairkosten bij de repairbot. Maar ja, moet hij maar geen MT willen zijnIk was maar 2,75G kwijt gelukkig.
Als wij een avondje whipen in BWL op een nieuwe baas (rustig 8/9 whipes) heeft de MT ongeveer 32 gold aan repair kosten
Ik ben een paladin in bijna full epics en ik heb ook rond de 14/15g aan repair kosten per whipe night
Het gene waar je het meeste moet voor oppassen is als je een Fear krijgt incombinatie met enrage. Maggie gaat dan dus flink hakken en dikke dps doen terwijl de priests net gefeared zijn. Je moet dan gewoon 2/3 paladins klaar hebben staan die altijd uit fear range staan en ranged DPS healen. Mocht er dan een fear komen + enrage gewoon snel paladins naar voren en hun laten healen.
De dps van maggie is eigelijk redelijk laag en het gene wat vaak mis gaat is:
- fireblobs op de hunters (= dode hunters)
- fireblobs op healers (= dode healers
- Enrage + fear tegelijkertijd. (= soms dode MT)
Gewoon soulstones op de MT en hunters, gebruik je battle resses van dr00ds voor healers, rogue's hebben pech en moeten zoals altijd zichzelf healen. Sowieso kan elke class gewoon weg rennen waar de packs spawnen en zichzelf bandagen.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
AArrggh heb zo snel mogelijk 400Goud nodig, voor m;n paardje.
Met mijn alchemy (pas op 115) en herbalism (300) verdien ik echt amper tot niets mee.
Hoe farmen jullie naar goud?
Met mijn alchemy (pas op 115) en herbalism (300) verdien ik echt amper tot niets mee.
39
ik farm nietHomedisc schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:00:
ik hoop wel wat cores en craft+verkoop een CMR
Gisteren met onze alliance (3 guilds werken samen) Ragnaros neer gekregen voor het eerst.
was de 5e serieuze try, dus dat is best netjes
Nu nog ff op farmstatus krijgen en 2 april willen we BWL gaan bekijken
was de 5e serieuze try, dus dat is best netjes
Nu nog ff op farmstatus krijgen en 2 april willen we BWL gaan bekijken
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
ik verdien 30-50 per dag aan me HerbsHomedisc schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:00:
hehe, onze main tank heeft op dit moment ook maar 3 epic items en al helemaal geen tier2.Wiebbe schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:00:
[...]
rofl 8g ;p
Als wij een avondje whipen in BWL op een nieuwe baas (rustig 8/9 whipes) heeft de MT ongeveer 32 gold aan repair kosten
In ons geval is het een combinatie van 1 en 2, de MT blijft meestal wel erg lang staan. DPS (zowel ranged als melee) gaat echter te snel dood.Ik ben een paladin in bijna full epics en ik heb ook rond de 14/15g aan repair kosten per whipe night
Het gene waar je het meeste moet voor oppassen is als je een Fear krijgt incombinatie met enrage. Maggie gaat dan dus flink hakken en dikke dps doen terwijl de priests net gefeared zijn. Je moet dan gewoon 2/3 paladins klaar hebben staan die altijd uit fear range staan en ranged DPS healen. Mocht er dan een fear komen + enrage gewoon snel paladins naar voren en hun laten healen.
De dps van maggie is eigelijk redelijk laag en het gene wat vaak mis gaat is:
- fireblobs op de hunters (= dode hunters)
- fireblobs op healers (= dode healers)
- Enrage + fear tegelijkertijd. (= soms dode MT)
Die SS is een goede, daar hebben we nog niet aan gedacht. Als onze hunters neergingen, dan bleven ze neer.Gewoon soulstones op de MT en hunters, gebruik je battle resses van dr00ds voor healers, rogue's hebben pech en moeten zoals altijd zichzelf healen. Sowieso kan elke class gewoon weg rennen waar de packs spawnen en zichzelf bandagen.
Al met al zijn we dus wel op de goede weg bergrijp ik hier, maar zullen we onze survivability omhoog moeten krijgen. Verder ben ik echt blij dat ik dit met een beginnende guild doe, zodat ik alles meemaak. Helaas inclusief de wipes.
De laatste try was trouwens helemaal grappig. We namen iets meer tijd (repairbot) en toen we naar de 60% gingen, respawnde een van die groepjes
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Dan wil ik toch weten welke herbs je farmed?
Ghost mushroom, mountain silversage, golden sansam, dreamfoil?
Waar farm je dit? Azshara is wel redelijk, maarja.
Hoelang ben je gem bezig om die herbs te farmen dan? Dan denk ik dat ik voortaan herbs ga farmen.
Hey gasten, Ik heb nu een 60 warrior/pally/warlock. en wou weer iets nieuws doen dus heb een druid gerolled, Speelt allemaal heerlijk ben nu level 23 en heb dus catform en heb alle talentpoints in feral gestopt (heb nu 30 % extra speed in catform en 4% extra crit)
Nu vroeg ik me dus als Druidnoob af wat zijn de wapens waar ik voor moet gaan?
Ik heb die emberstone staff uit deadmines al gehaald maar is het niet beter om een 2h mace te gebruiken voor grinden/questten ?
In hoeverre hebben wapens/weaponspeed met je damage te maken in catform ?
Dus als iemand tips heeft dan hoor ik het graag
Nu vroeg ik me dus als Druidnoob af wat zijn de wapens waar ik voor moet gaan?
Ik heb die emberstone staff uit deadmines al gehaald maar is het niet beter om een 2h mace te gebruiken voor grinden/questten ?
In hoeverre hebben wapens/weaponspeed met je damage te maken in catform ?
Dus als iemand tips heeft dan hoor ik het graag
precies al die herbs farm ik in Azsharra en Ungoro, ook goldthorn doet het goed bij mij op de serverjarnotjuh schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:15:
[...]
Dan wil ik toch weten welke herbs je farmed?
Ghost mushroom, mountain silversage, golden sansam, dreamfoil?
Waar farm je dit? Azshara is wel redelijk, maarja.
Hoelang ben je gem bezig om die herbs te farmen dan? Dan denk ik dat ik voortaan herbs ga farmen.
O en dat farmen valt wel mee meestal een uurtje ofzo
[ Voor 6% gewijzigd door Hom3r op 20-03-2006 10:17 ]
Ga jij eens snel black lotus / mountain silversage / dreamfoil / gromsblood farmen.Homedisc schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:00:
Alchemy naar 300 brengen is ook niet moeilijk, kan je iig al beginnen met het muten van arcane crystal naar arcanite bar 1 x in de 2 dagen. Met rep bij de furbies kan je later ook 1 x per dag essence of water naar essence of air muten.
@Jarno, waar was je gister! Nerd! 
Leuke avond gehad met leuke loot en dan ga jij weer lamballen
atitimers downloaden voor de respawns in de gaten houden. En als melee / range te snel dood gaat blijven ze veeel te lang in de fire spits staan want opzich zou je jezelf redelijk in leven kunnnen houden.Masch schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:14:
In ons geval is het een combinatie van 1 en 2, de MT blijft meestal wel erg lang staan. DPS (zowel ranged als melee) gaat echter te snel dood.
[...]
Die SS is een goede, daar hebben we nog niet aan gedacht. Als onze hunters neergingen, dan bleven ze neer.
Al met al zijn we dus wel op de goede weg bergrijp ik hier, maar zullen we onze survivability omhoog moeten krijgen. Verder ben ik echt blij dat ik dit met een beginnende guild doe, zodat ik alles meemaak. Helaas inclusief de wipes.
De laatste try was trouwens helemaal grappig. We namen iets meer tijd (repairbot) en toen we naar de 60% gingen, respawnde een van die groepjes
Zowieso zou een 3e hunter met tranq shot helpen als back voor als 1 van de andere mist.
Bij ons staat de mt niet met zijn rug naar de muur omdat dan de healers in fear range moeten komen om hem te healen.
Als je de mt met zijn rug naar de healers zet dan kunnen ze net buiten de fear range blijven.
En als je melee te hard geraakt word moeten ze gewoon richting de healers rennen die healen ff snel en dan kunnen ze weer terug.
Verwijderd
Gister zijn we met de guild voor het eerst ZG in gegaan.. Najah grootste deel was guild rest was aangevuld met PuG... en het ging nog redelijk ook voor de eerste keer... Snake boss ging op de 2e try neer, vrij gemakkelijk zelfs.. alleen op Bat Boss waren we 2x gewiped (52% en 40%) en toen was het alweer 23:30 en moesten er natuurlijk mensen weg.. Helaas
We hadden volgens mij te weinig Mages (3 stuks) om de adds te AoE-en
Maarjah toch een ervaring rijker... Soieso een leuk weekend voor me geweest!! Epic Mount FTW!
Maarjah toch een ervaring rijker... Soieso een leuk weekend voor me geweest!! Epic Mount FTW!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 10:35 ]
Verwijderd
Zo gister de eerste keer AQ40 ingedoken. Skeram down, bug trio down en nu staan we voor battleguard satura. Wat een kutgevecht is dat zeg
Steeds dat irritante geluid van die whirlwinds ^^

Verwijderd
Zo van het weekend heb ik goede zaken gedaan, een libram of resilence gevonden
tegelijk omgezet in +20 FR extra op mijn Felhide Cap. Alleen die vent in Flamecrest is wel een afzetter met zijn 30 G
Dus al met al zit ik nu ruim in de FR 165 Unbuffed
Daarnaast heb ik nog Nightbrace Tunic geloot naast de 50 attack power ook nog een + 10 FR bonus
Dus al met al zit ik nu ruim in de FR 165 Unbuffed
Van het weekend hebben we voor 't eerst Nefarian gedowned! Helaas was ik er dus weer net niet bij
https://niels.nu
Magmadar is een bitch. Gister in onze 5e mc raid Garr, Shazzrah en Barron Geddon voor t eerst neergekregen! Alleen op Magmadar hebben we echt een flink aantal keer gewhiped voor we m voor het eerste neerkregen.
Hoeveel vraag jij voor die CMR?Gimbooze schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:06:
[...]
ik farm niet
ik hoop wel wat cores en craft+verkoop een CMR
En mensen die de mats aanleveren (guild / nonguild)?
offtopic:
MantaMania, check je PM op de DI website
MantaMania, check je PM op de DI website
Niet gratis software downloaden ook en fietsen zonder licht mag ook niet s'avondsChilodus schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:05:
Moeeh?RaseriaN schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:23:
@Jarno, waar was je gister! Nerd!
Ik was tot 20:50 online gebleven, als ze me nodig hadden hadden ze maar moeten inviten...Heb aan meerdere mensen gevraagd wat er nog in moest, maar niemand die gaf er antwoord op dat er nog een mage inmoest.
Dusja, dat ik er niet bij was was niet mij schuld.
Chrommie nog down gekregen dus, loot?
Ik zal toch eens dan aan die herbs beginnen, maar ik ben er gewoon te lam voor

Gebruiken jullie wel bossmod? Dat is toch wel makkelijk.. Magmadar vind ik een van de leukste bazen!sebasgrif schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:51:
Magmadar is een bitch. Gister in onze 5e mc raid Garr, Shazzrah en Barron Geddon voor t eerst neergekregen! Alleen op Magmadar hebben we echt een flink aantal keer gewhiped voor we m voor het eerste neerkregen.
Als de tactiek werkt dan stelt het niks voor
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
wij doen ongeveer het zelfde als jullie, warrior wordt gefearward, loopt tot gun pull range en pulled maggy. Tankt em ook in het midden van de room. 1 priest houd zich voornamelijk bezig met het aanbrengen van fearward en doet verder eigenlijk bijna niets. Melee doet damage aan zijkanten en achterkant. Absoluut niet aan de voorkant. Casters blijven waar mogelijk buiten fearrange. wij hebben altijd zo'n beetje 5 priests en 5 dr00ds mee naar MC, healer rotaties ken ik niet ben maar een simpelere warriorMasch schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:06:
Verder kan het handig zijn om in het begin wat greater fire pots te gebruiken op key classes zodat ze die firespit + dot iets makkelijker overleven. Laat je melee en caster direct weglopen uit die fire blobs als ze erin staan. Je wil echt geen stack van die dots op je hebben. (een paar betekend zekere doord voor casters en rogues). Laat je Raidleader (of 2de RL als de MT RL is) namen noemen van mensen die in het vuur staat via TS waar mogelijkl. dit helpt, aangezien sommige mensen zo gefocussed zijn op hun taak, dat ze hun eigen health vergeten. doe dit goed, en dit is een van de makkelijkste bosses in MC.
Korte punten - Altijd fearward op MT, goede tranqshot rotatie, en mensen uit fire laten lopen, fire pots waar nodig (tis duur, maar kan nodig zijn voor beginnende guild zodat mensen up blijven en niet teveel random healing nodig is). En max DPS zonder aggro over te pakken, als beginnende guild wil je dit gevecht zo snel mogelijk beslissen, en door de hoge health van mag is full DPS geen overbodige luxe. Als niets van dit alles werkt, gewoon lucy eerst nog eens killen voor je verder gaat want dan heb je ws gewoon te weining tranqshots.
Ja gewoon doen gaat sneller dan mining, dit is 1 keer aanklikken en je heb je herbsjarnotjuh schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:55:
[...]
DS Shoulders, Bloodfang Shoulders, Cloakje en Cloth pants meen ik... weer niks voor mijjarnotjuh schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:55:
[...]
Moeeh?![]()
Ik was tot 20:50 online gebleven, als ze me nodig hadden hadden ze maar moeten inviten...Heb aan meerdere mensen gevraagt wat er nog in moest, maar niemand die gaf er antwoord op dat er nog een mage inmoest.
Dusja, dat ik er niet bij was was niet mij schuld.
Chrommie nog down gekregen dus, loot?
Achja, ik ben er gelukkig naderhand nog in gekomen... een of andere lamme hunter moest weg.. kom maar op met de plek dan
Verwijderd
Tja, dat is lullig, gisteren hebben wij Chrommaggus voor het eerst gevloerdHydra schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:45:
Van het weekend hebben we voor 't eerst Nefarian gedowned! Helaas was ik er dus weer net niet bij
Jup, en we hebben m nu ook onder de knie. Magamdar is imo ideaal om discipline in de raid te krijgen, zodra we meerdere tranq shots hadden, en een beetje ervaring, lag die zonder veel moeite (en doden) om. En nu hopen dat we deze week ons succes door kunnen zetten en ook Golemagg neer kunnen krijgen.ReCreator schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:55:
[...]
Gebruiken jullie wel bossmod? Dat is toch wel makkelijk.. Magmadar vind ik een van de leukste bazen!
Als de tactiek werkt dan stelt het niks voorOp tijd weg zijn voor de fear is handig.. en de feartrinket is wel lekker.. Een Fearward op de MT kan ook handig zijn...
ja hoor, deze boss is een eitje als je de smaak te pakken krijgt, wij downen haar zonder deaths tegenwoordig (kan ook door onze betere equipment komen dan 2 maanden geleden thoughVerwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:55:
Heeft iemand nog een goede tip voor de spiderboss in ZG, Mar'li? Die b*tch wil maar niet neer hehe. Venoxis en Jeklik krijgen we nu met gemak neer (geen doden doorgaans) maar Mar'li en Mandokir gaan nog niet neer. Voor Mandokir hebben we nu eindelijk een full prot warrior en iets meer healing dus die proberen we deze week waarschijnlijk weer eens. Mar'li daarentegen krijgen we op 20% ofzo.
Heeft iemand nog tips?
Er zijn een paar dingen die je moet onthouden die de fight heel simpel maken, de Poison attack heeft een 30 yard range. Dat wil dus zeggen dat als je (net als bij magmadar) op max healing en dps range gaat staan je NOOIT een poison bolt op je dak moet krijgen. (met uitzonderingen daar naast gelaten ;P)
Het tweede punt is dat het netje gewoon geremoved kan worden met BoF, wat Blessing of Freedom is van een paladin. Een paladin met de guardians favor talent heeft een BoF van 16 seconden terwijl de cooldown 20 seconden is. Je kan hem dus de hele tijd up houden of casten op het moment dat nodig is (maar de range van blessing is laag dus je moet wel in range blijven)
Het laatste punt is inderdaad haar life drain, wat life drained van een target. Gewoon simpel weg kicken of counterspell en het word gestopt. (ze doet dit alleen in Troll vorm)
De fight gaat bij ons altijd zo:
De MT pullen de speaker en we rennen uit het spinnen gebied, Mar'li reset maar de speaker niet en die killen we (+ eerste spawn wave). Daarna gaan we in positie staan, de MT op max healing range, waar maakt niet echt uit. De eerste OT1 (Offtank) gaat tussen de healers/dps groep en de MT in staan en doet NIKS anders dan schieten tijdens de fights.
De OT2 (2e offtank) gaat bij de DPS/healer groepen staan en zorgt voor het tanken van de adds. Mages dps deze met AOE.
De fight begint redelijk makkelijk totdat ze roept: "Lord Hakkar, grant me your avatar" (of iets in die trand
Een healing pala moet zo snel mogelijk richting MT1 rennen en BoF casten zodat hij meteen verder kan met Tanken.
tis nu gewoon een kwestie van dit herhalen tot ze dood neer valt
Verder is het een kwestie van zo weinig mogelijk Poison bolts te hoeven cleansen aangezien dit een mana killer is.
No offense, maar dit is een MUST voor alle guildsDennism schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:57:
[...]
wat wel handing kan zijn voor een beginnende guild is 2 pallies die op magmadar die heal/mana juggement (of hoe het heet) uphouden..
Jugement of mana en Jugement of Light is ZO ontzettend goed omdat healing classes mana regennen als een bitch terwijl ze wanden, en mages en hunters amper OOM raken. Bij fights als raggie is het gewoon een must en word het 10x easier mana wise.
Ik speel zelf ook Alliance, maar ik vind dit dus jammer. De MT's moeten gewoon gaan leren om te gaan Stance dancen terwijl fearward gewoon een "life saver" is. Laat je MT een macro installeren die in Zerker stance gaat en Zerker rage activate zodat hij zelf ALTIJD zeker is dat hij immune to fear is.Altijd fearward op MT
Tis jammer dat je moet whipen omdat je tank niet weet wat hij moet doen als de dwarfen priest dood neer valt..!
[ Voor 15% gewijzigd door Wiebbe op 20-03-2006 11:14 ]
Hmm ja vind nou magmadar ook niet één van de moeilijkere bosses.
Wij zitten in een grappige situatie; we hadden eerst een raid met een andere guild, ging er goed en waren bij Ragnaros. Opeens vertellen ze ons dat ze er mee stoppen en hun eigen raids beginnen en dat ze ook wel mensen meenemen van onze guild. Nou dat was even lachen
Veel spelers weg, zelfs onze MT (waarvan ik nooit dacht het het zo'n schaap was) gelukkig zullen de meesten niet gemist worden. Van die mensen die epixx boven vrienden kiezen.
Anywho daar stonden we dus, mensen kwijt en geen raids meer. Duurde ons 3 maanden om van die meswond in onze rug te herstellen. Maar we zijn ook onze eigen raids begonnen (Cabal + Friends) En gaat nu wel redelijk, het grappige is dus dat de helft echte echte noobs zijn. Vol met green gear en geen idee hoe het moet in MC en de andere helft zit al bijna in volle tier 1.
Heb gister zelf 4e deel Earthfury opgepakt van Garr en we zijn nu al bij Gole in een klein maandje. Goed geen aplaus waardig omdat wij leiders (\o/) weten hoe het moet en we schoppen de gene eruit die gewoon niet luisteren/snappen/engels praten. Ookal lopen ze in green gear de meesten doen hun best en moeten gewoon wat bijgeschaafd worden
Wij zitten in een grappige situatie; we hadden eerst een raid met een andere guild, ging er goed en waren bij Ragnaros. Opeens vertellen ze ons dat ze er mee stoppen en hun eigen raids beginnen en dat ze ook wel mensen meenemen van onze guild. Nou dat was even lachen
Anywho daar stonden we dus, mensen kwijt en geen raids meer. Duurde ons 3 maanden om van die meswond in onze rug te herstellen. Maar we zijn ook onze eigen raids begonnen (Cabal + Friends) En gaat nu wel redelijk, het grappige is dus dat de helft echte echte noobs zijn. Vol met green gear en geen idee hoe het moet in MC en de andere helft zit al bijna in volle tier 1.
Heb gister zelf 4e deel Earthfury opgepakt van Garr en we zijn nu al bij Gole in een klein maandje. Goed geen aplaus waardig omdat wij leiders (\o/) weten hoe het moet en we schoppen de gene eruit die gewoon niet luisteren/snappen/engels praten. Ookal lopen ze in green gear de meesten doen hun best en moeten gewoon wat bijgeschaafd worden
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Verwijderd
Leuk, we zijn druk bezig met emps. 42% best try tot nu toe, nog een aardig eind te gaan.Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:37:
Emperors DOWN!
in het begin kan je best fear ward gebruiken als je wat meer ervaring hebt kan je best oefenen met stance dance .Wiebbe schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:10:
Ik speel zelf ook Alliance, maar ik vind dit dus jammer. De MT's moeten gewoon gaan leren om te gaan Stance dancen terwijl fearward gewoon een "life saver" is. Laat je MT een macro installeren die in Zerker stance gaat en Zerker rage activate zodat hij zelf ALTIJD zeker is dat hij immune to fear is.
Tis jammer dat je moet whipen omdat je tank niet weet wat hij moet doen als de dwarfen priest dood neer valt..!
offtopic: Lol kai.. wat doe je hier joh?Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:18:
[...]
Leuk, we zijn druk bezig met emps. 42% best try tot nu toe, nog een aardig eind te gaan.
Verwijderd
waarom zou ie vanavond gereset zijn?? dit gebeurd alleen op woensdagVerwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:00:
[...]
Tja, dat is lullig, gisteren hebben wij Chrommaggus voor het eerst gevloerden een 2 tries gedaan op Lord Viktor Nefarius, die schreeuw lelijkerd in UBRS bij Rend
. Helaas ging dat nog niet helemaal perfect fase 1. Maar goed vanavond zullen wij wel weer een poging op Nefarian gaan doen. Eens kijken of we daan fase 2 halen, mits de instance natuurlijk niet gereset is.
Verwijderd
KEN IK JOU?!
kusje
edit:
^- bored, duidelijk ....
^- bored, duidelijk ....
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 11:30 ]
Verwijderd
Heeeey Gim, tijd niet gezien volgens mij
Ja Emps dood was echt een enorme ontlading voor ons. We waren de hele avond al op het randje, paar keer onder de 40% en een keertje op 18% maar te weinig DPS dus Enraged (hallo 7k autohits meneer Vek'Nilash!) na 15 minuten.
Even de DPS slackers eruitgekegeld, betere en actievere mensen erin en BOEM heel zachtjes en stilletjes in 13 min en 43 seconden Emperors neergelegd. Wat een geweldig gevoel, 8ste Horde guild in Europe
En wat is de trash erna klote zeg he. Een Qiraji Champion die voor 1200 hit, om de 5 seconden van aggro switched en ondertussen Intimidating Shouts doet en van die Mindslayers met hun Mindcontrol en AoE mindflays
Verwijderd
woot gister vael down door ryfari op dunemaul na 13 try's totaal over 2 avonden
helaas tijdens razorgore stond ik niet in de ML lootlist gingen me judgement bindings:S
maar toch erg blij met vael op naar broodlord:)
trouwens nog een epic op de eerste trash mob daarna (we kregen er maar 1 van de 5 van het eerste pack nee:P)
helaas tijdens razorgore stond ik niet in de ML lootlist gingen me judgement bindings:S
maar toch erg blij met vael op naar broodlord:)
trouwens nog een epic op de eerste trash mob daarna (we kregen er maar 1 van de 5 van het eerste pack nee:P)
8ste Horde guild pas?
Zijn er zo weinig goede horde guilds ofzo? Want hij is toch al ruim 30 keer gekilled door verschillende guilds ofzo in Europa.
Maar als ik dan bij ons op Magtheridon kijk kan ik het me wel voorstellen.
4 alliance guilds en pas 2 horde, terwijl de 5e alliance guild alweer op 5% zit.
Zijn er zo weinig goede horde guilds ofzo? Want hij is toch al ruim 30 keer gekilled door verschillende guilds ofzo in Europa.
Maar als ik dan bij ons op Magtheridon kijk kan ik het me wel voorstellen.
4 alliance guilds en pas 2 horde, terwijl de 5e alliance guild alweer op 5% zit.
wijzelf zijn amper begonnen aan AQ40, maar ik heb wel een goede impressie wat de fight inhoud. (wowwiki ftw ;p). Maar hieruit kan ik niet opmaken wat de fight zoveel makkelijk moet maken voor Alliance dan voor Horde?
de Paladin/Shaman vergelijking hier is niet echt super boeiend met misschien op BoS na?
de Paladin/Shaman vergelijking hier is niet echt super boeiend met misschien op BoS na?
Verwijderd
Wat moet dat wel niet worden als Necropolis Naxrammax live word in een van de eerst volgende patchesVerwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:37:
[...]
Ja Emps dood was echt een enorme ontlading voor ons. We waren de hele avond al op het randje, paar keer onder de 40% en een keertje op 18% maar te weinig DPS dus Enraged (hallo 7k autohits meneer Vek'Nilash!) na 15 minuten.
Even de DPS slackers eruitgekegeld, betere en actievere mensen erin en BOEM heel zachtjes en stilletjes in 13 min en 43 seconden Emperors neergelegd. Wat een geweldig gevoel, 8ste Horde guild in Europe
En wat is de trash erna klote zeg he. Een Qiraji Champion die voor 1200 hit, om de 5 seconden van aggro switched en ondertussen Intimidating Shouts doet en van die Mindslayers met hun Mindcontrol en AoE mindflaysEn we hebben de trash verderop al even bekeken (rogue sneakte er doorheen) en daar staan ook al weer 2 van die Eradicators en een Anubisath Guard in een triootje
Als dat weer zo'n Defender is ben ik ff klaar met het spelletje. Gruwelijk moeilijke trash, brrr.

Gooi je dan WoW in de asbak
Hey ZoneseekVerwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:37:
[...]
En wat is de trash erna klote zeg he. Een Qiraji Champion die voor 1200 hit, om de 5 seconden van aggro switched en ondertussen Intimidating Shouts doet en van die Mindslayers met hun Mindcontrol en AoE mindflaysEn we hebben de trash verderop al even bekeken (rogue sneakte er doorheen) en daar staan ook al weer 2 van die Eradicators en een Anubisath Guard in een triootje
Als dat weer zo'n Defender is ben ik ff klaar met het spelletje. Gruwelijk moeilijke trash, brrr.
Klopt, tijdje niet meer gepost hier ^^
Grats op Emps man, wij vanavond hopelijk
Hehehe, die trash idd.. heb erover gehoord
Zit er niet echt op te wachten tbh
Je kan geen totems gebruiken, verder minder top Horde guilds dan Alliance guilds.Wiebbe schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:57:
wijzelf zijn amper begonnen aan AQ40, maar ik heb wel een goede impressie wat de fight inhoud. (wowwiki ftw ;p). Maar hieruit kan ik niet opmaken wat de fight zoveel makkelijk moet maken voor Alliance dan voor Horde?
Bosses in AQ40 zijn niet zo lastig, gelukkig wel lastiger dan ze eerst waren (Behalve Sartura en Emps dan die keihard zijn generfedVerwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:58:
[...]
Wat moet dat wel niet worden als Necropolis Naxrammax live word in een van de eerst volgende patchesVolgens Blizzard worden dat nog zwaardere Boss encounters dan in BwL en AQ 40.
Gooi je dan WoW in de asbak
Die trash valt wel mee hoor. Als je gewoon een beetje concentreerd gaat er niks mis, ok die groepen van 5 mobs daar gaan er zoiezo wel mensen op dood.
Verwijderd
Hey Gimbooze, waar zat jij al die tijd, of heb je ook een break genomen op WoW.Gimbooze schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:01:
[...]
Hey Zoneseek
Klopt, tijdje niet meer gepost hier ^^
Grats op Emps man, wij vanavond hopelijk(42% gister zoals al gezegd was, en veel te weinig dps in de raid gister, dus vanavond gaan we wat sterker hopelijk
)
Hehehe, die trash idd.. heb erover gehoord
Zit er niet echt op te wachten tbh
Idd, het was een tijd geleden dat ik jouw hier op het forum heb gezien.
Verwijderd
Wat ik van de horde guilds bij ons gehoord heb kan je totems op de stairs planten.Vincentio schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:02:
[...]
Je kan geen totems gebruiken, verder minder top Horde guilds dan Alliance guilds.
.
Dus toch nog beetje eezie mode.
mjah, ik heb net het filmpjes van Curse-gaming.org gedownload van de emperor fight, en daar planten ze inderdaad de totems rechts en links op de stairs..
Maar ze laten de fight echt easy lijken
[edit]
wat ik me nou afvraag is of een warlock tank echt nodig is, ik weet dat de Caster emp dikke damage gaat doen als er teveel mensen in melee range staan, maar in dit filmpje plompen ze gewoon 2 Tanks neer, kan je nog wel abilities gebruiken op de caster emp? (like sunder)
[edit]
wat ik me nou afvraag is of een warlock tank echt nodig is, ik weet dat de Caster emp dikke damage gaat doen als er teveel mensen in melee range staan, maar in dit filmpje plompen ze gewoon 2 Tanks neer, kan je nog wel abilities gebruiken op de caster emp? (like sunder)
[ Voor 42% gewijzigd door Wiebbe op 20-03-2006 12:19 ]
wat heeft het opgebracht..? puur interesse...Dionisos schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:05:
[...]
uhm, betreft maggie enzo.
de eerste 4 bosses:
luci
magmadar
gehennas
garr
zijn bij ons ALLEMAAL in de 2e try neergegaan.. gisteren dus garr neergekregen..
druid helm, felheart helm, en obsidian edged blade.. ik stond #1 met mn warrior, maar ik moest met mn priest komen
Verwijderd
Heb net een paar topics doorgenomen (zit op school heb de tijd
). En nu is mij opgevallen dat bijna geen 1 hunter zijn beastmastery talent tree upgrade, ik ben lvl 31 NE en heb tog wat puntjes daar ingedrukt. Met name def en live voor mn pet.
Nou wil ik graag weten of dit verstandig is geweest, het llijkt me wel nl......wou iig niet teveel in survival drukken...mischien humanoid slayin maar heb ik het dan ook wel mee gehad. Voor de rest alles in markmanship proppen iig de belangrijke talents!
En alsjeblieft laat beastmastery geen verkeerde keus zijn ^^
Nou wil ik graag weten of dit verstandig is geweest, het llijkt me wel nl......wou iig niet teveel in survival drukken...mischien humanoid slayin maar heb ik het dan ook wel mee gehad. Voor de rest alles in markmanship proppen iig de belangrijke talents!
Verwijderd
Niet voor levelen nee, dan is zo'n supertank geweldig. Maar voor "end-game" heb je niks aan dat beestje behalve een petpull (je pet op mobs afsturen zodat ze op jouw groep afkomen), dus dan zijn beastmastery talents ook niets.Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:25:
Heb net een paar topics doorgenomen (zit op school heb de tijd). En nu is mij opgevallen dat bijna geen 1 hunter zijn beastmastery talent tree upgrade, ik ben lvl 31 NE en heb tog wat puntjes daar ingedrukt. Met name def en live voor mn pet.
En voor PvP is het nog wel aardig meen ik, al genoeg casters horen vloeken over Bestial Wrath
Het is niet nodig, je kan de caster emp exploiten zodat hij gaat melee'en, maar voor healen blijft warlock tank toch het lekkerst, bovendien heeft hij zo makkelijk aggro. 2/3 searing pain's en je warlock heeft aggro.Wiebbe schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:17:
mjah, ik heb net het filmpjes van Curse-gaming.org gedownload van de emperor fight, en daar planten ze inderdaad de totems rechts en links op de stairs..
[edit]
Wij hebben een beastmastery specced Hunter en die gebruikt zijn pet gewoon bij elke boss fight en staat bijna altijd in de top 5 op de damage meters.Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:28:
[...]
Niet voor levelen nee, dan is zo'n supertank geweldig. Maar voor "end-game" heb je niks aan dat beestje behalve een petpull (je pet op mobs afsturen zodat ze op jouw groep afkomen), dus dan zijn beastmastery talents ook niets.
En voor PvP is het nog wel aardig meen ik, al genoeg casters horen vloeken over Bestial Wrath

[ Voor 28% gewijzigd door Vincentio op 20-03-2006 12:30 ]
Verwijderd
dan gaat het in andere realm stukken sneller zo lijkt het. op doomhammer heeft maar 1 allianceguild de twins verslagen en zijn er 3 guilds waarvan 1 horde die nu bij huhuran zijn. waaronder de guild waar ik in zit, inmiddels al 3de week nu, maar krijgen haar nog niet dood
Ik zit ook wel op de meest zieke server van Europa. Magtheridon.Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:33:
dan gaat het in andere realm stukken sneller zo lijkt het. op doomhammer heeft maar 1 allianceguild de twins verslagen en zijn er 3 guilds waarvan 1 horde die nu bij huhuran zijn. waaronder de guild waar ik in zit, inmiddels al 3de week nu, maar krijgen haar nog niet dood
Dit is zo gekomen omdat we een transfer realm zijn van Burning Legion en Shadowmoon en vooral vele high end PvE guilds getransfered zijn. (Meeste high end kwam van BL, waar al een aantal sterke guids zaten die ook beta hebben gespeeld.)
Bovendien stimuleer je elkaar zo heel erg en is PvP niet zo erg levendig.
[ Voor 10% gewijzigd door Vincentio op 20-03-2006 12:44 ]
Verwijderd
Wij hebben gewoon bijna geen totems staan. Geen Windfury, geen Str of Earth, geen Grace etc niets voor melee (omdat ze toch maar 15 seconden of zo in totem range staan, de limitaties van stationaire totems worden steeds meer zichtbaar...). Volgens mij hebben we wel Mana Spring en een goed geplaatste Mana Tide af en toe, die kan net in een hoekje op de trap zonder aggro begreep ik van onze Shams. Meer is het risico gewoon niet waard, voor je het weet heb je een kettingreactie met 15 van die rotbeesten die je healers gaan lastigvallen, en als je ze te dichtbij de Emps zet aggroed ie daarop ipv de dichtsbijzijnde persoon, dan tellen ze een totem als nummer 41 op de aggrolijst en dan is je hele aggrosysteem f'd up. Ze kunnen m'n rug op met dat "uitgebreide testen van end-game content"Wiebbe schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:17:
[edit]
Wij hebben gewoon de tanks zelf gebruikt ipv Warlocks. Beetje Shadow resist en die bolts hitten voor 2500 of zo, dat was makkelijk te doen met healen. We hebben geloof ik ook nog een amateurfilmpje gemaakt, als ik hem kan downloaden zet ik hem nog wel beschikbaar
Het gevecht is ook eigenlijk niet moeilijk. Het probleem is dat je geen fouten mag maken, want dan dondert alles in elkaar. Het is niet geluk zoals dat je of een Metor/Shadow Storm Defender hebt of een Thunderclap/Plague met Frost/Shadow reflect Defender (gegarandeerde wipe met die Plague bug). Ze gaan m.i. soms net iets te ver met de moeilijkheid maar het is aan de andere kant wel leuk dat je zo alert moet blijven itt Molten Snore of zo.
Mja Genjuros is in vergelijking met Magtheridon echt een dwergje. Begin v/d maand pas de gates open maar wij en Alterac Deviants zorgen nog wel voor een plekje op de ranklijst. Wij gingen overigens uit van de Raidprogress op de Raid and Dungeons forums, daar stonden dus 7 andere Horde guilds op bij Emperors.Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:33:
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 12:50 ]
The Gathering toch?Crowmeister schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:17:
Hmm ja vind nou magmadar ook niet één van de moeilijkere bosses.
Wij zitten in een grappige situatie; we hadden eerst een raid met een andere guild, ging er goed en waren bij Ragnaros. Opeens vertellen ze ons dat ze er mee stoppen en hun eigen raids beginnen en dat ze ook wel mensen meenemen van onze guild. Nou dat was even lachenVeel spelers weg, zelfs onze MT (waarvan ik nooit dacht het het zo'n schaap was) gelukkig zullen de meesten niet gemist worden. Van die mensen die epixx boven vrienden kiezen.
https://niels.nu
Verwijderd
doomhammer is er wel vanaf het begin bij, maar gaat gewoon niet zo snel 
na te gaan dat alleen maar 4alliance guilds neffy verslagen hebben (de 4de deed dat paar dagen terug) en maar 1of2 horde guilds.
verschil in guilds is zeer groot, 1 twins verslagen, 3 bij huhuran en daarna komt dus 1guild met neffy en geen AQ40 en dan komen we aan 1guild die razor dood heeft en daarna stuk of 10 die ragnaros net dood hebben.
verschil moet er zijn
na te gaan dat alleen maar 4alliance guilds neffy verslagen hebben (de 4de deed dat paar dagen terug) en maar 1of2 horde guilds.
verschil in guilds is zeer groot, 1 twins verslagen, 3 bij huhuran en daarna komt dus 1guild met neffy en geen AQ40 en dan komen we aan 1guild die razor dood heeft en daarna stuk of 10 die ragnaros net dood hebben.
verschil moet er zijn
Wij hebben 16 guilds met Nefarian op farm status.Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:01:
verschil moet er zijn
Magtheridon Raid progress
Nadeel is bij alliance de PvP. 1 uur ++ WSG en AB queues en 3/4 uur AV queues

Horde instant natuurlijk.
Wij hadden maggy als eerste op farm staan. Met een luisterende groep en een taktiek is het de makkelijkste baas van MC, tegenwoordig niet eens meer dode spelers nodig (soms gebeurt het toch wel:P). Vorige week rag voor het eerst down, dus we zijn niet fully epix geared. (gemiddeld zo'n 3 a 4 class set items). We zijn btw Horde.ReCreator schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:55:
[...]
Gebruiken jullie wel bossmod? Dat is toch wel makkelijk.. Magmadar vind ik een van de leukste bazen!
Als de tactiek werkt dan stelt het niks voorOp tijd weg zijn voor de fear is handig.. en de feartrinket is wel lekker.. Een Fearward op de MT kan ook handig zijn...
Garr is ook makkelijk btw, op de eerste echte try neer net als golemagg
Eigenlijk zijn de serpenten de lastigste (luci, gehen, shaz), op sulf na dan.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Verwijderd
Bij welk guild zit jij eigenlijk op Doomhammer?Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:01:
verschil moet er zijn
(Zit zelf bij Aquamarine (Alliance), een afsplitsing van We Die Alot)
Verwijderd
Mwoah, wij hebben MC nu helemaal op farm status staan, tegenwoordig word bij ons MC in een avond helemaal gecleared.nhimf schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:16:
[...]
Wij hadden maggy als eerste op farm staan. Met een luisterende groep en een taktiek is het de makkelijkste baas van MC, tegenwoordig niet eens meer dode spelers nodig (soms gebeurt het toch wel:P). Vorige week rag voor het eerst down, dus we zijn niet fully epix geared. (gemiddeld zo'n 3 a 4 class set items). We zijn btw Horde.
Garr is ook makkelijk btw, op de eerste echte try neer net als golemagg
Eigenlijk zijn de serpenten de lastigste (luci, gehen, shaz), op sulf na dan.
Verwijderd
Ik ben al blij dat we 2 à 3 bazen in ZG neer krijgen, laat staan MC bazen. Hoewel, ik verneem af en toe dat de eerste 4 MC bazen makkelijker zijn als sommige bazen in ZG. Welke MC bazen zijn vergelijkbaar met die uit ZG? Wij krijgen nu dus Venoxis/Jeklik en spoedig Mar'li goed neer, panther boss is ook een keer neergegaan (of was het tiger? ik was er niet bij helaas). Zouden we in MC ook een potje moeten kunnen breken of ... ? En onze MT heeft genoeg armor op zich en genoeg Fire Resistance (buffed iets van 250). Niet genoeg voor Raggie enzo maar die zien we de komende tijd toch niet.
Hoe moeilijk zijn die Core Hounds/Molten Giants? En droppen die een beetje redelijk vaak Core spullen? Owh ja, ik ga een keer niet mee naar UBRS en wat dropt er: Shadowcraft Tunic en een fscking Felstriker!!! Die wil ik zó graag hebben
Hoe moeilijk zijn die Core Hounds/Molten Giants? En droppen die een beetje redelijk vaak Core spullen? Owh ja, ik ga een keer niet mee naar UBRS en wat dropt er: Shadowcraft Tunic en een fscking Felstriker!!! Die wil ik zó graag hebben
Verwijderd
Full Nemesis eindelij, na weken zeuren op chrom dropte ie eindelijk zijn shoulders afgelopen vrijdag ;p
Nu is BWL meer een dkpfarm geworden, maar er zijn nog wat items die ik wil hebben (nelth/sotsf/band of dark dominion/forced concentration/dragon's touch maybe) maar die hebben allemaal niet zo'n high priority.
Nu maar bezig voor een leuke 1 hander voor strax twin emps, wel exalted nodig met cenarion circle voor mijn kris of unspoken names, beetje slechter dan clow of chrom, maar de moeite waard om te grinden, vooral omdta andere guildies claw of chrom meer nodig hebben dan ik atm ;p
Nu is BWL meer een dkpfarm geworden, maar er zijn nog wat items die ik wil hebben (nelth/sotsf/band of dark dominion/forced concentration/dragon's touch maybe) maar die hebben allemaal niet zo'n high priority.
Nu maar bezig voor een leuke 1 hander voor strax twin emps, wel exalted nodig met cenarion circle voor mijn kris of unspoken names, beetje slechter dan clow of chrom, maar de moeite waard om te grinden, vooral omdta andere guildies claw of chrom meer nodig hebben dan ik atm ;p
core hounds en molten giants zijn echt lachertjes, De zerkers in Zul Gurrub zijn veel moeilijker (en die zijn al easy
) dan molten giants. Giants komen altijd met ze 2en en hebben een AOE aanval. Verder doen ze echt helemaal niks. Dus gewoon MT healen en gaan met die DPS.
Zerker doen nog thunderclap (zelfde principe als die giants) en een hele dikke AOE fear waarna ze gaan rampagen.
Hondjes kunnen in het begin zeer vervelend zijn, hebben een snelle respawn, (17 minuten ofzo) en een random AOE aanval. Dingen als Stun en confusion kunnen een raid snel whipen, zeker in het begin van MC.
Tis gewoon een kwestie van leren vechten, wij pullen tegenwoordig rustig 2 giants en een hondje, en dan nog een firelorderbij ofzo
De bazen zijn een heel ander verhaal, de bazen ZG heb je volledige aandacht van je raid voor nodig, zeker omdat je maar 20 man hebt moet elke speler zijn ding doen. Bij moltencore is het meestal ZZzZzZ bij de bazen. De bazen zelf doen meestal niet echt boeiende damage en qua events hebben ze geen fase's enzo.
Als je mensen kunnen opletten bij ZG bazen en hun ding doen, ben je zeker weten klaar voor MC bazen..
Zerker doen nog thunderclap (zelfde principe als die giants) en een hele dikke AOE fear waarna ze gaan rampagen.
Hondjes kunnen in het begin zeer vervelend zijn, hebben een snelle respawn, (17 minuten ofzo) en een random AOE aanval. Dingen als Stun en confusion kunnen een raid snel whipen, zeker in het begin van MC.
Tis gewoon een kwestie van leren vechten, wij pullen tegenwoordig rustig 2 giants en een hondje, en dan nog een firelorderbij ofzo
De bazen zijn een heel ander verhaal, de bazen ZG heb je volledige aandacht van je raid voor nodig, zeker omdat je maar 20 man hebt moet elke speler zijn ding doen. Bij moltencore is het meestal ZZzZzZ bij de bazen. De bazen zelf doen meestal niet echt boeiende damage en qua events hebben ze geen fase's enzo.
Als je mensen kunnen opletten bij ZG bazen en hun ding doen, ben je zeker weten klaar voor MC bazen..
[ Voor 23% gewijzigd door Wiebbe op 20-03-2006 13:43 ]
Gisteren maar weer lekker een ritje Scholo gedaan (geen raid 's avonds, alleen 's middags naar ZG maar was nog gesaved. Wilde met een vriendin naar UBRS, maar was geen plaats meer) met twee guildies en een pickup. Groep met twee pally's (ik en guildie), twee priests, twee druids, twee rogues (één guildie) en een mage. Ik dus tanken. ^^ In totaal drie man dood de hele run doordat ze te dicht bij stervende mobs in de lorekeepers room bleven staan en een paar AoE's kregen. Pally lootte LF bracers en helm (ging van 2/4 naar 4/4 ^^) en guildie rogue lootte SC boots, dus twee man blij. Ik heb m'n dark runes die ik nodig had en vriendin lootte in UBRS haar tweede epic, Sash of Mercy. Leuk avondje dus. 
ZG raid zaterdag verliep kl*te. Eerst twee whipes op batboss. Eerste keer tankte de MT op een compleet andere plaats dan vooraf aangewezen was, waardoor healers zo'n beetje door de adds moesten komen om te gaan healen. Tweede keer werd er al gepulled terwijl er nog een aantal mensen AFK waren, halve raid was al dood toen ik terugkwam.
Toen wilde de meesten richting snake boss, dus daarheen. Ook daar een pull terwijl nog niet iedereen klaar was, dus liepen er een paar mensen naar buiten waardoor Veno weer eens bugged raakte. Een deel wilde toen (23:15, we waren rond 20:30 begonnen maar wat ander gedoe tussendoor. Tank die vlak voor eerste bat pull ging eten, kick kreeg waarna een andere warrior weer moest komen, etc) de instance resetten, maar daar heb ik voor bedankt.
Had samen met de GL ook nog een Hide of the Wild voor iemand gemaakt die teleurgesteld was, als soort van opkikkertje. Vroeg nog aan de GL of ze er al geen had (resto druid, al tijden 60), volgens hem niet. Wilde dat ding gisteravond gaan overhandigen, dus loop die kant op en inspect nog even voor de zekerheid (ze had nog niks door), bleek dat ze er dus al wel een had. ^^ Ding heeft me in totaal zo'n 200g gekost, heb 'm voor 300g kunnen verkopen.
Ook Warlords Deck en Beaststalker Belt kunnen verkopen voor respectievelijk 262g en 70g, dus heb nu zo'n 600g.
ZG raid zaterdag verliep kl*te. Eerst twee whipes op batboss. Eerste keer tankte de MT op een compleet andere plaats dan vooraf aangewezen was, waardoor healers zo'n beetje door de adds moesten komen om te gaan healen. Tweede keer werd er al gepulled terwijl er nog een aantal mensen AFK waren, halve raid was al dood toen ik terugkwam.
Had samen met de GL ook nog een Hide of the Wild voor iemand gemaakt die teleurgesteld was, als soort van opkikkertje. Vroeg nog aan de GL of ze er al geen had (resto druid, al tijden 60), volgens hem niet. Wilde dat ding gisteravond gaan overhandigen, dus loop die kant op en inspect nog even voor de zekerheid (ze had nog niks door), bleek dat ze er dus al wel een had. ^^ Ding heeft me in totaal zo'n 200g gekost, heb 'm voor 300g kunnen verkopen.
Verwijderd
hehe, me oude guild, nouja ook weer ruim een half jaar geledenVerwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:19:
[...]
Bij welk guild zit jij eigenlijk op Doomhammer?
(Zit zelf bij Aquamarine (Alliance), een afsplitsing van We Die Alot)
zit nu in Dark Dominion, ben Rea (warrior60) en heb Joane (rogue60) in Killing Time zitten.
Tja het is natuurlijk leuk van blizzard al die nieuwe content, maar als ze dan allemaal nieuwe gevechten bedenken waar je geen totems kan plaatsen, omdat je alleen maar moet rennen (Ossirian) of dat je eigenlijk geen totems kan plaatsen vanwegen aggro issue’s is het toch wel heel duidelijk dat de shaman veel minder is in pvE dan de paladin. Het grote probleem van die totems is gewoon de beperkte range en ze duren ook maar 1 tot 2 minuten, dus je moet ze steeds opnieuw casten tijdens een gevecht en dan maar hopen dat je party niet uit de range loopt
Ik mag toch hopen dat ze dit met de nieuwe shaman revamp toch gaan aanpakken, maar goed in patch 1.11 zijn de mages aan de beurt, dus dit zal nog wel een aantal maanden duren. Tot die tijd hebben alliance guilds het in de meeste boss gevechten het gewoon iets makkelijker dan de Horde
Ik mag toch hopen dat ze dit met de nieuwe shaman revamp toch gaan aanpakken, maar goed in patch 1.11 zijn de mages aan de beurt, dus dit zal nog wel een aantal maanden duren. Tot die tijd hebben alliance guilds het in de meeste boss gevechten het gewoon iets makkelijker dan de Horde
Verwijderd
Hmm, voor grinden heb je hem nodig maar ook in raids is die veelvuldig handig. Inderdaad voor pulls (Geddon, Shazzrah), hij kan sons tanken bij Ragnaros (wel even Fire-resist geven), fireballcatcher bij Golemagg, dps bij Vael, Ebonroc, Nefarian en veel MC-bosses, in de 20-man instances als offtank (Nature-resist geven, zowel in ZG al AQ20 handig) en nog veel meer. Een hunter die zijn pet nooit gebruikt gimped zichzelf. En dan heb ik het alleen nog maar over PvE ;-)Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:28:
[...]
Niet voor levelen nee, dan is zo'n supertank geweldig. Maar voor "end-game" heb je niks aan dat beestje behalve een petpull (je pet op mobs afsturen zodat ze op jouw groep afkomen), dus dan zijn beastmastery talents ook niets.
Hehe geef mij maar een pet die een paar seconden op m'n iceblock in staat te hakken dan een aimed shot die 80% van m'n HP wegknalt.Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:28:
[...]
Weet je, hunters kunnen BW en aimed shot tegelijk hebben.The Realone schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:01:
[...]
Hehe geef mij maar een pet die een paar seconden op m'n iceblock in staat te hakken dan een aimed shot die 80% van m'n HP wegknalt.
je moet 40 kunnen laten luisteren en bij elkaar krijgen voor de rest is mc niet extreem moeilijk zolang iedereen goed luistert dat is vaak het grote probleem.Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:33:
Ik ben al blij dat we 2 à 3 bazen in ZG neer krijgen, laat staan MC bazen. Hoewel, ik verneem af en toe dat de eerste 4 MC bazen makkelijker zijn als sommige bazen in ZG. Welke MC bazen zijn vergelijkbaar met die uit ZG? Wij krijgen nu dus Venoxis/Jeklik en spoedig Mar'li goed neer, panther boss is ook een keer neergegaan (of was het tiger? ik was er niet bij helaas). Zouden we in MC ook een potje moeten kunnen breken of ... ? En onze MT heeft genoeg armor op zich en genoeg Fire Resistance (buffed iets van 250). Niet genoeg voor Raggie enzo maar die zien we de komende tijd toch niet.
Core hounds en giants zijn niet echt moeilijk maar die droppen minimaal fiery en lava cores.
De hondjes leveren wel eens een lava core op maar eigenlijk altijd core leather.
Pas de flamepacks leveren leuke fiery en lava cores op.
Maar je hebt wel altijd kans op random epics van de trash mobs das ook leuk.
Luci kan best lastig zijn voor een beginnende guild, en zonder tranq shot is magdamar onmogelijk als je net begint.
Het lastigste gedeelte is denk ik als je start in mc en je hebt 2 firelords rechts van de brug staan die kan je moeilijk separaat pullen en als je ze beide krijgt kan je als start guild beter eruit rennen.
ps extinum die hide of the wild had ik nog wel willen kopen
Heb wel van het weekeind eindelijk mn beast deck maar gekocht voor 450.
[ Voor 6% gewijzigd door MantaMania op 20-03-2006 14:08 ]
Hmmjah, natuurlijk is het een must bij rag en BWL enzo, maar wij hebben het echt niet meer nodig op de normale bosses. terwijl dit voor een beginnede guild erg handig kan zijn, en er vaak niet aan gedacht wordt, vond het waard het even ter sprake te brengen.Wiebbe schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:10:
No offense, maar dit is een MUST voor alle guilds
Jugement of mana en Jugement of Light is ZO ontzettend goed omdat healing classes mana regennen als een bitch terwijl ze wanden, en mages en hunters amper OOM raken. Bij fights als raggie is het gewoon een must en word het 10x easier mana wise.
[...]
Ik speel zelf ook Alliance, maar ik vind dit dus jammer. De MT's moeten gewoon gaan leren om te gaan Stance dancen terwijl fearward gewoon een "life saver" is. Laat je MT een macro installeren die in Zerker stance gaat en Zerker rage activate zodat hij zelf ALTIJD zeker is dat hij immune to fear is.
Fear ward is uiteraard geen must, maar wel erg handing om encounters te leren, stance dancen is verder in MC nergens nodig, dus ook niet echt nuttig om uitgebreid te gaan leren terwijl de raid loopt te whipen. Stance dance leren kun je beter later doen als de encounter op farm is zoals eerder gezegt in dit topic.Zelfs ony hebben wij de eerste keer gekilled dit weekend zonder te hoeven stance dancen, ze ging down op de 6de try overal, en dat was de 2de serieuze try. Daarvoor hadden we last mensen te motiveren om de key halen, zodat we de eerste 4 tries met 24 man moesten doen. deze keer kwamen we met 40 aanzetten, en had ze de eerste try al down gemoeten, echter 1 ongelukkige fear gelijk bij het landen verneukte de try toen iemand met lag the whelp cave ingestuurd werd en met 40 whelps oid terug kwam.
2de try ging goed totdat we dachten dat ze bugged was, ze bleed maar in phase 2 en landde pas op 22%. Hierna werd ze perfect opgepakt en gekilled met maar 5 doden ofzo. Loot was niet al te spannend, wrath en druid helm, en cornerstone grimoire en de sinew voor 1 van onze hunters.
Nu moet alleen rag nog down voor ons en dan kunnen we eens verder gaan kijken wat BWL te brengen heeft
Dit weekend ook weer 2 drops gepakt op mijn warrior, Legplates of might en helm of Wrath. Mijn warrior begint eindelijk een beetje vorm te krijgen met zijn tanksetje. Hoewel ik erg pech heb met DPS drops in MC en ZG, OEB pas 1x gedropped in 4 maand, QS ring maar 2x, Flameguards nog 0x
Mijn warrior -> http://wow.allakhazam.com/profile.html?575265
Hehe, dan had je gisteravond rond een uur of negen in IF moeten zijn.MantaMania schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:06:
ps extinum die hide of the wild had ik nog wel willen kopennou ja heb nu de helft van de spullen al bij elkaar met mn priest.
Heb wel van het weekeind eindelijk mn beast deck maar gekocht voor 450.
Dit topic is gesloten.