Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.328 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Kijk aan de ene kant heb je een guildbank gewoon nodig. Wij hebben ook een hoofdbank account en diverse storage accountjes (AQEssence for Essences, AQNexus voor alle Nexus shards ik noem maar wat). Sowieso om het overzichtelijk te houden, maar onze bank zit ook propvol met items ;)

Momenteel geloof ik zo'n 7k gold beschikbaar voor Guild purposes (denk dan aan Elementium/Ingot/BoE's kopen van andere guilds) en verschillende enchanting mats, alle rare items die van Rags, Nef etc droppen, Repairbots, Flasks etc. Wij hebben een mooie infrastructuur waarin iedereen gemotiveerd wordt om een gathering profession te nemen zoals Herbalism en Mining, je stuurt je spul dan naar de guildies die hun Alchemy/Blacksmithing/Engineering etc gebruiken om hier weer Flasks, Nature Res potions, Fire res en Nature Res gear, Repairbots e.d. van te maken.

Toegang is voor alle Officers en de GM, en als je wat wilt kun je dat gewoon vragen. Je wil bijv. je twee Nexus shards voor +15 Nature Res of je gaat een BRD run doen dus je kan ff wat DI ore gaan smelten etc. Meeste wordt dus ook gewoon hergebruikt om de Guild weer verder te helpen.

Uiteraard bestaat er binnen onze guild dan ook een vorm van vertrouwen. Iedereen snapt wel dat inzet nodig is zodat we met z'n allen steeds verder kunnen. Zonder Flasks wordt het een stuk moeilijker voor de tanks in AQ en BWL, en een Repairbot is erg handig als je een nieuwe encounter moet leren (en dus wel een paar kee wiped per avond). Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat bij sommige guilds gewoon (nog) niet hebt, en dan moet dat gemotiveerd worden door er bijv. DKP voor te geven.

Nou vind ik de door jou beschreven methode wel een beetje vreemd.... Elke dag gold sturen en dan kunnen mensen er een lening uit trekken? Dat is wel een beetje erg gevoelig voor misbruik. Even 800 gold lenen voor m'n epic mount, /gquit en snel wat anders zoeken. En wat moet de guildbank nou met random greens en rares? Ik zou gewoon klein beginnen, Brill Shards van wat niemand wil in de guild na een UBRS run, evt wat epics en Nexus shards uit MC, Bijous/Coins uit ZG en Scarabs en Idols uit AQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Als je geld voor de guildbank nodig hebt is het heel simpel: een officer leaved group, loot geld van MC/BWL baas en komt weer terug in de raid. Heb je zo je geld bij elkaar en hoef je niet aan te klooien met dat systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

Anoniem: 114195 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:13:
Kijk aan de ene kant heb je een guildbank gewoon nodig. Wij hebben ook een hoofdbank account en diverse storage accountjes (AQEssence for Essences, AQNexus voor alle Nexus shards ik noem maar wat). Sowieso om het overzichtelijk te houden, maar onze bank zit ook propvol met items ;)

Momenteel geloof ik zo'n 7k gold beschikbaar voor Guild purposes (denk dan aan Elementium/Ingot/BoE's kopen van andere guilds) en verschillende enchanting mats, alle rare items die van Rags, Nef etc droppen, Repairbots, Flasks etc. Wij hebben een mooie infrastructuur waarin iedereen gemotiveerd wordt om een gathering profession te nemen zoals Herbalism en Mining, je stuurt je spul dan naar de guildies die hun Alchemy/Blacksmithing/Engineering etc gebruiken om hier weer Flasks, Nature Res potions, Fire res en Nature Res gear, Repairbots e.d. van te maken.

Toegang is voor alle Officers en de GM, en als je wat wilt kun je dat gewoon vragen. Je wil bijv. je twee Nexus shards voor +15 Nature Res of je gaat een BRD run doen dus je kan ff wat DI ore gaan smelten etc. Meeste wordt dus ook gewoon hergebruikt om de Guild weer verder te helpen.

Uiteraard bestaat er binnen onze guild dan ook een vorm van vertrouwen. Iedereen snapt wel dat inzet nodig is zodat we met z'n allen steeds verder kunnen. Zonder Flasks wordt het een stuk moeilijker voor de tanks in AQ en BWL, en een Repairbot is erg handig als je een nieuwe encounter moet leren (en dus wel een paar kee wiped per avond). Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat bij sommige guilds gewoon (nog) niet hebt, en dan moet dat gemotiveerd worden door er bijv. DKP voor te geven.

Nou vind ik de door jou beschreven methode wel een beetje vreemd.... Elke dag gold sturen en dan kunnen mensen er een lening uit trekken? Dat is wel een beetje erg gevoelig voor misbruik. Even 800 gold lenen voor m'n epic mount, /gquit en snel wat anders zoeken. En wat moet de guildbank nou met random greens en rares? Ik zou gewoon klein beginnen, Brill Shards van wat niemand wil in de guild na een UBRS run, evt wat epics en Nexus shards uit MC, Bijous/Coins uit ZG en Scarabs en Idols uit AQ.
Ja, nu je het zegt... redelijk zinloze mats op die lijst. De members zijn dus ook low levels? Anders is het inderdaad wel een heel erg omslachtig systeem. Zoals jij het neerzet benaderd het misschien toch wel de "belachelijk" stempel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:20

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Miles Teg schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:06:
[...]

Alleen schiet het wachten op full rested dan weer niet echt op, dus hou het maar op 30k/uur. Nog netjes, ik doe meestal maar 20k/uur. Maar goed, anders level ik te snel, en heb ik niet die 800g als ik lvl60 bereik. :P
als je zo snel mogelijk grind naar lvl 60 en vervolgens als 60er grind voor je epic...

1) ben je veel sneller level 60 dan nu
2) heb je sneller je epic mount dan nu, want op lvl 60 verdien je sneller geld

't is maar een hint ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:37
Anoniem: 114195 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:13:
Ja, sure, alsof als je 800g steelt uit de guildbank je ooit nog een nieuwe guild kan vinden. 8)7

Ik vind het totaal niet raar om DKP te koppelen aan guildbank. DKP geef je aan mensen die zich inzetten voor de guild. En door te raiden help je de guild verder in instances, maar door pots / di / etc te geven help je ze indirect ook.

Bij ons is het deels apart though. Je kan dingen van de guildbank krijgen door DKP te betalen, maar je kan ze terugverdienen door dus andere shit weer in te leveren. Bijv een tank "koopt" DI set v/d bank en levert X pots in en komt zo weer uit. Dit wordt echter apart bijgehouden. Dus je kan niet imba veel DI inleveren en daarmee de epix uit de raids halen; je kan de verdiende DKP alleen gebruiken om andere stuff uit de guildbank te kopen. Echter, als je het andersom doet (dus eerst een DI set koopt en het niet terugbetaalt) dan heb je dus wel minder DKP en ben je dus genaaid met het raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Anoniem: 87300 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:36:
Graag jullie mening over het volgende.

Ik zit net even te browsen in het guild-forum waar ik lid van ben en kwam een stukje tegen over Guild-Bank. Iets waar ik dus op tegen ben.
Mijn mening is dat Guild-Bank niet verplicht is, en dat het aan de guild-members is of zij hier aan mee willen doen of niet.
Wat wil het geval. Om het bestaan van de Guild-Bank te garanderen, zijn er een aantal regels aan verbonden. Regels waar ik niets mee te maken wil hebben, daar ik ervoor gekozen heb om geen gebruik te maken van de Guild-Bank.
Wekelijks dient er 1-3 Gold per member betaald te worden aan de Bank. Een ieder die betaald, heeft dan ook de mogelijkheid om Gold te lenen tegen 1 Gold / Day rente.
Tevens is het mogelijk om je eigen Gold, een x bedrag, te storten op de Bank en daar rente voor te krijgen. Er wordt een periode afgesproken dat jij het Gold laat staan en mocht je het eerder opnemen, ben je je rente kwijt.

Tevens is het mogelijk om Items, die je eigenlijk zou willen verkopen, te sturen naar AH, alszijnde donatie. Donatie kan overigens ook in Gold. Dit item ben je dus vervolgens kwijt.
Iets waar ik als Enchanter dus onder andere tegen op ben: Item > Disenchant > Dust / Shard > level up in Enchanting. Duidelijk neem ik aan.

En nu komt in mijn ogen het meest belachelijk van allemaal.

Dit alles willen ze koppelen aan DKP. Je krijgt x DKP voor dit en x DKP voor dat. En degeen die niet mee doet heeft pech.
Iets waarvan ik denk dat er een stelletje malloten met een borreltje teveel op over gedacht hebben.
Het komt er op neer dat wanneer ik level 60, een high-instance in ga en er mede voor zorg dat een boss gekilled wordt, ik nagenoeg geen recht heb op een eventuele mooie drop voor mijn classe.
Dit omdat ik niet genoeg DKP heb, of bijna gezegd, helemaal geen DKP heb.
Een ieder die wel mee doet met de leuke regels, waar dus niet over nagedacht is, en dus DKP spaart, kan heerlijk alles voor mijn neus wegkapen. En ik maar m'n tijd verdoen in de instance. Wel wipen, wel kosten eraan hebben, maar geen rechten.

Is dit nou terecht?
vind ik echt een waardeloze regeling! DKP en donaties moeten echt geheel los van elkaar staan.
Thijs schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:27:
Ik vind het totaal niet raar om DKP te koppelen aan guildbank. DKP geef je aan mensen die zich inzetten voor de guild. En door te raiden help je de guild verder in instances, maar door pots / di / etc te geven help je ze indirect ook.
mensen die enkel inloggen om te raiden helpen de guild toch niet echt hoor ;)

Maar zijn er hier mensen die wel een goed idee hebben voor een (nu nog) low lvl guild (Cuore Scuro \o/) om effectief gebruik te maken van een guildbank?
Ik heb het gister zo gedaan; we hadden met guild members een WC run en ieedereen die iets nodig had zou gewoon need doen. Anders greed. Bij iedereen greed zou ik need doen en de items vervolgens naar de guildbank sturen.
Werkt op zich prima (niet dat de WC items zo veel waard zijn, maar je moet klein beginnen toch :))
Vooral als dit bij latere guild-runs op een instance nog steeds toe gepast kan worden.
Ook stuur ik pearls en stones (lessermoonstone's, moss agate) ed op naar de guildbank. Zijn dingetjes die toch weer door engineer's/blacksmith's/leatherworking gekocht kunnen worden :)

Nog meer ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Er is een redelijk verloop in het guild en niet iedereen is level 60.
Wat betreft de raid-instances, ik hou me er nog niet echt mee bezig. Ben zelf nog geen level 60 en doe juist een poging om asap te levelen naar level 60, met behoud van speel plezier.

Binnen het guild heb ik zelf al voldoende ideeen geopperd om het guild te laten functioneren als een team. Mijn zienswijze van een guild is het vormen van een team, en iedereen weet wat hij/zij heeft aan een ander.
Echter, aangezien ik de nagenoeg de enige ben die er zo over denkt, en niet loopt te 'plassen' dat alle lagere levels asap level 60 moeten worden, heb ik de moeite opgegeven om het guild te motiveren.
Ik ben geen officer, ik ben ik binnen het guild. Ik solo nagenoeg vaak omdat het maken van een groep allesbehalve makkelijk is. Slechts een aantal personen binnen het guild zijn bereidbaar om instances in te gaan, deze join ik dan ook. Voor de rest zijn het pugs. Ook leuk overigens.
Tevens ben ik één van de weinige die tijd ervoor uittrekt om mee te gaan met lage levels wanneer zij dat vragen. Dit wordt dan ook door hun gewaardeerd.

Mocht ik ooit besluiten het guild te verlaten, hoop ik toch dat ik een guild tegen kom dat meer in teamverband werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Mjah om even op het bank gebeuren in te haken.
Bij ons in Disorder hebben we meerdere banken.

De algemene bank, hier gaat alle meuk die tijdens een raid (zijnde het ZG/MC/AQ/BWL) dropt naar toe, dus ores, leathers, cores, groene meuk, nexussen van epics die niemand wil, en boe's epix enz enz enz.

Tevens gaat in de regel alles wat dropt tijdens een guildraid naar een andere dungeon (Strat/Scholo/Dim/*BRS) wat niet green is en niet boe daarheen. Dus is het green en boe >> cashroll, blauw en boe >> "iemand een need >> nee >> bank", blauw en bop >> "iemand een need >> nee >> dissen en de (meestal) large brilliant shards naar de bank", deze worden dan weer gebruikt tijdens de silithius raids op de dukkies. Ook gaan alle plans en meuk waar geen need voor is er ook heen.

Verder staat het iedereen vrij om alles wat hij kwijtwil naar de bank te sturen, en trust me er wordt veel naar de bank gestuurd bij ons.

Dan de vraag wat doet de bank daarmee?? mjah weggeven/verkopen.
Je kan als guildmemember binnen het need/greed forum een verzoek doen voor een item wat op de bank staat, en afhankelijk voor je inzet in de guild kan je het item krijgen voor sterk gereduceerde tarieven tot helemaal gratis, voorwaarde is wel dat je het voor je char gebruikt wat in de guild zit.
Zo heb ik bv de laatste essences en greater eternal's aangevraagd die ik nodig had voor me spellpower enchant. De 4 essences of air heb ik getrade tegen een nexus crystal (en iedere ally member op Trollbane weet dat dat een goede deal was (1essence of air doet rond de 15g, een nexus rond de 30/35 atm)). De greater eternals heb ik gehad (5 stuks).

Soms houd de bank opruiming, dan staan de items ook terbeschikking van de alts, kunnen we bieden op items en als het niet weggaat gaat het op de AH. Het gold uit de verkoop gaat op de bank en wordt in speciale gevallen aangesproken om iets voor iemand te kopen (recipe:flask of surpreme power bv, die +150 speldmg is erg lekker soms;)

Dan zijn er nog de andere bankies waarvan de herb bank de belangrijkste is.
Wij hebben een aantal main enchanters/alchymists/tailors/andere profs binnen de guild.
Heel veel andere mensen hebben support professions genomen (mining/herbing is een veel voorkomende combi binnen Disorder).

De herbs die wij met zijn allen bij elkaar plukken gaan naar de herb bank, dit is geheel vrijwillig maar iedereen snapt wel dat het uiteindelijk de guild ten goede komt dus hier is ook veel animo voor.
Het is wel zo dat elke effort gewaardeerd wordt, dus ook degene die maar 1/2uurtjes per week farmen worden gewaardeerd.
Zo ben ik zelf elke avond een uurtje te vinden in felwood/winterspring om herbs te plukken, ik deel dat op in een stack die ik voor prive gebruik houd (meestal om er arcane elixers/oils van te laten maken) en wat naar de herb bank gaat. Soms als het moment goed is zet ik een stack op de AH (meestal dreamfoil/gromsblood/icecap) voor wat quick cash tbv repairs.

De pots/flasks/oils die gemaakt worden met mats uit de herb bank worden tijdens raids waar het echt nodig is/was via de CL(a)'s ter beschikking gesteld aan de raid members, hierin wordt geen onderscheid gemaakt omdat het gewoon nodig is om de boss te verslaan.
Denk hierbij dus aan Flasks o/t Titans voor de tanks bij Broodlord, Firepots voor noodgevallen bij vael (als de priest in je groep door BA buiten spel wordt gezet of vroeger bij de eerste tries op ragnaros), nature ressistant pots, health/mana pots worden in grote getallen verslonden enz enz.

Dan hebben we nog een heleboel andere bankies voor coins uit ZG, die nieuwe meuk uit AQ enz enz, daar kan je een verzoek indienen voor de stones/bijous ed als je je rep en items hebt om de ding op te gaan halen bij de desbetreffende faction, deze worden dan ook gewoon verstuurd naar jouw als je je aanvraag indiend (dit voorkomt dat iedereen een beetje heeft staan op de eigen bank terwijl een guildie het mischien hard nodig heeft om zijn armour piece bij ZG/CC te gaan halen.

ter indicatie van de inhoud van de bank, het bank char heeft 5*16 slot op zijn char voor 70% atm en op de bank het main bank window +6*16 voor 80% vol Dit is allemaal gear/mats.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thijs schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:27:
[...]

Ja, sure, alsof als je 800g steelt uit de guildbank je ooit nog een nieuwe guild kan vinden. 8)7

Best al vaak gezien hoor, Officer peert hem naar een andere guild en rooft zo even de Guildbank leeg met cores, Ingots etc. Dat account wordt of verkocht of er was al een bestaande afspraak met een andere guild die dat persoon gewoon /ginvite. Je zal verbaast staan hoe snel men ninja acties e.d. vergeet, vooral met servertransfers en naamsveranderingen, dat gebeurt ook vaak genoeg.

Het is ook niet raar dat je DKP koppelt aan een bank, vooral als je net start als guild en je het wil motiveren. Maar je moet het natuurlijk wel een beetje aan banden leggen, zodat mensen niet kunstmatig hun DKP omhooggooien. Dat zorgt voor een enorme inflatie en inflatie is het laatste wat je wil hebben in een DKP systeem. Wij hadden ook een jaar terug zo'n systeempje, toen liepen er op een gegeven moment mensen rond met 2000 DKP. Beetje lullig als je dan nieuw binnenkomt met 0 dkp en 5 punten met raid. Ik ben zeker voor het belonen van de mensen die er het langste bijzitten, maar dit werkt wel erg ontmoedigend natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:48
Shezzie schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:35:
[...]

Wat is je level? Toch niet weer zo'n overmoedige 25er die denkt Gnomeregan wel "ff" te doen? 8)7
Mensen die met mij mee gaan moeten minimaal 32 zijn anders begin ik er niet eens aan...
geloof dat we toen allemaal rond de 30 waren, was een heeeeeele tijd terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
FunkyTrip schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:22:
[...]

als je zo snel mogelijk grind naar lvl 60 en vervolgens als 60er grind voor je epic...

1) ben je veel sneller level 60 dan nu
2) heb je sneller je epic mount dan nu, want op lvl 60 verdien je sneller geld

't is maar een hint ;)
Jawel, maar ik heb gezegd dat ik zou respeccen naar Resto zodra ik actief zou gaan raiden, dus ik vrees dat ik dan als lvl60 Resto dr00d langzamer kan farmen dan een lvl54 Feral dr00d. :+
Mocht ik ernaast zitten en ik op een andere manier erg makkelijk de laatste 400g kan verzamelen, sta ik open voor suggesties. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 15:16
Anoniem: 114195 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:57:
[...]
Het is ook niet raar dat je DKP koppelt aan een bank, vooral als je net start als guild en je het wil motiveren. Maar je moet het natuurlijk wel een beetje aan banden leggen, zodat mensen niet kunstmatig hun DKP omhooggooien. Dat zorgt voor een enorme inflatie en inflatie is het laatste wat je wil hebben in een DKP systeem. Wij hadden ook een jaar terug zo'n systeempje, toen liepen er op een gegeven moment mensen rond met 2000 DKP. Beetje lullig als je dan nieuw binnenkomt met 0 dkp en 5 punten met raid. Ik ben zeker voor het belonen van de mensen die er het langste bijzitten, maar dit werkt wel erg ontmoedigend natuurlijk :)
Zoals ik het gelezen heb in die post is het bij hun zo dat je met alles DKP ervoor krijgt. Dus in principe kan je daar zeg maar DKP kopen als je veel geld hebt. Zo weet je dus zeker dat als je een baan hebt of hele dagen naar school moet je zeker nooit meer dkp zal krijgen dan die mensen die de hele dag WoW spelen.

Wat wel een goed idee zou zijn is het grinden tijdens raids (als je dus niet meekan) voor mats die ook echt nuttig zijn (elemental fire voor firepots/elemental earth voor repair bots)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Anoniem: 31660 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:49:
[...]
Maaruh waarom glowed mijn staff niet? Moet ik hem zeker laten enchanten?
ja zet deze er maar op ;)
Enchant weapon: spellpower
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=36499

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 87300 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:48:
[...]

Lovenswaardig en terecht. Alleen..... there's always a but..... De raidmembers worden zelf geacht voldoende potions mee te nemen. Niets wordt gefinancieerd door Guild-Bank.

.
zelf geacht voldoende potions mee te nemen, dan mag ik hopen dat jij niet bv main tank bent die flask of titans moet meenemen.

Maar oke in alle voors en tegens zit een argument.
En ik denk dat het per guild verschilt wat goed is.
Aan de ene kant moet je nog steeds veel tijd besteden aan mats grinden en als je dat niet erg vind mag je daar best wat dkp voor krijgen. Als ik mag kiezen ga ik liever raiden voor dkp dan dat ik ga grinden voor dkp daarbij verdien je bij ons minder dkp per uur met grinden dan met raiden uiteraard.
Als dat een regel is in de guild en jij vind dat grinders te makkelijk dkp verdienen doe je het toch gewoon zelf ook?
Wij hebben in onze guild nog zo goed als nooit een boe gehad die "over" is en waar we dus geld voor konden krijgen daarom geven wij wat dkp weg voor geld/items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Iets vergelijkbaars werd begin dit jaar bij ons ook geopperd, maar daar heb ik zelf vrij snel een stokje voor gestoken. Probleem wat wij hebben (zijn nog maar pas begonnen met raiden) is dat we in onze guildbank veel greens/blues hebben voor lagere levels, en dat het dan wel erg makkelijk zou zijn om DKP te verdienen. IMO is DKP puur voor raids en als er DKP gegeven zou worden voor dingen die direct betrekking hebben op raids (farmen van mats voor potions etc) kan ik het begrijpen, maar liever niet. Guildbank vullen gebeurt bij ons dan ook op vrijwillige basis en er zit meer dan genoeg in gelukkig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:09:
[...]

Iets vergelijkbaars werd begin dit jaar bij ons ook geopperd, maar daar heb ik zelf vrij snel een stokje voor gestoken. Probleem wat wij hebben (zijn nog maar pas begonnen met raiden) is dat we in onze guildbank veel greens/blues hebben voor lagere levels, en dat het dan wel erg makkelijk zou zijn om DKP te verdienen. IMO is DKP puur voor raids en als er DKP gegeven zou worden voor dingen die direct betrekking hebben op raids (farmen van mats voor potions etc) kan ik het begrijpen, maar liever niet. Guildbank vullen gebeurt bij ons dan ook op vrijwillige basis en er zit meer dan genoeg in gelukkig. :)
op vrijwillige basis is het best inderdaad en met een wat kleinere guild gaat dat het best. Helaas zitten wij nu al met 117 lvl 60's en nog een hele berg lagere levels en dan word het wat moeilijker om het als 1 geheel te zien. Das dus ook gelijk het nadeel van de guild er zijn toch een hoop mensen die alleen aan zichzelf denken ipv aan het algemene belang.
Maar oke we zijn nu al zo groot dat je dat niet meer kan terug draaien en zijn dus nu voorzichtig aan bezig met een 2e mc groep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

die is wel cool ja.. wat kost dat zo'n beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

guildbank en dkp kan denk beter los van elkaar staan. in mijn guild krijg je alleen dkp als iemand een item koopt die dropped en meer niet. Ja, de guildbank moet aangevuld worden, simpele regel, werk je er niet aan mee dan krijg je ook niets vanuit de bank. Zoals alle enchants gratis, alle items voor professions gratis. Daarbij ook, sinds AQ40 gold naar iedereen als er een nieuwe boss down is. Dusja, iedereen krijgt er genoeg voor terug. Dit werkt veel makkelijker, anders zou ik alleen gaan grinden en niet naar raids gaan of bepaalde bazen niet killen omdat die niets voor mij dropped, zou niet eerlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226

Ik heb nu 3 dagen mijn epic mount, heb wat geld geleend van een guildie, maar had zelf al 720g bij elkaar geschraapt in 2 weekies, netjes toch? :9~ Toch ook al weer op de helft van de resterende 80g voor de guildie :*)

EDIT: Nu lees ik ook wat over Gnomeregan. Ik heb een tip over Gnomeregan, er dropt daar een blue staff die onderwater ademen toelaat, ik heb m maar 1x gezien van de 10000x maar alleen toen ik aan het farmen was met een guildie van lvl 32, dus kon ik hem zelf niet nemen jammer genoeg. Had het erg graag gewild... AFK in het water... Hmm :-D

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 161226 op 16-03-2006 15:30 . Reden: Gnomeregan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
Anoniem: 161226 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:27:
Ik heb nu 3 dagen mijn epic mount, heb wat geld geleend van een guildie, maar had zelf al 720g bij elkaar geschraapt in 2 weekies, netjes toch? :9~ Toch ook al weer op de helft van de resterende 80g voor de guildie :*)
Hehe ik kan niet wachten op me Epic mount, me broertje heeft hem nu (een Ram) man wat gaat dat snel.. (heb hem daar wel 150g voor moeten lenen maar goed) =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hom3r schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:29:
[...]

Hehe ik kan niet wachten op me Epic mount, me broertje heeft hem nu (een Ram) man wat gaat dat snel.. (heb hem daar wel 150g voor moeten lenen maar goed) =)
Jah de snelheid is geweldig.. Wat ik ook leuk vind is gaan patsen met de mountspeed enchant, mithril spurs en uiteraard de beroemde wortel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Anoniem: 161226 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:30:
[...]

Jah de snelheid is geweldig.. Wat ik ook leuk vind is gaan patsen met de mountspeed enchant, mithril spurs en uiteraard de beroemde wortel :D
die heb ik nu wel op me normale mount en moet zeggen dat het wel lekker is hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive

EDIT: Nu lees ik ook wat over Gnomeregan. Ik heb een tip over Gnomeregan, er dropt daar een blue staff die onderwater ademen toelaat, ik heb m maar 1x gezien van de 10000x maar alleen toen ik aan het farmen was met een guildie van lvl 32, dus kon ik hem zelf niet nemen jammer genoeg. Had het erg graag gewild... AFK in het water... Hmm :-D
Hydrocane Staff, heb ik op mn mage gehad, erg stoer ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 21:03

On_E

Housemusic

Anoniem: 31660 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:24:
[...]

Veel te veel om op je Rod of Ogre Magi te zetten, bewaar deze enchant voor je epic wapen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:30:
[...]

En dan races houden in de tunnels van AQ met je vroembugje terwijl je vroem vroem geluidjes maakt op Ventrilo. Dat doen wij overigens noooooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Druid -> Aquatic form, done :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Legend schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:35:
[...]

Hunter -> Ehh.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bluh :)

Is er nog een andere (goedkope :P) glowing enchant?
Waar ik als mage ook nog wel wat aan heb

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 31660 op 16-03-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:45

chromeeh

the Gnome

The Legend schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:35:
[...]
Warlock --> Unending breath (is 'maar' 10 min.)
Maar goed daar zijn ook wel dingen op te vinden,
zoals een autocast macro bijv. (nee pin me er niet op vast dat dat werkt :))

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:38:

+9 int of zo, dat is geel geloof ik. +22 int zal ook wel te duur zijn :)

Als het je alleen maar om de kleur gaat heb je nog Fiery (rood/geel gloeiend) en Icy (helder wit/blauw), Beastslaying ("simpel" rood), Lifesteal (paars) en Unholy (2 skulls die om je staff vliegen, ziet er wel erg gaaf uit :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168820

Anoniem: 31660 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:38:

Neem je een enchant omdat deze een glow geeft of om jezelf sterker te maken?

Neem dan demonslay, geeft een mooie glow en is niet duur (bij ons zo'n 5g)

Ga anders voor een +9 spir of int

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Masch schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:30:
Jij vind het dus niet logisch dat iemand wie zorgt voor 50% van de flasks voor de raid meer recht heeft op een epic dan iemand die om 18:45 inlogged, om 19:00 uur meegaat en om 22:00 uur uitlogged? Ik kan me er wel in vinden eigenlijk..
Als je bij ons mats grind, krijg je daar gewoon gold voor. Alleen als je mee gaat een instance in krijg je DKP. Heel simpel. Je gaat mij ook niet horen klagen dat ik voor iedere BWL run voor minstens 10 gold aan potions insla.
Anoniem: 114195 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:42:
+9 int of zo, dat is geel geloof ik. +22 int zal ook wel te duur zijn :)
+9 int is bijna net zo duur als +22.
Anoniem: 168820 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:00:
We hebben 7dagen gewiped op firemaw... Komt er iemand (die net 60 is) voor het eerst mee en kaapt een drop weg.. Dat zijn dingen die ik echt klote vind!

Ik heb het aangekaart bij mijn Guild Master en de officers.

Antwoord: Had niet gemogen, volgende drop voor jou en het kost je geen DKP's

IMHO is dit fair gegaan.
Hoezo 'kaapt' hij een drop weg? Gebruiken jullie geen DKP?

[ Voor 41% gewijzigd door Hydra op 16-03-2006 15:46 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Anoniem: 31660 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:24:
[...]

verschilt per server, kijk maar in de AH voor mat, krijg je een kleine indruk iig. Zou gewoon alles bij elkaar gaan grinden want volgens mij ben je makkelijk 150-200G kwijt voor al die mats
4x Large Brilliant Shard
12x Greater Eternal Essence
4x Essence of Fire
4x Essence of Water
4x Essence of Air
2x Golden Pearl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou een combinatie van beide.. Ik wil er een glow op hebben, maar het moet ook zinvol zijn! Wil er nog wel wat aan hebben ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Helox-in-a-box schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:45:
[...]

verschilt per server, kijk maar in de AH voor mat, krijg je een kleine indruk iig. Zou gewoon alles bij elkaar gaan grinden want volgens mij ben je makkelijk 150-200G kwijt voor al die mats

[...]
4x Large Brilliant Shard (4x6g=24g)
12x Greater Eternal Essence (12x6g=72g)
4x Essence of Fire (4x9g=36g)
4x Essence of Water (4x8g=32g)
4x Essence of Air (4x15g=60g)
2x Golden Pearl (2x28g=56g)

Grand total of 280g voor een +30dmg enchant :(
En dat te bedenken dat ik er al 2 heb gehad :)

Ah wel leve de guildbank/guildies, en uren farme op die ruk beesten in azshera voor die pearls.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168820

Hoezo 'kaapt' hij een drop weg? Gebruiken jullie geen DKP?
Wij hebben de regel mensen die in BWL alle practice runs doen en dus veel wipen. Als eerste recht hebben op de items die droppen. Hij ging nooit mee omdat hij geen zin had om te wipen. Wij krijgen na tijden Firemaw neer en hij outbid mij met DKP's.
Raid Leader was even vergeten dat hij nooi mee is geweest maar had het spul al weggegeven.

Vandaar dat de volgende drop voor mij is en voor niks. De raidleader gaf aan dat hij beter had moeten opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170950

Nou als het goed gaat vanaf zondag weer mc in met een andere guild coop.

Ik ga denk ik mooi met mijn warrior erin aangezien mijn druid al zover al redelijk gepimt is, en ik ook wel weer eens wat anders wil doen in mc als enkel healen en mijn decursive button spammen.

Might voor sparkan wordt mijn nieuw motto, hopelijk krijgen we een goeie samenwerking die enige tijd gaat duren :)

Al die dkp discussies, wij gebruiken het dkp systeem van vaste waarden voor items, als er een item dropt en iemand neemt dat dan wordt de waarde van dat item verdeeld onder de 40 aanwezige.

Farmen voor items/pots/repairbots doen we geheel vrijwillig en gelukkig hebben we een aardige voorraad opgebouwd.
In return krijgen de mensen die zich actief inzetten voor de guild dmv farmen en whipe raids voorang op stuff wat ze nodig hebben ten opzichte van mensen die geen drol uitvoeren.

Met guild runs (5/10/15 man) doen we momenteel gewoon items die iemand need dan mogen ze hem needen, andere items die niet geneed worden worden gedissed (bij bop) en die shards worden gerandomd en items die boe zijn worden uitgedeeld aan andere guildies die ze gebruiken kunnen.

Waarom zouden mensen die farmen maar nooit meegaan naar instances dkp moeten krijgen, als ze toch niet meegaan is die dkp ook waardeloos.

Onze mt staat zelf ook gewoon te vissen om zijn stonescale eels te vangen, en de priests en andere healer snachts voor de nightfins.

Als er een guildie aangeeft dat hij graag voor de guild wil farmen dan zou ik dit super vinden maar belonen dmv dkp is een no go, maar belonen dmv goud of voorang op andere items indien hij deze graag zou willen hebben zou ik wel een goed idee vinden.

edit: typo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Routed schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:57:
[...]

4x Large Brilliant Shard (4x6g=24g)
12x Greater Eternal Essence (12x6g=72g)
4x Essence of Fire (4x9g=36g)
4x Essence of Water (4x8g=32g)
4x Essence of Air (4x15g=60g)
2x Golden Pearl (2x28g=56g)

Grand total of 280g voor een +30dmg enchant :(
En dat te bedenken dat ik er al 2 heb gehad :)

Ah wel leve de guildbank/guildies, en uren farme op die ruk beesten in azshera voor die pearls.
welke beesten in azshara? khad een tijdje geleden 4 van die dingen nodig voor Truefaith vestment en heb toen die schildpadden zitten doen in Hinterlands maar toen maar opgegeven na 2 uur en gewoon alles uit de AH gehaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
chromeeh schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:39:
[...]

Warlock --> Unending breath (is 'maar' 10 min.)
Maar goed daar zijn ook wel dingen op te vinden,
zoals een autocast macro bijv. (nee pin me er niet op vast dat dat werkt :))
ja hoor gewoon je buff er op en dan uitloggen onderwater de eerst volgende keer dat je weer inlogt staat die buff gewoon nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
MantaMania schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:22:
[...]

op vrijwillige basis is het best inderdaad en met een wat kleinere guild gaat dat het best. Helaas zitten wij nu al met 117 lvl 60's en nog een hele berg lagere levels en dan word het wat moeilijker om het als 1 geheel te zien. Das dus ook gelijk het nadeel van de guild er zijn toch een hoop mensen die alleen aan zichzelf denken ipv aan het algemene belang.
Maar oke we zijn nu al zo groot dat je dat niet meer kan terug draaien en zijn dus nu voorzichtig aan bezig met een 2e mc groep ;)
Hehe, zo klein zijn we niet. Stuk of 75 lvl 60's en nog 40 tot 50 lvl 50-59. ;) Ligt ook aan de instelling van de members denk ik. Wij zijn geen raidguild maar staan erom bekend dat we als guild elkaar willen helpen en elkaar beter willen maken. Mensen uit de guild vinden het dan ook niet meer dan logisch om elkaar greens/blues toe te stoppen. Kreeg zelf pas nog Abyssal legplates van een guildie bijvoorbeeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 06-06 11:27

Ryceck

Constants and Variables

Hydra schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:44:

+9 int is bijna net zo duur als +22.
+9 intellect:
12x Greater Eternal Essence (a 5g op Stromrage)
2x Large Brilliant Shard (a 4g op Stormrage)
Totaalprijs: 70g

+22 intellect:
15x Large Brilliant Shard (a 4g op Stormrage)
12x Greater Eternal Essence (a 5g op Stromrage)
20x Illusion Dust (a 5g per 10 op Stormrage)
Totaalprijs 130g

Tuurlijk :) is bijna net zo duur :Y) :P

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Hom3r schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:04:
[...]
ja hoor gewoon je buff er op en dan uitloggen onderwater de eerst volgende keer dat je weer inlogt staat die buff gewoon nog ;)
Ik doelde meer op AFK gaan onderwater :)
Maar log liever in een inn / city uit aangezien je dan rest points krijgt.
Tenzij ik echt ver van een inn / city af zit, dan niet uiterarad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:05:
[...]

Hehe, zo klein zijn we niet. Stuk of 75 lvl 60's en nog 40 tot 50 lvl 50-59. ;) Ligt ook aan de instelling van de members denk ik. Wij zijn geen raidguild maar staan erom bekend dat we als guild elkaar willen helpen en elkaar beter willen maken. Mensen uit de guild vinden het dan ook niet meer dan logisch om elkaar greens/blues toe te stoppen. Kreeg zelf pas nog Abyssal legplates van een guildie bijvoorbeeld. :P
75 al dan moet je toch echt eens wat serieuzer mc gaan doen ;)
En ligt ook wel aan de instelling maar ik denk toch zeker ook aan de grote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, ff een vraagje over enchanten dan.. Mijn alt (lvl16) is een enchanter.. Kan die gelijk alles disenchanten? Of zit daar ook een lvl cap op? En is het mogelijk dat ik via mijn Alt stuff van mijn Main kan enchanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 31660 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:27:
Ok, ff een vraagje over enchanten dan.. Mijn alt (lvl16) is een enchanter.. Kan die gelijk alles disenchanten? Of zit daar ook een lvl cap op? En is het mogelijk dat ik via mijn Alt stuff van mijn Main kan enchanten?
ja je kan alles disenchanten alleen dingen die bind on pickup zijn kan je alt natuurlijk niet disenchanten. De rest kan je gewoon mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:32:
[...]

ja je kan alles disenchanten alleen dingen die bind on pickup zijn kan je alt natuurlijk niet disenchanten. De rest kan je gewoon mailen
Dat is ook stom eigenlijk.. je kan de hele faction van de server enchanten behalve je eigen char dus... Of je moet het eerst niet equippen, mailen naar je alt, enchanten en weer terug sturen.

Lekker omslachtig.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:36:
[...]

Dat is ook stom eigenlijk.. je kan de hele faction van de server enchanten behalve je eigen char dus... Of je moet het eerst niet equippen, mailen naar je alt, enchanten en weer terug sturen.

Jep maar je had het toch over disenchanten van items ipv het enchanten van items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, ok.. maar dit was een vraag die daarna in me op kwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 31660 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:36:
[...]

precies niet equipten kan maar je kan dus niet bop dingen voor je andere char enchanten.
Wat de meeste doen is gewoon de mats aan een andere enchanter geven die doet het dan voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chromeeh schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:14:
[...]

Ik doelde meer op AFK gaan onderwater :)
Maar log liever in een inn / city uit aangezien je dan rest points krijgt.
Tenzij ik echt ver van een inn / city af zit, dan niet uiterarad :+
Op level 60 is rested xp geen probleem gelukkig. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Helox-in-a-box schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:03:
[...]

welke beesten in azshara? khad een tijdje geleden 4 van die dingen nodig voor Truefaith vestment en heb toen die schildpadden zitten doen in Hinterlands maar toen maar opgegeven na 2 uur en gewoon alles uit de AH gehaalt.
Die miljoenen Naga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:37
Anoniem: 161226 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:49:
[...]

Op level 60 is rested xp geen probleem gelukkig. :*)
Nog niet...wacht maar tot je tot 70 moet. ;) Iemand al uitgerekend hoeveel XP dat gaat worden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 15:12

Japser

Jeej!

Hoe krijg ik het voor elkaar om op mijn server (Bronzebeard) een professioneel geleid guild (ik zat net op de site van Disorder, en dat is wel iets wat ik zoek , zo georganiseerd) waar ik zou kunnen joinen. En dan het liefst nog Nederlandstalig ook...ik zit nu in een guild, maar echt professioneel gaat het er niet aan toe en ik voorzie grote problemen naarmate we meer lvl 60's erbij krijgen en er geen enkel systeem is. En ik heb me aangeboden om dit allemaal te gaan organiseren maar er was geen ruimte voor overleg geloof ik.

Kortom: ik zoek eigenlijk (het liefst toch wel) een Nederlandstalig guild op Bronzebeard?? Ik heb al lopen googlen tot ik een ons weeg, en het /y op de server zelf doen heeft geen zin anders lig ik er meteen uit vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Japser schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:09:Kortom: ik zoek eigenlijk (het liefst toch wel) een Nederlandstalig guild op Bronzebeard?? Ik heb al lopen googlen tot ik een ons weeg, en het /y op de server zelf doen heeft geen zin anders lig ik er meteen uit vrees ik.
Post eens een berichtje in het realm forum van je realm op het officiele wow forum ofzo.

Misschien dat dat iets oplevert voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Realone schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:03:
[...]

Nog niet...wacht maar tot je tot 70 moet. ;) Iemand al uitgerekend hoeveel XP dat gaat worden? :D
Duurt nog wel ff :-) Dus voorlopig geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

Japser schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:09:
Hoe krijg ik het voor elkaar om op mijn server (Bronzebeard) een professioneel geleid guild (ik zat net op de site van Disorder, en dat is wel iets wat ik zoek , zo georganiseerd) waar ik zou kunnen joinen. En dan het liefst nog Nederlandstalig ook...ik zit nu in een guild, maar echt professioneel gaat het er niet aan toe en ik voorzie grote problemen naarmate we meer lvl 60's erbij krijgen en er geen enkel systeem is. En ik heb me aangeboden om dit allemaal te gaan organiseren maar er was geen ruimte voor overleg geloof ik.

Kortom: ik zoek eigenlijk (het liefst toch wel) een Nederlandstalig guild op Bronzebeard?? Ik heb al lopen googlen tot ik een ons weeg, en het /y op de server zelf doen heeft geen zin anders lig ik er meteen uit vrees ik.
Welk level ben je? name >> Tupelo /w me maar

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 06-06 15:12

Japser

Jeej!

Lvl 54 maar redelijk hard op weg naar de lvl 60 status :) Ik zal je zo ff whisperen.

[ Voor 20% gewijzigd door Japser op 16-03-2006 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Anoniem: 170950 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:02:
Al die dkp discussies, wij gebruiken het dkp systeem van vaste waarden voor items, als er een item dropt en iemand neemt dat dan wordt de waarde van dat item verdeeld onder de 40 aanwezige.
Zero sum systeem, verreweg de beste imo :). Met mijn vorige guild hebben we echt 4 verschillende uitgeprobeerd en zijn uiteindelijk op deze beland. We hadden eerst een bid-systeem waarbij je maar 1 item per run kon krijgen ><, sommige mensen die voor de eerste keer meegingen kwamen met 1+ epics de instance uit omdat de andere niet durfde te bieden als er een beter item zou dropen. En dan kregen ze het ook voor schandalig weinig :P

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Best grappig :D

Als je The Undercity binnengaat, kom je in een ronde kamer met ee troon erin (voordat je bij de liftenkomt). Ik was daar gister in gaan zitten, en dan komen er andere players aan, die gaan dan serieus /bow /salute doen. Sommige doen /kneel en blijven gewoon zitten :D

Ik was dus afk, en toen ik terug kwam zaten er gewoon 4 mensen, echt grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:02
Dat is dan ook nog niet zo heel gek als horde.

Als alliance kan je er ook wel komen, tot zover geen guards. Het wordt pas leuk als je AFK gaat en na 30 min terugkomt en je leeft nog ;)
Toenstraks in BRM weer een hevige knokpartij gehad, denk je dat er 1 of 2 horde aankomen, na 10 sec komt de hele raid die een schaapje zien lopen, oops :P
Dan maar ff naar het MC gangetje jumpen, iceblock ftw dan toch! :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
jarnotjuh schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:39:
Dat is dan ook nog niet zo heel gek als horde.

Als alliance kan je er ook wel komen, tot zover geen guards. Het wordt pas leuk als je AFK gaat en na 30 min terugkomt en je leeft nog ;)
Toenstraks in BRM weer een hevige knokpartij gehad, denk je dat er 1 of 2 horde aankomen, na 10 sec komt de hele raid die een schaapje zien lopen, oops :P
Dan maar ff naar het MC gangetje jumpen, iceblock ftw dan toch! :P
BRM is stoer :D

Voor de meeste hier niets bijzonders natuurlijk, dat BRM. Maar toen ik er met mijn 39 mage was vond ik het toch wel ultiem. Ik was daar ijn wat aan het verkennen, maar toen kwam er een horde raid aanzetten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-06 14:11
Hoe lang duurt het ongeveer om exalted te worden bij AV?

Ik ben nu 90% Friendly, bijna Honored dus, maar ik vind dat het best snel gaat (heb 2x AV gedeeltelijk gedaan en 2x gewonnen). Maar ik neem aan dat het toch niet echt zo snel zal blijven gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 16:22

ye-roon

knaak

superbassie schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 23:15:
Hoe lang duurt het ongeveer om exalted te worden bij AV?

Ik ben nu 90% Friendly, bijna Honored dus, maar ik vind dat het best snel gaat (heb 2x AV gedeeltelijk gedaan en 2x gewonnen). Maar ik neem aan dat het toch niet echt zo snel zal blijven gaan?
Ik ben in mijn eerste week lvl 60 op mijn huidige server (maghteridon) van 0% in neutral naar 2k in revered gegaan. En dan heb ik aardig wat AV's gemist. Dit was wel in het weekend van dubbele honor/reputation. Dat is dit weekend. Dus dit weekend gewoon geen AV proberen te missen en je haal bergen rep. Dunno of je horde of alliance ben, maa probeer iig wel in de kamer te zijn als je de general killed en ook die captain in buurt van field of strife. Als je in kamer ben en doet dmg/healed mede mensen daar, krijg ook extra reputation, 125 rep zonder de bonus en kreeg met bonus iets van 350 of zo, wel meer dan dubbel dus :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-06 14:11
Oh dat wist ik nog niet :) dat van in het weekend, handige tip.

Ik zit alleen met een probleem nu. Ik kan de laatste dagen niet meer zien op mn map waar mn medespelers zijn in een BG, nu zie je alleen maar de map, dat is erg irritant :S

Deze error krijg ik dan:

\Interface\FrameXML\WorldMapFrame.lua:248:attempt to perform arithmetic on local 'centerY' (a nil value)

[ Voor 23% gewijzigd door superbassie op 16-03-2006 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 16:22

ye-roon

knaak

delete die file dan :p, backup voor zekerheid, maar alst blizzard file is, dan plaatst ti automatisch de goede er :) en anders WTB/WDF mappen deleten, wel eerst de mappen van servers/players er uit halen en later trug zetten, anders kan je heel je interface weer opnieuw in gaan stellen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 06:37
Damn, vandaag 2 tries gehad op Nefarian, eerste 39%, tweede try 19% (werden keihard gezergd door die spawns). Zondag is die gast zoooo dood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Hmm, afgelopen zondag 2 niet-serieuze tries op Huhuran. fase 1 geen probleem, fase 2, ach, niemand had echt nature-resist ^^

Eerste 4 van AQ40 vandaag weer gesloopt (nu farm), zondag Huhuran. Hele guild heeft de hele week in Maraudon zitten farmen dus zou al een stuk beter moeten gaan :) .

AQ20 op farm inmiddels natuurlijk ;-)
Thijs schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 00:15:
Damn, vandaag 2 tries gehad op Nefarian, eerste 39%, tweede try 19% (werden keihard gezergd door die spawns). Zondag is die gast zoooo dood!
Ha, mooi, die zerg is niet moeilijk, er moet even alert gereageerd worden door AoE'ers en warriors. Bij elkaar houden ook zodat ze allemaal in de AoE-range blijven. Die pakken jullie zondag wel :)

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 17-03-2006 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Anoniem: 27963 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 00:33:
Hmm, afgelopen zondag 2 niet-serieuze tries op Huhuran. fase 1 geen probleem, fase 2, ach, niemand had echt nature-resist ^^

Eerste 4 van AQ40 vandaag weer gesloopt (nu farm), zondag Huhuran. Hele guild heeft de hele week in Maraudon zitten farmen dus zou al een stuk beter moeten gaan :) .

AQ20 op farm inmiddels natuurlijk ;-)

[...]

Ha, mooi, die zerg is niet moeilijk, er moet even alert gereageerd worden door AoE'ers en warriors. Bij elkaar houden ook zodat ze allemaal in de AoE-range blijven. Die pakken jullie zondag wel :)
Bij alliance is het nog iets makkelijkers zelfs. Alle pala's die gaan en hun anti undead AoE spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren bijna level 53 bereikt.
Moet zeggen, gaat echt veel sneller als met m'n Warrior. Een Mage mag dan wel alleen maar cloth dragen, hij killed een stuk sneller. En weinig downtime.

Werd op een gegeven moment uitgenodigd door een priest, aardige gast, eerder mee gespeeld, om in het noorden van Felwood XP te grinden.
Ging lekker moet ik zeggen met AoE. Alleen op een gegeven moment moet de persoon achter de char er vandoor en neemt iemand anders plaats.
Niets aan het handje, totdat deze knurft in ene een level 60 Ally Warrior ziet lopen, in gevecht en op circa 20% health. Wat doet 'tie, wil die de Warrior afmaken....
Affijn, not done imo, dus ik doe niets. Warrior killed priest, zwaait naar mij en vervolgt zijn weg.
Priest achterlijk doen tegen mij omdat ik de Warrior niet gekilled heb en vervolgens was het disbanned party.

Volgens mij bestaat er toch echt een soort van code of honor, niet aanvallen op grindplaatsen.
Liepen overigens meerdere Ally's / Horde grinden daar.

Nog even een ander vraagje, sinds kort ben ik gefocussed op +spellpower gear.
Verstandig als Mage zijnde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 00:33:

Probeer in ieder geval 15 mensen (liefst melee) naar 150-200 unbuffed te krijgen. Ik heb zo'n 250 buffed en ik resist doorgaans 75% van de damage. Paar tubers, paar potions, ik neem rond de 70% ook een greater nature res pot om de poisons te absorben. We zetten een healer op elke 2 melee als 30% eraankomt en dan is het handig als je ze de eerste 70% wat mana bespaart :)

Goeie tankswitch afwachten (dat ie naar een tank gaat zonder DoTs) en dan raggen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:45
Anoniem: 87300 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 08:24:
Moet zeggen, gaat echt veel sneller als met m'n Warrior. Een Mage mag dan wel alleen maar cloth dragen, hij killed een stuk sneller. En weinig downtime.

Werd op een gegeven moment uitgenodigd door een priest, aardige gast, eerder mee gespeeld, om in het noorden van Felwood XP te grinden.
Ging lekker moet ik zeggen met AoE. Alleen op een gegeven moment moet de persoon achter de char er vandoor en neemt iemand anders plaats.
Niets aan het handje, totdat deze knurft in ene een level 60 Ally Warrior ziet lopen, in gevecht en op circa 20% health. Wat doet 'tie, wil die de Warrior afmaken....
Affijn, not done imo, dus ik doe niets. Warrior killed priest, zwaait naar mij en vervolgt zijn weg.
Priest achterlijk doen tegen mij omdat ik de Warrior niet gekilled heb en vervolgens was het disbanned party.

Volgens mij bestaat er toch echt een soort van code of honor, niet aanvallen op grindplaatsen.

Reroll PvE plx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Tja, zo heb ik gisteren nog een Undead geholpen in de WetLands :)
Hij stond wat te slachten en hij was bijna dood, 'm gehealed en 'm geholpen met de kill.
Toen zag ineens dat het een Undead was. Nadien nog even wat getrade enz.
Het is alleen vervelend als je elkaar wat wil zeggen :+ Iets met een taalverschil enzo.
Maar het buigen zegt ook wel genoeg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 15:46

DinX

Motormuis

chromeeh schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:18:
[...]

Hij stond wat te slachten en hij was bijna dood, 'm gehealed en 'm geholpen met de kill.
Het is alleen vervelend als je elkaar wat wil zeggen :+ Iets met een taalverschil enzo.
Hoe zou je een horde speler healen als alliance :?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:02

Wij moeten het juist hebben van spellpower gear.
Ik hoop niet dat je doelt op frozen/arcane/fiery wrath. De blue's uit highlvl instances zijn nog wel leuk.

Dragonrider boots, skyshroud leggings, thuzadin sash, die cap die van strat baron valt, 1 baas voor die dikke stitches, en nog wel meer leuke items kan je daar krijgen.
Probeer AUB niet je stats te gimpen, omdat je er werkelijk niets mee opschiet, /ervaring

Ik heb nu ongv +150 spelldmg(misschien nog wel meer), en je kan het wel aardig merken hoor.
Probeer gewoon voor stats+spelldmg gear te gaan, of critgear mocht je fire zijn en een scorch build hebben.
Ik wou echt dat ik me scorch build met 25 % crit weer terug had... maarja, dan zit er geen bwl/mc meer in voor mij...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DinX schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:26:
[...]

Mind control, en hem dan door een andere alliance laten healen denk ik dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

DinX schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:26:
[...]
Wil je niet weten...
Volgens mij was het een bugged healing 8)7
Want ik kreeg netjes in beeld "You cannot heal this character", maar de health ging wel ineens erg omhoog :?
Of hij moet een healing spell op zichzelf hebben gecast, of een healingstone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 17:37
[...]

Wat een bullshit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
chromeeh schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:55:
[...]

Wil je niet weten...
Volgens mij was het een bugged healing 8)7
Want ik kreeg netjes in beeld "You cannot heal this character", maar de health ging wel ineens erg omhoog :?
Of hij moet een healing spell op zichzelf hebben gecast, of een healingstone...
Ja we willen het wel weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:44

Valkyre

Kitesurf FTW!

ook traden met iemand van de andere faction lijkt me niet echt kunnen?

[off-topic] sorry maar een beetje een onwaarschijnlijk verhaal [/off-topic]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Gohan-san schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:59:
ook traden met iemand van de andere faction lijkt me niet echt kunnen?

[off-topic] sorry maar een beetje een onwaarschijnlijk verhaal [/off-topic]
Niet ik trade altijd met me Horde vrienden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Tja, dat hangt toch een beetje af per situatie, de ene keer kun je rustig grinden of farmen voor XP, Cash of items en heb je totaal geen last van de Alliance, dan helpen ze je zelfs mee :) De andere keer word je door een groepje constant gegankt als je rustig aan het farmen bent. Zal ook wel een beetje per gebied afhangen. In het ene gebied STV is bijvoorbeeld het gewoon een groot gankfest.

In Winterspring is heb je minder last, tenminste dat zijn mijn ervaringen daar in. Wat ook nog een rol meespeelt is hoe fanatiek de spelers zijn op het gebied van ganken zijn, ook dat zal wel per server verschillen. Tenminste wat PvP servers betreft. Zo heb je mensen die elke horde of Alliance tegenkomen willen ganken en zo heb je mensen die naar mekaar zwaaien of groeten als ze mekaar tegenkomen en elkaar met rust laten :)

Wil je gewoon niet mee doen aan het PvP gebeuren, ja dan is een PvE server de uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook het idee dat de spelers in winterspring enkel alleen maar lvl 60 als doel hebben en minder zin hebben om te pvpn.

Stv is idd wel een groot gankfest, rogues heaven word het ook wel genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
In de wetlands heb je bij een schip mobs die je in undead veranderen, gewoon een debuff die je ook 30% minder attack speed geeft.
Waarschijnlijk was het dat gewoon.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:58

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Gisteren de 1e testruns gedaan op de emperor twins. Nou die gaan dus echt wel down vandaag of morgen. Erg simpel eigelijk.

Hunuran steld niks voor als je 15 man met 200+ nr unbuffed hebt. Blijft grappig een highend boss killen in maroudon gear :D De trashmobs na hunuran zijn ook grappig. Reken maar op wat wipes als je hunuran dood hebt. Goede manier om die trashmobs te oefenen is de final boss in AQ20. Houd er wel rekening mee, dat die 1/5 van de kracht hebben in vergelijking met hun AQ40 broeders.

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

grootste onzin verhaal ik snap niet waarom je zoiets post.
Traden kan niet en healen kan niet dus je verzint alles bij elkaar.
Forn schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 10:09:
In de wetlands heb je bij een schip mobs die je in undead veranderen, gewoon een debuff die je ook 30% minder attack speed geeft.
daar zit wel weer iets in maar als hij in beeld kreeg you cannot heal this caracther ?? zowieso heb ik nog nooit zo een boodschap gezien maar oke.

[ Voor 27% gewijzigd door MantaMania op 17-03-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, geef mij maar een PvP server. Zou niet zonder willen.
Maar waar ik een hekel aan heb wat mij overkomt, moet je ook niet bij een ander doen is mijn stelling.

In het geval van gisteren in Felwood, daar waren meerdere level 60-gers aan het grinden. Sommige in groepjes met lagere levels, volgens mij om de faction omhoog te krijgen, en andere solo.
Als iedereen elkaar met rust laat, ga jij niet als enige natuurlijk de boel op stelten zetten. Mogelijkheid bestaat dat je gewoon aan de beurt bent en geganked wordt aldaar. En de rest van je Horde 'vriendjes' maar lachen.

PvP ga ik niet uit de weg, en zoek ik meestal ook wel op. En soms, heb je gewoon ff geen trek in PvP.... kan gebeuren. Gisteren was ik puur gericht op levelen, zo ook vanavond. Ik zal en moet level 53 halen. Door wat puntjes verkeerd te plaatsen in de talent tree, moet ik nog één puntje plaatsen in Arcane om de laatste talent te krijgen. (Naam ervan ff kwijt).

Btw, voor de mages onder ons die gecharmeerd zijn van SheepWatch, is een nieuwe versie uit op Curse, met GUI config.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 87300 op 17-03-2006 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r

Ik zelf doe het niet op grind plaatsen vaak ben je daar gewoon samen bezig en help je elkaar soms bij de kill. Maar als ik gekilled word ach ja ik zit op een pvp server en moet dan ook niet zeuren =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Niets leuker dan met wat maatjes naar Tyr's Hand gaan en Alliance ganken.

Ga tegenwoordig ook vaak in mijn eentje naar WPL/EPL of Winterspring, puur om grinders/farmers te pakken.

''Code of Honor'' op grindspots hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
ja ik zit ook pvp. En ik gank ook wel eens, dat maakt het leuk en spannend.Maar doe vooral MC en onyxia

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boely schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 10:11:
Gisteren de 1e testruns gedaan op de emperor twins. Nou die gaan dus echt wel down vandaag of morgen. Erg simpel eigelijk.
Euhh... Verkijk je er niet op hoor ;p Tis wel bijna 15 minuten volledige concentratie voor alle 40 in je raid, en als er wat mis gaat dan domino'd al snel de hele raid in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Forn schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 10:09:
Hij zegt dat er wel een taal barriere was. Volgens mij zat 'ie gewoon uit z'n neck te lullen :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
die taal barriere was er ook op hunscalp bloodscalp binnen de eigen fractions

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:45
Idd, NL / BE enzo

begrijp geen fuck van dat belgs : /

zenne, wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Wan de week een mooi verhaal op de reputation grind spot van de Ferbies in noord-Felwood. Ik was daar samen met Imda een beetje rep aan het grinden, zijn er 2 level 53 NE druids en een level 60 rogue die daar een level 60 druid van onze guild in elkaar hakken. Vervolgens worden mijn maatje en ik ook naar het grijze land verbannen (we hadden ze eerst met rust gelaten). Natuurlijk lieten we dit niet over onze kant gaan, en ze even later doodgemaakt, en nog een keer, en nog maar eens. Toen begon het gedonder. Zij vielen ons aan, en stierven natuurlijk, kwamen weer terug, gankten wij ze weer, etc. Toen kwam er een paladin bij. En een human priest. Oops, ons moment om te corpse ressen. Hierop haalden we een aantal guildies naar Felwood. Het einde van het verhaal was uiteindelijk dat we in 2 raids tegenover elkaar stonden. Helaas voor de alliance was het 7 tegen 9 (van ons), dus uiteindelijk dropen ze wel de aftocht. World PvP ftw!

Een dag of wat later kwam ik 1 van die druids in zjin eentje nog tegen op dezelfde plek. Ik kreeg een vriendelijk /sorry naar mijn hoofd geslingerd. Tja, dan laten we elkaar gewoon lekker met rust, toch?

Het is net hoe de situatie is. Soms is het heerlijk om een grindspot met een groep volledig te claimen en honor kills te maken, soms is het gewoon lekker om langs elkaar de rep te vergaren.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

7 tegen 9? das niets!

ik heb een keer bij Lighthope chapel een (minimaal) 40vs40 slachtveld veroorzaakt...
Wou ff met die undead quest giver praten.. right click ik dus op een horde die er net naast stond..
Stond natuurlijk net met mn 2hander, dikke crit op decapitation ook natuurlijk...
stop attack en /sorry.. maar toen begonnen ze al op me in te hakken.
Van het een komt het ander he ;-)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 5646 op 17-03-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:20:
die taal barriere was er ook op hunscalp bloodscalp binnen de eigen fractions
Dat was zeker een slip of the tong he Bokkie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:43:
[...]

Dat was zeker een slip of the tong he Bokkie ;)
heb nog steeds een alt char daar waar ik nog regelmatig op speel en het is nog steeds zo erg >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 15:46

DinX

Motormuis

Anoniem: 5646 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:25:
7 tegen 9? das niets!

ik heb een keer bij Lighthope chapel een (minimaal) 40vs40 slachtveld veroorzaakt...
Wou ff met die undead quest giver praten.. right click ik dus op een horde die er net naast stond..
Stond natuurlijk net met mn 2hander, dikke crit op decapitation ook natuurlijk...
stop attack en /sorry.. maar toen begonnen ze al op me in te hakken.
Van het een komt het ander he ;-)
Lang leve de oude TM <> SS zerg.

* DinX mist dat ;(

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DinX schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:48:
[...]

Lang leve de oude TM <> SS zerg.

* DinX mist dat ;(
Omg dat was zo vet gaaf idd.
Rushen naar Tm, en daarna weer mega hard terug rennen naar ss :D
Ik mis dat ook wel dat waren echt coole tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Grappig is dat, toen de TM/SS zerg dagelijks aan de gang was vond niemand er wat aan, en nu het er niet meer is vond iedereen het ineens fantastisch.

Tip : Doe Alterac Valley, exact hetzelfde...

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.