O das bij ons dagelijks nog hoorDinX schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:48:
[...]
Lang leve de oude TM <> SS zerg.
* DinX mist dat
Anoniem: 96292
'T enigste leuke aan WoW is de test server op dit moment. Iedereen heeft wel gelijke gear, en je ziet veel beter wie ook een betere speler is.
Voor de rest mag al die raid crap wel weg IMHO.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 96292 op 17-03-2006 13:27 ]
Vaag...
http://img129.imageshack.us/img129/3664/wierd9cm.jpg
Da's mijn mailbox. Geen flauw idee wie did gedaan heeft, maar het is een leuke verassing
Da's mijn mailbox. Geen flauw idee wie did gedaan heeft, maar het is een leuke verassing
https://niels.nu
lijkt op iemand die zijn account heeft gedelete nadat hij al zijn shit gedissed heeftHydra schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:31:
Vaag...
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Owja, natuurlijk gaan we nog geregeld wipen vanavond. Maar het is vrijdag, dus mensen kunnen langer blijven. Ik hoop vanavond maar ik verwacht dat het zaterdag of zondag wordt. Maar als je verwacht dat men wel 15min hun koppies erbij kunnen houden moet het toch geen probleem zijn. Maarjah zoals elke guild zitten er ook bij ons een paar 'slackers' tussen.Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:04:
[...]
Euhh... Verkijk je er niet op hoor ;p Tis wel bijna 15 minuten volledige concentratie voor alle 40 in je raid, en als er wat mis gaat dan domino'd al snel de hele raid in elkaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Boely op 17-03-2006 14:06 ]
Welk?
Anoniem: 114186
Dat heb je zelf gedaanHydra schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:31:
Vaag...
Dit gebeurd als jij naar iemand spullen hebt gestuurd, en die char daarna gedelete is... Dan blijven de items heel lang in het postsysteem dolen. Die moeten dan eerst expiren bij die mailbox van die gedelete char, en dan moeten de items tijdens een servermaintenance (als ze gevonden worden) teruggestuurd worden. Dit duurt dus minimaal 1 maand (aangezien mail zo lang duurt voordat het unopened expired).
Omdat die char dan gedelete is, is de afzender 'Unknown'. Ik heb dit zelf ook een paar keer gehad.
Maar het zijn dus je eigen items die jij naar iemand gestuurd hebt, maar die nu niet meer bestaat.
inderdaad dat heb ik ook al eens gehad met alts enzo waar je dan wat spullen heen stuurt maar nooit meer opent en dan heb je ineens al die troep weer terug.Anoniem: 114186 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:52:
[...]
Dat heb je zelf gedaan.
Dit gebeurd als jij naar iemand spullen hebt gestuurd, en die char daarna gedelete is... Dan blijven de items heel lang in het postsysteem dolen. Die moeten dan eerst expiren bij die mailbox van die gedelete char, en dan moeten de items tijdens een servermaintenance (als ze gevonden worden) teruggestuurd worden. Dit duurt dus minimaal 1 maand (aangezien mail zo lang duurt voordat het unopened expired).
Omdat die char dan gedelete is, is de afzender 'Unknown'. Ik heb dit zelf ook een paar keer gehad.
Maar het zijn dus je eigen items die jij naar iemand gestuurd hebt, maar die nu niet meer bestaat.
Kan het niet zijn dat jij het naar een oude guild bank char hebt gestuurd ofzo die niet meer actief is en dat het nu allemaal terug komt?
Haha, iedereen speelt een andere class op de test server man, je ziet dus helemaal niet wie een betere speler is.Anoniem: 96292 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:27:
'T enigste leuke aan WoW is de test server op dit moment. Iedereen heeft wel gelijke gear, en je ziet veel beter wie ook een betere speler is.
En trouwens, het beste horde pvp team bij ons doet helemaal niet aan raiden, en verslaat teams die Nef op farm status hebben.
Skill > Gear
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dat bestand staat er dus helemaal nietye-roon schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 00:15:
delete die file dan, backup voor zekerheid, maar alst blizzard file is, dan plaatst ti automatisch de goede er
en anders WTB/WDF mappen deleten, wel eerst de mappen van servers/players er uit halen en later trug zetten, anders kan je heel je interface weer opnieuw in gaan stellen
Nee duh, dat weet ik ook wel. Ik heb zelf vaak genoeg van een low alt m'n spul gevendorred en het geld gemailed, dan krijg je zo'n mailtje. Punt is dat dat voor enkele tientallen gold aan spul is, en ik geen idee heb wie het gedaan heeft.-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:44:
lijkt op iemand die zijn account heeft gedelete nadat hij al zijn shit gedissed heeft
Nee, dat is het punt dus, dat heb ik NIET zelf gedaan. Ik heb maar 1 enchanter, en ik heb nooit dergelijke hoeveelheden zooi naar iemand gestuurd. Ik heb wel wat shards e.d. naar m'n AH alt gestuurd, maar die bestaat nog, en die heeft dat spul ook gewoon geAHed.
Mijn guess is dat iemand z'n char heeft gedelete, en z'n zooi naar mij heeft gestuurd. Alleen geen idee of het opzettelijk was of niet. Anyway, ik heb nu een paar dagen gewacht, geen mailtje gekregen dat het een fout was, en heb alles dus maar op de AH gezet
[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 17-03-2006 14:36 ]
https://niels.nu
ja man we geven gewoon iedereen lvl 1 grey armor en wapens, dan kan je tenminste zien wie skill heeftAnoniem: 96292 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:27:
en lvl 60 grote bullshit gewoon lvl 1 blijven
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Anoniem: 170950
Nou wat je leuk vind, had geprobeert om een 5 man scholo run te doen maar dit was geen suc6.Anoniem: 96292 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:27:
De lag maakt het haast onmogelijk om te spelen, plus dat het merendeel van de players enkel ogrimar willen raiden waardoor die world server down klapt.
Het overgrote deel van de spelers lult in hun eigen taal en vertikken het om gewoon ff engels te praten.
En dan nog het feit dat een heleboel mensen een char uitproberen en geen drol van het char snappen.
Zodoende de 5 man scholo run had ik een pala die dacht dat hij er voor de dps was, sufferds rende eerst in die room met die 6 groepen naar binnen dus die summoners gingen braaf skellies summonen, en terwijl ik daar langzaam oom begon te raken zag ik deze imbalin stoer met een full manabar met zijn mace een undeath attacken.
Nee erg veel lol op die test server ben ik nog niet tegengekomen.
spirit of redemtion is wel erg cool btw.
hehe ik zat al op zo'n antwoord te wachten
Maar nog 2 lvl's en dan zal ik je ook wel tegen gaan komen in Bg
[ Voor 17% gewijzigd door Hom3r op 17-03-2006 14:44 ]
Anoniem: 93525
Als je ranged bent ja.On_E schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:03:
Grappig is dat, toen de TM/SS zerg dagelijks aan de gang was vond niemand er wat aan, en nu het er niet meer is vond iedereen het ineens fantastisch.
Tip : Doe Alterac Valley, exact hetzelfde...
Anoniem: 167097
Dat is bijna 200g daarHydra schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:31:
Vaag...
correctie, op jouw realm is dat voor bijna 200g
w00t, als ze bij mij nou eens wat Arcanite Bars in mn postvakje dedenHydra schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:31:
Vaag...
arcanite bars heb je nooit genoeg, ik zat ff naar die thunderfury / sulfuras te kijken aangezien we nu mc zo goed als op farm hebben en starten in bwl maar wat een hoeveelheid heb je daar voor nodig.superbassie schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:04:
[...]
w00t, als ze bij mij nou eens wat Arcanite Bars in mn postvakje deden
Wat word er in de meeste guilds gedaan met die thunderfury? geven jullie die aan de main tank of aan een dual wield dmg warrior?
Ik ben zelf leider van de mc groep en heb ongeveer gelijke gear met onze main tank ben ook altijd backup tank en ik vind niet dat ik "minder" recht heb op thunderfury.
Maar hoe denken jullie daarover?
En ja ik weet dat thunderfury nog wel even duurt ivm die elementium ores enzo maar vond het leuk om me erin te verdiepen.
Legendary lijkt met niet iets wat je met dkp rolt toch?
Anoniem: 114195
Of wat Gromsblood, ik moet nog twee Flasks of the Titans maken voor mijn nieuwe Titanic Legplates in 1.10superbassie schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:04:
[...]
w00t, als ze bij mij nou eens wat Arcanite Bars in mn postvakje deden
*edit* Deze us: http://www.wowguru.com/db/items/titanic-leggings-id22385/
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 17-03-2006 16:24 ]
same here, mijn doel is ook om Thunderfury te halen, en als je dat doel hebt kun je er niet vroeg genoeg mee beginnenMantaMania schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:21:
[...]
arcanite bars heb je nooit genoeg, ik zat ff naar die thunderfury / sulfuras te kijken aangezien we nu mc zo goed als op farm hebben en starten in bwl maar wat een hoeveelheid heb je daar voor nodig.
Wat word er in de meeste guilds gedaan met die thunderfury? geven jullie die aan de main tank of aan een dual wield dmg warrior?
Ik ben zelf leider van de mc groep en heb ongeveer gelijke gear met onze main tank ben ook altijd backup tank en ik vind niet dat ik "minder" recht heb op thunderfury.
Maar hoe denken jullie daarover?
En ja ik weet dat thunderfury nog wel even duurt ivm die elementium ores enzo maar vond het leuk om me erin te verdiepen.
Legendary lijkt met niet iets wat je met dkp rolt toch?
Maintank heeft imo meer 'recht' op thunderfury. Mits hij zelf genoeg voor de guild gedaan heeft en er niet pas bij is.
Voor dual-wield dmg warrior gaat Thunderfury teveel agro trekken van de MT af lijkt mij.
Anoniem: 169853
thunderfury, awel, de bindings worden in mijn guild voor dkp gegeven. een normaal item bij ons is zoon 80-120dkp, 1 binding iss 300dkp.
nu hebben we er 3 rondlopen met 1 binding (waarvan ik 1), dit omdat we er 2 van garr hebben en toen de ander dropte waren die 2 personen niet aanwezig. die 3 hebben nu natuurlijk wel voorrang op de andere binding.
enja, het zijn 3 def build warriors die het hebben. maarmaakt eigenlijk niet heel veel uit.
nu hebben we er 3 rondlopen met 1 binding (waarvan ik 1), dit omdat we er 2 van garr hebben en toen de ander dropte waren die 2 personen niet aanwezig. die 3 hebben nu natuurlijk wel voorrang op de andere binding.
enja, het zijn 3 def build warriors die het hebben. maarmaakt eigenlijk niet heel veel uit.
das dus lastig wanneer heeft een mt genoeg voor de guild gedaan tov bv een dmg warrior of de raid leider die ook graag die thunder fury wiltaddictive schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:26:
[...]
same here, mijn doel is ook om Thunderfury te halen, en als je dat doel hebt kun je er niet vroeg genoeg mee beginnen
Maintank heeft imo meer 'recht' op thunderfury. Mits hij zelf genoeg voor de guild gedaan heeft en er niet pas bij is.
Voor dual-wield dmg warrior gaat Thunderfury teveel agro trekken van de MT af lijkt mij.
[ Voor 4% gewijzigd door MantaMania op 17-03-2006 16:42 ]
Paladin, dude, paladinMantaMania schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:40:
[...]
das dus lastig wanneer heeft een mt genoeg voor de guild gedaan tov bv een dmg warrior of de raid leider die ook graag die thunder fury wilt(wie niet eigenlijk)
Thunderfury is een rogue zwaard. Geen discussie.
Op stormscale hadden we een guild (SOTA) die hadden 4 rogues rond huppelen met Thunderflurry.
Was ook geen wonder dat die rag al ruim voor de eerste sons dood hadden
Maar imo, degene die er 300 dkp voor over heeft en het geld ervoor wil grinden om er 1 te hebben mag hem van mij meenemen.
Ik zal niet zeggen dat een tank er meer recht op heeft als een rogue.
Was ook geen wonder dat die rag al ruim voor de eerste sons dood hadden
Maar imo, degene die er 300 dkp voor over heeft en het geld ervoor wil grinden om er 1 te hebben mag hem van mij meenemen.
Ik zal niet zeggen dat een tank er meer recht op heeft als een rogue.
Hahaha. Geen discussie.QuarK schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:48:
Thunderfury is een rogue zwaard. Geen discussie.

TF is hard generfed en sinds de nerf is hij het voor rogues imo niet meer waard. Die moeten het van hoge gem. dmg hebben voor de instant SS hits. De proc was zo goed dat hij de veel lagere SS hits meer dan compenseerde maar dat doet hij nu niet meer.
Voor MTs is het imo nog steeds een prachtwapen, en ik gok zo voor DW warriors ook nog steeds.
Voor MTs is het imo nog steeds een prachtwapen, en ik gok zo voor DW warriors ook nog steeds.
Bnet pindle#2913
zeker waar ja, een warrior heeft er echt niet meer recht op, maar voor aggro houden is ie denk wel goed.
voordeel bij mijn guild, de warriors hadden toch meer dkp, dusja, das dan simpel
leuke bijkomstigheid, ik heb de binding die de andere 2 iet hebben, dus heb nog altijd kans
en bij ons lijken bindings sneller te droppen dan sommige andere items, zoals dat bv de pauldrons of might als laatste in augustus gedropped is. maja, ik mag nog steeds hopen op een binding
voordeel bij mijn guild, de warriors hadden toch meer dkp, dusja, das dan simpel
leuke bijkomstigheid, ik heb de binding die de andere 2 iet hebben, dus heb nog altijd kans
Nou aggro houden ligt niet echt aan het wapenAnoniem: 169853 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 17:23:
maar voor aggro houden is ie denk wel goed.
nee, maar kan wel helpenAnoniem: 170950 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 17:45:
[...]
Nou aggro houden ligt niet echt aan het wapen
Meerdere mobs? Een warrior met TF zit in een guild die al even met BWL bezig is. Ik denk niet dat hij nog echt veel zin heeft om ubrs / scholo etc in te gaan. Dus die extra mobs bezig houden is onzin.
hmz, ga eens in BWL kijken (adds bij Razor, goblins, Neffy) en zelfs in AQ40, neem nou Frankiss
Nef weet ik nog niet : ) maar die goblins zijn ook niet zo spannend, razorgore trash ook niet
vanavond weer MC doorkruisen.. instance is gereset dus luci, magmadar en gehannes gaan neer...
uhm, klein probleempje.. hulp nodig..
in mijn guild heb ik 2 lvl 60 chars. bootje en blondje..
warrior en priest. nu moest ik mijn main uitkiezen in de guild. de char, die ik dus meeneem naar MC/ZG enzo..
ik heb mijn warrior gekozen, omdat er 21 warriors zijn, en 13 priests. als er priests tekort zijn, kan ik dus met mn priest komen, en anders met mn warrior.. we hebben een schema opgesteld, waarin iedereen aan de beurt komt.. nu ben ik dus met mn warrior aan de beurt, maar ik moet met mn priest komen, omdat we priests tekort hebben..
wat moet ik nu doen, als er een warrior item valt..? ik ga em niet need-en als het dkp is (of dkp bieden ofzo..) maar ik sta op #1 met DKP op mn warrior... ik vind het dus klote, als er might chest valt en ik ben op mn priest. zou ik compensatie kunnen vragen, en zo ja, hoe?
warrior en priest. nu moest ik mijn main uitkiezen in de guild. de char, die ik dus meeneem naar MC/ZG enzo..
ik heb mijn warrior gekozen, omdat er 21 warriors zijn, en 13 priests. als er priests tekort zijn, kan ik dus met mn priest komen, en anders met mn warrior.. we hebben een schema opgesteld, waarin iedereen aan de beurt komt.. nu ben ik dus met mn warrior aan de beurt, maar ik moet met mn priest komen, omdat we priests tekort hebben..
wat moet ik nu doen, als er een warrior item valt..? ik ga em niet need-en als het dkp is (of dkp bieden ofzo..) maar ik sta op #1 met DKP op mn warrior... ik vind het dus klote, als er might chest valt en ik ben op mn priest. zou ik compensatie kunnen vragen, en zo ja, hoe?
tis niet spannend, maar kan het wel vergemakkelijkenImdaMned schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 19:10:
Nef weet ik nog niet : ) maar die goblins zijn ook niet zo spannend, razorgore trash ook niet
vandaag door kloot horde disornorbel kill ging precies naast een civilian staan
.
o ja punt 2 werkt een dual core goed met wow?, zonder problemen zoals ze dat met bf2 hebben?
o ja punt 2 werkt een dual core goed met wow?, zonder problemen zoals ze dat met bf2 hebben?
Anoniem: 147917
Dat van die DK is wel balen ja, had ik ook ooit eens , was ik samen met een vriend een npc van horde aan het killen, had hij een evade bug en kreeg alleen ik een DK maar bekijk het van de goede kant, het staat opzich nog wel mooi ook somsremcio schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 20:07:
vandaag door kloot horde disornorbel kill ging precies naast een civilian staan.
voor zover ik weet werkt wow gewoon met dual core maar dat kan ik niet garanderen
nog maar eens verder uitzoeken, moet juist systeem voor iemand anders samenstellen. moet wel ff zeker weten voordat ik hem laat zien wat ie het beste kan doen. want hij speelt zelf dagelijks wow, en dan krijg ik de schuld voor de instabieliteit.Anoniem: 147917 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 20:17:
[...]
Dat van die DK is wel balen ja, had ik ook ooit eens , was ik samen met een vriend een npc van horde aan het killen, had hij een evade bug en kreeg alleen ik een DK maar bekijk het van de goede kant, het staat opzich nog wel mooi ook soms
voor zover ik weet werkt wow gewoon met dual core maar dat kan ik niet garanderen
Hebben ze bij jullie dan een verplichting dat je frost moet zijn in MC?? damz dat suckt...jarnotjuh schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:30:
[...]
Wij moeten het juist hebben van spellpower gear.
Ik hoop niet dat je doelt op frozen/arcane/fiery wrath. De blue's uit highlvl instances zijn nog wel leuk.
Dragonrider boots, skyshroud leggings, thuzadin sash, die cap die van strat baron valt, 1 baas voor die dikke stitches, en nog wel meer leuke items kan je daar krijgen.
Probeer AUB niet je stats te gimpen, omdat je er werkelijk niets mee opschiet, /ervaring
Ik heb nu ongv +150 spelldmg(misschien nog wel meer), en je kan het wel aardig merken hoor.
Probeer gewoon voor stats+spelldmg gear te gaan, of critgear mocht je fire zijn en een scorch build hebben.
Ik wou echt dat ik me scorch build met 25 % crit weer terug had... maarja, dan zit er geen bwl/mc meer in voor mij...
Om nou voor 1 type mob in MC waar je geen firedmg op kan doen mensen te verplichten frost te speccen getuigd niet echt van inzicht in andere classes...
Dat ene type is natuurlijk de fire elemental (incl Ragnaros, das nou eenmaal een hele grote elemental).
Bij ons zijn er 2 fire magi, 1 arcane, 1 elememtal, en de rest is frost. Eenieder heeft netzoveel recht op een raid plek als de ander.
Het enige waar echt naar gekeken wordt bij ons (op dit moment en ik verwacht dat dat in de toekomst ook wel weer gaat los lopen) is imp Blizzard bij Nef vanwegen CC redenen.
3/3 arcane subtelty wordt ook wel gewaardeerd maar is geen verplichting, zolang we BWL niet farmen zoals MC (3,5uur de laatste run incl stomme pull>>whipe) wordt eenieder geacht op zijn agro te letten, veroorzaak je als caster een whipe doordat je aggro pulled van de (m)Tanks dan kan je vanaf de zijlijn mee gaan zitten kijken die raid (maw je wordt dan ffkes buiten de raid geparkeerd en er wordt iemand anders meegenomen).
w00t interessante legsAnoniem: 114195 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:21:
[...]
Of wat Gromsblood, ik moet nog twee Flasks of the Titans maken voor mijn nieuwe Titanic Legplates in 1.10Rest v/d mats heb ik gelukkig al.
*edit* Deze us: http://www.wowguru.com/db/items/titanic-leggings-id22385/
edit, nvm
[ Voor 90% gewijzigd door Sak3d op 17-03-2006 21:48 ]
Anoniem: 108648
guildbelang? waarom moet je extra compensatie krijgen als het voor een keertje nodig is. Je kan anders switchen bij Golemagg als het kan met de healing.BootVluchteling schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 19:29:
vanavond weer MC doorkruisen.. instance is gereset dus luci, magmadar en gehannes gaan neer...
Beetje geluk hebben bij het grinden. Een paar dagen geleden ging ik dark iron zoeken in searing gorge.superbassie schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:29:
[...]
w00t interessante legshelaas ook weer 12 AB's nodig
moet er nu ook 12 hebben voor Lionhearth helm. Ben nu 55 dus dan kan ik hem met lvl 56 gelijk op, maja 12 van die bars a 20g per stuk....
Ik kom een rich thorium vein tegen, 2 arcanite bars en een blue sapphire
Best wel grappig, ik heb die namiddag 3 dark iron ore gevonden, 6 arcane crystals en 3 blue sapphires

Clowns to the left of me, Jokers to the right
Anoniem: 114195
Even snel een Scholo run gedaan om mijn Flasks te maken (heb nu alles
) en gelijk nuttige run ook.
- 4 skins of shadow, 2 elk voor 2 mensen die er 2 nodig hadden
- dimly opalescent ring of nature res voor de externe priest die mn flasks maakte
- ik mijn 2 Flasks
erg fijn
- 4 skins of shadow, 2 elk voor 2 mensen die er 2 nodig hadden
- dimly opalescent ring of nature res voor de externe priest die mn flasks maakte
- ik mijn 2 Flasks
erg fijn
Anoniem: 41820
Net Felheart Robes geloot van Golemagg 
Metteen +100 mana er op laten zetten
5/8 Felheart nu
Alleen jammer dat we domo nog niet kunnen summonen, nog niet genoeg mensen met de quest
4424 hp met alleen imp buff nu en 5318 mana unbuffed
En dat zonder Demonic Embrace
5/8 Felheart nu
Alleen jammer dat we domo nog niet kunnen summonen, nog niet genoeg mensen met de quest
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 18-03-2006 00:48 ]
warlock met 100 mana op chest? nijs wan! warlock zonder demonic embrace, also nijs!Anoniem: 41820 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 00:46:
Net Felheart Robes geloot van Golemagg
5/8 Felheart nu
Zo, net ff 130 stacks rugged leather om laten zetten in 260 armor kits 
Een LW uit me guild is net maar 45 min bezig geweest... Idle for the win in IF.
Nog een keer deze voorraad en ik heb me orb of the darkmoon.
Tijd om te gaan slapen trouwes
Een LW uit me guild is net maar 45 min bezig geweest... Idle for the win in IF.
Nog een keer deze voorraad en ik heb me orb of the darkmoon.
Tijd om te gaan slapen trouwes
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Tja, ik ben destro build, in MC krijg ik toch de klappen niet, en dan is die 100 mana handig om net iets meer damage te doen.Anoniem: 108648 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 03:10:
[...]
warlock met 100 mana op chest? nijs wan! warlock zonder demonic embrace, also nijs!
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 18-03-2006 10:17 ]
Heb 2 van die rich thorium vains gezien in Azshara, kan ze alleen nog niet minenKapoen schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 00:03:
[...]
Beetje geluk hebben bij het grinden. Een paar dagen geleden ging ik dark iron zoeken in searing gorge.
Ik kom een rich thorium vein tegen, 2 arcanite bars en een blue sapphireIk kom er nog eentje tegen... weer van t zelfde
![]()
Best wel grappig, ik heb die namiddag 3 dark iron ore gevonden, 6 arcane crystals en 3 blue sapphiresBen trouwens nog steeds op zoek naar dark iron ores, precies alsof Blizz al de veins heeft verwijderd op Kor'gall
Anoniem: 171003
Ik ben vanochtend heel zwolle afgeweest, maar wow is nergens meer te verkrijgen.. online ook nergens.. (of ik heb scheel gekeken
).
Weet iemand van jullie nog een online shop ofzo die ze nog wel verkoopt EN op voorraad heeft!?
Weet iemand van jullie nog een online shop ofzo die ze nog wel verkoopt EN op voorraad heeft!?
Gisteren eindelijk weer een orb gescoord in strat scarlet
Nog 1 erbij en ik heb eindelijk mijn +30 healing op gloves ./cheer
Anoniem: 117852
Nice, die enchant is nog niet gedropt op Arathor.Anoniem: 170950 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:32:
Gisteren eindelijk weer een orb gescoord in strat scarlet![]()

Op TVC doen wij dat nog regelmatig hoorDinX schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:48:
[...]
Lang leve de oude TM <> SS zerg.
* DinX mist dat
GamiQ, de game notes app met game maps!
Wat is demonic embrace? als ik het intik op wow.allakhazam.com krijg ik geen hitsAnoniem: 108648 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 03:10:
[...]
warlock met 100 mana op chest? nijs wan! warlock zonder demonic embrace, also nijs!
39
Een talent waarmee je 15% extra stamina krijgt. Leuk voor pvp, leuk om te levelen, maar in high end raids doet die stamina er niet meer zoveel toe imo.Homedisc schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:38:
[...]
Wat is demonic embrace? als ik het intik op wow.allakhazam.com krijg ik geen hits
ahh ok, ik dacht dat het een item was. Ben zelf ook een warlock maar had daar niet aan gedacht
39
Jawel man, ik vind persoonlijk dat voor alle classes 3k health toch het minimum is voor MC en Onyxia. Over het algemeen kan je dan een heavy dmg attack op jou nog wel hebben, als je onder de 3k health overleef je al snel niet meer met 1 attack op je.Anoniem: 41820 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:54:
[...]
Een talent waarmee je 15% extra stamina krijgt. Leuk voor pvp, leuk om te levelen, maar in high end raids doet die stamina er niet meer zoveel toe imo.
dus jij vind dat classes hun +DMG en +crit moeten nerfen om minimaal 3k health te krijgen? 
Ik zou liever hele dikke damage mage's hebben met 2200 hp dan een mage met 3300 hp die 200 minder +dmg heeft..
Ik zou liever hele dikke damage mage's hebben met 2200 hp dan een mage met 3300 hp die 200 minder +dmg heeft..
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Geen problemen hier met een 4400+ X2remcio schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 20:07:
vandaag door kloot horde disornorbel kill ging precies naast een civilian staan.
damn, maakte net een foutje.
heb dmg meter.. maar hij stond nog op 40 man van de MC raid, dus ik clear em, en maakte em max 5 players. nu is hij buiten beeld. hoe krijg ik em weer terug in beeld..? hij staat afaik niet achter mn action bar. iig kan ik er niet achterkomen...?
heb dmg meter.. maar hij stond nog op 40 man van de MC raid, dus ik clear em, en maakte em max 5 players. nu is hij buiten beeld. hoe krijg ik em weer terug in beeld..? hij staat afaik niet achter mn action bar. iig kan ik er niet achterkomen...?
/dmresetpos dacht ik, je kan ook ff de help van de addon bekijken via /dmoptions
Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B
Probeer het eens bij de intertoys in Wezep. Ik kan me herinneren dat ik er daar (een maandje terug) nog 1 zag liggen. Eerst ff bellen dus, want inmiddels kan die wel weg zijnAnoniem: 171003 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:32:
Ik ben vanochtend heel zwolle afgeweest, maar wow is nergens meer te verkrijgen.. online ook nergens.. (of ik heb scheel gekeken).
Helaas zijn er wel degelijk problemen wb WoW icm een X2 (of andere dualcore processor).remcio schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 20:07:
Zie het volgende topique: US forum X2 thread
Ook op het EU forum zijn een paar threads te vinden, maar die zijn blijkbaar niet heel actief op het moment, want ik zie ze niet zo 123 & de search werkt weer matigjes
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
tnx. het heeft geholpen!Furio schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 16:01:
/dmresetpos dacht ik, je kan ook ff de help van de addon bekijken via /dmoptions
Jah, tof als je buffed maar 2.2k health hebt, random attacks ftl. Raidbuffed zou toch minimaal 3.5-4k hp moeten zijnWiebbe schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:55:
dus jij vind dat classes hun +DMG en +crit moeten nerfen om minimaal 3k health te krijgen?
15% stamina voor 5 talentpunten, no brainer. Stamina+lifetap= mana. Als je kijkt tussen het verschil van warlock gear en mage gear zie je bv bij de ZG spullen dat mages een chest krijgen met 24 int en 23 stam, locks alleen 35 stamina. Meer stamina is gewoon harde hits overleven, veilger hellfire kunnen gebruiken en langer kunnen lifetappen voor mana in bossfights.Anoniem: 41820 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:54:
Een talent waarmee je 15% extra stamina krijgt. Leuk voor pvp, leuk om te levelen, maar in high end raids doet die stamina er niet meer zoveel toe imo.
mages met 2200 hp zijn in praktisch elke hli binnen 1/2 hits dood als ze aggro trekken, met aoe, crit of wat dan ook. Maar we hadden het hier over locks btw, die hebben de 15% extra stam met 5 punten bovenaan de demontree, niks geen eigen dmg nerfen.Wiebbe schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:55:
Ik heb nu 4.6k hp gebuffed, dit is wel met bloodpact. zonder bloodpact zit ik aan de 4k.
Dit is voor mij meer dan genoeg, aggro krijgen van een boss is toch 9 van de 10x dood.
Icebarrier ftw ook nog.
* enira weer vet happy.
Mana igniting cord en arcanist leggings! Als we vanavond hakkar nog ff doen en dan bloodcaller dropped, dan ben ik superblij
Dit is voor mij meer dan genoeg, aggro krijgen van een boss is toch 9 van de 10x dood.
Icebarrier ftw ook nog.
* enira weer vet happy.
Mana igniting cord en arcanist leggings! Als we vanavond hakkar nog ff doen en dan bloodcaller dropped, dan ben ik superblij
Boh, laat die agrogeile mages maar een paar keer doodgaan door niet te healen, dan leren ze het wel af om agro te trekken. Elke noob kan agro van de MT af trekken, de truuk is het net niet te doen.
Anoniem: 118269
alle jezus, als je iemand kent die als char royvisser heeft, group dan niet met hem. Zit je in een instance met die appel, alleen maar domme pulls enzo, beetje tussen groups in rushen. Van die Leroy dingen...
En dan alleen de baas pakken die hij nodig heeft en dan zeggen: "oh i gotta go..."
waarom zijn er zulke idioten. zeg dan gewoon dat je alleen die nodig hebt dan kunnen we iig iets bedenken...
Speelt er behalve de standaard mensen nog iemand anders van Cuore Scuro op Xavius of is het echt alleen 6 actieve leden ?
En dan alleen de baas pakken die hij nodig heeft en dan zeggen: "oh i gotta go..."
waarom zijn er zulke idioten. zeg dan gewoon dat je alleen die nodig hebt dan kunnen we iig iets bedenken...
Speelt er behalve de standaard mensen nog iemand anders van Cuore Scuro op Xavius of is het echt alleen 6 actieve leden ?

Niet healen? 
Dan ben ik blij dat jij neit een druid/priest uit onze guild bent.
Als ik aggro trek dan heb ik nog wel iceblock, maar het is toch ook een keer over met de pret. Met deze spelldmg die ik nu heb, kan ik gemakkelijk andere mages outdmg'en, en daarom ga ik zovaak dood
Denk je dat ik het leuk vind om 1g30 per whipe te betalen? ik doe het dus niet express...
Dan ben ik blij dat jij neit een druid/priest uit onze guild bent.
Als ik aggro trek dan heb ik nog wel iceblock, maar het is toch ook een keer over met de pret. Met deze spelldmg die ik nu heb, kan ik gemakkelijk andere mages outdmg'en, en daarom ga ik zovaak dood
Denk je dat ik het leuk vind om 1g30 per whipe te betalen? ik doe het dus niet express...
Jarnotjuh ga je eens inlezen hoe agro werkt.
Je verneukt je raid op deze wijze. DPS classes hebben de verantwoordelijkheid om te dps'en EN om geen agro te trekken.
Heb je nog nooit meegemaakt dat er een agrogeile hunter agro trekt, feign death doet en dat vervolgens de mob NIET naar de MT terug gaat maar naar een warlock? Kleine hint, verdiep je eens in de werking van agro.
Je verneukt je raid op deze wijze. DPS classes hebben de verantwoordelijkheid om te dps'en EN om geen agro te trekken.
Heb je nog nooit meegemaakt dat er een agrogeile hunter agro trekt, feign death doet en dat vervolgens de mob NIET naar de MT terug gaat maar naar een warlock? Kleine hint, verdiep je eens in de werking van agro.
Goh, dat hoef je mij niet te vertellen hoe aggro opbouwen werkt enzo hoor.QuarK schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 20:00:
Als ik aggro krijg van ALLEEN frostbolts casten, dan is er echt wel iets meer aan de hand dan mijn alleen mijn skills(of juist niet, op jou manier).
Natuurlijk probeer ik geen aggro te trekken, maar wat kan ik er aan doen? Na 4 frostbolts een keer niet casten? De helft van de raid niets doen? Tuurlijk...
Zeg dat alsjeblieft eens tegen rogues wat ik net van jou gequote heb. Als die luisteren, kom dan maar weer naar mij toe.
Waar heb jij last van?QuarK schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 20:00:

Feint: lowers threat by a large amountjarnotjuh schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 20:05:
[...]
Goh, dat hoef je mij niet te vertellen hoe aggro opbouwen werkt enzo hoor.
Als ik aggro krijg van ALLEEN frostbolts casten, dan is er echt wel iets meer aan de hand dan mijn alleen mijn skills(of juist niet, op jou manier).
Natuurlijk probeer ik geen aggro te trekken, maar wat kan ik er aan doen? Na 4 frostbolts een keer niet casten? De helft van de raid niets doen? Tuurlijk...
Zeg dat alsjeblieft eens tegen rogues wat ik net van jou gequote heb. Als die luisteren, kom dan maar weer naar mij toe.
Vanish wiped ALLE aggro. Iceblock niet.
Als jij crits op een rij krijgt, dan cast je inderdaad een paar seconden niet.
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Mensen die trots zijn op agro trekken is gewoon erg zielig. Elke idioot kan dat.. Echte skill is pas hoog in de damage meters staan EN geen agro trekken.
Vraag maar eens aan je healers wat ze van agromonkeys vinden...
[ Voor 10% gewijzigd door QuarK op 18-03-2006 20:14 ]
Waar zie jij dat Jarno dat doet? Welke aanleiding heb je uberhaupt op zo krom te posten?QuarK schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 20:14:
[...]
Mensen die trots zijn op agro trekken is gewoon erg zielig. Elke idioot kan dat.. Echte skill is pas hoog in de damage meters staan EN geen agro trekken.
Vraag maar eens aan je healers wat ze van agromonkeys vinden...
Echt, leer lezen ofzo... en voed je MT's eens op als elke halve zool bij jullie aggro kan krijgen..
Go buy een echte MT, kan me niet boeien of je een MT bent met volledig tier 5 ofzo. 2 sunders is rammen met die handel. Tenzij het een boss is natuurlijk.QuarK schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 19:26:
Boh, laat die agrogeile mages maar een paar keer doodgaan door niet te healen, dan leren ze het wel af om agro te trekken. Elke noob kan agro van de MT af trekken, de truuk is het net niet te doen.
[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 18-03-2006 21:27 ]
Anoniem: 30422
Mijn vriendin heeft vandaag warcraft gekocht, ze heeft het geinstalleerd maar nu heeft ze geen creditcard of een gamecard erbij gekocht.. is het mogelijk dat zij de Guest-pass key gebruikt voor 10 dagen? maandag een gamecard gaat halen en zodoende haar account kan overzetten? Dit natuurlijk allemaal om zo snel mogenlijk te kunnen beginnen.
Alvast bedankt,
Alvast bedankt,
Anoniem: 135104
Als je je registreerd met een guestpasskey moet je een creditcard-nummer invullen. Hier zal niks vanaf worden geschreven als je dat niet wilt, daarom kan het ook een fake nr. zijn, of van iemand anders... Als de 10 dagen om zijn kan je daarna je account omzetten in een p2p account en het gamecard nummer invullen.Anoniem: 30422 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 21:27:
Mijn vriendin heeft vandaag warcraft gekocht, ze heeft het geinstalleerd maar nu heeft ze geen creditcard of een gamecard erbij gekocht.. is het mogelijk dat zij de Guest-pass key gebruikt voor 10 dagen? maandag een gamecard gaat halen en zodoende haar account kan overzetten? Dit natuurlijk allemaal om zo snel mogenlijk te kunnen beginnen.
Alvast bedankt,
Verkeerde volgorde: Eerst vragen bij twijfel. Dit soort dingen kunnen je ook een Waarschuwing opleveren, want het is gewoon illegaal.
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-03-2006 00:27 ]
Kan iemand mij uitleggen waarom op de één of andere manier Alliance 9 van de 10 x BG winnen? Heb ook vandaag weer een paar keer -geprobeerd- AV te doen, maar altijd verliezen we
op xavius is AB een lachtertje.. horde wint achter elkaar.. totaal geen coordinatie, of luisteren gewoon niet... dus verschilt per realm..superbassie schreef op zondag 19 maart 2006 @ 00:17:
Kan iemand mij uitleggen waarom op de één of andere manier Alliance 9 van de 10 x BG winnen? Heb ook vandaag weer een paar keer -geprobeerd- AV te doen, maar altijd verliezen we
Ik heb hier nog een orginele liggen omdat ik het niet meer speel....als je interesse hebt!Anoniem: 171003 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:32:
Ik ben vanochtend heel zwolle afgeweest, maar wow is nergens meer te verkrijgen.. online ook nergens.. (of ik heb scheel gekeken).
(alle chars zijn gedelete)
omgeving steenwijk
[ Voor 3% gewijzigd door Anta-flu op 19-03-2006 02:56 ]
....
Ik heb nog steeds een stuk in de 5000 hp als ik raidbuffed ben, EN 6500 mana. En ja, dan hoef ik wel lifetap te gebruiken in een bossfight, maar na 5x heb ik nog steeds 3500 hp, En heb ik weer een hele hoop mana. Ff een bandage er tegen aan, en ik ben weer full hp ook.Anoniem: 108648 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 18:48:
[...]
15% stamina voor 5 talentpunten, no brainer. Stamina+lifetap= mana. Als je kijkt tussen het verschil van warlock gear en mage gear zie je bv bij de ZG spullen dat mages een chest krijgen met 24 int en 23 stam, locks alleen 35 stamina. Meer stamina is gewoon harde hits overleven, veilger hellfire kunnen gebruiken en langer kunnen lifetappen voor mana in bossfights.
[...]
mages met 2200 hp zijn in praktisch elke hli binnen 1/2 hits dood als ze aggro trekken, met aoe, crit of wat dan ook. Maar we hadden het hier over locks btw, die hebben de 15% extra stam met 5 punten bovenaan de demontree, niks geen eigen dmg nerfen.
15% van mijn hp is 'maar' 750 hp, dat scheelt nog geen twee lifetaps.
Als je die 15% hp nodig hebt om te overleven in high-end raids, dan ben je ofwel een slechte lock (omdat je aggro trekt van je tank), of heb je een slechte tank, of heb je slechte mages/paladins/druids/whatever omdat ze niet decursen en/of dispellen.
Oh, je gebruikt hellfire niet in end-game, tenzij je heel hard heel snel dood wil.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 19-03-2006 10:23 ]
Anoniem: 14383
Geen hellfire? Die gebruik ik echt heel veel in zg, mc en bwl.Anoniem: 41820 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 10:22:
[...]
Ik heb nog steeds een stuk in de 5000 hp als ik raidbuffed ben, EN 6500 mana. En ja, dan hoef ik wel lifetap te gebruiken in een bossfight, maar na 5x heb ik nog steeds 3500 hp, En heb ik weer een hele hoop mana. Ff een bandage er tegen aan, en ik ben weer full hp ook.
15% van mijn hp is 'maar' 750 hp, dat scheelt nog geen twee lifetaps.
Als je die 15% hp nodig hebt om te overleven in high-end raids, dan ben je ofwel een slechte lock (omdat je aggro trekt van je tank), of heb je een slechte tank, of heb je slechte mages/paladins/druids/whatever omdat ze niet decursen en/of dispellen.
Oh, je gebruikt hellfire niet in end-game, tenzij je heel hard heel snel dood wil.
En die 15% extra health is echt wel lekker. Zonder zou ik echt niet door kunnen blijven nuken.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 14383 op 19-03-2006 10:36 ]
Rain of fire gebruik je heel regelmatig ja, maar ik zie niet in waarom je ooit hellfire zou gebruiken, de mobs zullen altijd wel op een tank zitten en dan hoef je er niet tussen te gaan staan om AOE te doen. Zitten de mobs niet op een tank, en jij gaat AOE'en, dan zal die 15% extra hp ook niet zoveel uitmaken, want dood ga je tochAnoniem: 14383 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 10:35:
[...]
Geen hellfire? Die gebruik ik echt heel veel in zg, mc en bwl.
En die 15% extra health is echt wel lekker. Zonder zou ik echt niet door kunnen blijven nuken.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 19-03-2006 10:51 ]
Simpele reden: hellfire is met een sacrificed imp een van de beste (de beste?) aoe-spreuken in het spel.Anoniem: 41820 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 10:48:
[...]
Rain of fire gebruik je heel regelmatig ja, maar ik zie niet in waarom je ooit hellfire zou gebruiken, de mobs zullen altijd wel op een tank zitten en dan hoef je er niet tussen te gaan staan om AOE te doen. Zitten de mobs niet op een tank, en jij gaat AOE'en, dan zal die 15% extra hp ook niet zoveel uitmaken, want dood ga je toch
Als je jezelf gimped met damage omdat je bang bent om dood te gaan had je beter een paladin kunnen rollen. (hmmmm, zie nu dat je ook een paladin hebt
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 14383 op 19-03-2006 11:08 ]
Zoals ik eerder al zei, ik ben destro specced, dus een imp sacrificen levert me niets opAnoniem: 14383 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 11:06:
[...]
Simpele reden: hellfire is met een sacrificed imp een van de beste (de beste?) aoe-spreuken in het spel.
Als je jezelf gimped met damage omdat je bang bent om dood te gaan had je beter een paladin kunnen rollen. (hmmmm, zie nu dat je ook een paladin hebt)
Ach ja, meningsverschillen kun je over blijven praten, eigenlijk moet iedereen gewoon spelen zoals hij het zelf leuk vind
Ik gebruikte voorheen ook altijd Rain of Fire. Want voor ik lvl 60 was ging ik ook altijd dood met hellfire in Pick up Groups. Maar ik heb gemerkt dat in de high level instances de healing prima zit en dat het damageverschil enorm is (zelfs zonder imp). Misschien moet je het gewoon een paar keer proberen.Anoniem: 41820 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 11:13:
[...]
Zoals ik eerder al zei, ik ben destro specced, dus een imp sacrificen levert me niets op
Ach ja, meningsverschillen kun je over blijven praten, eigenlijk moet iedereen gewoon spelen zoals hij het zelf leuk vind
Er werd hier laatst een guide gepost me welke quests je waar het beste kon doen op welk level, een soort grinding guide maar dan met quests, zou iemand die weer kunnen posten want ik kan hem niet terugvinden, ik ben namelijk het spoor even bijster met mn 53 priest.
[ Voor 16% gewijzigd door Alexji op 19-03-2006 12:32 ]
Anoniem: 117852
Deze misschien 
Hmm ik zie net dat deze maar tot lvl 41 gaat.....
Hmm ik zie net dat deze maar tot lvl 41 gaat.....
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 117852 op 19-03-2006 12:35 ]
Horde die AV verliest? Dat is volgens mij wel redelijk zeldzaam. Ik heb een lvl 60 op bloodscalp (alliance) en Haomarush (horde) en daar wint horde echt 98% van de AV's. WSG en AB zijn redelijk verdeeld.superbassie schreef op zondag 19 maart 2006 @ 00:17:
Lol, bij ons op de server 'Emerald Dream' wint de horde ook echt 3 van de 4 keer. De laatste tijd join ik niet echt een queue meer omdat je van te voren al weet dat je gaat verliezen.superbassie schreef op zondag 19 maart 2006 @ 00:17:
Oh ja dat ken ik. Ik heb het vergeschopt in WPL, EPL, Winterspring, Silithus en Felwood ook nog een beetje.AleXnl schreef op zondag 19 maart 2006 @ 12:31:
Er werd hier laatst een guide gepost me welke quests je waar het beste kon doen op welk level, een soort grinding guide maar dan met quests, zou iemand die weer kunnen posten want ik kan hem niet terugvinden, ik ben namelijk het spoor even bijster met mn 53 priest.
[ Voor 35% gewijzigd door L3n-M3n op 19-03-2006 13:16 ]
Anoniem: 147917
Dat is toch geen reden om niet te joinen? je kan toch juist proberen de rollen om te draaien en hoe wil je anders aan honor komen?Len-men schreef op zondag 19 maart 2006 @ 13:12:
[...]
Lol, bij ons op de server 'Emerald Dream' wint de horde ook echt 3 van de 4 keer. De laatste tijd join ik niet echt een queue meer omdat je van te voren al weet dat je gaat verliezen.
Ja, kan ik wel doen, maar na 1000 potjes proberen ben je het beetje zat.. tenminste ik ben het dan zat..Anoniem: 147917 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 13:17:
[...]
Dat is toch geen reden om niet te joinen? je kan toch juist proberen de rollen om te draaien en hoe wil je anders aan honor komen?

Misschien gebruik je hellfire omdat het de meest mana efficiente aoe is IN GAME.Anoniem: 41820 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 10:48:
[...]
Rain of fire gebruik je heel regelmatig ja, maar ik zie niet in waarom je ooit hellfire zou gebruiken, de mobs zullen altijd wel op een tank zitten en dan hoef je er niet tussen te gaan staan om AOE te doen. Zitten de mobs niet op een tank, en jij gaat AOE'en, dan zal die 15% extra hp ook niet zoveel uitmaken, want dood ga je toch
15 secs dmg doen met 220 dmg per tick (40/50 minder dan rain of fire) is echt wel heel heel erg lekker.
En HP ftw voor een lock, bij een lock moet je 2 dingen hebben +sta en +dmg verder niks. Meeste locks bij ons (inc mijn alt) hebben 6k+ hp buffed rond de 5k mana en 500+ dmg...
Onze top lock outdamaged iedereen in MC (inc full tier2 rogues en dps warriors) zonder CoS of shadow vuln.
HP ftw zonder zou ik iig veel vaker doodgaan en minder lang kunnen casten (check us lock forum ook maar eens loopt geloof ik een threat over int vs sta/dmg gear
Ik heb een probleem wil net even de instellingen veranderen in WoW zet ik ze net te hoog en krijg ik zwart beeld. Dus ik sluit af en probeer WoW weer optestarten maar ik krijg weer zwart beeld, kan iemand mij misschien helpen met de instellingen buiten wow te veranderen of ze te resetten.
En Hellfire scheelt me enorm veel repairkosten.
(geen -10% dura loss als je jezelf dood met HF)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Tja, verschilt toch per realm dan denk ik.UltraR-pc schreef op zondag 19 maart 2006 @ 12:37:
[...]
Horde die AV verliest? Dat is volgens mij wel redelijk zeldzaam. Ik heb een lvl 60 op bloodscalp (alliance) en Haomarush (horde) en daar wint horde echt 98% van de AV's. WSG en AB zijn redelijk verdeeld.
Anyway, het weerhoudt mij er niet van AV te joinen
/edit
Door die BG's verwaarloos ik alleen wel het lvlen
[ Voor 16% gewijzigd door superbassie op 19-03-2006 15:17 ]
Anoniem: 119803
idd, ik had hetzelfde probleem ... maar was na een reinstall terug volledig in ordeWhiteUltY schreef op zondag 19 maart 2006 @ 14:59:
Ik heb een probleem wil net even de instellingen veranderen in WoW zet ik ze net te hoog en krijg ik zwart beeld. Dus ik sluit af en probeer WoW weer optestarten maar ik krijg weer zwart beeld, kan iemand mij misschien helpen met de instellingen buiten wow te veranderen of ze te resetten.
Dit topic is gesloten.